Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 206 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.956 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Dungeon finder werkt erg soepel op Azuremyst met m'n healer (gem. <30s)... DPS however... >10 minuten minimaal in de avonduren.

Andere dingetje; wth is er met gearscoring deze dagen... raid pugs die minimaal 4400 vragen.. als ik op wow-heroes kijk komt mijn healer maar net tegen de 2600 total aan maar ben wel ICC25 ready? klopt gearscore niet voor healers of mis ik ergens iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Devion schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:50:
Andere dingetje; wth is er met gearscoring deze dagen... raid pugs die minimaal 4400 vragen.. als ik op wow-heroes kijk komt mijn healer maar net tegen de 2600 total aan maar ben wel ICC25 ready? klopt gearscore niet voor healers of mis ik ergens iets.
Nee, wowheroes heeft andere gearscore dan die addon. Ik neem gemiddeld wowheroes * 2 = wat ze ingame vragen. In jou geval zit je dus tegen de 5200 gearscore, 4400 is 2200, alles rond de 200.

Ik zit vaak in mijn retri gear als ik wat solo doe (ben te lui om naar dps spec te gaan dus blijf prot), kom je zo'n LFG party binnen, je bent nog geen 10seconde in de instance, DPS begint te janken over m'n health (28k ofzo) -> vote to kick. Ik snap die blue/green gegearde idioten niet die echt in het tijdperk leven dat een tank minimaal 40k moet hebben voor een UK of nexus. Zullen wel nooit launch van LK hebben meegemaakt :P

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 21-12-2009 10:57 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
SinergyX schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:53:
[...]

Nee, wowheroes heeft andere gearscore dan die addon. Ik neem gemiddeld wowheroes * 2 = wat ze ingame vragen. In jou geval zit je dus tegen de 5200 gearscore, 4400 is 2200, alles rond de 200.
Ik weet ook niet hoe gearscore die score bepaald maar ik geloof dat hij een waarde aan elke item koppelt, zo geeft hij mijn i219 schild een score van ~400ish(?) terwijl mijn i245 libram maar een score van ~200ish krijgt. wowheroes telt gewoon alle ilvl bij elkaar op en telt daar nog relevante enchants bij.

Gearscore geeft mij een score van ~4750, misschien iets meer terwijl wowheroes mij een score geeft van 2636. Maar dan nog, al die scores boeien in feite niets want je eigen kennis en ervaring is belangrijker dan de gear die je draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboekje,

mijn Mage heeft aardig wat af zitten te heroicen. Zo veel zelfs dat Alliance Vanguard op Exhalted kwam waarmee ik de achievement [Winds of the North] wist te behalen. Verder gelijktijdig de achievement voor 15 reputaties op exhalted te krijgen. :)
Buiten dat heb ik de achievement gekregen om in GunDrak de Mammoth boss niet te laten veranderen.

In totaal heb ik inmiddels weer 34 Emblems of Truimph. Het gaat dus zeer goed. Ik heb mijn Cloak geupgrade, nog steeds een PvP maar weer een graadje hoger. Het is een beetje bij gebrek aan beter zeg maar. meteen wel weer +30 Haste erop gegooit.

Verder was het alt tijd. Ik heb mijn Shaman Maranji naar level 18.5 gebraacht vanaf level 17. Hij moet 20 worden om level 225 Leatherworking te kunnen gaan doen. Zeer belangrijk voor mij. Verder heb ik mijn Priest Baraldin ( level 5 :P ) naar level 75 in Tailoring gebracht.
Verder heb ik nog mijn Rogue naar level 3 gebracht voordat ik naar mijn level 80 Mage switchte om een zes tal level 80 hordes de grond in te boren.

/Edit; Ow ja, mijbn Shaman Maranji levelde door DeadMines te doen. helaas desintegreerde de groep net voor VanCleef zelf doordat een random DPS na de eerste wipe besloot dat we amateurs waren. Jammer want we zaten a) net voor VanCleef en b) was het de eerste wipe. Daaruit kun je per definities constateren dat de DPS-er die uit de groep ging een amateur was die zichzelf als elitst zag imo.

[ Voor 15% gewijzigd door Auredium op 21-12-2009 11:41 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Zaterdag.. in naxx25 "dedicated few" gehaald, weet ook gelijk waarom die zo heet, van de orginele 20 aan het begin, waren er denk ik 10 op het einde nog. probeerde ook gelijk immortal, iedereen kende de tactics althans dat zeiden. maar begonnen met military.

Patchwerk geen probleem (die heet echt als een sissy nu), komen we bij grob aan, gaat het ook allemaal goed. iedereen in leven, loot items need/greed/pass/de blabla stomme stomme stomme DK blijft in de poison cloud staan om jawel "te looten" wat een ...... zeg. dat was wel even een teleurstelling.

maar goed Thaddius ging niet veel beter.. uiteindelijk na een redelijk smooth run (replacen was het meest irritante en duurde het langst). kel thuzad zorgde voor nog een paar wipes.
Ik was met mijn paladin op de adds... hele tijd niks aan de hand. als eerste word ik ge MC'ed...... wipe. toen ging weer goed.. bwam Iceblock door een rogue die net naast mij kwam staan :S AD redde mij wel, maar de adds liepen al rond.

maar in the end... met 18, toch de dedicated few gehaald dus weer een achievement rijker :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relatief lang geleden dat ik wat gepost heb hier. Ben dan ook op vakantie geweest en het is redelijk druk op m'n werk (nou ja, vooral kleine bezetting).

Ondertussen is er veel gebeurd, niets schokkends. Maar ik ben vooral met m'n Druid aan het spelen, die nu als Feral tank lekker bezig is qua gear. Buffed zit ik in heroics tussen de 40 en 45k health aan. Natuurlijk niet het enige dat telt, maar ik heb wel een gezonde hoeveelheid Agility, en doe gemiddeld zo'n 6k TPS en met Berserk tegen de 8 tot 9k. Ook kan ik trinkets switchen, van 2x170 stamina naar 2x102 dodge rating, of een mix ervan.
Battered Hilt nog niet zien droppen in de vele malen dat ik de nieuwe instances heb gerund (welke trouwens heerlijk zijn; geen faceroll, maar ook geen onmogelijke opgave met wat mindere spelers). Ik ben nu begonnen met het gearen van m'n Resto offspec.

Met m'n Mage doe ik weinig. Instances kom ik moeilijker in, en ik kan geen/zeer weinig upgrades halen uit heroics of van Emblems.

Ik speel nu ook veel met m'n Rogue, aangezien ik die (probeer) samen te levelen met m'n vriendin. Die speelt echter alleen die char, en ik meerdere, dus ik moet flink aanzetten wil ze niet te ver uitlopen. Ondertussen zit ik op 36 en zij op 38. We hebben wat instances samen gedaan, en met haar iets gepimpte Paladin (Heirloom shoulders en axe met crusader) doet ze flinke damage! Haar eerste char ooit, zo'n 4 jaar terug, was een Paladin. D'r is natuurlijk veel veranderd, en ik help haar dan ook waar nodig, vooral met spec en buffs.
Mijn eigen Rogue speelt ook leuk. Ik ben niet echt een melee-speler, maar het sneaky spel van een Rogue is wel apart. Vooral in PvP. Zo was ik op weg naar Hammerfall in Arathi Highlands, waar ik 2 Alliance Paladins bezig zag met mobs. Snel stealth, en afwachten tot ze iets van elkaar weg waren. Ze waren beide 2 levels lager, en hadden maar 1k health (ik zit tegen de 2k aan). De eerste pakte ik met een stun, een crit backstab en wat poisonprocs, waar hij dood was voor hij de stun uitkwam! De andere Paladin kwam eraan, Vanish en even wachten. Erachteraan sneaken, en toen ie random aggro kreeg van een mob sloeg ik weer toe. Precies hetzelfde verhaal, dood binnen de stun. Heerlijk gevoel om eens zelf het initiatief te nemen!
Ik krijg meer en meer PvP ervaring op deze char (ook op m'n eigen Paladin), wat het ook leuker maakt en ik tenminste weet wat ik moet of kan doen.

Gisterenavond laat nog mezelf in queue gezet op m'n Paladin voor een random instance, als tank of dps. Natuurlijk was ik als tank nodig, en het werd... BRD :( na uitvogelen waar we heen moesten, kregen we na 2 bazen al de melding dat we 'klaar' waren, met reward en al. Iedereen wilde echter wel door, maar we zijn na een uur gestopt, waar ook de mobs te hoog level werden (3 spelers waren level 50 of 51, ik 53)... de mobs waren namelijk 54+.
Jammer dat de instances op level 52 (dat was ik toen ik joinde) van die rot-instances zijn, zoals Sunken Temple en BRD, maar dat zou op 54 of 55 beter moeten worden met Stratholme en Dire Maul hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dennis Lammers schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 15:41:
Ik ga zo WoW Battlechest (WoW + BC en 2 game guides) bestellen bij Zavvi voor 15 euro in totaal. Inclusief 30 dagen WoW en 30 dagen WoW BC 30 dagen speel (tijd, 60 dagen dus :) En als ik het spel dan toch niet zo leuk vind, maakt het niet zo uit omdat het niet zoveel gekost heeft... :)

Ik zat ook te overwegen om op een Private Server te gaan vanwege geen abbo kosten, maar ik speel liever op de originele :)
Bij de uitbreidingen krijg je GEEN 30 dagen gametime. Weet niet of dat al gezegd is maar dan bij deze. Je krijgt dus alleen voor het originele de 30 dagen gametime voor niks erbij.

15 euro is daarnaast natuurlijk een schijntje :) Het spel plus de eerste uitbreiding en 2 game guides voor de prijs van net iets meer dan een maand subscription.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
hulkie schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:21:
@ Zertaxa: als prot tanken in HoS heroic met een disc priest is wel te doen.
Je moet gewoon je divine plea up houden, dat is net te doen tussen de waves in als je op tijd een nieuwe mob slaat. Ik judge standaard wisdom, dat scheelt ook een beetje.
Was al die tijd up, maar de mobs gingen zo snel neer dat ie net verliep voor de volgende wave. Maar nu gemerkt dat als je echt bijna uit de kamer gaat tanken, dat je out of combat bent als de mobs neer zijn. En je dus gewoon even snel bij kan drinken.
hulkie schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:21:
Zaterdag heb ik lekker kunnen spelen op mijn rogue. Eerst de daily random, toen met wat guildies en een relaxte x-realm shaman alle 3 de icc5 heroics. Eindelijk dropte de 1.4 speed dagger, die toch een redelijke boost is voor mijn rogue. Helaas weer geen Hilt zien droppen, maar we gaan rustig door met grinden.
Had gisteren laat ook nog een erg relaxte groep. Allemaal randoms en na de eerste had iedereen zoiets van 'volgende?'. Uiteindelijk iets van 6 heroics gedaan met dezelfde mensen. Was als dps mee en zowaar dropte de Tyrannical Beheader. Liep net 2 dagen met Orca-Hunter's Harpoon. Moet nog even kijken welke beter is voor me retri specc, de polearm geeft echt een lading crit wat wel lekker is.

Ook nog TotC 25 en dropt eindelijk de Tank cloak. Had alleen al de Frost Emblem cloak gehaald :( . Gelukkig was een collega healer op zijn Warrior tank er wel erg blij mee :P. Hij werd wel erg verwend met 2 trophies en een zooi tank spul dat dropte.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee wat de minimum dps is voor saurfang10?
tis een aardige gearcheck/dps race, maar zag bijvoorbeeld dit weekend een guild run falen op het slopen van de adds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:33:
iemand een idee wat de minimum dps is voor saurfang10?
tis een aardige gearcheck/dps race, maar zag bijvoorbeeld dit weekend een guild run falen op het slopen van de adds
Bijna 9 miljoen HP met een enrage timer van 8 minuten. Dus reken maar uit afhankelijk hoeveel DPS classes je meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:39:
[...]

Bijna 9 miljoen HP met een enrage timer van 8 minuten. Dus reken maar uit afhankelijk hoeveel DPS classes je meeneemt.
daarbij in acht genomen dat je ook met adds te maken hebt;) die bijbemekaar ook nog eens rond een ton heb hebben aan health:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kaap schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:39:
18750dps/sec, dat verdelen over je dps mensen :) (ergens op wowhead stond dat je moet uitgaan van 22k dps, daarmee heb je de adds meegenomen).

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 21-12-2009 11:42 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 22:15:
[...]

Klopt, maar om nou 25 Primo saronite dingen te spenderen aan een wapen met dezelfde dps als ICC25 2-handers, nog niet te spreken als er straks access is tot heroic mode. No thanks...
Guildie van mij heeft er al 25. Duurt echt niet lang als je goed je best doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:49:
[...]
dan heeft ie aardig geld uitgegeven gok ik
op mijn realm gaan de pri saronite voor 3.2-5k per piece....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]
Ik doel ook niet op die 25 Primodial Saronite, maar op de 50 Shards die je van de bosses krijgt om je Shadow's Edge te upgraden naar Shadowmourne. Die shards werd eerst gedacht dat ze als elk quest item lootable waren voor iedereen. Dat is dus niet zo. Er dropt er slechts 1, als hij al dropt want het is geen 100% droprate. Op hardmodes is de droprate pas 50-99%, op normal slechts tussen de 1-50%.

Vandaar dat ik zei dat guilds alsnog moeten gaan beslissen wie de shards als eerste krijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-12-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb normaal 9 minuten wachttijd voor random heroics als dps. Als healer heb ik met 2 minuten een groep, ik dacht dus dat dat snel was.

Zat ik gisteren in een party met mijn broer z'n prot paladin en echt binnen twee seconden heb je een groep :D
Ik moet mijn warrior maar eens wat prot gear geven. Ik ben al crit immune, maar mijn stamina is nog wat laag. Wat emblems besteden en ik heb ook in 2 seconden een party :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:00

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
Voor LFG heb ik wel 2 ideale situaties, ik heb een healer en tank en me vriendin ook. Samen kunnen we HEEL veel heroics farmen in korte tijd.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Osxy schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:17:
Voor LFG heb ik wel 2 ideale situaties, ik heb een healer en tank en me vriendin ook. Samen kunnen we HEEL veel heroics farmen in korte tijd.
Afgelopen weekend met mijn priest healer in een dag tijd 4/5 T9 bij elkaar gefarmed. In een dag ook de Looking for Multitudes gedaan :) En dat inclusief fail groups die al na een paar trash pulls uit elkaar vielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Dat nieuwe LFG systeem blijft geinig.

Ik was alleen in de veronderstelling dat het rekening hield met gear level. Nu zit ik met mijn resto shaman compleet in 245 gear en hoger. En wat kreeg ik als tank in HoL een warrior in het blauw met zo her en der een paar epics.

Die tank was helemaal blij toen hij er zonder kleerscheuren vanaf kwam. Toen hij vroeg hoe hij het gedaan had heb ik maar gemeld dat ik maar een paar keer aggro had :) Enige nadeel was dat het wat langer duurde maar wel iemand blij gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
TheNiker schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:24:
Dat nieuwe LFG systeem blijft geinig.

Ik was alleen in de veronderstelling dat het rekening hield met gear level. Nu zit ik met mijn resto shaman compleet in 245 gear en hoger. En wat kreeg ik als tank in HoL een warrior in het blauw met zo her en der een paar epics.

Die tank was helemaal blij toen hij er zonder kleerscheuren vanaf kwam. Toen hij vroeg hoe hij het gedaan had heb ik maar gemeld dat ik maar een paar keer aggro had :) Enige nadeel was dat het wat langer duurde maar wel iemand blij gemaakt.
Het enige verschil is, is dat hij voor die content gegeared is. En jij het bijzonder zwaar uitgeared :) Toen ik HoL voor de eerste keer tankte op mijn paladin had ik krap 21k hp. Dat was dan wel in December vorig jaar ofzo :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:37:
[...]

Het enige verschil is, is dat hij voor die content gegeared is. En jij het bijzonder zwaar uitgeared :) Toen ik HoL voor de eerste keer tankte op mijn paladin had ik krap 21k hp. Dat was dan wel in December vorig jaar ofzo :P
haha en dan al die lui maar janken dat je meer als 34k nodig hebt voor heroics blabla... goh hoe konden we toe der tijd dat soort content doen... zucht mensen die het begin hebben meegemaakt zijn dus toch goden:P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:42:
[...]

haha en dan al die lui maar janken dat je meer als 34k nodig hebt voor heroics blabla... goh hoe konden we toe der tijd dat soort content doen... zucht mensen die het begin hebben meegemaakt zijn dus toch goden:P haha
Ik deed Naxx10 met 25-28k buffed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Hé ik lees hier iets over dat je niet veel gear nodig hebt om toch een goede tank te zijn. Ik ben zelf bezig nu om te ontwikkelen tot tank. Wat maakt je dan een goede tank? Wat verwacht de andere class van een tank?
- Boel threat genereren.
- Er voor zorgen dat de mobs bij de tank blijven.
- .... ?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:00

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
Voornamelijk de agro op alle mobs houden, niet 1 of 2 maar de hele groep.

Uiteraard je cooldowns op juiste moment gebruiken en verder genoeg gegeared zijn dat de healers jou in leven kunnen houden.

Meer eigenlijk niet :P

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:51:
Hé ik lees hier iets over dat je niet veel gear nodig hebt om toch een goede tank te zijn. Ik ben zelf bezig nu om te ontwikkelen tot tank. Wat maakt je dan een goede tank? Wat verwacht de andere class van een tank?
- Boel threat genereren.
- .... ?
Klappen kunnen opvangen is ook wel handig:P
dus health en avoidance... moet geen onmogelijke zaak worden voor een healer om de tank te kunnen healen bijvoorbeeld

de basics van een groep staan en vallen bij een healer en tank
je kan een blauwe tank met 21k health hebben en net 535 def rating(armor daar gelaten natuurlijk) maar als je een healer hebt full t9.5 etc en die ook weet wat ie doet balanceerd dat de boel in heroics...
en vice versa

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
- Boel threat genereren.
- .... ?
-Dat je niet dood gaat
-Dat je niet teveel healing nodig hebt
-Dat je fatsoenlijk kan pullen
-Dat je het goede tempo aanhoud
-Liefst ook nog dat je de weg weet

Nu weet je wat maar nog niet hoe. Zoeks eens op wow tank guide of iets dergelijks, genoeg te vinden. Heb het de afgelopen dagen ook allemaal opgezocht.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Hehe, we hebben toen zelf de tactic gebruikt om NIET te lopen. Maar dat was met 2 irl vrienden van me. Dus daarvan weet ik wat ze kunnen. Met pugs is dat gewoon HEEL anders.
maar toen ik 80 dingde heb ik ook een aantal instances getanked nog met krap 20k hp. Met 30k+ tanks ga je niet dood daar, met 20k hp komt het aan op skill.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:59:
[...]

Hehe, we hebben toen zelf de tactic gebruikt om NIET te lopen. Maar dat was met 2 irl vrienden van me. Dus daarvan weet ik wat ze kunnen. Met pugs is dat gewoon HEEL anders.
maar toen ik 80 dingde heb ik ook een aantal instances getanked nog met krap 20k hp. Met 30k+ tanks ga je niet dood daar, met 20k hp komt het aan op skill.
1-2 weken dingen tot 80
Ben 80, hup toc5 in max doen, hup FoS/PoS/HoR in,
zo ben epic, max random hc's doen, hup ben t9
3-4 dagen na ding char is full triumphed, zo ben klaar voor icc10
en dan een grote bek open trekken in trade chat dat je mensen noobs vind die... <vul reden in>

zie ze teveel rondlopen, lukt een hc niet, gewoon klagen dat de healer een noob is of de tank want je hebt immers een lvl 80 dps, die je easy mode gegeared heb en daarmee dus alle kennis over de andere rollen

ben sinds 3.3 pas uit een hc gestapt omdat het gewoon onmogelijk zou zijn met de combinatie healer/tank om dat te doen.. half blauw epic tank en een vooral groene healer in HoR heroic en dan niet voorbij wave 2 komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 17:23
Weet nog dat ik in naxx10 stond en zag dat de tank 31k had en dat ik dacht:
"Dit komt DIK inorde :)"

Nu voor de lfg op mijn lock heb ik binnen de 10min een groep, wat ik nog altijd zeer vlug vind.
heb al mensen horen zagen dat ze 7min moesten wachten, wel voor de nieuwe dungeon finder
had je nooit binnen de 7min een groep bijeen, en was iedereen gesummoned, terwijl je in die 7min
een beetje kon herben of de coocking daily kon doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SdtThys schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:06:
Weet nog dat ik in naxx10 stond en zag dat de tank 31k had en dat ik dacht:
"Dit komt DIK inorde :)"

Nu voor de lfg op mijn lock heb ik binnen de 10min een groep, wat ik nog altijd zeer vlug vind.
heb al mensen horen zagen dat ze 7min moesten wachten, wel voor de nieuwe dungeon finder
had je nooit binnen de 7min een groep bijeen, en was iedereen gesummoned, terwijl je in die 7min
een beetje kon herben of de coocking daily kon doen...
hehe, ik gooi m'n hengel bij dalaran in het water en ik hoop op skillups plus muntjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:14

Nibbz

Postmaster General

vaak dit topic gelezen maar eigenlijk nooit een bericht achter gelaten.. maar daar komt nu verandering in :p

Ik speel wow al best wel een tijdje, en sinds Wotlk eigenlijk altijd wel met hc's bezig geweest. Zo ook met Gundrak.. een van de eerste keren dat we daar waren [Less-Rabi] geprobeerd.. dikke faal toen (nog niet eens iedereen had item lvl 200 gear aan).

Dat is nu al wel zon jaartje/anderhalf geleden, en gister voor de miljoenste keer weer [Less-Rabi] gedaan. Party bestond uit

Warr tank (ik, maar ben voor die fight gerespeced naar arms)
Shadow Priest
Unholy DK
Enhancment Shaman
Mage (spec weet ik zo ff niet :o).

De 1ste 2 bosses gedowned in record times. De dag daarvoor had ik ook weer les-rabi geprobeerd met een imba groep, maar de groep waar ik nu in zat, was zelfs nog sneller in het killen van bosses. En in met mijn vorige try transformde hij nog niet op 1%. Dus, komt goed dacht ik

Komen we bij de boss aan, 5 dps'ers op die kerel.. interupts afgesproken. AoD en BL on pull.. en neer krijgen die boss..

Eerste interupt zo lang mogelijk wachten, ging verder goed, maar zodra hij gaat transformen als hij zo goed als geen HP meer heeft, is niet te doen.. Ik heb al erg veel verschillende tacs gebruikt bij deze ach maar niks lijkt te werken. (en ik heb een vriend van me die al zooo vaak gefaald heeft op deze ach).

Nu zat ik zelf te denken, is er geen betere manier om hem te defeaten (en ach te krijgen).

zo las ik bv, dat als zijn HP onder de 50% komt, dat hij sneller transformed. Stel je voor dat je hem in het begin ff nuked, en op 60% houd (waarschijnlijk wil hij dan al 1x transformen, die interupt je gewoon en wacht tot hij 60% heeft). Zodra hij dan weer gaat transformen weer heel hard nuken dat je binnen 5 seconden die 60% er af nuked? (want als je vanaf moment 1 begint te nuken, en hij doet de 1ste transform op 80%, dan houd hij iets van 30% over als hij klaar is, waarna hij dus instantly transformed).

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met [Less-Rabi].. en wellicht dat iemand een gouden tactic kan voorschotelen? :p het is nl mijn laatste van Glory of the Hero :)

[ Voor 2% gewijzigd door Nibbz op 21-12-2009 13:22 . Reden: typo ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dit weekend met een pug Less-Rabi gehaald zonder al teveel moeite. Op mn alt notabene :'(

Waarom het goed ging ... heb er niet op gelet eigenlijk. De dps wat vrij constant, geen shaman dus ook geen bloodlust en slechts een DK tank, rogue en een warrior voor interrupts. Denk dat de timing gewoon eens een keer goed zat en toevallig op dat moment niet teveel latency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion

Devion

Space for rent ;-)

Als healer heb ik 't gelukkig iets easier in dungeons, moet ook zeggen dat het gezeik over gearscores e.d. in heroics gelukkig niet voorkomt, 't is voornamelijk op trade dat je dingen voorbij ziet komen als 'LFM Sarth0D min. 4600GS, link achievement'.. tja.. /facepalm :p

Voor de rest maakt 't hele gearscore me weinig uit, I heal therefor they live.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 22-08 08:39
[...]

Tsja, heel veel mensen hadden toentertijd 'crap' gear, mensen in sunwell gear daargelaten (die zaten op lvl 70 al op 2k> dps). Instance en quest blues, paar greenies en gewoon gaan met die banaan! Toen een keer overgegaan van prot naar holy op mn pally, en verder nooit meer echt gear verzameld (voor prot). Als ik nu dan even prot ga en gear uit de tijd aantrek.. Och jee, ik zou er geen HC mee durven tanken hoor. En dan niet omdat 't niet zou kunnen, maar omdat je 'toch' de groep wordt uitgekicked :o.

Toen was je als healer ook keihard oom na een bossfight, was de dps vrijwel nooit hoger dan 1700 en kon een dmg spike van 15k nog paniek opleveren.. En nu iedereen maar neuzelen over dat 't met 40k hp voor de tank en 30k mana voor de healer te gemakkelijk is.. Men moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat de HCs ook door mensen gebruikt moeten worden die het nodig hebben. Mensen met mindere gear, die er nog wél een uitdaging in hebben.

Het is anderzijds wel fijn hoor, dat gemakkelijke.. Eventjes een dagje of 2 door de hc instances heenlopen, en alleen heel heel soms door lag of een ERG domme fout whipen.. Kun je er tenminste nog eens om lachen, in plaats van elkaar stijf schelden omdat je voor de zoveelste keer in <insert boss ability die er nu niet meer toe doet vanwege overgear> staat.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 10:51
Mijn pally tank is zodanig overgeared voor 5 mans dat ik de healer gewoon vraag om mee te dps-en en af en toe een HoT op mij te gooien ;)

Aangezien het instance farmen vrij saai begint te worden heb ik een van mijn oudere alts eens van onder de sneeuw gehaald, een level 73 priest die ik al lang niet meer gespeeld had. Waarschijnlijk ga ik dezelfde routine volgen als met mijn tank... eerst dps-en om dan holy gear te kunnen kopen.
Leuke aan een priest is dat shadow en healing gear tot op zekere hoogte kan gerecycleerd worden, voor een tank is dat toch heel wat anders.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

het is belangrijk om eerst te snappen hoe het gevecht werkt:
elke 1% hp loss geeft hem 1% haste, dus wanneer hij op 80% hp zit, is zijn transform cast versneld met 20%, nou ja hoe dichter bij de 0 hoe sneller instant hij word.

daarnaast is de CD van de transform ability 10 seconden, maar onder de 50% hp is de cooldown 5 seconden.

volgens mij was het zoiets

volgens mij is gewoon keihard burnen het beste, en tegen de 0% met geluk een paar interrupts gooien.
Kapoen schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:35:
Mijn pally tank is zodanig overgeared voor 5 mans dat ik de healer gewoon vraag om mee te dps-en en af en toe een HoT op mij te gooien ;)

Aangezien het instance farmen vrij saai begint te worden heb ik een van mijn oudere alts eens van onder de sneeuw gehaald, een level 73 priest die ik al lang niet meer gespeeld had. Waarschijnlijk ga ik dezelfde routine volgen als met mijn tank... eerst dps-en om dan holy gear te kunnen kopen.
Leuke aan een priest is dat shadow en healing gear tot op zekere hoogte kan gerecycleerd worden, voor een tank is dat toch heel wat anders.
gewoon proberen meer te pullen zou ik zeggen, maar ja das niet altijd zo makkelijk.
Moet zeggen dat ik de mensen die alt-F4en bij dungeons wel begin the begrijpen, COS en HOL heb ik gewoon geen zin meer om te runnen. COS is gewoon al 8 minuten dom lullen wat ik nu wel gezien heb.

[ Voor 44% gewijzigd door Valkyre op 21-12-2009 13:55 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:29

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[...]
Handig, en nu moet hij nog minimaal 2-3 week wachten voor hij verder kan met de quest, terwijl de saronite blijft dalen in prijs. Straks over 2-3 week koop ik voor minimaal de helft van de huidige prijs de saronite wel die ik kan kopen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gohan-san schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:53:
[...]

het is belangrijk om eerst te snappen hoe het gevecht werkt:
elke 1% hp loss geeft hem 1% haste, dus wanneer hij op 80% hp zit, is zijn transform cast versneld met 20%, nou ja hoe dichter bij de 0 hoe sneller instant hij word.

daarnaast is de CD van de transform ability 10 seconden, maar onder de 50% hp is de cooldown 5 seconden.

volgens mij was het zoiets

volgens mij is gewoon keihard burnen het beste, en tegen de 0% met geluk een paar interrupts gooien.

[...]

gewoon proberen meer te pullen zou ik zeggen, maar ja das niet altijd zo makkelijk.
Moet zeggen dat ik de mensen die alt-F4en bij dungeons wel begin the begrijpen, COS en HOL heb ik gewoon geen zin meer om te runnen. COS is gewoon al 8 minuten dom lullen wat ik nu wel gezien heb.
Inderdaad Less Rabi deden we met 1 pally tank en 4 mage's fight duurde 12sec gewoon nuke en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

owjah gisterne ook even in de frostmourne grot geweest, wel leuk event! maar op mijn prot paladin was het nu niet echt moeilijk. dat gevecht had wel iets epischer mogen zijn!
maar de kans dat mijn guild icc25 raid totdat ik of iemand anders alle shards heeft acht ik erg klein :(

[ Voor 8% gewijzigd door Valkyre op 21-12-2009 13:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Gohan-san schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:53:
Oculus doe ik na dit weekend ook nooit meer. Teveel fails en anderen die er al gelijk de brui aan geven. Mijn priest heeft zaterdag Gun'drak 5 keer gezien ... *zzzzz* Het zijn wel easy emblems maar het gaat best vervelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

garagaholic schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:32:
[...]

Het is anderzijds wel fijn hoor, dat gemakkelijke.. Eventjes een dagje of 2 door de hc instances heenlopen, en alleen heel heel soms door lag of een ERG domme fout whipen.. Kun je er tenminste nog eens om lachen, in plaats van elkaar stijf schelden omdat je voor de zoveelste keer in <insert boss ability die er nu niet meer toe doet vanwege overgear> staat.. :D
Mja, tactics kunnen best hinderlijk zijn bij overgeard mensen. Alhoewel je soms met undergered mensen in randoms moet rekening houden. Ik had gisteren een PuG Random en het werd DTK HC...alsof we daarvoor uberhaupt nog wakker moeten zijn. :Z

Dus we komen bij de eerste boss, je weet wel die wat aan stacken doet waardoor ie sterker wordt. De tactic is onderaan wachten en AOE DPS alsin ik de adds laten nuken. Dussss...onze tank doet netjes niet de tactic volgen en sjeesd de trap op. Geen probleem, ik ben aardig gegeared als mag. Onze healer krabt zich tijdens het healen aan zijn kont en ook 1 van de andere twee dps nuked er vrolijk op los alsof hij een level 4 critter in Elwyn Forest staat lastig te vallen. Jammer alleen van die crap geared DPSer die over bleef. :P

Ach ja, de healer bleef leven dus het was zo hersteld. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Meeste ruzie heb ik nog wel met 'overgeared' warlocks en hunters. Warlock blijft gewoon een agro issue houden (tov andere pure dps), gewoon blind tab en spammen maar en totaal niet opletten wie hij nu staat te nuken. 2 x taunt ik, 3rde bekijkt hij het maar. Menig hunter moet zijn FD en MD maar eens beter leren gebruiken, of beter gezegt.. uberhaubt leren gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:33

vhal

ಠ_ಠ

Grappig om te zien welke heroics geliefd/gehaat zijn.
Persoonlijk heb ik een schrufthekel aan HoS (duurt lang, irritante castermobs), CoS (Arthas..nuff said) en OK (vervelende packs, is irritant en ik probeer altijd de shortcut te nemen). Verder is HoR ronduit irritant te tanken met trigger happy dps muppets.

Persoonlijk heb ik weinig problemen met Occulus. Maar ik kan me voorstellen dat mensen ALT-F4en als ze de occulus loading screen zien. Beetje een TBC Auchindon Crypts dejavu, die deed ook niemand op heroic :P

ow, VH begint nu ook erg vervelend te worden. Laatste hc VH run was een tank+ 4 dps setup :+ JoL en een healing totem was genoeg omdat de mobs simpelweg binnen 10s neer gingen, alleen moest er af en toe wat worden bijgehealed tijdens een boss.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:12:
Meeste ruzie heb ik nog wel met 'overgeared' warlocks en hunters. Warlock blijft gewoon een agro issue houden (tov andere pure dps), gewoon blind tab en spammen maar en totaal niet opletten wie hij nu staat te nuken. 2 x taunt ik, 3rde bekijkt hij het maar. Menig hunter moet zijn FD en MD maar eens beter leren gebruiken, of beter gezegt.. uberhaubt leren gebruiken.
locks hebben geen agroissue:P de tank doet gewoon te weinig... geintje:P
ken het gevoel... en het probleem, vooral soulshatter is niet zalig makend haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Laatst online: 16-02-2021
Locks hebben gewoon nog een probleem qua aggro.
Dit is iets waar hoop ik Bliz nog iets voor gaat verzinnen.

Dan heb ik het wel over Nuke momenten dus dat is eigenlijk met alle HC instances.
En soulshatter is gewoon een grap. CD is veels te lang.

[ Voor 12% gewijzigd door Nowa op 21-12-2009 14:20 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion

Devion

Space for rent ;-)

Lastige/Irritante instances...

CoS idd.. Arthas de drama queen (hij heeft dat niet verleerd in HoR en Jaina kan er ook wat van tho)
Old Kingdom... met nature res en cleansing totem te doen maar die eerste groep mobs tot de splitsing. shadowbolts hurt.
HoR ... Alleen guild grps snappen 't blijkbaar.

Begin trouwens te vermoeden dat 't minimaal aantal dooie spelers in Forge of Souls bij laatste boss 1 is.. er is letterlijk altijd wel iemand die vrolijk in de beam loopt.. of gewoon niet loopt -.-

@Deadsy; ken 't... na een tijdje zo'n groep te hebben begint 't stierlijk te vervelen als je niks te doen hebt.. earthshield, riptide en craften maar om te tijd te doden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 17:11
HoR heeft gelukkig een optie om de lore te skippen, alleen snapt niet iedereen dat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraag

ik heb de trial van wow gedownload en ik vond het erg leuk dus ik heb een account aan gemaakt en via account beheer heb ik wow gedownload. maar als ik dan inlog start hij de trail op en niet het echt spel of het kan zijn dat mijn account nog een trial account is . er staat wel bij betaal geschiedenis dat de betaling pending is maar zou het daar aan liggen ??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
SinergyX schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:41:
[...]

18750dps/sec, dat verdelen over je dps mensen :) (ergens op wowhead stond dat je moet uitgaan van 22k dps, daarmee heb je de adds meegenomen).
Ik speel zelf mutilate rogue, TotC25 gegeared en op Saurfang10 doe ik tussen de 7 en 8k dps. Wanneer je party een beetje goed gegeared is moet 22k dps totaal geen probleem zijn in deze fight lijkt me. Ben benieuwd naar de volgende bosses, die 4 fights raak je wel erg snel op uitgekeken en met de prijzen voor T10 gaan de frost emblems op het moment wel erg langzaam, zit op 54 emblems nu geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Weekend Log,

Wel leuk weekend gehad opzich, paar tegenvallertjes via de random hc, want er lopen toch verschrikkelijke eikels rondt. Heb op mijn DK nieuwe bracers laten craften, en een poging gedaan om in FoS/PoS/HoR de tank boots/2h axe te krijgen maar dat zat er weer es niet in maar het valt me wel op dat de halve server en bijna iedereen in de pugs em wel heeft. Nog wel een 1h axe en sword kunnen looten voor 'dualwield' tanken en ook nog achievement gehaald "We're not retreating, we're advancing in another direction", Moet zeggen dat dat vrij pittig was voor mij om te tanken zeker laatste wave.

Daarna nog op priest FoS/PoS/HoR gedaan, wipe op 9de wave omdat ik doodging en er te weinig dps was om de wave snel neer te krijgen, 2de poging ging healer dood en heb ik het overgenomen kantje boord gehaald voorderest was het een fluitje vooral (Wat ik toen nog niet wist) als de pala tank consecrate neerlegt ergens halverwege de weg naar het volgende obstakel, werkt erg goed en heeft tank gelijk aggro op de kleine springers.

Op shaman en mage nog toc25/10 gedaan voor de weekly raid, bracers geloot voor shaman, boots voor mage en nog iets. Op priest die vandeweek al gedaan dus weer een rits emblems erbij en elke dag proberen tenminste 1 x random hc te doen op alle 4 de chars voor de mooie upgrades van de EoF.

Kreeg wel een opmerking van een guildy dat 2 van mijn alts een hogere gearscore hebben dan mijn 'main' maar dat komt puur door de EoT trinkets want ja ik heb nu nog die 71hit/765sp-proc trinket uit naxx25 en die bevalt me nog best, ik heb ook nog een aantal andere trinkets van Flame Leviathan, Ony25(ben namen kwijt :P ) en uit de nieuwe instances die 11mana/heal voor offspec. Dus ja kan wel al mijn beste gear equippen en trinkets etc om alleen gearscore omhoog te gooien en die mijn eigenlijk geen goed doen.
En daar komt bij dat ik eigenlijk op al mijn characters raid ik neem de leftovers wel weinig/geen zin in dat hardcore gedoe, ben nog niet eens in ICC geweest.

Maar opzich wel een hoop lol gehad nog maatje geholpen met gear die nu ook een DK heeft net 80 kunnen we geen random HC doen.. krijgen we echt de melding 'speler x moet betere gear' dus er zit kennelijk wel een ondergrens aan de gear rating als je dus in een random hc terecht wil komen. En dan nog kom je allerlei classes tegen die denken de nieuwe instances te kunnen puggen met 600dps-1200dps nu zullen FoS/PoS niet zo'n probleem zijn maar HoR is toch echt wel een dps race, te traag is meerdere waves tegelijk, en dan kun je het wel vergeten voorderest.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Devion schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:31:
Lastige/Irritante instances...

CoS idd.. Arthas de drama queen (hij heeft dat niet verleerd in HoR en Jaina kan er ook wat van tho)
Old Kingdom... met nature res en cleansing totem te doen maar die eerste groep mobs tot de splitsing. shadowbolts hurt.
HoR ... Alleen guild grps snappen 't blijkbaar.

Begin trouwens te vermoeden dat 't minimaal aantal dooie spelers in Forge of Souls bij laatste boss 1 is.. er is letterlijk altijd wel iemand die vrolijk in de beam loopt.. of gewoon niet loopt -.-

@Deadsy; ken 't... na een tijdje zo'n groep te hebben begint 't stierlijk te vervelen als je niks te doen hebt.. earthshield, riptide en craften maar om te tijd te doden :D
FoS ow the horror. Altijd weer die retards. Ik was in een random PuG en hij ging redelijk alhoewel ik zelf 1 keer dood ging door agro van drie trashers. Komen we bij de laatste boss, alles gaat goed. Sterker nog het ging geweldig. Komt beam, tank dood en twee DPS-ers....DOH!! Tank leved en daar ging de groep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
22k dps is inderdaad niet zoveel.

Laten we uitgaan van 2 tanks die allebei rond de 1.5k doen = 3k dps.
Daarbij aan de veilige kant, 3 healers (wij gebruiken er altijd 2) = 0k dps.
Dan hou je nog 5 plekken voor dps over.

22k – 3k = 19k, dat delen door 5 = 4k dps (iets minder)

Dat haal je inderdaad makkelijk, toch moeten mensen met een mark niet dood gaan, dan gaat het namelijk al snel bergafwaards. Ook is battlerezzen geen goed idee. Die mensen hebben nog steeds de debuff en gaan dus instant weer dood -> de baas gained 5%. ;)

Wanneer komt de volgende wing trouwens beschikbaar? Over 4 weken ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg dus Oculus als random heroic gisteren. Verbazingwekkend genoeg ging er niemand direct weg. De instance is dan ook flink generfed.
Maar ik heb er 6 achievements in 1 run gehaald: 2 voor het completen van de normale en heroic dungeons in Northrend. Oculus normal en heroic, en dan de 20minuten run en geen healing drake gebruiken. Het ging vrij simpel, we hadden geen healing op de drakes, maar wel meer dps en één rode (ik).

Een Old Kingdom run de dag ervoor was wel anders. Daar verlieten 2 spelers direct de instance bij het zien dat het OK was geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
Ik ga vandaag even de trial downloaden voor de iMac. Kijken of het wat voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

hulkie schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:58:

Wanneer komt de volgende wing trouwens beschikbaar? Over 4 weken ongeveer?
Dacht rond 5 januari.

:w boek,

Van het weekend niet zo heel veel gedaan. Vrijdag best wat op de rogue gespeeld. Tikt bijna 60 aan.
Zaterdag een stel randoms gelopen, maar ook wat guild hc runs. Verder nog die avond mijn oude guild geholpen in OS10. Toch leuk om de oude gezichten te zien en je ziet toch hier een daar goeie progressie.

Zondagmiddag veel lopen sneeuw schuiven. :) Maar 's avonds hadden we de laatste 25 man van het jaar.
We gingen totc25 doen. In het begin hadden we 20 man in de instance staan, was rond 8 uur.
Toen maar wat hulp gezocht bij oude members die in raids guild zitten die totc25 toch niet meer doen. Er kwamen ook nog wat laatkomers online. Vanwege de bare omstandigheden op de weg.

Bij de beasts hadden we eerst problemen met de worms omdat de positie (oppikken) niet altijd lekker ging.
Toen bij Gormok bleef een paladin steeds staan bij de charge (2x nog wel). 150k over op de enrage... grrrr.
Maar de 4de try ging ie eindelijk plat (Paladin ging wel op tijd opzij toen).

Lord Jaxx was een pushover. Wel jammer de xbow verloren 74 tegen 69 :( . En op de Champs ging het ook niet zo heel best. Maar dat komt volgend jaar wel als we hopelijk wat meer leden hebben om de 25 mans te doen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Devion schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:31:

ik heb meer het idee dat bij mij de meesten doodgaan omdat er doorgenuked word tijdens de mirror... icm healer die ligt te slapen of het niet door heeft...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag

ik heb de trial van wow gedownload en ik vond het erg leuk dus ik heb een account aan gemaakt en via account beheer heb ik wow gedownload. maar als ik dan inlog start hij de trail op en niet het echt spel of het kan zijn dat mijn account nog een trial account is . er staat wel bij betaal geschiedenis dat de betaling pending is maar zou het daar aan liggen ??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:50:
even een vraag

alvast bedankt
Niet iedereen kan zo snel op jou vraag reageren.
Maar hoezo hij start de trial op? Er zit geen verschil tussen de trial en de volledige versie qua spel dan.
Enige verschil is dat je dus verder dan lvl 20 kan gaan en je kan alles bezoeken en nog een aantal restricties vallen dan weg.
Dus je hebt gewoon het volledige spel.

Veel plezier, en als je vragen hebt horen wij het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke ik zal volgende keer langer wachten.

en ik bedoel dat ik mijn trial account heb geupdate tot een gewoon acount maar dat ik nog steeds een trial account heb dus dat ik geen groep kan beginnen enzo.

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

volgens mij staat er ook ergens dat je Normale account pas in gaat als je trial account afgelopen is.. enigzins suf als je in een paar dagen level20 bent. maar geen idee meer of je dat nog ergens kan aanpassen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Laatst online: 12:21
World of Warcraft Battlechest, 12,99 euro bij Play.com vandaag
http://www.play.com/Games...Battle-Chest/Product.html

gratis verzending

Dat is dus WoW, WoW: BC en 2 Strategy Guides voor 1 maand speeltijd prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Boel threat genereren.
- .... ?
Zorg dat je een dikke huid hebt, totdat je top gear hebt zul je opmerkingen blijven krijgen over wat anderen in hun dwaasheid als crap bestempelen en dat over zeuren, jou uit de groep proberen te krijgen of zelf weg gaan. Welke class speel je? Dan kunnen we je wat gerichte tips geven, over het algemeen kun je met quest rewards en craftables al heroic-ready worden, je hebt niet eens per se drops nodig.

Overigens op een ander vlak massive QQ: auto-DE! Er zijn enchanters die er dus niet blij mee zijn dat anderen in de groep zomaar gratis hun skill gebruiken om onnodige loot te DE-en! Ze mopperen dat ze daardoor minder geld kunnen verdienen (terwijl ze toch altijd zelf de prijs voor enchants kunnen bepalen, ook al worden de grondstoffen goedkoper), dat ze de controle over hun skill niet meer hebben en dat mensen met een andere skill hier helemaal niet onder hoeven te lijden.

Nu is er al een voorstel gedaan door een enchanter om DE-tax in te voeren. Je betaalt voor de auto-DE door de enchanter als enige op de laatste epic in een heroic/raid te laten Needen zodat hij die kan DE-en. Absoluut lachwekkend natuurlijk.

Wat vinden de mensen hier tot nu toe van deze ontzettend tijdsbesparende optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Gohan-san schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:11:
volgens mij staat er ook ergens dat je Normale account pas in gaat als je trial account afgelopen is.. enigzins suf als je in een paar dagen level20 bent. maar geen idee meer of je dat nog ergens kan aanpassen.
Dit is niet waar :) Zodra jij bij Accountmanagement je account upgrade heb je direct toegang ( Ik kwam hierachter toen ik een boost kreeg met dualboxing. ) M'n alt kreeg ineens geen xptjes meer.. dus ik direct die box kopen en inkloppen. 2 tellen erna kreeg ik weer xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Ik begin ook sommige instances meer te haten. HoL, HoS haat ik vanaf het begin al, Oculus vind ik wel leuk maar met een kutparty is dat ook een ramp.

Lekkere instances vind ik; Nexus, Gundrak, UK, UP, ToC. Lekker snel doorheen te knallen. DTK en CoS zijn ook wel oké, maar die hele CoS intro van 10 minuten begint wel erg vervelend te worden. De nieuwe instances vind ik alledrie wel aardig. Ik heb geluk dat ik heel veel Gundrak en Utgarde Pinnacle roll, prachtig om daar met 52k hp (paladin yo) doorheen te rushen. Zelfs de grootste noob dps haalt dan nog redelijke dps door alle AoE :D

Vaak zit er wel een idioot in de groep (gisteren PoS normal met een shaman die 10 minuten lvl80 was met 500dps en alle gear meenam :| ), maar soms heb je ook van die groepen vol met geweldenaars. Gisteren een Gundrak run met een ret paladin, death knight, resto druid en een mage. Ik zat zelf op 2900 dps, de overige leden allemaal boven de 3,5k. En de resto druid deed ook gezellig mee met bijna 1000 dps. Binnen 10 minuten waren we klaar. Zelfs less-rabi gehaald (ik had hem al, maar de rest van de groep niet), we hadden ook geen afspraken of tactieken oid, ik interrupte te eerste, de mage deed automatisch de tweede, en voordat hij een derde kon casten was hij al dood :+

Verder ben ik op zoek naar een echte raiding guild, om 25-mans eens goed te clearen. Helaas is elke serieuze guild al voorzien van vaste tanks, erg moeilijk dan voor mij. Retribution is wel lekker in heroics voor 4-5k dps, maar in raids zit je alleen maar te kutten. Ik ben nu bezig om holy te gearen en misschien daar een raiding guild mee te kunnen joinen. Als tank is het helaas nauwelijks te doen. Wel jammer, het is erg leuk en heb er ook wel goede gear voor.. Maar ach, dan maar als offspec.

[ Voor 16% gewijzigd door Divak op 21-12-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:21:
Ik begin ook sommige instances meer te haten. HoL, HoS haat ik vanaf het begin al, Oculus vind ik wel leuk maar met een kutparty is dat ook een ramp.

Lekkere instances vind ik; Nexus, Gundrak, UK, UP, ToC. Lekker snel doorheen te knallen. DTK en CoS zijn ook wel oké, maar die hele CoS intro van 10 minuten begint wel erg vervelend te worden. De nieuwe instances vind ik alledrie wel aardig. Ik heb geluk dat ik heel veel Gundrak en Utgarde Pinnacle roll, prachtig om daar met 52k hp (paladin yo) doorheen te rushen. Zelfs de grootste noob dps haalt dan nog redelijke dps door alle AoE :D

Vaak zit er wel een idioot in de groep (gisteren PoS normal met een shaman die 10 minuten lvl80 was met 500dps en alle gear meenam :| ), maar soms heb je ook van die groepen vol met geweldenaars. Gisteren een Gundrak run met een ret paladin, death knight, resto druid en een mage. Ik zat zelf op 2900 dps, de overige leden allemaal boven de 3,5k. En de resto druid deed ook gezellig mee met bijna 1000 dps. Binnen 10 minuten waren we klaar. Zelfs less-rabi gehaald (ik had hem al, maar de rest van de groep niet), we hadden ook geen afspraken of tactieken oid, ik interrupte te eerste, de mage deed automatisch de tweede, en voordat hij een derde kon casten was hij al dood :+

Verder ben ik op zoek naar een echte raiding guild, om 25-mans eens goed te clearen. Helaas is elke serieuze guild al voorzien van vaste tanks, erg moeilijk dan voor mij. Retribution is wel lekker in heroics voor 4-5k dps, maar in raids zit je alleen maar te kutten. Ik ben nu bezig om holy te gearen en misschien daar een raiding guild mee te kunnen joinen. Als tank is het helaas nauwelijks te doen. Wel jammer, het is erg leuk en heb er ook wel goede gear voor.. Maar ach, dan maar als offspec.
Raiden met Retri gaat op zich uitstekend, zit zelf rond de 5.1k dps single target. AoE groups is uiteraard een lachertje voor Retri, daar haal ik meestal rond de 6500 dps op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:19:
[...]
Overigens op een ander vlak massive QQ: auto-DE! Er zijn enchanters die er dus niet blij mee zijn dat anderen in de groep zomaar gratis hun skill gebruiken om onnodige loot te DE-en! Ze mopperen dat ze daardoor minder geld kunnen verdienen (terwijl ze toch altijd zelf de prijs voor enchants kunnen bepalen, ook al worden de grondstoffen goedkoper), dat ze de controle over hun skill niet meer hebben en dat mensen met een andere skill hier helemaal niet onder hoeven te lijden.

Nu is er al een voorstel gedaan door een enchanter om DE-tax in te voeren. Je betaalt voor de auto-DE door de enchanter als enige op de laatste epic in een heroic/raid te laten Needen zodat hij die kan DE-en. Absoluut lachwekkend natuurlijk.

Wat vinden de mensen hier tot nu toe van deze ontzettend tijdsbesparende optie?
Tsja ik vind het een beetje dubbel, op mijn mage hebt ik enchanting, en was ik sowieso te lui om bij te houden wat ik allemaal geloot had en wat niet. ik greeded maar alles en als ik er aan dacht liet ik er wel voor rollen, maar eigenlijk is het natuurlijk dikke onzin.
wanneer je een mob engineer/herbalist/skinner word er ook niet gerolled voor de mats.... waarom is dat bij enchanting als enig proffession wel zo? de markt voor enchanting mats is volgens mij aardig crap op het moment, en waarom zou een nieuwe level enchanting willen levelen?

daarnaast op mijn paladin waar ik de meest hc's mee run vind ik het dan weer ideaal.
Maar dan nog wanneer ik een arctic fur nodig heb, dan kan ik die mooi voor 120g van de AH aftrekken....

dus ja ik vind de optie prima dat hij er is, maar eigenlijk is het niet eerlijk tbh.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:55
Nowa schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:19:
Locks hebben gewoon nog een probleem qua aggro.
Dit is iets waar hoop ik Bliz nog iets voor gaat verzinnen.

Dan heb ik het wel over Nuke momenten dus dat is eigenlijk met alle HC instances.
En soulshatter is gewoon een grap. CD is veels te lang.
Hopelijk verzinnen ze iets voor agro als geheel. Over het algemeen is het te makkelijk om agro te houden op single targets. Agro is nauwelijks een issue.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kevinp schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:30:
Hopelijk verzinnen ze iets voor agro als geheel. Over het algemeen is het te makkelijk om agro te houden op single targets. Agro is nauwelijks een issue.
Ligt dan puur aan de gear van een tank, ik trek met mijn hunter menig agro als een tank niet op 1 target blijft doorspammen, zeker in bv VoA staan hunters en locks qua agro vrijwel altijd bovenaan. Enige verschil dat hunter 2 manieren heeft om er snel vanaf te komen, warlock heeft dacht enkel soulshatter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion

Devion

Space for rent ;-)

Ergens vind ik 't wel leuk om undergeared spelers te zien in instances, zolang ze geen extreme agro trekken gaan ze niet dood en is iig iemand blij met z'n ilvl 200 epicje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
SpoTs schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:30:
[...]

Raiden met Retri gaat op zich uitstekend, zit zelf rond de 5.1k dps single target. AoE groups is uiteraard een lachertje voor Retri, daar haal ik meestal rond de 6500 dps op.
En wat voor gear heb je dan? Een andere class met dezelfde gear komt waarschijnlijk dik boven je uit. Je seal heeft ook ongeveer 20 sec nodig om op te bouwen dacht ik, en met alle target wissels bij ICC bosses is dat ook niet alles. AoE is wel geinig, maar waardeloos voor bossfights. Misschien dat de setbonus van T10 nog iets toevoegt, maar vergeleken met andere classes in dezelfde gear is een retribution paladin nou niet super merk ik tijdens raids. Maar vebter mij als ik het fout heb, graag zelfs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:19:
[...]

Overigens op een ander vlak massive QQ: auto-DE!
Heb er geen problemen mee als enchanter zijnde. Van mij mogen andere professions dan ook hun spullen afstaan via een random roll. Dus als een miner mined, dan komen de ores gewoon op als loot en mag iedereen er op rollen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:41:
[...]
En wat voor gear heb je dan? Een andere class met dezelfde gear komt waarschijnlijk dik boven je uit. Je seal heeft ook ongeveer 20 sec nodig om op te bouwen dacht ik, en met alle target wissels bij ICC bosses is dat ook niet alles. AoE is wel geinig, maar waardeloos voor bossfights. Misschien dat de setbonus van T10 nog iets toevoegt, maar vergeleken met andere classes in dezelfde gear is een retribution paladin nou niet super merk ik tijdens raids. Maar vebter mij als ik het fout heb, graag zelfs :+
Verbeter :P

Maar eum, ik heb ongeveer een gemiddelde van ilvl 230 ofzo.

Full t9, en een hoop ilvl 232 FoS/PoS/HoR items. Daarnaast nog de ilvl 245 ring van badges.

Wat je wel moet bedenken is dat je als pally ( niet in jouw geval in raids dan ) maar meer opties hebt dan alleen dps. Holy is ook wel aardig. Maar ik vind dat pally's kwa dps gewoon balanced zijn. Het is een erg sterke hybrid.

[ Voor 12% gewijzigd door Dakreal op 21-12-2009 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

pingkiller schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:46:
[...]

Heb er geen problemen mee als enchanter zijnde. Van mij mogen andere professions dan ook hun spullen afstaan via een random roll. Dus als een miner mined, dan komen de ores gewoon op als loot en mag iedereen er op rollen.
yeah dat zou imho veel eerlijker zijn tov de enchanters.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter8888
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 21:20
[...]
Ligt eraan hoeveel mobs er aanwezig zijn, maar om AoE damage te doen gewoon Seal of Command activeren. Voor Anub-Arak in 25-man normal/heroic kun je dan goed meekomen met de andere classes.

Main: Woefwaffer (Mage), Alts: Woefwafje/Miauwmiauwer) on Outland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
[...]
Vergeet niet dat ICC bijna alles undead is, dus alles is bijna een crit als Retri/Prot zijnde.
Retri zat in de middenmoot in TotC en in ICC staan ze toch wel wat hoger op de lijst.
En het klopt wel dat Retri erg gear/wapen afhankelijk is merk ik. T9 met setbonus wel aardig.
wouter8888 schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:57:
[...]

Ligt eraan hoeveel mobs er aanwezig zijn, maar om AoE damage te doen gewoon Seal of Command activeren. Voor Anub-Arak in 25-man normal/heroic kun je dan goed meekomen met de andere classes.
Undead mobs dus Paladins komen dan ook beter uit de verf !

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik haat undead, ze worden geen schaapjes bij mijn mage. Zou trouwens wel grappig zijn als het wel kon, undead schaapjes?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
Het zal zo gaan ruiken op een gegeven moment denk ik..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Die optie hebben ze er maar uitgelaten door de dreiging van Q-koorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:46:

Gohan-san schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:30:

wanneer je een mob engineer/herbalist/skinner word er ook niet gerolled voor de mats.... waarom is dat bij enchanting als enig proffession wel zo?
Enchanting heeft als enige profession de mogelijkheid om zowel te craften als te gatheren, dus tot voor kort twee mogelijkheden om de markt te controleren. Met één profession slot.

Het is juist wat eerlijker gemaakt als ik het zo bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik loop een beetje vast in WoW:

Ik heb verschillende quest openstaan en een ervan is : WANTED: Chock' sul head ( ben Gnome, Mage)

Ik ben level 11 en hij zit in een gebied waar de wezens level 18/19 zijn..
Nu moet ik dit met een group zien te volbrengen, maar moet ik nu eerst ff door levelen?

En nog een quest vind plaats in Stormwind, hoe kom ik daar? Ik ben nu in Thelsamar en kan per vogel naar Ironforge maar meer ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Dennis Lammers schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:53:
Ik loop een beetje vast in WoW:

Ik heb verschillende quest openstaan en een ervan is : WANTED: Chock' sul head ( ben Gnome, Mage)

Ik ben level 11 en hij zit in een gebied waar de wezens level 18/19 zijn..
Nu moet ik dit met een group zien te volbrengen, maar moet ik nu eerst ff door levelen?
Gewoon lekker door levelen en het proberen als je zelf lvl 19-20 bent :)
En nog een quest vind plaats in Stormwind, hoe kom ik daar? Ik ben nu in Thelsamar en kan per vogel naar Ironforge maar meer ook niet..
Loop eens naar Tinker Town in Ironforge en stap daar op de tram naar Stormwind :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Dank je wel!
Kan ik weer even vooruit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:08:
[...]
hehe, ik gooi m'n hengel bij dalaran in het water en ik hoop op skillups plus muntjes :D
Warrior met wachttijd: mining
Druid met veel minder wachttijd: vissen
Warlock met veel wachttijd, helaas tailor en scribe :(

Maar ik mine me een versuffing. Ik heb een deal met een JC in de guild. Hij prospect alles, stuurt blue gems naar mij en houdt greens voor de daily. ! JC heeft al genoeg gems om een maand of twee dagelijks dailies te doen, daarom net naar een andere JC geswitched om die ook te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://eu.wowarmory.com/c...?r=Bloodfeather&n=Ponsens

Deze warr haalt ruim 3000 dps, ik hoop echter dat er meer in zit. Iemand aanwijzingen om de stats / talent tree van deze fury warr te verbeteren (nee, niet respeccen naar arms!!)? Expertise cappen? Hit is gecapped voor specials, is de hit rating voor whites voldoende? Toch nog iets meer crit (35% in battle-stance)? Anders gemmen? etc. Ben langzaam wat badges aan het verzamelen voor t9 gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Net even de daily heroics gedaan, eerste heroic op priest, eerst gequeued als dps.. na mijn cooking daily beetje fishing en mijn bank uitgezocht te hebben dus +/- 20 minuten gewacht te hebben maar ff naar healer gespecced ik queue opnieuw nog geen seconde en gaan, bleek tank oude bekende te zijn.

Eerst nexus, toen DTK en toen naar shaman gegaan invite gevraagd aan tank en ja hoor occulus.. eerste 3 'puggers' gelijk quit.. 3 nieuwe.. en gaan.. instance ging opzich ok, alleen bij 2de boss kwamen er 2 drakes naar beneden, healer dood... laatste boss hebben ik en tank practisch alleen gedaan en alsnog die 20 minuten achievement.

Toen nog op mage en DK, 2 keer FoS ging eerste keer op mage lekker snel een no nonsense party, 2de keer maar tanken, had spec beetje aangepast, meer afhankelijk van healer en ging erg lekker, eerste boss was ff aanklooien, ik ga weg van gene die 'corrupt soul' krijg volgt hij de boss... na 3 keer... snapte hij het eindelijk dood.. weer die stomme axe... laatste boss was ook een fluitje 1 dps bleef in beam staan en helaas geen boots :( .

Nieuwe DK tank spec is iets beter maar ik mis mijn 'paniek' knopjes wel een 10k selfheal is toch wel leuk als je denkt die nodig te hebben.
Ach nog een weekje en dan heb ik op al mijn chars die cloak van emblem of frost en belt op tank.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:24
Vandaag mn specs aagepast, mn main spec is destro en die heb ik lekker cookiecutter 0/13/58 niks bijzonders, lekkere DPS met niet al te veel moeilijkheden.
En ik heb van mijn Demo spec een Affliction spec gemaakt, 55/0/16, en als Glyphs heb ik Quick Decay, Life Tap en Haunt. Kon de spec meteen testen, want we gingen naar Ulduar. Vooral als de baas > 25% is dan gaat het hard. en kwa moeilijkheid valt het allemaal wel reuze mee.
Jammer genoeg kon ik niet de hele avond blijven.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:07

LazySod

Scumbag with a mission

Niet veel gedaan de afgelopen dagen. De meeste tijd bezig geweest aan het bij elkaar harken van de Winterveil achievements. Nu nog 1 te gaan voor de meta, maar die kan pas vanaf de 25ste.

Ook nog even een paar random heroics gespeeld. En meteen valt 1 ding op: waar is het Engels naar toe? Eergisteren was het een groep Russen. Ze speelden geweldig, raceten door de instances (stuk of 5 mee gespeeld met die groep) maar spraken constant Russisch onder elkaar en dat versta ik niet. Gisteren hetzelfde - maar dan een groep (vermoedelijk) Finnen. Zijn niet alle realms op de Misery battlegroup Engels? Nu is er voor de meeste heroics geen communicatie meer nodig maar een beetje sociale interactie vind ik toch echt wel leuker spelen.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 23:10:

Deze warr haalt ruim 3000 dps, ik hoop echter dat er meer in zit. Iemand aanwijzingen om de stats / talent tree van deze fury warr te verbeteren (nee, niet respeccen naar arms!!)? Expertise cappen? Hit is gecapped voor specials, is de hit rating voor whites voldoende? Toch nog iets meer crit (35% in battle-stance)? Anders gemmen? etc. Ben langzaam wat badges aan het verzamelen voor t9 gear.
1. Weaponenchant op de mainhand doen
2. alle die 10str/andere stat gems vervangen door STR
3. Arp alleen gemmen als je de softcap kan halen, en dat kan die nu niet dus, dus is puur STR beter
4. Veel items echt aan vervanging toe. Ga achter 2 pieces T9 aan voor je setbonus. 2% crit op je zerker stance :)
5. Glyph of Execution vervangen door Glyph of Heroicstrike

Verder de spec:
1. Enrage sucks, jij moet niet gedamaged worden namelijk
2. Geen Bloodsurge gespecced! Must have!
3. Geen 2-handed Weapon specilization :')

Ik zou dus eens beginnen bij het toepassen van een cookiecutter Fury spec, namelijk: http://www.wowhead.com/?talent#LN0h0fhZhxe0V0uMeRVzAo

Ik kom hiermee aan de 7-8K DPS gemiddeld, op multiple target fights haal ik de 10K ook nog wel. Maar goed, ik zit dan ook In T9.2 met 2-handers uit ICC 10 en 25. Dat maakt ook een heleboel uit.

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-12-2009 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Iemand een idee om met één of 2 drops mijn DPS fiks te laten stijgen?

Heb nu (nog) 10 Emblems of Triumph en ongeveer 170 Stone Keeper Shards

Link naar mijn Rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Pannenkoekkie schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 07:34:
Iemand een idee om met één of 2 drops mijn DPS fiks te laten stijgen?

Heb nu (nog) 10 Emblems of Triumph en ongeveer 170 Stone Keeper Shards

Link naar mijn Rogue
Denk dat je nog aardig wat heroics mag gaan doen, en rustig aan T9 bijelkaar schrapen.
Mijn rogue heeft bijna dezelfde spec alleen ik heb een 2.60mh en 1.80oh, ik denk dat je een tragere mh nodig hebt en zoiezo al je pvp gear vervangen door pve gear want je hebt maar 93 hit, probeer b.v. de trinket met 128hit te halen voor EoT en stamina enchants?

Ik zou zeggen doe gewoon rustig aan, er zijn nog zat drops die je uit heroics kunt halen, als je een middagje gaat zitten voor wat random hc's kun je aardig wat emblems halen, ik zou eerst voor de T9 gaan en dan misschien nog aanvullen met wat EoC gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen mensen! iedereen een beetje bijgekomen van de hevige sneeuwval?

ikke wel! gister een dagje vrij geweest en maar weer eens watmeer tijd in wow geinvesteerd battered hilt dropte ook nog en ik won een keertje een rol!!joepie ik heb nu spellsword versie daarvan op mn holy paladin,ook nog ff t9 broekje gekocht bij die at-vendor en mn cloak geupgrade..daarna nog deelgenomen aan wat reputation/thrash runs in icc10 en mn rep met de ashen verdict naar friendly gegooid en gelijk mn ringetje in ontvangs genomen leuk dat je iedere keer als je een rank omhoog gaat in je standings (friendly,honored,revered etc) een nieuwe ring krijgt ennuh die recipe's zijn ook erg lekker kan ik eindelijk weer wat doen met mn BS-skill,!hoop dat er binnenkort meer icc10 pugs komen want aan de manier waarop de thrash steeds neer ging vond ik het jammer dat we niet doorgingen met the bosses.

wil die gunship battle echt graag zien/healen ben ik daar kwa gear al redelijk op voorbereid??zou iemand mij armory kunnen checken? de naam is "Vivaladen" op de "Anachronos"server,

..daarna nog in dalaran mn ring of the kirin tor geupgrade dus weer een flinke gear boost gehad op mn holy paladin..

daarna besloten om mn retri/pvp gear in de bank te gooien en mn retri dualspecc veranderd in prot..was al een poosje stiekem gear aan het verzamelen en gister ook nog even mn breastplate of the white knight en saronite swordbreakers gegemmed en geenchant heb eindelijk de softcap gehaald op mn defense en toen ik wederom een runnetje cos hc deed dropte eindelijk dat shield of lordearon!!en we hadden een druid tank en een dps warrior die hem al had op zn tank specc en voor de rest alleen classes die geen shield konden equippen en mocht van ze op need drukken!!dat was voor mij gelijk het startsein om mn eerste heroic te tanken..had express al die Ogrilla quest in prot spec gedaan om te zien hoe het ongeveer allemaal zou werken en 2 heroics getanked (old kingdom en halls of stone) en dat ging prima allemaal!

ook nog ff al mn winterveil achievements afgerond (lang leve dalaran) op 1 na : "BB king" die was volgens wowhead ook nog niet mogelijk en het schijnt dat je dit jaar een BB-gun krijgt op 1e kerstdag in je kadootje haha wordt weer leuk voordat ik naar mn werk ga om een uur of 4 om die faction leaders te "pelten" met mn BB gun..de debuff "pelted" staat al wel al op wowhead dus ik denk dat je voor die achievement met een balletjes pistool op ze moet schieten haha

tja en toen werd ik ineens gewhispered door Thornthar of ik mee wou om Warsnor door de deathmines te boosten maar helaas was het alweer de hoogste tijd om naar mn bed te gaan..was weer vroeg dag vdaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Laatst online: 16-02-2021
Je kan op be.imba.hu je char invullen en deze zal aangeven welke content geschikt is.
wow-heroes doet ook zoiets.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:41

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Weekendverslagje,

Redelijk productief weekendje gehad. Afgelopen vrijdag heb ik op mijn Paladin met de guild Malygos afgemaakt voor de weekly raid quest. Ging best aardig. We hadden wel 3 tries nodig om hem dood te krijgen, maar dat vind ik wel acceptabel voor een zeer casual guild die niet raid.

Daarnaast eigenlijk niet heel veel gedaan. Van Emblems of Truimph heb ik ondertussen ook de Tier 9 headpiece gekocht. Nu nog de legs en ik kan gaan genieten van de 4-piece setbonus (100% increased FoL HoT). Ook heb ik flink vaak FoS normal gerund en gisteren dropten eindelijk de healing bracers van de Devourer of Souls. Nu wil ik nog PoS normal gaan runnen voor het Shield van de eindbaas daar.

Als ik dat allemaal heb, dan is er in de 5-mans dungeons behalve emblems weinig meer te halen. Alleen in HoR HC dropt nog een ring als ik me niet vergis. Gisteren heb ik trouwens eindelijk een geslaagde HoR run meegemaakt, wat me de achievement opleverde. Erg healing intensieve instance zeg! Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik zó weinig mana overhad aan het eind van een bossfight (ik heb het dan over de eerste 2 bosses). Wel erg leuk om te doen.

Qua gear zit ik volgens de gearrating sites be.imba.hu en wow-heroes nu op ICC10 niveau. Grappig dat ik dat heb kunnen halen zonder ook maar één stuk gear uit een raid te hebben geloot. De enige raids die ik heb gedaan zijn 2 bosses Naxx10 (Noth en Sapphiron) en Maly10. Mijn gear is volledig afkomstig uit heroics of met emblems gekocht.

Nu mijn Paladin zo ver gevorderd is en aangezien ik niet echt zin heb om te gaan raiden, denk ik dat ik mijn level 71 Warrior maar eens onder het stof vandaan ga halen. Een flinke tijd terug heb ik hem al eens voorzien van de Cobalt set die met Blacksmithing gemaakt wordt. Hij heeft daarmee 450 defense. Ik ga hem maar eens uitrusten met een Prot spec en het heirloom zwaard wat je met Stonekeeper's Shards kunt kopen (bij gebrek aan heirloom items met defense erop is resilience voor tanking beter dan niks lijkt me :)) en kijken of ik hem via instances een eind richting de 80 kan levelen. Moet te doen zijn met het nieuwe LFG systeem lijkt me. Ook draagt hij nu sowieso ook al de heirloom shoulders en chest en hij is 150% rested, dus dat zal lekker vlot gaan. Hij heeft als professions Mining en Skinning. Skinning ga ik vervangen door Blacksmithing.

Oh ja! Alchemy + Jewelcrafting = Profit :). Eerst 10g (max, meestal minder) investeren om met alchemy een epic gem te transmuten, vervolgens cutten met Jewelcrafting en voor 170-200g op de AH zetten. Easeh monneh :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Dricus op 22-12-2009 08:48 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

@Auto-DE functie: ik vind het een heerlijke optie. Het is alleen jammer dat er nu geen aparte offspec roll meer kan plaatsvinden: offspeccers rollen nu standaard need waarmee je achteraf nog wel s wat gezeur kan krijgen. Let wel dat op Draenor het al gebruikelijk was om een enchanter te laten needen waarna hij achteraf ging dissen en men kon rollen op de shards. Oftewel, het scheelt een hoop tijd en gedoe voor menig enchanter bij ons. "Your mileage may vary" ;)

Inmiddels ben ik aan het genieten van een weekje vakantie waarbij ik mn warrior projectje weer heb opgepakt. Ben samen met mn vriendin vanaf gister begonnen met het doen van random dungeons (normal) aangezien XP en geld daarmee aardig rap gaat (en t helpt dat je 2x Triumph krijgt bij de eerste random). Gemiddelde wachttijd is zo'n 1-2 minuten met mij als tank (zij is dps). Alleen is het wel bloed irritant dat ik gisteren al een keer of 4 achter elkaar OK moest doen. Wel grappig detail: als prot warrior doe ik gemiddeld 1K dps in de dungeons. Daarmee sta ik standaard op #2 met alleen mn vriendin boven me.

Zo heb ik gister nog aardig moeten lachen om een hunter die mee ging naar OK. Direct aan het begin gaf hij aan dat hij "ff" zn spec moest switchen, waarop ik direct al hardop de voorspelling deed dat hij vast terug zou komen met 500dps. Na ruwweg 15mins was meneer eindelijk klaar en kwam hij ons "versterken" (we waren inmiddels bij boss 2 meen ik). Na deze bossfight en wat trash erna bleek hij -dankzij multishot- op een 700dps uit te komen (iets onder 600 op boss). Zijn verklaring: "sorry for bad dps, this is my lvling spec" :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gister een productief daagje gehad op mijn druid. Random heroic gedaan voor extr emblems of triump en emblems of Frost. Daarna kon ik de T9 chest kopen waardoor ik de 4pc bonus hevb. Daarna nog HoR normal afgerond (dit had wat voeten in aarde, want na de 2e boss verlieten de tank en een DPS de party zonder iets te zeggen, er waren geen doden gevallen enz, ik denk dat ze een bepaalde drop wilden maar goed). Daarna de Wrath of the Lich King quest afgerond en daarmee 31 emblems of frost gescored.

Voor 30 emblems mijn idol van T8 naar T10. Eerder deze week al boots of Wintry Endurance laten maken. (Betere boots lijken niet voor de hand te liggen voor me).

Ik twijfel nu alleen nog over mijn Glyphs.

Ik heb op dit moment:
- Nourish (Major)
- Swiftmend (Major)
- Wild Growth (Major)
- Unburdened Rebirth (Minor)
- <niks> (Minor)
- <niks> (Minor)

Voor een resto druid zijn er niet echt veel nuttige minors. Wellicht nog Glyph of the Wild.
Ik denk erover om Wild Growth te vervangen door Hastened Rejuvenation. Dit lijkt me een mooie combo met het T10 idol (+SP op ticks van Rejuv). Wild Growth glyph is niet heel nuttig voor me omdat ik amper raid.

[ Voor 9% gewijzigd door _Peter2_ op 22-12-2009 09:03 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 23:10:

Even een aanvulling op Kaap: wat in hemelsnaam doe jij in Battle Stance? een fury warrior hoort in Berserkerstance rond te lopen, zodat hij, zijn belangrijkste ability, Wirl Wind kan gebruiken. Je zou eventueel ook naar mijn warrior (Nivado in mijn sig) kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:33

vhal

ಠ_ಠ

* vhal <3 Frost Dw tanking.

Ik voel me meer een dps maar dan met de hp/avoidance van een tank. En gezien het grut wat je tegenkomt in een random heroic kan je prima meekomen met de dps/dmg done.
Verder een beetje timen met Rime/Killing Machine procs en een howling blast crit op de volgende pack + BB is genoeg om de dps hun gang te laten gaan en lekker te gaan chainpullen.
Wellicht is blood spec beter voor single target boss gevechten maar deze spec is errrg leuk in heroics. Af en toe heb je wel een rariteiten mob die immune is voor frost dmg maar dat mag de pret niet drukken :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Laatst online: 31-05 17:44
Ook maar weer eens een updateje.

Afgelopen weken bezig geweest met mijn shaman te levelen van 61 naar 80. Dat was 1 van mijn eerste karakters die ik heb aangemaakt, maar nooit de moeite genomen om te levelen.

Het levelen met enhancement ging lekker snel, met behulp van 2 heirloom items. Eergisteren heb ik de switch gemaakt naar elemental. Het ranged dps ligt me beter dan melee, ik raak gewoon te snel het overzicht kwijt als melee zijnde :P .De gear schiet ook al lekker op, behoorlijk wat geluk gehad met de drops. Zijn nog wel een aantal items die een enchant nodig hebben. Enige dat echt geupgrade moet worden zijn de trinkets. Maar eens zien wat ik als eerste haal van mijn triumph emblems. Of de totem of electrifying wind samen met de shoulders of groundbreaker, of doorsparen voor de Headguard of inner warmth.

Gisteren voor het eerst een paar heroics gedaan met elemental spec. De eerste waren Utgarde Keep en Pinnacle. De runs gingen best goed, mijn dps viel tegen (ongeveer 1200dps). Inspectie leerde dat de spells op de action bar niet automatisch waren bijgewerkt naar het hoogste level. De volgende runs waren Occulus en Violet Hold. Beide gingen vlekkeloos, dps gemiddeld rond de 2200 overall en op een enkele boss tikte ik zelfs even de 3.1k aan (dankzij fire nova) :) . Nog niet echt bijzonder hoog, maar in ieder geval voldoende om goed mee te komen in de meeste heroics. Voor icc is het nog te weinig denk ik. Daarvoor heb ik voor mijn gevoel toch minimaal 3k nodig om goed mee te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion

Devion

Space for rent ;-)

Een interessante avond...

Voor de net-80'ers was een Naxx raid georganizeerd met een beetje backup van de zwaardere onder ons. Alle healers (me included) zijn allemaal icc10 rdy dus ging iedereen er eigenlijk wel vanuit dat het een grote faceroll zou worden.

Om dat wat kracht bij te zetten gingen we maar meteen naar saph en kel. Peanuts zou je zeggen. Beetje tactics uitleggen en 8 minuutjes later werd saph gepromoveerd naar floor inspector. Daarna kel... Iedereen die de fight kent weet dat er genoeg tactics aanhangen om 't voor iedereen nog steeds 'spannend' te houden.

Nadat tactics uitgelegd waren en zelfs een paar mensen zich hadden geinformeerd op sites begonnen..

1st try: 35%, offtank nam adds niet op zich.. wipe.
2nd try: Iemand vergat een soulweaver.. wipe.
3rd try: Iemand was nog AFK bij de ingang dus er kwam een lading skellies.. wipe.
4th try: Smooth, iedereen leek 't te begrijpen.. totdat iemand moest gaan mid-battle, de tank daarop reageerde, agro verloor en tja.. went downhill from there.
5th try: Ik werd gevraagd om in elemental form te gaan omdat mijn dps blijkbaar 't hoogst zou zijn. Let wel; Ik ben resto shammy met 0 hit en helemaal geen offspec gear... op de 5% wipe... healers oom'd .. >.<

En toen gebeurde 't.. de laatste wipe en poef, RL zegt f*ck it en verlaat de raid.. want het zou te veel goud kosten zo.. eerste keer in maanden dat ik een irl facepalm heb gedaan dat iemand zo lomp de raid afkapt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
uashy schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:13:
Gisteren voor het eerst een paar heroics gedaan met elemental spec. De eerste waren Utgarde Keep en Pinnacle. De runs gingen best goed, mijn dps viel tegen (ongeveer 1200dps). Inspectie leerde dat de spells op de action bar niet automatisch waren bijgewerkt naar het hoogste level. De volgende runs waren Occulus en Violet Hold. Beide gingen vlekkeloos, dps gemiddeld rond de 2200 overall en op een enkele boss tikte ik zelfs even de 3.1k aan (dankzij fire nova) :) .
Hoe gebruik jij nu fire nova? gister lvl gedaan op mijn (nog) ele spec, dan is het nog wel redelijk toe doen (de aoe totem neerzetten en 2x spammen, nadeel dat ik door m'n mana heen vlieg), jammer dat die lava lash vaste casttime blijft houden :( Maar 2x ranged gebleven, dat heen en weer rennen voor 1 fire totem neer te zetten verlies ik best veel tijd.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: