toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Moet je nagaan dat ik toch elke dag de site weer weet te vinden
Geen idee waarom hij vandaag on sale is maar Evil Genius is on sale op Steam voor 2,50€ (-75%)
Ik vindt het echt een geweldige game persoonlijk xDSummary: You're a malevolent mastermind bent on achieving global domination through the construction of the ultimate doomsday device. Build a secret base, gain notoriety by completing daring missions, repel the forces of justice in real-time combat, and develop evil super-weapons to complete your nefarious master plan. Evil Genius is a tongue-in-cheek take on the spy thrillers of the '60s, offering you the unique opportunity to play the villain as you control a secret island fortress complete with powerful henchmen, loyal minions, ice-cold beauty queens, and a host of hilarious gizmos
Evil genius = genius. Hoopte op een verbeterde vervolg.. Maar die mocht niet komen.Pheace schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:15:
PC-DD
Geen idee waarom hij vandaag on sale is maar Evil Genius is on sale op Steam voor 2,50€ (-75%)
[...]
Ik vindt het echt een geweldige game persoonlijk xD
Ja. maar DLC uit de NL PSN store is niet altijd speelbaar met UK games.ph4ge schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:47:
EDIT: Ik neem aan dat ik geimporteerde spellen uit de UK gewoon kan spelen op mijn Nederlandse PS3?
De GFWL 0.99 cent deal van vandaag wordt Max Payne 2 blijkbaar. (rond zes uur)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
En ik ga maar mee in de Steam Treasure Hunt door Chime te kopen
Vergeet niet het ook echt te spelen voor de objective xDEn ik ga maar mee in de Steam Treasure Hunt door Chime te kopen
Kortingsbon van 5,- bij aankoop van 25,-, en 10,- bij aankoop van 40,-Actievoorwaarden:
•De korting wordt niet uitgekeerd in cash, maar middels een internet kortingsbon.
•De kortingsbon wordt na afloop van de actie op 31 december 2010 verzonden
•Alleen volledig afgeronde bestellingen op freerecordshop.nl doen mee aan de actie.
•De kortingsbonnen gelden bij een minimale besteding van € 25,- en € 40,- en zijn geldig van 10 januari 2011 t/m 31 januari 2011.
•De kortingsbonnen zijn te gebruiken op CD's, DVD's, Blu-ray's of games.
•Per bestelling is maximaal 1 kortingsbon geldig.
•Personeel van Free Record Shop Holding is uitgesloten van deelname aan deze actie.
Wil iemand deze voor me bestellen en de serial doorsturen?Pheace schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:10:
PC-DD
De GFWL 0.99 cent deal van vandaag wordt Max Payne 2 blijkbaar. (rond zes uur)
Btw, het lijkt erop dat de 3voor10 actie bij de FRS nog steeds geldig is. Maar het blijft moeilijk om 3 leuke games te vinden.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Als het Steam was geweest had ik je graag geholpen maar bij GFWL is denk ik de enige manier nog een account aanmaken en dan mijn CC eraan linken en kopen, dat gaat me toch iets te ver ^^W3ird_N3rd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:03:
[...]
Wil iemand deze voor me bestellen en de serial doorsturen?DM me als je me kan/wil helpen.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Maar je hebt wel een (eigen) account? Het is voor mij prima als je hem op je eigen account koopt en de serial naar mij mailt.Pheace schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:12:
[...]
Als het Steam was geweest had ik je graag geholpen maar bij GFWL is denk ik de enige manier nog een account aanmaken en dan mijn CC eraan linken en kopen, dat gaat me toch iets te ver ^^
Kan je je DM aanzetten? http://gathering.tweakers.net/forum/preferences > vinkje bij Direct messages zetten.
[ Voor 15% gewijzigd door Mentalist op 11-12-2010 00:10 ]
Klopt, GFWL ondersteunt verder geen 'uitdelen' van serials oid. Je kan, zoals ook al is gezegd, natuurlijk ook gewoon Xbox-points kopen, voor 10 euro heb je er 800 en met die punten kun je ook spellen kopen. Scheelt een hoop gedoe.MeltedForest schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:13:
Volgens mij krijg je geen serials van GFWL client maar staat ie gewoon tussen je downloads in de client.
Hoe kan het dan dat ik bij mijn aankoop van AoE3 (die van 0,10 dollaercent) gewoon een serial kreeg?EcoR schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:38:
[...]
Klopt, GFWL ondersteunt verder geen 'uitdelen' van serials oid. Je kan, zoals ook al is gezegd, natuurlijk ook gewoon Xbox-points kopen, voor 10 euro heb je er 800 en met die punten kun je ook spellen kopen. Scheelt een hoop gedoe.
Ik klik op downloads, ik klik op mijn game en ik krijg mijn serial
[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 08-12-2010 09:54 ]
Punt is dat het bij GFWL gewoon echt een Boolean is. Je hebt hem, of je hebt hem niet. En ik wil hem misschien ook nog wel hebben ^^ (nog aan het twijfelen >.<)W3ird_N3rd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 03:11:
[...]
Maar je hebt wel een (eigen) account? Het is voor mij prima als je hem op je eigen account koopt en de serial naar mij mailt.
Dus als ik dan de serial aan jou geef dan houdt het voor mijzelf op
Komt nog bij dat er mogelijk drm in de gfwl versie voor MP2 zit, hoewel ik geen idee heb wat voor drm. (staat wel wat over drm in de beschrijving)
Bij steam had ik hem inderdaad simpel als gift kunnen kopen of zo maar bij GFWL is het allemaal nog een beetje te simpel daarvoor.
Cunning linguist.
Ik had al gelezen dat je bij AoE3 ook een losse serial kreeg, al zou het in principe kunnen dat dat per game zou verschillen.MeltedForest schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:13:
Volgens mij krijg je geen serials van GFWL client maar staat ie gewoon tussen je downloads in de client.
Kijk dan maar, ik heb van niemand anders een aanbod gehad dus als je hem zelf niet hoeft mag je hem voor mij kopen.Pheace schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:13:
Punt is dat het bij GFWL gewoon echt een Boolean is. Je hebt hem, of je hebt hem niet. En ik wil hem misschien ook nog wel hebben ^^ (nog aan het twijfelen >.<)
Dus als ik dan de serial aan jou geef dan houdt het voor mijzelf op
Ik zou hem dan ook niet bij gfwl downloaden maar bij een.. ander distributieplatform.Komt nog bij dat er mogelijk drm in de gfwl versie voor MP2 zit, hoewel ik geen idee heb wat voor drm. (staat wel wat over drm in de beschrijving)
Bij Steam kan ik zelf ook wel kopen.Bij steam had ik hem inderdaad simpel als gift kunnen kopen of zo maar bij GFWL is het allemaal nog een beetje te simpel daarvoor.
Ik koop al niet zoveel games, dit geval is echt wel een uitzondering omdat het nu voor 99 dollarcent is. Maarja als het niet lukt, dan niet, geeft ook niet.Bart ® schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:20:
Ach, je kan ook gewoon een creditcard nemen. Kost geen drol meer tegenwoordig, als je twee games per jaar koopt heb je hem er al dik uit, en je hoeft niet zo moeilijk te doen en te bedelen bij anderen of ze een game willen kopen voor je. En op vakantie is het ook nog wel eens makkelijk. Ik snap echt niet dat mensen stug bij hun pinpas blijven zweren.
Ik weet ook niet of je zuiver via de website kan bestellen want dat hele gfwl werkt volgens mij niet eens in wine. daarom hoef ik dus alleen de serial
Ontopic: op Steam staat eets voor €2,50. Ik ken het niet maar het ziet er wel grappig uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 08-12-2010 16:14 ]
Ok, leuke aanbieding misschien op Green Man Gaming (tot middernacht):
Alpha Protocol is op het moment 6.24 €
Maar nog leuker, de bundel waar hij in zit, is ook on sale, en het lijkt alsof de sale prijs van AP is doorgerekend in die bundel dus dan heb je
Sega Action Bundle: Includes: Golden Axe, Shinobi III: Return of the Ninja Master, Alpha Protocol voor 5.64 €
Ja dat is Golden Axe... haha voor de oudjes onder ons ^^
En blijkbaar krijg je als je deze Alpha Protocol koopt een key voor Steam.
Medieval 2 Total War + kingdoms expansion voor 7 euro. Kan je toch 100+ uur mee vermaken zeker aangezien er een paar verschrikkelijk goede mods zijn(zeg maar beter dan empire total war, lol).
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
GOG.com weekend sale: Broken Sword collection $4.19/deel of $7.17 voor alle drie.
Steam: Amnesia: The Dark Descent €7,49
En om alvast te verklappen: Humble Indie Bundle 2 komt waarschijnlijk ook binnenkort uit.
[ Voor 25% gewijzigd door Mentalist op 10-12-2010 00:23 ]
Bij Greenmangaming weer, vandaag:
Empire and Napoleon: Total War - Game of the Year Edition (met alle Expansions/DLC) voor 16.66 €
Je krijgt weer een Steam key.
Overigens Settlers 7 voor 25 euro bij dynabyte:
https://dynabyte.nl/artik...gdom?utm_campaign=beslist
Nergens goedkoper gezien.
Maar op Steam dus:
Droplitz voor € 2.25
Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers voor € 4.49
IceStorm schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:42:
Wanneer heb je te veel games in Steam? Als je wacht op de nieuwe treasure hunt en er achter komt dat je alle 4 de achievements al hebt
Hehehe
134 games, als ik het goed zie? Niet slecht, zelfs meer dan ik

Oh, twee uur geleden was dat nog niet. Vond het al zo raar dat er geen bijbehorende aanbieding was. Maar blijkbaar komen de aanbiedingen met vertragingDroplitz voor € 2.25
Is dat Droplitz €2,25 waard? Het ziet eruit als iets wat eigenlijk best snel gaat vervelen?
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 10-12-2010 21:11 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Volgens mij kan een game helemaal geen verschil zien tussen AGP en PCIEMsG schreef op woensdag 08 december 2010 @ 02:10:
Ik heb Evil Genius ook gekocht, het origineel die ik hier op CD heb vereiste een AGP-videokaart en deed bij mij raar, neem aan dat als iets op Steam komt dergelijke dingen wel gefixt worden?
IIG heb ik het spel een half jaar geleden gekocht, vond het niet geweldig(of ik snap het niet, maar kon lvl1 al niet uitspelen). maar het liep wel prima op mijn nieuwe PC
GRRMBL net 3 dagen geleden gekocht voor het dubbeleIceStorm schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:42:
Maar op Steam dus:
Wel knap hoe ze dit spel slechter en onoverzichtelijker kunnen maken dan mijn win98 versie van 6 jaar terug

[ Voor 25% gewijzigd door heuveltje op 10-12-2010 21:28 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
25 euro bij Intertoys en ik heb in het Settlers 7 topic gelezen dat het ook voor 10 euro bij de mediamarkt (?) te koop isPostius schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:32:
@hierboven eeuwig dank van een dag voor die link! Brilliante aanbieding meteen gekocht.
Overigens Settlers 7 voor 25 euro bij dynabyte:
https://dynabyte.nl/artik...gdom?utm_campaign=beslist
Nergens goedkoper gezien.
Nee, dat is het vorige deel maar sommige mensen hebben altijd moeite met kijken. In ieder geval is 25 euro het goedkoopst.Rockvee2 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 13:23:
[...]
25 euro bij Intertoys en ik heb in het Settlers 7 topic gelezen dat het ook voor 10 euro bij de mediamarkt (?) te koop is
[ Voor 21% gewijzigd door Postius op 11-12-2010 13:51 ]
Ok, voor zij onders ons die van klassiekers houden zoals Xcom, Master of Magic, Baldurs Gate, Neverwinter Nights, Planescape Torment, Master of Orion en ga maar door.
Gog.com (Good Old Games) houdt zich bezig met klassiekers te her introduceren, gestript van de oude DRM, gepatched en meestal werkend gemaakt voor de nieuwe OS-en, en vaak met leuke extratjes als wallpapers/avatars etc. (dit is allemaal legit by the way, samen met de publishers)
En ze zijn net met een Xmas sale begonnen en 290 titels uit hun collectie hebben 30-50% korting. (let op je betaalt in dollars dus het is iets goedkoper voor ons dan het lijkt)
Even overgenomen van cag:
If you know your publishers, here's a rough breakdown.
50% off:
Codemasters
JoWooD
MC2
Wordplay (Tex Murphy) [except 1+2]
Strategy First [except JAeadly Games]
Anuman
Apogee
Enlight
Kalypso
TopWare
Rebellion
1C
Focus
Larian [Divinity series] 50%
Adventure Soft
Fantasy Productions [Arkania series]
Devolver Digital[Serious Sam]
Rage Software
40% off:
Triumph
Running with Scissors [Postal series]
35% off:
Epic
30% off:
Atari
Cyan
DotEmu
Majesco
Nobilis
OddWorld Inhabitants
Revolution Software
Ubisoft
Loners:
Alien Shooter 30%
Arx Fatalis 40%
Pure Pinball 2.0 Redux 50%
The Journeyman Project 2 50%
Red Baron Pack 50%
Original War 30%
The Longest Journey 40%
Sanitarium 30%
The Incredilbe Machine Mega Pack 50%
Activision TBD
Interplay 0% QQ
[ Voor 38% gewijzigd door Pheace op 14-12-2010 15:08 ]
Weet niet hoelang die aanbieding nog duurt maar ik gok tot of morgen of 20 dec.
Verrek vergeten. Nee dat is tot 7 uur vandaag. Dus snel erbij wezen als je die wilPostius schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:37:
Left 4 dead 2 op steam voor 5 euro. Buitenkansje..
Ook nog Shatter voor 2 euro.
Heb zelf L4D2 in een 4pack gekocht bij een brit, scheelde ook nog aardig ^^
*Als iemand nog een copy van L4D2 wil voor £2.81 = 3.42 euro ^^ (GBP, Great British Pounds, overgemaakt naar zijn paypal met de Personal -> Gift optie) laat het even weten dan, hij heeft er nog steeds 2*
[ Voor 33% gewijzigd door Pheace op 14-12-2010 15:04 ]
http://www.humblebundle.com/
Kan zelfs voor 1 dollar.
Braid, Cortex Command, Machinarium, Osmos, Revenge of the Titans
[ Voor 30% gewijzigd door Pheace op 14-12-2010 18:45 ]
Ik heb bundle #2 ook weer gelijk gekocht voor $5. (beide keren mijn geld alleen aan de developers gedoneerd)Pheace schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:32:
De Humble Indie Bundle #2 is released!
http://www.humblebundle.com/
Hopelijk komt er voor bundle #2 ook weer een steam code.
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 14-12-2010 18:46 ]
Dat hoop ik ook uiteindelijk hoewel ze niet allemaal op steam zijn geloof ik. Maar ja dat zou ik ook het liefst hebben ^^Ike. schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:45:
[...]
Ik heb bundle #2 ook weer gelijk gekocht voor $5.
Hopelijk komt er voor bundle #2 ook weer een steam code.
Net even snel betaald en ben nu aan het downloadenPostius schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:37:
Left 4 dead 2 op steam voor 5 euro. Buitenkansje..
Als je nou even gezegd had had ik je geld kunnen besparen xDWiLLoW_TieN schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:15:
[...]
Net even snel betaald en ben nu aan het downloadenDank u.
Steam:
Killing Floor 6,12€
Killing Floor Bundle Includes 6 items: Killing Floor, Killing Floor Outbreak Character Pack, Killing Floor: Nightfall Character Pack, Killing Floor: PostMortem Character Pack, Killing Floor "London's Finest" Character Pack, Defence Alliance 2 8,24€
Dus met uitgebreide kaart, extra cd, wat zaadjes

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Hmm nu kost ie alweer 19,95. Jammer want voor 5 euro had ik hem wel aangeschaftWiLLoW_TieN schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:15:
[...]
Net even snel betaald en ben nu aan het downloadenDank u.
Oh, vertel?Pheace schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:18:
Als je nou even gezegd had had ik je geld kunnen besparen xD
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Frentik schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:37:
[...]
Hmm nu kost ie alweer 19,95. Jammer want voor 5 euro had ik hem wel aangeschaft
[...]
Oh, vertel?
Voor zover ik weet heeft hij die nog, hoewel die nu vast ligt te pittenPheace schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:41:
[...]
*Als iemand nog een copy van L4D2 wil voor £2.81 = 3.42 euro ^^ (GBP, Great British Pounds, overgemaakt naar zijn paypal met de Personal -> Gift optie) laat het even weten dan, hij heeft er nog steeds 2*
Kan me wel indenken dat je mogelijk geen paypal hebt ^^
[ Voor 3% gewijzigd door Pheace op 15-12-2010 01:20 ]
http://www.thehut.com/gam...-for-25.list?pageNumber=1
Mensen die World of Warcraft nog niet hebben kunnen nu spotgoedkoop wat inslaan:
http://www.thehut.com/games/offers/warcraft.list
Wow Vanilla: 3.93 pond
http://www.thehut.com/gam...of-warcraft/10070952.html
Wow Battlechest: 8.93
http://www.thehut.com/gam...-battlechest/9949772.html
Wow Lich King 11.93
http://www.thehut.com/gam...he-lich-king/9972790.html
[ Voor 59% gewijzigd door Slashdotter op 15-12-2010 02:32 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Spelen: Windows, Mac en Linux versies beschikbaar (!)
- Braid
- Cortex Command
- Machinarium
- Osmos
- Revenge of the Titans
Je bepaald zelf hoeveel je ervoor betaald (minimum is 1$); de opbrengst wordt verdeeld onder twee goede doelen (EFF en Child's Play) en de ontwikkelaars volgens een door jou te kiezen verdeelsleutel.
Mocht je een jaar geleden Humble Indie Bundle #1 gekocht hebben kun je sinds een week de bundle ook in Steam unlocken mbv. een op de site aan te vragen key.
[ Voor 4% gewijzigd door Rarz op 15-12-2010 12:33 ]
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
de hele rock band meuk bij elkaar voor de ps3: 99.95 (+8.95 verzendkosten)
Je moet pm nog aanzetten:P Verkoop je nog een copy? Anders msg me maarPheace schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:41:
[...]
[ Voor 24% gewijzigd door Trancentral op 15-12-2010 12:41 ]
Het is Band Hero, niet Rock Band.El_V schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:40:
1dayfly.nl
de hele rock band meuk bij elkaar voor de ps3: 99.95 (+8.95 verzendkosten)
@Rarz: Many thanksies!
[ Voor 5% gewijzigd door MeltedForest op 15-12-2010 13:21 ]
Ow, haha. (edit: Jemig dat valt tegen. Waar zit de pm voor Tweakers eigenlijk? Is dat Myreact? De forum how-to even doorgenomen maar ik zie het zo snel niet. Enige keywords toevallig?) Edit2: ok direct message vinkje gevonden. Nu nog zien waar ze komen dan xD Edit3: yay gevonden ^^Trancentral schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:41:
[...]
Je moet pm nog aanzetten:P Verkoop je nog een copy? Anders msg me maar
Ik zal het later aan hem vragen. Als hij ze nog heeft dan laat ik het hem weten en zal ik daarna de info voor je geven
[ Voor 27% gewijzigd door Pheace op 15-12-2010 13:58 ]
Klasse. Ik hoop dat er ook spellen van deze bundle bij Steam terecht komenRarz schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:32:
Humble Indie Bundle #2 is beschikbaar: http://www.humblebundle.com/
Spelen: Windows, Mac en Linux versies beschikbaar (!)
- Braid
- Cortex Command
- Machinarium
- Osmos
- Revenge of the Titans
Je bepaald zelf hoeveel je ervoor betaald (minimum is 1$); de opbrengst wordt verdeeld onder twee goede doelen (EFF en Child's Play) en de ontwikkelaars volgens een door jou te kiezen verdeelsleutel.
Mocht je een jaar geleden Humble Indie Bundle #1 gekocht hebben kun je sinds een week de bundle ook in Steam unlocken mbv. een op de site aan te vragen key.
Als je deze bundle koopt dan krijg je naast de gewone key ook een steam key. Zie blogpost: http://blog.wolfire.com/2010/12/Activate-the-Humble-Indie-Bundle-on-Steamanandus schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:52:
[...]
Klasse. Ik hoop dat er ook spellen van deze bundle bij Steam terecht komen
Life is like a box of chocolate, it makes you sick.
Maar dat gaat volgens mij over de eerste Humble Bundle (World of Goo enzo).trixx schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:10:
[...]
Als je deze bundle koopt dan krijg je naast de gewone key ook een steam key. Zie blogpost: http://blog.wolfire.com/2010/12/Activate-the-Humble-Indie-Bundle-on-Steam
Voor deze bundle is er nog geen Steam-key, toch?
Nee dit gaat om Bundle #2 die net is uitgekomen.trixx schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:10:
[...]
Als je deze bundle koopt dan krijg je naast de gewone key ook een steam key. Zie blogpost: http://blog.wolfire.com/2010/12/Activate-the-Humble-Indie-Bundle-on-Steam
Ze hebben wel al gevraagd bij Steam voor hetzelfde maar die hebben het druk dus dat is nog niet zeker.
*Aangenomen dat alles goed loopt met de mensen die ik bericht gestuurd heb zijn er geen L4D2 exemplaren meer, in case mensen dat wilden* ^^
[ Voor 12% gewijzigd door Pheace op 15-12-2010 18:59 ]
Vanaf morgen 3 dagen gratis Golden Axe op Gamersgate:
LinkWednesday Dec 15, 2010
Golden Axe: Celebrate 21 Years With SEGA & GamersGate
There aren’t many arcade games as iconic as the mighty Golden Axe, in fact it was 21 years ago this month that Golden Axe made the jump to the home console and the Mega Drive, or Genesis if you are the that way inclined.
Everyone knows the story I’m sure… The evil Death Adder has invaded your land, and he has taken the king and princess prisoner. Never a good thing – unless you’re a staunch republican or a henpecked prince presumably. From the shadow of destiny three mighty warriors step forward to bring the villain to justice. The powerful fighter Ax Battler who actually wields a sword not an axe. The amazon warrior Tyris Flare whose outfit (if you can call it that) caused many anime-style nosebleeds back in the day I’m sure, and lastly the mighty dwarf, Gilius Thunderhead. He of the reduced size and ZZ-Top beard.
All three travel to defeat the evil of Death Adder and claim the legendary artifact – the Golden Axe!
Well, since its reached its 21st anniversary – brass, not gold sadly – we at SEGA are in the mood to celebrate its majesty and of course give you a rather nice Christmas gift. So from 9:00am (UK Time) tomorrow for three days it is being made available for free digitally on PC via our friends at GamersGate as part of our monthly SEGA Mega Drive Classic Collection giveaway. All you need to get it is to be a fan of our SEGA Facebook page and tomorrow morning we shall let you know the codes for the next three days. All codes last 24 hours and you’ll have to sign up for a free GamersGate account to redeem it if you’ve not already done so in previous months.
Merry Christmas!
Ook Metro2033 net betaald en nu aan het downloadenPheace schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:09:
PC-DD
Nieuwe Steam Objectives en dus weer Sales:
Metro 2033 -75% 7,49€
Ik zie al dat dit een dure maand voor jou gaat worden. De Steam Christmas Sale is nog niet eens begonnenWiLLoW_TieN schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:27:
[...]
Ook Metro2033 net betaald en nu aan het downloaden
Geloof me het kan lijden...Pheace schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:34:
[...]
Ik zie al dat dit een dure maand voor jou gaat worden. De Steam Christmas Sale is nog niet eens begonnen
frickY schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:52:
Tot morgen 19u kost Just Cause 2 (pc) in plaats van €24,99 maar €6,24 bij Steam
http://store.steampowered.com/app/8190/
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Steam
Civilization 5 - 25% = 37,49€ (niet de moeite lijkt me)
Zombie Driver - 75% = 2,25€
Bob Came in Pieces - 75% = 1,75€
Steam:
Civilization 5: €37,49 (-25%)
Zombie Driver: €2,25 (-75%)
Bob Came in Pieces: €1,75 (-75%)
FU Pheace
[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 16-12-2010 19:26 ]
Maar Ik had PC-DD Onderstreept en gebolded!edit:
FU PheaceIk heb tenminste nog de linkjes erbij
![]()
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
http://www.zavvi.com/offe..._campaign=ENZ-_2086262909
Als hij nu al zoveel goedkoper is, zakt hij snel verder. Al vaak gezien. Ik wacht dus nog wel even tot hij bijv. 17,95 kost. Denk dat NFS: Hot Pursuit op dit moment veel concurrentie ondervindt van GT5.McVirusS schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:58:
Hele mooie aanbieding van Zavvi (imho). Need For Speed: Hot Pursuit voor £24.95 + £1 shipping is ongeveer €31.
http://www.zavvi.com/offe..._campaign=ENZ-_2086262909
Ik heb Uncharted 2 bijvoorbeeld in het Nederlands gespeeld. Dat zou ik met U1 en U3 ook willen doen. Is dat mogelijk met UK-aankopen?
Your Friendly Neighborhood Moderator
niet helemaal het goede topic, maar goed. Spellen voor PS3 zijn meestal wereldwijd hetzelfde, anders in heel europa. UK versie's hebben dan ook de nederlandse onderdelen.
Weet nog dat ik SOCOM een half jaar eerder in nederland speelde (USA import) en dat het alleen maar met nederlandse stem en tekst kon
De meeste spellen hebben dan inderdaad geen NL ondertiteling en/of stemmen.Jorgen schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:44:
Al die spellen die we via Play / Zavvi / etc. kunnen kopen, missen die dan de eventuele NL ondertiteling / stemmen?
Vroeger waren er geen beperkingen. In de Nederlandse PS Store kon je gewoon DLC kopen voor de spellen uit de UK. De laatste maanden komen er echter steeds meer spellen uit waarbij je géén DLC in de Nederlandse PS Store kunt kopen voor games uit de UK (bijv. Uncharted 2). Dan zou je dus een tweede account moeten aanmaken in de UK, zodat je daar de DLC download voor die games.En wat zijn de risico's voor wat betreft DLC beperkingen?
Volgens mij heeft U1 uit de UK wél NL-ondertiteling en/of stemmen. U2 uit de UK heeft dat dacht ik niet.Ik heb Uncharted 2 bijvoorbeeld in het Nederlands gespeeld. Dat zou ik met U1 en U3 ook willen doen. Is dat mogelijk met UK-aankopen?
Correct me if i'm wrong.
edit: Dit is m'n 2000ste post op GoT.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ok, *nog* geen sale dit maar ik zal even wat vroege info geven:
A) Hoe lang loopt hij?
Het lijkt dat de publishers van Oddworld bevestigd hebben dat de Xmas sale zal lopen van 20 December to 3 Januari
B ) De Oddbox wordt op 20 Januari beschikbaar op steam voor 50% op de eerste dag en voor 25% voor de rest van de sale period.
Oddbox includes: Abe’s Oddysee, Abe’s Exoddus, Munch’s Oddysee and Stranger’s Wrath
C) Indie pack data mining.
Net als vorige keer bij Thanksgiving is er al wat geleaked van wat waarschijnlijk de packs zullen zijn voor de Xmas sale. Ik neem aan dat ze net als dan weer voor 5 euro per stuk zal zijn voor de kleine packs met 4-5 games. Zal hier even de post linken:
Dat is wat ik tot dusver gezien heb over de saleIndie 2D Pack: Bullet Candy, Galcon Fusion, Geometry Wars, Super Laser Racer, VVVVVV
Indie Adventure Pack: And Yet It Moves, Gish, Jolly Rover, Mr Robot, Samorost2
Indie Beat Pack: Beat Hazard, Bit.Trip Beat, Chime, Rhythm Zone, Turba
Indie Brain Pack: Big Brain Wolf, Diamond Dan, Puzzle Bots, Windowsill, Zen Bound 2
Indie Fantasy Pack: Bob Came in Pieces, Fairie Solitaire, Fortix, NyxQuest: Kindred Spirits, Spectromancer
Indie Flight Pack: Dogfighter, Everyday Shooter, Flotilla, Gratuitious Space Battles, Guns of Icarus
Indie Fright Pack: Burn Zombie Burn, The Path, The Scourge Project, The Void, Zombie Driver
Indie Future Pack: Hacker Evolution, Hammerfight, System Protocol One, Twin Sector, Uplink
Indie Heavy Hitters Pack: Audiosurf, Shattered Horizon, World of Goo, Zeno Clash
Indie Kids Pack: Delve Deeper, Crayon Physics, Max & Magic Marker, Secret of Magic Crystal, Toki Tori
Indie Mix Pack: Cogs, Darwinia, Defcon, Eufloria, Plain Sight
Indie Smart Pack: Droplitz, Lumines, Puzzle Agent, Quantz
Indie Potato Pack (yes, that's what it's called, don't ask me): AaAaAA!!! - A Reckless Disregard for Gravity, Amnesia: The Dark Descent, Audiosurf, Bit.Trip Beat, Braid, Cogs, Defense Grid, Killing Floor, Red Orchestra, Super Meat Boy, The Ball, The Wonderful End of the world, Toki Tori
All of these except the Potato Pack should be $5.
Also, there will be massively discounted Holiday-Sale-only packs of all of Eidos/Square-Enix's games, and all of 2K's games.
Mocht je bijvoorbeeld nog twijfelen over Bob came in Pieces of Zombie driver kan je je afvragen of je niet liever wacht op 1 van de packs bijvoorbeeld. (ik kan uiteraard niet garanderen dat dit klopt maar het lijkt er wel op)
----------
En als sidenote is vandaag de UFO trilogy (helaas niet X-com) te koop voor 5 euro bij Gamersgate.
[ Voor 4% gewijzigd door Pheace op 18-12-2010 12:54 ]
Al is die Potato Pack wel heel interessant.
De Oddbox is natuurlijk wel heel erg tof
Ik hoop overigens dat er wel meer in de sale gaat dan alleen van Square-Enix/Eidos en 2K Games.
Een hoop Squre Enix spellen zijn in de laatste tijd nog in de sale geweest, zoals Batman, Deus Ex, Just Cause 2, Supreme Commander 2, etc. Al zal ik misschien de nieuwste Lara Croft meepaken. En eventueel Thief ofzo.
2K Games ziet er al interessanter uit (voor mij), wilde Mafia 1 en 2 toch nog hebben en de Civ-games en Borderlands zijn leuk voor degenen die ervan houden (en het nog niet hebben), zo ook de Bioshock games.
En als hun hele catalogus in de sale gaat, dan pik ik echt wel de X-Com- en Railroad-games mee.
Maar goed, het gaat er om wat je het waard vind neem ik aan. Vorige keer zou ik voor Recettear alleen al die bundle gekocht hebben voor die prijs bijvoorbeeld. Dat je dan een mogelijk een game of twee dubbel hebt is jammer maar goed, beter dan alleenstaand kopen.
En ik *denk* dat het wat betreft die 2K/Eidos packs echt 'Complete' Packs bedoelt worden, die als geheel on sale gaan, zo'n beetje als de THQ pack. Vorig jaar waren er ook meer van die. Het zou me ook verbazen als 1C en zo niet on sale gaan bijvoorbeeld maar die waren ook individueel on sale dus waarschijnlijk zullen wel meer collecties on sale gaan maar dan niet met complete packs.
En dan nog de daily sales uiteraard
En ja ik heb Railroad Tycoon ook al lang op mijn wishlist staan, nostalgie xD De originele was de enige reden dat ik toendertijd spijt had een Amiga
[ Voor 16% gewijzigd door Pheace op 18-12-2010 12:55 ]
Als ze niet aan $=€ doen
Weet niet precies waar hij het vandaan het maar iemand had me dit gepm-ed: The Oddboxx : all 4 games £19.99 €24.99 $24.99anandus schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:09:
De Oddbox gaat waarschijnlijk voor $12.50 (met 50% korting), dus zo'n €9,49
Als ze niet aan $=€ doen
Dus ik vrees dat het weer een typisch geval zal zijn

12,50 is nog steeds echt een koopje, maar ik heb Abe's Oddysee en Exodus al op Steam, je zal ze wel niet kunnen giften...
Er staat wel iets in over dat de games ook onafhankelijk on sale zullen zijn, maar het is niet echt er uit te halen of de korting dan hetzelfde blijft of niet. We zullen zien neem ik aanGrannd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:35:
Op www.oddworld.com geven ze aan dat de Oddboxx 25 euro gaat kosten, dus 50% korting wordt idd € 12,50.
12,50 is nog steeds echt een koopje, maar ik heb Abe's Oddysee en Exodus al op Steam, je zal ze wel niet kunnen giften...
Edit: lol @ anandus, Ik stond er ook klaar voor inderdaad maar met die total war packs een paar dagen geleden is deze prijs gewoon zielig
[ Voor 46% gewijzigd door Pheace op 18-12-2010 19:02 ]
Steam.
Empire Total War, -50%: €14,99
Flight Control HD -50%: €1,99
Nee, niet echt. Ik pak dat Flight Control HD even mee, maar dat is meer voor de achievementPheace schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 19:01:
Pff, vandaag de moeite niet eens waard imo de Steam 'Deals'. Het zal maandag worden
Edit: lol @ anandus

[ Voor 68% gewijzigd door anandus op 18-12-2010 19:03 ]
Van het potato pack is de prijs alleen nog niet bekend.anandus schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 12:25:
Het is jammer van die Indiepacks dat, als je al een spel hebt, je dan niet het spel wat je extra zou hebben weg kan giften. Ik heb ongeveer in elke pack wel een spel.
Al is die Potato Pack wel heel interessant.
Nu heb geen ervaring met giften, maar zou je op zich niet gewoon de game die je al hebt snel kunnen giften en direct daarna dat pack kopen zodat je 'm weer terug hebt?
Games die al op je account staan kan je niet meer giften. Als dat zo was zou er een massale 'tweedehands' markt zijn. Sinds dat iets is wat nog publisher nog Steam wil zal dat wel niet gebeuren ook. Zodra een gift geredeemed is zit het vast aan de account.W3ird_N3rd schreef op zondag 19 december 2010 @ 01:17:
[...]
Van het potato pack is de prijs alleen nog niet bekend.
Nu heb geen ervaring met giften, maar zou je op zich niet gewoon de game die je al hebt snel kunnen giften en direct daarna dat pack kopen zodat je 'm weer terug hebt?
Neemt niet weg dat ik benieuwd ben
[ Voor 88% gewijzigd door maartend op 19-12-2010 10:45 ]
Ja, die pack zal inderdaad niet heel goedkoop zijn, maar ben desalniettemin heel benieuwd. Was het al morgenavond... Een van de weinige momenten dat ik op een zondag wens dat het al maandag isIceStorm schreef op zondag 19 december 2010 @ 10:06:
Dat Potato Pack kan ook nooit heel goedkoop worden. Zowel Amnesia, Super Meat Boy als The Ball zijn vrij nieuwe en hebben een prijs van rond de 15 euro op dit moment. Wil zo'n groot pack interessant zijn dan moet je ook op een prijs van een euro of 15 max gaan zitten en dat lijkt me te veel gevraagd.
Twee games staan nog niet op steam maar wanneer die toegevoegd worden komen ze automatisch erbij in je library als het goed is ^^
Jij denkt zeker dat Gekke Gerrit bij Steam werkt ofzoW3ird_N3rd schreef op zondag 19 december 2010 @ 01:17:
Cunning linguist.
edit: voor de Xbox 360... sorry
[ Voor 6% gewijzigd door deuceboss op 19-12-2010 23:37 ]
Thanks voor de heads-upPheace schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:22:
Voor zij onder ons die ook een Humble Indie Bundle #2 gekocht hebben. Vanaf vandaag kan je hem redeemen op Steam!
Twee games staan nog niet op steam maar wanneer die toegevoegd worden komen ze automatisch erbij in je library als het goed is ^^
Gamersgate Holiday Sale Week 4 is ingegaan,
Een paar interessante:
Civ 4 Complete edition €6.24
Crusaders Thy Kingdom Come €2.99
Reign: Conflict of Nations €5.59 (alleen vandaag)
Rome: Total War Gold Edition €3.98
Sid Meier's Pirates! €1.74
Sid Meier's Railroads! €1.24
En anderen...
Als die Sid Meier's de komende week niet op Steam verschijnen koop ik ze waarschijnlijk xD
[ Voor 10% gewijzigd door Pheace op 20-12-2010 11:11 ]
[ Voor 27% gewijzigd door LuPo op 20-12-2010 12:27 ]
Misschien ook wel handig om te weten is dat ze daarbovenop ook nog de 4=3 aktie hebben. 4 games voor de prijs van 3.Pheace schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:10:
PC-DD
Gamersgate Holiday Sale Week 4 is ingegaan,
Een paar interessante:
Civ 4 Complete edition €6.24
Crusaders Thy Kingdom Come €2.99
Reign: Conflict of Nations €5.59 (alleen vandaag)
Rome: Total War Gold Edition €3.98
Sid Meier's Pirates! €1.74
Sid Meier's Railroads! €1.24
En anderen...
Als die Sid Meier's de komende week niet op Steam verschijnen koop ik ze waarschijnlijk xD
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
In dit topic worden aanbiedingen gepost... het is dus niet de bedoeling dat je vraagt om aanbiedingen
- Geen offtopic discussies.
- Zet er even het platform bij als je een aanbieding plaatst.
- Wees er zeker van dat het een aanbieding betreft, check Budgetgaming of Pricewatch
- Voor dit topic geldt, net als heel GoT, dat het aanbieden van je eigen hardware/software niet de bedoeling is, daarvoor hebben we V&A
- Aanbiedingen op Marktplaats horen in dit topic dus ook niet thuis.
- Verwijder referrals in de links die je plaatst. Dit betekent ook dat links naar Pepper en andere tussen-sites niet gewenst zijn.
- Alles met betrekking tot budget en gratis PC games: PC Budget Gaming topic.
- Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic