Ik zag dit topic toevallig voorbij komen en ik weet niet of dit de goede plek is, maar ik heb een PS3 met een aantal spellen die ik niet meer speel en die daarom voor niet zoveel geld een nieuwe eigenaar kunnen krijgen. Indien er interesse is kan ik wel een lijstje posten, PM mag ook.
Tweakers heeft daar een apart gedeelte voor genaamd Vraag & Aanbod.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Gisteren toch maar BF2 gekocht, had hem al in mijn rek staan als fysieke game maar voor 5 eu op steam kan je dan geen buil vallen om te kunnen gamen zonder eerst een SN in te hoeven voeren en patches en updates te draaien. 20 eu is overigens echt nog steeds belachelijk veel. Maargoed die discussie hoeven we niet te starten steam is gewoon vaak 'te duur'.
Maakt voior mij lekker niks uit. BFBC2 gekocht, lekker goedkoop!g0tanks schreef op zondag 08 mei 2011 @ 19:03:
Bad Company 2 $6,80 in US en €13,60 in EU.Jammer hoor, anders had ik hem wel gekocht.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Kijk dat is nog eens een relaxte aanbieding. Hoe lang duurt deze actie voor Battlefield? (Dag aanbieding?)
Tot vanavond 19u, zoals elke daily dealMadje schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:33:
Kijk dat is nog eens een relaxte aanbieding. Hoe lang duurt deze actie voor Battlefield? (Dag aanbieding?)
En die midweek madness, is dat een bepaald type game of kan dat van alles zijn? Want je hebt van die echte budget geen-mainstream games en gewoon de populaire games. Wat ik bedoel te vragen is, zit daar verschil in qua aanbod?Sorbo schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:35:
[...]
Tot vanavond 19u, zoals elke daily dealDaarna is EA Week afgelopen, en zullen de eerste Midweek Madness deals kunnen verschijnen
Gamersgate heeft een grote 1C sale, 100+ games 70% off.

Steam Midweek deals gebeuren meestal dinsdag avond 7 uur pas.
Ik zelf ben een vreselijk grote fan van Space Rangers 2 Reboot.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vGQfee1BoRg]
Geweldige game als je van Turnbased Space RPG's houdt
En het is heel open-ended. (De screenshots op Gamersgate zijn dom en laten bijna niks van het spel zien, alleen een minigame, en het is standalone dus de rest heb je niet nodig)

Steam Midweek deals gebeuren meestal dinsdag avond 7 uur pas.
Ik zelf ben een vreselijk grote fan van Space Rangers 2 Reboot.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vGQfee1BoRg]
Geweldige game als je van Turnbased Space RPG's houdt
[ Voor 76% gewijzigd door Pheace op 09-05-2011 20:29 ]
Steam
Space Chem -50% = 7,49 Euro
Hmm, OF
Direct van de game maker's website voor $7.50, key kan je in Steam gebruiken
Space Chem -50% = 7,49 Euro
Hmm, OF
Direct van de game maker's website voor $7.50, key kan je in Steam gebruiken
[ Voor 53% gewijzigd door Pheace op 09-05-2011 21:11 ]
Heel wisselend hoewel de voorkeur voor de Midweek Madness meestal toch wel in wat oudere games ligt of wat meer richting Indie.loewie1984 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:11:
En die midweek madness, is dat een bepaald type game of kan dat van alles zijn? Want je hebt van die echte budget geen-mainstream games en gewoon de populaire games. Wat ik bedoel te vragen is, zit daar verschil in qua aanbod?
Maar dat staat los van de zaken als zo'n EA week of andere sales. Gewoon bijhouden is het devies.
Greenmangaming (PC-DD)

Iceberg Interactivegames -50%
Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder 4.99 €
Darkness Within 2: The Dark Lineage 9.99 €
Star Ruler 8.74 €

Playlogic games -50%
Airborne Troops 6.48 €
Alpha Black Zero 3.65 €
Knights of the Temple 2 9.98 €
Ik zie de naam Star Ruler wel vaker terug komen, toch maar eens kijken.

Iceberg Interactivegames -50%
Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder 4.99 €
Darkness Within 2: The Dark Lineage 9.99 €
Star Ruler 8.74 €

Playlogic games -50%
Airborne Troops 6.48 €
Alpha Black Zero 3.65 €
Knights of the Temple 2 9.98 €
Ik zie de naam Star Ruler wel vaker terug komen, toch maar eens kijken.
[ Voor 15% gewijzigd door Pheace op 09-05-2011 20:45 ]
Good Old Games (PC-DD)
The Witcher Enhanced Edition Director's Cut -50% = $4.99 (Ja dollar dus ~3.48 Euro)
Ook mag je een gratis game kiezen van deze vijf: Beyond Divinity, Divine Divinity, Goth 2: Gold, Realms of Arkania 1+2, Realms of Arkania 3.
En je krijgt een downloadable Collector's Edition Artbook van ~200 pagina's. Dat is naast alle andere goodies die je krijgt zoals maps, manual, soundtrack, papercraft, video's, wallpapers, avatars, photo's, artwork etc.
The Witcher Enhanced Edition Director's Cut -50% = $4.99 (Ja dollar dus ~3.48 Euro)
Ook maar vermelden dat de makers van The Witcher 2 de eigenaren van Gog.com zijn. Ze hebben wel voor de eerste keer een regionale prijs op een game staan met Witcher 2 (44,99), maar omdat dat ~$16 verschil is met de US prijs krijg je van hun als EU ook $16 credit om andere games bij hun te kopen als je Witcher 2 pre-ordered bij hun.quote: gogBonus content included for FREE with the game:
manual
18 wallpapers
game guide
2 maps
music inspired by The Witcher
soundtrack
26 avatars
artbook
The Witcher calendar
The Witcher story
Ook mag je een gratis game kiezen van deze vijf: Beyond Divinity, Divine Divinity, Goth 2: Gold, Realms of Arkania 1+2, Realms of Arkania 3.
En je krijgt een downloadable Collector's Edition Artbook van ~200 pagina's. Dat is naast alle andere goodies die je krijgt zoals maps, manual, soundtrack, papercraft, video's, wallpapers, avatars, photo's, artwork etc.
[ Voor 60% gewijzigd door Pheace op 10-05-2011 09:34 ]
Strategy First (PC-DD)
Sfi-Adventure pack on sale met de code SFIADVENTURE (doh..)
5 great adventure games for one low price:
Ankh 2
Ankh 3
The Abbey
Jack Keane
D.W.A.R.F.S.
voor €4.36
Sfi-Adventure pack on sale met de code SFIADVENTURE (doh..)
5 great adventure games for one low price:
Ankh 2
Ankh 3
The Abbey
Jack Keane
D.W.A.R.F.S.
voor €4.36
Call of duty Modern Warfare 2 voor 25 euro bij de free record shop!
terwijl hij bij de rest 40+ is
Ik kan niet in mijn glazen bol kijken voor welk platformStef602 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:26:
Call of duty Modern Warfare 2 voor 25 euro bij de free record shop!terwijl hij bij de rest 40+ is
Bij de mediamarkt is hij deze week ook 25 euro voor de PS3.PS3
Brink 49,-
Virtua Tennis 4 49,-
25,- per game
Call of Duty Modern Warfare 2
Castlevania Lords of Shadow
Fifa 11
God of War 3
Mafia 2
Medal of Honor
Tomb Raider Trilogy
Steam
Zie nog niet waarom maar de Kalypso Collectie lijkt -75% te zijn:
Patrician series
Tropico 3 Gold
Commandos Series
Disciples
Grand Ages Rome + Expansion
Dawn of Magic 2
Imperium Romanum
Zie nog niet waarom maar de Kalypso Collectie lijkt -75% te zijn:
Patrician series
Tropico 3 Gold
Commandos Series
Disciples
Grand Ages Rome + Expansion
Dawn of Magic 2
Imperium Romanum
Het is gewoon de Kalypso midweek madness, overigens zijn de prijzen weer lekker eerlijk: $7.49 voor Patricians IV t.o.v. €9.99.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik zie die midweek madness alleen niet in de store xDg0tanks schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:46:
Het is gewoon de Kalypso midweek madness, overigens zijn de prijzen weer lekker eerlijk: $7.49 voor Patricians IV t.o.v. €9.99.
$5 voor Tropico 3 Gold, dat gaat hem wel worden denk ik
[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 10-05-2011 19:48 ]
Gekocht, 3,50 eu voor een beetje jeugdsentiment heb ik er wel voor over.
Die spellen kwamen nog op twilight cd's

Waar? Want ik zie hem voor 6,74.Pheace schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:48:
[...]
Ik zie die midweek madness alleen niet in de store xD
$5 voor Tropico 3 Gold, dat gaat hem wel worden denk ik
Dat is de prijs voor amerikanen, dus dan zal je een amerikaan moeten vinden om hem te giften voor je. Anders is het 6,74 euro inderdaad.
Net 6.24 betaaldPheace schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:31:
[...]
Dat is de prijs voor amerikanen, dus dan zal je een amerikaan moeten vinden om hem te giften voor je. Anders is het 6,74 euro inderdaad.
| system specs |
Omdat ie 6.24 kost .. lol, je had de prijs fout.
Geinporum, je hebt gelijk. Afijn, maar even bestellen.Pheace schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:48:
[...]
Omdat ie 6.24 kost .. lol, je had de prijs fout.
Steam
Hearts of Iron serie -70%
Hearts of Iron serie -70%
Voor de mensen die afgelopen zondag/maandag geen gebruik hebben kunnen maken van de Battlefield: BC 2 aanbieding op steam:
PC-DD
http://www.g2play.net/sto...-EA-Download-Manager.html
E 11.59
PC-DD
http://www.g2play.net/sto...-EA-Download-Manager.html
E 11.59
Wil iemand toevallig een kopie van Tropico 3 Gold (steam) voor 3,5 euro? ($5). Vriend van me had een gift per email verstuurd terwijl ik hem al van een andere direct gekregen had 
Mogelijk al genomen.
Mogelijk al genomen.
[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 11-05-2011 16:42 ]
Te laat, ik heb hem al. Jammer.Pheace schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:47:
Wil iemand toevallig een kopie van Tropico 3 Gold (steam) voor 3,5 euro? ($5). Vriend van me had een gift per email verstuurd terwijl ik hem al van een andere direct gekregen had
Pheace heeft de code al aan mij toegezegd, dus vreemd dat jij deze claimt.
Echter kan ik de code niet in ontvangst nemen, dus misschien kan jij contact opnemen met Pheace.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Waar haal jij vandaan dat hij de code claimtJumpman schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:25:
[...]
Pheace heeft de code al aan mij toegezegd, dus vreemd dat jij deze claimt.

Cunning linguist.
Hij bedoelde inderdaad enkel dat hij hem al gekocht had, wat hij eerder in de thread al gezegd had. Jumpman wil de code blijkbaar(pm) niet meer dus ik heb nog steeds Tropico 3 gold (Steam) voor 3,5 euro/$5 voor wie wil.
Impulse (PC-DD)
Supreme Commander Gold - 4,99 Euro
Impulse (PC-DD)
Supreme Commander Gold - 4,99 Euro
Voor het eerst daar wat besteld, maar het werkt schijnbaar toch anders dan Steam? Ik kan het niet gelijken downloaden en spelen in ieder geval, tegenvaller voor een digitale service.
Cunning linguist.
Heb zelf geen account daar helaas. Ik wilde enkel de Stardock exclusives daar hebben (sins of a Solar Empire, Galactic Civilizations etc), maar sinds Gamestop Impulse net van ze gekocht hebben lijkt het er op dat ze nog enkel een jaar exclusief zitten bij Impulse. Ik wacht welBart ® schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:44:
[...]
Voor het eerst daar wat besteld, maar het werkt schijnbaar toch anders dan Steam? Ik kan het niet gelijken downloaden en spelen in ieder geval, tegenvaller voor een digitale service.
Edit; Volgens Twitter gebeurt er iets met Serious Sam vandaag op Steam. Helaas misschien de Weekend Deal
[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 12-05-2011 18:24 ]
Vandaag bij Gameoffer.nl (mediaoffer.nl) 
PS3
Bulletstorm - Limited Edition - 24,95 Euro
PS3
Bulletstorm - Limited Edition - 24,95 Euro
[ Voor 52% gewijzigd door Mon0lith op 12-05-2011 18:54 ]
PSN: Von_Smallhausn
Gisteren De Blob 2 (PS3) bij zavvi.nl aangeschaft. Schijnt wel een maand levertijd te hebben. Afwachten dus maar. Voor € 11,45 (alle consoles) kon ik hem niet laten liggen. Iemand enig idee of ik de game ook in het Nederlands kan spelen eigenlijk?
[ Voor 40% gewijzigd door Jorgen op 12-05-2011 20:47 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Wow ! Over budget gamen gesproken, ik zie nu dat www.thehut.com paypal ondersteuning bied ?! Das vrij zeldzaam en ik heb toen een hoop lopen zoeken naar een oplossing (Credit Card -> Wirecard). Tip ! ;-)
Zoeken naar een oplossing? Die ligt toch vrij voor de hand: neem een CC.BastiaanCM schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:41:
Wow ! Over budget gamen gesproken, ik zie nu dat www.thehut.com paypal ondersteuning bied ?! Das vrij zeldzaam en ik heb toen een hoop lopen zoeken naar een oplossing (Credit Card -> Wirecard). Tip ! ;-)
Cunning linguist.
Betalen voor iets wat je amper gebruikt wil niet iedereen hoor. Sowieso is de creditcard een onveilige manier van betalen en wordt het gelukkig heel geleidelijk vervangen door Paypal (ook niet zo veilig als je hem koppelt aan je bankrekening met automatische machtiging), iDeal (Europese variant is in de maak als het goed is) en overschrijving.Bart ® schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:58:
[...]
Zoeken naar een oplossing? Die ligt toch vrij voor de hand: neem een CC.
nvm
[ Voor 98% gewijzigd door Pheace op 15-05-2011 00:34 ]
Creditcard is juist veel veiliger. Bij ideal ben je je geld kwijt, en je goederen zijn ook niet verzekerd. Creditcard fraude wordt eigenlijk altijd gedekt.Kluutmaran schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 23:42:
[...]
Betalen voor iets wat je amper gebruikt wil niet iedereen hoor. Sowieso is de creditcard een onveilige manier van betalen en wordt het gelukkig heel geleidelijk vervangen door Paypal (ook niet zo veilig als je hem koppelt aan je bankrekening met automatische machtiging), iDeal (Europese variant is in de maak als het goed is) en overschrijving.
Ps4/switch gamer
Dat van die credit card was toen ik 17 was, gaat lastig. Ouders wilde absoluut niet dat ik die van hun gebruikte..
Maar goed die tijd is allang voorbij
Maar goed die tijd is allang voorbij
Ik betaal niets voor mijn creditcard. Puntje veiligheid heeft nintendo freak al uitgelegd, en paypal en ideal zijn heel leuk, maar veel minder geaccepteerd dan CC's, plus dat je er niet fysiek mee kan betalen. Dus wat zijn dan uiteindelijk nog de voordelen van het zo gelukkige ideal/paypal?Kluutmaran schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 23:42:
[...]
Betalen voor iets wat je amper gebruikt wil niet iedereen hoor. Sowieso is de creditcard een onveilige manier van betalen en wordt het gelukkig heel geleidelijk vervangen door Paypal (ook niet zo veilig als je hem koppelt aan je bankrekening met automatische machtiging), iDeal (Europese variant is in de maak als het goed is) en overschrijving.
Cunning linguist.
Al gaan we nu behoorlijk offtopic, je mag mij dan wel vertellen waar je die gratis CC vandaan haalt
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Offtopic : Bij Ideal krijg je ook altijd je geld terug en je goederen kan je laten meeverzekeren bij de webshop als dat beschikbaar is . Creditcard is niet veiliger omdat je daar niet zo apparaat of tan codes bij nodig heb .NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 15 mei 2011 @ 01:05:
[...]
Creditcard is juist veel veiliger. Bij ideal ben je je geld kwijt, en je goederen zijn ook niet verzekerd. Creditcard fraude wordt eigenlijk altijd gedekt.
Ontopic :
LA Noire + Strategy Guide voor 55 euro inclusief verzenden bij Futurezone
Bij Ideal krijg je niet je geld terug. Dat is een gewone overschrijving en dat moet je terugvragen bij de ontvangende partij, niet bij de bank. En verzekering bij een webshop die niet levert is natuurlijk ook niets waard...Rockvee2 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 14:19:
[...]
Offtopic : Bij Ideal krijg je ook altijd je geld terug en je goederen kan je laten meeverzekeren bij de webshop als dat beschikbaar is . Creditcard is niet veiliger omdat je daar niet zo apparaat of tan codes bij nodig heb .
Het klopt dat een credit card niet echt veilig is (bij sommige winkels durven ze zelfs je hele nummer plus vervaldatum op de bon te zetten), maar je loopt zelf weinig risico bij misbruik: dat is voor de kaartuitgever.
Bij de ING, zit bij het Betaalpakket inbegrepen.Brent schreef op zondag 15 mei 2011 @ 14:00:
Al gaan we nu behoorlijk offtopic, je mag mij dan wel vertellen waar je die gratis CC vandaan haalt
Cunning linguist.
Bart ® schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:11:
[...]
Bij de ING, zit bij het Betaalpakket inbegrepen.
offtopic:
Ja, maar de creditcard is dan ook gelijk het grootste verschil met het basispakket, wat 5 euro goedkoper is per kwartaal. Niet gratis dus, plus niet iedereen kan die krijgen: met alleen een bijbaantje althans niet (2 maanden geleden nog geprobeerd, maar helaas).
Ja, maar de creditcard is dan ook gelijk het grootste verschil met het basispakket, wat 5 euro goedkoper is per kwartaal. Niet gratis dus, plus niet iedereen kan die krijgen: met alleen een bijbaantje althans niet (2 maanden geleden nog geprobeerd, maar helaas).
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
WireCard / 3vcashBrent schreef op zondag 15 mei 2011 @ 14:00:
PC
Gog.com

Geen super discount maar de games zijn al maar 5.99 om te beginnen dus ze zijn 4.19 Dollar per stuk =~3 euro per stuk. Toch niet slecht als je van klassiekers houdt. Ik ben zelf erg fan van Arcanum. Een klassieke Steampunk RPG in de stijl van Fallout 1/2.
Praktisch alle games op gog.com zijn 100% drm-vrij met een simpele installer en functioneren op de nieuwste windows.
Gog.com

Geen super discount maar de games zijn al maar 5.99 om te beginnen dus ze zijn 4.19 Dollar per stuk =~3 euro per stuk. Toch niet slecht als je van klassiekers houdt. Ik ben zelf erg fan van Arcanum. Een klassieke Steampunk RPG in de stijl van Fallout 1/2.
Praktisch alle games op gog.com zijn 100% drm-vrij met een simpele installer en functioneren op de nieuwste windows.
[ Voor 17% gewijzigd door Pheace op 15-05-2011 19:37 ]
(PC-DD)Greenmangaming

Revenge of the Bitch -50% = 4.64 €

Revenge of the Bitch -50% = 4.64 €
quote: descCustomer notes
Please note that this game contains adult content including strong language, intense cartoon violence, fantasy violence, mild realistic violence, animated bloodshed, brief nudity, suggestive themes, crass humour, alcohol use, tobacco and drug references.
For more information about this game, visit the developer's website: http://markleung.com/faq
Description
“Mark Leung: Revenge of the Bitch” is the first episode in a series of parody role-playing games that has been dubbed by one critic as “Final Fantasy meets the Internet.”
Set in the vast world of Untitled, “Revenge of the Bitch” combines adventure and classic turn-based battle sequences with monsters ranging from adorable housecats to ruthlessly high pot-smoking purple monsters. The game features five playable characters, customizable classes and up to 30 hours of gameplay. Written, conceived and designed by Mark Leung himself!
""Revenge of the Bitch” is an indie game built with the blood, sweat, tears and other bodily fluids of a small and slightly insane team of developers. In addition to designing all the monsters in the game, Mark Leung himself also provide voiceovers for most of them, wack-a-doodle!
(PC-DD) Gamersgate
Gods vs Humans -75% = €4.99

Dead Rising 2 €19.98
Lost Planet® 2 PC Edition €19.98
Bionic Commando Rearmed €4.50
Resident Evil 5 €12.48
Devil May Cry® 4 €9.98
Flock! €4.98
Street Fighter IV €13.98
Dark Void™ Zero €1.98
Age of Booty €5.00
Lost Planet: Extreme Condition – Colonies Edition €7.48
Dark Void €12.48
MotoGP 08 €10.00
Gods vs Humans -75% = €4.99

Dead Rising 2 €19.98
Lost Planet® 2 PC Edition €19.98
Bionic Commando Rearmed €4.50
Resident Evil 5 €12.48
Devil May Cry® 4 €9.98
Flock! €4.98
Street Fighter IV €13.98
Dark Void™ Zero €1.98
Age of Booty €5.00
Lost Planet: Extreme Condition – Colonies Edition €7.48
Dark Void €12.48
MotoGP 08 €10.00
[ Voor 58% gewijzigd door Pheace op 16-05-2011 20:56 ]
Ok... lijkt er op dat Steam vanaf vandaag elke 24h een nieuwe deal heeft... misschien permanent?

Vandaag Operation Flashpoint: Dragon Rising -75% = 5 Euro

Vandaag Operation Flashpoint: Dragon Rising -75% = 5 Euro
[ Voor 25% gewijzigd door Pheace op 16-05-2011 19:28 ]

Gelukkig heb ik Dragon Rising al van de kerstsale (toen voor €3,75).
Wel mooi als steam elke 24uur een andere aanbieding zou hebben. Soort ibood en voor ieder wat wils.
Verder Operation Flashpoint...tja...leuke game en heb hem zelf ook op steam voor zo'n 5euro gekocht een jaar geleden ofzo. Heb echter alleen nog maar 120minuten op de teller staan want het trok me niet echt zo. Maar van bugs had ik niet echt last in die 2uur
Online is ook wel een voor een keer grappig maar trok me ook niet echt mede omdat er niet zoveel servers online zijn
Verder Operation Flashpoint...tja...leuke game en heb hem zelf ook op steam voor zo'n 5euro gekocht een jaar geleden ofzo. Heb echter alleen nog maar 120minuten op de teller staan want het trok me niet echt zo. Maar van bugs had ik niet echt last in die 2uur
offtopic: Dat kan wel hoor, ik ben student en heb net een creditcard aangevraagd bij de ABN (bijbaantje + stufi), misschien niet gratis maar 13 euro per jaar kan ik wel missen. Staat een hoop gemakt tegen overJaWSnl schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:50:
[...]
offtopic:
(PC-DD) Steam

Swords and Soldiers HD -50% = 4,99€

Apox en Apox Legend (DLC) allebei -50% = 7,49/2,49 of 9,49 voor beiden.

Swords and Soldiers HD -50% = 4,99€

Apox en Apox Legend (DLC) allebei -50% = 7,49/2,49 of 9,49 voor beiden.
[ Voor 90% gewijzigd door Pheace op 17-05-2011 11:26 ]
(PC-DD) Gamersgate

Batman Arkham Asylum GOTY -75% = €7.49
Aanrader. Een van de weinige games die ik echt heb uitgespeeld

Batman Arkham Asylum GOTY -75% = €7.49
Aanrader. Een van de weinige games die ik echt heb uitgespeeld
(PC-DD) Steam

Daily Deal
Majesty 2 -66%% =3,40€

Midweek Madness
Worms reloaded -50% = 9,99€

Singularity -66% = 10,20€
Ze blijven maar komen O_o

Daily Deal
Majesty 2 -66%% =3,40€

Midweek Madness
Worms reloaded -50% = 9,99€

Singularity -66% = 10,20€
Ze blijven maar komen O_o
[ Voor 63% gewijzigd door Pheace op 17-05-2011 22:22 ]
PS3
Dit is in mijn ogen een wat vreemde aanbieding? PSN voucher van 20 euro bij Nedgame voor 18 euro. Nu is dat natuurlijk niet een erg grote besparing in de trend van een aanbieding maar ik vind het wel wat vreemd. Aangezien die kaarten gewoon een directe monetaire waarde hebben op het PSN netwerk die ook 20 euro bedraagt. Dus eigenlijk betekent dit dat Nedgame bij elke verkochte PSN kaart 2 euro van hunzelf er bij legt, of zie ik dit nu helemaal verkeerd?
Dit is in mijn ogen een wat vreemde aanbieding? PSN voucher van 20 euro bij Nedgame voor 18 euro. Nu is dat natuurlijk niet een erg grote besparing in de trend van een aanbieding maar ik vind het wel wat vreemd. Aangezien die kaarten gewoon een directe monetaire waarde hebben op het PSN netwerk die ook 20 euro bedraagt. Dus eigenlijk betekent dit dat Nedgame bij elke verkochte PSN kaart 2 euro van hunzelf er bij legt, of zie ik dit nu helemaal verkeerd?
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Er zal normaal ook wel wat marge voor de retailer op zitten. Misschien dat ze ze nu voor de inkoopsprijs verkopen, om zo meer mensen naar hun website te halen.....Bad_Boy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:46:
PS3
Dus eigenlijk betekent dit dat Nedgame bij elke verkochte PSN kaart 2 euro van hunzelf er bij legt, of zie ik dit nu helemaal verkeerd?
Dus jij denkt dat al die online en offline prepaidkaartverkopen niks verdienen aan het verkopen van kaarten tegen dezelfde waarde als het geld wat ze ervoor krijgen?Bad_Boy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:46:
PS3
Natuurlijk kopen inkopers het voor minder dan de waarde want zonder marge kan je net zo goed niks verkopen.
Test Drive Unlimited 2 $9,98 (~€8.50) op direct2drive US.
Tuurlijk snap ik het princiepe van in- en verkoopprijzen en de marges die je daar mee kan behalen want waarom, zoals je terecht aangeeft, iemand uberhaupt anders een winkel hebben. Een actie op PSN-prepaid kaarten kwam alleen wat raar over op mij aangezien je nu meer krijgt dan je eigenlijks voor betaalt. En ik moet zeggen dat dit de eerste keer is dat ik een aanbieding zie voor PSN-prepaid kaarten of prepairtkaarten in het algeheel, maar om eerlijk te zijn koop ik zulke zaken ook nooit dus ik kan ze gemist hebbenKluutmaran schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:40:
[...]
Dus jij denkt dat al die online en offline prepaidkaartverkopen niks verdienen aan het verkopen van kaarten tegen dezelfde waarde als het geld wat ze ervoor krijgen?
Natuurlijk kopen inkopers het voor minder dan de waarde want zonder marge kan je net zo goed niks verkopen.
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Ze krijgen natuurlijk winst op alles wat ze verkopen, zelfs met de Xbox Live kaarten . Denk dat ze het voor 15 euro inkopen en voor 18 euro verkopenBad_Boy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:27:
[...]
Tuurlijk snap ik het princiepe van in- en verkoopprijzen en de mages die je daar mee kan halen want waarom, zoals je terecht aangeeft, zul je anders een winkel hebben. Een actie op PSN-prepaid kaarten kwam alleen wat raar over op mij aangezien je nu meer krijgt dan je eigenlijks voor betaalt. En ik moet zeggen dat dit de eerste keer is dat ik een aanbieding zie voor PSN-prepaid kaarten of prepairtkaarten in het algeheel, maar om eerlijk te zijn koop ik zulke zaken ook nooit dus ik kan ze gemist hebben.
(PC-DD)Steam

18 Wheels of Steel American Long Haul -66%
(vanaf 10 over 7)

(vanaf 10 over 7)
[ Voor 3% gewijzigd door Pheace op 18-05-2011 18:25 ]
vandaag bij gameoffer: Homefront voor de PS3 voor 39,95

[ Voor 10% gewijzigd door TDB op 19-05-2011 09:25 ]
PSN: TDBtje
Je weet dat dit een topic is voor aanbiedingen? Zoals deze:TDB schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:01:
vandaag bij gameoffer: Homefront voor de PS3 voor 39,95
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:47:
Als weekaanbieding bij play-asia:
Homefront op de Playstation 3 voor 16 euro (Excl. verzending)
Cunning linguist.
Ik heb hem gekocht en echt geen flauw idee wat ik ervan moet verwachtenPheace schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:25:
(PC-DD)Steam
[afbeelding]
(vanaf 10 over 7)
Ben benieuwd. Voor minder dan drieëneenhalve euro kan ik me er vast geen buil aan vallen.
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 19-05-2011 10:42 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Haha, nou ben ik echt links en rechts games aan het kopen op sales maar dat valt toch niet echt in mijn genre xD
Moet je voor de gein is bij de albert hein kijken naar hun prepaid bel tegoed en mobiel internet, daar krijg je soms wel 50% 'erbij'. Lyca Lebara mobile heeft dat ook (koop 50 prepaid, krijg 100).Bad_Boy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:27:
of prepairtkaarten in het algeheel, maar om eerlijk te zijn koop ik zulke zaken ook nooit dus ik kan ze gemist hebben.
Maar toegegeven, op 'dlc' points om het maar eens makelijk te benoemen zie je ook niet vaak.
Wel een keer andersom, bij de, inmiddels al weer verdwenen, gamemania in Amersfoort. Daar waren de 360 points 5 euro duurder dan normaal......
Was echt blij dat ik een gameshop op de spreekwoordelijke steenworp afstand had, gaan ze zulke stunts uithalen......maar goed, einde verhaal dus.
10 second ninja DONE
(PC-DD)Steam

Daily Metal Drift -66% = 3,06€
Weekend deal is niet interessant genoeg om te plaatsen.

[ Voor 11% gewijzigd door Pheace op 19-05-2011 19:42 ]
Iemand die kan bevestigen dat L.A. Noire voor de PS3 ook 35 euro is bij Saturn?
Dacht van niet zie http://www.budgetgaming.nl/news/1831.html
metal drift maar aangeschaft, ziet er wel fun uit voor die 3,06.
Dan zal ik hem maar plaatsenPheace schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:03:
(PC-DD)Steam
[afbeelding]
Rift voor 33,49 bij Steam,
of 24,99 bij Greenmangaming.Rockvee2 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:36:
[...]
Dan zal ik hem maar plaatsen
Rift voor 33,49 bij Steam,
Het is gewoon geen goede sale met -33% voor een MMO. Die kan je in de winkel/pricewatch al halen voor die prijs. Bij andere games heb je nog verschil tussen retail versie en digital download (wat je liever hebt), maar bij deze maakt dat niet eens uit want je hebt zoiezo een digitale game die niet bij je favoritete digital retailer gelinked is.
Play.com heeft vandaag weer eens OneDayDeals (dus alleen vandaag geldig), prijzen inclusief verzenden. Ik heb alleen even naar de PC games gekeken.
Crysis 2 Limited Edition PC € 16.49
Assassin's Creed Brotherhood PC: € 16.49
The Sims Medieval Limited Edition PC (UK verise neem ik aan) €16.49
Crysis 2 Limited Edition PC € 16.49
Assassin's Creed Brotherhood PC: € 16.49
The Sims Medieval Limited Edition PC (UK verise neem ik aan) €16.49
heb gister de ps3 versie met downloadable content voor 39.99 gehaald bij Saturn TilburgProsac2010 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:49:
Iemand die kan bevestigen dat L.A. Noire voor de PS3 ook 35 euro is bij Saturn?
(PC-DD) Good Old Games
50% op de Anuman Interactive titels:
Amerzone - The Explorer's Legacy - $4,99
Haegemonia Gold Edition - $4,99
Iron Storm - $4,99
MegaRace 1+2 - $2,99
MegaRace 3 - $2,99
Still Life - $4,99
Syberia - $4,99
Syberia 2 - $4,99
Zoals altijd betaal je gewoon in $ dus de prijs is nog lager in Euro.
50% op de Anuman Interactive titels:
Amerzone - The Explorer's Legacy - $4,99
Haegemonia Gold Edition - $4,99
Iron Storm - $4,99
MegaRace 1+2 - $2,99
MegaRace 3 - $2,99
Still Life - $4,99
Syberia - $4,99
Syberia 2 - $4,99
Zoals altijd betaal je gewoon in $ dus de prijs is nog lager in Euro.
Schijnt bij MM Groningen €39 te kosten (PS3). Voor de mensen die nog zoeken naar L.A. Noire.El_V schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:07:
[...]
heb gister de ps3 versie met downloadable content voor 39.99 gehaald bij Saturn Tilburg
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Mocht er iemand interesse hebben:
XBOX 360 Slim 250GB + Halo Reach + Fable 3 + 12 maanden XBOX LIVE voor 169 totaal pond (193 euro) bij Amazon.co.uk. Selecteer de XBOX + 2 games en XBOX live abonnement en korting wordt in bestelproces toekend.
http://amzn.to/l7rPwF
Je krijgt waarschijnlijk een UK stekker, maar als je een EU verloopding koopt werkt 't gewoon
XBOX 360 Slim 250GB + Halo Reach + Fable 3 + 12 maanden XBOX LIVE voor 169 totaal pond (193 euro) bij Amazon.co.uk. Selecteer de XBOX + 2 games en XBOX live abonnement en korting wordt in bestelproces toekend.
Je krijgt waarschijnlijk een UK stekker, maar als je een EU verloopding koopt werkt 't gewoon
Dit mag je idd wel crossposten, dit is een hele leuke aanbieding.Dennis Lammers schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 08:45:
Het is jammer dat ik altijd een afschuw van Xbox gehad heb want dat is wel een heel mooie aanbiedingDennis Lammers schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 08:45:
Tip ; zet je afschuw opzij. Je doet jezelf er een groot plezier mee.Pheace schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:05:
[...]
Het is jammer dat ik altijd een afschuw van Xbox gehad heb want dat is wel een heel mooie aanbieding
Nah, te weinig games die me interesseren op Xbox die ik niet al op mijn PC heb/kan spelen. Ik blijf bij mijn afschuw en spaar mijn geld wel voor de Steam Summer Sale xDmaartend schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:14:
[...]
Tip ; zet je afschuw opzij. Je doet jezelf er een groot plezier mee.
(PC-DD) Greenmangaming

Spring sale = -70% op deze games:
A.I.M 1 and 2
Airborne Troops
Alpha Black Zero
Battlestations: Midway
Beat Hazard
Black Eagle
Cid the Dummy
Commando's series
Cryostasis
Darwinia
Death Track Resurrection
Defcon: Everybody Dies
Deus Ex: Invisible War
East Side Story
Faces of War
Grand Ages: Rome
High School Dreams
Hitman: Blood Money
Hitman: Codename 47
Imperium: Romanum Gold Edition
Jewel Quest Mysteries
Jewel Quest Solitaire 1
King's Bounty: The Legend
Knights of the Temple 2
Men of War: Red Tide
Mount and Blade: Warband
Ninja Blade
Patrician 3
RC Cars
Reign: Conflict of Nations
Streets of Moscow
Swashbucklers: Blue vs Grey
The Void
Thief: Deadly Shadows
Tomb Raider: Anniversary/Legend/Underworld
Trine
Tropico 3
Uplink
World of Goo

Spring sale = -70% op deze games:
A.I.M 1 and 2
Airborne Troops
Alpha Black Zero
Battlestations: Midway
Beat Hazard
Black Eagle
Cid the Dummy
Commando's series
Cryostasis
Darwinia
Death Track Resurrection
Defcon: Everybody Dies
Deus Ex: Invisible War
East Side Story
Faces of War
Grand Ages: Rome
High School Dreams
Hitman: Blood Money
Hitman: Codename 47
Imperium: Romanum Gold Edition
Jewel Quest Mysteries
Jewel Quest Solitaire 1
King's Bounty: The Legend
Knights of the Temple 2
Men of War: Red Tide
Mount and Blade: Warband
Ninja Blade
Patrician 3
RC Cars
Reign: Conflict of Nations
Streets of Moscow
Swashbucklers: Blue vs Grey
The Void
Thief: Deadly Shadows
Tomb Raider: Anniversary/Legend/Underworld
Trine
Tropico 3
Uplink
World of Goo
[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 21-05-2011 21:58 ]
offtopic:
Hoe kan je nou afkeer hebben tegen een spelcomputer? En zoals gezegd je zou jezelf een groot plezier doen als je die afkeer opzij kon zetten......dat gezegd hebbende, als je diehard fps-er bent, of rts.....of zelfs mmorpg-er, dan zou de pc betere keuze zijn. En op de pc is natuurlijk ook een heleboel te doen.
Hoe kan je nou afkeer hebben tegen een spelcomputer? En zoals gezegd je zou jezelf een groot plezier doen als je die afkeer opzij kon zetten......dat gezegd hebbende, als je diehard fps-er bent, of rts.....of zelfs mmorpg-er, dan zou de pc betere keuze zijn. En op de pc is natuurlijk ook een heleboel te doen.
10 second ninja DONE
Ah Tropico 3, meteen maar besteld!
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
(PC-DD)Gamersgate
Veel losse deals bij Gamersgate. Week sales neem ik aan.
Alien Nations - €1.98
Alien Shooter - €2.00
Alien Shooter Revisited - €2.00
Alien Shooter 2 Reloaded - €1.98
Alien vs Predators Classic 2000 - €1.50
Aliens in the Attic - €5.00
Clutch - €7.98
Dead Meets Lead - €6.95
Harbinger - €1.98
Hedgehogs in Space - €4.98
Hyperballoid 2 - €3.48
Lunnye Devitsy - €1.00
Men of War: Assault Squad - €11.98 (heb em zelf. Fijn spel
)
Precursors - €14.98 (Hoor veel over deze. Beetje ruw misschien maar blijkbaar best goed)
Rat Hunter - €3.98
The Nations Gold - €3.98
They are Alive! - €6.98
UFO Extraterrestrials - €2.99
Alien Nations - €1.98
Alien Shooter - €2.00
Alien Shooter Revisited - €2.00
Alien Shooter 2 Reloaded - €1.98
Alien vs Predators Classic 2000 - €1.50
Aliens in the Attic - €5.00
Clutch - €7.98
Dead Meets Lead - €6.95
Harbinger - €1.98
Hedgehogs in Space - €4.98
Hyperballoid 2 - €3.48
Lunnye Devitsy - €1.00
Men of War: Assault Squad - €11.98 (heb em zelf. Fijn spel
Precursors - €14.98 (Hoor veel over deze. Beetje ruw misschien maar blijkbaar best goed)
Rat Hunter - €3.98
The Nations Gold - €3.98
They are Alive! - €6.98
(PC-DD) Greenmangaming
-->> GRATIS <<--

Necrovision: Lost Company met deze voucher: GMGY1-PROMO-TREAT bij checkout, go go go!
Deze is niet gratis helaas xD

Deus Ex: GOTY -50% = 4.97 €

Necrovision: Lost Company met deze voucher: GMGY1-PROMO-TREAT bij checkout, go go go!
Deze is niet gratis helaas xD

Deus Ex: GOTY -50% = 4.97 €
[ Voor 47% gewijzigd door Pheace op 23-05-2011 16:23 ]
W00TPheace schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:23:
(PC-DD)Gamersgate
...........
Had er nog nooit van gehoord, maar dit is blijkbaar de onofficiele remake/opvolger van ufo:enemy unknown
(de micropose klassieker uit 1994)
Voor dat geld moet ik dat iig gespeeld hebben
* heuveltje is marsmannetjes jagen !
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Let op:
In dit topic worden aanbiedingen gepost... het is dus niet de bedoeling dat je vraagt om aanbiedingen
In dit topic worden aanbiedingen gepost... het is dus niet de bedoeling dat je vraagt om aanbiedingen
- Geen offtopic discussies.
- Zet er even het platform bij als je een aanbieding plaatst.
- Wees er zeker van dat het een aanbieding betreft, check Budgetgaming of Pricewatch
- Voor dit topic geldt, net als heel GoT, dat het aanbieden van je eigen hardware/software niet de bedoeling is, daarvoor hebben we V&A
- Aanbiedingen op Marktplaats horen in dit topic dus ook niet thuis.
- Verwijder referrals in de links die je plaatst. Dit betekent ook dat links naar Pepper en andere tussen-sites niet gewenst zijn.
- Alles met betrekking tot budget en gratis PC games: PC Budget Gaming topic.
- Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic