HTC HD2 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 94.279 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 23:19:
He Chutney en Elwin,

Het is gelukt,in ieder geval. ;)
Ik heb de softreset uitgevoerd en ben er blij mee. :P
Ik probeer al een poosje de volledige manual te downen van 5 mb maar die blijft telkens steken. :O
Ik neem aan dat dat een uitgebreidere is als wat we normaal in doos kregen ? :D
Ik bekijk em gewoon online, maar downloaden kan ook.
http://member.america.htc...1103_Leo_HTC_Dutch_UM.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 14:26
Weet iemand nog een paar goede Games voor de HD2.
Asfalt 4 voor HD ofzo??
Alvast bedankt.
(kan zelf niks vinden @ google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 12:18
sk0o schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 23:51:
Weet iemand nog een paar goede Games voor de HD2.
Asfalt 4 voor HD ofzo??
Alvast bedankt.
(kan zelf niks vinden @ google)
wat denk je van Xtract, Experiment 13 en Electopia Demo... stuk voor stuk laten ze zien waartoe je HD2 in staat is, en dat er nog hoop is voor winmo games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks man ! >:)

Deze download loopt wel door en ik kan er ff in verdiepen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:49
Beste HTC liefhebbers,

Ik wil het toch nog een keer weer in de groep gooien want ik begin te twijfelen.....

Ik heb nu ruim een week een HTC HD2 en bevalt mij prima op een ding na en dat is het scherm of beter gezegd het typen. Als ik een sms wil typen dan raak ik meer letter die ik niet moet hebben dan die ik wel moet hebben. Ik heb al meerdere malen het scherm gekalibreerd/uitgelijnd, maar het mag allemaal niet baten.....
Tevens heb ik allemaal alternatieve toetsenborden gebruikt.

Ik merk ook op dat het scherm soms gewoon wat uit zicht zelf doet. Ik heb de indruk dat dit komt door warmte of andere invloeden.... ook als ik dicht over het scherm ga (+- 2 cm verwijderd van het scherm) met mijn vinger dan doet die al van alles....

Ik heb alle drie de delen doorgenomen en lees ook wel dat mensen hier last van hebben, maar het lijkt er op dat het bij mij wat erger is. Ik lees er de laatste tijd ook niet meer zo veel over....

Of ik doe wat fout of er is wat met het toestel aan de hand? Hoe weet ik zeker of het een defect/productiefout is?

Ik heb trouwens het toestel al geupgrade van ROM 1.43 naar 1.48 wat het al wel wat beter heeft gemaakt, maar nog lang niet functioneel voor mij.

Ik gebruik al vanaf 2005 een smartphone (Qtek S100 t/m HTC HD2) en ben eigenlijk nog nooit ontevreden geweest.

Ik kan tot a.s. donderdag het toestel nog terug sturen (afkoelingsperiode).

Graag jullie hulp/advies.

Alvast bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door Vjenne-ICT op 06-12-2009 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Toestel upgrade naar de nieuwe gelekte rom, daar schijnt al een hoop qua over-gevoeligheid in gefixt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Chutney schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:08:
Toestel upgrade naar de nieuwe gelekte rom, daar schijnt al een hoop qua over-gevoeligheid in gefixt te zijn.
Had ik dus al gedaan, maar bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgren komt er hier ook een HD2 bij... ben heel benieuwd in hoeverre het toestel ook bevalt :Y
De Touch Pro die ik heb bevalt namelijk heel erg goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Ik herken de negatieve punten niet. Ik heb wel de laatste ROm geïnstalleerd en een paar tweaks toegepast zoals in deze topics beschreven. Behoudens de accuduur ben ik tevreden met dit toestel.
:*)

Wellicht het zekere voor het onzekere: ruil jouw toestel om want het lijkt dat jouw toestel niet 100% is. >:)
Vjenne-ICT schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:06:
Beste HTC liefhebbers,

Ik wil het toch nog een keer weer in de groep gooien want ik begin te twijfelen.....

Ik heb nu ruim een week een HTC HD2 en bevalt mij prima op een ding na en dat is het scherm of beter gezegd het typen. Als ik een sms wil typen dan raak ik meer letter die ik niet moet hebben dan die ik wel moet hebben. Ik heb al meerdere malen het scherm gekalibreerd/uitgelijnd, maar het mag allemaal niet baten.....

Ik merk ook op dat het scherm soms gewoon wat uit zicht zelf doet. Ik heb de indruk dat dit komt door warmte of andere invloeden.... ook als ik dicht over het scherm ga (+- 2 cm verwijderd van het scherm) met mijn vinger dan doet die al van alles....

Ik heb alle drie de delen doorgenomen en lees ook wel dat mensen hier last van hebben, maar het lijkt er op dat het bij mij wat erger is. Ik lees er de laatste tijd ook niet meer zo veel over....

Of ik doe wat fout of er is wat met het toestel aan de hand? Hoe weet ik zeker of het een defect/productiefout is?

Ik heb trouwens het toestel al geupgrade van ROM 1.43 naar 1.48 wat het al wel wat beter heeft gemaakt, maar nog lang niet functioneel voor mij.

Ik gebruik al vanaf 2005 een smartphone (Qtek S100 t/m HTC HD2) en ben eigenlijk nog nooit ontevreden geweest.

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door thepr op 06-12-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:33
Ik heb nu toch al een tijdje zelf een HD2 en mijn collega ook. Tevens heb ik al meerdere van deze toestellen verkocht ondanks mijn lage aantal werkuren voor het bedrijf.

De ervaringen die ik tot nu toe terug heb zien komen, ook van mezelf, was eigenlijk voornamelijk het SMS probleem. Overigens heb ik een soft-reset gedaan en sindsdien werkt het bij mij normaal.

als ik kijk naar je omschrijving van je vinger 2 cm van het toestel vandaan houden en dat hij dan al reageert denk ik aan 2 dingen:
1. In het register is de sensitivity belachelijk hoog gezet (misschien met een tooltje installeren of wat dan ook, of dat je dit zelf aan hebt gepast).
2. Het toestel is gewoonweg gaar.

Om het 1e uit te sluiten adviseer ik eigenlijk een keer een Hard-Reset uit te voeren, alles helemaal leeg dus en naar fabrieksinstellingen en dan kijken wat er gebeurd, mocht het dan nog steeds voorkomen heb je in elk geval alles geprobeerd en zou ik kijken of je een RMA kan doen/omruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Foutje! 8)7

[ Voor 99% gewijzigd door Vjenne-ICT op 06-12-2009 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Suicyder schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:50:
[...]

Ik heb nu toch al een tijdje zelf een HD2 en mijn collega ook. Tevens heb ik al meerdere van deze toestellen verkocht ondanks mijn lage aantal werkuren voor het bedrijf.

De ervaringen die ik tot nu toe terug heb zien komen, ook van mezelf, was eigenlijk voornamelijk het SMS probleem. Overigens heb ik een soft-reset gedaan en sindsdien werkt het bij mij normaal.

als ik kijk naar je omschrijving van je vinger 2 cm van het toestel vandaan houden en dat hij dan al reageert denk ik aan 2 dingen:
1. In het register is de sensitivity belachelijk hoog gezet (misschien met een tooltje installeren of wat dan ook, of dat je dit zelf aan hebt gepast).
2. Het toestel is gewoonweg gaar.

Om het 1e uit te sluiten adviseer ik eigenlijk een keer een Hard-Reset uit te voeren, alles helemaal leeg dus en naar fabrieksinstellingen en dan kijken wat er gebeurd, mocht het dan nog steeds voorkomen heb je in elk geval alles geprobeerd en zou ik kijken of je een RMA kan doen/omruil.
Iedereen bedankt voor de snelle reacties.

Ik gebruik al een aantal jaren een smartphone, dus heb uiteraard al een harde reset uitgevoerd, maar de problemen blijven bestaan.

Wat ik nog het raarste vind is dat het scherm soms zijn eigen lever leid. Opent automatisch cde agenda en rolt zo er door heen nar ene datum.... heel vreemd nog nooit gezien.... Ja, lijkt wel of het toestel bezeten is... haha.

En ik kan echt wel een beetje typen, maar raak meer letters die ik niet wil raken dan die ik wel wil raken.

Ik zie ook geen andere uitweg dan het toestel terugsturen en omruilen. Of zien jullie nog andere mogelijkheden?

EDIT:
O ja, ik kreeg het toestel ook met een gebroken verzegeling met daarover een zegel van de shop zelf, dus dit heb ik meteen met foto's gemeld en kreeg dus de mogelijkheid om om te ruilen.
Ze gaven aan dat men wel eens de inhoud controleert, maar vind dit nogal een vage reden. Wat vinden jullie?

[ Voor 8% gewijzigd door Vjenne-ICT op 06-12-2009 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Suicyder schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:50:
[...]

Geen klachten gehad nog van klanten die problemen hebben met de belkwaliteit / earpiece speakertje die kraakt en popt tijdens het bellen?

Uit je eigen ervaring met het toestel ook geen problemen? Ik zelf na 3 toestellen een beetje het vertrouwen kwijt in de HD2.. wacht tot half dec tot de 2de batch in de shops ligt, hopelijk gaat dat beter :9

[ Voor 26% gewijzigd door Chutney op 06-12-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Chutney schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:11:
[...]

Geen klachten gehad nog van klanten die problemen hebben met de belkwaliteit / earpiece speakertje die kraakt en popt tijdens het bellen?

Uit je eigen ervaring met het toestel ook geen problemen? Ik zelf na 3 toestellen een beetje het vertrouwen kwijt in de HD2.. wacht tot half dec tot de 2de batch in de shops ligt, hopelijk gaat dat beter :9
Komt er een (verbeterde) 2de batch dan? Wat is hier anders aan dan de eerste lichting? Waar heb je deze informatie van?
Als ik mijn toestel eventueel ga omruilen, dan wil ik ook wel graag eentje van de 2de batch, maar moet dat dan wel kunnen onderbouwen, dus als het kan graag wat meer info.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het goed dat als mensen hier problemen posten ze er bij zetten of ze op custom roms werken en wat ze al getweaked hebben. Ikzelf heb geen sms problemen, geen krakende luidspreker, niets eigenlijk van de problemen die ik hier lees. Het enige echt probleem dat ik had was idd ook de kalender in week-view die stopte en het andere probleem dat ik had was bluetooth, maar dat was na tomtom dus te verstaan.

Ik vrees gewoon dat veel van de "problemen" hier besproken een beetje eigen werk zijn, een melding bij nieuwe problemen kan dit ondersteunen of onderuit halen, hoe dan ook, hebben we er baat bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:16
Zoals ik al eerder vermeld hebt, is er bij mij geen sms probleem. Nu heb ik vandaag geprobeerd om een sms met foto te sturen (MMS), en dat krijg ik niet voor elkaar. Ik krijg elke keer een foutmelding "Kan geen verbinding maken" terwijl ik wel een gewone sms kan sturen. Ik heb gewoon Onbeperkt Internet Blox van Vodafone, en gebruik de nieuwste ROM 1.48.404.2 (71294) NLD op een schone telefoon waarbij alleen mijn contacten zijn gesynchroniseerd.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben?

Klik op plaatje voor grotere weergave
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/316vlmf.png

Heb ondertussen HTC support gemaild, dus afwachten wat zei hierover zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Barfman op 06-12-2009 16:18 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:01:
misschien is het goed dat als mensen hier problemen posten ze er bij zetten of ze op custom roms werken en wat ze al getweaked hebben. Ikzelf heb geen sms problemen, geen krakende luidspreker, niets eigenlijk van de problemen die ik hier lees. Het enige echt probleem dat ik had was idd ook de kalender in week-view die stopte en het andere probleem dat ik had was bluetooth, maar dat was na tomtom dus te verstaan.

Ik vrees gewoon dat veel van de "problemen" hier besproken een beetje eigen werk zijn, een melding bij nieuwe problemen kan dit ondersteunen of onderuit halen, hoe dan ook, hebben we er baat bij.
Mijn problemen komen voor bij een clean rom install, dus een schone installatie van een originele rom.

Maar ik begrijp je punt en is ook wel een goed punt wat je aanhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 15:28
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:01:

De sms problemen komen duidelijk willekeurig voor, ongeacht provider, rom, tweaks of wat dan ook. Ik heb zelf geen last van een krakende luidspreker of het valt me in elk geval niet op, maar als iemand zegt dat ie tot 3x toe een andere HD2 gehaald heeft, lijkt het me dat ie eerst het geluid test voordat ie ook maar iets anders doet.
Hoe dan ook de problemen zijn zeker geen eigen werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met mijn hd2 tot op heden geen sms problemen gehad, met de oude en de nieuwe rom niet ( T-mobile sim)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Valleyman schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:18:
[...]

De sms problemen komen duidelijk willekeurig voor, ongeacht provider, rom, tweaks of wat dan ook. Ik heb zelf geen last van een krakende luidspreker of het valt me in elk geval niet op, maar als iemand zegt dat ie tot 3x toe een andere HD2 gehaald heeft, lijkt het me dat ie eerst het geluid test voordat ie ook maar iets anders doet.
Hoe dan ook de problemen zijn zeker geen eigen werk.
Ik kan wel vertellen dat de problemen inderdaad geen eigen werk is! Anders zou je maar 1 of 2 personen zien met het zelfde probleem en niet meerdere! Roms waren bij het belgeluid probleem ook niet getweakt maar gewoon in gebruik genomen na hardreset!

Wat betreft die 3 toestellen, inderdaad de eerste mee naar huis genomen om te testen.. leuk 2 dagen later terug. De 2de ook mee naar huis die heb ik een weekje gehad.. onder het mom van.. misschien ligt dan dan aan mij. Meerdere beluren/gesprekken gevoert en alsnog heb kraken begon zo te irriteren. Daarna de 3de meteen @shop getest.. weer.. en meteen geld terug gevraagd. Ik moet zeggen dat de winkel erg behulpzaam was in deze _/-\o_

Ik had nog niet zoveel gelezen over het belkwaliteits probleem dus ik dacht misschien een faulty batch..maar het is meer dan dat. Je hoort het gekraak en gepop ook via de headset, dus het is niet persee dat het speakertje niet goed is! HTC heeft zelfs een fix aangekondigd.. maar wanneer die komt.. we wachten af!

[ Voor 9% gewijzigd door Chutney op 06-12-2009 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 12:29
Naar probleem :(

Ik probeer te upgraden naar ROM 1.48 maar telkens als de HD2 naar het bootscreen springt klapt de ActiveSync verbinding eruit en is er dus geen connectie meer. Nu had ik in het begin al veel problemen om activesync aan de praat te krijgen maar dit is weer een nieuwe.

Heb het al geprobeerd met uitgeschakelde firewall en virusscanner, want Eset Security bemoeid zich ook met de activesync connectie, maar dat wil ook niet werken.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien handig als we allemaal eens een lijstje invullen ter inventarisatie van de meest voorkomende problemen, zoiets als onderstaand?

HD2 sinds: 20 november
Provider/Abonnement: KPN Hi! 15 1 jaar, tot 1 december T-mobile (iPhone 300)
Ontvangst: Goed (Met T-mobile stuk slechter, viel ontvangst regelmatig weg)
SMSproblemen: 2x bij T-mobile, sinds hard reset en KPN Hi! als provider geen last meer
ROM update: ja ROM 1.48.404.2 (71294) NLD
Hard reset: Ja
Kun je MMS verzenden? Ja
Problemen met de camera? Nee, kwestie van goede instellingen, heb me beetje ingelezen in ISO e.d. en nu komen er aardige foto's en video's uit
Problemen met bellen? Nee, nooit gehad
Problemen met e-mail/internet? Nee alleen Exchange push werkt niet zo scherp als het zou moeten
GPS? Tomtom 7.9.16 werkt perfect
Andere problemen? Touchscreen was wel erg gevoelig maar sinds de ROM update tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:55:
Misschien handig als we allemaal eens een lijstje invullen ter inventarisatie van de meest voorkomende problemen, zoiets als onderstaand?

Problemen met bellen? Nee, nooit gehad
Als jij geen problemen met bellen heb (kraken/poppen), heb je toevallig de pocketmode (extra hard in jaszak) uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
4tune schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:43:

Ik probeer te upgraden naar ROM 1.48 maar telkens als de HD2 naar het bootscreen springt klapt de ActiveSync verbinding eruit en is er dus geen connectie meer. Nu had ik in het begin al veel problemen om activesync aan de praat te krijgen maar dit is weer een nieuwe.

Heb het al geprobeerd met uitgeschakelde firewall en virusscanner, want Eset Security bemoeid zich ook met de activesync connectie, maar dat wil ook niet werken.

Iemand een idee?
miss vreemd, maar probeer eens via een virtual pc? zoals virtual box die ondersteund het doorsturen van usb devices ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Chutney schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:59:
[...]

ik gebruik zelf ook de WKtaskmanager maar ben al een tijdje opzoek naar een WM6.5 versie. Net even gezocht maar ik kan hem niet zo snel vinden, graag een linkje voor een mede WKtasker:P
Sorry, was even druk met de Sint. Hij staat op Rapidshare, maar die wil niet altijd, dus voor alle zekerheid heb ik hem ook even op het xda leo apps forum gezet, speciaal voor jou ;)

Overigens zou er in deze versie transparantie verwerkt moeten zitten, maar die heb ik nog niet ontdekt. Lijkt me ook stug overigens, maar als jij het ergens kan vinden, dan hoor ik dat graag! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Thanks Appelsap!! Kan hem meteen testen op m'n (oude) HD1!

edit:
: het enige verschil tov. de standaard officiele release is dat deze versie een rij met exclusions mee heeft gekregen zodat het startmenu en andere venster niet uitgezet maar hidden gemaakt worden

[ Voor 64% gewijzigd door Chutney op 06-12-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-10 00:54
*ZUCHT* vanmiddag me ROM even opnieuw geinstalleerd omdat me opties van me contactpersonen niet meer wou openen :(

na ROM herinstallatie werkte dat in ieder geval weer wel... maar nu het volgende, als ik naar het tabblad mail ga vanuit home en als ik dan op een mailtje tik, dan zou ie het mailtje volledig moeten openen toch? (dit was voor ROM installatie namelijk wel zo) kan je dit ook nog ergens instellen of?

nu moet ik op meer klikken om de complete inbox te zien en daarna de mail aantikken om de mail te lezen.... |:(

alvast bedankt voor een reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Dutch2007 schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:39:
[...]

miss vreem, maar probeer uns via een virtual pc? zoals virtual box die ondersteund het doorsturen van usb devices ;-)
Als alle opties uitgeput zijn ga ik dat eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57

Iemand een idee?
Heb je misschien Windows 7..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
JudgeTreve schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:10:
[...]

Heb je misschien Windows 7..?
Laat maar..stomme vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:07:
[...]

Als jij geen problemen met bellen heb (kraken/poppen), heb je toevallig de pocketmode (extra hard in jaszak) uitgezet?
Bij mij heet dat tasmodus haha (vrouwelijke gebruiker, toestel past zich blijkbaar aan).
Maar iao je vraag: staat aan bij mij.
Zit hier nu via de Leo maar GoT is niet de meest relaxte site voor een mobiel bezoekje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:50
Ik kan sinds de upgrade niet meer naar het microsoft e-mail programma door te dubbelklikken op een e-mail in het HTC mail programma. Ik moet nu op "meer" drukken om in Outlook te komen.

Ik had wel gelezen dat met de originele ROM mensen dit probleem hadden. Ik zie in dit topic niemand die dit probleem heeft gemeld. Ben ik de enige? HOe kan ik het oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
jswinkels schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:00:
Ik kan sinds de upgrade niet meer naar het microsoft e-mail programma door te dubbelklikken op een e-mail in het HTC mail programma. Ik moet nu op "meer" drukken om in Outlook te komen.

Ik had wel gelezen dat met de originele ROM mensen dit probleem hadden. Ik zie in dit topic niemand die dit probleem heeft gemeld. Ben ik de enige? HOe kan ik het oplossen?
zie 2e bericht van boven op deze pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Je had al bedacht dat Windows 7 niet met activesync werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innuendo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 09:00
Sinds een weekje ook dit toestel. Bevalt erg goed. Alleen nu een paar keer gehad dat op het moment dat ik wil gaan bellen, het nummer intyp en op bellen druk - het toestel vastloopt. Dat wil zeggen, het touchscreen. De knoppen op het toestel doen het nog, voor de rest kan ik drukken wat ik wil op het touchscreen, er gebeurt niks. Batterij erin en eruit is dan nog de enige oplossing. Vreselijk irritante bug.

Iemand anders met soortgelijke ervaringen? Kom het tegen op de 1.43 en op de 1.48 rom. (Provider Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Masco schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:18:
[...]
zie 2e bericht van boven op deze pagina :)
/offtopic:
Ehm, je hebt er aan gedacht dat niet iedereen dezelfde pagina instellingen heeft, als in van boven naar onder of andersom weergeven, en hoeveel berichten op één pagina? 2e bericht van boven is bij mij nieuwer dan die van jou, dus dat zal em wel niet zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Chutney schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:50:
Thanks Appelsap!! Kan hem meteen testen op m'n (oude) HD1!

edit:
: het enige verschil tov. de standaard officiele release is dat deze versie een rij met exclusions mee heeft gekregen zodat het startmenu en andere venster niet uitgezet maar hidden gemaakt worden
Sja, de ontwikkelaar is van de ene dag op de andere niet meer actief op het net, en dus ook niet met het bizar goede wktask, helaas. Dus dat het niet is/wordt bijgewerkt aan WM6.5 mag niet verwonderen. Maar met die exclusies werkt het wel prima onder 6.5, ikke is iig heel erg tevreden ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:22
T i M schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:59:
Prachtig toestel, maar wat een waardeloze accuduur. Ik heb mijn toestel opgeladen vanmiddag en om 5 uur van de lader afgehaald. Het is nu bijna 10 uur en hij staat alweer op 77% en dan heb ik 0 minuten gebeld en ongeveer 30 berichten ontvangen en verstuurd.

Dat kan toch niet :S Wel heb ik constant bluetooth aanstaan voor de carkit in de auto, maar dan nog.
Accuduur valt bij mij best mee eigenlijk. Ik heb 'm gisteren om een uur of 6 van de lader afgehaald volgens mij, en nu zit ie op 55%, na ruim 28 uur dus. Nu heb ik er niet bijzonder veel mee gedaan, beetje gesurft, wat smsjes gestuurd en beetje muziek geluisterd, maar toch valt het me mee.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de BSBtweaks ook installen maar als ik het lees dan moet je NetCF 3.5 ook installen.
Die link gaat bij mij niet open ..is een dead link ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:57

afterburn

No more...

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 14:30:
wie heeft e-Natives Showcase draaien? en wat zijn jullie bevindingen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=530564
lijkt mij wel mooie app.
Ja ikke. Vind het een fijn appje, beter dan de HTC taskmanager en WKTask naar mijn mening. Erg makkelijk met de vingers te bedienen.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:43

vr6-only

Blub Blub

http://www.microsoft.com/...41345B3385&displaylang=en

Daar kun je het downloaden. Eerst je toestel koppelen en Activesync moet lopen.
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 23:27:
Ik wil de BSBtweaks ook installen maar als ik het lees dan moet je NetCF 3.5 ook installen.
Die link gaat bij mij niet open ..is een dead link ? :'(

[ Voor 55% gewijzigd door vr6-only op 06-12-2009 23:46 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:18

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heren, ik heb dit topic voor een groot deel doorgenomen en kom tot de conclusie dat de HD2 een goede telefoon is, die regelmatig mankementen toont (sms probleem, mms probleem etc.)

Ik wil zelf ook graag een HTC HD2. Het is een Windows Mobile phone en die schijnt buggy te zijn (heb zelf nooit een smartphone/ WM phone gehad). Er gaan geruchten rond dat HTC een Android versie van de HD2 in de planning heeft staan. Codenaam: HTC Dragon/Passion. Mijn vraag is: Is de Windowns Mobile HD2 het waard ? Of moet ik wachten tot een Android versie van deze telefoon ? Want ik moet eerlijk zeggen, van al die kleine probleempjes word ik niet vrolijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Laatst online: 24-02 17:07
Masco schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:52:
*ZUCHT* vanmiddag me ROM even opnieuw geinstalleerd omdat me opties van me contactpersonen niet meer wou openen :(

na ROM herinstallatie werkte dat in ieder geval weer wel... maar nu het volgende, als ik naar het tabblad mail ga vanuit home en als ik dan op een mailtje tik, dan zou ie het mailtje volledig moeten openen toch? (dit was voor ROM installatie namelijk wel zo) kan je dit ook nog ergens instellen of?

nu moet ik op meer klikken om de complete inbox te zien en daarna de mail aantikken om de mail te lezen.... |:(
Je hebt misschien niet heel veel aan mijn reactie, maar ik had dat inderdaad ook, na installatie van de nieuwe ROM. Heel irritant vond ik dat, omdat ik veel met email doe. Maar na niet heel lang, deed hij het gewoon weer ... Geen idee waarom, misschien een soft reset, misschien een andere actie die het opgelost heeft, maar ik heb er sindsdien geen last meer van ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 17:33
mattrob schreef op maandag 07 december 2009 @ 00:27:
[...]

Je hebt misschien niet heel veel aan mijn reactie, maar ik had dat inderdaad ook, na installatie van de nieuwe ROM. Heel irritant vond ik dat, omdat ik veel met email doe. Maar na niet heel lang, deed hij het gewoon weer ... Geen idee waarom, misschien een soft reset, misschien een andere actie die het opgelost heeft, maar ik heb er sindsdien geen last meer van ....
Zoals met veel firmwareupdates helpt het om na de upgrade alsnog een harde reset uit te voeren (factory). Hierna waren met de nieuwe "beta 1.48 dutch" alle problemen bij mij verholpen. Enige probeem vind ik nog de cam verder loopt hij als een zonnetje.
1. Geen sms bug problemen meer
2. Geen vertragingen meer
3. Snelle en betere werking pushmail

Kan niet anders zeggen dat ik er nu probleemloos mee kan werken _/-\o_
Nadeel is en blijft helaas de relatief lage accuduur.

[ Voor 13% gewijzigd door Mgear op 07-12-2009 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:59
Hmmm, het is mij nog niet gelukt ook maar een enkele email te versturen vanaf de HD2...

Ik heb zowel mijn werkmail als 'thuis'mail ingesteld. Thuis is via online (pop en smtp), werkmail een secure verbinding (spop en smtp) maar hoewel ontvangen bij beiden prima gaat wil het verzenden maar niet lukken.

Alle instellingen 10 keer nagelopen, op de 1.43 en 1.48 firmware geprobeerd en nu naast de NL ook op de WWE firmware.

Ik krijg dan soms na een tijdje een melding 'Messages cannot be downloaded to your mobile device. Make sure you are connected and that your e-mail account settings are correct. Then, try to download messages again.'

Dit alles met telfort, ombeperkte data bundel...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:26

Termy

valt er nog wat te fragge?

Zit je toevallig via een proxy op internet? Bij mij met vodafone moest ik de proxy uitzetten om mail werkend te krijgen. Ik zit nu met een lomp ander probleem nadat de sync met m'n pc het leuk vond om m'n contacten er dubbel in te zetten en een ongeconfigureerde mailacc van outlook. Dat laatste krijg ik nu niet weg, hij blijft maar hangen op het verwijderen ervan :/.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Mgear schreef op maandag 07 december 2009 @ 00:33:
[...]
Zoals met veel firmwareupdates helpt het om na de upgrade alsnog een harde reset uit te voeren (factory). Hierna waren met de nieuwe "beta 1.48 dutch" alle problemen bij mij verholpen. Enige probeem vind ik nog de cam verder loopt hij als een zonnetje.
1. Geen sms bug problemen meer
2. Geen vertragingen meer
3. Snelle en betere werking pushmail

Kan niet anders zeggen dat ik er nu probleemloos mee kan werken _/-\o_
Nadeel is en blijft helaas de relatief lage accuduur.
Dat had ik inderdaad ook gedaan, na elke update doe ik nog een extra hard reset (ervaring door teveel flashen denk ik >:) ). Toch had ik het probleem met email tab, maar dat is dus vrij snel 'verdwenen' en nooit meer teruggekomen (ik heb de Dutch ROM trouwens). Ik heb nog wel het probleem met het 'locken' via de slider. Makkelijk te verhelpen, zoals al vaker hier gezegd, alleen blijft een beetje vreemd dat je dit na (bijna) elke softreset weer eenmalig zelf moet aanzetten.

Batterijduur bij mij is ook dramatisch, ik haal einde van de dag gewoon haast niet (maar heb wel push-email aanstaan en krijg ook veel email; en bel ook geregeld, dus dat helpt ook niet). Ik vind hem vergelijkbaar wat dat betreft met mijn vorige, de Touch HD. Is wel wat anders dan mijn (hele) oude Nokia 6310 :*) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:36

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

..Appelsap schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:43:
[...]

Onzin. De telefoon is gewoon jouw eigendom, dus mag jij erop zetten wat je wilt. Android wordt afaik open source ontwikkeld. Er is niets illegaals aan een open source besturingssysteem installeren op je eigen eigendom.
Wat jij wilt. Het kan alleen geen kwaad even te waarschuwen dat je nergens meer garantie zult kunnen claimen als je niet-HTC-officiele roms of andere OS op je HD2 installeert. Er is geen officiele ondersteuning voor android op de HD2 en die zal er nooit komen. Daarom: het is vast wel mogelijk android aan het werk te krijgen op de HD2 zoals ik zei, maar verwacht niet dat HTC daar een oplossing voor gaat bieden.

En wat je zegt over die software installeren op jouw telefoon: wettelijk heb je gelijk maar kijk maar eens wat apple doet.

PS ken je het werkwoord bricken? Dat is het onbruikbaar maken van een telefoon omdat je er mee hebt zitten rotzooien op een manier die de garantie doet vervallen. Niemand zal je ooit tegenhouden want iedereen heeft het recht zijn of haar telefoon te bricken. Dus als je een reactie van een ander afdoet als onzin kan het misschien geen kwaad mensen er even aan te herinneren dat ze misschien wel een baksteen van een paar honderd euro overhouden.

[ Voor 20% gewijzigd door SnoeiKoei op 07-12-2009 08:39 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Nice, Thanks!

Waar vind ik .net framework 3.5 voor windows mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
m0ridin schreef op maandag 07 december 2009 @ 00:39:
Hmmm, het is mij nog niet gelukt ook maar een enkele email te versturen vanaf de HD2...

Ik heb zowel mijn werkmail als 'thuis'mail ingesteld. Thuis is via online (pop en smtp), werkmail een secure verbinding (spop en smtp) maar hoewel ontvangen bij beiden prima gaat wil het verzenden maar niet lukken.

Alle instellingen 10 keer nagelopen, op de 1.43 en 1.48 firmware geprobeerd en nu naast de NL ook op de WWE firmware.

Ik krijg dan soms na een tijdje een melding 'Messages cannot be downloaded to your mobile device. Make sure you are connected and that your e-mail account settings are correct. Then, try to download messages again.'

Dit alles met telfort, ombeperkte data bundel...

Iemand een idee?
Had ik ook, maar naar het uitzetten van de proxy werkte het wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 13:20

Iemand een idee?
Ik heb wel een idee: een paar minuten geduldiger zijn?

Als je telefoon naar het bootloader-scherm springt, klopt het dat de activesync verbinding verdwijnt. Je pc maakt waarschijnlijk een usb af- en aankoppel geluidje. Daarna heeft 'ie even tijd nodig om een drivertje te installeren, zodat er in de bootloader-mode met je telefoon gebabbeld kan worden. Activesync kan dat idd niet.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
@Termy & Vjenne-ICT

Hmmm, volgens mij staat hier de proxy al uitgevinkt. Misschien nog eens handmatig alles in proberen te stellen ipv de instellingen gebruiken zoals ingesteld na de eerste opstart.

Bij telfort mail isntellingen zie ik trouwens staan dat ik voor de pop-server mijn email provider (online.nl) moet nakijken maar bij smtp hebben ze gewoon smtp.telfortmail.nl staan!

Kan ik niet de smtp server van mijn provider gebruiken en moet ik de telfortmail server gebruiken?

*BWAH* Hoe stom, dat lijkt het inderdaad te zijn... Nu telfortmail als smtp server ingesteld en het werkt. Ging er vanuit dat ik gewoon de servers moest instellen zoals op in outlook op de pc :P

[ Voor 57% gewijzigd door m0ridin op 07-12-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:01

RammY

Dát!

Barfman schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:05:
Zoals ik al eerder vermeld hebt, is er bij mij geen sms probleem. Nu heb ik vandaag geprobeerd om een sms met foto te sturen (MMS), en dat krijg ik niet voor elkaar. Ik krijg elke keer een foutmelding "Kan geen verbinding maken" terwijl ik wel een gewone sms kan sturen. Ik heb gewoon Onbeperkt Internet Blox van Vodafone, en gebruik de nieuwste ROM 1.48.404.2 (71294) NLD op een schone telefoon waarbij alleen mijn contacten zijn gesynchroniseerd.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben?

Klik op plaatje voor grotere weergave
[afbeelding]

Heb ondertussen HTC support gemaild, dus afwachten wat zei hierover zeggen.
Tipje...
Zet in je mms instellingen dat hij met de Vodafone Live! verbinding moet werken ipv Vodafone mms.

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste heren,

Ik heb een vraagje m.b.t. het smsen, heb het tot nu toe nog nergens kunnen vinden! ook hier niet.

Ik wil namelijk mijn sms conversatie uit zetten want wat krijg ik nou als ik met iemand veel sms dan moet hij eerst alle smsjes laden voordat ik kan typen!

heeft iemand er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
m0ridin schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:07:
@Termy & Vjenne-ICT

Hmmm, volgens mij staat hier de proxy al uitgevinkt. Misschien nog eens handmatig alles in proberen te stellen ipv de instellingen gebruiken zoals ingesteld na de eerste opstart.

Bij telfort mail isntellingen zie ik trouwens staan dat ik voor de pop-server mijn email provider (online.nl) moet nakijken maar bij smtp hebben ze gewoon smtp.telfortmail.nl staan!

Kan ik niet de smtp server van mijn provider gebruiken en moet ik de telfortmail server gebruiken?

*BWAH* Hoe stom, dat lijkt het inderdaad te zijn... Nu telfortmail als smtp server ingesteld en het werkt. Ging er vanuit dat ik gewoon de servers moest instellen zoals op in outlook op de pc :P
Check even of je proxy uit staat en laat de instellingen gewoon automatisch ophalen door outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Vjenne-ICT schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:06:
Beste HTC liefhebbers,

Alvast bedankt!
Gezien de minimale reactie die ik van mede HTC HD2 gebruikers krijg ga ik meer vanuit na langdurig testen dat ik type maken heb met een toestel die een defect scherm heeft. Ik ga vandaag het toestel retour sturen.

Wat adviseren jullie mij te doen, moet ik het toestel aangetekend versturen of gewoon met de normale pakket post?

Is het nog verstandig om een speciale s/n serie of batch te vragen als ze een nieuwe toestel opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
Vjenne-ICT schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:32:
[...]

Gezien de minimale reactie die ik van mede HTC HD2 gebruikers krijg ga ik meer vanuit na langdurig testen dat ik type maken heb met een toestel die een defect scherm heeft. Ik ga vandaag het toestel retour sturen.

Wat adviseren jullie mij te doen, moet ik het toestel aangetekend versturen of gewoon met de normale pakket post?

Is het nog verstandig om een speciale s/n serie of batch te vragen als ze een nieuwe toestel opsturen?
Je hebt al met HTC support gebeld? Zomaar terugsturen kan natuurlijk niet zonder daar een afspraak over te hebben gemaakt. Ik heb m'n TyTNII ooit wel eens opgestuurd voor reparatie en dat hoefde niet aangetekend.

Er zijn geen "speciale" batches voor zover ik weet, dus het lijkt met niet zinvol om daarnaar te vragen. Groot kans ook dat ze bijvoorbeeld je scherm vervangen en daarna je toestel weer terugsturen.

[ Voor 11% gewijzigd door Atomsk op 07-12-2009 11:45 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Vjenne-ICT schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:33:
[...]

Nice, Thanks!

Waar vind ik .net framework 3.5 voor windows mobile?
als je bij die post kijkt op xda, en het linkje ff fixed (%20 erachter weg, en http: ervoor weg zeg ik uit me hoofd) dan hou je een ftp adres over die wel goed werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Als ik de HD2 aan een Mac koppel met USB, wordt-ie niet herkend. Als je dit bv met de N900 doet, herkent-ie 'm als externe schijf. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Atomsk schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:43:
[...]

Je hebt al met HTC support gebeld? Zomaar terugsturen kan natuurlijk niet zonder daar een afspraak over te hebben gemaakt. Ik heb m'n TyTNII ooit wel eens opgestuurd voor reparatie en dat hoefde niet aangetekend.

Er zijn geen "speciale" batches voor zover ik weet, dus het lijkt met niet zinvol om daarnaar te vragen. Groot kans ook dat ze bijvoorbeeld je scherm vervangen en daarna je toestel weer terugsturen.
Toestel gaat niet naar HTC, maar naar de webwinkel terug. Wordt daar omgeruild, dit is al toegezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
RammY schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:31:
[...]

Tipje...
Zet in je mms instellingen dat hij met de Vodafone Live! verbinding moet werken ipv Vodafone mms.
Bedankt, kwam daar net een uurtje geleden ook achter nadat ik op de site van vodafone aan het zoeken was voor handmatige instellingen. Het blijkt dus dat de HD2 niet helemaal de goede instellingen ophaald bij vodafone. Ik kan in ieder geval weer een mms versturen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Elwin23 schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:37:
[...]

als je bij die post kijkt op xda, en het linkje ff fixed (%20 erachter weg, en http: ervoor weg zeg ik uit me hoofd) dan hou je een ftp adres over die wel goed werkt...
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:00:
Beste heren,

Ik heb een vraagje m.b.t. het smsen, heb het tot nu toe nog nergens kunnen vinden! ook hier niet.

Ik wil namelijk mijn sms conversatie uit zetten want wat krijg ik nou als ik met iemand veel sms dan moet hij eerst alle smsjes laden voordat ik kan typen!

heeft iemand er een oplossing voor?
ja dat zou ik dus ook wel willen weten, helemaal als je veel met iemand sms'ed duurt het soms erg lang voordat je uberhaupt iets mag typen, best irri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:58:
[...]

ja dat zou ik dus ook wel willen weten, helemaal als je veel met iemand sms'ed duurt het soms erg lang voordat je uberhaupt iets mag typen, best irri...
rechtstreeks in de sms van WM6.5 is niks? Probeer dan eens een ander sms programma
Ik heb sms chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
freekweb schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:58:
[...]

Is opgelost in de nieuwe rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Barfman schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:22:
[...]

Bedankt, kwam daar net een uurtje geleden ook achter nadat ik op de site van vodafone aan het zoeken was voor handmatige instellingen. Het blijkt dus dat de HD2 niet helemaal de goede instellingen ophaald bij vodafone. Ik kan in ieder geval weer een mms versturen zonder problemen.
kan je die link hier posten, of het stappenplan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
Hoe zet ik de "beep" af als je een telefoon nummer in tikt?
Gevonden, zat al een uurtje te zoeken, ik post en zie het staan :-)

[ Voor 37% gewijzigd door poing op 07-12-2009 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__BlackEyed__ schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:47:
Als ik de HD2 aan een Mac koppel met USB, wordt-ie niet herkend. Als je dit bv met de N900 doet, herkent-ie 'm als externe schijf. Iemand enig idee?
Heb ik zelf geen problemen mee. Een imac model uit begin 2009 en als ik me hd2 aan de mac koppel wordt de sd card weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Elwin23 schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:01:
[...]

kan je die link hier posten, of het stappenplan?
De MMS-instellingen

Klik op 'Start' en kies 'Berichten'
Kies 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Opties'
Dan bij het MMS gedeelte kijken of ontvangstmodus op 'automatisch in eigen netwerk' staat.
Kies weer 'Menu' -> 'Mms-Server'
Klik op 'Vodafone MMS' en bij 'Verbinden via' kies je 'Vodafone live!' inplaats van 'Vodafone MMS'.

Klik daarna op 'Gereed' en kies in 'Menu' -> 'Als standaard Inst.' (stond bij mij al standaard).
Druk daarna op 'Vorige' -> 'Gereed' -> 'Vorige' en klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Thanks, gelijk even testen! een menu in een menu... wie bedenkt dat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Elwin23 schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:00:
[...]

Hmmm, ik krijg opeens een hele zwik smsjes niet in beeld op de 1.48WWE rom. Als ik 'All messages' bekijk zie ik ze van iedereen staan. Open ik dan een van de threads dan krijg ik wel; het sms-gedeelte van het contact scherm maar de berichten verschijnen niet...

Bij sommigen doet ie het wel, bij anderen weer niet. Dacht eerst dat het aan de hoeveelheid lag maar dit lijkt het niet te zijn. Anderen die ook iets dergelijk merken?

Had met de vorige rom vooral regelmatig crashes in dit gedeelte, maar nu dus weer een ander probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Elwin23 schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:00:
[...]

niet dus, zit al @ 1.48 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:27:
[...]
Heb ik zelf geen problemen mee. Een imac model uit begin 2009 en als ik me hd2 aan de mac koppel wordt de sd card weergegeven.
Ik heb een MacBook Pro van juni, waarin niets te zien is. Net contact gehad met HTC en volgens hun wordt de HD2 niet herkend door een Mac. Jij hebt dus blijkbaar geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
is al opgelost 'voor de meeste mensen' in de nieuwe rom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Elwin23 schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:37:
[...]

is al opgelost 'voor de meeste mensen' in de nieuwe rom :P
dat lijkt er meer op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
Is er een mogelijkheid om automatisch een WiFi connectie te maken indien ik naar een website surf, i.p.v. de data connectie van mijn provider? Zonee, kan ik de wifi aan/af knop op het sence menu krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune

Iemand een idee?
ToMaSZ schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:44:

Ik heb wel een idee: een paar minuten geduldiger zijn?

Als je telefoon naar het bootloader-scherm springt, klopt het dat de activesync verbinding verdwijnt. Je pc maakt waarschijnlijk een usb af- en aankoppel geluidje. Daarna heeft 'ie even tijd nodig om een drivertje te installeren, zodat er in de bootloader-mode met je telefoon gebabbeld kan worden. Activesync kan dat idd niet.
Aha, weer een stap verder :)

Het klopt in principe wel wat je zegt. Die driver is wceusbsh.sys. Hiet installeren hiervan ging niet vanzelf, ik heb Windows duidelijk moeten maken waar die stond. Daarna nog steeds geen succes. Vannavond nog even kloten. Morgen op een andere PC proberen als het niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poing schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:00:
Is er een mogelijkheid om automatisch een WiFi connectie te maken indien ik naar een website surf, i.p.v. de data connectie van mijn provider? Zonee, kan ik de wifi aan/af knop op het sence menu krijgen?
ik heb het idee dat hij vanzelf de WiFi pakt voordat hij de data connectie pakt. maar dat kan ik verkeerd hebben. ik heb wel m'n WiFi op automatisch staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VjenneICT :

Framework 3.5 kan je hier downen : :D

http://www.microsoft.com/...41345B3385&displaylang=en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:21:
[...]

ik heb het idee dat hij vanzelf de WiFi pakt voordat hij de data connectie pakt. maar dat kan ik verkeerd hebben. ik heb wel m'n WiFi op automatisch staan.
zodra ik thuis kom pakt hij me WiFi en schakeld hij de dataverbinding uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwa het problemen hebben met je data netwerk via welke provider dan ook op dit moment weet ik wel dat kpn een dikke storing heeft op het data net weet niet hoe het verder met de andere providers zit. maar daar zal het ook wel bache zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1100
  • Laatst online: 16-08 08:24
vraagje heb mijn mms instellingen verandert in vodafone live en een mms wordt nu verstuurd maar de ontvanger(vriendin ook met hd2 en vodafone) krijgt een sms dat ze dit bij vodafone via INTERNET kan ophalen????????????????????
je telefoon hoort dit toch op te halen????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al toevallig iets over de alternatieve drivers voor de HTC HD2.
Zie bericht --> nieuws: 'HD2 presteert tot vijf keer beter met alternatieve drivers'

Wat de meeste mensen al hadden. Met versturen van het bericht heb ik het al gevonden op XDA.

Iemand hier al ervaring mee? Graag je bevindingen hierover. BVD

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
red1100 schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:17:
vraagje heb mijn mms instellingen verandert in vodafone live en een mms wordt nu verstuurd maar de ontvanger(vriendin ook met hd2 en vodafone) krijgt een sms dat ze dit bij vodafone via INTERNET kan ophalen????????????????????
je telefoon hoort dit toch op te halen????????
Dan heeft je vriendin waarschijnlijk geen internet bundle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik overweeg om deze telefoon te kopen. Nu heb ik een vraagje: Natuurlijk is de manila 2.5 (of 2.6) erg mooi maar kun je als home screen ook windows default instellen?
Alvast bedankt voor het antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1100
ja hoor vriendin heeft ook onbeperkt internet van vodafone maar dat heeft er toch niks met een mms te maken?????,bij alle toestellen die ik ooit gehad heb haalt je telefoon het op als ik toestemming geef(dat wel via internet ja).
Ze kreeg nu een sms dat ze de mms ALLEEN via vodafone.nl kan ophalen met een code ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:27:
Hallo,
Ik overweeg om deze telefoon te kopen. Nu heb ik een vraagje: Natuurlijk is de manila 2.5 (of 2.6) erg mooi maar kun je als home screen ook windows default instellen?
Alvast bedankt voor het antwoord :)
Ja dat kan, via settings -> today -> 2de tabje van onder en dan HTC Sense uit zetten en Windows aan zetten klaar. Kopen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loop nu tegen een vervelende bug aan.

ik zet sóchtens 2 wekkers 1 om 6 uur 1 om 7 uur.

die van 6 uur word altijd overgeslagen als ik die om 7 uur er in heb staan.
zet ik die van 7 uur uit dan doet hij wel.

zelfde van de snooze functie die werkt erg onregelmatig 1x 5min ander 15 min.

bij de vorige rom had ik er geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1100
mms probleem opgelost net vodafone gebeld mms moest eerst geactiveerd worden dit doe je door jezelf een mms te sturen,raar maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 14:40
Ik heb de telefoon sinds vanmiddag, wat een waanzinnig ding zeg! Alleen ik zit wel met het volgende, zodra je de sense gui uitgaat en in het standaard Windows gebeuren komt lijkt het dat het scherm een stuk minder reageert. Ik merk bijvoorbeeld dat bij het installeren van applicaties het lastig is om de geheugenkaart te selecteren... nog meer mensen 'problemen' hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Groentenman schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:06:
Ik heb de telefoon sinds vanmiddag, wat een waanzinnig ding zeg! Alleen ik zit wel met het volgende, zodra je de sense gui uitgaat en in het standaard Windows gebeuren komt lijkt het dat het scherm een stuk minder reageert. Ik merk bijvoorbeeld dat bij het installeren van applicaties het lastig is om de geheugenkaart te selecteren... nog meer mensen 'problemen' hiermee?
Bedoel je dat het scherm slecht reageert of juiste overgevoelig reageert? Mijn toestel reageert heel nerveus en daardoor kan ik niet goed letters en andere dingen selecteren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Dat overgevoelige heb ik wel met typen maar na het kalibreren van het scherm valt dat wel mee nu. Ik bedoel dat het dus slecht reageert in de Windows omgeving...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Groentenman schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:37:
Dat overgevoelige heb ik wel met typen maar na het kalibreren van het scherm valt dat wel mee nu. Ik bedoel dat het dus slecht reageert in de Windows omgeving...
Dat is mij niet opgevallen....

Ik vraag je naar dat overgevoeligheid omdat ik het vermoeden heb dat mijn scherm kuren vertoont.
Kun je wel zonder fouten een sms typen of wordt je helemaal gek van het scherm omdat je van alles raakt behalve de juiste letter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:50
Voor diegene die net als ik geen Outlook mail konden openen vanuit de HTC mail-applicatie door op een mailtje te klikken:

ALs je één keer handmatig vergrendelt (via windows-knop en ontgrendelen) werkt het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
jswinkels schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:32:
Voor diegene die net als ik geen Outlook mail konden openen vanuit de HTC mail-applicatie door op een mailtje te klikken:

ALs je één keer handmatig vergrendelt (via windows-knop en ontgrendelen) werkt het prima!
OMG!, bedankt voor de tip!!.... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Vjenne-ICT schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:46:
[...]

Dat is mij niet opgevallen....

Ik vraag je naar dat overgevoeligheid omdat ik het vermoeden heb dat mijn scherm kuren vertoont.
Kun je wel zonder fouten een sms typen of wordt je helemaal gek van het scherm omdat je van alles raakt behalve de juiste letter?
Nee smsjes typen gaat allemaal prima eigenlijk, het is meer met de rondjes zoals installeer op sd-card en de drop-down menutjes van windows zelf zoals die nog in WM 5.0 zaten. Het zou evt ook aan mijn 'dikke vingers' kunnen liggen dat ik niet genoeg specifiek contact op een specifiek punt heb want meestal als ik mijn pink gebruik gaat het wel beter maar dat is natuurlijk kleiner oppervlak als mijn wijsvinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 15:26
Waar kan ik de "weg" achtergrond vinden. Daarmee bedoel ik de achtergrond met een landweggetje die vaker voorbij is gekomen ook in nieuwsitems op tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 21:42
Ik heb zojuist een stuck gehad, en heb een reset gedaan... Maar nu gaat hij niet meer automatisch op lock als ik op uit/neerleg toets duw, maar is hij bij de 2e keer uit/neerleg toets weer aan zonder dat hij gelockt is.... hoe krijg ik dit terug?

Normaals soft reset werkte niet***

[ Voor 9% gewijzigd door turbojonny op 07-12-2009 22:31 . Reden: vermist essentiële woorden toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
jswinkels schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:32:

Jemig, is het zo simpel ... Vandaar dat ik er dus al snel geen last meer van had ! Die tip, over het gaan locken met de slider door eenmalig handmatig te vergrendelen, lost ook het email probleem op 8)7
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.