Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
tweeny schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:49:
http://news.nexus-one.co....05/nexus-one-price-rumour
Als dit gerucht waar is, dan eet ik mijn ...* op.

*is nog iets aan het bedenken...
Aangezien de N1 dan erg goedkoop is, mag ik dan adviseren je oude telefoon op te eten? O-)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

Deze geruchten doken al eerder op... zie

Gizmodo heeft nu een kleine hands-on gegeven.

[ Voor 13% gewijzigd door Tenshu op 23-12-2009 23:05 ]

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Hoe meer ik erover lees, hoe geiler ik de one vind.
Ik ga hem zeker halen als die uitkomt.

Trouwens, er zitten 2 leuke sensors in:
Proximity sensor
Light sensor

Wat voor doeleinden zouden ze hebben?

Huub Huub Barbatruc!

• Bluefall
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 22:04
Proximity sensor waarschijnlijk oom het scherm uit te schakelen als je aan het bellen bent.
Light sensor om de lichtintensiteit van het scherm automatisch aan te passen.

Echt zalige foon zo te zien! *Hoopt dat de prijsspeculaties waar zijn*

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

DNA_Saint schreef op donderdag 24 december 2009 @ 03:36:
Hoe meer ik erover lees, hoe geiler ik de one vind.
Ik ga hem zeker halen als die uitkomt.

Trouwens, er zitten 2 leuke sensors in:
Proximity sensor
Light sensor

Wat voor doeleinden zouden ze hebben?
Proximity waarschijnlijk voor als je aan het bellen bent dat het touchscreen dan gedeactiveerd wordt zodat je niet met je gezicht allerlei applicaties opent.

Light sensor om de helderheid van het scherm aan te passen aan de hoeveelheid omgevingslicht.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Das wel heel goedkoop :), misschien wel leuk om naast mijn Hero te hebben.

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:34
Verkoop je Hero gewoon. Wel vreemd dat op de frontpage er prijzen worden genoemd van 4 a 500 en ik al eerder 199$ voorbij hoorde komen wat ik veel meer a la Google vind. Google hoeft niet perse winst meer marktaandeel.

Verwijderd

Michie23 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:05:
Verkoop je Hero gewoon. Wel vreemd dat op de frontpage er prijzen worden genoemd van 4 a 500 en ik al eerder 199$ voorbij hoorde komen wat ik veel meer a la Google vind. Google hoeft niet perse winst meer marktaandeel.
Mijn Hero is, voor zover ik weet, niet simlock-vrij, dus dat heeft niet zoveel zin. Ik heb gewoon een abonnement bij HI, dus dan ik die simkaart gewoon mooi in de Nexus One stoppen.

• Michie23
Hi als onderdeel van KPN is naar mijn weten wel simlockvrij, misschien kan iemand anders dit ook bevestigen?

• Caun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08-2024
je ziet die prijzen wel meer rondgaan ..
Maar zou goed kunnen dat dit de 2-yr contract prices zijn.

als je op CNET naar de droid prijs kijkt heb je hetzelfde. http://reviews.cnet.com/s..._7-33783559.html?tag=psum

alleen wilde google die phone juist zonder abbonement uitbrengen .. pff.. als ie echt voor 100-200 $ op de markt komt.. haal ik hm zodra die uit is :P.

[ Voor 22% gewijzigd door Caun op 24-12-2009 10:38 ]

• Lacertus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-03-2022
Lekker toestel! Ziet er leuk uit, specs zijn pure pr0n. Als die prijzen kloppen koop ik er twee denk ik... maar ik kan me niet voorstellen dat dit toestel voor 200USD/EUR over de toonbank gaat, zonder sponsoring dus.

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:28

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik geloof eigenlijk nooit dat deze telefoon rond de 200 euro gaat kosten. Dat doet meteen alle andere telefoons met android de das om. Daar heeft Google helemaal niets aan, want hoe meer fabrikanten android smartphones uitbrengen hoe beter voor Google. Tenminste dat lijkt mij. Of zie ik iets over het hoofd?

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Lacertus schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:24:
Lekker toestel! Ziet er leuk uit, specs zijn pure pr0n. Als die prijzen kloppen koop ik er twee denk ik... maar ik kan me niet voorstellen dat dit toestel voor 200USD/EUR over de toonbank gaat, zonder sponsoring dus.
Wat moet je met 2 toestellen als ik vragen mag:p

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad ja. Google wil marktaandeel. Zoveel mogelijk telefoons met Android, want dat is natuurlijk weer goed voor de advertentie-inkomsten. Ik kan het me wel voorstellen als die prijs van 200 Dollar is voor mensen die door Google zelf uitgenodigd worden om het toestel te kopen (geregistreerde ontwikkelaars). En dat T-Mobile het ding dan voor een "normale" prijs gaat verkopen.

Hoop het niet, maar die prijs kan nooit zo laag zijn lijkt me.

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
RoD schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:40:
Inderdaad ja. Google wil marktaandeel. Zoveel mogelijk telefoons met Android, want dat is natuurlijk weer goed voor de advertentie-inkomsten. Ik kan het me wel voorstellen als die prijs van 200 Dollar is voor mensen die door Google zelf uitgenodigd worden om het toestel te kopen (geregistreerde ontwikkelaars). En dat T-Mobile het ding dan voor een "normale" prijs gaat verkopen.

Langs de andere kant marktaandeel gaan ze niet echt veel winnen als ze enkele aan de huidige android-ontwikkelaars een nexus geven voor een goedkope prijs. Die hebben namelijk al een Android-smartphone en hun applicaties zijn er nog niet ingeslaagd android aantrekkelijker te maken.

Ik hoop toch (naïef misschien wel wat) op een prijs van rond de 200 a 250 euro. Voor die prijs ga ik met plezier in de rij gaan staan voor deze telefoon en waarschijnlijk dat ik in mijn vrije tijd dan wel applicaties ga schrijven ervoor.

• Tenshu
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:40:

Zoals ik al eerder zei...
Here’s the price: $199 unlocked in stores. $100 rebate online if you have an active and old Google account. That $100 rebate is either to buy it $99 online from Google’s online phone store, for using on Android Marketplace or for using on any Google Checkout stores. Can also be used for T-Mobile or AT&T pre-paid Data SIM card service at $29 per month, no contracts required.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Tenshu schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:57:
[...]
[...]
Op internet is ook te vinden dat Sinterklaas (nog) bestaat, maar dat schijnt ook een leugen te zijn :P

• RoD
  • Niet online

RoD

zezke schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:57:
[...]

Langs de andere kant marktaandeel gaan ze niet echt veel winnen als ze enkele aan de huidige android-ontwikkelaars een nexus geven voor een goedkope prijs. Die hebben namelijk al een Android-smartphone en hun applicaties zijn er nog niet ingeslaagd android aantrekkelijker te maken.

Ik hoop toch (naïef misschien wel wat) op een prijs van rond de 200 a 250 euro. Voor die prijs ga ik met plezier in de rij gaan staan voor deze telefoon en waarschijnlijk dat ik in mijn vrije tijd dan wel applicaties ga schrijven ervoor.
Aan de andere kant trekt zo'n Android 2.1-telefoon met goede specs waarschijnlijk ontwikkelaars aan. Bovendien kunnen ze zo ook goed ontwikkelen voor de nieuwere versies van Android.

Maar ik hoop echt dat wij em voor die prijs kunnen krijgen ja :)
Tenshu schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:57:
[...]

[...]
Ik ken die geruchten, maar zoals gezegd, dat zijn dus geruchten :)

Verwijderd

Waarom zou Google deze telefoon los voor 200 dollar verkopen als mensen ook bijv 400 voor willen betalen?
Bij 200 dollar kunnen ze nooit aan de hoogstwaarschijnlijk massale vraag voldoen. Is finance technisch niet zo slim.

HTC komt in jan met de bravo die dezelfde hardware specs heeft. Dat zou HTC toch nooit accepteren?
Is kanibalisme.

@Rod: Nogmaals: deze telefoon is zo gehyped dat Google zichzelf in de vingers snijdt als het zeer goedkoop op de markt zet. Een high end toestel voor bijv 400 dollar is nog steeds goedkoop. Indien 200 dollar kan je al die andere droid toestellen afwaarderen. De telecom providers kunnen hun voorraad met miljoenen afboeken.

Ja ik hoop het ook, maar ik zie dat echt niet gebeuren.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2009 13:17 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Hoe weet jij of ze niet aan de vraag kunnen voldoen? Misschien kunnen ze dat wel en is het doel juist om marktaandeel te verkrijgen, en daar de winst uit te halen, ipv direct uit het toestel zelf. Vergeet ook niet de publiciteit die het op gaat leveren en de hype die het (nu al) creeërt.

Maarja, dat is ook maar weer slechts een gedachte.

[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 24-12-2009 13:14 ]

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik snap het wel als ze het voor 200 dollar gaan verkopen hoor.
Hoeveel kost de iPhone nou of een toestel met zulke specs?

Als je zo'n goedkoop toestel uitbrengt, wil je maar 1 ding ermee. World domination.
En dat is niet eens overdreven. Met een 200 dollar toestel, wil je alle concurrentie wegvagen.

Iedereen die waarschijnlijk iPhone wilt kopen, neigt dan toch eerder naar een Nexus dan.

Huub Huub Barbatruc!

• zezke
DNA_Saint schreef op donderdag 24 december 2009 @ 13:49:
Ik snap het wel als ze het voor 200 dollar gaan verkopen hoor.
Hoeveel kost de iPhone nou of een toestel met zulke specs?

Als je zo'n goedkoop toestel uitbrengt, wil je maar 1 ding ermee. World domination.
En dat is niet eens overdreven. Met een 200 dollar toestel, wil je alle concurrentie wegvagen.

Iedereen die waarschijnlijk iPhone wilt kopen, neigt dan toch eerder naar een Nexus dan.
Iedereen zou ik niet zeggen: Apple heeft nog steeds een zeer goed imago en een hele schare aan fans. Maar het merendeel van de objectieve tweakers schat ik zou wel naar de Nexus neigen.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 13:33
De Google Nexus One wordt echt geen $200 hoor, waarschijnlijk is dat gewoon in combinatie met een abonnement.

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:40

Brons

Fail!

$200 kan ik mij ook niet voorstellen. Aan de andere kant kunnen ze het voor $500-$1000 ook wel vergeten. Dan grijpen mensen gewoon weer naar de iPhone. Nexus? Wasda?

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 20:42
Het is een feit dat Google diensten gratis weet aan te bieden en de inkomsten haalt uit advertenties. Tot nu toe hebben ze zich daarbij gericht op software, maar Chrome OS geeft ook al te kennen dat ze steeds meer de kant van hardware op lijken te gaan (zie het succesvolle verkoopmodel van Apple). Er zijn zelfs al geruchten dat Google in 2010 een nettop wil gaan aanbieden voor $100, met daarop uiteraard Chrome OS. Dus een goedkope Nexus One past daar goed bij.

En op hoeveel plekken ik al grote reclameborden heb gezien voor Google Chrome. Reclame voor een gratis webbrowser notabene 8)7

Verwijderd

voor €200 haal je de meeste merkgetrouwe mensen over. De nexus one heeft mooie specs. Dat is ook het enige wat een beetje aantrekt, voor mij. Voor de rest vind ik hem vrij lelijk en heeft hij geen fysieke toetsenbord. Maar voor €200 haal ik deze sucker meteen >:)
Denk echter niet dat het gaat gebeuren O-)

Verwijderd

As de nexus 200 euro gaat kosten, ga ik uit blijheid in een panty rond het googleplex dansen.
(In geeste dan tenminste, he)

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41

13art

Moderator Mobile
Dat zou voor mij ook een reden zijn om hem dan te halen. Voor 500 niet, maar 200 zou ik er toch echt wel over gaan denken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Deadsy
  • Laatst online: 17-09 22:55
een lage prijs is best geloofwaardig.

Apple en de anderen maken veel reclame voor hun toestellen iets wat word verwerkt in de prijs.
Google krijgt op dit moment heel veel gratis reclame en als ze dit zo blijven doen hoeft er ook niet veel doorberekend te worden in de prijs van het toestel.

En was niet ooit bekend gemaakt wat de productie prijs van de Iphone is? Weet niet meer hoeveel het was maar dit was aanzienlijk lager dan de prijs die ervoor gevraagd word.
Kan zijn dat Google op hun Nexus geen winst percentage zet of dat ze er een klein verlies op willen maken en dit dan via de verkoop van Apps willen terug verdienen.

Verwijderd

ze moeten toch wel reclame maken om de n1 onder de aandacht van de massa te krijgen. En met een prijs van 200 maken ze denk ik wel verlies op de telefoon, maar ze kunnen het iid terugverdienen via de android market. Zo gaat het op de console markt ook.
En die verlies die ze zouden maken op de n1 kan google best hebben en hun plan is dan uiteraard marktaandeel pakken met android wat op langere termijn meer winst betekent. Dus wie weet, een super telefoon voor €200! Ik wacht lekker af :)

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05-2024
Maar als dat zo zou zijn, dan is het toch slimmer om de telefoon $250,- te maken, en een waardebon voor apps van $50,- o.i.d.

• Michel242186
  • Laatst online: 15:06
Dit gaat bijna zeker weten de opvolger worden van HTC Hero...waar het niet dat ik misschien HTC Sense toch wel ga missen aangezien ik dit toch dagelijks gebruik...vooral de twitter widget van HTC(oke ik weet dat er alternatieven zijn, maar toch.komt misschien ook wel een rommetje van xda met Sense??. )
Ik ga toch voor de snelheid van de nexus inplaats van het toetsenbordje van de milestone.

Verder geloof ik niet echt dat dit toestel 200e gaat kosten...gezien de hardware schat ik toch meer rond de 500e.

of komt HTC ook met een vergelijkbaar toestel in januari???....de passion of bravo???

• Lacertus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-03-2022
Ik geloof niet dat een eventuele lage prijs voor de Gphone terug verdiend gaat worden via een apps-store. Ik weet niet hoeveel Google verdient per verkochte app, maar om 200EUR (per user) te verdienen uit zo'n store moet je heel wat apps verkopen.

Ik denk eerder dat het een stunt zou zijn om iedereen massaal aan de Android te krijgen: zpals eerder al gezegd: World Domination!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nou ik denk dat het vooral ook om de advertenties gaat.

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Wat ook moet gebeuren, ALS het 200 euro wordt, is dat alle winkels er ook mee eens zijn.
Ik weet niet wat de winstmarge is van een iPhone in vergelijking met een 200 euro nexus. Maar veel winkels zullen natuurlijk de telefoon pushen, waar het meest op wordt verdiend.

Het mooiste zou natuurlijk zijn, als een consument een winkel instapt met de intentie om een iPhone te kopen. En de verkoper diegene weet om te praten om een Nexus te kopen.

Huub Huub Barbatruc!

• Robino
DNA_Saint schreef op donderdag 24 december 2009 @ 23:53:
Wat ook moet gebeuren, ALS het 200 euro wordt, is dat alle winkels er ook mee eens zijn.
Ik weet niet wat de winstmarge is van een iPhone in vergelijking met een 200 euro nexus. Maar veel winkels zullen natuurlijk de telefoon pushen, waar het meest op wordt verdiend.

Het mooiste zou natuurlijk zijn, als een consument een winkel instapt met de intentie om een iPhone te kopen. En de verkoper diegene weet om te praten om een Nexus te kopen.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als de Nexus One gewoon bij Google zelf te bestellen is en we er zelf een sim-only mee kunnen combineren ;)

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Voor 200eu zou ik er echt wel 1 halen, heb nog een reserve telefoon nodig en android is altijd wel leuk naast een iPhone

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:34
Inderdaad, als zon prijs realiteit zou worden wie koopt hem dan niet?
Als ze een beetje reclame maken voor dit toestel, en het echt voor 200 euro gaan verkopen dan weet ik bijna zeker dat het marktaandeel andriod +++ gaat.

Ik zie google er best voor aan om dit te gaan doen, ze verdienen het makkelijk terug met de ad's.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
SgtElPotato schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 00:09:
Ik zie google er best voor aan om dit te gaan doen, ze verdienen het makkelijk terug met de ad's.
Google misschien, maar de maker van de Nexus One, HTC, zie ik dat absoluut niet doen. Je ga een telefoon met gigantisch veel betere specs dan bijv. de HTC Magic, niet voor de helft van die prijs verkopen?

Alsof google de Dev Phone One zo goedkoop maakte, terwijl ze daar meer belang bij hadden dat die goed verkocht werd, dan de Nexus One voor normale consumenten.
Ik zet mijn geld op, ~500E, net zoals elke andere telefoon met gelijke, en nog vaak genoeg met mindere specs.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
SirNobax schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 00:14:
[...]

Google misschien, maar de maker van de Nexus One, HTC, zie ik dat absoluut niet doen. Je ga een telefoon met gigantisch veel betere specs dan bijv. de HTC Magic, niet voor de helft van die prijs verkopen?

Alsof google de Dev Phone One zo goedkoop maakte, terwijl ze daar meer belang bij hadden dat die goed verkocht werd, dan de Nexus One voor normale consumenten.
Ik zet mijn geld op, ~500E, net zoals elke andere telefoon met gelijke, en nog vaak genoeg met mindere specs.
Oke, maar als google ze gewoon laat maken door HTC, en in het contract staat dat het niet uit maakt voor welke prijs ie verkocht word, heeft HTC toch niks te zeggen?
Hij wordt toch niet onder HTC verkocht? Als dat wel zo zou zijn dan was het een ander verhaal. Dit is nu toch in principe een telefoon die Google uitbrengt. Wel door HTC gemaakt, maar Google zet hem op de markt neer.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Het lijkt wel alsof iedereen vergeet dat het Google is die het toestel verkoopt, niet HTC zelf. Google geeft de korting, en HTC verdient vervolgens bakken met geld aan de Nexus One, want die rekenen natuurlijk gewoon de normale kosten. Wat maakt het uit of je je toestellen verkoopt onder je eigen naam of onder die van Google? Zolang Google maar betaald toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 12:34
Flying Bobman schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 00:53:
Het lijkt wel alsof iedereen vergeet dat het Google is die het toestel verkoopt, niet HTC zelf. Google geeft de korting, en HTC verdient vervolgens bakken met geld aan de Nexus One, want die rekenen natuurlijk gewoon de normale kosten. Wat maakt het uit of je je toestellen verkoopt onder je eigen naam of onder die van Google? Zolang Google maar betaald toch?
Het enige nadeel voor HTC is dat mocht dit toestel met deze prijs een enorme hit worden het wellicht kwaliteit is die geleverd is door HTC maar niemand zal hun naam ermee associëren waardoor het voor hun ook een gemiste kans is hun naamsbekendheid uit te breiden.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Maverick schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 01:01:
[...]

Het enige nadeel voor HTC is dat mocht dit toestel met deze prijs een enorme hit worden het wellicht kwaliteit is die geleverd is door HTC maar niemand zal hun naam ermee associëren waardoor het voor hun ook een gemiste kans is hun naamsbekendheid uit te breiden.
Dat is het enige. Stel je hebt een HP beeldscherm met een Samsung paneel erin. Iedereen denkt woow goed gedaan van HP, terwijl het eigenlijk van Samsung komt. Precies het zelfde, alleen verkoopt HP het niet goedkoper dan dat ze het kopen. Wat dus wss met de Nexus wel gaat gebeuren.
Zolang Google maar betaald aan HTC.

Krijg je straks Prepaid pakketen met een Nexus One, die sneller is dan de meeste toestellen op de markt, en de helft goedkoper :9

[ Voor 11% gewijzigd door SgtElPotato op 25-12-2009 01:11 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 12:34
Dat naadel heeft HTC overigens ook als het een hit wordt voor 500 euro. Ze hebben er blijkbaar voor gekozen. Moet die 200 euro geruchten nog wel zien hoor... De wens is hier denk ik bij veel mensen de vader van de gedachte. Maar als hij echt zo goedkoop is dan is m'n Hero zo vervangen. Het grote nadeel van de Hero vind ik persoonlijk de snelheid. Als ik lees dat de Nexus 1 de droid uit het water blaast dan belooft dat veel verbetering :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Maverick schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 01:09:
Dat naadel heeft HTC overigens ook als het een hit wordt voor 500 euro. Ze hebben er blijkbaar voor gekozen. Moet die 200 euro geruchten nog wel zien hoor... De wens is hier denk ik bij veel mensen de vader van de gedachte. Maar als hij echt zo goedkoop is dan is m'n Hero zo vervangen. Het grote nadeel van de Hero vind ik persoonlijk de snelheid. Als ik lees dat de Nexus 1 de droid uit het water blaast dan belooft dat veel verbetering :)
Dat denk ik ook, maar je weet maar nooit. Ik hoop het in ieder geval. ;)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Maverick schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 01:09:
Nadeel van die 200 euro is ook dat mijn Hero in een klap niets meer waard is :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Exphy schreef op donderdag 24 december 2009 @ 23:57:
Voor 200eu zou ik er echt wel 1 halen, heb nog een reserve telefoon nodig en android is altijd wel leuk naast een iPhone
IPhone is zo 2009 :+

Laatst nog met een android mogen spelen maar das echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Ik was er zeker van de i5700 Spica van Samsung te gaan kopen in januari, nu ik dit lees ga ik twijfelen... als de Nexus One echt 200 dollar gaat kosten, ga ik die zeker kopen!

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
€200 is onzin. De bron van dit gerucht is een bericht waarin gesproken werd over een prijs van $199, tevens stond er in dit bericht dat Google hem simlockvrij zou gaan verkopen. Het lijkt mij het meest waarschijnlijk dat de auteur een prijs van $199 gehoord heeft (incl. abonnement), dit niet goed begrepen heeft en uiteindelijk tot de verkeerde conclusie is gekomen dat de telefoon simlockvrij $199 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij stelt dat gerucht dat ie wel degelijk los 200 Dollar kost. Daarnaast zou hij namelijk nog te kopen zijn icm een abo van T-Mobile. Ik geloof het niet, maar je kunt het niet afdoen als onzin. Het is tot nu toe het enige gerucht wat er bestaat mbt de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:41
@Marco
En dat weet jij zeker omdat? Het is en blijft een gerucht. Het zou leuk zijn en niet helemaal onlogisch. Om nou te zeggen dat het onzin is lijkt me voorbarig.

edit: te laat :P

[ Voor 7% gewijzigd door Mythling op 25-12-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Valt me op dat de nexus one maar 2 mm dunner is dan de Droid... Had wel meer verwacht gezien het toetsenbord dat mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:02
Ik kan het trouwens niet meteen ergens vinden (of de 10uur rit van vakantie naar huis speelt parten) maar is de A-GPS gewone GPS + assisted, of enkel de assisted? Ik las op wiki dat sommige mobiles enkel assisted hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 21:53:
Valt me op dat de nexus one maar 2 mm dunner is dan de Droid... Had wel meer verwacht gezien het toetsenbord dat mist.
De Droid staat dan ook bekend als een zeer dunne Qwerty-telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Jormungandr schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 22:57:
Ik kan het trouwens niet meteen ergens vinden (of de 10uur rit van vakantie naar huis speelt parten) maar is de A-GPS gewone GPS + assisted, of enkel de assisted? Ik las op wiki dat sommige mobiles enkel assisted hebben.
A-GPS is assisted GPS. Enkel assisted bestaat niet, dat heet gewoon "geen GPS".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Mythling schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 14:00:
@Marco
En dat weet jij zeker omdat? Het is en blijft een gerucht. Het zou leuk zijn en niet helemaal onlogisch. Om nou te zeggen dat het onzin is lijkt me voorbarig.

edit: te laat :P
€200 of $200 is minder dan de helft van de nieuwprijs wat normaal is voor zulke telefoons. Dat is een bizar prijsverschil.
RoD schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 13:54:
Volgens mij stelt dat gerucht dat ie wel degelijk los 200 Dollar kost. Daarnaast zou hij namelijk nog te kopen zijn icm een abo van T-Mobile. Ik geloof het niet, maar je kunt het niet afdoen als onzin. Het is tot nu toe het enige gerucht wat er bestaat mbt de prijs.
Ik herschrijf nergens het gerucht, ik heb alleen mijn eigen visie op de totstandkoming van dit gerucht. Mijn interpretatie lijkt me logischer, de iPhone en Motorola Droid zijn vergelijkbare telefoons en deze kosten allebei $199 bij een abonnement. $199 is in de VS een volstrekt normale prijs voor een smartphone van dit kaliber in combinatie met een abonnement.

[ Voor 46% gewijzigd door MarcoC op 26-12-2009 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen weet wat de telefoon waard is en dat de normale prijs rond de $500 zou moeten zijn, maar de clue van het verhaal is dat google de telefoon zwaar subsidieert. En dat is helemaal geen gekke gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Jormungandr schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 22:57:
Assisted GPS betekent GPS ondersteunt door andere technieken (bijvoorbeeld accelerometers ofzo) die de positiebepaling preciezer zouden moeten maken bij een slechte verbindingen met de gps satelietten. Denk aan in tunnels ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 04:15:
iedereen weet wat de telefoon waard is en dat de normale prijs rond de $500 zou moeten zijn, maar de clue van het verhaal is dat google de telefoon zwaar subsidieert. En dat is helemaal geen gekke gedachte.
Of dat google er zelf niet veel winst op maakt. Weet niet of dat dan onder subsidiëren valt of gewoon onder genoegen nemen met minder (geen) winst op een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
HTC zou blijkbaar Google helpen bij het verkopen van de Nexus One. Dit maakt de 200 $ prijs natuurlijk een heel stuk onwaarschijnlijker.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ja dat had ik gisteren ook al gelezen.
Ook toen ging al bij mij door het hoofd dat $200,-- wat onwaarschijnlijk is dan. Maar goed is maar net hoe je helpen interpreteerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Ik wordt een beetje gek van alle geruchten, waarom komt Google zelf niet met iets naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Michie23 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 11:29:
Ik wordt een beetje gek van alle geruchten, waarom komt Google zelf niet met iets naar buiten.
Hype :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Precies wat de bedoeling is en waar de reclamewereld op gebaseerd is. Zorgen dat er over je product gesproken wordt. Hoe mooi is het, om zonder echt reclame te maken dat er veel over een product van je gepraat wordt. Mooier dan dit kunnen ze het niet hebben bij google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:02
Strange. Ik las anders wel:

"Some A-GPS devices lack standalone GPS capability. They may not function at all unless the device has an active subscription to a network, and is in range of that network."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Dan is het geen A-GPS apparaat. Volgens die definitie heeft de oude iPhone 2G ook A-GPS, wat gewoon onzin is. Elke telefoon kan locatiebepaling op basis van GSM-masten uitvoeren, daar is geen speciale hardware voor nodig behalve een GSM/UMTS-radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

zezke schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 11:19:
HTC zou blijkbaar Google helpen bij het verkopen van de Nexus One. Dit maakt de 200 $ prijs natuurlijk een heel stuk onwaarschijnlijker.

Bron
Misschien word Google's Nexus One wel gewoon HTC's Bravo?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Ik kan me niet voorstellen dat deze voor 200 op de markt gaat komen, omdat toestellen van bedrijven als HTC , Sony en Motorola dan compleet onverkoopbaar worden en die merken hun support voor Android zullen intrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat lijkt me niet, want de Nexus One is de HTC Passion. De Bravo is een andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Een telefoon met passie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Hm zullen we de discussie over de mogelijke verkoopprijs van 200€ staken?
Niemand kan met zekerheid zeggen of hij voor deze prijs geleverd gaat worden. Het is zeer onwaarschijnlijk dat het toestel zo goedkoop op de markt gaat komen. Mocht 't wel het geval zijn dan zullen we dat snel genoeg merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Ganymedus schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 22:52:
Hm zullen we de discussie over de mogelijke verkoopprijs van 200€ staken?
Niemand kan met zekerheid zeggen of hij voor deze prijs geleverd gaat worden. Het is zeer onwaarschijnlijk dat het toestel zo goedkoop op de markt gaat komen. Mocht 't wel het geval zijn dan zullen we dat snel genoeg merken.
los prijs wordt gewoon €549 mark my words
echter wordt met de komt van deze telefoon mijn keuze heel moeilijk

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:41
Klink vrij zelfverzekerd. Heb je een bron :z ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
LordLynx schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:03:
Ik kan me niet voorstellen dat deze voor 200 op de markt gaat komen, omdat toestellen van bedrijven als HTC , Sony en Motorola dan compleet onverkoopbaar worden en die merken hun support voor Android zullen intrekken.
ik heb anders uit bronnen die ik neit wil noemen te horen gekregen dat het de prijs van een duurder prepaid toestel zouden krijgen. Maar ik denk dan eerder rond de 300. Toestel is in het echt overigens mooier dan op de toch wel brakke foto;s die er nu rond circuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Sn0wblind schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:07:
[...]

ik heb anders uit bronnen die ik neit wil noemen te horen gekregen dat het de prijs van een duurder prepaid toestel zouden krijgen. Maar ik denk dan eerder rond de 300. Toestel is in het echt overigens mooier dan op de toch wel brakke foto;s die er nu rond circuleren.
Het begint mij steeds duidelijker te worden: de Nexus One moet wel voor een onwerkelijke prijs te koop zijn. Hoeveel geld ze namelijk niet besparen met deze hele geruchtenmachine :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Hoop het snel te horen want wil eind januari overgaan tot de koop van de Samsung Spica of de Nexus One! Of zou het het wachten waard zijn op de Nexus One?

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Langs de andere kant als ze nu met een prijs van € 600 afkomen is iedereen natuurlijk massaal teleurgesteld. Mensen verwachten blijkbaar goedkope en gratis dingen van Google.

Ze mogen wel eens met nieuwe informatie afkomen, de hype is aan het stilvallen (als ik op Twitter vergelijk met paar dagen geleden toch)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
zezke schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:12:
Langs de andere kant als ze nu met een prijs van € 600 afkomen is iedereen natuurlijk massaal teleurgesteld. Mensen verwachten blijkbaar goedkope en gratis dingen van Google.

Ze mogen wel eens met nieuwe informatie afkomen, de hype is aan het stilvallen (als ik op Twitter vergelijk met paar dagen geleden toch)!
Je zit nu ook net na de kerstdagen. Mensen willen ook wel eens vrije tijd :)
Ik verwacht dat de informatiestroom morgen wel weer oplaait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Tuurlijk, mensen gaan er ongetwijfeld op het werk over praten. Dus dan zal de geruchtenstroom ook wel op gang komen.
Ze zullen ook vast nog wel iets naar buiten brengen om te zorgen dat de geruchtengang door blijft gaan.
Hulde voor Google hoe ze dit aanpakken, zonder een cent uit te geven aan reclame :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
nou ja hulde.... het is eigenlijk keihard kopieerwerk. Het is een methodiek die Apple al jaren succesvol gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Apple doet het op een heel andere manier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Er vanuit gaande dat ik hier volledig ot mee ga.
Leg eens uit welke verschillen er zijn volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er zijn de afgelopen constant kleine stukjes informatie uitgelekt die uiteindelijk de complete puzzel hebben gevormd. Apple houdt alles geheim, alhoewel er af en toe wel eens iets kleins uitlekt, maar dan volgt plots de aankondiging. Bij de Nexus One weten we alles eigenlijk al voor de aankondinging, en weten we ook al wanneer de aankondinging is. Goed, sommige dingen zijn nog slechts vermoedens, maar dit zie je echt niet bij Apple :)

Beide zijn het wel goede manieren om een hype op te bouwen. Google kan echter niet de manier van Apple volgen. Er was immers vantevoren niets bekend over een Google Phone, behalve dan dat ie niet zou komen. Bij Apple verwacht men al nieuwe meuk, waardoor die geruchten zichzelf wel vormen.

Bij de N1 vind ik het vooral knap dat ze er in geslaagd zijn om elke dag wel een nieuw stukje van de puzzel te laten lekken, waardoor ze elke dag alle grote nieuwssites hebben gehaald. Heel erg knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
@Ganymedus. Prima TS. Alleen de link naar de specs werkt niet (de name tag). Na iets meer dan een jaar op 2.1 van je OS zitten en een toestel uitbrengen dat bijna 2x zo snel is als de G1. Me love gadgets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
RoD, geloof je werkelijk dat Apple niet opzettelijk zelf het e.e.a. lekt?
Als groot Apple fan volg ik al jaren de marketing strategie van Apple. Ik kan niet geloven dat de 'feiten' die nu en dan uitlekken onbedoeld zijn. Dat Google in dit geval meer moest lekken dan Apple altijd doet heeft inderdaad te maken met de naamsbekendheid. Dat neemt echter niet weg dat het dezelfde methodiek is.

@Ma_rK thanx, dat was me nog niet opgevallen. Ik zal er snel even naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nou, daar kloppen de helft van de geruchten in ieder geval niet. Er lekt wel ns wat uit, natuurlijk, maar bij de N1 was er sprake van een strak geregiseerd plan. Althans, dat moet bijna wel als je naar het "patroon" kijkt. Zo'n lange serie van kleine stukjes van informatie, dat hebben we eigenlijk bijna nog nooit eerder gezien.

Maar de verschillen zijn overduidelijk. We hebben nu al filmpjes, plaatjes en specs. Van de iPhone 4G hebben we nog niets, behalve dat ie bestaat (serverlogs) en het feit dat Apple een hoop 5Mp CMOS-sensors gekocht heeft. Natuurlijk proberen ze beide hetzelfde te bereiken, maar ze doen op behoorlijk verschillende manieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
raar krijg die anchor niet goed. :S kijk er later nog wel even naar.

De helft van de geruchten kloppen veelal niet omdat iedereen erop los fantaseert. Iedereen weet dat de iPhone 4G komt, en vult zelf in wat ze willen van die telefoon. Dat zie je nu ook al een beetje bij de N1. Apple hoeft gewoon weinig te doen op dit moment voor de iPhone, die verkoopt zichzelf wel. Echter als je kijkt naar de geruchten molen over de eerste iPod of eerste iPhone. Dan zie je dat er ook een maand of 2-3 voor de introductie al specificaties en foto's en filmpjes te traceren waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Zal allemaal wel, blijft dat de manier waarop de Nexus One-hype tot stand komt totaal anders is dan de iPhone-hype.

iPhone: vaak is al een tijd van tevoren de datum bekend waarop hij aangekondigd gaat worden, alleen wat de aankondiging precies in gaat houden is nog een verrassing.

Nexus One: precies omgekeerd, alles is al bekend, behalve wanneer hij nou eigenlijk komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
We wisten al dat de N1 een dock connecter heeft. Nu is er informatie en foto's naar boven gekomen van de Car/Desktop Dock.
quote: Engadget
The slow steady drip of details from the yet to be announced Nexus One continues today with a pair of accessories for the HTC / Google mashup. Above we've got a wireframe of the portrait-mode Desktop Dock to be known as model CR B410. What's unusual here is the inclusion of Bluetooth 2.1 + EDR in the dock when the Nexus One is already Bluetooth 2.1 + EDR capable. After all, we've heard that the handset includes a docking connector at its base so what additional functionality would the second Bluetooth radio provide? That mystery aside, the FCC test report also shows a configuration where the dock is tethered via an AV-jack to a DVD player to help pull your multimedia off the slate and into the living room. We've also grabbed a shot of the Nexus One navigating inside a car with the help of a dashboard clip mount -- check it after the break along side a few more FCC pics.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/12/nexus-one-attached-to-dvd-player.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/12/nexus-one-desktop-dock.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/12/dashboard-clip-mount.jpg
Ik vindt het maar lelijk! Het beschermd wel je N1 :P

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/12/nexus-one-car-dock.jpg

Bron: Engadget

[ Voor 9% gewijzigd door Tenshu op 28-12-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mooi, die accessoires. Wat vooral prettig is aan het verschijnen van deze accessoires is dat het het uitbrengen van de N1 als consumententelefoon weer een stukje zekerder maakt :) Dus niet alleen als invite-only voor geregistreerde ontwikkelaars. Want daar ga je toch geen serie met accessoires voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Ik heb er inderdaad ook nu wel vertrouwen in dat deze telefoon binnen aanzienlijke tijd nu wel wordt uitgebracht. Na de zoveelste vastloper van mijn xperia, heb ik er wel veel voor over om deze telefoon aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:33
Ik ben erg benieuwd naar deze telefoon! Het enigste wat ik een beetje jammer vindt is het uiterlijk... Hadden ze daar nou niet iets leukers van kunnen maken? Zoiets als zwart of mat zwart als ze het niet willen laten flimmen i.v.m. vingers? De Xperia X10 is dan weer leuker, maar daar zit dan weer zo'n software laag overheen en geen volle zekerheid dat er updates voor uitkomen voor zeg maar Android 2.1 en hoger. Erg lastige keuze! Deze ga ik in ieder geval wel goed in de gaten houden :)

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Ik zie trouwens dat er in de Nexus one bij de first post bij Video Chipset: nvt staat.
Betekend dit dat er ook geen 1 zit, of dat er nog geen idee is welke dat is.
De Milestone heeft er namelijk wel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De N1 heeft inderdaad geen aparte video-chipset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Oke, nog even opgezocht wat de snapdragon nou precies kan qua grafics en dat is toch niet niks.
  • High-definition (720p) video decode, and multiple video codec support
  • High-performance 3D graphics – up to 22M triangles/sec and 133M 3D pixels/sec
en een gameplay filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, het is zeker niet slecht, het is alleen zo dat er geen aparte videochip in zit. Maar zo'n Snapdragon-processor geeft natuurlijk wel geweldige prestaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Ik hoop dat ze die unreal engine ook op de nexus one kunnen porten. Dat zou wel indrukwekkende games gaan opleveren. Ik weet dat de snapdragon geen Iphone grafics kan gaan leveren, maar het zou er wel in de buurt kunnen komen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Oh het kan vast wel. Alleen de eigenaars van de engine moeten er ook brood in zien. Tot nu toe worden game-ontwikkelaars enthousiaster van de iPhone. Overigens hoeft het niet naar de N1 geport te worden, maar gewoon naar het Android-platform. Als het besturingssysteem zo door blijft groeien zie ik het nog wel gebeuren, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Soepstengel schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 00:18:
Ik ben erg benieuwd naar deze telefoon! Het enigste wat ik een beetje jammer vindt is het uiterlijk... Hadden ze daar nou niet iets leukers van kunnen maken? Zoiets als zwart of mat zwart als ze het niet willen laten flimmen i.v.m. vingers?
Helemaal met je eens...vind het uiterlijk eigenlijk tegenvallen in vergelijking met de iphone is het natuurlijk een lachtertje...maar goed het gaat tenslotte om de hardware. Was het maar vast januari kan namelijk volgend jaar mijn abo verlengen en de keus wordt er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Het lijkt me overigens vrij sterk dat dit ding begin januari al in de UK winkels ligt. Distributie is natuurlijk tijdens deze periode vrij waardeloos en er is nog niets bekend van retailers die al een voorraad hebben ontvangen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen om het toestel zelf te bespreken. Voor aankoopmogelijkheden, leveringen, etc kun je terecht in [ABO] Google Nexus One - Aankoop- en leveringsvragen.