HTC HD2 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 94.279 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag, ik wilde via ebay een bureau oplader kopen
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
maar hier kunnen je ook nog een extra accu kopen, met de onderstaande specificaties.
- 3.7v 1100mah High Capacity
- Protection circuit
- Fits the phone slot with original cover
- Net Weight : 38g
- Certificate : CE

Kan mij iemand vertellen of die accu werkt in de hd2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 07:39
Waarom zou je die accu willen, standaard zit er een 1230mAh bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 00:02:
Kan mij iemand vertellen of die accu werkt in de hd2?
Kijk hier even / vraag het hier even: Accessoires voor de HTC HD2

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Elwin23 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:16:
iemand al de wifi router geprobeerd toevallig? krijg me lappie wel verbonden maar hij lijkt geen IP adres te krijgen van de HD2
Ik heb het geprobeerd en had gewoon internet met acceptabele snelheid _/-\o_ met "out of the box" instellingen.
Alleen werd de verbinding soms verbroken maar dat ligt aan me laptop want daar heb ik wel vaker last van.
Heb t-mobile web&walk: down 384 Kb en Up 64 Kb
Snelheid valt niet te peilen op speedtest.nl of soortgelijke sites, daar krijg je astronomische waarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry had nog niet gezien dat hier een extra forum voor was.
staat nu ook daar gepost.

een extra accu kan altijd wel eens handig zijn, ook al heeft die minder vermogen.
ik weet alleen niet of je zo makkelijk een ander soort accu kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Dennis-L schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:28:
2. Bij smsjes krijg je niet automatisch een hoofdletter na een punt, is dit in te stellen?
Is opgelost in nieuwe ROM 1.48 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:57

afterburn

No more...

-Magnat- schreef op woensdag 09 december 2009 @ 00:31:
[...]

Ik heb het geprobeerd en had gewoon internet met acceptabele snelheid _/-\o_ met "out of the box" instellingen.
Alleen werd de verbinding soms verbroken maar dat ligt aan me laptop want daar heb ik wel vaker last van.
Heb t-mobile web&walk: down 384 Kb en Up 64 Kb
Snelheid valt niet te peilen op speedtest.nl of soortgelijke sites, daar krijg je astronomische waarden.
Krijg dat met geen mogelijkheid werkend. Ding zegt dat het draait, maar ik zie hem niet in de lijst met netwerken op mijn laptop. Handmatig proberen te verbinden naar het SSID en password werkt ook niet.

Ikke niet begrijp niet?

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:49
Pinobigbird schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:22:
[...]

Om het 'rode kruisje' in het lock screen te verbergen moet je \Windows\gwes.exe in de Excluded lijst zetten met Hide=ON.
Voor ActiveSync kan je lang op het pictogram van ActiveSync klikken en kiezen voor Settings for "ActiveSync" en dan Hide always, je kan het ook zelf in de lijst zetten als \Windows\repllog.exe
Thanx. Het werkt! Alweer een stap dichterbij de perfecte telefoon.
Heb zelf nog maar 2 probleempjes waar ik goed mee kan leven:
- Als ik het toestel blokkeer zet windows media player de muziek op pauze
- De verschillende en veranderende volume toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
afterburn schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:21:
[...]

Krijg dat met geen mogelijkheid werkend. Ding zegt dat het draait, maar ik zie hem niet in de lijst met netwerken op mijn laptop. Handmatig proberen te verbinden naar het SSID en password werkt ook niet.
Ik heb hetzelfde, werkt bij mij niet (ook niet op andere toestellen, bv Touch HD) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:49

Convoy

g44p

mattrob schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:59:
[...]

Ik heb hetzelfde, werkt bij mij niet (ook niet op andere toestellen, bv Touch HD) ...
werkt hier ook zonder problemen met fw 1.48, heb hier @ work getest met 4 pda's en een laptop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Ik kan sinds een paar dagen mijn sms/mms niet meer syncen met MS My phone, bij synchronisatieopies is alles aangevinkt behalve sms/mms en deze is ook grade out. Ik kan het dus niet aanvinken. Hebben meer mensen hier last van ?

My Phone verwijderd, herinstallatie gedaan vanuit Market place, ik kan weer mijn sms/mms syncen. Gelijk ge-update versie van my phone erachter aan..en na de update kan je sms/mms niet syncen...het is grade out. Wil iemand dit nakijken/bevestigen ?

[ Voor 36% gewijzigd door bamoah op 09-12-2009 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
bamoah schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:33:
Ik kan sinds een paar dagen mijn sms/mms niet meer syncen met MS My phone, bij synchronisatieopies is alles aangevinkt behalve sms/mms en deze is ook grade out. Ik kan het dus niet aanvinken. Hebben meer mensen hier last van ?
Yep, same here. SMS is greyed out...

Heeft er hier iemand tips/advies voor een FTP programma voor WM6.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filipek schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:43:
[...]

Wat een nonsens. Als je zo redeneert dan kan je nooit iets nieuws kopen omdat er binnen afzienbare tijd altijd wat nieuws op de markt komt....

Dit slaat dus echt als een tang op een varken. Ik heb dit topic een beetje door zitten te lezen en ik heb het idee dat jij hier alleen maar zit om te lopen stangen en de HTC HD2 af te kraken.... Werk jij bij Apple toevallig??

Ik word ook een beetje moe van de mensen die constant naar de bekende weg vragen en niet de moeite nemen om dit topic eerst door te lezen voordat ze een vraag stellen. Ik snap dat het veel pagina's zijn, maar lees op zijn minst de laatste 10/15 pagina's door voordat je een vraag stelt.

Ik krijg hopelijk de HTC HD2 deze week binnen, heb hem gisteren bij een contractverlenging met Vodafone besteld! Ben heel erg benieuwd!
Wederom iemand die gewoon commentaar afkraakt en zelf nog geen enkele ervaring met de HD2 heeft, en dan maar zeggen dat je onzin uitkraamt |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Wat is er nou onzin aan verttellen aan iemand die HEEL tevreden is met zijn huidige omnia om een paar maanden te wachten voordat hij een keuze maakt ?
Waarom MOET je nu een HD2 kopen ?
Doe niet zo puberaal en wees reeel, er zijn nog aardig wat basic functies die NIET 100% werken en voor sommige gaat een smartphone verder als interessant doen dan op het schoolplein en pics zitten te uppen naar Dumpert.

Natuurlijk kan je niet steeds een jaar wachten op het nieuwste want dan blijf je bezig maar 3 maanden is makkelijk te overbruggen als je reeds een prima werkende smartphone hebt, zeker als er nog een stapel hotfixes en wellicht een ROM update in het verschiet staan.
Dan koop je een vrijwel perfect werkende phone ipv zoals nu sommige het als een beta versie ervaren.
Langs de kant heb je makkelijk lullen, maar als je dure phone niet eens fatsoenlijk kan SMS'en sta je mooi te kijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Begin nu steeds vaker het probleem te krijgen dat SMS'jes veel later verzonden worden.

Iemand een manier om dit te verhelpen?
Heb de ROM versie 1.43.404.1 (70124) NLD

Voer nog liever geen rom update uit, omdat ik net alles lekker ingesteld heb.
Mocht dit wel nodig zijn. Waar kan ik dan de officele roms/updates vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier sinds een paar dagen wel een heel irritante gewoonte van mijn hd2.

als ik wil bellen gaat hij in landscape en op de luidspreker!!!

zeer vervelend allemaal ,weet het is een nieuw model en de bugs moeten eruit maar begrijp niet dat iedereen dat maar normaal vind .

als ik om het even iets anders koop zou ik er nooit genoegen mee nemen,toch? 8)7

maar het blijft een mooi toestel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Surineeslander schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:42:
[...]

Yep, same here. SMS is greyed out...

Heeft er hier iemand tips/advies voor een FTP programma voor WM6.5?
Oplossing:

HKLM\Software\Microsoft\My Phone,

change the registry value "DisableSMSDataType" from "1" to "0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
@guardijan: Dan hou je óf je hoofd wel heel erg scheef, of de rotatiesensor is niet helemaal ok meer.

Iemand het al gelukt om een internetverbinding via bluetooth PAN vanuit de laptop op te zetten? Lukt bij mij niet aagezien de HD2 default op een lokale verbinding. Alleen vanuit het BT programma op de HD2 zelf kun een internet PAN opzetten. Beetje jammer.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik ben het met "The Geek' eens. Reeel moet je zijn en blijven. Natuurlijk komen er regelmatig nieuwe telefoons op de markt maar dat boeit me niet. WM7 wel. Daarbij komt dat de basisfuncties het gewoon moeten doen. Ik moet per dag minimaal 20 adressen naar werknemers sturen per sms en moet er niet aan denken wanneer er 1(!) niet aankomt.
Deze ene bug is voor mij dan ook al reden genoeg om de HD2 ff in de wachtkamer te zetten. Leuk vind ik het niet want het lijkt me een geweldig toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je dat 'schuif' paneel uit kan zetten tijdens het bellen ?
Nu moet je voor wissel gesprek, luidspreker, notitie, etc eerst zo'n transparant venster naar beneden schuiven tijdens het bellen.
Ik zou dat graag uitzetten zodat je direct kan kiezen mocht het nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:09:
hier sinds een paar dagen wel een heel irritante gewoonte van mijn hd2.

als ik wil bellen gaat hij in landscape en op de luidspreker!!!
Toevallig een tooltje geinstalleerd die dat voor je doet? Als je de HD2 op z'n kop houdt dan gaat het speakertje aan volgens mij! Geef anders even een softreset, kijken of dat werkt!

Dailer gaat hier nooit zomaar in landscape in elk geval.. en spontaan speaker activeren al helemaal niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 00:45:
sorry had nog niet gezien dat hier een extra forum voor was.
staat nu ook daar gepost.

een extra accu kan altijd wel eens handig zijn, ook al heeft die minder vermogen.
ik weet alleen niet of je zo makkelijk een ander soort accu kunt gebruiken?
WIFI router werkt perfect met mijn Macbook PRO. Ben ik verbonden en loop even weg bij mijn laptop en kom dan terug , dan doet het internet het gewoon weer.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-03-2022
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:54:
[...]

Wederom iemand die gewoon commentaar afkraakt en zelf nog geen enkele ervaring met de HD2 heeft, en dan maar zeggen dat je onzin uitkraamt |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Wat is er nou onzin aan verttellen aan iemand die HEEL tevreden is met zijn huidige omnia om een paar maanden te wachten voordat hij een keuze maakt ?
Waarom MOET je nu een HD2 kopen ?
Doe niet zo puberaal en wees reeel, er zijn nog aardig wat basic functies die NIET 100% werken en voor sommige gaat een smartphone verder als interessant doen dan op het schoolplein en pics zitten te uppen naar Dumpert.

Natuurlijk kan je niet steeds een jaar wachten op het nieuwste want dan blijf je bezig maar 3 maanden is makkelijk te overbruggen als je reeds een prima werkende smartphone hebt, zeker als er nog een stapel hotfixes en wellicht een ROM update in het verschiet staan.
Dan koop je een vrijwel perfect werkende phone ipv zoals nu sommige het als een beta versie ervaren.
Langs de kant heb je makkelijk lullen, maar als je dure phone niet eens fatsoenlijk kan SMS'en sta je mooi te kijken.
Het punt dat ik 'afkraak' in jouw reply, heeft niets te maken met de HD2, maar het gaat over zijn algemeenheid, dus ik snap het argument niet echt waarom ik een HTC HD2 nodig zou moeten hebben om jouw drogargumenten af te 'kraken'.

Ik blijf bij mijn standpunt dat als je iets nieuws wil hebben je niet constant moet gaan zitten kijken of er binnenkort iets nieuws op de markt komt, want dan blijf je bezig. In dit geval weet je niet eens zeker wanneer WM 7.0 uit zal komen, dus je moet iemand niet valse hoop gaan geven, want voor hetzelfde geldt wordt de release datum uitgesteld (wat vaak gebeurt).
Daarbij komt nog dat je, mits je niet bij Microsoft werkt en bezig bent met de ontwikkeling/verfijning van WM 7.0, totaal geen weet hebt hoe goed dit bestuuringssysteem zal zijn en hier weinig over kan zeggen.

En zo heeft elke telefoon zijn gebreken, je moet voor jezelf gewoon de voordelen tegen de nadelen afwegen en kijken wat zelf voor jou het beste is. Mijns inziens wegen de kleine nadelen die er op dit moment zijn (softwarematig voor zover ik heb gelezen), niet op tegen de voordelen.

Wees blij met je aankoop in plaats van altijd met betere dingen te gaan vergelekijken, en kijken naar mensen die het beter hebben. Als je de HTC HD2 vergelijkt met de telefoons die allemaal 'slechter' zijn, kom je volgens mij op een veel groter lijstje uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
mariconjo schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:45:
Ik ben het met "The Geek' eens. Reeel moet je zijn en blijven. Natuurlijk komen er regelmatig nieuwe telefoons op de markt maar dat boeit me niet. WM7 wel. Daarbij komt dat de basisfuncties het gewoon moeten doen. Ik moet per dag minimaal 20 adressen naar werknemers sturen per sms en moet er niet aan denken wanneer er 1(!) niet aankomt.
Deze ene bug is voor mij dan ook al reden genoeg om de HD2 ff in de wachtkamer te zetten. Leuk vind ik het niet want het lijkt me een geweldig toestel!
Wat ik dus zeg, ieder zijn persoonlijke voorkeuren/meningen, prima, helemaal niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer mijn HD2 op te laden middels usb aan mijn laptop. Nu lijkt dit niet te werken (heeft wel gewerkt).
Als ik hem gewoon in het stopcontact doe dan werkt het wel.
Nu herinner ik me een optie dat je kan aangeven dat hij oplaad als de usb is aangesloten, maar weet niet meer waar ik die gezien heb. Misschien dat het daar aan ligt? want de HD2 wordt verder gewoon herkend op mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-10 15:04
bamoah schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:40:
[...]

Oplossing:

Heb dit geprobeerd, vervolgens toestel gereset en vinkje is inderdaad dan beschikbaar binnen My Phone. Echter, het updaten blijft bij mij nu hangen op 52%...... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
iemand ook gemerkt dat je met de nieuwe my phone geen sms meer kan laten backuppen?, optie staat er wel nog bij mij, maaar is grayed out, dus niet meer selecteerbaar.... beetje jammer.....

en wtf?? 350 euro voor een chat programma?? (fortunatus) staat zo nml op marketplace.. zie dat er een paar neiuwe bij gekomen zijn

[ Voor 26% gewijzigd door Dutch2007 op 09-12-2009 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Dutch2007 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:13:
iemand ook gemerkt dat je met de nieuwe my phone geen sms meer kan laten backuppen?, optie staat er wel nog bij mij, maaar is grayed out, dus niet meer selecteerbaar.... beetje jammer.....
Paar posts gaan hier al over ja.

Zag net dit bericht, lijkt erop dat het alleen HTC HD2 gebruikers betreft.... :(

Wel apart en toch ook weer consequent. Je kunt berichten niet altijd versturen dus daarom maar niet meer de optie aanbieden om smsjes te syncen..... 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mariconjo schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:45:
Verstandig ! Function before Fashion _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:00:
Ik probeer mijn HD2 op te laden middels usb aan mijn laptop. Nu lijkt dit niet te werken (heeft wel gewerkt).
Nu herinner ik me een optie dat je kan aangeven dat hij oplaad als de usb is aangesloten, maar weet niet meer waar ik die gezien heb. Misschien dat het daar aan ligt? want de HD2 wordt verder gewoon herkend op mijn laptop.
Op mainscreen bovenin drukken (bovenste balk), dan kom je op het scherm met daarin je GSM ontvangst en ook batterij status.
Druk dan helemaal rechts op het batterij icoontje.
Dan zie je die optie staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:25:
[...]

Op mainscreen bovenin drukken (bovenste balk), dan kom je op het scherm met daarin je GSM ontvangst en ook batterij status.
Druk dan helemaal rechts op het batterij icoontje.
Dan zie je die optie staan :)
Thanks, dat was hem inderdaad en deze stond aangevinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

The-Geek, ouwehoer niet zoveel, 3 maanden is heel wat anders als Q3, oftwewel Quarter 3, oftewel kwartaal 3 van 2010. Dat betekend volgens de lijn der verwachtingen bij Microsoft dat we waarschijnlijk pas in Q4 een OS hebben(*) en de eerste beschikbare telefoons. Da's een jaar. Zelfs al zou Microsoft hun verwachting halen; dan is het nog steeds 9 maanden wachten; da's heel wat anders als 3 maanden waar je het over hebt.

Wel heel mooi, anderen afzeiken dat ze niet mogen reageren omdat ze volgens jou (nog) geen HD2 bezitten, maar er is blijkbaar niets mis met het in de hemel prijzen van een telefoon die jíj zelf niet hebt. (iPhone)

Verder zou je er goed aan doen je wat in te lezen in interpunctie, hoofdlettergebruik en de mogelijkheid tot het schrijven van samenhangende zinnen. Verder zou het fijn zijn als je zou proberen je posts te onderbouwen met links naar bronnen. Ik begrijp dat het laatste zeer moeilijk zal zijn gezien het hoge zwets gehalte van je posts.

Of er WM7 op dit toestel komt? Vast wel. Officieel? Waarschijnlijk niet. Via XDA? Vast wel; of dacht je dat er eerst nieuwe telefoons ontwikkeld dienen te worden waat WM7 op werkt? Onze HD2 heeft (op het geheugen na) de vereiste minimale hardwarespecs voor WM7, dus ik ben er vrij zeker van dat men op XDA het voor elkaar krijgt om WM7 op de HD2 te krijgen. Zeker als men WM6.x draaiend krijgt op praktisch antieke toestellen die niet eens aan de hardware vereisten voldoen voor WM6.x...

Bottom line, geef een eerlijke, objectieve mening. Ga niet lopen opruien, vertel geen verzinsels. En for Gods' sake, doe wat aan je posts! Hoofdletters in een post komen over als SCHREEUWEN (om aandacht?)
Wil je iets duidelijk maken, gebruikt bold of italic ed... En het liefst een soort, en niet alles door elkaar...

* Disclaimert: hier is niets mis mee, liever een goed werkend OS... ;)
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:00:
Op het tabblad Instellingen kies je Menu > Meer. Dan ga je naar Systeem > Energie. daar klik je vervolgens op Accu. Daar vind je info over je accu en een vinkje om dit aan/uit te zetten...
Edit, ah, spuit 11... :P
Dutch2007 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:13:
[..]
en wtf?? 350 euro voor een chat programma?? (fortunatus) staat zo nml op marketplace.. zie dat er een paar neiuwe bij gekomen zijn
Noticed. :)
Vooral de beschrijving is hilarisch. "U kunt er zelfs mee chatten" :')

[ Voor 5% gewijzigd door Rowdy.nl op 09-12-2009 12:49 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
afterburn schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:21:
[...]

Ikke niet begrijp niet?
Ik heb de "schuifjes" als volgt staan
Instellingen -> draadloze bediening

Vliegtuigmodus->uit
Telefoon->aan
Bluetooth->uit
WLAN->aan
Microsoft direct push->uit
Gegevensverbinding->aan
Wi-Fi Router->aan

Weet niet of je er wat aan hebt, maar misschien dat je WLAN ook aan moet hebben om de HD2 als router te laten functioneren

[ Voor 8% gewijzigd door -Magnat- op 09-12-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sms niet aangevinkt maar worden wel gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
bamoah schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:40:
[...]

Oplossing:

Thanks, gaan we proberen.
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:45:
Iemand enig idee hoe je dat 'schuif' paneel uit kan zetten tijdens het bellen ?
Nu moet je voor wissel gesprek, luidspreker, notitie, etc eerst zo'n transparant venster naar beneden schuiven tijdens het bellen.
Ik zou dat graag uitzetten zodat je direct kan kiezen mocht het nodig zijn.
Die optie zit in BsB Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:30:
The-Geek, ouwehoer niet zoveel, 3 maanden is heel wat anders als Q3, oftwewel Quarter 3, oftewel kwartaal 3 van 2010. Dat betekend volgens de lijn der verwachtingen bij Microsoft dat we waarschijnlijk pas in Q4 een OS hebben(*) en de eerste beschikbare telefoons. Da's een jaar. Zelfs al zou Microsoft hun verwachting halen; dan is het nog steeds 9 maanden wachten; da's heel wat anders als 3 maanden waar je het over hebt.

Wel heel mooi, anderen afzeiken dat ze niet mogen reageren omdat ze volgens jou (nog) geen HD2 bezitten, maar er is blijkbaar niets mis met het in de hemel prijzen van een telefoon die jíj zelf niet hebt. (iPhone)

Verder zou je er goed aan doen je wat in te lezen in interpunctie, hoofdlettergebruik en de mogelijkheid tot het schrijven van samenhangende zinnen. Verder zou het fijn zijn als je zou proberen je posts te onderbouwen met links naar bronnen. Ik begrijp dat het laatste zeer moeilijk zal zijn gezien het hoge zwets gehalte van je posts.

Of er WM7 op dit toestel komt? Vast wel. Officieel? Waarschijnlijk niet. Via XDA? Vast wel; of dacht je dat er eerst nieuwe telefoons ontwikkeld dienen te worden waat WM7 op werkt? Onze HD2 heeft (op het geheugen na) de vereiste minimale hardwarespecs voor WM7, dus ik ben er vrij zeker van dat men op XDA het voor elkaar krijgt om WM7 op de HD2 te krijgen. Zeker als men WM6.x draaiend krijgt op praktisch antieke toestellen die niet eens aan de hardware vereisten voldoen voor WM6.x...

Bottom line, geef een eerlijke, objectieve mening. Ga niet lopen opruien, vertel geen verzinsels. En for Gods' sake, doe wat aan je posts! Hoofdletters in een post komen over als SCHREEUWEN (om aandacht?)
Wil je iets duidelijk maken, gebruikt bold of italic ed... En het liefst een soort, en niet alles door elkaar...

* Disclaimert: hier is niets mis mee, liever een goed werkend OS... ;)

[...]
Op het tabblad Instellingen kies je Menu > Meer. Dan ga je naar Systeem > Energie. daar klik je vervolgens op Accu. Daar vind je info over je accu en een vinkje om dit aan/uit te zetten...
Edit, ah, spuit 11... :P

[...]
Noticed. :)
Vooral de beschrijving is hilarisch. "U kunt er zelfs mee chatten" :')
Chill Rowdy !
Een heel betoog maar de nieuws berichten hebben het over maart 2010, en dat is dus over zo'n 3 maanden en heeft NIKS te maken met Q3 in 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
for some reason the latest My Phone client installed and assume that the SMS is sync'ed via exchange server, so the way to override this assumption is by modifying the registry value

schijnt de optie te zijn, om het te fixen. voor de mensen die geen zin hebben om van forum naar forum te gaan leek me dit wel handig :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net is mijn vodafone abonnement geactiveerd. Nu kan ik wel een sms ontvangen van een andere gsm, maar een tancode van de ing komt niet aan. Waar kan dit aan liggen?

Moet ik dan de sms instellingen wijzigen? Want dat heb ik voor T-mobile niet hoeven doen en zo ja waar moet ik dat doen?

Info Vodafone website
Sms instellingen
Naam van de verbinding Vodafone sms
Sms-centrale / Berichtenserver +316540881000
Drager GSM

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen waar ik dit vindt?

"NETCF.PHONE.WCE4.ARMV4.CAB"

ik heb al bij XDA gezocht maar kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:42:
Net is mijn vodafone abonnement geactiveerd. Nu kan ik wel een sms ontvangen van een andere gsm, maar een tancode van de ing komt niet aan. Waar kan dit aan liggen?
Er schijnen problemen te zijn met smsjes bij ING, dus dat hoeft niet aan de telefoon te liggen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicobloem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 13:59
Hoi,

Ik zoek een manier om meerdere items te selecteren in mail app van HTC (outlook) of verkenner of bedenkt het maar.
Ben niet gewend aan multitouch en kan het niet in de gebruiksaanwijzing vinden. Kijk ik met mijn neus? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 20:06
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:48:
Wie kan mij vertellen waar ik dit vindt?

"NETCF.PHONE.WCE4.ARMV4.CAB"

ik heb al bij XDA gezocht maar kon het niet vinden.
Google geprobeerd?

http://www.mobilyz.com/fo...0-niet-geinstalleerd.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mute schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:53:
[...]

Er schijnen problemen te zijn met smsjes bij ING, dus dat hoeft niet aan de telefoon te liggen.
Ah bedankt voor je antwoord. Nooit problemen met ing sms gehad en nu een nieuwe provider en het werkte opeens niet. What a coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Weet misschien iemand die dit forum ook leest, of de UK HD2 met andere software is uitgeleverd (dus zonder de problemen die wij ervaren in de NL versie)?
Ik overweeg een UK variant te bestellen (heb reeds de NL) mocht die deze problemen niet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Een vraag. Als de telefoon vergendeld is dan is het niet mogelijk het geluidniveau te veranderen. Erg hinderlijk. Weet iemand of dit in te stellen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thepr schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:13:
Een vraag. Als de telefoon vergendeld is dan is het niet mogelijk het geluidniveau te veranderen. Erg hinderlijk. Weet iemand of dit in te stellen valt?
Het is mij nog niet gelukt. Je moet dus eerst ontgrendelen en dan pas kan je wat met volume doen.
Dus hem ff snel op 'Stil' of 'trillen' zetten vereist wel even ontgrendelen.
Wellicht beter zo want anders kan je phone zelf op Stil gaan in je zak of van Trillen naar full audio met alle vervelende/beschamende gevolgen vandien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:14
Tja ik zou het juist ideaal vinden. Op mijn oude mda compact III (=htc p3300) was het schuifje voor geluid niet vergrendeld bij toetsenblok waardoor elke keer als ik de telefoon uit mijn binnenzak haalde het volume veranderd werd (of volume uitgeschakeld tijdens het in mijn jaszak doen waardoor ik oproepen miste). Ik heb toen maar hardwarematig volume controle uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:57

afterburn

No more...

-Magnat- schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:48:
[...]

Ik heb de "schuifjes" als volgt staan
Instellingen -> draadloze bediening

Vliegtuigmodus->uit
Telefoon->aan
Bluetooth->uit
WLAN->aan
Microsoft direct push->uit
Gegevensverbinding->aan
Wi-Fi Router->aan

Weet niet of je er wat aan hebt, maar misschien dat je WLAN ook aan moet hebben om de HD2 als router te laten functioneren
Idd, dan werkt het. Beetje vaag, aangezien het ding zelf wifi aanzet als je de router start. Als je wifi aan hebt staan voor je de router start, dan werkt het wel.

Bedankt!

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:59
JudgeTreve schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:08:
Weet misschien iemand die dit forum ook leest, of de UK HD2 met andere software is uitgeleverd (dus zonder de problemen die wij ervaren in de NL versie)?
Ik overweeg een UK variant te bestellen (heb reeds de NL) mocht die deze problemen niet hebben...
Kun je niet gewoon proberen de engelse software te flashen? (Mbv de goldcard methode van xda...). .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
JudgeTreve schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:08:
Voor wat ik hier kan lezen, is dit echt niet beperkt tot de NL-versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan belazert Vodafone de kluit!
Er werd mij verteld toen ik de HD2 wilde bestellen dat dit toestel niet branded zou zijn.
Dus wel.!!!!
Ik vond het nl vreemd dat hij overal te kopen of te bestellen was zonder branding en dat hij bij Vodafone pas anderhalve maand later te krijgen was.
Ze hebben waarschijnlijk hun Rom versie er in moeten zetten.
Advies: stuur/breng hem terug (mits binnen 7 dagen) omdat hij niet voldoet.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 15:37 . Reden: qoute komt niet goed door ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:18

HollovVpo1nt

I like gadgets

Dames/Heren die het SMS probleem hebben, zitten jullie bij Vodafone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan het eigenlijk dat ze nog steeds reclame maken met "de samsung jet, de snelste touchtelefoon"
aangezien deze 800mhz heeft en "onze" hd2 1Ghz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:29:
Dames/Heren die het SMS probleem hebben, zitten jullie bij Vodafone ?
nee.

ergens eerder in dit forum of deel twee is dit ook al een keer besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Als de telefoon vergrendeld is is dat wel mogelijk, alleen lijkt dat nogal buggy te zijn. Als ik muziek aan heb via de speaker en het scherm is vergrendeld, dan kan ik volume wel aanpassen, alleen zit er wat vertraging in en gaat de muziek soms haperen, maar het werkt wel.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:29:
hoe kan het eigenlijk dat ze nog steeds reclame maken met "de samsung jet, de snelste touchtelefoon"
Op het moment dat die advertentie begon (Juli toch ?) was het ook de snelste telefoon.
Dat is inmiddels weer bijna een half jaar geleden en dus weer achterhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:14:
[...]

Op het moment dat die advertentie begon (Juli toch ?) was het ook de snelste telefoon.
Dat is inmiddels weer bijna een half jaar geleden en dus weer achterhaalt.
Die reclame is een hele tijd van de buis geweest en sinds een paar weken (kerstaankopen maybe?) weer terug...

Waarschijnlijk een kwestie van geen zin/geld om een nieuwe ad te maken. Mja, van de andere, wat is de definitie van snel? Het pure aantal Mhz-en zegt betrekkelijk weinig over de snelheid... :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:21:
Dan belazert Vodafone de kluit!
Er werd mij verteld toen ik de HD2 wilde bestellen dat dit toestel niet branded zou zijn.
Dus wel.!!!!
Ik vond het nl vreemd dat hij overal te kopen of te bestellen was zonder branding en dat hij bij Vodafone pas anderhalve maand later te krijgen was.
Ze hebben waarschijnlijk hun Rom versie er in moeten zetten.
Advies: stuur/breng hem terug (mits binnen 7 dagen) omdat hij niet voldoet.
Zou je ons misschien op de hoogte kunnen brengen van de uitkomsten?? Want ik heb hem ook bij Vodafone, maar mij werd verteld dat het niet mogelijk is om een "clean" toestel te krijgen, omdat zij hem ook alleen maar branded binnen krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:19:
[...]

Die reclame is een hele tijd van de buis geweest en sinds een paar weken (kerstaankopen maybe?) weer terug...

Waarschijnlijk een kwestie van geen zin/geld om een nieuwe ad te maken. Mja, van de andere, wat is de definitie van snel? Het pure aantal Mhz-en zegt betrekkelijk weinig over de snelheid... :)
Helemaal waar !
Net zoals Megapixels niks zeggen omtrent beeldkwaliteit en ga zo maar door.
Het PC tijdperk heeft ons genoeg geleerd omtrent Mhz - Speed.
Enne mischien is het wel zo, Als zo'n Samsung Jet vrij eenvoudig is en hele basic apps draait kan hij best sneller zijn vwb gebruikers ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-10 22:22
Wat ik wel opmerk, ik heb nu 2x problemen gehad met sms'en steeds na 12u 's nachts en als ik onderweg was. Kan natuurlijk toeval zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filipek schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:22:
[...]

Zou je ons misschien op de hoogte kunnen brengen van de uitkomsten?? Want ik heb hem ook bij Vodafone, maar mij werd verteld dat het niet mogelijk is om een "clean" toestel te krijgen, omdat zij hem ook alleen maar branded binnen krijgen....
daarom moet je bestellen bij pdashop oid. niet een vodafonewinkel!

heb ook vodafone, en niet branded!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 01-10 12:02
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:29:
Die is inmiddels van de buis, bovendien was hij nooit de snelste, de Samsung i8910 HD en iPhone 3GS waren sowieso al velen malen sneller.
De Jét heeft een ARMv6 core, de i8910, 3GS en nu ook de HD2 hebben een ARMv7 core welke ongeveer 2 tot 3 keer zo snel is per klok. De Duo-processor waar ze het over hebben in de Jét reclames is overigens slechts een stand-by processor die er enkel voor is om energie te besparen als de telefoon, zoals je al kan raden, in de stand-by modus staat.

Kortom, het was een onjuiste en misleidende reclame van het begin af aan. ;)

Nu even mijn eigen vraag:
Heeft iemand al de Xperia X2 panels aan het werk gekregen op zijn HD2?
http://htcpedia.com/ARK-X.../rhodium-apps.html?page=1
Er staat een reactie bij van iemand die het naar zijn eigen zeggen is gelukt, alleen niet hoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt: ik zit bij Vodafone met een niet-branded HD2 en ik heb (nog) geen problemen.
Ik had wel problemen met het opzetten van een KPNplanet-emailaccount op de HD2 maar dat is opgelost. :P

Voordat ik de HD2 had heb ik Vodafone een paar keer gebeld of ze mij wilden terugbellen als deze op voorraad is maar ik moet nog teruggebeld worden .... ik heb begrepen dat inmiddels de HD2 op voorraad is (geweest) dus ja ..... dan maar naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,
Betreffende het sms probleem..... ( niet verzenden van sms of veel later ), heb ik hetvolgende ondervonden.
Sinds ik de telefoon gebruik in normale status van levering, ik bedoel hiermee geen andere software, ( spb shell, + nog andere programma's ) heb ik geen enkel probleem meer met het versturen van sms-en. Ik zit bij provider Mobistar. Het gebeurde af en toe ook dat de verbinding onderbroken werd, ook dit valt niet meer voor sinds ik de telefoon in normale toestand gebruik.

Mvg,

Tony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:12:
Beste,
Betreffende het sms probleem..... ( niet verzenden van sms of veel later ), heb ik hetvolgende ondervonden.
Sinds ik de telefoon gebruik in normale status van levering, ik bedoel hiermee geen andere software, ( spb shell, + nog andere programma's ) heb ik geen enkel probleem meer met het versturen van sms-en. Ik zit bij provider Mobistar. Het gebeurde af en toe ook dat de verbinding onderbroken werd, ook dit valt niet meer voor sinds ik de telefoon in normale toestand gebruik.

Mvg,

Tony
Ik denk dat je hier een goed punt hebt...elke keer als ik met een HTC terug naar af ga werken de meeste dingen goed...ga je van alles installeren (wat je eigenlijk doet omdat je vindt dat een aantal dingen niet goed werken of niet handig zijn) dan gebeuren er soms rare dingen...mooi voorbeeld;
De LED notificatie en de herinneringen werken in WM niet goed...ik installeer altijd SPB Phonesuite...zelfs de versie die niet voor WM 6.5 bedoeld is, dan werken die dingen wel goed...maar krijg ik er een gratis feature bij..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Ik had trouwens een mail gestuurd naar HTC over de meest voorkomende problemen en de reactie was:

"Wij hebben geen tijds indicatie van een update noch of er een update gaat komen.
HTC is aan het kijken in gemelde issues over de camera en sms, mocht hier een update voor komen dan zult u die vinden op onze website wanneer hij klaar is. Ik heb daar geen tijds indicatie voor".....

uh.......rest my case.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JudgeTreve schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:21:
Ik had trouwens een mail gestuurd naar HTC over de meest voorkomende problemen en de reactie was:

"Wij hebben geen tijds indicatie van een update noch of er een update gaat komen.
HTC is aan het kijken in gemelde issues over de camera en sms, mocht hier een update voor komen dan zult u die vinden op onze website wanneer hij klaar is. Ik heb daar geen tijds indicatie voor".....

Onderstaande van ander HTC support:

"New Response From [ Pete (UK - Ireland Support (Tech)) ]
Thanks for your email.

The software update is defintiely being worked on and should be available soon. It would be available from the support section of the HTC website where you downloaded the ROM update already.

as far as we know here at technical support, it is still planned before christmas.

best regards,
HTC Technical Support"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brameltje
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-05-2023
Mensen,

Heb mijn HD2 nu een maand en heb vaak last van vastlopers als ik wil bellen of gebeld wil worden
het enige wat ik dan kan doen is de batterij eruit halen, opstarten en de persoon bellen/terugbellen

iemand hier ervaring mee of een goeie tip

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:29:
[...]

Onderstaande van ander HTC support:

"New Response From [ Pete (UK - Ireland Support (Tech)) ]
Thanks for your email.

The software update is defintiely being worked on and should be available soon. It would be available from the support section of the HTC website where you downloaded the ROM update already.

as far as we know here at technical support, it is still planned before christmas.

best regards,
HTC Technical Support"
Okee...dat is andere koek...vraag me toch af hoe ik die 1.48 nou moet zien...ik heb hem er opgezet...maar wat daar nou de status van is..? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:05:
Zoals ik al eerder vermeld hebt, is er bij mij geen sms probleem. Nu heb ik vandaag geprobeerd om een sms met foto te sturen (MMS), en dat krijg ik niet voor elkaar. Ik krijg elke keer een foutmelding "Kan geen verbinding maken" terwijl ik wel een gewone sms kan sturen. Ik heb gewoon Onbeperkt Internet Blox van Vodafone, en gebruik de nieuwste ROM 1.48.404.2 (71294) NLD op een schone telefoon waarbij alleen mijn contacten zijn gesynchroniseerd.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben?

Klik op plaatje voor grotere weergave
[afbeelding]

Heb ondertussen HTC support gemaild, dus afwachten wat zei hierover zeggen.
Probleem ook gehad met mijn Touch Pro

Check je verbindingsinstellingen even, moet: Vodafone Live! zijn...

MMS instellingen: Vodafone MMS moet verbinding maken via Vodafone Live

Servernaam: Vodafone MMS
Gateway: 192.168.251.150
Poortnr: 8799
Serveradres: http://mmsc.mms.vodafone.nl
Verbinden via: Vodafone Live!

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:18

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heren ik kon het niet laten en heb toch naar HTC gemaild over WM7 op de HD2.
Dit was mijn mail:

Beste HTC, Ik heb al enige tijd interesse in een HTC HD2 (simpelweg geweldig toestel). Ik ben iemand die een keer in de zoveel jaar het beste neemt en daar dan weer een aantal jaren mee doet. Met de HD2 wil ik ook een jaar of 3 -3.5 doen. Het is algemeen bekend dan Windows Mobile 7 volgend jaar komt. Diverse websites (geruchten?) stellen dat de HD2 Windows Mobile 7 ready is. Vandaar mij vraag: Is dat echt zo ? Want we zitten nu in een overgangsfase van Windows Mobile 6.5 naar 7. Als Windows Mobile 7 over een paar maanden uitkomt, dan zou ik wel willen wachten daarop, want dan heb ik gegarandeerd het nieuwste. Of kan ik nu een HD2 aanschaffen, en later hem kunnen upgraded naar Windows Mobile 7? Groetjes, Walid

En dit is het mailtje wat ik heb ontvangen:
Geachte Walid Atmar,

Dank u wel voor uw vraag over de HD2.
Op dit moment kan ik u niet met absolute zekerheid melden dat windows mobile 7 uitkomt voor de HD2 en wanneer dat zou zijn.
Op dit moment lijkt het inderdaad waarschijnlijk dat als u een HD2 nu koopt, deze in enkele maanden updatebaar zal zijn naar
wm7.
Maar om absoluut zeker te zijn hierover , is het misschien raadzaam om nog enkele maanden te wachten tot de uitkomst ervan?
Als deze bovenstaande stappen niet hebben geholpen, laat mij het dan alstublieft weten. U kunt mij bereiken door onderstaande link aan te klikken.

Met vriendelijke groet,

Tomas
Ik hoop dat het een beeeeeetje vertrouwen heeft gewekt bij jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:26
WiertOmta schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:03:
Kan iemand wat vertellen over de batterij?
Ik zit erover na te denken om deze telefoon te kopen.
Op een gemiddelde dag luister ik zo'n 3 uur muziek, 2 uur internet
en als het kan laat ik de telefoon het liefst de email om de 30
minuten ophalen. Wifi en Bluetooth heb ik altijd uitstaan. Is dit
te doen met de HD2?
Dan zul je 3 extra accu's mee moeten nemen, accuduur is namelijk erg slecht. Ik heb op dit moment alles uit staan, ik kan natuurlijk wel nog bellen, maar kom de dag niet door.

Wat doe ik met de telefoon? Paar telefoontjes en 30 sms'jes per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Na een poos goed gewerkt te hebben, heb ik nu het volgende..

ik heb T-mobile met web’n’walk Plus.

Mijn smsjes worden soms niet verzonden en dan ineens alles tegelijk.
Ik heb geen G3 mijn mijn abbo maar de HD2 gaat steeds maar van het H netwerk naar G3 netwerk en dan heb ik geen internet.. normaal schakelde hij dan terug...naar H. En nu niet meer of soms.
Ik ben gewoon soms niet bereikbaar en krijg steeds gemiste oproepen smsjes..
En mijn accu lijkt sneller leeg te zijn.

Mijn vraag:
1. hoe kan ik ervoor zorgen dat hij geen G3 netwerk probeerd te zoeken?
2. heb net de 1.48 firmware eropgezet. en lost niks op met het sms probleem.. andere tips?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

vr6-only

Blub Blub

T i M schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:31:
[...]

Dan zul je 3 extra accu's mee moeten nemen, accuduur is namelijk erg slecht. Ik heb op dit moment alles uit staan, ik kan natuurlijk wel nog bellen, maar kom de dag niet door.

Dan is er toch echt iets verkeerd. Ik bel niet veel per keer, maar wel vaak. 3G staat aan en push mail ook. Tevens staat weer en aandelen op 30 min bijwerken. Ik doe ruim 1 dag met mijn HD2.
Eerste week was het inderdaad bagger.

Tip of the day al geprobeerd?
Laad de batterij de eerste paar keren meer dan de 3 uur aangegeven tijd achter elkaar op. (minimaal 12)
Dit zorgt ervoor dat je batterij volledig en goed zal werken. Doet die dat na enkele keren nog steeds niet (minimaal 2 / 3 dagen met 'normaal' gebruik) dan heb je waarschijnlijk een slechte batterij die je kunt omruilen!

[ Voor 23% gewijzigd door vr6-only op 09-12-2009 20:46 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filipek schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:22:
[...]

Mijn eerste htc was de tytn 2 oftewel vodafone 1615. Ook deze was "branded". Bij een update van de software kon ik niets doen want de nieuwe SW liep niet.
Dus mijn intentie was: geen Vodafone branded meer.

Het heeft tot nu geduurd voordat de hd2 uitgeleverd werd terwijl andere winkels (B.C, the Phonehouse KPN) hem al een paar weken in de winkel hadden liggen en niet branded want je kunt hem kopen met een sim kaart van elke willekeurige provider .

Een medewerker van Vodafone, die mij benaderde verzekerde mij zaterdag nog dat de hd2 niet branded was.
Dit blijkt dus weer niet zo te zijn.
Ik had ook al mijn twijfels en heb hem dus bij BC gekocht met een Vodafone abo.

De verkoper bij BC vertelde mij zelfs dat vodafone de hoofdinkoper was bij HTC en zij de toestellen van Vodafone over kochten.

Dat het zo lang duurde voordat vodafone met de toestellen op de markt kwam heeft alles te maken met het installeren van hun eigen rom en het testen hiervan.

Natuurlijk kan ik dit niet bewijzen, maar een andere modus dat het zo lang heeft geduurd heb ik niet.

Binnen een paar dagen blijkt dan maar weer dat een update niet mogelijk is zonder kunstgrepen en het verliezen van de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:44:
[...]

Probleem ook gehad met mijn Touch Pro

Check je verbindingsinstellingen even, moet: Vodafone Live! zijn...

MMS instellingen: Vodafone MMS moet verbinding maken via Vodafone Live

Servernaam: Vodafone MMS
Gateway: 192.168.251.150
Poortnr: 8799
Serveradres: http://mmsc.mms.vodafone.nl
Verbinden via: Vodafone Live!

Succes :)
Uhh, bedankt. Het is al 40 berichten geleden dat dit antwoord werd gegeven door iemand, maar evengoed bedankt voor het meedenken :P

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:16
Over het sms probleem die sommige wel of niet hebben, op xda zijn ze er over uit dat het een probleem is dat manila veroorzaakt, denk dan ook dat er een manila update komt voor de hd2.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:59:
[...]
daarom moet je bestellen bij pdashop oid. niet een vodafonewinkel!

heb ook vodafone, en niet branded!!
Mijn eerste htc was de tytn 2 oftewel vodafone 1615. Ook deze was "branded". Bij een update van de software kon ik niets doen want de nieuwe SW liep niet.
Dus mijn intentie was: geen Vodafone branded meer.

Het heeft tot nu geduurd voordat de hd2 uitgeleverd werd terwijl andere winkels (B.C, the Phonehouse KPN) hem al een paar weken in de winkel hadden liggen en niet branded want je kunt hem kopen met een sim kaart van elke willekeurige provider .

Een medewerker van Vodafone, die mij benaderde verzekerde mij zaterdag nog dat de hd2 niet branded was.
Dit blijkt dus weer niet zo te zijn.
Ik had ook al mijn twijfels en heb hem dus bij BC gekocht met een Vodafone abo.

De verkoper bij BC vertelde mij zelfs dat vodafone de hoofdinkoper was bij HTC en zij de toestellen van Vodafone over kochten.

Dat het zo lang duurde voordat vodafone met de toestellen op de markt kwam heeft alles te maken met het installeren van hun eigen rom en het testen hiervan.

Natuurlijk kan ik dit niet bewijzen, maar een andere modus dat het zo lang heeft geduurd heb ik niet.

Binnen een paar dagen blijkt dan maar weer dat een update niet mogelijk is zonder kunstgrepen en het verliezen van de garantie.
Ik heb hem telefonisch bij Vodafone besteld. In eerste instantie had ik dat maandag gedaan maar toen ik vandaag belde dat ik geen bevestigings mailtje had gekregen, konden ze de order ook niet terug vinden, dus had ik vanochtend opnieuw gebeld om hem weer te verlengen.

Nu ik dit zo hoor, heb ik hier wel enigszins spijt van, maar misschien kan ik morgen ochtend nog bellen om de order te laten annuleren.

En wat bedoelen jullie met B.C. of de pdashop?? (ik neem aan dat dat namen van winkels zijn?) En stel ik zou het nog kunnen annuleren, kan ik dan naar 1 van deze winkels gaan en daar mijn abonnement verlengen, gewoon zoals ik het nu ook bij vodafone telefonisch heb geregeld? Het feit dat ik het telefonisch heb gedaan is omdat dit het snelst is en het minst moeite kost, daar ik vrij weinig tijd heb overdag om winkels af te struinen.

En ik had ook nog met een vodafone winkel gebeld om te vragen of het mogelijk was om via hun een 'niet' branded te krijgen, maar daar vertelden ze mij dat dit niet mogelijk was omdat alle telefoons zo geleverd worden bij hun. Hij raadde mij tevens ook af om zelf de software te updaten en mocht er wat zijn, de telefoon bij vodafone langsbrengen en dan sturen zij hem naar HTC op (maar goed, dit is natuurlijk verkoperspraat neem ik aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Ik heb m op een donderdag middag besteld en betaald bij PDA-shop, een Vodafone verlenging... diezelfde dag belde ze op voor een leverdatum
vrijdagochtend stond er een koerier bij me werk voor de deur, die een foto heeft gemaakt van me ID en bankpas, me contract heeft laten tekenen en gaf me de telefoon mee....

toevallig ongeveer tegelijk een Jet voor me vrouwtje besteld bij Algebeld, 1 dag later via fax/mail alles opgestuurd voor Telfort, na een week ofso eindelijk goedgekeurd, en na enkele dagen eindelijk opgestuurd...

viel me op dat ik bij pda shop nooit heb nagedacht over een login/volgorder functie, en dat ik bij Algebeld helemaal gek werd van de volgorder functie die heerlijk vaag was....
kortom: pdashop ruleerd weer, telfort zuigt, en algebeld is een gewone gemiddelde webshop... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
JudgeTreve schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:21:

Vertel ze anders even dat er op de Deense site van HTC al een update te downloaden is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:00
Filipek schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:08:
[...]
En ik had ook nog met een vodafone winkel gebeld om te vragen of het mogelijk was om via hun een 'niet' branded te krijgen, maar daar vertelden ze mij dat dit niet mogelijk was omdat alle telefoons zo geleverd worden bij hun.
Als je de verhalen zo leest zijn dus heel veel telefoons bij Vodafone branded? En dat zou dan meteen verklaren waarom deze HD2 maar bijvoorbeeld ook de Satio en de Omnia II (die ook nog wel overweeg) goedkoper of soms zelfs veel goedkoper zijn bij de Vodafone-winkel dan bij andere winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Dennis-L schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:50:
[...]

Vertel ze anders even dat er op de Deense site van HTC al een update te downloaden is....
maar die is 1.48.... en er is al 1.49 als beta ergens.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
1.49 is geen beta..maar een customized rom van Telstra. Er zitten behoorlijk wat nieuwe packages in maar het is niet aan te raden om je standaard phone te flashen met deze highly customized Telstra rom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
D-e-n schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:15:
[...]

Als je de verhalen zo leest zijn dus heel veel telefoons bij Vodafone branded? En dat zou dan meteen verklaren waarom deze HD2 maar bijvoorbeeld ook de Satio en de Omnia II (die ook nog wel overweeg) goedkoper of soms zelfs veel goedkoper zijn bij de Vodafone-winkel dan bij andere winkels?
Klopt, ik kon hem gratis krijgen bij een 2 jarig 35 abonnement (wat ik sowieso zou nemen) met 6 maanden 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/647767762.png

Resultaat van de wifi-router op speedtest.net. Een bin bestand downloaden van speedtest.bbned.nl geeft max 470kb/s, gemiddeld zo'n 300kb/s. :)

Via bluetooth haal ik 49kb/s down. Blijkbaar doet de DX BT adapter geen 2.0 EDR.. :(

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Dutch2007 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:16:
[...]

maar die is 1.48.... en er is al 1.49 als beta ergens.....
wat chutney zegt

en dat kan je hier lezen

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
[...]

Dan is jouw accu wel heel rot, ik doe met wat jij aangeeft wel 3 dagen. Eerste 8a10 keer helemaal leeg stressen, en zeker de hele nacht aan de lader verbeterd de accu duur aanzienelijk. weinig tot geen gebruik is 5+ dagen bij mij al een recor, yup heb dit toestel al vanaf dag 1.

Maar het verschil tussen jouw en de vraag qua gebruik is natuurlijk wel extreem.

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:49
Over de batterij.
Ik laat 'm om de 5 minuten e-mail checken,
En heb voor de rest niks aanstaan behalve internet.
Ook heb ik het scherm wat gedempt.Namelijk op 30%
Als ik wat emailtjes en smsjes lees op een dag. Dan red ik de dag NET.
Slechte accu of is email laten checken om de 5 minuten gewoon killing?

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
LoeWn schreef op donderdag 10 december 2009 @ 00:45:
Over de batterij.
Ik laat 'm om de 5 minuten e-mail checken,
En heb voor de rest niks aanstaan behalve internet.
Ook heb ik het scherm wat gedempt.Namelijk op 30%
Als ik wat emailtjes en smsjes lees op een dag. Dan red ik de dag NET.
Slechte accu of is email laten checken om de 5 minuten gewoon killing?
Ik heb push-mail aanstaan. Heb mijn scherm ook op 30% staan. Ik bel wel wat (niet erg veel hoor) en als ik thuiskom dan is mijn accu nog zo'n 70-75%..
Dat jij de dag NET redt, lijkt me niet goed.. Tenzij je een paar uur belt per dag?

Nu heb ik een autolader en hang hem daaraan als ik aan het rijden ben (2 uur per dag), dus mijn accu is dan gewoon weer vol :) )

Verwijderd

[...]

Ik ben sinds twee weken de gelukkig bezitter van de HD2, betreffende dit batterijprobleem; de eerste keer dat ik de nieuwe versie 1.48 erop zette had ik dat ook. Mijn accu vloeide werkelijk leeg, en het accudeksel werd behoorlijk heet. Nu had ik ook tijdens het updaten wat Active Sync problemen.

Maar goed, heb de update nogmaals uitgevoerd en.....die problemen zijn weg! Nu lukt het me prima om twee dagen met het apparaat te werken op één acculading

Wellicht een tip voor je

• nicobloem
  • Laatst online: 17-09 13:59
nicobloem schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:54:
Hoi,

Ik zoek een manier om meerdere items te selecteren in mail app van HTC (outlook) of verkenner of bedenkt het maar.
Ben niet gewend aan multitouch en kan het niet in de gebruiksaanwijzing vinden. Kijk ik met mijn neus? 8)7
Iemand nog een idee?

• Razkal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-12-2024
-Ga naar de mail app
-Druk links op "Meer"
-Druk rechts op "Menu"
-Scroll naar beneden, druk op "berichten selecteren" en dan op meerdere en dan kan je in je inbox gewoon de berichten aanklikken die je wil selecteren.
Maar volgens mij had iemand dit al uitgelegd :)

Nou heb ik zelf nog het probleem dat ik sinds ik de 1.48 ROM heb geinstalleerd ik niet meer op interner kan via wifi netwerken. Krijg iedere keer de melding dat de url niet beschikbaar is en dat ik mijn internetverbinding moet controleren, die staat aan en ben ook verbonden met een netwerk maar kan via zowel opera als IE niet op internet. Misschien ergens een vinkje wat ik aan of uit moet zetten maar ik kan het niet vinden?

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Is een van de afgelopen dagen voorbij gekomen in dit topic meen ik. Bij opties staat daar iets voor. De search al geprobeerd? (Da's dat vakje rechtsbovenaan het topic, net boven die medaille... ;))

• Novadecasa
  • Laatst online: 09-10 08:59
Het accuduur bij mij is al wel verbetert in verhouding tot het begin maar nog zeker niet zoals hier beschreven wordt. Wanneer ik circa 30 smsjes verstuur, af en toe internet (30 min )(zoeken naar HSDPA en GPRS staat uit, alleen voor het internet gaat het aan). Bel af en toe, controleer zelf handmatig een aantal keren per dag de email. Houd het dan iets meer als een dag vol.
Heb de HD2 nu een aantal weken, tot hoelang kan ik de accu omruilen, of verbetert de 1.48 ROM de accuduur al aanzienlijk?

• JudgeTreve
Nou de ROM update staat op de site van HTC...jammer dat het net die is die we al hebben...1.48.404.2
Tevens zie ik een update voor de camera...waarom die nou weer los is...en niet in de rom zit...
Helaas schiet ik er niks mee op, want ik had deze nieuwe (ahum) ROM al...

Verwijderd

• d.p.bakker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 13:03
JudgeTreve schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:42:
Nou de ROM update staat op de site van HTC...jammer dat het net die is die we al hebben...1.48.404.2
Tevens zie ik een update voor de camera...waarom die nou weer los is...en niet in de rom zit...
Helaas schiet ik er niks mee op, want ik had deze nieuwe (ahum) ROM al...
Meest interessante is wel de volgende zin bij camera hotfox: 'This update is only applicable to ROM version is equal to 1.60.XXX.X, or lower.' Kennelijk werkt men al Rom 1.60.xxx.x

• JudgeTreve
d.p.bakker schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:53:
[...]

Meest interessante is wel de volgende zin bij camera hotfox: 'This update is only applicable to ROM version is equal to 1.60.XXX.X, or lower.' Kennelijk werkt men al Rom 1.60.xxx.x
Ja...precies...en dan gisteren tegen mij zeggen (HTC SUPPORT DUS!) "ik weet niet OF er een update komt en al helemaal niet WANNEER...zie datum ROM...09 12 2009...haha...SJEESUS! 8)7

• JudgeTreve
en...de ROM update is wel beschikbaar...maar de download doet het niet...

Verwijderd

camera fix geïnstalleerd en ik moet zeggen dat ik wel merkbaar betere foto's heb. Gaat ook veel beter om met donkere ruimte's.

Verwijderd

wie kan mij het verschil uitleggen tussen gprs en g3?
ik heb een programma gevonden waarmee je bij de comm man. een optie krijgt om g3 aan en uit te zetten.
iemand ervaring hier mee: Touch-IT HD2 Mods
http://htcpedia.com/touch-it-hd-mods/soft/leo-apps.html
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.