Heb ook een h50 besteld, maar hebben ze de pomp door het jaar heen, hoelang deze wc er al is van corsair ook verbeterd.
En ik heb een moederboard de asus sabertooth, en ik kan mijn cpu fan snelheid mooi regelen in de bios, zou ik daar de pomp ook mooi op kunnen laten regelen, zodat ie mee gaat als de cpu warmer wordt, en heb nog 3 fan aansluitingen met regeling op de volten van de fan, daar zou dan mooi de fan/fans van de h50 op kunnen, zodat alles mooi mee loopt als het warmer wordt.
Ook lees ik hier boven dat er 1 is die zijn pomp boven zijn pc uit hoort, dat is duidelijk een rma gevalledje dacht ik, want heb het hele topic door gelezen, maar de pomp hoeft niet zo veel lawaai te geven toch.
Natuurlijk zal je hem een beetje horen, daarom laat ik de pomp beginnen op 1000rpm tot zijn max 1400rpm, dat doe ik dan met de cpu rgeling, die kan ik zelf aangeven in de bios.
Moet ik mischien toch nog veranderen naar de h70, is die beter dan de h50, meende dat de h70 meer herrie maakt, maar is daar het pomp probleem wel op gelost, want je kunt natuurlijk een h50 met een pomp probleem krijgen, maar dan gaat ie bij mij RMA.
Graag davies
Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1