Anoniem: 160226 schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:18:
Hij is binnen....Geweldige lap voor de prijs....![]()
![]()
[...]
Uhu, we hebben een
knop welke je kan gebruiken in plaats van de
knop 

Humor aside. Het is wel een goede aanbieding. i3, 4GB, 500GB/7200rpm schijf. Link:
http://configure.euro.del...nldhs1&model_id=xps-l502x
Met haalmeeruitjecard en 10% bon komt hij op € 411.
Macbook Pro bij Mediamarkt Utrecht voor €993,48
pricewatch: Apple MacBook Pro 13" 2.3GHz (voorjaar 2011)
___________________________________________________________________________________________
De Mediamarkt in Zoetermeer heeft ook leuke aanbiedingen. Deze kortingen gelden dus ook op laptops.
pricewatch: Apple MacBook Pro 13" 2.3GHz (voorjaar 2011)
___________________________________________________________________________________________
De Mediamarkt in Zoetermeer heeft ook leuke aanbiedingen. Deze kortingen gelden dus ook op laptops.
pricewatch: Samsung NP300V3A-S02NL
Strakke prijs van Dynabyte. (Mycom kan niet leveren.) Goedkoopste Sandy Bridge 13 inch laptop. Wel jammer van de vrij kleine accu.
Strakke prijs van Dynabyte. (Mycom kan niet leveren.) Goedkoopste Sandy Bridge 13 inch laptop. Wel jammer van de vrij kleine accu.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Werken de 10% bonnen tegenwoordig weer voor lagere bedragen dan € 899? Zou wel mooi zijn.Anoniem: 303530 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:54:
[afbeelding]
Humor aside. Het is wel een goede aanbieding. i3, 4GB, 500GB/7200rpm schijf. Link:
http://configure.euro.del...nldhs1&model_id=xps-l502x
Met haalmeeruitjecard en 10% bon komt hij op € 411.
Sommige 10% bonnen. Ik denk dat ik erachter ben hoe je daaraan komt, maar dat moet tot begin van de volgende maand wachten, dan worden die namelijk verstuurd. Ik heb er zelf ook nog 3.
Ze werken ook op inspirons geloof ik, en alienware laptops. ITT tot een tijdje terug.
Ze werken ook op inspirons geloof ik, en alienware laptops. ITT tot een tijdje terug.
[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 11-10-2011 00:23]
Kijk... da's nog eens interessante info...Anoniem: 303530 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:21:
Sommige 10% bonnen. Ik denk dat ik erachter ben hoe je daaraan komt, maar dat moet tot begin van de volgende maand wachten, dan worden die namelijk verstuurd. Ik heb er zelf ook nog 3.

Anoniem: 426611
Nieuwe pc- actie bij de Aldi.
http://aldi.medion.com/md...Page=aldi#prozessor_anker
Meningen? Kun je beter zelf een PC samenstellen lijkt me.
http://aldi.medion.com/md...Page=aldi#prozessor_anker
Meningen? Kun je beter zelf een PC samenstellen lijkt me.
[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 426611 op 17-10-2011 19:54]
Valt wel mee, 'hetzelfde' samenstellen kost je ook al gauw 500 euro (bij 1-2 shops), en dan moet ie nog in elkaar...
Kwaliteit van bv moederbord en voeding weet ik niet, maar er zit immers garantie op.
Als je hem niet zelf in elkaar wilt zetten is het wel een aardige deal, mits je niet meer eisen hebt aan de videokaart, deze valt namelijk nogal tegen m.b.t. spelletjes.
Kwaliteit van bv moederbord en voeding weet ik niet, maar er zit immers garantie op.
Als je hem niet zelf in elkaar wilt zetten is het wel een aardige deal, mits je niet meer eisen hebt aan de videokaart, deze valt namelijk nogal tegen m.b.t. spelletjes.
Omdat we alweer ruim de 1.000 posts zijn gepasseerd gaan we in [Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 8 verder 

Dit topic is gesloten.
Let op:
"Wat moet ik kopen"- en "Is deze goed"-vragen zijn NIET TOEGESTAAN!!! Ruimte voor discussie is er mits er onderbouwde argumenten worden toegepast. Overtreders eindigen zonder pardon in de prullenbak.
Lees daarvoor dit topic eens door!
"Wat moet ik kopen"- en "Is deze goed"-vragen zijn NIET TOEGESTAAN!!! Ruimte voor discussie is er mits er onderbouwde argumenten worden toegepast. Overtreders eindigen zonder pardon in de prullenbak.
Lees daarvoor dit topic eens door!