Console Budget Gaming topic

Pagina: 1 ... 52 ... 76 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:21

Superkiwi

Hoi doei

Ik hoop eigenlijk dat ze dat inderdaad niet doen.
Dan wordt het terug gestuurd en kunnen ze het naar het juiste adres verzenden.

*edit*
Kruidvat heeft het aangenomen.
De winkels zijn alleen niet telefonisch bereikbaar... :F
Dat wordt morgen maar even langsgaan.

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 15-09-2014 15:39 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://accessories.dell....&s=dhs&cs=19&sku=A7912925
https://accessories.dell....&s=dhs&cs=19&sku=A7913079

Unity CE is 60 dollar bij dell:

Kan iemand even uitzoeken of ze ook naar NL versturen? Ik moet zelf nu weg :/

Maar ik denk dat het de risico niet waard is, die comments brengen me alweer aan het twijfelen..

http://www.cheapassgamer....-collectors-edition-5999/

[ Voor 25% gewijzigd door iPodKiller op 16-09-2014 07:25 ]

• Anonuser
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-04-2023
Baal als een stekker dat de 399 voor ps4 +destiny nergens meer te krijgen is. Waarschijnlijk nog meer mensen dus.

Blijkt dat gamemania zoetermeer eind deze week weer losse ps4's binnenkrijgt en deze zelf aan een los destiny spel plakt en mee gaat geven voor 399. Ik heb de mijne gereserveerd.. ik raad jullie aan hetzelfde te doen.

Intertoys Nederland gaf overigens aan dat er binnenkort wel packs met andere games gaan uitkomen.

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:20
Anonuser schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:46:
Baal als een stekker dat de 399 voor ps4 +destiny nergens meer te krijgen is. Waarschijnlijk nog meer mensen dus.

Blijkt dat gamemania zoetermeer eind deze week weer losse ps4's binnenkrijgt en deze zelf aan een los destiny spel plakt en mee gaat geven voor 399. Ik heb de mijne gereserveerd.. ik raad jullie aan hetzelfde te doen.

Intertoys Nederland gaf overigens aan dat er binnenkort wel packs met andere games gaan uitkomen.
Mediamarkt heeft ze nog!(in eindhoven iig :))

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

dvdkiwi schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:45:
Kruidvat heeft het aangenomen.
De winkels zijn alleen niet telefonisch bereikbaar... :F
Dat wordt morgen maar even langsgaan.
Hij is binnen hoor :)
Kruidvat had geen idee wat ermee te doen, dus ze hadden de envelop open gemaakt om te kijken.
Gelukkig niks eruit gehaald.
Gelijk maar een klacht naar de Dixons gestuurd...
Pannenkoeken.

**
Antwoord terug :)
Netjes van Dixons.

Helaas zijn er door een storing in het verzend systeem de laatste tijd meerdere orders naar een onjuist afleveradres gestuurd.
Het wijzigen van een afleveradres is mogelijk door dit inderdaad aan te kaarten bij de klantenservice, maar zoals wordt vermeld als u een mail stuurt kan het helaas tot 48 uur duren dat er een reactie komt omdat dan pas de mail in behandleing kan worden genomen.
0365302529 is het nummer van deze klantenservice waar mee gebeld kan worden.
Natuurlijk is het erge vervelend te oren dat u het artikel ook nog eens bij een hele andere winkelketen moest afhalen.
Bijgevoegd een kortingscode ter waarde van €5 voor gebruik in onze webshop bij een volgende bestelling.

[ Voor 44% gewijzigd door Superkiwi op 18-09-2014 07:59 ]

• NeoPhix
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:20
Toen ik deze wilde bestellen bleek er rechts onderin nog een optie om bij dit pakket Destiny mee te bestellen voor 10,-. Via deze link dus: http://www.bol.com/nl/d/a...ting/256100011/index.html

Voor 499,- een PS4 + 2 controllers + Camera + The Last of Us Remastered + Destiny Vanguard Edition.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

GoW Saga bij Play-Asia tijdelijk €16,99 :

http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-5807.html

(FYI: PSP HD remakes zijn vouchers)

• jimz93
  • Laatst online: 15-09 12:20
naar deze site wordt verwezen door motorola zelf op hun site:

http://smartwatchkopen.nu/merken/motorola

daar kunnen dus de NL pre-orders worden geplaatst.
echter is de prijs voor alle varianten wel €300.... :|

> verkeerde topic ^^'

[ Voor 173% gewijzigd door jimz93 op 18-09-2014 09:40 ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Gamemania heeft weer een aanbieding, 3 used games (max 15 euro) voor 25 euro. Vorige maand was het voor 20 euro, deze is ietsje duurder dus.

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 17:02
Zou me verbazen als dat een goede deal is. Gamemania is altijd al belachelijk duur geweest met hun used games.

• Erapaz
Twixie schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:57:
Zou me verbazen als dat een goede deal is. Gamemania is altijd al belachelijk duur geweest met hun used games.
Als je games als Bioshock 3, Tomb Raider, Batman Arkam City, Deus Ex, etc. voor 6.67 resp. 8.34 per stuk een goede deal vindt, dan wel, anders niet.

Persoonlijk heb ik nog een behoorlijke backlog aan te spelen games op de X360, tegen de tijd dat ik aan de nieuwere titels toe ben zijn die ook weer een stuk goedkoper.

Marktplaats is misschien goedkoper, maar minder makkelijk.

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
NeoPhix schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:21:
[...]

Toen ik deze wilde bestellen bleek er rechts onderin nog een optie om bij dit pakket Destiny mee te bestellen voor 10,-. Via deze link dus: http://www.bol.com/nl/d/a...ting/256100011/index.html

Voor 499,- een PS4 + 2 controllers + Camera + The Last of Us Remastered + Destiny Vanguard Edition.
Net besteld, waarscijnlijk een van de beste deals :9

Wordt morgen bezorgd.

• Twixie
Als ik kijk op http://www.gamemania.be/D...id=91&select=Used&show=22 zie ik dat ze nog altijd behoorlijk duur zijn. Of het hangt dan enorm van spel tot spel af...
I mean... €33 voor GT6 ?! Heb die vorig weekend hier nieuw in de Carrefour gekocht voor €20. Uncharted 2 voor €15 terwijl hij maar zoveel in de PSN Store kost. Enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Twixie schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:58:
Als ik kijk op http://www.gamemania.be/D...id=91&select=Used&show=22 zie ik dat ze nog altijd behoorlijk duur zijn. Of het hangt dan enorm van spel tot spel af...
I mean... €33 voor GT6 ?! Heb die vorig weekend hier nieuw in de Carrefour gekocht voor €20. Uncharted 2 voor €15 terwijl hij maar zoveel in de PSN Store kost. Enz...
Eens, nieuwere USED games zijn te duur. Alleen de oude klassiekers in de aanbieding (3 voor 20/25) zijn een goede aanbieding. Vorige maand Tomb Raider, AC 2 Brotherhood en Forza 4 voor 20 euro gehaald.

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 20:50
Bij Bart Smit krijg je FIFA 15 bij de PS4.
Overigens spoelt Marktplaats over van de Destiny's die mensen bij hun PS4 bundel hebben gekregen maar helemaal niet willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 01:02
Alleen andaag bij Bart Smit:

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/2lk3dqc.jpg

Zo heb je bijvoorbeeld een:

PS4 met FIFA 15 voor € €359,99

Xbox One met FIFA 15 voor €359,99

[ Voor 40% gewijzigd door WhySoSerious? op 21-09-2014 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:11
Ligt het aan mij of is de Playstation 4 alweer uitverkocht...? :( :( kan em niet bestellen namelijk.
Mooi balen, want was een leuke actie, is alleen vandaag geldig en de klantenservice is natuurlijk niet op zondag te bereiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:33
dokteronline schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:59:
Ligt het aan mij of is de Playstation 4 alweer uitverkocht...? :( :( kan em niet bestellen namelijk.
Mooi balen, want was een leuke actie, is alleen vandaag geldig en de klantenservice is natuurlijk niet op zondag te bereiken 8)7
Ja, hij is alweer uitverkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
dokteronline schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:59:
Ook deze keer weer zeer snel uitverkocht. Bij dit soort acties moet je er vroeg bij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
FIFA 15 voor de de PS3, PS4, 360 en One nu € 49,99 bij MediaMarkt

http://tweakers.net/produ...WhEZAyNDA1APEsLQyUYmtrawE

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
LuckyLuQ schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:34:
Bij Bart Smit krijg je FIFA 15 bij de PS4.
Overigens spoelt Marktplaats over van de Destiny's die mensen bij hun PS4 bundel hebben gekregen maar helemaal niet willen spelen.
Ecth hoerig. Als ik had geweten dat 't zo snel ging met die bundel was ik sneller naar de winkel gegaan. Ik vind 't spel namelijk wel leuk (heb al uitvoerig bij een vriend op de PS3 gespeeld) en had graag die bundel gekocht. Maar een PS4 voor €399,- zonder spel (dat ik ook leuk vind) ga ik niet aan beginnen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32
Waren een aantal Tweakers die daarover gemailed hadden omdat ie slecht verkrijgbaar was die dag en alsnog via de mail een kortingscode hebben gekregen, wat neerkomt op dezelfde prijs.
Maar of dat nu nog gaat lukken... Proberen kan altijd ;)

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 20:50
dutchgio schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:15:
Waren een aantal Tweakers die daarover gemailed hadden omdat ie slecht verkrijgbaar was die dag en alsnog via de mail een kortingscode hebben gekregen, wat neerkomt op dezelfde prijs.
Maar of dat nu nog gaat lukken... Proberen kan altijd ;)
Ik denk eigenlijk dat hij de Destiny bundel bedoelt.

• tiguan
  • Nu online
Klopt, ik bedoel de Destiny bundel. Fifa zat ook bij m'n PS3 en die is nooit uit z'n sealtje gekomen, die hoef ik dus niet nog eens voor de PS4 ;)

[ Voor 61% gewijzigd door tiguan op 25-09-2014 00:20 ]

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

tiguan schreef op donderdag 25 september 2014 @ 00:19:
Klopt, ik bedoel de Destiny bundel. Fifa zat ook bij m'n PS3 en die is nooit uit z'n sealtje gekomen, die hoef ik dus niet nog eens voor de PS4 ;)
Ach als je die Fifa bundel nog kan oppikken voor 360 euro kan je die Fifa op MP nog wel ruilen voor een Destiny waarschijnlijk. € 360 voor PS4 met Destiny is niet verkeerd.

• SamuraiP1zzaCat
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-04 20:21
Ik heb bij Bart Smit inderdaad voor 360 euro de PS4 bundel met Fifa15 gekocht. Ik ga denk Fifa proberen te ruilen op Marktplaats. Als iemand interesse heeft om te ruilen voor Destiny... DM me :)

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Ik heb afgelopen zaterdag bij de Bart Smit in Deventer, een PS4 gekocht met Destiny voor €399. Hier was hij nog vol op te krijgen.

PSN: Totumpaal

• tiguan
  • Nu online
Ik ga vanavond ook wel even rondspeuren of Destiny bundel nog ergens te krijgen is.

• bazat
  • Laatst online: 23:03
tiguan schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:06:
Ik ga vanavond ook wel even rondspeuren of Destiny bundel nog ergens te krijgen is.
Ik was vorige week ook opzoek naar een PS4+Destiny bundel á €399,-. Nadat MyCom (weer) mijn reservering annuleerde ivm geen voorraad ben ik de Gamemania (Ceintuurbaan, A'dam) binnengelopen en heb ik daar een PS4 plus destiny aangeschaft voor het bundel bedrag €399,-. Wellicht de moeite waard om na te vragen bij je lokale Gamemania?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Heel veel PSN games in de uitverkoop:
http://www.budgetgaming.n...vanaf-%E2%82%AC-0,99.html
Met ps+ abo daar bovenop nog eens 10% korting.

Ik zit te denken aan Pure Chess, maar verwacht wel dat die ooit gratis naar ps+ komt ;)

• Twixie
dvdkiwi schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:01:
Ik zit te denken aan Pure Chess, maar verwacht wel dat die ooit gratis naar ps+ komt ;)
En waarom zou Pure Chess naar PS+ komen en niet een van die tientallen andere titels ? Nogal serieus wishful thinking van jouw kant, denk ik, en ik denk dat een schaakspel sowieso een veel te kleine groep aanspreekt om naar PS+ te komen.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik zeg niet dat ie nu gelijk moet komen, ik denk alleen dat ie ooit wel zal komen.
Net als die tientallen andere titels ;)

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:12:
Ik zeg niet dat ie nu gelijk moet komen, ik denk alleen dat ie ooit wel zal komen.
Net als die tientallen andere titels ;)
Maar als je interesse hebt ga je die toch echt niet laten liggen voor € 1,80 zeker?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het heeft geen haast ;)

• tiguan
  • Nu online
bazat schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:19:
[...]

Ik was vorige week ook opzoek naar een PS4+Destiny bundel á €399,-. Nadat MyCom (weer) mijn reservering annuleerde ivm geen voorraad ben ik de Gamemania (Ceintuurbaan, A'dam) binnengelopen en heb ik daar een PS4 plus destiny aangeschaft voor het bundel bedrag €399,-. Wellicht de moeite waard om na te vragen bij je lokale Gamemania?
De lokale intertoys heeft me gematst :D Ik heb een PS4 + Destiny. Let the fun begin 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Laatst online: 17-09 18:45
Gewoon vragen bij shops, ik heb gister ook de destiny bundel nog gekocht.
Veel winkels splitsen de bundels omdat de winst marge groter is als ze hem splitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
kneusteun schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:29:
Gewoon vragen bij shops, ik heb gister ook de destiny bundel nog gekocht.
Veel winkels splitsen de bundels omdat de winst marge groter is als ze hem splitsen.
Kan dat überhaupt? Meestal hebben bundels een aparte doos met een "+naam game" erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Laatst online: 17-09 18:45
LTVDKTW schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:36:
[...]

Kan dat überhaupt? Meestal hebben bundels een aparte doos met een "+naam game" erop staan.
Blijkbaar, het is geen doos maar een "hoes".
En personeel vertelde me dat, hij wou ze eerst ook niet verkopen. Na aandringen kon het toch en vertelde hij me dat het eigenlijk niet meer mocht, omdat ze de bundels gingen splitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Dit weekend is PSN gratis voor alle PS4 gebruikers. Als je dus iets van PSN wil kopen kan je beter even wachten tot vanavond 9 uur.

[ Voor 3% gewijzigd door The_Bird op 26-09-2014 06:22 ]

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjornbal
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-08-2022
Heb eergisteren nog de Destiny bundel gekocht via Mediamarkt voor maar 350€, nou ja ik heb voor 300€ aan 350€ Mediamarkt bonnen overgenomen en zo 50€ uitgespaard :+. Misschien een tipje voor de rest!
In ieder geval gewoon volop beschikbaar. Beetje stom dat ze het splitsen... Het is nota bene een bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Zeg eh... die Destiny bundels zijn leuk, maar tenzij iemand er een geweldige aanbieding voor vind is die discussie nogal offtopic hier. Graag deze dus ook achterwege te laten :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjornbal
Playstation 3 12GB (Slim) in de aanbieding voor 125 euro:
http://nl.neckermann.com/...-3-met-12-gb-flash-memory

Pricewatch:
pricewatch: Sony PlayStation 3 Slim (2012) 12GB Zwart

Toch wel een mooie korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Bij Amazon.de een PS4 bundel met Killzone: Shadowfall, Knack en inFAMOUS: Second Son voor €399,- en €20 korting op een game die daar ook tussen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Damn, da's een mooie aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Heb em maar besteld bij amazon.de . Is alleen niet op voorraad, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
Zojuist de Playstation 4 met FIFA 15 gehaald bij de Media Markt Amersfoort voor 399,99 euro. Deze aanbieding is bij andere shops (Bart Smit, Dixons en Intertoys) sinds donderdag afgelopen. Echter bij de Media Markt in Amersfoort loopt deze nog tot morgen (zondag 5 okt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Hotline Miami (PS3/PS4/Vita) is momenteel gratis in de PSN Store en dat tot 9 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Twixie schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 11:58:
Hotline Miami (PS3/PS4/Vita) is momenteel gratis in de PSN Store en dat tot 9 oktober.
Het lijkt een foutje in de PS+ korting. Op een PSN account zonder PS+ kost de game 5 euro en staar er dat deze met PS+ 4,50 kost (10% korting) een account met PS+ kan deze echter gratis downloaden ook al staat Hotline Miami niet meer in de PS+ IGC.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
mbooij schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:45:
[...]

Het lijkt een foutje in de PS+ korting. Op een PSN account zonder PS+ kost de game 5 euro en staar er dat deze met PS+ 4,50 kost (10% korting) een account met PS+ kan deze echter gratis downloaden ook al staat Hotline Miami niet meer in de PS+ IGC.
PS+ account hier, maar staat gewoon voor 4,49 bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

mbooij schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:45:
[...]

Was hij niet gratis te downloaden op PS4 als je hem al in je IGC had, omdat het een crossbuy titel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Hmm, bizar inderdaad. Ik heb ook PS+, maar wist inderdaad dat die ondertussen al uit de IGC was, en bovendien stond die gratis ook gewoon bij Deal Van De Week. Ook stond hij bij mij niet als zijnde 'Gekocht' wat toch wel het geval is als je een titel als deel van IGC 'gekocht' hebt.
Ik vermoed dus wel dat ik hem nu écht gekocht heb, en ik hem zonder PS+ ook zou kunnen spelen. Nu ja, als het een bug is die bovendien alleen bij PS+'ers voorkomt die hem vroeger al gekregen hadden in IGC, is er natuurlijk niet veel voordeel aan :).

EDIT: wellicht hebben ze het probleem ondertussen ook gefixed, want ik zie nu die PS+ overlay 'Bespaar tot 10%' op de cover foto, terwijl dat vanmorgen helemaal niet het geval was.

[ Voor 15% gewijzigd door Twixie op 05-10-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Heeft iemand ervaring met het aanschaffen van een ps4 rond de 350/360 euro uit de pricewatch? Zijn dit import modellen of gewoon Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinskiNL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:40
Xbox one controller voor 38,60 euro inclusief verzenden op Amazon.de

[ Voor 17% gewijzigd door KevinskiNL op 05-10-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat waren acties van Intertoys en BartSmit op de zondagen dik 10% korting op bundels van de ps4.. als je er die zondag bij was kon je hem voor die prijs kopen
Erapaz schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:15:
Heeft iemand ervaring met het aanschaffen van een ps4 rond de 350/360 euro uit de pricewatch? Zijn dit import modellen of gewoon Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:32:
Dat waren acties van Intertoys en BartSmit op de zondagen dik 10% korting op bundels van de ps4.. als je er die zondag bij was kon je hem voor die prijs kopen

[...]
Hij bedoeld gewoon de PS4's die je nog steeds voor 350-360 euro kan kopen (Zie pricewatch). Niet de actiebundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Zane11 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:41:
[...]

Hij bedoeld gewoon de PS4's die je nog steeds voor 350-360 euro kan kopen (Zie pricewatch). Niet de actiebundels.
Inderdaad. Gezien het prijsverschil vraag ik het me af of het net als bij mobiele telefoons grijze import is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:39
Redcoon is over het algemeen grijze import, En die andere zaak daarvan kan ik het niet met zekerheid zeggen. (Maar het prijsverschil met de rest moet toch ergens vandaan komen.)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mmm, ik had beter een weekje kunnen wachten met het aanschaffen van Pure Chess.
Pure Chess Complete Bundle Was £9.49/€11.99/AU$17.95, now £5.79/€6.99/AU$10.45
10% additional PS Plus discount.
Ah wel, ik heb er toch slechts €1,70 voor betaald (kale versie zonder DLC schaakstukken) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
PlayStation 4 Console (500 GB) + Extra Controller + The Last Of Us: Remastered Steelbook Edition + PlayStation Eye Cam voor €449,- bij Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
WhySoSerious? schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:38:
PlayStation 4 Console (500 GB) + Extra Controller + The Last Of Us: Remastered Steelbook Edition + PlayStation Eye Cam voor €499,- bij Amazon.de
De prijs is zelfs € 449,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Ja bedankt, dat bedoelde ik foutje :) mooie prijs ;)

[ Voor 16% gewijzigd door WhySoSerious? op 09-10-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn_76
  • Laatst online: 08-12-2022
Ja, ik was iets te snel met bestellen, heb nu de bundel met Driveclub van Amazon.de (wel een witte PS4, dus da's dan wel weer leuk); komt morgen binnen.. maar dit is zeker ook een mooie aanbieding.

Wat is tegenwoordig trouwens de beste (goedkoopste) plek om een Playstation Plus abbo af te sluiten (voor een jaar maar direct denk ik) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjornbal
Ja, ik was iets te snel met bestellen, heb nu de bundel met Driveclub van Amazon.de (wel een witte PS4, dus da's dan wel weer leuk); komt morgen binnen.. maar dit is zeker ook een mooie aanbieding.

Wat is tegenwoordig trouwens de beste (goedkoopste) plek om een Playstation Plus abbo af te sluiten (voor een jaar maar direct denk ik) ?
Ik denk dat de covers wel in het Duits is dan (ook het spel)?
Voor de PS+ heb ik wel voor 35 euro ofzo op MP zien staan. Ja, een verkoper met goede status me dunkt.
Anders via de online stores, waar je een mail krijgt bij aankoop zijn vaak goedkoper dan van de winkel, rond 45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn_76
bjornbal schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:20:
[...]

Voor de PS+ heb ik wel voor 35 euro ofzo op MP zien staan. Ja, een verkoper met goede status me dunkt.
Anders via de online stores, waar je een mail krijgt bij aankoop zijn vaak goedkoper dan van de winkel, rond 45 euro.
Volgens mij is het spel internationaal, zou kunnen zijn dat de verpakking inderdaad in het Duits is, maar zelfs dat betwijfel ik.

Bedankt voor de tip ik zal eens kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
bjornbal schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:20:
[...]

Misschien de cover wel, maar het spel zelf is multi.

http://ogdb.eu/index.php?section=game&gameid=82418

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn_76
Tenzij ik het niet goed (genoeg) interpreteer is de Driveclub alleen niet in het Nederlands, maar dan maakt me niet zo veel uit... zal 'm toch in het Engels zetten.

http://ogdb.eu/index.php?section=game&gameid=84755

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Jij ziet zeker weinig filmpjes van Dennis585 :P
Die heeft een Driveclubfilmpje gepost waarbij alles gewoon Nederlands is.
Zal zich wel aanpassen aan je systeemtaal. Mijne staat daarom op Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik twijfel meer over Amazon zelf... Iemand ervaring met garantie claimen bij Amazon.de? Of kun je direct naar Sony NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:12
Amazon is een zeer prettige partij om zaken mee te doen. Garantieclaims binnen 2 jaar worden binnen zonder gedoe afgewikkeld is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 14:23
Wii U Basic + Skylanders Trap Team voor €243 bij Zavvi.nl.

http://www.zavvi.nl/wii-u...omplete=productsuggestion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Ik zal wel te lang hebben gewacht met bestellen, maar als ik kijk op de website van Amazon.de lijkt het of de actie nog beschikbaar is alleen lukt het mij niet meer om op de prijs van 449 te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
0Burner0 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 15:58:
[...]

Ik zal wel te lang hebben gewacht met bestellen, maar als ik kijk op de website van Amazon.de lijkt het of de actie nog beschikbaar is alleen lukt het mij niet meer om op de prijs van 449 te komen :(
De controller kun je niet meer aanvinken om in je winkelwagentje te gooien, samen met de 3 andere items. Waardoor het momenteel niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Wii u met Nintendo Land voor €250 bij Bol.com.

[ Voor 55% gewijzigd door Ronwiel op 12-10-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Smash Bros 3DS 39,99 bij Bart Smit.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
BusmuiZ schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:04:
[...]

De controller kun je niet meer aanvinken om in je winkelwagentje te gooien, samen met de 3 andere items. Waardoor het momenteel niet werkt.
Werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Sony Playstation 4 nu € 351,50 inclusief verzenden bij Conrad.nl met de kortingscode: CONRADCODE

pricewatch: Sony PlayStation 4

[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious? op 14-10-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 23:36
Conrad heeft ook een xbox one incl kinect voor 399.. not bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Gratis Minecraft voor de Vita, PS3, PS4

Je moet beide demo's kopen voor de PS3, Vita en PS4. Dan moet je de volledige PS3 versie in je winkelwagen doen en die wordt bij betalen gratis. Dan kan je ook de Vita en PS4 versie gratis kopen, omdat je de PS3 versie al hebt.

https://store.sonyenterta.../nl-nl/zoeken/q=minecraft

Dit staat op mijn factuur:

Minecraft: PlayStation®3 Edition (Upgraden naar de volledige game) €0,00

[ Voor 8% gewijzigd door WhySoSerious? op 15-10-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:13
WhySoSerious? schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:09:

Je moet beide demo's kopen voor de PS3, Vita en PS4. Dan moet je de volledige PS3 versie in je winkelwagen doen en die wordt bij betalen gratis. Dan kan je ook de Vita en PS4 versie gratis kopen, omdat je de PS3 versie al hebt.

Werkt helaas niet meer. Nadat ik alle drie de demo's heb gekocht is de volledige PS3 versie niet meer te koop. Waarschijnlijk hebben ze de bug al door.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

LuPo schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 07:54:
[...]

Werkt helaas niet meer. Nadat ik alle drie de demo's heb gekocht is de volledige PS3 versie niet meer te koop. Waarschijnlijk hebben ze de bug al door.
Helaas werkt die hier ook niet, de Vita versie kon ik wel voor gratis krijgen maar daarna wordt de PS3 versie (daarvoor stond die op niet beschikbaar voor aankoop) op 18,99...

edit: Was minecraft geen crossbuy? Ik zie nu dat de PS4 versie gekocht is, nice! Ik kan alle versies nu downloaden!! Thanks voor de tip! (al ga ik minecraft niet aanraken :+ )

Dus samengevat: Eerst de Vita versie kopen nadat je alle demo's vooraf hebt gekocht en de vita versie in de downloadrij zetten (Als die op gratis staat) en dan eventjes wachten en je kunt alle versies downloaden, ik denk dat je snel moet zijn!

[ Voor 31% gewijzigd door iPodKiller op 16-10-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

iPodKiller schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:06:
[...]

Helaas werkt die hier ook niet, de Vita versie kon ik wel voor gratis krijgen maar daarna wordt de PS3 versie (daarvoor stond die op niet beschikbaar voor aankoop) op 18,99...

edit: Was minecraft geen crossbuy? Ik zie nu dat de PS4 versie gekocht is, nice! Ik kan alle versies nu downloaden!! Thanks voor de tip! (al ga ik minecraft niet aanraken :+ )

Dus samengevat: Eerst de Vita versie kopen nadat je alle demo's vooraf hebt gekocht en de vita versie in de downloadrij zetten (Als die op gratis staat) en dan eventjes wachten en je kunt alle versies downloaden, ik denk dat je snel moet zijn!
Ik probeer dit ook maar de Vita versie blijft bij mij op 18,99 staan. Welke browser gebruikte je toen deze gratis werd?

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Hier werkt het ook niet. Ook niet zeker of ik de post van iPodKiller goed begrijp.

Dit is wat ik nu deed: De PS3 demo had ik al van maanden geleden. Nu de PS4 en Vita demo 'gekocht' en die in mijn Downloadrij gezet. Dan verder gekeken in de Store voor Minecraft, maar als ik de Vita versie wil kopen komt er gewoon €18.99 te staan.

EDIT: ook de PS4 versie is het enkel de demo die ik heb, de full version komt ook nog altijd op €18.99.

[ Voor 13% gewijzigd door Twixie op 16-10-2014 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2023

tilburgs82

carpe florem

Gisteren The Evil Within PS4 gehaald bij Bart Smit. Limited edition dezelfde prijs als de normale versie. €49,-

Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabrainz
  • Laatst online: 01-09 13:10
The Last of Us is in Duitsland helaas wel gecensureerd. Dus deze is, ongeachte de taal van je playstation, wel gecensureerd in Nederland als je hem uit Duitsland hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

mbooij schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:55:
[...]

Ik probeer dit ook maar de Vita versie blijft bij mij op 18,99 staan. Welke browser gebruikte je toen deze gratis werd?
Ik gebruik chrome, ik denk dat het al gecorrigeerd is, misschien had ik nog geluk dat de Vita versie nog op gratis stond, en dat ze misschien al bezig waren met de andere versies recht te zetten.

Nogmaals, dit heb ik gedaan:

Alle drie de demo's kopen
Vervolgens stond er bij de vita versie, 'Gratis' maar bij de PS3 versie 'Niet beschikbaar voor koop'
Daarna de Vita versie gekocht en proberen te downloaden (al heb ik geen vita)
Tot slot kwamen de PS4 en PS3 versies ook vrij na een paar minuten omdat het crossbuy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Laatst online: 22:22
WhySoSerious? schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:09:

Het werkt bij mij toch niet helemaal, gisteravond hetzelfde gedaan als jij beschreef. Ook gratis de volledige versie gekocht. Vanmiddag op mijn PS4 gedownload, hierbij wordt niks vermeld over dat het demo versie Is. Echter in minecraft zelf wel.. Bij het opslaan geeft die aan dat het een gratis probeerversie Is en ik niet kan opslaan. Vervolgens wordt ik verwezen naar de ps store, maar daar staat dat ik de volledige versie al heb geïnstalleerd.

Hebben jullie dit ook ? Of werkt die wel volledig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
De Minecraft bug hebben ze al weer gefixt.
Net geprobeerd met een andere account, maar het werkt inderdaad niet meer.

Xbox One Console met Kinect en de games AC Unity, AC Black Flag en Halo The Master Chief Collection
€ 499,- bij Amazon.de

[ Voor 13% gewijzigd door WhySoSerious? op 16-10-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
WhySoSerious? schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:35:
De Minecraft bug hebben ze al weer gefixt.
Net geprobeerd met een andere account, maar het werkt inderdaad niet meer.

Xbox One Console met Kinect en de games AC Unity, AC Black Flag en Halo The Master Chief Collection
€ 499,- bij Amazon.de
Damn, dat is wel een zieke aanbieding!
Die ga ik zeker overwegen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 07:31
Voor degene die het nog niet wisten en eventueel een extra ps3 controller willen kopen. Media markt heeft ze voor 45 euro ipv de 60 euro die veel winkels vragen....

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Bananendoos schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:05:
Voor degene die het nog niet wisten en eventueel een extra ps3 controller willen kopen. Media markt heeft ze voor 45 euro ipv de 60 euro die veel winkels vragen....
Ps3 of ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Serieus???? Lees anders de post nog eens een keer door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Laatst online: 30-01 20:13
De Dualshock 4 is (op dit moment) bij de MediaMarkt overigens ook aantrekkelijk geprijsd: € 51,24

pricewatch: Sony PlayStation 4 Dualshock Controller Zwart, PlayStation 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Nico111 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:17:
[...]

Serieus???? Lees anders de post nog eens een keer door. :)
Beetje belachelijk dat de ps3 controller nog zoveel kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

PS3 controllers zijn altijd duur geweest, terwijl de Xbox360 controller altijd 40 euro is geweest. Zal wel aan de sixaxis liggen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

MeltedForest schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 07:46:
Sony accessoires zijn altijd duur geweest, terwijl de Xbox360 controller altijd 40 euro is geweest. Zal wel aan Sony liggen :P.
Fixed ;)

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 17-10-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Weer wat game aanbiedingen bij Dixons.nl.

Bijvoorbeeld veel PS3 move sets voor € 5.
Wel alleen afhalen.

Sony PlayStation Move Starters Pack + Sorcery + Navigation Controller - € 5

Sony PlayStation Move Starters Pack + Wonderbook: Book of Spells + AR-Book - € 5

Sony PlayStation Move Starters Pack - € 5

[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious? op 17-10-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
Ow, die book of spells is wel heel nice. Vorige jaar op de Gamescom bekeken, voor die 5 euro ga ik hem toch maar gewoon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Echt wel reuzedeals dat. Heb paar weken geleden zelf nog voor €25 een Walking With Dinosaurs pack dubbel gekocht omdat ik zo relatief goedkoop aan 2 Move controllers + Eye camera kon geraken. In dezelfde winkel lagen de Move controllers gewoon nog los voor €40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 12:14

Niku

Alagaesii

Is dat echt incl. moveset? Dat zou dan wel bizar goedkoop zijn.
Pagina: 1 ... 52 ... 76 Laatste

Let op:
In dit topic worden aanbiedingen gepost... het is dus niet de bedoeling dat je vraagt om aanbiedingen
  • Geen offtopic discussies.
  • Zet er even het platform bij als je een aanbieding plaatst.
  • Wees er zeker van dat het een aanbieding betreft, check Budgetgaming of Pricewatch
  • Voor dit topic geldt, net als heel GoT, dat het aanbieden van je eigen hardware/software niet de bedoeling is, daarvoor hebben we V&A
  • Aanbiedingen op Marktplaats horen in dit topic dus ook niet thuis.
  • Verwijder referrals in de links die je plaatst. Dit betekent ook dat links naar Pepper en andere tussen-sites niet gewenst zijn.
  • Alles met betrekking tot budget en gratis PC games: PC Budget Gaming topic.
  • Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic