The-Geek, ouwehoer niet zoveel, 3 maanden is heel wat anders als Q3, oftwewel Quarter 3, oftewel kwartaal 3 van 2010. Dat betekend volgens de lijn der verwachtingen bij Microsoft dat we waarschijnlijk pas in Q4 een OS hebben
(*) en de eerste beschikbare telefoons. Da's een jaar. Zelfs al zou Microsoft hun verwachting halen; dan is het nog steeds 9 maanden wachten; da's heel wat anders als 3 maanden waar je het over hebt.
Wel heel mooi, anderen afzeiken dat ze niet mogen reageren omdat ze volgens jou (nog) geen HD2 bezitten, maar er is blijkbaar niets mis met het in de hemel prijzen van een telefoon die
jíj zelf niet hebt. (iPhone)
Verder zou je er goed aan doen je wat in te lezen in interpunctie, hoofdlettergebruik en de mogelijkheid tot het schrijven van samenhangende zinnen. Verder zou het fijn zijn als je zou proberen je posts te onderbouwen met links naar bronnen. Ik begrijp dat het laatste zeer moeilijk zal zijn gezien het hoge zwets gehalte van je posts.
Of er WM7 op dit toestel komt? Vast wel. Officieel? Waarschijnlijk niet. Via XDA? Vast wel; of dacht je dat er eerst nieuwe telefoons ontwikkeld dienen te worden waat WM7 op werkt? Onze HD2 heeft (op het geheugen na) de vereiste minimale hardwarespecs voor WM7, dus ik ben er vrij zeker van dat men op XDA het voor elkaar krijgt om WM7 op de HD2 te krijgen. Zeker als men WM6.x draaiend krijgt op praktisch antieke toestellen die niet eens aan de hardware vereisten voldoen voor WM6.x...
Bottom line, geef een eerlijke, objectieve mening. Ga niet lopen opruien, vertel geen verzinsels. En for Gods' sake, doe wat aan je posts! Hoofdletters in een post komen over als SCHREEUWEN (om aandacht?)
Wil je iets
duidelijk maken, gebruikt bold of italic ed... En het liefst een soort, en niet alles
door elkaar...
* Disclaimert: hier is niets mis mee, liever een goed werkend OS... 
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:00:
Ik probeer mijn HD2 op te laden middels usb aan mijn laptop. Nu lijkt dit niet te werken (heeft wel gewerkt).
Als ik hem gewoon in het stopcontact doe dan werkt het wel.
Nu herinner ik me een optie dat je kan aangeven dat hij oplaad als de usb is aangesloten, maar weet niet meer waar ik die gezien heb. Misschien dat het daar aan ligt? want de HD2 wordt verder gewoon herkend op mijn laptop.
Op het tabblad
Instellingen kies je
Menu > Meer. Dan ga je naar
Systeem > Energie. daar klik je vervolgens op
Accu. Daar vind je info over je accu en een vinkje om dit aan/uit te zetten...
Edit, ah, spuit 11...

Noticed.

Vooral de beschrijving is hilarisch. "U kunt er zelfs mee chatten"
[
Voor 5% gewijzigd door
Rowdy.nl op 09-12-2009 12:49
]