Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Fist schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:42:
[...]

Gast, is die gozer clean? Waarom heel vaak een 360 draai en dan schiet ie unscoped raak:o
Jah, en die gast speelt zelfs op een xbox360 he :D had ergens gelezen, dat als je een 360 draai maakt dat je beter kan no-scopen. Die gast speelt tevens ook op een 50-60 inch tv ofzo , op zijn youtube kanaal staat zijn setup.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iVRIheVBdFc]

Mijn held O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel dingen zijn opgezet bij hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir.roYa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-08 20:37
Wat is een Tube? Heel vaak wordt er noobtube gezegd. Shotgun ofzo?
Ik heb ook heel vaak het idee dat de killcam iets anders laat zien dan dat er gebeurd was. Want dan loop je iemand te schieten wordt je dood geschoten en in die killcam is hij dan helemaal niet geraakt:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Kan natuurlijk dat enkele dingen zijn opgezet, maar aangezien ik ook 20x zijn CoD:WaW filmpje (impulse) heb gekeken, heeft deze gozer zeer goeie sniper skills. Tuurlijk is er veel geluk + dat hij vaak noobs afmaakt. Hoe dan ook, heb wel respect voor die gozer
Want dan loop je iemand te schieten wordt je dood geschoten en in die killcam is hij dan helemaal niet geraakt:S
1 woord: Lag

[ Voor 15% gewijzigd door FireBladeX op 29-11-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Sir.roYa schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:02:
Wat is een Tube? Heel vaak wordt er noobtube gezegd. Shotgun ofzo?
Ik heb ook heel vaak het idee dat de killcam iets anders laat zien dan dat er gebeurd was. Want dan loop je iemand te schieten wordt je dood geschoten en in die killcam is hij dan helemaal niet geraakt:S
(Noob)tube is de grenade launcher.
Dat komt door de hitboxes, je tweede punt. Die lopen niet helemaal synchroom met de poppetjes zelf. Moet je maar eens op zoeken op youtube: hitboxes counterstrike source. Na wat zoeken krijg je echt filmpjes te zien waarvan je dus echt denkt van waarom kan dit?
filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=fdRpYaQA8cU

Dit slaat dus niet op cod mw2 maar dit is wel een punt wat in bijna elke shooter voorkomt, en bij cs: s erg duidelijk.

@Hierboven, idd ook lag maar ook wat door mij naar boven is gebracht.

[ Voor 15% gewijzigd door rCk op 29-11-2009 22:08 . Reden: youtube link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja klopt lag

in de game merk je er niks van, alles loopt goed

dan kom je hoekje om, je schiet als een gek

jij gaat dood, je ziet killcam, en dan zie je gewoon jezelf rustig om het hoekje kome en 5 sec hem aanstaren, heel raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Fist schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:42:
[...]

Gast, is die gozer clean? Waarom heel vaak een 360 draai en dan schiet ie unscoped raak:o
tis gewoon een cap van z'n scherm dus imho zou je het wel zien als hij wh had of iets dergelijks. Hij reageert gewoon heel goed. Weet waar z'n enemies zouden kunnen zitten en als er op hem geschoten word is hij er ook als de bliksem bij om terug te schieten.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb inderdaad heel vaak dat ik al een hoek om ben maar toch nog sterf.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:32

Aight!

'A toy robot...'

Haha, ik hou echt van de sniper online, vooral in dat level met dat huis :D.

Ben alleen pas begonnen dus heb nog niet veel unlocked. maar speel toch altijd met andere wapens die ik oppak, maakt het een stuk leuker :D.

Vind het trouwens wel fijn dat er ook coop in zit, maakt het spel weer een stuk langer speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:15
Heb die kill op 1.34 ofzo een paar keer bekeken en die lijkt me toch echt hax

Iemand zonder hem gezien te hebben, ook niet op radar. door de muur een headshot geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:22
FireBladeX schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:52:
[...]

Jah, en die gast speelt zelfs op een xbox360 he :D had ergens gelezen, dat als je een 360 draai maakt dat je beter kan no-scopen. Die gast speelt tevens ook op een 50-60 inch tv ofzo , op zijn youtube kanaal staat zijn setup.
Ik denk dat het juist moeilijker is om een 360 draai te maken op de xbox:p
eendje schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:28:
[...]

tis gewoon een cap van z'n scherm dus imho zou je het wel zien als hij wh had of iets dergelijks. Hij reageert gewoon heel goed. Weet waar z'n enemies zouden kunnen zitten en als er op hem geschoten word is hij er ook als de bliksem bij om terug te schieten.
Neig eerder naar aimbot maar goed. Hij kan natuurlijk ook gewoon skilled zijn:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:03

OMX2000

By any means necessary...

Hogader schreef op zondag 29 november 2009 @ 23:01:
[...]

Iemand zonder hem gezien te hebben, ook niet op radar. door de muur een headshot geven
Ik denk dat hij gewoon op goed geluk op hoofd hoogte schoot, en raakte. Dat schot heeft niks met skills te maken, da's gewoon geluk.

Wat mij mateloos irriteert is de lag. Ik heb vrijwel altijd 4 balkjes, maar toch is het vaak zo dat ik iemand later zie dan hij mij ziet. Het is hier al tig keer voorbij gekomen, was dit ook zo met Modern Warfare 1? Ik weet niet hoe het technisch werkt, maar de implementatie van lag compensatie vind ik niet helemaal eerlijk.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik heb echt af en toe de grootste moeite om iets te raken met de 360 controller.
Zie je iemand lopen, je aimed maar overshoot compleet, die knakker draait zich om en je ligt op de grond...
Ik krijg het niet voor elkaar om snel en precies te aimen met dat ding.
Vrij frustrerend als je MW1 op de PC hebt gespeeld en het toen makkelijk ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Redje schreef op zondag 29 november 2009 @ 23:44:
Ik heb echt af en toe de grootste moeite om iets te raken met de 360 controller.
Zie je iemand lopen, je aimed maar overshoot compleet, die knakker draait zich om en je ligt op de grond...
Ik krijg het niet voor elkaar om snel en precies te aimen met dat ding.
Vrij frustrerend als je MW1 op de PC hebt gespeeld en het toen makkelijk ging.
Waarom heb je MW2 dan niet weer voor de PC gekocht? Speelt vloeiender, mooier.. (imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
ixl85 schreef op zondag 29 november 2009 @ 23:52:
[...]

Waarom heb je MW2 dan niet weer voor de PC gekocht? Speelt vloeiender, mooier.. (imo)
Tja....
Speel nauwelijks meer op m'n PC en zonder dedicated servers heb ik de 360 versie maar gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
OMX2000 schreef op zondag 29 november 2009 @ 23:26:
[...]

Ik denk dat hij gewoon op goed geluk op hoofd hoogte schoot, en raakte. Dat schot heeft niks met skills te maken, da's gewoon geluk.
hij schiet een beetje scheef van onder en schuin op die muur. Lijkt me niet echt dat hij op de gok schoot maar stiekem gewoon wist dat er daar iemand stond. Het kan of ontiegelijk veel geluk zijn (die gast zal wel vroeg sterven) of het is toch echt een kleine wallhack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

ixl85 schreef op zondag 29 november 2009 @ 23:52:
[...]

Waarom een consolespel op een PC spelen? :+

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Best gek, de hele week al problemen om in games te komen en ook nog eens veel lag (PS3, voornamelijk Ground War). Net echter zonder problemen een paar potjes Domination kunnen doen, eindelijk weer een k/d > 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Laatst online: 05-09 09:28
heb hem vandaag ook opgehaald bij de MM voor 35 euro.
heb hem al bijna 8 uur gespeeld vandaag.
ik vermaak me er goed mee spec-ops is echt leuk en MP daar doe je het gewoon om.

maar mijn gamertag mag ook in de lijst van de topic start.
GOT: sk1nny666
GT: sk1nny666
(360 dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
onderhand nu sinds de launch 1 dag en 17 uur erop zitten. speelt online erg lekker weg.

Toch hoop ik wel op wat meer maps snel en eventuele balance zaken, je knifed iemand in zijn voet en hij is instant dood, je schiet bij wijze van spreke 3 kogels in zijn torso af en hij leeft nog. Dat vind ik gewoon beyond lomp. en de recoil is zodanig laag dat de meestten met sprayen ook nog ver komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

ixl85 schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:31:
Ik vond in MW1 de M4 echt super chill, maar ik vind hem hier echt klote! Op dit moment is de SCAR mn favo.
Iemand de zelfde ervaring :)
Ik vond hem in MW1 chill, maar hier nog chiller. Ik weet het niet waarom, maar heb nu M4 met heartbeatsensor en RDS(ik kan echt niet omgaan met de iron sights van M4/M16) en hij blijft chill zijn.

Eergisteren binnen en damn wat een game. De singleplayer is qua verhaal wat losjes(lees: heel erg losjes), maar de actie en fun zit er zeker in.
Toen online gegaan en het is echt een verbetering op CoD4, al die killstreaks, attachments en mogelijkheden, ik heb er nu misschien 6 uur online op zitten en heb 't gevoel alsof ik echt pas op 't topje van de ijsberg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Gister maar is een knife class gemaakt (Always Run, Cold blooded en Ninja (of Commander)). Moet zeggen, in close combat maps is het echt heel erg makkelijk soms (had een killstreak van 7 in 40 seconde ofzo) en ik vind de knife dan ook iets te overklast.

Je kan wel 5 kogels vangen en het overleven maar een snee in je voet (zoals iemand hierboven al zegt) overlijdt je aan.. terug naar CS stijl, 2 knives ga je pas dood aan zodat degene die geknived wordt nog tijd heeft om te reageren!

Me "standaard" class (lvl44) is nu:
M4A1, Red Dot Sight + Hartbeat sensor
Stinger
--
Sleight of Hand Pro
Cold Blooded
Last stand (al vindt ik die niet altijd even handig, vaak schieten ze je toch wel door)

Het is natuurlijk best wel afhankelijk per persoon, maar iemand nog iets wat hij of zij anders zou doen :)?

ps. ik vind multiplayer op de pc zonder dedicated nog steeds heel erg chill!

[ Voor 4% gewijzigd door bop op 30-11-2009 09:22 ]

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMX2000 schreef op zondag 29 november 2009 @ 23:26:
[...]

Het is gewoon een plek waar vaak iemand staat, kun je ook wel bepalen aan de hand van geluid en je radar en je teammates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:44

beany

Meeheheheheh

bop schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:21:
Gister maar is een knife class gemaakt (Always Run, Cold blooded en Ninja (of Commander)). Moet zeggen, in close combat maps is het echt heel erg makkelijk soms (had een killstreak van 7 in 40 seconde ofzo) en ik vind de knife dan ook iets te overklast.

Je kan wel 5 kogels vangen en het overleven maar een snee in je voet (zoals iemand hierboven al zegt) overlijdt je aan.. terug naar CS stijl, 2 knives ga je pas dood aan zodat degene die geknived wordt nog tijd heeft om te reageren!
Ik heb ook een knife class gemaakt. Tactical knife, Always run etc. Heerlijk om rond te rennen! Al die knakkers met hun zware wapens die verbaasd rondjes draaien opzoek naar jou :P

Misschien is het inderdaad iets te sterk, maar het is wel fun. Gisteren een paar uurtjes gespeeld met mijn knife class: meeste potjes meeste kills gehad, zonder ook maar 1 kogel af te hebben gevuurd!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Ik vind mijn riot shield pack in Favela nog steeds leuk (SD of HQ pro)

-Riot shield
-.44 Magnum (akimbo)
-Throwing knife (en 2 flashes)
-Scavenger pro (voor nieuwe de nieuwe messen)
-Cold blooded pro
-Ninja pro

Messen gooien in Hardcore is soms wel wat lastiger met een afstand aangezien je geen crosshair hebt.
Maar non-hardcore vind ik gewoon niet speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hogader schreef op zondag 29 november 2009 @ 23:01:
[...]

Yes, hacks op de Xbox xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
bop schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:21:

Me "standaard" class (lvl44) is nu:
M4A1, Red Dot Sight + Hartbeat sensor
Stinger
--
Sleight of Hand Pro
Cold Blooded
Last stand (al vindt ik die niet altijd even handig, vaak schieten ze je toch wel door)

Het is natuurlijk best wel afhankelijk per persoon, maar iemand nog iets wat hij of zij anders zou doen :)?

ps. ik vind multiplayer op de pc zonder dedicated nog steeds heel erg chill!
Wat ik zelf doe is niet mijn standaard class met een stinger uitrusten, maar juist een class die ik minder gebruik. Als ik hem nodig heb, switch ik voor 1 spawn, schiet hem neer, en ga weer andere class.
Verder ben ik ook geen fan van last stand, soms verras je iemand ermee maar vindt dat het niet waard. Alleen voor de challenges. Zelf gebruik ik steady aim en sitrep, maar sitrep is voornamelijk om sitrep pro te krijgen=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ik moet dan overigens toch wat zeggen over zzirGrizz. Ik weet niet of mensen CoD4 gespeeld hebben, maar ga daar maar eens met aim assist op de 360 over een muurtje heen, als er iemand achter zit richt het zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Frerk schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:43:
Ik moet dan overigens toch wat zeggen over zzirGrizz. Ik weet niet of mensen CoD4 gespeeld hebben, maar ga daar maar eens met aim assist op de 360 over een muurtje heen, als er iemand achter zit richt het zwaarder.
Op de PC ram ik met mijn AUG heel vaak gewoon langs een muur. Als ik dan een hit heb, hoor je het "hit geluidje" en zie je je crosshair "opblinken" dat je een hit hebt. Zo heb ik ook regelmatig hits door muren heen, en wordt ik uiteraard weer uitgemaakt door cheater.

Vooral bijvoorbeeld op scrapyard:

http://www.mw2blog.com/mo...multipler-maps-scrapyard/

Als je dan bovenaan bij die toren staat, schiet ik altijd daar boven naar dat raam via de muur. Zit er altijd wel eentje :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Wiebbe schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:05:
[...]

Op de PC ram ik met mijn AUG heel vaak gewoon langs een muur. Als ik dan een hit heb, hoor je het "hit geluidje" en zie je je crosshair "opblinken" dat je een hit hebt. Zo heb ik ook regelmatig hits door muren heen, en wordt ik uiteraard weer uitgemaakt door cheater.

Vooral bijvoorbeeld op scrapyard:

http://www.mw2blog.com/mo...multipler-maps-scrapyard/

Als je dan bovenaan bij die toren staat, schiet ik altijd daar boven naar dat raam via de muur. Zit er altijd wel eentje :P
Ja dat kan ook maar dat werkt niet echt met een sniper :P
Ik heb het zelf ook vaak genoeg gehad op de xbox, maakt noscopen ook heel leuk want als je een strafe shot o.i.d. dan goed doet kan je niet missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op zondag 29 november 2009 @ 23:57:
[...]

Tja....
Speel nauwelijks meer op m'n PC en zonder dedicated servers heb ik de 360 versie maar gekocht.
En dat is dus precies de boeling van IW, wat zijn ze toch slime he. ;)
Zorg gewoon dat de PC versie minder nazorg krijgt, en de mensen gaan van zelf naar het (groter opbrengende) console platform. (algemeen bekeken uiteraard)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
Ik geeft toe dat de granade laucher weinig zegt over de kwaliteit van een gamer. Zelf gebruik ik hem ook, maar dat komt ook door de irritatie die ik krijg als ik andere zie spelen. Vooral de teams die ik zie en die dus continu met 3 man een rondje lopen op een map. Ik kil er 1 of 2 en wordt gedood door de 3e. De snipers die alleen maar liggen de campen. de mensen die continu achter een muurtje staan te wachten op een enemy voorbijganger, of iemand met een riot shield. Aangezien er genoeg dingen zijn om je aan te ergeren en ik dit vooral niet wil gaan doen, heb ik een noobtube. Er zijn zoveel dingen in het spel waar je geen skills voor hoeft te hebben. En daardoor ligt alles weer een beetje in balans. Dus ja ik gebruik ook een toob en heb een keurige ratio van 1.72.Bij cod4 zonder noobtube had ik 2.10, maar het spel blijft super verslavend. GOTY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

mobygo76 schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:51:
Ik geeft toe dat de granade laucher weinig zegt over de kwaliteit van een gamer. Zelf gebruik ik hem ook, maar dat komt ook door de irritatie die ik krijg als ik andere zie spelen. Vooral de teams die ik zie en die dus continu met 3 man een rondje lopen op een map. Ik kil er 1 of 2 en wordt gedood door de 3e. De snipers die alleen maar liggen de campen. de mensen die continu achter een muurtje staan te wachten op een enemy voorbijganger, of iemand met een riot shield. Aangezien er genoeg dingen zijn om je aan te ergeren en ik dit vooral niet wil gaan doen, heb ik een noobtube. Er zijn zoveel dingen in het spel waar je geen skills voor hoeft te hebben. En daardoor ligt alles weer een beetje in balans. Dus ja ik gebruik ook een toob en heb een keurige ratio van 1.72.Bij cod4 zonder noobtube had ik 2.10, maar het spel blijft super verslavend. GOTY!
Precies... ik erger me zo zo fuckign dood aan mensen die op een tafeltje achter een muurtje wachten tot eindelijk weer een tegenstander voorbij komt om hem in zijn rug te schieten. Echt waardeloos gewoon. Ik heb nog liever tubers, snipers of die riot gasten dan die jongens die op een plek gaan zitten waar je nooit kijkt om je vervolgens in je rug te schieten

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Royz schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:05:
[...]

Precies... ik erger me zo zo fuckign dood aan mensen die op een tafeltje achter een muurtje wachten tot eindelijk weer een tegenstander voorbij komt om hem in zijn rug te schieten. Echt waardeloos gewoon. Ik heb nog liever tubers, snipers of die riot gasten dan die jongens die op een plek gaan zitten waar je nooit kijkt om je vervolgens in je rug te schieten
Ik ga dan ook best wel vaak dood maar vooral omdat ik geen zin om heb achter een tafeltje te gaan zitten en gewoon head-on aanval. Schieten en bij mensen met riot shields flanken en knifen (werkt effectief). :) Heb ook een hekel aan snipers/tubers en campers! :/

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Laatst online: 13-08 12:06
Afgelopen tijd de claymore op de PS3 herontdekt. In COD4 kostte dat namelijk meerdere handelingen:
1. switch naar claymore, 2. plaats claymore, 3. switch terug naar wapen.
En dat nam veel te veel tijd in beslag, tenminste, ik kon er nooit zo mee overweg.

In MW2 is het alleen: R2 en je claymore is geplaatst. In combinatie met Scavenger (Pro) heb je nagenoeg unlimited claymores (je kan er alleen maar 2 actief hebben per keer). Heel handig voor m'n sneaker class in close quarters.
Omdat ik toch al Scavenger Pro gebruik als perk, schiet ik primair met de AC-12 shotgun + grip (full auto, groot mag, maar lage ammo count) en een willekeurige smg als secondary (je bent sneller met een smg ipv een assault als de SCAR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Step schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:12:
[...]

Ik ga dan ook best wel vaak dood maar vooral omdat ik geen zin om heb achter een tafeltje te gaan zitten en gewoon head-on aanval. Schieten en bij mensen met riot shields flanken en knifen (werkt effectief). :) Heb ook een hekel aan snipers/tubers en campers! :/
Vaak schiet ik wel een paar keer op Riotshields voordat ik ze flank: Door de kogelinslagen vertroebelt het zicht en is het makkelijker flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Zelf inmiddels bijna level 40 (yay eindelijk de m16)
bijna mn scar-h gemasterd, nog 1 level te gaan, nog 4 FMJ kills :)

mn killstreak inmiddels ook wel aardig gevonden, Predator->harrier->pave low.

Zitten vrij dicht op elkaar, dus als ik een kill maak met de predator volgen de harrier en pave low elkaar al snel op ;)

favo perk is toch wel scavenger, bling gebruik ik alleen als ik een bepaalde challenge wil halen, scopes vind ik toch meestal niet zo lekker werken als de standaard iron sights - iron sight lijkt ook een stuk sneller.

overigens zou ik ook graag in de OP willen,

Forum name: Verderf
steam tag: [GoT] Verderf

[ Voor 20% gewijzigd door Verderf op 30-11-2009 11:29 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Ik vind persoonlijk P90 silence & Desert Eagle met tactical knife heeeeel leuk :) Soms heb ik potjes waar ik 30-14 sta, met alleen Deagle & knife kills. :D en dan wordt je vaak ook nog uitgemaakt voor cheater of hacker. :P Oh! En dan ook nog predator, harrier en AC130... wordt je niet blij van.
Vind ik persoonlijk wel een compliment om voor cheater uit gemaakt te worden, aangezien dat je dan -te- goed speelt. (Wel veel NLers die niet goed tegen hun verlies kunnen, keertje een capture the flag gewonnen tegen een clan van 5 personen... telkens werdt je voor homo uitgemaakt als je ze dood maakte, of de flag capture...de..de..) Alleen jammer dat ze er na de 3rde keer meestal eruit gaan, aangezien dat ik met wat vrienden een groep vorm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Ik wordt ook steeds vaker voor cheater uitgemaakt als ik weer eens een lekker knife streak heb. Bijvoorbeeld in terminal, waar ik altijd zo snel mogelijk de enemy probeer te flanken. Hierdoor kom ik regelmatig achter 5 man te staan en kan ik ze allemaal knifen. Of de map estate waar je van een goede kant het huis in rushed en iedereen erin knifed.

Regelmatig zijn dat situaties die je een leuk woordje opleveren van de tegenstanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Zhalix schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:42:
Ik vind persoonlijk P90 silence & Desert Eagle met tactical knife heeeeel leuk :) Soms heb ik potjes waar ik 30-14 sta, met alleen Deagle & knife kills. :D en dan wordt je vaak ook nog uitgemaakt voor cheater of hacker. :P Oh! En dan ook nog predator, harrier en AC130... wordt je niet blij van.
Vind ik persoonlijk wel een compliment om voor cheater uit gemaakt te worden, aangezien dat je dan -te- goed speelt. (Wel veel NLers die niet goed tegen hun verlies kunnen, keertje een capture the flag gewonnen tegen een clan van 5 personen... telkens werdt je voor homo uitgemaakt als je ze dood maakte, of de flag capture...de..de..) Alleen jammer dat ze er na de 3rde keer meestal eruit gaan, aangezien dat ik met wat vrienden een groep vorm :D
mensen vinden vaak dat soort spelers irritant, imo ik ook. mensen die alleen maar rondrennen met een mes en dan op die manier knifekills maken, ik sta vaak genoeg ook rond die waarden maar dan gewoon met olskool speel style met een ump45, dan heb je dat soort dingen niet XD

het zijn imo ook dan geen skills maar soort van cheap tactics, want het slaat eigenlijk ngosteeds nergens op dat je met dat commando knife perk achtige ding 3 meter vooruit schuift als je knifed XD en dan nog te bedenken dat een knife dus meer is als een kogel in de game, maarja infinity ward kennende blijft dat zo. en de nadruk ligt veel minder op skills met richten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 16:54
Tsja wat een heerlijk game, beter dan ik had gehoopt. Single player met veel plezier gespeeld, nu lekker de multiplayer in.

Zijn wel wat dingen die mij opvallen, het 1e potje wat ik speel gaat heel snel, ik bedoel het contact maken met de server etc. opstarten van het potje. Daarna duurt het steeds langer voor ik weer een potje kan spelen.

Zelf speel met de scar, die ik helemaal geleveld heb, scavenger pro, steady aim pro, die bullet dinges pro(kan niet op de naam komen).

Daar red ik me aardig mee over het algemeen.

Persoonlijk vind ik dat knifers en de riotshields te sterk zijn, riotshields zijn never nooit niet bulletproof en de knifers ben je ook in 1x dood. Nu is het zo dat het op die manier in het spel zit en mensen er gebruik van maken, maar persoonlijk kan ik erg geen lol aan beleven.

Las net mensen die zich irriteren aan campers/schuilers achter tafels/muren, ligt ook aan je speelstijl. Ben zelf geen persoon die overal maar zo inrent, en schuil af en toe ook wel even(ook om bij te komen). Dat er dan mensen zo dom zijn om blind naar binnen te walsen, das mooi meegenomen. Ik speel zelf watmeer naar het realisme, oftwel sluipen, kijken, sluipen, schieten.

Maar wat een vette game.

Speel op PS3 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Ja tegen sluipen schieten sluipen heb ik niets, maar tegen in een hoekje wachten tot mensen langskomen en daar gewoon een tijd zitten, daar heb k iets tegen. Tuurlijk zoek je een hoekje op als je bijna dood bent.
Verder vind ik knife idd ongelooflijk overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

nieuws: Steam schrapt accounts van Modern Warfare 2-cheaters
Wordt je toch gewoon blij van \0/

verder vindt ik het jammer dat er niet meer hardcore gametypes zijn. Hardcore altijd (en nu ook) leuker gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 04:16
wat niet is kan nog komen he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelslijpkop schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:18:
Er mag best over dingen als grenade launchers gezeikt worden.
Deze dingen zijn nou eenmaal unbalanced, en dat betekent dat het het spel verpest voor degene die hiervan slachtoffer wordt.
Wat is er nou vervelender dan jouw 24 kills killstreak verloren zien gaan doordat iemand even met een grenade launcher 5 meter mist maar jou toch nog killed.
Dayuum heeft dus duidelijk een punt.
Door dit soort reacties ga ik de grenade launcher juist gebruiken. Eerst gebruikte ik hem nooit, maar ik zie dat mensen zich er ZOOO ontzettend aan ergeren (vooral de mensen die "goed" zijn), dus ga ik hem juist vaker gebruiken. Met een ac-130 kills maken is ook niet moeilijk (zeker niet als je hem uit care package hebt). Ik erger me ook aan snipers, maar dat motiveert mij alleen maar om met de juiste perks en wapens ze van achter te killen. In plaats van te zeuren over de grenade launchers kan je ook juist een strategie bedenken om ze voor te zijn. Dat maakt het spel juist leuk.

En over unbalanced gesproken, met die grenade launchers kunnen de "minder" goede spelers ook een beetje meekomen met de betere spelers. Vandaar dat dat ook het eerste attachment is dat je unlocked. Je moet toch wat voordat je de red dot krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryzor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-04-2022
Ik vind dat dat hele noobtube verhaal overpowered is;) Kijk bijvoorbeeld naar dat filmpje van die dude die door een muur heen knalt en plots een headshot maakt, geen probleem toch? Heeft met skills te maken:) Als je de GL gebruikt betekent het echt nog niet gelijk dat je alleen maar wint:P

i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:23:
[...]

Door dit soort reacties ga ik de grenade launcher juist gebruiken. Eerst gebruikte ik hem nooit, maar ik zie dat mensen zich er ZOOO ontzettend aan ergeren (vooral de mensen die "goed" zijn), dus ga ik hem juist vaker gebruiken.
Wat een leuk karakter heb jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ryzor schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:31:
Ik vind dat dat hele noobtube verhaal overpowered is;) Kijk bijvoorbeeld naar dat filmpje van die dude die door een muur heen knalt en plots een headshot maakt, geen probleem toch? Heeft met skills te maken:) Als je de GL gebruikt betekent het echt nog niet gelijk dat je alleen maar wint:P
nah dat was luck. ik had van de week ook een ending kill terwijl ik verblind was door flashbang en ik bedacht me dattie naar naar links zou rennen dus ik schoot ook naar links en toevallig net een headshot
maar dit noem ik alsnog geluk. had ook de andere kant kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
Griffin schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:12:
nieuws: Steam schrapt accounts van Modern Warfare 2-cheaters
Wordt je toch gewoon blij van \0/

verder vindt ik het jammer dat er niet meer hardcore gametypes zijn. Hardcore altijd (en nu ook) leuker gevonden.
Ik vraag me of de 10th prestige hackers hier ook onder vallen..... (Ik hoop van wel) :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Iemand anders die last heeft van lag? Gisteravond begon het laggen opeens en ik heb het nu nog steeds :S
Beetje onspeelbaar als je kogels een seconde later het wapen uitvliegen dan je wilt.
(Alle overbodige programma's staan uit dus niet dat ik mijn downloads aan heb staan natuurlijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryzor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-04-2022
Michaelslijpkop schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:07:
Iemand anders die last heeft van lag? Gisteravond begon het laggen opeens en ik heb het nu nog steeds :S
Beetje onspeelbaar als je kogels een seconde later het wapen uitvliegen dan je wilt.
(Alle overbodige programma's staan uit dus niet dat ik mijn downloads aan heb staan natuurlijk.)
Ik heb een redelijk stabiele lijn maar ook ik ondervind veel lag, Soms kun je gewoon zien dat je een Headshot maakt maar alsnog lopen die klootzakken gewoon door... :|

i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:23:
[...]

Door dit soort reacties ga ik de grenade launcher juist gebruiken. Eerst gebruikte ik hem nooit, maar ik zie dat mensen zich er ZOOO ontzettend aan ergeren (vooral de mensen die "goed" zijn), dus ga ik hem juist vaker gebruiken. Met een ac-130 kills maken is ook niet moeilijk (zeker niet als je hem uit care package hebt). Ik erger me ook aan snipers, maar dat motiveert mij alleen maar om met de juiste perks en wapens ze van achter te killen. In plaats van te zeuren over de grenade launchers kan je ook juist een strategie bedenken om ze voor te zijn. Dat maakt het spel juist leuk.

En over unbalanced gesproken, met die grenade launchers kunnen de "minder" goede spelers ook een beetje meekomen met de betere spelers. Vandaar dat dat ook het eerste attachment is dat je unlocked. Je moet toch wat voordat je de red dot krijgt.
Eens. Het mooie maar ook gelijk het probleem is dat MW2 zoveel te bieden heeft, dat iedereen wel iets heeft om over te klagen (het lijkt wel het echte leven). Het voordeel is dat ieder zijn eigen speelstijl kan ontwikkelen. En ja, welke speelstijl je ook ontwikkeld (sniper, shotgun, explosive, sneaker, rusher, kill streaker etc. etc.) er is altijd wel een ander die er een probleem mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AutCha schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:18:
[...]

Eens. Het mooie maar ook gelijk het probleem is dat MW2 zoveel te bieden heeft, dat iedereen wel iets heeft om over te klagen (het lijkt wel het echte leven). Het voordeel is dat ieder zijn eigen speelstijl kan ontwikkelen. En ja, welke speelstijl je ook ontwikkeld (sniper, shotgun, explosive, sneaker, rusher, kill streaker etc. etc.) er is altijd wel een ander die er een probleem mee heeft.
Ondertussen zijn de enige geliefde spelers nog spelers die net even koffie zijn maken of onwijs nodig naar de wc moesten -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer en verbazingwekkend dat er zoveel geklaagd wordt over snipers. Ze zitten in zo'n beetje elke shooter, maar toch hebben mensen er problemen mee dat ze in dit spel zitten.

Koop het spel dan lekker niet, als het je niet bevalt... Je had van tevoren kunnen weten dat ze in dit spel zouden zitten.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:33:
Jammer dat er zoveel geklaagd wordt over snipers. Ze zitten in zo'n beetje elke shooter, maar toch hebben mensen er problemen mee dat ze in dit spel zitten. :'(
Ik geloof niet dat mensen klagen over snipers maar meer over de echte campers, het verschil is best groot, een camper gaat in een hoekje zitten wachten en probeert op zo'n manier te zitten dat hij heel moeilijk te raken is...een sniper daar in tegen zoekt gewoon deking op en blijft liggen, schiet en moved omdat hij anders gepakt wordt.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeGek schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:38:
[...]

Ik geloof niet dat mensen klagen over snipers maar meer over de echte campers, het verschil is best groot, een camper gaat in een hoekje zitten wachten en probeert op zo'n manier te zitten dat hij heel moeilijk te raken is...een sniper daar in tegen zoekt gewoon deking op en blijft liggen, schiet en moved omdat hij anders gepakt wordt.
Ik bedoelde bijvoorbeeld deze meneer, die laat wel degelijk merken dat hij snipers haat:
Heb ook een hekel aan snipers/tubers en campers! :/

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister zo iets stoms. Zit ik in een hardcore TDM potje met twee kerels die de hele tijd teamkills aan het maken zijn. Kun je dus helemaal niets mee. Blijkbaar vinden ze het neit erg dat ze een slechte streak hebben, maar ik hou er niet zo van ;)

Verder vind ik Rundown echt een geweldige map. Jammergenoeg vinden veel mensen er niets aan en al meer dan eens werd hij geskipped :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Sn0wblind schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:51:
[...]

nah dat was luck. ik had van de week ook een ending kill terwijl ik verblind was door flashbang en ik bedacht me dattie naar naar links zou rennen dus ik schoot ook naar links en toevallig net een headshot
maar dit noem ik alsnog geluk. had ook de andere kant kunnen zijn
Kreeg je ook één en ander naar je kop van diegene via chat? Ik wel gisteren. :P Zat in Skidrow en ging rechtsom door dat steegje. Loop net de hoek om, komt er een riot shield aan de andere kant de hoek om. Duik weg achter een krat, en net als ik tevoorschijn kom krijg ik een flash in m'n gezicht. Gelijk prone, semtex gegooid, zelf dood door degene die achter de riot liep maar wel semtex op het schild gekregen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:45:
Ik had gister zo iets stoms. Zit ik in een hardcore TDM potje met twee kerels die de hele tijd teamkills aan het maken zijn. Kun je dus helemaal niets mee. Blijkbaar vinden ze het neit erg dat ze een slechte streak hebben, maar ik hou er niet zo van ;)

Verder vind ik Rundown echt een geweldige map. Jammergenoeg vinden veel mensen er niets aan en al meer dan eens werd hij geskipped :(
Net als Bloc in CoD4 =/ Geweldige map IMO, maar niet echt gewild bij een groot deel van de community.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Exitium schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:46:
[...]

Kreeg je ook één en ander naar je kop van diegene via chat? Ik wel gisteren. :P Zat in Skidrow en ging rechtsom door dat steegje. Loop net de hoek om, komt er een riot shield aan de andere kant de hoek om. Duik weg achter een krat, en net als ik tevoorschijn kom krijg ik een flash in m'n gezicht. Gelijk prone, semtex gegooid, zelf dood door degene die achter de riot liep maar wel semtex op het schild gekregen. :9
nope dat niet, nahja hoorde wat gejoel maar ik zat met wat vrienden te praten erover, aangezien we elkaar speelstylen aant bekijken waren XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
wanneer weet ik dat ik de host bent van game???? (PC)

en waarom werkt invite wel van uit mij kant (8 van de10 keer) wel. maar als een vriend mij invite dan krijg ik een error van connection of zo iets. 8)7

hoe vaak is het bij jullie gelukt om een game van een vriend te joinen. bij mij 0 keer msg: server full, try too connect #, host error. |:(

[ Voor 73% gewijzigd door icegodd op 30-11-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Laatst online: 12-09 03:09
Ik moet zeggen dat ik als voormalig pc gamer wel steeds beter wordt op de PS3 in dit spel. Eerste heb ik nog nooit gestaan, hoogste killstreak komt niet hoger als 7, maar ik heb er wel erg veel plezier in! Het mooiste vind ik nog om een riot shield te gebruiken, dat is gewoon een punten-magneet. Voor elke kogel die je incasseert krijg je gewoon punten, werkt vooral goed als een sentry gun op je aan het schieten is.... ;) Zo sta ik wel eens 2e met minder kills als degene die 3e en 4e staan!

Top game wat mij betreft! _/-\o_

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AutCha schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:18:
[...]

Ja probeer het maar goed te praten, grenade launchers zijn gewoon voor noobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:09
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:05:
[...]

En voor mensen die een challenge moeten halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:09:
[...]

En voor mensen die een challenge moeten halen...
En voor mensen die geen moer geven om wat de '1337 h4x0r'-ik-ben-toch-beter gastjes denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

icegodd schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:03:
wanneer weet ik dat ik de host bent van game???? (PC)
Heb je de beste ping, dus volle groene balkjes
en waarom werkt invite wel van uit mij kant (8 van de10 keer) wel. maar als een vriend mij invite dan krijg ik een error van connection of zo iets. 8)7
Heeft hij zn nat op Open staan ipv strict. (zie je in het hoofdscherm van MW2)
hoe vaak is het bij jullie gelukt om een game van een vriend te joinen. bij mij 0 keer msg: server full, try too connect #, host error. |:(
Is bij mij ook soms, maar een andere keer werkt het weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is een noob iemand die net begint met spelen, voor veel mensen die GL gebruiken gaat die vlieger niet op. Als het je tegen staat, speel dan promod bij mw1 of cs source. Else, deal with it. Gebruik GL maar eens te dicht bij je tegenstander, een stuiterende granaat die niets doet is ook geen pretje. Ik vind riotshields een stuk irritanter, of cornercampers. Maar iedereen zijn speelstijl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

[...]

GL's zijn heerlijk, ook alleen goed te gebruiken door mensen die echt goed zijn. Je moet met lange afstanden veel meer rekening houden met de zwaartekracht.
Alle andere wapens zijn noobwapens!!!!@31243124
[...]

Heb ook een hekel aan snipers/tubers en campers! :/
Dan heb je 50 euro door de plee gespoeld. Jammer!
Snipers horen in een game, ga daar nou niet over janken.
Vind je ze toch heeel erg vervelend, ga dan quaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

TeGek schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:38:
[...]

Ik ben dus 1 van die mensen. Lekker met me sniper, plat liggen of zitten tussen de plantjes en mensen van range neer halen :) Voor in Derail met me witte sniper pakje in de sneeuw zitten meestal achter een steen of zo, heerlijk. Ook estate is met me nieuwe groene pakje super :) Ik probeer niet al teveel te bewegen, dus idd met een tentje en een bbq te zitten. Niet dat ik erg goed ben in het killen van mensen, maar toch is het best netjes ;) Alleen jammer dat ik Ninja en cold blooded nog niet heb omdat ik het spel nog niet heel lang gespeeld heb. Maar damn het is wel vet.

Gister trouwens mooie kill in Estate, ik zat op het transformator huisje (vlak bij die electriciteids dingentjes). En ik zat naar het grote houten huisje door me thermal scope te kijken en zie door de bladeren van de bomen 1 klein wit puntje. Dus ik denk, hmmmmmm, is het een lamp op een tegenstander. Voor de zekerheid maar geschoten en headshot, long shot, one hit kill, etc. Die gozer moet echt zo gedacht hebben dat ik aan het cheaten was toen hij de kill cam zag :D

[ Voor 0% gewijzigd door ye-roon op 30-11-2009 14:35 . Reden: moet beter nederlandsch leren ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:29:
[...]

GL's zijn heerlijk, ook alleen goed te gebruiken door mensen die echt goed zijn. Je moet met lange afstanden veel meer rekening houden met de zwaartekracht.

[...]

Met danger close hoeft zo'n grenaat maar in jouw buurt worden afgevuurt en je bent dood.

Elke keer als ik een GL gebruiker tegenkom gebruik ik die emergency airdrop glitch om een Chopper gunner te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:38:
[...]

Met danger close hoeft zo'n grenaat maar in jouw buurt worden afgevuurt en je bent dood.

Elke keer als ik een GL gebruiker tegenkom gebruik ik die emergency airdrop glitch om een Chopper gunner te krijgen
Lol! Mensen met nadelaunchers uitmaken voor noob maar zelf wel gebruik maken van glitches...
8)7

Sorry hoor, maar glitchen is een stuk lamer dan rondlopen met launchers...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Gisteren trouwens de FIM-92 Stinger leren te appreciëren. Tegenstander denkt veel mensjes omver te knallen met helikoptertje of Jet. BOEM! Tegenstander heeft fout gedacht.

Het leuke is dat er bijna niemand een Stinger meeneemt, waardoor het nog plezanter word zodra jij met een helikopter langskomt en niemand je neerhaalt. :-D

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
reemprive schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:29:
[...]

Volgens mij is een noob iemand die net begint met spelen, voor veel mensen die GL gebruiken gaat die vlieger niet op. Als het je tegen staat, speel dan promod bij mw1 of cs source. Else, deal with it. Gebruik GL maar eens te dicht bij je tegenstander, een stuiterende granaat die niets doet is ook geen pretje. Ik vind riotshields een stuk irritanter, of cornercampers. Maar iedereen zijn speelstijl ;)
ow die riotshields vind ik niet zo lastig, als ze langzamer op je af komen plots gewoon eromheen rennen en knifen of neer schieten. of gewoon op de voeten als ze sneller lopen. GL gastjes, tja buiten het gebruikelijke pad blijven, en allemaal van de zijkant, doe dat een paar keer en je krijgt een paar mooie streaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
Vind de tube niet egt vervelend. Speel meestal HQers en dat is best close combat als je bijvoorbeeld in een huisje zit te campen meestal spamme ze de HQ vol met tubes maar als je op een goed plekkie zit ga je nie dood en zodra ze close komen weten ze niet meer wat ze moeten doen met hun tube en pak ik ze :P:P Zelf gebruik ik tube ook hoor en je moet voor de tube zelfs wat skills hebben. Ook snipers vind ik niet vervelend omdat ze percee headshot moeten geven wil je in 1schot dood zijn. Snel bukken en terug vuren en meestal heb ik het snipertje dan. Zelf snipe ik ook overigens lekker in de bosjes zitten headshots verkopen en de game met een nuke finished :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hele domme vraag waarschijnlijk, maar de camouflage van je wapen heeft dat eigenlijk effect op de rest van je outfit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJVB
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:37
[...]

Dus omdat jij vindt dat een GL (standaard onderdeel van game en ook in het echt gebruikt wordt) vervelend is misbruik je maar een fout met de emergency airdrop... 7(8)7
Wat is het volgende? Iedereen die een kogel op je afvuurt uitmaken voor valsspeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Eerlijk gezegd kom ik weinig mensen tegen die de zogenaamde noobtubes gebruiken (PS3). En ook al zou dat het geval zijn, dan zie ik geen reden om er over te zeuren...zoals al eerder gemeld zit het in het spel en mag dus gebruikt worden.

Respect heb ik voor de snipers. Ik heb het ook een aantal keren geprobeerd, maar ik ben er ontzettend slecht in. Als ik de killcam terug zie als ik afgeschoten ben door een sniper, dan denk ik alleen maar...RESPECT. Sommige van die gasten zijn echt enorm skilled!!

Wat ik wel erg vreemd vond was een gast met een sniperrifle die me van een enorme afstand neerschoot door ongeveer 90 graden te draaien, in te zoomen en dan meteen te schieten. Dat alles in één beweging, dus in een fractie van een seconde :? ...ik vroeg me op dat moment af of dat puur skills was of dat dit misschien riekt naar cheaten. Ik vond het in ieder geval ongelofelijk.
Als dit daadwerkelijk skill is, dan meer dan RESPECT!! _/-\o_

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had wel verwacht dat je zelf je poppetje aan zou mogen kleden net als Rainbow six las vegas... Misschien minder extreem als daar... wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sn0wblind schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:46:
[...]

ow die riotshields vind ik niet zo lastig, als ze langzamer op je af komen plots gewoon eromheen rennen en knifen of neer schieten. of gewoon op de voeten als ze sneller lopen.
Of even (ergens op) springen en in het hoofdje schieten ;)
GL gastjes, tja buiten het gebruikelijke pad blijven, en allemaal van de zijkant, doe dat een paar keer en je krijgt een paar mooie streaks.
En de GL zal altijd een heikel punt blijven maar zolang niet alle tegenstanders er mee rond lopen, valt er best mee te leven idd.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Terminal zaten in het vliegtuig 2 man met Riot Shield tegenover elkaar(cockpit en staart), iedereen die naar binnen liep werd geplet. Hinderlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-09 09:30
reemprive schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:46:
Hele domme vraag waarschijnlijk, maar de camouflage van je wapen heeft dat eigenlijk effect op de rest van je outfit?
Nope, Als je sniper bent en je hebt alle ghillie suits unlocked past je suit automatisch aan naar het lvl dus als je derail speelt krijg je leuk je snow ghillie suit aan :+

[ Voor 40% gewijzigd door Pranger op 30-11-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Booth schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:29:
[...]

[...]

Vet al die reacties, ik mag niet eens een mening hebben. :) Ik vind het absoluut geen miskoop en erger me gewoon aan het doodgaan door die snipers of tubers. Misschien is haten een woord wat er niet voor bedoeld is. Maar ach als jullie je zo druk over mijn opmerking maken. Leef je uit met de reacties maar laten we het wel vrolijk houden! :P

Het prettige vind ik ook het neerschieten van heli's of harriers, heel eenvoudig met een stinger! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Step op 30-11-2009 15:06 ]

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:05

The_Worst

Unox

Ik heb nu mijn favoriete uitrusting gevonden:
Tar-21 met FMJ
AA-12

C4
Smoke

Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
Final Stand

Ik speel voornamelijk Domination en dankzij de C4 met remote detonation kun je nu 2 vlaggen tegelijkertijd beschermen. Alleen bugged de C4 met Scavenger. Zodra je een stash opraapt dan moet je eerst de nieuwe C4 plaatsen en daarna kun je beide C4's één voor één laten ploffen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Sn0wblind schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:46:
[...]

ow die riotshields vind ik niet zo lastig, als ze langzamer op je af komen plots gewoon eromheen rennen en knifen of neer schieten. of gewoon op de voeten als ze sneller lopen. GL gastjes, tja buiten het gebruikelijke pad blijven, en allemaal van de zijkant, doe dat een paar keer en je krijgt een paar mooie streaks.
Voor mij is een beginneling een Newbee (New Bee, niewe speler) iemand die denkt dattie zelf owned terwijl hij erg hard neergaat is voor mij een noob!

Snipers/GL/Campers/Riot Shields, maakt mij niet uit..

(niet richting jouw):

Snipers: IPV janken over "ze killen in one shot :( " kan je er zelf ook mee leren om te gaan... Dat jij zo graag van sprayen houd is niet het probleem van een sniper :D

GL: *zucht* oh god.. ze duren uren om te reloaden en je krijgt er maar twee mee per keer...

Campers: Granaat om de hoek en ze komen fijn uit hun plekje rennen vol jouw vizier in :)

Riot Shields: Bedenk je zo.. Die gast mist zijn hoofdwapen, en zit dus alleen met een zijwapen waar een erg klein magazijn op zit! Daarnaast *ren eromheen, steek* :)

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 30-11-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:16
Jackal131 schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:55:
Wat ik wel erg vreemd vond was een gast met een sniperrifle die me van een enorme afstand neerschoot door ongeveer 90 graden te draaien, in te zoomen en dan meteen te schieten. Dat alles in één beweging, dus in een fractie van een seconde :? ...ik vroeg me op dat moment af of dat puur skills was of dat dit misschien riekt naar cheaten. Ik vond het in ieder geval ongelofelijk.
Als dit daadwerkelijk skill is, dan meer dan RESPECT!! _/-\o_
Dat is nou wat men een aimbot noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Joep schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:10:
[...]

Hoeft niet per-se te zijn haha, ik heb ook wel eens een lucky shot gehad.. dat ik 2x een rondje draaide inzoomde en *POF* headshot!? LOL. Maar als het (erg) vaak voorkomt zou ik toch twijfelen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[...]

Dacht ik ook aan, maar is dat op een PS3 ook mogelijk?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Gunner schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:12:
[...]

Dacht ik ook aan, maar is dat op een PS3 ook mogelijk?
Nu je het zegt. Heb geen idee of je ook scripts op je PS3 kunt draaien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
[...]

Op de PS3? REPSEKT! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Joep schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:15:
[...]

Nu je het zegt. Heb geen idee of je ook scripts op je PS3 kunt draaien :/
Je kan met een hex-editor je savegame zo aanpassen, dat het verwijst naar een script.. Dit deed mijn neef een keer op CoD4 (op de PS3)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

reemprive schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:02:
In Terminal zaten in het vliegtuig 2 man met Riot Shield tegenover elkaar(cockpit en staart), iedereen die naar binnen liep werd geplet. Hinderlijk!
LOL

dat vind ik nou humor :D

dat je daar vaker dan 1x door dood gaat is dan wel weer jammer :P er is een ingang bij de staart en je gooit zo een granaat de cockpit in.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
D4NG3R NL schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:09:
[...]

Voor mij is een beginneling een Newbee (New Bee, niewe speler) iemand die denkt dattie zelf owned terwijl hij erg hard neergaat is voor mij een noob!

Snipers/GL/Campers/Riot Shields, maakt mij niet uit..

(niet richting jouw):

Snipers: IPV janken over "ze killen in one shot :( " kan je er zelf ook mee leren om te gaan... Dat jij zo graag van sprayen houd is niet het probleem van een sniper :D

GL: *zucht* oh god.. ze duren uren om te reloaden en je krijgt er maar twee mee per keer...

Campers: Granaat om de hoek en ze komen fijn uit hun plekje rennen vol jouw vizier in :)

Riot Shields: Bedenk je zo.. Die gast mist zijn hoofdwapen, en zit dus alleen met een zijwapen waar een erg klein magazijn op zit! Daarnaast *ren eromheen, steek* :)
ik snap idd probleem met snipers niet echt. en overigens zijn die van een afstand met zelfs een sub machine gun ook met 3 schoten van een afstand al te raken als je beheerst schiet. mjah nootubers, het is wel irritant, niet overpowered maar gewoon irritant omdat het dan nie top skill aankomt. maarja het zit erin. gebruik maken van exploits vind ik wel nep, zoals de oneindige airdrop exploit. heb een match meegemaakt waar oemand zijn hele lading in 1x losliet op de tegenstanders door die exploit te gebruiken. is gewoon cheap.

maar van mij mogen er snel wat meer maps bijkomen. en dan ook wat meer variatie, karachi, invasion zijn bijvoorbeeld zeer vergelijkbare maps en bieden dan onderling niet zo heel veel variatie. zou wel koel zijn als ze een map maken van die prison bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
D4NG3R NL schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:17:
Je kan met een hex-editor je savegame zo aanpassen, dat het verwijst naar een script.. Dit deed mijn neef een keer op CoD4 (op de PS3)!
We hebben het hier wel over online multiplayer. Wat heeft een savegame daarmee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Joep schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:21:
[...]

We hebben het hier wel over online multiplayer. Wat heeft een savegame daarmee te maken?
De savegame bevat ook opties voor multiplayer zoals je sensitivitie enzo :) DIE savegame bedoel ik.. (Het configuratiebestand dus... config.cfg, of hoe het ook heet op de PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:33:
Ik vind het jammer en verbazingwekkend dat er zoveel geklaagd wordt over snipers. Ze zitten in zo'n beetje elke shooter, maar toch hebben mensen er problemen mee dat ze in dit spel zitten.

Koop het spel dan lekker niet, als het je niet bevalt... Je had van tevoren kunnen weten dat ze in dit spel zouden zitten.
Ik erger me alleen aan snipers omdat ik wordt neergeschoten als ik geen dekking heb gezocht. Dan denk ik: oh ja, met snipers moet ook rekening gehouden worden. Die probeer ik dan ook zo snel mogelijk terug te pakken door ze te knifen. Goede snipers zitten dan niet meer op dezelfde plek, slechte snipers kan je lekker van achter knifen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:05

The_Worst

Unox

Vinden jullie ook dat de matchmaking de laatste dagen flink verbeterd is? Ik zit nu regelmatig in potjes van 50ms en 60ms en het spel vind nu veel meer potjes en het joinen gaat ook erg vlot.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het beste sniper geweer?

Ik snipe nooit maar wil het wel eens een kans geven... kijken hoe lang ik stil kan blijven zitten...

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik neem aan dat dit een grapje is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:26:
Wat is het beste sniper geweer?

Ik snipe nooit maar wil het wel eens een kans geven... kijken hoe lang ik stil kan blijven zitten...
Zo kort mogenlijk is een goede sniper ;) Wat ik meestal doe als ik snipe (wat ik vaak doe) 3/4 kogels (1/2 kills) schieten, en dan weer moven! Nooit campen.. omdat dit erg snel voorbij is met een Grenade (launcher) ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

[...]
En dan vind je hun zwak? Zij gebruiken teminste iets wat echt in het spel HOORT te zitten, jij glitched...

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.