Ja en het kan alsmaar langer duren, net dacht ik... o o die blijft hangen op die polshartslagmeter ofzo of op de dia negatief recorder. Maar nu gaat het iets sneller gelukkig.Leon- schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:27:
Verslavend zo'n hunt, 3 kwartier geleden wilde ik al naar bed gaan ...
Het voorraadindicatiesysteem werkt iig weer.
Voordat je het weet is het alweer lichtLeon- schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:27:
Verslavend zo'n hunt, 3 kwartier geleden wilde ik al naar bed gaan ...
Zo ging het hier toen ook dacht van heel even kijken werd de gehele nacht
Nog mensen die specifiek ergens op wachtten? Of is iedereen, net als ik, gewoon aan het kijken of er iets leuks tussenzit
Denk dat het komt door de hoge prijs opeens, dat die camera zo lang blijft staan.
EDIT: Ben specifiek op in-ear doppies aan het wachten
[ Voor 27% gewijzigd door DJDarkByte op 25-11-2009 01:30 ]
Precies!noks schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:29:
Nog mensen die specifiek ergens op wachtten? Of is iedereen, net als ik, gewoon aan het kijken of er iets leuks tussenzit
Verwijderd
Hier zijn er ook veel van volgens mij. want je kan er nu wel 4 bestellen. Dat is bij de meeste dingen die voorbij komen niet zo ..
gelukkig bleef ie vorige keer wel rond 4 uur echt hangen op zo'n babydraagrugzak volgens mij. en toen ging ie om half negen weer door... toen ik net wakker was :-DMabili schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:29:
[...]
Voordat je het weet is het alweer licht
Zo ging het hier toen ook dacht van heel even kijken werd de gehele nacht
Zit te kijken naar een goedkope LCD-TV. Weet iemand of die de afgelopen tijd op iBOOD geweest is?
Een koffiemachine van Saeco zal wel welkom zijn, Die is net geweest en heb ik totaal gemistnoks schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:29:
Ik vraag me af, ze gaan nog met van die coupons gooien via twitter/ibood --- doen ze dit voor een eerder langs gekomen product of komt er toch (hopelijk) nog iets nieuws langs...
Er is een 32" LED tv van Samsung langsgekomen voor 599BvDorp schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:31:
Zit te kijken naar een goedkope LCD-TV. Weet iemand of die de afgelopen tijd op iBOOD geweest is?
Waar vui zit, zit geen glans!
Gaat lekker hier qua refreshes, ze hebben idd wat start probleempjes gehad maar het loopt nu lekker. Jammer genoeg nog geen mooi reciever+speaker setje gezien!!!
Er was een samsung TV van ~1100 voor 600 ofzo, voor 10 secondenBvDorp schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:31:
Als die camcorder er over 10 minuten nog staat ga ik naar bed
. Best verslavend dit eigenlijk!
Het eerste artikel was een 32" Samsung Led tv voor 599BvDorp schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:31:
Verwijderd
Forums liggen er weer uit.
LCD TV zijn er wel een aantal voorbij gekomen. Voornamelijk grote..
LCD TV zijn er wel een aantal voorbij gekomen. Voornamelijk grote..
zoals ook al bij je gallery gepost onedayflyNuhvok schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:30:
Denk dat het komt door de hoge prijs opeens, dat die camera zo lang blijft staan.
Verwijderd
er komen soms wel nieuwe poducten langs die niet bij een normale ibood van de dag zijn geweest maar t meeste is inderdaad spul wat over is
Ik zoek eigenlijk HD readytje v 32 inch voor 300eu voor de slaapkamer, enne eindelijk een archos 5 zou ook leuk wezen na de annulering v laatst
Dan heb je de eerste aanbieding vanavond gemist, een 32inch samsung led-tv voor 599BvDorp schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:31:
Devolo dLAN Audio extender Starter Kit
€ 29,95
€ 29,95
Devolo dLAN Audio extender Starter Kit
€ 99,95
Nu! € 29,95 + (5,95)
€ 99,95
Nu! € 29,95 + (5,95)
Voorraadsysteem is echt een lachertje. Klopt geen zak van
dat wordt morgen een leuke dag op werk.
als die camera niet snel op raakt dan ga ik maar slapen en dromen dat er morgenochtend een 50" full hd voor een habbekrats wordt aangeboden * JaWa wish
als het een harmony 895 met extra Ir receivers was dan had ik het genomen
als die camera niet snel op raakt dan ga ik maar slapen en dromen dat er morgenochtend een 50" full hd voor een habbekrats wordt aangeboden * JaWa wish
als het een harmony 895 met extra Ir receivers was dan had ik het genomen
[ Voor 15% gewijzigd door JaWa op 25-11-2009 01:36 ]
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
Van mij mag nog steeds de Yamaha V465 Receiver langs komen en /of de Harman HKTS11 Speakerset...Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:32:
er komen soms wel nieuwe poducten langs die niet bij een normale ibood van de dag zijn geweest maar t meeste is inderdaad spul wat over is
gaan ze weer met die afstandbediening... die zal heel snel gaan
Harmony 885
edit; rugzak
[ Voor 31% gewijzigd door BastiaanCM op 25-11-2009 01:35 ]
Verwijderd
Die afstandsbediening is wel goedkoop zeg!
edit: was...lol
edit: was...lol
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 01:35 ]
Nou, die rugzak gaat nog wel een tijdje duren denk ik zo... Wie wil dat nou hebben
Ziet er best goed uit imoNuhvok schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:35:
Nou, die rugzak gaat nog wel een tijdje duren denk ik zo... Wie wil dat nou hebben
ach ziet er nog best peppie uit voor een rugzak en zat mensen met ipod. valt best mee denk ik..Nuhvok schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:35:
Verwijderd
Hallo! "MADE FOR I-POD"... het is niet zomaar een rugtas...Nuhvok schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:35:
Rugzak staat er nu al 3 minuten. Vind ik best lang XD !
Verwijderd
slow chat ftw 
edit: word ook niet vrolijk van die rugzak
edit: word ook niet vrolijk van die rugzak

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 01:38 ]
Er klopt geen zak van die indicator, wel?
LOL... Al 11 pagina's met reacties in een klein uurtje...
jemig.. begint het net winter te worden.. komen ze met zonnebrillen
ik heb die rugzak overigens, voor dat geld prima kwaliteit, ook zonder ipod
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Jugh, lelijke zonnebril
. Oldschool!
lol damn * JaWa remembers the good'ol days met stufi.. vooral ook gebruiken om gadgets aan te schaffendesp schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:36:
Voordeel dat de stufi net binnen is.
w00t een rayban zonnebril... wth moeten we daar nou weer mee
Verwijderd
Heb hiervoor speciaal een account aangemaakt. Dan heb ik ook wat te doen tijdens de hunt heheSkevdude schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:38:
LOL... Al 11 pagina's met reacties in een klein uurtje...
Ik vind 'em best vet, in de zomerYannickH schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:38:
w00t een rayban zonnebril... wth moeten we daar nou weer mee
Rugzakken made for ipod is zoals een kaartje aan je voordeur hangen waar je juwelen zijn veborgen in huis. Hou je ipod gewoon in je broekzak...
En heb toevallig deze maand ook nog ff volle lening aangezet. waarom mag god weten.JaWa schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:38:
[...]
lol damn * JaWa remembers the good'ol days met stufi.. vooral ook gebruiken om gadgets aan te schaffen
gelukkig werkt het allemaal wilde de fotoframe bestellen maar die was extreem snel uit verkocht. net zoals de harmony dat wat het record denk ik.
3 Doors Down FTW... lekker rocken en f5en... en tweakers spammen natuurlijk
Je had een voorgevoel over een hunt
?
Verwijderd
iddVerwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:34:
[...]
Van mij mag nog steeds de Yamaha V465 Receiver langs komen en /of de Harman HKTS11 Speakerset...
trouwens die tas en die bril zijn ook snel weg:P
hopelijk ook wat ps3 spelletjes kan ik uitdelen met kerst...
Twijfel over de bril ;P vind hem wel cool
Als ik maar lang genoeg wacht maakt het mn keus makkelijker
exactly my point... het REGENT.. het WAAIT... en de sint komt binnekort langs... winter dus.. die
Panasonic Netwerk Camera voor binnen en buiten gebruik met PoE
€ 199,95
€ 199,95
Bedankt voor het bestellen op iBOOD.com!
Je bestelling is geslaagd en je zult per e-mail een bestelbevestiging toegestuurd krijgen.
We wensen je veel plezier met je iBOOD aankoop!
bril dus
Je bestelling is geslaagd en je zult per e-mail een bestelbevestiging toegestuurd krijgen.
We wensen je veel plezier met je iBOOD aankoop!
bril dus
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Duur product, gaat lang duren (gok ik)
een security camera wat moet je daar mee
. big brothers ofzo
Voelde t aan mn water:
Panasonic Netwerk Camera voor binnen en buiten gebruik met PoE
€ 199,95
best leuk maar nog te duur voor veredeld webcammetje
Wat heeft het voor nut om de producten hier te posten met de prijs die iBood er nu voor vraagt? Ik zie liever dat mensen de prijzen posten die iBood hanteerde VOOR de hunt..
Valt meeNuhvok schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:41:
Duur product, gaat lang duren (gok ik)
ik heb ook zo'n vermoeden...
dit topic is echt een uitkomst
weg met de verveling !
dit topic is echt een uitkomst
Acer 23 inch Full HD Breedbeeld TFT Flatscreen met DVI en HDMI
€ 159,95
€ 159,95
€ 159,95
is net al geweest dacht ik
€ 159,95
is net al geweest dacht ik
Jups! Dit wordt een lange... tijd voor een vragenrondje wie heeft wat al besteld?! ik alleen de weegschaal
maargoed ding komt wel van pas voor mijn training..
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Volgens mij is het een andere.
Volgens mij is het een andere.
[ Voor 21% gewijzigd door BastiaanCM op 25-11-2009 01:43 ]
€ 249,95
Nu! € 159,95 + (8,95)
€ 249,95
Nu! € 159,95 + (8,95)
waarom in godensnaam zo'n neppe 23"
die zijn awkward ... 24" ftw!
Schiet nou maar op met die in-ears! Ik wil naar bed
!
Heb hier 26 en 24 staanYannickH schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:42:
waarom in godensnaam zo'n neppe 23"die zijn awkward ... 24" ftw!
Waar vui zit, zit geen glans!
hehe alleen nog maar nerds online..
die ray ban bril voor 50 euro die bleef een tijdje staan... maar hooo een netwerk camera voor 200 euro die was zo weg..
die ray ban bril voor 50 euro die bleef een tijdje staan... maar hooo een netwerk camera voor 200 euro die was zo weg..
Dit topic is gesloten.
Let op:
iBood hunt : leuk. Off topic slowchat : niet leuk. Hou het gezellig, dan houden wij het topic open. Praten over je aankoop, je twijfelkoop, je miskoop. Best. Zo lang het maar enige inhoud heeft of verband met de iBood. Is het ding niks? Heb je 'm zelf ook en bevalt 'ie? Allemaal prima.
Wat ik gewoon niet meer wil zien zijn die one-liners met gezeur om de volgende en andere off-topic prut. Wat boeit het dat je een biertje gaat pakken? Mensen, dit is het Shopping forum, niet de HK! Ja, we kijken allemaal naar het balkje. Ja, we hebben allemaal al een mooie bril en een Saeco Talea Ring Plus Volautomatische Koffie en Espresso machine nieuwste editie en andere mooie aanbiedingen. Dan hoef je echt niet te posten dat het balkje een millimeter is verschoven.
iBood hunt : leuk. Off topic slowchat : niet leuk. Hou het gezellig, dan houden wij het topic open. Praten over je aankoop, je twijfelkoop, je miskoop. Best. Zo lang het maar enige inhoud heeft of verband met de iBood. Is het ding niks? Heb je 'm zelf ook en bevalt 'ie? Allemaal prima.
Wat ik gewoon niet meer wil zien zijn die one-liners met gezeur om de volgende en andere off-topic prut. Wat boeit het dat je een biertje gaat pakken? Mensen, dit is het Shopping forum, niet de HK! Ja, we kijken allemaal naar het balkje. Ja, we hebben allemaal al een mooie bril en een Saeco Talea Ring Plus Volautomatische Koffie en Espresso machine nieuwste editie en andere mooie aanbiedingen. Dan hoef je echt niet te posten dat het balkje een millimeter is verschoven.