Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste
Acties:
  • 91.514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grr, ik twijfel hard.

Ik wil best die Elite en vooral vanwege 120gb Hd en weer opnieuw garantie. Maar ik wil wel mijn oude xbox kwijtraken. Zat op marktplaats te kijken....maar daar staan er best wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Anders zet je hem betaald op eBay.
Er zijn altijd nog landen waar de XBOX 360 redelijk veel geld kost...

En voordeel van eBay; wat er geboden is , is verplicht te betalen.
Bij Marktplaats is je bod niet bindend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Gekke vraag, kan ik nou de HDD van mijn gebande 360 overzetten op de nieuwe Elite, of krijg ik dan weer een ban op de nieuwe xbox?
Op de gebande 360 HDD staan gedownloaden (en betaalde) games enzo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 08-09 23:23
D4NG3R NL schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:53:
[...]

Het falcon mobo is wel goed hoor ;) staat al 2 jaar lang te ronken zonder ooit maar problemen te hebben gehad.
Zo'n ramp is het inderdaad niet, maar het was gewoon leuk geweest als het een Jasper was. Ik heb meer de 360 voor een prikkie gekocht omdat ik dan goedkoop een 120 GB HDD heb (als ik mn oude 360 dus verkoop).
Weet iemand het track & trace URL voor die data transfer kits? Ik heb wel fijn een code gekregen toen ik dit bestelde... maar was ff vergeten te vragen waar ik dit nu in kon vullen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Dennis Lammers schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:04:
Xbox is weer te koop bij Eplaza
Elite 120GB + extra controller en Lego en Kung Fu Panda
150 euro

Zo besteld, ondanks dat ik al een Xbox heb..
Hartstikke bedankt voor de link, ik baalde al dat ik de actie was misgelopen bij Bart Smit

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

RamO schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:59:
[...]
Hartstikke bedankt voor de link, ik baalde al dat ik de actie was misgelopen bij Bart Smit
Rotzak, nu kan ik me Modern Warfare Limited Edition 250GB Elite niet meer rechtvaardigen kwa prijs. Ga denk ik ook deze maar halen, zit zelfs HD-kabel bij ( mist de limited edition ). Ga geen 120 euro meer betalen voor een ander frontje en wat meer opslag en een controller die ik toch niet gebruik.

Alleen dat van die extra controller kan ik niet vinden, maar zal wel niet kloppen want die zijn ook 40,- per stuk.

Zijn dit wel Jaspers ?

EDIT: Best grappig als je bedenkt dat ik me ouwe gebannede xbox voor 220 heb verkocht vorige week vrijdag :) ( 20GB versie met 2 controllers en 50 gebrande spellen )( speurders.nl )

[ Voor 23% gewijzigd door NeoMe op 08-12-2009 18:17 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dat vroeg ik me idd ook al af, want in dat geval ga ik er morgen ook een halen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Ik ben nu de eigenaar van een Elite (jasper versie yay!) . Dit inclusief een mooie doos (zonder enige beschadiging) en inclusief een 2de controller.
Ik ben in elk geval heel gelukkig met de actie van BS. Zo meteen ff installeren en uittesten die hap !

Edit : waar verkoopt iedereen zijn xbox360 zo duur :o

[ Voor 10% gewijzigd door sleepwalkerbe op 08-12-2009 18:16 ]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:45

Christiano007

Ich bin der champion

Als je je live (gold) account op de andere 120 GB schijf wilt gebruiken, heb je dan de transferkit ook nodig of kun je gewoon je oude account op de nieuwe Xbox activeren? En kun je de oude schijf formatteren ofzo?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Op de nieuwe Xbox 'retrieve' je je gold-abonnement/account.
Met de transfer-kit kun je de 'oude' schijf kopieren naar de nieuwe schijf. Of ja kopieren, hij knipt en plakt, je zult dus alle data van de oude schijf kwijt zijn, die staat dan op de nieuwe :).

Oude schijf in de Xbox zelf doen, usbkabeltje/transferkit aansluiten op de Xbox en de nieuwe schijf, Xbox aanzetten, bijbehorend cdtje er in doen en de instructies volgen. Xbox uitzetten, harde schijf omwisselen en klaar is Kees Christiaan :D.
Opletten dat je dus niet de nieuwe schijf gaat knippen, want dan heb je 2x een lege schijf :P.

Tip: Haal zoveel mogelijk data van je oude schijf, het kopieren (knippen/plakken) kan namelijk heel lang duren. 20GB duurde een uur :|

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Het gaat mij zelf meer om mijn account en Gold , de rest zal me aan m'n reet roesten :) Dus ik kan gewoon Gamertag recovery doen en dan staat alles weer netjes op de nieuwe Xbox? toll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Yes, je account werkt dan gewoon, ook gold is nog steeds actief :D.

[ Voor 7% gewijzigd door KoffieNT op 08-12-2009 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ok, besteld :), kan de oude straks weer in de verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Christiano007 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:42:
Ok, besteld :), kan de oude straks weer in de verkoop
Hier hetzelfde verhaal :) eindelijk mis ik hem eens niet en nu maar hopen dat het niet zo'n zooitje in de doos is als bij sommige anderen :p

Beetje jammer dat ik net een 120 gb schijf had gekocht voor mn 60gb xbox ,maarja die verkoop ik wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heb hem ook besteld bij E-plaza, zie dat er zelfs een hd-kabel bijzit en die zit er bij die MW2 limimed edition ook al niet bij. Voor dit geld kan ik het gewoon niet laten, verkoop die pauper spellen wel en dan heb ik MW2 ook nog goedkoop.

*Let wel op, staat: Doos kan beschadigd zijn*

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:33:
Op de nieuwe Xbox 'retrieve' je je gold-abonnement/account.
Met de transfer-kit kun je de 'oude' schijf kopieren naar de nieuwe schijf. Of ja kopieren, hij knipt en plakt, je zult dus alle data van de oude schijf kwijt zijn, die staat dan op de nieuwe :).

Oude schijf in de Xbox zelf doen, usbkabeltje/transferkit aansluiten op de Xbox en de nieuwe schijf, Xbox aanzetten, bijbehorend cdtje er in doen en de instructies volgen. Xbox uitzetten, harde schijf omwisselen en klaar is Kees Christiaan :D.
Opletten dat je dus niet de nieuwe schijf gaat knippen, want dan heb je 2x een lege schijf :P.

Tip: Haal zoveel mogelijk data van je oude schijf, het kopieren (knippen/plakken) kan namelijk heel lang duren. 20GB duurde een uur :|
Idd ! De meeste van de data kan je toch niet meer gebruiken want eigenlijk is het een WAARDELOZE transfer tool.
Waarom ? Nou het heeft alleen zin voor save games en wat data zoals movies enzo.
Compleet installde games zet hij ook over maar buiten het feit dat het uren duurt (letterlijk) doen ze het NIET op je nieuwe console, komt door het andere serienummer, dus je moet de games dan alsnog deleten en opnieuw installen.

Kortom, niet echt over na gedacht die tool.

P.s. na het copieren zegt hij ALTIJD dat hij bepaalde files niet kon copieren, niks bijzonders want alles staat er dan toch gewoon op.

Je kan de transfer tool trouwens GRATIS bij MS bestellen, binnen 1 week dan thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis Lammers schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:11:
Anders zet je hem betaald op eBay.
Er zijn altijd nog landen waar de XBOX 360 redelijk veel geld kost...

En voordeel van eBay; wat er geboden is , is verplicht te betalen.
Bij Marktplaats is je bod niet bindend..
Niet helemaal waar, je zal ze de kost moeten geven die NIKS betalen op Ebay.
Recht hebben en recht krijgen zijn 2 verschillende dingen.
Enne Ebay gaat echt niet achter jouw geld aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De Xboxen van E-Plaza komen uit dezelfde batch als die van Bart Smit. Dat betekend dat je ongeveer 80% kans hebt op een Falcon en 20% op een Jasper.

Maarja, voor dat geld maakt het niet uit, en zoals ik eerder aangaf, ik merk 0,0 verschil tussen de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:48:
[...]
Kortom, niet echt over na gedacht die tool.
Je licenties zet hij niet over nee, is maar normaal ook :p. Die moet je per game opnieuw downloaden, dat is wat? 10 kilobyte per game?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Zo , heb net ms aan de lijn gehad en het transfer kitje is onderweg. Dit zou volgens hun binnen de 10 werkdagen moeten aankomen. Nu hoop ik maar dat dit sneller is want ik wil toch liever sneller men games verder zetten waar ik was.
Iemand ervaringen hierover ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat kan je nog voor een nieuwe, losse, 120GB harde schijf vragen? Euro of 70,- is toch wel netjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:55:
Zo , heb net ms aan de lijn gehad en het transfer kitje is onderweg. Dit zou volgens hun binnen de 10 werkdagen moeten aankomen. Nu hoop ik maar dat dit sneller is want ik wil toch liever sneller men games verder zetten waar ik was.
Iemand ervaringen hierover ? :)
10 dagen is wel een max hoor. Bij mij was hij er binnen 5 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

En hij is alweer uitverkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ja, wou net even gaan linken naar een maat van me. Nu helemaal het gevoel dat ik een koopje heb gedaan, de doosschade boeit me totaal niet. Want je hebt toch overal garantie op en MS doet zelden lastig over kapotte producten. Zet deze misschien zelfs weer te koop, verwacht wel wat leuke acties met de kerst.

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 08-12-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:50:
De Xboxen van E-Plaza komen uit dezelfde batch als die van Bart Smit. Dat betekend dat je ongeveer 80% kans hebt op een Falcon en 20% op een Jasper.

Maarja, voor dat geld maakt het niet uit, en zoals ik eerder aangaf, ik merk 0,0 verschil tussen de 2.
Is waar !
Had een Falcon, Nu een Jasper en die is 0.0 stiller of maakt 0.0 meer herrie.
Kortom ik merk 0.0 verschil tussen die 2.

Viel me eigenlijk wel tegen (had Jasper stiller verwacht) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:03:
Wat kan je nog voor een nieuwe, losse, 120GB harde schijf vragen? Euro of 70,- is toch wel netjes?
Echt niet .... Op MP koop je voor dat geld prima werkende 250Gb harddisks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:43:
[...]

Echt niet .... Op MP koop je voor dat geld prima werkende 250Gb harddisks !
Replica is natuurlijk altijd goedkoper. Het gaat hier om een originele en nieuwe 120GB schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
PWM ze passeren regelmatig voor 65€ , je prijs zit dus best goed (stond hier een voor 60€ op v&a)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

PWM schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:50:

idd ik zie nu net dat bart smit en eplaza onder hetzelfde bedrijf vallen. Nou maar hopen dat ik een jasper krijg, al maakt het geen fluit uit qua levensduur als ik de falcon krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:41:
[...]

Is waar !
Had een Falcon, Nu een Jasper en die is 0.0 stiller of maakt 0.0 meer herrie.
Kortom ik merk 0.0 verschil tussen die 2.

Viel me eigenlijk wel tegen (had Jasper stiller verwacht) :(
He wat vaag, ik dacht mindere stroomverbruik, minder warmte dus ook fans die minder hard hoeven te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Slashdotter schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:16:
[...]

He wat vaag, ik dacht mindere stroomverbruik, minder warmte dus ook fans die minder hard hoeven te draaien.
98% van het geluid van de 360 komt van de DVD drive. Ik installeer mijn games allemaal op mijn HD, en hoor mijn 360 nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:48:
PWM ze passeren regelmatig voor 65€ , je prijs zit dus best goed (stond hier een voor 60€ op v&a)
Voor dat geld. Heb ik de hardeschijven nieuw gezien. (weet alleen niet of dit officieel van microsoft is)

[ Voor 8% gewijzigd door pinokkia op 08-12-2009 20:47 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Blijkbaar waren wij niet de enigste met een nieuwe xbox voor 150!
http://www.budgetgaming.nl/news/1307.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 11:38
PWM schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:34:
[...]
98% van het geluid van de 360 komt van de DVD drive. Ik installeer mijn games allemaal op mijn HD, en hoor mijn 360 nauwelijks.
Nounou, dat is een aardige stelling... de DVD drive maakt inderdaad flinke herrie, ik doe dus ook alles van de HD, maar ik hoor mijn 360 overduidelijk (ervaring met 2 falcons). Tijdens het gamen harder dan dat ie 'idle' draait. Op zich stoor ik me er niet aan tijdens het gamen (met games vanaf de DVD was het eigenlijk best dramatisch) maar een film zou ik er niet graag op kijken. Ik hoor 'm op de achtergrond aardig blazen..

Hij maakt ook flink wat meer herrie dan mijn PC, die is dan wel redelijk stil uitgevoerd met een aantal grote langzame fans, maar toch. Ik vind de 360 helaas hoorbaar aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Xtuv schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:50:
[...]

Nounou, dat is een aardige stelling... de DVD drive maakt inderdaad flinke herrie, ik doe dus ook alles van de HD, maar ik hoor mijn 360 overduidelijk (ervaring met 2 falcons). Tijdens het gamen harder dan dat ie 'idle' draait. Op zich stoor ik me er niet aan tijdens het gamen (met games vanaf de DVD was het eigenlijk best dramatisch) maar een film zou ik er niet graag op kijken. Ik hoor 'm op de achtergrond aardig blazen..

Hij maakt ook flink wat meer herrie dan mijn PC, die is dan wel redelijk stil uitgevoerd met een aantal grote langzame fans, maar toch. Ik vind de 360 helaas hoorbaar aanwezig.
Jij speelt zonder geluid ?

Gamen doe ik ook altijd vanaf de HD, en dan vind ik het wel prima. Staat ook in een kastje, scheelt misschien iets of wat. DVD kijken doe ik nooit, zal wel wat herrie geven.

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 08-12-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 11:38
Ik heb ook buren, dus 's avonds gaat het geluid niet altijd op standje lekker hard.
Zoals gezegd, storend vind ik het niet meer tijdens het gamen (vanaf DVD wel), maar 'hem nauwelijks horen' vind ik gewoon een overdreven stelling en ben ik het niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtuv schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:50:
[...]

Helemaal waar !
De Jasper die ik heb heeft ook een kleinere voeding maar je merkt geen fluit van het mindere stroom verbruik.
De DVD is idd een ramp qua geluid maar ook vanaf HD hoor je hem, zeker als ik hem vergelijk met mijn PS3, die is pas stil.
Natuurlijk is het wel te doen qua geluid met spelen vanaf HD maar zeggen dat ie fluister stil is is gewoon NIET waar, je hoort hem. (Xbox naast TV niet afgeschermd)

Nee jammer, valt echt tegen maar is altijd beter als de eerste X360's

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:17

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Geen probleem met dvd's hier, de drive draait dan ook een stuk langzamer dan met games. En films kijk je toch ook met geluid?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:15
Ligt het nu aan mij of stond er eerst bij die E-plaza actie bij dat je er een extra controller bijkreeg? Heb hem besteld rond 6 uur. Maar las bij Budgetgaming dat er later bij was gezet dat die extra controller actie niet gold? Hoop t van wel iig. Heb mijn andere xbox misschien al verkocht aan mijn broertje met de 2 controllers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
En ach, zo duur zijn die x360 controllers niet.. Vor minder dan 30 euro heb je een draadloze.. Als je t vergelijkt met wat Sony vraagt voor hun DS3.. :x

Atm 2 controllers op de xbox360.
Maar slechts 1 DS3 op de PS3 omdat ze gewoon ontiegelijk duur zijn..

[ Voor 78% gewijzigd door GAIAjohan op 08-12-2009 22:38 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ja tuurlijk, dat is ook wel weer zo, maar toch jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

jeetje... ik hou heel de dag die %&()*( site in de gaten... doet vandaag mijn HTC hd2 zijn internet vaag en is mijn accu op... net misgelopen.. word er echt moe van zeg.. :(

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:34:
En ach, zo duur zijn die x360 controllers niet.. Vor minder dan 30 euro heb je een draadloze.. Als je t vergelijkt met wat Sony vraagt voor hun DS3.. :x

Atm 2 controllers op de xbox360.
Maar slechts 1 DS3 op de PS3 omdat ze gewoon ontiegelijk duur zijn..
Niet helemaal waar !
Goedkoopste Wireless controller is gewoon 35 euro en een PS3 controller 44.
9 euro verschil .... Vertel er dan ook meteen bij dat de PS3 controller standaard een accu heeft en je direct kan opladen met de universele mini USB kabel (kan dus op 1001 apparaten geladen worden) en voor de Xbox controller moet je nog ff een accu en kabel kopen.
Kabel is ALLEEn voor je xbox contr. te gebruiken en dus wederom een extra kl%$e kabel erbij.

Nee, het maakt niks uit, sterker nog de PS3 controller is iets in het voordeel.
Wel eerlijk vergelijken jongens :)

En ja, ik heb zowel een Xbox360 als een PS3 zoals iedere echte gamer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik zie de draadloze 360 controller anders wel erg vaak langskomen voor 20 euro hoor? Vooral bij Engelse webshops. Bovendien doet de 360 3x zo lang op een goede set AA's (60 vs 20 uur).

Moet wel zeggen dat ik nog nooit een PS3 controller in mijn handen heb gehad.....Nu ik het zeg valt het me eigenlijk op dat ik maar één iemand ken met een PS3, terwijl ik er 13 ken met een 360, verspreid over verschillende vriendengroepen. Toch is het geloof ik niet zo dat de 360 zo veel meer verkocht is dan de PS3, toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crackh34d schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:37:
Ik zie de draadloze 360 controller anders wel erg vaak langskomen voor 20 euro hoor? Vooral bij Engelse webshops. Bovendien doet de 360 3x zo lang op een goede set AA's (60 vs 20 uur).

Moet wel zeggen dat ik nog nooit een PS3 controller in mijn handen heb gehad.....Nu ik het zeg valt het me eigenlijk op dat ik maar één iemand ken met een PS3, terwijl ik er 13 ken met een 360, verspreid over verschillende vriendengroepen. Toch is het geloof ik niet zo dat de 360 zo veel meer verkocht is dan de PS3, toeval?
Aanbiedingen zijn leuk maar je moet je baseren op feiten en in de pricewatch haal jij ze niet ff voor 20 euro.
Uit buitenland klinkt leuk maar dat kan ook met PS3 controllers dus dan blijft dat verschil gelijk.
En ja er zullen zeker meer Xbox controllers verkocht worden maar het prijs verschil is minimaal, zeker aangezien de PS3 controller een ingebouwde accu heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 08-09 23:23
Je kan neem ik aan niet gewoon even een externe HD of mp3 speler aansluiten op je xbox om die data over te zetten? Alleen de safegames wil ik overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001

BM

Moderator Spielerij
Nee, savegames kunnen alleen op de officiële opslagmedia van Microsoft opgeslagen worden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
hmm mijn gold abbo liep gisteren af.

iemand nog goede shops waar ik weer 12 of 13 maanden kan goedkoop kan kopen?

ik zag hem hier voor 29,95 voor 12 maanden: http://www.instabuy.nl/

is dat de goedkoopste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:50:
[...]
Aanbiedingen zijn leuk maar je moet je baseren op feiten en in de pricewatch haal jij ze niet ff voor 20 euro.
Uit buitenland klinkt leuk maar dat kan ook met PS3 controllers dus dan blijft dat verschil gelijk.
En ja er zullen zeker meer Xbox controllers verkocht worden maar het prijs verschil is minimaal, zeker aangezien de PS3 controller een ingebouwde accu heeft.
Vreemd, ik ben nog nooit gedwongen om een accu te kopen bij mijn xbox 360 controller. Toen ik een losse kocht zaten er 2 aa batterijen bij waar ik gewoon mee kon gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:32:
Vertel er dan ook meteen bij dat de PS3 controller standaard een accu heeft en je direct kan opladen met de universele mini USB kabel (kan dus op 1001 apparaten geladen worden) en voor de Xbox controller moet je nog ff een accu en kabel kopen.

Nou poe hé, wat een voordeel. Iedere keer dat je accu leeg is moet je weer met een kabeltje gaan gamen. Doe mij dan maar een Xbox 360-contoller, daar vervang ik gewoon even de oplaadbare batterijen voor twee nieuwe, kan ik binnen een minuutje weer lekker verder draadloos gamen. Ik heb helemaal geen accu en kabel hoeven kopen, hooguit een paar oplaadbare batterijen.

[ Voor 24% gewijzigd door Bart ® op 09-12-2009 09:43 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:32:
[...]

Niet helemaal waar !
Goedkoopste Wireless controller is gewoon 35 euro en een PS3 controller 44.
9 euro verschil .... Vertel er dan ook meteen bij dat de PS3 controller standaard een accu heeft en je direct kan opladen met de universele mini USB kabel (kan dus op 1001 apparaten geladen worden) en voor de Xbox controller moet je nog ff een accu en kabel kopen.
Kabel is ALLEEn voor je xbox contr. te gebruiken en dus wederom een extra kl%$e kabel erbij.

En ja, ik heb zowel een Xbox360 als een PS3 zoals iedere echte gamer heeft.
Op dealextreme heb je voor 20 euro een genuine microsoft x360 controller. Zitten wel geen batterijen bij, maar voor 5 euro heb je een play n charge kit er bij. Ik zeg: doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Killed-1 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:25:
Ligt het nu aan mij of stond er eerst bij die E-plaza actie bij dat je er een extra controller bijkreeg? Heb hem besteld rond 6 uur. Maar las bij Budgetgaming dat er later bij was gezet dat die extra controller actie niet gold? Hoop t van wel iig. Heb mijn andere xbox misschien al verkocht aan mijn broertje met de 2 controllers :/
Dat stond er idd bij. Er stond bij op alle Xbox bundels een extra controller. Als ze dat er later bij hebben gezet, dan lijkt me dat voor ons niet te gelden. Bij mij stond die opmerking er in ieder geval niet bij! Maar goed, we zullen het zien morgen. De mijne staat op verzonden inmiddels en ik heb er een Track & Trace nummer bij die alleen nog niet actief is. Overigens hebben die knuppels hem wel naar mijn huisadres gestuurd, terwijl ik toch duidelijk heb aangegeven dat hij naar mijn werk moest worden verzonden! Nu maar hopen dat moeders thuis is morgen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we eerlijk blijven jongens, je moet er steeds 2x penlite in douwen als je wilt blijven gamen en die zijn niet gratis (ja, de eerste keer als je hem koopt). Of je nu oplaadbare hebt of niet ze kosten knaken net als de oplader ervoor.
Het gaat hier niet om "de mijnes is langer als de jouwe" maar gewone objectiviteit en dan maakt de prijs tussen die 2 controllers vrij weinig uit en is dus GEEN discussie punt mee.

Wat WEL een groot verschil en schadalig duur is is die Wifi ontvanger voor de 360 !
Laten ze die maar voor 2 tientjes aanbieden. Dat achterlijke ding kost bijna de helft van een X360 tegenwoordig, BELACHELIJK !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Alle accesoires van de 360 zijn achterlijk duur. 35 euro voor een controller vind ik ook veel, al moet ik daarvan zeggen dat het ook echt een gebruikers-product is en als je er gewoon normaal mee omgaat, doet zo'n ding het ook 2-3 jaar.

De harde schijf, wifi-ontvanger, headset, memorycards daarentegen, schandalige prijzen. 120 euro voor 120GB en 50 euro voor 256MB? Hoe is het?

Je kunt wel een goedkope (wifi)router kopen en die als bridge instellen, zodat je alsnog kunt wifi-en :D.

Dit is ook voor het grootste deel de winst van Microsoft denk ik, schijnt dat ze (een tijd) verlies hebben gemaakt op de 360, maar toch winst maakten door die accesoires.

Over de batterijen, ik heb een half jaar terug op ibood zo'n 3x12-pack aan batterijen gekocht (12 euro ofzo), ik ben nu halverwege het 2e pakje. Als dat zo doorgaat vind ik het echt niet erg om 1x in het jaar 12 euro aan batterijen uit te geven hoor :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Smoonshine schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:29:
[...]

Dat stond er idd bij. Er stond bij op alle Xbox bundels een extra controller. Als ze dat er later bij hebben gezet, dan lijkt me dat voor ons niet te gelden. Bij mij stond die opmerking er in ieder geval niet bij! Maar goed, we zullen het zien morgen. De mijne staat op verzonden inmiddels en ik heb er een Track & Trace nummer bij die alleen nog niet actief is. Overigens hebben die knuppels hem wel naar mijn huisadres gestuurd, terwijl ik toch duidelijk heb aangegeven dat hij naar mijn werk moest worden verzonden! Nu maar hopen dat moeders thuis is morgen.
:( Bij mij staat die nog op Uw bestelling is klaar voor verzending terwijl ik hem gewoon ergens vroeg in de middag heb besteld..

@ Gezeur over accessoires, bij de Xbox betaal je alleen voor wat je nodig hebt, geen wifi nodig, koop je dat ding niet. Geen play and charge kit nodig? Speel je toch lekker op batterijen..

[ Voor 10% gewijzigd door Bananenspin op 09-12-2009 10:50 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

En als je het dan nodig hebt, dan betaal je er ook VEEL (te veel) voor ;), dat is mijn punt.

40 euro had ik normaal gevonden voor die 120GB-schijf, 25 euro voor die wifi-ontvanger en een tientje voor een memory-card. Ze vragen gewoon (meer dan) het dubbele voor wat ik 'normaal' zou vinden. (niet eens wat ik goedkoop zou vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Bananenspin schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:49:
[...]

:( Bij mij staat die nog op Uw bestelling is klaar voor verzending terwijl ik hem gewoon ergens vroeg in de middag heb besteld..

@ Gezeur over accessoires, bij de Xbox betaal je alleen voor wat je nodig hebt, geen wifi nodig, koop je dat ding niet. Geen play and charge kit nodig? Speel je toch lekker op batterijen..
Ik heb het op de site nagekeken en alles wat na 10:00 besteld wordt, wordt de volgende dag verzonden. Dus die van jou zal vandaag ook nog wel op verzonden komen te staan.

En over accessoires. Ik wil heel graag naar wireless toe, maar ik ga dus echt geen 70 of 80 euro betalen voor een USB wireless contactpunt voor je 360. 30 of 40 euro komt eerder in de buurt. Dan heb je ook nog een beetje een normale prijs voor een accessoire waarmee je alleen verbinding met het draadloos netwerk kunt maken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Kijk eens of je een goedekope wifirouter kunt regelen (Linksys WRT54G bv), instellen als bridge en dan heb je hetzelfde resultaat. (wel effe friemelen maar toch leuk als je zo de kosten kunt besparen he :))

Ik heb zelf het geluk dat mijn router zowat langs mn xbox staat en heb verder ook helemaal niets aan wifi in huis :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:55:
En als je het dan nodig hebt, dan betaal je er ook VEEL (te veel) voor ;), dat is mijn punt.

40 euro had ik normaal gevonden voor die 120GB-schijf, 25 euro voor die wifi-ontvanger en een tientje voor een memory-card. Ze vragen gewoon (meer dan) het dubbele voor wat ik 'normaal' zou vinden. (niet eens wat ik goedkoop zou vinden)
Mee eens !
Bealchelijke prijzen en belachelijke oude techniek.
120Gb HD is de grootste die ze aanbieden in 2009 en bijna 2010 ....
Wifi B/G in 2009 en bijna 2010
En die debiele Memorycards spannen de kroon met 2 tientjes voor 64MB opslag.
Allemaal USB aanlsuitingen op die Xdoos maar je kan niks zinvols (savegames) ff met een stickje eraf halen/copieren ... Het zijn immers JOUW savegames en daar moet je duur voor betalen om die om te copieren.
Wederom op de PS3 kan je die gewoon met USB media (HD, stick, whatever) gewoon copieren.

Begrijp me niet verkeerd, ik prefereer de Xbox boven mijn PS3 maar vwb extra's en uitbreidingen is de PS3 een stuk fijner en uiteindelijk goedkoper.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:13:
Begrijp me niet verkeerd, ik prefereer de Xbox boven mijn PS3 maar vwb extra's en uitbreidingen is de PS3 een stuk fijner en uiteindelijk goedkoper.
Verkapt fanboy excuus? ;)

Maar ben het met je eens, het is bekend dat de console sgoedkoop verkocht worden en de accesoires duur (vooral de spellen dan) maar ms perst je echt een hoop geld uit.
Er is inmiddels een 250gb harde schijf uit, maar deze word (nog) niet los verkocht. Maar ik heb serieus overwogen om maar een nieuwere elite te halen om zo die hardschijf te krijgen, Maar gebrek aan geld en het niet nodig hebben van de ruimte heeft dat tegengehouden.

Verder kan je idd ms verdedigen door te zeggen dat als je het niet nodig hebt dat je het niet hoeft te kopen, accuset, wifi. En de vrijheid die je met de ps3 hebt qua harde schijf 'betaal' je door langere wachtijden met installaties e.d. omdat alles dan wel versleuteld moet worden.

Savegames niet kunnen kopieren kan irritant zijn, maar is ook weer bescherming tegen hacking/achievement cheaters etc.

my 2 cents........

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:26:
[...]

Verkapt fanboy excuus? ;)

Maar ben het met je eens, het is bekend dat de console sgoedkoop verkocht worden en de accesoires duur (vooral de spellen dan) maar ms perst je echt een hoop geld uit.
Er is inmiddels een 250gb harde schijf uit, maar deze word (nog) niet los verkocht. Maar ik heb serieus overwogen om maar een nieuwere elite te halen om zo die hardschijf te krijgen, Maar gebrek aan geld en het niet nodig hebben van de ruimte heeft dat tegengehouden.

Verder kan je idd ms verdedigen door te zeggen dat als je het niet nodig hebt dat je het niet hoeft te kopen, accuset, wifi. En de vrijheid die je met de ps3 hebt qua harde schijf 'betaal' je door langere wachtijden met installaties e.d. omdat alles dan wel versleuteld moet worden.

Savegames niet kunnen kopieren kan irritant zijn, maar is ook weer bescherming tegen hacking/achievement cheaters etc.

my 2 cents........
Installatie wachttijden zijn altijd lang, weleens COD MW2 installed op HD ? Boeit ook niet want het is eenmalig.
Achievements zijn niet te hacken, die staan ONLINE en die houd je dus sowieso.
Vwb het hacken is het een slecht excuus immers de X360 is al jaren gehacked en games te copieren en de PS3 nog steeds niet, en toch is dat platform een stuk meer open ...

Wat wel waardeloos is aan de PS3 is dat je niet alles op HD kan installen, sommige games wel, een hoop niet, sommige deels. Dus je blijft bij sommige grote games gewoon van die BR drive laden en dat kost gewoon extra tijd. Onbegrijpelijk |:(
En ik kan maar niet wennen aan dat Sony Dashboard ...

Heeft dus niks met Fanboy zijn te maken, ik heb al sinds 1991 consoles en toen waren de meesten hier niet eens geboren O-)

P.s. Op ,marktplaats verkopen ze 250Gb HD's die schijnen te werken maar ja ik weet hoe MS werkt met zijn Ban waves en heb weinig zin een risico te lopen voor zoiets en straks niet meer online te kunnen, immers dan is het hele console gebeuren een stuk minder leuk (geen online MP).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Net eplaza aan de telefoon gehad wat blijkt. De helft van wat er besteld is kunnen ze dus daadwerkelijk maar leveren. Natuurlijk zit ik weer niet bij deze helft. Ze kijken nu naar een alternatief wat ze kunnen leveren. Ze nemen contact met mij op telefonisch of via de mail met de vraag of ik dan akkoord ga met dit alternatief of niet. Nou hoeven ze niet komen aan te zetten met een slechter pakket want dan zeg ik gelijk nee..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Wat raar.. waarom veranderd de status dan in klaar voor verzending?

Ben benieuwd want ik had gisteren iets na de middag besteld dus was er vroeg bij. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

TweakJerommeke schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:09:
Wat raar.. waarom veranderd de status dan in klaar voor verzending?

Ben benieuwd want ik had gisteren iets na de middag besteld dus was er vroeg bij. |:(
Ik heb hem rond 15:00 besteld. Een vriend die één minuut eerder was heeft wel zijn track en trace gekregen, een andere maat die hem in de avond bij bartsmit rond 19:30 heeft besteld heeft ook een track en trace..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ok dat zegt eigenlijk al genoeg, ze hebben gewoon wat orders willekeurig uitgekozen. Dan kan ik ervan uitgaan dat ik ook bij de helft zit die geen X360 krijg... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ik kom ook net van de foon met e-plaza. Ook mijne staat bij de status: klaar voor verzending, en ze wisten me inderdaad te vertellen dat er door de vele bestellingen een voorraadverschil is ontstaan. Nu proberen ze de mensen die niet voor deze set in aanmerking komen (door de verkeerde voorraadsaantallen) te compenseren met een soortgelijk pakket, met alleen 2 andere spellen (ze hadden namelijk nog een lichting staan of iets in die trand)

Meteen gevraagd van die extra controller, maar dat is dus niet van toepassing op deze aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

Killed-1 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:29:
Ik kom ook net van de foon met e-plaza. Ook mijne staat bij de status: klaar voor verzending, en ze wisten me inderdaad te vertellen dat er door de vele bestellingen een voorraadverschil is ontstaan. Nu proberen ze de mensen die niet voor deze set in aanmerking komen (door de verkeerde voorraadsaantallen) te compenseren met een soortgelijk pakket, met alleen 2 andere spellen (ze hadden namelijk nog een lichting staan of iets in die trand)

Meteen gevraagd van die extra controller, maar dat is dus niet van toepassing op deze aanbieding!
Heb je het over de elite of de arcade?? Ik was al bang dat deze situatie zich ging voordoen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

vorige week heeft bartsmit.com bij dezelfde actie naar mijn weten alles geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Killed-1 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:29:
Met een beetje geluk ontvang je dan het huidige elite pakket (met Lego Batman en Pure). Dan heb je iig gegarandeerd een Falcon (maar geen HDMI kabel en digitale audio dongle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Schweino schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:44:
[...]

Met een beetje geluk ontvang je dan het huidige elite pakket (met Lego Batman en Pure). Dan heb je iig gegarandeerd een Falcon (maar geen HDMI kabel en digitale audio dongle).
een jasper bedoel je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:34:
Installatie wachttijden zijn altijd lang, weleens COD MW2 installed op HD ? Boeit ook niet want het is eenmalig.
Ook hier zijn we het eens.
Achievements zijn niet te hacken, die staan ONLINE en die houd je dus sowieso. *snip*
Wat ik bedoelde is het hacking of simpel weg kopiëren van savegames om zo je achievents te krijgen. Ff een save halen van inet van het laatste level, een eindbaas omleggen, swik gamer points binnen, dat principe. Dit is volgens mij de main reason van savegame copy protection. En als je een savegame hebt en kan uitlezen/bewerken zou je kogels kunnen verhogen, levens etc etc.
Wat wel waardeloos is aan de PS3 is dat je niet alles op HD kan installeren, *snip*
Tsja, bij Sony is er nooit beleid geweest over hd gebruik. Daarom de variatie. MS was er later mee, maar heeft wel elk spel installeerbaar gemaakt (met als voetnoot dat het bij sommige oudere spellen nadelen oplevert, halo3 had dit als bekendste titel dacht ik)
Heeft dus niks met Fanboy zijn te maken, ik heb al sinds 1991 consoles en toen waren de meesten hier niet eens geboren O-)
Haha, daarom zei ik dus al fanboy met een ;) smiley. Een echte fanboy reageert dan agressief. En daarnaast heb je nu ook negatieve kanten van de ps3 gepost waarmee je bewijst dat het je echt niets uitmaakt. Maar een bekende truc is eerst zeggen: 'ik heb ook console x hoor', en daarna alleen maar negatieve punten droppen.
Wat verder trouwens ook niet boeit hoor, mensen mogen van mij fanboys zijn, vind het altijd wel leuk als mensen een passie hebben, ook al is het zoiets 'silly' als een console. Dat was de 2e reden voor de smiley.

Ben trouwens vermoedelijk al ouder dan jij, ik had in de early 80ies al een 2600 8) .
/opa off

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:05:
[...]

Ook hier zijn we het eens.

[...]

Wat ik bedoelde is het hacking of simpel weg kopiëren van savegames om zo je achievents te krijgen. Ff een save halen van inet van het laatste level, een eindbaas omleggen, swik gamer points binnen, dat principe. Dit is volgens mij de main reason van savegame copy protection. En als je een savegame hebt en kan uitlezen/bewerken zou je kogels kunnen verhogen, levens etc etc.

[...]

Tsja, bij Sony is er nooit beleid geweest over hd gebruik. Daarom de variatie. MS was er later mee, maar heeft wel elk spel installeerbaar gemaakt (met als voetnoot dat het bij sommige oudere spellen nadelen oplevert, halo3 had dit als bekendste titel dacht ik)

[...]

Haha, daarom zei ik dus al fanboy met een ;) smiley. Een echte fanboy reageert dan agressief. En daarnaast heb je nu ook negatieve kanten van de ps3 gepost waarmee je bewijst dat het je echt niets uitmaakt. Maar een bekende truc is eerst zeggen: 'ik heb ook console x hoor', en daarna alleen maar negatieve punten droppen.
Wat verder trouwens ook niet boeit hoor, mensen mogen van mij fanboys zijn, vind het altijd wel leuk als mensen een passie hebben, ook al is het zoiets 'silly' als een console. Dat was de 2e reden voor de smiley.

Ben trouwens vermoedelijk al ouder dan jij, ik had in de early 80ies al een 2600 8) .
/opa off
Ik had zo'n ping pong ding van de Wastora .... Ben binnenkort 39 dus O-)
Een slimmer gamer heeft als het ff kan alle consoles op dat moment. Zeker geen early adaopter want dan zijn ze te duur.
Heb pas sinds 1 jaar een X360 en sinds 4 maanden een PS3, dus voor de prijs van 1 next gen console heb je er dan 2.
De Wii had ik al ruim 2 jaar maar game ik nog amper op.

Het is een feit dat je niet om de diverse consoles heen kan omdat als je de beste games wilt spelen je niet om diverse consoles heen kan.
Ik kijk zelfs bewust op welke platform ik bepaalde games ga spelen, bijv. de GTA4 versie van de X360 is beter als die op PS3, dus X360 kiezen.
Batman Arkham is beter op de PS3 (kan je zelfs als Joker spelen) en dus kies ik voor die versie.
De exclusive games spreken voor zich en als echte gamer kan je dan niet om die exclusive titles heen IMO.

Nu wel tegen iets raar aan gelopen op de X360
We speelden hier thuis altijd Bomerman Live, Arcade versie, netjes online gekocht.
Speelden we hier 'lokaal' met diverse accounts op (ik ben enige met Live Gold) en iedereen had zijn/haar eigen achievements.
Nu na een data transfer (120gb -- 250gb) heb ik de Full game in mijn account en de rest kan alleen Trial game spelen die ze dan moeten unlocken. Dat laatste gaat niet omdat ik de enige Live Gold member ben en ik de Full game al heb.

Hoe kan dit opeens ? Volgens mij konden we eerst allemaal de Full game spelen, logisch toch want ik had er netjes voor betaald :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nu na een data transfer (120gb -- 250gb) heb ik de Full game in mijn account en de rest kan alleen Trial game spelen die ze dan moeten unlocken. Dat laatste gaat niet omdat ik de enige Live Gold member ben en ik de Full game al heb.

Hoe kan dit opeens ? Volgens mij konden we eerst allemaal de Full game spelen, logisch toch want ik had er netjes voor betaald
Dit is vanwege de DRM op deze games. De data transfer zet de games wel over, maar niet de DRM licenties.
Ga naar je downloadhistory, kies voor "download again" en dan zal hij enkel de DRM licentie downloaden zodat iedereen terug kan spelen.
Standaard MS DRM restricties:
- Iedereen kan aangekochte content spelen op de hardware waarmee het spel aangekocht is.
- Enkel de online ingelogde eigenaar kan zijn content spelen op andere hardware.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

* Sagat geeft de opa kroon aan the-geek, ik ben 'pas' 33 :P
Knap dat je dan consoles ontlopen hebt tot 91. Ben wel nieuwsgierig wat het dan was (snes/megadrive gok ik?)

Ik heb trouwens eerst een 360 en later pas een wii gehaald, maar net als jij speel ik daar weinig op. Heeft meer te maken met mijn sf4 verslaving en lange dagen waardoor ik maar wenig tijd had, dan met de wii zelf. Ik hoop dat er verandering in gaat komen en dat ik dan eindelijk is serieus Zelda kan gaan spelen, en nsmb wii bevalt tot nu toe ook uitstekend.
Een ps3 zou ik ook graag willen, maar vanwege het tijdgebrek kon ik die aankoop nog niet rechtvaardigen, maar misschien volgend jaar ergens als ik mijn nieuwe tv heb. Mijn dvd speler is aftands, en blue ray is natuurlijk ook leuk voor mevrouw Sagat >:)

Mocht boeboe's tip trouwens niet werken dan is er ook nog de license transfer wizzard. Die is bedoeld om licenties te migreren na gebruik van de data transfer kit.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:26:
[...]

Dit is vanwege de DRM op deze games. De data transfer zet de games wel over, maar niet de DRM licenties.
Ga naar je downloadhistory, kies voor "download again" en dan zal hij enkel de DRM licentie downloaden zodat iedereen terug kan spelen.
Standaard MS DRM restricties:
- Iedereen kan aangekochte content spelen op de hardware waarmee het spel aangekocht is.
- Enkel de online ingelogde eigenaar kan zijn content spelen op andere hardware.
Dank u maar het mocht niet baten :(
Game deleted, Download again gedaan (gratis want reeds voor betaald)
Ik wel de full game in gamelist, de andere accounts een Game trial account.

Vervelend zoiets .... Koop je volledig legaal wat en dan heb je nu dit gezannik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
oops, ja, dat bedoelde ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:38:
* Sagat geeft de opa kroon aan the-geek, ik ben 'pas' 33 :P
Knap dat je dan consoles ontlopen hebt tot 91. Ben wel nieuwsgierig wat het dan was (snes/megadrive gok ik?)

Ik heb trouwens eerst een 360 en later pas een wii gehaald, maar net als jij speel ik daar weinig op. Heeft meer te maken met mijn sf4 verslaving en lange dagen waardoor ik maar wenig tijd had, dan met de wii zelf. Ik hoop dat er verandering in gaat komen en dat ik dan eindelijk is serieus Zelda kan gaan spelen, en nsmb wii bevalt tot nu toe ook uitstekend.
Een ps3 zou ik ook graag willen, maar vanwege het tijdgebrek kon ik die aankoop nog niet rechtvaardigen, maar misschien volgend jaar ergens als ik mijn nieuwe tv heb. Mijn dvd speler is aftands, en blue ray is natuurlijk ook leuk voor mevrouw Sagat >:)

Mocht boeboe's tip trouwens niet werken dan is er ook nog de license transfer wizzard. Die is bedoeld om licenties te migreren na gebruik van de data transfer kit.
Met gepaste Trots zet ik de kroon op _/-\o_

Eens ff kijken:

- 1980-1981 Wastora Ping pong ding
- 1984-1989 home computers (Tandy TRS-80, Atari 130 XE, Commodore Amiga)
- 1990 Sega Mega drive
- 1991 USA Snes
- 1994 SNK Neo Geo
- 1994 PS1
- 1996-1997 Sega Dreamcast, N64
- 2000-2003 PS2, Gamecube, Xbox
- 2007 Wii
- 2008 Xbox 360
- 2009 PS3, Xbox 360 MW2 250gb (oudere Elite verkocht, had HD ruimte nodig)

Pin me niet vast op de data, kan me een jaartje vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 23:22
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:48:
[...]

Eens ff kijken:

- 1980-1981 Wastora Ping pong ding
- 1984-1989 home computers (Tandy TRS-80, Atari 130 XE, Commodore Amiga)
- 1990 Sega Mega drive
- 1991 USA Snes
- 1994 SNK Neo Geo
- 1994 PS1
- 1996-1997 Sega Dreamcast, N64
- 2000-2003 PS2, Gamecube, Xbox
- 2007 Wii
- 2008 Xbox 360
- 2009 PS3, Xbox 360 MW2 250gb (oudere Elite verkocht, had HD ruimte nodig)

Pin me niet vast op de data, kan me een jaartje vergissen.
OffTopic:
Ik ben met ook met zo'n ping pong ding begonnen maar die kwam direkt van de importeur. Daarna snel door op de handheld 'Trojan Horse' van Gakken Wikipedia: Gakken.

OnTopic:

Die prijzen voor die HDD zijn inderdaad belachelijk hoog, dus ik ben maar een elite bij Saturn gaan halen. 188 Euro voor een 120 GB harddisk (en een extra Elite, Controller en headset) was geen slechte deal.

Xbox 360 opa van 40 en Xbox Live Gold sinds Midtown Madness 3 (2003)

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kdeboois schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:10:
[...]

OffTopic:
Ik ben met ook met zo'n ping pong ding begonnen maar die kwam direkt van de importeur. Daarna snel door op de handheld 'Trojan Horse' van Gakken Wikipedia: Gakken.

OnTopic:

Die prijzen voor die HDD zijn inderdaad belachelijk hoog, dus ik ben maar een elite bij Saturn gaan halen. 188 Euro voor een 120 GB harddisk (en een extra Elite, Controller en headset) was geen slechte deal.

Xbox 360 opa van 40 en Xbox Live Gold sinds Midtown Madness 3 (2003)
Ok, geef de Opa Kroon door aan Kdeboois 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 23:22
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:13:
[...]

Ok, geef de Opa Kroon door aan Kdeboois 8)
Geweldig :-) Zeg maar 'LoadedBaton' hoor !

Speel vaak MW2 dus als je zin hebt in een rustig potje Teamdeath match op Hardcore dan hoor ik het wel.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithiumion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 16:08
Hmm dankzij dit topic zag ik de (elite)actie van BS deze heb ik dus ook besteld. Op de home pagina stond Elite+2controllers+2spellen, bij de beschrijving stond dit ook allemaal. Waarom denkt men nu dan dat je er geen 2e controller bij zou krijgen?

voor de zekerheid had ik ook screenshots ervan genomen, als het iets zou uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Dat had ik ook gedaan toen ik vrijdag bestelde bij de BartSmit, maar bij mij zat de 2e controller er gewoon bij hoor :). De doos was ook in nieuwstaat etc. Geluk mee gehad hoor ik wel :P. Had graag een Jasper gehad, maar voor 150 euro ga ik niet klagen.

Dat doosje van die controller is wel een BITCH, mijn hand bloedde hevig na een flink gevecht met dat verpakkingsmateriaal wat zich plastic noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Laatst online: 01-08 08:42
Lithiumion schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:26:
Hmm dankzij dit topic zag ik de (elite)actie van BS deze heb ik dus ook besteld. Op de home pagina stond Elite+2controllers+2spellen, bij de beschrijving stond dit ook allemaal. Waarom denkt men nu dan dat je er geen 2e controller bij zou krijgen?

voor de zekerheid had ik ook screenshots ervan genomen, als het iets zou uitmaken.
Dat heb ik gisteren middag toevallig wel gedaan, ik bestelde hem voor mijn zwager en maakte even een screenshot van het bestelde, er staat bij mij bij dat er een extra controller bij zit;

Home > zoekresultaten '22884589' > 360 Elite + Kung Fu Panda + Lego Indiana Jones

360 Elite + Kung Fu Panda + Lego Indiana Jones
Terug naar de vorige pagina
Adviesprijs : € 419,00

Webshopprijs : € 150,00

Uw voordeel : € 269,00

Bestelnummer : 22884589

Beoordeling van klanten:

385 Stemmen
Beoordeel dit product aan de hand van de hoeveelheid sterren.

Spectaculaire prijsdoorbraak!
De Xbox 360 Elite + Kung Fu Panda + Lego Indiana Jones en tijdelijk met een extra controller! OP=OP! (De doos kan licht beschadigd zijn, max 1 per klant)

Xbox 360 Elite heeft een harddisk van 120GB hard drive, een HDMI aansluiting, een HD kabel, de console in zwart uitgevoerd, draadloze controller en een Xbox Live® headset.

De Xbox Elite heeft voldoende ruimte voor een collectie Xbox 360 Live spellen, duizenden muziekstukken, HDTV shows en films van Xbox Live Marketplace. De nieuwe 120GB harddisk zal ook als aparte optie worden verkocht om de bezitter van het "oude" model Xbox de kans te geven hun systeem op te waarderen.

Extra Xbox 360 Elite opties, zoals de zwarte Xbox 360 draadloze Controller, de Xbox 360 Play & Charge Kit, en de Xbox 360 Elite oplaadbare batterij, zijn apart verkrijgbaar. De XBOX Elite is eenvoudig herkenbaar aan de zwarte uitvoering met metaalkleurige details.

De XBOX 360 Elite console is uitgevoerd in zwart met metaal accenten en heeft drie krachtige core processoren om de hoogste kwaliteit HDTV te produceren (tot 1080p), 16:9 beeldverhouding, anti-alias voor vloeiende afbeeldingen, surround geluid, HDMI aansluiting en DVD weergave met zogenaamde HD upscaling.
De XBOX 360 Elite 120GB verwisselbare harddisk biedt ruimte om je spellen en TV shows, films, muziek, foto's en dergelijke op te slaan.
De Xbox 360 Elite draadloze Controller (zwart) heeft een bereik van ongeveer 10 meter en een batterijduur van 30 uur met twee AA batterijen. Hij wordt ook als aparte optie aangeboden voor $49.99. De Xbox 360 headset is nu uitgevoerd in het zwart.
Met de nieuwe Xbox 360 Elite HDMI aansluiting kan nu tot 1080p resolutie beeld en meerkanaals geluid via één kabel worden getransporteerd.

Kung Fu Panda
Kung Fu Panda de game is gebaseerd op de nieuwste animatiefilm van Dreamworks, de makers van Shrek en Madagascar met stemmen van Jack Black, Angelina Jolie, Lucy Liu, Dustin Hoffman en Jackie Chan! Kruip in de huid van Po, een panda die uitverkoren is om Drakenkrijger te worden. Doorkruis 13 levels vol actie en heldhaftige avonturen en ontwikkel je eigen Kung Fu stijl om uiteindelijk het boosaardige luipaard Tai Lung te verslaan en de vallei te redden!

Lego Indiana Jones
Bouw, vecht en strijd jezelf door alle problemen. Speel alle drie de klassieke Indiana Jones films en geniet van de grappige momenten in deze LEGO wereld.Speel alle drie de klassieke Indiana Jones films en beleef jouw favoriete Indy avonturen in de humoristische wereld van Lego.

Afmetingen verpakking (lxbxh):31cm x 19cm x 29cm
Gewicht:6868 gram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapyroo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-10-2024
Hmm ik heb gister ook de 150 euro elite besteld, maar er staat bij mij bij de status:

Uw bestelling is niet verwerkt, probeer het opnieuw

Maar het geld is wel van mijn rekening en ik heb bij bestelling een bevestigingsmailtje gekregen. Hebben meer mensen die status?

[ Voor 3% gewijzigd door dapyroo op 09-12-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithiumion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 16:08
Hmm alleen gister om 17.05 een orderbevestiging gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Ik vraag me af wat de bouwdatum is van die machines! Ik heb vorige week een xbox elite gekocht bij Chear en de volle mep betaald, 234 Euro. Het voordeel was wel dat ik um de volgende dag gratis thuis bezorgd kreeg en de bouwdatum 16 oktober (!) van dit jaar is. Dus een lekker recente versie met de Jasper chipset en dubbele ram :)

Overigens vind ik de xbox echt super goedkoop, zeker ivm de PSPGo en PS3.

[ Voor 11% gewijzigd door outlandos op 09-12-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Outlandos schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:54:
Ik vraag me af wat de bouwdatum is van die machines! Ik heb vorige week een xbox elite gekocht bij Chear en de volle mep betaald, 234 Euro. Het voordeel was wel dat ik um de volgende dag gratis thuis bezorgd kreeg en de bouwdatum 16 oktober (!) van dit jaar is. Dus een lekker recente versie met de Jasper chipset en dubbele ram :)

De xbox arcade's van 149 euro bij de MediaMarkt zijn van week 39 (Eindhoven). Eind september dus.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

[Totaal off topic]
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:48:
Haha, heb je lang plezier van gehad :P
Eens ff kijken:
*lijst van consoles*
- 2600
- nes
- c64
- amiga
- snes
- saturn
- n64
- dreamcast
- cube
- ps2
- xbox 1
- xbox360
- wii

Tussen door ook een gameboy, gameboy color, en ds aangeschaft/gekregen maar ik weet niet precies waar die in de 'timeline' vallen. Het enige wat ik ooit verkocht heb is de n64 versie van wave race om korting te krijgen op de cube versie, maar ik vond de n64 versie eigenlijk stiekum veel leuker. Sindsdien verkoop ik helemaal niks meer, en heb ik dus een aardige retro collectie :)

disclaimer c64/amiga zijn eigenlijk geen consoles maar waren bij mij altijd zo goed als dedicated gaming machines dus neem ik die wel mee in het lijssie itt de pc.

[/Totaal off topic]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
Oke, dan nu de enige echte opa tot dit moment ;

48 jaar en begonnen met

Voor 1981 Pong
1981 - Apple ding, bij god geen idee meer welke
daarna Vic20, C64, C128, Amiga 500, Amiga 1000 , Amiga 4000, Gameboy (dat dikke vette ding, GBA, NDS, Ook nog ergens een Z80. Verder PS1, Xbox, Xbox360, Wii en ook nog een PC (half natuurlijk, maar ja, Amiga deed stom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat minder opa (34):

* paar LCD handheld spelletjes ;)
* C64
* Amiga 2000
* Vele PC's vanaf 80286 16Mhz
* playstation 2
* gameboy color
* xbox
* xbox 360

Tussendoor ook nog wat vintage meuk gehad, waaronder zo'n pong-console met wel 10 verschillende games (nou ja, verschillend..), een Atari 800XL, een ZX81 (1KB werkgeheugen is genoeg voor iedereen), en nog wat rariteiten. Enige wat ik daar uiteindelijk van heb overgehouden is een Commodore SX64, de eerste 'laptop' met kleurenscherm :D

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb hier alle consoles zelfs nog staan die ik ooit gehad heb, van de MSX tot PS3 en alles wat ertussen zit, ook kwa handhelds :)

27 btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:54:

De PSPGo is idd belachelijk geprijst en in mijn ogen kansloos op de markt ...
De PS3 is prima geprijst hoor, zeker met de bundels enne heeft wel even BlueRay, en geloof me Films kijken met BR maakt een GROOT verschil.
De enige console die nu te duur is is eigenlijk nog steeds de Wii en natuurlijk de handhelds (ook de DS is gewoon duur eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Hey Opa's, hier een mede opa. Leuk al die verhalen maar daar hebben we Goeie oude (retro) consoles deel 9 voor :)

[ Voor 3% gewijzigd door Schweino op 09-12-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:07:
[...]

De PSPGo is idd belachelijk geprijst en in mijn ogen kansloos op de markt ...
De PS3 is prima geprijst hoor, zeker met de bundels enne heeft wel even BlueRay, en geloof me Films kijken met BR maakt een GROOT verschil.
De enige console die nu te duur is is eigenlijk nog steeds de Wii en natuurlijk de handhelds (ook de DS is gewoon duur eigenlijk).
Ja mee eens, de 360 is gewoon extreem goedkoop en daarom lijkt de PS3 duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Eplaza:
Wegens een storing op onze website is er een voorraadverschil ontstaan waardoor wij de door u bestelde Xbox 360 Elite + 360 Kung Fu Panda en 360 Lego Indiana Jones set voor €150 niet kunnen leveren.

Als alternatief gaan wij u een Xbox 360 Elite + 360 Pure en 360 Lego Batman set leveren. Het gaat om dezelfde Xbox 360 Elite maar met 2 andere games.
Nou had ik hem eigenlijk besteld met in gedachte de tweede controller en alles wat erbij zit.. nou kwam al ergens voorbij dat de tweede controller er al niet meer bij zit.. ik kan hem nog annuleren als ik wil.. wat zal ik doen?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:12:
[...]

Ja mee eens, de 360 is gewoon extreem goedkoop en daarom lijkt de PS3 duur :P
Wel smerig van MS is dat de HDMI kabel nu ontbreekt, dus het direct aansluiten en gamen is bedriegend want op een fatsoenlijk scherm kan je nog nauwelijks Scart aansluiten en via composiet wil je niet spelen op je HD scherm.
Mara goed, die heeft/had de PS3 er ook niet bij dus even rekening mee houden en kost je dus al snel een tientje extra !

Vwb de prijzen is de PS3 voor sommige wel extra gunstig vanwege ingebouwde Wifi en utp LAn !
Doe bij je Xbox ff een wifi dongle en de prijs is opeens een heel ander verhaal en kom je echt niet meer onder de 249 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:11:
Hey Opa's, hier een mede opa. Leuk al die verhalen maar daar hebben we Goeie oude (retro) consoles deel 9 voor :)
Sorry ............ Mea Culpa }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:26:
[...]

Wel smerig van MS is dat de HDMI kabel nu ontbreekt, dus het direct aansluiten en gamen is bedriegend want op een fatsoenlijk scherm kan je nog nauwelijks Scart aansluiten en via composiet wil je niet spelen op je HD scherm.
Mara goed, die heeft/had de PS3 er ook niet bij dus even rekening mee houden en kost je dus al snel een tientje extra !
Je krijgt een componentkabel bij je xbox die qua kwaliteit zowat identiek is aan hdmi en op meer televisies ondersteund wordt. Je blijft maar zoeken naar problemen die er niet zijn he 8)7

En wat die ps3 betreft: We weten het ondertussen wel al hoor :z
Klopt, maar we wilden ook een keer posen. En we hebben tenslotte nu allemaal een 360. Dus mocht het wel even. Toch?
....nee

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 09-12-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Buiten dat kost een HDMI-kabel een paar euro.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
Schweino schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:11:
Klopt, maar we wilden ook een keer posen. En we hebben tenslotte nu allemaal een 360. Dus mocht het wel even. Toch?
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.