Lithiumion schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:26:
Hmm dankzij dit topic zag ik de (elite)actie van BS deze heb ik dus ook besteld. Op de home pagina stond Elite+2controllers+2spellen, bij de beschrijving stond dit ook allemaal. Waarom denkt men nu dan dat je er geen 2e controller bij zou krijgen?
voor de zekerheid had ik ook screenshots ervan genomen, als het iets zou uitmaken.
Dat heb ik gisteren middag toevallig wel gedaan, ik bestelde hem voor mijn zwager en maakte even een screenshot van het bestelde, er staat bij mij bij dat er een extra controller bij zit;
Home > zoekresultaten '22884589' > 360 Elite + Kung Fu Panda + Lego Indiana Jones
360 Elite + Kung Fu Panda + Lego Indiana Jones
Terug naar de vorige pagina
Adviesprijs : € 419,00
Webshopprijs : € 150,00
Uw voordeel : € 269,00
Bestelnummer : 22884589
Beoordeling van klanten:
385 Stemmen
Beoordeel dit product aan de hand van de hoeveelheid sterren.
Spectaculaire prijsdoorbraak!
De Xbox 360 Elite + Kung Fu Panda + Lego Indiana Jones en tijdelijk met een extra controller! OP=OP! (De doos kan licht beschadigd zijn, max 1 per klant)
Xbox 360 Elite heeft een harddisk van 120GB hard drive, een HDMI aansluiting, een HD kabel, de console in zwart uitgevoerd, draadloze controller en een Xbox Live® headset.
De Xbox Elite heeft voldoende ruimte voor een collectie Xbox 360 Live spellen, duizenden muziekstukken, HDTV shows en films van Xbox Live Marketplace. De nieuwe 120GB harddisk zal ook als aparte optie worden verkocht om de bezitter van het "oude" model Xbox de kans te geven hun systeem op te waarderen.
Extra Xbox 360 Elite opties, zoals de zwarte Xbox 360 draadloze Controller, de Xbox 360 Play & Charge Kit, en de Xbox 360 Elite oplaadbare batterij, zijn apart verkrijgbaar. De XBOX Elite is eenvoudig herkenbaar aan de zwarte uitvoering met metaalkleurige details.
De XBOX 360 Elite console is uitgevoerd in zwart met metaal accenten en heeft drie krachtige core processoren om de hoogste kwaliteit HDTV te produceren (tot 1080p), 16:9 beeldverhouding, anti-alias voor vloeiende afbeeldingen, surround geluid, HDMI aansluiting en DVD weergave met zogenaamde HD upscaling.
De XBOX 360 Elite 120GB verwisselbare harddisk biedt ruimte om je spellen en TV shows, films, muziek, foto's en dergelijke op te slaan.
De Xbox 360 Elite draadloze Controller (zwart) heeft een bereik van ongeveer 10 meter en een batterijduur van 30 uur met twee AA batterijen. Hij wordt ook als aparte optie aangeboden voor $49.99. De Xbox 360 headset is nu uitgevoerd in het zwart.
Met de nieuwe Xbox 360 Elite HDMI aansluiting kan nu tot 1080p resolutie beeld en meerkanaals geluid via één kabel worden getransporteerd.
Kung Fu Panda
Kung Fu Panda de game is gebaseerd op de nieuwste animatiefilm van Dreamworks, de makers van Shrek en Madagascar met stemmen van Jack Black, Angelina Jolie, Lucy Liu, Dustin Hoffman en Jackie Chan! Kruip in de huid van Po, een panda die uitverkoren is om Drakenkrijger te worden. Doorkruis 13 levels vol actie en heldhaftige avonturen en ontwikkel je eigen Kung Fu stijl om uiteindelijk het boosaardige luipaard Tai Lung te verslaan en de vallei te redden!
Lego Indiana Jones
Bouw, vecht en strijd jezelf door alle problemen. Speel alle drie de klassieke Indiana Jones films en geniet van de grappige momenten in deze LEGO wereld.Speel alle drie de klassieke Indiana Jones films en beleef jouw favoriete Indy avonturen in de humoristische wereld van Lego.
Afmetingen verpakking (lxbxh):31cm x 19cm x 29cm
Gewicht:6868 gram