"The two most common elements in the universe are hydrogen and stupidity."
Anoniem: 296472
Ik ergerde me al telkens dood tijdens de challenges voor de verschillende assault wapens.
Jammer maar helaas
automation fanboy
Anoniem: 296472
Ja OK met een sniper snap ik het nut nog wel kun je dichtbij ook makkelijk afknallen.Punkbuster schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:05:
AGOC is leip, ik speel er altijd mee, met een wa2000 ECHT PRACHTIG
Kijk maar eens hoe vaak er lui met een .44 de halve map over schieten, met alleen iron sights!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
PSN: Totumpaal
Dat snap ik, ben niet helemaal de weg kwijt hoor, maar dan moet je dus eerst 25 kills maken zonder zelf gekilled te worden. Ik bedoeld, hoe kan je ingodsnaam zo goed zijn? Of zijn de andere zo slecht?
Jajaja hier speelt iedereen op de PC en die vinden FPS op de console klote en blablabla.
Maar ik vind het gewoon veel fijner spelen. Lekker groot scherm, PS3 controller vind ik erg fijn (zelfde model als PS1 en 2) en vrijwel iedereen in mijn omgeving speelt het op de PS3, dus MP is dan een stuk leuker. Ik blijf het zeggen, ik vond FPS op een console ook niks, todat ik het gewoon ging proberen. Ik wil het niet eens meer op de PC spelen..
[ Voor 38% gewijzigd door Dj-sannieboy op 01-12-2009 15:23 ]
automation fanboy
Anoniem: 104511
edit: en ik vind het op de console zelfs leuker dan op de pc..
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 01-12-2009 15:19 ]
Anoniem: 307805

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 307805 op 01-12-2009 15:30 ]
Anoniem: 266471
Met een FragFX werkt het prima hoor net alsof je op pc speelt..Punkbuster schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:17:
Call of Duty moet je niet op een console spelen, mikken met een controller is als rukken met je linker hand.
automation fanboy
Anoniem: 326505
Ik hoor hier trouwens (bijna) alleen maar klachten over mw2 van pc gebruikers. Ik heb op de xbox nergens last van. Ik geloof best dat het op een pc beter richten is, maar is het al die problemen waard? Ik speel al fps sinds halo 1 op consoles en ben er compleet aan gewend. Buiten dat kost een xbox 200 euro en kan je de nieuwste spellen er op spelen. Wil je de nieuwste spellen op een pc blijven spelen moet je blijven upgraden.Punkbuster schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:17:
Call of Duty moet je niet op een console spelen, mikken met een controller is als rukken met je linker hand.
Nee, geef mij maar lekker de console. Die zijn er tenminste voor gemaakt om te gamen. Pc's zijn er voor afgestemd om te gamen.
Iedereen kan hem aanschaffen en net zo duur als ds3 dus eigen keusPunkbuster schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:23:
Ja, dat is wel mooi.. iedereen met een joy stick terwijl jij iedereen pwned met een muis. lekker fair.
... en al je tegenstanders een motoriekstoornis hebben...?Anoniem: 266471 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:21:
[...]
Met een FragFX werkt het prima hoor net alsof je op pc speelt..
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Op de pc is alles snel en heerlijk, met een muis en keyboard/ en adult movies op je 2de scherm. is alles gewoon veel mooier.
Ik ga nooit meer terug naar me console, alleen voor de Adventure en Football games.
automation fanboy
Nee hoor speel met veel gasten die een ds3 hebben die erg goed zijn ermee en niks minder.. Ben gewoon gewend om met muis te spelen altijd alleen maar op pc gespeeld en nu kan ik ook leuk meespelen op de ps3steveman schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:26:
[...]
... en al je tegenstanders een motoriekstoornis hebben...?
Daarom speelde ik ook nooit shooters op ps3.. altijd pc.. maar nu kan het net alsof ik op pc speel dus prima..Punkbuster schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:27:
Ik heb jaren lang op console FPS gespeeld, cod4,5. Maar vroeger ook Socom II op de PS2, het is leuk allemaal. maar je mist iets.
Op de pc is alles snel en heerlijk, met een muis en keyboard/ en adult movies op je 2de scherm. is alles gewoon veel mooier.
Ik ga nooit meer terug naar me console, alleen voor de Adventure en Football games.
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 266471 op 01-12-2009 15:30 ]
(Zit al hele dagen achter een bureau tegen een pc scherm te kijken....)
Maarja waar lullen we over, íeder z'n ding natuurlijk
[ Voor 8% gewijzigd door steveman op 01-12-2009 15:33 ]
Anoniem: 289150
Weet iemand hoe het matchmaking systeem werkt? Gisteren speelde ik met iemand anders account (laag lvl) tegen mensen die lvl 60 waren... Gaat dat matchen dan op kill/death ratio ofzo?
Iemand van lvl 60 kan ook een baggerspeler zijn.....Anoniem: 289150 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:33:
Oh jippie! Wordt dit nu een console vs pc gaming topic?![]()
Weet iemand hoe het matchmaking systeem werkt? Gisteren speelde ik met iemand anders account (laag lvl) tegen mensen die lvl 60 waren... Gaat dat matchen dan op kill/death ratio ofzo?
Als je maar lang genoeg speelt en beetje bij beetje punten scoort haal je uiteindelijk ook een hogere rank.
Alhoewel ik dat betwijfel, anders zou ik tegen noobs spelen, wat nu alles behalve het geval is. Ik ga veel dood, omdat ik het leuk vind om rond te lopen en te schieten op alles wat beweegt ipv te campen + ik ben redelijk nieuw + nog niet veel gespeeld + level 11.
Waar de matchmaking wel werkt, is bij het samenstellen van de teams in TDM (maar dat deed het in cod4 ook al denk ik)
Ook niet altijd. Gister nederlaag gehad van 3800 vs 7500. (wel meeste kills van het teamFastman schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:38:
Waar de matchmaking wel werkt, is bij het samenstellen van de teams in TDM (maar dat deed het in cod4 ook al denk ik)
Wat een vreemde vergelijking, dat gaat toch prima?Punkbuster schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:17:
Maar het is maar waar je aan went. Ik speelde vroeger alleen maar op de PC en wilde niets anders, op de console werd ik altijd gepwnd door een maatje van mij. Draaien(turn) op een console? Zoooooo traag!
Nu ging ik laatst op de PC MW2 proberen, maar dat was verschrikkelijk aangezien ik nu de 360 controls gewend ben. Iedereen is net zo traag op de 360 dus is het gewoon eerlijk. En die muis+tobo rommel op de 360 simuleren alleen maar de controller, dus je mist de naukeurigheid van een echte muis nog steeds, oftewel; bring it on met die add-ons!
Daarna zullen de teams door elkaar geschud worden denk ik. Ik ga er van uit dat ze gelijkwaardige teams proberen te maken en de huidige score zal daar ook invloed op hebben. Nuja, zo zou ik het doenAnoniem: 326505 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:41:
[...]
Ook niet altijd. Gister nederlaag gehad van 3800 vs 7500. (wel meeste kills van het team)
Anoniem: 104511
Helemaal voor linkshandigen, me dunkt.Sensei_D schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:43:
[...]
Wat een vreemde vergelijking, dat gaat toch prima?
Maar het is maar waar je aan went. Ik speelde vroeger alleen maar op de PC en wilde niets anders, op de console werd ik altijd gepwnd door een maatje van mij. Draaien(turn) op een console? Zoooooo traag!
Nu ging ik laatst op de PC MW2 proberen, maar dat was verschrikkelijk aangezien ik nu de 360 controls gewend ben. Iedereen is net zo traag op de 360 dus is het gewoon eerlijk. En die muis+tobo rommel op de 360 simuleren alleen maar de controller, dus je mist de naukeurigheid van een echte muis nog steeds, oftewel; bring it on met die add-ons!
Ik kan me wel vinden in wat je verder schrijft
Is een ander wapen dan in CS. De meeste Steyrs zijn assault rifles, maar bijvoorbeeld de HBAR in MW2 is een zwaarder model (vergelijkbaar met de M249 en de Minimi) en is eigenlijk een LMG. (logisch aangezien 'ie in die categorie valtye-roon schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:03:
verder heb ik gister een paar van die steyer augs opgepakt (je weet wel die dingen die in CS bij de assault rifles staan, maar hier bij light machine gun) En ik moet zeggen, wat een relaxte gun vond ik dat. Die ga ik zeker in 1 van me builds verwerken wanneer ik hoog genoeg ben om die zelf te mogen gebruiken
Jij ja, maar IW misschien nietFastman schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:45:
[...]
Daarna zullen de teams door elkaar geschud worden denk ik. Ik ga er van uit dat ze gelijkwaardige teams proberen te maken en de huidige score zal daar ook invloed op hebben. Nuja, zo zou ik het doen
Ik heb zelf het idee dat er alleen gekeken wordt naar het lvl/prestige lvl en niet naar de scores uit de vorige ronde.
Hey, tof, bedankt voor de ophelderingExitium schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:46:
[...]
Is een ander wapen dan in CS. De meeste Steyrs zijn assault rifles, maar bijvoorbeeld de HBAR in MW2 is een zwaarder model (vergelijkbaar met de M249 en de Minimi) en is eigenlijk een LMG. (logisch aangezien 'ie in die categorie valt) Er is bijvoorbeeld ook nog een sniperversie van. Steyr AUG is eigenlijk een naam voor de hele verzameling, wat daarachter staat geeft aan wat voor wapen het is. (bijv A1 voor een assault rifle, HBAR voor een LMG, etc)

(de hbar heeft daar de voetjes ingeklapt geloof ik)
gaaf, blijft een mooi wapen om te zienrob1n schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:03:
[...]
Hey, tof, bedankt voor de ophelderingIk zat zelf ook met de veronderstelling dat het gewoon de zelfde zou moeten zijn als CS. Maar een zoektocht op google toont me dit leuke overzichtje van Steyr Augs:
[afbeelding]
(de hbar heeft daar de voetjes ingeklapt geloof ik)
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
soort zoekt soortTooren4321 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:11:
Denk je ook even een lekker potje te kunnen knallen. In een half uur tijd ben ik 3 verschillende servers gejoined, en al de 3 potjes zat er weer een hacker in die binnen 5min. een nuke had. Begint nou toch wel vervelend te worden die hackers!
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Anoniem: 295829
Mja, moet zeggen dat dat voor de meeste bullpups wel geldt.
Dit is de sniperversie trouwens.

Sniper? Dat is gewoon de HBAR zoals in de game toch? Stevigere loop en pootjes voor het betere buikkruipwerkExitium schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:39:
[...]
Mja, moet zeggen dat dat voor de meeste bullpups wel geldt.
Dit is de sniperversie trouwens.
[afbeelding]
[ Voor 0% gewijzigd door steveman op 01-12-2009 17:24 . Reden: HBAR, allemaal caps geen streepjes, zo was 't dus ]
Had er eindelijk tijd voor en voel meteen weer de drang om lang door te spelen.
19:00 begonnen en om 00:12 de boel maar eens afgesloten.(de tijd gaat ook gewoon veel ste snel als je leuk aan het gamen bent)
Ff leuk gespeeld met het riot shield.Ging nog wel aardig leuk moet ik zeggen.genoeg kils en boze reacties gekregen omdat ik er mee rond liep.
morgen ga ik nog wel weer ff spelen met 2 maatjes van mij.
hehe gek onnie

Ja, dan moet je prestige doen, wordt alles weer gelocked.r00kw0rst schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:28:
Ik heb effe een vraag, kan je de stats van je speler resetten, dus alle unlocks weer locken?
Barracks -> Leaderbords -> kills.En is er een Kill death ratio voor de PC versie?![]()
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Favela, Domination.
4 kills. Care Package.
4 kills. Care Package.
4 kills. Care Package.
Ik drop ze alle 3.
AC130, Chopper Gunner, Chopper Gunner.
Uiteindelijk was het spel snel voorbij. Ik speelde met 12 kills en 3 deaths. En daarna, na alle 3 de Care Packages gebruikt te hebben 58 kills en 4 deaths.
Best grappig, ik heb namelijk normaal alleen maar Ammo en UAV (counter). Ik heb nog nooit een Nuke gehad, maar die kies ik ook niet. Wel een keer gezien (hacker ofc).
See you in another life, brother.
Bedankt,Sandyman538 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:37:
[...]
Ja, dan moet je prestige doen, wordt alles weer gelocked.
[...]
Barracks -> Leaderbords -> kills.

Om de een of andere reden is het op die manier toch minder erg om te verliezen, waarschijnlijk vanwege de zeldzaamheid.
Zojuist probeer ik xbox live op te gaan, blijft hij hangen op:
Online status
Fetching playlists complete.
Updating Rank and Unloacks...
Connecting to Matchmaking Server Complete.
Kan alleen maar op cancel klikken. Mijn xbox live werkt, internet connectie is ok, ben inmiddels rank 40 zonder problemen maar nu kan ik er dus niet meer op? Andere mensen met problemen of oplossingen?
Fuji X-T2|18-55 2.8-4|23mm 1.4
Hier verder:
[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 9
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
Probleemtopic PC-versie