Wabs het perfecte station kiezen met optimale buy-range al dan niet met low-sec erin, is een kunst/vak apart.
Welke bootjes kun je eigenlijk met meerdere personen besturen of delen toewijzen aan andere pilots?
Dominion is de eerste patch waar ik niet op heb ingezet en toch maken mijn aankopen van na de eerste tipjes die paar maanden terug weder opgelicht, goede winsten
Welke bootjes kun je eigenlijk met meerdere personen besturen of delen toewijzen aan andere pilots?
Zoek eens in t.net op je char, misschien heb je ooit in een oud-eve topic replied.Rpol schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:36:
Weer eens van plan om eve te spelen. Wil met mijn oude account verder gaan, ben alleen mijn username vergetenHeb een petition ingediend, maar dat gaat weer dagen duren natuurlijk.. weet iemand hier misschien hoe ik snel achter mijn username kan komen? Ik weet nog wel het e-mail adres waar ik mee geregistreerd ben.
niet bij mij... noem eens wat waar ik niet zonder kan dat uit 0.0 komt?De_Bastaard schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:05:
Besides, de EVE economie draait op spulletjes die uit 0.0 komen
en niet alleen bombersDe_Bastaard schreef op woensdag 09 december 2009 @ 08:17:
Nou de personen die vóór de patch een voorraadje rapiers aan hebben gelegd, zijn toch nu wel stinkend rijk!
Afaik waren ze rond de 100-110, en zitten ze nu op 140
Dominion is de eerste patch waar ik niet op heb ingezet en toch maken mijn aankopen van na de eerste tipjes die paar maanden terug weder opgelicht, goede winsten
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!