Maar met een Javelin + Scavenger (Pro) kun je hele mooie kills makenMorax schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:07:
[...]
Duidelijk de stinger! Javelin duurt te lang voor hij aan komt, en je krijgt maar 1 javelin raket mee tegenover 2 stingers

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Maar met een Javelin + Scavenger (Pro) kun je hele mooie kills makenMorax schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:07:
[...]
Duidelijk de stinger! Javelin duurt te lang voor hij aan komt, en je krijgt maar 1 javelin raket mee tegenover 2 stingers
[ Voor 12% gewijzigd door maikel_rox op 23-11-2009 13:45 ]
Tip: Ga proned op de zijkant van de tank liggen. Daar kunnen ze niet bij en kan je ze een voor een afschieten.Fastman schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:52:
Ik wist niet dat je de "museum" level kon uitspelen ! Ga ik eerst doen vanavond! Ben benieuwd. Ik beet m'n tanden stuk op die gast in zo'n armored duikpak ofzo!?! Nades, M4 grenades en zelfs een RPG kregen die kerel niet neer!
Zo goed als allest wat vliegt en blijft hangen boven de map (AC130 vooral, maar ook pavelow, apache, harrier, etc). En dan vooral bij mappen als rust, maar ook bij andere. Probeer bij rust maar een stinger af te schieten zonder eerst in de rug door iemand anders te worden geschoten. En zelfs als het lukt help je vooral andere spelers ermee, dus hebben veel (incl mezelf) geen behoefte om te proberen ze neer te schieten.Speel alleen FFA dus kom maar op. Welke perks zijn unbalanced?
dat is gewoon een kwestie van skill,tot nu toe heb ik op rust altijd de harriers neer kunnen halen(al dan wel soms met meteen doodgaan), en op haast hardcore matches worden de harriers/ac130s neergehaald voordat ze zelfs een schot kunnen lossen.furby-killer schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:57:
[...]
Zo goed als allest wat vliegt en blijft hangen boven de map (AC130 vooral, maar ook pavelow, apache, harrier, etc). En dan vooral bij mappen als rust, maar ook bij andere. Probeer bij rust maar een stinger af te schieten zonder eerst in de rug door iemand anders te worden geschoten. En zelfs als het lukt help je vooral andere spelers ermee, dus hebben veel (incl mezelf) geen behoefte om te proberen ze neer te schieten.
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
behoudt je dan wel je titles die je bijvoorbeeld bij een challenge complete al hebt gekregen? (en emblems).Hogader schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:11:
Net gestart met Prestige en voor iedereen die zit te twijfelen hier even dingen die je krijgt tijdens prestige (Voor zover ik ze ben tegen gekomen)
spoiler:Bij ieder wapen 2 aparte nieuwe challenges erbij, de veteran en de master. Verder ook nog een apart kopje bij challenges genaamd Prestige. Bovendien krijg je net als in Waw ook een extra custom slot. Verder moet ik nog zoeken of er iets te vinden is. Dit zal ik later wel posten
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Ja het was al bekend dat je die ook behoud. Je krijgt er zelfs extra bij omdat je prestige doet.ReFresh F5 schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:16:
[...]
behoudt je dan wel je titles die je bijvoorbeeld bij een challenge complete al hebt gekregen? (en emblems).
Ik heb een lastige challenge behaald en wou die title graag behoudenanders stoom ik meteen door na de prestige
[ Voor 4% gewijzigd door Hogader op 23-11-2009 14:24 ]
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Krijg je 2 stinger-rockets mee??Morax schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:07:
[...]
[ Voor 26% gewijzigd door Killertjuh op 23-11-2009 15:24 ]
Volgens mij krijg je alleen 2 stinger rockets als je Scavenger Pro gebruikt....?Asgaro schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:16:
[...]
Krijg je 2 stinger-rockets mee??
Nog niet opgemerkt eigelijk, mss moet ik wat langer wachten na m'n eerste schot.
[ Voor 17% gewijzigd door monnick op 23-11-2009 15:22 ]
Nope, Je krijgt altijd 2 stingers mee, helaas maar 1 Javalinmonnick schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:21:
[...]
Volgens mij krijg je alleen 2 stinger rockets als je Scavenger Pro gebruikt....?
EDIT: @killertjuh hierboven: zoals je terecht opmerkt is die vraag al minstens 10x langsgekomen. Waarom zoek je niet gewoon??
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
Er is een avira hotfixCloud schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:04:
Er is toevallig net in dat Avira support topic een reactie gepost van een moderator die zegt dat er een hotfix online staat.
Zie http://forum.avira.com/wb...&postID=876898#post876898
[ Voor 18% gewijzigd door LuckY op 23-11-2009 15:53 ]
Kepi_nl
Ik ook nog niet. Heb wel al meedere malen in een match gezeten met lvl 70 spelers.LuckyY schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:53:
[...]
Er is een avira hotfixvoor de avira gebruikers
Hebben mensen al veel mensen met een AK zien spelen? ik nog geen een namelijk
Sode-bram1984 schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:55:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de Engelse en Nederlandse versie?
Damn, kijk echt gewoon 5 post boven je, en ook gelijk een onnodige dubbelpost.bram1984 schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:55:
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
bram1984 schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:55:
Ik wel, het waren er maar twee (van team .HR), maar de AK is nu mijn enige goal.. dat ding is echt sterk..LuckyY schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:53:
Hebben mensen al veel mensen met een AK zien spelen? ik nog geen een namelijk
Kepi_nl
Mwuahaha *hap*bongholio schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:01:
[...]
![]()
Kom op man, staat een keer scrollen naar boven ook al. En nog 100 keer vaker eerder in dit topic.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 23-11-2009 16:09 ]
Je kan ook zo 30 Claymores neerzettenTrekDude101 schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:33:
[...]
Maar met een Javelin + Scavenger (Pro) kun je hele mooie kills maken(ik kwam er gister pas achter dat je met Scavenger dus ook je secundaire wapen ammo kan bijvullen
)
U sure? Ik dacht dat er maar 1 clay in de map blijft staan? Op het moment dat je doodgaat en respawned en een nieuwe gclaymore plant dat die "oude" verdwijnt?PWM schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:19:
[...]
Je kan ook zo 30 Claymores neerzettenScavenger is krachtiger dan je in eerste instantie denkt.
Verder krijg je ook continue nieuwe tubes als je over iemand heen looptPWM schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:19:
[...]
Je kan ook zo 30 Claymores neerzettenScavenger is krachtiger dan je in eerste instantie denkt.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Je hebt het toch niet over een pre-order hoop ik?Dacuuu schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:42:
Geweldig met de post. Zit ik nog steeds te wachten op mijn retail versie komt de post niet op maandag.Wachten maar tot morgen. Nu komt die aan bij mijn ouderlijk huis terwijl ik nu op mijn studentenkamer zit. en kan niet meer wachten. Kan ik de serial invoeren in steam, en erna de (ik dacht 11gb) gewoon downloaden? Dan kan ik spelen!
Ik heb de game files alvast binnen gepompt door op een vriend zijn steam account in te loggenRynji schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:50:
Dat kan ja, gewoon de serial invoeren op steam en dan kun je hem zelf downloaden en spelen!
Thnx!..maar geen vrienden waar ik even de serial van kan lenenpeakaboo schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:56:
[...]
Ik heb de game files alvast binnen gepompt door op een vriend zijn steam account in te loggenHoef nu alleen nog de serial in te voeren straks en kan ik meteen gaan spelen.
Dus: Een tip!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 17:26 ]
Niet echt...Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:26:
Het is mij opgevallen dat mijn speelstijl in beide CoD MW's het volgende resultaat oplevert.
CoD MW headshots: 1980. Assist: 1984.
CoD MW 2 headshots 90. Assist: 95.
Mijn headshots lopen bijna gelijk met mijn assists, meer mensen die dit trekje hebben?
In MW1 had je wanneer iemand een claymore aan het plaatsen is, en iemand schiet hem neer dan 'valt de claymore' omlaag, geactiveerd en welfr3z schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:58:
Ik had net echt een WTF moment, ik zat lekker te Team Deathmatchen op die ene duikboot map. Dus ik zag zo iemand op het dak lopen, nou oke. Ik er op schieten maar had die dude dus Last Stand ik richting dat dak.
Maar ik ging dood door een Claymore die daar stond. Kut! Het is niet anders, alleen in die Kill cam zag ik dus dat hij een Claymore had geplaatst in zijn Last Stand?Is dat nieuw ofzo?
Verwijderd
Nee volgens mij niet, ik ben ook een keer dood gegaan door een granaat die werd gegooid door iemand met last stand.fr3z schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:58:
Ik had net echt een WTF moment, ik zat lekker te Team Deathmatchen op die ene duikboot map. Dus ik zag zo iemand op het dak lopen, nou oke. Ik er op schieten maar had die dude dus Last Stand ik richting dat dak.
Maar ik ging dood door een Claymore die daar stond. Kut! Het is niet anders, alleen in die Kill cam zag ik dus dat hij een Claymore had geplaatst in zijn Last Stand?Is dat nieuw ofzo?
En volgens mij kun je ook nog langzaam kruipen, dat heb ik volgens mij ook een gast zien doen.Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:02:
[...]
Nee volgens mij niet, ik ben ook een keer dood gegaan door een granaat die werd gegooid door iemand met last stand.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
[ Voor 15% gewijzigd door monnick op 23-11-2009 18:33 ]
That would be me.Lazy schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:20:
Afgelopen weekend ook ff flink lopen fraggen.... lvl31 inmiddels. Ik ben zelf nog steeds fan van de SCAR-H!
Ik zie trouwens steeds meer mensen de combo Marathon/Lightweight/Commando gebruiken die vervolgens als een dolle rond gaan rennen om mensen neer te steken
darkpluisje schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:44:
iemand ervaring met gamerheaven? Besloten het spel toch maar te kopen maar vind de site er meer uitzien als een community dan als een webshop en dus een beetje angst met bestellen daar ook gezien de lage aanschafprijs...
Me2 alleen heb ik mijn SCAR-H ingewisseld voor een ACR.Unomomentodado schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:43:
[...]
That would be me.Gisteren wat levels al rennend doorgebracht om marathon en lightweight te upgraden.
Tevens een goede combi om wat Melee's te scoren.
psn: unomomentodado
[ Voor 6% gewijzigd door Dimby op 23-11-2009 18:57 ]
Sommige maps komen alleen in de bepaalde gametypes voorDimby schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:57:
[...]
Me2 alleen heb ik mijn SCAR-H ingewisseld voor een ACR.
Is het jullie opgevallen dat sommige maps amper naar voren komen. Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit Rust kunnen spelen, alleen in private match. Ik ben bijna lvl 49 dus ik heb al heel wat rondes eropzitten
Hoe kan dit? Ik heb net de FMJ ge-unlocked, maar deze zit in mijn Perk 1, en hiervoor moet ik dus Scavenger Pro inleveren. Hoe kan jij beide hebben?Lazy schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:20:
Afgelopen weekend ook ff flink lopen fraggen.... lvl31 inmiddels. Ik ben zelf nog steeds fan van de SCAR-H!
Ik zie trouwens steeds meer mensen de combo Marathon/Lightweight/Commando gebruiken die vervolgens als een dolle rond gaan rennen om mensen neer te steken
Mijn set momenteeel:
Primary: SCAR-H met FMJ
Secondary: Stinger
Equipment: Claymore
Secondary Grenade: Flash
Perk 1: Scavenger Pro
Perk 2: Stopping Power Pro
Perk 3: Commando Pro
FMJ is een weapon attachment, geen perk.bram1984 schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:01:
[...]
Hoe kan dit? Ik heb net de FMJ ge-unlocked, maar deze zit in mijn Perk 1, en hiervoor moet ik dus Scavenger Pro inleveren. Hoe kan jij beide hebben?
blup
FMJ is een attachment, waarschijnlijk had jij bling met als 2e attachment FMJ, dan knikkert hij FMJ eruit als je een andere perk kiest.bram1984 schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:01:
[...]
Hoe kan dit? Ik heb net de FMJ ge-unlocked, maar deze zit in mijn Perk 1, en hiervoor moet ik dus Scavenger Pro inleveren. Hoe kan jij beide hebben?
Weet je zeker dat je jezelf binnen 24u wil quoten?
[ Voor 16% gewijzigd door steveman op 23-11-2009 19:39 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Haha idd, de eerste keer dat ik dit zag (was op Favela) dacht ik van: wtf is dit een modded server?Sandyman538 schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:25:
[...]
En volgens mij kun je ook nog langzaam kruipen, dat heb ik volgens mij ook een gast zien doen.
Ahja, heb tot nu toe enkel nog maar softcore TDM gespeeld. Zal ergens deze week ook is HC verkennensteveman schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:38:
[...]
[afbeelding]
Wellicht dat het uitmaakt of je HC of regular speelt... sinds ik level 19 ben alleen nog maar HCTDM gespeeld... en dan maak je nu eenmaal wat minder assists (mennekes vallen eerder om).
[...]
Verwijderd
Dat is wel heel handig met machine-geweer-pistool met 3 round burst. Even naam kwijt maar je hebt een 1 shot met stopping power. Heel handig als set met een:[b][message=32978014,noline]Tweaker1987 schreef op maandag 23 november 2009 @
... blaat blaat ..
Last Stand (je kan alleen schieten met een handgun (m9, bv.) je kan niet kruipen, claymores plaatsen en dergelijke. Je gaa ook gewoon dood als last stand ophoud. Dit is een gewone Perk (slot 3, uit het hoofd). Je krijg deze perk op lvl 41.
Verwijderd
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Verwijderd
Jawel, dat is een sooort van auto-aiming, echt zeer fijn in Singeplayerfr3z schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:47:
Dat je moeite hebt met aimen ligt aan je zelf, toen ik nog een game pc had had ik ook moeite met schiet spellen op de PS2. Nu ik niet meer game op de pc en alleen nog maar op de console raak je er zo snel aan gewend en leer je het zo snel. Oefening baart kunst.
Maar als jij heel snel L2 indrukt dan aimt hij een klein beetje automatisch. (Of is dat alleen SP?)
Wat mij BTW wel opvalt is dat er heel veel gekampeerd wordt in COD6, misschien ligt het aan dat mensen de mappen nog niet goed kennen. Maar als Rambo speler wordt je daar aardig door gefrustreerd.
Op z'n voeten mikken en eventueel een stunnade gebruiken.Dersan schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:03:
Wat doen jullie nou als er op dichte afstand zo'n aap met een riot shield op je afkomt. Ik probeer er altijd omheen te draaien maar dat lukt niet altijd en dan krijg je zo'n klap van het schuld. Noobtube heb ik er niet op, en semtex erop plakken heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd maar ik vraag me af of hij daar ook wel dood van gaat. Gelukkig zie je ze niet al te vaak...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Gratz !monnick schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:32:
Woei, net op headquarters een ronde gespeeld met 50 kills en 7 deathsDit met de M4A1 (Holographic) en Scavenger Pro. Verder waren de ingestelde killstreaks: sentry gun + pave low + chopper gunner.
Had dat potje totaal meer dan 25.000 punten verdientGa nu bijna aan mijn eerste prestige level beginnen
Wat is het verschil tussen de UK en de NL versie?Ik ben trouwens bezig met een lijst van veelgestelde vragen in dit topic. Weet je er 1 die regelmatig langskomt? DM me!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Laatst kwamen er in SkidRow twee op mij af.(in die tunnel zeg maar) Eentje met een shield en daarachter iemand met een lmg geloof ik. Puur op de gok gooide ik toen mijn semtex en werd daarna neergeknald door die met de lmg. In mijn killcam zag ik dat ik de semtex tegen zijn schild plakte waarna ik neergeschoten werd. Fractie van een seconde later ontploften ze alletweeDersan schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:03:
Wat doen jullie nou als er op dichte afstand zo'n aap met een riot shield op je afkomt. Ik probeer er altijd omheen te draaien maar dat lukt niet altijd en dan krijg je zo'n klap van het schuld. Noobtube heb ik er niet op, en semtex erop plakken heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd maar ik vraag me af of hij daar ook wel dood van gaat. Gelukkig zie je ze niet al te vaak...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
je kan ook gewoon antwoord geven ipv mij te quoten en vervolgens niet te antwoorden op een vraagsteveman schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:38:
[...]
[afbeelding]
Wellicht dat het uitmaakt of je HC of regular speelt... sinds ik level 19 ben alleen nog maar HCTDM gespeeld... en dan maak je nu eenmaal wat minder assists (mennekes vallen eerder om).
[...]
Misschien weet hij het antwoord op jou vraag niet, aangezien je aankoopadvies vraagt in een MW2 topic. Verder probeert hij je wat etiquette bij te brengen.darkpluisje schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:12:
[...]
je kan ook gewoon antwoord geven ipv mij te quoten en vervolgens niet te antwoorden op een vraag
Ja leuk totdat er een teammaat op af rent.Sandyman538 schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:36:
[...]
Misschien weet hij het antwoord op jou vraag niet, aangezien je aankoopadvies vraagt in een MW2 topic. Verder probeert hij je wat etiquette bij te brengen.
Vandaag voor het eerst iemand dood gegooid met mijn care packageWat op zich ook wel aardigi werkt is je care package gooien, hem niet open maken en wachten op je tegenstanders die als aasgieren op dat ding afkomen en ze dan afknallen. Of er een claymore bij zetten. Laatst kwam ik op een stukje van de map waar 3 ongeopende pakketjes lagen en daar kwamen ze ook als een dolle op af. Normaal camp ik niet, maar dit is gewoon grappig.
Dan wat?Dersan schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:37:
[...]
Ja leuk totdat er een teammaat op af rent.
i.d.d. Semtex plakken, zit standaard in al m'n classes... spul werkt ideaal en je krijgt er extra punten (mocht t je interesseren): voor de kill en voor het vernietigen van 'vijandelijk' materiaal.Dersan schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:03:
Wat doen jullie nou als er op dichte afstand zo'n aap met een riot shield op je afkomt.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
In MW1 en in MW2 gebruik ik nooit C4, ik zie er het nut niet van in, je wilt toch gewoon of een nade hebben of een claymore. Hoe gebruik je C4 precies effectief?dizzytal schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:02:
[...]
i.d.d. Semtex plakken, zit standaard in al m'n classes... spul werkt ideaal en je krijgt er extra punten (mocht t je interesseren): voor de kill en voor het vernietigen van 'vijandelijk' materiaal.
In CoD:MW was ik groot fan van C4, die heb ik nu nog niet, maar ik geloof dat bij mij de Semtex een blijvertje is...
Bij SD is het altijd wel grappig om C4 bij de bomplek te leggenMag schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:05:
[...]
In MW1 en in MW2 gebruik ik nooit C4, ik zie er het nut niet van in, je wilt toch gewoon of een nade hebben of een claymore. Hoe gebruik je C4 precies effectief?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
[ Voor 63% gewijzigd door Hazuki op 23-11-2009 22:19 ]
Koekie?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Volgens mij duurt het altijd minimaal een week bij CDWOW. Maar ja wat wil je ook, ze zijn 20 tot 30 euro goedkoper..Dark-Intruder schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:26:
YEEEAAAAA,....EINDELIJK BINNEN !!!!!!!
Besteld via CDWOW [UK]
Kostte maar €30,.. en hoefde maar 2 weken langer te wachten.
ZUCHT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Never again
Goede internetverbinding?OMX2000 schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:26:
FF een vraag van een MW2 noob. Hoe snel levelen jullie? Ik ben net lvl 12, en ik merk dat ik vrijwel altijd als laatste eindig. Multi-player speelt lekker, maar soms een beetje frusti als je
Ik gebruik nu de FAMAS, en ik merk dat het even duurt voordat ie schiet als ik de trekker overhaal. Terwijl het bij anderen sneller lijkt te gaan...
Tja dat is met CD-WOW. Al had ik hem een week later binnen. 9 November verzonden en hij kwam de week erop aan. 17 November kwam hij dus. Ik heb deze wel bij de Nederlandse site besteld. Maar dat zal niks uit moeten maken. Waarschijnlijk was jou order terug naar: Back-order gegaan ofzo.. Anders duurt het echt niet zo lang.. Meestal als hij verzonden is, is het 8 dagen.Dark-Intruder schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:26:
YEEEAAAAA,....EINDELIJK BINNEN !!!!!!!
Besteld via CDWOW [UK]
Kostte maar €30,.. en hoefde maar 2 weken langer te wachten.
ZUCHT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Never again
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
[ Voor 60% gewijzigd door Asgaro op 23-11-2009 23:53 ]
Bij jou ook?Asgaro schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:42:
steam down?
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Daar had ik ook last van met die care packages. De AK is idd stukken beter dan hij in cod4 was in mijn ogen. In cod4 was hij maar klote maar hier is hij wel fijn.LuckyY schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:39:
Level 70 is binnende AK is
echter moet je wel eerst level 70 halen (dus nog level 70 afmaken voordat je mag prestigen..... echter ga ik dit niet doen....
Wat ik wel jammer vind is toen ik lager level was greeg ik echt EMP's/ChopperGunners/AC130 uit de care packages.... en nu is het alleen maar uav en counter uav
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 24-11-2009 01:07 ]
[ Voor 71% gewijzigd door Relis op 24-11-2009 02:38 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Wat is de reden dat je chocolade met een hoofdletter schrijft? Just curious..DukeN schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 08:47:
*lang verhaal*
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq