Console Budget Gaming topic

Pagina: 1 ... 30 ... 76 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 08:46:
[...]

Das niet duur nee Waar heb jij je CC gehaald?
Ik heb een Rabobank-studentenrekening. Ik zal even een linkje voor je opzoeken. Oh, het is geen €3, maar €3,50 per kwartaal. Naja, nog steeds erg goedkoop. ;)

Ik weet niet bij welke bank je zit maar je kunt er altijd even naar kijken.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 13:39
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 08:46:
[...]

Das niet duur nee Waar heb jij je CC gehaald?
Bij ING kost hij voor studenten ook maar 12,5 per jaar.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Voor niet-studenten toch wel al € 20 dacht ik ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
M a r c o schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:25:
Voor niet-studenten toch wel al € 20 dacht ik ofzo.
2 games en je hebt 'em eruit. ;)

Ontopic: Heeft iemand hier nog PlayStation Network Vouchers in de winkel zien liggen? Ik ging vandaag even langs de Free Record Shop maar daar waren ze op. Sinds het netwerk gehackt was hadden ze al geen nieuwe voorraad meer gekregen.

Ik wil graag een €20 voucher bij Free Record Shop halen omdat ik nog een cadeaukaart van €10 heb.

[ Voor 46% gewijzigd door LuPo op 04-07-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:53

Smoonshine

Feyenoord!!

Bij Zavvi.nl en TheHut.com is nu Alice:Madness Returns te koop voor 29,45 EUR. Daar zit dan ook nog eens een voucher bij om de klassieke versie van American McGee's Alice te downloaden. Een koopje lijkt mij voor zo'n recent spel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:02

Vrijdag

De Zwarte

Ik weet niet of het een aanbieding is maar ik zag van het weekend bij de Intertoys in Den Haag centrum twee exemplaren van Gran Turismo 5 Signature Edition liggen voor E69,95. PS3 natuurlijk :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Vrijdag schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:43:
Ik weet niet of het een aanbieding is maar ik zag van het weekend bij de Intertoys in Den Haag centrum twee exemplaren van Gran Turismo 5 Signature Edition liggen voor E69,95. PS3 natuurlijk :P
Geplaatst op 05-06-2011 13:54
R3d
Intertoys heeft idd, de prijzen omlaag gegooid naar 69,99.
http://www.budgetgaming.n...ignature+edition_PS3.html

Van Budgetgaming dus geen echte console budget aanbieding want is in elke Intertoys al een tijdje 70 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Kluutmaran op 04-07-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Reiben schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:16:
[...]

Jij hebt tenminste nog een mailtje gekregen, ik heb geen bericht van ze gehad. Order staat wel gecancelled in mijn account, en heb nu net een mailtje gekregen dat de broek verzonden is |:(
Vandaag is TNT langsgeweest, ik heb een game ontvangen van een eerdere bestelling, en er zat een kaart bij dat ik ook een pakketje van Zavvi op kon halen op het postkantoor. Dit is het kleedingstuk, zag ik aan de beschrijving.

Volgens hun eigen beschrijving is bij betaling en levering de hele order geaccepteerd. Ze hadden vooraf gecancelled (begrijpenlijk), maar nu krijg ik dus toch één deel van de drie, en zou dus de hele order formeel geaccepteerd zijn volgens hun eigen voorwaarden. ;-)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
LuPo schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:28:
[...]

Ontopic: Heeft iemand hier nog PlayStation Network Vouchers in de winkel zien liggen? Ik ging vandaag even langs de Free Record Shop maar daar waren ze op. Sinds het netwerk gehackt was hadden ze al geen nieuwe voorraad meer gekregen.

Ik wil graag een €20 voucher bij Free Record Shop halen omdat ik nog een cadeaukaart van €10 heb.
Kijk in de grotere winkels ook even bij de PSP sectie. Bij de Saturn hingen er namelijk geen meer bij de PS3 sectie, maar nog een stuk of 10 (!) bij de PSP sectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waarom zou je ze niet online halen? is een stuk makkelijker en sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
[...]
ja, weet ik. Ik heb hem ook al lang, en gebruik hem voor veel meer dan alleen import games. Ook voor grotere online aankopen, vakantie, tol bij de tunnel, bioscoop kaartjes voor Metropolis online reserveren.
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 06:52:
[...]
Waarom zou je ze niet online halen? is een stuk makkelijker en sneller.
Staat toch al in zijn post?
[...]
...omdat ik nog een cadeaukaart van €10 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Dead Redemption: Undead Nightmare (xbox360) voor 13.13 euro excl. verzending

Ook de PS3 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Little Big Planet 2 bij The Hutt nu voor 15 pond

http://www.thehut.com/gam...bigplanet-2/10215194.html

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Crowbar schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 07:35:
[...]

Helaas. Order is inderdaad gecancelled.

Dear
Thank you for placing your recent order with us at zavvi.com.

We're really sorry to let you know, that we have had to cancel your order as this did not meet the promotional criteria. The promotion was enter at least 1 item of clothing at £17.99 and receive 1 copy of a selection of pre-order titles.

We're really sorry for any inconvenience that this may have caused you, and hope that you will return and continue shopping with us in the future.

If you're card had been charged you have been issued a full refund, however if you're payment has not yet been taken rest assured you will not be charged.

Regards
Zavvi.com

Wel jammer, had al wel een verzendbevestiging gehad van het kledingstuk, maar daar zit ik natuurlijk niet op te wachten.
Al een kledingstuk ontvangen?

Ik dacht als ze alles cancelen begrijpelijk, de aanbieding was te mooi. Maar nu kreeg ik gister een TNT kaartje in de bus, het kledingstuk is gearriveerd en ik kan het ophalen. Tevens is er £17,99 van de CC af. Terugsturen kost € 10,27 naar de Kanaaleilanden. Nu heb ik wel zoiets van volgens jullie eigen reglementen is de order nu geaccepteerd. (Terms & Conditions, punt 9: The conclusion of a contract between you and us will take place when we (i) debit your credit, debit card or PayPal account or (ii) dispatch the goods to you or commence the services, whichever is the later. ;)

We zien wel, ook veel discussie op andere fora en op de Facebook pagina van Zavvi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik heb vandaag bij de FRS in Arnhem Fallout New Vegas opgepikt voor 20 euro, terwijl hij elders volgens mij voor meer over de toonbank gaat. Let wel, dit is de vanilla versie (dus zonder DLC), toch wel een mooi prijsje vind ik zo.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Hij is bij The Hut 14.85 GPB, voor PS3 & XBOX en verzenden is gratis, heb je iets meer geduld nodig maar wel goedkoper.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:02:
Hij is bij The Hut 14.85 GPB, voor PS3 & XBOX en verzenden is gratis, heb je iets meer geduld nodig maar wel goedkoper.
En daarbij moet je het nog even naar euro omrekenen en het kan zijn dat je douanekosten moet betalen omdat het niet uit de Europese unie komt maar uit de kanaaleilanden . Terwijl je hem bij amazon voor hetzelfde geld hem kan halen en binnen 2 dagen binnen heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Okee dat word dan 16,53, ik zit er niet zo heel goed maar vele malen bij the hut besteld en er staat op dat hij uit GB komt, doanekosten treden pas in boven een bepaald bedrag toch? ik heb hier nog nooit last van gehad.

maakt verder neit veel uit, ik wil vooral zeggen; mocht je een game willen aanschaffen loont het bijna altijd wel door eerst even goed rond te kijken.

[ Voor 26% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 05-07-2011 15:36 ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Nazanir schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:18:
Ik heb vandaag bij de FRS in Arnhem Fallout New Vegas opgepikt voor 20 euro, terwijl hij elders volgens mij voor meer over de toonbank gaat. Let wel, dit is de vanilla versie (dus zonder DLC), toch wel een mooi prijsje vind ik zo.
Er bestaat toch ook nog geen versie mét DLC? er is naar mijn weten ooit gerept over een GOTY edition maar die is nog niet in de schappen vernomen.....
Overigens is hij in de pricewatch 14,99 voor pc en ps3 en 19,99 voor x360.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 11:57
KingKoning schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:39:
[...]
Er bestaat toch ook nog geen versie mét DLC? er is naar mijn weten ooit gerept over een GOTY edition maar die is nog niet in de schappen vernomen.....
Overigens is hij in de pricewatch 14,99 voor pc en ps3 en 19,99 voor x360.....
En is de DLC niet enkel voor XBOX360 en PC? Niet dat het voor de desbetreffende koper moet uitmaken omdat ik niet kon zien welke versie hij heeft gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Jumpman schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:20:
[...]

Ik dacht als ze alles cancelen begrijpelijk, de aanbieding was te mooi. Maar nu kreeg ik gister een TNT kaartje in de bus, het kledingstuk is gearriveerd en ik kan het ophalen. Tevens is er £17,99 van de CC af. Terugsturen kost € 10,27 naar de Kanaaleilanden. Nu heb ik wel zoiets van volgens jullie eigen reglementen is de order nu geaccepteerd. (Terms & Conditions, punt 9: The conclusion of a contract between you and us will take place when we (i) debit your credit, debit card or PayPal account or (ii) dispatch the goods to you or commence the services, whichever is the later. ;)

We zien wel, ook veel discussie op andere fora en op de Facebook pagina van Zavvi.
Klinkt wel typisch als Zavvi. Erg goedkoop, maar blinkt niet uit in verzendtijden en service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Motorstorm Apocalypse (PS3) €19,95 bij FRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
Jumpman schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:20:
[...]

Jep, trui is binnen (en gelukkig niet te groot). Ik kreeg wel een bevestiging van paypal dat ze 17.99 pond terug hadden gestort. Ik hou dus een gratis trui over aan dit geintje, maar liever had ik die 2 games tegen een mooi prijsje gehad.

Edit: wow, 10 minuten wat tekst gelezen op de facebookpagina. Er zijn best een hoop boze klanten!

[ Voor 4% gewijzigd door Crowbar op 07-07-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Antwoord gehad van Zavvi:
Hi,

Thank you for contacting Zavvi.com

Unfortunately we have had a mass problem with this promotion. Although you may receive the item of clothing, you will not receive the games, or be charged. If you do receive the clothing please contact us so that we can send you the returns information.

I am sorry for any inconvenience this may have caused.

Regards,
Rachael
Mocht ik die broek nog krijgen ga ik hem dus mooi niet terugsturen, mocht het niks zijn gooi ik hem nog liever weg dan dat ik 10 euro mag lappen om het terug te sturen.

Begrijp me niet verkeerd, normaal stuur ik games netjes terug als ze bijvoorbeeld dubbel verstuurd zijn, maar ik het gewoon waardeloos hoe Zavvi met dit hele gebeuren omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:11
Brink £14.98 PS3 & Xbox 360
Mortal Kombat £19.98 Xbox 360
Lego Star Wars 3 £22.98 Xbox 360
Red Faction Armageddon £19.98 PS3
Hunted: The Deomn's Forge £19.98 Xbox 360 & PS3
Knights Contract £9.98 PS3
Dirt 3 £19.98 Xbox 360 & PS3

bij Amazon.co.uk
Bestelling op of rond de 25 pond = gratis verzending (binnen 2/3 na verzending heb je het in huis).

Verder heeft Amazon nog wel andere mooie aanbieding, AC: Brotherhood (Platinum) 12.99GBP etc.
Zelf even kijken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Reiben schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:38:
Antwoord gehad van Zavvi:
[...]

Mocht ik die broek nog krijgen ga ik hem dus mooi niet terugsturen, mocht het niks zijn gooi ik hem nog liever weg dan dat ik 10 euro mag lappen om het terug te sturen.

Begrijp me niet verkeerd, normaal stuur ik games netjes terug als ze bijvoorbeeld dubbel verstuurd zijn, maar ik het gewoon waardeloos hoe Zavvi met dit hele gebeuren omgaat.
Als je het terug moet sturen, dan zul je heus niet zelf voor de kosten hoeven op te draaien.
Kunnen ze onmogelijk verwachten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:22
vraagje. op welke site kan je game figurines(poppetjes) kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Ik heb al 1,10 aan valutakosten gemaakt die ik nooit terug zie dus als ik die korte broek binnen krijg gaat deze dus echt niet terug. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:57

Sagat

Is pappa x2!

Dj hero 1&2 inc turntable voor wii en x360 voor 40 euro.
Bij gamesshoppen.nl

Ik heb echt al te veel games liggen (steam sale 8)7 :9~ ), maar anders had ik dit zekers gedaan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 09:37
Dennis Lammers schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 19:02:
Brink £14.98 PS3 & Xbox 360
Mortal Kombat £19.98 Xbox 360
Lego Star Wars 3 £22.98 Xbox 360
Red Faction Armageddon £19.98 PS3
Hunted: The Deomn's Forge £19.98 Xbox 360 & PS3
Knights Contract £9.98 PS3
Dirt 3 £19.98 Xbox 360 & PS3

bij Amazon.co.uk
Bestelling op of rond de 25 pond = gratis verzending (binnen 2/3 na verzending heb je het in huis).

Verder heeft Amazon nog wel andere mooie aanbieding, AC: Brotherhood (Platinum) 12.99GBP etc.
Zelf even kijken dus ;)
Hmmm inmiddels is Mortal Kombat £30. Maakt het weer stuk minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
EA Sports Active 2 (PS3) voor 14,85 GBP incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Alice: Madness Returns
23.91GBP incl. verzendkosten bij Amazon.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
champion16 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 23:45:
vraagje. op welke site kan je game figurines(poppetjes) kopen?
www.gator.nl
www.visiontoys.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamerPieter
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 21:08
Heeft die Infamous 2 dan de Nederlandse taal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Pre Order PS3/XBOx360 Battlefield 3 Limited Edition ongeveer £34,85 (met code: 330ZAVCODE) bij www.zavvi.com.

Alleen vandaag nog.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 08-07-2011 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
Jumpman schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:51:
Pre Order PS3/XBOx360 Battlefield 3 Limited Edition ongeveer € 40,00

34,85 (met code: 330ZAVCODE)

Alleen vandaag nog.
Leuk... als je ook zou vertellen wáár ;) Zavvi?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Hahn schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:53:
[...]

Leuk... als je ook zou vertellen wáár ;) Zavvi?
www.zavvi.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Jumpman schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:07:
Goede deal:

PS3 Driver: San Francisco Pre-order £36.85
PS3 Battlefield 3: Limited Edition Pre-order £37.85
Henleys Helston Jumper - Charcoal (Knitwear Clothing/Men/Clothing) £17.99
Gratis verzenden

Totaal voor: £ 48,69 = € 56,00 (£ 44,00 korting)

Nadeel is niet op releasedag binnen. Ik heb ook nog geprobeerd 2x Battlefield 3 Limited Edition te bestellen of een PS3 en XBOx360 versie, maar die vlieger ging niet op.

Links lijken nu niet meer te werken overigens.
Nadat ik eerder deze week het kledingstuk kreeg en deze volledig in rekening was gebracht na het cancellen, contact gehad met Zavvi. Ze hebben het geld terug gestort en het kledingstuk mag ik houden. Een aardige oplossing, echter waren ze volgens hun eigen Terms & Conditions het 'contract' van de order al aangegaan, bij het in rekening brengen en verzenden van één item van de complete order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsaj_Nav
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:54

Repsaj_Nav

Hallo, ik ben Jasper

Bij de MediaMarkt (in Eindhoven) nu "entertainment special": 3 topgames voor €49.
Ga denk ik zo eens een aantal "must haves"-scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 10:15
Repsaj_Nav schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:28:
Bij de MediaMarkt (in Eindhoven) nu "entertainment special": 3 topgames voor €49.
Ga denk ik zo eens een aantal "must haves"-scoren.
Staat dat in de folder? en wat zijn topgames? Recente spellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsaj_Nav
  • Laatst online: 15-09 14:54

Repsaj_Nav

Hallo, ik ben Jasper

Dat staat in de folder, maar kan online geen lijst vinden waar je uit kan kiezen.
Op het plaatje zie ik Killzone 3, God of War 3, NFS Shift 2, NFS Hot Pursuit, Fifa 11, De Blob 2, etc staan. Zijn dus niet de allernieuwste spellen, maar volgens mij blijft het een aantrekkelijke aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Repsaj_Nav schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:36:
Dat staat in de folder, maar kan online geen lijst vinden waar je uit kan kiezen.
Op het plaatje zie ik Killzone 3, God of War 3, NFS Shift 2, NFS Hot Pursuit, Fifa 11, De Blob 2, etc staan. Zijn dus niet de allernieuwste spellen, maar volgens mij blijft het een aantrekkelijke aanbieding.
Alleen PS3 spellen of ook Xbox 360? Ik vind alleen een Ipod mania folder als ik op de mediamarkt site kijk. (toch gevonden - ik ga even kijken)_

[ Voor 3% gewijzigd door m3gA op 11-07-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
van budgetgaming:
PlayStation 3
Pure Football € 9,-
Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 € 19,-
Transformers: War For Cybertron € 19,-
LEGO Harry Potter Years 1-4 € 19,-
Call of Duty: Modern Warfare 2 € 33,-
Alice: Madness Returns € 44,-
DJ Hero 2 + Draaitafel € 44,- (Volgens mij nog steeds inclusief DJ Hero 1)
F.E.A.R. 3 € 44,-
Portal 2 € 44,-
Shadows of the Damned € 44,-
Gran Turismo 5 € 49,-
Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 € 49,-
Infamous 2 € 49,-
Transformers: Dark of the Moon € 49,99 (Inclusief de film)
Cabela's Dangerous Hunts 2011 + Gun € 59,-

3 Voor € 49,- met keuze uit:
Assassin’s Creed Brotherhood
Brink
Bulletstorm Limited Edition
Castlevania: Lords of Shadow
Colin McRae DiRT 2 (Platinum)
Crysis 2
Dance on Broadway
De Blob 2: The Underground
Fallout New Vegas
FIFA 11
God Of War 3 (Platinum)
Heavy Rain Move Edition
Homefront
Infamous (Platinum)
Killzone 3
LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
LEGO Star Wars: The Complete Saga
Mafia II
Mass Effect 2
Medal Of Honor
Megamind: Kampf Der Rivalen (Nederlandse titel Megamind: Ultimate Showdown)
Michael Jackson: The Experience
Modnation Racers (Platinum)
Mortal Kombat
Motor Storm: Apocalypse
My Fitness Coach Club
Need For Speed: Hot Pursuit Limited Edition
Need For Speed: Shift 2 Unleashed Limited Edition
Prince Of Persia HD Trilogy 3D
Prince Of Persia: The Forgotten Sands
Shaun White Skateboarding
Star Wars: The Force Unleashed 2
Start The Party
The Fight
The Sims 3
Tom Clancy’s H.A.W.X. 2
Top Spin 4
Uncharted 2: Among Thieves
Virtua Tennis 4
WWE Smackdown vs. RAW 2011

Xbox 360
Pure Football € 9,-
Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 € 19,-
Transformers: War For Cybertron € 19,-
Call of Duty: Modern Warfare 2 € 33,-
Alice: Madness Returns € 44,-
F.E.A.R. 3 € 44,-
Portal 2 € 44,-
Razer Onza Tournament Edition € 44,-
Shadows of the Damned € 44,-
Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 € 49,-
Transformers: Dark of the Moon € 49,99 (Inclusief de film)
Cabela's Dangerous Hunts 2011 + Gun € 59,-

3 Voor € 49,- met keuze uit:
Assassin’s Creed Brotherhood
Assassin’s Creed II
Battlefield: Bad Company 2
Blur
Brink
Bulletstorm
Call of Duty: Modern Warfare
Castlevania: Lords of Shadow
Crackdown 2
Crysis 2
Dance Central
De Blob 2: The Underground
Dead Space 2
Dragon Age II
Fallout New Vegas
FIFA 11
Fighters Uncaged
Forza Motorsport 3
Kinect Sports
Kinectimals
Mafia 2
Medal Of Honor
Michael Jackson: The Experience
Mortal Kombat
Motionsports
Need For Speed: Hot Pursuit
Need For Speed: Snift 2 Unleashed
Prince Of Persia: The Forgotten Sands
Pro Evolution Soccer 2011
Shaun White Skateboarding
Star Wars: The Force Unleashed 2
The Sims 3
Tom Clancy’s H.A.W.X. 2
Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction
Top Spin 4
Virtua Tennis 4
Your Shape: Fitness Evolved

is 16.50 per spel dus de meeste zijn wel goedkoper bij engelse webshops te krijgen. jammer dat portal 2 niet mee doet anders was ik voor AC:B, Killzone 3 en die gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Ik wil Mortal Kombat wel maar voor de rest zie ik er weinig bij wat ik wil hebben..en los vind ik hem nog wat te duur (ik koop alleen budget spellen )

[ Voor 28% gewijzigd door m3gA op 11-07-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
m3gA schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:54:
Ik wil Mortal Kombat wel maar voor de rest zie ik er weinig bij wat ik wil hebben..en los vind ik hem nog wat te duur (ik koop alleen budget spellen )
3x kopen en de rest op marktplaats :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Edit: laat maar, rest van het topic doorgelezen.

[ Voor 65% gewijzigd door Reiben op 11-07-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Reiben schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:41:
Leuk zo'n lange lijst, maar wellichthandig om te vermelden waar je dit kan kopen.
Mediamarkt... Gamers Heaven (actie, net als ''ipod mania''), volgens budgetgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

@mm actie:
Goed kijken of er geen overlap is met deFRS 2 voor 25 actie.

Verder voor wat oudere games is dynabyte ook interresant. Daar is (iig in Amersfoort) nog de sticker actie. En dat houdt in dat je wanneer je 3 gestickerde games koopt de goedkoopste gratis is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Niet echt een aanbieding. Tenzij het alleen voor console's is dan vindt ik het nog wel duur eigelijk. Alle 3 assasin's creed delen op steam voor 27 euro.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Je kan steam niet echt vergelijken met console games. Console games zijn over het algemeen al duurder dan pc + dat steam nu een summer sale heeft waardoor de prijs nog eens extra veel lager ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik weet niet hoe graag/snel je de games wilt spelen, maar ik verwacht met de steam winter sale een betere prijs voor die bundel te betalen.

Maar dit topic is toch alleen voor consoles?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xPhantom schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:43:
[...]

Mediamarkt... Gamers Heaven (actie, net als ''ipod mania''), volgens budgetgaming
Net even bij de MM Bergen op Zoon geweest, om Battlefield Bad Company2, MoH en Crysis2 voor de xbox te halen...helaas, stonden er geen van 3 meer, heb de Need for Speeds ook niet gezien. Lokkertje? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
Jammer dat er maar geen 360 aanbieding komt voor de console plus black ops en drie map packs. :o Ga echt niet de volle prijs betalen terwijl MW3 al in november eraan komt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Foxhound83 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:30:
Jammer dat er maar geen 360 aanbieding komt voor de console plus black ops en drie map packs. :o Ga echt niet de volle prijs betalen terwijl MW3 al in november eraan komt. :D
Dan zou ik toch voor tweede hands gaan kijken ipv blijven hopen want CoD games staan erom bekend voor hoge prijzen verkocht te blijven worden. Bijvoorbeeld MW2 voor de 360 is bij NL webshops nog steeds vanaf 30 euro zonder mappacks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij Media Markt in Rotterdam centrum geweest voor de '3 voor 49 euro' aanbieding. In totaal zes spellen meegenomen:

- Brink (Xbox 360)
- Motorstorm Apocalypse (PS3)
- Need for Speed: Hot Pursuit 2 (Xbox 360)
- Mass Effect 2 (PS3)
- Uncharted 2 (PS3)
- God of War 3 (PS3)

Ben wel happy met de aankopen :-) Veel spellen waren al uitverkocht toen ik kwam. Mass Effect 2, Battlefield en Castlevania Lords of Shadow voor de Xbox 360 bijvoorbeeld. Volgens de verkoper liep het al sinds de ochtend storm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 15-09 20:25
Net naar de mediamarkt Cruquius geweest en daar Shift 2, Killzone 3 en Dirt 2 weten te scoren. Er lagen nog best veel spellen op voorraad dus was genoeg keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Foxhound83 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:30:
Je kan ze ook apart kopen,

4200 punten voor 33 euro bij amazon
Black ops voor 33 euro bij amazon
250 GB console + Homefront 188 euro bij Bartsmit
Die Homefront kan je verkopen voor 15 euro

En je hebt een prachtige console+games voor iets boven de 220 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Rockvee2 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:26:
[...]

Je kan ze ook apart kopen,

4200 punten voor 33 euro bij amazon
Black ops voor 33 euro bij amazon
250 GB console + Homefront 188 euro bij Bartsmit
Die Homefront kan je verkopen voor 15 euro

En je hebt een prachtige console+games voor iets boven de 220 euro :)
Zet er dan ook een Gold aanbieding bij want na 1 maand zal hij denk ik wel verder willen spelen met zijn mappacks :) Dus voor ergens rond de 275 euro totaal zou ik dan op rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Als iemand nog een derde game "nodig" heeft bij de Mediamarkt actie: voor €19 inclusief verzendkosten wil ik Mortal Kombat voor de Xbox 360 wel hebben.

Edit: Inmiddels in bezit van MK, dus bovenstaande is niet meer relevant.

[ Voor 21% gewijzigd door kippengaas op 13-07-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
http://www.bee.com/games/xbox-360/action/mafia-ii-3/

7.20 pond inclusief verzenden met de code CHESTER :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Vandaag bij de Mediamarkt geweest me toch kunnen bedwingen. :-) Ik was verbaasd hoeveel verschillende games er nog waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Laatst online: 14:02

f.h

Ik ben gistermiddag even langs gelopen bij de MM in Alphen en daar was helaas al een hoop verkocht. Voor mij persoonlijk was er nog maar 1 van de 3 PS3 games die ik wilde hebben. Verkoper zei ook dat het enorm druk was geweest, goede actief dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

@kippegaas:
Zet je dm aan, ik wil ook mk, en als ik daar nog maar 1 ipv 2 games hoef bij te zoeken kunnen wellicht een dealtje maken :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
f.h schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:53:
Ik ben gistermiddag even langs gelopen bij de MM in Alphen en daar was helaas al een hoop verkocht. Voor mij persoonlijk was er nog maar 1 van de 3 PS3 games die ik wilde hebben. Verkoper zei ook dat het enorm druk was geweest, goede actief dus :)
Weet jij of ze MK voor de PS3 nog hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Sagat schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:01:
@kippegaas:
Zet je dm aan, ik wil ook mk, en als ik daar nog maar 1 ipv 2 games hoef bij te zoeken kunnen wellicht een dealtje maken :)
Oh ik wist niet dat die uit stond :) Ik heb al een dealtje gesloten met iemand anders, dus ik ben inmiddels al voorzien. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

kippengaas schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:17:
[...]
Oh ik wist niet dat die uit stond :) Ik heb al een dealtje gesloten met iemand anders, dus ik ben inmiddels al voorzien. Succes ermee!
Thanks, misschien nog iemand anders die ook maar 1 game wil?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktulu666
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:26
Games kan je ook per stuk voor €16,33 meekrijgen.
Net 2 games gehaald bij mm Alexander en daar lagen ook nog een aantal exemplaren van mk voor de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
ktulu666 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 17:56:
Games kan je ook per stuk voor €16,33 meekrijgen.
Net 2 games gehaald bij mm Alexander en daar lagen ook nog een aantal exemplaren van mk voor de ps3.
hangt van het filiaal af, in DH en Rijswijk doen ze het iig niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

Kinect nu bij de Intertoys voor 85 euro! alleen geldig op donderdag 14 juli, vrijdag 15 juli en zaterdag 16 juli voor €85,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
bij dixons online ninja gaiden sigma 2 en time crisis razing storm voor 7.50 per stuk (inclusief verzenden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

El_V schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:15:
bij dixons online ninja gaiden sigma 2 en time crisis razing storm voor 7.50 per stuk (inclusief verzenden)
Thanks for the tip! Mooi prijsje voor Ninja Gaiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Juansen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:47
Dag budgetgamers!

Ik ben van plan een PS3 aan te schaffen en was op zoek naar een goede koop.
Nu ben ik eerst op marktplaats gaan rondneuzen, de meeste aanbiedingen liggen daar rond de 240-250e en dan zonder iets extra's. Ik koop dan denk ik toch liever een nieuwe!

Nu is er bij Bart Smit de volgende aanbieding:

Playstation 3 320 GB Studio 100 Pack €299,-

•Sony Playstation 3 slim 320 Gb
•controller oplaadkabel
•wireless dualshock controller (Bluetooth)
•AV scart kabel
•Nederlandstalige handleiding
•Wireless microphones
•Singstar: Studio 100

Singstar doe ik het niet voor, maar is dit volgens jullie een goede aanbieding of kan ik beter verder kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
ik heb mooiere aanbiedingen gezien. en als je het voor het speel niet doet dan kun je hem beter los kopen want dan ben je goedkoper uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Juansen
Mjah, ik kan niet veel goedkopere aanbiedingen voor de 320gb slim-versie vinden momenteel.
Even afwachten dan maar!

Edit: Ik vind net een ps3 slim 250gb, met 2 controllers voor €230 (tweedehands, maar wel 60 dagen garantie)
Denk dat ik niet snel wat beters tegenkom!

[ Voor 39% gewijzigd door Don Juansen op 14-07-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Zojuist bij MM Utrecht 3x PS3 L.A. Noire Slip Of The Tongue Edition meegenomen. Één voor me collega, één voor me broertje en één voor mezelf. € 16,33 voor eerste batch van een topgame van 2 maanden oud is geen geld.

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 14-07-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Don Juansen schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:38:
Mjah, ik kan niet veel goedkopere aanbiedingen voor de 320gb slim-versie vinden momenteel.
Even afwachten dan maar!

Edit: Ik vind net een ps3 slim 250gb, met 2 controllers voor €230 (tweedehands, maar wel 60 dagen garantie)
Denk dat ik niet snel wat beters tegenkom!
Ik zou geen tweedehands consoles kopen, je hebt maar 60 dagen garantie en voor iets meer geld heb je 730 dagen garantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt Eindhoven heeft Mortal Combat niet meer. Wou zelf Killzone 4, Mortal Kombat en LA Noire kopen maar helaas. Weet iemand waar ik die combi nog wel kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Juansen
Rockvee2 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:44:
[...]

Ik zou geen tweedehands consoles kopen, je hebt maar 60 dagen garantie en voor iets meer geld heb je 730 dagen garantie ;)
730 dagen? Ik dacht dat er max 1 jaar garantie op de PS3 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:43
Don Juansen schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:50:
[...]

730 dagen? Ik dacht dat er max 1 jaar garantie op de PS3 zit?
Consumentenrecht, 1 jaar bij fabriek (sony dit geval), 2 jaar bij het verkooppunt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Juansen
Thasquealer schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:53:
[...]

Consumentenrecht, 1 jaar bij fabriek (sony dit geval), 2 jaar bij het verkooppunt.
Oh, top dank voor de info. Komt het vaak voor dat de PS3 defect raakt dat dit echt nodig is dan?
Ik heb namelijk met andere hardware (pc/laptop) nog geen hardnekkige defecten meegemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:46:
Mediamarkt Eindhoven heeft Mortal Combat niet meer. Wou zelf Killzone 4, Mortal Kombat en LA Noire kopen maar helaas. Weet iemand waar ik die combi nog wel kan kopen?
Killzone 4 wordt lastig schat ik. ;)

Zelf zoek ik nog PS3 Assassins Creed: Brotherhood. Als iemand deze nog geseald en onbeschadigd heeft wil ik deze wel ruilen voor PS3 Top Spin 4 of PS3 L.A. Noire (SOTT Edition). Beide natuurlijk geseald, me collega wil er toch vanaf.

Combinaties van de goede spellen lukt vaak niet, overal zijn er wel een paar toppers op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone 3 bedoel ik ja :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Laatst online: 14:02

f.h

TAG_ScorpioN schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:43:
[...]

Weet jij of ze MK voor de PS3 nog hadden?
Sorry niet op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Don Juansen schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:55:
[...]

Oh, top dank voor de info. Komt het vaak voor dat de PS3 defect raakt dat dit echt nodig is dan?
Ik heb namelijk met andere hardware (pc/laptop) nog geen hardnekkige defecten meegemaakt!
Mwoah getallen die genoemd worden liggen rond de 5% van de consoles met problemen. Vooral Y-Lod problemen komen wat vaker voor.

Op dezelfde dag dat ik mijn PS3 2de hands voor 250 euro verkocht (met Fifa 11 singleplayer, 1 controller en 10 maanden out) zag ik een nieuwe PS3 aanbieding voor 250 euro. Ik wil maar even zeggen dat als je nog even kunt wachten je er vast wel goede aanbiedingen langs komen. Ik heb dat geduld nooit en op het moment dat ik beslis om iets te kopen de op dat moment goedkoopste aanbieding de mijne gaat zijn. Maar vaak kom je er naderhand dan achter dat je beter een paar weekjes of een maandje had kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Juansen
Kluutmaran schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:14:
[...]

Mwoah getallen die genoemd worden liggen rond de 5% van de consoles met problemen. Vooral Y-Lod problemen komen wat vaker voor.

Op dezelfde dag dat ik mijn PS3 2de hands voor 250 euro verkocht (met Fifa 11 singleplayer, 1 controller en 10 maanden out) zag ik een nieuwe PS3 aanbieding voor 250 euro. Ik wil maar even zeggen dat als je nog even kunt wachten je er vast wel goede aanbiedingen langs komen. Ik heb dat geduld nooit en op het moment dat ik beslis om iets te kopen de op dat moment goedkoopste aanbieding de mijne gaat zijn. Maar vaak kom je er naderhand dan achter dat je beter een paar weekjes of een maandje had kunnen wachten.
Ok, ik zal proberen mijn ongeduld de kop in te drukken en dit forum nog een tijdje te volgen.
Tenminste, worden enkel aanbiedinge voor de spellen hier gedropt of ook voor de console door de community?

Uiteraard neus ik zelf ook nog ff verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Jumpman schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:54:
Zojuist bij MM Utrecht 3x PS3 L.A. Noire Slip Of The Tongue Edition meegenomen. Één voor me collega, één voor me broertje en één voor mezelf. € 16,33 voor eerste batch van een topgame van 2 maanden oud is geen geld.
Dan heb je wel geluk gehad. Die games horen volgens mij niet bij de actie van 3 games voor €49. Ik ben jaloers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
kippengaas schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:42:
[...]

Dan heb je wel geluk gehad. Die games horen volgens mij niet bij de actie van 3 games voor €49. Ik ben jaloers :)
Sinds vandaag wel bij MM Utrecht! Ik vroeg er naar en toen zei de medewerker dat ze besloten hadden gezien de voorraden een aantal games mee te laten doen met de actie, die niet overal meededen. Uit mijn hoofd gezegd: L.A. Noire, F.E.A.R. 3, Duke Nukem Forever en nog een paar die ik me niet meer voor de geest kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:48:
[...]

Sinds vandaag wel bij MM Utrecht! Ik vroeg er naar en toen zei de medewerker dat ze besloten hadden gezien de voorraden een aantal games mee te laten doen met de actie, die niet overal meededen. Uit mijn hoofd gezegd: L.A. Noire, F.E.A.R. 3, Duke Nukem Forever en nog een paar die ik me niet meer voor de geest kan halen.
Mmm, morgen toch maar es een belletje wagen naar de MM Bergen op Zoom. Hopelijk geld die actie ook voor de xbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik niet in de buurt woon van Utrecht. Ik wil Duke Nukem, FEAR 3 en LA Noire wel hebben voor die prijs :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:49

ijskonijn

Now MOVE!

Jumpman schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:48:
[...]

Bij de Media Markt in Heerlen waren er ook games die er ook aan meededen terwijl ze niet op de lijst stonden.
Duke Nukem Forever en InFamous 2 kon je bijvoorbeeld ook kiezen, L.A. Noire dan weer niet.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:46:
Probeer MM Breda, die heeft gisteren een verse batch binnen gekregen.
Collega van mij heeft voor mij MK ook opgepikt daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 20:29

TDB

Don Juansen schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:16:
Dag budgetgamers!

Ik ben van plan een PS3 aan te schaffen en was op zoek naar een goede koop.
Nu ben ik eerst op marktplaats gaan rondneuzen, de meeste aanbiedingen liggen daar rond de 240-250e en dan zonder iets extra's. Ik koop dan denk ik toch liever een nieuwe!

Nu is er bij Bart Smit de volgende aanbieding:

Playstation 3 320 GB Studio 100 Pack €299,-

•Sony Playstation 3 slim 320 Gb
•controller oplaadkabel
•wireless dualshock controller (Bluetooth)
•AV scart kabel
•Nederlandstalige handleiding
•Wireless microphones
•Singstar: Studio 100

Singstar doe ik het niet voor, maar is dit volgens jullie een goede aanbieding of kan ik beter verder kijken?
Even mijzelf retweeten: http://www.internetshop.n...-little-big-planet/p41021

PS3 320gb + LBP2 voor 275.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Vandaag RDR voor €19,99 bij bol.com (dagaanbieding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Goede aanbieding! Toch wacht ik nog even. Ik heb het gevoel dat we aan de vooravond staan van RDR: The Complete Edition (of iets in die trant) (RDR En RDR Undead Nightmare Pack), dan pik ik straks liever deze op.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 15-07-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ik ben ook geïnteresseerd in de GOTY/Complete Edition, maar met die leuke prijsjes moet ik wel moeite doen om niet te kopen 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door MeltedForest op 15-07-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Dit weekend bij TheHut.com korting op je bestelling d.m.v. onderstaande codes.

Bestel voor 10 pond of meer en je krijgt 1 pond korting (SUPER1)

Bestel voor 20 pond of meer en je krijgt 2 pond korting (SUPER2)

Bestel voor 40 pond of meer en je krijgt 4 pond korting (SUPER4)

Eigenlijk een soort van 10% korting op je bestelling dus, maar als je een 10% kortingscode van TheHut hebt kan je vaak een betere deal maken (bijvoorbeeld bij 25 pond).

Ook loont het om games apart te bestellen (geen verzendkosten dus maakt niks uit) en dan kan je dus meerdere keren korting krijgen (per game en niet per bestelling).

Misschien wel aardig:
EA Sports Active 2 (inclusief sportaccessoires) - PS3 12.85GBP maar met 1 pond korting betaal je nog maar 11.85GBP. http://www.thehut.com/gam...ts-active-2/10215876.html

[ Voor 14% gewijzigd door Deezers op 15-07-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

LuPo schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:06:
Vandaag RDR voor €19,99 bij bol.com (dagaanbieding).
Hmmm, hij staat er nog steeds voor €19,99 zie ik. Maar ben net als bovenstaande meer aan het wachten op een GOTY editie oid, als die er ooit nog komt.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Pagina: 1 ... 30 ... 76 Laatste

Let op:
In dit topic worden aanbiedingen gepost... het is dus niet de bedoeling dat je vraagt om aanbiedingen
  • Geen offtopic discussies.
  • Zet er even het platform bij als je een aanbieding plaatst.
  • Wees er zeker van dat het een aanbieding betreft, check Budgetgaming of Pricewatch
  • Voor dit topic geldt, net als heel GoT, dat het aanbieden van je eigen hardware/software niet de bedoeling is, daarvoor hebben we V&A
  • Aanbiedingen op Marktplaats horen in dit topic dus ook niet thuis.
  • Verwijder referrals in de links die je plaatst. Dit betekent ook dat links naar Pepper en andere tussen-sites niet gewenst zijn.
  • Alles met betrekking tot budget en gratis PC games: PC Budget Gaming topic.
  • Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic