Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste
Acties:
  • 91.512 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook besteld!

Ben alleen benieuwd of het wel echt klopt...bedoel, goedkoper als een DS / Nintendo Wii en dan ook nog de Elite versie...

Dalijk klopt de prijs niet :P

maar goed! we zien het wel :) en anders...no harm done, heb via acceptgiro betaald dusja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
PWM schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:05:
[...]

1 voor mijn schoonvader (die wil films kijken via Zune)
1 voor een vriend
1 voor op de HD tv op onze slaapkamer

En die andere 3, zie ik wel :)
Aha, ik dacht al zoiets. Maar ik dacht dat je inmiddels iedereen wel al had voorzien van een Xbox :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:53

Vrijdag

De Zwarte

Ben nu bezig met de Bayonetta demo, speelt echt super lekker weg zeg. En de dame is ook wel erg rawr :9 (ben en blijf een nerd hè ;) )

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Leuk bij het bestellen, je kan precies zien hoeveel er nu nog op voorraad zijn.

Vul je 132 in, dan gaat het goed. Vul je in 133, dan krijg je:
Van 360 Elite+K F Panda+Lego Jones zijn op moment geen 133 stuks voorradig.
132 over dus :)
morm schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:19:
En ja hoor... ook nu weer bij Bart Smit.

Xbox 360 Elite + Lego indiana jones + Kungfu Panda voor 150 euro.

Zolang de voorraad strekt uiteraard. Wees er snel bij.
Volgens mij heeft deze post inmiddels zeker 25 Xboxen verkocht :P
Hoedje schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:39:
[...]

Aha, ik dacht al zoiets. Maar ik dacht dat je inmiddels iedereen wel al had voorzien van een Xbox :P
Hoe mensen hoe beter. Kan je mooi spellen uitwisselen en toppers lekker tegen elkaar spelen :)

Ben de 6 nu al kwijt :+

[ Voor 49% gewijzigd door PWM op 04-12-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb er ook maar 1 besteld..dan gaat mn witte 60GB de deur uit.
Nu nog even kijken hoe ik alles over ga zetten naar die Elite....

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Je account retrieven op de nieuwe Xbox, en dan je savegames/game- en demofiles overzetten middels een data-transfer-kit.
Ik geloof dat hij bij een Elite zit (?), en anders kun je die (gratis?) bestellen bij Microsoft zelf.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
PWM schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:48:
Leuk bij het bestellen, je kan precies zien hoeveel er nu nog op voorraad zijn.

Vul je 132 in, dan gaat het goed. Vul je in 133, dan krijg je:

[...]

132 over dus :)

[...]

Volgens mij heeft deze post inmiddels zeker 25 Xboxen verkocht :P

[...]

Hoe mensen hoe beter. Kan je mooi spellen uitwisselen en toppers lekker tegen elkaar spelen :)

Ben de 6 nu al kwijt :+
Krijg je er nou ook een extra controller bij? Zoals bij elke hardware bij bartsmit (een actie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

barzi schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:05:
[...]

Krijg je er nou ook een extra controller bij? Zoals bij elke hardware bij bartsmit (een actie)?
Nee, geen extra controller. Ik zag echter dat er nu een pack is van 39,-. Dan krijg je een controller + 5 XBLA games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

je krijgt bij die 150euro actie toch:

Xbox360 Elite
120GB schijf
HD Kabel
Headset
1 controller
1 extra controller

150 euro, +1,95 euro verzenden, + eventueel 1 euro acceptgirokosten = 152,95

edit: Valt me nu op dat hij een (rode) melding geeft als je er nu 1 besteld dat er geen meer op voorraad zijn. Maar je kunt wel bestellen.
Ik hoop niet/lijkt me sterk dat ik daar net (bij het bestellen dus) overheen gekeken heb, samen met mijn collega..

[ Voor 38% gewijzigd door KoffieNT op 04-12-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor. Binnenkort zal het artikel weer beschikbaar zijn.

Ondertussen zijn alle elite's bij Bart Smit weg. Dat ging dankzij de post op dit forum wel heel snel denk ik ;)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

PWM schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:13:
[...]

Nee, geen extra controller. Ik zag echter dat er nu een pack is van 39,-. Dan krijg je een controller + 5 XBLA games.
Waar zie je dat & welke XBLA games zijn dat?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 03:10
PWM schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:13:
[...]

Weet je zeker dat er geen extra controller bij wordt geleverd? Zou eigenlijk niet echt netjes zijn.
Toegegeven, het is sowieso al een mooie aanbieding maar op de site staat dat er bij ALLE xbox360 hardware een extra controller wordt geleverd. Zou dan toch eigenlijk wel moeten imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Willybubba schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:24:
[...]

Waar zie je dat & welke XBLA games zijn dat?
Ik lieg, het zijn er 4 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.slashgear.com/wp-content/uploads/2009/09/microsoft_xbox_360_wireless_controller_game_pack_2009-494x500.jpg

Ligt gewoon in de winkels. Sowieso bij de FRS voor 39,-, heb er namelijk 1 gekocht als Sinterklaas kado voor mijn zwager.

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 04-12-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
*weg*

[ Voor 93% gewijzigd door PromoX op 04-12-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:37:
Kunnen jullie me een klein beetje consumentenadvies geven?

Ik ben op zoek naar een accu voor mijn zwarte controller. Op sites als deze bijvoorbeeld staan zowel originele accu's (met of zonder lader) van MS, maar ook van andere fabrikanten.

Is dat namaak spul slechter? Werkt zo'n play en charge ding ook als simpele oplader als de console uit staat? Of ben ik verplicht een paar uur met kabel te spelen totdat de accu vol is?

Alvast bedankt!
Ik heb zelf zo'n play n charge kit van dealextreme.com besteld. Rete goedkoop. Nou moet ik wel zeggen dat ze veel minder lang mee gaan dan gewone (niet oplaadbare) batterijen. Maar dat was mijn doel ook niet. Ik wilde niet afhankelijk zijn van eventueel lege batterijen. Waar je ook last van hebt als je oplaadbare batterijen gebruikt.
Het opladen van die play n charge kit van me gaat wel erg snel vind ik. Voor je het weet brand het groene lampje en is ie klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
De xboxen van de actie van bart smit hebben al een track & trace nummer :). Kan niet wachten op men Elite !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:09
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:10:
De xboxen van de actie van bart smit hebben al een track & trace nummer :). Kan niet wachten op men Elite !
Mijne heeft ook een track en trace nummer, echt een mooie deal en nu het nog verzonden is helemaal mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

ik heb nog nix ontvangen...bestelling om half 11 geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:06:
[...]

Ik heb zelf zo'n play n charge kit van dealextreme.com besteld. Rete goedkoop. Nou moet ik wel zeggen dat ze veel minder lang mee gaan dan gewone (niet oplaadbare) batterijen. Maar dat was mijn doel ook niet. Ik wilde niet afhankelijk zijn van eventueel lege batterijen. Waar je ook last van hebt als je oplaadbare batterijen gebruikt.
Het opladen van die play n charge kit van me gaat wel erg snel vind ik. Voor je het weet brand het groene lampje en is ie klaar.
Een kameraad van me heeft ook een play en charge kit, na een half jaar word hij geteisterd door kabelbreuken.
Oplaadbare zijn ook zo leeg. ik haal om de paar maand bij Mediamarkt een strip duracel batterijen 10+2 gratis, ik geloof iets van 12€ en bijna een half jaar geen zorgen, want Duracels gaan rete lang mee _/-\o_

Grijp ik echt een keer mis met batterijen kan ik altijd nog mijn bekabelde 360 controller van mijn pc aansluiten :9

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
BAS80 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:43:
[...]

Een kameraad van me heeft ook een play en charge kit, na een half jaar word hij geteisterd door kabelbreuken.
Oplaadbare zijn ook zo leeg. ik haal om de paar maand bij Mediamarkt een strip duracel batterijen 10+2 gratis, ik geloof iets van 12€ en bijna een half jaar geen zorgen, want Duracels gaan rete lang mee _/-\o_

Grijp ik echt een keer mis met batterijen kan ik altijd nog mijn bekabelde 360 controller van mijn pc aansluiten :9
koop 1x oplaadbare batterijen en gewone oplader en 2j later heb je dr nog geen last van :p
ind0mi schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:41:
ik heb nog nix ontvangen...bestelling om half 11 geplaatst.
Kijk is op de website , heb nml ook geen mail gekregen maar wel op de website zichtbaar

[ Voor 55% gewijzigd door sleepwalkerbe op 04-12-2009 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mats schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:34:
[...]

Mijne heeft ook een track en trace nummer, echt een mooie deal en nu het nog verzonden is helemaal mooi ;)
Heb alleen een orderbevestiging...verder niks....hoop dat ik die nog krijg :O

Ingelogd via mijn gegevens, vervolgens weer mijn gegevens aangeklikt..links op bestelhistorie geklikt en zag inderdaad een Track 'n Trace.

Toen KoffieNT en ik de onze bestelde waren er nog 130 op voorraad ongeveer (We lopen stage bij het zelfde bedrijf, dusja :P)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

sleepwalkerbe schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:43:
[...]

Kijk is op de website , heb nml ook geen mail gekregen maar wel op de website zichtbaar
`
Yeah..op de site dus wel een track&trace! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
PWM schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:46:
Als ze zo weg zijn, blame me :) Ik heb er 6 besteld :P

[...]

Bart Smit heeft al dermate veel acties gehad, dat ik me niet voor kan stellen dat ze nog non-jaspers op voorraad hebben :)

EDIT:

Er zit volgende de beschrijving geen HDMI kabel bij, dat zou dan dus een Jasper moeten zijn.
Heb je er nog 1tje over voor een medetweaker? En dan niet voor 220 euro :P
Schweino schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 00:11:
[...]

Alleen de arcades hebben toch intern geheugen?
Dat dacht ik ook, maar die Arcades met intern geheugen hebben toch de Jasper-chipset?
En een Elite met een Jasper-chipset zou dan toch ook 512MB intern geheugen moeten hebben?
Of zit daar nog weer een verschil tussen?

[ Voor 29% gewijzigd door MacorgaZ op 04-12-2009 15:26 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
-foutje-

[ Voor 97% gewijzigd door MacorgaZ op 04-12-2009 15:26 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
MacorgaZ schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:25:
[...]

Dat dacht ik ook, maar die Arcades met intern geheugen hebben toch de Jasper-chipset?
En een Elite met een Jasper-chipset zou dan toch ook 512MB intern geheugen moeten hebben?
Of zit daar nog weer een verschil tussen?
Daar zit verschil tussen, alleen de arcades hebben intern flash-geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

KoffieNT schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:01:
Je account retrieven op de nieuwe Xbox, en dan je savegames/game- en demofiles overzetten middels een data-transfer-kit.
Ik geloof dat hij bij een Elite zit (?), en anders kun je die (gratis?) bestellen bij Microsoft zelf.
Microsoft gebelt en de transfer kit wordt gratis toegestuurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:29
Mijn 'oude' xbox is gebanned en nu wil ik eigenlijk mijn account overzetten naar de nieuwe.

Loop ik hiermee kans dat mijn nieuwe xbox gebanned wordt, omdat ik daar dan met een account op speel waarin registraties van 'niet-legale' spellen in staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lol, mijn Xboxen zijn ook al onderweg :) Heb er nog 1 extra besteld. Ik had die pagina nog open staan, en het lukte gewoon te bestellen, terwijl iedereen al kreeg dat ze weg waren. Ook die Xbox is nu al onderweg :)

Wist niet dat Bart Smit zo snel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Laatst online: 05-09 09:28
net demo bayonetta gespeeld en man o man wat word dat een gaafe game heerlijk al die combos aan mekaar rijgen. krijg er nu al zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MacorgaZ schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:25:
[...]

Heb je er nog 1tje over voor een medetweaker? En dan niet voor 220 euro :P
Ze zijn echt al weg :) Maar, ik las dat als je belt, ze het pakket nog wel kunnen aanbieden (zelf niet gecontroleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
  • Laatst online: 09:46
Schweino schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:45:
[...]

Daar zit verschil tussen, alleen de arcades hebben intern flash-geheugen
Van de week nog een elite gekocht maar er zit toch echt 512mb intern geheugen in. Dus dat dit enkel in de arcade zit is onjuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

king_bass schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:34:
[...]

Van de week nog een elite gekocht maar er zit toch echt 512mb intern geheugen in. Dus dat dit enkel in de arcade zit is onjuist.
Ik heb ook een nieuwe Elite (oktober), maar hoe kan ik zien dat er 512mb geheugen in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
PWM heb jij gebeld nr Bart Smit om teweten te komen of de controller er bij zit of niet?
Ben wel benieuwd of dit zo is , dan kan ik oude xbox met 2 controllers verkopen en heb ik dus 2 zwarte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
  • Laatst online: 09:46
PWM schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:39:
[...]

Ik heb ook een nieuwe Elite (oktober), maar hoe kan ik zien dat er 512mb geheugen in zit?
een demo downloaden, vraagt ie automatisch waar je die wilt opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
ind0mi schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:51:
[...]

`
Yeah..op de site dus wel een track&trace! _/-\o_
Heb er ook 1 besteld vandaag via Bart Smit. Net een mail ontvangen dat het pakket is overgedragen aan TNT Post. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 04-12-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 11-09 21:00
En de meeste mensen die weer besteld hebben. Gaan direct de marktplaats op. :r Gelukkig heeft een collega van mijn man nog 1 kunnen bemachtigen voor zijn kinderen. (na een tip van mij)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Laatst online: 01-08 08:42
wat is het order nummer van die bart smit aanbieding?
ik heb net gebeld en de medewerker kon hem niet meer vinden.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
golfgti5 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:14:
wat is het order nummer van die bart smit aanbieding?
Die is toch voor iedereen anders :?
ordernummer is niet de productcode
pinokkia schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:09:
En de meeste mensen die weer besteld hebben. Gaan direct de marktplaats op. :r Gelukkig heeft een collega van mijn man nog 1 kunnen bemachtigen voor zijn kinderen. (na een tip van mij)
Ik heb er 1 voor mij gekocht :P

[ Voor 44% gewijzigd door Ike. op 04-12-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
PWM schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:30:
[...]

Ze zijn echt al weg :) Maar, ik las dat als je belt, ze het pakket nog wel kunnen aanbieden (zelf niet gecontroleerd).
Net gebeld maar dat kan alleen als je het bestelnummer hebt.... Heeft iemand die toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:21:
[...]

Net gebeld maar dat kan alleen als je het bestelnummer hebt.... Heeft iemand die toevallig?
Heb net even gekeken in me bestel geschiedenis en emails...maar helaas kan ik het daar niet vinden.

Kan het ook niet achterhalen via me browser geschiedenis want ben ondertussen thuis, en heb hem op me werk besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Jammer, klantenservice is nu dicht (tot maandag) dus helaas pindakaas. Wel flauw dat ze alleen willen leveren als je een bestelnummer kan doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Ike. schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:20:
[...]

Die is toch voor iedereen anders :?
ordernummer is niet de productcode

[...]

Ik heb er 1 voor mij gekocht :P
Sorry, bedoel inderdaad productcode.....

Volgens de dame van de klantenservice kon ze niks vinden over de Elite aanbieding, tenzij ze een productcode kon krijgen..........
In de tussentijd had BM de site ge-update en de aanbieding weg geaahld, erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Maakt helemaal niets uit of je de het produkt of produktnummer door geeft. De klantenservice kunnen vinden via het produkt zelf. Er komt dan een hele waslijst van de combinaties. Zodra het op/uitverkocht is. Dan wordt het produkt en produktnummer uit het systeem gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Volgens de dame die ik sprak is dat niet het geval. Ze gaf aan zonder bestelnummer niets te kunnen (is natuurlijk onzin, dat snap ik ook wel, maar zo stelde ze zich wel op). Op het bandje wat je te horen krijgt als je naar Bart Smit belt wordt dat overigens wel verteld, er wordt gezegd dat je een bestelnummer bij de hand moet hebben om te kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Schweino schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:09:
Volgens de dame die ik sprak is dat niet het geval. Ze gaf aan zonder bestelnummer niets te kunnen (is natuurlijk onzin, dat snap ik ook wel, maar zo stelde ze zich wel op). Op het bandje wat je te horen krijgt als je naar Bart Smit belt wordt dat overigens wel verteld, er wordt gezegd dat je een bestelnummer bij de hand moet hebben om te kunnen bestellen.
Geloof me nou maar, want een kennis werkt daar zelf. >:) En die vertelde me dat. (een tijdje terug ook een bart smit medewerker vertelde me dat eerlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
Krijg nu ook op de site van track&trace te zien dat de verzending is vooraangemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt dikke pech met de transfer cable tot nu toe. Hebben jullie die aangevraagd via het formuliertje of met de support gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

offtopic:
(ik stel voor dat men geen voordelige aanbiedingen meer op tweakers zet. Ondertussen gebeurde het al meerdere keren dat mensen die oprecht geinteresseerd waren in een aanbieding buiten de boot vallen omdat er hier een paar minder zuivere types rondhangen)

Bayonetta demo is beschikbaar! Vrij pittig spel :)

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 04-12-2009 20:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Hallo,

Ik heb een nieuwe xbox 360 gekocht omdat de andere gebanned is. Nu wil ik mijn gametag gaan recoveren. Alles gaat goed behalve als hij alle gegevens van Xbox live wil afhalen. Er verschijnt een melding dat de Storage device niet goed is en mogelijk geen genoeg ruimte meer op staat. Er is 12gb over dus daar kan het niet aan liggen. iemand enig idee wat er mis mee kan zijn? Xbox 360 helpdesk weet het ook niet toen ik er mee belde :?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
pinokkia schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:09:
Jep, zoals die Tweaker hier die er meteen even 6 bestelt, waarvan 3 sowieso zonder enig doel bij het maken van de bestelling... |:(

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 20:07:
Ik heb echt dikke pech met de transfer cable tot nu toe. Hebben jullie die aangevraagd via het formuliertje of met de support gebeld?
Een beller is sneller...
Voor dit soort dingen bel ik altijd. Zo gepiept, hele aardige helpdesk medewerkers daar dus lekker mee zitten kletsen en ze werken heel goed en snel mee. Serienummer van mn 'oude' 360 gegeven en persoonlijke gegevens gecontroleerd.
Transfer kit is onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MacorgaZ schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 02:43:
[...]

Jep, zoals die Tweaker hier die er meteen even 6 bestelt, waarvan 3 sowieso zonder enig doel bij het maken van de bestelling... |:(
En dat is erg omdat?

Ik ben ze allemaal kwijt, gewoon in de omgeving, en zonder geld mee te verdienen. Als ik een mooie aanbieding zie waarvan ik zeker weet dat andere mensen er blij mee, dan bestel ik dat gewoon. Ik heb ook wel eens 10x de Ibood besteld.

Sinds wanneer is het bestellen van goederen online nu weer geworden tot een misdaad :? Overigens is de actie van BS gewoon op een vast tijdstip geindigd, en niet omdat de Xboxen op zijn. Van de week zal het dus wel weer even zijn. Als BS had besloten 1 per klant te leveren, had ik me er keurig aan gehouden :)

Overigens, als ik er 20 had besteld en op MP had gegooid voor 70,- per stuk winst, dan was dat mijn goed recht. Geld is niet vies :+

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 05-12-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 12-09 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Strict genomen heb je gelijk, we leven niet in een communistisch land waar alles maar eerlijk verdeeld moet worden. Toch snap ik dat het voor sommigen nogal frustrerend is als ze net de actie mislopen, terwijl iemand anders er 6 heeft gekocht.

Maar ik wist niet dat die acties tijdgebonden waren, en het is idd aan bart smit om er een beperking van '1 per klant op te zetten' als er veel klachten komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 05-12-2009 10:54 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Probeer gisteravond een film te kijken via de Zune marketplace. Wat een deceptie. In het Nederlandse gedeelte staan misschien 30 films die gemiddeld 10 jaar oud zijn. Wat een rotzooi. En via mijn Amerikaanse account kan ik niets kijken (waar ik verder ook niet over klaag omdat dat wel logisch is).

Hebben ze ons voor dit kleine, slechte aanbod nu zo lang aan het lijntje moeten houden? pfff ;(

Dus toch maar weer naar de videotheek.... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

FYI: De BS XBox is een Jasper en komt met gratis extra controller :)

EDIT: Er zitten zowel Falcons als Jaspers tussen :)

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 05-12-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
Ik heb hem net binnen, is idd met extra controller :)

Ook zit er de officiële hdmi kabel bij? geen jasper dus?

[ Voor 36% gewijzigd door mats op 05-12-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
mats schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:50:

kijk op de voeding, als er 150W op staat is het een Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

mats schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:50:

De HDMI kabel is eruit gehaald met de pricedrop van een paar maanden geleden, toen was de Jasper al op de markt :)

Ik heb er slechts 1 bekeken, misschien zitten er wel meerdere lots bij, zal zo even kijken.
Ike. schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:00:
[...]

kijk op de voeding, als er 150W op staat is het een Jasper
Bij de eerste Jaspers zat nog 175W :)

Afbeeldingslocatie: http://exophase.com/wp-content/uploads/2008/12/xbox360c.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 05-12-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
geen jasper dan tis een 175Watt voeding en er staat achter op 12v 14,2A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
PWM schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 10:42:
[...]

Overigens is de actie van BS gewoon op een vast tijdstip geindigd, en niet omdat de Xboxen op zijn. Van de week zal het dus wel weer even zijn.
* Schweino refresht de BS pagina 5x per dag vanaf nu :-)
PWM schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:23:
FYI: De BS XBox is een Jasper en komt met gratis extra controller :)
Wrijf het nog maar even lekker in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

mats schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:16:
Dat is een Falcon inderdaad. Verschil merk je overigens niet, op iets stroomverbruik na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:23:
[...]

Dat is een Falcon inderdaad. Verschil merk je overigens niet, op iets stroomverbruik na.
verschil merk je wel, volgens gamefaqs...

Zoals je al aangeeft, falcon verbruikt meer dan een jasper, een jasper is weer stiller dan een falcon, en een jasper zou bijna geen tot weinig kans hebben op een RRoD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

xPhantom schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:32:
[...]

verschil merk je wel, volgens gamefaqs...

Zoals je al aangeeft, falcon verbruikt meer dan een jasper, een jasper is weer stiller dan een falcon, en een jasper zou bijna geen tot weinig kans hebben op een RRoD...
Ik heb zelf een Falcon en Jasper in huis draaien, waarbij de Jasper meer herrie maakt tijdens het gamen vanaf schijf. Met de games op HD geinstalleerd hoor je geen verschil. Ik speel alles vanaf HD, dus het zou mij niet zoveel uitmaken.

RROD kan ik niet over oordelen :) Beiden nog niet kapot gegaan.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 05-12-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
mats schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:16:
Heb de mijne net ontvangen, deze is wel een jasper.
MFR Date: 2009-06-01

[ Voor 41% gewijzigd door Ike. op 05-12-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:35:
[...]

Ik heb zelf een Falcon en Jasper in huis draaien, waarbij de Jasper meer herrie maakt tijdens het gamen vanaf schijf. Met de games op HD geinstalleerd hoor je geen verschil. Ik speel alles vanaf HD, dus het zou mij niet zoveel uitmaken.

RROD kan ik niet over oordelen :) Beiden nog niet kapot gegaan.
Hmm, ok, dan heb ik niets gezegd ;)
Zelf heb ik alleen een Jasper, en heb ook nog geen last van RRoD gehad.

Bedankt voor het corrigeren in elk geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

En ook ik kan bevestigen dat mijn Elite niet een Jasper is. Maar ik vind het eigenlijk helemaal niet erg, ik blijf maar denken '150 euro :) '.

Ik ben nu mijn 120GB schijf aan het kopieren naar de 120GB-Elite schijf. Had op mn oude schijf een aantal spellen geinstalleerd (totale ruimte in beslag was zon 70GB). Het kopieren naar de Elite-schijf zou 4uur en 22 minuten gaan duren :z. Effe wat spellen verwijderd en toen duurde het nog 1uur en 16 minuten...pff..

Toevalligheidje was dat ik eergisteren een HD-component-kabel en 2 battery-covers had gekocht voor de 360, daarna ook nog een 60GB-schijf voor een vriend van me, en dan gisteren nog deze Elite. Allemaal vandaag ontvangen hehe.

Sinterklaasje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Waarom heb je de HD's niet gewoon omgewisseld? :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook falcon.. wel HDMI kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Wat een goed nieuws dat er wel een 2de controller bij zit. Kan ik beide witte controllers de deur uit doen :+

Wat een aanbieding van BS _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sleepwalkerbe schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:33:
Wat een goed nieuws dat er wel een 2de controller bij zit. Kan ik beide witte controllers de deur uit doen :+

Wat een aanbieding van BS _/-\o_
Ja, ik had die extra controller ook echt niet verwacht. Ik zag het wel staan op de site, maar voor 150,-??

1 ding hebben ze wel bereikt. Nu ik weet hoe makkelijk het bestellen is, en hoe snel ze leveren, zal ik meer bij de BS gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Misschien offtopic, sorry hiervoor, maar waar kun je nu het beste en uiteraard goedkoopste online spellen bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Overigens is die andere aanbieding ook helemaal niet slecht voor 199,-

Dan heb je een Xbox 360 Pro (dus met 60GB), 3 games (Pure, Banjoo en Lego Batman) + een extra controller. Dat terwijl de adviesprijs van kale arcade ook 199,- is. Extra controller overigens alleen nog vandaag.
Killkees schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:16:
Probeer gisteravond een film te kijken via de Zune marketplace. Wat een deceptie. In het Nederlandse gedeelte staan misschien 30 films die gemiddeld 10 jaar oud zijn.
Bij mij staan er zeker meer dan 120 op :) Ze zijn begonnen met 4 maatschappijen in de EU, maar hebben er 10 onder contract. Die andere zullen wel volgen.

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 05-12-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

BM schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:22:
Waarom heb je de HD's niet gewoon omgewisseld? :)
Omdat de schijf van de Elite zwart is, en mijn (los gekochte, voor mn Arcade) schijf is grijs. Moest net op de Elite nogmaals mijn account recoveren omdat hij de 'nieuwe' schijf (na transfer dus) niet meer accepteerde, qua account dan.
Nu heb ik 2 identieke Xboxen (profielen en harde schijven) :P.

Ik weet nog niet precies wat het plan wordt voor de Arcade, maar ik weet wel een leuk projectje of 2 :*).
En het is wel vet dat ik nu ipv splitscreen met een vriend, gewoon system-versus kan doen :P. (moet wel effe 2 dezelfde games hebben natuurlijk)
golfgti5 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:45:
Misschien offtopic, sorry hiervoor, maar waar kun je nu het beste en uiteraard goedkoopste online spellen bestellen?
Niet off-topic, maar wel al 100x voorbij gekomen. www.budgetgaming.nl, en voor de rest raad ik je aan eens op marktplaats te kijken, komen veel leuke spellen voorbij voor een lage prijs :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 14:56
Ik heb net mijn elite ook van BS gekregen. Alleen de xbox doos was bij mij niet verzegeld.. Was dit bij jullie ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

shorty_ schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:09:
Ik heb net mijn elite ook van BS gekregen. Alleen de xbox doos was bij mij niet verzegeld.. Was dit bij jullie ook het geval?
Mijne zijn allemaal verzegeld. Wel geestig dat de productiedata bijna 9 maanden uit elkaar liggen :)

Een niet verzegelde doos maakt toch niet uit? Als de rest maar origineel verpakt is :)

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 05-12-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty_
hmm.. Bij mij was de doos zelf ook helemaal beschadigd en hij is dus niet verzegeld. Productiedatum is van 2008. Is het verstandig om even naar Bart Smit te bellen? Aan de andere kant heb ik ook zoiets van, het is maar 150 euro en als die het doet dan is er niks aan de hand......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook niet verzegeld. MFR date 27-08-08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
shorty_ schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:19:
hmm.. Bij mij was de doos zelf ook helemaal beschadigd en hij is dus niet verzegeld. Productiedatum is van 2008. Is het verstandig om even naar Bart Smit te bellen? Aan de andere kant heb ik ook zoiets van, het is maar 150 euro en als die het doet dan is er niks aan de hand......
Ja mijne was ook beschadigd, hadden kennelijk wat stickers op gezetten. maar alles wat er in zit was nog wel goed verpakt.

Mijne is van 30-10-08 en mijn oude was van 26-10-08 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door mats op 05-12-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty_
De inhoud zelf ziet er nog keurig uit. Dus ik laat het wel zo.. Zit toch 2 jaar garantie op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Klopt het dat iedereen standaard 1 maand gratis Gold krijgt? Hoe kan ik dit activeren?
Ik heb gisteren een account aangemaakt.
Kan hierover niets vinden in de boekjes die ik bij mijn xbox heb gehad, mijn xbox geeft nu aan dat ik Silver heb.

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 05-12-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heb een xbox pro die is omgebouwd en gebanned, en verkoop ik nu voor 220 euro aan een 8)7

Nu heb ik alleen nog paar maanden live op me account, als ik een nieuwe xbox koop ( zonder die om te bouwen ) dan kan ik toch gewoon weer online. Want in mijn ogen is de console gebanned en niet mijn account. Kan iemand dit bevestigen ?

Ga trouwens deze halen:
http://www.consoleshop.nl...re-2-limited-edition.html
Maar dan bij GameMania daar is ie 309, moet toch op de kleintjes letten.

Ga er weinig op achteruit, moet een klein beetje bijbetalen en kan dan weer op live en heb opnieuw garantie. Heb ongeveer 50 spellen gespeeld, dus dat heb ik er allang uit. Speel momenteel toch alleen de Call of Duty reeks...no problem. Weet verder ook dat deze versie ( nog ) niet om te bouwen is, en zal waarschijnlijk niet meer gaan flashen...i promise :)

[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 05-12-2009 20:01 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wanneer je een nieuwe live account aanmaakt is dit automatisch een gold account voor een maand ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Van de collega van mijn man was de doos beschadigd, seal al losgemaakt en de xbox360 is van 27-07-2008. :( Daar had hij niet opgerekend. Zo`n oude xbox360. En geen extra draadloze controller. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
Heb net ook mijn xbox360 elite van BS mogen ontvangen :) Het is een Falcon met mfd 31-07-2008. Ik klaag niet, extra controller zit erbij + hdmi kabels. Doos was bij mij ook wel beschadigd door sticker(grote ronde sticker, kan dat niet van de 50 euro retour actie van ms van ergens vorig jaar zijn?) maar inhoud was allemaal nog netjes gesealed.

Zou het niet kunnen dat er oorspronkelijk alleen Falcon Elite's met een beschadigde doos voor deze aanbieding in aanmerking kwamen, maar doordat er misschien onverwacht veel bestellingen zijn geplaatst(door op "bestellen" ipv "info" te drukken) er ook nieuwere Jasper Elite's met onbeschadigde doos geleverd moesten worden om aan de vraag te kunnen voldoen?

Puur speculatie uiteraard maar ik ben blij met m'n Elite! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Waarschijnlijk gaat het hier om overstock van BS, die zij dan (slim) als 'aanbieding' verkopen. Niets mis mee natuurlijk :). Wel jammer dat er geopende/beschadigde dozen tussen zitten.

Ik had ook graag gezien dat de mijne ergens uit 2009 kwam, aka een Jasper is, maar tot nu toe :P doet hij het helemaal prima.

Vergeleken met mijn Jasper-Arcade(+120GB schijf), maakt de Elite ietsje meer herrie, of ik nou een spel op de harde schijf installeer of niet.

Raar idee dat deze Xbox dus (in mijn geval) een jaar en 2-3 maanden ergens in een magazijn of iets heeft gestaan en nu pas gebruikt wordt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Schrammy89 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 18:52:
Heb net ook mijn xbox360 elite van BS mogen ontvangen :) Het is een Falcon met mfd 31-07-2008. Ik klaag niet, extra controller zit erbij + hdmi kabels. Doos was bij mij ook wel beschadigd door sticker(grote ronde sticker, kan dat niet van de 50 euro retour actie van ms van ergens vorig jaar zijn?) maar inhoud was allemaal nog netjes gesealed.

Zou het niet kunnen dat er oorspronkelijk alleen Falcon Elite's met een beschadigde doos voor deze aanbieding in aanmerking kwamen, maar doordat er misschien onverwacht veel bestellingen zijn geplaatst(door op "bestellen" ipv "info" te drukken) er ook nieuwere Jasper Elite's met onbeschadigde doos geleverd moesten worden om aan de vraag te kunnen voldoen?

Puur speculatie uiteraard maar ik ben blij met m'n Elite! :)
Mijn 'Jasperdoos' was net zo beschadigt als die van jou.

kan het kloppen dat ik geen maand gratis Gold heb gekregen omdat ik 'recover gamertag' heb gekozen tijdens de setup?

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 05-12-2009 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
Ike. schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:14:
[...]

Mijn 'Jasperdoos' was net zo beschadigt als die van jou.

kan het kloppen dat ik geen maand gratis Gold heb gekregen omdat ik 'recover gamertag' heb gekozen tijdens de setup?
klopt je krijgt een maad gratis bij een nieuwe gamertag niet bij een nieuwe xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
sk1nny666 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:24:
[...]

klopt je krijgt een maad gratis bij een nieuwe gamertag niet bij een nieuwe xbox
Ik heb deze gamertag gisteren via xbox.com aangemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
hmm dan weet ik het niet.
wet wel dat je dat krijgt als je hem aanmaakt op de xbox zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
sk1nny666 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:26:
hmm dan weet ik het niet.
wet wel dat je dat krijgt als je hem aanmaakt op de xbox zelf
maakt niet meer uit, heb net een 12 maanden gold kaart via E-bay gekocht. (€31)

Als je een spel op de HD installeert, moet je dan iedere keer kiezen voor 'spelen vanaf HD' of doet ie dit automatisch als het spel is geinstalleerd?

[ Voor 22% gewijzigd door Ike. op 05-12-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Ike. schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 23:51:
[...]

maakt niet meer uit, heb net een 12 maanden gold kaart via E-bay gekocht. (€31)

Als je een spel op de HD installeert, moet je dan iedere keer kiezen voor 'spelen vanaf HD' of doet ie dit automatisch als het spel is geinstalleerd?
Doet hij automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
mats schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:35:
[...]

Ja mijne was ook beschadigd, hadden kennelijk wat stickers op gezetten. maar alles wat er in zit was nog wel goed verpakt.

Mijne is van 30-10-08 en mijn oude was van 26-10-08 ;)
Zouden het repareerde machines zijn die ze opnieuw verkopen? Dus dat vanuit Microsoft een stapel refurbished machines richting BS zijn gegaan met de opdracht deze te verkopen voor een zacht prijsje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

sk1nny666 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:24:
[...]

Das half correct :P

Met nieuwe xboxen kan je maar 3x een nieuw account 1 maand gold geven, als je xbox pre 2007 is kan het 5x (met het nieuwe Interface dan)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Dus het merendeel van de mensen die een 150 euro xbox bij BS hebben gehaald hebben een Falcon gekregen, een enkeling een Jasper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Slashdotter schreef op zondag 06 december 2009 @ 01:15:
[...]

Zouden het repareerde machines zijn die ze opnieuw verkopen? Dus dat vanuit Microsoft een stapel refurbished machines richting BS zijn gegaan met de opdracht deze te verkopen voor een zacht prijsje?
Dat lijkt me vrij sterk. Volgens mij zou dat er in dat geval bij moeten worden vermeldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Slashdotter schreef op zondag 06 december 2009 @ 01:15:
[...]

Nope... Bart Smit heeft dit ruim een jaar geleden ook al bij de PS3 gedaan... zijn gewoon systemen uit de winkels die niet verkocht zijn, omdat het beschadigde dozen zijn (verkopen soms moeilijker), demo-modellen (nooit gebruikt), teruggebracht (verkeerde console gekocht voor de kids) of teruggebracht, omdat er sprake was van een 'defect', welke later geen defect bleek te zijn (verkeerd gesyncte controller, HD verkeerd aangesloten..enz.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ik buitenlandse MS Points kan gebruiken op mijn Nederlandse 360? Ik zit op het moment in Nieuw-Zeeland en heb mijn 360 meegenomen uit Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, ik lees even te laat over die actie van BS (teveel spellen liggen hier te wachten :) ) Gefeliciteerd allemaal met die superdeal! Ik heb zelf al wel een Elite, maar ik had zeker wat mensen blij kunnen maken met een Xbox voor 150 euro. Goed, misschien een andere keer weer :)

Nogmaals gefeliciteerd allemaal (vooral die PWM die er altijd op tijd bij is :) )!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Bij Media M deze week een xbox360 arcade plus 3 games (Batman,Pure en Banjo) voor 149 euro en de PS3 Slimline 250Gb plus Wipeout HD en 2 controllers voor 315 euro......lastige keus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

golfgti5 schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:51:
Bij Media M deze week een xbox360 arcade plus 3 games (Batman,Pure en Banjo) voor 149 euro en de PS3 Slimline 250Gb plus Wipeout HD en 2 controllers voor 315 euro......lastige keus
Ik weet niet waar je woont, maar de Saturn in Hoofddorp:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AkHijc8l2HLyFwjYewOrxPKo/full.png
Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.