• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:26

steveman

Comfortabel ten onder

Royz schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:12:
[...]

Ik vind zelf de ACOG kut werken. Omdat ik de FAL vooral in hardcore gebruik heb ik Bling met silencer en Red Dot. De Red dot op de Fal vind ik wel anders dan op andere assault wapens trouwens. maar die heb je wss ook al?
ACOG en holo sight nemen nogal wat zicht weg vind ik... en die combi van silenced red dot FAL = win! _/-\o_

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:10
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:15:
Ik snap de ophef over die grenade launcher niet echt, zó goed is 'ie toch ook weer niet? Enneh, als jij daar rondloopt met je silenced thermal view weet ik veel wat en killstreaks waar je U tegen zegt, en er komt een nieuweling die alleen maar zo'n ding heeft en voor de rest scheef door z'n ironsight zit te schieten, sja, waar hebben we het dan over.
Ik zou dan eerder gaan klagen over die verrekte snipers :p
Precies, gewoon niet zo'n n00b zijn en je door een n00b te laten tuben en dan whinen maar ze knifen voordat ze jou raken >:)

Ik bedoel, als je nou echt zo'n goede speler bent dan pak je die tubers toch gewoon aan? Dat geklaag altijd op grenadelaunchers, of eigenlijk alles wat een explosief projectiel schiet. Dat deden ze al ten tijde van Quake 1 :')
Als je een probleem hebt moet je er wat aan doen of je mond er over houden, sim-pel.

[ Voor 20% gewijzigd door Vrijdag op 26-11-2009 13:37 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik las laatst pas over de pro perk van lightweight: Allows you to do a quick aim after sprinting.
Dat klinkt erg interessant voor mijn 'rush' class. Momenteel vond ik lightweight niet zo nodig, omdat ik toch vooral sprint (marathon FTW), maar dan komt het inderdaad wel eens voor dat ik om een hoekje ren, en niet optijd mijn wapen kan trekken voor de tegenstander die op de loer ligt.

Binnenkort maar eens voor lightweight gaan dus ;)

• Vrijdag
Ik gebruik Marathon en Lightweight speciaal voor Domination omdat je dan mooi snel naar de punten kan sprinten. LMG mee voor verdediging en hop :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

freekweb schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:49:
[...]

helemaal mee eens, mensen roepen al snel dat je zit te campen terwijl het gewoon taktisch spelen is imo. rond rennen als een gek is niet "the way", dan moeten ze maar Unreal of Quake gaan spelen ;)
Rond rennen als een gek kan met de model 1887 akimbo 8)

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Briljant spel. In tijden niet zo'n briljant spelende singleplayer shooter gedaan. En zoveel memorabele en herspeelbare momenten. Im impressed!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

TroonStaal schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:38:
Ik gebruik Marathon en Lightweight speciaal voor Domination omdat je dan mooi snel naar de punten kan sprinten. LMG mee voor verdediging en hop :)
Dat heb ik ook voor Domination ja. Eigenlijk speel ik alleen HC en bij normaal Domination of HQ. Ik wil die quick aim ook voor lightweight. Ben al aardig onderweg volgens mij... duurt toch nog wel even maar goed, ben benieuwd of het werkt

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ReFresh F5 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:55:
[...]

Rond rennen als een gek kan met de model 1887 akimbo 8)
Wanneer krijg je die? :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Vrijdag
Royz schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:06:
[...]

Dat heb ik ook voor Domination ja. Eigenlijk speel ik alleen HC en bij normaal Domination of HQ. Ik wil die quick aim ook voor lightweight. Ben al aardig onderweg volgens mij... duurt toch nog wel even maar goed, ben benieuwd of het werkt
Ik gebruik Marathon en Leightweight samen in de mappen Derailed en Wasteland om snel naar de andere kant te kunnen in TDM. Die hebben beiden vrij grote oppervlaktes waar je goed door kan sprinten. Op deze manier kan je ze een stuk sneller unlocken en als je de sniper camo hebt en de WA2000 is het ook nog eens praktisch om de tegenstander te flanken :)

Over de SP trouwens heb ik het idee dat ze voor het verhaal wel heel erg veel geleend hebben van The Rock. Zelfde soort shoot-out en eigenlijk hetzelfde verhaal, met een boze ex-legerbevelhebber.

Pandemic schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:05:
Briljant spel. In tijden niet zo'n briljant spelende singleplayer shooter gedaan. En zoveel memorabele en herspeelbare momenten. Im impressed!
Ik zit net de review van Gamert te lezen, ik kan de schrijver eigenlijk niets anders dan gelijk geven: de SP is zo ontzettend matig in vergelijking met die van CoD4. Vooral tijdens de missies in de VS hoopte ik dat deze zo snel mogelijk voorbij zouden zijn om weer met Roach te kunnen spelen. De SP van CoD4 heb ik meerdere malen uitgespeeld, maar geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om nogmaals de SP van MW2 te gaan doen. Gelukkig is de MP erg tof.

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:14:
[...]

Ik zit net de review van Gamert te lezen, ik kan de schrijver eigenlijk niets anders dan gelijk geven: de SP is zo ontzettend matig in vergelijking met die van CoD4. Vooral tijdens de missies in de VS hoopte ik dat deze zo snel mogelijk voorbij zouden zijn om weer met Roach te kunnen spelen. De SP van CoD4 heb ik meerdere malen uitgespeeld, maar geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om nogmaals de SP van MW2 te gaan doen. Gelukkig is de MP erg tof.
Hmmm... Gamert, zegt eigenlijk al genoeg.
Ik vond zelf de missies in Amerika ontzettend vet. Vooral die in de suburbs. Heb ik erg van genoten. MW1 was gewoon iets wat nog nooit zo gedaan was. MW2 is idd meer van hetzelfde, maar heeft erg goed uitgepakt.

Verwijderd

Ik heb het gevoel dat je de missies in singleplayer op zichzelf moet zien. Als je het onderliggende verhaal gaat analyseren kom je er al snel achter dat het allemaal nogal weinig samenhang en geloofwaardigheid heeft. Persoonlijk maakte mij dat niet zo veel uit, ik heb genoten van de missies op zich :) Maargoed we weten natuurlijk allemaal dat de multiplayer het sterke punt is :)

Verwijderd

Aanvulling op de Tube: korte afstand is ie echt waardeloos.. hoevaak ik al wel niet een stuiterende nade heb gehad die niet afging.. Vervolgens reload je en ben je dood voordat je kunt knipperen :P

• TJVB
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:37
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:21:
Aanvulling op de Tube: korte afstand is ie echt waardeloos.. hoevaak ik al wel niet een stuiterende nade heb gehad die niet afging.. Vervolgens reload je en ben je dood voordat je kunt knipperen :P
Je moet dan ook switchen naar je gewone wapen of met een melee actie je tegenstander neerhalen :p Herladen kan daarna wel weer ;)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:21:
Maak er een gewoonte van dat je je shotgun meteen pakt na schieten :p

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:20:
Ik heb het gevoel dat je de missies in singleplayer op zichzelf moet zien. Als je het onderliggende verhaal gaat analyseren kom je er al snel achter dat het allemaal nogal weinig samenhang en geloofwaardigheid heeft. Persoonlijk maakte mij dat niet zo veel uit, ik heb genoten van de missies op zich :) Maargoed we weten natuurlijk allemaal dat de multiplayer het sterke punt is :)
Heb ik juist gedaan. Het verhaal kan me echt gestolen worden. Ik heb ook van een aantal missies genoten, maar lang niet zoveel als in deeltje 1.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Ben ik de enige die de singleplayer nog niet (nee inderdaad nog 0 minuten) gespeeld heeft?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Rank 67 :D

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Phusebox schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:59:
Ben ik de enige die de singleplayer nog niet (nee inderdaad nog 0 minuten) gespeeld heeft?
Ik ook niet ;)

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Yes ! Sinds vandaag heeft FFA super veel nieuwe levels :) Kan ik weer alle levels leren kennen.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Versteegrob schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:04:
Yes ! Sinds vandaag heeft FFA super veel nieuwe levels :) Kan ik weer alle levels leren kennen.
meen je niet? splinternieuwe mappen? cool :)

Phusebox schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:59:
Ik ook niet.

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:17
En ik ook niet :) heb 1 potje coop gedaan :p voor de rest alleen maar MP

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 22:40
Welke nieuwe levels dan zoal?? Bron?

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:09

Soggney

Zeekomkommer

Aha nieuwe mappen, zat er toevallig bij de patch ook een update voor het laggen?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Verwijderd

Ai nog meer maps, ik ken de basis maps nog niet eens uit mn hoofd :p

Overigens vind ik Spec-ops met z'n tweeën als aanvulling ook redelijk briljant. Het zijn veel missies, veel verschillende en het wordt behoorlijk pittig, zeker op veteran.
Je kan het natuurlijk ook alleen doen maar dat is een stuk minder fun.

Verwijderd

Ik vond de SP juist wel gaaf gedaan, daar ben ik mee begonnen. Het verhaal amper gevolgd, ben altijd zo de draad kwijt met de verhalen in games.

De MP valt me toch wel tegen. Was zo verslaafd aan de CoD4 MP, maar daar komt deze versie niet in de buurt. Veel te chaotisch en ook word je op bijna elke map gedwongen om te campen. Althans, iedere keer word ik door campers afgeknald. Ben het na 1 of 2 potjes weer zat en ga dan maar wat anders doen.
Jammers maar helaas. Maar wel leuk voor zo af en toe tussendoor.

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
Soggney schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:10:
Aha nieuwe mappen, zat er toevallig bij de patch ook een update voor het laggen?
t laggen komt door t hele systeem waar MP op is gebouwd, betwijfel of dat ooit gefixt kan worden met een patch.

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Waar kan ik de changelog vinden van de patches?
Grapje zeker?

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
WTF? Niet nieuw waarschijnlijk, maar uit ander speelmodi, die nog niet in FFA zaten

[ Voor 16% gewijzigd door DeBaroN op 26-11-2009 15:27 ]

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Heb het verkeerd verwoord, sorry. In FFA kan je nu alle levels spelen ipv de standaard 6 levels. Dat is sinds vandaag verandert, speel zelf alleen FFA dus ben er erg blij mee.

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Nee jongens/meisjes..

Geen nieuwe levels, gewoon bestaande levels die in de FFA playlist zijn toegevoegd blijkbaar... Dus niet alleen maar Rust - Afghan - Favela - Highrise - Estate - Terminal...

Alhoewel ik dat nog wel moet verifieren?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Verwijderd

d_star schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:27:
Nee jongens/meisjes..

Geen nieuwe levels, gewoon bestaande levels die in de FFA playlist zijn toegevoegd blijkbaar... Dus niet alleen maar Rust - Afghan - Favela - Highrise - Estate - Terminal...

En dat geldt ook voor xbox?

• Morax
  • Laatst online: 17:02
d_star schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:27:
Nee jongens/meisjes..

Dat verklaart dan waarom een paar mensen gisteren de melding "incorrect playlist version" kregen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:00
Ja.

Beter zo, wat meer variatie. (Al vind ik sommige grote maps wat minder geschikt voor FFA, maar dat terzijde).

[ Voor 25% gewijzigd door bongholio op 26-11-2009 15:43 ]

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Echt te bizar voor woorden eigenlijk dat we nu blij gaan zitten zijn omdat ze bij IW een vinkje in een boxje zetten... Al erg genoeg dat je úúúren moet spelen om bij content te komen waarvoor je gewoon hebt betaald (maarja, ergens ook wel leuk) maar dit geleidelijke opengooien van spelmodi... we zijn geen doos met jonge puppies zeg!

Cut to the chase: tick the dedicated server box! :Y

Jaja private matches...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Weet iemand hoe je emblem krijgt van een gun. Je ziet silveren en goude emblemen van de guns, maar hoe je ze krijgt?

Verwijderd

bongholio schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:42:
[...]

Ja.

Beter zo, wat meer variatie. (Al vind ik sommige grote maps wat minder geschikt voor FFA, maar dat terzijde).
Inderdaad beter. Kan ik tenminste weer FFA gaan spelen, kwerd een beetje moe van constant dezelfde maps.

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-07 21:04
Phoenix1337 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:09:
[...]

En ik ook niet :) heb 1 potje coop gedaan :p voor de rest alleen maar MP
En ik ook niet, moet sp nog maar eens gaan proberen :P

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:52:
Weet iemand hoe je emblem krijgt van een gun. Je ziet silveren en goude emblemen van de guns, maar hoe je ze krijgt?
via bepaalde achievements die je moet behalen.
Versteegrob schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:26:
Heb het verkeerd verwoord, sorry. In FFA kan je nu alle levels spelen ipv de standaard 6 levels. Dat is sinds vandaag verandert, speel zelf alleen FFA dus ben er erg blij mee.
Iets met een dooie mus in dat geval.

• Magnetic_Man
  • Niet online
Om daar even op in te haken: sommige emblems horen bij een challenge, en sommige challenges unlock je pas bij een bepaald level.

Laatst tevergeefs aantal keren een granaat te lang vast gehouden bij een vijand in de buurt zodat we beiden doodgingen (best moeilijk). Ik wou graag die <3 embleem. Blijkbaar unlocked die challenge pas op 48, hehe.

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
steveman schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:43:
Echt te bizar voor woorden eigenlijk dat we nu blij gaan zitten zijn omdat ze bij IW een vinkje in een boxje zetten... Al erg genoeg dat je úúúren moet spelen om bij content te komen waarvoor je gewoon hebt betaald (maarja, ergens ook wel leuk) maar dit geleidelijke opengooien van spelmodi... we zijn geen doos met jonge puppies zeg!

Cut to the case: tick the dedicated server box! :Y

Jaja private matches...
Misschien mis ik wat, maar voor wat moet je úúúren spelen om bij content te komen?

Freelance Unity3D developer

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Tenzij je meteen rankhackt... zul je niet meteen bij alle wapens ed kunnen komen ;)

En als je in m'n quotes gaat zitten roeren, wil je dan geen fouten introduceren? (http://www.phrases.org.uk/meanings/107300.html)

[ Voor 44% gewijzigd door steveman op 26-11-2009 16:43 ]

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Dan kan je toch over alles zeuren dat je, om bij het laatste level te komen, eerst alle ervoor moet doen. |:(

Freelance Unity3D developer

• Phusebox
rob1n schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:31:
[...]

Om daar even op in te haken: sommige emblems horen bij een challenge, en sommige challenges unlock je pas bij een bepaald level.

Laatst tevergeefs aantal keren een granaat te lang vast gehouden bij een vijand in de buurt zodat we beiden doodgingen (best moeilijk). Ik wou graag die <3 embleem. Blijkbaar unlocked die challenge pas op 48, hehe.
Vreemd dan want ik heb em ook al sinds een paar dagen en ben level 47. Ik had overigens wel een suicide dus met 3 van het andere team meegenomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 26-11-2009 16:58 ]

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Versteegrob schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:26:
Is dit patch 1.0.170?
Steam wil mijn spel maar niet updaten. Ik krijg nog altijd dezelfde maps in FFA. Jammer dat er geen manual update functie is. Idioot programma is het ook.

Life is what you others make it.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

De hoogste versie die ik gezien heb is .169... Vergeet niet dat er een zeker toeval voor nodig is om een andere map te treffen.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
steveman schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:19:
De hoogste versie die ik gezien heb is .169... Vergeet niet dat er een zeker toeval voor nodig is om een andere map te treffen.
En volgens mij hoeft er niks geüpdatet te worden voor de extra mappen. in FFA

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:30

Nakebod

Nope.

Hebben er meer mensen op de PC versie die zo ongeveer iedere seconde handen in spec-ops? Voornamelijk met hosten, in mindere mate als je bij iemand joined? Multiplayer en singleplayer gaan probleemloos met genoeg FPS. CPU load is het ook niet, die komt niet eens boven de 35% uit.
Sommige missies gaan prima, en zonder iets te veranderen gaat het ineens zwaar kut en is het onspeelbaar.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

steveman schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:19:
Ik heb zeker 50 keer een server proberen te zoeken, statistisch gezien is de kans natuurlijk aanwezig dat ik steeds dezelfde mappen tegenkom, maar die kans acht ik zeer klein. Ik heb ongeveer 5 rondes gedaan in dezelfde server net, en nog altijd dezelfde mappen....rust, estate, etc....

Life is what you others make it.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Waarom halen ze die care package exploit er niet ff uit? Zo moeilijk kan dat niet zijn, het wordt nu echt vervelend :/

(en zo goed zijn de meesten er niet eens mee)

Voor wie het nog niet weet: Met een care package marker kun je snel en lang rennen...

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:35

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb even een vraagje, als ik prestige mode doe, welke challenges blijven er en welke gaan er weg?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 20:32
alle challenges die je hebt (maakt niet uit gehaald of niet gehaald) gaan weer dicht.
Enigste wat blijft zijn je Titles en Emblems, rest is allemaal weer net als je begon op lvl 1.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
Tweaker1987 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:33:
alle challenges die je hebt (maakt niet uit gehaald of niet gehaald) gaan weer dicht.
Enigste wat blijft zijn je Titles en Emblems, rest is allemaal weer net als je begon op lvl 1.
Ook je killstreaks gaan weer weg?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:37

D4NG3R

kiwi

:)

Bartske schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:39:
[...]

Ook je killstreaks gaan weer weg?
Basisgezien verlies je ALLES op je emblems en titles na.

En je krijgt:
Een extra Emblem (gelijk aan de medaille van het prestige logo)
Een medaille voor je naam, die het logo van level 70 vervangt
Een extra custom class slot*

*is dit waar? Hoor ik wel zo af en toe :O

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Dimby
  • Laatst online: 01-07-2024
Ga je verplicht in je prestige mode ? Ik zou namelijk niet willen dat mijn challenges resetten :|

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:22
Dimby schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:09:
Ga je verplicht in je prestige mode ? Ik zou namelijk niet willen dat mijn challenges resetten :|
nee je kan kiezen.

• Dimby
Pffff.... gelukkig maar. Lijkt mij veel leuker om proberen zoveel mogelijk challenges te doen dan opnieuw gaan ranken -.-

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
D4NG3R NL schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:59:
[...]

Basisgezien verlies je ALLES op je emblems en titles na.

En je krijgt:
Een extra Emblem (gelijk aan de medaille van het prestige logo)
Een medaille voor je naam, die het logo van level 70 vervangt
Een extra custom class slot*

*is dit waar? Hoor ik wel zo af en toe :O
het is meer van, we hebben geen zin om extra game content toe te voegen dus laten de spelers het spel maar 10x opnieuw spelen :X

• Dimby
Zoiets heb ik ook ja, ik vind het leuk om het spel zeker 1 keer uit te spelen. Een tweede keer gaat nog net, maar geen TIEN keer. Wie gaat dat nu doen ? Is er iemand hier die dat serieus wilt gaan doen ? :X

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik ben bij WaW wel prestige gaan doen voor zo'n extra slot... bij MW2 vooralsnog niet nodig, steeds genoeg tijd tussen rondes om je class aan te passen...

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Dimby schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:35:
Zoiets heb ik ook ja, ik vind het leuk om het spel zeker 1 keer uit te spelen. Een tweede keer gaat nog net, maar geen TIEN keer. Wie gaat dat nu doen ? Is er iemand hier die dat serieus wilt gaan doen ? :X
ga et wel proberen maar ga het niet halen denk ik duurt echt te lang dit keer heb er al 1 dag en 20 uur op zitten en ik ben bij lvl 66

Verwijderd

Heb via mijn grenadelauncher (makkelijke kills btw) een shotgun vrijgespeeld. Maar wat is de fun van zo'n shotgun? Doe ik iets verkeerd of is er nauwelijks te richten met zo'n ding?
Met de grenadelauncher kon ik eenvoudig die gasten met een riotshield killen, gewoon er iets naast richten en ze lagen.
Gaat steeds beter nu, zowel met als zonder de grenadelauncher haal ik een gemiddelde van 10 kills en dat heb ik in het begin niet gehaald. Nog 3 levels en ik heb mijn M16, erg benieuwd naar dat speledingetje!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:15
Net weer even met 4 vriendne flink liggen knallen, Ofja knallen kon je het niet noemen want de kills waren grotendeels allemaal met de knife XD. Die knife class ligt me echt en heb er zelfs een flawless match mee gekregen net. 24-0 Verder nog wat leuke matches van 31-2 enz
Heb nu ook Marathon Pro en Lightweigt pro. Daarnaast gebruik ik ninja pro ipv commando pro omdat je dan niet wordt gehoord door je enemy (vooral makkelijk als je lekker aant flanken bent)
De .44 Magnum maakt het dan af.

Voor screens kun je even op mijn xfire account kijken bij de screens van vandaag (hebben ook opmerking)
http://www.xfire.com/profile/hogader/screenshots/codmw2/

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ik heb inmiddels 2 weken MW2 en ik vind het super (ben geen hardcore gamert btw). De SP eigenlijk nog niet aangeraakt, want de MP is behoorlijk verslavend. :) Ik ben inmiddels bij level 32 en stukje bij beetje gaat het beter. Ik kom echter niet boven de 1000 punten per match uit (ik speel FFA), dus levelen gaat niet echt snel. Klim heeeel langzaam op naar 1,0 k/d ratio en mijn accuracy is van 8 naar 12% gegaan. :) Wat is trouwens belangrijker voor punten: veel kills, of een betere k/d verhouding?

Om tips en tricks op te doen ben ik op zoek gegaan naar wat youtube MP filmpies (ff checken hoe de pro's het doen). Kwam toen o.a. deze knakker tegen: ProdigyJoey. Vond ik zelf erg vermakelijk om naar te kijken. Nog een MP channel: Kr4hu

[ Voor 4% gewijzigd door Unomomentodado op 27-11-2009 00:06 . Reden: channel toegevoegd ]

Iemand die weet met welke mode je over het algemeen sneller punten verdient: Headquarters of Domination? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik had net bijna 12000 xp in een pot domination waarvan slechts 2000 door een achievement. Dus ik zeg Domination, is ook een leuke actievolle gamemode. Die gestolen choppergunner (enmy carepack) hielp wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

monnick schreef op donderdag 26 november 2009 @ 23:55:
Iemand die weet met welke mode je over het algemeen sneller punten verdient: Headquarters of Domination? :)
Ik denk Domination, maar veel zal het niet schelen. Volgens mij levert Demolition veel meer op. Ik denk dat je daar het snelste mee levelt.

Ik ben nu net toe aan Prestige, maar ik heb daar echt geen zin in. Ik ga veel liever mn AK vrij spelen en alles unlocken. Iets waarvoor je wel moet wachten met Prestige, want ik neem aan dat je met prestige niet alleen je lvl verliest, maar ook alle wapens. Alles is weer locked heb ik al gelezen, dus kan ik dan al niet meer spelen met de AK. Nu heb ik alles unlocked met de TAR-31, M4A1, ACR en de AUG-HBAR. Daar moet de AK nog bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstel76
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-04 13:52
Gisteravond eindelijk de spec op uit gespeeld. Ik heb daar eigenlijk nog meer plezier aan beleefd dan de multiplayer. De laatste missie met 15 juggernauts was wel heel pittig op veteran maar met goed samenspel zeker te doen.

Bij COD4 heb ik de multiplayer echt heel erg veel gespeeld maar ik ben toch bang dat ik op MW2 eerder ben uit gekeken, prestige zal er wel niet inzitten. De problemen met hosten, lag en verbinden gaan toch wel behoorlijk irriteren op den duur. Maar al met al heb ik toch geen spijt van de aankoop, heb al erg veel lol beleefd aan de game.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/ek0rjp.jpg

Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, is me 2 keer wat vreemds gebeurt.
Ik had de ninja perk ingeschakeld. Vervolgens zag ik in 2 van de keren dat ik werd afgemaakt bij de killcam een rood stipje op zijn heartbeat sensor. En verder was er niemand in de buurt.
Iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je daarvoor niet Cold BLooded gebruiken? dan zien ze je niet volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:44
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:17:
Ik had de ninja perk ingeschakeld. Vervolgens zag ik in 2 van de keren dat ik werd afgemaakt bij de killcam een rood stipje op zijn heartbeat sensor. En verder was er niemand in de buurt.
ja dat is volgens mij een bug, ik had het ook al. COD MW:2 is vol bugs,

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:18:
Nee, Ninja.
Das zeker vreemd, geen idee. Welk platform speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:18:
Cold blooded had ik ook aan staan dus daar zal het niet aan liggen.
baronruud schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:24:
[...]

Nee, Ninja.

[...]

Das zeker vreemd, geen idee. Welk platform speel je?
Het was echter op de xbox, dus ik hoop dat dit hier ook snel gefixt wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amstel76 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:52:
Gisteravond eindelijk de spec op uit gespeeld. Ik heb daar eigenlijk nog meer plezier aan beleefd dan de multiplayer. De laatste missie met 15 juggernauts was wel heel pittig op veteran maar met goed samenspel zeker te doen.

Bij COD4 heb ik de multiplayer echt heel erg veel gespeeld maar ik ben toch bang dat ik op MW2 eerder ben uit gekeken, prestige zal er wel niet inzitten. De problemen met hosten, lag en verbinden gaan toch wel behoorlijk irriteren op den duur. Maar al met al heb ik toch geen spijt van de aankoop, heb al erg veel lol beleefd aan de game.
En nu? Krijg je nog een beloning ofzo? Anders vind ik het wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
Ik heb prestige gedaan en ben ondertussen al level 33 weer.
Paar beloningen

- Je krijgt een extra custom class slot
- Je krijgt extra emblems
- Je krijgt extra titles
- Je krijgt nieuwe Prestige challanges waardoor je net wat sneller leveld. ( niet dat het veel scheeld )

Ik denk dat ik als ik nu 70 ben 70 blijf. Miss mijn pro perks en akimbo 1887 :) Was hier vrij goed mee bij Hq Pro makkelijk steeds rond de 60 a 70 kills en 20 death mijn total K/D is dan ook 8320 kills 3992 deaths

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstel76
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-04 13:52
bram1984 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:26:
[...]

En nu? Krijg je nog een beloning ofzo? Anders vind ik het wel prima.
Nee helaas, een bonus missie was wel leuk geweest. Je krijgt dus alleen prestige...

Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Waarom is er een tijd van 60 seconden tussen een mapwissel? Vrij irritant toch? In andere games wisselt de map op 3 seconden en na het laden speel je verder. Hier wacht je maar en wachten, dan de beste host zoeken, dan begint die teller omhoog te tellen en dan "game is about to begin" hiep hoi!
Kun je dat skippen?

Trouwens mis ik de dedicated servers:
- ik heb nog maar 3 verschillende maps gespeeld in FFA, steeds dezelfde maps komen voorbij.
- ik mis het community gevoel: er wordt eigenlijk niks gechat, je komt niet steeds bij dezelfde mensen terecht
- mijn Avira antivirus flipt op trojan horses door IW.NET :P

Trouwens over dat community: ten tijde van MOHAA (medal of honor allied assault), was de chat functie bijna belangrijker dan de game. Je ging naar een server omwille van de leuke mensen, de leuke sfeer enz. Dat mis ik enorm. Het is een goeie shooter, maar het weglaten van dedicated servers snap ik nog altijd niet.

[ Voor 52% gewijzigd door ? ? op 27-11-2009 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Fastman schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:51:
Waarom is er een tijd van 60 seconden tussen een mapwissel? Vrij irritant toch? In andere games wisselt de map op 3 seconden en na het laden speel je verder. Hier wacht je maar en wachten, dan de beste host zoeken, dan begint die teller omhoog te tellen en dan "game is about to begin" hiep hoi!
Kun je dat skippen?
Als een game is afgelopen dan verlaat ik de lobby en zoek ik een nieuw spel. Dat is sneller als 60 seconden wachten.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
Gebruikte je wel een silencer? Zonder silencer gaat de radar alsnog af bij het geluid van de schoten meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Abbadon321 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:25:
[...]

het is meer van, we hebben geen zin om extra game content toe te voegen dus laten de spelers het spel maar 10x opnieuw spelen :X
Ik vind het prestigen het best waard, 10 custom slots uiteindelijk. Ben je wel even bezig, maar dan heb je ook wat..! Verder is het jammer dat je challenges resetten, maar je krijgt uiteindelijk wel meer xp voor een challenge.

60 sec intermission te lang? TDM Express! 10 sec wachten en weer spelen!

Edit:
Jeffrey0416 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:35:
[...] Was hier vrij goed mee bij Hq Pro makkelijk steeds rond de 60 a 70 kills en 20 death mijn total K/D is dan ook 8320 kills 3992 deaths
K/D van 2,1
Netjes!

[ Voor 27% gewijzigd door DM.Aram op 27-11-2009 10:19 ]

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:44

beany

Meeheheheheh

Fastman schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:51:
Trouwens over dat community: ten tijde van MOHAA (medal of honor allied assault), was de chat functie bijna belangrijker dan de game. Je ging naar een server omwille van de leuke mensen, de leuke sfeer enz. Dat mis ik enorm. Het is een goeie shooter, maar het weglaten van dedicated servers snap ik nog altijd niet.
Ah, nog iemand uit de MOHAA tijd. Man, wat heb ik daar veel zitten chatten. Soms waren er rondjes bij dat ik alleen maar zat te chatten: 0 kills en 58 deaths :P

Bij MW1 was dat er ook wel een beetje. Ik mis het eigenlijk best wel in MW2 :/

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
siknu schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:15:
[...]

Gebruikte je wel een silencer? Zonder silencer gaat de radar alsnog af bij het geluid van de schoten meen ik.
Dat heeft verder niets te maken met de heartbeat sensor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siknu schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:15:
[...]

Nee ik gebruikte geen silencer maar had ook niet geschoten. Maar ik zag het rode stipje ook op de heartbeat sensor in de killcam en niet op de radar (volgens mij zie je die uberhaupt niet bij de killcam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
beany schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:24:
[...]

Ah, nog iemand uit de MOHAA tijd. Man, wat heb ik daar veel zitten chatten. Soms waren er rondjes bij dat ik alleen maar zat te chatten: 0 kills en 58 deaths :P

Moh:aa O+ En clanwars zijn zo leuk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
DM.Aram schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:16:
[...]

60 sec intermission te lang? TDM Express! 10 sec wachten en weer spelen!
Ja dat is leuk, maar dat is er alleen bij TDM. En als je Domination wil spelen gaat dat niet.
Ik vind dat ze die Express versie bij alle varianten moeten introduceren.
Net zoals Hardcore.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:28:
[...]
Nee ik gebruikte geen silencer maar had ook niet geschoten. Maar ik zag het rode stipje ook op de heartbeat sensor in de killcam en niet op de radar (volgens mij zie je die uberhaupt niet bij de killcam).
Volgens mij is het een bug puur en alleen in de killcam, alleen daarop ben je te zien op de heartbeat-sensor. Tijdens het echte spelen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Rudi schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:42:
[...]

Volgens mij is het een bug puur en alleen in de killcam, alleen daarop ben je te zien op de heartbeat-sensor. Tijdens het echte spelen niet.
Volgens mij ook, ik kom ook wel is mensen tegen die niet op mijn heartbeat sensor stonden, dus het werkt (soms) iig wel!

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

beany schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:24:
[...]

Ik heb nog een trivia-bot voor de mohaa ingame chat gemaakt (zoals in irc). Rondjes van 4m 30s, dood=spectator en wachten tot de volgende ronde en amuseren op de chat. Je ging op de servers van de bekende BE/NL/UK clans spelen en praatte er wat bij, commentte op de acties van de rest. Als je dood ging typte je "LOL" of iets dergelijks, je was gewoon blij dat je doodging :P
I miss those times, ik heb nog maar een klein beetje COD6 gespeeld, maar dat kom ik toch niet tegen precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudi schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:42:
[...]

Ja, het was een rare situatie. In 1 van de 2 gevallen draaide die gast zich om toen mijn rode stipje in beeld kwam en schoot mij om de hoek neer. Kan bijna geen toeval zijn geweest.

Hopelijk is het maar een bug en wordt het snel gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:09

Soggney

Zeekomkommer

Rudi test het eens uit zou ik zo zeggen.
Persoonlijk plan ik het spel 3 of 4 keer uit te spelen, zodat ik genoeg custom classes heb.
Tegen dan zal ik nog een paar maand kunnen spelen om dan met de nieuwe COD te beginnen.

Ik vind het nog altijd spijtig dat er geen mods mogelijk zijn. Ik zou het geweldig vinden om een paar nieuwe gamemodes te maken. Zoals een race waar de T141 achter de rebellen aanzit (en vice versa) beide in wagens. Ontsnapt het team heeft het gewonnen, zorgt T141 dat ze niet de streep halen in een bep. tijd winnen zij. Ook een TDM op de snowmobiles zou echt vet zijn.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm ik kreeg gisteravond op de 360 ineens de map Rust tijdens een TDM?
Hebben ze de playlist gewijzigd ofzo? Niet echt een geschikte map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, had ik 2 weken geleden ook op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:16:
Dat lijkt me wel erg dramatisch inderdaad. Vind hem zelfs bij FFA al te chaotisch eigenlijk, veel te klein. Je kan 2 meter lopen en dan kom je al een tegenstander tegen. Lijkt mij niet de bedoeling om die in TDM te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

madmaus schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:39:
[...]

Ja dat is leuk, maar dat is er alleen bij TDM. En als je Domination wil spelen gaat dat niet.
Ik vind dat ze die Express versie bij alle varianten moeten introduceren.
Net zoals Hardcore.
Daar heb je helemaal gelijk in! Zou eigenlijk ook anders moeten. Ik heb gelezen dat de (nu nog hacked) dedicated servers alles express kunnen.
Nu maar hopen.

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik ben vrij nieuw, maar is Rust die map van 30 bij 30 meter met in het midden een hoge toren in een desert setting? Want die had ik idd ook in TDM dan (en anders was het een andere kleine map) en dat was egt ff wtf... heel erg klein, je kon geen 10 stappen zetten. Dan toch liever een grotere map ;)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesch
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-07 23:18
Jeffrey0416 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:35:
Ik heb prestige gedaan en ben ondertussen al level 33 weer.
Paar beloningen

- Je krijgt een extra custom class slot
- Je krijgt extra emblems
- Je krijgt extra titles
- Je krijgt nieuwe Prestige challanges waardoor je net wat sneller leveld. ( niet dat het veel scheeld )
'ello,

Prestige level 1, rank 43 hier. En 'nieuw' op T.net.

Bovenstaande klopt, kleine uitbreiding op de Prestige challenges.
Die Prestige challenges geven wel verdomd weinig xp per keer. wat zal het zijn? 2500 xp ofzo?

Ook krijg je per wapen 2 challenges erbij (x aantal kills en x aantal headshots), hiervan ben ik nog niet zeker of deze gereset word bij het gaan naar Prestige 2. Weet iemand hier meer over?

[ Voor 8% gewijzigd door Riesch op 27-11-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben hem zelf nog niet tegengekomen bij TDM. Voor een keer lijkt het me wel leuk, maar te vaak is niet te doen. Buiten dat zal de score limit zo bereikt zijn dus zal het niet langer dan 5 minuten duren.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.