het spuiten wil wel (die van mij is zo glad als een belletje), maar dat is niet voor ongeduldige mensen.
Je moet echt elke popnagel uitboren zodat je kast helemaal uitelkaar is. Alles maar dan ook elk hoekje en gaatje schuuren. Afnemen met terpentiene daarna met een klaafdoekje het stof eraf vegen en dan een goede grondverf eroverspuiten. Dan als alles gedekt in de grondverf zit kun je de lak aan brengen, maar vergeet dan niet eerst weer met een kleefdoekje de boel aftenemen. want anders krijg je van die mooie kloofjes van het stof wat dan onder de lak komt.
Maar dit kost echt bloed zweet en tranen wil je dit goed doen. en je bent er de nodige doekoes voor kwijt.
2bussen primmer, 2bussen lak, kleef doekjes, terpentine, waterproofschuurpapier korrel 600. en niet te vergeten popnagels om hem weer inalkaar te zetten. ik denk dat je dan een 45euro kwijt bent.
En het is spuitbussen verf dus dat is niet erg kras en stoot bestendig.
dus misschien kun je hem dan nog wel beter laten poedercoaten.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 00:16:
Ik zou zeggen, verander je CPU cooling door een corsair H50, H70 (mits je eraan kan geraken) en je zal je temps nog harder zien dalen. Dit geeft ook wat meer ruimte voor overclocking.
Verder, mooie mod ! Doet me weer zin krijgen om zelf ook iets te doen

ik weet niet als je het tegen mij hebt. maar een mugen2 en een h50 verschillen elkaar niks, ja alleen de prijs.
Dan zijn er genoeg koelers die in dezelfde prijsklasse gehakt maken van de h50/h70.
Zoals de Megahalems en de VenomousX.
Ik denk dan ook bijdeze dat ik mijn mugen ga verpatsen en er een VenomousX in push en pull op gooi.
dan kan ik nog een graad of 8 pakken.
[
Voor 23% gewijzigd door
jbkappirossi op 13-08-2010 13:16
]