HTC HD2 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 94.255 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,
Weten jullie toevallig hoe ik meerdere emails kan selecteren? Ik kom er gewoon niet uit!
Bij mijn Touch HD lukte het me heel eenvoudig, maar bij HD2 echt totaal niet.
Thnx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:02:
Mensen,
Weten jullie toevallig hoe ik meerdere emails kan selecteren? Ik kom er gewoon niet uit!
Bij mijn Touch HD lukte het me heel eenvoudig, maar bij HD2 echt totaal niet.
Thnx..
Menu > [menu verder naar boven slepen] Berichten selecteren > Meerdere

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04
T i M schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:19:
Waar kan ik de "weg" achtergrond vinden. Daarmee bedoel ik de achtergrond met een landweggetje die vaker voorbij is gekomen ook in nieuwsitems op tweakers.net.
deze?
Afbeeldingslocatie: http://a.imagehost.org/t/0137/07_10.jpg

zelf nog even resizen :P

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 14:12
__BlackEyed__ schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:14:
[...]

Ik heb een MacBook Pro van juni, waarin niets te zien is. Net contact gehad met HTC en volgens hun wordt de HD2 niet herkend door een Mac. Jij hebt dus blijkbaar geluk.
MacBook Pro van begin dit jaar hier en de HD2 wordt gewoon prima herkend. Je krijgt bij het aansluiten een scherm waarin je kunt kiezen hoe je de HD2 wilt aansluiten - kies hier wel voor (volgens mij) Disk Drive! Bij de andere opties werd hij bij mij inderdaad ook niet herkend, maar als je dus DD selecteert verschijnt de HD2 mooi op je scherm hoor! :) Raar overigens dat HTC zegt dat het niet kan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

En als je Missing Sync installeert, dan heb heb je volledige synchronisatie met ActiveSync in OSX. Werkt erg prettig. Werkt perfect met de HD2 en Snowwy.

[ Voor 10% gewijzigd door afterburn op 08-12-2009 06:43 ]

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

JudgeTreve schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:50:
Even toch nog een keer een vraag die ik al een keer gesteld heb. De hardware knoppen van mijn HD2 doen het goed maar lijken niet helemaal "vast" te zitten. Er zit wat lichte speling in dat hele balkje (alle 5 de knoppen samen). Met andere woorden het kan een fractie omhoog en naar beneden en een fractie van links naar rechts... Okee...het klinkt als enorm gezeur maar ik heb niet echt een heel solide gevoel bij die knoppies. Is dat toestel afhankelijk of zijn er meer HD2 bezitters die kunnen beamen dat bij hun dat knoppenbalkie ook niet geheel vast lijkt te zitten.
Hier had ik nog een klein vraagje over. Ik heb het namelijk ook bij de volumetoets. Is dat ook normaal? De speling daar zit vooral van binnen naar buiten...

Verder vroeg ik me af of dat het het mogelijk is om binnen de youtubeapplicatie vanuit je eigen profiel te werken. Toen ik het toestel voor het eerst opstartte werden de gegevens hiervoor wel gevraagd. Maar wanneer ik in de yt-applicatie kijk, kan ik alleen maar generaal zoeken, en zie ik bijv. niet mijn channels ed. Nu kun je via de browser dot wel doen, maar binnen de applicatie zou natuurlijk ideaal zijn.

En is hettrouwens mogelijk om Opera-sync te gebruiken? Ik heb deze functie namelijk nog niet kunnen ontdekken in de browser.

[ Voor 23% gewijzigd door RaJitsu op 08-12-2009 07:48 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:46:
[...]

Dat is mij niet opgevallen....

Ik vraag je naar dat overgevoeligheid omdat ik het vermoeden heb dat mijn scherm kuren vertoont.
Kun je wel zonder fouten een sms typen of wordt je helemaal gek van het scherm omdat je van alles raakt behalve de juiste letter?
Hier ook hoor, in Sense gaat het scrollen heen en weer super en het selecteren in de menu's prima maar typen of nauwkeurig werken is een ramp.
Waardeloos keypadje met zo'n kleine backspace ik heel vaak nodig heb door typos.
Ik denk dat dit pas in orde komt (hopelijk) met WM7 waarbij je dus een OS hebt dat ingericht is voor touch navigation ipv zoals nu je ook WM 4.5 elementen hebt die amper te bedienen zijn.
Ik denk ook dat de coating van het scherm hier debet aan is, in tegenstelling tot de Iphone is dit geen glas en wellicht daardoor over gevoelig en/of minder nauwkeurig.
De Iphone veegt gewoon fijner door het materiaal (glas) is mij opgevallen.

Jammer dat hier vaak negatief gereageerd wordt op mensen met commentaar nadat ze een hoop $$$ hebben betaald.
Als essentiele functies niet 100% werken kan je gewoon niet spreken van een Super toestel.

Mijn issues (1.48 NLD):

- Touchscreen met name met sms/email tikken een flinke stap achteruit na Iphone
- Email tap niet meer werkend
- Hoge volume bij bellen
- matige out of the box media support (divx,mp4, etc)
- BT audi transfer gezeur op autoradio (met N95 altijd probleemloos)
- Terugkomende SMS berichten na softreset die ik daarvoor gedelete heb
- bijzonder matige camera (had ik wel verwacht bij HTC overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:58
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:06:
[...]

Hier ook hoor, in Sense gaat het scrollen heen en weer super en het selecteren in de menu's prima maar typen of nauwkeurig werken is een ramp.
Waardeloos keypadje met zo'n kleine backspace ik heel vaak nodig heb door typos.
Ik denk dat dit pas in orde komt (hopelijk) met WM7 waarbij je dus een OS hebt dat ingericht is voor touch navigation ipv zoals nu je ook WM 4.5 elementen hebt die amper te bedienen zijn.
Ik denk ook dat de coating van het scherm hier debet aan is, in tegenstelling tot de Iphone is dit geen glas en wellicht daardoor over gevoelig en/of minder nauwkeurig.

Jammer dat hier vaak negatief gereageerd wordt op mensen met commentaar nadat ze een hoop $$$ hebben betaald.
Als essentiele functies niet 100% werken kan je gewoon niet spreken van een Super toestel.

Mijn issues (1.48 NLD):

- Hoge volume bij bellen
Zit er een kras op jouw plaat ofzo? Lees dit topic nu al een behoorlijke tijd mee, omdat ik binnenkort ook de HD2 ga bestellen, maar wordt een beetje moe van je. Je vindt de Iphone prettiger. Ik zou zeggen: koop er één en verkoop je HD2, maar val niet telkens in herhaling.

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kga akkoord, get over it.

Geen problemen hier zou ik zo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Sonneman schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:12:
[...]

Zit er een kras op jouw plaat ofzo? Lees dit topic nu al een behoorlijke tijd mee, omdat ik binnenkort ook de HD2 ga bestellen, maar wordt een beetje moe van je. Je vindt de Iphone prettiger. Ik zou zeggen: koop er één en verkoop je HD2, maar val niet telkens in herhaling.
Waar bemoei jij je mee ?
Je hebt NIET EENS een HD2 en toch moet je wat boeren waar niemand wat aan heeft.
Ik list gewoon de feiten op waar IK last van heb, wat een ander ermee doet moeten hun weten.
Posts zoals die van jou voegen helemaal NIKS toe |:( |:( |:( |:( |:(
Vwb het touchscreen val ik in herhaling ja, de rest zijn nieuwe feiten waaronder een aantal na de ROM update.
Moeten we hier alleen maar joelen hoe cool het allemaal is ? Fanboy topic mischien ?
Doe je ogen eens open en dan zie je dat er behoorlijk wat mensen alhier problemen hebben met het 1 en ander waaronder BASIS functies. Zoals reeds eerder verteld door verschillende mensen moeten de basis functies gewoon 100% werken, PUNT ! Geen gemaar, geen gedoe.

De Iphone ? Ja dat gebruik ik als vergelijking omdat dat nu eenmaal de benchmark is vandaag de dag, en eigenlijk ook het enige toestel wat vrijwel iedereen kent of weleens mee gespeeld heeft.
Ik heb een HD2 en geen Iphone maar dat betekent niet dat ik niet kritisch mag zijn.

Koop eerst zelf eens een HD2 en ga dan pas je bemoeien met zaken waar je nu NIKS van weet (in de praktijk).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Moejo schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:35:
[...]
MacBook Pro van begin dit jaar hier en de HD2 wordt gewoon prima herkend. Je krijgt bij het aansluiten een scherm waarin je kunt kiezen hoe je de HD2 wilt aansluiten - kies hier wel voor (volgens mij) Disk Drive! Bij de andere opties werd hij bij mij inderdaad ook niet herkend, maar als je dus DD selecteert verschijnt de HD2 mooi op je scherm hoor! :) Raar overigens dat HTC zegt dat het niet kan... :?
Je krijgt bij het aansluiten de keus tussen Activesync of als Modem. Bij beide opties wordt het toestel niet herkend Izowel niet op een MacBook Pro als een Macbook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Laatst online: 09-07 18:31
hmmmmm

me notification led werkt niet meer, heb hem in BsB tweaks wel aangezet, maar blijkbaar heeft ie niet veel zin dat LEDje, iemand nog tips/ideeen/oplossing hier voor? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:29

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik heb nog geen HD2 (sta op t punt van bestellen, moet ff weten hoe dat met mn contract gaat enzo) en nooit een iPhone gehad maar ik lees al een tijd mee omdat ik wil weten wat ik ga kopen en of de kinderziektes oplosbaar zijn / gefixt worden door HTC. En ik moet zeggen dat ik me net zo goed helemaal kapot erger aan het continue gezemel van met name apple fanboys over "maar de iphone kon dit wel en was zoveel beter!"

Wat mij betreft zou er wel een duidelijke waarschuwing onder dit topic mogen dat we ondertussen echt wel weten dat de iphone een ander toestel is dat net wat anders aanvoelt en reageert en dat daarmee alles over de iphone is gezegd dat in dit topic thuishoort.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:50:
Ik heb nog geen HD2 (sta op t punt van bestellen, moet ff weten hoe dat met mn contract gaat enzo) en nooit een iPhone gehad maar ik lees al een tijd mee omdat ik wil weten wat ik ga kopen en of de kinderziektes oplosbaar zijn / gefixt worden door HTC. En ik moet zeggen dat ik me net zo goed helemaal kapot erger aan het continue gezemel van met name apple fanboys over "maar de iphone kon dit wel en was zoveel beter!"

Wat mij betreft zou er wel een duidelijke waarschuwing onder dit topic mogen dat we ondertussen echt wel weten dat de iphone een ander toestel is dat net wat anders aanvoelt en reageert en dat daarmee alles over de iphone is gezegd dat in dit topic thuishoort.
Niks apple fanboy want ik heb niet eens een Iphone ... zucht !
Het zijn mensen zoals ik die ervaringen delen zodat jullie een keuze kunnen maken ipv alleen maar kreten te roepen zoals Cool, mega en allerlei superlatieven waar je niks aan hebt.
Like it or not het Iphone verhaal zal altijd terug komen, puur omdat het een standaard is geworden, welkom in 2009 !
Heeft niks met fanboy gedoe te maken maar logisch verstand en vergelijken.
Als je geen kritiek wilt lezen dan stel ik voor dat je op de HTC webpage blijft hangen en alle geweldige specs aldaar leest en dan je HD2 koopt.

Ik heb hem al, weet dus waarover ik praat en vind het een prettig apparaat maar zal niet onder stoelen of banken steken dat het zeker niet foutloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:07
Vjenne-ICT schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:46:
[...]

Het scherm is wel degelijk van glas, het is opgebouwd met een mix van glas, plastic en aluminium. Het bovenste laagje is gehard glas wat krassen en barsten via een val moet voorkomen. Dit heb ik nagevraagd bij de support van HTC vorige week.
[...]
Mijn issues (1.48 NLD):

- Hoge volume bij bellen
Ik denk dat jij persoonlijk wat problemen met de puntjes hierboven hebt, er zijn genoeg mensen die geen problemen hebben. Out of the box is geen èèn toestel perfect, ik heb mijn broertje wat horen klagen zeg dat hij net de iPhone 3G had, dat was ook pas later opgelost door fixes.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:10

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:21:
Weet iemand al toevallig iets over de alternatieve drivers voor de HTC HD2.
Zie bericht --> nieuws: 'HD2 presteert tot vijf keer beter met alternatieve drivers'

Wat de meeste mensen al hadden. Met versturen van het bericht heb ik het al gevonden op XDA.

Iemand hier al ervaring mee? Graag je bevindingen hierover. BVD
With ^^...
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:39:
[...]

Waar bemoei jij je mee ?
Je hebt NIET EENS een HD2 en toch moet je wat boeren waar niemand wat aan heeft.
Ik list gewoon de feiten op waar IK last van heb, wat een ander ermee doet moeten hun weten.
Posts zoals die van jou voegen helemaal NIKS toe |:( |:( |:( |:( |:(
Vwb het touchscreen val ik in herhaling ja, de rest zijn nieuwe feiten waaronder een aantal na de ROM update.
Moeten we hier alleen maar joelen hoe cool het allemaal is ? Fanboy topic mischien ?
Doe je ogen eens open en dan zie je dat er behoorlijk wat mensen alhier problemen hebben met het 1 en ander waaronder BASIS functies. Zoals reeds eerder verteld door verschillende mensen moeten de basis functies gewoon 100% werken, PUNT ! Geen gemaar, geen gedoe.

De Iphone ? Ja dat gebruik ik als vergelijking omdat dat nu eenmaal de benchmark is vandaag de dag, en eigenlijk ook het enige toestel wat vrijwel iedereen kent of weleens mee gespeeld heeft.
Ik heb een HD2 en geen Iphone maar dat betekent niet dat ik niet kritisch mag zijn.

Koop eerst zelf eens een HD2 en ga dan pas je bemoeien met zaken waar je nu NIKS van weet (in de praktijk).
Chill kerel, tuurlijk mag je posten als je het niet prettig vind, en er zullen altijd mensen negatief reageren, maar kijk eens verder; dat doen anderen ook weer als iemand iets poitiefs zegt. Aangezien we allemaal een andere smaak hebben en andere zaken prettig vinden zal de ene het de hemel in prijzen en de andere niet.

Vind je het ook niet opvallend dat iemand die lurkt in dit topic, het zelfs opvalt dat er een paar azijnpissers mensen zijn die zwaar negatief blijven klagen over dezelfde punten, waar anderen het niet mee eens zijn...? En hij/zij heeft imho net zoveel recht van spreken; hij/zij zegt overigens niets over de HD2 of de iPhone inhoudelijk, hij/zijgeeft allein zijn/haar objectieve mening na aanleiding van het lezen van heel veel posts hieroover. En die van jou vallen op. Gek hé?

Mensen die van een Diamond afkomen, of een HD1, zijn gewend met een resistief touchscreen te werken. Typen op de HD2 is dus een vooruitgang. Jij komt van een iPhone en vindt typen bdd minder als de iPhone. Kan, en je zult vast gelijk hebben. Maar dat is dus vanuit jouw perspectief. Je gemier is ook persoonlijk; ergens in dit deel meen ik postte ook iemand die ook een iPhone heeft gehad dat dit scherm veel prettiger tikt.

Ook je vergelijking met een iPhone, de 'benchmark' van vandaag? Ik heb nooit een iPhone gehad, en ik zal er (met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) nooit een hebben. Ik heb er misschien een minuut mee gespeeld, maar wat een onding. Mja, da's mijn mening. Als ik kijk naar de specs van zo'n ding; om te huilen. Ik vind bijvoorbeeld Bluetooth een basisvereiste voor een telefoon. En een niet antieke resolutie. Of de mogelijkheid om zelf zaken te kunnen installeren (zonder gemiep van een AppStore of whatever) Ook weer mijn mening. Misschien tikt een iPhone wel lekker? Nja, ik vind vanaf een hardware toetsenbord komende (Touch Pro) dat dit tobo gewenning vereist; maar ik vind het wel lekker tikken.

Ik vind het een van de fijnste toestellen die ik gehad heb. Misschien wel de prettigste. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:56:
[...]

Het zijn mensen zoals ik die ervaringen delen zodat jullie een keuze kunnen maken ipv alleen maar kreten te roepen zoals Cool, mega en allerlei superlatieven waar je niks aan hebt.
Like it or not het Iphone verhaal zal altijd terug komen, puur omdat het een standaard is geworden, welkom in 2009 !
Als je geen kritiek wilt lezen dan stel ik voor dat je op de HTC webpage blijft hangen en alle geweldige specs aldaar leest en dan je HD2 koopt.

Ik heb hem al, weet dus waarover ik praat en vind het een prettig apparaat maar zal niet onder stoelen of banken steken dat het zeker niet foutloos is.
Err, 2008 bedoel je? 2009 is imho bdd het jaar van Android...

En vele anderen in dit topic hebben em ook en hebben een andere mening... Alleen wordt die niet zo luid en vooral agressief geuit als die van jou. Je agressieve/verdedigende manier van reageren op kritiek aan jouw adres zegt ook al genoeg...

[ Voor 12% gewijzigd door Rowdy.nl op 08-12-2009 10:07 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Weet iemand waar ik de nederlandse T9 kan downloaden voor dit toestel? Op XDADevelopers vind ik eerder oudere posts, of zijn die ook goed op de HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

poing schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:06:
Weet iemand waar ik de nederlandse T9 kan downloaden voor dit toestel? Op XDADevelopers vind ik eerder oudere posts, of zijn die ook goed op de HD2?
Ik vermoed dat je toch @ XDA moet zijn... Is het een cab die je hebt gevonden? Dan kun je em altijd toch weer deïnstalleren als het niet werkt...?

Keep us posted... :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een eerlijke vergelijking tussen de Iphone en HD2 kan eigenlijk pas half volgend jaar.
Dan zijn beide hardware- en softwarematig ge-upgrade.
Nu vergelijk je een trage Iphone met oude WM.
In de volgende Iphone zou een dual core processor komen en de HD2 hopelijk WM7.

Dat de HD2 momenteel niet 100% is idd zo. Basis functies zouden toch wel moeten werken. Maar
we moeten natuurlijk onderscheid maken tussen persoonlijke voorkeuren en echte slechte functies.
Typen met de HD2 heb ik geen probleem, natuurlijk typ je weleens mis. Maar dat deed ik met de Iphone ook.
Eerlijk gezegd als ik de scherm zie en ermee surf of youtube erop kijk, wordt ik toch wel blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:56:
[...]

1. Ik heb geen iphone, ik wil geen iphone, ik heb nooit een iphone vastgehad maar ik weet er genoeg van om te weten dat het voor mij NIET is wat ik zoek in een telefoon, voornamelijk vanwege de matige tweakbaarheid (of je moet gaan jailbreaken). Vergelijken met de iphone is voor mij een onzinnige benchmark en te zien aan de reacties van anderen ben ik lang niet de enige die er flauw van wordt. Bovendien is de vergelijking die gemaakt wordt telkens erg oppervlakkig en eenzijdig, er wordt immers alleen gewezen op de punten waarop de iphone beter zou zijn en nooit gekeken naar de grote voordelen van de HD2.

2. Je basht hierboven een ander die NIKS zou weten van de HD2 omdat hij hem zelf niet heeft maar je claimt wel dat je de HD2 kunt vergelijken met de "standaard", die je zelf blijkbaar wel een keer even hebt vastgehouden.

3. Waar lees jij dat ik denk dat de HD2 foutloos is? Ik heb het zelf over kinderziektes en fixes.

4. Als het om telefoons gaat leef ik in 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Ik zoek eigenlijk naar de volgende mogelijkheid. Ik heb de telefoon zo ingesteld dat ie na een bepaalde tijd niet gebruikt om een wachtwoord vraagt. Is het mogelijk de HD2 zo in te stellen dat ie niet vergrendeld als ie is aangesloten op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

thepr schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:12:
Ik zoek eigenlijk naar de volgende mogelijkheid. Ik heb de telefoon zo ingesteld dat ie na een bepaalde tijd niet gebruikt om een wachtwoord vraagt. Is het mogelijk de HD2 zo in te stellen dat ie niet vergrendeld als ie is aangesloten op de PC.
Als je em de eerste keer aan ActiveSync knalt en een Partnership opzet vraagt ie (dialoog op je PC) of je wilt dattie automagisch de vergrendeling eraf haalt (en houdt meen ik) als ie aan de PC hangt.

Die van mij wordt iig automatisch ontgrendeld aan mijn PC en blijft ook ontgrendeld als ie eraan hangt...

[ Voor 8% gewijzigd door Rowdy.nl op 08-12-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje off topic maar ook niet. De HTC passion is gelekt ( 3,7 inch amoled scherm met snapdragon en android ) en deze wordt in europa pas gelanceerd in April, terwijl hij in januari al in de VS uitkomt.

Zou dit misschien een teken kunnen zijn dat HTC met MS een deal heeft gesloten WM7 een betere kans te geven door android hier later uit te brengen en dat WM7 dus ergens in die tijd van 3 maanden wel degelijk te verwachten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
Masco schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:46:
hmmmmm

me notification led werkt niet meer, heb hem in BsB tweaks wel aangezet, maar blijkbaar heeft ie niet veel zin dat LEDje, iemand nog tips/ideeen/oplossing hier voor? O-)
even een update, als ik de schakelaar omzet voor led notification in BsB en dan op exit druk, dan moet ik een soft reset doen.... na de soft reset staat de schakelaar in BsB weer op off... blijkbaar word het ergens tegengehouden...

hopelijk heeft er iemand een antwoord voor me O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:24:
beetje off topic maar ook niet. De HTC passion is gelekt ( 3,7 inch amoled scherm met snapdragon en android ) en deze wordt in europa pas gelanceerd in April, terwijl hij in januari al in de VS uitkomt.

Zou dit misschien een teken kunnen zijn dat HTC met MS een deal heeft gesloten WM7 een betere kans te geven door android hier later uit te brengen en dat WM7 dus ergens in die tijd van 3 maanden wel degelijk te verwachten is?
Volgens mij bedoel je de HTC Bravo.
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/11144
Die zou pas in april 2010 uitkomen. Over de HD2, de amerikaanse versie komt begin 2010 uit. Het zou wel raar zijn als deze topmodel na 7/8 maanden in de amerikaanse markt geen upgrade krijgt. De verkopen zullen dan wel zakken. Maar bij HTC weet je het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Rowdy.nl schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:18:
[...]

Als je em de eerste keer aan ActiveSync knalt en een Partnership opzet vraagt ie (dialoog op je PC) of je wilt dattie automagisch de vergrendeling eraf haalt (en houdt meen ik) als ie aan de PC hangt.

Die van mij wordt iig automatisch ontgrendeld aan mijn PC en blijft ook ontgrendeld als ie eraan hangt...
Ik heb het partnership opnieuw ingesteld maar er wordt niet de vraag gesteld of de vergrendeling er af gaat als ie aan de PC hangt. Waar kan ik dat instellen?

[ Voor 26% gewijzigd door thepr op 08-12-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:50:
[...]

Volgens mij bedoel je de HTC Bravo.
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/11144
Die zou pas in april 2010 uitkomen. Over de HD2, de amerikaanse versie komt begin 2010 uit. Het zou wel raar zijn als deze topmodel na 7/8 maanden in de amerikaanse markt geen upgrade krijgt. De verkopen zullen dan wel zakken. Maar bij HTC weet je het nooit.
de bravo is de passion.
http://www.engadget.com/2...vo-pictured-more-lucidly/

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:07
Heey jongens, Ik heb vandaag WkTASK geprobeerd.
Werkt opzich super, heb de kleur naar zwart veranderd omdat mn taakbalk ook zwart is.

Alleen.. Als ik het toetstel geblokkeerd heb. Is de taakbalk niet zwart, dus heb je weer zo'n lelijke balk. Is dit te verhelpen? Want er staat dan ook zo'n rood kruisje. Maar waarom weet ik niet. Want je kunt er toch niet op drukken als het toestel geblokkeerd is.

Ook kom ik er nu dus achter dat active sync de hele tijd gaat opstarten ofzo. Hij zet zichzelf de hele tijd in de taakbalk. Kan ik hem niet negeren op de een of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Niet online
Connecten aan Mac opgelost met 1.48.

[ Voor 71% gewijzigd door __BlackEyed__ op 08-12-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 21:28
[...]

Mijn issues (1.48 NLD):

- Hoge volume bij bellen
Kun je dit toelichten ''Touchscreen met name met sms/email tikken een flinke stap achteruit na Iphone''?

Selecteer je vaker verkeerde letter/cijfers dan die je wilt seleceteren? Dit is bij mij het geval namelijk. Bij mij reageert het scherm heel nerveus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:39
[...]

Mijn issues (1.48 NLD):

- Hoge volume bij bellen
Touchscreen gevoeligheid:
Bij mij een heel stuk verbeterd met de 1.48 firmware. Nog af en toe foutjes maar amper tot geen probleem... Gebruik geen XT9 of wat dan ook trouwens.
Email tab niet meer werkden:'
Op te lossen door even het toestel handmatig te locken. Power/Ophangknop even indrukken en dan Lock Device. Daarna werkt de email tab weer (vraag me niet waarom)
Camera:
Eens, maar idd... zoals verwacht bij HTC (helaas!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drukke tijden. De passion komt gelijktijdig met de HD2 in US. Tis wel duidelijk dat de custumor care hieronder lijdt. HD2 software is nog niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
En ineens heb ik ook het sms probleem (1.48 NL) ...
Hoogst merkwaardig...vanaf dag 1 niet gehad en nu wel...maar ik denk dat ik weet hoe het komt..later meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
m0ridin schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:37:
[...]

Bij mij een heel stuk verbeterd met de 1.48 firmware. Nog af en toe foutjes maar amper tot geen probleem... Gebruik geen XT9 of wat dan ook trouwens.
Op te lossen door even het toestel handmatig te locken. Power/Ophangknop even indrukken en dan Lock Device. Daarna werkt de email tab weer (vraag me niet waarom)
Camera:
Ik neem aan dat ik voor 1.48 NLD @ XDA moet zijn en er geen officiele rom is uitgekomen (net gezocht maar misschien niet goed gekeken).

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:39
Monda schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:52:
[...]

Ik neem aan dat ik voor 1.48 NLD @ XDA moet zijn en er geen officiele rom is uitgekomen (net gezocht maar misschien niet goed gekeken).
Klopt ja, oorspronkelijk @ htcpedia.com maar ondertussen zijn via xda wel verschillende mirrors te vinden. De NLD versie kun je zonder problemen updaten, voor een eventuele conversie naar WWE (als je nu NLD hebt) moet je de goldcard methode gebruiken (ook op xda uitgelegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 21:28
LoeWn schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:10:
Werkt opzich super, heb de kleur naar zwart veranderd omdat mn taakbalk ook zwart is.

Alleen.. Als ik het toetstel geblokkeerd heb. Is de taakbalk niet zwart, dus heb je weer zo'n lelijke balk. Is dit te verhelpen? Want er staat dan ook zo'n rood kruisje. Maar waarom weet ik niet. Want je kunt er toch niet op drukken als het toestel geblokkeerd is.

Ook kom ik er nu dus achter dat active sync de hele tijd gaat opstarten ofzo. Hij zet zichzelf de hele tijd in de taakbalk. Kan ik hem niet negeren op de een of andere manier?
Gaaf, hoe heb je de kleur aangepast? Kun je wellicht een cabje maken? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb als email een account opgezet van KPNplanet in mijn HD2 met de normale instelgegevens zoals login,mailservers enz...
Ontvangen gaat goed alleen het verzenden gaat niet...
De error melding is dat het het unable is to send met een kort IPadres

Hotmail verzenden en ontvangen gaat goed alleen met KPNplanet niet .... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Gasten, bedankt voor jullie antwoord op mijn vraag @ pagina 22...
Als je er een topic over maakt wordt er een slotje op gezet en word je hiernaartoe verwezen om genegeerd te worden.. :P

Anywho, I'll try again. Ik dat veel mensen probleempjes hebben met hun HD2.
(overgevoeligheid scherm, email client doet het niet, sms probleem etc.). Ik heb zelf ook interesse in een HD2. Zijn de problemen zo erg dat ik hem moet lagen liggen ? Of moet ik op een Android variant wachten (Bravo?)

Avast bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:31:
Gasten, bedankt voor jullie antwoord op mijn vraag @ pagina 22...
Als je er een topic over maakt wordt er een slotje op gezet en word je hiernaartoe verwezen om genegeerd te worden.. :P

Anywho, I'll try again. Ik dat veel mensen probleempjes hebben met hun HD2.
(overgevoeligheid scherm, email client doet het niet, sms probleem etc.). Ik heb zelf ook interesse in een HD2. Zijn de problemen zo erg dat ik hem moet lagen liggen ? Of moet ik op een Android variant wachten (Bravo?)

Avast bedankt :P
Tot nu toe heb ik weinig mensen zien melden dat ze spijt hadden van de HD2 (1 of 2 daargelaten) dus ik denk dat de algemene mening zal zijn: kopen!

Als android helemaal jouw ding is (of WM niet) zou ik echter wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zal hier een mening met een vooroordeel krijgen, dus bij deze:

nee, ik zou de hd2 niet laten liggen, zal hem zeer snel ophalen, er is geen telefoon die compleet is out the box,

je neemt een windows mobile phone om er mee te kunnen klieren en doen, ook in het register enz.

ik heb geen van de problemen die hier omschreven worden, mijn telefoon doet het perfect.
smsen was even wennen, maar dat gaat bij mij nu ook super!

ophalen dat ding, en ga genieten van de dingen die de telefoon WEL goed doet!

ik heb hem nu een kleine maand, sinds hij op de markt kwam, en heb er nog geen seconde spijt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Precies WM lekker customizen net als je computertje thuis. Helemaal compleet maken met alle appz die je helpen/ondersteunen om een mooi geheel te vormen naar EIGEN smaak. Niet prefab of gebonden aan wat de OSmaker/toestel leverancier voor jou bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik was vergeten erbij te vermelden dat ik nog geen ervaring heb met Windows Mobile OF Android. Ik hoor gewoon negativiteit over Windows Mobile vandaar die vraag. Ik heb al een jaar of 3.5 een Sony Ericsson W810i en vind dat ik een nieuw toestel verdien :P

Bij mij zijn de minpunten van Win Mobile dus niet bekend en de pluspunten van Android ook niet. Weet niet eens hoe Android eruit ziet :P

Maar goed, ik ga hem denk ik halen. Reviewers zijn positief en als ik ook van die kleine e-mail/sms problemen krijg dan claim ik mijn garantie gewoon :P Ik moet wel eerst een nieuwe paspoort kopen want als ik mij niet vergis moet je een id/pasport hebben die nog minimaal 1 maand geldig is om een abbonnement af te sluiten.
Maarja dat is mijn probleem :P

Ik heb wel nog een vraagje, gezien het feit dat WM zo 'customisable' is, denken jullie dat ik mijn HD2 kan updaten naar Windows Mobile 7 als die uit is ? Dat zou ik echt tof vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:48:
...............
Ik heb wel nog een vraagje, gezien het feit dat WM zo 'customisable' is, denken jullie dat ik mijn HD2 kan updaten naar Windows Mobile 7 als die uit is ? Dat zou ik echt tof vinden!
Als je ziet hoeveel apps google op de android introduceert is dat echt een pluspunt. Navigatie, snelzoeken, google goggles. WM loopt daarin achter. HD2 schijnt hardwarematig wel klaar te zijn voor WM7. Of het officieel WM7 krijgt is nog afwachten. Dan is het hopen op xda (waar sommigen niet aan twijfelen).

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:20:
[...]

Kun je dit toelichten ''Touchscreen met name met sms/email tikken een flinke stap achteruit na Iphone''?

Selecteer je vaker verkeerde letter/cijfers dan die je wilt seleceteren? Dit is bij mij het geval namelijk. Bij mij reageert het scherm heel nerveus.
Ik heb dus heel vaak dat ik een letter aanklik en dan schiet die opeens over naast de letter er naast of boven/onder. Soms wel meer als 1 karakter, dus 1 kiezen en dan hup 2 foute krijgen.
Soms ook weleens dat de cursor naar aan vreemde plek schiet (niet vreemd met 4 van die idioot grote cursor toetsen) en als je wilt corrigeren met bacspace wordt het dan vaak erger omdat ook die omringd wordt door allerlei toetsen en mega klein is (in verhouding met een normale backspace toets).
Heb Fingerkeypad geprobeert en werkt iets beter maar je moet hem iedere keer na een reboot weer selecteren en dat getik (kan je nog niet uitzetten volgens mij) is ook vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0ridin schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:37:
[...]

Camera:
Bedankt voor de tips !

Vwb tikken heb ik het gevoel dat het idd wat beter is geworden met 1.48 maar het voor mij nog steeds niet goed genoeg is. Het dikke vinger probleem sluit aangezien ik aanzienlijk beter tik op de Ipod touch en die heeft een duidelijk kleiner scherm, het gaat gewoon soepeler op de 1 of andere manier.
Vind ook dat de HD2 soms twijfelt met een aanslag, alsof er 'lag' is net alsof de cpu het niet bij kan houden (onzin natuurlijk), zo komt het over. Ik zie dat ook erg duidelijk na een reboot, code scherm komt en als ik dan meteen ga tikken dan duurt dat even of hij registreert de eerste aanslag niet ofzo.
Gewoon net alsof hij underpowered is en je dan te snel voor hem bent, dat gevoel

Die van de email tab ga ik proberen ! Hopelijk verhelpen ze die bug snel.

Tja de camera, boeit me eerlijk gezegt niet zo heel veel want de 1e telefoon met een compact camera quality moet ik nog zien maar het verbaaste me enigzins dat ik er op achteruit ging tov de N95 die dan al ruim een paar jaar ouder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:14
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:48:
gezien het feit dat WM zo 'customisable' is, denken jullie dat ik mijn HD2 kan updaten naar Windows Mobile 7 als die uit is ? Dat zou ik echt tof vinden!
Die kans is groot denk ik. Is het niet via de officiele weg, dan wel via XDA-dev.

Ik vraag mij af of de komst van de Bravo ook Android mogelijk zal maken op de HD2. Hardware matig liggen de 2 telefoon toch redelijk dicht bij elkaar. Eerdere pogingen om Android te porten naar de HD2 waren nog niet zo successvol volgens mij maar met de software van de Bravo moeten ze toch een stuk dichter in de buurt kunnen komen van een goed werkend systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:56:
[...]

Als je ziet hoeveel apps google op de android introduceert is dat echt een pluspunt. Navigatie, snelzoeken, google goggles. WM loopt daarin achter. HD2 schijnt hardwarematig wel klaar te zijn voor WM7. Of het officieel WM7 krijgt is nog afwachten. Dan is het hopen op xda (waar sommigen niet aan twijfelen).
Ik moet het nog zien hoor, met het tempo waarmee ze nu smartphones maken zal er ZEKER wat anders komen voordat WM7 er is (moet die datum van maart eerst zien) en ik weet niet of je dan gratis een dure upgrade krijgt.
WM6.5 was net iets meer als een grafische schil en dus relatief goedkoop maar MS gaat WM7 echt niet van de hand doen voor een appel en een ei, en ik weet niet of HTC de rekening wilt betalen.
Ik HOOP het natuurlijk wel _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Vwb de applicaties moet MS ook nog het 1 en ander doen, het is een grote bende op dit moment.
Vreselijk veel versies van software en heel weinig recente software, zelfs bij de 3rd party software huizen zoals Resco bijv. Je ziet dat ze recent nauwelijks updates hebben verzorgt en de meeste huizen zie je nu programeren voor Apple. Levert schijnbaar meer op.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:56:
[...]

Ik zie inderdaad veel artikelen over WM7 op de HD2.
Ik heb by the way een aantal unboxing video's gezien gezien en het viel me op dat er wel een hoesje in zat op hem in te stoppen, maar dan kan je hem niet gebruiken (hij's helemaal afgedekt). Heeft iemand van jullie een hoes waarmee het scherm/ toestel beschermd wordt, maar je hem wel gewoon kunt gebruiken ? Ik ben gister bij de Media Markt geweest en daar hadden ze het niet.

Best wel eng trouwens... ik zit al te zoeken naar accecoires voordat ik de telefoon überhaupt heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Sharkey1802 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:08:
[...]

Die kans is groot denk ik. Is het niet via de officiele weg, dan wel via XDA-dev.

Ik vraag mij af of de komst van de Bravo ook Android mogelijk zal maken op de HD2. Hardware matig liggen de 2 telefoon toch redelijk dicht bij elkaar. Eerdere pogingen om Android te porten naar de HD2 waren nog niet zo successvol volgens mij maar met de software van de Bravo moeten ze toch een stuk dichter in de buurt kunnen komen van een goed werkend systeem.
Áls er een mogelijkheid zou zijn om Android op je HTC te zetten, dan vervalt je garantie sowieso. Toch?

Edit: Excuus, double post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:16:
[...]

Áls er een mogelijkheid zou zijn om Android op je HTC te zetten, dan vervalt je garantie sowieso. Toch?

Edit: Excuus, double post.
Yup, logisch .....
Maar ik weet ook niet of je wel echt een stap vooruit gaat tov WM6.5 met Android.
De plannen omtrent Android zijn mega maar tot nu toe valt het wat tegen als je zo de reviews en gebruikers ervaringen leest.
Opzich logisch want het OS bestaat een blauwe maandag en dat gaat nog wel wat tijd kosten.
Ik heb mijn hoop gevestigd op WM7, en ik denk MS ook.
Als dat niet slaagt dan zijn ze Mobile market voorgoed kwijt en wat dat betreft hebben ze afgelopen 2 jaar al heel wat tikken gehad.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:16:
[...]
Dat hangt van de policy van HTC af. Als ze hem simpel kunnen terug flashen naar winmo zullen ze er misschien niet moeilijk over doen. Volgens mij verlenen ze ook gewoon garantie als je er een custom ROM op gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:19:
[...]

Yup, logisch .....
Maar ik weet ook niet of je wel echt een stap vooruit gaat tov WM6.5 met Android.
De plannen omtrent Android zijn mega maar tot nu toe valt het wat tegen als je zo de reviews en gebruikers ervaringen leest.
Opzich logisch want het OS bestaat een blauwe maandag en dat gaat nog wel wat tijd kosten.
Ik heb mijn hoop gevestigd op WM7, en ik denk MS ook.
Als dat niet slaagt dan zijn ze Mobile market voorgoed kwijt en wat dat betreft hebben ze afgelopen 2 jaar al heel wat tikken gehad.
Ik heb het een en ander gelezen over WM7 en vond het wel interessant. Beetje Natal achtig :P Ik ben daarom ook entousiant over de (geruchte) WM7 mogelijkheden op de HD2.
Sharkey1802 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:21:
[...]
Dat hangt van de policy van HTC af. Als ze hem simpel kunnen terug flashen naar winmo zullen ze er misschien niet moeilijk over doen. Volgens mij verlenen ze ook gewoon garantie als je er een custom ROM op gooit.
Als dat zo is, aardige lui dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharkey1802 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:21:
[...]

Echt niet |:(
Ze hebben niet voor niets ROM checks en allerlei policy's.
Logisch want het kost je vreselijk veel tijd en dus $$$$ om problemen op te lossen van hobbyisten op die manier.
Dat iemand wellicht mazzel heeft gehad of er doorheen geslipt is is wat anders maar als ze er achter komen dat jij een gebrickte HD2 hebt dankzij spielerij dan kan je het gewoon schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Android op HD2 lijkt mij ook wel wat. We zien het allemaal wel.
En al die geruchten dat MS de handdoek in de ring zou gooien als WM7 flopt vind ik persoonlijk nergens op slaan. De smartphone markt wordt zeer groot en MS zal echt niet zomaar opgeven. Anders hadden ze Bing ook nooit gestart. Die is mijlenver achter google.

Onder:
Jawel volgens verschillende "experts" die de markt volgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:35:
Android op HD2 lijkt mij ook wel wat. We zien het allemaal wel.
En al die geruchten dat MS de handdoek in de ring zou gooien als WM7 flopt vind ik persoonlijk nergens op slaan. De smartphone markt wordt zeer groot en MS zal echt niet zomaar opgeven. Anders hadden ze Bing ook nooit gestart. Die is mijlenver achter google.
D'r is niemand die zegt dat MS de handdoek in de ring zal gooien maar ze verliezen dan grip op dat segment en dat is deels al zo en dat wordt dan alleen maar erger.
Kijk eens naar de browsers, in 1999 was IE leading en was Netscape (de grote concurent toen) op de terug weg, de overige browsers deden niet echt mee.
Nu 10 jaar later heeft IE nog niet eens de helft meer in handen en is FF leading, en doen andere browsers zoals Safari, Opera, en nu zelfs Chrome ook al mee.

Met WM7 zal het mischien net zo gaan dus het is belangerijk dat ze grip houden en het liefst wat terrein terug winnen want de rest (Apple, Android, Maemo/Linux, etc) staan niet stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:34:
[...]

Logisch want het kost je vreselijk veel tijd en dus $$$$ om problemen op te lossen van hobbyisten op die manier.
Ik ben anders gewoon geholpen toen ik ontvangst problemen had met mijn MDA compact III met custom rom. Dat ging toen echter wel via de T-mobile garantie service...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:34:
[...]

Dat iemand wellicht mazzel heeft gehad of er doorheen geslipt is is wat anders maar als ze er achter komen dat jij een gebrickte HD2 hebt dankzij spielerij dan kan je het gewoon schudden.
Je hoeft inderdaad niet je kapotte HD2 met custom rom naar de reparatiedienst van HTC te sturen, want dan krijg je deze gewoon weer terug (zonder reparatie). Op zich is het echter niet zo moeilijk de bootloader te verwijderen en met een officiële upgrade te flashen, zodat je phone weer origineel is.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Atomsk schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:25:
[...]

Je hoeft inderdaad niet je kapotte HD2 met custom rom naar de reparatiedienst van HTC te sturen, want dan krijg je deze gewoon weer terug (zonder reparatie). Op zich is het echter niet zo moeilijk de bootloader te verwijderen en met een officiële upgrade te flashen, zodat je phone weer origineel is.
Moet je telefoon niet helemaal dood zijn lijkt me (as in, niet meer te benaderen door iemand die niet over de faciliteiten beschikt die een HTC service centrum heeft).

Voor wat betreft android installeren op de HD2: de geruchten zijn dus heel sterk dat er een telefoon uitkomt in januari (VS) en april (Europa) die hardwarematig erg lijkt op de HD2 maar al native onder android draait. Als dat waar is zou ik het risico niet nemen m'n HD2 te bricken maar gewoon ff wachten op die nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier miss de oplossing voor degene die miss ook android willen hebben.
Tegelijk met windows ;)

http://www.nieuwemobiel.n...oor-mobiele-telefoon.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
Toen ik een tijd terug de HD2 in de krant zag staan was mijn eerste gedachte: die ga ik aanschaffen! Na 15 maanden een Omnia(I900) in gebruik te hebben ben ik wel toe aan iets nieuws. Maar na 15 maanden heb ik diezelfde Omnia wel precies zoals ik hem hebben wil, mede dankzij WM. Op het ‘today’screen SPB diary met een digitale klok en snelkoppeling naar SPB Phone-suite. Het ‘now’ screen natuurlijk ook helemaal aangepast naar wens, iedere nacht automatisch een bacp-up van de pim gegevens, PhonEx voor het bellen, automatisch sms-jes verzenden als ik in vergadering zit etc. etc.
Iedere dag volg ik dit forum op de voet, en de twijfel heeft toch toegeslagen. Moet ik nog een paar maanden wachten op eventueel een telefoon met WM7, of tot de HD2 ge-updated is, of gewoon halen en leven met de kleine ongemakken.
Dus mijn vraag is redelijk simpel: kan ik Leo net zo tweaken als mijn huidige Omnia (ik weet dat sommige apps. nog niet helemaal WM 6.5 compatibel zijn) zonder ‘sense’ uit te zetten? Ik moet namelijk een agenda hebben die constant in beeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WM7 komt pas in Q3 2010 uit. Maart zullen we meer weten met upgrades naar WM7. Volgens de Australische HTC support zullen de hotfixes voor Kerst te downloaden zijn. Wil je zekerheid kan je die paar dagen of maanden toch wel wachten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:59
mariconjo schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:02:
Toen ik een tijd terug de HD2 in de krant zag staan was mijn eerste gedachte: die ga ik aanschaffen! Na 15 maanden een Omnia(I900) in gebruik te hebben ben ik wel toe aan iets nieuws. Maar na 15 maanden heb ik diezelfde Omnia wel precies zoals ik hem hebben wil, mede dankzij WM. Op het ‘today’screen SPB diary met een digitale klok en snelkoppeling naar SPB Phone-suite. Het ‘now’ screen natuurlijk ook helemaal aangepast naar wens, iedere nacht automatisch een bacp-up van de pim gegevens, PhonEx voor het bellen, automatisch sms-jes verzenden als ik in vergadering zit etc. etc.
Iedere dag volg ik dit forum op de voet, en de twijfel heeft toch toegeslagen. Moet ik nog een paar maanden wachten op eventueel een telefoon met WM7, of tot de HD2 ge-updated is, of gewoon halen en leven met de kleine ongemakken.
Dus mijn vraag is redelijk simpel: kan ik Leo net zo tweaken als mijn huidige Omnia (ik weet dat sommige apps. nog niet helemaal WM 6.5 compatibel zijn) zonder ‘sense’ uit te zetten? Ik moet namelijk een agenda hebben die constant in beeld is.
Ik ben een dito gebruiker van de i900 geweest, leuk toestel maar het verbleekt bij dit toestel. De omnia had in het begin ook bugs en ik heb er veel meer gekloot mee gehad dan dat ik nu met de hd2 heb. En de agenda is bij mij constant in beeld, enkel nog niet op week of maand view (wordt aan gewerkt). Kwestie van tijd neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
RaJitsu schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 07:30:

Hier had ik nog een klein vraagje over. Ik heb het namelijk ook bij de volumetoets. Is dat ook normaal? De speling daar zit vooral van binnen naar buiten...
dat komt (netzoals bij de onderste hardware knoppen) omdat het nl niet de knoppen zelf zijn(want die zijn veel te klein om te bedienen) maar een soort van schil om de knoppen heen, die speling is waarschijnlijk gedaan(buiten het feit dat ze dan soepel bedienbaar zijn) om de kleine hardware knopjes die dus vast zitten op de print te beschermen tegen overmatige druk en belasting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

LoeWn schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:10:

Om het 'rode kruisje' in het lock screen te verbergen moet je \Windows\gwes.exe in de Excluded lijst zetten met Hide=ON.
Voor ActiveSync kan je lang op het pictogram van ActiveSync klikken en kiezen voor Settings for "ActiveSync" en dan Hide always, je kan het ook zelf in de lijst zetten als \Windows\repllog.exe

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
m0ridin schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:21:
[...]

Klopt ja, oorspronkelijk @ htcpedia.com maar ondertussen zijn via xda wel verschillende mirrors te vinden. De NLD versie kun je zonder problemen updaten, voor een eventuele conversie naar WWE (als je nu NLD hebt) moet je de goldcard methode gebruiken (ook op xda uitgelegd).
Oke bedankt voor je reactie, clear now. Misschien heel stom maar wat is WWE... ???

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
WWE= world wide english is dus de engelstalige variant of de orginele variant van wm(windows mobile)
daarnaast zijn er ook andere talen beschikbaar zoals NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Vraagje hoe jullie dit wellicht doen.

Ik heb een Voyoger Pro BT headset aangekoppeld op de HD2. Als ik nu iemand bel, dan blijft het scherm aanstaan, want ik houd hem dan in mijn hand, of leg hem op stoel naast me. Als ik dan lang gesprek heb, blijft scherm hele tijd aan.

Op zich geen probleem, alleen kost dat natuurlijk wel extra batterij (en ik haal normaal gesproken einde dag al haast niet). Nu kan ik natuurlijk de HD2 op zijn kop op de stoel leggen, of zelfs op zijn kop in mijn (binnen)zak steken, zodat het scherm uitgaat door de sensor. Helaas heb je dan weer de 'wake up on sms' issue, wanneer ik sms krijg of gemiste oproep sms, en dan schiet scherm dus aan, en hang ik soms per ongeluk op en zo. Hoe doen jullie dat ?

Daarnaast, elke keer als ik bel met de Voyager Pro, dan staat het geluid te zacht. Kan ook probleem zijn van Voyager (heb hem pas kort, dus weet even niet meer hoe dat op HD zelf ging), maar hij houdt dus de maximale sterkte niet vast, terwijl ik dat wel wil. Nu moet ik elke keer handmatig 5 keer op de volume up button op mijn Voyager klikken (op HD2 staat geluid al maximaal). Iemand ervaringen hiermee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een bericht van HTC ontvangen. Het is nog niet bekend wanneer er een nieuwe officiële NLD rom online op de HTC site geplaatst gaat worden. Ze zijn inmiddels wel op de hoogte van alle problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Zoiets ontving ik ook al gisteren:

"Dankuwel voor uw vraag over uw HTC HD2.

HTC is inderdaad op de hoogte van de problemen die u beschrijft en hier wordt momenteel druk aan gewerkt. Hoe lang het ongeveer gaat duren voordat de update er komt is nog geen officieel bekend gemaakt dus een datum kan ik nog niet geven. Ik verzoek u vriendelijk om nog even uw geduld op te brengen.

Het probleem met de agenda zijn wij ook van op de hoogte. Dit kan echter verholpen worden als u in de opties van de agenda de week laat beginnen op Maandag in plaats van Zondag. Het "doorblader" probleem is dan verholpen maar ook hier wordt aan gewerkt.

Als deze bovenstaande stappen niet hebben geholpen, laat mij het dan alstublieft weten door onderstaande link aan te klikken en ik zal het graag nogmaals voor u nakijken.

Met vriendelijke groet,
"

Maar bij mij treden problemen met de agenda, het doorbladeren en de weeknummers ook op met deze instellingen. (zo stond het immers al ingesteld)
Verder heb ik hen van een groot aantal bekende problemen nogmaals op de hoogte gebracht, vandaar dit antwoord.
Inmiddels ben ik weer in afwachting van een nieuwe reactie.

Ik vermoed dat ze dan dus niet erkennen dat de 1.48 ROM een originele is, anders hadden ze dit toch wel aangegeven? Dit heb ik overigens ook recent gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mariconjo schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:02:
Je zou gek zijn als je hem nu koopt als je nu alles kan doen wat je wilt en met nog slechts een paar maanden te gaan tot WM7 (tenminste wat MS zegt).
Dan zullen er hopelijk de nodige fixes zijn en valt dat tegen dan neem je het volgende Hi end toestel en HTC kennende duurt dat niet lang meer.
Ik zou zeker niet gokken op fixes en updates die moeten komen, zou in jouw geval pas kopen als je iets kan kopen wat direct al helemaal voldoet.

Onthoud, HTC verliest heel snel interesse in producten die al wat ouder zijn (> 6 maanden) en dan ben je overgeleverd aan welwillende amateurs en je eigen creativiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:04:
[...]

Je zou gek zijn als je hem nu koopt als je nu alles kan doen wat je wilt en met nog slechts een paar maanden te gaan tot WM7 (tenminste wat MS zegt).
Dan zullen er hopelijk de nodige fixes zijn en valt dat tegen dan neem je het volgende Hi end toestel en HTC kennende duurt dat niet lang meer.
Ik zou zeker niet gokken op fixes en updates die moeten komen, zou in jouw geval pas kopen als je iets kan kopen wat direct al helemaal voldoet.

Onthoud, HTC verliest heel snel interesse in producten die al wat ouder zijn (> 6 maanden) en dan ben je overgeleverd aan welwillende amateurs en je eigen creativiteit.
je zou gek zijn als je deze telefoon zou overslaan (paar maanden = 3kwart jaar)
ik had een tytn2 ook na bijna 2 jaar eindelijk een beetje naar me zin, maar toch 2 jaar heel veel plezier van gehad, en ben heel kritisch! de hd2 was een godsgeschenk. weinig bugs/problemen, werkt geweldig allemaal (zeker met de nieuwe rom)
ben weer heerlijk aan t customizen, alleen pak ik t deze keer wat beter aan met alles noteren en goed backuppen ed. :P

HTC verliest zeker niet snel interesse in producten, (met natuurlijk uitzonderingen na waar helaas iedereen gelijk zn hele mening op baseerd), en deze telefoon heeft htc EN MS velen pijlen op staan voorlopig... upgrade naar wm7 is ook grote kans (als hij zo succesvol wordt als ze hopen)

ik zeg kopen met een jaar abbo, en dan weer een vette kopen :)

(net als met tv's, wacht 3 maanden en er is weer wat nieuws/vetters/goedkopers, maar dan kan je je hele leven wel blijven wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elwin23 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:19:
[...]

je zou gek zijn als je deze telefoon zou overslaan (paar maanden = 3kwart jaar)
ik had een tytn2 ook na bijna 2 jaar eindelijk een beetje naar me zin, maar toch 2 jaar heel veel plezier van gehad, en ben heel kritisch! de hd2 was een godsgeschenk. weinig bugs/problemen, werkt geweldig allemaal (zeker met de nieuwe rom)
ben weer heerlijk aan t customizen, alleen pak ik t deze keer wat beter aan met alles noteren en goed backuppen ed. :P

HTC verliest zeker niet snel interesse in producten, (met natuurlijk uitzonderingen na waar helaas iedereen gelijk zn hele mening op baseerd), en deze telefoon heeft htc EN MS velen pijlen op staan voorlopig... upgrade naar wm7 is ook grote kans (als hij zo succesvol wordt als ze hopen)

ik zeg kopen met een jaar abbo, en dan weer een vette kopen :)

(net als met tv's, wacht 3 maanden en er is weer wat nieuws/vetters/goedkopers, maar dan kan je je hele leven wel blijven wachten)
Is waar maar je zit nu net op een overgangsfase, WM6.5 - WM7.
Win7 is geen garantie voor de HD2 en niemand gaat jou die garantie nu ook geven dus het is maar afwachten.
Ook XDA bied geen garanties want we weten nog helemaal niet hoe WM7 precies in elkaar zit en hoe makkelijk/moeilijk dat is om dat op de HD2 te krijgen.

Als WIN7 uitkomt is er GEGARANDEERT een nieuw toestel wat dat moet gaan promoten en ik denk persoonlijk dat het niet de HD2 is die dan al een half jaar oud is.
HTC heeft al vaker bewezen dat zodra er nieuwe toestellen zijn men interesse in echte grote updates verliest want men legt wat meer de prio bij het pionieren dan het onderhouden, immers onderhouden kost geld terwijl nieuwe toestellen verkopen levert geld op.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig toestel!

Alleen nu het glasplaatje voor me cameralens gebarsten! drama :(

Weet iemand waar je die kan laten maken? of waar eventuele onderdelen te verkrijgen zijn? ik ben er aardig stuk van :)

alsof me lego is afgepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
De reden dat we in een soort overgangsfase zitten naar WM 7 (plus bijbehorende telefoon) is naast de info hier precies de reden dat ik twijfel. Ik wacht het tot eind januari af en blijf dit forum scherp in de gaten houden!
Allen bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
je heb altijd overgangsperiodes... dan weer iets hardware matigs, dan weet iets software matigs... gewoon lekker kopen waar je nu zin in heb, is ook nog is goed voor de technologische vooruitgang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
iemand al de wifi router geprobeerd toevallig? krijg me lappie wel verbonden maar hij lijkt geen IP adres te krijgen van de HD2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

indofk schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:13:
[...]

dat komt (netzoals bij de onderste hardware knoppen) omdat het nl niet de knoppen zelf zijn(want die zijn veel te klein om te bedienen) maar een soort van schil om de knoppen heen, die speling is waarschijnlijk gedaan(buiten het feit dat ze dan soepel bedienbaar zijn) om de kleine hardware knopjes die dus vast zitten op de print te beschermen tegen overmatige druk en belasting
Ok, thanx! Blijft toch een beetje jammer dat ze voor zo'n prijzig toestel niet een wat elegantere oplossing hebben weten te vinden.

Blijft nog dat Opera-syncprobleem over. Iemand die me daar iets over kan zeggen? Of kan dat alleen bij Opera mini?

En het bekijken van je eigen subscriptions op Youtube?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb net mijn hd2 binnen, bij Vodafone winkel opgehaald.

Wil net de nieuwe rom er op zetten, maar de installatie wordt afgebroken met de volgende melding op mijn computer in het updateprogramma:
"Dit updatemiddel kan niet worden gebruikt op de PDA-telefoon. Controleer het updatehulpmiddel"
Ik zie de telefoon tussentijds opstarten met harde kleuren, een htc statusbalk die tot 2 % komt, vervolgens dus de melding.

Nu ben ik bang dat ik een branded toestel heb (@##T@%@!@@!!!!). Als hij opstart zie ik eerst groot 'vodafone' staan. Als dat zo is kan ik dus weer per update een half jaar op vodafone kan wachten!!

Anyway: iemand een suggestie hoe ik de 1.48 rom er op kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
intruder1400 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:34:
Heb net mijn hd2 binnen, bij Vodafone winkel opgehaald.

Wil net de nieuwe rom er op zetten, maar de installatie wordt afgebroken met de volgende melding op mijn computer in het updateprogramma:
"Dit updatemiddel kan niet worden gebruikt op de PDA-telefoon. Controleer het updatehulpmiddel"
Ik zie de telefoon tussentijds opstarten met harde kleuren, een htc statusbalk die tot 2 % komt, vervolgens dus de melding.

Nu ben ik bang dat ik een branded toestel heb (@##T@%@!@@!!!!). Als hij opstart zie ik eerst groot 'vodafone' staan. Als dat zo is kan ik dus weer per update een half jaar op vodafone kan wachten!!

Anyway: iemand een suggestie hoe ik de 1.48 rom er op kan zetten?
vrees dat de jouwe idd branded is idd, krijg zelf geen vodafone logo te zien, heb ook vodafone maar dan via de pdashop besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Goldcard halen op XDA.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:30

Sick Nick

Drop the top!

Via die goldcard methode zou het misschien wel gaan? Die heeft volgens mij behoorlijk schijt aan dat soort locks? Hiermee gebruik je ook niet het updateprogramma maar een aparte bootloader die de rom vanaf je SD kaart leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
Sick Nick schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:46:
Via die goldcard methode zou het misschien wel gaan? Die heeft volgens mij behoorlijk schijt aan dat soort locks? Hiermee gebruik je ook niet het updateprogramma maar een aparte bootloader die de rom vanaf je SD kaart leest.
betekent dit ook einde garantie?

[ Voor 49% gewijzigd door intruder1400 op 08-12-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intruder1400 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:46:
[...]

[...]

betekent dit ook einde garantie?
Dat sowieso !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:15:
[...]

Ik zie inderdaad veel artikelen over WM7 op de HD2.
Ik heb by the way een aantal unboxing video's gezien gezien en het viel me op dat er wel een hoesje in zat op hem in te stoppen, maar dan kan je hem niet gebruiken (hij's helemaal afgedekt). Heeft iemand van jullie een hoes waarmee het scherm/ toestel beschermd wordt, maar je hem wel gewoon kunt gebruiken ? Ik ben gister bij de Media Markt geweest en daar hadden ze het niet.

Best wel eng trouwens... ik zit al te zoeken naar accecoires voordat ik de telefoon überhaupt heb :P
http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_item.aspx?i=189819

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
#$%^&%$#@#$%^Vodafone!!!!

Dan wacht ik maar tot het nodig is. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-G
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-01-2021

T-G

Ik heb dit toestel nu een week, het is helaas Vodafone branded maar daar is afgezien van het rode vodafone logo bij het opstarten niets van te zien.

Was voor ik het toestel kocht bang dat het te groot zou zijn maar die twijfels waren vanaf dag 1 verdwenen: wat een genot om op zo'n groot scherm te werken. Verder is het toestel echt heel snel, nog geen lag of vastlopers gehad. Batterijduur is oke,ik haal met weinig gebruik (lees: per dag een kwartier bellen, half uur internetten en nog een drie kwartier wat mails doorlezen en smsen) toch de twee dagen. Enige (niet onverwachte) nadeel is de camera, deze is niet slecht maar komt niet in de buurt van de kwaliteit van de rest van hd2.

Twee vragen die ik op dit moment nog heb:
- Ik snap dat het moeilijk is om (zoals in de oude Touchflo3D interface wel mogelijk was) meer agenda afspraken op het home screen te laten zien. Maar als ik naar de agenda tab ga en ik kies de "agenda" view zie ik ook alleen de afspraken van deze week. Weet iemand of het mogelijk is om (met een registertweak?) de tijdsperiode die hier wordt weergegeven te verlengen?
- Automatisch albumcovers downloaden werkt over het algemeen goed. Ik heb echter een aantal wat meer onbekende elektronische muziek waarbij Gracenote de verkeerde cover heeft gedownload. Weet iemand hoe ik deze covers weer kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:20
Kan iemand wat vertellen over de batterij?
Ik zit erover na te denken om deze telefoon te kopen.
Op een gemiddelde dag luister ik zo'n 3 uur muziek, 2 uur internet
en als het kan laat ik de telefoon het liefst de email om de 30
minuten ophalen. Wifi en Bluetooth heb ik altijd uitstaan. Is dit
te doen met de HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

@intruder1400 en T-G:
Welke rom-versie heeft de Vodafone NLD branded?
(Instellingen > Info over telefoon > Software-informatie > ROM versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
Ik heb de HTC nu al een hele tijd en hij bevalt nog steeds erg goed.

Alleen twee dingetjes:
1. Het volume instellen gaat met grote stappen tegelijk, is het mogelijk om dit met 1% per keer te doen?
2. Bij smsjes krijg je niet automatisch een hoofdletter na een punt, is dit in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-G
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-01-2021

T-G

Rom versie vodafone is 1.44.172.7 (70494)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Dat is verrassend! De bekende rom-versies zijn 1.43, 1.48 en sinds gister een 1.49-test. Een 1.44 heb ik nog niet voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
1.44 zou kunnen door dat het een vodafone branded telefoon is....denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Dennis-L schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:28:
Ik heb de HTC nu al een hele tijd en hij bevalt nog steeds erg goed.

Alleen twee dingetjes:
1. Het volume instellen gaat met grote stappen tegelijk, is het mogelijk om dit met 1% per keer te doen?
2. Bij smsjes krijg je niet automatisch een hoofdletter na een punt, is dit in te stellen?
1. Denk 't niet. Voorzichtig drukken?
2. Dat is een bug; is opgelost in de 1.48 rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Pinobigbird schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:57:
[...]

1. Denk 't niet. Voorzichtig drukken?
2. Dat is een bug; is opgelost in de 1.48 rom
1. Hmm :/
2. Thnx dan wacht ik netjes tot die op de supportsite van HTC staat.. ;) (ja ik weet dat hij al te downloaden is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

door de nieuwe rom te installeren kun je het volume ook beter regelend.
Hij kan dan wel niet meer kei hard, maar hierdoor zijn het kleinere stappen bij het instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Hmm oké

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Laatst online: 15-09 13:54
Heb ook de 1.48 rom op m'n HD2 gezet (veel positieve reacties hier), en nu heb ik last van het sms probleem. Ik krijg met geen mogelijkheid na soft reset of wat dan ook geen smsjes meer verzonden.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turbojonny schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:21:
Heb ook de 1.48 rom op m'n HD2 gezet (veel positieve reacties hier), en nu heb ik last van het sms probleem. Ik krijg met geen mogelijkheid na soft reset of wat dan ook geen smsjes meer verzonden.... |:(
Het vervelende is dat het een ECHTE BUG is, want niet iedereen heeft het, dan opeens duikt hij op, dan is het weg, met oude rom, met nieuwe rom, etc etc
Er is geen peil op te trekken en dat maakt het zo lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Laatst online: 15-09 13:54
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:26:
[turbojonny schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:21:
Heb ook de 1.48 rom op m'n HD2 gezet (veel positieve reacties hier), en nu heb ik last van het sms probleem. Ik krijg met geen mogelijkheid na soft reset of wat dan ook geen smsjes meer verzonden |:( ]

Het vervelende is dat het een ECHTE BUG is, want niet iedereen heeft het, dan opeens duikt hij op, dan is het weg, met oude rom, met nieuwe rom, etc etc
Er is geen peil op te trekken en dat maakt het zo lastig.
Je kunt toch ook de normale sms van windows aanzetten... Hoe ging dat ook weer, XDA is down dus die kan ik niet bereiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-03-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:04:
[...]

Wat een nonsens. Als je zo redeneert dan kan je nooit iets nieuws kopen omdat er binnen afzienbare tijd altijd wat nieuws op de markt komt....

Dit slaat dus echt als een tang op een varken. Ik heb dit topic een beetje door zitten te lezen en ik heb het idee dat jij hier alleen maar zit om te lopen stangen en de HTC HD2 af te kraken.... Werk jij bij Apple toevallig??

Ik word ook een beetje moe van de mensen die constant naar de bekende weg vragen en niet de moeite nemen om dit topic eerst door te lezen voordat ze een vraag stellen. Ik snap dat het veel pagina's zijn, maar lees op zijn minst de laatste 10/15 pagina's door voordat je een vraag stelt.

Ik krijg hopelijk de HTC HD2 deze week binnen, heb hem gisteren bij een contractverlenging met Vodafone besteld! Ben heel erg benieuwd!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.