nou, gisteren was het weer zover....
2 x binnen een uur had ik weer grijze strepen, en 2 X een freeze tijdens Crysis...
had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht, aangezien ze niets aan mijn XFX HD5870 gedaan hadden, nadat ik hem had opgestuurd....
en nee....
het ligt NIET aan het geheugen!
had een paar dagen daarvoor memtest gedraaid.
11 uur, 27 passes en 0 errors,
10 uur lang CPU-burn, sucsesvol afgesloten en
12 uur prime95, alles passed.
ik draai volledig op stock, zowel pc als mijn graka.
windows 7 ultimate 64X retail, en heb nu echt alle drivers van ATI gehad, en heb nu de 10.4 er op staan.
@ maxers1973...
dat is idd een kleine greep uit het aantal fora dat zich bezig houd met het grijze strepen probleem.
en laten we eerlijk zijn....., zouden er nou echt zoveel topics zijn, als het NIET aan de kaarten zou liggen???
ik heb vrij veel ''oplossingen'' voorbij zie komen, waar ik er al een heleboel van heb geprobeerd.
en ja...., er zijn mensen die het geluk hadden dat 1 van die ''oplossingen'' voor hun heeft gewerkt.
en DAT is nu het vreemde aan de hele zaak...
waarom wel bij de 1, en niet bij allemaal???
de enigste oplossing die idd vrijwel bij IEDEREEN werkt, is RMA, en dan een andere/nieuwe kaart terug krijgen.
ik heb nu een foto en een filmpje, met het geluid dat op de achtergrond nog mee liep, gemaakt, en ga deze met nogmaals de link naar dit topic en verscheidene andere topics doorsturen naar Alternate.
ook de testresultaten van mijn systeem, om aan te tonen dat mijn systeem 100% stabiel is, en het daarom absoluut niet aan mijn systeem ligt, in tegenstelling tot wat andere mensen zeggen.
just looking for wisdom...