Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste
Acties:
  • 91.511 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:55:
Dus je bent ook tegen het gebruik van gamepads op de PC, bijvoorbeeld voor racegames?
Nee, de pc is een open platform, dus je kunt daar sturen, gamepads en weet ik veel wat voor gebruiken.
Op de Xbox heb je ook stuurtjes en dergelijke, gewoon officieel ondersteund. Waar we het hier over hebben is dus niet officieel en dus is er een bepaald slag mensen dat zich gaat onderscheiden met deze dingen.

Maar ik heb geen zin in eindeloze discussies nu over de details, ik vind het persoonlijk gewoon jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caulder schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:13:
[...]

Hoop serieus dat ze dat ooit nog eens doen.
Niet dat ik veel online speel, maar toch.
Console is gemaakt om met een controller te spelen, en niet met muis + tobo.
De enigste oplossing is gewoon beter worden met een controller. en een Console gemaakt om met een controller te spelen ja inprinciepe wel maar nintendo en sega hebben zelf ook vaak muizen en toetsenborden uitgebracht dus die vergelijking gaat ook niet op. En als ze mensen moeten gaan bannen omdat ze een muis en toetsenbord gebruiken kunnen ze net zo goed stoppen met het maken van consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Mediamarkt heeft nu ook weer een aanbieding.

Xbox 360 Elite+Pure+Lego Batman+keuze uit:
- Assasins Creed 2
- Call of Duty Modern Warfare 2
- Forza Motorsport 3

En dan kost het €249.
Aanbieding MediaMarkt

Niet verkeerd lijkt mij(zit te tobben over een nieuwe want de mijne vertoont kuren, freezend beeld tijdens het gamen :'( )

[ Voor 41% gewijzigd door Danno88 op 01-12-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang Microsoft zelf geen toetsenbord/muis hardware voor de Xbox uitbrengt mogen ze wat mij betreft gewoon mensen weigeren in online ranked games (dus niet bannen), dit om er voor te zorgen dat de spelervaring voor iedereen gelijk is. Zodra ze dit officieel wel maken, kunnen spel makers altijd er een optie inbouwen om (eventuele) enige vorm van auto-aim uit te schakelen.

De vraag is natuurlijk in hoeverre dit daadwerkelijk een probleem is, en mocht dit een probleem zijn, kan (of wil) Microsoft hier tegen optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:46:
[...]

De enigste oplossing is gewoon beter worden met een controller. en een Console gemaakt om met een controller te spelen ja inprinciepe wel maar nintendo en sega hebben zelf ook vaak muizen en toetsenborden uitgebracht dus die vergelijking gaat ook niet op. En als ze mensen moeten gaan bannen omdat ze een muis en toetsenbord gebruiken kunnen ze net zo goed stoppen met het maken van consoles
Beter worden met controller is niet genoeg, want je kunt nooit zo goed worden/snel draaien als met TB/muis.
En ik snap de redenering niet, dat omdat Nintendo en Sega vroeger blijkbaar een TB/Muis hebben gesupport, dat dus MS dit ook moet gaan doen?!

En je laatste zin snap ik ook niet qua redenering, maar goed :)
Even offtopic en niet lullig bedoeld: Het is overigens 'enige' en 'in principe'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:38:
[...]

Nee, de pc is een open platform, dus je kunt daar sturen, gamepads en weet ik veel wat voor gebruiken.
Op de Xbox heb je ook stuurtjes en dergelijke, gewoon officieel ondersteund. Waar we het hier over hebben is dus niet officieel en dus is er een bepaald slag mensen dat zich gaat onderscheiden met deze dingen.

Maar ik heb geen zin in eindeloze discussies nu over de details, ik vind het persoonlijk gewoon jammer.
Ik vind het een beetje krom dat spelers op de PC wel een voordeel mogen hebben door gebruik te maken van een andere besturing, maar spelers op de console niet.
Los van of MS het toestaat of niet, iedereen heeft de mogelijkheid om aan zo'n ding te komen. Op de 360 is het dus net zo 'oneerlijk' als op de PC, althans zo denk ik er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Het gaat wellicht wat voorbij aan het principe van een console? Bij een pc heeft iedereen de vrijheid om dat ding tot in het kleinste detail zelf samen te stellen. Een console is in principe voor iedereen gelijk. Daar hoort imho dan ook gelijke controllers bij. Maar goed, heb in het PS3 topic al ooit een rel gestart hierdoor, doe ik liever niet nog eens hier :)

Zolang MS er niks aan doet is het legaal, en mogen mensen het gebruiken. Maar het zou me niet verbazen als MS dat soort dingen uiteindelijk wel gaat tegenhouden. Dat hebben ze met niet gecertificeerde geheugenkaarten ook gedaan, dus waarom hier niet mee.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Het voordeel van een muis t.o.v. een controller is gewoon groot.
Op een PC gebruikt iedereen een muis en bv. gamer muis varianten zijn echt niet zoveel beter.
Als je op de PC gaat spelen met een gamepad sta je ook onderop.

Maar goed als iemand een muis/keyboard nodig heeft op een console om te kunnen winnen moet ie dat zelf weten ;) Ik zit liever languit op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels mn xbox besteld maar moet echter nog een controller erbij hebben...

Ik zie het één en ander langskomen om goedkoop hieraan te komen. Wat is enigzins betrouwbaar en goedkoop op dit moment. Kan niet echt fijne vergelijkingssite vinden en zie door de bomen het bos niet meer...

Het liefst een wireless controller.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-09 18:29
http://www.amazon.co.uk/S...mes&qid=1259679233&sr=1-1

Graag wil ik via amazon.com goedkoper Streetfighter 4 aanschaffen, moet ik hiervoor niet bang zijn dat deze het op mijn systeem niet gaat doen? Dit ivm regiocode?

Mijn tweede vraag is of ik de Turtle Beach Ear Force X31 of x41 ook op een pc kan gebruiken?

Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Danno88 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:51:

- Assasins Creed 2
- Forza Motorsport 3

En dan kost het €249.
Aanbieding MediaMarkt

Niet verkeerd lijkt mij(zit te tobben over een nieuwe want de mijne vertoont kuren, freezend beeld tijdens het gamen :'( )
Hmm nu toch een beetje spijt dat ik um gister bij Chear gekocht heb voor 234 (inclusief verzendkosten weliswaar), voor 15 Euro extra had ik AC2 wel willen hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
Er is nu echt een keihard strijd bezig op de xbox wat betreft race games :P.

Forza 3, dirt2, NFS Shift

Allen hebben zo hun charme :P, maar 't zijn wel gouden tijden voor de raceliefhebber.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zeker. Maar de keuze kan makkelijk zijn. Echte sim liefhebber - Forza 3. Iets mindere sim liefhebber en ultieme graphics - Dirt 2. Meer richting arcade liefhebber - shift. Grof gezegd, maar komt het wel op neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Oneens. :) Ik vind SHIFT van de drie qua rijcapaciteiten het beste. En zoals ik het lees op simfora is SHIFT ook het meest geaccepteerd.

Misschien komt het wel omdat ik SHIFT voor de pc gekocht heb. Dat die anders is dan die op xbox360..

Voor mij is het qua realisme:
1. Shift
2. Forza
3. Dirt

Qua lol:
1. Forza
2. Shift
3. Dirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GAIAjohan schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:06:
Oneens. :) Ik vind SHIFT van de drie qua rijcapaciteiten het beste. En zoals ik het lees op simfora is SHIFT ook het meest geaccepteerd.

Misschien komt het wel omdat ik SHIFT voor de pc gekocht heb. Dat die anders is dan die op xbox360..

Voor mij is het qua realisme:
1. Shift
2. Forza
3. Dirt

Qua lol:
1. Forza
2. Shift
3. Dirt
Shift kwa rwalisme op 1 zetten getuigt niet echt van inzicht imho. Ik zeg niet dat het een slecht spel is, maar geen enkel deel uit de NFS serie is bedoeld om een simulatie te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Exorcist schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:47:
[...]

Shift kwa rwalisme op 1 zetten getuigt niet echt van inzicht imho. Ik zeg niet dat het een slecht spel is, maar geen enkel deel uit de NFS serie is bedoeld om een simulatie te zijn.
Mwah. Het is misgegaan bij NFS vanaf Hot Pursuit 2 in 2001 ofzo. Daarvoor reden ze voor die tijd erg goed. Natuurlijk zaten Grand Prix Legends en Sports Car GT erboven, maar het reed est aardig. Toen met de hele Underground serie etc is het zwaar arcade geworden.
Nu met SHIFT gaan ze weer naar de roots en ik vind dat ze in sommige auto's het gevoel echt goed brengen. Daarnaast moet je ook niet vergeten dat de devs van SHIFT (slightly mad studios_ heel veel schadedingen weg moesten halen van EA en als je het spel uitpakt en bv versnellingsbak en motorschade weer 'aan' zet je gewoon de beste sim kan maken die er is. (Natuurlijk geldt dit voor de pc).

Het feit dat modgroepen en simracewebsites SHIFT hebben aangenomen zegt imo erg veel over het potentieel.
Ik vraag me ook af wat SMS gaat neerzetten als ze niet onder de hoede van EA staan. We weten dat ze de simulatoren GT legends en GTR2 hebben ontwikkeld.

Waar ik spijt van heb bij Forza is dat ik niet de limited edition heb.

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 01-12-2009 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GAIAjohan schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:51:
[...]

Mwah. Het is misgegaan bij NFS vanaf Hot Pursuit 2 in 2001 ofzo. Daarvoor reden ze voor die tijd erg goed. Natuurlijk zaten Grand Prix Legends en Sports Car GT erboven, maar het reed est aardig. Toen met de hele Underground serie etc is het zwaar arcade geworden.
Nu met SHIFT gaan ze weer naar de roots en ik vind dat ze in sommige auto's het gevoel echt goed brengen. Daarnaast moet je ook niet vergeten dat de devs van SHIFT (slightly mad studios_ heel veel schadedingen weg moesten halen van EA en als je het spel uitpakt en bv versnellingsbak en motorschade weer 'aan' zet je gewoon de beste sim kan maken die er is. (Natuurlijk geldt dit voor de pc).

Het feit dat modgroepen en simracewebsites SHIFT hebben aangenomen zegt imo erg veel over het potentieel.
Ik vraag me ook af wat SMS gaat neerzetten als ze niet onder de hoede van EA staan. We weten dat ze de simulatoren GT legends en GTR2 hebben ontwikkeld.
Ik zal je ook niet tegenspreken dat de NFS serie nu een (betere) gooi doet meer richting de sim-kant; enige dat ik wil zeggen is dat NFS simtechnisch gezien écht niet beter is dan Forza 3, die uitblinkt op dat gebied. Enige concurrent daarvan is (misschien) GT5 volgend jaar, maar ook daar heb ik een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Forza vind ik niet hoger dan semi-sim. GT5 trouwens waarschijnlijk ook niet.
De enige echte sims zijn op de pc. iRacing, nkPro, LFS, Race-serie.
xbox360 heeft als groot nadeel het gebrek aan kwaliteitsstuurtjes. XBOX stuur is kwalitatief matig, en het speciale Fanatec stuur is erg moeilijk te krijgen. Qua prijs vind ik m nog meevallen. Al zou het beter zijn als er voor +/- €100 een beter stuur uitkwam. Beetje in de richting die de Logitech DFGT heeft op de PS3. Al kan de DFGT ook werken op de pc.

Het maximaal aantal deelnemers is erg laag in Forza en GT5. In Forza zit geen weer. De schade in Forza valt best mee qua effect op je wagen.

Beste race sim op console is Race Pro voor de XBOX360 (qua physics). Graphics zijn niet zo en het spel is wat buggy. Ect leuk om te rijden vind ik 'm ook niet. Of het moet met serieuze andere simmers zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 01-12-2009 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik ben sowieso niet zo van de racespellen, maar heb toevallig laatst Flatout opgepikt voor een habbekrats. Dat is dan wel weer best vermakelijk. :) Maar ik denk niet dat het heel erg hoog in het lijstje van sims staat. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:16:
Forza vind ik niet hoger dan semi-sim. GT5 trouwens waarschijnlijk ook niet.
De enige echte sims zijn op de pc. iRacing, nkPro, LFS, Race-serie.
xbox360 heeft als groot nadeel het gebrek aan kwaliteitsstuurtjes. XBOX stuur is kwalitatief matig, en het speciale Fanatec stuur is erg moeilijk te krijgen. Qua prijs vind ik m nog meevallen. Al zou het beter zijn als er voor +/- €100 een beter stuur uitkwam. Beetje in de richting die de Logitech DFGT heeft op de PS3. Al kan de DFGT ook werken op de pc.

Het maximaal aantal deelnemers is erg laag in Forza en GT5. In Forza zit geen weer. De schade in Forza valt best mee qua effect op je wagen.

Beste race sim op console is Race Pro voor de XBOX360 (qua physics). Graphics zijn niet zo en het spel is wat buggy. Echt leuk om te rijden vind ik 'm ook niet. Of het moet met serieuze andere simmers zijn.
Het ging toch om Forza 3 vs. Shift? Daar heeft de PC niets mee te maken voor zover ik weet ;)
Shift is een goede game, maar een sim is het zeker niet. Shift zou ik eerder semi-sim noemen en Forza 3 dan bij de simracers plaatsen.
Controllers doen trouwens ook niets af aan de kwaliteit van een game, alleen aan de game-ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

GAIAjohan schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:16:
Beste race sim op console is Race Pro voor de XBOX360 (qua physics). Graphics zijn niet zo en het spel is wat buggy. Ect leuk om te rijden vind ik 'm ook niet. Of het moet met serieuze andere simmers zijn.
Sinds ik een stuurtje heb vermaak ik me weer prima met Race Pro. terwijl ie voor die tijd stof lag te happen.

Enige nadeel is dat je met de DLC geen championship kunt doen.
Ik wil in de 2008 Lada 110 kampioen worden :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
effect10 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:08:
http://www.amazon.co.uk/S...mes&qid=1259679233&sr=1-1

Graag wil ik via amazon.com goedkoper Streetfighter 4 aanschaffen, moet ik hiervoor niet bang zijn dat deze het op mijn systeem niet gaat doen? Dit ivm regiocode?

Bvd!
Het is een UK versie, die doet het altijd op een nederlandse Xbox.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Iemand enig idee waar ik een USB-dongle kan halen zodat ik de Xbox360 controller op m'n PC kan gebruiken?
Ik ben al een tijdje op zoek, maar vind 'm alleen als pakketje met een controller en daar heb ik er al zat van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Word niet meer los verkocht geloof ik.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

SH4D3H schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:32:
Iemand enig idee waar ik een USB-dongle kan halen zodat ik de Xbox360 controller op m'n PC kan gebruiken?
Ik ben al een tijdje op zoek, maar vind 'm alleen als pakketje met een controller en daar heb ik er al zat van :+
ik heb hetzelfde 'probleem'. Ik zit te overwegen om maar gewoon een bekabelde 360 controller te kopen. Dan heb ik er natuurlijk nog steeds een extra, maar die is dan ook makkelijk als mijn baterry pack low is en ik vergeten ben een andere op te laden ;)
Alleen daar willen ze dan nog 35 euro voor hebben, dat is me iets te duur.

Andere optie is natuurlijk de extra controller te verpatsen......hmmmmmz.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
L1nt schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:04:
[...]

Sinds ik een stuurtje heb vermaak ik me weer prima met Race Pro. terwijl ie voor die tijd stof lag te happen.

Enige nadeel is dat je met de DLC geen championship kunt doen.
Ik wil in de 2008 Lada 110 kampioen worden :+
Ik heb alleen DLC #3. De fout die jij in het Race Pro topic noemt over chevy logo in TDI dash is ook nog zo bij de pc-versie Race On die afgelopen oktober is gereleased. :')

Gebruik zelf nog een controller, alleen zijn de Caterham 320 e.d. daar totaal niet mee te rijden.

Deze week trouwens wireless X360 controller voor €29 bij de Mediamarkt in Groningen :).

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 02-12-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

SH4D3H schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:32:
Op ebay heb ik ze nog voorbij zien komen alleen zijn de verzendkosten vaak niet in verhouding.
Ik wil er zelf ook nog 1.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Inderdaad, prijzen rond 40 USD voor alleen de receiver is ook de moeite niet.
Je hebt voor een paar euro meer ook de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
SH4D3H schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:44:
Inderdaad, prijzen rond 40 USD voor alleen de receiver is ook de moeite niet.
Je hebt voor een paar euro meer ook de controller.
Heb zelf in auguistus een controller+receiver gekocht bij Bart Smit voor €39.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik zit met een probleem:

Ik heb net mijn nieuwe Xbox 360 Elite ontvangen.

Er hangt hier een Pioneer plasma aan de muur, zonder tv speakers. We hebben namelijk een externe versterker gekocht en daar 2 grote B&O boxen aan gehangen.

De dvd speler is aangesloten via zowel hdmi (voor het beeld) als via een wit en rood stekkertje (weet de officiele naam niet) voor het geluid.

Maar nu het probleem: ik kan niet tegelijk de hdmi en de component kabel achter in de Xbox steken, omdat ze te dicht bij elkaar zitten.

Als ik dus de hdmi kabel aansluit heb ik enkel beeld en als ik de component aansluit (ik heb geen plek voor het gele stekkertje) dan heb ik dus enkel geluid :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Laatst online: 06:06
Dit misschien iets?

Microsoft Xbox 360 HDMI AV-kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Of (zoals veel vaker gezegd ;) ) component-behuizing openmaken, dan past het wel. De meeste Xbox-en rebooten dan echter bij het overschakelen van kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-09 18:29
Bij het verlengen van mijn abonnement voor 1 jaar (Vodafone 27,50 + 9,95 mobiel internet)heb ik de XBOX 360 Elite met 3 spellen (Pulse, Batman en CoD: MW2) voor 50 euro bijbetalen, lijkt me geen slechte deal zo.

Een vraagje: Ik ben op zoek naar een goede wireless headset voor de XBOX, ben hierbij gekomen op de Turtle Beach X31 of X4, ik heb liever 5.1 als het mogelijk is. En de prijs mag niet meer zijn dan 100 euro.
Weet iemand welk van de 2 beter is en waar deze in Nederland verkocht worden? Of een goede webshop waar ik deze kan verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danno88 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:51:

- Assasins Creed 2
- Forza Motorsport 3

En dan kost het €249.
Aanbieding MediaMarkt
Deze had ik 2 wkn geleden voor E 223,- bij de Mediamarkt ... toch weer duurder geworden dus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Exorcist schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:03:
Of (zoals veel vaker gezegd ;) ) component-behuizing openmaken, dan past het wel. De meeste Xbox-en rebooten dan echter bij het overschakelen van kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Outlandos schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:59:
Ik zit met een probleem:

Ik heb net mijn nieuwe Xbox 360 Elite ontvangen.

Er hangt hier een Pioneer plasma aan de muur, zonder tv speakers. We hebben namelijk een externe versterker gekocht en daar 2 grote B&O boxen aan gehangen.

De dvd speler is aangesloten via zowel hdmi (voor het beeld) als via een wit en rood stekkertje (weet de officiele naam niet) voor het geluid.

Maar nu het probleem: ik kan niet tegelijk de hdmi en de component kabel achter in de Xbox steken, omdat ze te dicht bij elkaar zitten.

Als ik dus de hdmi kabel aansluit heb ik enkel beeld en als ik de component aansluit (ik heb geen plek voor het gele stekkertje) dan heb ik dus enkel geluid :'(
Stap voor stap handleiding alhier: http://www.youtube.com/watch?v=FptCB_3DOz4

Werkt prima :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-09 21:41
Hoelang duurt het normaal voordat een prepaid kaart in je lidmaatschap is verwerkt? Ik heb mijn Silver naar Gold ge-upgrade, maar na 10 minuten ben ik nog steeds Silver, ook na herstart en opnieuw inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

zerocool schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:43:
Hoelang duurt het normaal voordat een prepaid kaart in je lidmaatschap is verwerkt? Ik heb mijn Silver naar Gold ge-upgrade, maar na 10 minuten ben ik nog steeds Silver, ook na herstart en opnieuw inloggen...
Heb je het vanaf je Xbox gedaan of vanaf de Xbox website? Xbox is volgens mij instant, vanaf de website kan een kwartiertje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool
Via de website....en het is nu 20 minuten geleden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool
Inmiddels Support gebeld, moest Gamertage recoveren, toen was het Gold...
Leerpunt: Niet meer via website upgraden of verlengen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
De eergisteren door mij bestelde Xbox 360 Elite is trouwens een Jasper-chipset model, gemaakt op 16 oktober 2009! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
zerocool schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:14:
Inmiddels Support gebeld, moest Gamertage recoveren, toen was het Gold...
Leerpunt: Niet meer via website upgraden of verlengen....
Ik gebruik altijd de website aangezien ik geen toetsenbord heb aan mijn xbox. Heb al zeker 10 codes ingevoerd zonder problemen, het kan dus ook wel goed gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Mediamarkt Groningen pakt lekker uit met de accessoires...

Play and charge kit: €15
Wireless controller: €29
Wireless Network aadapter N: €59
Games:
Forza 3: €39
Lips Number one hits met 2 mics: €39
Halo3: €29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medico
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32
De actie van Bart smit mag er ook wel zijn:

Xbox 360 Elite+Pure+Lego Batman en gratis COD MW2 en Forza 3 en extra controller voor 279!
Actie geldt tot 5 december.

Ik ben er in iedergeval wel vrolijk van geworden:) :9~

En voor 25E de nieuwe GTA erbij

[ Voor 7% gewijzigd door Medico op 02-12-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 10:12
Zo, weer 2 goedkope games er bij. Star Wars: The Force Unleashed voor 15 euro en Tiger Woods PGA Tour 09 voor 10 euro bij de Intertoys in Beijum, Groningen. Alweer 12 spellen en allemaal beneden de 20 euro, 3 zaten in de bundel en 3 gewonnen bij Fok.nl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op woensdag 02 december 2009 @ 23:03:
Mediamarkt Groningen pakt lekker uit met de accessoires...

Play and charge kit: €15
Wireless controller: €29
Wireless Network aadapter N: €59
Games:
Forza 3: €39
Lips Number one hits met 2 mics: €39
Halo3: €29
Die €0.99 korting op Halo 3, daar zou ik niet voor om fietsen :P
Wireless N Networkadapter is echter wel interessant, voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Iemand een idee wat er aan de hand is..........gisteravond een stroomuitval van een halve seconde (regio haarlemmermeer).....met moeite weer de xbox werkend gekregen met de controller (hij pakt de contoller niet elke keer nu). Er knipperde 4 rode lampjes in de ring, maar na een reboot was dat gelukkig weg. Wel dus problemen met de controller connecten zo nu en dan. En wat ook vaag is, kan niet meer connecten via m'n wifi-adapter (originele xbox 360 wifi-adapter). Lampje blijft rood branden op dat ding. Netwerk en internet is in de lucht en werkt gewoon. Kan dat ding beschadigd zijn door die stroomuitval?? Weet iemand of je die adapter ook kan resetten ofzo. Heb overigens nog niet getest of tie het bekabeld wel doet........zal ik later nog even proberen, ben nu niet in de gelegenheid.

@hieronder: ja, alles is geaard.

Maar laat maar........probleem is gelukkig opgelost. Spontaan doet ook de WIFI-adapter het weer! :)
Vriend van me hier in t dorp heeft er wel een RROD aan overgehouden.

[ Voor 16% gewijzigd door pateen75 op 03-12-2009 09:09 ]

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
pateen75 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 07:13:
Iemand een idee wat er aan de hand is..........gisteravond een stroomuitval van een halve seconde (regio haarlemmermeer).....met moeite weer de xbox werkend gekregen met de controller (hij pakt de contoller niet elke keer nu). Er knipperde 4 rode lampjes in de ring, maar na een reboot was dat gelukkig weg. Wel dus problemen met de controller connecten zo nu en dan. En wat ook vaag is, kan niet meer connecten via m'n wifi-adapter (originele xbox 360 wifi-adapter). Lampje blijft rood branden op dat ding. Netwerk en internet is in de lucht en werkt gewoon. Kan dat ding beschadigd zijn door die stroomuitval?? Weet iemand of je die adapter ook kan resetten ofzo. Heb overigens nog niet getest of tie het bekabeld wel doet........zal ik later nog even proberen, ben nu niet in de gelegenheid.
Waren ze geaard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:22:
[...]

imho is 1080p over component ook net zo goed als hdmi. Het verschil is bijna niet te zien.

Als het vga was is het een ander verhaal.
Vreemd. Ik heb een tijd geleden mijn xbox op de tv van m'n pa aangesloten via component, maar ik kon niet 1080p kiezen. Alleen 1080i. Ik ging er dus van uit dat component dus alleen 1080i ondersteunt. Hoe zit dat dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Dat klopt. Component ondersteund alleen 720p en 1080i als resolutie. Overigens is het verschil tussen 1080i (component) en 1080p (hdmi) amper te zien.. teminste bij mij.

[ Voor 42% gewijzigd door Possible op 03-12-2009 11:02 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Component doet prima 1080p, alleen dan moet de TV er ook zin in hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:57:
Ik heb inmiddels mn xbox besteld maar moet echter nog een controller erbij hebben...

Ik zie het één en ander langskomen om goedkoop hieraan te komen. Wat is enigzins betrouwbaar en goedkoop op dit moment. Kan niet echt fijne vergelijkingssite vinden en zie door de bomen het bos niet meer...

Het liefst een wireless controller.

bvd
Ik heb zelf een extra controller via dealextreme.com besteld (genuine microsoft). Was omgerekend maar 20 euro. Voor 5 euro kan je meteen een play en charge kit er bij bestellen (al moet ik zeggen dat deze niet heel lang mee gaan, maar je hebt geen batterijen meer nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:53:
Zeker. Maar de keuze kan makkelijk zijn. Echte sim liefhebber - Forza 3. Iets mindere sim liefhebber en ultieme graphics - Dirt 2. Meer richting arcade liefhebber - shift. Grof gezegd, maar komt het wel op neer.
Ik heb liever (als arcade liefhebber) een nieuwe pgr. Wat een fantastische reeks is dat. Allemaal gespeeld allemaal top. Heb alleen vernomen dat er geen nieuwe komt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:35:
[...]

Ik heb liever (als arcade liefhebber) een nieuwe pgr. Wat een fantastische reeks is dat. Allemaal gespeeld allemaal top. Heb alleen vernomen dat er geen nieuwe komt :'(
PGR kan mij ook flink bekoren inderdaad. Kan me niet voorstellen dat er geen deeltje 5 komt overigens, al is 4 niet heel erg goed verkocht volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Medico schreef op woensdag 02 december 2009 @ 23:27:

Xbox 360 Elite+Pure+Lego Batman en gratis COD MW2 en Forza 3 en extra controller voor 279!

Waar zo dan?

In de winkels te verkrijgen? Want op de site kan ik niks vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Possible schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:01:
Dat klopt. Component ondersteund alleen 720p en 1080i als resolutie. Overigens is het verschil tussen 1080i (component) en 1080p (hdmi) amper te zien.. teminste bij mij.
Onzin, als de TV 1080p over component ondersteunt (Samsung LCDs bijvoorbeeld) werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:37:
[...]

PGR kan mij ook flink bekoren inderdaad. Kan me niet voorstellen dat er geen deeltje 5 komt overigens, al is 4 niet heel erg goed verkocht volgens mij..
Ik had gehoord (bij gamekings geloof ik) dat het team van pgr aan een andere racegame is gaan werken.

Echter lees ik net dit: http://www.gamersnet.nl/n..._project_gotham_racing_5/
Dus er is hoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Heb nu AC2 uit en zit te twijfelen waar ik nu aan zou gaan beginnen: FM3 of Dragon Age: Origins. Over beide goede en minder goede verhalen gehoord en racen en rpg's spreken me beide aan.

Ik ga het denk ik af laten hangen van welke ik het goedkoopst kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
EcoR schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:21:
Heb nu AC2 uit en zit te twijfelen waar ik nu aan zou gaan beginnen: FM3 of Dragon Age: Origins. Over beide goede en minder goede verhalen gehoord en racen en rpg's spreken me beide aan.

Ik ga het denk ik af laten hangen van welke ik het goedkoopst kan krijgen :)
Veel goedkoper dan http://shop.gameplay.co.u...title=dragon_age:_origins zal het niet worden denk ik ;)

Forza is een paar pond duurder: http://www.zavvi.com/game...10048619.html?affil=BUYAT of http://www.thegamecollect...torsport-xbox-p-3073.html

[ Voor 15% gewijzigd door Schweino op 03-12-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Gelukkig bestaat er ook nog iets als marktplaats, waar de prijzen vaak nog nét even iets lager liggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 20:00
Exorcist schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:37:
[...]

De makers van PGR zijn hiermee bezig: http://www.blurgame.com/
Een soort Mario Kart op steroïden schijnt het te zijn, kan leuk worden. Maar absoluut niet te vergelijken met PGR :)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medico
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32
Danno88 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:51:
[...]

Waar zo dan?

In de winkels te verkrijgen? Want op de site kan ik niks vinden :'(
Bartsmit te Zwolle... Deze actie doen ze qua controller bart smit breed... vanwege de gratis MW2 bij de Mediamarkt deden ze t in Zwolle ook zo. Gewoon ff vragen in de dichtsbijzijnde Bartsmit dus!

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
EcoR schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:01:
[...]

Gelukkig bestaat er ook nog iets als marktplaats, waar de prijzen vaak nog nét even iets lager liggen. ;)
Maar dan heb je wel gebruikte spellen denk ik? En ik daag je uit om op MP Dragon Age te vinden onder de 30 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door Schweino op 03-12-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie me een klein beetje consumentenadvies geven?

Ik ben op zoek naar een accu voor mijn zwarte controller. Op sites als deze bijvoorbeeld staan zowel originele accu's (met of zonder lader) van MS, maar ook van andere fabrikanten.

Is dat namaak spul slechter? Werkt zo'n play en charge ding ook als simpele oplader als de console uit staat? Of ben ik verplicht een paar uur met kabel te spelen totdat de accu vol is?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:37:
Kunnen jullie me een klein beetje consumentenadvies geven?

Ik ben op zoek naar een accu voor mijn zwarte controller. Op sites als deze bijvoorbeeld staan zowel originele accu's (met of zonder lader) van MS, maar ook van andere fabrikanten.

Is dat namaak spul slechter? Werkt zo'n play en charge ding ook als simpele oplader als de console uit staat? Of ben ik verplicht een paar uur met kabel te spelen totdat de accu vol is?

Alvast bedankt!
Ik heb zo'n set maar gebruik hem niet.
Koop gewoon een paar normale (GP Recyko of Sanyo Eneloop) oplaadbare batterijen.
Die accu's zijn veel sneller leeg imho en als je de controller niet gebruikt loopt de accu ook leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb me zeer vermaakt met PGR (1 tm 4), maar heb zelden een game zo niet gewild na het zien van een trailer als deze :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ben voor een vriend op zoek naar een nieuwe Elite. In de vorige weken gingen ze massaal voor 189,- over de toonbank, en nu is hij weer overal 249,-. Heb nog nooit de prijs van een console zo zien varieren. Zijn ook 20 verschillende pakettten, zie door de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:32
Medico schreef op woensdag 02 december 2009 @ 23:27:

Waar zie je die? Op de website van Bart Smit zie ik bovengenoemd pakket zonder COD MW2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
PWM schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:16:
Ik ben voor een vriend op zoek naar een nieuwe Elite. In de vorige weken gingen ze massaal voor 189,- over de toonbank, en nu is hij weer overal 249,-. Heb nog nooit de prijs van een console zo zien varieren. Zijn ook 20 verschillende pakettten, zie door de bomen het bos niet meer.
Ik krijg net een e-mail binnen van de Makro. A.S. zondag zijn alle vestigingen open en is een Elite met 4 spellen (Lego Batman/Pure/Sega Superstar Tennis en You're in the movies met camera) 224,91 euro inclusief BTW (189 eur ex btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Kooj1980 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:01:
[...]

De makers van PGR zijn hiermee bezig: http://www.blurgame.com/
Een soort Mario Kart op steroïden schijnt het te zijn, kan leuk worden. Maar absoluut niet te vergelijken met PGR :)
Ja de makers (Bizarre) van PGR 1 t/m 4 zijn na deel 4 hun eigen weggegaan, maar mochten niet de PGR licentie meenemen. Ik geloof dat PGR 5 al in ontwikkeling is maar nu door de makers van Forza Motorsport.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Ik wou vandaag even de "Photo Game Face" optie in Tiger Woods 09 proberen. Nu moet ik daarvoor 2 foto's van me zelf in het spel zetten. Ik heb hier een kleine 1.8" HDD van 20GB (Fat32, USB powered) aangesloten op m'n xbox, maar in het scherm "Select a Device" waar je dus de gewone xbox Hard Drive kan kiezen staat mijn externe HDD er niet bij. Zelfde dus onder My Xbox/System Settings/Memory
Als ik bij My video's, pictures enz. kijk, dan zie ik de bestanden die op mijn externe schijf staan wel.

Iemand enig idee hoe dit komt, of hoe het te fixen is?

[ Voor 4% gewijzigd door Loki.Nya op 03-12-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Loki.Nya schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:24:
Ik wou vandaag even de "Photo Game Face" optie in Tiger Woods 09 proberen. Nu moet ik daarvoor 2 foto's van me zelf in het spel zetten. Ik heb hier een kleine 1.8" HDD van 20GB (Fat32, USB powered) aangesloten op m'n xbox, maar in het scherm "Select a Device" waar je dus de gewone xbox Hard Drive kan kiezen staat mijn externe HDD er niet bij. Zelfde dus onder My Xbox/System Settings/Memory
Als ik bij My video's, pictures enz. kijk, dan zie ik de bestanden die op mijn externe schijf staan wel.

Dit is een wilde gok hoor ,maar pas las ik ergens dat alles wat groter is dan de mc van Microsoft niet meer leesbaar is door een update. Daarmee willen ze bereiken dat de nep mc's (lees: van andere fabrikanten) het niet meer doen. Ik ga het trouwens gelijk ff testen met mijn usbstick, want tis weer de klok en klepel hier...moment :p

Edit : gelukkig klopt er niks van mijn verhaal, want een 8 gig kaartje doormiddel van een cardreader leest hij nog wel. Misschien zoiets proberen ?

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 03-12-2009 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Loki.Nya schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:24:

Geen oplossing, maar mijn 2.5" usb-powered schijfje werkt ook niet op mijn xbox. Hij werkt echter ook niet op mijn oude pc en dat ligt aan de brakke VIA chipset met gare USB2.0 ondersteuning. Voor de rest werkt hij overal prima... Ben echter meer verhalen tegen gekomen van mensen die hun schijf niet aan de praat kregen op de 360, maar er was niet echt een duidelijke oorzaak voor dit euvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Met m'n USB stick het zelfde probleem zie ik. Ik kan de muziek die er op staat wel afspelen via m'n Music Library, maar zie niks staan onder Memory

Staat daar bij jullie dan wel wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Volgens mij is dit het verschil tussen een "media device" en een "storage device". Media device wordt het meeste voor geaccepteerd. Hier kun je foto's op bekijken en films en muziek van afspelen. Storage device is voor je profiel, saves, dlc etc. De microsoft harddisk, of het interne geheugen of memcard.

De kans bestaat dat Tiger Woods zoekt naar een Storage device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke medetweaker wil mij uit de brand helpen met een transfer kitje in de buurt van Rotterdam? Ik kom 'm uiteraard ophalen en later terugbrengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Outlandos schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:06:
De eergisteren door mij bestelde Xbox 360 Elite is trouwens een Jasper-chipset model, gemaakt op 16 oktober 2009! :D
Elite met Jasper, dus ingebouwde 512MB en 120GB bedoel je?
Dan koop ik er ook eentje z.s.m. bij de MediaMarkt :).

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De saturn levert ze ook nog voor 188,-.Maarja, daar kan je niet bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Je zou die dingen gewoon maximaal inkopen in het ene gebied en ze marktplaatsen in een andere regio lijkt me :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:17

Blauw

De Schreeuw

Ik heb via bol.com de Elite besteld met Pure + Lego Batman + Forza + extra controller voor 279, dat leek me wel een prima deal al met al :) Vooral omdat ie de volgende dag al in huis is (en je er dus niet mee op de fiets hoeft enzo :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
MacorgaZ schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:12:
[...]

Elite met Jasper, dus ingebouwde 512MB en 120GB bedoel je?
Dan koop ik er ook eentje z.s.m. bij de MediaMarkt :).
Alleen de arcades hebben toch intern geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft Castle Crashers ontdekt _/-\o_Jah, nu pas...
Wat een heerlijk verslavend en grappig spelletje is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Laatst online: 08:29
En ja hoor... ook nu weer bij Bart Smit.

Xbox 360 Elite + Lego indiana jones + Kungfu Panda voor 150 euro.

Zolang de voorraad strekt uiteraard. Wees er snel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

morm schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:19:

say what?! :o *gaat in de pauze even langs de BartSmit*
of is dit alleen via webshop?

[ Voor 4% gewijzigd door ind0mi op 04-12-2009 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
Alleen webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

morm schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:19:

Plus nog een controller door hun actie, maar hij geeft bij mij nu al aan dat ze niet meer op voorraad zijn..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
Bananenspin schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:22:
[...]

Plus nog een controller door hun actie, maar hij geeft bij mij nu al aan dat ze niet meer op voorraad zijn..
Niet als je op Bestellen klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Zouden dit trouwens oude Elite's zijn? of toch die Jasper modellen?

alrite bought it! 8) hopelijk zit er ook nog een extra controller bij! heb net geprobeerd te bellen naar klantenservice van BS maar kom er vanwege drukte niet door.

[ Voor 61% gewijzigd door ind0mi op 04-12-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als ze zo weg zijn, blame me :) Ik heb er 6 besteld :P
ind0mi schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:32:
Zouden dit trouwens oude Elite's zijn? of toch die Jasper modellen?
Bart Smit heeft al dermate veel acties gehad, dat ik me niet voor kan stellen dat ze nog non-jaspers op voorraad hebben :)

EDIT:

Er zit volgende de beschrijving geen HDMI kabel bij, dat zou dan dus een Jasper moeten zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 04-12-2009 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
wow wat een aanbieding , heb in een impulsaankoop hem dan ook maar gekocht. Bedankt voor de tip jongens !

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
PWM schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:46:
Als ze zo weg zijn, blame me :) Ik heb er 6 besteld :P
Wat ga je daarmee doen 8)7

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Ik vermoed dat hij deals gaat sluiten op marktplaats en lekker 25€ per xbox verdienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

wel goed idee inderdaad.. maarja die tijd die je weer in de verkoop van die dingen moet steken.. :z :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

1 voor mijn schoonvader (die wil films kijken via Zune)
1 voor een vriend
1 voor op de HD tv op onze slaapkamer

En die andere 3, zie ik wel :)
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:00:
Ik vermoed dat hij deals gaat sluiten op marktplaats en lekker 25€ per xbox verdienen ;)
25,-? Grapjas :) Als ik die dingen voor 220,- op marktplaats zet, ben ik ze aan einde van het weekend kwijt. Maar ik ga er niet vanuit dat ik ze op MP ga zetten, zet ze gewoon in mijn vriendenkring weg.

[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 04-12-2009 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Heeft iemand trouwens enig idee hoe lang de verzending naar Belgie zou duren van Bart Smit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:09
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:12:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe lang de verzending naar Belgie zou duren van Bart Smit?
5 dagen volgens de website.

Ik heb er ook net 1 bestelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 03:10
Ik heb er net ook een besteld, dit is wel een erg mooie aanbieding! Alleen heb ik nergens iets kunnen aanvinken voor de extra controller, ik neem aan dat dit automatisch gebeurt? Omdat ik deze ook niet bij mijn order erbij zie staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Heeft iemand het volgende ook voor :
mijn status van bestelling is :
Uw bestelling is niet verwerkt, probeer het opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:30
En weet iemand hoeveel verzendkosten /extra kosten erbij zouden komen als je als Belg besteld en het naar belgie moet worden opgestuurd? :+

Marstek Venus E 5kw - HW P1 - Fronius Primo 5.0-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

En ook ik en een collega hebben er 1 besteld, via acceptgiro. Ging erg soepel :P.

Ben benieuwd of het een Jasper is, dat is wel mn enige eis die ik er aan heb.

Always wanted an Elite :).

:D

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.