Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
TJVB schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:21:
[...]

het totale gemiddelde lijkt me iets minder dan 1.
Elke normale kill levert voor iemand een kill en voor iemand anders een death op. Alleen bij een suicide krijg je geloof ik wel een death en niemand een kill. Daarom zal het iets onder de 1 zijn.
zoiets dacht ik ook. klinkt logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Startpost vermeld de map Rust. heb al 13 uur online gespeeld maar ben deze nog niet tegen gekomen. Is deze alleen met bepaalde speltypes te spelen?

[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 25-11-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Meer mensen problemen met Special ops mode als je met een vriend wilt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
Ike. schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:44:
Startpost vermeld de map Rust. heb al 13 uur online gespeeld maar ben deze nog niet tegen gekomen. Is deze alleen met bepaalde speltypes te spelen?
Ik denk dat die voornamelijk bij FFA langskomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:14

Nakebod

Nope.

Zo te zien is het vandaag nationale cheatdag :r
5 verschillende lobby's gejoined, en in ieder potje zat minimaal 1 $^*@$%^! cheater. 32-1, 55-1, allemaal heel normaal vandaag.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Nakebod schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:03:
Zo te zien is het vandaag nationale cheatdag :r
5 verschillende lobby's gejoined, en in ieder potje zat minimaal 1 $^*@$%^! cheater. 32-1, 55-1, allemaal heel normaal vandaag.
Of mijn persoonlijk favoriete cheater: de host die dan heel hard z'n torrents aan zet
Hmmm wonder why iedereen max 4 kills heeft en hij 16... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:14
Ike. schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:44:
Zelfde hier.... Heb ook al verschillende speltypes geprobeert, maar ben hem ook nog niet tegengekomen. Ik vind trouwens wel dat je een paar maps vaker hebt dan anderen. Zo zou ik wel wat meer Terminal willen, maar die kom je niet zo heel veel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heb ik nou nooit begrepen. wat de lol is van hacken. Een beetje als iemand die scoort op een voetbalveld zonder andere spelers en ook nog serieus trots op zichzelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bulls schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:22:
[...]

Waar ik me ook aan erger zijn dingen waar je normaal wel op kan klimmen en ergens anders op dezelfde soort container of box in één keer niet. Zo ben ik al menig keren dood gegan omdat ik dacht even snel ergens op te gaan, maar dan sta je weer te buggen en lawaai te maken. Nu met ninja pro minder last van, maar toch irritant.
Inderdaad :X In CoD4 hielp een juist afgestelde config met precies 125 fps daar nog wel een beetje voor (dan kun je één level hoger jumpen). Het lijkt me idd gewoon levelontwerp, die teddyberen en dat hek liggen/staan daar niet voor niets. Aan de andere kant ben ik er trouwens al twee keer per ongeluk af gevallen, en toen kwam ik op identieke richeltjes en stellingen terecht.

Trouwens, in die map in brazillië heb je dat huis waar boven in de badkamer een deur zit naar het dak, daar campen veel gasten. Precies daar onder staan planten en hangt er een ventilator aan het plafond. Ik heb die planten een keer in een cycloon gezien door die ventilator, met pot en al 8)7
Snipers met ghillie van de brazillianen daar zijn wel lastig te herkennen trouwens, als je rusht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 21:20
Tromp.et schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:13:
[...]

Zelfde hier.... Heb ook al verschillende speltypes geprobeert, maar ben hem ook nog niet tegengekomen. Ik vind trouwens wel dat je een paar maps vaker hebt dan anderen. Zo zou ik wel wat meer Terminal willen, maar die kom je niet zo heel veel tegen.
Ligt allemaal aan de gamemodus. Ik speel best veel FFA en daar kom je bijv Rust en Terminal echt genoeg tegen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Nog mensen die op de 360 zin hebben om met een party te gamen?
Zowel ranked als private vind ik prima.
Nodig me maar uit als je online bent.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/4r5f9z.png

Waarvan 20 met de Model 1887 _/-\o_ Dat ding is zoo briljant :D

Marathon, Lightweight en Ninja... en rennen maar!

Wat doet Lightweight pro eigenlijk? Ah: PRO: Faster knife speed... tja...

[ Voor 8% gewijzigd door steveman op 25-11-2009 20:38 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Shotguns zijn inderdaad wel dikke lol. Zeker als je flashbangs erbij gebruikt.
Al lukt een normale gun me ook wel (vraag moon22 maar ;) )

Net ook wel lachen:
Server helemaal vol met clanleden. Gasten waren allemaal aan het samenwerken enzo. Kom ik in de server, own uiteraard weer de pan uit en sta ik gigantisch boven die clanleden. Bij elkaar hadden ze ongeveer evenveel kills als ik :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

steveman schreef op woensdag 25 november 2009 @ 20:38:
[afbeelding]

Waarvan 20 met de Model 1887 _/-\o_ Dat ding is zoo briljant :D

Marathon, Lightweight en Ninja... en rennen maar!

Wat doet Lightweight pro eigenlijk? Ah: PRO: Faster knife speed... tja...
Wat is er op die screenshot te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik vind die Ghilli suits sowieso moeilijk te onderscheiden van welk team ze zijn, vaak een team kill of te traag reageren "omdat het toch wel een teammate is" Ook als je door sommige objecten heen kijkt zie je de naampjes niet en dat maakt het extra irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verdomme zeg, wat een idioten bij IW :/

Probeer MW2 op te starten, loopt Steam vast bij opstarten. Keer op keer. Nou, even Steam opnieuw installeren. Ik de-installeer Steam, installeer 'm weer en wil MW2 opstarten, is MW2 weg :X

Dus handige tip voor alle PC spelers hier, niet Steam de-installeren tenzij je alles kwijt wil zijn...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Bulls schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:06:
Ik vind die Ghilli suits sowieso moeilijk te onderscheiden van welk team ze zijn, vaak een team kill of te traag reageren "omdat het toch wel een teammate is" Ook als je door sommige objecten heen kijkt zie je de naampjes niet en dat maakt het extra irritant.
Of als ze Cold Blooded Pro hebben dus je kan toch niet teveel op die namen vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Mag schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:15:
[...]

Of als ze Cold Blooded Pro hebben dus je kan toch niet teveel op die namen vertrouwen.
Nouja geen naam is enemy voor mij, of heeft cold blooded pro ook geen namen voor team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Bulls schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:19:
[...]

Nouja geen naam is enemy voor mij, of heeft cold blooded pro ook geen namen voor team?
Ah, goed, ik las je post niet helemaal goed. Vijanden zonder cold blooded pro die je door bepaalde objecten heen ziet geven ook geen naam. Wat opzich natuurlijk niet uitmaakt want je gaat er dan vanuit dat het vijanden zijn, waar jouw beschreven probleem inspringt... Ja, jammer, makkelijk te fixen in een patch maar daar zie ik IW niet voor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfdvero
  • Laatst online: 11-08 20:51
Net een mooi actie.

Kill een vijand, krijg zo`n Airdrop.
Ik gooi die Smoke dus neer..wacht op dat pakketje..
Na 20 sec nog niks. Kijk even naar boven..en ja daar lag dat pakketje dus boven op een of andere onbereikbare brug. 8)7

Hoe kom ik eigenlijk tussen de Xbox360 spelerslijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relis schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:08:
[...]

Of mijn persoonlijk favoriete cheater: de host die dan heel hard z'n torrents aan zet
Hmmm wonder why iedereen max 4 kills heeft en hij 16... 8)7
Die zie je helaas HEEL erg vaak, potje begint niks aan de hand 1 min later lagt iedereen alle kanten op.
Ik wou dat er een optie was om gewoon een (ranked) game te hosten.

Zou er op gelet worden bij IW?
Je zou denken dat dat wel moet opvallen ofzo, het is wel een soort van cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Ik denk niet dat IW iets anders doet dan knaken tellen op dit moment, ze hadden op zijn minst een bericht de deur uit kunnen doen omtrent alle problemen.

Cheaters zijn lastig inderdaad, zeker als er eentje een mega aimbot aan heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:29
Damn die knife combo werkt toch eigenlijk best goed. Ik gebruik echter wel Ninja Pro ipv commando, vind het toch wat fijner dat ik vijanden kan benaderen zonder te moeten crouchen maar gewoon lekker stil op ze af kan rennen.

Heb er net menig winning kill mee gemaakt, maar ook in de ronde zeer veel.
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/e83fe78f5ab383648ace422228888caa44730b01.jpg

Mid Round
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/d1365b00473a2bb436750b0aab3ae3a53a48ef5b.jpg
Einde daarvan
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/67e7a1b0d755430cd71c348bfeb55da69f96db8a.jpg

Verder ook maar eens 3rd person tactical gespeeld. De AA-12 is daar best fijn. Flink rennen tot je dicht genoeg bij bent en dan knallen met dat ding. Haalde lekker snel een chopper en dat leverde mijn nieuwe grootste streak van 33 op.
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/a7edfb384be622b49ab93801b2a9a836c6d43cc7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hey verrek, nieuwe gamemodus: HQ Pro... Hardcore !!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:22

Sandyman538

SandstorM [148839]

TheZeroorez schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:20:
Het lijkt me idd gewoon levelontwerp, die teddyberen en dat hek liggen/staan daar niet voor niets. Aan de andere kant ben ik er trouwens al twee keer per ongeluk af gevallen, en toen kwam ik op identieke richeltjes en stellingen terecht.
Als je omhoog klimt via een kraan waar geen trap op zit omdat je in het luchtledige springt, dan kun je toch niet spreken van normaal levelontwerp? Dat is mijn mening in ieder geval. Alles wat je gewoon kunt bereiken door trappen en ladders te gebruiken vind ik normaal, maar als je op hoekjes van dingen springt waar geen ladder staat maar je kunt er toch omhoog lijkt me dat niet de normale route.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
steveman schreef op woensdag 25 november 2009 @ 22:20:
Hmm waarom geen DominationHC dan :? Die is volgens mij populairder. Niet dat ik HQproHC niet ga testen, maar wel jammer, wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Wel hectisch zeg :S Maar wel weer eens wat anders dan TDM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Laatst online: 12:09

Soggney

Zeekomkommer

Gelukkig kun je als je genoeg vriendjes hebt op steam (of xbox/psn) je private match instellen met alle opties.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:14

Nakebod

Nope.

Net ff wat rondjes HQ Pro HC gedaan, en dat speelt best lekker weg :)
Tot nu toe weinig HQ gedaan in MW2, terwijl ik dat in MW juist heel veel deed. Misschien komt dat nu weer :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

steveman schreef op woensdag 25 november 2009 @ 22:20:
Yess, supervet :P. Heb een tijdje niks anders gespeeld dan HQ Pro.

Trouwens, Lightweight Pro: Allows you to do a quick aim after sprinting.

Net rank 70 gehaald. nog 80k en dan kan ik prestige beginnen. :*)

Trouwens over die Model 1887. Ongeveer het beste wapen in de iets kleinere levels zoals Favela en scrapyard.

Dat ding met akimbo +lightweight+marathon+steady aim pro's is echt te vet :9

[ Voor 19% gewijzigd door Laidback Luc op 25-11-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 09-09 12:09
Net TDM gedaan, ik wordt hélemaal gek van al die mensen die rondrennen met die shotguns, ongelofelijk irritant, een grenade launcher kan ik nog vermoorden voordat ie schiet, iemand met shotguns zie ik vaak gewoon niet aankomen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik haat die grenadelauncher attachments, dat is echt zo ongelovelijk noob. En maar floepen 8)7 Als secundaire wapen is nog daar aan toe, maar onder de gun zou verboden moeten worden. Bij BF2 was dat ook al zo'n verpester. Mensen die niet kunnen schieten gewoon ergens naast je op de grond richten :Z

Anders ga ik me daar ook wel mee bezig houden lekker lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Bulls schreef op woensdag 25 november 2009 @ 23:07:
Ik haat die grenadelauncher attachments, dat is echt zo ongelovelijk noob. En maar floepen 8)7 Als secundaire wapen is nog daar aan toe, maar onder de gun zou verboden moeten worden. Bij BF2 was dat ook al zo'n verpester. Mensen die niet kunnen schieten gewoon ergens naast je op de grond richten :Z

Ach, ik heb hem alleen gebruikt voor de achievements.. daarna weer weggestopt en ingeruild voor Holographic + Silencer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

d_star schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 08:48:
Ik volg dit topic al een tijdje, en het valt me op dat veel mensen al erg hoog zitten qua level...

Ik weet nog dat ik in COD4 (PC-versie) ook zo snel mogelijk probeerde te levellen, met als gevolg dat ik al redelijk snel lvl 55 was... Terwijl het hele unlocken juist het tofste is uit het hele spel :?

Met MW2 probeer ik het wat rustiger aan te doen, tot nu toe drie potjes FFA gedaan waarbij ik nu 67 kills en 33 deaths heb gehad.. Ben nu level 6 en ik vind het wel lekker zo eigenlijk. Af en toe een potje spelen, ff weer wat unlocken en ik heb mn MP 'fix' weer binnen.

Meer mensen die er zo over denken?

Wat vinden jullie tot dusver van de maps? Nog echte toppers of downers gevonden?
Och zo ben ik ook hoor, lekker rustig an
Meestal speel ik domination of free for all of tdm
Als een dolle rondrennen en iedereen neerknallen kan altijd nog ;)
Kheb MW2 nu ruim een week en ben nu lvl 10 geloof ik, maar speel het maar een paar keer per week online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
rethxoth schreef op woensdag 25 november 2009 @ 23:26:
[...]

Ach, ik heb hem alleen gebruikt voor de achievements.. daarna weer weggestopt en ingeruild voor Holographic + Silencer _/-\o_
Ik ben nu meer fan van de iron sights van de gun zelf, die red dot en holo sights zijn maar een beetje maf. Sommige guns hebben wel een hele overdreven iron sight zoals die M4 maar die van de Scar-H is echt net lekker. Ik ben verslaafd aan scavengerpro ;( dus bling is out of the question.

Ik gebruik alleen voor HC een silencer en de betere sneak levels met DM maar voor gewoon doe ik liever FMJ erop. Je raakt trouwens wel snel verwend met de HC dmg (of moet ik zeggen de lage hp) In non-hc games ben ik te snel geneigt niet door te schieten als ik ze raak :o

Zijn er trouwens mensen die echt voor de prestige levels gaan? Met al die fakers is volgens mij de fun er wel vanaf, en is het geen status symbool van skill maar van noob cheater. En als je hem echt hebt gehaald dan lijkt het alsof je de hack hebt gebruikt.

[ Voor 13% gewijzigd door Bulls op 25-11-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Bulls schreef op woensdag 25 november 2009 @ 23:40:
[...]

Zijn er trouwens mensen die echt voor de prestige levels gaan? Met al die fakers is volgens mij de fun er wel vanaf, en is het geen status symbool van skill maar van noob cheater. En als je hem echt hebt gehaald dan lijkt het alsof je de hack hebt gebruikt.
Ik doe maar een aantal prestige lvl's ben nu aan 1 begonnen en misschien houd ik het wel voor gezien met prestigen na lvl 1. Vind prestige 10 er zowiezo ontiegelijk lelijk uitzien. Dat teken alleen is al noob vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ook een vaag iets net.
Ik heb een 4890 BE videokaart, en had dus enable ati overdrive aangevinkt.
Meestal als ik niet game, heb ik em aangevinkt, en zet ik alles laag
GPU op 500 en mem op 500, en fan uitgevinkt (alles op z'n laagst dus).

Als ik ga gamen zet ik em meestal op gpu:1000 en mem op 1005.
Was ik net vergeten dus, maar merkte ingame er helemaal niks van _/-\o_
Het enige wat me opviel is dat de fan niet als een dolle ging blazen.
Wat een genot zeg :)

Nu gaat ik weer ff online knallen.
Oh updated naar 1.0.169 nu.

[ Voor 5% gewijzigd door MarElo op 26-11-2009 00:04 ]

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
MarElo schreef op woensdag 25 november 2009 @ 23:58:
Ook een vaag iets net.
Ik heb een 4890 BE videokaart, en had dus enable ati overdrive aangevinkt.
Meestal als ik niet game, heb ik em aangevinkt, en zet ik alles laag
GPU op 500 en mem op 500, en fan uitgevinkt (alles op z'n laagst dus).

Als ik ga gamen zet ik em meestal op gpu:1000 en mem op 1005.
Was ik net vergeten dus, maar merkte ingame er helemaal niks van _/-\o_
Het enige wat me opviel is dat de fan niet als een dolle ging blazen.
Wat een genot zeg :)

Nu gaat ik weer ff online knallen.
Oh updated naar 1.0.169 nu.
Dat terug clocken van je Core is helemaal niet nodig. Dat doet Ati vanzelf en die gaat zelfs tot 240Mhz idle gewoon in windows. Het geheugen blijft dan wel op 1000Mhz, die zou je wel op 500 kunnen zetten..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

klopt, ik had het net even op 750 gezet, en dan hoor je em wel wat blazen.
maar qua performance zie ik geen verschillen gek genoeg.
Nu gaat ik horizontaal....pff weer veel te laat weer

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Zijn er ook mensen die niet sprayen, shotguns en noobtubes gebruiken?
Wil niet zeggen dat ik nooit spray, gebruik vaak de SCAR. Maar ben laatste tijd veel bezig met de FAL.
Gaat soms goed, soms niet. Haal je niet veel kills mee. Maar wel exact en een lekker geluidje.

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:24
baronruud schreef op donderdag 26 november 2009 @ 07:51:
Wil niet zeggen dat ik nooit spray, gebruik vaak de SCAR. Maar ben laatste tijd veel bezig met de FAL.
Gaat soms goed, soms niet. Haal je niet veel kills mee. Maar wel exact en een lekker geluidje.
Ik gebruik geen noobtube maar ben sinds gisteren wel begonnen met een shotgun. Ik werd te vaak neergeschoten voordat ik uberhaubt m'n wapen maar kon aimen en dat werd een beetje vervelend (helemaal als je daarna in de killcam zag dat de tegenstander alle tijd had).

Dat riot shield ga ik ook maar eens proberen. Gisteren een gast met een riot shield die hard op me af kwam rennen even verrast door snel een claymore te plaatsen, dat is best effectief 8)

Verwijderd

gisteren 51 kills 3 deaths, ik kreeg 2x al me killstreaks achter elkaar. ging lekker. nu 58 nog 12 levels.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Zo ver ben ik dus ook al... ik kom hem zo vaak tegen dat ik denk ja doeii dan haal ik mijn kills ook wel zo

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

baronruud schreef op donderdag 26 november 2009 @ 07:51:
Ja, waarschijnlijk mensen die MW2 niet gekocht hebben...

Wat is er nou mis met schieten. Ik mag straks helemaal geen wapens meer gebruiken omdat alles voor n00b aangezien wordt. Tube, shotgun, sprayen etc. Ik mag alleen single shot mensen neerschieten terwijl ik door de iron sight kijk omdat andere mensen dat vinden? 8)7

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:44:
[...]

Hoe komen ze daar achter dan? Want ik ben een grote hardcore fan, maar ik ga het pas spelen als er een Domination HC mode is. Het liefst een Ground War mixed HC trouwens! ;)

Als je het mij vraagt kunnen ze beter ergens een tick-box maken waar je als je Hardcore wilt spelen gewoon 25 a 30 playlists krijgt gericht op HC.
Ze bekijken de playlists, bij CoD4 bijvoorbeeld, was het normale Team Deathmatch het meest populair. Gevolgt door Free for all en Hardcore SnD

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ligt het trouwens aan mij of staan de punten die je krijgt voor SnD niet in verhouding met de andere online modes? Bij MW1 speelde ik het liefst SnD maar nu krijg je er zo belachelijk weinig punten voor dat ik het nut niet meer zien.... :(

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

d3lph schreef op donderdag 26 november 2009 @ 08:55:
Ligt het trouwens aan mij of staan de punten die je krijgt voor SnD niet in verhouding met de andere online modes? Bij MW1 speelde ik het liefst SnD maar nu krijg je er zo belachelijk weinig punten voor dat ik het nut niet meer zien.... :(
500xp per kill is toch netjes

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
d3lph schreef op donderdag 26 november 2009 @ 08:55:
Ligt het trouwens aan mij of staan de punten die je krijgt voor SnD niet in verhouding met de andere online modes?
Uhm, verschillen de punten voor kills in de diverse modes? Ik speel eigenlijk alleen FFA en daar haal ik 50-200 punten per kill. Het kan dus meer?
Ik, een PS3 bezitter, heb gisteren bij mijn zwager even kort op de Xbox 360 gespeeld. Ik wil de 360 geen veer in de reet steken, maar ik moet wel beamen dat de besturing met de controller echt een stuk fijner is als op de PS3. Buiten de manier waarop je de controller vasthoudt om, moet ik zeggen dat het richten echt een stuk nauwkeuriger lijkt te gaan. Nu speel ik zelf met een FragFX, dus heb er zelf geen last van, maar ik vind dit toch wel opvallend, en het vermelden waard.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ach ja, in een echte oorlog ga je ook niet zeuren dat het ongelooflijk noob is :P Daarnaast is ie erg handig tegen campers die net om een hoekje liggen.

Kun je ook zeggen dat je eigenlijk gewoon een automatisch moet hebben omdat iedereen toch maar een beetje aan 'spray and pray' doet of dat snipen lame is of een shotgun of dit of dat

Het blijft maar een spel, je zal altijd onderdelen hebben die niet iedereen aanspreekt.. live with it

iStockphoto

Ik vind het ook lame, maar het zit nu eenmaal in het spel, dus inderdaad: live with it.

Ik had laatst wel een leuke tijdens Domination in Favela: domination point bevond zich in zo'n huisje en was op dat moment van de tegenstander. Ik dacht: ach waarom niet, ik pak mijn rocket launcher en schiet er een raket in. Leverde me toch prompt 3 kills in een keer op. :)

• DeBaroN
Sandyman538 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 08:32:
[...]

Ja, waarschijnlijk mensen die MW2 niet gekocht hebben...

Wat is er nou mis met schieten. Ik mag straks helemaal geen wapens meer gebruiken omdat alles voor n00b aangezien wordt. Tube, shotgun, sprayen etc. Ik mag alleen single shot mensen neerschieten terwijl ik door de iron sight kijk omdat andere mensen dat vinden? 8)7
Zo die voelt zich aangesproken!
Heb totaal geen probleem met sprayen en shotguns. Gebruik ik ook.
Ga binnenkort ook ff de n00btube gebruiken, tot ik de unlock daarmee heb voor het volgende attachment. Dan niet meer, doen de meesten zo, denk ik. (Maar mensen die hem als primary en altijd gebruikt zijn gewoon n00bs)
Vraag alleen of er mensen zijn die ook de FAL af en toe gebruikt.

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:09
Ik snap niet wat iedereen tegen de "noobtube" heeft, ik vind het ook een erg fijn ding om figuren uit de ramen te knallen of om triple kills mee te maken.

MTB Trail Traffic

• DeBaroN
BlizzarD schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:01:
[...]
Ach ja, in een echte oorlog ga je ook niet zeuren dat het ongelooflijk noob is :P Daarnaast is ie erg handig tegen campers die net om een hoekje liggen.

Kun je ook zeggen dat je eigenlijk gewoon een automatisch moet hebben omdat iedereen toch maar een beetje aan 'spray and pray' doet of dat snipen lame is of een shotgun of dit of dat

Het blijft maar een spel, je zal altijd onderdelen hebben die niet iedereen aanspreekt.. live with it
Eerst vergelijken met een echte oorlog en dan zeggen het is maar een spel.......Goed argument

Verwijderd

weet iemand of je in een care package ook dingen kan krijgen die je nog niet hebt geunlocked?
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:29:
weet iemand of je in een care package ook dingen kan krijgen die je nog niet hebt geunlocked?
Ja

edit: ik heb al eens een Pave Low en een AC-130 gekregen.

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 26-11-2009 10:29 ]

• Fist
-LA- schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:08:
Ik snap niet wat iedereen tegen de "noobtube" heeft, ik vind het ook een erg fijn ding om figuren uit de ramen te knallen of om triple kills mee te maken.
Het feit dat als jij er 1 tegen 1 tegen komt, jij moet aimen om raak te schieten, en degene met een noobtube amper hoeft te aimen.

• Douwe63
  • Laatst online: 11:24
Fist schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:31:
[...]

Het feit dat als jij er 1 tegen 1 tegen komt, jij moet aimen om raak te schieten, en degene met een noobtube amper hoeft te aimen.
Vroegah, toen je nog dedicated servers had kon je tenminste een non-tube en non-martyrdom server joinen om dit gezeik te voorkomen... ;)

Verwijderd

Kreeg gister met die care packages 1st een helicopter gunner en 20 seconden daarna een ac-130.. einde potje dus :) (ffa)..

Ik irriteer me wel aan campers en die tubes enzo maar idd dat hoort er nou 1maal bij. Work with it..

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:33:
Ik, een PS3 bezitter, heb gisteren bij mijn zwager even kort op de Xbox 360 gespeeld. Ik wil de 360 geen veer in de reet steken, maar ik moet wel beamen dat de besturing met de controller echt een stuk fijner is als op de PS3. Buiten de manier waarop je de controller vasthoudt om, moet ik zeggen dat het richten echt een stuk nauwkeuriger lijkt te gaan. Nu speel ik zelf met een FragFX, dus heb er zelf geen last van, maar ik vind dit toch wel opvallend, en het vermelden waard.
Ben het helemaal met je eens, waardeloze controller voor shooters imo. (ervaring met MW1 op PS3)
De 360 controller ligt mij een stuk lekkerder in de hand met shooters, met name de triggers. Maar....Pc>all. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 10:46 ]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

baronruud schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:08:
[...]

Ga binnenkort ook ff de n00btube gebruiken, tot ik de unlock daarmee heb voor het volgende attachment. Dan niet meer, doen de meesten zo, denk ik. (Maar mensen die hem als primary en altijd gebruikt zijn gewoon n00bs)
Vraag alleen of er mensen zijn die ook de FAL af en toe gebruikt.
Ik gebruik de FAL ja?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Soggney
  • Laatst online: 12:09

Soggney

Zeekomkommer

Douwe63 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:34:
[...]

Vroegah, toen je nog dedicated servers had kon je tenminste een non-tube en non-martyrdom server joinen om dit gezeik te voorkomen... ;)
Indeed, ik ben eigenlijk blij dat er zo'n servers niet meer zijn. Zo heb ik tenminste de uitdaging om met moeilijkere wapens noobtubers neer te halen. (aangezien de tube denk ik het meest simpele wapen is)

Als je toch wilt om zo'n server te starten, er is nog altijd de optie voor private match, dan heb je je eigen regels, vriendjes en geen gewhine. (hopelijk)

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Verwijderd

is het mogelijk om ergens in te stellen dat je neit wil hosten. word er ziek vand at ik elke keer moet hosten terwijl ik geen super verbinding heb
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:45:
[...]

Ben het helemaal met je eens, waardeloze controller voor shooters imo. (ervaring met MW1 op PS3)
De 360 controller ligt mij een stuk lekkerder in de hand met shooters, met name de triggers. Maar....Pc>all. ;)
Nou, of ie wel of niet lekkerder in de hand ligt, dat wil ik even in het midden laten (persoonlijke mening), maar het richten met de pookjes leek gewoon veel nauwkeuriger te gaan, van wat ik me van de DS3 herinner.

Ik heb juist een FFX gehaald omdat ik shooten met de DS3 met geen mogelijkheid goed onder de knie kreeg, en nu speel ik 5 minuten met een 360 controller, en het leek wel alsof ik dit al jaren deed.

• DeBaroN
Welke attachment daarvoor heb je al unlocked?. Ben benieuwd naar de ACOG op de FAL

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Sandyman538 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 22:22:
[...]

Als je omhoog klimt via een kraan waar geen trap op zit omdat je in het luchtledige springt, dan kun je toch niet spreken van normaal levelontwerp? Dat is mijn mening in ieder geval. Alles wat je gewoon kunt bereiken door trappen en ladders te gebruiken vind ik normaal, maar als je op hoekjes van dingen springt waar geen ladder staat maar je kunt er toch omhoog lijkt me dat niet de normale route.
Of het echt gebruikt word tijdens een match vraag ik me af. Ik heb gisteren even in splitscreen mode zitten proberen, maar na 30 pogingen waarvan geen enkele succesvol heb ik het maar opgegeven.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:50:
is het mogelijk om ergens in te stellen dat je neit wil hosten. word er ziek vand at ik elke keer moet hosten terwijl ik geen super verbinding heb
Volgens mij niet. Hij zoekt volgens mij de beste host.

Verwijderd

Ik heb net de M4 helemaal schoon gespeeld, SCAR en Tar kan ik niet echt aan wennen, dus maar met de FAL aan de slag gegaan. Bevalt mij uitstekend;

Helaas is de FOTM nu akimbo shotguns. erg vervelend in maps waar je geen/slecht afstand kunt creeren.

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:54:
[...]

Volgens mij niet. Hij zoekt volgens mij de beste host.
oke, bedankt.

ik heb nu btw rust bij team deatmatch. wat een kleine map zeg echt klote, als er iemand boven in het torentje zit

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 11:08 ]

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:07:
[...]

oke, bedankt.

ik heb nu btw rust bij team deatmatch. wat een kleine map zeg echt klote, als er iemand boven in het torentje zit
Rust is alleen geschikt voor FFA met 4 personen, of 2 tegen 2. Maar goed, matchmaking gooit er soms wel een man of 10 in, en dat werkt niet.

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 21:47

Slapstick

Me, myself or I

voor het eerst genuked net :+

:TweakBlog:

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

quote: Bull

De enige noob is de persoon die erdoor word gekilled :P
Ze zijn zo makkelijk te ontwijken, en kosten zo lang om te herladen.. als ze 1x missen zijn ze makkelijk te doden... alleen zijn de meeste mensen zo achterloos dat ze zelf ook moeten herladen xD. *Wisselt naar 2e wapen en schiet hem neer*

Edit: in het echt is het ook niet het idee om iemand direct te raken.. Daarom ontploffen ze ook :D als het een kogel moest zijn ontplofte die toch niet :P

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 26-11-2009 11:27 ]

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

bram1984 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:19:
[...]

Rust is alleen geschikt voor FFA met 4 personen, of 2 tegen 2. Maar goed, matchmaking gooit er soms wel een man of 10 in, en dat werkt niet.
Shipment was ook niet geschikt voor 12 mensen :P toch heb ik vaak genoeg mijn potje TDM of Domination erop gehad met COD4 (En daarbij de grootste lol beleven omdat iedereen constant dood gaat :D )

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 26-11-2009 11:28 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

[b][message=32995311,noline]
Helaas is de FOTM nu akimbo shotguns. erg vervelend in maps waar je geen/slecht afstand kunt creeren.
Inderdaad, echt zwaar overpowered. Zo had een gast op Woodland als primairy een sniperrifle puur voor de camo en daarbij dus akimbo 1887's, nier normaal van wat voor afstand je daar kills mee kunt maken.

Verwijderd

Noobtubes, zijn mij ook echt een doorn in het oog. Je kunt zeggen wat je wilt, maar ook al zit het in het spel het blijft verschrikkelijk irritant. Bam, dood.

Btw, ik zag zojuist dat er nieuwe Nvidia drivers uit zijn die volgens mij ook voor verbeteringen moeten zorgen bij MW2, iemand al uitgeprobeerd?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 11:35 . Reden: Nvidia ]

Ik gebruik de GL ook, met name om windowcampers uit te schakelen. Het enige wat ik hinderlijk vind aan GL is mensen die niet in staat zijn een kill zonder GL te maken. In MW1 is er nogal een lijstje van wat men ziet als “noob”:
- GL
- P90
- RPG
- Alle machinegeweren
- Semi-auto snipers
- Campen
- Rushen

Om die reden is ook de promod ontwikkeld. Persoonlijk vind ik het een lelijke mod en snap ik niet waarom met niet gewoon Counter Strike Source gaat spelen.

Wat ik ermee wil zeggen, neem het spel als het is en leer je te verdedigen tegen dingen die je ergeren.

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Sinds gisteren ook, op de PS3, werd er meteen weer ingezogen zoals bij deel 1. Hoe vet is die airport shootout :D.

Nu snap ik wel waarom daar zo een drukte over was. Alleen nog campaign gedaan, ergens in ACT II dus moet nog even, dan maar eens online proberen en special ops.

Wel leuk dat je dat ook met coop kan doen, game nog wel eens met een paar maten bij mij en heb niet zoveel coop games.

• Fist
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:34:
Btw, ik zag zojuist dat er nieuwe Nvidia drivers uit zijn die volgens mij ook voor verbeteringen moeten zorgen bij MW2, iemand al uitgeprobeerd?
Ik heb de 8800GTS 512 en ik zie geen nieuwe drivers?

• murky123
  • Nu online
als je FMJ bullits gebruikt kun je dan door een riotshield heen schieten? of een blastshield?

en telt dit dan mee voor de bullitpenetration kills?

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
murky123 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:06:
als je FMJ bullits gebruikt kun je dan door een riotshield heen schieten? of een blastshield?

en telt dit dan mee voor de bullitpenetration kills?
nee

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
Nee de riotshield kaatst alles af ook FMJ bullets. Ik heb de gtx 275 daar zijn zo te zien wel nieuwe drivers voor die vandaag zijn uitgekomen. Niet dat ze bijzondern zijn aleen SLI support voor MD 2

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

baronruud schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:08:
[...]

Totaal niet hoor. Als ik in een map iemand met een GL tegenkom dan loop ik ook te vloeken naar mijn tv, maar weet wel gewoon dat het er in zit en dat je er dus mee moet leven. Ik gebruik de GL alleen om de 20 kills per wapen mee te halen en dan berg ik hem weer op. Sprayen doe ik ook niet, maar ik schiet wel eens blind door een muur als ik net gekilled ben door een camper die daar zat/zit. En de shotgun gebruik ik gewoon. Maar in je 1e post had je het over sprayen/shotgun/GL en daar reageerde ik even op, het is nu al terug gebracht naar GL... ;)

Daarom heb ik het ook eigenlijk nooit een discussie gevonden of mensen met martyrdom speelden, een P90 gebruikten of een GL. Het zit er in dus (zoals eerder gezegd) live with it. Nu wordt bijna elke pagina een opmerking gemaakt hoe vervelend die GL is omdat je zo makkelijk kills maakt. |:(

Ik kan overigens nog niet echt een wapen vinden wat het echt voor mij is. Heb al veel kills met de M4 de SCAR en de TAR(?), maar een echte favoriet is er nog niet. Gisteren voor het eerst met de Barret .50 cal bezig geweest en dat was wel erg makkelijk moet ik zeggen. Ik gebruik eigenlijk nooit een sniper rifle, maar ik snap nu dat anderen dat wel doen, ha ha. 11 kills 2 deaths.

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 15:56
Gisteren heb ik online een uurtje of 3 achter elkaar gespeeld. Waar ik in het begin alleen maar werd gekilled (ben een echte beginner, zoals ook al eerder in dit topic gemeld :p), was ik gisteren soms zelfs een middenmoter; met net zoveel kills als deaths :p
Ik merk alleen nog dat ik veel minder kills en deaths heb dan de meesten. Ik rush nooit en vind het leuker om sneaky te spelen. Ik merk ook dat domination mij beter ligt dan Team Deathmatch. Sommige spelers hadden ook een add-on aan hun wapen dat ze hartslagen konden zien, dit is volgens mij ook wel een groot voordeel, ik werd in ieder geval vaak door ze gekilled :D

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Verwijderd

ik lees hier allemaal over akimbo combinaties, maar dan spelen jullie neem ik aan niet op Hardcore? Ik heb mensen bij HC maar weinig weg zien komen met schieten vanaf de heup, akimbo of niet. Daarom heb ik nog steeds het liefst hardcore game modes, kill streaks zijn meestal kleiner, maar de meeste mensen gebruiken ook andere wapen/perk combo's.

• Fist
Sandyman538 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:08:
[...]

Gisteren voor het eerst met de Barret .50 cal bezig geweest en dat was wel erg makkelijk moet ik zeggen. Ik gebruik eigenlijk nooit een sniper rifle, maar ik snap nu dat anderen dat wel doen, ha ha. 11 kills 2 deaths.
Moet je eens bij hardcore mode doen. Dan is het helemaal makkelijk :)

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Over noobtubes ect zeg ik eigenlijk maar 1 ding:

Its in the game, and its not a glitch. So your allowed to use it!

Verwijderd

Masch schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:09:
Gisteren heb ik online een uurtje of 3 achter elkaar gespeeld. Waar ik in het begin alleen maar werd gekilled (ben een echte beginner, zoals ook al eerder in dit topic gemeld :p), was ik gisteren soms zelfs een middenmoter; met net zoveel kills als deaths :p
Ik merk alleen nog dat ik veel minder kills en deaths heb dan de meesten. Ik rush nooit en vind het leuker om sneaky te spelen. Ik merk ook dat domination mij beter ligt dan Team Deathmatch. Sommige spelers hadden ook een add-on aan hun wapen dat ze hartslagen konden zien, dit is volgens mij ook wel een groot voordeel, ik werd in ieder geval vaak door ze gekilled :D
ik zou voor coldblooded en een silencer gaan als je van sneaken houdt! Vooral de FAL, FAMAS en M16 met silencer doen het erg goed ;) weinig kills deaths heeft denk ik met je positie in de map te maken. Als je je wat meer 'in the fray' gaat begeven, krijg je meer kills. Ook meer risico uiteraard.

• DeBaroN
Zijn we het eens.

SCAR staat nu op 1 en FAL op 2. Ben benieuwd hoe M16A4 is.

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 22:01
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:10:
ik lees hier allemaal over akimbo combinaties, maar dan spelen jullie neem ik aan niet op Hardcore? Ik heb mensen bij HC maar weinig weg zien komen met schieten vanaf de heup, akimbo of niet. Daarom heb ik nog steeds het liefst hardcore game modes, kill streaks zijn meestal kleiner, maar de meeste mensen gebruiken ook andere wapen/perk combo's.
Kill-streaks kleiner? juist niet haalde gister de nuke op HC dat lukt me niet op normal mode.
Akimbo heeft ook erg weinig zin met HC als je sprayed gaan ze toch wel neer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:34:
Noobtubes, zijn mij ook echt een doorn in het oog. Je kunt zeggen wat je wilt, maar ook al zit het in het spel het blijft verschrikkelijk irritant. Bam, dood.
Ach gut, worden de mensen die normaal te goed zijn ook een keer afgemaakt door een wapen, wordt het een noobtube genoemd. Omdat het een redelijk sterke attachment is heb je er maar 2 kogels voor en het herladen duurt erg lang, dus wat zeur je.

Zijn er meer mensen die de TAR zonder red dot fijner vinden dan met? Ik had gister red dot er voor unlocked en ging me opeens een stuk slechter af. Ik zal toch door moeten zetten aangezien ik toch alles wil unlocken.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

D4NG3R NL schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:11:
Over noobtubes ect zeg ik eigenlijk maar 1 ding:

Its in the game, and its not a glitch. So your allowed to use it!

Your means your !!

You're means you are !!

:P
Maarja... om nou te zeggen dat het lekker balanced is...? 't Is wel überhandig om van die hardnekkige campers mee te pakken te nemen, maar dat domme de hoek om lopen en ploppen... :/ 20 kills om de shotgunattachment te unlocken, meer wil ik dat ding niet gebruiken...

• Hann1BaL
  • Laatst online: 12:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

baronruud schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:18:
[...]

Zijn we het eens.

SCAR staat nu op 1 en FAL op 2. Ben benieuwd hoe M16A4 is.
De SCAR en de FAL kan ik echt niet aan wennen. Net als de F2000, wat een waardeloze gun is dat. Daar schiet je nog geen konijn mee dood. Mijn favoriete guns zijn toch wel de ACR en de TAR-21. Met beide guns heb ik alles unlocked. Allebei zeer weinig recoil, redelijke firerate, en ok damage.

Tja, ik zie veel verhalen over de noobtube voorbij komen en het is soms wel eens frustrerend, maar om dingen te unlocken heb je die toch echt even nodig. En hoe vervelend het ook is, het mag. Ik denk dat ik campende snipers overigens vervelender vind. :)

• Hogader
Masch schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:09:
Wil je heartbeat dingen ontwijken dan moet je ninja gebruiken. Ik heb ook alweer de pro versie dus ik heb er ook nog eens dead silence bij. Is vooral handig om mensen te flanken.

Ik flank dan ook vaak met de Scar en binnenkort weer met de ACR. Gewoon handige wapens en schieten fijn. Scavenger pro en hardline bij de ninja pro en je kan lekker vooruit en flink wat killstreaks krijgen.
In bepaalde maps probeer ik ook altijd een strategische positie te bemachtigen. Deze dan te securen voor de enemy. Soms noemen mensen je dan camper maar als hun met 100 man achter elkaar over de exact zelfde plek gaan lopen en jij blijft maar op ze schieten dan vind ik het geen campen meer. Gewoon mensen afknallen is het dan. Je kan wel weglopen van je plek maar de kans dat je dan gekilld wordt is vele malen hoger.

Verwijderd

Fist schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:31:
[...]

Ja maar dat is t spel, leer er mee om te gaan.

Zitten trouwens ook nadelen aan, als je 1 tegen 1 komt, en je tegenstander is net 1 fractie eerder en je schiet je granaat op hem is er soms geen explosie effect terwijl je wel degelijk de trekker over hebt gehaald.

Maar goed, deel van het spel.. vermaak me er prima mee.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

Hogader schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:44:
[...]

Wil je heartbeat dingen ontwijken dan moet je ninja gebruiken. Ik heb ook alweer de pro versie dus ik heb er ook nog eens dead silence bij. Is vooral handig om mensen te flanken.

Ik flank dan ook vaak met de Scar en binnenkort weer met de ACR. Gewoon handige wapens en schieten fijn. Scavenger pro en hardline bij de ninja pro en je kan lekker vooruit en flink wat killstreaks krijgen.
In bepaalde maps probeer ik ook altijd een strategische positie te bemachtigen. Deze dan te securen voor de enemy. Soms noemen mensen je dan camper maar als hun met 100 man achter elkaar over de exact zelfde plek gaan lopen en jij blijft maar op ze schieten dan vind ik het geen campen meer. Gewoon mensen afknallen is het dan. Je kan wel weglopen van je plek maar de kans dat je dan gekilld wordt is vele malen hoger.
helemaal mee eens, mensen roepen al snel dat je zit te campen terwijl het gewoon taktisch spelen is imo. rond rennen als een gek is niet "the way", dan moeten ze maar Unreal of Quake gaan spelen ;)

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Niet om het een of ander maar de grenade launcher kost een attachement. Laad langzaam en maar twee kogels. Ik vind het treurig als je daar over gaat zeuren. Immers kan je zelf ook een grenade launcher kiezen daar heb je maar 10 kills voor nodig om te unlocken. Als je hem niet gebruikt heb je een andere attachment waar je voordeel uit haalt.

Campen vind ik geen probleem, je gaat met een sniper of ACOG scope toch niet rond rennen als een bezetene. Pak daar dan een sub- en/of shotgun voor. En campen is al zo oud als de eerste Unreal Tournament uit 1999 of andere FPS games. Dat men daar nu nog steeds over klaagt vind ik nog veel irritanter als iemand die 24/7 in een tent zit.

[ Voor 33% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 26-11-2009 12:59 ]

Verwijderd

freekweb schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:49:
[...]

helemaal mee eens, mensen roepen al snel dat je zit te campen terwijl het gewoon taktisch spelen is imo. rond rennen als een gek is niet "the way", dan moeten ze maar Unreal of Quake gaan spelen ;)
ja maar je hebt ook van die figuren die na respawn op 1 plek gaan liggen en daar niet vanaf komen, en als je TDM speelt kan ik dat snappen.
Maar met Domination heb je nog een doel, het capturen van de punten, en heeft het campen geen enkele zin.

• DeBaroN
Eerste DLC in de lente volgens twitter

quote:
“@NHTMARE DLC is planned fir the wonderfully vauge timeframe of Spring. I’ll let you know when we know when it’ll be done.”

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 26-11-2009 13:08 ]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

baronruud schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:54:
[...]

Welke attachment daarvoor heb je al unlocked?. Ben benieuwd naar de ACOG op de FAL
Ik vind zelf de ACOG kut werken. Omdat ik de FAL vooral in hardcore gebruik heb ik Bling met silencer en Red Dot. De Red dot op de Fal vind ik wel anders dan op andere assault wapens trouwens. maar die heb je wss ook al?

Verwijderd

Ik snap de ophef over die grenade launcher niet echt, zó goed is 'ie toch ook weer niet? Enneh, als jij daar rondloopt met je silenced thermal view weet ik veel wat en killstreaks waar je U tegen zegt, en er komt een nieuweling die alleen maar zo'n ding heeft en voor de rest scheef door z'n ironsight zit te schieten, sja, waar hebben we het dan over.
Ik zou dan eerder gaan klagen over die verrekte snipers :p
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.