Op verzoek van velen, het categorie nominatie topic voor 2010. De Gouden Steeksleutel 2009 is ingericht met de lessen uit de voorgaande jaren in het achterhoofd. De editie 2009 loopt inmiddels maar (ik zou bijna zeggen traditiegetrouw
) toch zijn er nog wat op of aanmerkingen. Nu hebben we dus zo'n 10 maanden de tijd om de onderstaande lijst te wijzigen cq. verbeteren.
Benieuwd naar jullie bijdrage. Die zie ik graag enigszins gestructureerd, zie onderstaand format.
Kan er wat bij? Moet er iets weg? Hier kun je je bijdrage geven. Wel met enige onderbouwing graag. We horen graag van jullie maarrrr enige garantie op plaatsing kan ik op voorhand niet geven. Aan de andere kant mag je er van uit gaan dat we de mening van velen niet zo maar in de wind zullen slaan.Beste videokaart
Beste cpu
Beste moederbord
Beste monitor
Beste laptop
Beste netbook
Beste wifi-router
Beste browser
Beste internetprovider
Beste webwinkel
Beste game
Beste gameplatform
Beste game-uitgever
Beste mobiele operator
Beste smartphone
Beste compactcamera
Beste dslr-camera
Beste draagbare mediaspeler
Beste televisie
Beste hd-mediaspeler
Beste homecinemasysteem
Beste videocamera
Benieuwd naar jullie bijdrage. Die zie ik graag enigszins gestructureerd, zie onderstaand format.
Geachte Redactie,
Voor de Gouden Steeksleutel 2010 zou ik graag <vul hier categorie in> willen aandragen als categorie voor de verkiezingen. Ik, en met mij vele Tweakers, mis <vul hier categorie in> in het overzicht om de volgende redenen :
[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 17-11-2009 09:32 ]