Beste HTC liefhebbers,
Ik wil het toch nog een keer weer in de groep gooien want ik begin te twijfelen.....
Ik heb nu ruim een week een HTC HD2 en bevalt mij prima op een ding na en dat is het scherm of beter gezegd het typen. Als ik een sms wil typen dan raak ik meer letter die ik niet moet hebben dan die ik wel moet hebben. Ik heb al meerdere malen het scherm gekalibreerd/uitgelijnd, maar het mag allemaal niet baten.....
Tevens heb ik allemaal alternatieve toetsenborden gebruikt.
Ik merk ook op dat het scherm soms gewoon wat uit zicht zelf doet. Ik heb de indruk dat dit komt door warmte of andere invloeden.... ook als ik dicht over het scherm ga (+- 2 cm verwijderd van het scherm) met mijn vinger dan doet die al van alles....
Ik heb alle drie de delen doorgenomen en lees ook wel dat mensen hier last van hebben, maar het lijkt er op dat het bij mij wat erger is. Ik lees er de laatste tijd ook niet meer zo veel over....
Of ik doe wat fout of er is wat met het toestel aan de hand? Hoe weet ik zeker of het een defect/productiefout is?
Ik heb trouwens het toestel al geupgrade van ROM 1.43 naar 1.48 wat het al wel wat beter heeft gemaakt, maar nog lang niet functioneel voor mij.
Ik gebruik al vanaf 2005 een smartphone (Qtek S100 t/m HTC HD2) en ben eigenlijk nog nooit ontevreden geweest.
Ik kan tot a.s. donderdag het toestel nog terug sturen (afkoelingsperiode).
Graag jullie hulp/advies.
Alvast bedankt!
[
Voor 9% gewijzigd door
Vjenne-ICT op 06-12-2009 13:18
]