Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
ik vind 't erger dat je de hele map doorgaat omdat je een ac130 zag liggen.. om vervolgens te zien dat hij op een container of huis ligtVerwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 14:43:
niets zo erg als een tegenstander die je care package afpakt.. in dit geval een chopper gunner waarmee je zelf ook nog 3 x wordt gesnaaid!

die killstreak gebruik ik niet meer, voor mij werkt Harrier, AC 130 en dan Tactical Nuke 't best
gewoon killen tot die harrier, als je airstrike goed gaat krijg je die AC 130 en daarmee trap jejezelf wel omhoog naar die 25 kills
Vind ik toch knap, aangezien de killstreak reward kills niet meetellen in de rest van de killstreak?Abbadon321 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 15:02:
[...]
ik vind 't erger dat je de hele map doorgaat omdat je een ac130 zag liggen.. om vervolgens te zien dat hij op een container of huis ligt![]()
die killstreak gebruik ik niet meer, voor mij werkt Harrier, AC 130 en dan Tactical Nuke 't best
gewoon killen tot die harrier, als je airstrike goed gaat krijg je die AC 130 en daarmee trap jejezelf wel omhoog naar die 25 kills
Volgens mij doen ze dat wel, maar alleen als je ze krijgt in hetzelfde leven als je die killstreak hebt gehaald.JeRyZ schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 15:10:
[...]
Vind ik toch knap, aangezien de killstreak reward kills niet meetellen in de rest van de killstreak?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Hmm. Inderdaad net toch maar even opgezocht en vanuit care packages niet, inderdaad de streak zelf wel.g0tanks schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 15:13:
[...]
Volgens mij doen ze dat wel, maar alleen als je ze krijgt in hetzelfde leven als je die killstreak hebt gehaald.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dat juist eruit hadden gehaald om farming eruit te halen?
@SCIxX
Dan zit daar mijn probleem denk ik, heb zelf de Pave Low
[ Voor 7% gewijzigd door jeryz op 28-11-2009 15:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=22JdpIAOEQc
en je kan in afghan in een steen kruipen
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2009 15:50 ]
Het kan erger xDVerwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 14:43:
niets zo erg als een tegenstander die je care package afpakt.. in dit geval een chopper gunner waarmee je zelf ook nog 3 x wordt gesnaaid!
Had gister een care pakage
Die gooide ik op een plek waar weinig vijanden zaten, ding valt op de kop van een kammaraad, ik lag al helemaal dubbel en lagte hem uit op steam xD, nja god straft direct en dat ding stuiterd over naar mijn kop en natuurlijk ga ik ook dood.
Waarna het een chopper gunner blijkt te zijn die ons allemaal afknalt omdat de vijand hem van ons jatte xD

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
domination, je staat 192 - 120 voor
Een idioot zit alleen maar te campen, je hele leeghoofd team blijf er maar langs rennen, dus die kerel heb killstreak van 11, ac130, zit ie nog rustig iedereen af te maken, en dan opeens 25 kills -_-
nuke bom en je hebt verlorren
Ik kwam hem vandaag ook tegen. Na 3x proberen kreeg ik die gast in die steen wel dood. Erg matig in ieder geval.Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 15:49:
Nu al glitches
http://www.youtube.com/watch?v=22JdpIAOEQc
en je kan in afghan in een steen kruipen
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Intruder schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 17:08:
[...]
Het kan erger xD
Had gister een care pakage
Die gooide ik op een plek waar weinig vijanden zaten, ding valt op de kop van een kammaraad, ik lag al helemaal dubbel en lagte hem uit op steam xD, nja god straft direct en dat ding stuiterd over naar mijn kop en natuurlijk ga ik ook dood.
Waarna het een chopper gunner blijkt te zijn die ons allemaal afknalt omdat de vijand hem van ons jatte xD
Je kan me toevoegen (Vegas NL) - ben net klaar met SPxPhantom schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 09:37:
Ik kom er net achter det het free-gold weekend is, komt mooi uit... iemand spec ops doen?
Op de 360 uiteraard..
Verwijderd
Thanks.Gunner0616 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 12:16:
[...]
De beste manier om dat te doen is een tv kaart in je computer, xbox aan je computer dan op je computer opnemen. Teminste dat is wat mij verteld is (ik heb geen tv kaart).
Nog 1 vraag. Hoe kan je het snelste cold blooded pro halen? gewoon choppers uit de lucht knallen?
hmm weet het al.. stinger.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2009 18:48 ]
[ Voor 13% gewijzigd door -Edwin- op 28-11-2009 19:05 ]
Meestal is dat als je los de serial koopt. Als jij MW2 koopt met doosje etc en hij werkt niet kan je er gewoon mee terug. Of iig contact opnemen met Activision.-Edwin- schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 18:40:
Graag zou ik MW2 willen kopen. In de pricewatch zie ik dat hier 10 minuten vandaan lopen de goedkoopste te krijgen is, namelijk MW2 voor de PC voor €34,99 bij Gamersland. Echter heb ik verhalen gehoord dat er nogal wat neppe serials rondzwerven. Heeft iemand ervaring met MW2 bij Gamersland of lijkt het jullie verstandig dat ik het daar koop? Of is het toch beter om €15,- meer bij de MM te betalen?
En daarnaast staat op de site dat het wel de Engelse versie is, maar dit maakt niet uit toch als je het bijvoorbeeld online wilt spelen e.d.?Griffin schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 18:52:
[...]
Meestal is dat als je los de serial koopt. Als jij MW2 koopt met doosje etc en hij werkt niet kan je er gewoon mee terug. Of iig contact opnemen met Activision.
Nope, keb ook de Engelse versie binnengekregen vandaag en het ging super-Edwin- schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 18:56:
[...]
En daarnaast staat op de site dat het wel de Engelse versie is, maar dit maakt niet uit toch als je het bijvoorbeeld online wilt spelen e.d.?
ik heb hem gepre orderd bij gamersland (versie van 35 euro) gewoon netjes op 10 november binnen gekregen, goede serial geen gezeur.-Edwin- schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 18:40:
Graag zou ik MW2 willen kopen. In de pricewatch zie ik dat hier 10 minuten vandaan lopen de goedkoopste te krijgen is, namelijk MW2 voor de PC voor €34,99 bij Gamersland. Echter heb ik verhalen gehoord dat er nogal wat neppe serials rondzwerven. Heeft iemand ervaring met MW2 bij Gamersland of lijkt het jullie verstandig dat ik het daar koop? Of is het toch beter om €15,- meer bij de MM te betalen? Op de site van Gamersland staat wel dat het de Engelse versie is. Maar ik kan gewoon met die in Nederland online spelen toch?
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Mooi, ik denk dat ik er maandag (of heel misschien morgen) maar heen gaIntruder schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:36:
[...]
ik heb hem gepre orderd bij gamersland (versie van 35 euro) gewoon netjes op 10 november binnen gekregen, goede serial geen gezeur.
Mooi, ik zie nu geen reden meer om het bij de MM te kopen. Is er trouwens nog wel verschil met de ''Nederlandse'' versie?rCk schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:27:
[...]
Nope, keb ook de Engelse versie binnengekregen vandaag en het ging super.
[ Voor 32% gewijzigd door -Edwin- op 28-11-2009 20:10 ]
Dat is waar, maar als je om de miuuut wordt neer gemaaid zit er niet zoveel lol in haha. Moet toch echt gaan oefenen!Fist schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 14:24:
Ach maak je niet druk om je ratio. Zolang je het nog leuk vindt om te spelen lijkt mij het prima toch
Verwijderd
Wat tips:Badie schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 20:16:
[...]
Dat is waar, maar als je om de miuuut wordt neer gemaaid zit er niet zoveel lol in haha. Moet toch echt gaan oefenen!
1.Vermijd open gebieden, ga altijd via gebouwen, vaak kom je dan ook nog een camper/sniper tegen die je even snel kan knifen
2.Probeer zoveel mogelijk gecrouched te lopen en vooral niet rushen
3.Kijk altijd goed rond
4.Als je iemand hebt neergeschoten gelijk wegrennen, als je blijft staan word je vaak ook binnen enkele seconden neerschoten
Daarom zei ik zolangBadie schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 20:16:
[...]
Dat is waar, maar als je om de miuuut wordt neer gemaaid zit er niet zoveel lol in haha. Moet toch echt gaan oefenen!
Verwijderd
en dan als ze het hoekje om komen nog even snel knifed
Heb wel wat lag af en toe dat is wel irritant terwijl ik gewoon all streepjes heb.
Verder heb ik laatst de modus demolition ontdekt. Verbazingwekkend leuk!
Ja...vier groene streepjes is geloof ik 100 ping of lager. Normaal join je niet eens servers van 100 ping, maar met MW2 moet je blij zijn met 100 ping.... Ik hoop stiekem elke dag dat er dedicated servers komen.Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 20:51:
Speel nu ook veel MP ben er een beetje verslaafd aan geworden, vind dat ik het me best goed afgaat, als je bovenstaande een beetje aanhoud dan maak je goede punten. Vind het wel leuk als je ze aan hoort komen
en dan als ze het hoekje om komen nog even snel knifed![]()
Heb wel wat lag af en toe dat is wel irritant terwijl ik gewoon all streepjes heb.
Ik vraag me altijd af hoe console spelers hier geen last van kunnen hebben? Is het zo dat ze niet beter weten, en het verschil misschien niet eens voelen tussen 20 of 100 ping? Ik lees namelijk regelmatig dat ze vertellen hoe ze op bv de xbox nooit lag hebben, terwijl ze dat juist altijd hebben met een p2p matchmaking systeem. Misschien zijn wij als FPS gamers op het PC platform wat gevoeliger hiervoor, omdat het al meer dan 10 jaar lang wél kan met dedicated servers?
Life is what you others make it.
Misschien komt dat omdat je op de pc sneller op dingen reageert doordat je jezelf bijv snel om kan draaien en sneller kan richten (behalve de echte pro's dan misschien, maar daar heb ik geen verstand van)falling_down schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:28:
[...]
Ja...vier groene streepjes is geloof ik 100 ping of lager. Normaal join je niet eens servers van 100 ping, maar met MW2 moet je blij zijn met 100 ping.... Ik hoop stiekem elke dag dat er dedicated servers komen.
Ik vraag me altijd af hoe console spelers hier geen last van kunnen hebben? Is het zo dat ze niet beter weten, en het verschil misschien niet eens voelen tussen 20 of 100 ping? Ik lees namelijk regelmatig dat ze vertellen hoe ze op bv de xbox nooit lag hebben, terwijl ze dat juist altijd hebben met een p2p matchmaking systeem. Misschien zijn wij als FPS gamers op het PC platform wat gevoeliger hiervoor, omdat het al meer dan 10 jaar lang wél kan met dedicated servers?
Zijn er hier meer mensen met dit probleem ? Mijn collega heeft het maar 1 a 2 seconden, maar bij mij komt het eerder in de buurt van een minuut....
Zodra het voorbij is kan ik weer normaal in de menu's klikken, tijdens die ene minuut gaat ook dit extreem traag
Verwijderd
Ik kan dan gewoon 1-3 seconden even niets doen. Daarna gaat het over.Renkie schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:52:
Ik draai MW2 op mijn pc, het spel zelf loopt perfect. Alleen als ik het spel start vertraagt het spel bijna een minuut lang vanaf het moment dat steam de melding geeft dat je steamfriends etc kunt bereiken via een toetsencombinatie.
Zijn er hier meer mensen met dit probleem ? Mijn collega heeft het maar 1 a 2 seconden, maar bij mij komt het eerder in de buurt van een minuut....
Zodra het voorbij is kan ik weer normaal in de menu's klikken, tijdens die ene minuut gaat ook dit extreem traag
Wel heb ik ondertussen een programma gedownload, GameBooster, wat mij van een crashprobleem bij het laden van multiplayer maps afhielp (heb ook anti-aliasing maar uitgezet, dus weet niet 100% zeker of het door dat programma komt, maar maps laden ook sneller dus ik denk het wel), misschien dat dat je hier ook vanaf helpt
Zijn er meer mensen op pc die last van hun ogen krijgen van codmw2 ?
Net even mw1 gespeeld , en was veel rustiger voor ogen .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Kan niet, kills uit carepackages tellen niet mee, heb het zelf al geprobeerd.-LvD- schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:18:
Ik was net een potje aan het spelen, er was een gozer die haalde een 8 kill streak, dropt een emergency airdrop, krijgt een ac130 en een choppergunner, gebruikt ze na elkaar om een 25 killstreak te krijgen, dropt een nuke en klaar was het potje. nou lees ik overal dat de kills die je maakt met dingen uit carepackages niet tellen voor je killstreak, maar in dit geval was het dus wel zo, telt het dan alleen voor een nuke of is het een update?
Maakt niet uit of het om een nuke gaat of niet.
Hoogstens dat zn eerste killstreak emergency airdrop was en hij ook bij 13 een AC130/Gunner had en dan nog misschien een stealthbomber op 11 ofzo
Verwijderd
Verwijderd
Die grenade launchers zijn gewoon triest. Killstreaks moet je verdienenVerwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:40:
Ik vind dat ze dat soort dingen maar eens moeten inperken. Daarnet zaten er een paar in de chat te zeiken over skilloze mensen die de grenadelauncher gebruiken ( wat maakt het uit, dood is dood) maar een paar van die gasten zitten vervolgens wel vanuit de lucht te killen. Alsof dat zoveel skill vereist. Eerst moet je wel die killstreak halen natuurlijk maar vervolgens heb je in een paar mappen zoals Highrise of scrapyard alle gelegenheid om kills te maken. Voordat ik mijn stinger heb gepakt ben ik al neergeschoten. Soms hangen er 2 heli's en een harrier tegelijk in de lucht. Bij ruimere maps zoals wasteland haal je ze makkelijk uit de lucht maar op die kleine maps mogen ze van mij verdwijnen.
Die 1-3 sec is bij mij dus 30-60... Programma helpt niets.Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:59:
[...]
Ik kan dan gewoon 1-3 seconden even niets doen. Daarna gaat het over.
Lag op een Xbox360 merk je echt wel, als er sprake van is.falling_down schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:28:
[...]
Maar na ongeveer 2 dagen speeltijd moet ik zeggen dat het incidenteel voorkomt.
Zo 'blind' zijn "we" nou ook weer niet op een console.
Inmiddels bijna level 50, en ik moet zeggen, ik word verdraaid eindelijk wat beter.
K/D opgewerkt van 0,41 naar 0,74. Het wordt nog eens wat.

Ik heb óók de pc versie, omdat zoonlief de Xbox ook wel eens claimt.
Dat gaat me minder goed af merk ik. Toch gewend aan de controller van de Xbox.
Naast het feit dat ik enorm moet wennen aan het besturen via muis en TB, is er ook meer lag dan op de Xbox.
Vandaag een goede vergelijking gehad omdat we tegelijkertijd zaten te gamen.
Iemand een tip voor een goede combi muis en TB?
Op de pc word ik er knettergek van zo traag en TE laat ik ben.
Ga het leger fijn vertellen dat granaat werpers triest zijnVerwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:53:
[...]
Die grenade launchers zijn gewoon triest. Killstreaks moet je verdienen

Het enige trieste is een persoon die er over gaat zijken..
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Deze dingen zijn nou eenmaal unbalanced, en dat betekent dat het het spel verpest voor degene die hiervan slachtoffer wordt.
Wat is er nou vervelender dan jouw 24 kills killstreak verloren zien gaan doordat iemand even met een grenade launcher 5 meter mist maar jou toch nog killed.
Dayuum heeft dus duidelijk een punt.
Jouw reactie met domme vergelijkingen en vele spelfouten vind ik ook niet iets dat op tweakers thuis hoort, maar goed...
De spanning zit er aardig in in het spel voor zover ik die meekreeg. Kijk er erg naar uit om bv. een PS3 of Xbox360 te halen en het spel te spelen!
Is hier een reden voor? (anders dan de puntjes voor het pakken van A/C)
Het lijkt mij slimmer dat 1 a 2 man de A/C vlag pakt en de rest gaat proberen B in handen te krijgen. Ook de tegenpartij werkt zo, ik kan bijna altijd B wel pakken zonder tegenstand. Ikke niet begrijp!
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ze zijn makkelijk te ontwijken, als iemand richt richten ze meestal op je buik/borst.. als je een stap opzij doet komt de granaat ergens 6 meter achter je terecht.Michaelslijpkop schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:18:
Er mag best over dingen als grenade launchers gezeikt worden.
Deze dingen zijn nou eenmaal unbalanced, en dat betekent dat het het spel verpest voor degene die hiervan slachtoffer wordt.
Wat is er nou vervelender dan jouw 24 kills killstreak verloren zien gaan doordat iemand even met een grenade launcher 5 meter mist maar jou toch nog killed.
Jouw reactie met domme vergelijkingen en vele spelfouten vind ik ook niet iets dat op tweakers thuis hoort, maar goed...
Ze duren eeuwen om te herladen, dus als iemand je mist zijn ze genaaid.
Je krijgt maar 2 granaten per wapen. (meer met scavanger).
Als anderen jouw er mee verslaan, waarom gebruik je hem zelf dan niet gewoon... Fijn dat iedereen het kut vind, je maakt er wel mooi kills mee.
--
Ik heb zelf trouwens nog niet zo heel veel last gehad van de splashdamage

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Hehe, bijna iedereen loopt het parcours zo af: ik volg sinds kort ook jouw strategie en niet omdat ik het las op GoTbeany schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:23:
Ik speel voornamelijk Domination, en wat mij opvalt is dat bij de start van een ronde alle teamgenoten naar A of C gaan(afhankelijk van aan welke kant we beginnen). Ik ben bijna altijd de enige die direct voor B gaat(aangezien B vaak de sleutel tot het winnen van het potje is).
Is hier een reden voor? (anders dan de puntjes voor het pakken van A/C)
Het lijkt mij slimmer dat 1 a 2 man de A/C vlag pakt en de rest gaat proberen B in handen te krijgen. Ook de tegenpartij werkt zo, ik kan bijna altijd B wel pakken zonder tegenstand. Ikke niet begrijp!
Iets compleet anders; naarmate 'k vorder in de challenges, vrijspelen van attachments etc, vind 'k t steeds moeilijker kiezen welke set-up het beste is... Wat het eigenlijk frustrerend en plezant maakt tegelijkertijd.
Ik ben geen übergamer, mijn xp's tikken rustig aan, het is altijd spannend wat je gaat krijgen en soms een aangename verrassing als je plots iets krijgt.
Top game! Alleen spijtig van de lag's en die 'tig ms die we verliezen... Dedicated Server, anyone
Tja, één kill tekort komen voor een tactical nuke is inderdaad vervelend, maar 't heeft verder niks met de granaatwerper te maken. Bovendien zijn die krengen helemaal niet overpowered. Het kost je namelijk een attachment, je hebt maar twee granaten en moet na elk schot lang herladen. Als ze al onevenredig sterk waren, geldt alsnog dat iedereen ze mee kan nemen, waardoor het spel weer uitgebalanceerd wordt. In de praktijk heeft echter bijna niemand zo'n ding, om de simpele reden dat ze helemaal niet zo sterk zijn als wordt beweerd.Michaelslijpkop schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:18:
En ja, 't is inderdaad zo dat het wapen weinig vaardigheid vereist en daardoor vooral geschikt is voor mensen die het er in de meeste duels niet al te goed vanaf brengen. Nou en? 't Is toch logisch dat die mensen dan voor een GL kiezen? Iedereen pakt de uitrusting die voor de huidige situatie geschikt is. Ik ga ook niet met een sniper rondwaggelen op Rust omdat ik dan pas 'echte skills' nodig heb. In CoD4 werd je voor van alles en nogwat uitgemaakt wanneer je Martyrdom gebruikte, een P90, een Grenade Launcher, Last Stand, Juggernaut, of een Frag Grenade. Sorry, maar ik probeer te winnen en het niet mijn taak, maar die van mijn tegenstander om me daarin dwars te zitten.
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Marcks schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:38:
[...]
Tja, één kill tekort komen voor een tactical nuke is inderdaad vervelend, maar 't heeft verder niks met de granaatwerper te maken. Bovendien zijn die krengen helemaal niet overpowered. Het kost je namelijk een attachment, je hebt maar twee granaten en moet na elk schot lang herladen. Als ze al onevenredig sterk waren, geldt alsnog dat iedereen ze mee kan nemen, waardoor het spel weer uitgebalanceerd wordt. In de praktijk heeft echter bijna niemand zo'n ding, om de simpele reden dat ze helemaal niet zo sterk zijn als wordt beweerd.
En ja, 't is inderdaad zo dat het wapen weinig vaardigheid vereist en daardoor vooral geschikt is voor mensen die het er in de meeste duels niet al te goed vanaf brengen. Nou en? 't Is toch logisch dat die mensen dan voor een GL kiezen? Iedereen pakt de uitrusting die voor de huidige situatie geschikt is. Ik ga ook niet met een sniper rondwaggelen op Rust omdat ik dan pas 'echte skills' nodig heb. In CoD4 werd je voor van alles en nogwat uitgemaakt wanneer je Martyrdom gebruikte, een P90, een Grenade Launcher, Last Stand, Juggernaut, of een Frag Grenade. Sorry, maar ik probeer te winnen en het niet mijn taak, maar die van mijn tegenstander om me daarin dwars te zitten.
Ik heb zelf mee gemaakt dat je met attack heli kills bij tellen voor de killstreak want ik kreeg gelijk emergency airdrop. Ik heb het idee dat ze soms wel mee tellen en soms niet. Ook vaak met predator uit care package had ik 2 kills en dan gelijk attack heli. Volgens mij moet je dan in dezelfde streak zijn en niet inzetten nadat je dood bent geweest.Relis schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:21:
[...]
Kan niet, kills uit carepackages tellen niet mee, heb het zelf al geprobeerd.
Maakt niet uit of het om een nuke gaat of niet.
Hoogstens dat zn eerste killstreak emergency airdrop was en hij ook bij 13 een AC130/Gunner had en dan nog misschien een stealthbomber op 11 ofzo
edit:
Oh kan zijn dat ze uit package niet tellen maar de echte rewards wel.
[ Voor 18% gewijzigd door Bulls op 29-11-2009 02:27 ]
Kijk, als het je echt dwars zit, organiseer je, open een apart topic en begin een petitie en dien die in bij Infinity Ward ofzo, maar hou er hier asjeblief een keer mee op.
Hetzelfde voor Campers, bunnyhoppers, rushers, knifers etc, open een apart irri-topic ofzo?
[ Voor 13% gewijzigd door Yor op 29-11-2009 02:50 ]
http://yor.minitroopers.com
Ik word ik trouwens ziek van al die hackers zoveel de laatste tijd,
de eerste week zag je ze al maar nu elke dag !
IW dat zoveel geld aan dit spel verdiend mag er wel snel eens wat aan gaan doen!!
en dan niet van die hackers met een "wallhack" maar die met alleen maar machinegun headshots.
Speelde hiervoor veel Rainbow Six: Vegas 2 en mis toch wel een beetje het gluren en schieten om de hoek etc. Jammer dat dat niet in MW2 zit. Nu moet je te vaak te ver uit je dekking en heb je een kogel te pakken. Verder tot nu toe weer top.
masq schreef op zondag 29 november 2009 @ 03:15:
Hoeveel cheaters hebben jullie al gezien dan? Ik pas 2 namelijk (waarvan 1 echt obvious)
Ben er al zo'n 4/5 tegengekomen en idd zoals Dejavu zegt: erg obvious en altijd in ground wardejavu023 schreef op zondag 29 november 2009 @ 03:34:
Echt wel dagelijks deze week en dan vooral bij groundwar (daar zijn meer frags tehalen)
en dan niet van die hackers met een "wallhack" maar die met alleen maar machinegun headshots.
Wou dat we een manier hadden om te votebannen ofzo

Verwijderd
Maak aub effe een lijstje met onderwerpen waar we het wel over mogen hebben op dit forum, hoef jij je niet meer zo te ergeren voortaan. Mijn oprecht excuus! Ik wist niet dat je hier alleen maar pluspunten van MW2 mocht melden.Yor schreef op zondag 29 november 2009 @ 02:49:
Zo, kunnen jullie nu eindelijk eens ophouden met dat gezeur over de grenade launcher? Bijna in elk topic over MW gaat het hier weer over.
Kijk, als het je echt dwars zit, organiseer je, open een apart topic en begin een petitie en dien die in bij Infinity Ward ofzo, maar hou er hier asjeblief een keer mee op.
Hetzelfde voor Campers, bunnyhoppers, rushers, knifers etc, open een apart irri-topic ofzo?
Ik vind het niet unbalanced. Je moet er heel wat voor opgeven, bijvoorbeeld een red dot sight, tevens wil je dan de extra explosieve damage wat je alleen kan nemen als je geen cold blooded of stopping power neemt. Ik gebruik zelf dan ook geen grenade launcher.Michaelslijpkop schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:18:
Dat is ook helemaal niet zo. Zolang je er wat meer bij zet dan alleen "launchers zuigen!1" mag je het er best over hebben.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 10:34:
[...]
Maak aub effe een lijstje met onderwerpen waar we het wel over mogen hebben op dit forum, hoef jij je niet meer zo te ergeren voortaan. Mijn oprecht excuus! Ik wist niet dat je hier alleen maar pluspunten van MW2 mocht melden.
Inderdaad. Kom het ook steeds vaker tegen op Ground War. Jammer dat je niet gewoon kan kicken, nu moet je er zelf uit om van die mensen af te komen.dejavu023 schreef op zondag 29 november 2009 @ 03:34:
Echt wel dagelijks deze week en dan vooral bij groundwar (daar zijn meer frags tehalen)
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
Dan neem je gewoon Bling en met Iron Sights is het ook prima te doen. Stopping Power Pro is niet eens nodig, een grenade launcher zelf is al sterk genoeg.SCIxX schreef op zondag 29 november 2009 @ 10:43:
[...]
Ik vind het niet unbalanced. Je moet er heel wat voor opgeven, bijvoorbeeld een red dot sight, tevens wil je dan de extra explosieve damage wat je alleen kan nemen als je geen cold blooded of stopping power neemt. Ik gebruik zelf dan ook geen grenade launcher.
Gaming muizen zijn er zat, ik ben zelf erg fan van de razer deathadder.DikkeDijk schreef op zondag 29 november 2009 @ 00:31:
Iemand een tip voor een goede combi muis en TB?
Op de pc word ik er knettergek van zo traag en TE laat ik ben.
hij is erg comfortabel en niet eens zo heel duur, daarbij zit er ook geen nutteloze DPI op waar je zoveel voor betaald.
maak jezelf niet gek met gaming toetsenborden, is pure luxe en geen must.. dat anti-ghosting cluster is overdreven, ik heb zelf jaren met het standaard microsoft keyboard 1.0a gegamed en nooit ergens last van gehad.
voor muismatten kun je het best voor steelseries kijken in de mediamarkt, voor 15,- heb je er volgens mij al eentje..
als je verdere vragen hebt kun je hier terecht.
[/offtopic]
imo moeten mensen niet zo zeiken over choppers enzo, als hun zover zijn met hun killstreak gaan ze net zo hard tekeer met hun choppers, vliegtuigen en atoombommen
Ik vind trouwens de choppergunnner 10x leuker dan de AC130 waar iedereen zo fan van is, met die AC heb je constant last van reloading en moet je weer switchen. En juist op het verkeerde moment is hij weer leeg en heeft ook nog eens vertraging met de projectilen. Daarbij komt nog een keer dat het veel te kort duurt. Nee geef mij maar lekker de chopper gunner.

Maar ik vind eigenlijk wel dat de killstreaks bij hardcore uitgeschakeld moeten zijn, want daar is het veel te overpowered. En dan zeggen sommigen wel dat het zogenaamd moeilijker is de streaks te halen, maar dat is niet waar, als je een goed plekje hebt dan haal je ze veel makkelijker omdat je niet een compleet magazijn leeg moet roppen per vijand. Je bent wel sneller dood als je gezien wordt dat wel.
[ Voor 27% gewijzigd door Bulls op 29-11-2009 12:30 ]
Verwijderd
ik zit als een gek op E te drukken als die op je springt maar het helpt allemaal niks, of hoort dat bij veteren dat je hem niet kan knifen?
Alsof je de hele tijd exclusief je grenade launcher gebruikt, stopping power werkt sowieso niet voor de grenade launcher, maar puur voor de gun waar die aanzit. Bling kost ook weer een slot voor een perks zoals scavenger etc.g0tanks schreef op zondag 29 november 2009 @ 11:17:
[...]
Dan neem je gewoon Bling en met Iron Sights is het ook prima te doen. Stopping Power Pro is niet eens nodig, een grenade launcher zelf is al sterk genoeg.
Kan wel, maar je moet juist NIET als een gek op E gaan rammen. Als hij je pakt, nog niks doen, en dan verschijnt in beeld 'press E' en precies dán moet je drukken. Dan knifed die en is de hond dood. Als jij het te vroeg doet knifed hij mis ofzo en heeft die hond jeVerwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:55:
kan iemand mij uitleggen waarom het onmogelijk is om een hond te doden als die eenmaal op je gesprongen is?
ik zit als een gek op E te drukken als die op je springt maar het helpt allemaal niks, of hoort dat bij veteren dat je hem niet kan knifen?
Je verliest dus je scope of je eerste perk. Ik vind niet echt dat de dingen die je ervoor moet opofferen nou weer zo goed zijn. Ik gebruik zelf nooit Scavenger, ik doe gewoon zuinig aan met m'n ammo, neem een secondary weapon mee of pak gewoon een ander wapen van de grond.SCIxX schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:57:
[...]
Alsof je de hele tijd exclusief je grenade launcher gebruikt, stopping power werkt sowieso niet voor de grenade launcher, maar puur voor de gun waar die aanzit. Bling kost ook weer een slot voor een perks zoals scavenger etc.
Ik wel, hoeveel kills maak jij per ronde dan met je grenade launcher? Als iemand opeens van dichtbij langskomt ben je alsnog dood. Mensen die tuben zie ik ook praktisch nooit bovenaan de lijst staan. Het geefti mo gewoon geen oneerlijk voordeel.g0tanks schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:52:
[...]
Je verliest dus je scope of je eerste perk. Ik vind niet echt dat de dingen die je ervoor moet opofferen nou weer zo goed zijn. Ik gebruik zelf nooit Scavenger, ik doe gewoon zuinig aan met m'n ammo, neem een secondary weapon mee of pak gewoon een ander wapen van de grond.
Tja, dat heb ik toch al gedaan? En nergens staat dat het hiet alleen over pluspunten mag gaan, maar doe jezelf eens een lol en check de modern warfare topics en verbaas jezelf eens?Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 10:34:
[...]
Maak aub effe een lijstje met onderwerpen waar we het wel over mogen hebben op dit forum, hoef jij je niet meer zo te ergeren voortaan. Mijn oprecht excuus! Ik wist niet dat je hier alleen maar pluspunten van MW2 mocht melden.
Elk topic staat weer vol ermee, de grenade launcher "n00btubers', hoe irritant campers wel niet zijn, dat er bunnyhoppers zijn, dat martyrdom kut is etc etc etc. Sorry hoor, maar ik weet dat onderhand wel en elke toevoeging van iemand die weer vindt dat er campers zijn, is imho overbodig.
http://yor.minitroopers.com
Verwijderd

Heb ik dan gewoon pech of misschien een bug? (nogal matchmaking poblemen op de pc).
Over noobtubers etc.. ze zijn verdomde irritant etc maar je zult ze nooit bovenaan zien staan gelukkig...
Ben zelf nogal een bunnyhopper op de pc dus ik mag eigenlijk ook niet zeuren over noobtubers,, maar als ik nog 1 kill voor me chopper-gunner nodig heb en ik kom er 1 tegen kan er wel eens een schreeuw of een vuist op de tafel komen=)
Om deze reden heb ik toch een grenade launcher attachment op mijn scar zitten.
Verder vindt ik het algemene skill level erg laag, ik sta 99% van de potjes ver bovenaan. Hier mis ik wel het competitie zodat je wel tegen high skilled mensen kan spelen.
Ook ben ik het er mee eens dat de killstreak rewards totaal overpowerd zijn in hardcore modus. De ene na de andere killstreak komt binnen. Wat erg vervelend kan zijn als de tegenstand weer een predetor missle op je hoofd neerlegd als je loopt rond te sneaken omdat je als laaste over bent in een potje CTF.
[ Voor 35% gewijzigd door koekkoek op 29-11-2009 14:42 ]
Plakje sempex boven zijn hoofd is gemakkelijker hoor...dannyreuser schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:37:
Ik erger me veel maar aan de mensen die met een riot shield ergens in een hoekje naast de HQ gaat zitten zodat je ze bijna niet kan killen. Tuurlijk kan het wel maar het kost gewoon meer tijd omdat je de juiste positie moet hebben en dichtbij moet staan om dat je dan op zijn hoofd kan schieten. En er is altijd wel iemand in de buurt die je dan weer van achter neerknald.
Om deze reden heb ik toch een grenade launcher attachment op mijn scar zitten.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Waar ik me dan veel meer aan erger is het hypocriete gedrag erover. Zit net wat HQ Pro potjes te spelen, begint er iemand van het andere team te mekkeren over een tuber bij ons, het 'omfgnoobtuberl2p' geneuzel.
Komt die gast na de respawn doodleuk zelf met een tube aanzetten
Of inderdaad iemand met een schild of tube noob noemen en met je chopper gunner uit een care package(!) 4 kills dus) het hele team 15x neermaaien, want dat is wel 'pro'? Ga toch fietsen.
Schiet iemand me naast de HQ neer, ik spawn, spray de muur waar ie zit, ben ik een 'noob sprayer'.. Had ie maar moeten bewegen! Door muren schieten is een aspect van het spel, rekening mee houden, niet lopen whinen, bitchen en moanen omdat je niet weet hoe je met de verschillende tegenstanders om moet gaan, dat is L2P!
[ Voor 0% gewijzigd door jeryz op 29-11-2009 15:05 . Reden: Typo's ]
Tja, je hebt altijd mensen die niet tegen hun verlies kunnen natuurlijk... Gewoon lekker blijven afknallenJeRyZ schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:04:
Launchers, shilden enzovoort heb ik me al overheen gezet. Het zit erin dus leg je erbij neer.
Waar ik me dan veel meer aan erger is het hypocriete gedrag erover. Zit net wat HQ Pro potjes te spelen, begint er iemand van het andere team te mekkeren over een tuber bij ons, het 'omfgnoobtuberl2p' geneuzel.
Komt die gast na de respawn doodleuk zelf met een tube aanzetten, wat willen zulke mensen nou?
Of inderdaad iemand met een schild of tube noob noemen en met je chopper gunner uit een care package(!) 4 kills dus) het hele team 15x neermaaien, want dat is wel 'pro'? Ga toch fietsen.
Schiet iemand me naast de HQ neer, ik spawn, spray de muur waar ie zit, ben ik een 'noob sprayer'.. Had ie maar moeten bewegen! Door muren schieten is een aspect van het spel, rekening mee houden, niet lopen whinen, bitchen en moanen omdat je niet weet hoe je met de verschillende tegenstanders om moet gaan, dat is L2P!
Ik kan er alleen maar om lachen eigenlijk, ik vermaakte me opperbest, beetje op zijn gebitch reageren... (want zo ben ik nou ook wel weer, worden ze alleen maar meer pissed van
[ Voor 50% gewijzigd door jeryz op 29-11-2009 15:21 ]
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Zo af en toe ook last van, de host vol 10 groen, en de rest 1 rood... Ik zou weleens willen weten hoe IWnet dat bekijkt met kiezen.psychodude schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:27:
Begin me langzamerhand toch zo te ergeren aan de shitty kwaliteit van hosts welk door het spel uitgekozen wordt. In de afgelopen 3 dagen gewoon keer op keer loop je enkel maar tegen hosts aan welk verschrikkelijk laggen. Het gehele multiplayer aspect wordt gewoon volledig onspeelbaar gemaakt >_>.
Maar ook dit is iets waarvan ik denk, meh, leave, regroup.
Dat is in dit geval geen fout van IWNet, maar begint wel zwaar irritant te worden. Soms duurt het dan veel te lang voordat er naar een nieuwe host gezocht wordt.JeRyZ schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:42:
[...]
Zo af en toe ook last van, de host vol 10 groen, en de rest 1 rood... Ik zou weleens willen weten hoe IWnet dat bekijkt met kiezen.
Maar ook dit is iets waarvan ik denk, meh, leave, regroup.
Gast host, zet torrents aan, hij geen lag, rest mega lag. Kleutertje maar denken dat hij goed is.
Kan in theorie op consoles ook voorkomen, alleen bij alle multiplayer spellen die ik op mijn PS3 speel heb ik dit effect nog nooit gezien.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ja, mee eens. En dan heb je ook nog eens die 'Disconnected' of 'Switching Hosts' Error.. Zwaar irritant. Ik weet niet hoe het op de PS3 is maar dat heb ik zo nu en dan wel op de PC.Nakebod schreef op zondag 29 november 2009 @ 16:42:
[...]
Dat is in dit geval geen fout van IWNet, maar begint wel zwaar irritant te worden. Soms duurt het dan veel te lang voordat er naar een nieuwe host gezocht wordt.
Gast host, zet torrents aan, hij geen lag, rest mega lag. Kleutertje maar denken dat hij goed is.
Kan in theorie op consoles ook voorkomen, alleen bij alle multiplayer spellen die ik op mijn PS3 speel heb ik dit effect nog nooit gezien.
Ja, als er een irritante camper zit die me 2 keer afknalt, dan pak ik ook gewoon mn tube en knal hem af. En hoor ze dan eens whinen ^.^JeRyZ schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:20:
Dat doe ik ook.
Ik kan er alleen maar om lachen eigenlijk, ik vermaakte me opperbest, beetje op zijn gebitch reageren... (want zo ben ik nou ook wel weer, worden ze alleen maar meer pissed van)
Wat ik wel echt ronduit kut vind is dat ik geen servers kan kiezen.
Nu kan ik geen server meer zoekend die 24/7 killhouse heeft (nou zit killhouse hier niet in, maar je snapt mn punt)!!!!!!!!
Hoe kunnen ze dat nou doen!?
@ hierboven;
Gast, loopt toch gewoon een FRS binnen.
Daar is ie 49.95. De goedkoopste is online 35euro maar dan moet je wachten. Daarna gaat het richting de 40 a 43 euro en bij die winkels moet je ook nog verzendkosten betalen.
Ik wilde niet wachten en voor die 10 a 7 euro dacht ik:
Ik pak mn fiets, rijd naar de winkel, koop hem, installeer hem en heb fun zonder wachttijd en bezorgtijd!
(en fun heb ik zeker
[ Voor 36% gewijzigd door ixl85 op 29-11-2009 17:22 ]
Ik denk ik wel! Mijn gamertag staat hieronder of de eerste in de Xbox 360 tabel in de TSxPhantom schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:24:
Iemand zin om rond 8 uur/ half 9 nog ff een paar potjes spec ops te doen op de 360?
Wel op Veteran he
Bij mij nog niet, maar die dual shottie's zijn echt freaking overpoweredSnappie88 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 01:03:
[...]
Vraag ik mij dus af he...
Ik speel met een vriendengroep van een mannetje of 5-10 (wisselt per game), en er is er dus één die altijd voor de meest OP combinatie gaat (dus in dit geval Akimbo + 2 shotguns), en altijd volhouden dat 't niet OP is en alles verdedigen (deed ie trouwens ook met 't gemis van dedicated servers, mods, lean, etc, etc, goedpraten), best irritant overigens
Zit er ook zo'n persoon in jullie speelgroepje?
Knife is gewoon leuk, je weet eigenlijk dat het over het algemeen je eigen schuld is wanneer je geknifed word en ik doe het zelf ook graag, de kunst is om het gewoon een tijdje te oefenen, gewoon een vlotte combo maken en dan het een beetje uitproberen, je gaat geheid veel dood maar je krijgt er snel genoeg lol in en dan lukt het met normale combo's ook
Snap alleen niet waarom ik telkens in van die zwakke teams kom zit je met een team van een paar 20/30/40 lvl vs 50/60 nu eindig ik vaak vrij hoog en heb ik bijna altijd killed most higher ranks maar leuk is anders als de rest van je team word geslacht!
Nee, bij Gamersland zijn er geen verzendkosten. En €15,- verschil vind ik toch aardig wat.ixl85 schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:20:
@ hierboven;
Gast, loopt toch gewoon een FRS binnen.
Daar is ie 49.95. De goedkoopste is online 35euro maar dan moet je wachten. Daarna gaat het richting de 40 a 43 euro en bij die winkels moet je ook nog verzendkosten betalen.
Ik wilde niet wachten en voor die 10 a 7 euro dacht ik:
Ik pak mn fiets, rijd naar de winkel, koop hem, installeer hem en heb fun zonder wachttijd en bezorgtijd!
(en fun heb ik zeker)
Da's ongeveer het duurste wat er is, en daar komt ook nog bij dat je geen doos etc krijgt..Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:09:
En via Steam aanschaffen ?
Ik heb een steamkey voor 30 euro, dus dat valt wel mee. Gewoon wat sites in de gaten houden.M4gick schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:13:
[...]
Da's ongeveer het duurste wat er is, en daar komt ook nog bij dat je geen doos etc krijgt..
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Ik bedoel op de steam site kopen, 60 euro daar... Zonder doos etc nogwel..SgtStrider schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:36:
[...]
Ik heb een steamkey voor 30 euro, dus dat valt wel mee. Gewoon wat sites in de gaten houden.
Verwijderd
waar had je die vandaan dan?SgtStrider schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:36:
[...]
Ik heb een steamkey voor 30 euro, dus dat valt wel mee. Gewoon wat sites in de gaten houden.
ga ik ook is ff kijkje nemen

Net ff gespeeld, was echt een van me beste games in een tijdje!
Maar wel verlore, helaas
PSN: MGFlexican.
Ik vind het persoonlijk zelfs een beetje overpowerd, zeker met die thermal vision/scope, dat je iedereen gloeiend wit ziet
Iemand de zelfde ervaring
Verwijderd
Net ook nog een cheater meegemaakt, binnen 4 minuten eindigde het met een nuke. Hij 34 kills, nummer 2 had er 2.
Gast, is die gozer clean? Waarom heel vaak een 360 draai en dan schiet ie unscoped raak:oFireBladeX schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:02:
Moet nog veel leren om net zo goed te worden als zzirGrizz , maar het komt al aardig in de buurt.
Dit topic is gesloten.
Probleemtopic PC-versie