Hardware webshop VS (voor import)

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-01 22:32
Eigenlijk zegt de titel al genoeg, maar zla het even verduidelijken. Ik ben opzoek naar een "bekende/betrouwbare" winkel keten in amerika (soort van Azerty, Alternate) die computer onderdelen (vooral opzoek naar HDD) verkopen en die ook exporteren. Dit omdat over het algemeen alles de zelfde prijs heeft in amerika alleen de dollar bijna 2/3 waard is van een euro.

Heb al geprobeerd met google, maar dan kom ik voor mijn gevoel (beoordelend op de layout van de site) op niet koosjere sites uit.

• prime9391
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-05-2025

prime9391

Eat this

Misschien moet je eens een kijkje nemen op newegg.com

Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Er zijn tientallen topics over het importeren van hardware uit de VS.
Waar het bijna elke keer weer op neerkomt is dat het door de hoge verzendkosten + 19% BTW niet interessant is om over de oceaan te shoppen.

OT: http://www.excaliberpc.com/ is een winkel die ook naar het buitenland verstuurd.
@Hieboven: Newegg verstuurt niet naar het buitenland.

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 19-11-2009 20:10 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

PC hardware importeren uit USA
Importeren uit Amerika
Importeren van hardware uit USA

Verder is hierover ook buiten GoT het nodige te vinden. Je geeft aan dat je zelf gezocht hebt, maar geef dan ook aan wat je gevonden hebt en waarom je daar niets aan denkt te hebben. Op deze manier is het gewoon een zoekvraag waarbij je weinig blijk toont van eigen inzet en dat zien we niet graag op GoT.

Je topic gaat dan ook op slot. Ik stel voor dat je bovengenoemde topics en de tips die je inmiddels al gekregen hebt eens gaat bekijken. Als je er dan nog niet uitkomt dan kan je altijd hier terugkomen en in een van de reeds lopende topics over dit onderwerp, of eventueel een nieuw topic om hulp vragen. Geef in dat geval dus wel aan wat je zelf allemaal al gevonden en bekeken hebt en wat je concreet nog wilt weten.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.