Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Dat zelfde probleem met GPS heb ik ooit wel eens gehad met mijn oude BB 8310.
Had het toen opgelost met de batterij er een uur uit te houden en daarna het OS opnieuw te flashen, beetje veel werk voor zoiets maar werkte gelukkig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

BertHier schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:52:
Dat zelfde probleem met GPS heb ik ooit wel eens gehad met mijn oude BB 8310.
Had het toen opgelost met de batterij er een uur uit te houden en daarna het OS opnieuw te flashen, beetje veel werk voor zoiets maar werkte gelukkig wel.
ik zal dat eens proberen.. thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf. Ik heb mail terug van T-mobile. Het toestel is gefixed en wordt 1 deze dagen teruggestuurd:
Klacht: Software update
:') Ik hoop echt dat die trackpad het weer doet, anders ga ik eens een heel boos telefoontje richting T-mobile plegen. Heb hier zitten downgraden, upgraden, OS6, ding 80x gewist en nog kom ik het licence agreement schermpje nog niet voorbij omdat die trackpad niet functioneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net geprobeerd te downgrade, maar het lukt me gwn niet.
ik heb al os6 verwijderd via configuratiescherm en os5 gedownload maar nog steeds geeft die in blackberry desktop software os6 aan.. iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:35:
heb net geprobeerd te downgrade, maar het lukt me gwn niet.
ik heb al os6 verwijderd via configuratiescherm en os5 gedownload maar nog steeds geeft die in blackberry desktop software os6 aan.. iemand die me kan helpen?
Heb je geprobeerd naar de bestandslocatie te gaan en Loader.exe te draaien?
Bij mij staat hij hier:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Research In Motion\AppLoader
Ook eerst even in dat zelfde mapje het Vendor.xml bestandje verwijderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brandnieuw toestel binnen O+

Dik rood papiertje bij het toestel dat het voor de 3rde keer ter reparatie was aangeboden.

Bij elk toestel dat ik krijg worden ze overigens beter. Eerst had ik die met de relatief hardere toetsjes, de 2de keer wat 'softer' en nu nog iets verfijnder.

Toestel is en blijft een 256MB 9700 Bold. Doet het prima. Hopelijk blijft dat ook het eerste jaar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:46:
Brandnieuw toestel binnen O+

Dik rood papiertje bij het toestel dat het voor de 3rde keer ter reparatie was aangeboden.

Bij elk toestel dat ik krijg worden ze overigens beter. Eerst had ik die met de relatief hardere toetsjes, de 2de keer wat 'softer' en nu nog iets verfijnder.

Toestel is en blijft een 256MB 9700 Bold. Doet het prima. Hopelijk blijft dat ook het eerste jaar zo.
Beter!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
ind0mi schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:23:
niemand met OS6 draaiende problemen met GPS ??
Heb je trouwens een of meerdere bluetooth apparaten met je BB gekoppeld ?
Zo ja, probeer deze eens te verwijderen. Heeft bij mij namelijk een paar weekjes terug ook geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ToCuS schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:13:
ik gebruik "whatsapp" voor communicatie tussen een bb en android, er zullen dan ook vast wel betere programm's zijn maar deze werkt voor mij prima op het moment..
Ik gebruik dat ook. :)
Ik vind het wel lastig dat die berichten automatische in de Berichten Inbox komen. Weet iemand of het ook mogelijk is om die in de sms/mms inbox te laten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
PinjoTweaker schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:28:
[...]

Ik gebruik dat ook. :)
Ik vind het wel lastig dat die berichten automatische in de Berichten Inbox komen. Weet iemand of het ook mogelijk is om die in de sms/mms inbox te laten komen?
Je SMS berichten komen ook in die inbox, ik snap niet waarom je dat zou willen omdraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex028
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-03-2021
@Indomi,
Ik heb idd hetzelfde probleem met mn GPS. Is ook de reden dat KPN op weg niet meer werkt, en dat is toch best jammer. Al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Iemand enig idee wat de meest recente firmware versie is voor Vodafone? Ik draai nu 5.0.862 en ik zou graag de .979 proberen. Verder heb ik een Mac en ik wil de moeite niet nemen om onofficiele leaks te draaien.

Daarnaast vind ik de Bold 9700 echt een klote toestel. Verbindingen vallen regelmatig weg. Krijg vaak smsjes dat ik gebeld ben, maar dat er geen vmbericht is achter gelaten... Terwijl ik het toestel gewoon in m'n hand heb gehad...

Vanwege andere klachten, is m'n Bold 9700 omgeruild voor een nieuwe. Wegens aanhoudende klachten mbt de slechte verbindingen, is m'n duo-sim vervangen door nieuwe simkaarten. Probleem blijft. Kan niet wachten totdat ik in mei een ander toestel kan nemen. Voor mij voorlopig (zeg nooit nooit...) geen BB meer.

Klinkt dit anderen ook bekend in de oren?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
wilmundo schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:13:
Iemand enig idee wat de meest recente firmware versie is voor Vodafone? Ik draai nu 5.0.862 en ik zou graag de .979 proberen. Verder heb ik een Mac en ik wil de moeite niet nemen om onofficiele leaks te draaien.

Daarnaast vind ik de Bold 9700 echt een klote toestel. Verbindingen vallen regelmatig weg. Krijg vaak smsjes dat ik gebeld ben, maar dat er geen vmbericht is achter gelaten... Terwijl ik het toestel gewoon in m'n hand heb gehad...

Vanwege andere klachten, is m'n Bold 9700 omgeruild voor een nieuwe. Wegens aanhoudende klachten mbt de slechte verbindingen, is m'n duo-sim vervangen door nieuwe simkaarten. Probleem blijft. Kan niet wachten totdat ik in mei een ander toestel kan nemen. Voor mij voorlopig (zeg nooit nooit...) geen BB meer.

Klinkt dit anderen ook bekend in de oren?
Om je eerste vraag te beantwoorden:
Controleer met je toestel op software-updates. Als er een officiele is van vodafone, dan kun je hem installeren.

En het antwoord op je tweede vraag:
Nee.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de laatste leaked versie gebruik, waarvan de radiofile verbeterd is tov jouw versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 21:57
FRanatic schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:21:
[...]
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de laatste leaked versie gebruik, waarvan de radiofile verbeterd is tov jouw versie.
Met de officiele 5.0.0.743 versie (KPN/Hi) heb ik er nog nooit last van gehad. Dus het zal miss ook meer een hardware fout zijn dan een softwarefout. Heb altijd en overal bereik en is nog niet zomaar weg of uitgevallen.

Btw, is er trouwens een officiele versie hoger dan die ik heb? Want desktop software geeft aan dat er niets nieuws is. KPN vs Vodafone?

[ Voor 13% gewijzigd door Ralph88 op 19-01-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:34

Apoca

Array Technology Industry

De laatste official OS 5 is 5.0.0.1014 en voor OS 6 is dit 6.0.0.380.

Persoonlijk draai ik OS 5 met versie 5.0.0.979 ( ik draai de leak, maar er is ook een official van AT&T uit ) en dit op het KPN netwerk met BIS, en tot der een echt goede stabiele OS6 uit is zonder rare bugs zie ik geen enkele reden om nu te gaan flashen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Apoca op 19-01-2011 20:12 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 13:22
Ik was net even aan het kijken op de website van BB en de nieuwste versie bij AT&T is Package Version: 5.0.0.1607

Is nog vrij weinig over te vinden, iemand al geprobeerd toevallig?

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topicstarter
Het is in ieder geval niet v5.0.0.1607. Dan moet het Bundel 1607 zijn of Platform 5.0.0.1607.

Kort door de bocht gezegd: dit kan hoogstens OS 5.0.0.979 zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

De .979 firmware voor OS 5 heeft bundel 1607 en platform 5.1.0.177.

Afbeeldingslocatie: http://img842.imageshack.us/img842/5450/naamloos2324.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Apoca op 20-01-2011 13:12 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de 6.0.0344 versie op m'n "oldskool" 9700 geflashed met behulp van deze 2 links:

http://forums.crackberry....44-findings-fixes-545423/

http://forums.crackberry....g-work-read-first-530398/

Eerst de os6 + dm gedownload. Vervolgens dus backup gemaakt van mn service books. Toen 6.0 erop geflashed. Toen werkte eigenlijk alles al behalve KPN Opweg, dus toen de oude servicebooks teruggezet en nu werkt alles perfect! Twitter, whatsapp, browsen, gps, email, bb ping. Allessss.
Mits je de stappen van crackberry.com volgt kan dr niet veel mis gaan volgens mij.

Moet zeggen dat os6 wel echt een behoorlijke verbetering is, naar mijn idee een compleet andere (slimmere) telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

alex028 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:30:
@Indomi,
Ik heb idd hetzelfde probleem met mn GPS. Is ook de reden dat KPN op weg niet meer werkt, en dat is toch best jammer. Al een oplossing gevonden?
Ik heb echt alles geprobeerd..(behalve downgraden naar een OS.5.0) ik denk echt dat het een OS.6.0 probleem is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:38
Ook ik heb de OS6 release (424) geinstalleerd en ik ben tot nu toe toch zeer tevreden.
GPS\browsen\etc. werkt allemaal zoals voorheen.
Camera ben ik ook nog geen problemen tegen gekomen maar zodra me iets opvalt laat ik het direct weten!

Eerste puntje gevonden, Whatsapp scrollt niet naar beneden bij het lezen van een bericht.
De regel is ongeveer voor 2/3e zichtbaar dus valt mee.

[ Voor 23% gewijzigd door GeeMoney op 24-01-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
ind0mi schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:48:
[...]

Ik heb echt alles geprobeerd..(behalve downgraden naar een OS.5.0) ik denk echt dat het een OS.6.0 probleem is :|
Probeer eens het volgende:

Ga naar 'OPTIES' --> 'TOESTEL' --> 'TOESTEL- EN STATUSINFORMATIE'
Typ in dit scherm: t e s t (inderdaad, gewoon intoetsen, je ziet geen invoervak of tekst verschijnen) en druk op OK
Druk op de BB-toets en kies 'STARTEN' antwoord 'NEE' op de vraag of je begeleidt wil worden door het proces.
Vink nu 'Locatie-instellingen' aan (helemaal naar benden scrollen)
Druk op BB-toets en selecteer 'UITVOEREN'
De test van je GPS zal nu starten, volg de instructies op.

Bij een goed test resultaat zal de GPS ook werken in andere toepassingen vanaf nu.

Succes.

[ Voor 4% gewijzigd door FRanatic op 24-01-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

FRanatic schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:36:
[...]

Probeer eens het volgende:

Ga naar 'OPTIES' --> 'TOESTEL' --> 'TOESTEL- EN STATUSINFORMATIE'
Typ in dit scherm: t e s t (inderdaad, gewoon intoetsen, je ziet geen invoervak of tekst verschijnen) en druk op OK
Druk op de BB-toets en kies 'STARTEN' antwoord 'NEE' op de vraag of je begeleidt wil worden door het proces.
Vink nu 'Locatie-instellingen' aan (helemaal naar benden scrollen)
Druk op BB-toets en selecteer 'UITVOEREN'
De test van je GPS zal nu starten, volg de instructies op.

Bij een goed test resultaat zal de GPS ook werken in andere toepassingen vanaf nu.

Succes.
thanks ga ik na werk meteen proberen!

---------

woohoooo GPS werkt weer! thanks FRanatic _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door ind0mi op 25-01-2011 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kom niet verder dan 'OPTIES'...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
hemiparo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:12:
Ik neem aan dat je toch wel je instellingen menu kunt vinden ;)
Dat is het steeksleutel icoontje. Of, als je shortcuts hebt geactiveerd, de o-toetst een keertje indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Sinds een weekje ontvang ik plotseling geen Facebook notificaties/meldingen meer wanneer iemand wat plaatst of reageert.

Wat ik heb heb geprobeerd:

- Batterijpull
- Facebook opnieuw installeren
- Meldingen ontvangen uitvinken > opslaan. Facebook verlaten. Facebook opnieuw opstarten, meldingen ontvangen weer inschakelen > opslaan.

Bovenstaand heeft allemaal geen effect, de app werkt voor de rest wel goed, kan actuele berichten wel zien.

Zijn er meer die dit onplezierige probleem hebben en/of een feestelijke oplossing kunnen aandragen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:12:
NL: Ga naar 'OPTIES' --> 'STATUS' (type hier TEST). Getest met het BlackBerry OS 5.0

ENG: Go to 'OPTIONS' --> 'STATUS' (type TEST here). Tested on the BlackBerry OS 5.0

Heb geen ervaring met het BlackBerry OS 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timelezzzz schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:33:
Sinds een weekje ontvang ik plotseling geen Facebook notificaties/meldingen meer wanneer iemand wat plaatst of reageert.

- Batterijpull
- Meldingen ontvangen uitvinken > opslaan. Facebook verlaten. Facebook opnieuw opstarten, meldingen ontvangen weer inschakelen > opslaan.

Bovenstaand heeft allemaal geen effect, de app werkt voor de rest wel goed, kan actuele berichten wel zien.

Zijn er meer die dit onplezierige probleem hebben en/of een feestelijke oplossing kunnen aandragen? _/-\o_
Het schijnt een probleem of bug te zijn van Facebook voor de BlackBerry v1.9, maar anderen beweren dat er wel een oplossing is die ik zelf nog niet heb kunnen vinden volgens deze Facebook topic met de tekst: 'FB notifications not showing up on Blackberry' welke ik vond na een Engelse zoekopdracht via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
En weer een nieuwe leak.

Doe ermee wat je wil !

http://driphter.com/index.php/topic,3437.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
Nouja nieuw.. dies er al bijna een maandje alweer :P

Fout sorry :X

[ Voor 21% gewijzigd door mitchdc op 24-01-2011 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Ben hem aan het binnen halen, morgen even door bb boss os shrinker halen en dan erop knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-09 11:26
Ik heb gisteren eindelijk ook de overstap gemaakt naar OS6 (laatste leak), met behulp van de uitstekende uitleg van FRanatic.

Ben tot nu toe redelijk enthousiast, alleen jammer dat mijn geliefde DC7 theme (zoals verwacht) niet meer werkt. Ik vind het homescreen eerlijk gezegd een behoorlijke kermis geworden maar dat zal wel wennen zijn. Zo maar eens kijken of er al een OS6 theme beschikbaar is.

Even een dom vraagje over die BB OS Shrinker: sloop je met wat je aanvinkt onderdelen UIT het OS of zorg je er juist voor dat ze ERIN blijven?

[ Voor 25% gewijzigd door havana op 25-01-2011 12:32 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
Je zorgt ervoor dat je bepaalde dingen niet installeerd. Bijvoorbeeld fonts en talen (Arabisch en Chinees) of programmas als Password keeper oid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
havana schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 08:18:
Ik heb gisteren eindelijk ook de overstap gemaakt naar OS6 (laatste leak), met behulp van de uitstekende uitleg van FRanatic.

Goed om te horen dat je er iets aan had

Ben tot nu toe redelijk enthousiast, alleen jammer dat mijn geliefde DC7 theme (zoals verwacht) niet meer werkt. Ik vind het homescreen eerlijk gezegd een behoorlijke kermis geworden maar dat zal wel wennen zijn. Zo maar eens kijken of er al een OS6 theme beschikbaar is.

Nog even geduld. Voor het eind van de maand komt er een update van theme studio, met support voor o.a. de 9700. Kwestie van tijd dat er een aantal mooie nieuwe thema's of ports van bestaande thema's verschijnen.

Even een dom vraagje over die BB OS Shrinker: sloop je met wat je aanvinkt onderdelen UIT het OS of zorg je er juist voor dat ze ERIN blijven?

Alles wat je aanvinkt wordt ERUIT gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:59
Kan je een ping van een ander gebruiken voor jezelf? Dus als je toestel via marktplaats koopt? Ik wil niet dat diegene waarvan de BB is geweest mij gaan pingen. Ik had gelezen dat het kan door BB account te herstellen, vroeg me af of dit klopt en of iemand ervaring heeft met het kopen van een bb met gebruikte ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Je BB pin is hardware gebonden. Deze pin is jouw 'identiteit' op het blackberry netwerk (BIS) waardoor je kunt pingen. Die is dus niet te resetten. Wel moet de pin worden vrijgegeven, zodat een nieuwe gebruiker hem kan koppelen aan zijn abo. Dit vrijgeven moet de oude provider doen !
Dit is interessant om te controleren VOORDAT je een tweedehands BB koopt, zeker via marktplaats.

Als mensen je willen toevoegen, moet jij altijd zelf daarmee instemmen, net als bij bijv. msn. Ken je ze niet, dan voeg je ze niet toe en kunnen ze je ook niet pingen.

Succes met je keuze.

[ Voor 9% gewijzigd door FRanatic op 27-01-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Dus de oude provider van de verkoper moet de pin vrijgeven, zodat mijn provider deze kan overnemen? Ook als het dezelfde provider betreft, namelijk T-Mobile? Dit is namelijk het geval.

[ Voor 30% gewijzigd door Untouchablezz20 op 27-01-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Inderdaad.

In dat geval zou het makkelijk moeten zijn. Maar ja...het wel T-mobile natuurlijk ;)
Ik zou het zowiezo op zijn minst navragen bij T-mobile.

Straks zit je met een toestel wat je niet goed kunt gebruiken, met daarbij een hoop gesteggel met een dure helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Vreemd. Ik had gehoopt dat ik hem kon herstellen naar fabrieksinstellingen en dan als nieuw gebruiken. Werd ook in deze topic naar voren gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Die pin wordt gekoppeld aan een BIS account op een server van BlackBerry. Resetten werkt alleen op je telefoon. T-Mobile moet alle gekoppelde mail adressen en instellingen van dat toestel op die BIS server loskoppelen van de toestel pin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Is toch niet te geloven bij T-mobile. Ik heb 3x gebeld met de vraag of ik me iPhone internet kon overzetten naar Blackberry internet en als antwoord kreeg ik, geen enkel probleem. Heb ik nu eindelijk het toestel zeggen ze dat ik een Relax simonly moet pakken en daarbovenop ook nog bb internet, waardoor ik dus 42,50 ga betalen ipv 30 euro wat ik nu betaal. Is dit de normale gang van zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 21:56
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:19:
Is toch niet te geloven bij T-mobile. Ik heb 3x gebeld met de vraag of ik me iPhone internet kon overzetten naar Blackberry internet en als antwoord kreeg ik, geen enkel probleem. Heb ik nu eindelijk het toestel zeggen ze dat ik een Relax simonly moet pakken en daarbovenop ook nog bb internet, waardoor ik dus 42,50 ga betalen ipv 30 euro wat ik nu betaal. Is dit de normale gang van zaken?
Was je huidige abo al afgelopen? Zo niet dan is het denk ik normaal dat je je abo nog niet kan aanpassen. Oke het is vreemd dan men een toezegging doet maar zorg er dan voor dat je dit op papier/mail krijgt

Ik moet wel toegeven dat ik via een andere site mijn abo 3 maanden voor het aflopen heb verlengt. Ik had normaal internet a 9.95 maar dat kon na 1 belletje zonder problemen worden omgezet naar bis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Nou het is zo dat ik nog een 10maanden abo heb, maar ze kunnen het internet van de iPhone niet omzetten naar BB. Nou ze kunnen het waarschijnlijk wel, maar is niet rendabel voor hun. Daarom willen ze me laten betalen voor 2x internet. Dus de internet van de iPhone en internet van BB voor alleen de ping....

Edit: Waar is APN voor? Ik heb dit maar uitgeschakeld, omdat ik ergens las dat het extra kosten met zich mee brengt. Heb gewoon BIS internet via t-mobile. Kan ik APN gewoon aanzetten zonder extra kosten te maken?

[ Voor 26% gewijzigd door Untouchablezz20 op 29-01-2011 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 6.0.0.358 geinstalleerd, begin deed alles het prima, maar heb nu best vaak als ik linksboven op de ontgrendel-knop druk dat het dan 10 a 15 sec duurt voordat de 'zandloper' wegggaat en ik mijn wachtwoord in kan voeren. Dit heb ik ook als ik de agenda open. Weet iemand een oplossing hiervoor of ditzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:01:
Ik heb 6.0.0.358 geinstalleerd, begin deed alles het prima, maar heb nu best vaak als ik linksboven op de ontgrendel-knop druk dat het dan 10 a 15 sec duurt voordat de 'zandloper' wegggaat en ik mijn wachtwoord in kan voeren. Dit heb ik ook als ik de agenda open. Weet iemand een oplossing hiervoor of ditzelfde probleem?
Battery pull al geprobeerd....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:19
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:01:
6.0.0.448 installeren. is meest stabiele versie tot nu toe en werkt hier als een trein. installatie kostte mij in totaal max 15 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
idd, .448 installeren. Ik had ook veel problemen met 358, incl. een dagelijks leeglopende batterij. Nu met 448 weer gewoon 2 dagen kunnen doen met een charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
Ik starte net mijn Blackberry Desktop software op en die kwam met de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://img713.imageshack.us/img713/426/98062828.png

Is dit nieuw? .418 als officieel? Of heb ik iets gemist :P

[ Voor 14% gewijzigd door SuperSpoof op 04-02-2011 09:28 ]

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Welke provider heb je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
SuperSpoof schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:09:
Ik starte net mijn Blackberry Desktop software op en die kwam met de volgende melding:
[afbeelding]

Is dit nieuw? .418 als officieel? Of heb ik iets gemist :P
Heb je zelf die versie op je pc geinstalleerd ?
Zo ja, en je hebt een lagere versie op je bb, dan krijg je die melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
Nee, ik heb nooit iets richting Os6 gedownload..provider is vodafone

Edit: Aangezien er lokale installatie staat begin ik toch te twijfelen of ik niet ergens wat heb gedownload..

[ Voor 62% gewijzigd door SuperSpoof op 04-02-2011 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:02

Rudedadude

Maybe we were born to run

Nee, lokale installatie staat tegenover het downloaden van een update via het mobiele netwerk. In principe wordt elke update van de toestelsoftware eerste lokaal geinstalleerd.

Ik ben maar eens overgestapt naar een hybrid versie van OS6. Gewoon, omdat het kan.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Draai nu ook een hybrid :)

OS 6.0.0.448 met DBHP 6.1 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
Iemand nog meer problemen met app world icm .448?
Had het de eerste keer al. toestel gewiped (ging niet van een leien dakje error 507)
Weer opnieuw erop gezet, nog steeds problemen met app world. Die klapt er telkens na een paar tellen uit.
Heb in principe niets geks uit het os geshrinked

[ Voor 0% gewijzigd door Eoghlear op 05-02-2011 12:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Eoghlear schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:09:
Iemand nog meer problemen met app world icm .448?
Had het de eerste keer al. toestel gewiped (ging niet van een leien dakje error 507)
Weer opnieuw erop gezet, nog steeds problemen met app world. Die klapt er telkens na een paar tellen uit.
Heb in principe niets geks uit het os geshrinked
Als je een full wipe uitvoert, krijg je ALTIJD een error 507. Niks ernstigs. Mooie schone lei om weer een vers os te laden.

De App world problemen lagen bij de ID server van RIM. Dat zou inmiddels weer zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Hier ligt het op het GSM netwerk ook nog steeds eruit. Maar via Wi-Fi kom ik gewoon op App World :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Hebben jullie eigenlijk al leuke/goede/functionele OS6 themes ontdekt? Ik heb er inmiddels een paar geprobeerd die van OS 6 weer een soort OS5 maken (inclusief het gebruik van de BB-toets om het menu te openen), maar ik zoek eigenlijk nog een theme wat ook op een prettige manier een today-overzicht toont bij de agenda e.d.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
FRanatic schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:12:
[...]
Als je een full wipe uitvoert, krijg je ALTIJD een error 507. Niks ernstigs. Mooie schone lei om weer een vers os te laden.

De App world problemen lagen bij de ID server van RIM. Dat zou inmiddels weer zijn opgelost.
Deed de wipe via bbsak. Die gaf aan dat het een low wipe was. (niet dat ik al naar de verschillen gegoogled heb).
Het probleem is dat ik iedere keer als ik app world op start enkele tellen later de volgende melding krijg:
There is an issue with BB app world. BB app world must now close.

Geen idee waar het aan kan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Er zijn problemen met App World, dat heeft niets te maken met je BB of welke versie van een OS je er ook op hebt staan. Dus ook of je wipe hebt gedaan, dan wel een full wipe zal dat probleem niet oplossen dan wel veroorzaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Eoghlear schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:47:
[...]

Deed de wipe via bbsak. Die gaf aan dat het een low wipe was. (niet dat ik al naar de verschillen gegoogled heb).
Het probleem is dat ik iedere keer als ik app world op start enkele tellen later de volgende melding krijg:
There is an issue with BB app world. BB app world must now close.

Geen idee waar het aan kan liggen
Zoals ik al zei...ligt aan de App World ID server.
Is reeds verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
Waarom kan ik er dan nog steeds geen gebruik van maken? Had wel op crackberry gelezen over de problemen, maar had er al een paar dagen eerder last van.

Edit:
Verder heb ik sinds de wipe en herinstallatie problemen met mijn gmail agenda sync. Voorheen was er een extra programma voor nodig dat de sync deed verzorgen. Echter vanaf bis 3.2 werkte het ook zonder. En is in te stellen bij je bis account. Nu doet ie het niet meer. Alles opnieuw ingesteld maar een resultaat. Met programma van google wel weer.

Iemand anders ooit last van gehad?

[ Voor 56% gewijzigd door Eoghlear op 06-02-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Ik denk dat jij wat problemen hebt met je servicebooks.
Je zou kunnen proberen deze opnieuw te laten verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehmet
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-07 10:04
Beste mede BB gebruikers,

Gisterenavond heb ik na het maken van een backup, OS 6 versie 448 geinstalleerd op mijn 9700,

Echter vroeg ik me af of deze procedure goed verlopen is, de OS draait op dit moment volledig probleemloos alleen heb ik het idee dat dit wel wat sneller kan.

Wie zou mij kunnen uitleggen hoe ik evt kan controleren hoe het zit met het beschikbare geheugen en misschien wat tweaks om hem wat sneller te laten draaien?

Alvast bedankt :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Om te beginnen heeft een nieuw OS op de een of andere manier even tijd nodig om op snelheid te raken, dat duurt altijd een paar dagen. Verdere echte tweaks zijn er niet binnen een OS. Ik weet niet of je bij installatie nog iets van een OS-shrinker hebt gebruikt om ervoor te zorgen dat er zo weinig mogelijk nutteloze dngen worden geinstalleerd (zoals het introfilmpje, demomuziekje en filmpje, voorbeeldwallpapers, niet gebruikte talen, etc.

edit: overigens kun je ook een ander thema proberen, eentje die wat sneller aanvoelt dan het standaard OS6 thema (waar bijvoorbeeld de transities zijn uitgesloopt)

[ Voor 15% gewijzigd door Rudedadude op 08-02-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:36

eisbaer

Zie signature

Rudedadude schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:21:
Om te beginnen heeft een nieuw OS op de een of andere manier even tijd nodig om op snelheid te raken, dat duurt altijd een paar dagen.
Er verandert niets aan de snelheid tenzij je instellingen verandert. Ik ben benieuwd naar de onderbouwing.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehmet
Rudedadude schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:21:
Om te beginnen heeft een nieuw OS op de een of andere manier even tijd nodig om op snelheid te raken, dat duurt altijd een paar dagen. Verdere echte tweaks zijn er niet binnen een OS. Ik weet niet of je bij installatie nog iets van een OS-shrinker hebt gebruikt om ervoor te zorgen dat er zo weinig mogelijk nutteloze dngen worden geinstalleerd (zoals het introfilmpje, demomuziekje en filmpje, voorbeeldwallpapers, niet gebruikte talen, etc.

edit: overigens kun je ook een ander thema proberen, eentje die wat sneller aanvoelt dan het standaard OS6 thema (waar bijvoorbeeld de transities zijn uitgesloopt)
Ah dat verklaart al een hoop. Dat van die OS-shrink dat heb ik inderdaad nog niet geprobeerd, ik kijk het nog even aan hoe dit gaat werken, tot nu gaat het prima. Ook applicaties als UberTwitter die draaien tot zo ver goed.

Het 2de probleem waar ik tegen aanloop.

Ik ben dus al de halve dag op zoek naar een gratis goedwerkende VOIP app, Ik heb al een het en ander opgezocht via Google maar ik weet mijn god niet welke ik moet kiezen?

Ik wil zeg maar met deze app het mogelijk maken om via de WiFi of via de 3G (BIS) verbinding naar mede blackberry gebruikers ( gratis ) te bellen gezien mijn halve omgeving in het bezit is van een BB zou dit toch wel aanzienlijk gaan schelen in de kosten t.o.v de belminuten.

Overigens, heeft iemand hier al ervaring mee? Hoe zit het met de snelheid? etc etc.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
@eisbaer:
Na een aantal (harde) reboots gaat het OS inderdaad beter draaien, ook wat sneller. En je batterij gaat beter presteren. Moeilijk te geloven maar toch is het zo.
Alle 'geleerden' die regelmatig flink spitten, testen en knoeien met het OS zullen je dit vertellen. Een echte harde reden kan ik je niet geven.

@AMDnerd:
Ik las laatst dat Skype voor Blackberry beschikbaar was. Misschien dat dat de moeite is om te proberen.

En....sinds gisteren/vandaag is 6.0.0.448 OFFICIEEL te verkrijgen voor Vodafone klanten. Te verkrijgen via OTA Update op het toestel of via DM op je pc.

[ Voor 49% gewijzigd door FRanatic op 08-02-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook eigenlijk een keer een, zoals jullie het noemen 'whipe' doen. Gewoon een keer alles eraf, mss wel eerst terug naar 5.0 en dan naar de laatste OS6 + mn BBmessenger en normale contacten terug.

Hebben jullie tips hoe ik dat het beste kan doen? Draai nu dus op 6.0.0.358 maar die loopt te vaak vast/ traag.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehmet
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:45:
Ik wil ook eigenlijk een keer een, zoals jullie het noemen 'whipe' doen. Gewoon een keer alles eraf, mss wel eerst terug naar 5.0 en dan naar de laatste OS6 + mn BBmessenger en normale contacten terug.

Hebben jullie tips hoe ik dat het beste kan doen? Draai nu dus op 6.0.0.358 maar die loopt te vaak vast/ traag.
Ik ben hier ook wel eigenlijk benieuwd naar hoe dit in zijn werk gaat,

Ik draai op dit moment de laatste gelekte versie van de OS 6 ( 448 ) al hoewel de offiiele versie hier van uit is, schijnt het zo te zijn dat er geen enkel verschil is tussen de gelekte en de officiele ( 448 ),
Moet dan wel eerlijk zeggen dat deze OS 6 op dit moment goed draait, alleen het zou wel wat sneller mogen kwa geheugen, vandaar dat ik hem ook een " whipe " zou willen uitvoeren om vervolgens eerst de OS te shrinken ( Onnodige applicaties/toepassingen weglaten ) en hem vervolgens weer te installeren voor het beste resultaat.

Wie o wie kan ons helpen met het liefst een duidelijke uitleg hoe een whipe werkt en wat de belangrijkste aandachtspunten zijn bij het uitvoeren van deze whipe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Ik die het altijd op de volgende manier. Ik zorg eerst dat ik een backup maak van al mijn files die ik wil bewaren. Dan doe ik via BSAK een wipe, dan wacht ik tot ik een foutmelding krijg op de BB. Dan start ik de loaderapp, en zet de firmware op de BB die ik wil hebben ( via BB Boss OS Shinker kun je alles uit de firmware halen wat je der niet in wilt hebben ). Daarna doe ik in de BB zelf via system wipe nog een extra clean van het toestel om oude settings zeker weg te hebben. En dan zet ik via BDM alles 1 voor 1 terug wat ik der op wil hebben. Alles bij elkaar ben je een klein half uurtje bezig. Daarna voor het slapen 2 dagen achter elkaar een batt pull doen, en je kunt der weer tegenaan tot de volgende leak uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Mijn stappen voor het laden van een nieuw OS:

- BACKUP MAKEN !!!! middels Desktop Manager.
- Op het toestel een security wipe. Deze is te vinden bij 'beveiliging' -> 'toestel leegmaken'. Hier vink je alles aan BEHALVE je mediakaart.
- Op de pc met BBSAK een Full Wipe uitvoeren (error 507 verschijnt na reboot)
- Nieuw OS/Hybrid laden
- Selectief de BackUp terugzetten.
- Mininaal 3 batterypulls na elkaar uitvoeren.
- Apps installeren en klaar !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FRanatic schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:31:
@AMDnerd:
Ik las laatst dat Skype voor Blackberry beschikbaar was. Misschien dat dat de moeite is om te proberen.
Helaas, die is vooralsnog alleen voor Verizon (USA) abonnees te verkrijgen.

Verwijderd

FRanatic schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:44:
Mijn stappen voor het laden van een nieuw OS:

- BACKUP MAKEN !!!! middels Desktop Manager.
- Op het toestel een security wipe. Deze is te vinden bij 'beveiliging' -> 'toestel leegmaken'. Hier vink je alles aan BEHALVE je mediakaart.
- Op de pc met BBSAK een Full Wipe uitvoeren (error 507 verschijnt na reboot)
- Nieuw OS/Hybrid laden
- Selectief de BackUp terugzetten.
- Mininaal 3 batterypulls na elkaar uitvoeren.
- Apps installeren en klaar !!
Oke, nog wel een paar korte vragen om het geheel helder te krijgen.

Met BBSAK wordt dit programma bedoeld neem ik aan? http://bbsak.org/
Dit is in mijn ogen een soort desktop manager maar dan met wat uitgebreidere functies.

Moet ik dan verder nog iets doen op mijn pc? (oudere versies verwijderen of ccleaner gebruiken oid)
Zijn jullie van mening dat als je os-schrinker gebruikt dat de bb dan sneller wordt, of heb je gewoonweg meer ruimte over voor applicaties die je wel nuttig vind?
En die 3 batterypulls, kun jij mij uitleggen wat er dan precies gebeurd, want snap het functionele nut erachter niet echt?

Alvast bedankt voor de snelle reacties!

• FRanatic
Ja inderdaad. Die BBSAK. Dat progje kan meer dan de desktop manager.

Het klopt dat je eerst oude versies van toestelsoftware moet verwijderen. Een keertje Ccleaner eroverheen daarna kan zeker geen kwaad.

Door te shrinken krig je inderdaad meer app ruimte. En ook kan je BB wat vlotter worden. Bepaalde core onderdelen hoeven niet geladen te worden omdat ze er simpelweg niet zijn.

En tja...die batterypulls... Bij elke reboot optimaliseert het OS zich, zoals het schijnt. Vergelijk het met een soort van defragmenteren, danwel een register optimalisatie. Het OS doet dit vanzelf.
Elke hybrid OS bouwer zal dit beamen. En dat zijn de lui die er een hoop tijd en moeite in steken om een OS te analyseren en te verbeteren.

Verwijderd

Een bedankje is op zijn plaats denk ik :)

Jezus, ik deed die security whipe op mn bb, kreeg ik 20 min lang dat klokje, wilde hier gaan vragen of het normaal is dat 't zo lang duurt en eigenlijk ook al de accu eruit trekken, begint hij plotseling met de whipe :S
Raar, maar goed.. Let's continue

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2011 21:30 ]

• Apoca

Apoca

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:32:
ik deed die security whipe op mn bb, kreeg ik 20 min lang dat klokje...
Daarom doe ik ook eerst een wipe via BSAK en nadat de nieuwe firmware op de BB staat dan pas een security whipe. Dan doe je der maar 2 min over ofzo.

[ Voor 39% gewijzigd door Apoca op 10-02-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. alles doet 't perfect, behalve GPS. Nu moet ik er bij zeggen dat ik ervoor gekozen had om BB-Maps niet te instaleren, omdat ik Google-Maps veel beter vind werken, maar die krijg dus geen GPS-fix. (Ook niet na 1,5 uur). Moet ik nu toch nog BB-Maps installeren of waar zou 't aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Wat kan helpen is om binnen het opties menu voor GPS met de rechtermuisknop te kiezen voor lokatie vernieuwen (je moet dan wel op een plek zijn waar je gps bereik hebt, meestal buiten dus). Ik had dit probleem eerst ook (in OS6) maar ik dacht dat dit het heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:32:
Een bedankje is op zijn plaats denk ik :)

Jezus, ik deed die security whipe op mn bb, kreeg ik 20 min lang dat klokje, wilde hier gaan vragen of het normaal is dat 't zo lang duurt en eigenlijk ook al de accu eruit trekken, begint hij plotseling met de whipe :S
Raar, maar goed.. Let's continue
LOL...De batterij eruit bij een security wipe...Terwijl er duidelijk op het scherm staat dit niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Skull
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-07 20:37
timelezzzz schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:33:

- Batterijpull

- Uitloggen in de Facebook app
- Batterij-pull
- Installatie-wizard van Facebook doorlopen en inloggen.

Nu zou je gewoon weer notifications moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
The_Skull schreef op zondag 13 februari 2011 @ 17:41:
[...]

- Uitloggen in de Facebook app
- Batterij-pull
- Installatie-wizard van Facebook doorlopen en inloggen.

Nu zou je gewoon weer notifications moeten zien.
thnx, ga ik proberen... Ik had het kort na mn bericht opgelost. maar het is weer terug gekomen. Hopen dat dit een definitieve oplossing is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:44
ik heb sinds kort de vodafone os6 erop zitten maar kan nergens meer app world vinden en/of installeren ? mis ik iets ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
angel00008 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:22:
ik heb sinds kort de vodafone os6 erop zitten maar kan nergens meer app world vinden en/of installeren ? mis ik iets ?
In je browser op je toestel even zoeken naar app world. Daar vindt je vast een download link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:12
Update T-Mobile NL haar toestellen wel eens? Maw heeft het zin om te wachten op een OS6 release van hen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkTi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-07 17:43
Na de installatie van OS6 ( van vodafone deu 6.0.0.448) kan ik geen gebruik meer maken van KPN OpWeg. Hij kan de internetverbinding binnen die applicatie niet meer vinden. Internet en e-mail werkt verder wel helemaal naar behoren (browsen, e-mail ophalen etc.)

Heeft iemand een vergelijkbaar probleem? En heb je dat kunnen fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
MarkTi schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:34:
Na de installatie van OS6 ( van vodafone deu 6.0.0.448) kan ik geen gebruik meer maken van KPN OpWeg. Hij kan de internetverbinding binnen die applicatie niet meer vinden. Internet en e-mail werkt verder wel helemaal naar behoren (browsen, e-mail ophalen etc.)

Heeft iemand een vergelijkbaar probleem? En heb je dat kunnen fixen?
APN settings in je TCP/IP staan goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkTi
GeeMoney schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:59:
[...]

APN settings in je TCP/IP staan goed?
APN-instellingen ingeschakeld staat uit.
APN is niet ingevuld.

Zou dit als volgt moeten zijn dan?:
APN-instellingen ingeschakeld aan
APN-verificatie ingeschakeld aan
Username: KPN
Password: gprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 11:48
ik krijg KPN OpWeg ook met geen mogelijkheid werkend, verschillende APN settings geprobeerd, misschien is 't met OS6 incompatible?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkTi
simon schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:13:
ik krijg KPN OpWeg ook met geen mogelijkheid werkend, verschillende APN settings geprobeerd, misschien is 't met OS6 incompatible?
Dat geloof ik niet helemaal, want bij het downloaden is er ook een versie voor de 9780 (met default OS6).
Ik heb die install ook al geprobeerd, maar daarmee hetzelfde probleem.

Ik heb ook een trial van wisepilot zelf geprobeert, maar die doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb nu ook maar de officiele OS6 geinstalleerd en heb nu dus vrij weinig geheugen over (30MB as we speak)...

Nou lees ik veel over OS shrinkers: is dat aan te raden of kan ik daar beter van weg blijven?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Apoca

Apoca

Bij mij werkt dat perfect, ik heb gewoon nog 95,6MB over onder 6.0.0.448 :)

Gewoon even een fatsoenlijk how to do lezen van de betreffende shrinker over wat je wel en niet moet doen. Kan bijna niet fout gaan.

• Apoca

Apoca

BlackBerry Bold 9700 OS 6.0.0.461

Hij is weer te vinden op de bekende fora ;)

• ind0mi

ind0mi

Apoca schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 00:33:
BlackBerry Bold 9700 OS 6.0.0.461

Hij is weer te vinden op de bekende fora ;)
wat zijn de verschillen/fixes?

• FRanatic
ind0mi schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:11:
[...]

wat zijn de verschillen/fixes?
Die worden niet vermeld bij deze officieuze leaks...
Er zullen binnen een dag toch zeker wel gebruikerservaringen opduiken over de grootste veranderingen.

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Ik wil via marktplaats een blackberry kopen
maar kan ik dan mij PING veranderen anders krijg ik elke keer een PING van mensen die ik niet ken

Is er dus een manier op je PING te veranderen ?

• Zapato
  • Laatst online: 17:27
Colors schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:35:
Ik wil via marktplaats een blackberry kopen
maar kan ik dan mij PING veranderen anders krijg ik elke keer een PING van mensen die ik niet ken

Is er dus een manier op je PING te veranderen ?
De pin is gekoppeld aan de hardware en is niet te wijzigen.

• Colors
Laudor schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:36:
[...]

De pin is gekoppeld aan de hardware en is niet te wijzigen.
Dus die andere kunnen dan gewoon met mij blijven praten of weten julie mischien een andere manier ?
Of bestaat er geen manier, ja hun verwijderen maar dan kunnen ze nog steeds met mij praten, denk ik

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Er is wel een manier voor hoor, op de zwarte markt in Beverwijk kan je hem laten wijzigen dmv een ouder BlackBerry toestel z'n PIN over te nemen, mocht je nog een oudje hebben liggen kan dat gewoon hoor.

En anders daar even aanschaffen, geen idee wat de vraagprijs is overigens.. reken maar op 100 a 150 euro. (aangezien het oude toestel naar het grofvuil kan)

• Colors
rethxoth schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:26:
Er is wel een manier voor hoor, op de zwarte markt in Beverwijk kan je hem laten wijzigen dmv een ouder BlackBerry toestel z'n PIN over te nemen, mocht je nog een oudje hebben liggen kan dat gewoon hoor.

En anders daar even aanschaffen, geen idee wat de vraagprijs is overigens.. reken maar op 100 a 150 euro. (aangezien het oude toestel naar het grofvuil kan)
Ja is een optie maar ik denk niet dat ik daar een blackberry 9700 voor 150 euro kan vinden :O ?

Ik heb ook geen andere BB want dit word mij eerste maar mischien dat hun zelf een nieuwe PING nummer kunnen geven wie weet is dat wel mogelijk.
Maar ik ga hem tog denk ik maar kopen en dan zien wel wat er gebeurd

Want ik kan die mensen van PING ook gewoon verwijderen dan kunnen hun niet meer met mij praten neem ik aan ?

• Zapato
  • Laatst online: 17:27
rethxoth schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:26:

Je kunt die inderdaad verwijderen en als je verzoeken binnenkrijgt om 'vrienden' te worden kun je die ook blokkeren. (edit: verkeerde quote, sorry)
Pagina: 1 ... 38 ... 42 Laatste

Let op:
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ