Geld besparen is altijd mooi meegenomen; het verschil qua prijzen kan oplopen tot honderden euro's In dit topic kunnen we discussiëren over de aanbiedingen en leuke deals. De pc's van discountgrutter Medion, goedkope notebooks van de Lidl en ga zo maar door
We willen elkaar natuurlijk de gek aansteken met de leukste en goedkoopste aanbiedingen. Voordat dit een en al chaos wordt, hanteren we een paar regels:
Voordat je met een aanbieding komt: Eerst nakijken of het toevallig niet al eens eerder is langsgekomen. Dit om te voorkomen dat er dubbele aanbiedingen komen en om telleurstellingen uit de weg te gaan.
Vermeld de bron van je aanbieding, zodat ook andere mensen er wat aan hebben.
Geef beknopte specificaties en info in een paar zinnen, geen copy-paste van 40 regels. Eventueel met foto / afbeelding erbij.
Ik heb de betreffende monitor inmiddels een paar dagen en hij is prima. Heel mooi beeld op windows 7, enig minpuntje is dat de aan/uit knop nogal klein in het midden is. Vind het een zeer goede koop en een mooi prijsje
Voor de prijs hoef je het dus niet meer te doen, een Aldi kopen. Dit zijn natuurlijk wel de scherpste online-prijzen: in 'echte' computerwinkels ben je duurder uit (en moet je evengoed bestellen). Aldi biedt ook drie jaar garantie.
Voor de prijs hoef je het dus niet meer te doen, een Aldi kopen. Dit zijn natuurlijk wel de scherpste online-prijzen: in 'echte' computerwinkels ben je duurder uit (en moet je evengoed bestellen). Aldi biedt ook drie jaar garantie.
Nouja je moet wel even de totale specs van de 16' slim line bekijken eigenlijk:
Volgens mij is het model vergelijkbaar (waarschijnlijk weer een rebrand) van de MSI X-slim X600
Maar dan wel met een dualcore 1,3GHz cpu ipv de singlecore in dit model
En de videokaart heeft een upgrade gekregen van ATI 4330 naar een 4530
Verder krijg je er ook nog een losse DVD-brander bij (slimline) en een muis
En hij wordt geleverd met de 9 cell accu terwijl bij de MSI X600 de 6-cell meestal standaard is. Als je dat bij elkaar optelt is hij volgens mij ERG scherp geprijsd!
Het enige wat ik niet kan ontdekken is of hij ook bluetooth heeft, en volgens mij ontbreekt dat dus (wat ik dan wel een erg gemis zou vinden
Jij weet meer dan ALDI vermeldt?
Bluetooth is tegenwoordig toch een goedkoop piepklein USB-plugje? Daar zou ik dan net niet over vallen.
Zoals hierboven al aangevuld staat de link er gewoon bij
Het is inderdaad maar een piepklein USB plugje dat bijna niets kost, dus waarom zit het er niet standaard in ...
Dit ding heeft maar 2 USB poorten, en als je er 1tje (al dan niet permanent) in gebruik is door je bluetooth heb je er nog maar 1 over...en tja kan toch wel eens lastig zijn
Het betreft hier het 'oudere' model met Windows XP i.p.v. Windows 7. Heel groot verschil lijkt me dat niet. Als ik in de pricewatch T91's kijk is die prijs van €355,91 best netjes: die is momenteel dus ~ €60 euro goedkoper in de Marko. Wel nog een opmerking voor de geinteresseerde de aanbieding is geldig vanaf 15-12-2009 t/m 24-12-2009 volgens Makro site. En wellicht zijn de webshop prijzen dan inmiddels ook wat gedaald.
Het betreft hier het 'oudere' model met Windows XP i.p.v. Windows 7. Heel groot verschil lijkt me dat niet. Als ik in de kijk is die prijs van €355,91 best netjes: die is momenteel dus ~ €60 euro goedkoper in de Marko. Wel nog een opmerking voor de geinteresseerde de aanbieding is geldig vanaf 15-12-2009 t/m 24-12-2009 volgens Makro site. En wellicht zijn de webshop prijzen dan inmiddels ook wat gedaald.
Om nog hierop even terug te komen. Ik heb de specificaties even nagekeken en bijgewerkt in de pricewatch. Als je dan de T91 in de pricewatch vergelijking zet. Zie je dat er meer verschil is dan alleen het besturingssysteem. Zo hebben de oudere T91 versies naast een ander besturingssysteem (Windows Vista i.p.v. Windows 7), ook een kleinere SDD van 16 GB i.p.v. 32GB. Er zit echter wel een 16 GB SD cardont, die ontbreekt bij de nieuwere versies. De online opslag is verder wel kleiner 20 GB i.p.v. 500 GB, maar de gelimiteerd periode van de oudere T91 is wel langer 1,5 jaar i.p.v. 1 jaar.
Al met al zijn de verschillen niet groot, maar wilde het nog wel even aanstippen voor degene die de aanbieding van de Marko aan het overwegen waren.
€ 539,95 + (5,95) tevens nog 50 euro retour via HP
Merk: HP
Type: Pavilion DV6-1320SD Entertainment Notebook PC
Bij aankoop van deze HP Pavilion notebook krijg je 50 euro retour via HP. Actie loopt van 14 december 2009 t/m 10 januari 2010. Kijk voor de actievoorwaarden op hp.nl/geldterug
Besturingssysteem: Legitieme Windows® 7 Home Premium (64-bits)
Processor: Intel® Pentium® dual-core Mobile Processor T4300 2,10 GHz, Level 2 cache 1 MB
Geheugen: 4096 MB (2 x 2048 MB) ondersteunt tot 8 GB DDR3-geheugen
Gegevensopslag: 320 GB SATA vaste schijf 5400-rpm tot 12-GB partitie voor systeemherstel
Lightscribe Super Multi dvd-writer (±r, ±rw) met ondersteuning voor dubbellaags; SATA optische drive
Haarscherpe disclabels maken vanaf de pc met LightScribe: Branden, omdraaien, branden.
5-in-1 geïntegreerde digitale medialezer voor Secure Digital kaarten, MultiMedia kaarten, Memory Stick, Memory Stick Pro of xD Picture kaarten
Mobiel entertainment HP Pavilion webcam met geïntegreerde digitale microfoon
VGA low-light
HP Mobile Remote Control
Communicatie: Geïntegreerd 10/100/1000 Gigabit Ethernet LAN 802.11 b/g, 1 ExpressCard/54 slot (ondersteunt ook ExpressCard/34)
Scherm: 15,6-inch diagonaal high-definition HP BrightView LED-scherm
Weergaveresolutie: 1366 x 768 pixels
Video ATI Radeon™ HD 4530 grafische kaart: Totaal tot 2302 MB videogeheugen, waarvan 512 MB gereserveerd DDR3
Geluid Altec Lansing luidsprekers
Toetsenbord Standaard toetsenbord met geïntegreerde numerieke toetsenset
Touchpad met aan/uitknop en apart verticaal op/neer scrollpad
Poorten: 4 USB 2.0 (4e gedeeld met eSATA-poort), 1 HDMI-connector, 1 eSata + USB connector, 1 VGA-poort, 1 RJ45 Ethernet-connector, uitbreidingspoort 3, 2 hoofdtelefoonuitgangen, 1 microfooningang, 1 IEEE 1394, consumenten-IR, kabeldockingconnector
Software Microsoft® Works en Microsoft® Office Home and Student 2007 60 dagen op proef
Microsoft® Internet Explorer
Windows® Live Messenger, Adobe® Reader, Adobe® Flash Player
HP MediaSmart suite, HP Total Care Setup, HP Total Care Advisor, HP ProtectSmart, Cyberlink DVD suite
Windows Media Center, Windows Mail
HP Games console met uren gratis spelen, Norton Online Backup (30-dagen testversie)
Kleur: HP Imprint – Espresso
Voeding 90-W netadapter
6-cels lithium-ion (Li-Ion) accu
Afmetingen (L x B x H): 25,8 x 37,85 x 3,4 3,4 (min h) / 4,2 (max h)
Gewicht: 2,88 kg
Compaq Notebook 615 NX560EA 15.6", QL64, 320GB
389 euro http://www.4launch.nl/shop/product/081996/
Best leuke aanbieding als je HDMI kunt missen.
Als er geen upgrade van Vista Home Basic naar Windows 7 bij zit is het minder interessant.
[Voor 23% gewijzigd door Gianni Rombios op 18-12-2009 16:45]
Voor 875 lijkt het duur, maar met verzendkosten zit je al op 858 voor bovenstaand gebeuren. De overige systemen lijken ook erg dicht bij de minimale prijs uit de pricewatch te zitten. Interessant dus voor degene die goedkoop zoeken maar niet zelf het werk willen doen.
Computer Galaxy is wel een (nog) vrij onbekende shop.
Deze is ook behoorlijk mooi voor je 299 euro: http://www.computergalaxy...?cPath=77&products_id=243
Behuizing HKC 4670GD Ultra Modern Design (zie foto)
Voeding HKC 430W (stille) power supply
Processor AMD Phenom X4 9650 Quad Core (AM2+, 4MB, 4x2,3 Ghz, boxed)
Moederbord Asus M2N68-AM PLUS
Videokaart -nVidia GeForce 7025
-Max. resolution:1920x1440X32bpp, Horizontal:115KHz Vertical:75Hz
-PCI-Express Slot voor een krachtigere videokaart
Hardeschijf 500GB S-ata2 7200RPM
Geheugen KINGSTON 2GB DDR2 800MHZ PC6400 --> levenslange Garantie <--
Geluidskaart 5.1 High-Definition Audio
Netwerkkaart Realtek LAN 10/100/1000 Mb/s
USB 2.0 aansluitingen 4x Usb 2.0 aan de achterkant, 2x USB 2.0 aan de voorkant
Microfoon aansluiting 1x aan de voorkant
Koptelefoon aansluiting 1x aan de voorkant
DVD Brander Samsung Dual Layer 22x
Kaartlezer Ingebouwde All-in-one Kaartlezer (zie foto)
Garantie 2 jaar inclusief ondersteuning
Dixons heeft 10% korting op alles! (via internet in ieder geval) vrijwel onzichtbaar maar stop maar iets in je winkelwagen.. Voor wie daar iets van z'n gading kan vinden.
Anoniem: 324145 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:16:
Dixons heeft 10% korting op alles! (via internet in ieder geval) vrijwel onzichtbaar maar stop maar iets in je winkelwagen.. Voor wie daar iets van z'n gading kan vinden.
Was vandaag in de winkel en ook daar 10% extra korting
Heb er zelf deze zomer 800 voor neergeteld maar ben er erg tevreden mee! Voor deze had ik een vergelijkbare Satellite pro met een P8600, imo vrij nutteloos met zo'n videokaart erbij...de T6600 presteert in alle dagelijks gebruik niet merkbaar minder in deze setup...
Heb er zelf deze zomer 800 voor neergeteld maar ben er erg tevreden mee! Voor deze had ik een vergelijkbare Satellite pro met een P8600, imo vrij nutteloos met zo'n videokaart erbij...de T6600 presteert in alle dagelijks gebruik niet merkbaar minder in deze setup...
Heb de acer al besteld, de HP ziet er ook goed uit maar overal uitverkocht alleen bij 4launch niet en daar hebben ze maar 1tje. (en bij webshops koop ik nooit als er maar 1 is)
Heb de acer al besteld, de HP ziet er ook goed uit maar overal uitverkocht alleen bij 4launch niet en daar hebben ze maar 1tje. (en bij webshops koop ik nooit als er maar 1 is)
True hij is inderdaad EOL, 2 weken terug oid was hij er nog en ook nog wat goedkoper, maar de acer lijkt er wel veel op en zal waarschijnlijk een betere accuduur hebben. Van de HP is dat maar 2 tot 2,5 uur op de wifi.
Maar dan heb je de uren niet geteld, verzendkosten, design, ondersteuning en software! Aanrader voor de gemiddelde (thuiskantoor) internetter lijkt mij!
Al vraag ik me af of je niet beter gewoon een AMD Phenom II 9xx-CPU kan pakken met DDR2 geheugen. Volgens mij haal je dan meer prestaties voor een lagere prijs.
In de Media Markt folder staat een Asus laptop vermeld voor €699 echter vermelden ze dat het gaat om het type X6661C-JX082V wat niet overeen komt met de types die op de site van Asus vermeld staan. Weet iemand de juiste naam van de laptop is?
Specs
Asus
Intel® Core™2 Duo Processor P7450 (2,13 GHz, 3 MB L2 cache, 1066 MHz FSB),
DVD brander
WiFi N
cardreader
Nvidea GT220M met 1GB geheugen met HDMI uitgang
500 GB HD
4 GB Geheugen
16" scherm
Windows 7 Home Premium.
MM weet wel vaker te komen met zonderlinge Asus modellen. Alsof ze een speciale deal krijgen ofzo. Het is dus niet gegarandeerd dat ie op de Asus site staat.
Cobalt schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:28:
In de Media Markt folder staat een Asus laptop vermeld voor €699 echter vermelden ze dat het gaat om het type X6661C-JX082V wat niet overeen komt met de types die op de site van Asus vermeld staan. Weet iemand de juiste naam van de laptop is?
Specs
Asus
Intel® Core™2 Duo Processor P7450 (2,13 GHz, 3 MB L2 cache, 1066 MHz FSB),
DVD brander
WiFi N
cardreader
Nvidea GT220M met 1GB geheugen met HDMI uitgang
500 GB HD
4 GB Geheugen
16" scherm
Windows 7 Home Premium.
slechte deal die MM.
Dan zou ik voor deze gaan: pricewatch: Asus K52JR-SX070V
Veel betere processor en ook betere gpu voor lagere prijs.
Kijk eens naar de datum eerste prijsvermelding: vrijdag 15 januari 2010. Die is er dus net vanmiddag bijgezet. Die shops proberen kopers bij MediaMarkt weg te lokken, maar hebben de notebooks niet op voorraad, en vermelden ook geen details.
Als ze em volgende week van de leverancier binnen krijgen is er toch geen probleem, nu zullen ze weinig kopers weglokken gezien er geen voorraad is? Verder is er voor die prijs wel iets beters te vinden van Asus, de Mediamarkt is nu niet bepaald een prijsvechter.
NielsvBest schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:29:
Erg mooie aanbiedingen van Pixmania ook deze maand, vooral de HP Pavilion DV6-1340:
Slechts 611,- euro; Erg mooie deal lijkt me toch? Wel engelse versie, is dat een nadeel?
7738G-664G100MN; met intel core 2 duo T6600 processor, 4 GB werkgeheugen, 1TB harde schijf, Nvidia GeForce GT240M videokaart met 1024 MB geheugen, 1mp webcam, kaartlezer, wireless N netwerkkaart en 16:9 breedbeeldscherm. Incl Windows 7 Home Premium 64-bits. Energiekosten per jaar 8 euro
7738G-664G100MN; met intel core 2 duo T6600 processor, 4 GB werkgeheugen, 1TB harde schijf, Nvidia GeForce GT240M videokaart met 1024 MB geheugen, 1mp webcam, kaartlezer, wireless N netwerkkaart en 16:9 breedbeeldscherm. Incl Windows 7 Home Premium 64-bits. Energiekosten per jaar 8 euro
Rectificatie
In de folder "Opruimingsspektakel" (geldig van 18 januari tot en met 24 januari 2010) staat op pagina 1 een drukfout. De Acer 17,3" Laptop, type 7738G-664G100MN, is verkeerd geprijsd.
Je zou kunnen zeggen dat ze dat expres hebben gedaan om over te komen als 'de goedkoopste'. Dat ze zo willen laten zien dat ze zonder aanbieding ook al laag geprijst zijn.
Misschien ga ik het proberen, de winkel ligt toch niet heel ver van mijn huis. Wat in de folder staat moeten ze toch gewoon waarmaken... Ik ga dinsdag wel even langs om te kijken of het lukt.
Dit doet me denken aan een verhaal dat ik ooit gehoord heb. Bij de MM hadden ze een actie: 'TV voor een appel en een ei'. Kwamen studentes met appels en eieren binnen. Politie moest er bij komen, maar ze kregen ze wel mee.
Leuk broodje aap verhaal google maar eens op wehkamp en lcd televisie
Als we het toch over BCC hebben, volgens mij is die Acer Timeline 4810TG wel een aardige aanbieding voor 449 Euro. De goedkoopste webwinkel (4Launch) vraagt 499 Euro + verzendkosten
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dan is deze beter. De pricewatch: Asus K52JR-SX070V voor 588 Euro bij de Mediamarkt Maastricht. De kleur is zwart en de graka is een 5470. Heb em net, ben erg tevreden.
Edit: Er zit overigens ook een 500 gig HD in, merk net dat de overige zaken zijn aangepast.
[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 224360 op 19-01-2010 23:22]
zo dat is een mooie prijs. was aan het kijken voor een sony maar als de Mediamarkt in Amsterdam em voor hetzelfde prijs aanbiedt als in Limburg ga ik het zeker aanschaffen.
Processor/type
Intel Core i7 860 (quad-core) socket 1156
Processorsnelheid
4x 2.8GHz tot 3.46 Ghz d.m.v. turbo boost technology, 8MB CPU Cache Level 3
Werkgeheugen
4GB DDR3 1333 Apacer
Harddisk / opslag
1000 GB / 1TB S-ATA 2 Western Digital Green
Videospecificaties
NVIDIA GeForce GT240 PCI-Express 1GB DDR3 (nieuw type) met HDMI aansluiting
Microsoft DirectX 10.1 and OpenGL 3.1 support
Supports NVIDIA PureVideo® HD technology
Features Dual link DVI-I / D-sub / HDMI with HDCP protection
Audio / Geluid
Geïntegreerde High Definition audio chip, 8 channel sound (8 kanaals HD geluid)
DVD station(s)
DVD brander +/-RW Sony-Nec 22 speed Dual Layer
Moederbord informatie
Gigabyte GA-P55-UD2, P55, Socket-1156
DDR3 2000+/1333/1066, 2 Channel, 4 DIMMs, max. 16GB geheugen
Overige aansluitingen
2x PCI-Express slot
LAN 10/100/1000 mb/s
(Supersnelle "GigaBit" netwerk/internet aansluiting)
8x USB 2.0 aansluitingen
DVI aansluiting
HDMI
SP-DIF aansluiting
FireWire aansluiting
Bluetooth ontvanger (USB)
TV Tuner (Met de luxe TV Radio Kaart ontvang je tv, teletekst en radio op je computer
TV, video en FM radio met stereo geluid op je pc
Zoekt TV kanalen automatisch
Pauzeren, terugspoelen, het beeld stilzetten en reclame overslaan (TimeShifting)
Voorzien van teletekst ondersteuning, video capturing, afstandsbediening en software
Bevat composite video input voor aansluiting van video camera
Meegeleverd
Windows 7 Home Premium 64 bit DVD
Drivers voor geluid, video, en LAN
ASI Office Home NL Licentie (nog niet geinstalleerd)
Compleet Office-pakket met:
Write - MS Word® compatible tekstverwerker
Spreadsheet - MS Excel® compatible spreadsheet
Presentation - MS Powerpoint ® compatible
Photopaint - Adobe® Photoshop compatible photo en graphics editor
Photoalbum - Een gebruiksvriendelijke beeldorganiser
Draw - Vectoriële design- en layoutsoftware waarmee u uw eigen vectoriële designs als logos of andere grafische elementen ontwerpt
Inclusief gratis technische E-mail support
NERO software
Gigabyte toetsenbord en optische muis
Mini-USB cardreader voor het lezen van SD cards, mini- en micro SD cards
Service
24 maanden carry-in basisgarantie en support.
iNumo Performance PC systeem met snelle Core i7 processor en losse videokaart voor een ongekend lage prijs! Wordt geleverd met Windows 7 en toetsenbord + muis
Dat is echt een topaanbieding. Helaas nog niet bij de Mediamarkt in Groningen. Je zou haast denken een prijs-foutje van Maastricht. Heeft deze switchable graphics (dwz kun je switchen tussen de i3 Gpu en de Ati)?
volgens mij is dat zelfs een eis van intel wil je een arrandale afnemen...
Dat is echt een topaanbieding. Helaas nog niet bij de Mediamarkt in Groningen. Je zou haast denken een prijs-foutje van Maastricht. Heeft deze switchable graphics (dwz kun je switchen tussen de i3 Gpu en de Ati)?
Geen idee hoe je dat doet, ben niet zo thuis meer in de computerwereld. Ja ik weet het ook niet, de verkoper zei dat die prijs van Media Markt Den Haag van 650 de normale prijs was en zou worden, maar dat ie nu voor 588 verkocht werd. Misschien staat in het nieuwe krantje van Maastricht een bepaalde einddatum. Ik ben er iig erg blij mee.
Edit: Er zit overigens ook een 500 gig HD in, merk net dat de overige zaken zijn aangepast.
Dat is inderdaad echt een super aanbieding, maar ik heb deze week nog geen krantje gekregen van MM Maastricht / Heerlen en hij staat ook niet online toch? **waar zijn de krantjes van MM überhaupt allemaal heen op hun website ?!
Hoijong.. kan je er ook even 3D mark05 op draaien en mij vertellen wat je resultaten zijn?
Ik haal hier namelijk niet de beste scores.. 6681 punten .. trouwens.. GPU-Z geeft een geheugenbus van 128 bit aan... online specs geven 64 bit aan.
Wat is het verschil tussen Vantage 06 en 05? Ja krantjes stonden niet online, kerel wist ook niet waardoor het kwam, snap de prijs ook niet, maar hij is iig geweldig. Zeker als de meeste omringende laptops duurder waren en slechter qua specs.
Hoijong.. kan je er ook even 3D mark05 op draaien en mij vertellen wat je resultaten zijn?
Ik haal hier namelijk niet de beste scores.. 6681 punten .. trouwens.. GPU-Z geeft een geheugenbus van 128 bit aan... online specs geven 64 bit aan.
Het verschil is dat ze nieuwe features meewegen/testen zoals DX10 of 10.1. Ik ben in ieder geval ook wel erg benieuwd naar de resultaten van 06 en Vantage met de laatste nieuwe Catalyst drivers uiteraard.
Ik haal op mijn DV3650 met een GF9300 GS aan boord maar 1850 3D06jes, en met deze aanbieding heb ik opeens weer zin om naar iets nieuws en snellers te gaan kijken
Hoe werkt dat switchen met de graphics trouwens, kan dat on-the-fly zonder de notebook opnieuw op te starten? of kan het alleen na een reboot? En waar ik ook erg benieuwd naar ben is de accuduur op de Intel IGP.
Als je dat hier of ergens anders zou kunnen posten zou ik dat erg fijn vinden, want dan ik ga morgen gelijk ff langs in Maastricht
Anoniem: 224360 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:24:
Wat is het verschil tussen Vantage 06 en 05? Ja krantjes stonden niet online, kerel wist ook niet waardoor het kwam, snap de prijs ook niet, maar hij is iig geweldig. Zeker als de meeste omringende laptops duurder waren en slechter qua specs.
Het verschil is dat ze nieuwe features meewegen/testen zoals DX10 of 10.1. Ik ben in ieder geval ook wel erg benieuwd naar de resultaten van 06 en Vantage met de laatste nieuwe Catalyst drivers uiteraard.
Ik haal op mijn DV3650 met een GF9300 GS aan boord maar 1850 3D06jes, en met deze aanbieding heb ik opeens weer zin om naar iets nieuws en snellers te gaan kijken
Hoe werkt dat switchen met de graphics trouwens, kan dat on-the-fly zonder de notebook opnieuw op te starten? of kan het alleen na een reboot? En waar ik ook erg benieuwd naar ben is de accuduur op de Intel IGP.
Als je dat hier of ergens anders zou kunnen posten zou ik dat erg fijn vinden, want dan ik ga morgen gelijk ff langs in Maastricht
Haha jammer dat ik een redelijke compunoob ben, gezien ik al jaren niets meer met pc's doe. Hoe switch je normaliter de graphics?
De T4500 is 2.3GHz niet 2.93GHz. Foutje bij Adli, bij Medion staat het goed. Als je 17inch zoekt niet zo gek maar ik zou nu voor een i3 of i5 gaan (zoals de Asus).
De gelijkgeprijsde Dell is véél kariger uitgerust.
In de pricewatch staan echter wel ~30 notebooks met dezelfde schermen, die onder de Aldiprijs duiken. http://tweakers.net/price...G61ROZWJ0rirf1vaBA9lpzzFw
Dan moet je nog wel de overige specificaties vergelijken.
De Acer Aspire 5740G-434G64MN met 640gb + HD5470 en verder gelijke spec's is voor eenzelfde bedrag (+- 640,-) te krijgen, echt een topdeal in vergelijking tot scherpe marktprijzen lijkt het me het dus niet.
Volgens mij erg scherp geprijsd als je ziet wat erin zit. Andere laptops met deze videokaart zijn minimaal 100 Euro duurder. Processor lijkt me ook snel genoeg om een tijdje mee te gaan..
Geen idee of dit een goede aanbieding is maar ik heb ze nog niet zo laag geprijsd gezien:
Misschien kan iemand de pricewatch checken, kan ze niet vinden )
HP Pavilion Touchsmart TS300-1025
Processor AMD Athlon™ X3-400e processor
Harde schijf 500 GB
Werkgeheugen 4 GB
Beeldscherm 20 inch
Windows 7
Volgens mij erg scherp geprijsd als je ziet wat erin zit. Andere laptops met deze videokaart zijn minimaal 100 Euro duurder. Processor lijkt me ook snel genoeg om een tijdje mee te gaan..
Welke videokaart zit er in? De 4650 of de 4530? Bij verschillende webshops staat 4530, HP website zegt 4650...
Ik sta dan wel aan de andere 'kant' van dat verhaal, als verkoper dus, maar als je denkt dat een verkoper voor de grap gaat roepen, ooh die heb ik niet, terwijl er achter 20+ staan, dan heb je toch echt een verkeerde kijk op het alles. ik weet dat we in alkmaar ook geen asus i3 hebben staan,
Er komen elke maand wel een paar nieuwe modellen binnen, wij krijgen meestal maar 1 keer een batch, bij uitzondering 2 keer, maar dan houd het ook wel op, dan is er een nieuw type en als de 'oude' i3 op is, dan word het wachten op de nieuwe types / versies.
thijszor schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:53:
Ik sta dan wel aan de andere 'kant' van dat verhaal, als verkoper dus, maar als je denkt dat een verkoper voor de grap gaat roepen, ooh die heb ik niet, terwijl er achter 20+ staan, dan heb je toch echt een verkeerde kijk op het alles. ik weet dat we in alkmaar ook geen asus i3 hebben staan,
Er komen elke maand wel een paar nieuwe modellen binnen, wij krijgen meestal maar 1 keer een batch, bij uitzondering 2 keer, maar dan houd het ook wel op, dan is er een nieuw type en als de 'oude' i3 op is, dan word het wachten op de nieuwe types / versies.
Dan leg mij eens uit waarom er andere laptops staan en daar bedoel ik mee oude zooi ineens die er woensdag niet stond? En ja ik geloof wel dat ze bewust oude zooi erbij zetten was hetzelfde bij de tvs ineens geen philips 9704 meer of nieuwe samsung leds gewoon trieste winkel.
Je verwoord het nogal hard, maar het is inderdaad veel 'oude' voorraad die weggaat ( denk aan laptops met vista er nog op ) en dergelijke. houd niet in dat je het op nieuwere modellen ( i3 / i5 ) geen korting krijgt, asus i3 had ik zoals genoemd niet staan, wel een acer i3 en een acer i5 met 17+- inch scherm.
En zoals in de voorwaarden ook staat ( copy / paste ) :
Ik vermoed niet dat mediamarkt het als bedrijf niet wilt, maar de fabrikant het tegenhoud, wat voor mij ook in ieder geval logisch klinkt omdat het de hele prijs geloofwaardigheid aan gort helpt, of iets in die trend.
je mag het gerust een trieste winkel vinden, maar als er nu wel een model op voorraad stond, en je kreeg je 16% korting, had je hier vermoedelijk al heel anders gepraat .
Vandaag bij de MediaMarkt in Heerlen de ASUS K52JR-SX070V voor 629,- gekocht vanwege de geen BTW actie het was de laatste en volgens mij erg goedkoop op internet heb ik ze nog niet zo goedkoop gevonden.
Dus wie nog op zoek is naar iCore 3 laptop ik zou vandaag even bij je Media Markt gaan kijken
Let op: "Wat moet ik kopen"- en "Is deze goed"-vragen zijn NIET TOEGESTAAN!!! Ruimte voor discussie is er mits er onderbouwde argumenten worden toegepast. Overtreders eindigen zonder pardon in de prullenbak.
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details