Je had ongeveer een uur om te reageren, dus je had er wel heel snel bij moeten zijn.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:12:
Wow, ik lees even te laat over die actie van BS (teveel spellen liggen hier te wachten) Gefeliciteerd allemaal met die superdeal! Ik heb zelf al wel een Elite, maar ik had zeker wat mensen blij kunnen maken met een Xbox voor 150 euro. Goed, misschien een andere keer weer
Ik heb een component kabel om mijn xbox aan te sluiten. Alleen snap ik een stekker niet.
- Aansluitingen HD (blauw/groen/rood)
- Aansluiting voor geluid (rood/wit)
Maar waar is de gele voor? Die zit aan de zelfde gedeelte als geluid.
- Aansluitingen HD (blauw/groen/rood)
- Aansluiting voor geluid (rood/wit)
Maar waar is de gele voor? Die zit aan de zelfde gedeelte als geluid.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Aaah ok, die hoef ik dus niet aan te sluiten...Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:12:
Geel is video.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Weet niet precies, maar als ik op Ebay kijk geven de verkopers aan dat UK kaarten/codes alleen in Europa werken.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:11:
Weet iemand of ik buitenlandse MS Points kan gebruiken op mijn Nederlandse 360? Ik zit op het moment in Nieuw-Zeeland en heb mijn 360 meegenomen uit Nederland.
golfgti5 schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:51:
Bij Media M deze week een xbox360 arcade plus 3 games (Batman,Pure en Banjo) voor 149 euro en de PS3 Slimline 250Gb plus Wipeout HD en 2 controllers voor 315 euro......lastige keus

Deze? Kan die nergens online vinden, alleen op tv gezien. Heeft die ook de modernste chipset zonder de rrod problemen? Ik heb nog een 1st gen xbox zonder hdmi, dan is dit een leuke vervanger voor die prijs!
[ Voor 15% gewijzigd door brama op 06-12-2009 18:57 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Deze heb ik dernet ook op tv gezien, is landelijke aanbiedingbrama schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:54:
[...]
[afbeelding]
Deze? Kan die nergens online vinden, alleen op tv gezien.
In het Westland.........beetje uit de buurt, kan deze ook online besteld worden?PWM schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:07:
[...]
Ik weet niet waar je woont, maar de Saturn in Hoofddorp:
Yep, kan iemand mij vertellen wat er bedoeld word met die chipset?brama schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:54:
[...]
Deze? Kan die nergens online vinden, alleen op tv gezien. Heeft die ook de modernste chipset zonder de rrod problemen? Ik heb nog een 1st gen xbox zonder hdmi, dan is dit een leuke vervanger voor die prijs!
Dat klopt niet, want vanaf vrijdag 4 december 08.30 uur in de ochtend stond het al op de bart smit site (intotaal 200 stuks) en niemand wist dit hier,Slashdotter schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:08:
[...]
Je had ongeveer een uur om te reageren, dus je had er wel heel snel bij moeten zijn.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Die Saturn aanbieding (188 euro voor de Elite) kost bij BCC 249.95 euro..........er is toch een regel bij BCC dat elders goedkoper je bij hun ook die prijs betaald plus 25% korting???
http://www.bcc.nl/info/everyday-low-pricing
Het proberen waard??
Het proberen waard??
golfgti5 schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:11:
Die Saturn aanbieding (188 euro voor de Elite) kost bij BCC 249.95 euro..........er is toch een regel bij BCC dat elders goedkoper je bij hun ook die prijs betaald plus 25% korting???
Het proberen waard??
Die is in ieder geval lekker vaagDe concurrent waar het prijsverschil is geconstateerd dient binnen het BCC verzorgingsgebied te vallen
Eerst eens vragen wat een verzorgingsgebied inhoudt dan maar
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als ik de regels waarnaar je linkt goed heb begrepen geldt het volgende. De 25% extra korting over het prijsverschil krijg je -onder voorwaarden- als je het artikel al bij BCC gekocht hebt en het dan later ergens anders goedkoper ziet. Als je BCC al voor aankoop het prijsverschil voorlegt, dan verlagen zij hun prijs. Tot welk niveau zeggen ze helaas niet. Ze garanderen zelfs niet dat zij onder de prijs duiken, laat staan met 25% van het aanvankelijke verschil.golfgti5 schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:11:
Het proberen waard??
Waarom zou je moeite doen bij BCC om de elite voor 188 euro te mogen kopen, als je hem daarvoor bij Saturn gewoon kunt halen, denk ik dan. Als je de extra korting wilt hebben, dan vrees ik dat je de elite eerst bij BCC moet kopen voor de normale prijs, en later geld terug moet claimen, met het risico dat de actie om wat voor reden dan ook in jouw geval niet van toepassing is.
Dit geld niet bij tijdelijke aanbiedingengolfgti5 schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:11:
Het proberen waard??
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Vraag me af of mensen deze post gaan zien tussen al het aanbiedings geweld maar goed, here goes:
Ik weet dat sommigen hier spellen eerst willen uitspelen of iig 50% achievements halen voor ze aan de volgende beginnen. Ik doe dit zelf eigenlijk niet en spel een hoop spellen door elkaar, waarbij ik wel moet zeggen dat mijn meeste tijd toch nog steeds gaat naar sf4, en dit zal wsl pas stoppen als super sf4 uit is.
Ik sta zelf op het punt om hd trials voor mij voor uitgespeeld te verklaren. Waarom? Ik heb 10 van de 12 achievements en de 2 overgebleven zijn ontzettend moeilijk. Tijden verbeteren vind ik leuk maar niet zo leuk dat ik er nog heel veel tijd en moeite in wil steken. Tournaments idem dito. Eigenlijk ben ik er dus klaar mee. En genoeg ander spul om te spelen.
Dan de andere kant, een van die 2 achievements is misschien toch nog wel te halen, en dat jeukt toch wel een beetje, ik weet zeker dat als ik het spel wegleg en er later is mee verder ga dat ik zo veel skill verlies heb dat het dan toch nooit meer gaat lukken..........aargh decisions decisions.
Ik weet dat sommigen hier spellen eerst willen uitspelen of iig 50% achievements halen voor ze aan de volgende beginnen. Ik doe dit zelf eigenlijk niet en spel een hoop spellen door elkaar, waarbij ik wel moet zeggen dat mijn meeste tijd toch nog steeds gaat naar sf4, en dit zal wsl pas stoppen als super sf4 uit is.
Ik sta zelf op het punt om hd trials voor mij voor uitgespeeld te verklaren. Waarom? Ik heb 10 van de 12 achievements en de 2 overgebleven zijn ontzettend moeilijk. Tijden verbeteren vind ik leuk maar niet zo leuk dat ik er nog heel veel tijd en moeite in wil steken. Tournaments idem dito. Eigenlijk ben ik er dus klaar mee. En genoeg ander spul om te spelen.
Dan de andere kant, een van die 2 achievements is misschien toch nog wel te halen, en dat jeukt toch wel een beetje, ik weet zeker dat als ik het spel wegleg en er later is mee verder ga dat ik zo veel skill verlies heb dat het dan toch nooit meer gaat lukken..........aargh decisions decisions.
10 second ninja DONE
Ik overweeg ook een Xbox te kopen maar heb nog een paar vraagjes.
1. Zit er nu wel of niet een hdmi kabel bij? Bij de meeste sites staat alleen een composiet kabel (scart) vermeld, op sommige fora wordt een meegeleverde hdmi kabel wel genoemd.
2. Heb ik een hdmi kabel nodig (wil 'm aansluiten op een full hd tv) of is een component kabel beter, of volstaat de meegeleverde scart?
3. Moet het apparaat persé verbinding hebben met internet (bv als spellen willen controleren op authenticiteit)?
Voor de rest heb ik me wel aardig ingelezen :-)
1. Zit er nu wel of niet een hdmi kabel bij? Bij de meeste sites staat alleen een composiet kabel (scart) vermeld, op sommige fora wordt een meegeleverde hdmi kabel wel genoemd.
2. Heb ik een hdmi kabel nodig (wil 'm aansluiten op een full hd tv) of is een component kabel beter, of volstaat de meegeleverde scart?
3. Moet het apparaat persé verbinding hebben met internet (bv als spellen willen controleren op authenticiteit)?
Dat is half de lol van achievements, de kosten-baten analyse vooraf. Erg herkenbaar. Ik speel zelf meestal 2 of 3 spellen door elkaar, maar nooit twee van hetzelfde genre of twee story-based games. Gelukkig bevind ik me in de gelukkige situatie dat ik vrijwel elk genre leuk vind, dus er is genoeg te combineren.Sagat schreef op maandag 07 december 2009 @ 00:01:
Vraag me af of mensen deze post gaan zien tussen al het aanbiedings geweld maar goed, here goes:
Nu ben ik eigenlijk alleen maar met Assassins Creed 2 bezig. 100% zeker dat ik daar 1000 AP voor ga scoren, zo'n geweldig spel! Eigenlijk veel te makkelijk, maar ik kan me oneindig vermaken in de speelwereld.
Tip altijd de startpost van een topic ook meenemen bij het inlezen. Maar het is maandagochtend en elke minuut later bij 'the man' arriveren is er een dus ik zal je matsenhuiz schreef op maandag 07 december 2009 @ 05:47:
1. Nee, zit er niet meer bij. Vroeger wel. Maar is wegbezuinigd. Koop een hdmi kabel bij action voor weinig en dan kan je ook prima spelen
2. Afhankelijk van tv. Sommigen tv's laten geen 1080p over component toe. En bij sommigen is het beeld beter via hdmi. Nog iets meer inlezen dus
3. Nee. Je kan prima offline met je xbox spelen en zo nu en dan via een usb stick updates binnen halen. Mocht je de mogelijkheid hebben dan zou ik hem wel aansluiten. Multiplayer, maar ook scores vergelijken, achievements, demo's. Dat is ook een groot gedeelte van de next gen feel voor mij. (tov van oudere consoles, op de pc was natuulijk dit mogelijk).
10 second ninja DONE
Sagat was me net voorhuiz schreef op maandag 07 december 2009 @ 05:47:
1. In sommige oude dozen zitten nog wel HDMI kabels bijgeleverd. In de meeste gevallen is dit niet zo en zou je deze los moeten kopen. Demon wordt meestal wel verkocht bij games zaken en is niet zo duur.
2. Je hebt hem niet nodig maar wil je het optimale er uithalen dan is dat natuurlijk wel nodig. Component kan ook FullHD aan maar sommige mensen zeggen dat er verschil tussen hdmi en component te zien is(ik zie het verschil niet dus component ofwel hdmi is bij mij hetzelfde maar omdat hdmi maar 1 kabel is is dit voro mij makkelijker)
3. De xbox hoeft niet perse een internet verbinding te hebben. Dit is meer om Xbox Live te ondersteunen of om updates voor je games te downloaden of Downloadable Content voor de games.
Succes en veel plezier!
[ Voor 3% gewijzigd door Danno88 op 07-12-2009 08:05 ]
'k Had 'm gelezen maar daar stonden deze antwoorden niet in ;-) Daar wordt zelfs gezegd dat er een hdmi kabel bijzit maar op andere plekken las ik dat die er niet bij zit.Sagat schreef op maandag 07 december 2009 @ 08:00:
[...]
Tip altijd de startpost van een topic ook meenemen bij het inlezen. Maar het is maandagochtend en elke minuut later bij 'the man' arriveren is er een dus ik zal je matsen![]()
...
Maar in ieder geval super voor de snelle antwoorden :-) Vanmiddag bestellen dus, met hdmi kabel
Als je niet zoveel haast hebt met je hdmi kabel, de Aldi heeft aanstaande zaterdag 2 meter voor €8,99 in het assortiment
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Toevallig laatste categorie alle levels halen en laatste championship doorlopen zonder fouten? Dat zijn de twee achievements die ik nog moet. Die van dat championship ga ik niet eens proberen, ik weet nu al dat me dat waarschijnlijk nooit gaat lukken. Die andere wil ik ooit nog wel gaan proberen, maar ik moet er nog 1 van de laatste categorie en die is gewoon niet leuk meer. Heb er een keer een hele avond (uurtje of 5) op 1 level gezeten, maar als je 250 keer op precies hetzelfde obstakel vastloopt en er ook met hulp van filmpjes op youtube niet uitkomt dan is voor mij de lol eraf.Sagat schreef op maandag 07 december 2009 @ 00:01:
Ik moet zeggen dat ik toch de meeste spellen gewoon 1 keer doorloop voor het verhaal en bijna nooit doorspeel voor extra achievements. Dat jagen op achievements verpest voor mij juist een beetje het spel, omdat je dan alleen nog speelt voor 10 punten ipv het verhaal. Daarom probeer ik altijd wel van te voren uit te zoeken wat er gehaald kan worden en probeer ik zoveel mogelijk tijdens het verhaal mee te pakken. Gemiddeld haal ik op deze manier tussen de 600 en 800 punten met het spel doorspelen. Die laatste paar vind ik dan meestal niet de moeite. Het enige spel waar ik dat wel bij heb gedaan is Oblivion, daar moest ik alleen nog alle achievements voor het Mage-guild halen (ik gebruikte toch nooit magie), en daarvoor heb ik nog wel even een weekendje doorgespeeld.
@huiz (heh nu ik het typ......inspired by Hansje Teeuwen?
)
Hmmz deze vragen komen redelijk vaak voorbij dus ik verwachte dat de antwoorden er wel instonden, maar het valt tegen moet ik toegeven. Kweet niet wie het volgende topic opent maar dat is een verbeter puntje
(trouwens wel
van me om je te adviseren de op te lezen als ik het zelf recentelijk niet gedaan heb
)
Veel plezier met je zeer nabije aankoop iig.
Hmmz deze vragen komen redelijk vaak voorbij dus ik verwachte dat de antwoorden er wel instonden, maar het valt tegen moet ik toegeven. Kweet niet wie het volgende topic opent maar dat is een verbeter puntje
(trouwens wel

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 07-12-2009 09:33 ]
10 second ninja DONE
Klopt helemaal. Dat zonder fouten gebeuren is echt vrijwel onmogelijk. Dan moet je volgens mij gaan werken met een soort van aantekeningen systeem waarbij je gedetailleerd noteerd hoe je een bepaald obstakel kunt halen. En dan is het niet mogelijk om in de vibe te blijven als je de hele tijd je aantekeningen bekijkt, dus dan heb je eigenlijk ook nog een 'wingman' nodig om je er rally stijl doorheen te praten.EcoR schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:30:
Toevallig laatste categorie alle levels halen en laatste championship doorlopen zonder fouten? Dat zijn de twee achievements die ik nog moet. Die van dat championship ga ik niet eens proberen, ik weet nu al dat me dat waarschijnlijk nooit gaat lukken. Die andere wil ik ooit nog wel gaan proberen, maar ik moet er nog 1 van de laatste categorie en die is gewoon niet leuk meer.
Maar als ik kijk hoeveel moeite het me al koste om onder de 4 fouten te blijven bij het laatste kampioenschap die ik moest halen.....(voor de liefhebbers, het kampioenschap tournament met oa stockmarket, en going underground niet eens een hele moeilijke dus)
En die extreme tracks....tsja ze doen hun naam eer aan. Ik vind het ook niet erg dat het spel moeilijk wordt, maar moeite vs reward betekent voor mij stoppen. Al hoewel als ik op het punt was dat ik er nog maar 1 moest ik misschien wel door zou gaan. Heb er nu 2 van de 4 op brons geloof ik.
10 second ninja DONE
Hangt af van het type spel I guess. Er zijn games waar ik ook absoluut geen extra moeite voor ga doen, maar voor sommige games maak ik er graag voor een paar weken een obsessie van om zoveel mogelijk punten te scoren (en dan nog lukt het lang niet altijd om alles te halen, XBLA valt nog mee, maar ik heb maar 1 retailgame op 100% staan). Wat trials betreft: Als je denkt 12/12 achievements te kunnen halen, hoed afIk moet zeggen dat ik toch de meeste spellen gewoon 1 keer doorloop voor het verhaal en bijna nooit doorspeel voor extra achievements. Dat jagen op achievements verpest voor mij juist een beetje het spel, omdat je dan alleen nog speelt voor 10 punten ipv het verhaal.
Heb me vorige week Peggle gekocht aangezien het deal of the week was, maar ik bak er echt niets van. Dat spel vertrouwt veel te veel op de geluksfactor, hoe kan je daar nu degelijke scores op halen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik mag graag spelen om de achievements eigenlijk. Veel achievements krijg je toch wel gaandeweg het spel en anders doe ik van tevoren even een onderzoek hoe het zit met eventuele verzamelitems. Omdat ik mijn Xbox heb aangesloten op mijn pc monitor zit ik op het tweede scherm eigenlijk altijd met de www.xboxachievements.org pagina van het spel.
Behalve dan mp achievements, die vind ik eigenlijk niet de moeite waard. En spellen van drie jaar oud speelt toch niemand meer online. Tenzij het nog mogelijk is maar het enige spel wat ik online speel is MW2. De Halo en Gears reeks begin ik gewoon niet aan, daar zitten nu alleen nog maar experts
Co-op achievements doe ik dan soms nog wel, dat is dan wel leuk.
Zo hoef ik nu nog maar twee vlaggen in Jerusalem te vinden voor 1000gs in AC1 maar ik kan ze maar niet vinden, ook niet met de aanvinkmaps
Behalve dan mp achievements, die vind ik eigenlijk niet de moeite waard. En spellen van drie jaar oud speelt toch niemand meer online. Tenzij het nog mogelijk is maar het enige spel wat ik online speel is MW2. De Halo en Gears reeks begin ik gewoon niet aan, daar zitten nu alleen nog maar experts
Co-op achievements doe ik dan soms nog wel, dat is dan wel leuk.
Zo hoef ik nu nog maar twee vlaggen in Jerusalem te vinden voor 1000gs in AC1 maar ik kan ze maar niet vinden, ook niet met de aanvinkmaps
[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 07-12-2009 09:51 ]
Ik heb er 3 op brons, maar die laatste wil maar niet lukken. Misschien dat ik in de kerstvakantie nog 1 poging waag, maar inderdaad: het voelt eigenlijk gewoon als uitgespeeld
. Ik ga gewoon verder met Forza 3 of Dragon Age.
Peggle is de kunst om het score-systeem in je voordeel te laten werken in combinatie met het 'lezen' van het level, het gebruik van je character skills. Het lijkt allemaal random, maar je kan als je goed genoeg bent de geluk-factor zodanig beperken dat je er bijna niet meer afhankelijk van bent. Alles is van belang. De positie van je de roze peggle, je free-ball bakje, en het moment dat je je groene Peggles raakt.
Alle levels en alle 'challenges' zijn prima te doen, en als je gewoon in volgorde speelt leer je geleidelijk de kneepjes van het vak (eerst adventure mode dan de challenges). Levels die dan onmogelijk lijken in het begin worden dan ineens haalbaar.
Uiteindelijk heb je natuurlijk niet alles in de hand, maar de kunst om de geluksfactor zo laag mogelijk te maken is het mooie van het spel. De challenge '10 levels op rij halen' is geluk hebben als je 80% van je levels haalt. Maar als je 95% van je levels haalt is het geen geluk meer, maar niet meer dan logisch.
Alle levels en alle 'challenges' zijn prima te doen, en als je gewoon in volgorde speelt leer je geleidelijk de kneepjes van het vak (eerst adventure mode dan de challenges). Levels die dan onmogelijk lijken in het begin worden dan ineens haalbaar.
Uiteindelijk heb je natuurlijk niet alles in de hand, maar de kunst om de geluksfactor zo laag mogelijk te maken is het mooie van het spel. De challenge '10 levels op rij halen' is geluk hebben als je 80% van je levels haalt. Maar als je 95% van je levels haalt is het geen geluk meer, maar niet meer dan logisch.
Verwijderd
Jawel hoor, ik zie je post. Als het over achievements gaat ben ik er meestal wel bijSagat schreef op maandag 07 december 2009 @ 00:01:
Achievements hebben voor mij namelijk wel extra verdieping gegeven binnen het gamen. Ik hou van statistieken, feitjes en dat dan weer vergelijken met vrienden. Verzamelachievments hoeven van mij niet, maar toch doe ik ze om zoveel mogelijk achievements te halen. Ik vind die verzamelachievements doorgaans overbodig, want de meesten houden er toch wel een guide bij (TroonStaal:)). Dus een achievement kun je het haast niet noemen, misschien alleen omdat je soms wel doorzettingsvermogen moet hebben.
Ik ga meestal pas met een nieuw spel beginnen zodra ik een game helemaal heb uitgespeeld (wat achievements betreft). Ik vind het ook fijn om 1 verhaal tegelijk te doen. Ik vind het ook niet fijn om 3 films door elkaar heen te kijken
Maar voor nu kruip ik weer even bij m'n vrouw in bed...ook leuk
Verwijderd
Oehh...de challenges van Peggle. Die heb ik op 100% maar dat heeft wel wat tijd gekost. Tuurlijk komt er ook iets van geluk bij kijken, maar zonder strategie en skill kom je ook nergens. M.a.w. strategie en skill heb je bij Peggle nodig om geluk af te dwingen.SeamusXanthus schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:59:
Peggle is de kunst om het score-systeem in je voordeel te laten werken in combinatie met het 'lezen' van het level, het gebruik van je character skills. Het lijkt allemaal random, maar je kan als je goed genoeg bent de geluk-factor zodanig beperken dat je er bijna niet meer afhankelijk van bent. Alles is van belang. De positie van je de roze peggle, je free-ball bakje, en het moment dat je je groene Peggles raakt.
@boe
Tsja, misschien delusional, maar ik denk idd dat als ik er genoeg tijd aan zou kunnen besteden en met de hulp zoals ik het noemde (of nog beter, een setup van 2 tv's + 360 + hd trials, waarbij je de levels zou kunnen oefenen terwijl het 'echte' spel waar de achievement mee gehaald moet worden op pauze staat ofzo) het wel zou kunnen halen. Maar aangezien ik maar 1 xbox heb en niet zou weten wie me zou moeten wingmanneren blijft het wsl bij tijd investeren, en dan is het eigenlijk onmogelijk.
En peggle....hehe, ik zag het spel ooit is in een top10 van beste games van het jaar staan, en het was de enige titel in die lijst die ik niet kende (verder de standaard shooters, racers etc), dus ik was geprikkeld. Wat research gedaan en uitgevonden dat het een pop cap spel was.....WTF dat zijn toch alleen huisvrouwen games? Maar goed, na deze research alleen maar meer interesse gekregen.
Uiteindelijk de pc versie 'geprobeerd' en damn, ik raakte idd verslaafd. Het is idd een geluk spel, maar als je langer speelt kun je redelijk voorspellen hoe de bal stuitert.
Toen ik zag dat ie 'deal of the week' was toch maar em meegenomen om mijn leven iets te beteren. (met alle blije kleuren heeft het ook nog is als voordeel dat ik het kan spelen terwijl junior meekijkt, sf4 is toch niet echt je van het met een jongetje van 1.5 naast je
)
Tsja, misschien delusional, maar ik denk idd dat als ik er genoeg tijd aan zou kunnen besteden en met de hulp zoals ik het noemde (of nog beter, een setup van 2 tv's + 360 + hd trials, waarbij je de levels zou kunnen oefenen terwijl het 'echte' spel waar de achievement mee gehaald moet worden op pauze staat ofzo) het wel zou kunnen halen. Maar aangezien ik maar 1 xbox heb en niet zou weten wie me zou moeten wingmanneren blijft het wsl bij tijd investeren, en dan is het eigenlijk onmogelijk.
En peggle....hehe, ik zag het spel ooit is in een top10 van beste games van het jaar staan, en het was de enige titel in die lijst die ik niet kende (verder de standaard shooters, racers etc), dus ik was geprikkeld. Wat research gedaan en uitgevonden dat het een pop cap spel was.....WTF dat zijn toch alleen huisvrouwen games? Maar goed, na deze research alleen maar meer interesse gekregen.
Uiteindelijk de pc versie 'geprobeerd' en damn, ik raakte idd verslaafd. Het is idd een geluk spel, maar als je langer speelt kun je redelijk voorspellen hoe de bal stuitert.
Toen ik zag dat ie 'deal of the week' was toch maar em meegenomen om mijn leven iets te beteren. (met alle blije kleuren heeft het ook nog is als voordeel dat ik het kan spelen terwijl junior meekijkt, sf4 is toch niet echt je van het met een jongetje van 1.5 naast je
10 second ninja DONE
Is dat ook een achievement?Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:03:
[...]
Maar voor nu kruip ik weer even bij m'n vrouw in bed...ook leuk
Verwijderd
Als je haar ziet zou je er van overtuigd zijn dat het absoluut geen achievement is. Het is alleen wel een achievement waard om het gamen te combineren met een getrouwd leven, want gamen komt niet voor in het woordenboek van m'n vrouw
Even over een game die me ook enigszins begint te trekken: Darksiders. Wie heeft daar een mening over?
Ah, gelukkig houdt mijn vriendin wel van gamen, dat scheelt. Alleen speelt ze op de pc, heb haar nog niet aan de Xbox kunnen krijgenVerwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:53:
[...]
Als je haar ziet zou je er van overtuigd zijn dat het absoluut geen achievement is. Het is alleen wel een achievement waard om het gamen te combineren met een getrouwd leven, want gamen komt niet voor in het woordenboek van m'n vrouw
Even over een game die me ook enigszins begint te trekken: Darksiders. Wie heeft daar een mening over?
Darksiders, ik weet er niet zo gek veel van eigenlijk. Het ziet er in elk geval wel uit als een leuk concept (beetje God of War achtig zeg maar), hoe het uit zal pakken, geen idee. Apocalyptica van een paar jaar geleden was in beginsel ook interessant maar verder een draak van een spel.
Nu ik de wiki pagina lees lijkt het verhaal ook wel wat op dat van Spawn. Grappig is dat er ook een spin-off van is, genaamd Curse of the Spawn (waarvan de eerste vier delen briljant zijn trouwens) en daar is Abaddon één van de heersers van de hel op aarde. In Darksiders is hij blijkbaar een good guy.
Wat ik wel jammer vind is dat ze de andere twee Horsemen andere namen hebben gegeven. Famine en Pestilence vind ik qua namen gewoon veel stoerder
Zo werd ik al genoemd toen ik dienstplichtig was in 1995Sagat schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:32:
@huiz (heh nu ik het typ......inspired by Hansje Teeuwen?)
(trouwens welvan me om je te adviseren de op te lezen als ik het zelf recentelijk niet gedaan heb
)
Ik ga voor de aanbieding van Bol.com voor de console + Forza + extra controller voor 289, en koop er een hdmi voor 14,95 bij en GTA4 voor 29 euro. Ik zat eerst nog te kijken naar de set bij Consoleshop.nl, een console + Forza + GTA4 voor 314 euro maar bij Bol.com is alles nu bij elkaar goedkoper omdat er een extra controller bij zit
Of komt er binnenkort nog ergens een mooie kerstaanbieding voor 150 euro ofzo?
The Sexual Transmitted Achievement 10 AP
Sleep with MeesterLuther's wife, or someone who has this achievement
Die wordt vanzelf viralSeamusXanthus schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:15:
The Sexual Transmitted Achievement 10 AP

@huiz
Ik weet niet of je in de buurt van een saturn woont, maar die aanbieding die pwn plaatste van 188 voor een elite lijkt mij de goedkoopste. Maar dan heb je natuurlijk weer geen extra controller en forza 3.
Het is compleet subjectief wat je het belangrijkste vind. Ik weet alleen niet of je een kerstvakantie hebt, maar zo ja, dan zou ik zeker nu al kopen en dan plezier hebben. Zo nee, dan komen er in januari misschien wel betere deals, want dan is iedereen blut...maar goed, dat kan niemand je garanderen natuurlijk.
Ik weet niet of je in de buurt van een saturn woont, maar die aanbieding die pwn plaatste van 188 voor een elite lijkt mij de goedkoopste. Maar dan heb je natuurlijk weer geen extra controller en forza 3.
Het is compleet subjectief wat je het belangrijkste vind. Ik weet alleen niet of je een kerstvakantie hebt, maar zo ja, dan zou ik zeker nu al kopen en dan plezier hebben. Zo nee, dan komen er in januari misschien wel betere deals, want dan is iedereen blut...maar goed, dat kan niemand je garanderen natuurlijk.
10 second ninja DONE
@Sh0ckTr00per
Vooral door Achievement whores die hun e-penis ermee willen verlengen.
(jawel, ik kan het nivo in deze thread nog lager krijgen)
Vooral door Achievement whores die hun e-penis ermee willen verlengen.
(jawel, ik kan het nivo in deze thread nog lager krijgen)
Ik werd gisteren voor het eerst gedissed op Xbox Live, toen ik MW2 zat te spelen kwam ik in een game met allemaal gosers die level 50 of meer waren. Ik ben nog slechts level 23. Een zo'n kerel zei: "Oh, he's just a level-23".
Blijf het grappig vinden
.
Heb btw alle achievements van MW2 gehaald, waarom is dat geen achievement op zich?
Hebben uuuuren in gezeten, vooral die laatste Spec-op-missies.
Blijf het grappig vinden
Heb btw alle achievements van MW2 gehaald, waarom is dat geen achievement op zich?
:D
Das hetzelfde geval als "Ik haat kinderen" terwijl je er zelf ook ooit een wasKoffieNT schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:54:
Ik werd gisteren voor het eerst gedissed op Xbox Live, toen ik MW2 zat te spelen kwam ik in een game met allemaal gosers die level 50 of meer waren. Ik ben nog slechts level 23. Een zo'n kerel zei: "Oh, he's just a level-23".
Blijf het grappig vinden.
--
Haha, die laatste spec-op missie (met die juggernauts) is makkelijk, 1 persoon moet afleiden, de andere blijft schieten! Werkte perfect voor mij
[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 07-12-2009 12:08 ]
Wetwork: 100 keer geprobeerd (met zn 2en) en dan elke keer bij die laatste kamer nog een hostage neerschieten ofzo, doh!D4NG3R NL schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:08:
[...]
Das hetzelfde geval als "Ik haat kinderen" terwijl je er zelf ook ooit een was
--
Haha, die laatste spec-op missie (met die juggernauts) is makkelijk, 1 persoon moet afleiden, de andere blijft schieten! Werkte perfect voor mij
Laatste 2 juggernautmissies hebben we maar op een lelijke manier gedaan, ene wordt elke keer neergeschoten en blokkeert de doorgang voor de juggernaut, ondertussen revive ik mn teammate elke keer of schiet ik op de juggernaut. Duurde effe maar dan werkt het ook
Wel alles op veteran uiteraard he

Als ik trouwens mijn live naam wijzig, wordt dat dan automagisch overgenomen door sites als Trueachievements? Of moet ik mezelf daar dan opnieuw aanmelden
Dat bedoelde ik ookKoffieNT schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:25:
[...]
Laatste 2 juggernautmissies hebben we maar op een lelijke manier gedaan, ene wordt elke keer neergeschoten en blokkeert de doorgang voor de juggernaut, ondertussen revive ik mn teammate elke keer of schiet ik op de juggernaut. Duurde effe maar dan werkt het ook.
Tsja, de verschillen worden een beetje te groot. Ik steun graag mijn lokale gamesboer, maar als je b.v. Borderlands voor 21,- op je deurmat hebt, word het wel een erg groot verschil.
Net bij BCC geweest, heb het zelfde Elite pakket als Saturn uit eindelijk mee gekregen voor 185 euro.......
Ik durfde het niet meer aan om ook nog die 25% korting conform de voorwaarde eraf te halen,hahaha
En als je eenmaal gewend bent 35 euro te betalen voor nieuwe games, dan wordt de drempel steeds hoger om voor boven dit bedrag een game aan te schaffen. Ik merk dat ik mijn Demons Souls/Forza3/uncharted2 aanschaf gewoon heb uitgesteld omdat ze 'maarliefst' 45 euro kosten. Forza3 heb ik nu dan voor 30 kunnen scoren.
ik zie 2e hands spellen van een jaar oud voor meer geld in de winkel liggen dan nieuwe games uit het buitenland.
ik zie 2e hands spellen van een jaar oud voor meer geld in de winkel liggen dan nieuwe games uit het buitenland.
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Een tijd geleden vond ik 60 euro een achterlijk bedrag voor een spel, dat vind ik nu nog steeds eigenlijk stiekem wel. 60 euro blijft gewoon veel geld als je tiener bent en al helemaal als je geen bijbaantje of iets hebt (maar ja dat is eigen verantwoording natuurlijk).
Maar als je bekijkt hoeveel uren ik nu Forza 3 (49 euro) en MW2 (55 euro) heb gespeeld, dan is dat minder dan een euro per uur, en ik speel die games nog wel effe.
Toch weet ik zeker dat winkels hun spellen veel sneller kwijt zijn als ze ze zouden aanbieden voor een euro of 30-35.
@onder: Natuurlijk dat 'hoe lager de prijs, hoe meer verkopen', maar ik vind 30 euro of meer betalen voor een spel echt een grens waarin ik in een enkel geval, Forza3 en MW2, overheen ga.
Maar als je bekijkt hoeveel uren ik nu Forza 3 (49 euro) en MW2 (55 euro) heb gespeeld, dan is dat minder dan een euro per uur, en ik speel die games nog wel effe.
Toch weet ik zeker dat winkels hun spellen veel sneller kwijt zijn als ze ze zouden aanbieden voor een euro of 30-35.
@onder: Natuurlijk dat 'hoe lager de prijs, hoe meer verkopen', maar ik vind 30 euro of meer betalen voor een spel echt een grens waarin ik in een enkel geval, Forza3 en MW2, overheen ga.
[ Voor 13% gewijzigd door KoffieNT op 07-12-2009 15:10 ]
Verwijderd
Ja dat is ook gewoon een feit en iets wat iedereen weet, ook de gamesboer. Maar ze maken een berekening op de winst, niet op de hoeveelheid verkopen. Dat interesseert ze niet zoveel.KoffieNT schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:44:
De maximale winst wordt berekend, en daarin speelt inderdaad de vraag prijs <-> aantal verkopen.
Ik haal ook echt praktisch alleen nog maar titels uit het buitenland. Meestal zijn alle nieuwe titels binnen een paar weken al voor rond de 35 euro te krijgen. Dat scheelt je over een jaar gezien zoveel geld. Het kan er zelfs nog uit om voor die verschillen een creditcard te nemen.
Ik heb ook het idee dat het in het buitenland bestellen steeds meer "normaal" wordt. Je wacht uiterlijk 5 dagen en je hebt het product 30 euro goedkoper dan hier. Op den duur kunnen de winkels hier toch niet achterblijven? En dan bedoel ik niet dat ze hun spellen voor 30 euro gaan aanbieden. Maar wel voor 45 euro ofzo en niet meer die achterlijke 60 tot 65 euro per game. Dat is echt onhoudbaar aan het worden.
Ik heb ook het idee dat het in het buitenland bestellen steeds meer "normaal" wordt. Je wacht uiterlijk 5 dagen en je hebt het product 30 euro goedkoper dan hier. Op den duur kunnen de winkels hier toch niet achterblijven? En dan bedoel ik niet dat ze hun spellen voor 30 euro gaan aanbieden. Maar wel voor 45 euro ofzo en niet meer die achterlijke 60 tot 65 euro per game. Dat is echt onhoudbaar aan het worden.
uhm...
Ik had afgelopen zaterdag pcies hetzelfde wat iemand al eerder zei, 2e hands games voor prijzen waar je ze in het buitenland voor nieuw krijgt of duurder. Wat deze winkels red zijn de onwetende ouders, kids die geen credit card hebben en gamers die echt geen geduld hebben en games direct willen spelen (gaat dan uiteraard om games die wereldwijd zo goed als gelijktijdig uitkomen, anders importeer je juist omdat je eerder wilt spelen
).
On that subject, is er al nieuws over de psg go? En dan bedoel ik eigenlijk, heeft ie comercieel succes? Sommige shops boykotten em, maar over het algemeen is ie goed te krijgen dacht ik zo. Ik denk dat het zeer relevant is omdat we op de 360 met games on demand hetzelfde hebben, maar dat wordt juist (iig door de mensen hier heb ik het idee) genegeerd omdat de prijzen niet concureren met winkel prijzen, let alone import/2e hands.
On that subject, is er al nieuws over de psg go? En dan bedoel ik eigenlijk, heeft ie comercieel succes? Sommige shops boykotten em, maar over het algemeen is ie goed te krijgen dacht ik zo. Ik denk dat het zeer relevant is omdat we op de 360 met games on demand hetzelfde hebben, maar dat wordt juist (iig door de mensen hier heb ik het idee) genegeerd omdat de prijzen niet concureren met winkel prijzen, let alone import/2e hands.
10 second ninja DONE
Blijft bizar dat iemand in verweggistan voor mij persoonlijk een pakketje maakt, deze met het vliegtuig via weet ik veel wat voor een tussenstops uiteindelijk door een postbode persoonlijk wordt afgeleverd. Dit is dan vervolgens dertig euro goedkoper dan in een winkel in nederland, waar de spellen centraal worden opgeslagen, waar ik het notabene nog zelf moet op komen halen.
De hoeveelheid logistieke handelingen zijn bij het kopen in het buitenland gevoelsmatig oneindig groter, maar blijkbaar valt het in het niet bij de personeels- en opslagkosten van de winkels/tussenhandel in nederland?
De hoeveelheid logistieke handelingen zijn bij het kopen in het buitenland gevoelsmatig oneindig groter, maar blijkbaar valt het in het niet bij de personeels- en opslagkosten van de winkels/tussenhandel in nederland?
Bij onze nieuwe xbox zit Pure, klopt het dat je deze enkel op 60Hertz tv instelling kan spelen??
Onze LCD is 50Hertz, iemand een oplossing?
De nieuwe xbox zit aangesloten via die gele/rode/witte kabel, HDMI zit helaas al wat anders in.....
De nieuwe xbox zit aangesloten via die gele/rode/witte kabel, HDMI zit helaas al wat anders in.....
Zie ook deze penny-arcade comic. Naar wat ik hoor moet haast niemand zo'n ding hebben. Hij verkoopt wel, maar niet aan het publiek aan wie ze vroeger games verkochten, die willen immers gewoon hun umd's blijven spelen. Er zal wel ERGENS een marketinglogica achter zitten, maar ik moet ze nog steeds vindenSagat schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:33:
Bij de 360/ps3/Wii ligt het natuurlijk net iets anders: Je hebt een games on demand service bovenop je gewone games, waarbij de games on demand een stuk goedkoper zijn. Zoals je zelf al zegt: Ze concurreren ook niet met elkaar.
Als je een HD signaal gebruikt is dat hele 50/60Hz verhaal niet van toepassingBij onze nieuwe xbox zit Pure, klopt het dat je deze enkel op 60Hertz tv instelling kan spelen??
[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 07-12-2009 15:55 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik zou, als ik jou was, dan zo snel mogelijk overstappen op component indien dat past.golfgti5 schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:49:
Bij onze nieuwe xbox zit Pure, klopt het dat je deze enkel op 60Hertz tv instelling kan spelen??
Dat is een kabel met 5 stekkertjes. 2x geluid, 3x beeld. Ten opzichte van je huidige kabel (2x geluid, 1x beeld) is dat een wereld van verschil.
Mogelijk werkt Pure dan ook. Maar dat zouden de mensen met Pure moeten bevestigen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Waarom denk je dat die prijzen zo hoog zijn? Ik ben ervan overtuigd dat de reden is om de winkels niet voor de voeten te lopen. Als we volgende generatie nog met 'harde' mediums werken (wat ik niet hoop) is dat (in mijn theorie) omdat men het nog niet de banden met de winkels durft te verbreken. Er hoeft dan maar 1 aanbieder te zijn die met fysieke games werkt en deze zal worden omarmd door de detailhandel.Sagat schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:33:
Verder mis je dan natuurlijk ook het 'kadootjes' element. Een (tijdelijke) toekomst die ik me voor kan stellen is dat winkels fancy vormgegeven productcodes gaan verkopen, voor duidelijk minder dan de on-demand prijzen. Zoals de puntenkaarten nu, maar dan voor complete games. Bovenstaande is uiteraard pure speculatie van mijn kant.
De PSP go faalt erorm geloof ik, maar dat heeft niet alleen met games on demand te maken, maar dat heeft volgens mij ook met andere factoren te maken.
Verwijderd
Ik heb ook Pure en die speelde ik toen ik via component was aangesloten. Nu heb ik HDMI (heb nu een Elite)L1nt schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:53:
[...]
Ik zou, als ik jou was, dan zo snel mogelijk overstappen op component indien dat past.
Dat is een kabel met 5 stekkertjes. 2x geluid, 3x beeld. Ten opzichte van je huidige kabel (2x geluid, 1x beeld) is dat een wereld van verschil.
Mogelijk werkt Pure dan ook. Maar dat zouden de mensen met Pure moeten bevestigen.
en heb ik Pure niet meer gespeeld. Maar zoals hierboven iemand zei maakt het volgens mij ook geen zak uit met een HD-tv (dus als je component of HDMI gebruikt.
Volgens heb je het nu over Arade games, games on demand zijn echt veel duurder namelijkBoeboe schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:52:
[...]
Bij de 360/ps3/Wii ligt het natuurlijk net iets anders: Je hebt een games on demand service bovenop je gewone games, waarbij de games on demand een stuk goedkoper zijn. Zoals je zelf al zegt: Ze concurreren ook niet met elkaar.
Daar hebben we (voor zover ik weet?) niet echt cijfers over. Zelf koop ik regelmatig wel arcade games en NOOIT games on demand. Vind het echt borderline retarded om de volle mep te betalen voor een ouder spel, zonder schijfje, zonder handleiding, terwijl ik diezelfde titel voor 5 euro uit de tweedehands bak in de FRS kan plukken.
Om hier nog even op in te haken(al raakt het wel een beetje off-topic). Er blijven toch veel mensen die liever hun games in de winkel kopen dan dat ze deze downloaden. Dit komt omdat zij liever een handleiding/doosje etc bij hun games hebben. Ik zie het nog best wel gebeuren dat er op een gegeven moment games in de winkel worden verkocht als een bepaalde code waarmee je een spel kan downloaden met daarbij dan nog een handleiding of iets dergelijks. Soort zelfde idee als HL2 voor steam, alleen dan echt puur alleen een code en geen dvd meer erbij( hooguit voor promo materiaal).SeamusXanthus schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:03:
[...]
Waarom denk je dat die prijzen zo hoog zijn? Ik ben ervan overtuigd dat de reden is om de winkels niet voor de voeten te lopen. Als we volgende generatie nog met 'harde' mediums werken (wat ik niet hoop) is dat (in mijn theorie) omdat men het nog niet de banden met de winkels durft te verbreken. Er hoeft dan maar 1 aanbieder te zijn die met fysieke games werkt en deze zal worden omarmd door de detailhandel.
Verder mis je dan natuurlijk ook het 'kadootjes' element. Een (tijdelijke) toekomst die ik me voor kan stellen is dat winkels fancy vormgegeven productcodes gaan verkopen, voor duidelijk minder dan de on-demand prijzen. Zoals de puntenkaarten nu, maar dan voor complete games. Bovenstaande is uiteraard pure speculatie van mijn kant.
De PSP go faalt erorm geloof ik, maar dat heeft niet alleen met games on demand te maken, maar dat heeft volgens mij ook met andere factoren te maken.
Dat bedoel ik ook min of meer met 'fancy' productcodes.Daar kan je alles bijzetten, van handleiding tot limited edition spullen.
Dead Space 2: Well duh!!SeamusXanthus schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:58:
Grootste nieuws van vandaag:
http://www.vg247.com/2009...ace-2-announced-detailed/
Isaac lives?
Isaac Lives: WTF?? Hoe willen ze dit dan weer uitleggen? Volgens mij zag je dat hij gepakt werd....of toch niet?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik heb op dit moment een Xbox live gold abonnement, en betaal die via credit card. Nu heb ik een game card gekocht via ganehub, aangezien dat een stuk goedkoper is. Maar ik krijgt het niet voor elkaar om de betalingsmethode aan te passen. Ik meen mij te herinneren dat iemand anders dit opgelost had, maar ik kan het niet meer terug vinden.
So what's the trick?
So what's the trick?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
bellen met helpdesk. Kunnen het zo aanpassen.
Gewoon naar xbox.com en in je account instellingen de automatische verlening uitschakelen.OMX2000 schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:29:
Ik heb op dit moment een Xbox live gold abonnement, en betaal die via credit card. Nu heb ik een game card gekocht via ganehub, aangezien dat een stuk goedkoper is. Maar ik krijgt het niet voor elkaar om de betalingsmethode aan te passen. Ik meen mij te herinneren dat iemand anders dit opgelost had, maar ik kan het niet meer terug vinden.
So what's the trick?
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Wooooah ik heb nogal een discussie losgemaakt met mijn post over de aanschaf van GTA bij zavvi.com 
Maar het verschil is ook gewoon veel te groot!
Zeker ook met accessoires hoor:
http://www.zavvi.com/game...roller-black/9995969.html
21 Euro inclusief verzendkosten voor een nieuwe Xbox controller, daar valt volgens mij ook niet tegen te concurreren..
Borderlands, Pro Evo 2010 en de nieuwe GTA bij elkaar voor 65 Euro... daar heb je hier net één van die spellen voor

21 Euro inclusief verzendkosten voor een nieuwe Xbox controller, daar valt volgens mij ook niet tegen te concurreren..
Borderlands, Pro Evo 2010 en de nieuwe GTA bij elkaar voor 65 Euro... daar heb je hier net één van die spellen voor
[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 07-12-2009 18:46 ]
Thanks man, ik heb pro evolution 2010 voor 21.43 euro besteld, geweldige deal.Outlandos schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:42:
Wooooah ik heb nogal een discussie losgemaakt met mijn post over de aanschaf van GTA bij zavvi.com
Verwijderd
Wetwork vond ik helemaal niet lastig. Die hadden we binnen 3x gehaald en die 3e keer was nodig omdat de controller van m'n maat uitviel precies op het moment dat we de 2e breach deden. Achteraf konden we er wel om lachen. Wij hadden weer heel veel problemen met Snatch & Grab (de laatste missie van Charlie). Och, wat hebben we daar lang aan gewerkt, maar als je hem dan haalt is de ontlading er wel naarKoffieNT schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:25:
[...]
Wetwork: 100 keer geprobeerd (met zn 2en) en dan elke keer bij die laatste kamer nog een hostage neerschieten ofzo, doh!
Wel alles op veteran uiteraard he
Dilemma: Assassin's Creed 2 ligt klaar om gespeeld te gaan worden, maar ik moet van mezelf eigenlijk nog de laatste achievment van Forza Motorsport 3 halen voordat ik met AC2 mag beginnen. Hmmmm....even een nachtje over nadenken
Daar heb ik er ook twee van gekocht, in eerste instantie om met z'n vieren te kunnen spelen, maar aan de andere kan twijfel ik erover om ze voor 35 op marktplaats te zetten, ze zitten nog in de verpakking... Ik baal in ieder geval dat ik er geen 10 heb gekochtOutlandos schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:42:
Cunning linguist.
Iemand enig idee wat ik voor mijn gebande Xbox 360 Elite kan vangen?
Ding is van September, nagelnieuw, vandaag toch maar een nieuwe aangeschaft en wat orginele spellen gekocht, online is zoveel leuker als ballen tegen de xbox.........
Was een wijze les, voor mij voortaan orgineel, zeker na de tips van jullie om in het buitenland games te kopen, nu nog de 1e Elite de deur uit....
Ding is van September, nagelnieuw, vandaag toch maar een nieuwe aangeschaft en wat orginele spellen gekocht, online is zoveel leuker als ballen tegen de xbox.........
Was een wijze les, voor mij voortaan orgineel, zeker na de tips van jullie om in het buitenland games te kopen, nu nog de 1e Elite de deur uit....
Das snel, van september en nu al geband 
Mooi dat het een wijze les was, en vind het op zich prettig dat MS banwave goed werkt. Anyway, denk dat je er een Euro of 100/150 voor kan vangen, naar gelang wat erbij zit. Gebande consoles zijn een stuk minder gewild dan niet gebande..
Mooi dat het een wijze les was, en vind het op zich prettig dat MS banwave goed werkt. Anyway, denk dat je er een Euro of 100/150 voor kan vangen, naar gelang wat erbij zit. Gebande consoles zijn een stuk minder gewild dan niet gebande..
Verwijderd
En die actie is zo te zien ook alweer overPWM schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:07:
[...]
Ik weet niet waar je woont, maar de Saturn in Hoofddorp:
[afbeelding]
Heel weinig, want zoals het nu lijkt is je HD niet meer te gebruiken om games op te plaatsen.golfgti5 schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:27:
Dis ik denk ongeveer net zoveel als voor een arcade. Ik denk dat je de assecoires zelf houdt?
Een euro of 50.
nah, je kan er ook mee adverteren dat hij omgebouwd is. Zijn genoeg mensen die er nog wel wat meer voor willen geven. Maargoed, idd een wijze les geleerd.maartend schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:46:
[...]
Heel weinig, want zoals het nu lijkt is je HD niet meer te gebruiken om games op te plaatsen.
Dis ik denk ongeveer net zoveel als voor een arcade. Ik denk dat je de assecoires zelf houdt?
Een euro of 50.
Had vanavond toevallig nog een man die aan mij vroeg of ik hem kon ombouwen (had gewoon wat games op marktplaats staan, allemaal origineel.) Wou een illegale games hebben voor zijn 8 jaar oude dochter, lekker voorbeeld geef je dan.
overigens bij amazon.co.uk ook een paar goede aanbiedingen. Borderlands voor 23 pond.
http://www.amazon.co.uk/g...1_pe_11Q3/?node=326481031
[ Voor 10% gewijzigd door DarkShadow op 07-12-2009 23:30 ]
Jeej, heb de 20.000G grens bereikt, in Assasins Creed II. Tof spel trouwens, al ik die klaar heb eens beginnen met Lost, die ik voor een prikkie in mn bezit heb. Bijna vakantie, heb mn vrije dagen goed opgenomen
Dat kan goedkoper, alleen nog deze maandag:DarkShadow schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:28:
[...]
overigens bij amazon.co.uk ook een paar goede aanbiedingen. Borderlands voor 23 pond.
http://www.amazon.co.uk/g...1_pe_11Q3/?node=326481031
http://www.zavvi.com/offers/mega-monday/games.list
18 pond
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
ai, dragon age voor de pc was 15 pond (uitverkocht)Armada schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:35:
[...]
Dat kan goedkoper, alleen nog deze maandag:
http://www.zavvi.com/offers/mega-monday/games.list
18 pond
Zelf ben ik niet zo handig, maar inmiddels is er wel iets uit om je HDD weer bruikbaar te maken, geen probleem dus, het enige is dat de Elite niet meer online kan.maartend schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:46:
[...]
Heel weinig, want zoals het nu lijkt is je HD niet meer te gebruiken om games op te plaatsen.
Een euro of 50.
Het is voor mij idd geen nieuws dat de 'games on demand' prijzen zo hoog zijn om de winkels niet te erg te beconcureren. Maar de toekomst op dit gebied gaat heel spannend worden. Voor de spellenmakers is het de ultieme toekomst. Wsl zal je gewoon niet langer off line kunnen spelen waardoor kopieen zeer moeilijk gaan worden (jaja, een of andere slimmerik zal het toch wel weten te kraken, maar het gaat zeer moeilijk worden, net zoals de ps3). Tevens kunnen ze dan imports volledig aanpakken. Tuurlijk kan je nu een demotje scoren met een usa account, maar probeer maar is een filmpje te huren, dan zien ze aan je ip opeens wel dat je geen yank bent. Wederom is hier omheen te gaan, maar ook dit legt de lat weer veel hoger.SeamusXanthus schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:03:
[...]
Waarom denk je dat die prijzen zo hoog zijn? Ik ben ervan overtuigd dat de reden is om de winkels niet voor de voeten te lopen. Als we volgende generatie nog met 'harde' mediums werken (wat ik niet hoop) is dat (in mijn theorie) omdat men het nog niet de banden met de winkels durft te verbreken.
Dan blijft over wat wij als consument kunnen en willen doen, hier is de mening toch wel dat men fysieke media wil, door het verzamel aspect, of prijs, of 2e hands kunnen verkopen, redenen genoeg.
Maar het is niet te stoppen denk ik, voor de psp heb je alternatieven als de ds, de iphone/andere telefoons en natuurlijk de ouwe psp. Maar als de grote 3 allemaal download only worden dan heb je geen alternatief. Boycotten is leuk en aardig, maar left 4 dead 2 heeft het niet echt bij geholpen. Als mw3 of fifa 11/12 download only gaat zijn gaan mensen zeker weten om.
En wat wil jan modaal? Op muziek gebied zijn itunes en overige legale downloads zijn nu al enkele jaren meer succesvol dan cd's. Films vindt ik moeilijker om te zeggen, bijna iedereen die ik ken kijkt fims via bittorrent of nieuwsgroepen, maar toch zijn er ook veel mensen die dvd's kopen. Gezien het gigantische aanbod in de winkels. Als je kijkt naar de iphone en de ap store is dat volgens mij ook een mega succes.
Ik denk dat de psp go net iets te vroeg uitgebracht is (en zoals gezegd meer factoren, ik las dat ie ergonomisch ook niet super fijn was), maar dat idd de next gen van consoles (en dat zal toch niet echt heel ver weg meer zijn...2011 of 2012 ofzo) niet meer met fysieke media gaat werken.
En naast alle nadelen heeft het gewoon voordelen, Om maar te beginnen met dvd's wisselen, het is een kleine moeite, maar ik vind het super dat ik arcade games gewoon kan selecteren en gelijk kan spelen (mensen met een ps2 met hd loader of een gehackte xbox1 zullen dit ook kennen, en pc gamers met hun no cd cracks/steam/whatever ook). Verder kan je media niet kwijt raken of beschadigen. (is me weinig overkomen maar zeker een voordeel, helemaal voor mensen met jonge kids). Het idee van steam dat je je games op elke pc+internet kan spelen spreekt ook aan. Altijd makkelijk als je ff snel die nieuwe game wil laten zien als je ergens op visite bent.
Damn iets meer tekst geworden dan ik van plan was. * Sagat shuts up now

10 second ninja DONE
Klopt, maar het is nou ook geen manier dat je zegt dat doe ik even.golfgti5 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 08:36:
[...]
Zelf ben ik niet zo handig, maar inmiddels is er wel iets uit om je HDD weer bruikbaar te maken, geen probleem dus, het enige is dat de Elite niet meer online kan.
Dat worden vast 3 leuke uurtjes.Exorcist schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:32:
al ik die klaar heb eens beginnen met Lost, die ik voor een prikkie in mn bezit heb.
Bizar korte game. Vond 'm zelf wel tof.
Ik heb even een vraagje . Dankzij BS heb ik nieuwe xbox kunnen aanschaffen maar ik vraag me af wat men oude nog waard is.
Het gaat over een premium versie dus zonder hdmi.
De HDD zou ik apart verkopen aan een vriend dus die hoeft er niet bijgerekend te worden. Iemand enig idee wat dit geheel nog waard is ?
De HDD zou ik apart verkopen aan een vriend dus die hoeft er niet bijgerekend te worden. Iemand enig idee wat dit geheel nog waard is ?
Ligt er helemaal aan wat er verder nog bij zit.sleepwalkerbe schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:58:
Ik heb even een vraagje . Dankzij BS heb ik nieuwe xbox kunnen aanschaffen maar ik vraag me af wat men oude nog waard is.
Welk versie het precies is, Xenon, Falcon, Jasper?
Hoe oud? Al eens opgestuurd voor reparatie?
Verwijderd
Goede review heb zelf veel gekloot gehad met mijn Xbox RROD veel warmte problemen kapotte lenzen enz... Heb nu een Elite die doet het wel goed!!
Van het weekend heb ik er een verkocht voor 140 euro, dit was inclusief 2 controllers en een 20gb hardeschijf.sleepwalkerbe schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:58:
Machine was gekocht begin 2007. Dus ik vermoed dat je zonder hd nog wel 100 euro op zijn minst er voor moet kunnen krijgen.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Das mooi, kom toch tijd tekortCaulder schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:18:
[...]
Dat worden vast 3 leuke uurtjes.
Bizar korte game. Vond 'm zelf wel tof.
leuke game idd.. vooral als je de serie volgt.
Kheb er langer dan 3uur over gedaan.. vond sommige "fuse puzzels" toch vrij lastig.
stuur me maar een Mail of PM, ik heb wel interessegolfgti5 schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:27:
Hopelijk snel de data transfer kabel binnen uit Duitsland, dan kan ik mijn 20 GB overzetten op mn nieuwe (helaas falcon) 120 GB bart smit elite unit. Iemand enig idee waar ik dat nummer in kan vullen zodat ik kan zien hoever die kabel is?
Dan maar mijn oude premium falcon uit 2008 met 2 controllers proberen te slijten op marktplaats. Of liever nog aan een vriend van me die te scraal is om er zelf een te kopen, maar vervolgens wel elke week langskomt om te gamen. Laatst wilde hij zelfs dat hele ding van me lenen, maar dan zou hij zelf wel Dragon Age kopen. Ja doei!
Dan maar mijn oude premium falcon uit 2008 met 2 controllers proberen te slijten op marktplaats. Of liever nog aan een vriend van me die te scraal is om er zelf een te kopen, maar vervolgens wel elke week langskomt om te gamen. Laatst wilde hij zelfs dat hele ding van me lenen, maar dan zou hij zelf wel Dragon Age kopen. Ja doei!
Het falcon mobo is wel goed hoorkippengaas schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:49:
Hopelijk snel de data transfer kabel binnen uit Duitsland, dan kan ik mijn 20 GB overzetten op mn nieuwe (helaas falcon) 120 GB bart smit elite unit. Iemand enig idee waar ik dat nummer in kan vullen zodat ik kan zien hoever die kabel is?
Ik snap sowieseo niet waarom mensen perse een bepaalde chipset willen hebben alsof je dat significant merkt. Ik heb een xdoos uit november 2006 en gaf een RROD, binnen 8 dagen een gerepareerd en werkt sindsdien als een zonnetjes.D4NG3R NL schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:53:
[...]
Het falcon mobo is wel goed hoorstaat al 2 jaar lang te ronken zonder ooit maar problemen te hebben gehad.
Elect a clown, expect a circus.
Xbox is weer te koop bij Eplaza
Elite 120GB + extra controller en Lego en Kung Fu Panda
150 euro
Zo besteld, ondanks dat ik al een Xbox heb..
150 euro
[ Voor 99% gewijzigd door Deezers op 08-12-2009 15:20 ]
ik denk dat veel mensen deze acties van Bart Smit etc ondertussen wel in de gaten hebben.Dennis Lammers schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:04:
150 euro
Ik heb er zelf wel interresse in om een te kopen alhoewel ik al een xbox heb (geband)
hoeveel zouden mensen hiervoor geven op marktplaats ofzo?
elite 120gb 2 controllers 2 spellen gloedjenieuw dus met 2 jaar garantie?
Je zult er iig geen grove winst meer op maken.
Zou dit een Jasper zijn?Dennis Lammers schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:04:
150 euro
Ik weet het antwoord al, via http://www.vgreleases.com heb ik de meegeleverde games opgezocht en beide zijn van het pre jasper tijdperk, dus grote kans dat het een falcon is.
Deze bundle verkoopt natuurlijk niet zo goed (wie zit er te wachten op die twee meegeleverde spellen?) en op deze manier raken ze ervanaf. Tis alleen wat vreemd hoe ze elke week weer een partij hebben je hebt iets en dat verkoop je totdat het op is lijkt me, nu lijkt het meer alsof ze een voorraad van bijvoorbeeld 1000 stuks hebben waarvan ze elke week maar 100 vrijgeven.
[ Voor 60% gewijzigd door Slashdotter op 08-12-2009 15:44 ]
Belangrijkste reden voor mij om op een jasper te azen is omdat die hopelijk wat stiller is, khaat de herrie van die fans.Slasher schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:02:
[...]
Ik snap sowieseo niet waarom mensen perse een bepaalde chipset willen hebben alsof je dat significant merkt. Ik heb een xdoos uit november 2006 en gaf een RROD, binnen 8 dagen een gerepareerd en werkt sindsdien als een zonnetjes.
bij dezelfde actie van bartsmit vorige week.. zaten falcons en jaspers.. ik heb zelf een falcon ontvangen.
Voor mij precies hetzelfde. Ik ga een transfer kit bestellen en daarna verkoop ik mijn oude door. Dan doe ik er wat oude games bij en een extra controller en dan hoop ik er ook 150 euro voor te vangen. Ik hoop dat hij wat stiller is en er zit nu een mooie grote HDD bij voor spelinformatie.Dennis Lammers schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:04:
150 euro
Zijn er trouwens mensen hier uit de buurt van Nijverdal die al zo'n transferkit hebben? Je zou me ontzettend uit de brand helpen, want dat scheelt me zo weer 2 weken wachten
uhm...
Dit topic is gesloten.