Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste
Acties:
  • 91.516 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Gunner schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:29:
Buiten dat kost een HDMI-kabel een paar euro.
Niet als je per sé die van MS nodig hebt vanwege je set-up met een externe versterker/boxen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
:? Een HDMI-kabel is een HDMI-kabel, je hoeft echt geen 'Microsoft'-kabel te hebben.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Mute schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:31:
:? Een HDMI-kabel is een HDMI-kabel, je hoeft echt geen 'Microsoft'-kabel te hebben.
Jawel, want MS blijft een naaibedrijf. Ik heb namelijk hdmi nodig voor beeld en de component voor geluid (vanwege de externe versterker/boxen). Maar ze hebben beide ingangen achter op de xbox zo dicht bij elkaar gedaan dat je ze er niet samen tegelijk in krijgt, daarvoor heb je de speciale microsft hdmi kabel voor nodig om dat te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Als je ook maar een beetje had gezocht dan was je allang tegengekomen dat je de bijgeleverde component-kabel heel makkelijk open kan maken en het stukje plastic weg kan laten waardoor het makkelijk past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mute schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:31:
Gaat erom dat als je zo'n ding koopt en je hier geen rekening mee houd je dus niet ff HDMI kan aansluiten.
Die paar euro kosten ze online als je zoekt maar bij de lokale electro world ga je gewoon de knip trekken en moet je blij zijn als je onder de 20 euro blijft.
Tevens zijn ze niet allemaal hetzelfde. Genoeg mensen met rare problemen gezien die na aankoop van een degelijke 1.3 HDMI kabel verdwenen waren (hangt mischien ook af van de TV ?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Mute schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:35:
Als je ook maar een beetje had gezocht dan was je allang tegengekomen dat je de bijgeleverde component-kabel heel makkelijk open kan maken en het stukje plastic weg kan laten waardoor het makkelijk past.
Dat heb ik gezocht en mijn kabel is daarbij gebroken, dus bleef er niets over dan de hdmi kabel te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Microsoft bashen is eenvoudiger.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Outlandos schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:36:
[...]

Dat heb ik gezocht en mijn kabel is daarbij gebroken, dus bleef er niets over dan de hdmi kabel te kopen
Dan heb je het niet voorzichtig genoeg gedaan. Als je echt zo walgt van Microsoft, gebruik hun producten dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Gunner schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:36:
[...]

Microsoft bashen is eenvoudiger.
Dat heeft HELEMAAL niks met bashen te maken, het is gewoon terechte kritiek, ze zouden anders veel minder van die kabels verkopen en zo heb je geen keus.

Natuurlijk koop ik ook liever een HDMI kabel van 5 Euro ipv 35....en dat heeft iedereen en daarom hebben ze uitgerekend die 2 uitgangen zo dicht bij elkaar gemaakt.

Edit: lol wat een MS fanboys hier, als je ook maar even kritiek hebt worden ze gek _O-

[ Voor 9% gewijzigd door outlandos op 09-12-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Om het retro gebeuren goed te maken ;)

Nee je hoeft geen ms hdmi kabel te kopen, wel heb je dit nodig
Afbeeldingslocatie: http://i21.ebayimg.com/08/i/001/44/a2/5ddf_10.JPG

Heeft direct niets met hdmi te maken, buiten het feit dat je niet zonder kan als je geen hdmi kan doorlussen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Met ^. Bovendien, als je de kabel (component) openbreekt bestaat de kans dat je Xbox reboot bij een kanaalwissel. MS is niet handig bezig geweest voor mensen die HDMI beeld willen en optical voor geluid, feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Exorcist schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:42:
Met ^. Bovendien, als je de kabel (component) openbreekt bestaat de kans dat je Xbox reboot bij een kanaalwissel. MS is niet handig bezig geweest voor mensen die HDMI beeld willen en optical voor geluid, feit.
Ja precies, maar maak dat maar eens mensen als Mute wijs, die krijgen direct al rood voor hun ogen als je even kritiek hebt op de Xbox cq Microsoft en komen dan met opmerkingen dat ik hun producten maar helemaal niet moet kopen..

Alsof er geen tussenweg bestaat; ja ik ben heel tevreden met mijn xbox, en ja ik heb er erg veel plezier mee, maar wil dat gelijk zeggen dat ik nergens kritiek op mag hebben en als ik dat wel heb ik maar mn mond moet houden of hun producten helemaal niet moet kopen?

Das nou juist het punt: ze laten mij geen keus, ik moet die hdmi- met doorlus kabel wel kopen, anders heb ik geen geluid! En dat je met een schroevendraaier te werk moet gaan is natuurlijk te gek voor worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaciverNL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 07:49
Ik heb gister ook maar de elite bundel van eplaza.nl besteld, voor die prijs (€150) kon ik het gewoon niet laten. Net kreeg ik een e-mail binnen van bartsmit.com met daarin de mededeling dat er vanwege een internet storing een voorraad verschil is ontstaan, hierdoor kunnen zij de elite bundel met de spellen Kung Fu Panda en Lego Indiana Jones niet meer leveren. Als alternatief sturen ze me nu een andere xbox 360 elite bundel met de spellen Pure en Lego Batman. Echter spreken ze niet meer over de 'extra controller' welke er volgens de advertentie wel bij hoort te zitten. Ik heb net maar even een e-mail gestuurd naar barsmit want ik ben nou wel benieuwt of ik die extra controller nog wel krijg. Heeft iemand anders hier ook een e-mail over gekregen?

Dit is de e-mail:

Geachte heer/mevrouw,

Wegens een storing op onze website is er een voorraadverschil ontstaan waardoor wij de door u bestelde Xbox 360 Elite + 360 Kung Fu Panda en 360 Lego Indiana Jones set voor €150 niet kunnen leveren.

Als alternatief gaan wij u een Xbox 360 Elite + 360 Pure en 360 Lego Batman set leveren. Het gaat om dezelfde Xbox 360 Elite maar met 2 andere games.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel plezier met uw Xbox 360.

Het is niet mogelijk om te reageren op deze mail.

Met vriendelijke groet,

De Shopmanager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:26:
[...]

Wel smerig van MS is dat de HDMI kabel nu ontbreekt, dus het direct aansluiten en gamen is bedriegend want op een fatsoenlijk scherm kan je nog nauwelijks Scart aansluiten en via composiet wil je niet spelen op je HD scherm.
Mara goed, die heeft/had de PS3 er ook niet bij dus even rekening mee houden en kost je dus al snel een tientje extra !
Ga naar de Action..
HDMI-kabel = €3.99

Wissel m vaak om tussen x360 en PS3 omdat ik maar 1 hdmi poort op monitor heb, maar t blijft eprfect werken.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:38:
Om het retro gebeuren goed te maken ;)

Nee je hoeft geen ms hdmi kabel te kopen, wel heb je dit nodig
[afbeelding]

Heeft direct niets met hdmi te maken, buiten het feit dat je niet zonder kan als je geen hdmi kan doorlussen.
Houd er ook rekening mee mensen dat de meeste modene HD TV's GEEN compleet 5.1 audio signaal doorgeven via de optische uitgang !
Dus als je denkt dat je met HMDI klaar bent en de surround set op de digitale uitgang van de TV pakt dan kom je vaak bedrogen uit.
Dus HMDI naar de TV en die aparte dongle naar de Surround set. Je kan bij de settings beiden aanzetten (gelijk tijdig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
MaciverNL schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:55:
Ik heb gister ook maar de elite bundel van eplaza.nl besteld, voor die prijs (€150) kon ik het gewoon niet laten. Net kreeg ik een e-mail binnen van bartsmit.com met daarin de mededeling dat er vanwege een internet storing een voorraad verschil is ontstaan, hierdoor kunnen zij de elite bundel met de spellen Kung Fu Panda en Lego Indiana Jones niet meer leveren. Als alternatief sturen ze me nu een andere xbox 360 elite bundel met de spellen Pure en Lego Batman. Echter spreken ze niet meer over de 'extra controller' welke er volgens de advertentie wel bij hoort te zitten. Ik heb net maar even een e-mail gestuurd naar barsmit want ik ben nou wel benieuwt of ik die extra controller nog wel krijg. Heeft iemand anders hier ook een e-mail over gekregen?

Dit is de e-mail:

Geachte heer/mevrouw,

Wegens een storing op onze website is er een voorraadverschil ontstaan waardoor wij de door u bestelde Xbox 360 Elite + 360 Kung Fu Panda en 360 Lego Indiana Jones set voor €150 niet kunnen leveren.

Als alternatief gaan wij u een Xbox 360 Elite + 360 Pure en 360 Lego Batman set leveren. Het gaat om dezelfde Xbox 360 Elite maar met 2 andere games.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel plezier met uw Xbox 360.

Met vriendelijke groet,

De Shopmanager
Ik heb geen mail gehad.......ik heb die 360 Kung Fu Panda en 360 Lego Indiana Jones erbij zitten volgens de bevestiging, heb vanmiddag een track&trace ontvangen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithiumion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 16:08

Dit is de e-mail:

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

De Shopmanager
Deze email ook ontvangen, ben benieuwd wat het antwoord erop zal zijn. Maar er is nog altijd een actie aan de gang dat je bij elke set een extra controller krijgt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Exorcist schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:42:
Dat heeft volgens mij niets met het openbreken van de kabel te maken. Dat is gewoon de HDCP-handshake tussen TV en Xbox :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Hoedje schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:13:
[...]

Dat heeft volgens mij niets met het openbreken van de kabel te maken. Dat is gewoon de HDCP-handshake tussen TV en Xbox :).
Toen ik de kabel had opengeschroeft rebooten de xbox elke keer bij het veranderen van zender, maar nu ik de officiele hdmi kabel het van MS reboot ie nooit meer bij het zappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb gister ook maar de elite bundel van eplaza.nl besteld, voor die prijs (€150) kon ik het gewoon niet laten. Net kreeg ik een e-mail binnen van bartsmit.com met daarin de mededeling dat er vanwege een internet storing een voorraad verschil is ontstaan, hierdoor kunnen zij de elite bundel met de spellen Kung Fu Panda en Lego Indiana Jones niet meer leveren. Als alternatief sturen ze me nu een andere xbox 360 elite bundel met de spellen Pure en Lego Batman. Echter spreken ze niet meer over de 'extra controller' welke er volgens de advertentie wel bij hoort te zitten.
Dat is in ieder geval een Jasper dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

GAIAjohan schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:57:
Ga naar de Action..
HDMI-kabel = €3.99

Wissel m vaak om tussen x360 en PS3 omdat ik maar 1 hdmi poort op monitor heb, maar t blijft eprfect werken.
Ik heb dezelfde, volgens mij was 'ie zelfs 2.99. Hoe dan ook kostte het geen drol en geeft perfect beeld. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Captain N schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:23:
[...]

Ik heb dezelfde, volgens mij was 'ie zelfs 2.99. Hoe dan ook kostte het geen drol en geeft perfect beeld. :)
HDMI kabels geven toch alleen maar 1'en en 0'en door dus het boeit echt niets welke hdmi kabel je haalt (mits het een korte afstand is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Outlandos schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:19:
[...]

Toen ik de kabel had opengeschroeft rebooten de xbox elke keer bij het veranderen van zender, maar nu ik de officiele hdmi kabel het van MS reboot ie nooit meer bij het zappen :)
Heb je het nu over het verloopje of de HDMI kabel? Ik heb ook het officiele verloopje sinds kort er tussen zitten, maar volgens mij reboot de Xbox nog steeds, toch nog is nakijken :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
PWM schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:21:
[...]

Dat is in ieder geval een Jasper dan :)
Ja ik zou zeggen wees blij, ik heb liever een Jasper zonder extra controller dan zo'n ouwe versie met extra controller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Hoedje schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:27:
[...]

Heb je het nu over het verloopje of de HDMI kabel? Ik heb ook het officiele verloopje sinds kort er tussen zitten, maar volgens mij reboot de Xbox nog steeds, toch nog is nakijken :P
Officiele HDMI kabel van MS, dus inderdaad inclusief verloopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Outlandos schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:28:
[...]

Ja ik zou zeggen wees blij, ik heb liever een Jasper zonder extra controller dan zo'n ouwe versie met extra controller!
Stel dat ik die "andere" versie krijg, wat is daar dan zo slecht aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
golfgti5 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:30:
[...]

Jasper chipset gebruikt minder stroom, koelt beter en heeft bovendien geen last van the ring of dead!

Bovendien hebben de versies gemaakt na april dit jaar dubbel ram erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

golfgti5 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:30:
[...]

Helemaal niks. Je krijgt of een Falcon of een Jasper. Je merkt er zelf niets van. Het enige verschil is dat bij de Falcon je kans hebt op een RROD (maar veeeel minder dan de originele Xbox 360) en bij de Jasper is die zo goed als uitgebannen. Met 3 jaar garantie niet veel risico.

Ik heb overigens in mijn omgeving veel Xboxen en heb nog nooit iemand met een RROD op een Falcon gehoord, dus wat dat betreft valt het ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Outlandos schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:32:
[...]

Jasper chipset gebruikt minder stroom, koelt beter en heeft bovendien geen last van the ring of dead!

Dubbel ram is verkeerd, wat jij bedoelt is de ingebouwde Memory Card.

Er zat een tijdje 256mb ingebouwd, das nu 512mb geworden.

Omdat veel mensen met de eerdere Arcades zaten met 256mb geheugen-kaarten, was het nogal onmogenlijk om ook maar meer als 5 saves op je kaart te hebben staan naast die Dashboard Update.

Hierom bouwden ze 256mb in, Dat is sinds.. Ongeveer april dit jaar 512mb geworden ;).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
D4NG3R NL schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:40:
[...]

Omdat veel mensen met de eerdere Arcades zaten met 256mb geheugen-kaarten, was het nogal onmogenlijk om ook maar meer als 5 saves op je kaart te hebben staan naast die Dashboard Update.

Hierom bouwden ze 256mb in, Dat is sinds.. Ongeveer april dit jaar 512mb geworden ;).
Ja dat bedoel ik, sorry! Jij legt het prima uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

PWM schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:33:
[...]

Ik heb overigens in mijn omgeving veel Xboxen en heb nog nooit iemand met een RROD op een Falcon gehoord, dus wat dat betreft valt het ook wel mee.
Woon denk ik niet in jou omgeving, want ik had een Falcon en die mocht ook terug naar Duitsland. RROD>

Heb verder ook een e-mail gekregen dat ik die alternative set krijg. Ben er eigenlijk wel blij mee, zijn betere spellen in mijn ogen. Vraag me ook af of die 2e controller erbij zit, lijkt me wel van.
Heb sowieso drie screenshots gemaakt van die actie en dit plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/data/grids/bartsmit/BS_MULTIMEDIA360.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door NeoMe op 09-12-2009 17:55 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

NeoMe schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:49:
[...]

Woon denk ik niet in jou omgeving, want ik had een Falcon en die mocht ook terug naar Duitsland. RROD>
Het zal ook vast gebeuren, maar de uitval percentages die er waren zijn er lang niet met de falcon. Aan de andere kant, als je de Jasper in een afgesloten kast zet, kan je ook een RROD hebben, terwijl een vriend al 4 jaar dagelijks op zijn launchbox speelt zonder ooit 1 fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Waaraan kan ik op een simpele manier zien of ik een Falcon of een jasper heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Boeboe schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:28:
[...]

Je krijgt een componentkabel bij je xbox die qua kwaliteit zowat identiek is aan hdmi en op meer televisies ondersteund wordt. Je blijft maar zoeken naar problemen die er niet zijn he 8)7

[...]

....nee
Het kan wel degelijk een probleem zijn: TVs accepteren vaak geen 1080p via component (uitzonderingen daargelaten, o.a. Samsung TVs), wel via HDMI.

Daarnaast wil je op een moderne TV/receiver set gewoon alles via 1 HDMI kabel doorlussen en niet lopen klooien met component kabels en een aparte optische audio kabel voor surround geluid.

Ik begrijp het bezwaar wel degelijk.
Met als gevolg het rebooten van je xbox na het wisselen van kanalen op je TV (zoals anderen ook al meldden hier). Nee dank je, dan ga ik liever voor de juiste oplossing.
Knul schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:26:
[...]

HDMI kabels geven toch alleen maar 1'en en 0'en door dus het boeit echt niets welke hdmi kabel je haalt (mits het een korte afstand is).
Ooit van interferentie en shielding gehoord? Zelfs bij een korte afstand kan een slecht afgeschermde HDMI kabel allerlei artefacten tonen op het beelscherm zoals ghosting e.d.
Outlandos schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:32:
[...]

D4NG3R NL schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:40:
[...]

Het ingebouwde geheugen geldt volgens mij alleen voor arcades. Ik heb berichten gezien van mensen die claimen dat hun elite ook ingebouwd flashgeheugen heeft maar daar heb ik nooit bewijs van gezien (en andere fora melden ook dat er 2 verschillende jasper moederborden gebruikt worden: 1 met 256MB of 512MB flash geheugen voor de arcades en 1 zonder flashgeheugen voor de elites). Ik heb zelf een elite van november 2009 en daar zit geen ingebouwd flashgeheugen in.
NeoMe schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:49:
[...]
Vraag me ook af of die 2e controller erbij zit, lijkt me wel van.
Heb sowieso drie screenshots gemaakt van die actie en dit plaatje.

[afbeelding]
Dat gaat je niet helpen vrees is, bij de arcade van de aanbieding staat er ook doodleuk een disclaimer bij
Let op: voor deze speciale set geldt niet dat er een extra controller wordt bijgeleverd!
Wel slecht geregeld overigens van Bart Smit, want als je via http://www.bartsmit.com/s...46_1079__1_2_1417__0%257d meteen op de knop "bestellen" klikt zonder dat je eerst op de "info" knop klikt krijg je die disclaimer niet eens te zien en kan je dus aangenomen hebben door de grote mededeling op de frontpage van BS dat er wel een extra controller wordt bijgeleverd (Er staat immer dat bij -elke- set een tweede controller wordt geleverd, uitzonderingsgevallen worden niet genoemd).

[ Voor 21% gewijzigd door Schweino op 09-12-2009 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
golfgti5 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:55:
Waaraan kan ik op een simpele manier zien of ik een Falcon of een jasper heb?
Aan produktie datum of er moet 12.1 A staan op de sticker van je xbox360.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
pinokkia schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:57:
[...]

Aan produktie datum of er moet 12.1 A staan op de sticker van je xbox360.
Er staat 12.1A op, welke heb ik dan want dat zet je er niet bij.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
PWM schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:51:
[...]

Het zal ook vast gebeuren, maar de uitval percentages die er waren zijn er lang niet met de falcon. Aan de andere kant, als je de Jasper in een afgesloten kast zet, kan je ook een RROD hebben, terwijl een vriend al 4 jaar dagelijks op zijn launchbox speelt zonder ooit 1 fout.
Ik denk dat je een Jasper zelfs in een afgesloten kast kan zetten. Hij blijft bij mij echt extreem koel. Zelfs na lange gamesessies komt er bij mij nauwelijks warme lucht uit :) .
golfgti5 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:59:
[...]

Jasper

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 09-12-2009 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Schweino schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:56:
[...]
Dat gaat je niet helpen vrees is, bij de arcade van de aanbieding staat er ook doodleuk een disclaimer bij
[...]
Stond er niet bij, bij de Elite !
Zeg toch; Ik heb een screeny en jij niet :P

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
aha, verkeerd begrepen, ik dacht dat je het plaatje wat in je post staat bedoelde met je screenshot. Niet goed genoeg gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Mijn Elite met Jasper-moederbord heeft geen ingebouwd geheugen, dus ik denk dat daar gewoon niks van klopt.
MFR-datum is 20 oktober 2009.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:34
Helaas ben ik "weer" te laat met de elite aanbieding. Had `m graag gewild. Wil iemand `m doorverkopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Bananenspin schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:26:
Eplaza:

[...]

Nou had ik hem eigenlijk besteld met in gedachte de tweede controller en alles wat erbij zit.. nou kwam al ergens voorbij dat de tweede controller er al niet meer bij zit.. ik kan hem nog annuleren als ik wil.. wat zal ik doen?
Doorverkopen aan Ditmar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
MacorgaZ schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:08:
Mijn Elite met Jasper-moederbord heeft geen ingebouwd geheugen, dus ik denk dat daar gewoon niks van klopt.
MFR-datum is 20 oktober 2009.
Edit: laat maar.

[ Voor 8% gewijzigd door danielkraak op 09-12-2009 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik heb namelijk genoeg geleerd van eerdere acties, zeker als ze te mooi om waard te zijn ! Maak daarom meteen screeny's, en zo lief als ik ben zal ik ze met jullie delen. Dit doe ik pas als ik alles heb ontvangen of als er bij iemand zijn bestelling niet klopt. Gaat in principe om die twee controller en het feit dat de Elite geen disclaimer had !

Hou verder het topic van budgetgaming in de gaten, daar word ook veel gepost.
http://www.budgetgaming.nl/news/1307.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
golfgti5 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:59:
[...]
Je hebt een jasper moederboord erin. Dus de zuinige en nieuwste moederboord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:10

Christiano007

Ich bin der champion

Heb de mail ook gehad dat Pure in de plaats van Kung Fu Panda komt. Beter juist !

Nu nog wel de extra 2e controller erbij uiteraard, bedankt voor het plaatje NeoMe

Maar hij is nog niet verzonden, dat gebeurd dan hopelijk morgen!

[ Voor 17% gewijzigd door Christiano007 op 09-12-2009 18:25 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
[...]
Ooit van interferentie en shielding gehoord? Zelfs bij een korte afstand kan een slecht afgeschermde HDMI kabel allerlei artefacten tonen op het beelscherm zoals ghosting e.d.
Zucht.... daar gaan we weer.... werk jij bij de Mediamarkt? :P
Maargoed, het is wellicht goed voor de economie dat er altijd mensen blijven die graag veel te dure HDMI kabels kopen. :+

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:15
|Hier ook de mail ontvangen. En daarna als er geen 2e controller bij zit, gewoon even bellen. Onder het mom van, nee heb je, ja kun je krijgen :) En ik zou evt die screenshot van de ad wel als back-up willen :) (op t werk kan ik niet print-screenen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndyMcNabb
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-11-2024
Christiano007 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:21:
Heb de mail ook gehad dat Pure in de plaats van Kung Fu Panda komt. Beter juist !

Nu nog wel de extra 2e controller erbij uiteraard, bedankt voor het plaatje NeoMe
Ik heb net nog gebeld naar eplaza en die vertelde mij dat er geen 2e gratis controller bij zit en dat dit geen onderdeel van de aanbieding is geweest. Zijn argument was dat je met een extra controller eigenlijk nog maar 100 euro voor de xbox zelf zou betalen.

Heeft iemand nog een screenshot van de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Nogmaals:

- Op de site staat het plaatje dat je bij elke set een gratis 2e controller krijgt.
- Uitgezonderd de ARCADE want daar staat duidelijk dat je hem niet krijgt.
- Bij de Elite die wij hebben besteld, stond niks...dus je moet hem in principe wel krijgen.

Gelukkig heb ik dus een screeny van de ''info" gemaakt, waar dat dus duidelijk staat. Zoals jullie mogen aannemen ga ik eerst voor mijn eigen 'zaak' en deel ik daarna de screeny. Hoop op jullie begrip hiervoor, en vraag wat geduld. Het zou namelijk lullig zijn als jullie met 10 man een controller krijgen uit coulance, en ik een dag later probeer en het niet krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

NeoMe schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:33:
Nogmaals:

- Op de site staat het plaatje dat je bij elke set een gratis 2e controller krijgt.
- Bij de Elite die wij hebben besteld, stond niks...dus je moet hem in principe wel krijgen.

Gelukkig heb ik dus een screeny van de ''info" gemaakt, waar dat dus duidelijk staat. Zoals jullie mogen aannemen ga ik eerst voor mijn eigen 'zaak' en deel ik daarna de screeny. Hoop op jullie begrip hiervoor, en vraag wat geduld. Het zou namelijk lullig zijn als jullie met 10 man een controller krijgen uit coulance, en ik een dag later probeer en het niet krijg.
De vraag is hoeveel rechten je kunt ontlenen aan een screenshot..., maar ik denk dat ze argument zullen aanvoeren dat deze Xbox in de koopjeshoek stond en daardoor is die actie niet toepasbaar. Ik zelf heb em bij E plaza besteld en daar stond in de uitgebreide info in de eerste twee regels dat je er een tweede controller bij krijgt, dus...

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Exar schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:23:
[...]

Zucht.... daar gaan we weer.... werk jij bij de Mediamarkt? :P
Maargoed, het is wellicht goed voor de economie dat er altijd mensen blijven die graag veel te dure HDMI kabels kopen. :+
Neen, maar heb veel met kabeltjes gewerkt (nam nog wel eens een EEG af). En goed geshielde kabels hoeven niet duur te zijn, bij dealextreme.com heb je ze voor een dollar of 7. Die van de action kan ook goed geshield zijn, de prijs hoeft daar niet veel mee te maken te hebben. Het ging me meer om de uitspraak dat als een signaal digitaal is de kwaliteit van de kabel er niet toe doet, wat onzin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithiumion
NeoMe schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:33:
Nogmaals:

Niet waar er werd duidelijk op de homepage geadverteerd Met een plaatje van de elite met de tekst erin +2 controller+2 spellen. Ook stond in de beschrijving van het product:

Spectaculaire prijsdoorbraak!
De Xbox 360 Elite + Kung Fu Panda + Lego Indiana Jones en tijdelijk met een extra controller! OP=OP! (De doos kan licht beschadigd zijn, max 1 per klant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb ook besteld. Maar gisteravond om 19u37 stond dat er niet bij van de extra draadloze controller bij info. (besteld bij Bart Smit) Van de aanbiedingen van de afgelopen weken. Stond dat er wel duidelijk bij info. Dat gold dus ook voor de koopjeshoek Maar zo`n draadloze controller heb je al voor €33 nieuw.

Bovendien mogen we van geluk spreken dat we een alternatief krijgen, want er stond ook duidelijk van de aanbieding van €150 OP=OP

Wettelijk hoeft de bart smit/eplaza niet te komen met een alternatief

CITAAT WEBSITE
Superactie, OP=OP! Let op: de verpakking kan licht beschadigd zijn. Max. 1 per klant en niet voor handelaren!

[ Voor 38% gewijzigd door pinokkia op 09-12-2009 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heb e-plaza inmiddels maar even gemaild, nog geen screenys verzonden.
Wacht eerst even hun antwoord af, Lithiumion; daar heb je ook niks aan zonder screenshot. Word sowieso nog maar afwachten of ze zich er iets van aantrekken.

( Op mijn screeny staat: Spectaculaire prijsdoorbraak!
De Xbox 360 Elite + Kung Fu Panda + Lego Indiana Jones en tijdelijk met een extra controller! OP=OP! @ 18.51 )

Ik speel de bal echter wel zo dat ze weten wat er wel en niet stond, en heb de screenys achter de hand.
Verder bedank ik ze voor de nette afhandeling en geef aan een positieve review te plaatsen op consumenten websites.

[ Voor 22% gewijzigd door NeoMe op 09-12-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithiumion
NeoMe schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:46:
Heb e-plaza inmiddels maar even gemaild, nog geen screenys verzonden.
Wacht eerst even hun antwoord af, Lithiumion; daar heb je ook niks aan zonder screenshot.
Het feit dat het er bij de arcade wel stond en bij de elite is in principe ook al genoeg.
( Op mijn screeny staat: Spectaculaire prijsdoorbraak!
De Xbox 360 Elite + Kung Fu Panda + Lego Indiana Jones en tijdelijk met een extra controller! OP=OP! )

Ik speel de bal echter wel zo dat ze weten wat er wel en niet stond, en heb de screenys achter de hand.
Verder bedank ik ze voor de nette afhandeling en geef aan een positieve review te plaatsen op consumenten websites.
Ja hier heb ik genoeg screenshots van. Maar hoe zit dat nu met bartsmit en e-plaza, is dat 1 bedrijf? Ik heb het bij eplaza besteld en kreeg van bartsmit een orderbevestiging. Dit omdat ze zometeen nog gaan zeggen dat bij de actie op de site van bartsmit deze informatie niet stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Toen ik bestelde stond het er nog zeker bij, heb er nog extra op gelet.
Sent: Tuesday, December 08, 2009 6:41:03 PM

Maar in de mail zelf staat het niet
Productnaam Prijs Aantal Totaal
360 Elite + Kung Fu Panda + L EUR 150,00 1 EUR 150,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik heb ook bij E-Plaza besteld, maakt dus niet uit wat Bart Smit de mail doet. Hoe hun het intern afhandelen is niet mijn probleem. Dat is volgens mij wel het bedrijf erachter, E-Plaza B.V. is apart. Het is een aparte winkel van Bart Smit gericht op de Gamemarkt.

Verder staat dit bericht op budgetgaming:
De mensen die de console besteld hebben en het pakket met Pure en Lego Batman krijgen waarschijnlijk wel geen hdmi kabel aangezien deze bij modernere elites niet meer inbegrepen is. Bij de Lego Indiana Jones/Kungfu Panda zit deze als het goed is wel.

Kan ik meteen ontkrachten, vanmiddag in toys r us geweest en stond op de doos dat er wel een hd-kabel bij zat. Stond daar btw tekoop voor 249.95.

EDIT: info@bartsmit.nl
Maar dit hebben ze gedaan omdat ze iedereen in één keer wilden berichten, heeft er verder weinig mee te maken lijkt mij.

[ Voor 67% gewijzigd door NeoMe op 09-12-2009 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithiumion
NeoMe schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:55:
Ik heb ook bij E-Plaza besteld, maakt dus niet uit wat Bart Smit doet. Dat is volgens mij wel het bedrijf erachter, E-Plaza B.V. is apart. Het is een aparte winkel van Bart Smit gericht op de Gamemarkt.
De orderbevestiging, van welk email adres komt die? @bartsmit.nl of @eplaza ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndyMcNabb
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-11-2024
Lithiumion schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:58:
[...]

De orderbevestiging, van welk email adres komt die? @bartsmit.nl of @eplaza ?
De mail kwam van @eplaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino

De mensen die de console besteld hebben en het pakket met Pure en Lego Batman krijgen waarschijnlijk wel geen hdmi kabel aangezien deze bij modernere elites niet meer inbegrepen is. Bij de Lego Indiana Jones/Kungfu Panda zit deze als het goed is wel.

Kan ik meteen ontkrachten, vanmiddag in toys r us geweest en stond op de doos dat er wel een hd-kabel bij zat. Stond daar btw tekoop voor 249.95.
hd-kabel ≠ HDMI, ze bedoelen daar de bijgeleverde component kabel mee. De "nieuwe" elite paketten (met lego batman en pure) hebben geen HDMI kabel en digitale audio dongle bijgeleverd (ik heb zelf één van deze paketten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb ook bij E-Plaza besteld, maakt dus niet uit wat Bart Smit de mail doet. Hoe hun het intern afhandelen is niet mijn probleem. Dat is volgens mij wel het bedrijf erachter, E-Plaza B.V. is apart. Het is een aparte winkel van Bart Smit gericht op de Gamemarkt.

Bij de Xbox 360 Console Elite Bundel 250GB limited (inclusief Modern Warfare 2) van de kinderen zat ook al geen HDMI kabel bij. Wel weer bij Xbox 360 Console Elite Bundel (inclusief Resident Evil 5) Is dit tegenwoordig normaal dat er geen hdmi kabel bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

HD of Component maakt me opzich niet veel uit, beide kunnen HD verzenden. Al is een HD kabel natuurlijk fijner ( geluid minder kabels), maar heb altijd een Comp gehad en beviel ook goed op me hd-ready lcd. Als het maar niet op de scart moet, zoals MW2 versie hierboven. ( ook schandalig btw, 329 euro en geen fatsoenlijke kabel erbij )

@ Hieronder: Juist.

[ Voor 21% gewijzigd door NeoMe op 09-12-2009 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithiumion
Hmm, dacht dat ik hem bij eplaza had gekocht, maar heb hem uiteindelijk bij de bartsmit gekocht. Dus heb ik ook niks aan m'n e-plaza screenshots.

Dus het enige waar "bartsmitkopers" zich aan kunnen beroepen is dat er een actie loopt dat je bij elke xbox set een extra controller krijgt. En dat er bij de elite niet bij stond dat deze actie niet geldt, maar dit stond dan weer wel bij de arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
NeoMe schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:08:
HD of Component maakt me opzich niet veel uit, beide kunnen HD verzenden. Al is een HD kabel natuurlijk fijner ( geluid minder kabels), maar heb altijd een Comp gehad en beviel ook goed op me hd-ready lcd. Als het maar niet op de scart moet, zoals MW2 versie hierboven. ( ook schandalig btw, 329 euro en geen fatsoenlijke kabel erbij )

@ Hieronder: Juist.
Wat bedoel je met "HD" en "HD kabel"? HDMI? Het is verwarrend dat je deze termen door elkaar heen gebruikt. Een component kabel en HDMI kabel kunnen namelijk beide HD (Hight Definition) signaal transporteren.

En waar maak je uit op dat bij het MW2 pakket alleen scart zit? Pinokkia geeft aan dat er geen HDMI kabel bij dat pakket zit, niet dat er alleen een composiet kabel + scartblok bij zit.

@ Pinokkia: Bij de meest recente Elite pakketten wordt de component/composiet combikabel+ scart verloop geleverd, de HDMI kabel + digitale audio dongle is "wegbezuinigd".

[ Voor 12% gewijzigd door Schweino op 09-12-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Waar maakt iedereen zich nu druk over? Niemand heeft zijn bestelling nog binnen. Voor zover ik het heb gelezen zit er een extra controller bij. Zit die er morgen niet bij, dan bel ik wel op naar E-Plaza. Er stond duidelijk vermeld 2 controllers en dat is wat ik besteld heb.

Het lijkt wel of iedereen er vanuit gaat dat die extra controller er sowieso niet bij zit :S

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.. hahaha maar ja wat ze beloofd hebben moeten ze ook nakomen!

Ik heb ook destijds 2 ps3's gekocht voor 160 euro perstuk ;-) was toen nog 10% extra korting! heerlijk

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:24

BM

Moderator Spielerij
Service van MS blijft toch fantastisch goed. Het is jammer dat het soms nodig is, maar ze zijn wel akelig snel.
Afgelopen vrijdag rond 12:00 gebeld om xbox op te laten halen, om 14:00 opgepikt door UPS. Dag erop bij MS aangekomen. Gister bericht dat ie gerepareerd was, vandaag bericht dat ie weer onderweg terug is. Waarschijnlijk morgen dus weer hier. Chapeau :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Schweino schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:07:
[...]
En waar maak je uit op dat bij het MW2 pakket alleen scart zit? Pinokkia geeft aan dat er geen HDMI kabel bij dat pakket zit, niet dat er alleen een composiet kabel + scartblok bij zit.

@ Pinokkia: Bij de meest recente Elite pakketten wordt de component/composiet combikabel+ scart verloop geleverd, de HDMI kabel + digitale audio dongle is "wegbezuinigd".
Bij mijn elite-pakket wat ik paar weken geleden bij de Mediamarkt heb gekocht zat dus echt alleen scart/composiet, geen component.... maargoed vond het niet zo erg, want ik steek er wel een HDMI kabel van de Action in van €2,99! ;)
Maargoed dat er bij een elite geeneens component zit vind ik wel erg zuinig hoor. Wie wil er nu nog een xbox360 aansluiten op scart of composiet. 8)7

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Exar schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:55:
[...]
Bij mijn elite-pakket wat ik paar weken geleden bij de Mediamarkt heb gekocht zat dus echt alleen scart/composiet, geen component.... maargoed vond het niet zo erg, want ik steek er wel een HDMI kabel van de Action in van €2,99! ;)
Maargoed dat er bij een elite geeneens component zit vind ik wel erg zuinig hoor. Wie wil er nu nog een xbox360 aansluiten op scart of composiet. 8)7
Precies dus wat ik zei, alleen mr. wil me niet geloven. Nogmaals, er zit geen hd-kabel bij en ook geen component-kabel. Je kunt je sodemieterse zooi dus aansluiten op de scart of je moet zelf een kabeltje kopen. Daarom vind ik het nogal belachelijk, want die set kost 309 bij GameMania en adviesprijs is 329,-.

Maargoed, we zullen netjes morgen afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb de 2 verschillende xbox360 bundels eens met elkaar vergeleken. (beide dus in bezit) Die van de bart smit zit inderdaad een HDMI kabel, Component HD AV kabel (met SCART adapter) en die limited xbox360 van call of duty modern warfare2 zit alleen zo`n AV kabel (met SCART adaptor) Wat raar dat je voor de duuste veel minder erbij krijg. :'(

[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 09-12-2009 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
NeoMe schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:13:
[...]

Precies dus wat ik zei, alleen mr. wil me niet geloven. Nogmaals, er zit geen hd-kabel bij en ook geen component-kabel.
Erm, schaam, je hebt helemaal gelijk. Net nog even in mijn elite (lego batman + pure pakket) doos zitten grabbelen en zie dat er inderdaad een composiet kabel + scart blok bij zit. Op de doos staat ook "standard definition cable".

sorry voor mijn koppigheid :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Outlandos schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:29:
[...]
Officiele HDMI kabel van MS, dus inderdaad inclusief verloopje!
Bij mij reboot de Xbox nu ook niet meer _/-\o_

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik krijg net bericht dat de E-Plaza xbox is bezorgd. Helaas staat hij thuis dus ik kan pas vanavond kijken of de extra controller erbij zit. Maar wel een mooie snelle levering!

uhm...

• huiz
  • Laatst online: 12-09 22:52
Ik heb 'm nu ook binnen. Via Bol.com met Forza 3 en een extra controller voor 289 euro. Heb er wel een hdmi kabeltje bij besteld voor 15 euro. Maar als ik lees dat ze voor 3 euro al te koop zijn vind ik het wel erg matig van Microsoft om die er niet standaard bij te doen. Er zit nu een composiet kabel met scart adapter bij, da's alles. Nu met hdmi op 1080p ziet het er allemaal super uit!

Apparaat heeft als bouwdatum 08-10-2009, da's dus heel erg recent.

Wat ik wel vreemd vind is dat er zo ontzettend weinig documentatie bij zit. Een installatieboekje en een garantieboekje, zelfs bij de spellen zit niets aan documentatie. Zeker voor een console zonder Nederlandse interface vind ik dat een beetje matig. Terwijl Pure wel volledig Nederlands gesproken is.

Pure vind ik overigens een beetje saai worden na 3 rondjes. Lego Batman is weer verrassend leuk, terwijl ik dacht dat daar juist niet veel aan was. Zit wat denkwerk bij wat het leuk maakt. En met m'n zoontje van 6 kan ik het ook samen spelen, hoewel hij het juist leuk vindt om mij telkens verrot te slaan als de tegenstanders op zijn :) Racespellen is nog een beetje lastig voor hem omdat hij bij vriendjes meestal op een Wii speelt. Hij heeft hier de neiging om de controller rond te draaien ipv het stuurstickje :P

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

huiz schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:03:
Pure vind ik overigens een beetje saai worden na 3 rondjes. Lego Batman is weer verrassend leuk, terwijl ik dacht dat daar juist niet veel aan was. Zit wat denkwerk bij wat het leuk maakt. En met m'n zoontje van 6 kan ik het ook samen spelen, hoewel hij het juist leuk vindt om mij telkens verrot te slaan als de tegenstanders op zijn :) Racespellen is nog een beetje lastig voor hem omdat hij bij vriendjes meestal op een Wii speelt. Hij heeft hier de neiging om de controller rond te draaien ipv het stuurstickje :P
Dan moet je eens kijken naar Lego StarWars, die is in mijn ogen het beste uit de serie tot nu toe.
Ik heb me er erg goed mee vermaakt ook samen met mn vriendin en dat terwijl ik eigenlijk alleen maar een Xbox360 heb voor Forza en HD video kijken.
Lego Indiana Jones kun je wat mij betreft laten liggen, die zit vol bugs.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Heb gelezen dat bij sommige spellen op 1080p er framedrops zijn? Ik heb een full-HD tv (sony 40w3000), is het nu handig om de xbox op 1080p te zetten of kun je hem beter op 720p zetten en de tv het upscalen laten doen?
Het gaat me er dus niet om dat je wel/geen verschil kan zien tussen 720p en 1080p want die discussie geloof ik wel ;), maar het gaat erom of ik beter mijn tv of mijn xbox het upscalen kan laten doen?

• golfgti5
Heb de voor mijn zwager bestelde Elite van eplaza binnen, had rond 3 uur besteld, maar geen 2e controller erbij, wel Knug Fu Panda en Lego Jones, zit ook een HDMI kabel bij.
Xbox is van 09-2008..........hhmmm.

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

@golfgti > hmm geen 2e controller erbij? ga je er nog werk van maken?

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik heb zojuist een e-mail gekregen met daarin het bericht dat ( eplaza ) de 2e controller er gewoon bij zou moeten zitten. Mocht dit niet te geval zijn kun je gewoon contact met ze opnemen. Dit zeggen ze zelf dus, n.a.v. mijn e-mail gisteren.

*** Voor zover wij weten, zal de controller er gewoon bijgeleverd worden. Indien dit niet het geval is, vernemen wij dit graag van u. Wij zullen deze dan alsnog toesturen. ***

Valt me trouwens ook op hoeveel mensen een extra kabel kopen terwijl component ook gewoon HD verstuurd. Je moet dan wel even het schakelaartje omzetten, dit is iets wat de meeste niet weten.
( Zit achterop de xbox, op het verloopje )

[ Voor 21% gewijzigd door NeoMe op 10-12-2009 10:54 ]

Verwijderd

Tegenwoordig wordo ok bij Elite geen HDMI meer geleverd, zeiden ze bij Media Markt toen ik de mijne wilde kopen.

Verwijderd

[...]

Ligt het aan mij of slaat dit gewoon nergens op? Hoe kun je nou in godsnaam artefacts krijgen met een digitaal signaal??? Dat kan toch gewoon niet? Ja ok, of het moet zoooo slecht gesteld zijn met de kabel dat de data niet meer volledig overkomt en er stukjes/stukken beeld missen, maar een digitaal verstuurd beeld kan toch nooit vervormd worden door storing van buitenaf?

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Kan idd niet, either it works, or it doesn't. En als het niet werkt, dan is je kabel/connector simpelweg kapot. (of de bron waar het vanaf komt doet iets niet goed, of de ontvanger doet iets verkeerd)

De hoge prijzen van een hdmi-kabel zijn simpelweg te verklaren door het materiaal wat gebruikt wordt (niet omdat het signaal beter wordt, maar omdat de kabel/connector dan sterker wordt of iets dergelijks) en niet te vergeten; De merknaam.

Qua signaalkwaliteit zijn er geen verschillen tussen kabels, alleen tussen gebruikte materialen en merken.

:D

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:26:
[...]

Ligt het aan mij of slaat dit gewoon nergens op? Hoe kun je nou in godsnaam artefacts krijgen met een digitaal signaal??? Dat kan toch gewoon niet? Ja ok, of het moet zoooo slecht gesteld zijn met de kabel dat de data niet meer volledig overkomt en er stukjes/stukken beeld missen, maar een digitaal verstuurd beeld kan toch nooit vervormd worden door storing van buitenaf?
Als je de waarheid achter dure HDMI kabels wilt weten:

http://gizmodo.com/282725/the-truth-about-monster-cable-+-grand-finale-part-iii

Hoef je ook nooit meer bang te zijn dat die HDMI van € 10 niet goed is.....

Verwijderd

Dat kan inderdaad niet, als het signaal aankomt is het goed. Komt het (gedeeltelijk) niet aan dan heb je geen (of blokkerig) beeld, maar dat heb ik beide nog niet meegemaakt.

Ghosting komt sowieso niet door de kabel, maar door het scherm ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 11:38 ]

• MaciverNL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 07:49
Ik heb net bericht terug gekregen van mijn e-mail naar info@bartsmit.nl over de vraag of ik nog wel die extra controller zal ontvangen die bij mijn elite bundel (€150) zou moeten horen zitten.

Reactie Bartsmit:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.
Wij gaan er van uit dat u gewoon een extra controller hierbij krijgt.

Indien dit niet het geval is, vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice/Internet

Kortom volgens Bartmit krijgen we gewoon de extra controller :)

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Gisteren de E-Plaza bundel al binnengehad. Wat zat er in de doos:

* Extra controller in losse verpakking
* Elite doos met de bekende Panda en Lego zooi + controller
* HDMI kabel, allerlei fantastische connectoren en kabels
* 14,4 A/h voeding dus geen Jasper (boeiuh)

[ Voor 11% gewijzigd door S1W op 10-12-2009 11:49 ]

Verwijderd

Vreemd dat je een HDMI kabel krijgt een verkoper van Media markt wist mij te vertellen dat tegenwoordig ELite's ook geen HDMI kabels krijgen bijgeleverd.
S1W schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:47:
Gisteren de E-Plaza bundel al binnengehad. Wat zat er in de doos:

* Extra controller in losse verpakking
* Elite doos met de bekende Panda en Lego zooi + controller
* HDMI kabel, allerlei fantastische connectoren en kabels
* 14,4 A/h voeding dus geen Jasper (boeiuh)

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:53:
Vreemd dat je een HDMI kabel krijgt een verkoper van Media markt wist mij te vertellen dat tegenwoordig ELite's ook geen HDMI kabels krijgen bijgeleverd.

[...]
Lees dan ff de rest van het topic...
Deze Elite's zijn van vorig jaar (de meeste dan).
Toen zat er nog wel een HDMI kabel bij.
Die van mij (van BS) uit 2008 ook.

Daarnaast kost een HDMI kabel tegenwoording bijna niets meer dus waarom er zo'n probleem van maken? :?
* Gutteguttegut had net 3 HDMI kabels besteld bij DX.

[ Voor 15% gewijzigd door Gutteguttegut op 10-12-2009 11:57 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:53:

[...]
Dat is niet zo vreemd aangezien hij een bundel heeft uit 2008. De mensen die net als ik de Batman bundel krijgen zullen geen Hdmi kabel krijgen. Tis toch ziek dat je die er niet eens bij krijgt in deze tijd. Zo'n goedkoop kabeltje. Alleen kan Microsoft dat niet doen om de dure kabel die ze verkopen te beschermen.

Dit was trouwens het antwoord wat ik kreeg van de klantenservice :

De extra controller zal bij elke X-box bestelling tot en met 13 december bijgeleverd worden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Dus dat komt allemaal best goed :)

edit ; guttegut kan sneller typen :p en beter ontwerpen |:( :+

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 10-12-2009 11:59 ]

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Beakzz schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:57:
[...]
edit ; guttegut kan sneller typen :p
En dat via mn Nokia E71!!
en beter ontwerpen |:( :+
Hopelijk komt er nog een keer een wedstrijd maar ik denk dat het bij die ene keer blijft..

Verwijderd

Exar schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:55:
[...]
Wie wil er nu nog een xbox360 aansluiten op scart of composiet. 8)7
Ik. Omdat mijn beeldbuis tv geen component heeft (en hdmi al helemaal niet). Buiten dat moest ik alsnog een RGB-scart kopen omdat mijn tv dan pas 60Hz spellen ondersteunt.
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:26:
[...]

Dit kan zeker. Zolang je geen optische kabel hebt of een digitaal signaal dat afgeschermd is met lood kan er ruis veroorzaakt worden. Ik betwijfel echter of het merkbaar is op de tv. Ik vermoed dat de ruis wat je met huis tuin en keuken gebruik opvangt in het niet valt.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 12:27 ]

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb nog steeds niets vernomen van Eplaza, hij is nog niet verzonden. Hopelijk gaat dat vandaag gebeuren zodat ik hem morgen kan ontvangen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:19:
[...]

Dit kan zeker. Zolang je geen optische kabel hebt of een digitaal signaal dat afgeschermd is met lood kan er ruis veroorzaakt worden. Ik betwijfel echter of het merkbaar is op de tv. Ik vermoed dat de ruis wat je met huis tuin en keuken gebruik opvangt in het niet valt.
Wat doet die ruis dan volgens jou? Bij een analoog signaal kan ruis het beeld vervormen ja.
Maar bij een digitaal beeld worden eerst de 1-en en 0-en vertaald naar een beeld en dat wordt weergegeven. Normale ruis gaat echt geen 1-en en 0-en omwisselen, dus wat gebeurt er dan volgens jou? En heb je ook daadwerkelijk kennis over dit onderwerp, of zit je gewoon hardop te denken? :)

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:19:
[...]

Ik. Omdat mijn beeldbuis tv geen component heeft (en hdmi al helemaal niet). Buiten dat moest ik alsnog een RGB-scart kopen omdat mijn tv dan pas 60Hz spellen ondersteunt.

[...]
Ik zou geen PES/Nuts and Bolts oid gaan spelen op je beeldbuis :P Heb ik ook een tijdje gedaan maar wat een drama is dat. Je kan niks van de teksten lezen en een patch uitbrengen met fonts voor lagere resoluties ho maar.

[ Voor 0% gewijzigd door Biobakker op 10-12-2009 13:04 . Reden: haha grappige typo :) ]

Dat zeg ik....

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:52:
[...]

Wat doet die ruis dan volgens jou? Bij een analoog signaal kan ruis het beeld vervormen ja.
Maar bij een digitaal beeld worden eerst de 1-en en 0-en vertaald naar een beeld en dat wordt weergegeven. Normale ruis gaat echt geen 1-en en 0-en omwisselen, dus wat gebeurt er dan volgens jou? En heb je ook daadwerkelijk kennis over dit onderwerp, of zit je gewoon hardop te denken? :)
En hoe wordt die 1 en die 0 doorgezonden volgens jou. Magie? Dat gebeurt dmv spanning (mag ik aannemen). Een 1 is niet meer dan dat er 5V wordt "verstuurd". Spanning kan door ruis beinvloed worden. Wil het een nu worden, dan zal de spanning in ieder geval lager moeten worden 2,5V (vaak zal het lager dan 0,9V moeten zijn). Wil dit gebeuren, moet je wel ERG veel last hebben van ruis (zoals ik al zei valt de ruis in het niet).

Over hdmi heb ik geen verstand (heb geen hdtv dus heb ik me nooit in verdiept), maar ik studeer technische natuurkunde dus van ruis en dergelijke heb ik wel redelijk wat verstand.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 13:42 ]

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:38:
[...]

En hoe wordt die 1 en die 0 doorgezonden volgens jou. Magie? Dat gebeurt dmv stroom (mag ik aannemen). Over hdmi heb ik geen verstand (heb geen hdtv dus heb ik me nooit in verdiept), maar ik studeer technische natuurkunde dus van ruis en dergelijke heb ik wel redelijk wat verstand.
Maar natuurkunde is hier niet relevant :p. Digitaal is digitaal en kan geen ruis opleveren. Als je signaal ERG slecht wordt kan je beeld (deels) wegvallen, maar van ruis is er geen sprake.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:41:
[...]

Maar natuurkunde is hier niet relevant :p. Digitaal is digitaal en kan geen ruis opleveren. Als je signaal ERG slecht wordt kan je beeld (deels) wegvallen, maar van ruis is er geen sprake.
Kheb m'n reactie aangepast dus lees die nog maar eens. En natuurkunde is hier wel degelijk van belang. Als jij meent dat dat niet zo is dan moet je maar eens langskomen en kijken wat 2e jaars voorgeschoteld krijgen (alleen maar schakelingen bouwen en beinvloeden van ruis meten ed) ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 13:44 ]

Verwijderd

Je moet even weten hoe HDMI werkt, daar zit namelijk een dubbele 'check' op om te controleren of wat verstuurd wordt ook aankomt.
Bovendien moet je wel ontzettend veel ruis hebben om van een 1 een 0 te maken of andersom (wie woont er naast een EMP-machine?) en zoals gezegd valt dan een deel van het beeld weg (er mist immers data), je krijgt nooit iets van ruis te zien op het scherm.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:49:
Je moet even weten hoe HDMI werkt, daar zit namelijk een dubbele 'check' op om te controleren of wat verstuurd wordt ook aankomt.
Bovendien moet je wel ontzettend veel ruis hebben om van een 1 een 0 te maken of andersom (wie woont er naast een EMP-machine?) en zoals gezegd valt dan een deel van het beeld weg (er mist immers data), je krijgt nooit iets van ruis te zien op het scherm.
Ten eerste heb ik ook gezegd dat er veel ruis voor nodig is om dat te doen veranderen.
Ten tweede heb ik ook niet gezegd dat er ruis op het beeld te zien is, wat logisch is want het is digitaal.
Met "ruis" bedoel ik invloeden van buitenaf en niet ruis op het scherm. Had ik inderdaad wat beter kunnen verwoorden.
Ik heb alleen maar gezegd dat er zeker invloeden van buitenaf zijn, maar dat het waarschijnlijk te weinig is om het te beinvloeden.
Zoals ik al zei weet ik niet precies hoe HDMI werkt (met die dubbele check wat jij zegt), maar het principe is niet anders dan andere digitale signalen.

Dus ik heb echt niets verkeerds gezegd :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 14:00 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.