Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Morax schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:07:
[...]

Duidelijk de stinger! Javelin duurt te lang voor hij aan komt, en je krijgt maar 1 javelin raket mee tegenover 2 stingers :)
Maar met een Javelin + Scavenger (Pro) kun je hele mooie kills maken :P (ik kwam er gister pas achter dat je met Scavenger dus ook je secundaire wapen ammo kan bijvullen |:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
pfff, ik geef de hoop op.. Het kan aan mij liggen (Duh, natuurlijk ligt het aan mij)
maar ik kom echt niet door de spec-op hidden.
iemand beetje goede tips mis?

[ Voor 12% gewijzigd door maikel_rox op 23-11-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fastman schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:52:
Ik wist niet dat je de "museum" level kon uitspelen ! Ga ik eerst doen vanavond! Ben benieuwd. Ik beet m'n tanden stuk op die gast in zo'n armored duikpak ofzo!?! Nades, M4 grenades en zelfs een RPG kregen die kerel niet neer!
Tip: Ga proned op de zijkant van de tank liggen. Daar kunnen ze niet bij en kan je ze een voor een afschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Speel alleen FFA dus kom maar op. Welke perks zijn unbalanced?
Zo goed als allest wat vliegt en blijft hangen boven de map (AC130 vooral, maar ook pavelow, apache, harrier, etc). En dan vooral bij mappen als rust, maar ook bij andere. Probeer bij rust maar een stinger af te schieten zonder eerst in de rug door iemand anders te worden geschoten. En zelfs als het lukt help je vooral andere spelers ermee, dus hebben veel (incl mezelf) geen behoefte om te proberen ze neer te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

furby-killer schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:57:
[...]

Zo goed als allest wat vliegt en blijft hangen boven de map (AC130 vooral, maar ook pavelow, apache, harrier, etc). En dan vooral bij mappen als rust, maar ook bij andere. Probeer bij rust maar een stinger af te schieten zonder eerst in de rug door iemand anders te worden geschoten. En zelfs als het lukt help je vooral andere spelers ermee, dus hebben veel (incl mezelf) geen behoefte om te proberen ze neer te schieten.
dat is gewoon een kwestie van skill,tot nu toe heb ik op rust altijd de harriers neer kunnen halen(al dan wel soms met meteen doodgaan), en op haast hardcore matches worden de harriers/ac130s neergehaald voordat ze zelfs een schot kunnen lossen.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:09
Net gestart met Prestige en voor iedereen die zit te twijfelen hier even dingen die je krijgt tijdens prestige (Voor zover ik ze ben tegen gekomen)

spoiler:
Bij ieder wapen 2 aparte nieuwe challenges erbij, de veteran en de master. Verder ook nog een apart kopje bij challenges genaamd Prestige. Bovendien krijg je net als in Waw ook een extra custom slot. Verder moet ik nog zoeken of er iets te vinden is. Dit zal ik later wel posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Hogader schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:11:
Net gestart met Prestige en voor iedereen die zit te twijfelen hier even dingen die je krijgt tijdens prestige (Voor zover ik ze ben tegen gekomen)

spoiler:
Bij ieder wapen 2 aparte nieuwe challenges erbij, de veteran en de master. Verder ook nog een apart kopje bij challenges genaamd Prestige. Bovendien krijg je net als in Waw ook een extra custom slot. Verder moet ik nog zoeken of er iets te vinden is. Dit zal ik later wel posten
behoudt je dan wel je titles die je bijvoorbeeld bij een challenge complete al hebt gekregen? (en emblems).

Ik heb een lastige challenge behaald en wou die title graag behouden :P anders stoom ik meteen door na de prestige :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 13:56

Soggney

Zeekomkommer

Ik dacht wel dat je die bijhield.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
ReFresh F5 schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:16:
[...]

behoudt je dan wel je titles die je bijvoorbeeld bij een challenge complete al hebt gekregen? (en emblems).

Ik heb een lastige challenge behaald en wou die title graag behouden :P anders stoom ik meteen door na de prestige :D
Ja het was al bekend dat je die ook behoud. Je krijgt er zelfs extra bij omdat je prestige doet.
Verder behoud je ook al je accolades.

[ Voor 4% gewijzigd door Hogader op 23-11-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Gisteren Special Ops - Echo - High ExplosiveKill gedaan.

Wat was die moeilijk zeg. Rondjes rennen omkijken schieten en weer rennen 8)7

Nu Wel Honor Roll en Star 69 achievement 8)

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Morax schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:07:
[...]

Duidelijk de stinger! Javelin duurt te lang voor hij aan komt, en je krijgt maar 1 javelin raket mee tegenover 2 stingers :)
Krijg je 2 stinger-rockets mee??
Nog niet opgemerkt eigelijk, mss moet ik wat langer wachten na m'n eerste schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 14:25
Misschien een rare vraag al wat al 10 keer is gevraagd maar wat is het verschil tussen de engelse versie en de NL versie?

@Edit..
In deel 2 heb ik het gevonden :) gewoon engelse beschrijving meer niet..

[ Voor 26% gewijzigd door Killertjuh op 23-11-2009 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:16:
[...]

Krijg je 2 stinger-rockets mee??
Nog niet opgemerkt eigelijk, mss moet ik wat langer wachten na m'n eerste schot.
Volgens mij krijg je alleen 2 stinger rockets als je Scavenger Pro gebruikt....?

EDIT: @killertjuh hierboven: zoals je terecht opmerkt is die vraag al minstens 10x langsgekomen. Waarom zoek je niet gewoon?? :O

[ Voor 17% gewijzigd door monnick op 23-11-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

monnick schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:21:
[...]

Volgens mij krijg je alleen 2 stinger rockets als je Scavenger Pro gebruikt....?

EDIT: @killertjuh hierboven: zoals je terecht opmerkt is die vraag al minstens 10x langsgekomen. Waarom zoek je niet gewoon?? :O
Nope, Je krijgt altijd 2 stingers mee, helaas maar 1 Javalin :(

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
iemand ervaring met gamerheaven? Besloten het spel toch maar te kopen maar vind de site er meer uitzien als een community dan als een webshop en dus een beetje angst met bestellen daar ook gezien de lage aanschafprijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Cloud schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:04:
Er is toevallig net in dat Avira support topic een reactie gepost van een moderator die zegt dat er een hotfix online staat. :)

Zie http://forum.avira.com/wb...&postID=876898#post876898
Er is een avira hotfix :) voor de avira gebruikers :+

Hebben mensen al veel mensen met een AK zien spelen? ik nog geen een namelijk :S

[ Voor 18% gewijzigd door LuckY op 23-11-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Is er al iets bekend over nieuwe maps voor PC? En is er nu überhaupt iets mogelijk wat betreft custom maps?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is eigenlijk het verschil tussen de Engelse en Nederlandse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuckyY schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:53:
[...]

Er is een avira hotfix :) voor de avira gebruikers :+

Hebben mensen al veel mensen met een AK zien spelen? ik nog geen een namelijk :S
Ik ook nog niet. Heb wel al meedere malen in een match gezeten met lvl 70 spelers.

Dat balancen is overigens echt bullshit. Soms zitten er wel 100 of meer levelpunten verschil tussen twee teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
bram1984 schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:55:
Sode-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Damn, kijk echt gewoon 5 post boven je, en ook gelijk een onnodige dubbelpost.

Maar goed, ik heb beide versies, pc en ps3 gespeeld. Vond het als pc-liefhebber het gemakkelijker op de pc. Maar dat zal wel aan mij liggen :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 11:19
:O

Kom op man, staat een keer scrollen naar boven ook al. En nog 100 keer vaker eerder in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
LuckyY schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:53:

Ik wel, het waren er maar twee (van team .HR), maar de AK is nu mijn enige goal.. dat ding is echt sterk..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bongholio schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:01:
[...]

:O

Kom op man, staat een keer scrollen naar boven ook al. En nog 100 keer vaker eerder in dit topic.
Mwuahaha *hap* 8)

edit: Tering, hij is ook niet de enige. :/

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 23-11-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

TrekDude101 schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:33:
[...]

Maar met een Javelin + Scavenger (Pro) kun je hele mooie kills maken :P (ik kwam er gister pas achter dat je met Scavenger dus ook je secundaire wapen ammo kan bijvullen |:()
Je kan ook zo 30 Claymores neerzetten :P Scavenger is krachtiger dan je in eerste instantie denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
PWM schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:19:
[...]

Je kan ook zo 30 Claymores neerzetten :P Scavenger is krachtiger dan je in eerste instantie denkt.
U sure? Ik dacht dat er maar 1 clay in de map blijft staan? Op het moment dat je doodgaat en respawned en een nieuwe gclaymore plant dat die "oude" verdwijnt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
PWM schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:19:
[...]

Verder krijg je ook continue nieuwe tubes als je over iemand heen loopt :) Super perk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Geweldig met de post. Zit ik nog steeds te wachten op mijn retail versie komt de post niet op maandag.Wachten maar tot morgen. Nu komt die aan bij mijn ouderlijk huis terwijl ik nu op mijn studentenkamer zit. en kan niet meer wachten :+. Kan ik de serial invoeren in steam, en erna de (ik dacht 11gb) gewoon downloaden? Dan kan ik spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Dat kan ja, gewoon de serial invoeren op steam en dan kun je hem zelf downloaden en spelen!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacuuu schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:42:
Geweldig met de post. Zit ik nog steeds te wachten op mijn retail versie komt de post niet op maandag.Wachten maar tot morgen. Nu komt die aan bij mijn ouderlijk huis terwijl ik nu op mijn studentenkamer zit. en kan niet meer wachten :+. Kan ik de serial invoeren in steam, en erna de (ik dacht 11gb) gewoon downloaden? Dan kan ik spelen!
Je hebt het toch niet over een pre-order hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Rynji schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:50:
Dat kan ja, gewoon de serial invoeren op steam en dan kun je hem zelf downloaden en spelen!
Ik heb de game files alvast binnen gepompt door op een vriend zijn steam account in te loggen :+ Hoef nu alleen nog de serial in te voeren straks en kan ik meteen gaan spelen.

Dus: Een tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Afgelopen weekend ook ff flink lopen fraggen.... lvl31 inmiddels. Ik ben zelf nog steeds fan van de SCAR-H!
Ik zie trouwens steeds meer mensen de combo Marathon/Lightweight/Commando gebruiken die vervolgens als een dolle rond gaan rennen om mensen neer te steken :P

Mijn set momenteeel:

Primary: SCAR-H met FMJ
Secondary: Stinger
Equipment: Claymore
Secondary Grenade: Flash
Perk 1: Scavenger Pro
Perk 2: Stopping Power Pro
Perk 3: Commando Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
peakaboo schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:56:
[...]

Ik heb de game files alvast binnen gepompt door op een vriend zijn steam account in te loggen :+ Hoef nu alleen nog de serial in te voeren straks en kan ik meteen gaan spelen.

Dus: Een tip!
Thnx!..maar geen vrienden waar ik even de serial van kan lenen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij opgevallen dat mijn speelstijl in beide CoD MW's het volgende resultaat oplevert.

CoD MW headshots: 1980. Assist: 1984.
CoD MW 2 headshots 90. Assist: 95.

Mijn headshots lopen bijna gelijk met mijn assists, meer mensen die dit trekje hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:26:
Het is mij opgevallen dat mijn speelstijl in beide CoD MW's het volgende resultaat oplevert.

CoD MW headshots: 1980. Assist: 1984.
CoD MW 2 headshots 90. Assist: 95.

Mijn headshots lopen bijna gelijk met mijn assists, meer mensen die dit trekje hebben?
Niet echt...
Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/2038/capturevb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik had net echt een WTF moment, ik zat lekker te Team Deathmatchen op die ene duikboot map. Dus ik zag zo iemand op het dak lopen, nou oke. Ik er op schieten maar had die dude dus Last Stand ik richting dat dak.

Maar ik ging dood door een Claymore die daar stond. Kut! Het is niet anders, alleen in die Kill cam zag ik dus dat hij een Claymore had geplaatst in zijn Last Stand? :S Is dat nieuw ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:48
fr3z schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:58:
Ik had net echt een WTF moment, ik zat lekker te Team Deathmatchen op die ene duikboot map. Dus ik zag zo iemand op het dak lopen, nou oke. Ik er op schieten maar had die dude dus Last Stand ik richting dat dak.

Maar ik ging dood door een Claymore die daar stond. Kut! Het is niet anders, alleen in die Kill cam zag ik dus dat hij een Claymore had geplaatst in zijn Last Stand? :S Is dat nieuw ofzo?
In MW1 had je wanneer iemand een claymore aan het plaatsen is, en iemand schiet hem neer dan 'valt de claymore' omlaag, geactiveerd en wel :) Dus dat zal het wel geweest zijn.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fr3z schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:58:

Nee volgens mij niet, ik ben ook een keer dood gegaan door een granaat die werd gegooid door iemand met last stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:02:
[...]

Nee volgens mij niet, ik ben ook een keer dood gegaan door een granaat die werd gegooid door iemand met last stand.
En volgens mij kun je ook nog langzaam kruipen, dat heb ik volgens mij ook een gast zien doen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woei, net op headquarters een ronde gespeeld met 50 kills en 7 deaths :) Dit met de M4A1 (Holographic) en Scavenger Pro. Verder waren de ingestelde killstreaks: sentry gun + pave low + chopper gunner.
Had dat potje totaal meer dan 25.000 punten verdient :p Ga nu bijna aan mijn eerste prestige level beginnen :*)

Ik ben trouwens bezig met een lijst van veelgestelde vragen in dit topic. Weet je er 1 die regelmatig langskomt? DM me! :)

[ Voor 15% gewijzigd door monnick op 23-11-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Lazy schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:20:
Afgelopen weekend ook ff flink lopen fraggen.... lvl31 inmiddels. Ik ben zelf nog steeds fan van de SCAR-H!
Ik zie trouwens steeds meer mensen de combo Marathon/Lightweight/Commando gebruiken die vervolgens als een dolle rond gaan rennen om mensen neer te steken :P
That would be me. :P Gisteren wat levels al rennend doorgebracht om marathon en lightweight te upgraden. :) Tevens een goede combi om wat Melee's te scoren.

psn: unomomentodado

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
darkpluisje schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:44:
iemand ervaring met gamerheaven? Besloten het spel toch maar te kopen maar vind de site er meer uitzien als een community dan als een webshop en dus een beetje angst met bestellen daar ook gezien de lage aanschafprijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Laatst online: 01-07-2024
Unomomentodado schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:43:
[...]

That would be me. :P Gisteren wat levels al rennend doorgebracht om marathon en lightweight te upgraden. :) Tevens een goede combi om wat Melee's te scoren.

psn: unomomentodado
Me2 alleen heb ik mijn SCAR-H ingewisseld voor een ACR.
Is het jullie opgevallen dat sommige maps amper naar voren komen. Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit Rust kunnen spelen, alleen in private match. Ik ben bijna lvl 49 dus ik heb al heel wat rondes eropzitten :X

[ Voor 6% gewijzigd door Dimby op 23-11-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dimby schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:57:
[...]

Me2 alleen heb ik mijn SCAR-H ingewisseld voor een ACR.
Is het jullie opgevallen dat sommige maps amper naar voren komen. Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit Rust kunnen spelen, alleen in private match. Ik ben bijna lvl 49 dus ik heb al heel wat rondes eropzitten :X
Sommige maps komen alleen in de bepaalde gametypes voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lazy schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:20:

Mijn set momenteeel:

Primary: SCAR-H met FMJ
Secondary: Stinger
Equipment: Claymore
Secondary Grenade: Flash
Perk 1: Scavenger Pro
Perk 2: Stopping Power Pro
Perk 3: Commando Pro
Hoe kan dit? Ik heb net de FMJ ge-unlocked, maar deze zit in mijn Perk 1, en hiervoor moet ik dus Scavenger Pro inleveren. Hoe kan jij beide hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Laatst online: 01-07-2024
Huh, FMJ is een attachment aan je geweer of vergis ik me nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

bram1984 schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:01:
[...]

Hoe kan dit? Ik heb net de FMJ ge-unlocked, maar deze zit in mijn Perk 1, en hiervoor moet ik dus Scavenger Pro inleveren. Hoe kan jij beide hebben?
FMJ is een weapon attachment, geen perk.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
bram1984 schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:01:
[...]

FMJ is een attachment, waarschijnlijk had jij bling met als 2e attachment FMJ, dan knikkert hij FMJ eruit als je een andere perk kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohja nu je 't zegt. Ik wilde idd bling nemen, maar dan had ik scavenger in moeten leveren, aangezien ik mijn holographic sight wil behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2qsq8n7.png

Wellicht dat het uitmaakt of je HC of regular speelt... sinds ik level 19 ben alleen nog maar HCTDM gespeeld... en dan maak je nu eenmaal wat minder assists (mennekes vallen eerder om ;) ).
Weet je zeker dat je jezelf binnen 24u wil quoten?

[ Voor 16% gewijzigd door steveman op 23-11-2009 19:39 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Sandyman538 schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:25:
[...]

En volgens mij kun je ook nog langzaam kruipen, dat heb ik volgens mij ook een gast zien doen.
Haha idd, de eerste keer dat ik dit zag (was op Favela) dacht ik van: wtf is dit een modded server? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
steveman schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:38:
[...]

[afbeelding]

Wellicht dat het uitmaakt of je HC of regular speelt... sinds ik level 19 ben alleen nog maar HCTDM gespeeld... en dan maak je nu eenmaal wat minder assists (mennekes vallen eerder om ;) ).

[...]

Ahja, heb tot nu toe enkel nog maar softcore TDM gespeeld. Zal ergens deze week ook is HC verkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:32
Nee je hbet 2 soorten last stand:
Final Stand (je kan kruipen, granaten gooien, claymores plaatsen. Als je niet word doodgeschoten in Final Stand sta je weer op en kan je weer gewoon verder gamen. Je kan ook nog een killstreak reward gebruiken (zoals sentry gun, of iets anders). Deze krijg je als deathstreak op lvl38.

Last Stand (je kan alleen schieten met een handgun (m9, bv.) je kan niet kruipen, claymores plaatsen en dergelijke. Je gaa ook gewoon dood als last stand ophoud. Dit is een gewone Perk (slot 3, uit het hoofd). Je krijg deze perk op lvl 41.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=32978014,noline]Tweaker1987 schreef op maandag 23 november 2009 @
... blaat blaat ..
Last Stand (je kan alleen schieten met een handgun (m9, bv.) je kan niet kruipen, claymores plaatsen en dergelijke. Je gaa ook gewoon dood als last stand ophoud. Dit is een gewone Perk (slot 3, uit het hoofd). Je krijg deze perk op lvl 41.
Dat is wel heel handig met machine-geweer-pistool met 3 round burst. Even naam kwijt maar je hebt een 1 shot met stopping power. Heel handig als set met een:

- Riot
- Dat pistool :9
- Stopping Power
- Scrambler
- Scavanger
- Semtex

Hiermee p0wn je echt gewoon in dichte level's, bijv. airport en rust. :+
P.S: heeft iemand zin om dalik ff potje CoD:MW2 te gaan spelen op XBL met mij? DM mij anders effe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin echt de ******* er in te krijgen met deze game, allemaal van die kleine dingen die zwaar gaan irriteren op ten duur. Vandaag zijn het de respawn plaatsen weer...zucht. Het ging lekker on line, opeens 6 keer achter mekaar dood door dat ik op een rot plaats respawn. Kunnen ze nu na al die jaren echt dit soort dingen niet op lossen??? wordt er echt moe van.

Er zijn momenten dat ik zwaar geniet, maar soms.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Laatst online: 08-09 11:12
Luitjes,

Ik vroeg me af hoe zit het aimen van deze serie tegenover CoD4 op de PS3? Ik kan namelijk totaal niet overweg met de controller en zijn manier van aimen, misschien moet ik de snelheid dan nog eens aanpassen maar het is gewoon een gewenning om dit soort games met muis en tobo te doen.

Ik wil het spel eigenlijk best graag halen omdat het er allemaal wel leuk en aardig uit ziet en daarbij vele vrienden het van mij ook spelen, om zo dan een potje te knallen. Ik ben echter bang dat wanneer ik het koop en ik maar niet kan wennen aan het aim gedeelte dat ik deze in de hoek gooi en er niet meer na om kijk..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
Dat je moeite hebt met aimen ligt aan je zelf, toen ik nog een game pc had had ik ook moeite met schiet spellen op de PS2. Nu ik niet meer game op de pc en alleen nog maar op de console raak je er zo snel aan gewend en leer je het zo snel. Oefening baart kunst ;).

Maar als jij heel snel L2 indrukt dan aimt hij een klein beetje automatisch. (Of is dat alleen SP?)

Wat mij BTW wel opvalt is dat er heel veel gekampeerd wordt in COD6, misschien ligt het aan dat mensen de mappen nog niet goed kennen. Maar als Rambo speler wordt je daar aardig door gefrustreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fr3z schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:47:
Dat je moeite hebt met aimen ligt aan je zelf, toen ik nog een game pc had had ik ook moeite met schiet spellen op de PS2. Nu ik niet meer game op de pc en alleen nog maar op de console raak je er zo snel aan gewend en leer je het zo snel. Oefening baart kunst ;).

Maar als jij heel snel L2 indrukt dan aimt hij een klein beetje automatisch. (Of is dat alleen SP?)

Wat mij BTW wel opvalt is dat er heel veel gekampeerd wordt in COD6, misschien ligt het aan dat mensen de mappen nog niet goed kennen. Maar als Rambo speler wordt je daar aardig door gefrustreerd.
Jawel, dat is een sooort van auto-aiming, echt zeer fijn in Singeplayer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:54
Wat doen jullie nou als er op dichte afstand zo'n aap met een riot shield op je afkomt. Ik probeer er altijd omheen te draaien maar dat lukt niet altijd en dan krijg je zo'n klap van het schuld. Noobtube heb ik er niet op, en semtex erop plakken heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd maar ik vraag me af of hij daar ook wel dood van gaat. Gelukkig zie je ze niet al te vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Dersan schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:03:
Wat doen jullie nou als er op dichte afstand zo'n aap met een riot shield op je afkomt. Ik probeer er altijd omheen te draaien maar dat lukt niet altijd en dan krijg je zo'n klap van het schuld. Noobtube heb ik er niet op, en semtex erop plakken heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd maar ik vraag me af of hij daar ook wel dood van gaat. Gelukkig zie je ze niet al te vaak...
Op z'n voeten mikken en eventueel een stunnade gebruiken.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37
monnick schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:32:
Woei, net op headquarters een ronde gespeeld met 50 kills en 7 deaths :) Dit met de M4A1 (Holographic) en Scavenger Pro. Verder waren de ingestelde killstreaks: sentry gun + pave low + chopper gunner.
Had dat potje totaal meer dan 25.000 punten verdient :p Ga nu bijna aan mijn eerste prestige level beginnen :*)
Gratz ! :)
Ik ben trouwens bezig met een lijst van veelgestelde vragen in dit topic. Weet je er 1 die regelmatig langskomt? DM me! :)
Wat is het verschil tussen de UK en de NL versie?

/wegrent :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
Als hij te dichtbij is, rennen. Verstoppen en terug gaan en dan er alles aan doen om hem neer te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37
Laatst kwamen er in SkidRow twee op mij af.(in die tunnel zeg maar) Eentje met een shield en daarachter iemand met een lmg geloof ik. Puur op de gok gooide ik toen mijn semtex en werd daarna neergeknald door die met de lmg. In mijn killcam zag ik dat ik de semtex tegen zijn schild plakte waarna ik neergeschoten werd. Fractie van een seconde later ontploften ze alletwee :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
steveman schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:38:
[...]

[afbeelding]

[...]

je kan ook gewoon antwoord geven ipv mij te quoten en vervolgens niet te antwoorden op een vraag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

darkpluisje schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:12:
[...]

je kan ook gewoon antwoord geven ipv mij te quoten en vervolgens niet te antwoorden op een vraag :X
Misschien weet hij het antwoord op jou vraag niet, aangezien je aankoopadvies vraagt in een MW2 topic. Verder probeert hij je wat etiquette bij te brengen.

Vandaag voor het eerst iemand dood gegooid met mijn care package O-) Wat op zich ook wel aardigi werkt is je care package gooien, hem niet open maken en wachten op je tegenstanders die als aasgieren op dat ding afkomen en ze dan afknallen. Of er een claymore bij zetten. Laatst kwam ik op een stukje van de map waar 3 ongeopende pakketjes lagen en daar kwamen ze ook als een dolle op af. Normaal camp ik niet, maar dit is gewoon grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 22:54
Sandyman538 schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:36:
[...]

Misschien weet hij het antwoord op jou vraag niet, aangezien je aankoopadvies vraagt in een MW2 topic. Verder probeert hij je wat etiquette bij te brengen.

Vandaag voor het eerst iemand dood gegooid met mijn care package O-) Wat op zich ook wel aardigi werkt is je care package gooien, hem niet open maken en wachten op je tegenstanders die als aasgieren op dat ding afkomen en ze dan afknallen. Of er een claymore bij zetten. Laatst kwam ik op een stukje van de map waar 3 ongeopende pakketjes lagen en daar kwamen ze ook als een dolle op af. Normaal camp ik niet, maar dit is gewoon grappig.
Ja leuk totdat er een teammaat op af rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likewise
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 09:08
Zijn er ook GoT'ers die de Special Ops Multiplayer mode eens willen uitproberen?

Ik heb de GoT group gejoined met m'n nick 'Likewise', ben altijd in voor een Special Ops invite :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Dersan schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:37:
[...]

Ja leuk totdat er een teammaat op af rent.
Dan wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat doen jullie nou als er op dichte afstand zo'n aap met een riot shield op je afkomt.
i.d.d. Semtex plakken, zit standaard in al m'n classes... spul werkt ideaal en je krijgt er extra punten (mocht t je interesseren): voor de kill en voor het vernietigen van 'vijandelijk' materiaal.

In CoD:MW was ik groot fan van C4, die heb ik nu nog niet, maar ik geloof dat bij mij de Semtex een blijvertje is...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

dizzytal schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:02:
[...]

i.d.d. Semtex plakken, zit standaard in al m'n classes... spul werkt ideaal en je krijgt er extra punten (mocht t je interesseren): voor de kill en voor het vernietigen van 'vijandelijk' materiaal.

In CoD:MW was ik groot fan van C4, die heb ik nu nog niet, maar ik geloof dat bij mij de Semtex een blijvertje is...
In MW1 en in MW2 gebruik ik nooit C4, ik zie er het nut niet van in, je wilt toch gewoon of een nade hebben of een claymore. Hoe gebruik je C4 precies effectief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben je je care package kwijt, toch jammer als er misschien wel een AC-130 in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Mag schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:05:
[...]

In MW1 en in MW2 gebruik ik nooit C4, ik zie er het nut niet van in, je wilt toch gewoon of een nade hebben of een claymore. Hoe gebruik je C4 precies effectief?
Bij SD is het altijd wel grappig om C4 bij de bomplek te leggen :P

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Mijn assists lopen ook in beide delen vrijwel exact gelijk aan mijn headshots :)

Wat betreft c4, ik gooi het meestal onder een van de targets en blaas dan de bom planter op. Of ik plak het boven een deur en schiet erop :P Maar in feite is c4 een beetje underpowered ivm met clays of nades. Duurt gewoon te lang om te gooien, en je gooit ook niet echt ver.

[ Voor 63% gewijzigd door Hazuki op 23-11-2009 22:19 ]

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:29
OMFG.....
Kun je je geld nog terug vragen?
Ik kan niet 2 rondjes achter elkaar op 1 host/server spelen.
Telkens 'unable to connect to host'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:40

OMX2000

By any means necessary...

FF een vraag van een MW2 noob. Hoe snel levelen jullie? Ik ben net lvl 12, en ik merk dat ik vrijwel altijd als laatste eindig. Multi-player speelt lekker, maar soms een beetje frusti als je

Ik gebruik nu de FAMAS, en ik merk dat het even duurt voordat ie schiet als ik de trekker overhaal. Terwijl het bij anderen sneller lijkt te gaan... :S

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

YEEEAAAAA,....EINDELIJK BINNEN !!!!!!!

Besteld via CDWOW [UK]
Kostte maar €30,.. en hoefde maar 2 weken langer te wachten.

ZUCHT

|:( }:| ;( :N :S 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7

Never again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 15:13
Dark-Intruder schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:26:

Besteld via CDWOW [UK]

ZUCHT

Never again
Volgens mij duurt het altijd minimaal een week bij CDWOW. Maar ja wat wil je ook, ze zijn 20 tot 30 euro goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Nee gaat niet lukken, en join the club. Soms gaat het beter, soms gaat het slechter.

Gastjes met riot shield kan je ook gewoon neersteken (weet niet of het van achter moet, maar gezien dat riot shield twee slagen nodig heeft om je dood te krijgen lukt het wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Laatst online: 11-09 10:29
OMX2000 schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:26:
FF een vraag van een MW2 noob. Hoe snel levelen jullie? Ik ben net lvl 12, en ik merk dat ik vrijwel altijd als laatste eindig. Multi-player speelt lekker, maar soms een beetje frusti als je

Ik gebruik nu de FAMAS, en ik merk dat het even duurt voordat ie schiet als ik de trekker overhaal. Terwijl het bij anderen sneller lijkt te gaan... :S
Goede internetverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er meer mensen die de eerste 3 seconden een beetje last hebben van lag en hapering op de Xbox 360? Vooral bij Search & Destroy heb ik er last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10
Dark-Intruder schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:26:

Besteld via CDWOW [UK]

ZUCHT

Never again
Tja dat is met CD-WOW. Al had ik hem een week later binnen. 9 November verzonden en hij kwam de week erop aan. 17 November kwam hij dus. Ik heb deze wel bij de Nederlandse site besteld. Maar dat zal niks uit moeten maken. Waarschijnlijk was jou order terug naar: Back-order gegaan ofzo.. Anders duurt het echt niet zo lang.. Meestal als hij verzonden is, is het 8 dagen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Niet online
Level 70 is binnen :9 de AK is _O_ echter moet je wel eerst level 70 halen (dus nog level 70 afmaken voordat je mag prestigen..... echter ga ik dit niet doen....
Wat ik wel jammer vind is toen ik lager level was greeg ik echt EMP's/ChopperGunners/AC130 uit de care packages.... en nu is het alleen maar uav en counter uav :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
steam down?
EDIT: al 5tal min. gefixed hier

[ Voor 60% gewijzigd door Asgaro op 23-11-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empror1
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05-2020
Ja hij ligt er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
LuckyY schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:39:
Level 70 is binnen :9 de AK is _O_ echter moet je wel eerst level 70 halen (dus nog level 70 afmaken voordat je mag prestigen..... echter ga ik dit niet doen....
Wat ik wel jammer vind is toen ik lager level was greeg ik echt EMP's/ChopperGunners/AC130 uit de care packages.... en nu is het alleen maar uav en counter uav :r
Daar had ik ook last van met die care packages. De AK is idd stukken beter dan hij in cod4 was in mijn ogen. In cod4 was hij maar klote maar hier is hij wel fijn.

Achja ik ben wel lekker gaan prestigen en ben ondertussen lvl 23 of 24 alweer
Krijg voort regelmatig genoeg kills tot mijn chopper gunner om dan lekker nog meer kills te maken. Net mijn hoogste geldige killstreak (dus zonder dingen uit care packages) naar 30 getilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik geraak er weer op, maar met veel lag :(

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

't Hoogste dat ik uit m'n eigen packages gehad heb is zo'n Predator missile... Dus ik vermoed dat 't niet aan je rang ligt?

Net ook mooi: knakker tk-ed me nogal knullig, en zegt geen sorry... "Als ik 'm tegenkom krijgt ie een stunnade!" Kom ik 'm echt tegen... gooi die stun... tégen z'n kop: dood :$ _O-

En 2 in 1 schot met een Deagle \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Hmm, op mijn 1817 kills maar 219 assists. Doe ik netjes. Maar goed, ik maak mijn klussen dan ook gewoon af >:) Al is het wel jammer dat er dan 1100 deaths bij horen, maar in ieder geval ruim positief. Rush af en toe iets teveel waardoor mn gun nog niet naar voren is en ik dus te laat ben, maar dat boeit niet.

Online gaat trouwens erg lekker. Favoriet is Ground War. Vanwege het hoge aantal spelers (en dus slachtvoer) en de spanning van de Domination potjes. Vooral die kleine levels zijn echt heel spannend.

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 24-11-2009 01:07 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik vind hardcore team deathmatch wel mooi om te doen, geeft een extra demensie. Ik vind het wel jammer dat ze niet gewoon een hardcore afdeling hebben waar je alle game modes op hardcore kan doen. Zo lijkt me domination hardcore of deathmatch hardcore wel gaaf.

Hoe zit het eigenlijk met prestige, moet je dan alles weer unlocken of houd je je guns nog wel. Wat ik zo heb opgevangen is dat je gewoon weer lvl 1 bent? en dus ook met alle unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Pff, geen speelmodus boven HC TDM/SnD mensen! :D

@Bulls
Je raakt alles kwijt, al je wapens, paintjobs,attachments,equipment,challenges etc. etc. etc.
Daarvoor in de ruil krijg je een ander icoontje en een paar speciale challenges, prestiging is voornamelijk voor de liefhebbers imo

[ Voor 71% gewijzigd door Relis op 24-11-2009 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 09:45

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

weet iemand of site is waar je kan zien wat je moet doen om bepaalde title en emblem te unlocken heb paar gezien maar hoe je die unlock weet ik niet

zo als

mmmmm brains

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:16

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Podverdikke me.... had ik toch gisteren voor het eerst een probleem met spelen omdat me internet verbinding eruit lag.... lees en huiver :)

Gisteravond had ik een lekker game avondje geplannend. Me meisie ging de deur uit en de kleine lag lekker vroeg te slapen dus pappa had zin in zijn Chocolade letter met een spelletje MW2 online.

Helaas bleek al snel dat wegens een storing Ziggo bij ons eruit lag. (Storm, wind regen) En zonder Internet is online spelen toch een lastig verhaal. Maar deze jongen had daar dan geen probleem mee omdat hij tenslotte de singleplayer nog niet uit had.

Daar zat ik dan, achter de PC met een chocolade letter in de hand. Klik...klik start Modern Warfare 2 Singlepayer... loading steam....

Steam? aaa hij wilt steam starten, natuurlijk tegen de boefjes die de game downloaden. Nou goed dan. Even later een venster in beeld "steam updating...." Na enkele minuten geeft steam de melding aan dat het updaten niet lukt. (duuhhh geen internet) Steam komt netjes met de optie om deze in "offline modus te starten". Zo blij als een kip start de de offline modus..... die niks deed. Steam starten niet. He jakkes dacht ik nog. Dan maar weer eens rebooten. 8)7

Na een paar happen Chocola en het laden van de snelle Windows Vista konden we dan aan de pak. Maar wat bleek... steam wilt weer updaten en het zelfde verhaal bleef spelen. Blijkbaar was er een deel van een update binnen die steam graag wou afmaken.

GRRR!!!!! Zweet druppels over me gezicht.. daar gaat me game avondje. Maar deze Einstein is niet van gisteren!! Na wat ploegen in de steam mappen kwam ik de content tegen van MW2.. met een icoontje genaamt MW2_SP.EXE. YEEHA!!!!!

Klik klik.... Loading MW2_SP.EXE. Daar komt het venster op. Toch eindelijk knallen dan!! Yes yes!! O+

"ERROR: STEAM MUST BE RUNNING" &*^&*%$&*^!*&$^^$!(^&!# }:|

De Chocolade letter vloog de kamer door....

Gelukkig heb ik de game nog in het verleden gedownload en had nog een soort van "gamefix' waardoor de steamcheck werd overgeslagen en het singleplayer gedeelde toch lukte.

Moraal van dit verhaal? Zorg altijd voor een krakje als je internet plat ligt. :S

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:39

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ik volg dit topic al een tijdje, en het valt me op dat veel mensen al erg hoog zitten qua level...

Ik weet nog dat ik in COD4 (PC-versie) ook zo snel mogelijk probeerde te levellen, met als gevolg dat ik al redelijk snel lvl 55 was... Terwijl het hele unlocken juist het tofste is uit het hele spel :?

Met MW2 probeer ik het wat rustiger aan te doen, tot nu toe drie potjes FFA gedaan waarbij ik nu 67 kills en 33 deaths heb gehad.. Ben nu level 6 en ik vind het wel lekker zo eigenlijk. Af en toe een potje spelen, ff weer wat unlocken en ik heb mn MP 'fix' weer binnen.

Meer mensen die er zo over denken?

Wat vinden jullie tot dusver van de maps? Nog echte toppers of downers gevonden?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Laatst online: 11-09 05:59

Sargan

Filmfreak...

Ik doe ook rustig aan met levellen...niet omdat ik het wil, maar meer omdat ik zo slecht ben :+
Maar ik speel dan ook maar hooguit 2x per week.

Favela is toch wel een van mijn favoriete maps, al die steegjes en huizen en daken waar je in of op kunt vind ik wel heel erg fijn.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
Zo me eerste prestige binnen ! en ben ondertussen al weer level 14. Vind het wel egt vervelend dat ik zoals gewoonlijk weer russische spelers tegen kom die of gelevel hacked hebben ( 10de prestige + lvl 70 binnen 14 dagen na release date? yeah right ) of lopen te wall hacken. Vervelende is dat deze mensen een crack gebruiken om het te spelen dus wanneer ze gebanned zijn komen ze gewoon terug omdat ze geen serial gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

gisteren maar weer cod mw2 gepakt om sp te spelen kheb hem nu op hardend uitgespeeld (dat was eerst easy (recruit ofzo)), en heb alle laptops (pc versie) maar wat is nou de bonus bij de pc verie als je al die laptops hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 12:29
Paar dagen geleden met een paar vrienden ook een cheater tegengekomen in het tegenstandige team :( Deden Domination op dat moment op Quarry en hij zat op een hoog punt twee vlaggen te dekken.

Uiteindelijk weg gekregen door massaal Riot Shields te nemen en alle vlaggen zo te cappen :D Zijn kogels kwamen niet door ons schild en vanaf zijn hoge punt kon hij geen vlaggen innemen :P Toen was meneer boos en ging hij weg, was wel ff een lekker gevoel :Y)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is de reden dat je chocolade met een hoofdletter schrijft? Just curious.. :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.