With ^^...
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:39:
[...]
Waar bemoei jij je mee ?
Je hebt NIET EENS een HD2 en toch moet je wat boeren waar niemand wat aan heeft.
Ik list gewoon de feiten op waar IK last van heb, wat een ander ermee doet moeten hun weten.
Posts zoals die van jou voegen helemaal NIKS toe
Vwb het touchscreen val ik in herhaling ja, de rest zijn nieuwe feiten waaronder een aantal na de ROM update.
Moeten we hier alleen maar joelen hoe cool het allemaal is ? Fanboy topic mischien ?
Doe je ogen eens open en dan zie je dat er behoorlijk wat mensen alhier problemen hebben met het 1 en ander waaronder BASIS functies. Zoals reeds eerder verteld door verschillende mensen moeten de basis functies gewoon 100% werken, PUNT ! Geen gemaar, geen gedoe.
De Iphone ? Ja dat gebruik ik als vergelijking omdat dat nu eenmaal de benchmark is vandaag de dag, en eigenlijk ook het enige toestel wat vrijwel iedereen kent of weleens mee gespeeld heeft.
Ik heb een HD2 en geen Iphone maar dat betekent niet dat ik niet kritisch mag zijn.
Koop eerst zelf eens een HD2 en ga dan pas je bemoeien met zaken waar je nu NIKS van weet (in de praktijk).
Chill kerel, tuurlijk mag je posten als je het niet prettig vind, en er zullen altijd mensen negatief reageren, maar kijk eens verder; dat doen anderen ook weer als iemand iets poitiefs zegt. Aangezien we allemaal een andere smaak hebben en andere zaken prettig vinden zal de ene het de hemel in prijzen en de andere niet.
Vind je het ook niet opvallend dat iemand die lurkt in dit topic, het zelfs opvalt dat er een paar
azijnpissers mensen zijn die zwaar negatief blijven klagen over dezelfde punten, waar anderen het niet mee eens zijn...? En hij/zij heeft imho net zoveel recht van spreken; hij/zij zegt overigens niets over de HD2 of de iPhone inhoudelijk, hij/zijgeeft allein zijn/haar objectieve mening na aanleiding van het lezen van heel veel posts hieroover. En die van jou vallen op. Gek hé?
Mensen die van een Diamond afkomen, of een HD1, zijn gewend met een resistief touchscreen te werken. Typen op de HD2 is dus een vooruitgang. Jij komt van een iPhone en vindt typen bdd minder als de iPhone. Kan, en je zult vast gelijk hebben. Maar dat is dus vanuit
jouw perspectief. Je gemier is ook persoonlijk; ergens in dit deel meen ik postte ook iemand die ook een iPhone heeft gehad dat dit scherm veel prettiger tikt.
Ook je vergelijking met een iPhone, de 'benchmark' van vandaag? Ik heb nooit een iPhone gehad, en ik zal er (met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) nooit een hebben. Ik heb er misschien een minuut mee gespeeld, maar wat een onding. Mja, da's mijn
mening. Als ik kijk naar de specs van zo'n ding; om te huilen. Ik vind bijvoorbeeld Bluetooth een basisvereiste voor een telefoon. En een niet antieke resolutie. Of de mogelijkheid om zelf zaken te kunnen installeren (zonder gemiep van een AppStore of whatever) Ook weer
mijn mening. Misschien tikt een iPhone wel lekker? Nja, ik vind vanaf een hardware toetsenbord komende (Touch Pro) dat dit tobo gewenning vereist; maar ik vind het wel lekker tikken.
Ik vind het een van de fijnste toestellen die ik gehad heb. Misschien wel de prettigste.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:56:
[...]
Niks apple fanboy want ik heb niet eens een Iphone ... zucht !
Het zijn mensen zoals ik die ervaringen delen zodat jullie een keuze kunnen maken ipv alleen maar kreten te roepen zoals Cool, mega en allerlei superlatieven waar je niks aan hebt.
Like it or not het Iphone verhaal zal altijd terug komen, puur omdat het een standaard is geworden, welkom in 2009 !
Heeft niks met fanboy gedoe te maken maar logisch verstand en vergelijken.
Als je geen kritiek wilt lezen dan stel ik voor dat je op de HTC webpage blijft hangen en alle geweldige specs aldaar leest en dan je HD2 koopt.
Ik heb hem al, weet dus waarover ik praat en vind het een prettig apparaat maar zal niet onder stoelen of banken steken dat het zeker niet foutloos is.
Err, 2008 bedoel je? 2009 is imho bdd het jaar van Android...
En vele anderen in dit topic hebben em ook en hebben een andere mening... Alleen wordt die niet zo luid en vooral agressief geuit als die van jou. Je agressieve/verdedigende manier van reageren op kritiek aan jouw adres zegt ook al genoeg...
[
Voor 12% gewijzigd door
Rowdy.nl op 08-12-2009 10:07
]