Ik had net precies hetzelfde probleem. Ik heb vervolgens wat in de verbindingsinstelling gerommeld (niet echt iets gewijzigd) en toen ik weer naar de Comm manager ging, kon ik gegevens verbinding weer inschakelen. Ik zit ook bij Vodafone.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:56:
[...]
Dank voor je meedenken. Maar dit lost mijn probleem niet op. Als mijn HTC aan de PC is gekoppeld via USB kan ik so-wie-so geen verbinding maken via Comm Manager Wi-Fi. Wel als ik hem loskoppel. Maar het probleem blijft dat ik de gegevensverbinding niet geactiveerd krijg. Ook niet na jouw procedure.
Verwijderd
Misschien heb je gelijk wat betreft gegevensverbinding. Als ik mijn HTC aan de PC koppel via USB kan ik gewoon internetten. Internetten via GSM gaat ook. Echter via Wifi lukt niet. Maakt wel verbinding met mijn Wifi netwerk, maar bij het (proberen te) openen van een site geeft hij steeds aan dat er een netwerkprobleem is (Opera). In de Explorer zegt hijook geen verbinding te kunnen maken en vraagt of de telefoon juist is geconfigureerd.Sick Nick schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:00:
Volgens mij is de optie gegevensverbinding puur voor GSM/3G data verkeer. Maar als je wifi verbonden is en het andere vakje uit zou je gewoon moeten kunnen internetten. Werkt dat ook niet? Hier blijft hij overigens wel gewoon op 'on' staan bij de data connection (de nieuwe 1.48 wwe rom).
Na een reboot heb ik het dus wel weer.ik schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:25:
...
- Voor de update had ik last van een soort 'bug'. Als ik op de 'ophang' toets drukte (om het toestel te blokkeren) Zette Windows Media Player de muziek na ongeveer 5 seconden op pauze. Dit is nu niet meer.
...
Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Soms doet hij dit wel, en soms niet. Heel apart.
Heerlijke telefoon en de firmware update heeft iig wat toetsenbord irritaties bij me verwijderd... Toch zit ik nog met 2 dingen.
1. Ook bij mij werkt de auto-lock niet meer na de firmware update. Als ik het toestel in 'sleepmode' zet en daarna weer aan dan is hij unlocked meteen. Eerst moest ik hem open-sliden en dit vond ik wel prettig. Zat ik tenminste niet per ongeluk mensen in mn broekzak te bellen.
Nu lock ik hem maar vanuit het startmenu maar dat is niet ideaal. Ik kan hier ook nergens instellingen voor vinden (en ook als ik 'Windows-standaard' in de today-items aanvink werkt het niet).
Iemand hier enige tips voor? Waar zou ik een dergelijke setting normaal moeten vinden?
2. Is er een mogelijkheid om het touchscreen te locken maar wel een onderliggende applicatie te draaien en in beeld te houden? Bijvoorbeeld met tomtom, als ik deze aanheb wil hem bijvoorbeeld weer in mn broekzak kunnen doen (ik gebruik tomtom regelmatig te voet of te fiets) maar nu blijft het touchscreen gewoon werken waardoor er van alles ingedrukt wordt.
Als ik hem in sleep zet wordt volgens mij de gps 'uitgezet'. Bij de HTC Touch pro was er zo'n handig tooltje voor (TouchLock Pro oid volgens mij), weet iemand toevallig ook voor een dergelijk tooltje voor de HD2?
1. Ook bij mij werkt de auto-lock niet meer na de firmware update. Als ik het toestel in 'sleepmode' zet en daarna weer aan dan is hij unlocked meteen. Eerst moest ik hem open-sliden en dit vond ik wel prettig. Zat ik tenminste niet per ongeluk mensen in mn broekzak te bellen.
Nu lock ik hem maar vanuit het startmenu maar dat is niet ideaal. Ik kan hier ook nergens instellingen voor vinden (en ook als ik 'Windows-standaard' in de today-items aanvink werkt het niet).
Iemand hier enige tips voor? Waar zou ik een dergelijke setting normaal moeten vinden?
2. Is er een mogelijkheid om het touchscreen te locken maar wel een onderliggende applicatie te draaien en in beeld te houden? Bijvoorbeeld met tomtom, als ik deze aanheb wil hem bijvoorbeeld weer in mn broekzak kunnen doen (ik gebruik tomtom regelmatig te voet of te fiets) maar nu blijft het touchscreen gewoon werken waardoor er van alles ingedrukt wordt.
Als ik hem in sleep zet wordt volgens mij de gps 'uitgezet'. Bij de HTC Touch pro was er zo'n handig tooltje voor (TouchLock Pro oid volgens mij), weet iemand toevallig ook voor een dergelijk tooltje voor de HD2?
Heb je dan niet alleen dat album in de playlist staan? Via Bibliotheek kun je kijken wat er in de playlist staat, en ook een andere album/artiest/nummer kiezen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:29:
Hoi,
Ik heb een vraag die ik hier nog niet tussen heb zien staan... Ik heb mn HD2 nu een paar dagen en ik ben helemaal blij. De overgang van mn TytnII naar deze verloopt primaAlleen ik heb net mn music albums erop gezet en de door HTC aangeleverde eraf gegooid. Nu kon ik hiervoor tussen de albums browsen zoals je in t HD2 promo filmpje ziet (en hieronder). Nu doet ie dat allemaal niet meer. Als ik naar music ga laat ie maar de nummers uit 1 album zien de de rest niet. Dan moet ik em kantelen om mijn andere albums te zien... Snappen jullie wat ik bedoel. En wie heeft er een idee wat er fout is gegaan?
Even ter verduidelijking...
[afbeelding]
Wat ik ook vrij irritant vind is t trillen als je een mailtje krijgt. Terwijl ik het toch echt heb ingesteld op alleen een signaal. Iemand hier een antwoord op?
Mijn dank is groot!
groetjes, Mariska
Ter verduidelijking: in de portrait mode zie je de huidge playlist, in de landscape mode alles.
[ Voor 3% gewijzigd door hstoker op 04-12-2009 15:43 ]
Dutch: If it bleeds, we can kill it.
Die 1.48 is nog niet officiel uit? Want ik vind hem niet in meuktracker, ook niet op de HTC website.Ik ga namelijk straks om de mijne, dan kon ik hem onmiddelijk flashen :-)
Verwijderd
Dat is normaal. In de normale stand, d.w.z de stand waarin de telefoon niet gekanteld is, geeft de muziekspeler alleen het album weer dat je bijvoorbeeld in de gekantelde stand hebt gekozen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:29:
Hoi,
Ik heb een vraag die ik hier nog niet tussen heb zien staan... Ik heb mn HD2 nu een paar dagen en ik ben helemaal blij. De overgang van mn TytnII naar deze verloopt primaAlleen ik heb net mn music albums erop gezet en de door HTC aangeleverde eraf gegooid. Nu kon ik hiervoor tussen de albums browsen zoals je in t HD2 promo filmpje ziet (en hieronder). Nu doet ie dat allemaal niet meer. Als ik naar music ga laat ie maar de nummers uit 1 album zien de de rest niet. Dan moet ik em kantelen om mijn andere albums te zien... Snappen jullie wat ik bedoel. En wie heeft er een idee wat er fout is gegaan?
Maar je kunt ook meerdere albums kiezen of meerdere nummers uit verschillende albums. In dat geval zal de muziekspeler meerdere cd-hoesjes tonen op de wijze zoals afgebeeld op het door jou bijgevoegde plaatje. Dan kun je ook tussen de verschillende albums browsen in de normale stand. Alleen wel door alle nummers te doorlopen van afzonderlijke, door jou geselecteerde albums. Dus je kunt dan niet direct naar een opvolgende album skippen.
Het selecteren van meerdere nummers uit meerdere albums kun je doen via het aanmaken van een playlist. (Kies bibliotheek en dan het 3e of 4e tapje Playlist)
De eerste keer dat de HD2 in gebruik wordt genomen zoekt de HD2 alle nummers op je apparaat en voegt ze in een grote lijst bij elkaar en toont die in de muziekspeler. Waarschijnlijk is dit de lijst waardoor je de eerste keer hebt gebladerd. Deze lijst is waarschijnlijk op jouw muziekspeler verloren gegaan op het moment dat je via de gekantelde stand een album selecteerde. Dat is geen fout van jou, maar normaal gedrag van de telefoon.
Nu kun je zelf de lijst opnieuw samenstellen die de HD2 in eerste instantie toonde. Doe dit door één hele grote playlist te maken van alle nummers die je op je telefoon hebt staan. (Wederom via Bibliotheek -> Playlist).
Verwijderd
Bedankt voor je reactie! Nee, dat is t vreemde. Mijn afspeellijst/playlist is leeg. Die heb ik nog niet aangemaakt. In de landscape mode kan ik een ander album kiezen en dan kan ik weer in de portrait mode alleen in dat album browsen... Ik kom er maar niet uit. Misschien alles weer eraf halen en opnieuw erop zetten?hstoker schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:41:
[...]
Heb je dan niet alleen dat album in de playlist staan? Via Bibliotheek kun je kijken wat er in de playlist staat, en ook een andere album/artiest/nummer kiezen.
Ter verduidelijking: in de portrait mode zie je de huidge playlist, in de landscape mode alles.
Verwijderd
Jij ook bedankt
Jammer, t leek zo cool om via de portrait stand ook door je albums te kunnen bladeren. Opzich is t wel logisch allemaal. Dus nu maar eens aanklooien met de playlist dan 
Iemand nog een oplossing voor t trillen bij binnenkomst van een mailtje? Ook dat wil ik eigenlijk niet. Heb verder alle tilfuncties uitgezet...
Iemand nog een oplossing voor t trillen bij binnenkomst van een mailtje? Ook dat wil ik eigenlijk niet. Heb verder alle tilfuncties uitgezet...
Je kan hem ook eens proberen te locken met de aan/uit toets rechtsonderin. Als ik die met de 1.48 rom indruk, dan gaat scherm uit, druk er nog een keer op en zie startscherm met slider. misschien dat dit wel werkt ipv de sleep.m0ridin schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:39:
Heerlijke telefoon en de firmware update heeft iig wat toetsenbord irritaties bij me verwijderd... Toch zit ik nog met 2 dingen.
Verwijderd
Lullig. Je zou kunnen proberen je MicroSD kaartje te formateren en al je muziek opnieuw op je kaartje te zetten. Of eens via een Windows machine een scan & repair doen van je MicroSD kaart. Uit reacties van vele gebruikers blijkt dat de ingebouwde, meegeleverde muziekspelers kennelijk grote moeite kunnen hebben met de MicroSD kaart. Herformateren blijkt dan de beste oplossing te zijn. (Alhoewel een scan & repair volgens mij ook wel moet lukken)LoeWn schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:36:
[...]
Na een reboot heb ik het dus wel weer.
Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Soms doet hij dit wel, en soms niet. Heel apart.
Succes
Oh sorry, dit bedoelde ik dus... Juist dit werkt niet meer bij mij. Eerst kreeg ik inderdaad hetzelfde, scherm uit, nog een keer drukken en dan scherm aan met slider...krotwijk schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:56:
[...]
Je kan hem ook eens proberen te locken met de aan/uit toets rechtsonderin. Als ik die met de 1.48 rom indruk, dan gaat scherm uit, druk er nog een keer op en zie startscherm met slider. misschien dat dit wel werkt ipv de sleep.
Maar nu krijg ik dat sliderscherm niet meer en gewoon meteen de sense interface.
Verwijderd
Ben ik weer... Als ik in mn player kies voor de 5e tab "alle nr's afspelen" dan nog speelt ie alleen het in landscape geselecteerde album af en niet alle nummers. Het werkt dus gewoon niet goed. ook een gemaakte playlist met 2 albums speelt ie niet af. Weer alleen dat eerder in landscape geselecteerde album. Bedankt voor t meedenken!!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 16:05 ]
Powerknop (rechtsonderin) ingedrukt blijven houden, dan lock selecteren...m0ridin schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:02:
[...]
Oh sorry, dit bedoelde ik dus... Juist dit werkt niet meer bij mij. Eerst kreeg ik inderdaad hetzelfde, scherm uit, nog een keer drukken en dan scherm aan met slider...
Maar nu krijg ik dat sliderscherm niet meer en gewoon meteen de sense interface.
dan werkt het weer als vanouds, althans, dat was voor mij de oplossing..
Ik heb sinds gisteren mij HD2 in gebruik.
Ik heb nog wel de oude rom maar die wil ik straks gaan updaten.
nog wel even wennen aan een aantal dingen maar ik heb de volgende probleempjes:
1. mijn weer status van mijn eigen stad ( Tilburg ) wordt niet geupdated en de rest wel.
2. Mijn toetsenbord is per ongeluk ingesteld op Azerty en ik kan niet op dat pijltje drukken om het te wijzigen.
3. Ik heb geen menu in taakbeheer zodat ik alles kan afsluiten met X ipv minimaliseren
4. Op diverse site's kan ik geen filmpjes kijken zelfs na installatie van flash.
5. Mijn gmail, youtube en hotmail account geven foutmeldingen.
6. normaal heb ik thuis altijd 3G verbinding en nu geeft de HD2 aan dat ik soms helemaal geen verbinding heb. en dan kan ik dus helemaal niks verzenden en ontvangen.
7. ik heb ook ( zoals velen ) het probleem met sms die in de outbox blijft staan.
Ik ga even rondneuzen op XDA en ik hoop vandaag nog alles op te kunnen lossen.
Want ik wil hem natuurlijk niet zomaar wegdoen.
EDIT: na installeren van de update is er al een hoop opgelost.
1. mijn weer status van mijn eigen stad ( Tilburg ) wordt niet geupdated en de rest wel.
2. Mijn toetsenbord is per ongeluk ingesteld op Azerty en ik kan niet op dat pijltje drukken om het te wijzigen.
3. Ik heb geen menu in taakbeheer zodat ik alles kan afsluiten met X ipv minimaliseren
4. Op diverse site's kan ik geen filmpjes kijken zelfs na installatie van flash.
6. normaal heb ik thuis altijd 3G verbinding en nu geeft de HD2 aan dat ik soms helemaal geen verbinding heb. en dan kan ik dus helemaal niks verzenden en ontvangen.
7. ik heb ook ( zoals velen ) het probleem met sms die in de outbox blijft staan.
[ Voor 3% gewijzigd door Dn Tinus op 04-12-2009 23:08 ]
Helaas, hier ook geen succes daarmee...jkoorevaar schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:13:
[...]
Powerknop (rechtsonderin) ingedrukt blijven houden, dan lock selecteren...
dan werkt het weer als vanouds, althans, dat was voor mij de oplossing..
Ik heb BsB pas draaien sinds 1.48 maar nu je het zegt had ik dat er direct op gezet en heb ik niet gezien of de lock het daar voor nog wel deed. Ik zal het eens testen (als het verwijderen van BsB het terug kan draaien tenminste).Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 08:31:
Met betrekking tot het zgn. lock-probleem dat zou optreden na een rom-update. Gelukkig heb ik daar tot op heden nog geen last van gehad. Niettemin, /voor/ de update, dus toen ik nog de 1.43 rom draaidde had ik daar opeens ook last van. Zou het daarom niet aan één of ander programmaatje kunnen liggen? Bijvoorbeeld, wie van de lock-"slachtoffers" had BsB tweaks draaien (versie 1.2) of wie had Microsoft Tag geïnstalleerd alvorens het lock probleem zich voordeed?
Lol, ik post dit en zie het bericht boven mij en dat werkt bij mij wel. Hoera, lock weer terug en BsB staat er dus nog steeds op.
[ Voor 7% gewijzigd door Termy op 04-12-2009 17:00 ]
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Ok, nu voel ik me dom...Termy schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:48:
[...]
Ik heb BsB pas draaien sinds 1.48 maar nu je het zegt had ik dat er direct op gezet en heb ik niet gezien of de lock het daar voor nog wel deed. Ik zal het eens testen (als het verwijderen van BsB het terug kan draaien tenminste).
Lol, ik post dit en die het bericht boven mij en dat werkt bij mij wel. Hoera, lock weer terug en BsB staat er dus nog steeds op.
In BSB tweaks stond de autolock idd uit bij mij (dit is volgens mij dan opeens gebeurd want ik heb het niet handmatig uitgezet). Hoe dan ook, daar weer aangezet en na een reset werkt het nu weer naar behoren. Op de een of andere manier hier helemaal overheen gelezen...
BsB is wel aan te raden volgens jullie??
En moet je dan alleen 1.2 pakken of ook de andere?
En moet je dan alleen 1.2 pakken of ook de andere?
BsB heeft wel een aantal handige dingen, hoewel ik niet precies weet wat alles doet. De uitleg in het topic op XDA is wat summier. Ik gebruik iig 1.2.
@m0ridin
tja, die moet wel aan staan ja
.
@m0ridin
tja, die moet wel aan staan ja
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
goedemiddag,
ik heb nu zo'n HTC screenprotector er op zitten... zit er bijna goed op.... maar ja.. het moet maar....
maar ik had even een vraag, die sensor die naast de speaker aan de voorkant zit, hoe werkt dat ding? ziet ie gewoon dat er iets voor zit en gaat dan het beeld uit als je aan het bellen ben? of reageert ie op warmte of zo?
want met m'n screenprotector der op gaat het beeld van HD2 gewoon meteen uit als ik ga bellen, terwijl ik geen hand/vinger/gezicht er voor hou.......
ik heb nu zo'n HTC screenprotector er op zitten... zit er bijna goed op.... maar ja.. het moet maar....
maar ik had even een vraag, die sensor die naast de speaker aan de voorkant zit, hoe werkt dat ding? ziet ie gewoon dat er iets voor zit en gaat dan het beeld uit als je aan het bellen ben? of reageert ie op warmte of zo?
want met m'n screenprotector der op gaat het beeld van HD2 gewoon meteen uit als ik ga bellen, terwijl ik geen hand/vinger/gezicht er voor hou.......
installen jullie de BSB op het apparaat of starage card?
Hoe heb je het op azerty gekregen in de eerste plaats? Ik zou namelijk graag met azerty typen als dat mogelijk is, maar heb die optie nergens gevonden...sladierotmov2 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:24:
Ik heb dit zojuist geprobeerd, maar het wil maar niet lukken. Bij het kopieren van het bestandje geeft hij telkens: 'Toegang geweigerd'. Ik heb het geprobeerd van device root map naar /windows/ en van storage naar /windows/.Chutney schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:03:
[...]
HTC Sense uit zetten en dan het volgende bestandje kopieren / overwriten naar e \Windows\ folder, softresetten en dan weer HTC Sense aanvinken voor today.
Dan is je onnodige clock flip verholpen.
Bestandje: http://forum.xda-develope...entid=248886&d=1258762866
Ook al gereset maar hielp ook niet.
Wat doe ik fout? Ik wordt inmiddels beetje panisch van die klok die telkens omflipt als ik alleen al DuttysTaskManager gebruik
[ Voor 11% gewijzigd door Mnix91 op 04-12-2009 18:00 . Reden: extra info ]
Een vriend van me zat even te spelen met de telefoon.Mayco schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:51:
[...]
Hoe heb je het op azerty gekregen in de eerste plaats? Ik zou namelijk graag met azerty typen als dat mogelijk is, maar heb die optie nergens gevonden...
En die had het toetsenbord op frans gezet ipv nederlands
Sense is nog geactiveerd en blokkeert daarom dat bestand. Heb je Sense wel uitgezet? Ik zelf heb t bestand met TotalCommander (mobileversie)Mnix91 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:51:
[...]
Ik heb dit zojuist geprobeerd, maar het wil maar niet lukken. Bij het kopieren van het bestandje geeft hij telkens: 'Toegang geweigerd'. Ik heb het geprobeerd van device root map naar /windows/ en van storage naar /windows/.
Wat doe ik fout? Ik wordt inmiddels beetje panisch van die klok die telkens omflipt als ik alleen al DuttysTaskManager gebruik
Ik heb Sense wel uitgezet ja via 'Vandaag'. Ik ga TC even proberen. Thnx!thepr schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:20:
[...]
Sense is nog geactiveerd en blokkeert daarom dat bestand. Heb je Sense wel uitgezet? Ik zelf heb t bestand met TotalCommander (mobileversie)erop gezet en dan hoef Sense niet uitgezet te worden.
Update:18:43: Het werkt! Bedankt voor de hulp
[ Voor 6% gewijzigd door Mnix91 op 04-12-2009 18:43 ]
Mischien rare vraag maar ben dan ook niet mega bekend met windows mobile, maar ik heb alle programma's geinstaleerd op mijn sd kaartje bv tomtom etc. Hoe krijg ik alle iconen hiervoor weer netjes terug bij alle programma's want na rom update staan ze er niet meer bij maar ze staan wel nog gewoon op de sd kaart??
Bedankt alvast!
Bedankt alvast!
Probeer het overschrijven eens met totalcommander, file explorer van windows gaat niet zo relaxt om met overschrijven van filesMnix91 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:51:
[...]
Ik heb dit zojuist geprobeerd, maar het wil maar niet lukken. Bij het kopieren van het bestandje geeft hij telkens: 'Toegang geweigerd'. Ik heb het geprobeerd van device root map naar /windows/ en van storage naar /windows/.
Als voorbeeld voor Tomtom (maar werkt ook voor andere software)..eironman schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:53:
Mischien rare vraag maar ben dan ook niet mega bekend met windows mobile, maar ik heb alle programma's geinstaleerd op mijn sd kaartje bv tomtom etc. Hoe krijg ik alle iconen hiervoor weer netjes terug bij alle programma's want na rom update staan ze er niet meer bij maar ze staan wel nog gewoon op de sd kaart??
Bedankt alvast!
verkenner - storage card - programmabestanden - navigator -, dan zie je het programma tomtom navigator staan... met je vinger erop ingedrukt houden (krijg je een menu) "kopieren" selecteren.
dan met verkenner naar mijn apparaat - windows - (map) startmenu - (map) programmas - dan rechts onderin menu selecteren - bewerken selecteren ...... snelkoppeling plakken.
dan staat hij dus weer onder de windows toets en kan je er een snelkoppeling van maken op je desktop van je telefoon
Verwijderd
Iemand had hier een link gepost voor PIMbackup maar dat werkt dus niet want ik krijg een fout als ik de exefile wil openen..is er een ander programma als het syncproggie.....
Ik wil graag alleen mijn contacten op mijn HTC HD2 backuppen,de rest boeit niet.
Ik wil graag alleen mijn contacten op mijn HTC HD2 backuppen,de rest boeit niet.
progje zet je OP de hd2, niet via windows ;-)Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 21:31:
Iemand had hier een link gepost voor PIMbackup maar dat werkt dus niet want ik krijg een fout als ik de exefile wil openen..is er een ander programma als het syncproggie.....
open je via de verkenner in je hd2
[ Voor 4% gewijzigd door Dutch2007 op 04-12-2009 21:34 ]
klok klappen kan je ook uitzetten met de volgende cab, dan heb je geen overschrijfproblemen
http://rapidshare.com/fil...screen_Flip_clock_OFF.cab
http://rapidshare.com/fil...screen_Flip_clock_OFF.cab
Heel erg bedankt werkte perfect!!!!jkoorevaar schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:56:
[...]
Als voorbeeld voor Tomtom (maar werkt ook voor andere software)..
verkenner - storage card - programmabestanden - navigator -, dan zie je het programma tomtom navigator staan... met je vinger erop ingedrukt houden (krijg je een menu) "kopieren" selecteren.
dan met verkenner naar mijn apparaat - windows - (map) startmenu - (map) programmas - dan rechts onderin menu selecteren - bewerken selecteren ...... snelkoppeling plakken.
dan staat hij dus weer onder de windows toets en kan je er een snelkoppeling van maken op je desktop van je telefoon
Grappig dat wij de update al lang hebben en HTC nog steeds niks op hun site heeft staan. Ik snap overigens niet waarom...want ze zullen toch echt precies dezelfde klaarzetten...HTC...quietly sloom af en toe...
of ze wachten gewoon ff stiekem de reacties af 
rollo_tomasi: gebruik gewoon MyPhone, die staat al op je mobiel en is voor de toekomst ook ideaal in gebruiksgemakt, heeft ook meer functies als PIMbackup en meer gebruikt (dus meer ondersteuning)
rollo_tomasi: gebruik gewoon MyPhone, die staat al op je mobiel en is voor de toekomst ook ideaal in gebruiksgemakt, heeft ook meer functies als PIMbackup en meer gebruikt (dus meer ondersteuning)
[ Voor 67% gewijzigd door Elwin23 op 04-12-2009 22:58 ]
Vast wel maar niet via legale weg.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 22:27:
Is het in de toekomst ook mogelijk om android op dit toestel te installeren ?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
ik heb nog geen goeie oplossing gevonden voor probleem 3sladierotmov2 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:24:
Alles blijft actief.
Iemand goeie tip??
http://forum.xda-develope...entid=246741&d=1258239820sladierotmov2 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:09:
[...]
ik heb nog geen goeie oplossing gevonden voor probleem 3
Alles blijft actief.
Iemand goeie tip??
Verwijderd
Vandaag de HD2 binnen.
Prachtig allemaal.
maar: 2 vragen....
1) wanneer ik een sms stuur, crasht het programma services.exe en wordt er niets verstuurd.
Ik heb gelezen over sms problemen, maar deze kon ik niet terugvinden. Abo: KPN, sms centrale correct ingesteld. Wel mega-bummer. Iemand suggesties?????
2) Hoe schakel ik HTC Sense uit om terug te komen in WM6.5?
Tnx
Ed
Prachtig allemaal.
maar: 2 vragen....
1) wanneer ik een sms stuur, crasht het programma services.exe en wordt er niets verstuurd.
Ik heb gelezen over sms problemen, maar deze kon ik niet terugvinden. Abo: KPN, sms centrale correct ingesteld. Wel mega-bummer. Iemand suggesties?????
Tnx
Ed
Tab instellingen in sense, dan menu meer kiezen, dan vandaag - items tabVerwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:15:
Tnx
Ed
Ik ben zelf dol op wktask. Hoewel de ontwikkelaar ervan opeens niets meer er aan doet, is er een gemodificeerde versie voor WM6.5, die het prima doet (even googlen dan vindt je die wel). Gebruikt minder resources dan de HTC taskmngr die Dutty verspreid - daar wordt het apparaat merkbaar langzamer van, en dat is waarschijnlijk de belangrijkste reden dan HTC die niet in de HD2 heeft meegebakken.sladierotmov2 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:09:
Alles blijft actief.
Iemand goeie tip??
Mocht je wktask gaan gebruiken, die heeft maar één nadeel, hij kent geen transparantie. Zet de custom icons voor het sluit kruisje X uit, en zet de custom kleuren voor de taakbalk aan en allebei op zwart, dan heb je daar vrijwel geen last van.
Die vraag is al eerder gesteld. Het zou kunnen, maar het grote probleem zullen de drivers voor alle onderdelen zijn, dus verwacht niet dat je snel een android versie hebt waarop ook de GPS module werkt, en bluetooth, en wifi, en het kompas, en de sensoren, enz. enz.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 22:27:
Is het in de toekomst ook mogelijk om android op dit toestel te installeren ?
edit:
Onzin. De telefoon is gewoon jouw eigendom, dus mag jij erop zetten wat je wilt. Android wordt afaik open source ontwikkeld. Er is niets illegaals aan een open source besturingssysteem installeren op je eigen eigendom.
[ Voor 29% gewijzigd door Appelsap op 04-12-2009 23:48 ]
Hmm, interessant. Ik had niet precies hetzelfde, maar duidelijk is wel dat de AudioManager van de HD2 behoorlijk kieskeurig is. Wat voor mij werkte - ik had vastlopers - is alle tags van de liedjes bijwerken en opschonen, nu loopt ie bij mij als een zonnetje.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:29:
Hoi,
ik gebruik zelf ook de WKtaskmanager maar ben al een tijdje opzoek naar een WM6.5 versie. Net even gezocht maar ik kan hem niet zo snel vinden, graag een linkje voor een mede WKtasker:P..Appelsap schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:40:
[...]
Ik ben zelf dol op wktask. Hoewel de ontwikkelaar ervan opeens niets meer er aan doet, is er een gemodificeerde versie voor WM6.5, die het prima doet (even googlen dan vindt je die wel).
Heb nieuwe rom geïnstalleerd, als ik nu mail of sms heb gaan de LED lampjes helaas niet meer brandden
Verwijderd
hallo allemaal.
heb mijn hd2 nu 2 weken en ben aardig tevreden alleen........heb nu de nieuwe rom erop gezet en nu doet het volgende zich voor..de telefoon gaat steeds op navipanel en slaat dan vast?
ook een raar dingetje dat ik heb en dat was al met de eerste rom dat ik af en toe een heel scherp geluidje uit mijn telefoon hoor komen.erggggg vreemd
heb mijn hd2 nu 2 weken en ben aardig tevreden alleen........heb nu de nieuwe rom erop gezet en nu doet het volgende zich voor..de telefoon gaat steeds op navipanel en slaat dan vast?
ook een raar dingetje dat ik heb en dat was al met de eerste rom dat ik af en toe een heel scherp geluidje uit mijn telefoon hoor komen.erggggg vreemd
Verwijderd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638
Heb deze nog niet voorbij zien komen...
Handige Tips&Tricks
Heb deze nog niet voorbij zien komen...
Handige Tips&Tricks
Verwijderd
kijk even op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638 en daar nummer 7...sladierotmov2 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:09:
[...]
Alles blijft actief.
Iemand goeie tip??
oude vertrouwde X button voor de hd2
Verwijderd
Nieuwe ROM installed.
No probs.
Valt me op dat opeens de slider weg bleef maar als je dat met een PW maakt dan heb je hem weer terug.
Sneller ? Nog niet kunnen ontdekken, nog steeds een typische windows phone die na het booten nog allerlei tasks op een rijtje zet want de wolken in het today scherm zie ik in het begin alles behalve vloeiend voort bewegen.
Touchscreen doet het wel beter, gelukkig maar. Wel apart om te zien dat ik 2 weken nog geflamed werd omdat ik zei dat het touchscreen vwb typen niet in de buurt kwam van de Iphone en nu zie je steeds meer mensen klagen en is er zelfs in de ROM wat aangedaan.
Zie ik verder verbeteringen ? Nee, niet echt.
Ik kan nu zelfs een email niet direct lezen door erop te dubbel tappen, erg irritant.
Vooral dat gedoe met cijfertjes die blijven staan en je eerst door het menu moet, dan je bericht moet openen is mateloos irritant in mijn ogen.
Ook na het restarten zie ik bepaalde emails (ongelezen) wederom staan terwijl ik ze verwijdert had.
Zal later nog eens oordelen want ik ben nog even bezig om de apps weer te installeren.
Dit laatste vind ik een MEGA nadeel tov (ja sorry jongens) de Iphone.
Als je een ROM update hebt dan kan je helemaal opnieuw beginnen en zeker op een LEO wil je weleens een hoop apps staan en dito instellingen, erg vervelend en tijdrovend om dat steeds te doen, met name omdat de volgorde van apps bepaald hoe het 1 en ander werkt. Het doet me denken aan mijn Win95/98 tijd op de PC.
Kortom, ben ik blij met het toestel, jawel .... Quietly brilliant ? Nog zeker niet.
No probs.
Valt me op dat opeens de slider weg bleef maar als je dat met een PW maakt dan heb je hem weer terug.
Sneller ? Nog niet kunnen ontdekken, nog steeds een typische windows phone die na het booten nog allerlei tasks op een rijtje zet want de wolken in het today scherm zie ik in het begin alles behalve vloeiend voort bewegen.
Touchscreen doet het wel beter, gelukkig maar. Wel apart om te zien dat ik 2 weken nog geflamed werd omdat ik zei dat het touchscreen vwb typen niet in de buurt kwam van de Iphone en nu zie je steeds meer mensen klagen en is er zelfs in de ROM wat aangedaan.
Ik kan nu zelfs een email niet direct lezen door erop te dubbel tappen, erg irritant.
Vooral dat gedoe met cijfertjes die blijven staan en je eerst door het menu moet, dan je bericht moet openen is mateloos irritant in mijn ogen.
Ook na het restarten zie ik bepaalde emails (ongelezen) wederom staan terwijl ik ze verwijdert had.
Zal later nog eens oordelen want ik ben nog even bezig om de apps weer te installeren.
Als je een ROM update hebt dan kan je helemaal opnieuw beginnen en zeker op een LEO wil je weleens een hoop apps staan en dito instellingen, erg vervelend en tijdrovend om dat steeds te doen, met name omdat de volgorde van apps bepaald hoe het 1 en ander werkt. Het doet me denken aan mijn Win95/98 tijd op de PC.
Kortom, ben ik blij met het toestel, jawel .... Quietly brilliant ? Nog zeker niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2009 00:35 ]
Verwijderd
Handige tip voor mensen die vaak tijdens het smsen perongelijk op vezenden drukken ipv spatie
.
het onderstaande even in het register veranderen:
KEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila
LSK_Send_Msg 0
gives you a nice graphical send button in htcmessaging rather than using the left soft key, which in turn changes to "back"
LSK_Send_Msg 0
gives you a nice graphical send button in htcmessaging rather than using the left soft key, which in turn changes to "back"
Wow, die is nice! Heb het al een paar keer gehadVerwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 00:49:
Handige tip voor mensen die vaak tijdens het smsen perongelijk op vezenden drukken ipv spatie.
LSK_Send_Msg 0
Super hij werkt perfect.Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 00:30:
[...]
kijk even op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638 en daar nummer 7...
oude vertrouwde X button voor de hd2
Iedereen bedankt voor de tips
Nou het is weer zo ver, internet was weer foetsie en vliegtuigmodus aan/uit fixte het. Dit begint knap irritant te worden. Het valt overigens op dat het hoofdletter-na-punt probleem niet overal opgelost is want nu doet ie het niet en bij sms wel.
Ben een HD2 bezitter van het eerste uur, en er ook erg mee in m'n nopjes.
Alleen nu vraag ik me af of ik de nieuwe Engelse ROM kan flashen op mijn NL toestel, zonder dat QMAT-gebeuren e.d., dus gewoon echt op de officiele manier...
Iemand dit al geprobeerd?
Alleen nu vraag ik me af of ik de nieuwe Engelse ROM kan flashen op mijn NL toestel, zonder dat QMAT-gebeuren e.d., dus gewoon echt op de officiele manier...
Verwijderd
Gooi weg die telefoon en ontwikkel er zelf eentjeVerwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 00:33:
Nieuwe ROM installed.
No probs.
Verwijderd
weet iemand hoe ik album covers kan toevoegen of verwijderen in de mediaplayer??
de player heeft nu ene Keith green gelinkt aan greenday!!
en bij anouk's laatste ziet hij de cover niet.
ook wil ik graag een album maken met van alles wat maar die ziet ie toch apart op het scherm waardoor alles best onoverzichtelijk wordt.
de player heeft nu ene Keith green gelinkt aan greenday!!
en bij anouk's laatste ziet hij de cover niet.
ook wil ik graag een album maken met van alles wat maar die ziet ie toch apart op het scherm waardoor alles best onoverzichtelijk wordt.

Domste reply ooit..Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 09:35:
[...]
Gooi weg die telefoon en ontwikkel er zelf eentje
niet geheel mee eens, je ben wel een beetje aan t mieren-n.... (alhoewel je weinig kan met zo'n opmerking, maar zulke opmerkingen krijg je als je kleine dingen afkraakt aan een telefoon waar veel mensen fucking blij mee zijn)
je heb ergens ook wel gelijk, maar dat ie tijdens t opstarten nog ff bezig is, maar daarna nooit meer is bv. een mooi voorbeeld van lekker belangrijk, had je liever nog een paar seconden een laad scherm gezien?
en ja, WM is niet de snelste in opstarten, maar wel flink verbeterd. en nee WM is niet de allerbeste, maar dat heeft EN veel met smaak te maken EN dat had je van te voren kunnen weten...
ergens heb je zeker wel gelijk, maar als je een kant-en-klare telefoon wil, waar je niet al te veel in aan kan passen en sommige basis functionaliteit kan missen, dan moet je idd een iPhone nemen (wat zeker ook een vet toestel is). Dit is ook gelijk de kracht van Apple, 1 soort hardware en aantal dingen dichtgooien, dan is het stukken makkelijker om een stabiele telefoon te ontwikkelen... (zelfde met Apple computers)
en ja, Apple is zeker briliant in gebruikerservaring, daar kan elk mobiel besturingssysteem wat van leren en zijn ze ook langzaam aan t doen nu
ik had zelf al een perfect toetsenbord voor de rom update, is nix veranderd, dus zal idd een bug zijn geweest voor een aantal mensen (hoop)
laten we hopen dat Windows met WM7 een flinke inhaalslag gaat doen
Btw, als je een keer een stappenplan maakt van al je installs+settings na reset, dan is de keer erop ook stukken sneller (idd nogsteeds een hoop werk)
[ Voor 16% gewijzigd door Elwin23 op 05-12-2009 10:41 ]
Even iets om over na te denken...op deze pakjes avond...
Ik lees al lang alles over smartphones, reviews, pre views unboxings en noem het maar op.
Vaak krijg ik het gevoel dat veel mensen mopperen op HTC omdat ze vinden dat het niet goed is, niet af, niet goed werkt etc. etc. Toch moet ik uit eigen ervaring zeggen, dat ik al lang mee loop in HTC land en dat ik bij ALLE toestellen die ik van HTC heb gehad, blij was met de innovatie...met de build quality, met de leuke features die ze ontwikkelen en het gadget gehalte.
Vaak worden er ten onrechte vergelijkingen gemaakt met de iPhone (we gaan ook niet praten over een Mac en Windows omdat je daar nooit uitkomt wat het beste is...persoonlijke voorkeur speelt hier de enige rol) want dat zou allemaal veel beter zijn.
Ik vind dat HTC prachtige telefoons maakt en dat ze meestal snel fouten onderkennen en proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden. En is het niet zo dat we een groot deel van de problemen die ontstaan met die toestellen, zelf veroorzaken?
Alle HTC telefoons die ik gehad heb, hadden out of the box, nooit echt grote problemen. Natuurlijk weet ik dat het met sms verkeer wel eens fout gaat, dat de LED notificatie niet werkt, dat er geen geluid komt bij een binnenkomende sms en ga zo maar door. De opmerkingen die je dan hoort, zijn "mag ik aub verwachten dat dit soort standaard dingen gewoon werken"? Waarmee soms een prachtig apparaat gedegradeerd wordt tot een tweede rangs device.
Is het niet zo dat die mensen beter een gewone GSM kunnen kopen? Of misschien iets minder snel met hun gevoel een apparaat aanschaffen en dat meer met hun verstand gaan doen? Ik voel me meestal een pionier in smartphone land...de nieuwste apparaten het eerste in huis...en ja, dan gaat er vaak van alles mis. XDA dev is niet voor niks een van de meest bezochte sites...die denken mee, over oplossingen...over mogelijke verbeteringen.
Is dat niet net het leukste van een Windows Phone? De zaak in eigen beheer hebben? Dingen uitzoeken...proberen...resetten...opnieuw...?
Misschien is niet voor iedereen een smartphone het ideale apparaat...
Tot slot...tot nu toe is mij opgevallen dat als ik niet een heleboel programma's installeer en alles eigenlijk een beetje laat zoals het was (behalve LED tweak in reg en wat kleine dingetjes), dat al mijn HTC's het tot volle tevredenheid hebben gedaan...
Okee...misschien vragen jullie je af, waarom typt hij dit allemaal...nou, ik wilde het even kwijt...als ik iemand tegen me in het harnas gejaagd heb dan spijt me dat...zie mij maar als dr Phil...
Ik lees al lang alles over smartphones, reviews, pre views unboxings en noem het maar op.
Vaak krijg ik het gevoel dat veel mensen mopperen op HTC omdat ze vinden dat het niet goed is, niet af, niet goed werkt etc. etc. Toch moet ik uit eigen ervaring zeggen, dat ik al lang mee loop in HTC land en dat ik bij ALLE toestellen die ik van HTC heb gehad, blij was met de innovatie...met de build quality, met de leuke features die ze ontwikkelen en het gadget gehalte.
Vaak worden er ten onrechte vergelijkingen gemaakt met de iPhone (we gaan ook niet praten over een Mac en Windows omdat je daar nooit uitkomt wat het beste is...persoonlijke voorkeur speelt hier de enige rol) want dat zou allemaal veel beter zijn.
Ik vind dat HTC prachtige telefoons maakt en dat ze meestal snel fouten onderkennen en proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden. En is het niet zo dat we een groot deel van de problemen die ontstaan met die toestellen, zelf veroorzaken?
Alle HTC telefoons die ik gehad heb, hadden out of the box, nooit echt grote problemen. Natuurlijk weet ik dat het met sms verkeer wel eens fout gaat, dat de LED notificatie niet werkt, dat er geen geluid komt bij een binnenkomende sms en ga zo maar door. De opmerkingen die je dan hoort, zijn "mag ik aub verwachten dat dit soort standaard dingen gewoon werken"? Waarmee soms een prachtig apparaat gedegradeerd wordt tot een tweede rangs device.
Is het niet zo dat die mensen beter een gewone GSM kunnen kopen? Of misschien iets minder snel met hun gevoel een apparaat aanschaffen en dat meer met hun verstand gaan doen? Ik voel me meestal een pionier in smartphone land...de nieuwste apparaten het eerste in huis...en ja, dan gaat er vaak van alles mis. XDA dev is niet voor niks een van de meest bezochte sites...die denken mee, over oplossingen...over mogelijke verbeteringen.
Is dat niet net het leukste van een Windows Phone? De zaak in eigen beheer hebben? Dingen uitzoeken...proberen...resetten...opnieuw...?
Tot slot...tot nu toe is mij opgevallen dat als ik niet een heleboel programma's installeer en alles eigenlijk een beetje laat zoals het was (behalve LED tweak in reg en wat kleine dingetjes), dat al mijn HTC's het tot volle tevredenheid hebben gedaan...
Okee...misschien vragen jullie je af, waarom typt hij dit allemaal...nou, ik wilde het even kwijt...als ik iemand tegen me in het harnas gejaagd heb dan spijt me dat...zie mij maar als dr Phil...
Eerste dik gedrukte:JudgeTreve schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 10:46:
Erg slecht voorbeeld/argument. Ik ga er vanuit dat de basis functionaliteiten van een telefoon.. ja daar praten we over, gewoon optimaal functioneren. Speaker geluid (in mijn geval), smsjes en bellen moet gewoon op en top zijn.
Bugs in het verdere toestel kan altijd, wanneer deze gefixt worden geen probleem! Dat laatste is na 2/3 maanden vaak bij HTC afgelopen en komt de bugfixing task op een lager niveau te liggen. Daarom is het zaak om NU alle problemen door te zetten naar HTC toe.
Verder is het leuk als je je windows phone zelf helemaal kan customizen en tunen zoals jij dat wilt, helemaal mee eens. Maar om te gaan knabbelen aan de basis functies.. NEE daar betaal ik (we) geen 500 euro's voor..

HTC heeft inmiddels genoeg ervaring om deze basis functies op top niveau te landeren. Er zijn ook zat test toestellen rond gegaan in de ontwikkelfase om bugs te reporten. Daarom vind ik het toch enigsinds slordig dat deze basis functies niet optimaal functioneren (nog)!
[ Voor 7% gewijzigd door Chutney op 05-12-2009 11:01 ]
Helaas, werkt dus niet ...nielsdiy schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 09:01:
Ben een HD2 bezitter van het eerste uur, en er ook erg mee in m'n nopjes.
heb dit ook net bij accesoires van HD2 neergezet, maar ik doe het hier ook nog maar even:
Deluxe HTC HD2 Desktop Charging Cradle!
http://www.mobilefun.co.u...harging-cradle-p22701.htm
http://www.mobilefun.co.u...harging-cradle-p22700.htm
hijs alleen niet op voorraad
Deluxe HTC HD2 Desktop Charging Cradle!
http://www.mobilefun.co.u...harging-cradle-p22701.htm
http://www.mobilefun.co.u...harging-cradle-p22700.htm
hijs alleen niet op voorraad
[ Voor 12% gewijzigd door Masco op 05-12-2009 11:22 ]
Verwijderd
Hoezo? De grootste innovaties zijn altijd te danken geweest aan lui die niet tevreden waren met het productaanbod. Lui, die zelf in een garagetje aan de gang gingen met een beter, sneller en weet-ik-niet-wat-nog-meer product.
Wie weet kunnen we uit de contreien van hooglijk gefrustreerde HD2 gebruikers wel een zeer mooi apparaat verwachten in de nabije toekomst. Beter dan de iPhone zelfs ... misschien.
BedjeVanSla
quietly hoping
Verwijderd
Hebben andere mensen ook last van een fout bij het installeren van een alternatieve taskmanager? Ik krijg zodra ik op een .cab druk de melding "Installatie mislukt" zowel bij die van Dutty als die van Touch X. Heb ook geprobeerd eerst sense uit te schakelen, dan een softreset te doen, en dan te installeren, maar zonder succes. Ik draai de laatste firmware, em bij de vorige versie had ik hetzelfde probleem.
ik heb die van Touch X, en werkt ook op beide ROMS bij mij...Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:54:
Hebben andere mensen ook last van een fout bij het installeren van een alternatieve taskmanager? Ik krijg zodra ik op een .cab druk de melding "Installatie mislukt" zowel bij die van Dutty als die van Touch X. Heb ook geprobeerd eerst sense uit te schakelen, dan een softreset te doen, en dan te installeren, maar zonder succes. Ik draai de laatste firmware, em bij de vorige versie had ik hetzelfde probleem.
ik heb de .cab gekopieerd naar me HD2 geinstalleerd, daarna de telefoon uitgezet en weer aan gedaan... en toen stond de task manager er
Appelsap geweldige app..Appelsap schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:40:
[...]
Ik ben zelf dol op wktask. Hoewel de ontwikkelaar ervan opeens niets meer er aan doet, is er een gemodificeerde versie voor WM6.5, die het prima doet (even googlen dan vindt je die wel). Gebruikt minder resources dan de HTC taskmngr die Dutty verspreid - daar wordt het apparaat merkbaar langzamer van, en dat is waarschijnlijk de belangrijkste reden dan HTC die niet in de HD2 heeft meegebakken.
Mocht je wktask gaan gebruiken, die heeft maar één nadeel, hij kent geen transparantie. Zet de custom icons voor het sluit kruisje X uit, en zet de custom kleuren voor de taakbalk aan en allebei op zwart, dan heb je daar vrijwel geen last van.
Alleen daarom al wil ik hem ern iet meer vanaf hebben.
en de mogelijkheden die je tot je beschikking hebt...geweldig!
Begrijp waarom jij hier helemaal weg van bent.
Die Dutty tasknmanager was een goede vervanger maar deze is gewoon de BOMB
[ Voor 5% gewijzigd door Tanakiam op 05-12-2009 12:24 ]
Verwijderd
Ik zit met een aantal problemen, hopelijk weet iemand antwoord op 1 of meer.
- wil graag hardwarebutton asignen
- is er een mogelijkheid om de oude sms terug te krijgen? Vond het wel lekker werken, op WM 6.1
Het is mooi dat alle opties bij elkaar zitten maar het is heel irritant terug navigeren naar de inbox vanuit een gesprek.
Kan ik weergeven in lockscreen of home screen van wie ik een sms heb ontvangen?
- kun je de snelteksten in sms aanpassen zodat er meer snelteksten toegevoegd kunnen worden?
- is er een betere mediaplayer te vinden? Ik vind m'n ipod touch toch nog prettiger qua navigatie (maar weer dramatisch muziek opzetten met itunes)
- hoe ervaren jullie de e-mail en kalender in dat touch gebeuren? Ik vind e-mail er niet uit zien met al die meldingen.
- Op de tytn had ik kaiser notifications led. Zou zoiets mogelijk zijn op de HD2? En weet iemand welke ledfuncties er zijn? Kan het ook blauw knipperen?
Voor wie een cradle zoekt, volgens mij kun je deze ook best mooi als desktopcradle gebruiken:
DASH FRICTION CAR KIT MOUNT FOR HTC HD2 HD 2 SMARTPHONE. Voor 22 euro niet al te duur.
WKtask voor 6.5 vind je hier Chutney: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=545243
- wil graag hardwarebutton asignen
- is er een mogelijkheid om de oude sms terug te krijgen? Vond het wel lekker werken, op WM 6.1
Het is mooi dat alle opties bij elkaar zitten maar het is heel irritant terug navigeren naar de inbox vanuit een gesprek.
Kan ik weergeven in lockscreen of home screen van wie ik een sms heb ontvangen?
- kun je de snelteksten in sms aanpassen zodat er meer snelteksten toegevoegd kunnen worden?
- is er een betere mediaplayer te vinden? Ik vind m'n ipod touch toch nog prettiger qua navigatie (maar weer dramatisch muziek opzetten met itunes)
- hoe ervaren jullie de e-mail en kalender in dat touch gebeuren? Ik vind e-mail er niet uit zien met al die meldingen.
- Op de tytn had ik kaiser notifications led. Zou zoiets mogelijk zijn op de HD2? En weet iemand welke ledfuncties er zijn? Kan het ook blauw knipperen?
Voor wie een cradle zoekt, volgens mij kun je deze ook best mooi als desktopcradle gebruiken:
DASH FRICTION CAR KIT MOUNT FOR HTC HD2 HD 2 SMARTPHONE. Voor 22 euro niet al te duur.
WKtask voor 6.5 vind je hier Chutney: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=545243
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2009 12:40 ]
En ik heb Dutty's op beide ROMs zonder problemen geinstalleerd ...Masco schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:08:
[...]
ik heb die van Touch X, en werkt ook op beide ROMS bij mij...
ik heb de .cab gekopieerd naar me HD2 geinstalleerd, daarna de telefoon uitgezet en weer aan gedaan... en toen stond de task manager er
Verwijderd
Dit heb ik dus ook gedaan en werkt bij mij dus niet. Heb ervaring met de HTC touch diamond, HTC Touch HD en de HTC Touch Pro2, en nooit problemen gehad met het installeren van programma's, maar nu wil het dus echt niet werken wat ik ook doe. Ook niet na een hard-reset/firmware update.ik heb die van Touch X, en werkt ook op beide ROMS bij mij...
Ik kan alles installeren wat ik wil, behalve task-managers. Dat is het vreemde. Installeren vanaf zowel de storage card als de telefoon zelf werkt niet.
Zijn er nog andere oplossingen om programma's met X te kunnen sluiten i.p.v. minimaliseren? Of weet iemand stiekem toch de oplossing?
SMS probleem is vandaag bij mij, met de nieuwe ROM, teruggekomen. Baggerzooi.
ik heb met de vorige rom nooit geen sms probleem gehad. Nu met de nieuwe rom haeb ik van dag één problemen met sms die nooit aankwamen, alleen na een soft reset worden ze allemaal tegelik verstuurd... Nu heb ik toevallig mijn regiosettings veranderd van 'nederlands' naar 'belgisch punt'. Na een softreset blijkt het ineens wel goed te gaan. Kan toeval zijn, maar to nu toe nog geen enkele onverstuurde sms. Ikvermoed dat bij mijn vorige rom, die erop staat vanuit de winkel, de regio al op 'belgisch pun' stond, en na het flashen van de nederlandse nieuwe rom, die standaard op 'nederlands' staat.Gapert86 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 13:41:
SMS probleem is vandaag bij mij, met de nieuwe ROM, teruggekomen. Baggerzooi.
hmmmmmm ZUCHT! blijkt dat ik dus ook nu problemen heb met het verzenden van smsjes 
heeft vanaf het begin al nederlandse ROM opgestaan dus... maar toch nog problemen
heeft vanaf het begin al nederlandse ROM opgestaan dus... maar toch nog problemen
Verwijderd
Heeft iemand PocketGBA al aan de praat gekregen?? ik kan em wel opgestart krijgen maar als ik me rom open maak dan krijg een hlele hoge pieptoon zonder dat die rom opstart.
Alvast bedankt voor enige mogelijke hulp!!
Alvast bedankt voor enige mogelijke hulp!!
Verwijderd
melden bij xda zou ik zeggen. Er zijn nog geen offciele roms, wie weet hebben ze de beta gelekt om door jullie te laten testen. Dat heeft western digital ook gedaan met hun wd tv hd. De beta werd online geplaatst waarop iedereen zijn bevinden kon geven, hebben ze 1 maand aan gesleuteld tot het op de officiele site stond.Masco schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 14:09:
hmmmmmm ZUCHT! blijkt dat ik dus ook nu problemen heb met het verzenden van smsjes
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2009 14:27 ]
Verwijderd
wie heeft e-Natives Showcase draaien? en wat zijn jullie bevindingen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=530564
lijkt mij wel mooie app.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=530564
lijkt mij wel mooie app.
Na een aantal dagen weer wat ontdenkt, wel met de 'oude' (eerste) ROM overigens.
- Bij het bellen gaat het scherm uit zoals het hoort, maar naar een paar seconden gaat het gelijk aan
met als gevolg dat ik zojuist een andere tijd aan het instellen was bij de klokinstellingen. Het lijkt alsof de sensor maar eventjes werkt.
Eerder werkte dit gewoon perfect, nu ineens niet meer.
- Wanneer ik de telefoon op tafel (vooral iets met een zachte ondergrond, een tafel met tafelkleed bijvoorbeeld) hoor ik wat 'gerammel' in de telefoon. Wanneer ik de telefoon ligt schud dan hoor ik het ook, het geluid komt achter/nabij de camera/flitser/speaker vandaan. Als ik een beetje op het bovenste gedeelte, aan de achterkant, van de telefoon tik met m'n vinger. Dus waar de camera/flitser/speaker zich bevindt, hoor ik ook weer een 'gerammel'. Alsof er iets los lijkt te zitten.
Zijn er meer mensen die dat hebben of heb ik pech en een 'probleemgeval' ?
- Bij het bellen gaat het scherm uit zoals het hoort, maar naar een paar seconden gaat het gelijk aan
met als gevolg dat ik zojuist een andere tijd aan het instellen was bij de klokinstellingen. Het lijkt alsof de sensor maar eventjes werkt.
- Wanneer ik de telefoon op tafel (vooral iets met een zachte ondergrond, een tafel met tafelkleed bijvoorbeeld) hoor ik wat 'gerammel' in de telefoon. Wanneer ik de telefoon ligt schud dan hoor ik het ook, het geluid komt achter/nabij de camera/flitser/speaker vandaan. Als ik een beetje op het bovenste gedeelte, aan de achterkant, van de telefoon tik met m'n vinger. Dus waar de camera/flitser/speaker zich bevindt, hoor ik ook weer een 'gerammel'. Alsof er iets los lijkt te zitten.
Verwijderd
heb ik ook. wel ergens gelezen dat dat de focus van de camera is.Novadecasa schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 14:50:
Na een aantal dagen weer wat ontdenkt, wel met de 'oude' (eerste) ROM overigens.
Dat losse gedeelte lijkt ook te resoneren als je belt.. zeker als het geluid hard staat!
hij staat al wel op de deense HTC site horVerwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 14:25:
[...]
melden bij xda zou ik zeggen. Er zijn nog geen offciele roms, wie weet hebben ze de beta gelekt om door jullie te laten testen. Dat heeft western digital ook gedaan met hun wd tv hd. De beta werd online geplaatst waarop iedereen zijn bevinden kon geven, hebben ze 1 maand aan gesleuteld tot het op de officiele site stond.
maar wacht wel af... misschien is het eerder een test versie of zo
Gelukkig is bijna alles opgelost.sladierotmov2 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:24:
Ik ben echt tevreden over deze telefoon.
Fijn om mee te internetten, navigeren, foto's maken, alles eigenlijk
Ja behalve de filmpjes die je helaas niet kunt kijken op internet.
TomTom 7 ( gedownloade versie ) werkt ook super.
Was wel even werk ivm cracks enzo maar nu is hij helemaal perfect.
ey kan iemand mij de officele link geven van de nieuwe 1.48NL ROM, want hij staat nog niet op de htc site
Verwijderd
Bij mij installeert Dutty op een normale manier alleen ik kan nergens de snelkoppeling vinden om te openen.
Als ik op de middelste knop druk waar de camera,email enz instaat kan ik hem niet meer terugvinden ook niet na en uitzetten van de foon.
Het staat er wel alleen waar..... op prog.files vindt ik nix en als ik opnieuw installeer dan komt er een melding dat er een oude versie van Durry opstaat die ik nooit eerder heb geinstalled.
Kan de HTC2 via blauwe tand ook bestanden overzetten zoals de N95 ?
Ik heb wel audio via blauwe tand maar bestanden kan ik er schijnbaar niet mee of moet je dat ergens instellen ?
Als ik op de middelste knop druk waar de camera,email enz instaat kan ik hem niet meer terugvinden ook niet na en uitzetten van de foon.
Het staat er wel alleen waar..... op prog.files vindt ik nix en als ik opnieuw installeer dan komt er een melding dat er een oude versie van Durry opstaat die ik nooit eerder heb geinstalled.
Kan de HTC2 via blauwe tand ook bestanden overzetten zoals de N95 ?
Ik heb wel audio via blauwe tand maar bestanden kan ik er schijnbaar niet mee of moet je dat ergens instellen ?
@rollo_tomassi.. je hebt zeker niet de moeite genomen om dit topic door te lezen? De settings kun je gewoon vinden bij settings-> system->
Linkje wat betreft dutty taskmanager cab: Chutney in "HTC HD2 - Deel 3"
Je kunt ook bestanden transferen via bluetooth, ook dit staat netjes in de manual van je HD2! Je kunt de bluetooth settings benaderen via commanager. Het beste is om een paired verbinding te maken met de N95 en dan kiezen voor bestandsoverdrags profiel, dat gaat daarna perfect!
Linkje wat betreft dutty taskmanager cab: Chutney in "HTC HD2 - Deel 3"
Je kunt ook bestanden transferen via bluetooth, ook dit staat netjes in de manual van je HD2! Je kunt de bluetooth settings benaderen via commanager. Het beste is om een paired verbinding te maken met de N95 en dan kiezen voor bestandsoverdrags profiel, dat gaat daarna perfect!
ff softreset doen rollo_tomassi
wat betreft die installs die niet werken, had ik ook
had vorige rom alles op me sd geinstalleerd en laten staan, nieuwe rom weer install geeft bij sommige een fout... gedelete uit programmas op de SD en toen werkte t ineens wel (en had niet genoeg ruimte)
ook net 8er gekomen dat ik .netCF3.5 nog niet had bij BSB tweak
(dom dom, goed lezen loste het op uiteindelijk)
wat betreft die installs die niet werken, had ik ook
had vorige rom alles op me sd geinstalleerd en laten staan, nieuwe rom weer install geeft bij sommige een fout... gedelete uit programmas op de SD en toen werkte t ineens wel (en had niet genoeg ruimte)
ook net 8er gekomen dat ik .netCF3.5 nog niet had bij BSB tweak
[ Voor 16% gewijzigd door Elwin23 op 05-12-2009 18:04 ]
Voor de mensen die snel, simpel, en nog eens met een mooie interface hun HD2 willen tweaken of synchen, heb ik het juiste programma gevonden (Pocket Controller-Pro). Je kunt je register ermee aanpassen, je kunt door je Explorer heen bladeren. Er zit een taskmanager bij die ook systeem bestanden laat zien die op de achtergrond draaien. Overzichtelijke systeem informatie leest het programma vanuit je HD2 uit. Bovendien kan je een video binnen je HD2 opnemen als je iets wilt laten zien aan andere, en je kan screenshots binnen je HD2 nemen. Je kan via USB,Wired en Wireless connecten met je HD2 van je PC.
Het programma ondersteunde HD2 volledig inclusief de HD2 skin, je kunt een trailversie downloaden
hier. Je kunt het net als mij ook kopen
Klik op plaatje voor grotere weergave.
Het programma ondersteunde HD2 volledig inclusief de HD2 skin, je kunt een trailversie downloaden

[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 05-12-2009 18:29 ]
Verwijderd
Superprogramma is dat, heb em al 2 jaar ofzo. Alleen dat wireless werkte op mn TyTN II nooit lekker, nu nog niet geprobeerd.Barfman schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 18:24:
Voor de mensen die snel, simpel, en nog eens met een mooie interface hun HD2 willen tweaken of synchen, heb ik het juiste programma gevonden (Pocket Controller-Pro). Je kunt je register ermee aanpassen, je kunt door je Explorer heen bladeren. Er zit een taskmanager bij die ook systeem bestanden laat zien die op de achtergrond draaien. Overzichtelijke systeem informatie leest het programma vanuit je HD2 uit. Bovendien kan je een video binnen je HD2 opnemen als je iets wilt laten zien aan andere, en je kan screenshots binnen je HD2 nemen. Je kan via USB,Wired en Wireless connecten met je HD2 van je PC.
[afbeelding]
Die Soti PCP en Jeyo Mobile extender zijn voor mij echt onmisbaar.
Bedankt voor de tip! Is inderdaad een erg geinig programma.Barfman schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 18:24:
...
Verwijderd
Hoi,
Vanaf 21 December kan ik mijn abonnement weer verlengen en heb de HTC HD2 ingedachte. Kunnen jullie me vertellen of de resultaten mee gevallen zijn of tegengevallen zijn? Op dit moment heb ik de HTC Tytn 2 en die heeft een Qwerty toetsenbord wat ik wel ga missen als ik de HTC HD2 neem denk ik. Hoe gaat het typen op het scherm?
Hopelijk kunnen jullie me aanraden deze telefoon wel of niet te kopen.
Bedankt!
Raoul.
Vanaf 21 December kan ik mijn abonnement weer verlengen en heb de HTC HD2 ingedachte. Kunnen jullie me vertellen of de resultaten mee gevallen zijn of tegengevallen zijn? Op dit moment heb ik de HTC Tytn 2 en die heeft een Qwerty toetsenbord wat ik wel ga missen als ik de HTC HD2 neem denk ik. Hoe gaat het typen op het scherm?
Bedankt!
Raoul.
Mijn advies: kopenVerwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:55:
Hoi,
Bedankt!
Raoul.
Typen valt mee, maar dat is zeer persoonlijk
Ik heb geen problemen behoudens rozige tint in foto en daar wordt volgens HTC aangewerkt.
bestellen, typen gaat prima, het is echter wel wennen. Je kunt ook met een .cab bestand de gevoeligheid naar beneden brengen waardoor het nog beter gaat. Heb tot op heden 1x gezeur met een smsje gehad dat niet op tijd aankwam maar dat was het dan ook. Geweldig toestel! MAAR ik wil die sms bug eruit hebben het zit me ontiegelijk dwars, bij elk smsje kijk ik of die wel verzonden is. Jonge, dat hoort nieh (quote: New kids on the block)Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:55:
Hoi,
Bedankt!
Raoul.
Super deze, vind ik veel fijner !Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 00:49:
Handige tip voor mensen die vaak tijdens het smsen perongelijk op vezenden drukken ipv spatie.
LSK_Send_Msg 0
Absoluut kopen, dit ik volgens mij echt het beste HTC toestel!!
Prachtig toestel, maar wat een waardeloze accuduur. Ik heb mijn toestel opgeladen vanmiddag en om 5 uur van de lader afgehaald. Het is nu bijna 10 uur en hij staat alweer op 77% en dan heb ik 0 minuten gebeld en ongeveer 30 berichten ontvangen en verstuurd.
Dat kan toch niet
Wel heb ik constant bluetooth aanstaan voor de carkit in de auto, maar dan nog.
Dat kan toch niet
Verwijderd
Mijn TyTN II ligt nog op m'n bureau maar geen behoefte om hem weer in gebruik te nemen ;-)Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:55:
Hoi,
Bedankt!
Raoul.
Ik denk dat ik hem wel hou voor in de auto met 2e simkaart. Hij smst zo lekker tijdens het rijden
Maar gewoon doen. Die Touchflo schil is een beetje irritant ivm de heldere TyTN maar toetsenbord mis je niet echt.
Zullen de smsproblemen echt niet provider afhankelijk zijn? Ik had ook problemen met T-mobile maar nu met Hi! nergens meer last van en sms me suf met dat Eindeloos sms.
Bluetooth/WIFI/GPS zuigen batterij, is gewoon bij ieder device zo. En vind het nog meevallen bij dezeT i M schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:59:.
Dat kan toch nietWel heb ik constant bluetooth aanstaan voor de carkit in de auto, maar dan nog.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2009 22:11 ]
Verwijderd
He Chutney en Elwin,
Het is gelukt,in ieder geval.
Ik heb de softreset uitgevoerd en ben er blij mee.
Ik probeer al een poosje de volledige manual te downen van 5 mb maar die blijft telkens steken.
Ik neem aan dat dat een uitgebreidere is als wat we normaal in doos kregen ?
Het is gelukt,in ieder geval.
Ik heb de softreset uitgevoerd en ben er blij mee.
Ik probeer al een poosje de volledige manual te downen van 5 mb maar die blijft telkens steken.

Ik neem aan dat dat een uitgebreidere is als wat we normaal in doos kregen ?
wireless zuipt ook aardig wat accuT i M schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:59:
Prachtig toestel, maar wat een waardeloze accuduur. Ik heb mijn toestel opgeladen vanmiddag en om 5 uur van de lader afgehaald. Het is nu bijna 10 uur en hij staat alweer op 77% en dan heb ik 0 minuten gebeld en ongeveer 30 berichten ontvangen en verstuurd.
Dat kan toch nietWel heb ik constant bluetooth aanstaan voor de carkit in de auto, maar dan nog.
Kan ik dit ding op een of andere manier flashen ZONDER windows? Ik zit op een mac, en ik heb het geprobeerd via Parallels in XP en W7, en hoewel activesync normaal werkt, kan ik niet flashen (Error 266: timeout als de telefoon reboot naar het 3-kleuren scherm) Wordt ik erg verdrietig van aangezien mijn windows machine een kapotte voeding heeft.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Dit topic is gesloten.