Lijkt me meer dan duidelijk. Ruilen dus. Bovendien kan je sowieso binnen de afkoelingsperiode het toestel ruilen zonder opgave van reden, ook al werkt het toestel perfect.Prom1se schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:00:
[...]
(...)
Nu wil ik dus weten wat ik kan doen als ik nou ook zo´n "waas" heb op mijn hd2, ik bedoel kan ik dan gewoon zeggen, mensen (@hi) ik wil graag een andere want dit is wss een rotte appel in de familie of hoe pak je nou zoiets aan, ik bedoel maar te zeggen stel voor dat ik nou net die brakke appel heb.
Imho dat wil je niet haha, nou ja ik igg niet. miss voor de gasten die met brakke appels willen lopen wel maar igg ik niet. < - - - totaal onzinnige opmerking![]()
(...)
Jup ik heb em geflasht.kami124 schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:55:
[...]
AUB wat meer informatie waar je 1.61 vandaan kan halen
edit: jij hebt zeker de WWE (engelse) versie. tjsa daar kende ik de 1.61 al van ja
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=578920
ps. Als ik iemands verjaardag bij contacten zet, hoe zorg ik er dan voor dat ik voortaan elk jaar een berichtje krijg uit m'n agenda dat hij/zij jarig is, want ik ben zeeeer vergeetachtig.
Enige verschillen zijn: Paar apps ge-update, nieuwe radio.
Meer niet.
Is het waard om te flashen..... Geen iedee
Hier maak jij een denkfout struisvogel. Het is nl. zo dat wanneer je verbinding maakt met een datanetwerk er, afhankelijk van je (netwerk)bereik op dat moment, zowel G, 3G als H kan staan. Dat 3G dus per definitie in H verandert is absoluut onjuist.Pinobigbird schreef op zondag 13 december 2009 @ 10:56:
[...]
Hier maak je een denkfout. De aanduiding 3G betekent dat je via UMTS verbinding hebt, en niet dat je data verbruikt. Als je met een 3G verbinding data verbruikt, dan verandert de 3G in H.
(...)
Probeer je hiermee te zeggen dat, omdat je dacht dat het scherm vies was, ook bij schoonvegen deze waas niet wegging en dus mogelijk onder het scherm (dan wel de glasplaat) zat i.p.v. er op?JudgeTreve schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:06:
oh ja...nog een opvallend detail...toen ik de HD2 UK uit de verpakking haalde, lag er een waas over het onderste deel van het massive screen..ik dacht hij is vies...
Helaas zag je dat alleen onder een bepaalde hoek..en wat bleek...de meeste mishits kwamen voort uit dat deel van het scherm...
Helaas is dat geen verklaring voor een niet vlekkeloos lopende installatie...maar mischien wel voor de extreem moeilijke bediening...misschien zijn er meer in omloop met een vage vlek...?
tis maar een gedachte.....
REGEDIT: HKLM\Software\Microsoft\My Phone -> "DisableSMSDataType" van "1" naar "0"Dennis-L schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:10:
Heb inderdaad ook na de update van MyPhone dat ik smsjes niet meer aan of uit kan vinken maar hij synchroniseert ze wel netjes...
(...)
Vandaag een xvid filmpje op mijn HD2 gezet (640x368 929kbps) en afgespeeld met divx player. De scherpte van het beeld is super, alleen is het niet vloeiend en loopt het geluid achter. Als ik vervolgens het geluid probeer te corrigeren dan wordt het blijkbaar nog zwaarder voor de processor want dan wordt de vertraging alleen maar groter (ongeacht of ik de time-out vooruit of achteruit zet).
Iemand hier al mee gespeeld?? Misschien tips voor me?
Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce
3GP? Lijkt me logisch dat je dit nergens kunt kiezen, aangezien het (als dataverbinding) niet bestaat. 3GP is de extensie van een bepaald mobiel filmformaat...Z900 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:49:
Hallo, sinds 1 dag dit toestel....wat een fraai apparaat !
Tuurlijk gelijk een vraag:
Omdat ik traag internet heb op deze phone (verbindingsicoon staat op "G")
soms heb ik 'm even op "3G" zien staan. Ben ik in het instelmenu gegaan van de verbindingen.
Nu staat daar bij "Kies een modem" alleen maar "Modem verbinding (GPRS)" en
"Compatible met Hayes op COM1:"
Maar nergens 3GP te kiezen? iemand een idee hoe dit komt ?
Mijn dank is -weer- groot !

Gebruik CorePlayer. Je kan 'm zo downloaden van PPCWarez (full version).ConQuestador schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:02:
Vandaag een xvid filmpje op mijn HD2 gezet (640x368 929kbps) en afgespeeld met divx player. De scherpte van het beeld is super, alleen is het niet vloeiend en loopt het geluid achter. Als ik vervolgens het geluid probeer te corrigeren dan wordt het blijkbaar nog zwaarder voor de processor want dan wordt de vertraging alleen maar groter (ongeacht of ik de time-out vooruit of achteruit zet).
Lijkt me i.d.g. ook niet echt de moeite. Ik wacht wel dat er weer een ROM komt, via de officiële HTC NL site, waar echt inhoudelijke veranderingen in zijn aangebracht. 1.48 NL bevalt op dit moment (nog) uitstekend!Xmoo schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:51:
[...]
Jup ik heb em geflasht.
Enige verschillen zijn: Paar apps ge-update, nieuwe radio.
Meer niet.
Is het waard om te flashen..... Geen iedee
Ja, dat wil ik er mee zeggen...er zat iets "onder"...zo het leek...John Connor schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:55:
[...]
Probeer je hiermee te zeggen dat, omdat je dacht dat het scherm vies was, ook bij schoonvegen deze waas niet wegging en dus mogelijk onder het scherm (dan wel de glasplaat) zat i.p.v. er op?
Helaas alleen te zien onder een bepaalde hoek met goed licht...
Wat ook wel grappig was, was het volgende...
Als het scherm volledig schoon is en je blaast er op (net als op en bril of tegen een ruit om een tekeningetje te maken) dan zie je zo'n mooie aanslag vlek komen..hoe met je zo iets noemen..
Als ik dat bij de NL versie doe, dan zie ik een mooi egaal vlak...deed ik dat bij de UK versie dan zag ik allemaal strepen en vakken...very weird...
De UK versie is ondertusen return to sender....
Ziet er goed uit qua settings die ik kan doen, helaas krijg ik geen beeld. Alleen maar geluidJohn Connor schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:15:
[...]
Gebruik CorePlayer. Je kan 'm zo downloaden van PPCWarez (full version).
edit: ff met video output zitten pielen en nu werkt ie. Deze volgt geluid indd. beter
[ Voor 10% gewijzigd door ConQuestador op 13-12-2009 18:29 ]
Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce
Bij mij is het toch echt ook op deze manier. Ik heb G of 3G in mijn scherm. Op het moment dat ik online ga, of email ophaal, etc; dan verandert de 3G in H. Zodra ik klaar ben, gaat hij weer terug naar 3G. En bij G blijft het gewoon G.John Connor schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:52:
[...]
Het is nl. zo dat wanneer je verbinding maakt met een datanetwerk er, afhankelijk van je (netwerk)bereik op dat moment, zowel G, 3G als H kan staan. Dat 3G dus per definitie in H verandert is absoluut onjuist.
Jou via outlook.Filipek schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:47:
Is het mogelijk om je agenda en dat soort dingen van een nokia te synchroniseren naar je pc en dan van je pc dat op de 1 of andere manier op de HTC HD2 over te zetten dan??
Van de week gebeurde dit bij mij, check de slide balk:

Het Begin logo bleef maar staan, na een softreset was het verholpen.
Verder ben ik benieuwd wat het symbool in de rode cirkel betekent:

Verder ben ik benieuwd wat het symbool in de rode cirkel betekent:

volgens mij betekend dat symbool dat je telefoon op de trilstand staat
In 1.48 had ik een probleem.
Als ik custom mp3 als ringtone had, en van trillen/still weer na geluid kwam was mijn ringtone weg, stond wel nog in de lijst, maar niet geselecteerd als ringtone.
Iemand anders dit ervaren??
Als ik custom mp3 als ringtone had, en van trillen/still weer na geluid kwam was mijn ringtone weg, stond wel nog in de lijst, maar niet geselecteerd als ringtone.
Geen last van.Xmoo schreef op zondag 13 december 2009 @ 20:01:
In 1.48 had ik een probleem.
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
als jij een waas hebt, en je laat dat zien bij de winkeliers (@hi) dan heb jij gewoon recht op a. reparatie, of b. een nieuwe HD2, of c. je geld terug krijgen.Prom1se schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:00:
[...]
Even over die brakke toestellen, ik ga 17 dec, ook een hd2 halen met een hi abbo.
Nu wil ik dus weten wat ik kan doen als ik nou ook zo´n "waas" heb op mijn hd2, ik bedoel kan ik dan gewoon zeggen, mensen (@hi) ik wil graag een andere want dit is wss een rotte appel in de familie of hoe pak je nou zoiets aan, ik bedoel maar te zeggen stel voor dat ik nou net die brakke appel heb.
Imho dat wil je niet haha, nou ja ik igg niet. miss voor de gasten die met brakke appels willen lopen wel maar igg ik niet.
Advies..?
los daarvan.. Ik heb soms ook de sms bug, en het zou kunnen dat dat idd pas gebeurt met de mensen die je veel smst want dat had ik zelf..
Anoniem: 324179
het heeft volgens mij niets te maken met hoeveel en hoevaak je iemand smst maar ik
heb net weer gehad dat een sms niet verzonden werdt en dit was een sms naar mij zelf. en dat doe ik niet vaak naar mij zelf smsen. waarom stuur je een sms naar je zelf zul je denken? het viel mij op dat mijn weer gegevens weer niet ververst werden. dus toen maar evenproberen of smsen nog wil. en wat blijkt? smsjes blijven dus mooi in de uitbox staan. dus mijn bevinding is duidelijk dat de verbinding in sense op dat moment toch ergens vastloopt. waardooweer gegevens niet worden geupdate en sms niet worden verzonden. ontvangen heb ik helaas niet geprobeerd. volgende keer weer. hoop dat iemand hier nog wat aan heeft en heel misschien een oplossing vind.
ik heb de 1.48 nl ROM. verder geen aparte tweaks gedaan. (misschien zo hier en daar een kleine aanpassing in het erg. met bsb-tweaks).
heb net weer gehad dat een sms niet verzonden werdt en dit was een sms naar mij zelf. en dat doe ik niet vaak naar mij zelf smsen. waarom stuur je een sms naar je zelf zul je denken? het viel mij op dat mijn weer gegevens weer niet ververst werden. dus toen maar evenproberen of smsen nog wil. en wat blijkt? smsjes blijven dus mooi in de uitbox staan. dus mijn bevinding is duidelijk dat de verbinding in sense op dat moment toch ergens vastloopt. waardooweer gegevens niet worden geupdate en sms niet worden verzonden. ontvangen heb ik helaas niet geprobeerd. volgende keer weer. hoop dat iemand hier nog wat aan heeft en heel misschien een oplossing vind.
ik heb de 1.48 nl ROM. verder geen aparte tweaks gedaan. (misschien zo hier en daar een kleine aanpassing in het erg. met bsb-tweaks).
Ik heb de sms bug 1x keer gehad met het eerste sms'je wat ik verstuurde. Nu de HD2 1 week in gebruik en geen last meer van gehad. Heb wel nog een probleem met het 'weer' af en toe. Soms wanneer ik mijn weer en huidige positie wil updaten gaat er wel iets downloaden (h-tje verschijnt bovenin) maar wordt het weer en de plaats niet ververst, na een soft-reset is dit dan weer verholpen. Ik heb de instelling dat het weer mag updaten bij roamen en dat hij om de 3 uur automatisch het weer ophaalt met de NL HD2 en 1.48 rom.
Helaas net weer 2 sms'jes gevonden die niet waren verstuurd... een soft-reset en een nieuw sms'je heeft het verholpen. Blijft toch zeer vervelend dit!
Helaas net weer 2 sms'jes gevonden die niet waren verstuurd... een soft-reset en een nieuw sms'je heeft het verholpen. Blijft toch zeer vervelend dit!
[ Voor 12% gewijzigd door Groentenman op 13-12-2009 22:31 . Reden: Sms bug nummer 2... ]
Ik heb versie 1.44 (Vodafone) en geen problemen met sms tot zo ver... Stuk of 10 smsjes verzonden vandaag en alles is aangekomen voor zover ik weet!
outlook synct met googleAtomsk schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:35:
[...]
Outlook doet dat voor je wanneer je synchroniseert.
mijn hd2 synct met google
Nu krijg ik vaak verjaardagen dubbel genoteerd. Kan ik ergens instellen dit achterwege te laten?
Heb laatst ook zoiets gehad, alle iconen in het windows menu bleven "plakken", na 'n soft-reset nooit meer het probleem gehad. Heb het ook niet opnieuw kunnen forceren, zat toen een beetje te spelen met de g-sensor, welke applicatie pakt ie wel/niet, en ik had net de Zooomer app geinstalleerd. Maar zoals ik al zei, na 'n soft-reset geen problemen meer mee gehad...Mnix91 schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:42:
Van de week gebeurde dit bij mij, check de slide balk:
...
...
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
Hebben jullie ook niet last van het volgende...
Als ik een facebook profiel wil koppelen aan een contactpersoon.. dan doet hij 5-10 minuten haast niks meer..
en alles word zeer traag.. soms loopt die vast en anders gewoon de tijd uitzitten.
Heeeeeeel irritant..
nog meer last van?
Als ik een facebook profiel wil koppelen aan een contactpersoon.. dan doet hij 5-10 minuten haast niks meer..
en alles word zeer traag.. soms loopt die vast en anders gewoon de tijd uitzitten.
Heeeeeeel irritant..
nog meer last van?
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Ik heb hier last van, maar dat komt ook omdat ik 400+ contacten op facebook heb.darkphoenix schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:51:
Hebben jullie ook niet last van het volgende...
Heeeeeeel irritant..
nog meer last van?
Anoniem: 192669
Ik had even een vraag m.b.t. de emailclient en de pushmail. Ik heb in het verleden ook al gebruik gemaakt van een HTC toestel, alleen ik kan mij even niet meer herinneren hoe het ook alweer zat. Als je jou email instelt op de HD2 en je krijgt email op je telefoon, wordt deze dan ook automatisch nog naar je emailclient op je pc of laptop verzonden, of alleen naar je mobiel dat die niet zichtbaar is op je pc/laptop. Maak tegenwoordig veel gebruik van BB en daar is het zo dat alles wat ik open in de BB ook op de pc / laptop staat. Wil graag prive een HD2 kopen, maar dan wel het liefst dat ik ook de mail nog kan lezen op de pc of laptop. Ik hoor het graag even..
De e-mail client en active sync (push mail) synchroniseren met de server/pc. Overal staat dus hetzelfde, bijv. wanneer je de mail op de telefoon verwijderd, wordt de mail overal weggehaald. Na een x aantal dagen wordt de mail wel uitzichzelf weggehaald (tijd kan je instellen) maar blijft het wel gewoon op de server/pc staan.Anoniem: 192669 schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:04:
Ik had even een vraag m.b.t. de emailclient en de pushmail. Ik heb in het verleden ook al gebruik gemaakt van een HTC toestel, alleen ik kan mij even niet meer herinneren hoe het ook alweer zat. Als je jou email instelt op de HD2 en je krijgt email op je telefoon, wordt deze dan ook automatisch nog naar je emailclient op je pc of laptop verzonden, of alleen naar je mobiel dat die niet zichtbaar is op je pc/laptop. Maak tegenwoordig veel gebruik van BB en daar is het zo dat alles wat ik open in de BB ook op de pc / laptop staat. Wil graag prive een HD2 kopen, maar dan wel het liefst dat ik ook de mail nog kan lezen op de pc of laptop. Ik hoor het graag even..
Ik moet zeggen, ben zeer tevreden over 1.61. Is 10% sneller als 1.43 en 5% sneller als 1.48.

Anoniem: 192669
Hi fitz, bedankt voor de reactie. Maar ik wil dus het liefst zonder active sync mijn mail syncen aangezien ik dan MS outlook moet gaan gebruiken en ik op dit moment Outlook Express gewoon gebruik wat ik overigens prima vind werken. Wil dat deze net als de BB gewoon altijd synct, dus als ik mail krijg dat die naar beide telefoons gaat. En niet dat ik continue die telefoon aan active sync moet hangen. Maar ik begrijp dat dit niet mogelijk is wat ik wil.Fitz schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:13:
[...]
De e-mail client en active sync (push mail) synchroniseren met de server/pc. Overal staat dus hetzelfde, bijv. wanneer je de mail op de telefoon verwijderd, wordt de mail overal weggehaald. Na een x aantal dagen wordt de mail wel uitzichzelf weggehaald (tijd kan je instellen) maar blijft het wel gewoon op de server/pc staan.
Deeltje 3 is ook alweer vol, gaat snel zeg, niet gezien, maar HTC HD2 - Deel 4 is er nu!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit stuk gaat over de "The Nexus One" niet over de HD2Anoniem: 256386 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:40:
voor degene die wellicht hopen op android op de HD2.
http://www.techcrunch.com...phone-unlocked-confirmed/
onderstaande is wel hoopvol
The phone is “really, really fast,” says someone who has seen one in action. It runs on a Snapdragon chip, has a super high-resolution OLED touchscreen, is thinner than the iPhone, has no keyboard, and two mics. The mic on the back of the phone helps eliminate background noise, and it also has a “weirdly” large camera for a phone. And if you don’t like the touchscreen keyboard, a voice-to-text feature is supposed to let you dictate emails and notes by speaking directly into the phone.
Of bedoel je dat android gewoon rete snel draait op de snapdragon cpu?
CLB schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:41:
Deeltje 3 is ook alweer vol, gaat snel zeg, niet gezien, maar HTC HD2 - Deel 4 is er nu!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.