Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 07:02

Rudedadude

Maybe we were born to run

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:02:
Heb sinds gister de os 6. 413 geinstalleerd. Ziet er goed uit en werkt tot nu toe ook prima!
Echter, ik heb één vraag;
Wanneer ik nu.nl open in de browser geeft hij de tekst als een kolom in het midden van het scherm weer. Met os 5 had ik hier geen last van.
Overige websites werken tot nu toe wel gewoon goed. Moet ik een instelling wijzigen of gaat er iets anders fout?
Dat is een bekend probleem, en je kunt nu.nl niet vertellen dat die gewoon de normale site moet laten zien ipv de pda site.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudedadude schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:56:
[...]

Dat is een bekend probleem, en je kunt nu.nl niet vertellen dat die gewoon de normale site moet laten zien ipv de pda site.
oke, bedankt voor je reactie! Zal vast en zeker een oplossing voor komen in de nabije toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een probleem met die encryptie die Blackberry biedt met zijn 9700 toestellen.

Bij een batterijpull na reboot staan al mijn inbox smsjes ineens gemarkeerd als ongelezen, en telt ie wel 400 ongelezen smsjes -O-

Ook merk je dattie soms wat moeilijk doet, wat vermoedelijk aan de encryptie ligt. Heb alleen het toestelgeheugen geencrypt, en een wachtwoord erop moet omdat het toestel anders in je zak bellen gaat. Toetsenbordblokkade alleen is niet voldoende, kwam ik al achter (10 minuten voicemail in zitten spreken terwijl ik aan het autorijden was :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik weet niet of dit onderwerp/probleem al eerder behandeld is.

Ik wil mijn e-mailadres instellen bij "e-mail instellen", nu dit lukt niet

Normaal krijgt je zo 2 keuzemogelijkheden; nl Ik wil een e-mailaccount van het werk gebruiken met een BB enterprise server.
En dan ik wil een eigen e-mailadres instellen

Heb dit gezien bij een nederlandse vriend. Heb zelf een belgisch abbo bij proximus.

Nu ik krijg dit niet, ik krijg alleen de 1ste keuzemogelijkheid

Weet iemand wat ik moet doen om mijn e-mailadres in te stellen?

Zou dit ook de oorzaak zijn dat ik geen gebruik kan maken van BB messenger? Want hier kan ik ook geen gebruik van maken

mvg
Andy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:46

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topicstarter
(jarig!)
Dat je ook geen gebruik kan maken van BlackBerry Messenger doet me meteen vermoeden dat je geen BIS-abonnement hebt. Heb je deze wel afgesloten of heb je het toestel los gekocht en nog geen BIS-bundel afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMarcus schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 12:04:
Dat je ook geen gebruik kan maken van BlackBerry Messenger doet me meteen vermoeden dat je geen BIS-abonnement hebt. Heb je deze wel afgesloten of heb je het toestel los gekocht en nog geen BIS-bundel afgesloten?
Hela
Nee heb alleen internet data dat in mijn proximus abbo zit.

Heb het toestel los gekocht

Zou ik dan nog een appart data-abbo moeten afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:16

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Ga eens zoeken in dit topic

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind op het eerste zicht niks hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:46

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topicstarter
(jarig!)
Kijk dan hier maar eens rond: De BlackBerry data-abonnementen FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n 'juggle' toets is stuk, zo lijkt.

Ik krijg ook foutmeldingen over BB Messenger die niet meer reageerd en wordt afgesloten.

Of ik vermoed dat dankzij de encryptie de boel corrupt is geraakt (ding doet nu eenmaal vreemde dingen met een lege / lage batterij) of het juggle toetsje heeft het bezweken.

Jammer. Dacht je net een nieuw toestel te hebben....

Edit: Probleem opgelost. Batterij aan de lage kant.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
Juggle toets ???!?!?!

En wat mag dat dan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ding in het midden :P Om zo door menu's enz te navigeren.

Maar een lage batterij is dus een verklaring van gek gedrag.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
6 bevalt me totaal niet, wil dus weer terug naar 5. Heb de file met 5 willen installeren maar dan installeerd hij toch 6? Wat doe ik fout? Moet ik ergens nog iets verwijderen van de 6 update?

En meteen een andere vraag: ik heb schijnbaar 2 adresboeken actief (allbei met hetzelfde e-mail adres) waardoor alle items er dubbel inzitten. (600 ipv 300). Kan ik één adresboek verwijderen, ik kan dit zelf niet vinden.

Andere optie is alle dubbele vermeldingen te verwijderen maar daar heb ik eigenlijk geen zin in...

EDIT: ik kan kiezen om een adresboek te kiezen, dubbele items zijn dan niet te zien maar wil deze eigenlijk liever verwijderen...

[ Voor 57% gewijzigd door hemiparo op 20-12-2010 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Waarom blijft die LED niet knipperen als je mail hebt ontvangen? Die stopt na een tijdje? Kan ik dat ergens instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
UltraSub schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:31:
Waarom blijft die LED niet knipperen als je mail hebt ontvangen? Die stopt na een tijdje? Kan ik dat ergens instellen?
Op een gegeven moment stopt die inderdaad. Dat is met een ander programma zoals bv. BerryBuzz in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 13:44:
Dat ding in het midden :P Om zo door menu's enz te navigeren.

Maar een lage batterij is dus een verklaring van gek gedrag.
Aha...de trackpad.
Wat een benaming...juggle...zelf verzonnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
hemiparo schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:54:
6 bevalt me totaal niet, wil dus weer terug naar 5. Heb de file met 5 willen installeren maar dan installeerd hij toch 6? Wat doe ik fout? Moet ik ergens nog iets verwijderen van de 6 update?

...
Je moet eerst OS6 van je PC de-installeren (via Software in je configuratiescherm)
Daarna de gewenste versie van OS5 installeren op je PC (vergeet niet vendor.xml te verwijderen al je een leak gebruikt)
Daarna backups draaien en OS5 op je BB installeren.

Wat beviel je niet aan 6 ?
Los van het wennen aan een ietwat ander GUI is het OS er toch wel op een aantal punten op verbeterd.

[ Voor 10% gewijzigd door FRanatic op 20-12-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een BB... Maar ik wil ook kunnen pingen, lukt dat met rabomobiel? (kpn netwerk)
Bij rabomobiel kun je wel APPs vinden voor BB, maar zie nergens een BB abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
hemiparo schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:52:
[...]

Op een gegeven moment stopt die inderdaad. Dat is met een ander programma zoals bv. BerryBuzz in te stellen.
Thanks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 21:56
FRanatic schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:56:
[...]

Je moet eerst OS6 van je PC de-installeren (via Software in je configuratiescherm)
Daarna de gewenste versie van OS5 installeren op je PC (vergeet niet vendor.xml te verwijderen al je een leak gebruikt)
Dan ben je er nog niet hoor. Er zit een groot schil tussen de BB menu knop in os5 en os6. Je zal dus bbsak moeten gebruiken om je hele tel leeg te halen en daarna kan je pas os5 erop zetten.

Zoek even op crackberry, er staat daar een topic die hier over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
FRanatic schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:56:
[...]

Wat beviel je niet aan 6 ?
Los van het wennen aan een ietwat ander GUI is het OS er toch wel op een aantal punten op verbeterd.
Beetje traag op de Bold 9700, de menustructuur kon ik echt niet aan wennen. De camera leek wel iets verbeterd (locatie) maar alleen daarvoor... nope.

Zit overigens weer op 5. Moest idd eerst alles verwijderen van de pc, anders gingen 5 en 6 door elkaar (waardoor de BB niet meer startte...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRanatic schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:52:
[...]

Aha...de trackpad.
Wat een benaming...juggle...zelf verzonnen ?
Doe de Juggle. :P

Ja zelf verzonnen. Het ziet er naar uit dat mijn BB corrupt is geraakt. Na 20 battery pulls nu maar een backup maken en dat ding fixen. Al m'n ping contacten ook weer kwijt.

Edit: Hopelijk nu gefixed. Corrupte media kaart was mogelijk de veroorzaker van dat probleem.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
SuperKneus schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 08:42:
[...]

Dan ben je er nog niet hoor. Er zit een groot schil tussen de BB menu knop in os5 en os6. Je zal dus bbsak moeten gebruiken om je hele tel leeg te halen en daarna kan je pas os5 erop zetten.

Zoek even op crackberry, er staat daar een topic die hier over gaat.
Dat wordt inderdaad aangeraden en heb ik voor het gemak weggelaten in de beknopte uitleg.
Echter wipen is een aanrader, maar niet echt nodig.
De loader doet zelf ook een full wipe voordat het nieuwe os wordt geflashed.
hemiparo schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 09:33:
[...]

Beetje traag op de Bold 9700, de menustructuur kon ik echt niet aan wennen. De camera leek wel iets verbeterd (locatie) maar alleen daarvoor... nope.

...knip...
Menu is inderdaad niet echt een verbetering. Die verschillende trays streven hun doel voorbij. Ik gebruik alleen de 'all' tray. Het wordt tijd dat RIM de thema editor een update geeft en dat er voor de 9700 ook OS6 thema's gemaakt kunnen worden.
Verder zitten er een hoop slimmigheidjes in die het os wel verbeteren vind ik. Grootste punt is toch wel de browser. Nog niet perfect maar een hele flinke sprong vooruit vergeleken met OS5.

Over de snelheid heb ik geen klagen, dus ben beetje verbaasd dat je dat zo hebt ervaren.
Daarbij moet ik zeggen dat ik een hybrid draai van OS6, dus mogelijk komt het verschil daar vandaan.

Misschien dat je nog eens terugkomt naar OS6...een hybrid met degelijk thema ... wie weet.

[ Voor 45% gewijzigd door FRanatic op 21-12-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Ik heb een Bold 9700 met een Hi abonnement en BIS. De laatste tijd valt continue mijn BIS weg en komt dan later weer terug (of niet).

Iemand anders dit probleem? Wat kan ik eraan doen?

EDIT: Ik heb OS 6 geïnstalleerd en het is opgelost! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Croccifixio83 op 24-12-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met het aanbod van Nederlandse apps, ik wil graag overstappen van een iPhone naar een BlackBerry, maar het enige wat me tegenhoud zijn de apps. Zoals een reisplanner(Inc. Bus, Trein, Metro), Nieuwsapp, enzovoort.
Weet iemand of hier de komende tijd nog verandering in komt? Aangezien er nu ook een hele hype rond die dingen heerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Voor overkill aan apps heb je idd niet zo heel veel aan een BlackBerry... aan de andere kant: bezit zowel iPhone als BlackBerry maar heb geen essentiele dingen die ik op de iPhone kan en op de BlackBerry niet. Voor jouw reisplanner bijvoorbeeld: kunt toch ook online kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Shitt... Zet ik 2 radio apps er op, 538 en Funx,

Krijg ik daarna de jvm error 102 :(

Oh wat baal ik nu zeg, telefoon start niet meer op

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

De enige problemen die ik heb met OS6 is dat hij een stuk trager is.
Vooral bij BB messenger (heel vaak klokje inbeeld en blijft zo hangen), en soms kan ik sites niet openen omdat ik dan de melding krijg deze site is te groot voor dit toestel.
Deze problemen had ik nooit met OS5........ Ik irriteer me zo aan de traagheid van 6 dat ik op het punt sta om 5 er weer op te zetten. Tenzij er oplossingen zijn natuurlijk 8)

(BB9700)

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
TLM schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:55:
Vooral bij BB messenger (heel vaak klokje inbeeld en blijft zo hangen), en soms kan ik sites niet openen omdat ik dan de melding krijg deze site is te groot voor dit toestel.
Deze problemen had ik nooit met OS5........ Ik irriteer me zo aan de traagheid van 6 dat ik op het punt sta om 5 er weer op te zetten. Tenzij er oplossingen zijn natuurlijk 8)

(BB9700)
Ik snap hier niks van. Heb zelf net OS 6 er op gezet en ben echt heel tevreden. Ik kan eigenlijk niks bedenken wat niet goed of minder werkt dan OS 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Uiteindelijk heb ik de BB aangesloten met de kabel op me pc, en een nieuwe versie van 5 er opgezet. ( Kan nu bij BB messenger mensen toevoegen door middel van die streepjescode )

Maar ben al me contacten, berichten kwijt :(
Niet meer terug te halen zeker?

Baal enorm

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:14

Apoca

Array Technology Industry

Maak je nooit backups van je phone :?

Met andere woorden, heb je die niet gemaakt... Nee dan kan dat dus niet.

[ Voor 50% gewijzigd door Apoca op 27-12-2010 15:45 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
TLM schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:55:

(BB9700)
Als je bereid bent om wat te experimenteren, kun je eens overwegen een hybrid erop te zetten.
Hybrids lossen veel problemen op, met name met betrekking op snelheid en geheugen.

En hoe raar het misschien ook klinkt, een aantal keer een batterypull (3 stuks) na een schone installatie doet ook wonderen voor de prestatie, tenminste volgens de kenners.

[ Voor 10% gewijzigd door FRanatic op 27-12-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Apoca schreef op maandag 27 december 2010 @ 15:44:
Maak je nooit backups van je phone :?

Met andere woorden, heb je die niet gemaakt... Nee dan kan dat dus niet.
Doe ik normaal nooit.
Gister tijdens de procedure had ik nog wel '' maak een backup'' aangeklikt.
Maar krijg daar al een fout melding.

Jammer maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Mars18 schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:58:
[...]

Doe ik normaal nooit.
Gister tijdens de procedure had ik nog wel '' maak een backup'' aangeklikt.
Maar krijg daar al een fout melding.

Jammer maar helaas
Probeer die backup (*.ipd) eens met dit programma te openen
http://www.processtext.com/abcblackberry.html

Oja en voor de mensen met OS6 en problemen met nu.nl bij mij doet hij het nu weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 17:44
Ik heb ook OS6 draaien en ervaar ook het probleem dat hij trager wordt
Dit komt bij mij vooral omdat ik veel foto's krijg van de BBM en als ik deze dus open
met bv preview of open na het downloaden in BBM dan kan ik dat maximaal 3x doen
voordat ik continu de zandloper krijg.

Wat ik dan doen is batterypull en hij werkt dan weer.
Ik heb ook quickpull erop staan die laat soms zien dat ik 0mb geheugen meer vrij heb
en wat ik dan weer vrij heb gemaakt aan geheugen.

ik heb versie: v6.0.0.344

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

richards81 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 08:30:
Ik heb ook OS6 draaien en ervaar ook het probleem dat hij trager wordt
Dit komt bij mij vooral omdat ik veel foto's krijg van de BBM en als ik deze dus open
met bv preview of open na het downloaden in BBM dan kan ik dat maximaal 3x doen
voordat ik continu de zandloper krijg.

Wat ik dan doen is batterypull en hij werkt dan weer.
Ik heb ook quickpull erop staan die laat soms zien dat ik 0mb geheugen meer vrij heb
en wat ik dan weer vrij heb gemaakt aan geheugen.

ik heb versie: v6.0.0.344
Snel de nieuwste leak op je telefoon zetten (.418) want die is al een stuk beter.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 15:59
een klein vraagje, ik heb al overal proberen te zoeken, maar wat is nou echt het voordeel van blackberry internet tov een normaal data abonnement.

Bij vodafone is het blackberry abo duurder dan een normaal internet abo en het is nog langzamer ook.

op de site van vodafone staan de volgende mogelijkheden:

Push e-mail, internetten, agenda, Ping, instant messaging en applicaties

Met een normaal data abonnement kan je ook gewoon internetten (iig via opera) en whatsappen.
Heb je voor twitter/facebook dan echt een BB dataplan nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:13
Het verschil met een echt blackberry internet abbo is onder andere de mogelijkheid om te pingen.
Bepaalde apps werken ook alleen maar als je BIS hebt, bijvoorbeeld Live Messenger.

Ik heb nu zelf een probleem met Whatsapp ik heb alleen een normaal data plan van t-mobile en na een herstart van de bold werkt whatsapp niet meer.
Ik moet deze opnieuw installeren en dan doet hij het weer. (via 3G dan wi-fi werkt altijd).
Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:17
Pusherman_ schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:38:
een klein vraagje, ik heb al overal proberen te zoeken, maar wat is nou echt het voordeel van blackberry internet tov een normaal data abonnement.
In dit topic staat veel info over het bb abonnement. De BlackBerry data-abonnementen FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 15:59
GeeMoney schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:51:

Bepaalde apps werken ook alleen maar als je BIS hebt, bijvoorbeeld Live Messenger.
is dit niet te omzeilen? Facebook en Twitter werken nu namelijk niet inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Pusherman_ schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:56:
[...]

is dit niet te omzeilen? Facebook en Twitter werken nu namelijk niet inderdaad...
Andere apps proberen die misschien via TCP werken ipv de BB servers denk ik?
Bij mij doen deze apps en live messenger het ook niet.

Verder vind ik het raar dat Whatsapp het wel doet op 3G net na zijn installatie maar na een herstart van de telefoon niet meer, dan werkt hij alleen nog maar op Wi-Fi en krijg ik de synchronisatie error met de melding insufficient network coverage (terwijl er wel degelijk vol 3G signaal is) .
Na het deinstalleren en opnieuw installeren van de app werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Omdat veel dingen via de RIM servers lopen, ik snap het probleem eigenlijk niet geheel. Overal waar je leest zie je dat bijna 98% van de apps niet zal werken als je geen BIS of BES abo hebt. Als je dan toch een BB gaat kopen dan kun je toch weten dat het allemaal van de kunstgrepen zijn die je moet uitvoeren om bepaalde dingen min of meer redelijk te laten werken...

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Apoca schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:32:
Omdat veel dingen via de RIM servers lopen, ik snap het probleem eigenlijk niet geheel. Overal waar je leest zie je dat bijna 98% van de apps niet zal werken als je geen BIS of BES abo hebt. Als je dan toch een BB gaat kopen dan kun je toch weten dat het allemaal van de kunstgrepen zijn die je moet uitvoeren om bepaalde dingen min of meer redelijk te laten werken...
Sommige mensen willen nu eenmaal niet gebonden zijn aan abbo's met allerlei poespas. Of 2jarige afsluitingen voor toestellen die je toch zelf betaald.
Ik koop al mijn toestellen los en unbranded/sim-lock vrij. en mijn abbo is al jaren hetzelfde.
Blackberry is de enige die dit vereist wat ik dus ook gelijk het enige grote nadeel vindt van dit toestel.
De bedieining en apps vindt ik super, ook de mogelijkheden zijn top voor die prijs.

[ Voor 9% gewijzigd door GeeMoney op 29-12-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Ik heb altijd maar een abo voor een jaar en reken gewoon uit of het goedkoper is om een toestel los te halen of met een abo te pakken voor dat jaar. Het lastige aan de BB zoals jij dat noemt, is eigenlijk het gehele idee waar RIM op draait.

De BIS en BES service maken de BB tot een goede (business) phone, vergeet niet dat de BB eigenlijk niet voor de consumentenmarkt ooit was bedoelt. Dat nu iedereen thuis op de bank zit te pingen met zijn vrienden is leuk voor de omzet van RIM, maar dat was nooit het business model dat ze voor ogen hadden. Natuurlijk komt der wel meer de nadruk op te liggen, omdat het gewoon een markt is die je niet kunt laten liggen.

• GeeMoney
Apoca schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:44:
Ik heb altijd maar een abo voor een jaar en reken gewoon uit of het goedkoper is om een toestel los te halen of met een abo te pakken voor dat jaar. Het lastige aan de BB zoals jij dat noemt, is eigenlijk het gehele idee waar RIM op draait.

De BIS en BES service maken de BB tot een goede (business) phone, vergeet niet dat de BB eigenlijk niet voor de consumentenmarkt ooit was bedoelt. Dat nu iedereen thuis op de bank zit te pingen met zijn vrienden is leuk voor de omzet van RIM, maar dat was nooit het business model dat ze voor ogen hadden. Natuurlijk komt der wel meer de nadruk op te liggen, omdat het gewoon een markt is die je niet kunt laten liggen.
Ben ik met je eens. Neemt niet weg dat ik het grootste voordeel ook het grootste nadeel vindt als je begrijpt wat ik bedoel :)
Ik heb het er voor over en gebruik hem ook zakelijk en privé ;)

• Apoca

Apoca

We begrijpen elkaar wel heb ik het idee ;)

Verwijderd

Ik heb de mijnes maar weer aangeboden bij T-mobile reparatieservice :')

Zelfde problemen treden weer op , zelfs na volledig herinstall van OS5.

Weet verder geen raad er meer mee, dit toestel is gewoon bugged. Ook is die ping eerder gebruikt, je zou zeggen dat het een nieuw toestel was gezien de verpakking enz. Trackpad weer naar de klote.

Verwijderd

Iemand enig idee of er ergens nog op het internet een actie te vinden is waarin je een blackberry bold 9700 gratis krijgt bij een jaarcontract van 1 jaar met max 29 euro kosten per maand inclusief blackberry internet. Ik zie dit namelijk nergens meer op het internet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Zoals hieronder al beschreven staat in het rode kader met WAARSCHUWING daarboven:

De BlackBerry data-abonnementen FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenden jullie deze al?

My Blackberry is not working

Beetje OT maar toch ook weer niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OS6 nu maar eens erop ... Denk alleen dat het nog goed kan komen door middel van een volledige reinstall van dat hele rommetje. Vrees dat het ondanks het wipen ergens corrupt is geraakt en dat dat de soms vastlopers verklaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 14:19
Draai nu een paar dagen 6.0.0.418 en het draait als een zonnetje. Totaal nog geen problemen tegengekomn, of het moet zijn dat de backlight van het scherm af en toe op spaarstand gaat (donkerder dan normaal), maar dat had ik met OS5 ook af en toe.

Voor mij voorlopig geen terugkeer naar OS5! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 21:27:
OS6 nu maar eens erop ... Denk alleen dat het nog goed kan komen door middel van een volledige reinstall van dat hele rommetje. Vrees dat het ondanks het wipen ergens corrupt is geraakt en dat dat de soms vastlopers verklaart.
Om een complete schone installatie te krijgen kun je het beste het volgende doen:

Aan de pc kant:
- Alle toestelsoftware deinstalleren !!
- Eventueel een progje als Ccleaner draaien om echt alles te verwijderen.
- Gewenste software installeren
- Het bestand vendor.xml verwijderen (ook uit je prullenbak)

Aan de BB kant:
- Allereerst een complete backup draaien via DM.
- Backup maken van je OS5 servicebooks in de zgn. Legacy Mode (meer info op crackberry.com) via DM
- Op je toestel een security wipe (let op dat je je media kaart niet aanvinkt !!) uitvoeren.
- Via BBSAK of BBMCP een Full wipe uitvoeren.
- Start de installatie van je OS vanuit BBSAK.
- Na de installatie een stuk of 3 boot cycli uitvoeren dmv batterypull.

Test nu eerst eens hoe het werkt zonder je backups terug te zetten.
Daarna alleen de hoogstnodige delen van je backup terug zetten zoals contacten, berichten, agenda, enz...
GEEN instellingen overnemen van OS5 naar OS6 !! Het is weer even wat werk, maar die kun je het beste handmatig weer instellen.

Succes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft BB Bold grotere QWERTY-toetsenbord als BB Curve? Mijn broertje bezit BB Curve, en ik vond deze toetsenbord echter NET te klein om fijn te typen.

0.5 - 1.5 mm per toets groter zou het fijn zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:38:
Heeft BB Bold grotere QWERTY-toetsenbord als BB Curve? Mijn broertje bezit BB Curve, en ik vond deze toetsenbord echter NET te klein om fijn te typen.

0.5 - 1.5 mm per toets groter zou het fijn zijn :+
Ik heb ook een Curve gehad en heb nu een Bold. Toetsenbord van de Bold is echt 10x beter dan dat van de Curve. Probeer het anders even uit in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRanatic schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:27:
[...]

Om een complete schone installatie te krijgen kun je het beste het volgende doen:

Aan de pc kant:
- Alle toestelsoftware deinstalleren !!
- Eventueel een progje als Ccleaner draaien om echt alles te verwijderen.
- Gewenste software installeren
- Het bestand vendor.xml verwijderen (ook uit je prullenbak)

Aan de BB kant:
- Allereerst een complete backup draaien via DM.
- Backup maken van je OS5 servicebooks in de zgn. Legacy Mode (meer info op crackberry.com) via DM
- Op je toestel een security wipe (let op dat je je media kaart niet aanvinkt !!) uitvoeren.
- Via BBSAK of BBMCP een Full wipe uitvoeren.
- Start de installatie van je OS vanuit BBSAK.
- Na de installatie een stuk of 3 boot cycli uitvoeren dmv batterypull.

Test nu eerst eens hoe het werkt zonder je backups terug te zetten.
Daarna alleen de hoogstnodige delen van je backup terug zetten zoals contacten, berichten, agenda, enz...
GEEN instellingen overnemen van OS5 naar OS6 !! Het is weer even wat werk, maar die kun je het beste handmatig weer instellen.

Succes !!
Tried, maar bij zelfs OS6 doet mijn trackpad het niet langer meer. Kom de User licence agreement al niet eens voorbij, omdat ik niet scrollen kan (naar benee om te agreeén).

Helaas, reparatieverzoek maar weer ingediend @ t-mobile... Deze keer met een toelichting dat ik enigzins een GOED toestel terug verwacht.... (En geen gebruikte waarbij de pin ook al eerder was gerbuikt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:38

RnB

Croccifixio83 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:15:
[...]

Ik heb ook een Curve gehad en heb nu een Bold. Toetsenbord van de Bold is echt 10x beter dan dat van de Curve. Probeer het anders even uit in de winkel.
Dat is natuurlijk persoonlijk. ;)
Ik vind zelf de Curve beter typen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Ik heb OS6 erop gezet. Maar ik melde eerder al dat hij bij mij juist trager is. Vooral bij BB messenger, daar zie ik regelmatig een klokje (zoiets als de zandloper van windows)

Als ik kijk bij Toepassingsbeheer gebruikt OS6 260MB en bij Opslag van toepassing 128MB.
Is dit normaal? Het lijkt mij vrij hoog, is dat de rede dat hij zo traag is met BB messenger?
Of zit het toch ergens anders?

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 20:11:
[...]

Tried, maar bij zelfs OS6 doet mijn trackpad het niet langer meer. Kom de User licence agreement al niet eens voorbij, omdat ik niet scrollen kan (naar benee om te agreeén).

Helaas, reparatieverzoek maar weer ingediend @ t-mobile... Deze keer met een toelichting dat ik enigzins een GOED toestel terug verwacht.... (En geen gebruikte waarbij de pin ook al eerder was gerbuikt.)
Het helpt je waarschijnlijk niet met je probleem maar met de spatiebalk had je naar beneden kunnen scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

En weer een nieuwe leak. .424 dit keer. Er schijnt een nieuwere versie van BBM bij te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
TLM schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:56:
Ik heb OS6 erop gezet. Maar ik melde eerder al dat hij bij mij juist trager is. Vooral bij BB messenger, daar zie ik regelmatig een klokje (zoiets als de zandloper van windows)

Als ik kijk bij Toepassingsbeheer gebruikt OS6 260MB en bij Opslag van toepassing 128MB.
Is dit normaal? Het lijkt mij vrij hoog, is dat de rede dat hij zo traag is met BB messenger?
Is normaal voor OS6, maar idd hoog vergeleken met OS5. De footprint voor OS6 is nou eenmaal hoger, maar zorg niet perse voor de vertraging.
Er is een nieuwe leak...knispervers, misschien die eens installeren.

KLIKKERDEKLIK VOOR DE LAATSTE LEAK .424

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 14:27

ToCuS

It begins in the brain!

dat gaat ineens hard met die leaks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:11
B-Force schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 22:40:
Draai nu een paar dagen 6.0.0.418 en het draait als een zonnetje. Totaal nog geen problemen tegengekomn, of het moet zijn dat de backlight van het scherm af en toe op spaarstand gaat (donkerder dan normaal), maar dat had ik met OS5 ook af en toe.

Voor mij voorlopig geen terugkeer naar OS5! :)
Je hebt ook gewoon 3g verbinding ? of loop ik dan heel erg achter.
Als ik OS6 installeer werken mijn oude apps dan nog of is het net als een clean install dat je alles opnieuw moet installeren.

Mocht het bagger draaien kan ik dan zonder teveel poespas dan terug naar os 5 ?

[ Voor 21% gewijzigd door boswandeling op 03-01-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Deze maand ergens zouden er ook in de UK voor drie telco's een eigen firmware voor de 9700 beschikbaar komen. Dus heb je het niet zo op de leaks nog even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 14:19
MiK schreef op maandag 03 januari 2011 @ 21:53:
[...]

Je hebt ook gewoon 3g verbinding ? of loop ik dan heel erg achter.
Als ik OS6 installeer werken mijn oude apps dan nog of is het net als een clean install dat je alles opnieuw moet installeren.

Mocht het bagger draaien kan ik dan zonder teveel poespas dan terug naar os 5 ?
ja, ik heb ook gewoon 3G verbinding
ja, de meeste 'oude' apps werken nog, maar beste kun je een full wipe doen en de apps opnieuw installeren
ja, volgens mij kan je na een full wipe eenvoudig terug naar os 5

zie ook de volgende links voor wat handige tips:
klik 1
klik 2
klik 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 poging tot het fixen van mijn trackpad issues....

Zoals gesuggesteerd @ blackberry forums batterij eruit > aandrukken > geen effect.

Nu downgraden van 6.0 naar 5.0 , kijken of dat nog iets uithaalt.

Anders toch met de T-mobile reparatiecenter mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04-2021
TLM schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:56:

k had ook last van BBM die erg traag was. Ik heb nu 1 regel aan staan (ipv 2, waarbij je de contact persoon + laatste regel van het gesprek ziet), waarbij je alleen de contactnaam zelf ziet, en het loopt nu als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Official OS 6.0.0.380 for the BlackBerry Bold 9700 now available from Vodafone Essar Limited
Ja het is een oudere versie dan de laatste leak, maar goed der zijn mensen die willen geen leaks :)

https://www.blackberry.co...66B97264765356FCC56D801D1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 00:16

Vis

Mooi.. nu nog de Official voor T-Mobile

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

ik heb hier een branded verizon (USA) blackberry 9630 (tour , is zegmaar een gekapte 9700 maargoed mijn scherm van m'n 9700 is stuk dus ik kan niet anders)
ik heb dus T-mobile en ik kan m'n telefoon nu dus natuurlijk niet gebruiken ,
iemand een gratis manier om dit ding te unlocken ? want overal moet ik geld betalen en dat heb ik tegenwoordig niet meer door de recessie :+

btw ik ben pas naar amerika geemigreerd dus niet raar opkijken :')

[ Voor 5% gewijzigd door Patjeee op 06-01-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
  • Laatst online: 15-09 13:13
Apoca schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:36:
Official OS 6.0.0.380 for the BlackBerry Bold 9700 now available from Vodafone Essar Limited
Ja het is een oudere versie dan de laatste leak, maar goed der zijn mensen die willen geen leaks :)

https://www.blackberry.co...66B97264765356FCC56D801D1
Ik heb HI en vraag mij af of ik deze ook gewoon kan installeren? Naar mijn inziens komt er geen officiële hi Blackberry firmware uit, is dit correct? Ik heb zelf al eens eerder een 02 firmware upgrade gedaan, dat werkte prima.

EDIT 19.46:
Heb hem inmiddels geinstalleerd, maar er was een error met het terugzetten van de backup, alle contacten staan er wel maar kan er maar een paar openen. Dit heb ik eerder gehad met een leak, iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

[ Voor 15% gewijzigd door Tjommer op 06-01-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Tjommer schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:46:
[...]

Ik heb HI en vraag mij af of ik deze ook gewoon kan installeren? Naar mijn inziens komt er geen officiële hi Blackberry firmware uit, is dit correct? Ik heb zelf al eens eerder een 02 firmware upgrade gedaan, dat werkte prima.

EDIT 19.46:
Heb hem inmiddels geinstalleerd, maar er was een error met het terugzetten van de backup, alle contacten staan er wel maar kan er maar een paar openen. Dit heb ik eerder gehad met een leak, iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Batterypull doen (als je dit nog niet hebt gedaan).
Anders nogmaals selectief alleen je contacten terugzetten uit de backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

iemand antwoord op mijn vraag hierboven?

[ Voor 57% gewijzigd door Patjeee op 06-01-2011 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Patjeee schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:09:
iemand antwoord op mijn vraag hierboven?
Nou, nou...wat een haast.
Op een forum duurt het soms even voordat er een reactie volgt. Het is geen irc kanaal.

Maar goed. Je kan de unlock code opvragen bij de provider, vaak geven ze deze na een bepaalde tijd voor niets vrij.
En na een korte google kwam ik al een code tegen voor $9. Laat er een paar biertjes voor staan en je kan je slag slaan.

En wat je ook kan doen is het scherm omwisselen. Dat is makkelijker dan je denkt. Er zijn veel instructie videos op youtube te vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door FRanatic op 06-01-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

FRanatic schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:29:
[...]

Nou, nou...wat een haast.
Op een forum duurt het soms even voordat er een reactie volgt. Het is geen irc kanaal.

Maar goed. Je kan de unlock code opvragen bij de provider, vaak geven ze deze na een bepaalde tijd voor niets vrij.
En na een korte google kwam ik al een code tegen voor $9. Laat er een paar biertjes voor staan en je kan je slag slaan.

En wat je ook kan doen is het scherm omwisselen. Dat is makkelijker dan je denkt. Er zijn veel instructie videos op youtube te vinden.
8)7 my bad , ik zit op school daarom :+
denk dat ik er gewoon een unbranded OS op ga zetten :/

[ Voor 4% gewijzigd door Patjeee op 07-01-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 00:16

Vis

Ik heb een vraag i.v.m. de PING services van de BB's.

Ik heb familie in Spanje wonen, en mijn nichtje heeft ook een blackberry...
We hebben de PIN adressen doorgegeven en we konden pingen :) hoe cool is dat

Echter, vroegen wij ons af: zijn hier kosten aan verbonden?

Zij heeft een spaanse provider, en ik heb t-mobile...

Op google heb ik al op verschillende sites gelezen dat dit geen probleem moet zijn omdat de blackberry internet service (BIS of BES) internationaal is...?

EDIT:

Ze gaat tevens binnenkort voor werk naar Marokko, nu vroegen wij ons ook af of DAT dan ook gratis zou zijn als we zouden pingen als ze daar verblijft?
(ikzelf dacht dat het dan een ander verhaal wordt, i.v.m. een ander land voor haar provider)

Alvast bedankt als iemand dit kan bevestigen want we willen niet met onverwachte kosten komen te staan :)

thanks!

[ Voor 17% gewijzigd door Vis op 08-01-2011 00:37 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Zo lang je op het BIS/BES netwerk van je eigen provider zit kun je pingen met iedereen overal over de wereld. Ga je echter met je BB de grens over, dan moet je zorgen dat je alle data via een WIFI hotspot laat lopen. Dan kun je gewoon pingen enz zonder dat der kosten aan zijn verbonden.

Alle andere manieren zijn roaming en kosten dus geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 07:31
Vis schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:56:
Mooi.. nu nog de Official voor T-Mobile
Ja! :) Ik vond de leaked versie maar niets. Geheugenlek, falend internet, vastlopers :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-08-2024
FF een vraagje: ik krijg binnenkort een Android-tabletje! Is er een mogelijkheid om via mn BB 9700 te tetheren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-09 11:26
Tethering kan op dit moment volgens mij alleen via de desktopsoftware.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
havana schreef op zondag 09 januari 2011 @ 08:12:
Tethering kan op dit moment volgens mij alleen via de desktopsoftware.
Jammer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Er zijn gewoon verschillende apps waarmee je kunt tetheren. Je krijgt dan een app op je BB en op je pc.
Maar momenteel zijn er geen apps die kunnen tetheren tussen een BB en android tablet. Ik dacht te proeven dat dat de bedoeling was.
Niet alle providers staan tetheren toe op hun abo's. De truc is dus om dat maskeren, zodat je provider alleen het dataverbuik ziet en niet de manier waarop. Tether kan dit, maar loopt via proxys en een eigen server. Snelheid en privacy zijn zaken die je dan mee moet nemen in je overweging om hiervan gebruik te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 14:27

ToCuS

It begins in the brain!

ik gebruik "whatsapp" voor communicatie tussen een bb en android, er zullen dan ook vast wel betere programm's zijn maar deze werkt voor mij prima op het moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
FRanatic schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:12:
Er zijn gewoon verschillende apps waarmee je kunt tetheren. Je krijgt dan een app op je BB en op je pc.
Maar momenteel zijn er geen apps die kunnen tetheren tussen een BB en android tablet. Ik dacht te proeven dat dat de bedoeling was.
Niet alle providers staan tetheren toe op hun abo's. De truc is dus om dat maskeren, zodat je provider alleen het dataverbuik ziet en niet de manier waarop. Tether kan dit, maar loopt via proxys en een eigen server. Snelheid en privacy zijn zaken die je dan mee moet nemen in je overweging om hiervan gebruik te maken.
Goed geproefd: het zou voor Android tablet zijn. Ik heb wel mn APN-instellingen ooit een keer aangepast gekregen om WunderRadio draaiende te krijgen. Ik had me toen een partij mb's verbruikt, amaaai! Ik ben vaak op werklocaties in de middle of shit en heb geen dongle (wil hem ook niet) en daar zou tether wel een oplossing zijn. Ik heb KPN. Nog enig idee hoe ik dit dan eventueel wel voor elkaar kan krijgen (linkie oid)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:44
hmm hier via vodafone nog geen update beschikbaar via de blackberry desktop software (mac)

is er een manier om een geen leaked versie van os6 op je bb te krijgen ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Er is nog geen OS6 voor Vodafone NL uit :)

Tot nu toe een VF UK versie, en de rest allemaal leaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
erniesd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:37:
[...]

Goed geproefd: het zou voor Android tablet zijn. Ik heb wel mn APN-instellingen ooit een keer aangepast gekregen om WunderRadio draaiende te krijgen. Ik had me toen een partij mb's verbruikt, amaaai! Ik ben vaak op werklocaties in de middle of shit en heb geen dongle (wil hem ook niet) en daar zou tether wel een oplossing zijn. Ik heb KPN. Nog enig idee hoe ik dit dan eventueel wel voor elkaar kan krijgen (linkie oid)?
Ik heb ook een ergens iets meegekregen dat je via Bluetooth vrij eenvoudig zonder apps en prgramma's kun tetteren. Op je pc via bluetooth je bb als modem toevoegen als nieuwe inbelverbinding en je apn settings wijzigen naar de provider gebonden adressen.

Misschien een googletje waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een nieuwe BB liggen, simlockvrij en brandfree.. maar van KPN.
Komt hier een OS 6.0 versie voor uit?

Kan ik die update van Vodafone installeren?
Kan je dat merken dan? In de zin van: branden etc in de software zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:08:
Ik heb hier een nieuwe BB liggen, simlockvrij en brandfree.. maar van KPN.
Komt hier een OS 6.0 versie voor uit?

Kan ik die update van Vodafone installeren?
Kan je dat merken dan? In de zin van: branden etc in de software zelf?
Geen probleem. Kun je gewoon installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Heb nu al een tijdje OS.6.0 draaien op mn BB (leaks en nu de officiele). maar GPS krijg ik gewoon niet meer aan de praat. niet in Google Maps niet in Amaze... waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je een verborgen icoon (Windows live messenger) weer naar voren getoverd? Me vriendin heeft
op verbergen gedrukt maar hoe krijgt ze 'm weer te voorschijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door je menu toets in te drukken en verborgen items te weergeven.

De mijnes is overigens in de maak weer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze heeft ook het probleem dat ze niet in kan loggen op "app world"? (zo heet dat toch), ze heeft zich wel aangemeld via een pc maar als ze probeert in te loggen krijg je loading en daar blijft het bij. Dus dan kapt ie ermee. Dus download app> log in> loading....niks meer.

(Ook voordat ze een account wou aanmaken en dus zich ervoor wou aanmelden kreeg je alleen een laad scherm) komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
6.0.0.380 is nu ook door Mobilicity uitgebracht. Ik denk dat deze binnenkort ook in NL uitkomt. Ik wil alleen iedereen het advies geven om deze niet te installeren en de leaked .418 of .424 te installeren. Als je de reactie op crackberry bekijkt zitten de bugs die in de leaked .380 zaten ook gewoon in de officiële .380. De meeste van deze bugs zijn opgelost of een stuk minder in de .418 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 21:21
Ik had de leaked .424 op een Blackberry geinstalleerd, echter kon hij dan geen connectie meer krijgen met een Nokia CK-7W Carkit. Hij verdomde het om verbinding te maken. Met versie .344 werkt het weer uitstekend. Die laat ik er dan maar voorlopig op staan, totdat we weer een nieuwe build na .424 hebben.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

niemand met OS6 draaiende problemen met GPS ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders die kan bevestigen dat de Vodafone OS 6.0 op gelijk eender toestel kan geinstalleerd worden? Zonder branding en vodafone logo's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
ind0mi schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:23:
Mijn GPS werkt prima.
Ik heb binnen no-time een zeer accurate fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
ind0mi schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:23:
werkt prima hier.
Wat gebeurt als je bij opties probeer je locatie te vernieuwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Jaeger schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 21:52:
[...]

werkt prima hier.
Wat gebeurt als je bij opties probeer je locatie te vernieuwen?
dan geeft ie:
Locatie-update mislukt
Pagina: 1 ... 37 ... 42 Laatste

Let op:
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ