Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Een klein vraagje: ik heb de Prestige Edition voor PS3 gekocht (omwille van die NVG). Nu wil ik de gamedoos die erbij zat verkopen. Dat is de hardened version staat er op de box. Zit de COD1 game (of key) daar ook bij?
Ik wil de doos ongeopend laten, wil er niet in kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door ? ? op 24-11-2009 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu 55, ik stop bij 70, care voor prestige ranks.
de enige map die ik echt geen ruk aan vind is quarry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d_star schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 08:48:
Ik volg dit topic al een tijdje, en het valt me op dat veel mensen al erg hoog zitten qua level...

Ik weet nog dat ik in COD4 (PC-versie) ook zo snel mogelijk probeerde te levellen, met als gevolg dat ik al redelijk snel lvl 55 was... Terwijl het hele unlocken juist het tofste is uit het hele spel :?

Met MW2 probeer ik het wat rustiger aan te doen, tot nu toe drie potjes FFA gedaan waarbij ik nu 67 kills en 33 deaths heb gehad.. Ben nu level 6 en ik vind het wel lekker zo eigenlijk. Af en toe een potje spelen, ff weer wat unlocken en ik heb mn MP 'fix' weer binnen.

Meer mensen die er zo over denken?

Wat vinden jullie tot dusver van de maps? Nog echte toppers of downers gevonden?
Ik heb ook geen enorme haast hoor. Ben nu iets van lvl 23, en heb er 11 uur op zitten ofzo. Al die challenges kunnen me ook echt gestolen worden. Ik speel het echt puur voor de spanning en de gameplay.

Mijn favo map is by far Afghan. Mede omdat ie grafisch ook schitterend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:31
Fastman schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:21:
Een klein vraagje: ik heb de Prestige Edition voor PS3 gekocht (omwille van die NVG). Nu wil ik de gamedoos die erbij zat verkopen. Dat is de hardened version staat er op de box. Zit de COD1 game (of key) daar ook bij?
Ik wil de doos ongeopend laten, wil er niet in kijken.
Er zit een code in om CoD1 te downloaden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:16

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

bram1984 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:20:
[...]

Wat is de reden dat je chocolade met een hoofdletter schrijft? Just curious.. :)
Daar heb ik een zeer goede gegronde rede voor. Heb jij ooit een Chocolade letter in een doos zien zitten die niet in de vorm van een hoofdletter was? :*)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18
Gisteren met een vriend Echo unlocked. Het was al pittig om hem vrij te spelen, maar als ik de omschrijvingen lees loopt het mij nat door de broek..

Laatste level wat wij deden was het huis van Makarov op hardened. Wat een momenten als er weer zo een juggernaut de trap op komt stormen :D

1 ding is wel jammer; we hebben vanaf zijn savegame gespeeld (zodat we niet eerst de andere levels vrij hoefden te spelen), maar ik kon dan geen trophies meer verdienen. Dat is wel jammer.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
haha duken, ik dacht meteen hetzelfde toen ik die vraag las _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:59

BioHazard

*\o/*

Haha gisteren een 6v6 match gehad, en toen kwam de tegenstander allemaal met Riot Shield. Erg lachwekkend, stelletje beukers.

Maar kon helaas niet op tegen ons bruut knife/semtex geweld :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:50:
Gisteren met een vriend Echo unlocked. Het was al pittig om hem vrij te spelen, maar als ik de omschrijvingen lees loopt het mij nat door de broek..

Laatste level wat wij deden was het huis van Makarov op hardened. Wat een momenten als er weer zo een juggernaut de trap op komt stormen :D

1 ding is wel jammer; we hebben vanaf zijn savegame gespeeld (zodat we niet eerst de andere levels vrij hoefden te spelen), maar ik kon dan geen trophies meer verdienen. Dat is wel jammer.
gisteren hetzelfde gedaan, we gingen een tijdje telkens dood door de 2de juggernaut, maar uiteindelijk wel gehaald, heb je die echo taken al gezien, 10 juggernauts, 15 juggernauts, this is nearly impossible, hehehe.

Doe je het op regular, hardened of veteran? Wij de 2de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
LuckyY schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:39:
Level 70 is binnen :9 de AK is _O_ echter moet je wel eerst level 70 halen (dus nog level 70 afmaken voordat je mag prestigen..... echter ga ik dit niet doen....
Wat ik wel jammer vind is toen ik lager level was greeg ik echt EMP's/ChopperGunners/AC130 uit de care packages.... en nu is het alleen maar uav en counter uav :r
Hoveel uur heb je erover gedaan. Kan ik een beetje inschatten hoeveel ik nog moet, zag dat ik zelf lvl 38 en iets van 17 uur op de teller had staan.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
Een vriend van me had er geloof ik ongeveer 70 uur over gedaan om lvl 70 te worden. Maar hij heeft geloof k wel heel erg voor de challenges gespeeld, alsin samen met een vriend die challenges halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:09
Ik moet zeggen dat zo'n riot shield in combinatie met een blast shield en die melee perk echt goud is! In HQ Pro dan he.... Alleen voor die semtex rommel moet je uitkijken. Gisteren echt veel punten binnengehaald met het veroveren en verdedigen van die HQ'ers!

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik hoor hier verschillende mensen het over prestige modes hebben. maar wat houd dit eigenlijk in ?

ben nu bij lvl 38 dus ben er voorlopig nog niet.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
-LA- schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:32:
Ik moet zeggen dat zo'n riot shield in combinatie met een blast shield en die melee perk echt goud is! In HQ Pro dan he.... Alleen voor die semtex rommel moet je uitkijken. Gisteren echt veel punten binnengehaald met het veroveren en verdedigen van die HQ'ers!
Als je shield gebruikt moet je eens een throwing knife + scavenger aanzetten. Bij het gooien van een throwing knife hoef je maar heel even je schild voor je weg te doen en heb je een instant kill, met scavenger vul je hem vervolgens automatisch weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04:16
Proxx schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:40:
Ik hoor hier verschillende mensen het over prestige modes hebben. maar wat houd dit eigenlijk in ?

ben nu bij lvl 38 dus ben er voorlopig nog niet.
je begint dan weer helemaal op level 1 met wat extra challenges, ander embleem en moet je alles weer
gaan unlocke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
SCIxX schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:44:
[...]

Als je shield gebruikt moet je eens een throwing knife + scavenger aanzetten. Bij het gooien van een throwing knife hoef je maar heel even je schild voor je weg te doen en heb je een instant kill, met scavenger vul je hem vervolgens automatisch weer aan.
Dat ga ik vanavond even proberen. Heb nog amper met dat shield gespeeld, maar wil die challenges even halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 12:29
Fist schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:28:
Een vriend van me had er geloof ik ongeveer 70 uur over gedaan om lvl 70 te worden. Maar hij heeft geloof k wel heel erg voor de challenges gespeeld, alsin samen met een vriend die challenges halen.
Ik heb er momenteel 79 uur multiplayer op zitten en zit nu op level 46 eerste prestige :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

*stel* dat ik met een gedownloadde+crack versie de singleplayer speelde O-)
En ik nu een officiële versie koop, importeer ik m'n savegame dan of is het veiliger om gewoon opnieuw te beginnen? Hypothetisch gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59

D4NG3R

kiwi

:)

botech schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:25:
[...]

Er zit een code in om CoD1 te downloaden .
En deze code alleen is 10 euro waard :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog ergens pas in level 20 en het spel bevalt me prima :)
Lekker met M4 knallen tot ik M16 krijg, Barrett .50 voor me favo maps als Derail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
GG---77 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:20:
[...]

Hoveel uur heb je erover gedaan. Kan ik een beetje inschatten hoeveel ik nog moet, zag dat ik zelf lvl 38 en iets van 17 uur op de teller had staan.
2 dagen en 8 uur oid, ik heb ook het meeste via challenges gehaald en een aantal challenges met 1 v 1 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Met het shield is die tweede shotgun (AA-12) echt een uitkomst.
Die throwing knife tip ga ik ook eens proberen.

Heb je met het shield ook een grotere melee afstand met het Commando Perk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

AutCha schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:30:
Met het shield is die tweede shotgun (AA-12) echt een uitkomst.
Die throwing knife tip ga ik ook eens proberen.

Heb je met het shield ook een grotere melee afstand met het Commando Perk?
Ik heb persoonlijk het idee van wel. Al ga ik zelf het liefst voor Scrambler of Ninja zodat ze je wat minder snel zien aankomen; ineens zo'n groot schild voor je neus is best een onaangename verrassing. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

JDeraGear schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:41:
[...]

Ik heb persoonlijk het idee van wel. Al ga ik zelf het liefst voor Scrambler of Ninja zodat ze je wat minder snel zien aankomen; ineens zo'n groot schild voor je neus is best een onaangename verrassing. :P
Ik vind scrambler eigenlijk maar een bar-slechte perk, Zodra ze bij je in de buurt komen weten ze dat je in een blokje kunnen lopen en je kunnen killen - tot nu toe heeft niemand met scrambler mij kunnen pakken omdat ik extra ga op letten als de radar jamt.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Laatst online: 21-08 15:01
TeGek schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:44:
[...]

Ik vind scrambler eigenlijk maar een bar-slechte perk, Zodra ze bij je in de buurt komen weten ze dat je in een blokje kunnen lopen en je kunnen killen - tot nu toe heeft niemand met scrambler mij kunnen pakken omdat ik extra ga op letten als de radar jamt.
Klopt, de combinatie scrambler + cold blooded is vrij useless >:) (volgens mij is c.blooded perk 2 & Scrambler 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
TeGek schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:44:
[...]

Ja, ik ben gelijk alert wanneer mijn radar gejamd wordt. Vooral bij games als domination nabij een vlag: Weet je gelijk wanneer je in Camp modus moet gaan. Ik kan me niet voorstellen dat er pro's zijn die er goed gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Heb hem binnen!.. key ingevoerd nu de hele 11 gb downloaden met 1 mb per sec..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AutCha schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:16:
[...]

Ja, ik ben gelijk alert wanneer mijn radar gejamd wordt. Vooral bij games als domination nabij een vlag: Weet je gelijk wanneer je in Camp modus moet gaan. Ik kan me niet voorstellen dat er pro's zijn die er goed gebruik van maken.
Zelfs ik als niet pro zie in dat het nutteloos is. Geef mij maar cold-blooded, bevalt me erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Laatst online: 01-09 11:04
Ik gebruik hem om de challenges te halen die erbij horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
quote: fourzerotwo
We're planning to add a new hardcore playlist to #MW2 just in time for the holiday break. Look for Hardcore Ricochet: HQ Pro on Wednesday! about 5 hours ago from web
Klinkt tof, jammer dat ie niet meer tweet over de problemen van de pc versie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu level 46 :) en gamed echt allemachtig verslavend!

Mijn favo gear :

M16A4 met silencer
Striker
Claymore / Flash Grenade
Sleight of Hand Pro
Cold Blooded
Ninja Pro
Final Stand

Wil gewoon niet op de enemy rader komen zodat ze je zo op kunnen zoeken.
En met sleight of Hand pro zo snel mogelijk kunnen reageren op de enemy :9
Claymores doen het altijd goed.

Zit met me kill ratio rond de 1.55

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, wat doet de perk ninja eigenlijk? Zover ik het begrijp hoort de tegenstander je voetstappen niet meer. Verder nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Ok,

kheb een legale key alleen geen DVD. Hoe moet ik de boel installeren? Kan ik gewoon de dvd content downloaden via Steam of moet ik via minder legale wegen een iso bemachtigen en deze installeren met de legale key?

Iemand hier een antwoord op?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:48:
Vraagje, wat doet de perk ninja eigenlijk? Zover ik het begrijp hoort de tegenstander je voetstappen niet meer. Verder nog iets?
Onzichtbaar voor heartbeat sensor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
ChojinZ schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:49:
Ok,

kheb een legale key alleen geen DVD. Hoe moet ik de boel installeren? Kan ik gewoon de dvd content downloaden via Steam of moet ik via minder legale wegen een iso bemachtigen en deze installeren met de legale key?

Iemand hier een antwoord op?
Als je de key invoert in steam kun je hem via steam downloaden.
Ook met een ISO kun je het installeren of deze nu legaal is of niet.
Een ISO is normaal gesproken een directe kopie van de orginele DVD echter zit er soms een extra crack mapje in.
Het installeren gebeurt dan nog wel steeds via steam maar leest dan de bestanden van de DVD ipv ze te downloaden.

[ Voor 8% gewijzigd door biggydeen2 op 24-11-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:48:
Met de Ninja perk kom je niet bij de tegenstander op de heartbeat sensor te staan. En als je ninja pro heb, horen de tegenstanders je voetstappen niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:44:
Wil gewoon niet op de enemy rader komen zodat ze je zo op kunnen zoeken.
En met sleight of Hand pro zo snel mogelijk kunnen reageren op de enemy :9
Claymores doen het altijd goed.
Mijn K/D ratio is echt bedroevend (0.83 ofzoiets), maar ik maak me dan ook niet druk over Ninja perks of Cold-Blooded troep ;)

Ik rush gewoon alles, sta nooit stil, dus aan de radar heeft de vijand vaak ook niet veel.
Maar goed, ik zal dan ook nooit echt goed worden. Killstreak is altijd max 7 tot 8. Hoger kom ik niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Mag nu weer 2 killstreaks unlocken alleen welke zal ik kiezen ?
Speel alleen FFA

Zit te denken aan de Harrier(6kills), Pavelow(9kills), Gunner Chopper(11kills)

Denk namelijk wanneer je de Harrier hebt de heel makkelijk de pavelow en de gunner chopper erbij krijgt.

Momenteel heb ik

Care-Package
Sentry Gun
Heli Attack (Cobra)
icm harderline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Laatst online: 11-09 05:59

Sargan

Filmfreak...

Phusebox schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:51:
[...]

Mijn K/D ratio is echt bedroevend (0.83 ofzoiets), maar ik maak me dan ook niet druk over Ninja perks of Cold-Blooded troep ;)

Ik rush gewoon alles, sta nooit stil, dus aan de radar heeft de vijand vaak ook niet veel.
Maar goed, ik zal dan ook nooit echt goed worden. Killstreak is altijd max 7 tot 8. Hoger kom ik niet.
Dat is nog een hoge killstreak!
Ik kom niet verder dan 5 hoor en toen ik dat haalde was ik me toch een potje trots :*)
Nee ik rush ook alles, al probeer ik dat soms niet te doen en wat meer te wachten/voorzichtiger te zijn, maar dat hou ik nooit lang vol!

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
biggydeen2 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:51:
[...]

Als je de key invoert in steam kun je hem via steam downloaden.
Ook met een ISO kun je het installeren of deze nu legaal is of niet.
Een ISO is normaal gesproken een directe kopie van de orginele DVD echter zit er soms een extra crack mapje in.
Het installeren gebeurt dan nog wel steeds via steam maar leest dan de bestanden van de DVD ipv ze te downloaden.
_/-\o_

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sargan schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:55:
[...]

Dat is nog een hoge killstreak!
Ik kom niet verder dan 5 hoor en toen ik dat haalde was ik me toch een potje trots :*)
Nee ik rush ook alles, al probeer ik dat soms niet te doen en wat meer te wachten/voorzichtiger te zijn, maar dat hou ik nooit lang vol!
Nja als ik mijn friendslist zie, ligt het gemiddelde tussen de 10-12 en de toppers zitten op 30+ killstreaks.

Ik heb dan wel de hoogste accuracy van de 20 mensen uit mijn friendslist :)
Misschien ook wel de reden dat ik nooit ver kom, ik schiet alleen als ik zeker weet dat het raak is. En dan nog maar een accuracy van 19,3%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biggydeen2 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:49:
[...]

Onzichtbaar voor heartbeat sensor
Maar geldt toch ook voor cold-blooded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Laatst online: 11-09 05:59

Sargan

Filmfreak...

Ooit in MW1 een killstreak gehad van 22, maar dat was met behulp van een airstrike en chopper.

Ik ben altijd te laat met schieten, dan zie ik de tegenstander en als ik wil schieten ben ik al dood, ik kan me daar echt zo over opwinden.
En als ik schiet beweeg ik teveel met de muis van links naar rechts....puur uit opwinding denk ik...

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 11:46
Tsja, het is een kwestie van goed om je heen kijken, op elke verdachte beweging letten. het gebeurt bij mij eigenlijk zelden tot nooit dat als ik vermoord word, ik niet weet wie dat gedaan heeft (alleen van achteren niet eigenlijk, en een verdwaalde sniper in sommige maps). Het is natuurlijk ook een kwestie van de maps leren kennen, zodat je weet waar ze vaak zitten, en omwegen etc ernaartoe weten.
Mijn killstreaks zijn eigenlijk niet zo hoog. Heb heel vaak UAV's, en predator (5 kills) ook wel, maar ik kom eigenlijk nooit verder dan 7/8. Had een keer een pavelow weten te krijgen, maar dat was een unicum.
oefenen, oefenen oefenen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 15:35
Ik ben de uitdaging een beetje kwijt. Ik kom redelijk vaak aan een killstreak van 8 en dan is of mijn ammo op of ik wordt gekilld. Ik merk gewoon dat ik weinig voldoening haal uit de potjes. In COD4 speelde ik alleen team deathmatch omdat de andere modi mij niet echt konden boeien. Ga er nu toch eens naar kijken, want de lol is er voor mij al redelijk vanaf.
Hoe kan ik trouwens meer killstreaks onlocken. Ben nu level 34 meen ik, en zit nog niet echt iets spannends bij.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een killstreak van 15 , met 5 een predator missle en 7 harriers en met 9 of 11 een heli.. :)
met behulp van die harriets en heli kom je wel een end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die tactical nuke al gezien ingame?
Ben benieuwd hoe dat gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sargan schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:02:
Ooit in MW1 een killstreak gehad van 22, maar dat was met behulp van een airstrike en chopper.

Ik ben altijd te laat met schieten, dan zie ik de tegenstander en als ik wil schieten ben ik al dood, ik kan me daar echt zo over opwinden.
En als ik schiet beweeg ik teveel met de muis van links naar rechts....puur uit opwinding denk ik...
Hier heb ik dus weinig last van, maar dit heeft voornamelijk te maken met het feit dat ik over een 5.1 geluids systeem speel. Ik hoor 9 van de 10 keer tegenstanders aan komen lopen, inclusief de richting waar ze vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:47
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:14:
Ja, op xbox live. Niet door mij helaas.
Ik had verwacht dat ik het op de xbox nooit zou zien. Het viel mij wel een beetje tegen. Er gaat een countdown timer lopen en vervolgens wordt het scherm langzaam wit. Dan is de ronde voorbij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:11:
Ik ben de uitdaging een beetje kwijt. Ik kom redelijk vaak aan een killstreak van 8 en dan is of mijn ammo op of ik wordt gekilld. Ik merk gewoon dat ik weinig voldoening haal uit de potjes. In COD4 speelde ik alleen team deathmatch omdat de andere modi mij niet echt konden boeien. Ga er nu toch eens naar kijken, want de lol is er voor mij al redelijk vanaf.
Hoe kan ik trouwens meer killstreaks onlocken. Ben nu level 34 meen ik, en zit nog niet echt iets spannends bij.
Scavenger perk gebruiken? Ik zit nooit zonder ammo met Scavenger Pro. Ik krijg m'n kogels niet eens op zonder dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Het stelt inderdaad niet veel voor. Je ziet het scherm langzaam vervagen, er is geen Nuke zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Nakebod

Nope.

Al 2x gezien, geheel ontoevallig waren het altijd Prestige Level 10 / Level 70 hackers + andere hacks.. maar goed :+
Zo spannend is het niet, je hoort een countdown emergency beep, of hoe je het ook het beste kan omschrijven, en op een gegeven moment is het behoorlijk stil en erg wit om je heen.

[ Voor 24% gewijzigd door Nakebod op 24-11-2009 13:21 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het team van de gene die hem lanceert, wint gewoon?
Beetje saai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Waarom heb je eigenlijk een geluidje als hit indicator? Het lijkt wel alsof je zelf geraakt wordt elke keer als je een hit hebt. Je hebt ook in de crosshair een hit indicator, dat moet toch in princiepe voldoende zijn? Bij FarCry2 viel me dat ook al op als je iemand raakt dat je een geluidje hoort. Ik vind het eigenlijk wel storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:22:
Dus het team van de gene die hem lanceert, wint gewoon?
Beetje saai :)
Nee ik had gelezen dat iedereen in de map sterft en dat de points voor de persoon zijn die hem gelaunched had. Maar dan vraag ik me af of de team kills ook tellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 11:51
Is me eigenlijk nooit opgevallen dat geluidje,

Wat mij WEL stoort (en dat is alleen als je er op let) , dat als je iemand schiet (opfor,t141 of whatever) en hij gaat dood dan vliegen er een aantal briefgeldpapiertjes door de lucht.
Dit vind ik erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:24:
[...]

Nee ik had gelezen dat iedereen in de map sterft en dat de points voor de persoon zijn die hem gelaunched had. Maar dan vraag ik me af of de team kills ook tellen :D
Team-killen gaat sowieso toch niet? Lijkt mij dat ook met een nuke dat niet kan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Bulls schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:23:
Waarom heb je eigenlijk een geluidje als hit indicator? Het lijkt wel alsof je zelf geraakt wordt elke keer als je een hit hebt. Je hebt ook in de crosshair een hit indicator, dat moet toch in princiepe voldoende zijn? Bij FarCry2 viel me dat ook al op als je iemand raakt dat je een geluidje hoort. Ik vind het eigenlijk wel storend.
Er zijn situaties dat ik die auditieve hit indicator wel handig vind: Als je bijvoorbeeld verblind bent door stun/flash, en je op de gok aan het vuren bent, kan je horen of je iets raakt. Edit: nee, dat klopt niet, want je kan niets horen. hmmm... nou ja, ik heb soms situaties dat ik beter op het gehoor af kan gaan dan op zicht.

Wat ik lastig vind zijn grote letters op het scherm als je weer eens een achievement hebt gehaald. Al meerdere keren de vijand niet meer (goed) kunnen zien waardoor je dus dood gaat.

[ Voor 8% gewijzigd door AutCha op 24-11-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:59:
[...]

Maar geldt toch ook voor cold-blooded?
Nee, dat is onzichtbaar voor UAV, air support, sentry gun en predator. Ideaal om heli's en harriers neer te halen, loop ook met de meeste gearsets met een stinger rond daarvoor.

Gebruik zelf qua killstreaks de predator (5 kills), harrier strike (7 kills) en AC-130 / chopper. (11 kills) Haal niet heel vaak de vijf kills, maar als ik het haal heb ik vaak twee kills met de predator, dus gelijk m'n harriers. Die over een drukbevolkt gebied lanceren (speel vrijwel alleen maar sabotage, dus over de bom of een target) en dan heb je je AC-130 of chopper ook in no time.

[ Voor 7% gewijzigd door Exitium op 24-11-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Echt jammer dat je geen keuze hebt uit (enkele) servers. Na ruim 10 uur bv nog nooit Rust gedaan, of als migratie niet lukte of server 'stopte' soms drie of vier keer achterelkaar zelfde map. Ook samengevoegde 'halfvolle' servers brengen je soms herhaaldelijk terug. Of dat je voorkeursmappen kunt instellen ongeacht gamemode.

Grootste gemis vind ik het 'lean' en dat toggle weapon (zoals in CoD4) niet zowel onder muiswiel als 1+2 toetsen zit.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:31
tweaktubbie schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:28:
Echt jammer dat je geen keuze hebt uit (enkele) servers. Na ruim 10 uur bv nog nooit Rust gedaan, of als migratie niet lukte of server 'stopte' soms drie of vier keer achterelkaar zelfde map. Ook samengevoegde 'halfvolle' servers brengen je soms herhaaldelijk terug. Of dat je voorkeursmappen kunt instellen ongeacht gamemode.

Grootste gemis vind ik het 'lean' en dat toggle weapon (zoals in CoD4) niet zowel onder muiswiel als 1+2 toetsen zit.
Speel je in TDM? Want ik daar zit ie volgens mij niet in. In FFA kom je rust regelmatig tegen, is ook een kleine map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Rust ook al meerdere malen gespeeld, maar wel alleen in Free For All.

Dat geluidje als je iemand raakt, juist heerlijk! Kan ik niet vaak genoeg horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

8)7 vandaar, durfde FFA nog niet aan :P

Zou wel leuk zijn als er een soort rank/statspagina a la BF2 beschikbaar kwam met alle tijd/killstats per map.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rust is veel te klein voor TDM, tenzij het 2 tegen 2 is. Met FFA zat ik er een keer samen met 8 man in, en dat is niet te doen. Als je spawned wordt je vrijwel direct omgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Laatst online: 21-08 15:01
steefje schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:11:
Ga naar Killsteaks> daar heb je de hele lijst staan, en rechtsboven in beeld zie je hoeveel killstreaks je mag unlocken. (LET OP: als je bijv. 2 killstreaks hebt die beide 6 kills vereisen kan je er maar 1 kiezen). Nu klik je simpelweg op de killstreak die je wilt unlocken, choose wisely :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Herr Flicker schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:25:
Is me eigenlijk nooit opgevallen dat geluidje,

Wat mij WEL stoort (en dat is alleen als je er op let) , dat als je iemand schiet (opfor,t141 of whatever) en hij gaat dood dan vliegen er een aantal briefgeldpapiertjes door de lucht.
Dit vind ik erg jammer.
ik neem aan dat je dat in MP bedoelt ?
DIt gebeurt alleen als je iemand doodschiet die jou daarvoor dood geschoten heeft, oftewel payback
En de naam payback zegt het in principe al, rondvliegende geldpapiertjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kun je je kd ratio bekijken dan als pc gamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:50:
Je kan het natuurlijk ook gewoon uitrekenen. Kills/deaths=kills/deaths ratio. Het zegt het al een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja voor ieder potje met het handje bijhouden is mij te tijd consumerend, geef mw2stats.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:50:
Leaderboards -> Kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Key ingevoerd -> Content gedownload.had met de 'probeer versie' tot level 28 gespeeld..begon nu en zag dat ik weer level 1 was, in de players map had ik mijn oude .stats bestanden gebackupt. deze overschreven en ben weer leven 28 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Je MP data wordt online opgeslagen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Dacuuu schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:32:
Key ingevoerd -> Content gedownload.had met de 'probeer versie' tot level 28 gespeeld..begon nu en zag dat ik weer level 1 was, in de players map had ik mijn oude .stats bestanden gebackupt. deze overschreven en ben weer leven 28 !
rgras schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:45:
Spreekt dat niet elkaar tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
rgras schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:45:
Niet echt, ik log in met mijn zelfde steamaccount,en begin gewoon weer bij level 1.. na het overschrijven van de .stats file weer mijn oude level..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Steam synchroniseert helaas beide kanten op. Dus inderdaad als je je locale stats aanpast, update hij de Steam Cloud ook met die vernieuwde stats.

En zie daar, reden nummer één waarom er zo eenvoudig met ranks gecheat kan worden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:59:
ja voor ieder potje met het handje bijhouden is mij te tijd consumerend, geef mw2stats.com.
Je kan toch gewoon je totaal kills/deaths bekijken in de Barracks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Nou ik heb hem ook besteld. Al is het alleen maar om goede games te supporten (maar meer om online te gamen) :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

bram1984 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:20:
[...]

Wat is de reden dat je chocolade met een hoofdletter schrijft? Just curious.. :)
Belangrijke woorden schrijf je altijd met een hoofdletter. Net zoals Koffie.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:38
Een paar pagina's terug (man, wat loopt dit draadje hard) las ik een gouden tip over Riot Shields... namelijk het gebruik van tactical knifes. Ik gebruikte al vaak een schild bij Headquarters, maar deed daar altijd een blast shield bij (kom maar met die frags) of een tactical insertion. Mijn accuratesse met het werpmesje is nog niet al te best, maar er zit wel vooruitgang in. 't Is daarnaast gewoon extreem gaaf om zo'n ding tussen iemands ribben te gooien wanneer hij net z'n magazijn op je schild heeft leeggeschoten.

Ik gebruik alleen geen Scavanger om m'n mesjes terug te krijgen (ik haal toch maar zelden méér dan een knife kill per death), maar Marathon en Lightweight om een beetje snel ter plaatse te zijn, en daarmee behaalde ik zojuist, voor het eerst met een shield class, een kd-ratio boven de 1 en een streak van 6. Yay me! (Nay noobtubes.)

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Ik heb er al 2 3 op mijn dak gehad, en ik heb er zelf ook al 2 mogen afvuren in online matches!!! Het is een stuk makkelijker om een nuke te krijgen dan sommige mensen denken. Je moet er alleen de juiste strategie voor hebben en dan puur voor de nuke gaan.

Als je wilt zien wat er gebeurd kan je ook op youtube kijken, staan genoeg filmpjes van:
http://www.youtube.com/re...w2+nuke&search_type=&aq=f

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
AutCha schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:27:
[...]

Er zijn situaties dat ik die auditieve hit indicator wel handig vind: Als je bijvoorbeeld verblind bent door stun/flash, en je op de gok aan het vuren bent, kan je horen of je iets raakt. Edit: nee, dat klopt niet, want je kan niets horen. hmmm... nou ja, ik heb soms situaties dat ik beter op het gehoor af kan gaan dan op zicht.

Wat ik lastig vind zijn grote letters op het scherm als je weer eens een achievement hebt gehaald. Al meerdere keren de vijand niet meer (goed) kunnen zien waardoor je dus dood gaat.
Ja dat heb ik met het capture balkje, die zit nog even een stukje lager dan de achievements. Slecht over na gedacht. Bij Battlefield heb je dat je het vlaggetje naar beneden ziet gaan en je eigen weer omhoog. Veel beter systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:39
Mss domme vraag; maar hoe vuur je een 'Javelin' af in de single player versie van de PC-versie?
Ik richt hem op de tanks maar kan niet afvuren??

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twan1
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-08-2024
Kozzmozz schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:02:
Mss domme vraag; maar hoe vuur je een 'Javelin' af in de single player versie van de PC-versie?
Ik richt hem op de tanks maar kan niet afvuren??
Je moet wachten tot hij "lockt". (blijven mikken op de tank), je hoort wat bliepjes, en op een zeker moment krijg je een kruis te zien = wil zeggen dat hij gelockt is. Dan vuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Phusebox schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:51:
[...]

Hier hetzelfde! Ben ook een rusher en net daardoor kan je nooit echt hoge killstreaks halen.

Heb je natuurlijk zelf in de hand, maar snap gewoon niet hoe je voldoening kan krijgen van te campen?!
(En daarnaast snap ik ook niet hoe consolegamers de voldoening kunnen missen om altijd headshots te maken, maar dat terzijde.)

Mijn kill/death ratio hing eerst rond 0.7 maar zit sinds enkele dagen nu rond de 1.2 dus 't begint te beteren(nog altijd met rushen dus) :)
M'n hoogste killstreak tot nu toe is 11 kills maar kgebruik toch enkel lage killstreakrewards:
4 kills: Care package
5 kills: Predator Missile (soms Sentry Gun)
6 kills: Precision Airstrike

Speel met M4A1.
Aangezien ik perfect kills kan maken in long range, mits schieten in bursts, ben ik toch eens van plan het over enkele weken wat rustiger aan te doen.
Kill/death ratio zal pak beter worden zo, vermoed ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Echt campen doe ik niet, maar sneaken juist wel. Ik houd niet van rushen dan kun je netzogoed Unreal Tournament gaan spelen als je daarvan houd. Voorla met Hardcore moet je goed op je hoede zijn. En iedereen steeds maar tegen anderen zeggen: stop camping!! Maar denk nou zelf in echte oorlog situaties loopt ook niet iedereen als een kip zonder kop rond te rennen (en om het hoekje springen om dan meteen in prone positie te gaan) Ik krijg juist een kick van rond sneaken en dan hier en daar een kill te maken.

Laatst potje ook FFA in Estate. de gast op de 1e plek met 22 kills en 21 deaths, zegt ie Woot cool me again. Maar ik had 11 kills en maar 4 deaths dan vond ik wel een betere prestatie. Mij gaat het niet om de 1e plek maar gewoon om de ervaring.

Wat mensen ook niet altijd verzinnen om je te slim af te zijn, kom je iemand tegen van dichtbij om een hoekje, voor dat je kan reageren ligt ie al op de grond en knived mij vanuit prone. Echt daar heb ik zon hekel aan (net als dat om het hoekje springen) alsof dat skill is ofzo. Bij Ravenshield hadden ze ook al keybinds dat je rechtop en dan gehurkt gaat en dan 3x snel achter elkaar. Terwijl als je dan manual wilt doen kan dat niet eens zo snel. Toen heb ik het spel gelijk eraf gegooid. Al die domme truukjes ook altijd. Aan 1 kant was Ravenshield wel meer tactisch wat unrealen tegen kan gaan en dat is de afwezigheid van springen. Dat maakt het een stuk minder chaotisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 21:23
Net 35/3 op Afghan gehaald, der zaten 2 chopper gunners + airstrike in me emergency airdrop lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fist schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:28:
Hoe heeft hij dat gedaan dan?
Ik heb op PC geprobeerd te doen in 3d person Cage Match...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik had laatst een AC130 in mn carepackage maar toen ik gekilled werd ondertussen dat ik ermee bezig was was het afgelopen. Dat was toch niet mogelijk? ik had ergens gelezen dat je gewoon je killstreakreward kon afmaken terwijl je gekilled was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
weer een update voor CoDMW2. Het is nu versie: 1.0.169

Geen idee wat er geupdate is, release notes zijn er niet van deze kleine updates :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat veld met al die beton blokken toch een **** veld zeg.... gemaakt door campers denk ik. Ze moeten een Camping plaatsen midden in het veld daar. :p
Ik kan die map gewoon niet ontwijken, meestal als ik dan find game doe zit ik er direct in als het om die map gaat.
Het valt me op dat ik in sommige mappen goed speel, en in andere mappen (beton blokken **** of dat sneeuw veld derail ofzo?) word ik zwaar afgeslacht in veel gevallen. Een map black list zou niet verkeerd zijn. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:40:
Wat is dat veld met al die beton blokken toch een **** veld zeg.... gemaakt door campers denk ik. Ze moeten een Camping plaatsen midden in het veld daar. :p
Ik kan die map gewoon niet ontwijken, meestal als ik dan find game doe zit ik er direct in als het om die map gaat.
Het valt me op dat ik in sommige mappen goed speel, en in andere mappen (beton blokken **** of dat sneeuw veld derail ofzo?) word ik zwaar afgeslacht.
Quarry vind ik zelf ook zuigen, maar derail is echt ftw! Als je marathon + coldblooded en ninja als perks neemt, icm met een gedempte SMG... Kniven die campers :*)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Erg tevreden over m'n classes/title/emblem atm:
Links voor HC SnD en rechts voor normal mode games
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1217417/Forum/MW2%20Slot%201.png Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1217417/Forum/MW2%20Slot%202.png
En non snipers: De m4 wissel ik nog wel eens af met een FAL
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1217417/Forum/MW2%20Slot%203.png Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1217417/Forum/MW2%20Slot%205.png
En de nametag:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1217417/Forum/Title-Emblem-Rank.png
Kan eigenlijk geen title verzinnen die ik op het moment liever heb, misschien de intergalactic

Btw weet iemand wat er met build 168 (if memory serves me right) verandert is?
Bulls schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:32:
Ik had laatst een AC130 in mn carepackage maar toen ik gekilled werd ondertussen dat ik ermee bezig was was het afgelopen. Dat was toch niet mogelijk? ik had ergens gelezen dat je gewoon je killstreakreward kon afmaken terwijl je gekilled was.
Dat is ook zo ja, maar een AC130 duurt maar in totaal 30 seconden, dat kan vrij snel voorbij zijn als je pret hebt :P

[ Voor 22% gewijzigd door Relis op 24-11-2009 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

"... The Harder They Fall" >:)

Best grappig om eens een ronde alleen de Deagle te gebruiken :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
steveman schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:10:

Ik heb de deagle net pas, en ik heb 'm ook pas 2 matches geprobeerd maar het lijkt alsof hij vrij onnauwkeurig is :-/
Misschien dat ik een beetje scheef ben en de iron sights niet kan gebruiken hoor, dat kan ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Relis schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:17:
[...]

Ik heb de deagle net pas, en ik heb 'm ook pas 2 matches geprobeerd maar het lijkt alsof hij vrij onnauwkeurig is :-/
Misschien dat ik een beetje scheef ben en de iron sights niet kan gebruiken hoor, dat kan ook :P
't Is geen makkelijk wapen nee :o Vooral als je snel achter elkaar schiet... moet je eens voor een muur doen, mooie diagonaal :)

Maar toch heb ik er wel eens "most kills" mee gehaald :) Tactical knife "attachment" (al kun je 't niet echt zo noemen) werkt ook wel lekker trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Laatst online: 09-08 11:59
Gatverdamme, online werkt weer voor geen meter (PS3). Had net mijn kill/death ratio weer gezond, komen er 22 meer deaths dan kills bij... Kom bijna niet in een game terecht en als ik er in terecht kom is het dikke lag (geel). Maar zelfs met 3 streepjes groen is het nog niet super. Alsof geen enkele NL-er dit spel heeft en Ground War of TDM speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
steveman schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:10:

doet me denken aan good-ol' counterstrike :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 22:48
Op Quarry ben ik bovengemiddeld goed :) Wel een KD van 3, ipv normaal iets 1/5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Damn net een paar lekkere potjes achter elkaar; 23-1, 17-1 en 19-2.

Soms heb je geluk en tref je een groepje noobs :)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.