God wat ben je een kleuter zeg. Wat jij wilt is een compleet desktop systeem samenstellen waar je van alles mee kan doen. Zet er dan gelijk een 5850 in met een i7.
Zet er dan gewoon een desktop neer waar je alles op kan doen.jayvol09 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 00:26:
Tja de specs zijn goed genoeg om er meer mee te doen, het scherm is lekker groot, dus waarom zou ik zo een duur ding alleen gebruiken voor films en muziek? Ik zou juist zeggen neem er een voorbeeld aan
In plaats van zo kinderachtig te reageren kan je gewoon eens voorbeelden geven. Geef eens een paar concrete voorbeelden waar een SSD wel nuttig is maar een snellere processor of videokaart niet.jayvol09 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 00:26:als dat de beperking van je creativiteit is...
maar echt: not really
Wat is genieten? Die halve seconde dat IE sneller start? Die paar miliseconde extra dat outlook sneller start? Is dat genieten? Of investeer je liever meer in je geluidssysteem? Beeldkwaliteit, behuizing,...jayvol09 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 00:26:
same difference ^^ het is genieten
En toen verloor je alle respect. Je hebt geen idee wat mijn systeem op dat moment aan het doen is. Hij komt uit standby, hoeft dus helemaal niks van de hardeschijf te laden. Mediaportal is wat aan het prutsen maar gebruikt daar echt de hardeschijf niet voor. Kom anders eens er voor zitten en wijs eens aan waar de hardeschijf hard aan het werk is.jayvol09 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 00:26:
gaat sneller met een ssd
Ga rustig door met jezelf belachelijk maken. Een led scherm of blu-ray maakt wel verschil. Elk moment dat je naar je scherm kijkt zie je dat een led scherm beter is. Elk moment dat je naar een blu-ray kijkt zie je dat de kwaliteit zo enorm veel beter is dan dat van DVD. Als je naar een film kijkt of wat internet merk je niks van je SSD.jayvol09 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 00:26:
het is niet nodig, een bluray ook niet, een led scherm ook niet, moet ik doorgaan?
Ik heb genoeg ervaring met SSD's om te kunnen zeggen dat de voordelen die er zijn enkel baat hebben als je daadwerkelijk iets doet wat hardeschijf intensief is. Dat is bij een HTPC niet zo.jayvol09 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 00:26:probeer zelf maar een ssd voordat je dat zegt, ik heb al aangegeven waar die voordelen liggen, maarja geen geneesmiddel voor kortzichtigheid.
Je blijft het niet snappen he, kochten die SSD pioneers die gigantisch dure dingen om het vervolgens in een systeem te zetten dat eigenlijk geen eens een iets doet met de hardeschijf behalve wat software op zetten? Nee die kochten ze omdat ze WEL iets doen met hun pc waar een SSD voor nodig is.jayvol09 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 00:26:
knap dat de ssd pioneers er t geld voor over hadden toen t nieuw was, maar om nu nog om 40€ extra te mieren heeft niemand baat bij. En dan nog mensen die alleen getallen op benchmarks gezien hebben.
Ik ben anders wel voor een compromis, een optie tussen OS hhd of OS ssd.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N