Phusebox schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:51:
[...]
Mijn K/D ratio is echt bedroevend (0.83 ofzoiets), maar ik maak me dan ook niet druk over Ninja perks of Cold-Blooded troep
Ik rush gewoon alles, sta nooit stil, dus aan de radar heeft de vijand vaak ook niet veel.
Maar goed, ik zal dan ook nooit echt goed worden. Killstreak is altijd max 7 tot 8. Hoger kom ik niet.
Hier hetzelfde! Ben ook een rusher en net daardoor kan je nooit echt hoge killstreaks halen.
Heb je natuurlijk zelf in de hand, maar snap gewoon niet hoe je voldoening kan krijgen van te campen?!
(En daarnaast snap ik ook niet hoe consolegamers de voldoening kunnen missen om altijd headshots te maken, maar dat terzijde.)
Mijn kill/death ratio hing eerst rond 0.7 maar zit sinds enkele dagen nu rond de 1.2 dus 't begint te beteren(nog altijd met rushen dus)
M'n hoogste killstreak tot nu toe is 11 kills maar kgebruik toch enkel lage killstreakrewards:
4 kills: Care package
5 kills: Predator Missile (soms Sentry Gun)
6 kills: Precision Airstrike
Speel met M4A1.
Aangezien ik perfect kills kan maken in long range, mits schieten in bursts, ben ik toch eens van plan het over enkele weken wat rustiger aan te doen.
Kill/death ratio zal pak beter worden zo, vermoed ik!