Precies, dat er toevallig een paar mensen zijn die daar minder/geen last van hebben wil nog niet ontkrachten wat de rest wel ervaart.
Headset die over het algemeen qua comfort beter scoren zijn de
pricewatch: Sennheiser PC-151
pricewatch: Sennheiser PC-151
en de Steelsound serie.
chim0 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:00:
[...]
Mwa, ik heb echt geen PC nodig van 1700 euro om iemand te killen hoor. Als je talent/ervaring hebt, kan je het ook met een gare PC. Alsof ik nu in een Porsche zou rijden, ik dan een betere chauffeur wordt.

Met een gare draadloze muis ga je nog steeds niet winnen van een gelijkwaardige opponent met een draadje

(hebben we thuis met lan ontdekt, diegene met de draadloze muis kon gewoon niet winnen (ut2004)). Was wel lachen.
Nee maar zonder gekheid, ik snap de insteek alleen voor 1700 euro (want dat is toch high-end budget?) kan je best wel wat van alles wat nemen. Ikzelf bijv. heb genoeg aan een toetsenbord en muis van een tientje en dan heb ik liever een beter videokaart en processor. Het ging er mij om dat je niet zoveel verschillende varianten moet hebben. Uiteindelijk kan je zelf alles uitkiezen en samenstellen dus wat jij leuk vind meot je nemen vind ik. De ene wil die kast, de ander wil die voeding etc.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens vooral ook omdat de verhoudingen doorslaan naar het prijzige; nu krijg je 1 basissysteem en 3 dure. Wat ik ook nog steeds vind is dat er in de huidige BBG eigenlijk geen ruimte is voor bijv. HD5750/5770 kaarten terwijl dat juist heel interressante game-kaartjes zijn die een grote groep zal aanspreken.
Ben nog steeds voorstander van drie lijnen game pc's ; basis, midrange en highend.
Met voor de basis game pc een budget van zo rond de 800 a 1000 euro.
[
Voor 51% gewijzigd door
Madrox op 10-12-2009 16:10
]