Rust is de ideale vervanger van Shipment (COD4) en Dome (COD5) om te doen met Splitscreen FFA. Het is inderdaad niet een map die je zou willen doen, maar voor de afwisseling vind ik het niet erg.\
Ik mis trouwens nog wel wat levels uit de singleplayer. Zo heb je niets uit washington en ook de sneeuwmappen zijn er niet veel. Maar ik denk dat die DLC wel weer wat boeiende maps zal bevatten.
Enne, noobtubes, shotguns e.d. zijn wel lastig af en toe, maar ik probeer ze altijd terug te pakken. Desnoods met hun eigen wapens. Maar merk dat ik af en toe wel wat snipers gek aan het maken ben. Door op grote afstand (terwijl ze net aan het inzoomen zijn) hun neer te schieten. Zo heb ik 1x in een server 1 gast die telkens probeerde te snipen, 10x achter elkaar neergeschoten voordat ie ook maar 1 kill had gemaakt. Daarna zat ie gewoon maar ergens ver weg te campen om maar niet dood te gaan. Super grappig toen ik later bij hem in het team zat en hij ineens geen sniper meer was
Merk dat ik met de controller toch alweer grote stappen aan het maken ben qua mikken. Want ik heb het idee dat ik nu al even goed (zoniet beter) ben met de controller dan met tobo-muis. Uiteraard moet ik een kanttekening maken dat ik niet echt veel op de pc aan het gamen ben de laatste tijd, maar met MOHAA en COD1/2 ging het altijd wel prima (meeste kills per map e.d.)
Met splitscreen tegen mijn huisgenoten nemen we vaak een combo van Shield met pistol. Dan kun je (als je je schild in de goede richting houd) wachten totdat iemand zijn magazijn leegschiet en als ie aan het reloaden is (of vlak ervoor) snel je pistool pakken om hem neer te schieten dan wel te bashen. Al merk ik wel dat het knifen bij zo'n schild vaak vreemdgenoeg wel werkt. Terwijl je hem dus de goede kant op wijst.
[
Voor 13% gewijzigd door
Martinspire op 27-11-2009 14:42
]