Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Momenteel is geïnstalleerd: LinkedIn, memorybooster, Telicost, Whatsapp, Facebook, Youtube, Twitter, Social feeds, Brickbreaker en Google Sync.
Maar als ik kijk wat de achtergronden, muziek en video's opslurpen aan geheugen...

Muziek 2MB, 3,7MB aan achtergronden, 4MB aan video, + de onverwijderbare introductievideo en kansloze hulpfilmpjes.
Afgezien het feit dat het er allemaal mooi uitziet en goed werkt wat kleine probleempjes:
Application manager + BB world geven regelmatig foutmeldingen.
Bovendien zag ik bb messsenger niet in mn lijstje van applicaties staan (ondanks dat hij wel op mn bb stond)
dus ik dacht ik download hem even zodat hij ook checkt voor nieuwere versies, vervolgens kon ik bb messenger nergens meer vinden en ben ik nu dus os6 opnieuw aan het installeren
Toen deed mijn browser het niet dus heb ik mijn service boeken terug gezet, alleen nu werkt mijn browser nogsteeds niet! Hij vind gewoon geen pagina's blijft op 'Requesting' hangen (mijn blackberry staat in het engels).
Is hier nog een oplossing voor?
Moest legancy mode nog een keer activeren in OS6

[ Voor 7% gewijzigd door mitchdc op 03-11-2010 10:25 ]
Gisteren ook bOS6 geinstalleerd en werkt perfect. Ik ben alleen wel afgeweken van de procedure op Crackberry.
1. Download geinstalleerd (ik heb hierbij de oude bOSsen niet verwijderd) en vendor.xml verwijderd.
2. Full Backup gedraaid via Desktop Manager.
3. Update gestart via Application Loader.exe. IK heb hierbij alle "3rd party software" uitgevinkt behalve de software van RIM zelf (zoals Facebook, MSN etc)
4. Update gestart.
Na een klein half uurtje draaide bOS6 op mijn BB9700 en tot nu toe nog geen problemen tegengekomen. Alle instellingen waren gewoon overgenomen van mijn bOS5 installatie (Wi-Fi, adresboek etc etc).
Het vergt alleen wel wat uitzoekwerk want echt alles is veranderd
Het is inderdaad wennen, maar ik vind het wel een verbetering wat overzichtelijkheid betreft. Het is wel duidelijk dat deze OS ook heel goed voorbereid is op Touchscreen toestellen.
Hij laad de pagina bij mij maar laat alleen het menu zien.
Kreeg alleen normaal bij facebook berichtjes een geluidje, weet iemand waar ik dit nu in kan stellen?
werkt gewoon bij mij... hoewel hij de site wel automatisch in de mobiele weergave zet..Xfix schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:10:
Kunnen jullie http://www.nu.nl laden in de nieuwe browser?
Hij laad de pagina bij mij maar laat alleen het menu zien.
[ Voor 87% gewijzigd door chowmonkey op 03-11-2010 14:09 ]
Mijn boefje is liev!
Themes werken vooralsnog nog niet las ik op crackberry..JB schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:26:
Zojuist succesvol geupdate naar OS6. Ik heb ook een toestel van T-mobile, maar nu weet ik niet of anderen dat ook hebben maar ik heb alleen een thema van T-Mobile beschikbaar (althans zo lijkt het omdat als ik op het config icoontje wil klikken er niks gebeurt).
Bij de notificatie instellingen. Je kan het geluidsprofiel aanpassen bij overige staat als het goed is ook facebooktimelezzzz schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:50:
hier werkt nu.nl ook niet helemaal zoals het hoort. verder ben ik echt dik tevreden!
Kreeg alleen normaal bij facebook berichtjes een geluidje, weet iemand waar ik dit nu in kan stellen?
alles er weer in.
Zodra ze een versie naar de provider sturen kan deze heel makkelijk leakenchowmonkey schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:42:
Er lekken nu voor andere modellen ook images uit.. Kan me niet voorstellen dat RIM dat zelf niet bewust laat gebeuren..
edit: viel mee ging allemaal vrij snel
werkt prima tot nu toe
[ Voor 15% gewijzigd door Jaeger op 03-11-2010 19:22 ]
Sync van contacten via Google werkte niet, moest opnieuw mijn account aanmaken
Wat tot op heden nog niet is gefixt is Viigo. Ik kan mijn trackpad niet indrukken voor een menu, schermen van artikelen blijven willekeurig wit, ik kan soms ook niet met de functieknop een menu openen. Is wel weer op te lossen door Viigo af te sluiten en opnieuw te starten maar ideaal is het zeker niet.
Iemand tips daarvoor?
Ik heb er nu inmiddels 5 geupgrade en geen issuesPat-Juh schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:54:
[...]
Zodra ze een versie naar de provider sturen kan deze heel makkelijk leaken... Verder tjah... bron boeit me niet zolang me telefoon maar niet verpest wordt oid
Ik kan daar alleen whatsapp, msn, bb messenger vinden, geen facebook?!Xfix schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:12:
[...]
Bij de notificatie instellingen. Je kan het geluidsprofiel aanpassen bij overige staat als het goed is ook facebook
Whatsapp werkt goed, ik heb echter als ik typ dat de door mij getypte tekst niet automatisch naar onder scrollt in het overzicht, hier door moet ik regelmatig naar beneden scrollen om te kijken wat iemand heeft gezegd. Hebben hier meer last van?
Ja, had ik gedaan, is inmiddels verholpen, kennelijk moest ding zich weer als blackberry aanmelden op het netwerk ofzo, na een paar uurtjes had ie ineens weer gewone verbinding.hemiparo schreef op woensdag 03 november 2010 @ 07:39:
[...]
Heb je ook de boeken gedaan zoals hierboven is besproken?
Gino
I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM
Helaas niet... had ik net me Win7 dualboot verwijderd omdat Autocad2011 voor OSX er isswtimmer schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:44:
Is er al een manier om deze update vanaf OSX te doen? Zoeken op internet levert vooral nee's op, dus ben der bang voor....
|>
site in mobiele weergave is zwaar lelijkind0mi schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:58:
[...]
werkt gewoon bij mij... hoewel hij de site wel automatisch in de mobiele weergave zet..
daarnaast kan ik niet de instellingen vinden om de browser in te stellen als normale firefox browser oid.
[ Voor 17% gewijzigd door Jaeger op 04-11-2010 00:46 ]
*edit*
gefunden
[ Voor 28% gewijzigd door ind0mi op 04-11-2010 10:42 ]
Goed zoeken, die link is hier ook niet toegestaanind0mi schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:59:
iemand nog een linkje voor de OS6? op crackberry zijn ze allemaal verwijderd.
Mijn boefje is liev!
In het topic worden de links vaak opnieuw geplaatst... even lezen dus...ind0mi schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:59:
iemand nog een linkje voor de OS6? op crackberry zijn ze allemaal verwijderd.
Basics:
- Alle transition anims van window naar window vind ik niks. OS5 was alles instant. Nu moet ik wachten.
- De Options list is vreselijk onoverzichtelijk geworden.
- Universal search, dacht dat het handig zou zijn. Maar het is traag, iig bij mij. Dan werkt het niet. Ik heb nou ook niet zoveel op de BB staan dat ik echt moet zoeken omdat ik iets kwijt ben. Tis geen desktop..
- Nieuwe quick menu ziet er niet uit. Te klein / onduidelijk.
Home screen:
- Cluttered. Met OS5 heb je maar paar plekken om iets te selecteren. Nu met OS6 zijn dat er een stuk meer. Vond dat juist zo lekker met OS5, je zit heel snel bij de goeie plek. Met OS6 zit je overal..
- Om de tray te openen moet je 2 x op de BB key drukken.. come on!
- Per ongeluk naar de andere "tabs" gaan is erg irritant.
Browser:
- Stuk meer lag bij alle akties vs de OS5 browser.
- Up/Down scrollen als je ingezoomed bent op een block tekst (bv. op dit forum) gaat niet lekker, je gaat ook snel naar rechts en links.
- Column browsen als default is er niet meer bij. Je _moet_ elke keer block text selecteren, inzoomen en wachten totdat ie de text reflowed.
- Engadget / andere "grotere" sites crashen de browser.
Hebben jullie hier allemaal geen problemen mee?!
Ik ervaar de problemen ook wel een beetje, al denk ik dat die basics voornamelijk een kwestie van wennen is voor mij. Ik vind echter dat er toch veel voordelen zijn bijv het oproepen van de agenda of de manier waarop je de verbindinginstellingen op kunt roepen in de home screen.tex5 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:56:
Dagje OS6 er op gehad, vind het niks.
Basics:
- Alle transition anims van window naar window vind ik niks. OS5 was alles instant. Nu moet ik wachten.
- De Options list is vreselijk onoverzichtelijk geworden.
- Universal search, dacht dat het handig zou zijn. Maar het is traag, iig bij mij. Dan werkt het niet. Ik heb nou ook niet zoveel op de BB staan dat ik echt moet zoeken omdat ik iets kwijt ben. Tis geen desktop..
- Nieuwe quick menu ziet er niet uit. Te klein / onduidelijk.
Home screen:
- Cluttered. Met OS5 heb je maar paar plekken om iets te selecteren. Nu met OS6 zijn dat er een stuk meer. Vond dat juist zo lekker met OS5, je zit heel snel bij de goeie plek. Met OS6 zit je overal..
- Per ongeluk naar de andere "tabs" gaan is erg irritant.
Browser:
- Up/Down scrollen als je ingezoomed bent op een block tekst (bv. op dit forum) gaat niet lekker, je gaat ook snel naar rechts en links.
- Column browsen als default is er niet meer bij. Je _moet_ elke keer block text selecteren, inzoomen en wachten totdat ie de text reflowed.
- Engadget / andere "grotere" sites crashen de browser.
Daarnaast vind ik het instellen van de opties juist duidelijker geworden.
Verwijderd
Het is omslachtig en onoverzichtelijk. Tevens stoor ik me aan die blauwe balk die altijd maar ergens op je homescreen blijft staan.
De browser werkt naar mijn inzien wel wat beter, maar krijg weer geen full-screen-modes gevonden en zoals boven beschreven kan er ook niet tussen browser indentificatie gekozen worden en ook niet tussen pagina en kolomweergave (wat volgens mij het probleem van NU.nl op zou moeten heven.)
Heb de cache al een keer gewist maar dat maakt geen verschil.
Waar heb je die gevonden?simon schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:43:
OS6 werkt hier top, heb ook nu facebook 1.9, werkt ook fijn, nét iets smoother dan de vorige facebook, en mooie UI.
- De Options list is vreselijk onoverzichtelijk geworden. theme
- Universal search, dacht dat het handig zou zijn. Maar het is traag, iig bij mij. Dan werkt het niet. Ik heb nou ook niet zoveel op de BB staan dat ik echt moet zoeken omdat ik iets kwijt ben. Tis geen desktop.. zet het een en ander uit... bv Youtube of maps, twitter, etc... alleen wat jij nodig acht..
- Nieuwe quick menu ziet er niet uit. Te klein / onduidelijk. even wennen vind ik... je gebruikt toch vaker shortcuts oid
Home screen:
- Cluttered. Met OS5 heb je maar paar plekken om iets te selecteren. Nu met OS6 zijn dat er een stuk meer. Vond dat juist zo lekker met OS5, je zit heel snel bij de goeie plek. Met OS6 zit je overal.. vast een theme die OS5 na doet binnenkort..
- Om de tray te openen moet je 2 x op de BB key drukken.. come on! Goede scroll omlaag werkt ook
- Per ongeluk naar de andere "tabs" gaan is erg irritant. idd alleen bij tabbalkje wisselen ipv ook bij je apps zelf is irritant soms
Browser:
- Engadget / andere "grotere" sites crashen de browser. zet het een en ander uit bv embededded media of java applets en load images
[ Voor 5% gewijzigd door Pat-Juh op 04-11-2010 11:57 ]
|>
hoe kom jij er dan aan?simon schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:56:
Je kan onderdeel worden van 't Blackberry Beta program, alleen Nederlanders nog niet.
Een aantal dingen zit me niet lekker:
Bij social feeds verschijnt er een "nieuw bericht" symbool bij social feeds EN bij de app zelf en die verdwijnen niet alletwee wanneer je het bericht gelezen hebt.
Ik heb maar 4 icons op een horizontale rij, terwijl mijn vrouw er 6 heeft!

Ik wil ook 6 icoontjes horizontaal!
elrobbo
2 keer omlaag gaan over je touchpad gaat die ook open. Dus je hoeft helemaal niet in te drukken.tex5 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:56:
Dagje OS6 er op gehad, vind het niks.
Home screen:
Of meldingen in Social feeds uitzetten of in je appelrobbo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:40:
heb eigenlijk geen problemen met OS6, behalve dat het wennen is. Ikvond de recht-toe-recht-aan interface van OS5 wel prettig eigenlijk.
Bij social feeds verschijnt er een "nieuw bericht" symbool bij social feeds EN bij de app zelf en die verdwijnen niet alletwee wanneer je het bericht gelezen hebt.
Ik heb maar 4 icons op een horizontale rij, terwijl mijn vrouw er 6 heeft!Allebei OS6 en allebei default theme. Ik bij Vodafone en zij bij KPN. iemand idee waar dit in kan zitten?
[afbeelding]
Ehhh in toegankelijkheid opties dacht ik.. "Accessibility options" in het engels en dan Homescreen grid op default ipv 4 zetten
Opties > weergavescherm > Schermweergave > Helemaal onderaan Blackberry Thema 6elrobbo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:40:
heb eigenlijk geen problemen met OS6, behalve dat het wennen is. Ikvond de recht-toe-recht-aan interface van OS5 wel prettig eigenlijk.
Ik heb maar 4 icons op een horizontale rij, terwijl mijn vrouw er 6 heeft!Allebei OS6 en allebei default theme. Ik bij Vodafone en zij bij KPN. iemand idee waar dit in kan zitten?
[afbeelding]
Zoals gezegd: we hebben allebei het default OS6 theme, dus daar kan het niet in zitten.Jieve schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:09:
[...]
Opties > weergavescherm > Schermweergave > Helemaal onderaan Blackberry Thema 6
nog andere ideeën?
elrobbo
- Universal search, dacht dat het handig zou zijn. Maar het is traag, iig bij mij. Dan werkt het niet. Ik heb nou ook niet zoveel op de BB staan dat ik echt moet zoeken omdat ik iets kwijt ben. Tis geen desktop.. zet het een en ander uit... bv Youtube of maps, twitter, etc... alleen wat jij nodig acht.. Optie/icoontje moet gewoon te disablen zijn. Ik wil niet zoeken, heb niks te zoeken. Misschien dat een OS5 theme alles oplost idd.
- Nieuwe quick menu ziet er niet uit. Te klein / onduidelijk. even wennen vind ik... je gebruikt toch vaker shortcuts oid True, ik ken ze alleen nog niet allemaal
- Om de tray te openen moet je 2 x op de BB key drukken.. come on! Goede scroll omlaag werkt ook
- Engadget / andere "grotere" sites crashen de browser. zet het een en ander uit bv embededded media of java applets en load images En welk voordeel van de webkit browser blijft er dan nog over? Javascript uitzetten werkt niet, veel sites hebben het nodig om te functioneren. Kun je nog beter via de GWT browsen..
Die connectie drop down box ging ook niet lekker hier, lagde ook beetje. Verder wissel ik bijna nooit van connectie dus waarom ik daar steeds overheen moet kunnen navigeren op de _home_ screen vind ik alleen maar irritant.timelezzzz schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:29:
[...]
Ik vind echter dat er toch veel voordelen zijn bijv het oproepen van de agenda of de manier waarop je de verbindinginstellingen op kunt roepen in de home screen.
Met OS5 heb je exact 7 opties op de home screen om naar toe te navigeren met je trackpad. Met OS6 zijn dat er 20+ ofzo, plus de tabs downloads etc. waar je makkelijk per ongeluk naar toe kan gaan.
Dit betekend dat ik als ik verkeerd beweeg met de trackpad veel meer kans heb om toch goed te zitten met OS5 dan met OS6. En dat scheelt heel veel tijd en ergenis!
Zie: http://mobiel.nu.nl/pda/ , de site werkt op mijn laptop ook niet goed. (lees: hetzelfde aanzicht als op mijn BB)Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:42:
Ik krijg NU.nl ook niet goed geladen
Daarnaast moet ik mij nog registreren op instantemail.t-mobile.nl, alleen... werkt de browserindentificatie niet meer, dus nu *denkt* de website dat mijn blackberry een computer is -wat niet toegestaan is-. Iemand een idee hoe ik mij alsnog kan registreren? (Behalve downgraden naar OS5.0
[ Voor 34% gewijzigd door jens17 op 04-11-2010 19:54 ]
Zoekstring voor de bekende nzb-sites: BlackBerry Bold OS 6.0.0.34
Succes !
ehhh via Safari (OSX) kan ik daar gewoon inloggen en beheren hoorjens17 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 19:53:
[...]
Zie: http://mobiel.nu.nl/pda/ , de site werkt op mijn laptop ook niet goed. (lees: hetzelfde aanzicht als op mijn BB)
Daarnaast moet ik mij nog registreren op instantemail.t-mobile.nl, alleen... werkt de browserindentificatie niet meer, dus nu *denkt* de website dat mijn blackberry een computer is -wat niet toegestaan is-. Iemand een idee hoe ik mij alsnog kan registreren? (Behalve downgraden naar OS5.0
[ Voor 3% gewijzigd door JB op 05-11-2010 08:40 ]
Mijn boefje is liev!
Yep. Je kan ze wel terugzetten:JB schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:39:
Hmm ik zie ook maar weinig default ringtones cq. waarschuwingsgeluiden bij OS6. Ik neem aan dat dit bij iedereen zo is?
http://forums.crackberry....-ringtones-9800-a-512846/
[ Voor 18% gewijzigd door tex5 op 05-11-2010 15:12 ]
Verwijderd
Ik heb de os5 geluiden maar geinstalleerd. Weet iemand echter welke geluidjes op een bold 9700 (met os5) standaard ingesteld staan? Dus het geluidje voor mail, sms, bbm enz?JB schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:39:
Hmm ik zie ook maar weinig default ringtones cq. waarschuwingsgeluiden bij OS6. Ik neem aan dat dit bij iedereen zo is?
Verwijderd
Zelf heb ik een HTC android toestel waar ik op zich wel tevreden over ben en ik wens dat te behouden, maar m'n broer is totaal geen tweaker maar wel aan een nieuwer toestel toe. (z'n 30 euro nokia valt uiteen
Nu heb ik daarbij een paar vraagjes:
- De telefoon is branded & simlocked, ik ga ervan uit dat de meeste van die online diensten die je een unlock code toesturen wel vrij ok zijn, maar enkele tips zijn zeker welkom.
Ik dacht er ook over om m'n oom te vragen of z'n provider aan een unlock code kon komen, maar dat moet daar door een hele papiermolen om tot bij de helpdesk van z'n firma te komen, dus als het handiger kan via een hack dan maar zo.
- m'n broer is helemaal geen tweaker, gebruikt z'n telefoon om te bellen en te sms'en, en als ie bij mij in de buurt is gebruikt hij de mijne om een spelletje te spelen. Bij m'n leestocht tot dus ver merk ik wel dat het een vrij gesloten telefoon is, zo lijkt het dat je enkel games kan downloaden over een niet-wifi verbinding maar dat heeft ie niet, ook email en zoverder zal ie niet gebruiken, dus ik vraag me af als ie niet aan apps komt en de phone vol apps staat die ie niet gebruikt
- Zijn er eventuele ervaringen/tips van mensen die een blackberry toestel hebben, maar dat helemaal niet zakelijk gebruiken en die alles zelf moeten betalen van een beperkt budget (dus geen betalende apps, geen data abo, geen ...) of wordt de telefoon dan eigenlijk gewoon een brakke, te grote en zware telefoon?
Alvast veel dank voor eventuele reacties
Heb OS 6 nu even draaien op mijn T-mobile branded toestel en moet zeggen dat ik er blij mee ben. Mijn verbinding is veel beter. Het ziet er allemaal mooi en uit en werkt stabiel. Minder vind ik de batterij duur. Mijn toestel is nu binnen een halve dag leeg bij normaal gebruik. Zodra de officiële versie is uitgekomen is hier hopelijk wat aan gedaan. Het is ook allemaal heel touch screen gebaseerd. wat soms niet helemaal lekker werkt voor de 9700.Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:25:
Ik heb hier naast me een BB Bold 9700 liggen die ik van m'n oom heb gekregen. Die kerel werkt bij een grote multinational, kreeg een nieuwe en z'n bedrijf hoefde 'm niet meer terug. (abo was toch verlopen)
Zelf heb ik een HTC android toestel waar ik op zich wel tevreden over ben en ik wens dat te behouden, maar m'n broer is totaal geen tweaker maar wel aan een nieuwer toestel toe. (z'n 30 euro nokia valt uiteen)
Nu heb ik daarbij een paar vraagjes:
- De telefoon is branded & simlocked, ik ga ervan uit dat de meeste van die online diensten die je een unlock code toesturen wel vrij ok zijn, maar enkele tips zijn zeker welkom.
Ik dacht er ook over om m'n oom te vragen of z'n provider aan een unlock code kon komen, maar dat moet daar door een hele papiermolen om tot bij de helpdesk van z'n firma te komen, dus als het handiger kan via een hack dan maar zo.unlock code zal ongeveer 20 euro kosten, goed te doen dus.
- m'n broer is helemaal geen tweaker, gebruikt z'n telefoon om te bellen en te sms'en, en als ie bij mij in de buurt is gebruikt hij de mijne om een spelletje te spelen. Bij m'n leestocht tot dus ver merk ik wel dat het een vrij gesloten telefoon is, zo lijkt het dat je enkel games kan downloaden over een niet-wifi verbinding maar dat heeft ie niet, ook email en zoverder zal ie niet gebruiken, dus ik vraag me af als ie niet aan apps komt en de phone vol apps staat die ie niet gebruikt Begrijp je vraag niet helemaal maar er staan 3-4 games op de blackberry. Het is wel mogelijk om games/apps te downloaden via een wi-fi verbinding en zonder een bis abonnement. Dit is wel zoeken en zijn vaak niet de nieuwste games.
- Zijn er eventuele ervaringen/tips van mensen die een blackberry toestel hebben, maar dat helemaal niet zakelijk gebruiken en die alles zelf moeten betalen van een beperkt budget (dus geen betalende apps, geen data abo, geen ...) of wordt de telefoon dan eigenlijk gewoon een brakke, te grote en zware telefoon? Ik gebruik mijn Blackberry niet voor zakelijk gebruik maar maak wel volop gebruik van internet, email en de mesenger(ping). Ik heb tot nu toe 1 game gekocht maar speel zelden games op mijn Blackberry. De 9700 is een redelijk stevig toestel met een volledig qwerty toetsenbord wat zeer handig is om berichtjes te maken.. Het is een mooi compact toestel maar als je broer zijn telefoon wel eens laat vliegen en vallen dan zou ik hem en ander toestel aan raden.
Alvast veel dank voor eventuele reacties
[ Voor 7% gewijzigd door JPMTSLR op 06-11-2010 09:20 ]
Of het geheugen helemaal voldoende voor OS6 vraag ik me wel af.
Ik surfde vandaag naar ah.nl en klikte daar onderaan de pagina op winkels. Zodra het grafische kaartje geladen wordt knaltie er uit met de melding "De opgevraagde pagina kan niet worden geladen omdat deze te groot is voor het apparaat".
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
De berichten lezende wacht ik nog even met upgraden.
Zoals gezegd even verder kijken, je kunt daar 1 of 2 rijen icons instellenelrobbo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:37:
[...]
Zoals gezegd: we hebben allebei het default OS6 theme, dus daar kan het niet in zitten.
nog andere ideeën?
Mijn boefje is liev!
Ik heb mijn service boeken van OS5 terug gezet en nadat ik dat heb gedaan werkt de browser gewoon, pagina's worden snel geladen en geen problemen.
Echter na een uur of 2 uur werkt het niet meer! Als ik dan mn backup weer terug zet gaat het weer even goed.
Meer mensen met dit probleem?
Verwijderd
Ik zou zo graag gratis het Hypaereon Sliq thema op mijn 9700 bold willen hebben maar ik krijg t met geen mogelijkheid voor elkaar, heb weer alles van mn toestel afgegooid, had n dit thema als n zip bestand gedownload maar dan...........
Kan mij iemand astublieft helpen, heb al alle pagina,s op tweakers doorgelezen, ook het crackberry forum en gegoogled maar ik kom er niet uit.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
http://www.blackberrythem.../Hypaereon_Sliq_9700.aspx
En dus heb je allemaal van die .COD files. En je zegt dat je op de fora alles hebt gelezen.. Dan heb je vast en zeker gelezen dat je dergelijke files met BBSAK easy op je BB krijgt
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Verwijderd
Ja dat heb ik inderdaad gelezen maar als het zo ingewikkeld wordt heb ik al snel van, brrrrr begin er maar niet aan.Apoca schreef op zondag 07 november 2010 @ 18:18:
Heb je het van onderstaande site gedownload![]()
http://www.blackberrythem.../Hypaereon_Sliq_9700.aspx
En dus heb je allemaal van die .COD files. En je zegt dat je op de fora alles hebt gelezen.. Dan heb je vast en zeker gelezen dat je dergelijke files met BBSAK easy op je BB krijgt
Dus er is geen handige manier om dat thema er zo hup op te krijgen, is mn eerste blackberry, heb altijd nokia gehad en daar zet je in n handomdraai n ander thema op.
Thanx voor je reactie.

* open BBSAK,
* ga naar Install COD(s)
* zoek de map waar de .COD bestandjes staan.
* selecteer ze allemaal
* klink op open
Nou ik weet niet wat daar rocket science aan is
[ Voor 4% gewijzigd door Apoca op 07-11-2010 20:24 ]
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Verwijderd
Wil het heel graag gaan proberen maar heb je voor mij astublieft ook de link van bbsak easy?Apoca schreef op zondag 07 november 2010 @ 20:21:
Dude serieus dit is zo gemakkelijk als iets![]()
[afbeelding]
* open BBSAK,
* ga naar Install COD(s)
* selecteer ze allemaal
* klink op open
Heel hartelijk dank voor je hulp.
Maar goed gezien we een fora zijn waar we elkaar een beetje moeten helpen soms
http://bbsak.org/request.php?f=BBSAKv1.8.5_Installer.msi
Verwijderd
Sorry, ik weet dat ik erg lastig ben maar nu ben ik nog niet verder, heb de link naar mn email in BB gestuurd en opgeslagen op mijn mediakaart maar hij zegt nu dat hij hem niet kan openen en als ik deze link opnieuw aanklik op mijn BB zegt ie: het door u geselecteerde item kan niet worden weergegeven.Apoca schreef op zondag 07 november 2010 @ 20:37:
Dit is eigenlijk te gek voor woorden.... Heb je uberhaupt wel eens met google gewerkt![]()
Maar goed gezien we een fora zijn waar we elkaar een beetje moeten helpen soms![]()
http://bbsak.org/request.php?f=BBSAKv1.8.5_Installer.msi
Weet je hiervoor nog n oplossing?
[ Voor 53% gewijzigd door Rudedadude op 07-11-2010 21:46 ]
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
Bedankt voor al je hulp maar ik zal n te kluns zijn voor dit soort dingen, heb al vanalles geprobeert maar ik blijf maar bij mn suffe originele thema.DaMarcus schreef op zondag 07 november 2010 @ 21:17:
Je moet dan ook de link op de PC openen.
Hartelijk dank in ieder geval
Heb je het wel werkend gekregen dan? Ik krijg 'm op Windows 7 niet eens opgestart, ook niet als ik de compatibiliteitsmodus aanzet. Na het pop-up scherm van het wachtwoord gebeurt er niks meer. Process draait wel als ik in de task manager kijk.Rudedadude schreef op zondag 07 november 2010 @ 21:35:
hmm, BBSAK aan de praat krijgen is nog niet zo eenvoudig... In elk geval niet op mijn windows 7, waarbij ik veelgelezen tips (password uit, geen DM aan, volgorde van aansluiten) al geprobeerd heb.
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Hele mooi instructie, op de letter gevolgd maar... kan geen ander thema vinden op mijn BB? Zelfs niet na een reset...? Waar moet ik kijken?Apoca schreef op zondag 07 november 2010 @ 20:21:
Dude serieus dit is zo gemakkelijk als iets![]()
[afbeelding]
* open BBSAK,
* ga naar Install COD(s)
* selecteer ze allemaal
* klink op open
Welke OS gebruik je?hemiparo schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:07:
[...]
Hele mooi instructie, op de letter gevolgd maar... kan geen ander thema vinden op mijn BB? Zelfs niet na een reset...? Waar moet ik kijken?
Mijn boefje is liev!
Dan zou het moeten werken ja, normaal onder Opties --> Thema'shemiparo schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:20:
5.0.0.979... toch niet 6 only?
Mijn boefje is liev!
Als ik bel, dan versta ik de andere wel, maar ik hoor het dan heel krakelig.
Zodra ik overschakel naar luidspreker, hoor ik het weer zuiver.
Iemand een idee hoe dit komt en opgelost kan worden ?
Alvast bedankt.
Niet dus, nog een paar keer geprobeerd maar zie ook niet echt dat er iets gebeurd met het installeren.JB schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:32:
[...]
Dan zou het moeten werken ja, normaal onder Opties --> Thema's
Ik krijg meteen 'CODS installed succesfully' maar er gebeurd niks...?
Ik denk dat je speaker kapot is, garantiezaak.SirWInsalot schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:13:
Heb mijn Bold 9700 inmiddels al 2 maanden maar ik heb sinds gisteren een probleem.
Als ik bel, dan versta ik de andere wel, maar ik hoor het dan heel krakelig.
Zodra ik overschakel naar luidspreker, hoor ik het weer zuiver.
Iemand een idee hoe dit komt en opgelost kan worden ?
Alvast bedankt.
Waar baseer je dat in godsnaam op...??? Stel eerst eens een battery pull voor voordat je dergelijke uitspraken roept.BertHier schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:40:
[...]
Ik denk dat je speaker kapot is, garantiezaak.
Mijn boefje is liev!
Ik krijg nog wel de applicatie te zien, maar verbinding krijgen met mijn BB is uiteindelijk niet gelukt.JB schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:33:
[...]
Heb je het wel werkend gekregen dan? Ik krijg 'm op Windows 7 niet eens opgestart, ook niet als ik de compatibiliteitsmodus aanzet. Na het pop-up scherm van het wachtwoord gebeurt er niks meer. Process draait wel als ik in de task manager kijk.
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Enige waar ik tot nu toe tegenaan gelopen ben is als je een image uit bijv een mail wil opslaan in een map waar al foto's staan, je eerst helemaal naar onder moet scrollen voordat de knoppen die eronder staan actief worden (dus opslaan enz.)...Pat-Juh schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:33:
979 is een heerlijke 5.0 build. Ik ben momenteel alleen iets happier met me OS6... Heb geen echte bugs gevonden op 1tje na met Google Maps en de zoek optie (kan de text input niet bevestigen enkel annuleren
)
Mijn boefje is liev!
Battery pull geprobeerd. Het lijkt minder te zijn maar hoor het nog steedsJB schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:06:
[...]
Waar baseer je dat in godsnaam op...??? Stel eerst eens een battery pull voor voordat je dergelijke uitspraken roept.
Verwijderd
Zou dat komen door deze nieuwe versie van Docs to Go ? Hoe maken jullie documenten aan op je blackberry ?
Niemand een oplossing? Ik heb wel ontdekt dat als ik de service Blackberry internet browser service 2 verwijder dat mijn browser het dan ook weer doet, maar zodra deze service weer terug komt (na een paar uur) stopt mijn browser weer met werken!Xfix schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:16:
Ik heb een probleem met mn browser. Deze stopt er telkens mee.
Ik heb mijn service boeken van OS5 terug gezet en nadat ik dat heb gedaan werkt de browser gewoon, pagina's worden snel geladen en geen problemen.
Echter na een uur of 2 uur werkt het niet meer! Als ik dan mn backup weer terug zet gaat het weer even goed.
Meer mensen met dit probleem?
Klinkt dit echt bij niemand bekend? Kan er ook niks op Crackberry over vinden
Ik gebruik HI trouwens.
Zelfde probleem hier, lijkt wel te komen door hi.Xfix schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:30:
[...]
Niemand een oplossing? Ik heb wel ontdekt dat als ik de service Blackberry internet browser service 2 verwijder dat mijn browser het dan ook weer doet, maar zodra deze service weer terug komt (na een paar uur) stopt mijn browser weer met werken!
Klinkt dit echt bij niemand bekend? Kan er ook niks op Crackberry over vinden
Ik gebruik HI trouwens.
Een maat van mij heeft hier geen last van, hij gebruikt KPN.
Ik kan trouwens ook geen oplossing vinden op crackberry, wel genoeg mensen met hetzelfde probleem.
Als je alleen 2G aanzet? Ik heb geen idee wat het eventueel kan zijn maar test eens een SIM kaart van iemand anders, ik roep maar wat. Mocht het dan nog steeds niet verbeteren dan zou ik ook aan een RMA denken maar sluit dingen uit.SirWInsalot schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:50:
[...]
Battery pull geprobeerd. Het lijkt minder te zijn maar hoor het nog steeds
Mijn boefje is liev!
** Beetje offtopic verder maar is er inmiddels al een phone app beschikbaar ergens wat lijkt op vignette of hipstomatic?? Heb me suf gezocht maar ik kan nog niks vinden.. **
Ik draai als de xx.979 OS5 sinds de leak en is de beste OS die er gewoon voor de BB 9700 uit is. De OS 6 loopt zeker netjes, maar de xx.979 is gewoon voor mijn gevoel fijner. Wilt niet zeggen dat ik niet zou kunnen overstappen als we een paar builds verder zijn in OS 6Xardas schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:53:
Ik lees heel veel over de OS6, maar zijn er hier ook mensen die OS5 .979 draaien?
Ik draai nu de OS 6.. maar moet em echt te vaak rebooten omdat het toestel soms gewoon vasthangt en nergens meer op reageert.Apoca schreef op woensdag 10 november 2010 @ 00:49:
[...]
Ik draai als de xx.979 OS5 sinds de leak en is de beste OS die er gewoon voor de BB 9700 uit is. De OS 6 loopt zeker netjes, maar de xx.979 is gewoon voor mijn gevoel fijner. Wilt niet zeggen dat ik niet zou kunnen overstappen als we een paar builds verder zijn in OS 6
Is het downgraden naar .979 gewoon een kwestie van backuppen en dan de setup van .979 draaien?
Ja. Ik ben onderlang ook terug gegaan naar OS5. Huidige instellingen backuppen, bij (configuratiescherm->software) OS6 weggooien en OS5 installeren en via Apploader OS5 installerenind0mi schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:52:
[...]
Ik draai nu de OS 6.. maar moet em echt te vaak rebooten omdat het toestel soms gewoon vasthangt en nergens meer op reageert.
Is het downgraden naar .979 gewoon een kwestie van backuppen en dan de setup van .979 draaien?
Ik kan het je wel aanraden om de applicaties niet te backuppen! Via wifi kan je alles zo weer binnen hengelen
Voor de rest merk ik geen snelheidswinst, maar heb daar tot nu toe geen klachten over gehad.
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Idem hier. Met name in Amsterdam Zuid, in het oosten van het land werkt het wel. Terwijl ik hier 3G-dekking heb!mr-ordinary schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:09:
Ik heb vorige week me bb naar versie 6.0 gebracht.Alles deed het gewoon goed geen problemen mee. maar nu doet me browser het opeens niet meer ik kan geen sites meer openen weten jullie wat het probleem is ?
Zou iemand mij kunnen zeggen wat de nieuwste OS6 Build is die in het wild te krijgen is?Eoghlear schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:47:
Heb vandaag er ook maar even OS6 opgezet, wat een feest. vind alleen het homescreen en dat gescroll naar favorieten, downloads, media enz maar niets. Plus de extra handeling om het hele menu te zien door eerst op bb logo te klikken en dan nog vak open te klikken. Verder is het een super OS zo op het eerste gezicht. Draait soepel, geen problemen tot nu toe
Klopt, kwam er ook achter. Ik wil echter dat opzij gescroll en die extra balk boven de icons voor submenu (noem ze maar even zo voor het gemak) weg hebben.Pat-Juh schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:53:
gewoon als je in je app balk staat omlaag scrollen geeft ook het menu weer
Ik draai nog steeds de laatste en enige versie die tot nu toe geleaked is .334 (uit mijn hoofd).Zou iemand mij kunnen zeggen wat de nieuwste OS6 Build is die in het wild te krijgen is?
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ