Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
* JaWSnl reporting for duty!

Vandaag helaas ziek geweest, maar niet getreurd, want begin van de middag kwam MW2 binnen met de post, welke ik in ruim 5 uur heb uitgespeeld op Regular. Volgende keer op een moeilijker niveautje gaan doen. Daarna even kort special-ops gedaan. Heb inmiddels ook 4 potjes mp gedaan en level 4 bereikt, valt me nog best tegen: ik ben steeds de enige zowat onder level 20 (is daar geen filtering op? of zijn mensen te snel level 20+?) en ben vaak 1 van de slechtsten. Ben het dan ook niet meer zo gewend om op de console te shooten sinds halo2 op de xbox, PS3 is net vorige week binnen gekomen. Gewoon lekker blijven proberen, het bevalt iig vrij goed :D wel snel dood zeg ;) ff wat anders als je battlefield heroes gewend bent op de pc.

Kleine vraag: hoe kom je in het start-topic onder de PS3-GoT-gamers?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mededeling: ik heb een lijstje met veel gestelde vragen toegevoegd aan de topicstart in de hoop dat bepaalde vragen niet meer 10x langskomen :)

Dank aan AutCha voor het insturen van een aantal vragen _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
monnick schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:03:
Mededeling: ik heb een lijstje met veel gestelde vragen toegevoegd aan de topicstart in de hoop dat bepaalde vragen niet meer 10x langskomen :)
Misschien bedoelde je dit omdat ik vroeg hoe ik in de startpost terecht kon komen, maar daar zie ik m helaas niet bij staan. Misschien een tip: voeg toe aan de player-list hoe je er in kan komen.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 13:01
Zo! 2dagen en nogwat uur gedaan over het bereiken van lvl 70 :) In m'n laatste potje voor 70 nog mooi een tactical nuke afgeschoten, wel mooie timing dacht ik zo! out with a bang etc.

Maar damn, Coop is echt tricky op veteran:P Probeer nu al een hele tijd die missie met juggernauts te halen, dat je er 10 moet afknallen, mr wil niet lukken.. Iemand tips?

Overigens is het erg makkelijk kills maken met ak47+granade launcher met RPG.. beetje overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Pendulum schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:32:
Zo! 2dagen en nogwat uur gedaan over het bereiken van lvl 70 :) In m'n laatste potje voor 70 nog mooi een tactical nuke afgeschoten, wel mooie timing dacht ik zo! out with a bang etc.

Maar damn, Coop is echt tricky op veteran:P Probeer nu al een hele tijd die missie met juggernauts te halen, dat je er 10 moet afknallen, mr wil niet lukken.. Iemand tips?

Overigens is het erg makkelijk kills maken met ak47+granade launcher met RPG.. beetje overpowered.
Ik vind de tactical niet echt killstreak waardig voor een match.... je kan hem niet vaak halen... en dan is de match direct afgelopen... kan je niet veel kills meer maken :+

Geef mijn maar liever een care package predator en emergency airdrop... veel meer kans van slagen en je krijgt nog vaak handige dingen :)

Echter ga ik deze aankomende 8 weken bijna niet spelen... kom tijd te kort met school :+

[ Voor 4% gewijzigd door LuckY op 24-11-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Bulls schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:52:
Echt campen doe ik niet, maar sneaken juist wel. Ik houd niet van rushen dan kun je netzogoed Unreal Tournament gaan spelen als je daarvan houd. Voorla met Hardcore moet je goed op je hoede zijn. En iedereen steeds maar tegen anderen zeggen: stop camping!! Maar denk nou zelf in echte oorlog situaties loopt ook niet iedereen als een kip zonder kop rond te rennen (en om het hoekje springen om dan meteen in prone positie te gaan) Ik krijg juist een kick van rond sneaken en dan hier en daar een kill te maken.

Laatst potje ook FFA in Estate. de gast op de 1e plek met 22 kills en 21 deaths, zegt ie Woot cool me again. Maar ik had 11 kills en maar 4 deaths dan vond ik wel een betere prestatie. Mij gaat het niet om de 1e plek maar gewoon om de ervaring.

Wat mensen ook niet altijd verzinnen om je te slim af te zijn, kom je iemand tegen van dichtbij om een hoekje, voor dat je kan reageren ligt ie al op de grond en knived mij vanuit prone. Echt daar heb ik zon hekel aan (net als dat om het hoekje springen) alsof dat skill is ofzo. Bij Ravenshield hadden ze ook al keybinds dat je rechtop en dan gehurkt gaat en dan 3x snel achter elkaar. Terwijl als je dan manual wilt doen kan dat niet eens zo snel. Toen heb ik het spel gelijk eraf gegooid. Al die domme truukjes ook altijd. Aan 1 kant was Ravenshield wel meer tactisch wat unrealen tegen kan gaan en dat is de afwezigheid van springen. Dat maakt het een stuk minder chaotisch.
Sneaken keur ik zeker en vast wel goed! (Ben zelfs van plan om ook maar eens met een ninja-class te beginnen: campers backstabbing ftw >:) )
Ik doel vooral op die campers die 80% van de tijd door hun RDS/vizier/etc zitten te staren en de environment van elke campspot uit hun hoofd al kunnen tekenen. 8)7
Als je zoals een echte soldaat wil spelen, speel dan Arma II of Operation Flashpoint. Want al die killstreaks lijken mij nu niet echt aansluitend bij de realiteit! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tip voor mensen die graag rushen: Ik kwam vandaag achter een erg effectieve opstelling. Neem de P90 met steady aim, marathon en stopping power. Je rent als een gek de mappen door (vooral effectief als je probeert grote open stukken te vermijden). Met steady aim gewoon lekker unzoomed rondschieten. Je verrast de tegenstander enorm en hebt ze zo neer. Daarna ook akimbo P90 gedaan. Iets minder precies, maar als je gewoon genoeg rent en dicht genoeg op je tegenstander zit is het nog effectiever.

Normaal ben ik iemand die rushed met een silencer, cold blooded en ninja, maar bovenstaande viel me echt enorm mee. Had ineens een positieve k/d ;)

edit: vooral bij FFA te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
Op afstand ben je volledig kansloos met P90 akimbo:p Maar met FFA haal ik meestal wel positief, soms word ik echt volledig weggeknald, maar meestal zijn het echt noobs en haal je met gemak 25-5 bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Fist schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:22:
Op afstand ben je volledig kansloos met P90 akimbo:p
Klopt, daarom moet je daar ook goed op inspelen met je marathon. Als je van een afstand word gepakt gelijk terugtrekken, en om hem heen rennen, zodat je hem van dichtbij kan pakken. Gelukkig hebben de meeste levels ook gangen of andere close-combat stukken, daar moet je dan ook wezen (net zoals snipers zullen zorgen dat ze juist op open vlakken zitten).

Maar je hebt ook gelijk, als je P90 neemt zonder akimbo heb je nog iets meer kans op langere afstand, komt soms van pas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
rob1n schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:17:
Tip voor mensen die graag rushen: Ik kwam vandaag achter een erg effectieve opstelling. Neem de P90 met steady aim, marathon en stopping power. Je rent als een gek de mappen door (vooral effectief als je probeert grote open stukken te vermijden). Met steady aim gewoon lekker unzoomed rondschieten. Je verrast de tegenstander enorm en hebt ze zo neer. Daarna ook akimbo P90 gedaan. Iets minder precies, maar als je gewoon genoeg rent en dicht genoeg op je tegenstander zit is het nog effectiever.

Normaal ben ik iemand die rushed met een silencer, cold blooded en ninja, maar bovenstaande viel me echt enorm mee. Had ineens een positieve k/d ;)

edit: vooral bij FFA te gebruiken.
Heb een betere tip, doe ook veel aan rushen alleen op het laatste moment voor een killstreak niet, gebruik dit.

Savenger icm claymore, je krijgt na iedere kill een nieuwe claymore, werkt geweldig!
Harderline, scheelt 1 kill voor je killstreak
Ninja.

Dit icm een dolby set, ben je onverslaanbaar. De dolby set is zo belangrijk omdat je nu
(bijna) iedereen hoort aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Asgaro schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:12:
[...]

Sneaken keur ik zeker en vast wel goed! (Ben zelfs van plan om ook maar eens met een ninja-class te beginnen: campers backstabbing ftw >:) )
Ik doel vooral op die campers die 80% van de tijd door hun RDS/vizier/etc zitten te staren en de environment van elke campspot uit hun hoofd al kunnen tekenen. 8)7
Als je zoals een echte soldaat wil spelen, speel dan Arma II of Operation Flashpoint. Want al die killstreaks lijken mij nu niet echt aansluitend bij de realiteit! :P
Ik heb ARMA2 geprobeerd en dat was echt houterig hoe dat speelt. Het hoeft geen ultra simulatie te zijn, maar ook geen Serious Sam.

Ik vind MW2 wel aardig spelen, ik heb er meer plezier mee dan met CS:S.
En BF2 heeft te weinig bullit dammage. (BFV was veel beter in die dingen)

Uiteindelijk als er meer campers zijn worden de rond rennerts gestraft, en er op gewezen dat ze ook moeten gaan sneaken. Maar goed om altijd het voordeel te hebben als je campt is redelijk vervelend als je aan de andere kant van de loop tevoorschijn komt. Alhoewel de maps bijna allemaal zo zijn dat je vrijwel van meerdere kanten benaderbaar bent ten alle tijden.

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 25-11-2009 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Gisteravond een paar goeie potjes gespeeld en mijn ninja pro perk gehaald. Mijn favo sneaker class:

AA-12 shotgun met Grip < deze gebruik ik als primary. Snel vurend automatische shotgun met groot magazijn FTW!
Vector met rapid fire < of elk ander SMG, deze gebruik ik alleen als ik zonder ammo kom te zitten in m'n shotgun en dat gebeurt nooit want:
Scavenger Pro perk < Meer ammo voor m'n shotgun (door Pro) en genoeg om op te rapen
Cold Blooded
Ninja Pro
Smoke (domination gamer)
Frag

Geen silenced weapon, ik ben niet precies genoeg om vijf kogels in een tegenstander te jagen voordat ik zelf neergeschoten ben. En de range van een silenced shotgun is nagenoeg gelijk aan de range van je knife.

Maar wat een heerlijk wapen is die AA-12 zeg! Veel beter dan de W1200 en M1014 en daar kon ik al goed mee overweg in MW1. Kom je om een hoekje een clustertje van drie vijanden tegen: Autofire vier/vijf rounds en ze zijn om voordat ze een schot hebben kunnen lossen. Even scavengen en je bent weer klaar voor de volgende encounter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op woensdag 25 november 2009 @ 03:38:
[...]
Ik vind MW2 wel aardig spelen, ik heb er meer plezier mee dan met CS:S.
En BF2 heeft te weinig bullit dammage. (BFV was veel beter in die dingen)
Helemaal mee eens! Dat is in mijn ogen de reden dat BF een beetje faalt. Ik wil elke Battlefield weer leuk vinden, maar het is gewoon enorm frustrerend om met je sniper rifle iedereen twee keer te moeten raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Denk als je altijd met een shotgun rond loopt dat je wel vaak zal moeten terug vallen op campen in gebouwen.
Ook in maps als wasteland en derail zal je denk ik frequent het haasje zijn.
Dan kan je beter een M4A1 als 'sidearm' er bij houden voor grote maps en als je hopt van gebouw naar gebouw, zon vector is erg nice maar 9/10 keer zal hij minder accuraat op medium range zijn dan een m4

Over shotguns gesproken, ben nu 65, kan niet wachten tot 68 dat ik de model 1887 kan halen
Heb dat ding 1 keer van een tegenstander's corpse afgeplukt en wat een fijn ding is dat zeg, veel groter bereik dan een normale shotgun en dan ook op langerere afstanden een 1hit-kill
Denk dat als je als sniper je een beetje bewust bent van je omgeving en dus de 0.5-1 seconden langer de tijd hebt om een shotgun ipv een machine pistol te pakken dat die specifieke shotgun nog heel wat effectiever is dan een pp2000 of een tmp

[ Voor 39% gewijzigd door Relis op 25-11-2009 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die zich dood ergert aan last/final stand noobs?
Als dat niet de meest irritante perk is..

Daarnaast trek ik van die dual-shotgun hoekjes campers ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
In grote open maps speel ik ook niet met m'n (shotgun) sneaker class. Ook niet in bijv. Terminal.
Terminal leent zicht trouwens wel goed om met een shield te spelen. Helemaal als je teamgenoten voor de capture points gaan (domination) en niet een soort FFA spelen.

Gisteren ook iemand die een semtex op mijn shield wist te plakken, dat leverde mij een Assisted Suicide challenge completion op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:04:
Ben ik de enige die zich dood ergert aan last/final stand noobs?
Als dat niet de meest irritante perk is..

Daarnaast trek ik van die dual-shotgun hoekjes campers ook niet :+
Ach, iemand die last/final stand heeft, is al zovaak zonder zelf een kill te maken afgemaakt, dat ik het ze wel een keertje gun.

Wen maar vast aan de shotgun. Voor n00bs die niet kunnen richten is dat zeker een blijvertje. :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren 4 man FFA in Rust gewonnen. :)

Ik stond redelijk ver achter op de nr. 1, maar mijn care package bevatte een AC-130. Laat Rust nu nét een map zijn waar je je bijna niet binnen kan verschuilen. Erg vet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AutCha schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:19:
[...]

Ach, iemand die last/final stand heeft, is al zovaak zonder zelf een kill te maken afgemaakt, dat ik het ze wel een keertje gun.

Wen maar vast aan de shotgun. Voor n00bs die niet kunnen richten is dat zeker een blijvertje. :P.
Ja maar is alsnog irritant om dan dood te gaan net voordat je je AC130 killstreak hit :)
Gister even een close combat classje gemaakt, ook met de Commando perk en O M G wat kan je van ver knifen haha, allemaal achievements unlocked ook meteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-09 11:22
AutCha schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:14:
In grote open maps speel ik ook niet met m'n (shotgun) sneaker class. Ook niet in bijv. Terminal.
Terminal leent zicht trouwens wel goed om met een shield te spelen. Helemaal als je teamgenoten voor de capture points gaan (domination) en niet een soort FFA spelen.

Gisteren ook iemand die een semtex op mijn shield wist te plakken, dat leverde mij een Assisted Suicide challenge completion op >:)
Die assist Suicide had ik van de week ook complete. Iemand sprong uit een raam en toen schoot ik hem nog net, waardoor het iets te hoog was voor hem :P

Jammer genoeg kapte de server er daarna mee en werd iedereen eruit gekickt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisterenavond 2 geweldige potjes gehad.
59 kills 19 deaths
48 kills 14 deaths

speelde wasteland 2x achter elkaar dankzij het geweldige matchmaking systeem.

vind het een topmap, ga altijd goed op die map. Er zijn daarentegen ook mappen waar ik gewoon altijd verlies of zuig, noem maar een Quarry of die map in die woestijn met dat vliegtuig in het midden. maar die urban mappen zeg maar gaan me wel weer goed af. nu 56, nog 14 te gaan, ga niet voor de prestige ranks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:47:
gisterenavond 2 geweldige potjes gehad.
59 kills 19 deaths
48 kills 14 deaths

speelde wasteland 2x achter elkaar dankzij het geweldige matchmaking systeem.

vind het een topmap, ga altijd goed op die map. Er zijn daarentegen ook mappen waar ik gewoon altijd verlies of zuig, noem maar een Quarry of die map in die woestijn met dat vliegtuig in het midden. maar die urban mappen zeg maar gaan me wel weer goed af. nu 56, nog 14 te gaan, ga niet voor de prestige ranks.
Grappig is dat. Ik vind Wasteland toch een partij saai. Overal liggen campende snipers, en als je ondergronds gaat ziet degene die al ondergronds zit jou eerder dan jij hem/haar. Echt een kutmap, ik verlaat ook direct de Intermission als ik zie dat er op Wasteland gespeeld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik weet niet of dit al algemeen bekend is maar: je kan op het dak in de map Highrise. Niet het dak van het gebouw waar je op kan via die kranen, maar het andere.

Weet dit pas sinds gisteren, en tot nu toe heb ik het nog niemand zien doen, dus hopelijk blijft deze trick relatief onbekend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Asgaro schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:00:
Ik weet niet of dit al algemeen bekend is maar: je kan op het dak in de map Highrise. Niet het dak van het gebouw waar je op kan via die kranen, maar het andere.

Weet dit pas sinds gisteren, en tot nu toe heb ik het nog niemand zien doen, dus hopelijk blijft deze trick relatief onbekend. :P
Heel oud. Genoeg zien doen. En genoeg halverwege er af geknald!

zie filmpje hoe:
http://www.youtube.com/wa...A&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:57:
[...]

Grappig is dat. Ik vind Wasteland toch een partij saai. Overal liggen campende snipers, en als je ondergronds gaat ziet degene die al ondergronds zit jou eerder dan jij hem/haar. Echt een kutmap, ik verlaat ook direct de Intermission als ik zie dat er op Wasteland gespeeld gaat worden.
sorry, bedoel niet wasteland, die map met die vliegtuigen in het midden en die magazijnen eromheen. kleine map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:42
[...]

Vond Wasteland eerst ook gigantisch irritant. Iedereen kan je idd snel zien als je door die tunnel wilt gaan. Daarom gebruik ik nu op die map vooral Marathon zodat ik lekker kan omlopen en iedereen in de rug kan schieten. En goed opletten op snipers (helemaal bij die gebouwen) en veel vermijden. Haal op dat level toch wel vaak een positief resultaat :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:06:
[...]

sorry, bedoel niet wasteland, die map met die vliegtuigen in het midden en die magazijnen eromheen. kleine map.
Scrapyard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04:16
baronruud schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:04:
[...]

Heel oud. Genoeg zien doen. En genoeg halverwege er af geknald!

zie filmpje hoe:
http://www.youtube.com/wa...A&feature=player_embedded
t spel is gossie net 15 dagen oud 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Overigens, in de single player kwam ik al snel die dubbele Uzi / Ingram tegen. Heeeeeeerlijk schieten zeg, goeiemorgen. Alleen jammer dat het merendeel enkel op shortrange iets raakt. Maar ja, als je maar hard genoeg doorschiet raak je uiteindelijk altijd wel iets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Gisteren werd ik op punt Charlie in Terminal neergeschoten door iemand die bovenop het dak van de terminal zat en door een gat punt C bewaakte. Kent iemand de truc om daar te komen? Ik bedoel dus niet bovenop het dakje van het hok bij de roltrappen, maar echt bovenop het dak zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Laatst online: 04:16
zijn in elk level wel van die dinge denks?

[ Voor 67% gewijzigd door maikel_rox op 25-11-2009 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-08 07:27
gister met domination 75-20 score. op normal mode is de Knife het beste wapen.
Ik daag iedereen uit om mij te beaten met Domination. ( met de knife dan he )
Ik heb dan als perks. Marathon Pro + Lightweight Pro + Commanda pro
Echt niet te stoppen.

steam account: mr_one_two nickname Hank Moody

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

[...]

Iedereen schijnt wat tegen Wasteland te hebben... altijd die voteskip die verschijnt. Geweldige map! Brecourt is gewoon geniaal en als je Brecourt kent dan is Wasteland een eitje. Mensen nemen van zulke voorspelbare routes en niemand, maar dan ook bijna niemand neemt de moeite om de alternatieve kant van de map te nemen, hoogstens zie je eens een keer iemand bij de loopgraaf staan. Die kant is dus ook ideaal als je CTF speelt.

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel MW2 op de pc en heb hier even een vraagje over.
Ik speel liever met mijn joystick dan met de muis en toetsenbord. Alleen heb ik op dot moment geen xbox 360 controller maar een speedlink controller. Ik weet dat er ook manieren zijn om het in te stellen via programma's..? Weet iemand misschien hoe ik dit kan instellen of is er iemand die hiervooor een programma weet ?

Hardstikke bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:47:
Ik speel liever met mijn joystick dan met de muis en toetsenbord. Alleen heb ik op dot moment geen xbox 360 controller maar een speedlink controller. Ik weet dat er ook manieren zijn om het in te stellen via programma's..? Weet iemand misschien hoe ik dit kan instellen of is er iemand die hiervooor een programma weet ?

Hardstikke bedankt alvast!
Voor de rest gaat het wel? Ervan uitgaande dat je een "gamepad" bedoeld, kan ik je wel alvast vertellen dat je op de PC weinig kills zult gaan maken, mocht je ook van plan zijn om online te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
bram1984 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:03:
[...]

Voor de rest gaat het wel? Ervan uitgaande dat je een "gamepad" bedoeld, kan ik je wel alvast vertellen dat je op de PC weinig kills zult gaan maken, mocht je ook van plan zijn om online te gaan spelen.
ja je wordt hard gebeat, met een controller maak je geen schijn van kans. Ik speel zelf met een dpi van 2000 en jij met je controller haalt die snelheid nooit }:O

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Laatst online: 08:43

Soggney

Zeekomkommer

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:47:
Ik speel liever met mijn joystick...
mw2 opstarten, opties, controls openen en daar alles gaan binden?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
maikel_rox schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:31:
zijn in elk level wel van die dinge denks?
van die dinge denks?
maikel_rox schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:19:
[...]

t spel is gossie net 15 dagen oud 8)7
Ja, en het filmpje is 2 wkn oud. Zie het genoeg mensen doen/proberen. Voor mij is het oud en bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:52

Sandyman538

SandstorM [148839]

baronruud schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:11:
[...]

van die dinge denks?

[...]

Ja, en het filmpje is 2 wkn oud. Zie het genoeg mensen doen/proberen. Voor mij is het oud en bekend.
En het is dan toch gewoon glitchen dus cheaten? Of ben ik dan van de oude stempel.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Het is gewoon levelontwerp!! |:(

Alsof ze per ongeluk een stapel teddyberen op 't dak neerleggen :P

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

steveman schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:40:

idd, is gewoon planned ;) dus geen glitch aka cheat imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 15:37

Griffin

Is mythical

Sandyman538 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:33:
[...]

En het is dan toch gewoon glitchen dus cheaten? Of ben ik dan van de oude stempel.
Het is eigenlijk op meerdere manieren te zien en het is natuurlijk altijd je eigen mening als iemand glitcht ook direct cheat.

Glitchen kan ,theoretisch, niet gezien worden als cheaten want je hebt er geen extra software voor nodig.
Het is gewoon irritant dat mensen die dingen opzoeken en dus (mis)(ge)bruiken.
Echter het is ook gewoon 'gebruik' maken van het spel zoals het is. De makers hebben dus gewoon steken laten liggen. Maar als je Highrise ziet dan zijn sommige dingen wel heel makkelijk en is er niet echt over nagedacht imo.

[insert persoonlijke mening]
-Gamers die soms glitchen/exploits gebruiken zijn irritant maar boeit me niet zo.
-Mensen die het alleen maar doen moeten gewoon afgeschoten worden.
[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Punkbuster schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:36:
gister met domination 75-20 score. op normal mode is de Knife het beste wapen.
Ik daag iedereen uit om mij te beaten met Domination. ( met de knife dan he )
Ik heb dan als perks. Marathon Pro + Lightweight Pro + Commanda pro
Echt niet te stoppen.

steam account: mr_one_two nickname Hank Moody
Wat bedoel je met "normal mode"? Ik wil best een potje tegen je doen hoor, ik met mijn holographic M4 met stopping power pro tegen jou knife. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

bram1984 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:09:
[...]

Wat bedoel je met "normal mode". Ik wil best een potje tegen je doen hoor, ik met mijn holographic M4 met stopping power pro tegen jou knife. :)
met knife zegt ie toch.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al op MW247 zitten zoeken, maar wat is nu het grote verschil tussen FMJ en Stopping Power (pro)? Excusez moi als het hier al ergens staat.

Als ik mijn holographic wil behouden + FMJ, dan moet ik bling nemen, maar dan moet ik scavenger inleveren. Dat zie ik persoonlijk niet zo zitten.

Ik wil eigenlijk gewoon 10 perk slots hebben, en 3 attachments per wapen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat zegt ie dáárna. In eerste instantie zegt ie dat in "normal mode" de knife het beste wapen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

bram1984 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:16:
[...]

Ja dat zegt ie dáárna. In eerste instantie zegt ie dat in "normal mode" de knife het beste wapen is.
bs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
bram1984 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:15:
Ik heb al op MW247 zitten zoeken, maar wat is nu het grote verschil tussen FMJ en Stopping Power (pro)? Excusez moi als het hier al ergens staat.

Als ik mijn holographic wil behouden + FMJ, dan moet ik bling nemen, maar dan moet ik scavenger inleveren. Dat zie ik persoonlijk niet zo zitten.

Ik wil eigenlijk gewoon 10 perk slots hebben, en 3 attachments per wapen. :p
Stopping power: Kogel doet meer damage (dus ook meer rest damage als je door muren heen schiet)
FMJ: Kogel gaat dieper door muren heen, dus meer rest damage.

In theorie zou een FMJ kogel zelfs minder damage in soft tissue doen dan een standaard kogel. Wsl zit dit niet in MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
steveman schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:40:

Waar ik me ook aan erger zijn dingen waar je normaal wel op kan klimmen en ergens anders op dezelfde soort container of box in één keer niet. Zo ben ik al menig keren dood gegan omdat ik dacht even snel ergens op te gaan, maar dan sta je weer te buggen en lawaai te maken. Nu met ninja pro minder last van, maar toch irritant.
AutCha schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:20:
[...]

Stopping power: Kogel doet meer damage (dus ook meer rest damage als je door muren heen schiet)

In theorie zou een FMJ kogel zelfs minder damage in soft tissue doen dan een standaard kogel. Wsl zit dit niet in MW2.
Ja in MW2 doen ze lijken alsof FMJ kogels een beetje uranium shells hebben ofzo en exploden on impact. Vergelijk de kogel gaten maar eens op de muur. En de vonken die ervan af vliegen zijn net zo dik als dat je door een Harier beschoten wordt.

[ Voor 37% gewijzigd door Bulls op 25-11-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
.... niet helemaal wakker

[ Voor 90% gewijzigd door steffex op 25-11-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In theorie zou een FMJ kogel zelfs minder damage in soft tissue doen dan een standaard kogel.
Mythbusters gekeken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Duidelijk, in dat geval houd ik gewoon SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
het is zo jammer dat je geen Domination hardcore hebben, alleen tdm en s&d, komt hier nog een update van?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
In theorie inderdaad.

Wat ik gemerkt heb met die FMJ is dat die ook gewoon door een bakstenen muurtje gaan en door van die ijzerplaten. Dus als mensen achter een object schuilen heb je meer kans om ze alsnog neer te schieten.

Oftewel: Een object waar een normale kogel (met of zonder Stopping Power) niet doorheen gaat, gaat een FMJ-kogel wel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
prutser387 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:30:
In theorie inderdaad.

Wat ik gemerkt heb met die FMJ is dat die ook gewoon door een bakstenen muurtje gaan en door van die ijzerplaten. Dus als mensen achter een object schuilen heb je meer kans om ze alsnog neer te schieten.

Oftewel: Een object waar een normale kogel (met of zonder Stopping Power) niet doorheen gaat, gaat een FMJ-kogel wel doorheen.
Vaak genoeg geprobeerd, en heel vaak geen hit indicator met FMJ terwijl hij toch echt daar achter zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Check dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=Qtki1HIW0vY

Dit gast heeft op een gegeven moment ook gewoon 4 of 5 care packages liggen. UAV, Pave Low, Predator, Turret. En hij gaat maar niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Bakstenen muurtjes en ijzeren platen zitten dan ook niet in mijn definitie van soft tissue :P

Common sense zegt me dat dit de afstand is dat een kogel kan afleggen door een harde baricade (muur / barrel etc):
geremde kogel (door silencer) < normale kogel < stopping power kogel < FMJ kogel < FMJ + Stopping power kogel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Laatst online: 29-09-2024
bram1984 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:52:

Dit gast heeft op een gegeven moment ook gewoon 4 of 5 care packages liggen. UAV, Pave Low, Predator, Turret. En hij gaat maar niet dood.
Eerst normale airdrop and next emergency airdrop en toe van een teammate, dan gaat het best wel snel ja:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
AutCha schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:19:
[...]

Ik vind dit toch kortzichtig, last stand is natuurlijk erg flauw
Maar final stand werkt ietsje anders, als ik bijvoorbeeld dan wordt neergeschoten door een sniper val ik alleen maar naar de grond, moet ik 10 secs wachten en hij krijgt geen kill en dat is waarom het een goeie deathstreak is.
Vergelijk die 2e kans met andere deathstreaks als marty/copy/painkiller, dan zal marty wel flauwer zijn en copy/painkiller heel wat slechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:43:
[...]

Het is eigenlijk op meerdere manieren te zien en het is natuurlijk altijd je eigen mening als iemand glitcht ook direct cheat.

Glitchen kan ,theoretisch, niet gezien worden als cheaten want je hebt er geen extra software voor nodig.
Het feit dat er geen software voor nodig is betekent niet dat het geen cheaten is natuurlijk. Als er bv in MW2 ook IDDQD of IDKFA zou zitten en ik zou dat gebruiken zou ik dus ook niet cheaten, ik gebruik immers geen extra software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nu te twijfelen: Tellen de kills van de Harrier nu wel allemaal mee voor de Killstreak Awards? Ik kan geen eenduidig antwoord vinden, en twijfel er zelf ook aan omdat ik eigenlijk mijn kills niet tel. Of tellen alleen de bombardement kills en de automatische kills niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
reemprive schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:11:
Ik zit nu te twijfelen: Tellen de kills van de Harrier nu wel allemaal mee voor de Killstreak Awards? Ik kan geen eenduidig antwoord vinden, en twijfel er zelf ook aan omdat ik eigenlijk mijn kills niet tel. Of tellen alleen de bombardement kills en de automatische kills niet?
Ze tellen mee als het een van jouw killstreak rewards is, als je 'm hebt van een carepackage tellen ze niet mee

Over het hele cheating gedoe: Cheaten is valsspelen in het nederlands, als iemand het op de een of andere manier weet te verdraaien dat het niet echt eerlijk is voor de ander noemt men dat vaak vals spelen (cheaten dus)

[ Voor 17% gewijzigd door Relis op 25-11-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:10:
[...]

Het feit dat er geen software voor nodig is betekent niet dat het geen cheaten is natuurlijk. Als er bv in MW2 ook IDDQD of IDKFA zou zitten en ik zou dat gebruiken zou ik dus ook niet cheaten, ik gebruik immers geen extra software.
Vergeet IDSPISPOPD niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mn laptop is gecrashed, moet nu windows erop nieuw opzetten, betekent dit dat ik ook mijn account kwijt ben van lvl 47? als dit zo is , is er dan een mogelijkheid om deze te redden / opnieuw te krijgen? want heb geen zin om alles weer opnieuw te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:19:
mn laptop is gecrashed, moet nu windows erop nieuw opzetten, betekent dit dat ik ook mijn account kwijt ben van lvl 47? als dit zo is , is er dan een mogelijkheid om deze te redden / opnieuw te krijgen? want heb geen zin om alles weer opnieuw te doen
Als het goed synched steam je files (incl savefiles en rank etc) uit de steamcloud, dus je bent niet alles kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:19:
Nee, zijn online stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relis schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:21:
[...]

Als het goed synched steam je files (incl savefiles en rank etc) uit de steamcloud, dus je bent niet alles kwijt
dus als ik het opnieuw installeer en weer inlog in steam is alles weer het oude ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Punkbuster schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:29:
het is zo jammer dat je geen Domination hardcore hebben, alleen tdm en s&d, komt hier nog een update van?
Ja, IW heeft bevestigt dat als de HC modes die er nu zijn populair zijn. ze er meer zouden introduceren!

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:00

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:24:
[...]

dus als ik het opnieuw installeer en weer inlog in steam is alles weer het oude ?
MP wel, maar je bent wel al je SP gegevens kwijt. Dus moet je de game weer opnieuw uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:24:
[...]

Ja, heb laatst ook mijn schijf moeten formateren, vergeten een backup te maken. Level bleef behouden, ook je custom classes. Het enige wat verdwijnt zijn je instellingen onder "opties", maar dat is zeker geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
bram1984 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:52:

Ooooh!! Je krijgt bij emergency airdrop meerdere crates?!! :+

Is dat altijd Counter UAV, Sentry Gun, UAV en een Predator missle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee random, je kan ook 2 Sentrys hebben. Had ik laatst, ik wist ze niet neer te zetten. Ren ik er vervolgens langs, doe ik uit reflex een melee. Weg eigen Sentry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:34:
[...]

Ja, heb laatst ook mijn schijf moeten formateren, vergeten een backup te maken. Level bleef behouden, ook je custom classes. Het enige wat verdwijnt zijn je instellingen onder "opties", maar dat is zeker geen ramp.
en de specops dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry, geen idee. Speel geen specops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
AutCha schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:59:
Bakstenen muurtjes en ijzeren platen zitten dan ook niet in mijn definitie van soft tissue :P

Common sense zegt me dat dit de afstand is dat een kogel kan afleggen door een harde baricade (muur / barrel etc):
geremde kogel (door silencer) < normale kogel < stopping power kogel < FMJ kogel < FMJ + Stopping power kogel
Het lijkt mij, maar weet ik niet zeker, dat het game-technisch anders werkt:

Een kogel met stopping power van blank range op een stenen muur gaat er (waarschijnljk) niet doorheen. Een FMJ kogel van grote afstand op stenen muur gaat er zeker weten wel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
prutser387 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:51:
[...]

Het lijkt mij, maar weet ik niet zeker, dat het game-technisch anders werkt:

Een kogel met stopping power van blank range op een stenen muur gaat er (waarschijnljk) niet doorheen. Een FMJ kogel van grote afstand op stenen muur gaat er zeker weten wel doorheen.
Ik kan niet spreken voor MW2, maar in MW1 kon je ook door objecten heen schieten zonder het Deep Impact perk.
Zoals jij het schetst is het: FMJ > wel door objecten heen; geen FMJ > niet door objecten heen.

Ik zie het als een stukje statistiek als in:
Restdamage = factor Stopping Power * (Damage Amount van wapen / Range) / (diepte penetrating object * hoek afwijking * 1/factor FMJ)

De restdamage is de damage die je toedoet aan je tegenstander.
Veel games werken met wegingsfactoren etc. om een bepaalde waarde te berekenen (vooral Role Playing Games zijn hier sterk in) in plaats van een harde AAN/UIT of TRUE/FALSE waarde terug te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan lees je niet goed. Er wordt hier nadrukkelijk over solide objecten gesproken (beton/staal etc.). Door houten deuren en huizen kun je gewoon heen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 15:56
Ik heb dit spel ook gekocht en hij is erg gaaf. Normaal gesproken speel ik nooit fps spellen op de PC, maar wel sporadisch op de console (PS3). Ik wou echter toch wel eens zien waarom de multiplayer van dit spel zo hoog wordt aangeslagen, maar ik kom echt totaal niet mee. Ik heb gisteren een uur gespeeld (inmiddels lvl 4), maar ik word echt heel vaak gekilled, heel soms haal ik 1 op 1, maar meestal is het zwaar negatief (1 om 10 bijvoorbeeld). Hebben jullie nog tips & trucs om een beetje mee te komen in dit spel? Ik heb soms echt het gevoel dat ik meedoe als sitting duck.

Owja, de single player lukt me wel gewoon, dit gaat me wel goed af.

[ Voor 5% gewijzigd door Masch op 25-11-2009 16:07 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Masch schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:06:
Ik heb dit spel ook gekocht en hij is erg gaaf. Normaal gesproken speel ik nooit fps spellen op de PC, maar wel sporadisch op de console (PS3). Ik wou echter toch wel eens zien waarom de multiplayer van dit spel zo hoog wordt aangeslagen, maar ik kom echt totaal niet mee. Ik heb gisteren een uur gespeeld (inmiddels lvl 4), maar ik word echt heel vaak gekilled, heel soms haal ik 1 op 1, maar meestal is het zwaar negatief (1 om 10 bijvoorbeeld). Hebben jullie nog tips & trucs om een beetje mee te komen in dit spel? Ik heb soms echt het gevoel dat ik meedoe als sitting duck.
Oefenen oefenen oefenen... Cliché als het klinkt. Ik bakte er eerst ook niks van en ben nu redelijk.
Je moet gewoon ff het gevoel krijgen en je een manier van spelen aanwennen welke goed werkt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

MP en SP is in dit geval dan ook appels met peren vergelijken :P

Multiplayer wordt op een totaal ander niveau gespeeld en dan vereist het goede aim vaardigheden.

Je kunt niks anders doen dan oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijven oefenen. Ik ben nu 26 en heb nog steeds zo nu en dan een negatieve k/d ratio. Op den duur leer je de betere plekjes in een map kennen. Daarnaast moet je proberen de goede balans tussen rushen en sneaken zien te vinden. Probeer, als je je in een gebouw bevind, zoveel mogelijk gecrouched rond te lopen. Tegenstanders horen jouw voetstappen dan niet, en jij die van hen vaak wel. Laatst in Favela kon ik drie man achter elkaar in dezelfde deuropening knifen omdat ik ze al hoorde aankomen voordat ik ze überhaupt kon zien. Een 5.1 set of een goede koptelefoon is dus wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Ik heb gisteren een uur gespeeld (inmiddels lvl 4), maar ik word echt heel vaak gekilled, heel soms haal ik 1 op 1, maar meestal is het zwaar negatief (1 om 10 bijvoorbeeld). Hebben jullie nog tips & trucs om een beetje mee te komen in dit spel? Ik heb soms echt het gevoel dat ik meedoe als sitting duck.
Als CS speler moet ik soms ook erg wennen aan COD (prone erbij bv, veel meer campers), maar maak het jezelf gewoon zo makkelijk mogelijk:

1. Altijd aim-down-the-sight gebruiken, is voor je accuracy zeer belangrijk
2. Experimenteer met bukken/prone gaan zodra je een enemy ziet, door gelijk prone te gaan ben je moeilijker te raken (behalve bij CQB) en moet hij zijn aim bijstellen
3. Je hebt met b.v de M4a1 zo goed als geen recoil, dus gewoon 'ongeveer' op hem mikken en je muis in houden, tegen noobs win je dan bijna altijd, betere spelers winnen het van je, maar preciezer bursten kan je later nog leren
4. Neem een grenade launcher op je wapen, wordt op neergekeken (noobtube) maar is wel makkelijk kills maken ;)
5. Doe geen moeite met snipers e.d (tenzij je dat heel leuk vind om te doen) je kan met rifles net zo goed killen op grote afstand
6. Leer de maps en kijk goed naar de killcams wat er mis/fout ging en gemene truckjes van je tegenstander op te pikken
7. Je moet beetje opzoek naar een speelstijl die bij je past. Zelf hou ik ervan om met marathon erin te rennen, een aantal neer te knallen, nog eentje te knifen, snel prone gaan, reloaden, verder rennen, radar checken, nog wat killen, granaatje erin, dood gaan en dat verhaal recyclen, maar je kan ook een bepaald stuk van de map 'afdekken' zodat je precies weet waar je tegenstanders zitten/vandaan komen en gewoon heel defensief/afwachtend spelen. Ligt natuurlijk aan de game-mode die je speelt, ik zit meestal op Team deathmatch express, headquarters pro of ctf.

[ Voor 16% gewijzigd door itons op 25-11-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zorg dat je altijd in dekking loopt, d.w.z. zorgen dat obstakels ervoor zorgen dat niemand een vrij schot of meerdere schoten op je kan afvuren. Hou je radar in de gaten om te kunnen bepalen waar jouw team zich bevind en waar je vijanden zich bevinden. Let wel op dat de radar niet zaligmakend is en blijf hier dus niet constant op turen(die neiging heb ik zelf wel eens). Zorg dat je sensitivity zo is afgesteld dat je snel kan draaien en richten. Wat voor jou prettig voelt uiteraard, die middenweg moet je vinden.

En uiteraard zoals de anderen hierboven melden, je moet goed de balans vinden tussen stealth/sneaky bewegen door de map met zo nu en dan een camp en sprinten. Ik sprint zelf alleen om achter mijn tegenstanders terecht te komen door om te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 11-09 09:51
Wat houd een Emergency Airdrop in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-05-2024
Phusebox schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:11:
[...]

Oefenen oefenen oefenen... Cliché als het klinkt. Ik bakte er eerst ook niks van en ben nu redelijk.
Je moet gewoon ff het gevoel krijgen en je een manier van spelen aanwennen welke goed werkt.
Ja, ik ga hier volledig in mee. Ik bakte er ook niets van maar naar mate je de mappen leert kennen en idd gebruik maakt van prone en luistert naar de voetstappen van anderen gaat het steeds beter. En grenade launcher gewoon gebruiken hoor.

Veel speelplezier

ben niet gek, ik ben een koekie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:28:
[...]

Ja, IW heeft bevestigt dat als de HC modes die er nu zijn populair zijn. ze er meer zouden introduceren!
Hoe komen ze daar achter dan? Want ik ben een grote hardcore fan, maar ik ga het pas spelen als er een Domination HC mode is. Het liefst een Ground War mixed HC trouwens! ;)

Als je het mij vraagt kunnen ze beter ergens een tick-box maken waar je als je Hardcore wilt spelen gewoon 25 a 30 playlists krijgt gericht op HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itons schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:17:
[...]4. Neem een grenade launcher op je wapen, wordt op neergekeken (noobtube) maar is wel makkelijk kills maken ;)
Dat komt puur omdat je hier geen enkele skill voor nodig hebt. Gewoon een beetje in de buurt mikken.

Ik word er soms wel eens moe van, maar goed, het zit in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
baronruud schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:37:
[...]

Ooooh!! Je krijgt bij emergency airdrop meerdere crates?!! :+

Is dat altijd Counter UAV, Sentry Gun, UAV en een Predator missle?
dit is DE reden dat ik liever geen wasteland speel, wat een ruk map... :(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
en bind je melee attack aan mouse4 of 5, is echt handig om dicht bij de hand te hebben, je kan vaak beter voor een melee kill gaan dan voor een reload!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-05-2024
Gister met 2 maatjes en 1 gevonden tweaker CPTF gespeeld. Ging heerlijk. Op een gegeven moment kreeg ik na een aantal kills de mogelijkheid om te schieten vanuit een chopper. Terwijl m'n teammaatjes met de vlag liepen schoot ik 2x het team van de tegenstander weg. Dat potje in ieder geval dik gewonnen. :)

ben niet gek, ik ben een koekie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 15:56
Thanx voor alle tips iedereen. Ik zal vanavond nog eens wat gaan spelen met de tips van iedereen in mijn achterhoofd.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:44:
Dat komt puur omdat je hier geen enkele skill voor nodig hebt. Gewoon een beetje in de buurt mikken.

Ik word er soms wel eens moe van, maar goed, het zit in het spel.
De GL van MW2 is naar mijn idee minder krachtig, het lijkt alsof je er minder makkelijk kills mee maakt. De GL in MW maakte ik veel meer kills mee. Persoonlijk interesseert het me weinig wat mijn tegenstanders ervan vinden, gezeik motiveert mij alleen maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Laatst online: 11-09 20:33
wat is nu eigenlijk een gemiddelde k/d ratio?
kun je uberhaupt spreken van een gemiddelde k/d ratio?

volgens mij zit ik zelf rond een ratio van 0.9 en vind het spelen eigenlijk wel redelijk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je met 2:1 goed zit. Ik heb dagen en maps waarop ik maar 1.1 haal, soms zoals gisteren heb ik gemiddeld 7-1 (2x tactical nuke :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
murky123 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:06:
Gemiddeld? 1:1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
het gemiddelde zit op 1.0 denk ik zoen weer eens te laat :(

[ Voor 29% gewijzigd door Coolsnarf op 25-11-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
hmm ik moet nog 350 kills halen zonder dood te gaan en dan zit mn overall KD op 1.1 :P

Nouja het is elk geval beter dan 1.2 :)

[ Voor 20% gewijzigd door Bulls op 25-11-2009 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJVB
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:37
murky123 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:06:
kun je uberhaupt spreken van een gemiddelde k/d ratio?

volgens mij zit ik zelf rond een ratio van 0.9 en vind het spelen eigenlijk wel redelijk gaan.
het totale gemiddelde lijkt me iets minder dan 1.
Elke normale kill levert voor iemand een kill en voor iemand anders een death op. Alleen bij een suicide krijg je geloof ik wel een death en niemand een kill. Daarom zal het iets onder de 1 zijn.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.