Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

hoeveel maps lenen zich ervoor om te snipen dan?? Wastelands, die sneeuw map.. nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Anoniem: 266471 schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:32:
hoeveel maps lenen zich ervoor om te snipen dan?? Wastelands, die sneeuw map.. nog meer?
Elke map op rust na heeft wel 1 of 2 goede sniping spots :) Gewoon een Ander wapen nemen, en terwijl je door het level loopt kijk je naar plekjes waar je mogenlijk goed kan snipen!

Ikzelf heb 2 sniper classes. Een voor long-range, een krachtig Bolt action wapen (intervention) omdat ik dan alle tijd heb om te herladen ect. En een voor long/Medium-range, de WA-2000 of M82 lenen zich hier goed voor :) -Meestal met Acog en een Silencer

Ps: Beste addons voor je sniper zijn: Silencer, FMJ en Extended Magazine.
FMJ meer schade + Stopping power + Makkelijker door muren schieten.

[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 30-11-2009 15:37 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326505

Jeffrey0416 schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:46:
Zelf gebruik ik tube ook hoor en je moet voor de tube zelfs wat skills hebben.
Inderdaad, ik heb vaker mis geschoten met een GL dan raak (ja n00b etc, ik weet het).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

Afghan, sneeuwmap (Derail), Estate (dat huis op de heuvel)... dat zijn de maps met wat groter bereik kwa zicht... maar je kunt natuurlijk in elke map wel een plekje vinden om te snipen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok ik ga het een poging geven. Een keer wat nieuws alles proberen!

Ben bang dat als ik daar lig met me Barret of andere sniper rifle dat ik eruit zie als een Jack Russel die in ze mand moet blijven...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 266471 op 30-11-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 266471 schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:40:
ok ik ga het een poging geven. Een keer wat nieuws alles proberen!

Ben bang dat als ik daar lig met me Barret of andere sniper rifle dat ik eruit zie als een Jack Russel die in ze mand moet blijven...
Tip: Geen M82 nemen.. Als je fatsoenlijk wilt snipen, neem dan de Intervention! Meer accuratesse :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-06 19:56
Net even The Pit weer opnieuw gelopen.. Dit als resultaat. Alleen met een USP gedaan. Geen Primairy Gun dus.

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/1350/codmw220091130155331.jpg

Best netjes toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Kuhr89 op 30-11-2009 16:07 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ok, even een vrij domme vraag over een vrij groot plotonderdeel tegen het einde.

spoiler:
Ok, Shepherd is dus de bad guy. Waarom in hemelsnaam? De hele link tussen Shepherd en de dark side heb ik compleet gemist. :?

[ Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 30-11-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145178

Ik heb het idee dat als je een party aan wilt maken en dat connection en syncen etc maar niet wil werken onderling dat het probleem ligt aan dat de ene speler uit de party zijn connectie op Open heeft staan en de ander op Strict. Gaf mij ook problemen toen een vriend van mij telkens op Strict stond en ik op Open. Inmiddels heeft hij een nieuwe router (Open) en werkt het prima. Nooit meer last van gehad!

Ik gebruik de volgende set-up, ben nu level 42:

- M4A1
- Red-dot attachment
- PP2000 (secundary)
- Semtex nades
- Flashbangs

- Scavenger Pro
- Stopping Power Pro
- Steady Aim Pro

- Deathstreak: Final Stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 15:36

Griffin

Is mythical

Kuhr89 schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:04:
Net even The Pit weer opnieuw gelopen.. Dit als resultaat. Alleen met een USP gedaan. Geen Primairy Gun dus.

[afbeelding]

Best netjes toch?
Met usp is gewoon fijnste, maar 160% accuracy? Hoe flik je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:57
Is dat niet twee targets met één kogel raken?
Jackal131 schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:55:
Wat ik wel erg vreemd vond was een gast met een sniperrifle die me van een enorme afstand neerschoot door ongeveer 90 graden te draaien, in te zoomen en dan meteen te schieten. Dat alles in één beweging, dus in een fractie van een seconde :? ...ik vroeg me op dat moment af of dat puur skills was of dat dit misschien riekt naar cheaten. Ik vond het in ieder geval ongelofelijk.
Als dit daadwerkelijk skill is, dan meer dan RESPECT!! _/-\o_
Kan zijn dat hij je op de minimap zag en dat je vrij in het zicht liep. Hij bijvoorbeeld in Derail op één van die twee gebouwen (waar de bom van TF141 bij sabotage ligt zeg maar) en jij in het veld links van hem. Als je goed verscholen zat is het wat merkwaardiger.

Snipen blijft wel erg leuk vind ik, heb het in de meeste shooters die ik gespeeld heb wel kunnen waarderen. Ik snipe maar op enkele maps (Derail, Wastelands, Estate en soms Highrise) Punt is dat je als sniper wel in beweging moet blijven. Zeker op Wastelands leg ik aardig wat meters af.

Gebruik als sniper tot dusver de Barrett .50, bijna alle attachments vrijgespeeld. Wil daarna de WA2000 wel eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-06 19:56
Griffin schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:48:
[...]

Met usp is gewoon fijnste, maar 160% accuracy? Hoe flik je dat?
Inderdaad. 2 targets met 1 kogel. Je moet soms net de ideale baan hebben dat alles goed valt. Als je dan dus ook nog eens goed mikt enzo krijg je dit :)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Vraagje: ben al een tijdje level 70 en niet echt zin om te prestige :)
Echter al die emblems vind ik wel tof ;)

Wordt het level file changen ook als hacken gezien? (iw heeft het over 2500 hackers... imho zijn dat aimbotters/wallhackers en niet save file abusen.)
Hoe denken jullie daarover? IK ben LEGAAL 70 geworden (al meer dan een week) is het dan nog cheaten om level 10 prestige te worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 23:01

SD5k

>4&X

LuckyY schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:38:
Vraagje: ben al een tijdje level 70 en niet echt zin om te prestige :)
Echter al die emblems vind ik wel tof ;)

Wordt het level file changen ook als hacken gezien? (iw heeft het over 2500 hackers... imho zijn dat aimbotters/wallhackers en niet save file abusen.)
Hoe denken jullie daarover? IK ben LEGAAL 70 geworden (al meer dan een week) is het dan nog cheaten om level 10 prestige te worden ?
Natuurlijk is dat cheaten, voor level 10 moet je ook daadwerkelijk 10 keer tot level 70 levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
SD5k schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:42:
[...]

Natuurlijk is dat cheaten, voor level 10 moet je ook daadwerkelijk 10 keer tot level 70 levellen.
Dat vind ik dus bullocks kijk het is niet geheel legaal maar het heeft geen meerwaarde die 10 prestige's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

LuckyY schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:49:
[...]

Dat vind ik dus bullocks kijk het is niet geheel legaal maar het heeft geen meerwaarde die 10 prestige's
Maar waarom wil je het dan doen? Blijkbaar is het iets waar waarde aan wordt gehecht en wat jij wil bereiken door de hack. Mij zal het worst wezen verder hoor, ik speel op de Xbox, maar dan nog.... /Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32
Afghan is ook nog wel leuk om te snipen, en Estate ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 14:28

Nickbn

Betrokken

ik vind het ook niet echt erg boeiend als er level hackers zijn. Mensen die daadwerkelijk 10 keer 70 willen worden zijn in mijn ogen verslaafd, knettergek of hebben teveel tijd voor dit spelletje.

wat ik wel boeiend vind zijn noobtubers. met 2 shotties. ik word knettergek van die zogenaamde skilled gasten die met 2 shotties alles losknallen. wat een dieptrieste klikbenoening is dat zeg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
Ik ben al level 20, is het dan hacken als ik lvl 70 wordt? Dat is een beetje dezelfde vraag.....

10 Prestige moet je verdienen. De reden dat het zo moelijk is, is omdat het respect afdwingt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
akimbo shotties zijn geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288301

Zit er een tijd limiet aan die sentry gun? Want na een tijdje hoor je dat is destroyed maar je ziet dat er niet op word geknald?

En bij Barracks zit je bij kills, streak staan is dat cijfer erachter je hoogste killstreak? (Even om zeker te weten) (28 staat er bij mij).

Ben nu lvl 42 gaat wel goed zo, maar je bent zeker ook weer je challenges enzo kwijt als je voor de prestige gaat net zoals Cod 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schootje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:58
ff een vraagje maar het gaat niet zo zeer om de game,
weet iemand of de Modern Warfare 2: Ghost comic in Nederland uitkomt?
(vond het beetje nutteloos om er speciaal een nieuw topic voor te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 10:29
Inderdaad, akimbo 1887!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-06 10:36
aimbo ranger is ook leuk, als de 1887 nog niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds kort ook die Model 1887 shotgun unlocked. Speelt heerlijk weg, zeker in akimbo. Maar overpowered is het zeker. Nu is het nog leuk om mee te ownen, maar ik hoop eigenlijk wel dat deze generfed wordt. Ik schiet nu af en toe op een vijand redelijk ver weg met de veronderstelling dat ik hem toch niet raak, maar dan heb ik eens een kill! :o

EDIT: Als iemand _nu_ specops op Veteran wil spelen met headset (Xbox 360), add me! Monnick.

[ Voor 13% gewijzigd door monnick op 30-11-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
monnick schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:30:
Ik heb sinds kort ook die Model 1887 shotgun unlocked. Speelt heerlijk weg, zeker in akimbo. Maar overpowered is het zeker. Nu is het nog leuk om mee te ownen, maar ik hoop eigenlijk wel dat deze generfed wordt. Ik schiet nu af en toe op een vijand redelijk ver weg met de veronderstelling dat ik hem toch niet raak, maar dan heb ik eens een kill! :o

EDIT: Als iemand _nu_ specops op Veteran wil spelen met headset (Xbox 360), add me! Monnick.
Same, ik heb een hekel aan shotgunners, gebruik ze zelf ook maar dan merk ik echt dat ik met een AA-12 té snel mensen neerknal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Maar dan sta je al wel behoorlijk dichtbij ze... Dat maakt 'm wat gebalanceerder. De M1887 heeft best wel een groot bereik nog maar een lage rate of fire, akimbo vind ik niet zo fijn eigenlijk (al werkt het inderdaad best goed), ik ADS altijd.

Al is dat doorladen à la Terminator II wel cool natuurlijk :9

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
steveman schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:39:
Maar dan sta je al wel behoorlijk dichtbij ze... Dat maakt 'm wat gebalanceerder. De M1887 heeft best wel een groot bereik nog maar een lage rate of fire, akimbo vind ik niet zo fijn eigenlijk (al werkt het inderdaad best goed), ik ADS altijd.

Al is dat doorladen à la Terminator II wel cool natuurlijk :9
Ik sta vaak dichtbij ja, maar laten we het niet hebben over die idioten die over het hele speelveld rennen met marathon en sprintend iedereen overhoop knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

LuckyY schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:49:
[...]

Waarom vraag je dan uberhaupt wat andere mensen ervan vinden als je toch vervolgens zegt dat het onzin is als ze je vraag niet beantwoorden zoals jij het wilt.

Het is misschien niet de meest slechte vorm van cheaten maar cheaten is cheaten. Daarnaast zorgt het ervoor dat als steeds meer mensen het doen voor de prestige dat ook mensen gewoon van level 1 (zonde prestige) naar level70 gaan.

Daarnaast is 10 Prestige's een status (zoals jij ook al min of meer aangeeft) en die zou je natuurlijk alleen moeten krijgen als je die status ook verdiend.

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-05 22:45
andere mensen ook last van dat ie op connecting to matchmaking server blijft staan?
hoop neit dat de servers er weer uit liggen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Dorest0rm schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:58:
[...]

Afghan is ook nog wel leuk om te snipen, en Estate ook.
Rundown vind ik ook een goed level om te snipen. Af en toe gewoon even op de radar kijken, mocht je een target missen, dan gewoon met je machine pistooltje even uitschakelen wanneer hij te dichtbij komt. (of hij moet heerlijk op je claymore lopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Epic round winning kill net... Sub base, stomme map dus even rondrushen met akimbo '87s. Ging best aardig :)

Maar toen op het eind, ik ren door zo'n computerruimte oid heen omdat ik buiten 2 spikes op de radar zag spring ik naarbuiten... niemand voor me, draai me om, springt er een vijand tegen me aan vol z'n hoofd in beeld --> *BAM* :o

En gelukkig iedereen kon iedereen 'm meekijken omdat het de laatste kill was 8)

Overpowered zijn die akimbo M1887s wel inderdaad, zelfs zonder steady aim!
Dorest0rm schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:50:
[...]

Ik sta vaak dichtbij ja, maar laten we het niet hebben over die idioten die over het hele speelveld rennen met marathon en sprintend iedereen overhoop knallen.
Steveman steekt hand op! I put the action in action game :7

Lijkt me best gaaf, een MW2 dedi met alleen shotguns en SMG's :9

[ Voor 29% gewijzigd door steveman op 30-11-2009 22:04 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Laatst online: 19:27
Dit spel de afgelopen tijd erg veel gespeeld,

Ben ondertussen level 61 (bijna 62)
Ik speel nu vooral met de scar-h (extended mags, moet gewoon wel op de scar, ding heeft maar 20 bullet mags)
Javelin (vooral om cold blooded pro te krijgen)
semtex
stun

Perk 1 - Scavenger (heerlijk dat zit nooit meer zonder ammo)
Perk 2 - Cold blooded (geen last meer van chopper/sentry/ uav die tegen je gebruikt worden xD)
Perk 3 - Ninja (heerlijk dat mensen me niet kunnen horen) xD

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Heb je de ACR dan eigenlijk al? Die is ook zeker de moeite waard (vind 'm fijner dan de AK eigenlijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Laatst online: 19:27
steveman schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:16:
Heb je de ACR dan eigenlijk al? Die is ook zeker de moeite waard (vind 'm fijner dan de AK eigenlijk...)
Hmmm heb nog geen AK en die heb ik ook nog nooit opgepakt ofzo,
Ik vind acr een enorm fijn geweer, weinig recoil dus perfect op afstanden ^^
Ik speel alleen graag met cold blooded en zonder stopping power vind ik hem een stuk minder.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 10:29
Vandaag AK gehaald en vind hem echt tof spelen hoor! Moet nog wel wat attachments uitproberen maar AK met RDS is bijna blasphemy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Mja hij heeft wel behoorlijk wat recoil... maarja, na lang ranken eindelijk dat ding kunnen gebruiken is ook wel leuk natuurlijk :)
Intruder schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:22:
[...]

Hmmm heb nog geen AK en die heb ik ook nog nooit opgepakt ofzo,
Ik vind acr een enorm fijn geweer, weinig recoil dus perfect op afstanden ^^
Ik speel alleen graag met cold blooded en zonder stopping power vind ik hem een stuk minder.
Ook met hardcore? Daar vind ik alle wapens eigenlijk wel sterk genoeg :o

[ Voor 62% gewijzigd door steveman op 30-11-2009 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

steveman schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:03:

Overpowered zijn die akimbo M1887s wel inderdaad, zelfs zonder steady aim!
zeker 8) zelfs op flinke afstand is het one shot one kill zonder te richten :P

alleen de reload time is NET te lang. Als je 2 tegenstanders tegelijkertijd tegenkomt leg je het altijd af bij de 2e. En bij een tegenstander met last stand (wat ik steeds vaker begin te zien) moet je ook dansje doen en 1x extra schieten :P Of snel knifen natuurlijk.

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Kolere ik kwam net ook voor het eerst zo'n sjaak met 2 van die über-shotguns tegen in een potje, dat was niet bepaald grappig. Als 'ie me zag was ik dood, maakte verder niet uit hoe ver ik weg stond of wat dan ook.
Beetje suf, maargoed in sommige maps verzorg ik zelf denk ik ook redelijk wat frustratie met m'n knife setup hehe.

Zitten alleen nog steeds een paar maps in het spel waar ik maar niet aan kan wennen (zoals Derail en Estate). Hopelijk komt dat ooit nog want elke keer ofwel een andere game zoeken ofwel volledig afgeslacht worden is niet zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nou... eerst was m'n savegame geborked op het vliegveld (wilden Makarov en z'n boevenclub niet meer doorlopen bij de exit van de airport). Opnieuw geprobeerd een paar dagen terug, toen wilde het wel.

Net uitgespeeld, onder het genot van een 2/3e zak zoete popcorn.

In het kort, een mini-review:

9+ @ Graphics, erg mooi en sfeervol, weinig framedrops op m'n systeem. Zit goed dus :D
8.5 @ verhaallijn, afwisselend en veel actie, enigszins logische plot. Alleen jammer dat het af en toe onoverzichtelijk is.
8.5 @ controls, gewoon niet teveel gedoe weer net als in MW1. :)
9+ @ audio, omgeving, surround sound, goede voice acting... alles is aanwezig! :D
8+ @ gameplay zelf, de game verliest een hoop punten op overzichtelijkheid (het aantal keer dat ik heb getwijfeld of ik nu voor een vriend of vijand stond, is echt te erg voor woorden), de bloedspetters en herhaling. Het is op zich leuk, door bossen rennen en patrouilles afblaffen maar vrij veel van hetzelfde. De rest, explosieve actie, geweld en grafische pracht maken het af :)
6.5 @ AI / Moeilijkheidsgraad, het verschil tussen Regular en Hardened is vrij groot met het oog op de hoeveelheid bloed die gewoonweg irritant op het scherm blijft zitten en verder spelen praktisch onmogelijk maakt. Dan de scripting, nog steeds net zoals bij iedere CoD blijven de ventjes uit exact dezelfde hoeken komen of spawnen ze onbeperkt zolang je niet over een bepaalde onzichtbare lijn loopt. Nooit geen afwisseling en dat is een shooter als deze gewoon onwaardig :/

En dan niet te vergeten de epische proporties lolheid die ik in het sneeuwlevel heb gehad met wandbeklimmen en de tocht per snowscooter naar beneden. Iets van 230 meter vliegen bij een crash, dat soort dingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Jejking schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 01:58:
En dan niet te vergeten de epische proporties lolheid die ik in het sneeuwlevel heb gehad met wandbeklimmen en de tocht per snowscooter naar beneden. Iets van 230 meter vliegen bij een crash, dat soort dingen :+
Moet zeggen dat ik dat wel een erg gave missie vond, net als die bij de sub.

Vandaag weer een beetje met de Steyr AUG op pad geweest, heb je toch erg lekkere firepower mee moet ik zeggen. Gebruik grip en (voor challenges nu) silencer en stopping power. (ook voor challenge, ga die weer switchen naar cold blood op den duur) Met dat ding maai je echt alles wat voor je neus komt neer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 20:03

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Anoniem: 104511 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 00:29:
Kolere ik kwam net ook voor het eerst zo'n sjaak met 2 van die über-shotguns tegen in een potje, dat was niet bepaald grappig. Als 'ie me zag was ik dood, maakte verder niet uit hoe ver ik weg stond of wat dan ook.
Beetje suf, maargoed in sommige maps verzorg ik zelf denk ik ook redelijk wat frustratie met m'n knife setup hehe.
Ik dus ook. :(
Nu moet ik wel zeggen dat die kerel er wel goed mee overweg kon, mooi naar het hoofd mikken.
Ook vaak voor gehad dat hij gewoon het team wegmaaide en voor je het weet stond hij achter je.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Die Akimbo Shotgun is echt frikkin' irritant. Die AA12 shotgun die doet niks meer als je meer dan 2 meter van iemand afstaat. Maar die 1887 Akimbo kan je gewoon op medium range nog iemand neermaaien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:50
Pff het is te merken dat veel mensen inmiddels hogere rang hebben, met bijbehorende belachelijke wapens, en dat ze beter zijn geworden de afgelopen weken.
Ik ben stil blijven staan, en waar ik eerst ongelooflijk slecht was, 1e week, ging het daarna wel lekker (2e week), maar ben ik nu alweer hopeloos ingehaald... frustrerend spel. Ik voel nog meer frustraties dan bij Gears of War 2.
Gisteren een paar drama potjes gehad: 0-20, 1-18, 3-27

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06 21:13
steveman schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:03:
Steveman steekt hand op! I put the action in action game :7
Ik heb Marathon + Lightweight ook ontdekt dit weekend :P Is toch gewoon grappig! Alhoewel ik dan niet ga knallen met guns, maar zoveel mogelijk knife.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:04
Phusebox schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:20:
Pff het is te merken dat veel mensen inmiddels hogere rang hebben, met bijbehorende belachelijke wapens, en dat ze beter zijn geworden de afgelopen weken.
Ik ben stil blijven staan, en waar ik eerst ongelooflijk slecht was, 1e week, ging het daarna wel lekker (2e week), maar ben ik nu alweer hopeloos ingehaald... frustrerend spel. Ik voel nog meer frustraties dan bij Gears of War 2.
Ik dacht dat je er allang mee gestopt was? Maar die stats zijn wel echt heel erg, welke mode speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 16:24
Hoe vaak je dood gaat en andere mensen doodschiet heeft niet zo zeer te maken met een hogere rang.
Het verschil tussen lvl 1 en lvl 70 qua wapens is niet groot.
Met elke gun kun je met een gericht schot iemand makkelijk neerhalen.

Oftewel iemand die zuigt in first person shooters zal slecht zijn op lvl 1 maar ook slecht zijn op lvl 70

Ik ben nu lvl70 geweest en begin met prestige weer op lvl 1 echter schiet ik genoeg hoge rank mensen af met standaard wapens.

Waar ik me meer over frustreer is de lag die in elk potje opspeelt.
Vaak als ik gekilled wordt los ik zelf ook zeker een aantal gerichte kogels echter zie ik die nergens terug op de killcam.
Als ik dit vergelijk met MW1 ( op dedicated servers ) merk ik hier zeker een groot verschil in.
Ook als je bv de game winning kill kijkt zie je soms iemand compleet misschieten maar hij gaat wel dood :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:54
Ach, nog een maandje en dan is de nieuwigheid eraf bij de 24/7 gamers en krijgen wij, de casual gamers, iets meer de kans.
Ik ben wel benieuwd welke gamemodi je speelt. Ik speel vaak domination omdat de primaire focus daarvan niet op neerschieten of neergeschoten worden ligt, zodat je wat meer de kans krijgt toch goed te spelen. Vaak heb ik binnen domination de hoogste score, maar niet de hoogste kill ratio.
Het schieten gaat vanzelf beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 15:50
Fist schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:23:
[...]

Ik dacht dat je er allang mee gestopt was? Maar die stats zijn wel echt heel erg, welke mode speel je?
360, Team Deathmatch. Alle andere modes ben ik nog slechter in. FFA zet ik meestal na 2 minuten uit. Met die bommen bak ik ook geen zak van.

Ehm ja gestopt... soms koester je de ijdele hoop dat het spel toch leuk kan zijn. Helaasch.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 01-12-2009 09:34 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295829

gisteren 70 bereikt, gelijk AK gepakt, valt me nog tegen. Ik vind hem eigenlijk totaal niet fijn.
Gisteren ook eerste aimbotter tegen gekomen, love killcam, voor de pc gamers zijn nick is Jesus. Je bent gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AutCha schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:31:
[...]

Ach, nog een maandje en dan is de nieuwigheid eraf bij de 24/7 gamers en krijgen wij, de casual gamers, iets meer de kans.
Ik ben wel benieuwd welke gamemodi je speelt. Ik speel vaak domination omdat de primaire focus daarvan niet op neerschieten of neergeschoten worden ligt, zodat je wat meer de kans krijgt toch goed te spelen. Vaak heb ik binnen domination de hoogste score, maar niet de hoogste kill ratio.
Het schieten gaat vanzelf beter.
Wel handig als je een paar team maten hebt die kills maken lijkt me! Denk dat het killen wel primair staat net of je overal zo naar die vlag kan wandelen? Volgens mij wint met Domination wel het team dat veel kills maakt omdat ze hun mannetje staan..

Persoonlijk blijf ik nooit bij die vlaggen als ik zie dat ze hem pakken ben ik al onderweg naar de volgende wat moet ik met die 150 punten.. Net als in de start bij Domination dat iedereen bij die eerste vlag blijft staan voor die 150 punten ik snap dat niet, ga gelijk naar B die andere heb je toch al.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 266471 op 01-12-2009 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Phusebox schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:31:
[...]

360, Team Deathmatch. Alle andere modes ben ik nog slechter in. FFA zet ik meestal na 2 minuten uit. Met die bommen bak ik ook geen zak van.

Ehm ja gestopt... soms koester je de ijdele hoop dat het spel toch leuk kan zijn. Helaasch.
En ben jij wel goed in andere fps op de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-06 15:07
Fist schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:23:
[...]

Speel je op een 15 "600 x 8000 dan ofzo?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Dat is wel heel drama.
Op de 360 heb ik ook soms ook wel slechte potjes van 20-25 of zo.
Gemiddeld k/d van 1.5 op 1 zo'n beetje. Nog steeds niet super goed maar gaat wel steeds beter.
Als het een beetje gaat is MW2 echt een vette game.

Als je 0-20 verliest moet je nagaan waarom je wordt geraakt om zo je spel te verbeteren.
Als er bv. een heli boven je hoofd vliegt en je loopt in het open dan vraag je erom om gekilled te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 295829 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:33:
gisteren 70 bereikt, gelijk AK gepakt, valt me nog tegen. Ik vind hem eigenlijk totaal niet fijn.
Gisteren ook eerste aimbotter tegen gekomen, love killcam, voor de pc gamers zijn nick is Jesus. Je bent gewaarschuwd.
De AK heeft wel kracht, maar ik vind aimen lastig, ik denk dat het met een red dot erop best aardig gaat. Ik heb alleen ruimte in een slot wat ik gebruik voor voor wapens met een silencer, en de standaard sight is echt wanstaltig op lange afstand. Ik gebruik nu de m16 en akimbo model 1887. m16 met GL, speciaal voor de windowcampers. Gister ook tactical nuke in Afghan dankzij deze combo:
Afbeeldingslocatie: http://i39.photobucket.com/albums/e164/reemprive/TACTICALNUKE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-06 21:35

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Free For All in een map als Rush is echt een ramp. Je wordt naast je enemy gespawned waardoor je rustig 5x achter elkaar dood kan gaan, zonder je te bewegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Odysseus253 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:06:
Free For All in een map als Rush is echt een ramp. Je wordt naast je enemy gespawned waardoor je rustig 5x achter elkaar dood kan gaan, zonder je te bewegen!
free for all is ook de meest lelijke modus, waarom zou je dat spelen? Daar zit helemaal geen tactiek in. S&D is de enige modus waar nagedacht moet worden

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Odysseus253 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:06:
Ik vind het wel wat hebben:) Continu actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 19:38
Gister voor het eerst in TDM de map Rust gehad. Leuke map, niet al te groot, zeg maar klein. Ging sowieso gisteravond even goed. Werkt weer verslavend de gehele MP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-06 13:25

Step

step@tweakers.net#

Wat ik me nou echt afvraag, wat heb je nou precies nodig om door muren heen te schieten? Ik zie zovaak via killcam dat ze me toch door muren heen raken. Zijn dat alleen de Light Machineguns of ook gewone Assault Rifles met een attachment?

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Step schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:17:
Wat ik me nou echt afvraag, wat heb je nou precies nodig om door muren heen te schieten? Ik zie zovaak via killcam dat ze me toch door muren heen raken. Zijn dat alleen de Light Machineguns of ook gewone Assault Rifles met een attachment?
FMJ, Full Metal jacket.
krijg je vaak bij 150 kills per wapen

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
FMJ attachment.

FFA is gewoon fun door de aktie.
Soms alleen een beetje krom als je iemand killed en vervolgens spawned die gast een paar meter van je vandaan en schiet hij jou weer neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Punkbuster schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:08:
[...]

free for all is ook de meest lelijke modus, waarom zou je dat spelen? Daar zit helemaal geen tactiek in. S&D is de enige modus waar nagedacht moet worden
Ik speel vrijwel alleen FFA! Vind het juist de leukste modus omdat je 't in je eentje moet doen en lekker kan knallen. Soms kies je voor rushen, soms voor wat meer tactiek. Rust is gewoon rushen met een snel automatisch wapen :P Vooral als het level vol zit.

Als ik samen met vrienden speel doe ik domination of team deathmatch.

@reemprive.

37 kills, dus een nuke en 1 keer gekilled? Hoe the hell is dat mogelijk..

[ Voor 13% gewijzigd door Dj-sannieboy op 01-12-2009 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 15:28
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:37:
[...]

@reemprive.

Door de nuke?

[ Voor 41% gewijzigd door DeBaroN op 01-12-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:16

ye-roon

knaak

+1 :D

Gister beetje TDM zitten spelen met wat vrienden, maar damn wat ben ik slecht, ik wil zo graag snipen, maar om de een of andere rede lukt het met niet. Ben er ook wel achter waarom, ik heb de neiging te snel te gaan en voor mensen uit te rennen (iets wat ik in CS deed (mijn laatste fps die ik speelde in MP)). Verder ben ik er achter dat ik best goed ben met assault rifles. Dus drop ik vaak me secondary wapen en pak een assault rifle van me tegenstander op en zo me kill count te uppen.

Eerste potje zaten we met een hacker, echt niet normaal. Die kill cam, tot 2 keer toe door hem neer geschoten voor we besloten te leaven. Hij was 1 kan aan het op rennen en draaide in 1 keer 180 graden en boom dood. en dat bij beide van mijn deaths. Dat soort mensen verpesten het echt voor de mensen die gewoon potje willen schieten. Wasteland (die map met veeeeeel gras en die bunker in het midden) is wel heeeeeerlijk level btw. En in dat level had ik voor de grap een rocket launcher mee (de eerste die je mee kan nemen) dit omdat er vaak helicopters zijn. De discription van het ding zegt dat het lockon heeft naar vehicles, maar hoe activeer je die dan? want er was echt geen lockon op die heli's.

Verder moet ik gewoon rustig blijven en na blijven denken en gefocussed gamen, en dan gaat het goed. En op die manier beter worden tot het een gewoonte word en dan gaat het vanzelf sneller.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 17:37
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:37:
[...]

Ik speel vrijwel alleen FFA! Vind het juist de leukste modus omdat je 't in je eentje moet doen en lekker kan knallen. Soms kies je voor rushen, soms voor wat meer tactiek. Rust is gewoon rushen met een snel automatisch wapen :P Vooral als het level vol zit.

Als ik samen met vrienden speel doe ik domination of team deathmatch.

@reemprive.

10 kills maken, doodgaan, en na de respawn nog een 27 killstreak halen (en dan dus een nuke hebben)?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
ye-roon schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:00:
[...]

En in dat level had ik voor de grap een rocket launcher mee (de eerste die je mee kan nemen) dit omdat er vaak helicopters zijn. De discription van het ding zegt dat het lockon heeft naar vehicles, maar hoe activeer je die dan? want er was echt geen lockon op die heli's.
Je moet aimen met de Rocket launcer. Als je dan het voertuig in je crosshair houdt, dan hoor je eerst 'pliep....pliep...pliep' en daarna 'plingelingelingelingelinge' Dat is de lock.

Overigens kan je alles uit de lucht schieten, Harriers, UAV's, Heli's. Je kan ze zelfs als neerschieten voordat ze in de map zitten. Je ziet ze namelijk aan komen vliegen van buiten de map. Zodra je ze ziet kan je al locken.

Echt heerlijk om een Cobra of Pave Low neer te halen voordat hij een schot heeft gelost :)

[ Voor 3% gewijzigd door prutser387 op 01-12-2009 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:24

blitzkrieg

Whoop Whoop!

ye-roon schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:00:
[...]
En in dat level had ik voor de grap een rocket launcher mee (de eerste die je mee kan nemen) dit omdat er vaak helicopters zijn. De discription van het ding zegt dat het lockon heeft naar vehicles, maar hoe activeer je die dan? want er was echt geen lockon op die heli's.
Mikken op de heli, dan begint hij piepjes te geven, wanneer dit 1 lange piep word heeft hij lock-on.

Edit: Spuit 11, wat prutser zegt dus. :)

[ Voor 4% gewijzigd door blitzkrieg op 01-12-2009 11:11 ]

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

ja, dat probeerde ik dus, maar ik hoorde maar geen piepjes. Zal vanavond na me werk nog eens gaan kijken of het lukt (en dan meteen kijken of het werkt op UAV, NEEEEEED cold blooded pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
ye-roon schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:13:
ja, dat probeerde ik dus, maar ik hoorde maar geen piepjes. Zal vanavond na me werk nog eens gaan kijken of het lukt (en dan meteen kijken of het werkt op UAV, NEEEEEED cold blooded pro).
De AT5 heeft geen lockon he. Je moet natuurlijk wel een rocketlauncher hebben met lock on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
De AT4 heeft wel degelijk een lockon in MW2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296472

Ik speel al een tijdje MP, 10 min SP en nog helemaal geen spec-ops ( Ik en vriend moeten nog effe een BT headset kopen).
Ben nu zelf Lvl 68 en opnieuw verliefd geraakt op de SMG's maar dat had ik in MW1 ook al.
Vooral de UMP-45 met silencer is fantastisch, je levert wat range in maar je hebt weinig recoil en veel power en behoud je snelheid.

Mijn 2 cent;
1887 zijn te sterk, sniper en GL boeiuh and ACOG is nu ruk ipv MW1.
Tactical knife is daarintegen is de beste uitvinding sinds sliced bread. 8)

PS3 naam [NMGN]nmgn77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 16:24
Je hebt niet persee FMJ nodig zoals hierboven wordt aangegeven.
Sowieso kun je met elke assault rifle door muren schieten. ( nee niet elke muur )
Met FMJ doe je echter iets meer dmg door de muren heen.

Dit kun je ook zien als je FMJ als attachment installeerd, dan zie je het balkje bij dmg net iets vooruitgaan.

[ Voor 5% gewijzigd door biggydeen2 op 01-12-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Exitium schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:21:
De AT4 heeft wel degelijk een lockon in MW2. :)
Oja? Dat is die bovenste he. Sorry dan heb ik me vergist=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:30

NoTimeRemains

I know

ik ben nu aan het proberen om te spelen als sniper;
ik speel met de Intervention met Heartbeat sensor, G18 RDS, Sleight of Hand Pro, Stopping Power Pro, Steady Aim Pro.
ik heb vrij vaak dat als ik iemand zie dat ik hem dan raak maar dat hij dan niet dood gaat.

nu heb ik een aantal filmpjes gezien van een kerel die dezelfde setup heeft en hij schiet vijanden wel met één schot dood.
doe ik iets fout? ik richt op hoofd, romp maar 8 van de 10 schotten zijn niet dodelijk.

gisteren geluk gehad paar man van afstand unscoped neer geschoten, pure luck maar wel vet :D

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Laatst online: 19:29
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1217417/Forum/Errorlol.png

Hmm das een nieuwe :o
Had trouwens altijd een hekel aan de tar, maar nu ik prestige doe en hem weer unlocked heb (dan maar gebruiken voor challenge xp) en eigenlijk vind ik het een hele fijne gun :O
Dit geldt ook andersom: ik vond de FN FAL de eerste keer 'round echt fantastisch en nou valt hij me eerlijk gezegd een beetje tegen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-06 23:55

Royz

Kleurenblind!!

Die 2 gebruik ik juist altijd :p. TAR in alle normale modes icm shotgun en FAL in hardcore :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Laatst online: 19:29
Royz schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:05:
Die 2 gebruik ik juist altijd :p. TAR in alle normale modes icm shotgun en FAL in hardcore :P
FAL doet het idd nog steeds heerlijk in hardcore, 1shot 1kill (maar dat kan ook liggen dat ik de class niet had aangepast naar hc en nog steeds stopping power had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
ye-roon schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:13:
Het moet wel een enemy vlieg/voertuig zijn, anders pliept ie niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morax schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:01:
10 kills maken, doodgaan, en na de respawn nog een 27 killstreak halen (en dan dus een nuke hebben)?
Niet doodgaan, een killstreak van 30 en een nuke dumpen. Die keer dat ik doodging was de nuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Fist schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:34:
[...]

Oja? Dat is die bovenste he. Sorry dan heb ik me vergist=)
Is de bovenste ja. AT4 heeft een lock, stinger en javelin ook. Thumper natuurlijk niet en van de RPG weet ik het niet zeker. (ben nog niet zover, heb de javelin ook nog niet maar al wel wat filmpjes gezien :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pull out your javelin. Hold right bumper to pull out sticky. Press Y, release RB. Now run into people, when you die you explode.

Probably works on PS3 and PC too.
Zoveelste bug. De PC-versie zit al op .169, maar dat zijn natuurlijk vooral fixes om illegale gamers te weren.

Als ze dit soort grappen (dus ook de air drop bugs, bugs in maps, overpowered wapens, etc.) er eens uit halen, zou het spel een stuk beter zijn :/

En IWNet/lag blijft a-relaxed :(

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 01-12-2009 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Anoniem: 295829 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:33:
Met zo'n naam verwacht je ook wel goddelijke schietskills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Gisteren ook een "Jesus" gezien... maar stond me niets van bij dat ie cheatte? Maarja, zo'n naam is ook verre van uniek waarschijnlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

TheZeroorez schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:19:
[...]

En IWNet/lag blijft a-relaxed :(
Ik heb volgens mij ook een slechtere ping als met CoD4. Althans ik merk meer van de lag, maar ik speel op de Xbox.
Maar daar is toch niks bij veranderd, qua dedicated of niet? Dat was altijd al dit P2P matchmakingsysteem toch?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 01-12-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:32
DFKT schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:45:
[...]

Ik heb Marathon + Lightweight ook ontdekt dit weekend :P Is toch gewoon grappig! Alhoewel ik dan niet ga knallen met guns, maar zoveel mogelijk knife.
Helemaal mee eens! Shotgunnen gaat met deze setup beter, toegegeven, maar de thrill is veel groter wanneer je knifed.
Mijn current setup:
- Marathon Pro
- Lightweight Pro (vooral deze Pro is met shotgun setup erg fijn, maar das te makkelijk ;))
- Commando Pro (beentje blijven heel _/-\o_ )
- Uzi voor max speed(lichtste wapen wat ik nu heb), schiet er nooit mee
- USP + Tactical knife
- Throwing knife

Als een raket ga je als je de pistol gebruikt. Sure, dit werkt niet altijd even goed op elke map, maar dat maakt het juist leuk ;) (500+ kills met USP inmiddels :+)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:04
Interessante recoil-test plaatjes :
http://denkirson.proboard...action=display&thread=417

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Krijg je met FMJ nou meer damage of heeft alleen invloed op de penetration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

prutser387 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:06:
[...]

Overigens kan je alles uit de lucht schieten, Harriers, UAV's, Heli's. Je kan ze zelfs als neerschieten voordat ze in de map zitten. Je ziet ze namelijk aan komen vliegen van buiten de map. Zodra je ze ziet kan je al locken.

Echt heerlijk om een Cobra of Pave Low neer te halen voordat hij een schot heeft gelost :)
Zo heb ik al een aantal keer een heli die een care package dropt uit de lucht geschoten voordat ie het dropte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Anoniem: 326505 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:49:
[...]

Zo heb ik al een aantal keer een heli die een care package dropt uit de lucht geschoten voordat ie het dropte :P
Dat gaan we vanavond proberen dan :)

verder heb ik gister een paar van die steyer augs opgepakt (je weet wel die dingen die in CS bij de assault rifles staan, maar hier bij light machine gun) En ik moet zeggen, wat een relaxte gun vond ik dat. Die ga ik zeker in 1 van me builds verwerken wanneer ik hoog genoeg ben om die zelf te mogen gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Bulls schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:34:
Zie TS:
[b]
V: En hoe zit het dan met Stopping Power en Full Metal Jacket (FMJ)?
A: Stopping Power geeft meer damage per kogel, Full Metal Jacket laat je kogels dieper in muren doordringen, of je kogels meer rest-damage hebben nadat ze zich door een muur hebben geboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bulls schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:34:
Volgens de gegevens die de attachment geeft in het menu gaat de damage van het wapen wel (heeeel iets) omhoog. Of het dus echt merkbaar is moet je zelf bepalen, maar naar mijn idee niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
rob1n schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:03:
[...]

Volgens de gegevens die de attachment geeft in het menu gaat de damage van het wapen wel (heeeel iets) omhoog. Of het dus echt merkbaar is moet je zelf bepalen, maar naar mijn idee niet.
Ja, is damage in het algemeen denk ik. Dus aan muren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ye-roon schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:03:
[...]

Dat gaan we vanavond proberen dan :)
1 tip: wees er snel bij. Vaak probeer ik ze te locken maar hebben ze het al gedropt. Als je al een heli op je map ziet moet je er als de kippen bij zijn. Maar het is zeker te doen. En ergerlijk voor de tegenpartij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Laatst online: 16:54
Anoniem: 326505 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:10:
[...]

1 tip: wees er snel bij. Vaak probeer ik ze te locken maar hebben ze het al gedropt. Als je al een heli op je map ziet moet je er als de kippen bij zijn. Maar het is zeker te doen. En ergerlijk voor de tegenpartij :P
Gaaf! Gaan we ook proberen vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Met de stinger is het me enkele keren gelukt.
Met de Javelin heeft het weinig zin imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[TLT]Lynx schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:21:
Met de stinger is het me enkele keren gelukt.
Met de Javelin heeft het weinig zin imo.
Het is me inderdaad met de stinger gelukt. Hoezo heeft het met de javelin weinig zin? En wat is het verschil tussen die 2? (kheb hem nl nog niet unlocked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 19:42
Javelin gaat eerst een heel eind omhoog voordat hij naar beneden komt, dus dan is die heli al lang weg. Maar ik had het ook al een paar keer geprobeerd geloof ik een tijd terug met de stinger maar dat ding vliegt veels te snel :/ . En je krijgt er ook geen punten voor toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dersan schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:39:
Javelin gaat eerst een heel eind omhoog voordat hij naar beneden komt, dus dan is die heli al lang weg. Maar ik had het ook al een paar keer geprobeerd geloof ik een tijd terug met de stinger maar dat ding vliegt veels te snel :/ . En je krijgt er ook geen punten voor toch?
Ah dat is dat ding. Ik heb al een paar keer zo'n ding omhoog zien vliegen en dacht wtf.
Ik weet niet meer of ik er punten voor kreeg. Volgens mij telde het wel mee voor de cold blooded pro perk te krijgen (killstreak rewards kapot maken).
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.