Relatief lang geleden dat ik wat gepost heb hier. Ben dan ook op vakantie geweest en het is redelijk druk op m'n werk (nou ja, vooral kleine bezetting).
Ondertussen is er veel gebeurd, niets schokkends. Maar ik ben vooral met m'n Druid aan het spelen, die nu als Feral tank lekker bezig is qua gear. Buffed zit ik in heroics tussen de 40 en 45k health aan. Natuurlijk niet het enige dat telt, maar ik heb wel een gezonde hoeveelheid Agility, en doe gemiddeld zo'n 6k TPS en met Berserk tegen de 8 tot 9k. Ook kan ik trinkets switchen, van 2x170 stamina naar 2x102 dodge rating, of een mix ervan.
Battered Hilt nog niet zien droppen in de vele malen dat ik de nieuwe instances heb gerund (welke trouwens heerlijk zijn; geen faceroll, maar ook geen onmogelijke opgave met wat mindere spelers). Ik ben nu begonnen met het gearen van m'n Resto offspec.
Met m'n Mage doe ik weinig. Instances kom ik moeilijker in, en ik kan geen/zeer weinig upgrades halen uit heroics of van Emblems.
Ik speel nu ook veel met m'n Rogue, aangezien ik die (probeer) samen te levelen met m'n vriendin. Die speelt echter alleen die char, en ik meerdere, dus ik moet flink aanzetten wil ze niet te ver uitlopen. Ondertussen zit ik op 36 en zij op 38. We hebben wat instances samen gedaan, en met haar iets gepimpte Paladin (Heirloom shoulders en axe met crusader) doet ze flinke damage! Haar eerste char ooit, zo'n 4 jaar terug, was een Paladin. D'r is natuurlijk veel veranderd, en ik help haar dan ook waar nodig, vooral met spec en buffs.
Mijn eigen Rogue speelt ook leuk. Ik ben niet echt een melee-speler, maar het sneaky spel van een Rogue is wel apart. Vooral in PvP. Zo was ik op weg naar Hammerfall in Arathi Highlands, waar ik 2 Alliance Paladins bezig zag met mobs. Snel stealth, en afwachten tot ze iets van elkaar weg waren. Ze waren beide 2 levels lager, en hadden maar 1k health (ik zit tegen de 2k aan). De eerste pakte ik met een stun, een crit backstab en wat poisonprocs, waar hij dood was voor hij de stun uitkwam! De andere Paladin kwam eraan, Vanish en even wachten. Erachteraan sneaken, en toen ie random aggro kreeg van een mob sloeg ik weer toe. Precies hetzelfde verhaal, dood binnen de stun. Heerlijk gevoel om eens zelf het initiatief te nemen!
Ik krijg meer en meer PvP ervaring op deze char (ook op m'n eigen Paladin), wat het ook leuker maakt en ik tenminste weet wat ik moet of kan doen.
Gisterenavond laat nog mezelf in queue gezet op m'n Paladin voor een random instance, als tank of dps. Natuurlijk was ik als tank nodig, en het werd... BRD

na uitvogelen waar we heen moesten, kregen we na 2 bazen al de melding dat we 'klaar' waren, met reward en al. Iedereen wilde echter wel door, maar we zijn na een uur gestopt, waar ook de mobs te hoog level werden (3 spelers waren level 50 of 51, ik 53)... de mobs waren namelijk 54+.
Jammer dat de instances op level 52 (dat was ik toen ik joinde) van die rot-instances zijn, zoals Sunken Temple en BRD, maar dat zou op 54 of 55 beter moeten worden met Stratholme en Dire Maul hoop ik.