Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:48

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:32:
Welke accessoires zijn onmisbaar voor een blackberry?

Ik heb er net 1 besteld bij hi, en zie dat er al een beschermetui bijzit. Is deze een beetje fatsoenlijk?
Ik ben wel erg blij met mijn cradle voor naast mijn bed, bijvoorbeeld deze. Staat naast mijn bed. Wel even zo plaatsen dat je het witte ledje niet ziet of ff slopen/met de zwarte stift er overheen. geen gepruts meer om het stekkertje er iedere keer in te prutsen.

[ Voor 15% gewijzigd door Lolhozer op 27-11-2010 15:41 ]

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 11:47

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:50:
[...]

Dank je.. Ik heb daar 105,9mb vrije ruimte!! Dat is dus vrij veel of niet? Tenminste als ik bij de vorige personen kijk? Die hebben het dan over 64mb of zelfs 37mb?
Alleen heb jij OS5 nog draaien en had ik OS6 draaien. Vandaar dat ik minder werkgeheugen vrij had. 100MB - 110MB is vrij normaal als je dat vrij hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:34
DaMarcus schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:44:
[...]

Alleen heb jij OS5 nog draaien en had ik OS6 draaien. Vandaar dat ik minder werkgeheugen vrij had. 100MB - 110MB is vrij normaal als je dat vrij hebt :)
Ik heb al een aantal weken OS6 draaien en ik heb nog maar 15.6MB vrij, maar ik wil niet meer terug naar OS5. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoe zit het als je met een BlackBerry Bold 9700 naar het buitenland gaat (Frankrijk in mijn geval)? Alles wat over het RIM netwerk blijft gratis en dat wat er buiten valt moet je data voor betalen?
Dus het pingen naar iemand is gratis, maar internetten of mail ophalen moet voor betaald worden?

[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 28-11-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer

Lolhozer

Alleen voor het dataverkeer van jouw telefoon van en naar het RIM-netwerk gaat moet je voor betalen, oftewel, voor alle data in het buitenland moet je gewoon betalen. RIM heeft geen eigen zendmasten staan ofzo.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 21:45

Apoca

Array Technology Industry

Ik heb data bij roaming altijd uit staan, maar als je ergens een WIFI hebt die je kunt gebruiken dan kun je gewoon pingen en mailen zonder dat het kosten buiten je bundel met zich mee brengt :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:35
Ik ben thuis aan het klussen. Hierdoor heeft mijn BB het zwaar te verduren gehad.
Slecht geluid tijdens telefoongesprekken vanwege het zand dat overal zat.
Dit heeft mij doen besluiten om de BB los te halen.
Eenmaal klaar hier mee wilde ik de BB weer in elkaar zetten.
Nu ben ik bang dat ik 1 van de 2 schroefjes ral draai (schroefjes die onder het toetsenbord zitten).
Waar kan ik 1 van zo'n schroefje kopen?

Bij een Nokia Care Point hadden ze deze niet.
Echte behulpzaam was die beste man ook niet. Zal wel omdat ik geen Nokia had.
Hij zei dat hier geen universeel schroefje in kon. Hij nam niet eens de moeite om op te staan.
Dat beoordeelde hij vanaf 3 meter afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 01:06
Roodey schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:37:
Ik ben thuis aan het klussen. Hierdoor heeft mijn BB het zwaar te verduren gehad.
Slecht geluid tijdens telefoongesprekken vanwege het zand dat overal zat.
Dit heeft mij doen besluiten om de BB los te halen.
Eenmaal klaar hier mee wilde ik de BB weer in elkaar zetten.
Nu ben ik bang dat ik 1 van de 2 schroefjes ral draai (schroefjes die onder het toetsenbord zitten).
Waar kan ik 1 van zo'n schroefje kopen?

Bij een Nokia Care Point hadden ze deze niet.
Echte behulpzaam was die beste man ook niet. Zal wel omdat ik geen Nokia had.
Hij zei dat hier geen universeel schroefje in kon. Hij nam niet eens de moeite om op te staan.
Dat beoordeelde hij vanaf 3 meter afstand.
Ik weet niet precies welke schroef je mist, maar dit heb ik via google gevonden:

http://www.ping-onderdele...blackberry-9700-bold.html

http://www.blackberrystuf...0-overige-onderdelen.html (onderaan)

De eerste website ken ik persoonlijk, de tweede ziet er niet al te professioneel uit :) Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Laatst online: 21-09 20:35
Gusev schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:47:
[...]

Ik weet niet precies welke schroef je mist, maar dit heb ik via google gevonden:

http://www.blackberrystuf...0-overige-onderdelen.html (onderaan)

De eerste website ken ik persoonlijk, de tweede ziet er niet al te professioneel uit :) Succes.
Bedankt Gusev, ik heb bij ping-onderdelen besteld.
De zwarte heb ik nodig. Wel duur €5 voor 1 schroefje ;)
Maar goed, met 1 ontbrekend schroefje kan ik de telefoon niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 00:06:
[...]

Kijk op die website van pdatech.nl Ik heb zelf goede ervaringen. Klaar terwijl je wacht.
die site ziet er zo... non pro uit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patjeee schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:03:
[...]

die site ziet er zo... non pro uit :')
Uit eigen ervaring kan ik je zeggen, dat die man erg goed is. Vorig jaar mijn toen nog mda vario 3 gebracht vanwege ( barst in me scherm) geloof het of niet , binnen 20 min was ik weer buiten, zo goed als nieuw.
Je zit tegenover hem dus je kan zelf zien wat er met je telefoon gebeurd.

Ik weet niet uit welke regio je komt, maar hij is in Den haag.

p.s. ik heb geen aandelen in zijn bedrijf, maar gewoon goede ervaring en dat mag ook gezegd worden denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 01:04:
[...]

Uit eigen ervaring kan ik je zeggen, dat die man erg goed is. Vorig jaar mijn toen nog mda vario 3 gebracht vanwege ( barst in me scherm) geloof het of niet , binnen 20 min was ik weer buiten, zo goed als nieuw.
Je zit tegenover hem dus je kan zelf zien wat er met je telefoon gebeurd.

Ik weet niet uit welke regio je komt, maar hij is in Den haag.

p.s. ik heb geen aandelen in zijn bedrijf, maar gewoon goede ervaring en dat mag ook gezegd worden denk ik. :P
hmm oke , is het ook een beetje betaalbaar , want ik zit nu in amerika en m'n telefoon alleen al verzenden naar hier kost al @!#)(!@*(#@ veel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het lezen van de reacties over OS6 heb ik hem er ook maar opgegooid. Werkt uitstekend! Maar een vraagje he, ik zie nergens de 'social feeds' staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:10:
Na het lezen van de reacties over OS6 heb ik hem er ook maar opgegooid. Werkt uitstekend! Maar een vraagje he, ik zie nergens de 'social feeds' staan ?
Sluit je bb aan je PC aan. Start desktop manager en vink Social Feeds aan bij programma's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:35
Waar kan ik dit hoesje vinden in het zwart?

http://cgi.ebay.com/1x-Wh...m255ebbe8fe#ht_2039wt_907

ik zit al een uurtje op ebay maar kan em niet vinden en het orginele hoesje wat ik erbij heb gekregen is met elastiek aan de zijkanten. Logischerwijs wordt dat elastiek steeds wijder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-01 23:23
ECiftci schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:50:
Waar kan ik dit hoesje vinden in het zwart?

http://cgi.ebay.com/1x-Wh...m255ebbe8fe#ht_2039wt_907

ik zit al een uurtje op ebay maar kan em niet vinden en het orginele hoesje wat ik erbij heb gekregen is met elastiek aan de zijkanten. Logischerwijs wordt dat elastiek steeds wijder...
Is dit geen goeie? Dit is niet precies die jij zocht.
http://www.mobilesupplies...852089009700-p-11397.html

Als je deze site in de gaten houd......
http://www.shopblackberry...gory=Product%20Types&pid=

[ Voor 9% gewijzigd door Vla007 op 01-12-2010 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xfix schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:44:
[...]

Sluit je bb aan je PC aan. Start desktop manager en vink Social Feeds aan bij programma's :)
Bedankt, het is gelukt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:14

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Apoca schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:58:
Ik heb data bij roaming altijd uit staan, maar als je ergens een WIFI hebt die je kunt gebruiken dan kun je gewoon pingen en mailen zonder dat het kosten buiten je bundel met zich mee brengt :)
Wat dan wel weer but is van de BB (of Google) is dat dingen als Google Maps het dan niet doen over WIFI. Blijf ik toch erg onhandig en vervelend vinden in het buitenland dat ik ondanks hotspots dan nog steeds niet volledig gebruik van mijn applicaties kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
swtimmer schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:55:
[...]

Wat dan wel weer but is van de BB (of Google) is dat dingen als Google Maps het dan niet doen over WIFI. Blijf ik toch erg onhandig en vervelend vinden in het buitenland dat ik ondanks hotspots dan nog steeds niet volledig gebruik van mijn applicaties kan maken.
Google maps is een van de weinige apps die het over wifi werkt, ik denk dat het eerder aan google ligt.
Ik kom net terug van een vakantie in Azië, al mijn apps kunnen gebruiken over wifi, behalve google maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens niet een idee om de start post wat aan te vullen met wat leuke apps, handige sites en leuke accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Ik kan het nergens vinden dus vraag ik het hier maar even. Kan de Bold fungeren als wifi hotspot voor andere devices??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar issues....

Ten eerste voegen allerlei onbekende mij toe met Ping omdat die ping van iemand hiervoor blijkbaar is geweest :P Niet zo leuk dat ik een brandnieuw toestel krijg van T-mobile waarbij het toestel PING id gewoon hergebruikt wordt. :P

Ik kan geen nieuwe email meer toevoegen! Ik wil graag mijn persoonlijk email account synchroniseren zoals ik hiervoor had, maar het opgeven van mijn BB user/pass werkt niet. Ook het aanmaken van een nieuw of enterprise email ook niet :N

Weet iemand hoe ik het wel juist doe? Device reset is geen optie gezien de gegevens die erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
iemand een idee hoe je os6 op je bold 9700 zet zonder windows pc ? heb hier alleen een mac staan en kan dus blijkbaar niet upgraden ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Laatst online: 30-06 15:53
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:33:
Ik heb een paar issues....

Ten eerste voegen allerlei onbekende mij toe met Ping omdat die ping van iemand hiervoor blijkbaar is geweest :P Niet zo leuk dat ik een brandnieuw toestel krijg van T-mobile waarbij het toestel PING id gewoon hergebruikt wordt. :P

Ik kan geen nieuwe email meer toevoegen! Ik wil graag mijn persoonlijk email account synchroniseren zoals ik hiervoor had, maar het opgeven van mijn BB user/pass werkt niet. Ook het aanmaken van een nieuw of enterprise email ook niet :N

Weet iemand hoe ik het wel juist doe? Device reset is geen optie gezien de gegevens die erop staan.
Als toestel idd nieuw is dan zou ik maar even contact opnemen met T-mob. De pin is namelijk hardware related, dus als je pin al in omloop is/eerder gebruikt, dan heb je geen nieuw toestel.

Mogelijk heeft het tweede probleem daar ook mee te maken. Op 1 toestel (pin) 2 verschillende user accounts zal niet worden geaccepteerd door BIS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel is geleverd met gloednieuwe plasticjes die om de coating van o.a het display zat of het accuklepje. Ik heb inmiddels 3 invites per PING gehad van allerlei onbekende, een daarvan zei dat die ping vroeger van iemand anders was.

Blijkbaar worden die toestellen gefixed en herbranded voor de verkoop. Logisch. Scheelt kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:16
PING zit toch niet aan je mobiel vast, maar aan je abo/nummer?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
simon schreef op zondag 05 december 2010 @ 12:34:
PING zit toch niet aan je mobiel vast, maar aan je abo/nummer?
Zeg dan niks
Pin zit vast aan de Blackberry, deze wordt in de fabriek al aangewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vla007 schreef op zondag 05 december 2010 @ 12:36:
[...]

Zeg dan niks
Pin zit vast aan de Blackberry, deze wordt in de fabriek al aangewezen.
Ik wist niet dat je boos werd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:08

ToCuS

It begins in the brain!

ik heb sinds zaterdag , het PINGen uitgevonden, ( vel via WhatsAPP ). Maar het is toch verekte handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 00:49:
[...]

Ik wist niet dat je boos werd 8)7
Haha, nou niet echt boos.
Echter het stond al vaker vermeld in dit topic dus vond het een onnodige reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
ToCuS schreef op maandag 06 december 2010 @ 07:46:
ik heb sinds zaterdag , het PINGen uitgevonden, ( vel via WhatsAPP ). Maar het is toch verekte handig..
En dat is technisch gezien geen ping. Dat is 'gewoon' im chat. De native ping heeft enkele voordelen.
Feit blijft dat het idd erg handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gusev schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:47:
[...]

Weet je of ze met originele onderdelen werken? Zit te twijfelen om deze te nemen: http://www.ping-onderdele...uizing-wit-origineel.html, maar wil hem absoluut origineel hebben ipv honky tonky uit China.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje,

Ik kreeg laatst een ping bericht, vervolgens opende ik mijn BB messenger en zag ik tot mijn grote verbazing geen nieuw ontvangen bericht.
Dit is nou al 2 keer gebeurt, en ik heb nu dus ook altijd een tekentje op mijn bureaublad staan dat ik 2 nieuwe ping berichten heb, maar die heb ik dus niet...

Iemand enig idee hoe ik dit wegkrijg? het is niet heel hinderlijk maar toch best wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:32:
Even een vraagje,

Ik kreeg laatst een ping bericht, vervolgens opende ik mijn BB messenger en zag ik tot mijn grote verbazing geen nieuw ontvangen bericht.
Dit is nou al 2 keer gebeurt, en ik heb nu dus ook altijd een tekentje op mijn bureaublad staan dat ik 2 nieuwe ping berichten heb, maar die heb ik dus niet...

Iemand enig idee hoe ik dit wegkrijg? het is niet heel hinderlijk maar toch best wel irritant.
Voor software problemen is een batterypull de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vla007 schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:59:
[...]

Haha, nou niet echt boos.
Echter het stond al vaker vermeld in dit topic dus vond het een onnodige reactie.
_/-\o_ Ik snap hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
Iemand enig idee wat ik voor een 9 maanden oude 9700 kan vragen.
Uiteraard is alles nog compleet, het toestel is veel gebruikt dus niet meer krasvrij.
Met welke os kan ik het toestel het beste aanbieden, 5 of 6?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Een vriendin van mij heeft krijgt eind van de week een BlackBerry van iemand, alleen heeft ze geen internet abonnement. Nu vroeg ze of kan instellen dat hij wel via wifi op internet gaat, maar niet via het telefoon netwerk. Ik neem aan dat dit kan? (Ik heb nog nooi een BB gehad, dus ik weet het niet) En hoe moet je dit instellen dan?
Ik heb het maar hier gepost omdat ik er vanuit ga dat dit bij elke BB hetzelfde zal zijn. Ik weet namelijk nog niet welke BB het precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-09 11:26
Vla007 schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:36:
Iemand enig idee wat ik voor een 9 maanden oude 9700 kan vragen.
Uiteraard is alles nog compleet, het toestel is veel gebruikt dus niet meer krasvrij.
Met welke os kan ik het toestel het beste aanbieden, 5 of 6?
bvd
Helft van de nieuwprijs, dus 200 euro. Ik zou er OS6 opzetten.
Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:13:
Een vriendin van mij heeft krijgt eind van de week een BlackBerry van iemand, alleen heeft ze geen internet abonnement. Nu vroeg ze of kan instellen dat hij wel via wifi op internet gaat, maar niet via het telefoon netwerk. Ik neem aan dat dit kan? (Ik heb nog nooi een BB gehad, dus ik weet het niet) En hoe moet je dit instellen dan?
Ik heb het maar hier gepost omdat ik er vanuit ga dat dit bij elke BB hetzelfde zal zijn. Ik weet namelijk nog niet welke BB het precies is.
BB toets > verbindingen beheren > opties voor mobiel netwerk >gegevensservices UIT

vervolgens WiFi aanzetten via

BB toets > verbindingen beheren > WIFI

[ Voor 50% gewijzigd door havana op 07-12-2010 10:25 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
havana schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:22:

Helft van de nieuwprijs, dus 200 euro. Ik zou er OS6 opzetten.
Thnx, met os6 was ook mijn plan.
Wat ik echter dacht misschien schrikt dit af, omdat men dan denkt dat er veel met de telefoon is gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan zet je dat toch als optie erbij?

Had toch problemen met m'n trackpad... Moest dat klote ding weer terugsturen, omdat ik hem los had gekocht bij studentenmobiel.nl. Die gaven aan dat je het toestel wel tot 4 weken kwijt kon zijn :(

Gelukkig was het probleem snel duidelijk, want binnen 1 week had ik een nieuw toestel terug met een trackpad die goed werkt :D

/me is een happy man :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons op het werk zijn we vandaag overgegaan naar blackberry's
nu probeer ik exchange in te stellen,
maar agenda en contacten lukt hierbij niet.
nu las ik dat je hiervoor een BES server nodig hebt.
wij hebben een kpn abbonement zonder extra software op de exchagene server geinstalleerd.
het gaat om ongeveer 20gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

OS 6.0.0.380 voor de BlackBerry Bold 9700 is reeds te vinden op het web :)

Het is nog steeds een leaked version dus nog niet door een provider zelf vrijgegeven.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
Apoca schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:23:

Het is nog steeds een leaked version dus nog niet door een provider zelf vrijgegeven.
Nice!
Straks meteen downloaden.
Alle os6 versies voor de 9700 zijn leaked tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 11:37
Oke mooi, heb nog steeds de eerste versie van OS 6 op mijn telefoon staan en die trek de batterij echt binnen een paar uur leeg. Waarmee ik met de OS 5 nog zeker een hele dag er mee kon doen, is het nu maar een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-09 11:26
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:10:
Bij ons op het werk zijn we vandaag overgegaan naar blackberry's
nu probeer ik exchange in te stellen,
maar agenda en contacten lukt hierbij niet.
nu las ik dat je hiervoor een BES server nodig hebt.
wij hebben een kpn abbonement zonder extra software op de exchagene server geinstalleerd.
het gaat om ongeveer 20gebruikers
Voor alleen mail (uit Exchange) voldoet inderdaad BIS, wil je ook agenda en contacten OTA syncen dan heb je inderdaad BES nodig. Maar wat je vraag is snap ik niet helemaal.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Nice vanavond weer ff "upgraden" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

havana schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:20:
[...]

Voor alleen mail (uit Exchange) voldoet inderdaad BIS, wil je ook agenda en contacten OTA syncen dan heb je inderdaad BES nodig. Maar wat je vraag is snap ik niet helemaal.
was inderdaad beetje onduidelijk maar je hebt met dit antwoord wel m'n vraag beantwoord.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:00

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik vind overigens een aardige handleiding om de OS5 ringtones te installeren en om niet de onnodige introductiefilm, video en mp3 te installeren.

http://blog.pandana.net/2...-for-bold-9700-users.html

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:29
Ik wil een BB 9700 gaan halen maar dan wel 2de hands maar is het nu zo dat ik een 'gebruikte' ping krijg en geen gebruik kan maken van e-mail notificatie? Is dit niet gewoon instelbaar naar gebruiker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Laatst online: 04-04-2020
Untouchablezz20 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:22:
Ik wil een BB 9700 gaan halen maar dan wel 2de hands maar is het nu zo dat ik een 'gebruikte' ping krijg en geen gebruik kan maken van e-mail notificatie? Is dit niet gewoon instelbaar naar gebruiker?
Ik heb ook een 2e hands en nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Jaeger schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:23:
[...]

Ik heb ook een 2e hands en nooit problemen gehad.
Dus jij kan gewoon je eigen e-mail gebruiken voor mails? En geen onbekende die je op de ping toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Untouchablezz20 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:32:
[...]

Dus jij kan gewoon je eigen e-mail gebruiken voor mails? En geen onbekende die je op de ping toevoegen?
Yes!
Het is weleens voorgekomen dat een onbekende mij had toegevoegd maar dat is nou ook geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007

Memory leak is bij deze weer aanwezig, met 358 had ik dat niet.
De rest is goed, maar de memory leak is wel storend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt het wel eens bij iemand voor dat tijdens het smsen en emailen de BB automatisch een punt wegzit om de zin af te sluiten terwijl je dat helemaal niet wilt? Kan dat uitgeschakeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer

Lolhozer

De BB doet dat automatisch wanneer je 2 spaties achter elkaar tikt. Persoonlijk vind ik dat een zeer fijne oplossing.

Dus gewoon geen dubbele spaties tikken, is ook nergens voor nodig :P

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal wel heel dom zijn, maar mijn dochter heeft sinds een week een BB 9700. Gisteren wilde ze 'm voor het eerst uitzetten ;) maar nu heeft ze opeens een scherm dat zegt:

Handheld is vergrendeld
Ontgrendelen
Alleen noodoproepen
Ontgrendelen

Maar wat we ook doen, het enige wat gebeurt is dat die mededeling verdwijnt (en het slotje linksonder blijft staan) of de mededeling komt weer tevoorschijn.We hebben overal op gedrukt maar het is het een of het ander. Of het scherm wordt zwart.

Ze weet niets van een wachtwoord, behalve dan de gebruikelijke 0000 om de sim te ontgrendelen...

In de handleiding lees ik alleen maar dat je het wachtwoord moet intypene, maar 1. ze heeft geen idee wat dat is en 2. zodra je gaat typen krijg je die Vergrendeld message...

Hoe komen we hieruit...?

Meuh... }:O Batterij eruit en hij doet het weer. Dat was wel heel simpel... Maar goed, nu kan ik de opties voor het ontgrendelen even instellen...

EDIT
Bij de instellingen staat vergrendelen uit.. Dus hoe het toestel nou vergrendeld is geraakt, is me een raadsel...? Iemand enig idee? Maar goed, alles werkt weer...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2010 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke en krijgt u wel internet 3g van tringg op uw blackberry bold 9700? want bij mij werkt het internet niet op de 9700 bb

mvg jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:16
http://www.tringg.nl/over_tringg je antwoord vind je hier jeroen.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om mijn muzieknummers te scrobblen naar Last FM. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Een korte vraag (ik kan het echt nergens vinden). Als ik een nieuwe blackberry heb en ik wil deze aan het netwerk hangen. Is het dan voldoende om vanuit je bb een request te sturen en dan online signup te doen of moet je je pin/imei ookn echt bij de provider gaan aanmelden via de telefoon.

Op dit moment hoor ik namelijk 2 dingen als ik voor bis een account wil aanmaken wordt er aangegeven dat mijn pin en imea niet bekend is en dat ik dat via de host table moet aanvragen. Maar via andere egen hoor ik dat ik ook echt moet gaan bellen met de telefoon maatschappij. (Dit is overigens voor AIS in thailand niet voor een nederlandse provider).

Dan is de volgende vraag. Ik zit langdurig in het buitenland. Is het dan nog verstandig om aan te melden voor BIS bij t-mobile en een buitenlandse sim te gebruiken of gewoon BIS in het buitenland aan te vragen en dat te gebruiken.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik wissel regelmatig tussen T-Mobile en Vodafone op mijn BB en dat gaat eigenlijk steeds zonder problemen... Neem aan dat dit ook zo geldt in het buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Nu online
hemiparo schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:22:
Ik wissel regelmatig tussen T-Mobile en Vodafone op mijn BB en dat gaat eigenlijk steeds zonder problemen... Neem aan dat dit ook zo geldt in het buitenland?
Ik heb een t-mobile nummer, maar ik neem geen bb services af. Is dat dan een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Lijkt me niet eerlijk gezegd, zeker niet als je geen BB diensten afneemt. Maar... voor de zekerheid even contact opnemen met de helpdesk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Nu online
hemiparo schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:51:
Lijkt me niet eerlijk gezegd, zeker niet als je geen BB diensten afneemt. Maar... voor de zekerheid even contact opnemen met de helpdesk?
Hmm... het is geen probleem en al helemaal niet als je geen BB diensten afneemt? die logica gaat mij even voorbij. Kun je dat toelichten? Probleem is dat ik in eht buitenland zit en neit zo makkelijk kan bellen met t-mobile nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Is het de bedoeling dat OS6 ook naar de BB 9700 komt? Zo ja, waarom zou men dan een 9780 willen? Alleen voor het extra geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
justice strike schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:01:
[...]
Hmm... het is geen probleem en al helemaal niet als je geen BB diensten afneemt? die logica gaat mij even voorbij. Kun je dat toelichten? Probleem is dat ik in eht buitenland zit en neit zo makkelijk kan bellen met t-mobile nederland.
Sorry, dacht eigenlijk dat je vraag was of je zo van sim kon wisselen... geen idee hoe ik daar bij kom. Denk dat het nu TE ingewikkeld wordt voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
Untouchablezz20 schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:39:
Is het de bedoeling dat OS6 ook naar de BB 9700 komt? Zo ja, waarom zou men dan een 9780 willen? Alleen voor het extra geheugen?
Sterker nog er zijn al meerdere OS6-leaks te vinden op internet, de laatste 418 zou niet onder moeten doen aan een officiële OS.
Waarom dan een 9780, nou ik draai al sinds de eerste leak OS6 gaat prima, maar ik mis wel wat geheugen.
Een maat van mij heeft ondertussen wel de 9780 en wij beide zijn het ermee eens dat deze veel fijner werkt.
De 9780 is een stuk sneller, veel minder vaak 'laadklokje' in beeld en sneller met browsen.
Daarnaast heb je ook meer ruimte voor apps en dergelijke.
Last but not least, "betere camera" lees meer megapixel, of de kwaliteit echt beter is weet ik niet en het zwarte uiterlijk is ook net iets mooier.
Al met al voor mij de upgrade wel waard, of dat ook voor jou geldt is aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Thanks voor je uitleg. Dan maar wachten tot VF deze aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin gaat vrijdag naar New York City.
Ze heeft dus een Bold 9700 en wil graag kunnen pingen.
Weten jullie misschien een manier zodat ze (goedkoop) kan bellen/gebeld worden en/of pingen?
Wat voor instellingen moet ze aan-of-uit zetten?
Ik weet dat het iets met roaming is ofzo, maar weet niet precies wat.
Zijn er kosten aan verbonden als je gebeld word in het buitenland met Vodafone (Verenigde Staten)?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:14

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:01:
Mijn vriendin gaat vrijdag naar New York City.
Ze heeft dus een Bold 9700 en wil graag kunnen pingen.
Weten jullie misschien een manier zodat ze (goedkoop) kan bellen/gebeld worden en/of pingen?
Wat voor instellingen moet ze aan-of-uit zetten?
Ik weet dat het iets met roaming is ofzo, maar weet niet precies wat.
Zijn er kosten aan verbonden als je gebeld word in het buitenland met Vodafone (Verenigde Staten)?

Alvast bedankt.
http://help.vodafone.nl/c...346&cat_lvl1=37&cat_lvl2=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

En de OS 6.0.0.418 voor de BlackBerry Bold 9700 is ook weer reeds te vinden op het web :)
Het gaat lekker snel zo..

Het is nog steeds een leaked version, dus nog niet door een provider zelf vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
Apoca schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:35:
En de OS 6.0.0.418 voor de BlackBerry Bold 9700 is ook weer reeds te vinden op het web :)
Het gaat lekker snel zo..

Het is nog steeds een leaked version, dus nog niet door een provider zelf vrijgegeven.
Ja gaat steeds sneller idd.
Leaked of niet geen OS5 meer voor mij.
Daarnaast bevatten door provider uitgegeven versies ook bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
Die nieuwste leak van OS6.0 werkt feilloos hier hoor, nog nergens last van gehad. Installeren ging ook vrij snel, ben er erg tevreden over. Het werkt naar mijn mening beter dan OS 6.0. Geen gezeik meer met rare gelaagdheid in de musicplayer, facebook app werkt nu fatsoenlijk en het voelt wat sneller aan, menu's zijn wat logischer enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
stijnislike schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:10:
Die nieuwste leak van OS6.0 werkt feilloos hier hoor, nog nergens last van gehad. Installeren ging ook vrij snel, ben er erg tevreden over. Het werkt naar mijn mening beter dan OS 6.0. Geen gezeik meer met rare gelaagdheid in de musicplayer, facebook app werkt nu fatsoenlijk en het voelt wat sneller aan, menu's zijn wat logischer enzo.
Heb jij nog speciale dingen gedaan? Hoorde vorige keer iets over logboeken opslaan ofzo? Of gewoon installeren en klaar (en eventueel dingen van de bakcup terug zetten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
hemiparo schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:21:
[...]

Heb jij nog speciale dingen gedaan? Hoorde vorige keer iets over logboeken opslaan ofzo? Of gewoon installeren en klaar (en eventueel dingen van de bakcup terug zetten?)
Jij bedoeld servicebooks, die moest je bij de eerste leak wel overzetten, nu niet meer nodig.
Je kan als je wil de loader alles laten backuppen, nieuwe OS erop en backup terug.
(makkelijke manier, maar volgens vele niet de beste)

Wat ik echte op Crackberry.com heb gelezen is dat je beter eerst het hele toestel kan wissen en daarna nieuwe OS erop.

Ik doe het tegenwoordig met het volgende stappenplan.

1 Backup van alles met DM
2 Backup van apps via bbsak, ( je kan ook alles opnieuw downloaden)
3 Wissen op toestel (ergens bij opties/ beveiliging)
4 Wissen via bbsak
5 Shrink OS met shrink a os
6 OS installeren (vergeet vendor.xml niet te verwijderen :C:\Program Files\Common Files\Research In Motion\AppLoader)
7 Backup van DM herstellen, niet te veel herstellen alleen het echt noodzakelijke.
8 Backup van apps via bbsak herstellen, (of alles opnieuw downloaden in appword)

Stap 5 is niet perse nodig, maar ik vind het wel fijn om meer geheugen vrij te hebben.

Een keer of 3 battery pull
Dan zou ie het moeten doen.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Kon niet wachten dus heb gedownload, uitgepakt, vendor verwijderd en geinstallerd... worked meteen!

Alleen... het is een T-Mobile toestel en ik zie nog steeds het logo bij opstarten. Kan ik dat niet verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Nope dat logo van T-Mobile zit in de phone gebakken, krijg je der no way uit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Apoca schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:43:
Nope dat logo van T-Mobile zit in de phone gebakken, krijg je der no way uit... :)
No way? Of lastig... bedoel... alles is toch mogelijk tegenwoordig...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
stijnislike schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:10:
Hier werkt hij nou ook al heel de avond prima. Ik heb eigenlijk nog niet echt verschillen gemerkt vergeleken met de vorige leak.
Heb ook nooit problemen gehad met facebook.
Wat ik nadeel aan os 6 blijf vinden is het internetten. Vond de browser van 5 fijner, ook omdat ik daar kon instellen hoe de browser zich moest gedragen (IE,firefox, mobile)
Verder blijf ik ik problemen hebben met youtube, filmpjes afspelen is eigenlijk onmogelijk omdat geluid en beeld niet synchroon lopen.
Wellicht zijn voor al deze problemen al oplossingen maar heb ze nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
Jaeger schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:14:
[...]

Hier werkt hij nou ook al heel de avond prima. Ik heb eigenlijk nog niet echt verschillen gemerkt vergeleken met de vorige leak.
Heb ook nooit problemen gehad met facebook.
Wat ik nadeel aan os 6 blijf vinden is het internetten. Vond de browser van 5 fijner, ook omdat ik daar kon instellen hoe de browser zich moest gedragen (IE,firefox, mobile)
Verder blijf ik ik problemen hebben met youtube, filmpjes afspelen is eigenlijk onmogelijk omdat geluid en beeld niet synchroon lopen.
Wellicht zijn voor al deze problemen al oplossingen maar heb ze nog niet gevonden.
Die instellingen van de browser mis ik soms ook, maar over het algemeen is de browser toch echt een grote verbetering, veel sneller, data gaat automatisch over wifi als deze aan staat en natuurlijk de tabjes.
Werkt youtube wel over wifi?
hemiparo schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:49:
[...]

No way? Of lastig... bedoel... alles is toch mogelijk tegenwoordig...?
Dit vind ik op crackberry.com

It cannot be done on the 9700 at all, unless done by someone at RIM. The illegal software cannot debrand the 9700.
Using an OS from a different vendor will not remove the carrier splash screen, nor will unlocking. It is hard-coded into the device at the factory, and only someone at the factory could remove it.

It isn't a big deal to remove Tõnis, it is just that the software to remove it is
illegal and we have a long standing rule to not discuss illegal and potentially
dangerous (can completely kill the phone if used wrong) software.

[ Voor 31% gewijzigd door Vla007 op 15-12-2010 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Vla007 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:47:
[...]
Dit vind ik op crackberry.com

It cannot be done on the 9700 at all, unless done by someone at RIM. The illegal software cannot debrand the 9700.
Using an OS from a different vendor will not remove the carrier splash screen, nor will unlocking. It is hard-coded into the device at the factory, and only someone at the factory could remove it.

It isn't a big deal to remove Tõnis, it is just that the software to remove it is
illegal and we have a long standing rule to not discuss illegal and potentially
dangerous (can completely kill the phone if used wrong) software.
Da's redelijk een nee idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
Kan me helemaal voorstellen dat je dat logo storend vind, zou ik ook hebben.
Gelukkig is het maar 2 seconden ofzo dat je het ziet, het menu verder is niet t-mobile branded of wel, daar gaat t om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:52
Draai ook sinds gisteren op de .418 leak van os6. Doet het erg goed. Flashen ging ook zonder problemen. Wat alleen jammer is is dat de restore van mijn bbm contacten via email niet wil lukken.

Ik heb ze nu gewoon via een tooltje uit de backup gehaald die ik voor de flash had gemaakt.

Dat tooltje, ABC Amber Blackberry converter werkt trouwens erg goed. Je kan een blackberry backup bestand er mee openen en eigenlijk alle gegevens er uit lezen. Als je hem koopt kan je ze ook nog kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
SuperKneus schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:08:
Draai ook sinds gisteren op de .418 leak van os6. Doet het erg goed. Flashen ging ook zonder problemen. Wat alleen jammer is is dat de restore van mijn bbm contacten via email niet wil lukken.

Ik heb ze nu gewoon via een tooltje uit de backup gehaald die ik voor de flash had gemaakt.

Dat tooltje, ABC Amber Blackberry converter werkt trouwens erg goed. Je kan een blackberry backup bestand er mee openen en eigenlijk alle gegevens er uit lezen. Als je hem koopt kan je ze ook nog kopiëren.
Heb ik ook gehad, nu maak ik de backup op de memorycard, dat werkt wel altijd prima.
Ik weet niet hoeveel bbm contacten jij had, maar je kan iedereen een sms met je pin sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Wanneer komt de officiële OS 6 uit van bijvoorbeeld Hi. Duurt nu wel heel erg lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
Croccifixio83 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:35:
Wanneer komt de officiële OS 6 uit van bijvoorbeeld Hi. Duurt nu wel heel erg lang....
Kan nog een maandje of 2 duren, maar niemand weet t zeker, trouwens dan heb ik het over een officiële OS 6, niet perse van HI.
Waarom gebruik je niet gewoon een leaked versie, ze worden steeds beter.
Daarnaast, zoals ik eerder heb aangegeven, een officiële OS 6 van een provider zal zeker ook bugs bevatten.
Een leaked versie kan heus geen kwaad als je de instructies voor de upgrade volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Heeft iemand toevallig gezien of .418 nog last heeft van lege pagina's in Viigo, Heb al wat fora af zitten zoeken maar niemand is er eigenlijk duidelijk over. Ben zelfs puur voor Viigo teruggestapt naar 5.xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupu1302
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-01 21:48
sinds vanmiddag de nieuwe os 6.0.0.418

tot vanavond 18:45 was ik er heel tevreden over, totdat ik de metro zat en geen verbinding meer had, kwam vervolgens uit de metro. nog steeds geen signaal. Vervolgens wilde ik de mobile connection uit en weer aanvinken...het probleem is echter dattie hem nu niet meer aan wil vinken. heb uit alle macht geprobeerd met andere toetsen geprobeerd om hem weer aan te vinken maar het lukt niet :S . het is me wel gelukt om bluetooth of wifi aan te vinken (wat ik overigens niet wilde). Heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen is???

Groeten,

edit:

inmiddels verholpen doordat ik een random nummer draaide en opeens begon hij zelf weer verbinding te maken. Desondanks werkt het verre van ideaal, soms klik ik gewoon op bepaalde opties en die pakt hij dan weer niet. zo kan ik bijvoorbeeld niet de alarmtijd van mijn wekker instellen als ik dat doe via de optie:

naar het bovenste vakje klikken van het scherm, dan beland ik bij verbindingen beheren, als ik dan bijvoorbeeld de alarmklok weer in wil stellen dan gaat dat dan weer niet. volgens mij is is dat hele scherm bugged. maar als ik hem oplaad dan beland ik wel in het schermpje van de klok. zo kan ik dan wel weer de tijd/wekker instellen. als ik vervolgens ga kijken in het scherm van verbindingen beheren dan staat de oude wekker tijd er...en niet de nieuwe die ik zojuist had ingesteld.... :(

iemand die hetzelfde probleem heeft? of andere kennis wil delen hierover??

[ Voor 42% gewijzigd door tupu1302 op 15-12-2010 23:46 ]

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:44

JB

Cédric roelt!

Heb je al een battery pull gedaan en dan bovenstaande dingen nog eens testen.

Mijn boefje is liev!

• Vla007
@tupu1302
zoals JB al aangaf battery pull, meestal is het probleem dan verholpen.
Anders even opnieuw OS6 laden, maar dan met autobackup van de loader, dan ben je max 30 minuten zoet.

• Apoca

Apoca

BlackBerry Desktop Software v6.0.1.18

Afbeeldingslocatie: http://images.crackberry.com/files/u7860/6_0_1_18_update.jpg

Te downloaden bij onze vrienden van RIM :)
Persoonlijk moest ik wel eens de oude BDS verwijderen en vervolgens de nieuwe installeren. Een update met de "oude" versie er nog op gaf errors bij de sync.

• tupu1302
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-01 21:48
inmiddels is het opgelost, en nee batterypull had niet het gewenste effect. Blijft wel een beetje wennen met os6 , als je een jaar lang zoals ik met os 5 heb gewerkt.

Maar thanks voor de info!

Verwijderd

Apoca schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:36:
BlackBerry Desktop Software v6.0.1.18

[afbeelding]

Te downloaden bij onze vrienden van RIM :)
Persoonlijk moest ik wel eens de oude BDS verwijderen en vervolgens de nieuwe installeren. Een update met de "oude" versie er nog op gaf errors bij de sync.
Dus als je hem gewoon download zodra hij aangeeft dat je deze kunt update werkt die niet ? Wat moet je dan precies doen want ben hier niet zo in thuis zoals je merkt ;)!

• Vla007
tupu1302 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:08:
inmiddels is het opgelost, en nee batterypull had niet het gewenste effect. Blijft wel een beetje wennen met os6 , als je een jaar lang zoals ik met os 5 heb gewerkt.

Maar thanks voor de info!
Hoe heb je het opgelost, als je dat even met ons deelt?
Dan kunnen anderen met hetzelfde probleem het ook oplossen.
Ja OS6 is inderdaad wennen en ook niet helemaal perfect, maar wel een verbetering i.v.m. OS5
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:28:
[...]

Dus als je hem gewoon download zodra hij aangeeft dat je deze kunt update werkt die niet ? Wat moet je dan precies doen want ben hier niet zo in thuis zoals je merkt ;)!
Wat waarschijnlijk bedoeld wordt, eerst de oude software uninstallen, via configuratiescherm/ software.
Nieuwe downloaden en installeren.
Succes

[ Voor 30% gewijzigd door Vla007 op 16-12-2010 15:31 ]

• Apoca

Apoca

Vla007 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:28:
Wat waarschijnlijk bedoeld wordt, eerst de oude software uninstallen, via configuratiescherm/ software.
Nieuwe downloaden en installeren.
Succes
Klopt precies, eerst alle oude meuk der af gooien en dan de nieuwe der op. Maar je kunt het altijd proberen, krijg je geen error bij de update is het toch ook goed :)

Verwijderd

Apoca schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:03:
[...]

Klopt precies, eerst alle oude meuk der af gooien en dan de nieuwe der op. Maar je kunt het altijd proberen, krijg je geen error bij de update is het toch ook goed :)
Ik ga het vanavond eens eerst gewoon zo proberen krijg ik het niet nou mooi :), maar mochten deze errors wel komen krijg ik de telefoon nog wel aan dan? Maar dus mocht deze errors wel komen, eerst een backup maken via desktop manager, dan via de telefoon beveiligingsopties toestel leegmaken ? En dan via blackberry desktop de nieuwe update instaleren toch ? Ja ik vraag het liever voor de zekerheid nog even, voordat het zometeen mis gaat :9~

• Apoca

Apoca

Misschien was ik niet geheel duidelijk, of mensen werken niet vaak met BDS. De BB zelf heeft geen problemen, het gaat om de software op de pc. Deze geeft een error ( bij mij dan ) op het syncen van contacten, agenda enz. De Back-up functie werkt zonder problemen.

Verwijderd

Heb sinds gister de os 6. 413 geinstalleerd. Ziet er goed uit en werkt tot nu toe ook prima!
Echter, ik heb één vraag;
Wanneer ik nu.nl open in de browser geeft hij de tekst als een kolom in het midden van het scherm weer. Met os 5 had ik hier geen last van.
Overige websites werken tot nu toe wel gewoon goed. Moet ik een instelling wijzigen of gaat er iets anders fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ik sinds woensdag 6.0.0.418 geinstalleerd. Toch een paar kleine problemen:

- de flits (led) van de camera doet het niet meer? Het kan natuurlijk toeval zijn maar dan wel heel toevallig net na de update. Heb goed gekeken naar de flitsinstellingen maar aan of uit, hij doet het niet.
- met het scrollen lijkt de muis soms onder het scherm te komen. Bijvoorbeeld: 10 items in de lijst, 1 t/m op het scherm en als ik denk op 4 te klikken gaat 8 open.

Zijn er meer mensen met deze problemen en vooral, een oplossing. Als ik terug wil naar versie 5, is het terugzetten van de backup dan voldoende of moet ik een niewe fIrmware downloaden.

En hoe kan ik de originele instellingen en software van mijn Bold terugzetten? Is dat ook mogelijk via de site van RIM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:52
hemiparo schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 07:38:
Ik sinds woensdag 6.0.0.418 geinstalleerd. Toch een paar kleine problemen:

- de flits (led) van de camera doet het niet meer? Het kan natuurlijk toeval zijn maar dan wel heel toevallig net na de update. Heb goed gekeken naar de flitsinstellingen maar aan of uit, hij doet het niet.
- met het scrollen lijkt de muis soms onder het scherm te komen. Bijvoorbeeld: 10 items in de lijst, 1 t/m op het scherm en als ik denk op 4 te klikken gaat 8 open.

Zijn er meer mensen met deze problemen en vooral, een oplossing. Als ik terug wil naar versie 5, is het terugzetten van de backup dan voldoende of moet ik een niewe fIrmware downloaden.

En hoe kan ik de originele instellingen en software van mijn Bold terugzetten? Is dat ook mogelijk via de site van RIM?
Over jou scroll probleem heb ik nog niets gelezen. Het probleem met de flitser is op te lossen, zie hieronder een quote van het crackberry forum
can be fixed with

HOW TO FIX IT:
In the camera options dont' select HOLD in picture review. I selected "3 seconds", that fix it.
Pagina: 1 ... 36 ... 42 Laatste

Let op:
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ