HTC HD2 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 94.250 views

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:09:
wie kan mij het verschil uitleggen tussen gprs en g3?
ik heb een programma gevonden waarmee je bij de comm man. een optie krijgt om g3 aan en uit te zetten.
3G is het en niet g3 ;) GPRS is trager dan 3G, als je een [G] ziet dan zit je op GPRS en heb je dus een minder snellere verbinding dan wanneer je [3G] ziet.

[ Voor 46% gewijzigd door Hahn op 10-12-2009 13:11 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:09:
wie kan mij het verschil uitleggen tussen gprs en g3?
ik heb een programma gevonden waarmee je bij de comm man. een optie krijgt om g3 aan en uit te zetten.
iemand ervaring hier mee: Touch-IT HD2 Mods
http://htcpedia.com/touch-it-hd-mods/soft/leo-apps.html
3 en 3,5G is snel internet via UMTS en GPRS niet

Verwijderd

JudgeTreve schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:42:
Nou de ROM update staat op de site van HTC...jammer dat het net die is die we al hebben...1.48.404.2
Tevens zie ik een update voor de camera...waarom die nou weer los is...en niet in de rom zit...
Helaas schiet ik er niks mee op, want ik had deze nieuwe (ahum) ROM al...
Ja jammer dat ze niet meer gefixt hebben. Hotfix is altijd handiger dan een nieuwe rom.
Nu de sms bug nog en dan zijn de meeste wel voorlopig blij denk ik.

Die 1.60 xxx is misschien gereserveerd voor WM7? zou wat zijn ;)

Verwijderd

thnx voor de replay.
Maar wat is het nut om 3G aan en uit te kunnen zetten?

• Hahn
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:35:
thnx voor de replay.
Maar wat is het nut om 3G aan en uit te kunnen zetten?
Het verbruikt meer energie dan GPRS.

Verwijderd

Hallo,
Wie kan mij helpen. Sinds de rom update staan er 4 nutteloze icoontjes in het windows menu. DIt zijn HTC music/calendar/twitter/people, welke al in de vorm van muziek/contacten/agenda/htc peep aanwezig zijn. De blijkbaar Engelse varianten worden ook niet met de gebruikelijke icoontjes weergegeven maar zijn allen wit met een blauwe balk aan boven- en rechterzijkant. Hoe kan ik deze verwijderen? Alvast bedankt

Verwijderd

Ik ben al een tijd opzoek naar een mooi gps programma.
- een die de route logt
- waar je google maps kunt oploaden of andere kaarten.
- gem. snelheid, aantal km enz.
Het is vooral om wandelingen te loggen

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:26
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=297&cat=0&dl_id=808

Nieuwe hotfix uit ;)

Wat houd deze hotfix nou precies in ?

Hooow: Was paar beerichten geleden al aan bod, sorry ;)

[ Voor 18% gewijzigd door webgangster op 10-12-2009 13:53 ]

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:54
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:37:
Hallo,
Wie kan mij helpen. Sinds de rom update staan er 4 nutteloze icoontjes in het windows menu. DIt zijn HTC music/calendar/twitter/people, welke al in de vorm van muziek/contacten/agenda/htc peep aanwezig zijn. De blijkbaar Engelse varianten worden ook niet met de gebruikelijke icoontjes weergegeven maar zijn allen wit met een blauwe balk aan boven- en rechterzijkant. Hoe kan ik deze verwijderen? Alvast bedankt
Instellingen -> Aanpassen -> Tabbladen Beginscherm

Voila!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Vraag me wel af waarom die ROM download het niet doet...drommels...altijd weer die bassie en adriaan!

Verwijderd

Suicyder schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:55:
[...]

Instellingen -> Aanpassen -> Tabbladen Beginscherm

Voila!
Ik bedoel niet de tabbladen in sense maar de icoontjes/snelkoppelingen in het start menu van windows. Hoe kan ik die verwijderen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 14:03 ]

• Suicyder
  • Laatst online: 06:54
JudgeTreve schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:57:
Vraag me wel af waarom die ROM download het niet doet...drommels...altijd weer die bassie en adriaan!
Ah ik ben dus niet de enige die probeerd de rom binnen te halen maar het niet kan.
Naja... vanaaf maar weer een keer kijken.
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:01:
[...]
Ik bedoel niet de tabbladen in sense maar de icoontjes/snelkoppelingen in het start menu van windows. Hoe kan ik die verwijderen?
Je kan kijken in het start menu via een file explorer of ze daar bij staan.

[ Voor 32% gewijzigd door Suicyder op 10-12-2009 14:07 ]

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
JudgeTreve schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:56:
[...]

Ja...precies...en dan gisteren tegen mij zeggen (HTC SUPPORT DUS!) "ik weet niet OF er een update komt en al helemaal niet WANNEER...zie datum ROM...09 12 2009...haha...SJEESUS! 8)7
Uh ja, datum van bakken van ROM hoeft niet datum te zijn dat support wordt ingelicht over een nieuwe ROM. Misschien is die ROM wel in de VS gebakken toen het hier al 10 12 2009 was.

Verwijderd

Niemand weet of er wel degelijk een verschil is met de gelekte en offciele rom?

Verwijderd

Voor mensen met "minder geld" kunnen wachten op HTC HD2 ( T-mobile is van plan deze Mega telefoon in hun assortiment te nemen.

Bron: www.t-mobile.nl

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 14:31 ]

Verwijderd

@Suicyder thx. Heb het gevonden in de verkenner onder windows>startemenu>programma's

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 14:58 ]

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:47:
- een die de route logt
SportyPal --> Freeware (ff googlen, sportypal.com geloof ik)
is een sport programma, maar die doet wel precies wat jij wil :)
is echt een mooi proggie, niet gewend van WM :)

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:20:
Voor mensen met "minder geld" kunnen wachten op HTC HD2 ( T-mobile is van plan deze Mega telefoon in hun assortiment te nemen.

Hehe, de "schapen" zijn eindelijk wakker geworden... Voor mij heeft dit bericht in ieder geval te lang op zich laten wachten, bye bye T-Mo. Ben trouwens wel benieuwd hoeveel klanten het ze uiteindelijk gekost heeft...

Iets anders: ik had van de week hier gevraagd om tips voor een FTP programma voor winmo. Inmiddels al gevonden wat ik zocht: de FTP plugin voor Resco Explorer. Vanwege de integratie met Resco Explorer enorm handig in gebruik. (Nooit in de gaten gehad dat Resco daar ook een oplossing voor had :P)

[ Voor 23% gewijzigd door Dynamix op 11-12-2009 10:20 . Reden: typo ]

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Surineeslander schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:42:
[...]

Hehe, de "schapen" zijn eindelijk wakker geworden... Voor mij heeft dit bericht in ieder geval te lang op zich laten wachten, bye bye T-Mo. Ben trouwens wel benieuwd hoeveel klanten het ze uiteindelijk gekost heeft...
Ook ik ben weg bij T-Mobile vanwege deze reden.

Verwijderd

hey,

Graag zou ik mijn telefoon ook voorzien van de "nieuwe" Rom (1.48) nu kan ik uit het topic niet echt iets duidelijks vinden wat een grote verbetering zou zijn t.o.v. de oude rom.

wie kan mij dit vertellen?

ik vraag dit omdat ik begrijp dat het sms probleem nog niet is opgelost in 1.48 en het een hoop werk is om alle apps weer opnieuw te installeren.

Thanx

• Elwin23
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:28:
@Suicyder ik kan ze nergens vinden. Ik heb bv. ook de map copilot met bijbehorende bestanden verwijderd maar er staat nog steeds een icoontje in het windows start menu.(menu waar je komt als je op windows hard key drukt) Weet iemand hoe ik het copilot icoontje kan verwijderen?
42. Permanently Delete Reappearing HTC Icons from Start Menu
If you delete the HTc shortcuts to Peep, People, Messaging etc and reset, they always come back. To delete these shortcuts for good (not the apps just the shortcuts) use the tweak below.
HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila\IsShortcutEn able
Change to 0 and soft reset.
bron, XDA HD2 tips en tricks: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638

• Elwin23
1.48: wat kleine bugs, en als t goed is veel snelheidswinst

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:49:
...............
ik vraag dit omdat ik begrijp dat het sms probleem nog niet is opgelost in 1.48 en het een hoop werk is om alle apps weer opnieuw te installeren.

Thanx
Improved Functions:

1.Flipping back and forth between songs is easier than ever. Whether you are listening to a defined playlist, or letting your phone shuffle your songs for you, your music will play continuously and fluidly.

2.Taking full advantage of the G-Sensor, Opera can switch seamlessly from portrait to landscape mode to allow more flexibility and allow for you to browse your websites however you want.

3.Staying connected to your loved ones is as important to you as it is to us, and we’ve enhanced our voice quality even more in this update. Now updated, we’re delivering crystal clear sound quality, making it even easier to feel close to your loved ones, even when you are on the move.

Ik vermoed dat de changelog niet volledig is. Lijkt mij heel sterk indien ze binnen 1 of 2 weken de sms bug met een nieuwe rom op de site gaan lanceren. Het zal wel een exe zijn zoals met de camera fix. Misschien is deze zelfs al met deze romupdate opgelost.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 14:58 ]

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:49

CodeIT

Code IT

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:56:
[...]

Ik vermoed dat de changelog niet volledig is. Lijkt mij heel sterk indien ze binnen 1 of 2 weken de sms bug met een nieuwe rom op de site gaan lanceren. Het zal wel een exe zijn zoals met de camera fix. Misschien is deze zelfs al met deze romupdate opgelost.
Ik denk dat er een nieuwe rom komt, aangezien ze melding maken van een 1.60 ROM en dat dit meer een zoethoudertje is.

[ Voor 41% gewijzigd door CodeIT op 10-12-2009 15:00 ]

Verwijderd

bedankt. de grote lijst van de htc site had ik even gemist. binnenkort dan toch maar uppen i.v.m. de snelheidswinst. bedankt voor de reacties.

Verwijderd

Elwin23 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:50:
[...]

42. Permanently Delete Reappearing HTC Icons from Start Menu
If you delete the HTc shortcuts to Peep, People, Messaging etc and reset, they always come back. To delete these shortcuts for good (not the apps just the shortcuts) use the tweak below.
HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila\IsShortcutEn able
Change to 0 and soft reset.
bron, XDA HD2 tips en tricks: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638
Waar zou ik dit kunnen aanpassen?

Verwijderd

CodeIT schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:59:
[...]

Ik denk dat er een nieuwe rom komt, aangezien ze melding maken van een 1.60 ROM en dat dit meer een zoethoudertje is.
Dat er een nieuwe rom komt geloof ik wel. Maar dat ze dit jaar nog uitbrengen zo kort na de 1.48 geloof ik niet. Dat zou gewoonweg niet slim zijn. Moet je als gebruiker weer alles opnieuw installeren. Zover ik de communicatie van HTC kan volgen komt er binnen een paar dagen een hotfix voor de sms bug aan.
We zullen het wel merken.

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:02
(jarig!)
ok vraagje...
kan ik alle programma's in een soort back up zetten, zodat ik na de ROM update in een keer alles weer terug kan zetten, zonder alles opnieuw te installeren???
(Heb tomtom er oa. op)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:09:
[...]

Waar zou ik dit kunnen aanpassen?
hxxp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584415

1ste post onderaan staat een cabje, iets met permanently.........

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:31:
[...]

hxxp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584415

1ste post onderaan staat een cabje, iets met permanently.........
thx

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Als ik telefoon uitzet en weer aanzet of softreset doe dan ben ik al mijn favorieten bij internet kwijt. Hoe kan ik het instellen dat de favorieten behouden blijven

[ Voor 27% gewijzigd door thepr op 10-12-2009 22:01 ]

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Update for HTC HD2 – Digital Picture Enhancement

Ik kan deze update niet installeren omdat het bestandje niet opent in Windows 7 X64

Iemand nog meer die dit probleem heeft?

• JudgeTreve
LIMIT-AR schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:15:

Ik kan deze update niet installeren omdat het bestandje niet opent in Windows 7 X64

moet op de HD2 gerunt worden...

Verwijderd

Ik heb sinds gister mijn 2e HTC, de HD2, welke goed bevalt.
Echter werkt een ding nog niet helemaal lekker, de FM-radio.

Als ik mijn meegeleverde headset aansluit om mijn telefoon en de radio start,
dan opent het programma, begint dat windows wacht icoontje met die 4 kleuren rond te draaien en na een aantal seconden sluit hij het programma zelf af en kom ik weer op mijn start scherm.

Ik krijg mijn radio niet aan de praat, zijn er meer mensen die dit probleem hebben, of mensen die weten waar dit aan ligt??

Thx!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:39

Convoy

g44p

LIMIT-AR schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:15:

Zucht... goed lezen blijft moeilijk he:

"Copy the update, which is an .exe file, to your device. To install the update, tap the .exe file and follow the on-screen instructions"

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
superericje schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:21:
ok vraagje...
kan ik alle programma's in een soort back up zetten, zodat ik na de ROM update in een keer alles weer terug kan zetten, zonder alles opnieuw te installeren???
(Heb tomtom er oa. op)
Voor veel programma's die geïnstalleerd zijn op je SD kaart, waaronder TomTom, is het voldoende na een ROM update de snelkoppeling opnieuw aan te maken. Is in dit topic al eens eerder uitgelegd hoe dat moet.

Wat ik zelf al vanaf het begin al heb gedaan is een persoonlijk CAB bestandje aanmaken en bijhouden met daarin alle nuttige zaken waar ik tegen aan loop. Dat zijn dan aanpassingen in het register, tweaks, diverse kleinere programma's en wat nog meer. Als basis heb ik de servicepack van Laurentius26 genomen en die aangepast naar mijn wensen. Kost wat tijd maar bespaard weer enorm na een update.

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 18:31

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 17:49
Heb inderdaad ook na de update van MyPhone dat ik smsjes niet meer aan of uit kan vinken maar hij synchroniseert ze wel netjes...

Iemand die de ROM update al bij HTC heeft weten te downloaden?

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:23:
Ik heb sinds gister mijn 2e HTC, de HD2, welke goed bevalt.
Echter werkt een ding nog niet helemaal lekker, de FM-radio.

Als ik mijn meegeleverde headset aansluit om mijn telefoon en de radio start,
dan opent het programma, begint dat windows wacht icoontje met die 4 kleuren rond te draaien en na een aantal seconden sluit hij het programma zelf af en kom ik weer op mijn start scherm.

Ik krijg mijn radio niet aan de praat, zijn er meer mensen die dit probleem hebben, of mensen die weten waar dit aan ligt??

Thx!
Ja je hebt gewoon tomtom geinstalleerd en dan worden er automatisch 2/3 files met betrekking tot bluetooth geinstalleerd. Daardoor werkt jou FM radio niet meer, google maar eens!

• JudgeTreve
Dennis-L schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:10:
Heb inderdaad ook na de update van MyPhone dat ik smsjes niet meer aan of uit kan vinken maar hij synchroniseert ze wel netjes...

Iemand die de ROM update al bij HTC heeft weten te downloaden?
Neeje...hij doet ut nie! De download werkt nog nie... 8)

Verwijderd

Mute schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:10:
[...]

3G is het en niet g3 ;) GPRS is trager dan 3G, als je een [G] ziet dan zit je op GPRS en heb je dus een minder snellere verbinding dan wanneer je \[3G] ziet.
het [H] tje staat voor HSPDA?

• Hahn
In één keer goed! Dat is nog wat sneller dan 3G.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:20:

Met minder geld ? Hoeveel goedkoper is die bij T-Mo ?

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
Weet iemand waar het paswoord van wlan wordt opgeslagen, wil ik graag in mijn backup cab bestandje zetten.

System | Racing is in my Blood

• greg-a
  • Laatst online: 07:13
Ik heb een probleempje met mn HD2
ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar als ik de telefoon in trilstand zet /stil zet, en ik dan muziek probeer te luisteren, via de headset, moet ik het volume omhoog zetten. Hierdoor gaat de telefoon uit de trilstand terwijl ik dat niet wil.

Is er dus een goed werkende manier om je telefoon snel en goed op stil/tril te kunnen zetten waardoor je ook nog muziek kunt luisteren?

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
- een die de route logt
http://www.trackr.nl/

werkt prima.

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Ik probeer de officiële upgrade via HTC te downen maar elke keer wanneer ik op download klik krijg ik " Kan de pagina niet vinden" waarschuwing.

Dit zijn de stappen;

Serie nr, ingevuld
NLD rom geselecteerd
Europa 1 gekozen
Download.

Edit; Deze rom " Netherlands 1.48.404.2 " staat al op mijn HD2.

[ Voor 13% gewijzigd door Tanakiam op 10-12-2009 21:24 ]

• Elwin23
freekweb schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:36:
[...]

"Copy the update, which is an .exe file, to your device. To install the update, tap the .exe file and follow the on-screen instructions"
Beide total commander en File explorer geeft melding "The file "Leo_07477" cannot be opened. Either it is not signed with a trusted certificate, or one of its components cannot be found. If the problem persists, try reinstalling or restoring the file.

Oplossing: exe was corrupted ofso, ff opnieuw downloaden

• Dennis-L
Tanakiam schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:46:
Ik probeer de officiële upgrade via HTC te downen maar elke keer wanneer ik op download klik krijg ik " Kan de pagina niet vinden" waarschuwing.

Dit zijn de stappen;

Serie nr, ingevuld
NLD rom geselecteerd
Europa 1 gekozen
Download.

Hebben meerdere dit?
Als je even een paar berichten terug had gelezen...... :/

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Dennis-L schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:53:
[...]

Als je even een paar berichten terug had gelezen...... :/
Logisch...... nieuwschierig je weet toch 8)7 LOL. |:( 8)7 8)7 8)7

Verwijderd

Mijn internetbundel gaat pas maandag in, maar hij springt steeds op kpn mobiel. Ik heb geen zin in torenhoge kosten. Kan iemand me vertellen hoe ik het uitzet, hij schijnt steeds automatisch terug te gaan op kpn mobiel. Ik had geselecteerd dat ik via mijn draadloze thuisnetwerk verbinding maakt.

• Dennis-L
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:09:
Mijn internetbundel gaat pas maandag in, maar hij springt steeds op kpn mobiel. Ik heb geen zin in torenhoge kosten. Kan iemand me vertellen hoe ik het uitzet, hij schijnt steeds automatisch terug te gaan op kpn mobiel. Ik had geselecteerd dat ik via mijn draadloze thuisnetwerk verbinding maakt.
Zoek maar eens op het programmatje NoData

[ Voor 8% gewijzigd door Dennis-L op 10-12-2009 21:15 ]

• thepr
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:09:
Met nodataHTCdriver.com.CAB : http://htcdriver.com/index.php?page=nodata

• Elwin23
Of gewoon nog een verbinding maken, noem deze Offline, Access point name = Offline.
Deze selecteren als verbinding zodra je naar buitenland gaat (en zorgen dat je normale nu geselecteerd staat)

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het servicepack L26 van Laurentius26 dat op xda is te vinden ? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584423 , zou je deze naast BSBtweaks kunnen installen op de HD2 ?

• Dark Master
  • Laatst online: 14-09 20:27
Ik heb nu net deze telefoon opgehaald, ik heb geen verglijkings materiaal maar wat een super telefoon! Echt gemaakt voor het internet. Ik heb geen probleem met smsen! Heb hem ivb met een flexibel abbonement van Kpn.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• JudgeTreve
wel duf dat die download het nog steeds niet doet bij HTC...staat er al sinds vanmiddag 12 uur...

Verwijderd

JudgeTreve schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:53:
wel duf dat die download het nog steeds niet doet bij HTC...staat er al sinds vanmiddag 12 uur...
Ja... ik mailde ze dat de download niet werkte, en ik kreeg binnen 10 minuten een mailtje terug dat het aan mijn virusscanner/firewall ligt. Dus ik reageer direct dat het daar niet aan ligt, omdat de pagina gewoon niet wordt weergegeven. Maarja dan blijft het stil... Beetje jammer

• JudgeTreve
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:01:
[...]

Ja... ik mailde ze dat de download niet werkte, en ik kreeg binnen 10 minuten een mailtje terug dat het aan mijn virusscanner/firewall ligt. Dus ik reageer direct dat het daar niet aan ligt, omdat de pagina gewoon niet wordt weergegeven. Maarja dan blijft het stil... Beetje jammer
Volgens mij staat ie nog in de ijskast en wachten ze tot het hier nacht is....duistere praktijken...haha 8)7

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
freekweb schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:36:
[...]

Sorry 8)7

Ik dacht dat windows mobile alleen met cab files werkten en exe altijd alleen via de pc te installeren waren met usb verbonden aan de hd2.

• Apollo 13
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-01 22:13
Ik was volgens mij de eerste die de roze vlek van de camera heeft gemeld. Heb nu de hotfix geïnstalleerd en bij flitsfoto's lijkt de vlek weg te zijn. Met de flits uit is de roze vlek echter nog steeds duidelijk te zien en met de video al helemaal. De fix helpt dus niet 100% en dat is jammer want ik gebruik een camera best veel.

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Wanneer het wel werkt, is het hier te downloaden.

Nu wordt je teruggeschopt richting homepage, dus er staat gewoon nog niets.

_██_
(ಠ_ృ)

Verwijderd

JudgeTreve schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:08:
[...]

Volgens mij staat ie nog in de ijskast en wachten ze tot het hier nacht is....duistere praktijken...haha 8)7
probeer eens de europese site
http://www.htc.com/europe...spx?dl_id=804&news_id=401

Onder: dan zullen ze het snel genoeg merken wanneer de klanten klagen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 22:31 ]

• Dennis-L
Maakt niks uit
die downloadopties, europe 1, europe2 enz verwijzen naar dezelfde servers als wanneer je de Nederlandse HTC site kiest...

• JudgeTreve
Die gebruik ik al heel de tijd...kijk eigenlijk nooit op de NL site van HTC...maar weinig download... 8)7

• JudgeTreve
Ik zit er wel een beetje lacherig over te doen, maar eigenlijk slaat het nergens op toch?
Vanaf vanmiddag 12 uur staat de update er zogenaamd....en de hele rest van de dag is er niks te downloaden...is wel een slechte zaak op zich...

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb een vodafone branded @#$%^&^%$#@

Maar.... ik moet zeggen dat het toestel me supergoed bevalt.
- geen roze vlek
- sms
- kan zelf met 2 duimen typen: gaat prima
- verdere bugs die ik hier voorbij heb zien komen zijn mij niet opgevallen (behalve het niet automatisch gebruiken van een hoofdletter na een punt)
rom 1.44.172.7 (70494) NLD
manilla 2.6.19202525.0
versie besturingssysteem 5.2.21864 (21684.5.0.81)

Ik hoor mensen over de snelheidswinst door de nieuwe rom. Bedoelen jullie snelheid qua bediening of verbindingen? Qua bediening kan ik me het niet sneller voorstellen. Loopt zooooo ongelooflijk soepel allemaal!!!

Schiet me nog het enige punt te binnen: batterij. Vanochtend 8 uur van de lader, nu om 22.23 nog maar 14%. Nog maar twee keer aan de lader gehad, en wel tussendoor geladen. (dus niet de tips opgevolgd zoals eerder genoemd, zal alsnog even goed doorladen en leeg laten lopen en doorladen en .....)

Overigens baal ik wel dat het toestel branded is: duurt een eeuwigheid met updates. En dat allemaal voor een paar snelkoppelingen en vodafone links? Schieten zij toch niets mee op, kost ze veel te veel klanttevredenheid. Snap er echt niets van.

Anyway: zou Vodafone zelf wat zaken beter geregeld hebben (zoals toetsenbord) zodat het allemaal prima loopt?

• intruder1400
  • Niet online
Voor de 'batterij-tip' (goed doorladen), moet de batterij daarvoor helemaal leeg zijn? of kan het met een 10% ook?

• -Magnat-
  • Laatst online: 19-03-2020
intruder1400 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:46:
Voor de 'batterij-tip' (goed doorladen), moet de batterij daarvoor helemaal leeg zijn? of kan het met een 10% ook?
Geheugen-effect komt niet voor bij lithium-ion, dit is alleen bij nikkel-cadmium accu's.
geheugeneffect = wanneer een batterij steeds opgeladen wordt, terwijl de batterij nog niet goed ontladen is, dan neemt uiteindelijk de capaciteit af.

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
intruder1400 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:46:
Ach flauwekul. Gewoon gebruiken, dan komt de accu vanzelf wel op dreef. Li-Ion accu's hebben geen geheugeneffect, dus helemaal leeg trekken is nergens voor nodig. Niet dat je iedere keer bij 80% al moet opladen, want dat geeft extra slijtage. Voor de rest zou ik me er niet al te druk over maken.

_██_
(ಠ_ృ)

• Oziepp
  • Laatst online: 23-02-2011
The latest version of Google Maps Mobile for Windows Mobile--now at revision 3.3.1--now supports the digital compass feature of the Windows Mobile HTC HD2, essentially showing you which way you're facing with the arrow.

HTC HD2 owners can try out the compass support by visiting m.google.com/maps from their mobile browsers.

http://pocketnow.com/soft...h-htc-hd2-digital-compass

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Heb het al eerder gevraagd hier, maar nog geen antwoord helaas.
Verbetert de nieuwe ROM het accuduur, kan je de HD2 langer gebruiken en is het gebruik in het standby scherm minder dan '50%" ? (zoals te zien is bij de duttytaskm.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oziepp
  • Laatst online: 23-02-2011
http://www.engadget.com/2...vo-pictured-more-lucidly/

Is dit de android versie van de HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Novadecasa schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:58:
Heb het al eerder gevraagd hier, maar nog geen antwoord helaas.
Verbetert de nieuwe ROM het accuduur, kan je de HD2 langer gebruiken en is het gebruik in het standby scherm minder dan '50%" ? (zoals te zien is bij de duttytaskm.)
Ik haal bij normaal gebruik 1.5 dag met de Stock ROM en de update...wat mij betreft geen verschil.
Als ik mijn push mail uitzet krijg ik er een halve dag bij...dan dus 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*edit*

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2009 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Oziepp schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:52:
The latest version of Google Maps Mobile for Windows Mobile--now at revision 3.3.1--now supports the digital compass feature of the Windows Mobile HTC HD2, essentially showing you which way you're facing with the arrow.
Mooie tip, ga ik morgen gelijk uitproberen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik moet zeggen dat het wel wennen is hoor. Dit is mijn eerste Windows Mobile-toestel, en het concept van de HD2 is ook anders dat wat ik gewend ben. Erg jammer dat HTC toch voor WiMo heeft gekozen voor dit apparaat ipv Android.
Typen vind ik een gepriegel, en regelmatig sluit ik een bericht af terwijl dat niet de bedoeling is. Typen ging me toch makkelijker af op een E71 en daarvoor E61i. Ook het 'aanklikken' van bepaalde zaken gaat soms nog mis. Ik blijf WiMo toch niet helemaal geschikt vinden voor een capacitieve touchscreen oplossing. Regelmatig is het dermate priegelen dat een stylus eigenlijk gewoon nodig is (bijv. adressen uitzoeken uit de browsergeschiedenis). Verder werkt multitouch niet eens in Internet Explorer. Opera is uiteraard een prima browser, maar daar werkt flash weer niet in. Als complete oplossing probeer ik dan maar skyfire, maar die ondersteunt eveneens geen multi touch, alsmede landscape modus.
Video's kijken op youtube gaat aardig met de Yt-speler, maar je eigen subscriptions bekijken gaat alleen door ernaar te zoeken als losse videos. Duurt erg lang voordat je iets gevonden hebt dan. Zeker als je de naam niet weet. Eigenlijk kun je alleen in Skyfire via de reguliere Yt-site je abonnementen bekijken. Maar videos zijn niet goed in te zoomen, full screen is onmogelijk (en als het wel mogelijk is: het is onmogelijk om die fullscreen-link in te drukken) en de kwaliteit is ruk. De volumeknop van de HD2 verandert in de browser in een vooruit-achteruit knop.

Verder ben ik erg voorzichtig met mijn HD2. Mijn vorige toestellen waren duidelijk robuuster gebouwd en konden een flinke val wel hebben. Dat durf ik met de HTC niet aan. Maar goed, dat is iets waar je voor kiest natuurlijk.

[ Voor 40% gewijzigd door RaJitsu op 11-12-2009 08:03 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
RaJitsu schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 07:16:
<knip>
Verder ben ik erg voorzichtig met mijn HD2. Mijn vorige toestellen waren duidelijk robuuster gebouwd en konden een flinke val wel hebben. Dat durf ik met de HTC niet aan. Maar goed, dat is iets waar je voor kiest natuurlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=sZxNM1fYaLY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Ja dààààg, dat zou iedere telefoon moeten overleven. En 'hard houten vloer' Pff, dat is gewoon van dat goedkope laminaat dat gewoon meegeeft door de isolatie. :+

De E-series die ik hiervoor had overleefden een val van één hoog of zelfs een flinke stroom water eroverheen. Mijn E61i heb ik zelfs eens in het water laten vallen een jaar geleden (wel meteen uitgevist natuurlijk, dus het water is niet overal gekomen). Deed het nog perfect.

Maar goed, ik lever geen kritiek op de HTC wat betreft robuustheid. Het is een keus die je maakt voor het concept. Ik verwacht als ik een sportwagen koop ook niet dat die de robuustheid van een terreinwagen heeft.

[ Voor 61% gewijzigd door RaJitsu op 11-12-2009 08:46 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
Ik haal bij normaal gebruik 1.5 dag met de Stock ROM en de update...wat mij betreft geen verschil.
Als ik mijn push mail uitzet krijg ik er een halve dag bij...dan dus 2 dagen.
En heb je dan wifi aan of uit staan?

[ Voor 57% gewijzigd door intruder1400 op 11-12-2009 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
intruder1400 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:09:
[...]

En heb je dan wifi aan of uit staan?
WiFi staat dan uit...BT af en toe aan als het nodig is..(in de auto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al de rom update kunnen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:36:
Ikke niet...werkt nog steeds niet... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de nieuwe maps geprobeerd maar krijg niet het kompas aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 15:02
Heb je je GPS uitstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
Ik heb de cab Disable Auto Device Lock geïnstalleerd, maar krijg m niet werkend. Ook via start/vergrendelen niet.

Heeft iemand ervaring met S2U2 (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=527523)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
darryl schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:08:
Ik heb een probleempje met mn HD2
ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar als ik de telefoon in trilstand zet /stil zet, en ik dan muziek probeer te luisteren, via de headset, moet ik het volume omhoog zetten. Hierdoor gaat de telefoon uit de trilstand terwijl ik dat niet wil.

Is er dus een goed werkende manier om je telefoon snel en goed op stil/tril te kunnen zetten waardoor je ook nog muziek kunt luisteren?
Ik vermoed dat je systeemvolume en ringvolume gekoppeld zijn (is standaard ingeschakeld).
Ga via Sense naar Settings --> Sound & Display. Schakel vervolgens de optie "Single volume" uit, zodat je het systeem- en ringvolume afzonderlijk kan regelen.
RaJitsu schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 07:16:
Ik moet zeggen dat het wel wennen is hoor. Dit is mijn eerste Windows Mobile-toestel, en het concept van de HD2 is ook anders dat wat ik gewend ben. Erg jammer dat HTC toch voor WiMo heeft gekozen voor dit apparaat ipv Android.
Typen vind ik een gepriegel, en regelmatig sluit ik een bericht af terwijl dat niet de bedoeling is. Typen ging me toch makkelijker af op een E71 en daarvoor E61i. Ook het 'aanklikken' van bepaalde zaken gaat soms nog mis. Ik blijf WiMo toch niet helemaal geschikt vinden voor een capacitieve touchscreen oplossing. Regelmatig is het dermate priegelen dat een stylus eigenlijk gewoon nodig is (bijv. adressen uitzoeken uit de browsergeschiedenis). Verder werkt multitouch niet eens in Internet Explorer. Opera is uiteraard een prima browser, maar daar werkt flash weer niet in. Als complete oplossing probeer ik dan maar skyfire, maar die ondersteunt eveneens geen multi touch, alsmede landscape modus.
Video's kijken op youtube gaat aardig met de Yt-speler, maar je eigen subscriptions bekijken gaat alleen door ernaar te zoeken als losse videos. Duurt erg lang voordat je iets gevonden hebt dan. Zeker als je de naam niet weet. Eigenlijk kun je alleen in Skyfire via de reguliere Yt-site je abonnementen bekijken. Maar videos zijn niet goed in te zoomen, full screen is onmogelijk (en als het wel mogelijk is: het is onmogelijk om die fullscreen-link in te drukken) en de kwaliteit is ruk. De volumeknop van de HD2 verandert in de browser in een vooruit-achteruit knop.

Maar toch heb je voor de HD2 gekozen... why? :?

[ Voor 55% gewijzigd door Dynamix op 11-12-2009 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Geachte HTC klant,

Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u een uitstekende service te verlenen.

U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC

Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende:
“Op jullie site staat een ROM update voor de HTC HD2 maar deze is niet te downloaden.
Bij niemand overigens, dus het ligt niet aan onze virusscanner/firewalls.
Je krijgt simpelweg de melding "Pagina kan niet worden weergegeven"
Graag hier wat aan doen.”

Onze excuses voor eht ongemak
Wij zijn ons hier van bewust en er wordt aan gewerkt om het in orde te krijgen.

Inge
HTC customer support team
HTC Corp. Global Service Division
http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:56:
heb de nieuwe maps geprobeerd maar krijg niet het kompas aan de gang.
Ik zag eerst ook geen kompas in Maps na de update, maar na opnieuw 'ijken' middels het kompasprogrammaatje werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
Durf het bijna niet te vragen maar..... waar kan ik de pin van mijn sim wijzigen?

Kijk ik er nu echt zo grandioos overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:36:
Downloaden van HTCPedia gaat uitstekend. Is exact dezelfde versie.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
intruder1400 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:02:
Durf het bijna niet te vragen maar..... waar kan ik de pin van mijn sim wijzigen?

Kijk ik er nu echt zo grandioos overheen?
Wel een beetje verstopt ja.

- Manila tab instellingen
- Menu, Meer
- Persoonlijk
- Telefoon
- GSM/UMTS Diensten
- Pincode/Pincode2
- Instellingen ophalen
- Pincode wijzigen

Gelukkig niet dagelijks nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
- een die de route logt
TrackMe doet wat je zoekt. Ook evt met upload naar je eigen server/website.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=340667

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
thepr schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:10:
Ik heb de cab Disable Auto Device Lock geïnstalleerd, maar krijg m niet werkend. Ook via start/vergrendelen niet.

Heeft iemand ervaring met S2U2 (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=527523)?
Ik draai S2U2. Ik vind het perfect, vooral de SMS, e-mail, MMS preview plus het feit dat je meerdere afspraken kunt laten zien.

Ik heb echter wel 2 probleempjes [EDIT] ik zie net dat er een nieuwe versie is. Ben hem nu aan het downloaden. Problemen zijn met 2.14 /EDIT]:
- ik kan het volume niet aanpassen in lock-modus
- mijn HTC player stopt aan het eind van een nummer zonder over te gaan naaar het volgende nummer. Ik gebruik nu dus maar S2P (overigens wel fantastisch geintegreerd in S2U2).

edit:
NEt 2.20 getest en het werkt nu perfect! zowel probleem met volume als met HTC player is opgelost

[ Voor 13% gewijzigd door jswinkels op 11-12-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Laatst online: 14-09 20:27
So far so good, het is een leuk toestel, wat wel erg jammer is is uiteraard de accu. Deze staat nu al op 25%!
Maar dat was te verwachten, ik heb er dan ook al veel mee gespeeld, wie weet word de accu nog beter.

Waar ik nog wel problemen mee heb is een sync via Bluetooth, via de Datakabel zelf werkt het goed.

Hebben meerdere mensen hier ook Kpn Flexibel? Met daarbij Surf en mail totaal?
Als ik kijk op mijn Kpn zie ik wel het verbruik van mijn Bel/Sms gedrag, maar het datagedeelte blijft op 0.00 Mb staan, ik vroeg me af of meerdere mensen hier last van hebben?

Dit is de eerste keer dat ik zelf mobiel internet heb, veel zin in een hoge rekening heb ik daarom niet! Vooral omdat ik al veel dingen lees over FUP etc...

[ Voor 12% gewijzigd door Dark Master op 11-12-2009 11:45 ]

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:52

Audione0

Strijdt der titanen

Dark Master schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:43:
So far so good, het is een leuk toestel, wat wel erg jammer is is uiteraard de accu. Deze staat nu al op 25%!
Maar dat was te verwachten, ik heb er dan ook al veel mee gespeeld, wie weet word de accu nog beter.

Waar ik nog wel problemen mee heb is een sync via Bluetooth, via de Datakabel zelf werkt het goed.

Als ik kijk op mijn Kpn zie ik wel het verbruik van mijn Bel/Sms gedrag, maar het datagedeelte blijft op 0.00 Mb staan, ik vroeg me af of meerdere mensen hier last van hebben?

Dit is de eerste keer dat ik zelf mobiel internet heb, veel zin in een hoge rekening heb ik daarom niet! Vooral omdat ik al veel dingen lees over FUP etc...
Ja, en dit hoort ook zo.. Zolang je onder een afgesproken data blijft krijg je via een tegoed-dienst (internet of via sms) altijd de melding dat je 0 mb gebruikt hebt. Het is tenslotte eindeloos online.
Zolang je het netjes houdt met de data die je genereerd, dus geen honderden Mb's per dag loopt te verstoken op je mobiel, hoef je niet bang tezijn dat voor je internet gebruikt extra moet betalen... :)

edit: goh, ik ben erg aan het twijfelen om mijn Touch pro 2 te verkopen ( deze ziet er nog al nieuw uit btw) en een HD2 zien te bemachtigen.. Heb er gisteren mee mogen spelen en moet zeggen dat het een verademing tov de TP2 is.. Wat een snelheid zeg!

Misschien win ik deze telefoon wel? Heb gisteren met een prijsvraag meegedaan.. Moet tot januari wachten op de uitslag.. _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Audione0 op 11-12-2009 12:01 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al ruim een jaar mobiel internet van kpn.
Nergens problemen gebruik het veel.
Weer updaten elk uur. Mail ophalen elk 15min.
Soms zelfs remote desktop, maar dat niet te lang dat vreet mb's

Zelfs youtube kan je gewoon gebruiken.
neem dan wel de youtube app dan zit het in je bundel en is het geen streamen
Vaag maar waar.

Als je trouwens teveel gebruikt krijg je smsje.
1 keer gehad trouwens. Dag later weer een sms dat die onterecht verzonden was ;)

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jporter
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-03 16:50
Ik heb nu een aantal programmatjes er op staan maar vraag mij het volgende af
Hoe kan ik deze programmas updaten?:
1. Gaat dat via Windows Update als ik hem aan de USB naar mijn pc hang?
2. Download ik gewoon een nieuwe versie en install ik die er overheen
3. Moet ik via een manager in de HD2 zelf dit doen? Is er zo'n manager en laat die updates zien als er wat te updaten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik moest nog wat veranderen in Windows mobile device center toen werkte het meteen:
Mobile device settings → Connection settings → Allow connections to one of the following → COM7 selecteren (ipv bluetooth)

Kijk maar of het zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 07:16
Dennis-L schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:53:
Geachte HTC klant,

Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u een uitstekende service te verlenen.

U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC

Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende:
“Op jullie site staat een ROM update voor de HTC HD2 maar deze is niet te downloaden.
Bij niemand overigens, dus het ligt niet aan onze virusscanner/firewalls.
Je krijgt simpelweg de melding "Pagina kan niet worden weergegeven"
Graag hier wat aan doen.”

Onze excuses voor eht ongemak
Wij zijn ons hier van bewust en er wordt aan gewerkt om het in orde te krijgen.

Inge
HTC customer support team
HTC Corp. Global Service Division
http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx
kijk hier eens?
werkt bij gewoon goed

Update NL

Alle talen ;)

update div. talen
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.