Gouden Steeksleutel 2010 Ideeën topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Even een kleine comment:

Volgende keer beter opletten bij DSLR graag, er staat nu een rangefinder tussen (leica) er staat een Canon model uit 2007 tussen (1Ds3) en er staan in totaal 5 Canons tussen terwijl de lijst 10 camera's telt, op doe manier is de kans dat Canon wint wel erg groot...

Canon, Nikon, Sony, Pentax, Olympus, Panasonic en Samsung zijn naar mijn weten de makers van DSLR's, waarbij Samsungs wel identiek zijn aan Pentax geloof ik. Heb je dus 6/7 merken in de markt, in totaal 10 opties, misschien een beetje raar om dan 3 merken niet mee te nemen en 1 merk 5 opties te geven? Vooral aangezien Sony die niet meegenomen is wel degene is die echt met Canon en Nikon probeert te concurreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Dipsausje schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:21:
Even een kleine comment:

Volgende keer beter opletten bij DSLR graag, er staat nu een rangefinder tussen (leica) er staat een Canon model uit 2007 tussen (1Ds3) en er staan in totaal 5 Canons tussen terwijl de lijst 10 camera's telt, op doe manier is de kans dat Canon wint wel erg groot...

Canon, Nikon, Sony, Pentax, Olympus, Panasonic en Samsung zijn naar mijn weten de makers van DSLR's, waarbij Samsungs wel identiek zijn aan Pentax geloof ik. Heb je dus 6/7 merken in de markt, in totaal 10 opties, misschien een beetje raar om dan 3 merken niet mee te nemen en 1 merk 5 opties te geven? Vooral aangezien Sony die niet meegenomen is wel degene is die echt met Canon en Nikon probeert te concurreren.
Mijn feedback is wat handiger voor de beginnende tweakers. Zoals hierboven staat het woord DSLR geen idee wat is kan er natuurlijk op google. Maar een mooie functie binnnen tweakers zou zijn dat je met je muis er overheen hoofert en er een tekstblokje komt met een kleine simpele uitleg. Dit maakt de drempel om te reageren een stuk lager en dan hoef ik niet zo veel te google ;) Ik zie het ook op sommige site's maar dan wordt het als reclame doel einde gebruikt. Het lijk mij dat dit ook mogelijk is om het automatisch aan woorden toe te voegen binnen tweakers.

Van wikipedia:
Een DSLR (Digitale Single Lens Reflex camera) of digitale spiegelreflexcamera. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik vraag mij af waarom reageren mogelijk is. Dit zou invloed kunnen hebben op de stemmen omdat je met een goed (lijkend/schijnend) verhaal wellicht iemand kan overhalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:48
Darkasantion schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:37:
Goed, even een opmerking met betrekking tot het onderdeel videokaarten:

Men moest dus blijkbaar 1 specifieke videokaart van 1 specifieke fabrikant nomineren voor de gouden steeksleutel, echter werd dit, in mijn ogen tenminste, gepresenteerd als een nominatie van het type videokaart in het algemeen, waarbij men dus de HD5870, de Geforce GTX285 ect kon nomineren.
Nooit is mij duidelijk geworden dat men ook hier de specifieke fabrikant bij moest nomineren. Dus als dit wel de bedoeling is graag veel duidelijker naar voren laten komen tijdens de nominaties.
Verder is het aanwijzen van 1 specifieke fabrikant als dé maker van de "beste" videokaart ook erg schreef/fout, omdat veel PCB's van videokaarten gewoon door 1 fabrikant worden gemaakt, waarbij de desbetreffende fabrikant dan later zijn stickers op plakt, of gewoon een referentie-ontwerp van Nvidia dan wel ATI produceren.

Verder vindt ik het fout dat de XFX HD4890 Black Edition "vertegenwoordiger" van de genomineerde HD4890 kaart is geworden, omdat dit geen standaard HD4890 betreft, zoals vele mensen hem hebben genomineerd, maar een zwaar overgeclokt model, wat dus eigenlijk ook weer geen "echte" HD4890 is.
In de nominatie is dit door een communicatiefout verkeerd gelopen. Het topic ging weldegelijk over de beste videokaart alleen de discussie is niet bijgestuurd toen het over videochipsets ging. Daar hebben Wilbert en ik even niet goed opgelet. Goed, we hebben geprobeerd om de genoemde chipset en kaarten te combineren tot een lijst. Dat doen we de volgende keer beter. Staat op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Dipsausje schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:21:
Even een kleine comment:

We hebben gewoon geturfd naar aanleiding van het nominatietopic en dit is de uitslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mogelijk dat 't al langs is gekomen, maar http://steeksleutel.tweak...18/homecinemasysteem.html heeft wat vreemde trekjes;

homecinemasysteem = audio + devices (dvd bijv.)

Logitech Z-5500 Digital = alleen speakertjes
Sony BDP-S550 = alleen afspeel device

:?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
zeef schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:16:
[...]

We hebben gewoon geturfd naar aanleiding van het nominatietopic en dit is de uitslag.
Ik snap de methode, echter blijf ik van mening dat je bij zo'n verkiezing niet zo de verdeling kan maken. Dan had je net zo goed degene die bij de nominatie bovenaan kwam al tot winnaar uit kunnen roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dipsausje schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:04:
[...]

Dan had je net zo goed degene die bij de nominatie bovenaan kwam al tot winnaar uit kunnen roepen.
Nee, want lang niet iedereen volgt en post in die topics. Er zijn nu al iets van 40,000 stemmen. Op zeker niet dat iedereen die gestemd heeft ook deel heeft aan die topics. Dus er moet toch eerst een selectie komen, zodat het grote publiek daarna wat te kiezen heeft.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:10:
[...]

Nee, want lang niet iedereen volgt en post in die topics. Er zijn nu al iets van 40,000 stemmen. Op zeker niet dat iedereen die gestemd heeft ook deel heeft aan die topics. Dus er moet toch eerst een selectie komen, zodat het grote publiek daarna wat te kiezen heeft.
Dat bedoelde ik dus. Als niet iedereen in die topics stemt, en vervolgens turf je dat topic en kies je ervoor om 50% van de opties aan 1 fabrikant toe te delen, werkt niet helemaal naar mijn idee. En dan zit er ook nog een rangefinder tussen, ik zou de redactie willen adviseren iets kritischer naar de lijst te kijken voordat je deze in de verkiezing gooit.

Daarbij zeker aangezien 'de buitenwereld alleen de uiteindelijke verkiezing zal zien en niet de hele nominatieprocedure, profileer je jezelf als Tweakers ook niet als onpartijdig op deze manier. Maar goed dat is meer iets voor Tweakers.pr gok ik, zal ik me verder niet mee bemoeien. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Wiethoofd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:18:
Je hebt bij Radar de Loden leeuw voor slechtse commercial en de koude douche voor slechte service, waarom zou je dit op internet/tweakers ook niet kunnen doen. Slechtste internetaanbieder (slechte services, uptime, knijpen bandbreedte, niet leveren waar je voor betaalt etc.). En dan als naam een Loden steeksleutel :Y)
ik voel een blog post aankomen O-)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Dipsausje schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:30:
[...]

Dat bedoelde ik dus. Als niet iedereen in die topics stemt, en vervolgens turf je dat topic en kies je ervoor om 50% van de opties aan 1 fabrikant toe te delen, werkt niet helemaal naar mijn idee. En dan zit er ook nog een rangefinder tussen, ik zou de redactie willen adviseren iets kritischer naar de lijst te kijken voordat je deze in de verkiezing gooit.

Daarbij zeker aangezien 'de buitenwereld alleen de uiteindelijke verkiezing zal zien en niet de hele nominatieprocedure, profileer je jezelf als Tweakers ook niet als onpartijdig op deze manier. Maar goed dat is meer iets voor Tweakers.pr gok ik, zal ik me verder niet mee bemoeien. :o
We willen juist zoveel mogelijk vrijheid aan de community geven om te nomineren. Vandaar de topics en de lijstjes die daaruit voorkomen. Wel vragen we om in die topics je keuze goed te onderbouwen in plaats van alleen maar iets te roepen.

Dat gezegd hebbende wil ik best eens kijken of we volgend jaar apart de beste AV receiver/versterker, beste AV/HT component en beste AV/HTPC speakers kunnen doen. Als jullie dat willen tenminste :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:32
Mijn visie op het hele nomineren is dat dat overbodig en oneerlijk is.

Allereerst is nomineren iets dat in tegenstelling tot het daadwerkelijk stemmen een niet zo stricte procedure heeft, maar wel een zeer belangrijke rol heeft in het hele proces tot het komen tot de steeksleutel. Immers, een niet genomineerd product kan niet worden gekozen terwijl er een groot grijs gebied is in de keuze van T.net die komt uit de topic waarin genomineerd kan worden.

Daarnaast vind ik nomineren overbodig, omdat er al een mooie database is met alle producten in nette categorieën: de Pricewatch. Als we nou eens een snapshot van de Pricewatch maken op de datum dat de verkiezingen starten en mensen daaruit laten kiezen; is dat niet veel 1) makkelijker, 2) vollediger en 3) eerlijker?

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:45
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:12:
[...]

Ik wil hier toch even op reageren, want ik vind dit nogal een rare suggestie, en misschien ligt het aan mij maar ik meen tussen de regels toch een aversie jegens Apple te lezen..

De verkiezing over de beste notebook gaat het niet om het OS maar om de notebook (logisch..), het totaalplaatje dus. Je stemt niet op OS X maar op een MacBook. Net zoals anderen op een Dell of een Asus stemmen. Ik zie hier geen oneerlijkheid in.

Ik voorspel overigens dat dit jaar ook gewoon de MacBook Pro gaat winnen. Een terechte winnaar, als je het mij vraagt.
Ik denk niet dat degene die jij quote een aversie tegen apple-users heeft. Ik denk eerder dat hij de volgende issue probeert aan te stippen: De apple / pc-fanboy bepaalt in grote mate de keuze voor laptop. Vervolgens, is de 'winnaar' in deze categorie een resultaat van hoe de poll opgebouwd wordt.

Het volgende voorbeeld:

stel, van de stemmers is 50% mac-fanboy en 50% pc-fanboy. Poll 1 is als volgt:

Optie 1: Macbook
Optie 2: Asus laptop
Optie 3: Coole Asus EEE PC

Naar alle waarschijnlijkheid zal de winnaar nu de Macbook worden. Echter, in Poll 1 is de optie als volgt:

Optie 1: Macbook basic
Optie 2: Macbook pro
Optie 3: Asus laptop/netbook

Nu zal Asus echter winnen. Waarom? Omdat die categorie het best alomvattend is. Wat degene die jij quote volgens mij probeert te zeggen is dat de categorie-verhoudingen in de laptop-keuze ontzettend scheef zijn. Er is 1 Mac en er zijn 9 PC's wat, aangenomen dat er ~20% mac gebruikers zijn, vrijwel automatisch de mac laat winnen. Zulk-soort 'poll-manipulatie' is redelijk klassieke statistiekleer. Deze leer laat zien dat je, als je de waardelijke opinie van het volk kent, je je polls zo kunt bouwen dat je in verregaande mate de uitslag van die pol kunt bepalen.

De enige manier om dit 'probleem' op te lossen is om mensen een rating of volgorde te geven aan het product. Wat eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee is. Dat zou bijvoorbeeld ook automatisch de discussie bij de videokaarten oplossen waar iemand in het topic observant noemde dat de GTX280 met 6 stemmers straks wint van de Asus Radeaon 4850 (5 stemmers) en de Sapphire Radeaon 4850 (met 5 stemmers), terwijl de algemene opinie is dat de 4850-chipset beter is dan the GTX-280.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik denk dat je valide punten hebt als ik je post lees. Dus lijkt het me dat men dit wel mee gaat nemen in de 2010 editie.

[ Voor 25% gewijzigd door pino85 op 08-12-2009 20:31 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:01

Mavamaarten

Omdat het kan!

De mp3 speler lijst is gewoon veel te kort.
iPods vind ik gewoon effenaf SLECHT.
Geluidskwaliteit is matig tot slecht, en synchroniseren met iTunes ?
Pfuh, men reet !

Een Creative speler staat er niet eens tussen ???

Dat kan je nie mene :(

[ Voor 18% gewijzigd door Mavamaarten op 08-12-2009 20:50 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Alhoewel je betoog niet helemaal unbiased overkomt heb je wel een punt. De DMS-verkiezing is bijzonder mager. Naast het feit dat 4 spelers van hetzelfde merk van armoede getuigt zijn er ook nauwelijks spelers die echt van dit jaar zijn. Hier en daar wat geupgrade versies en een willekeurig toestel wat per ongeluk door iemand genoemd is. Het komt min of meer doordat de innovativiteit bij draagbare mediaspelers stilstaat. Er komt nauwelijks meer iets bijzonders uit en alle fabrikanten herkauwen hetzelfde concept.

Wat mij betreft hoeft zo'n verkiezing niet weer. Tenzij er nou een hoop leuk spul uitkomt volgend jaar, maar de kans daarop lijkt me nihil.

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 08-12-2009 20:54 ]

• pino85

pino85

Misschien ook goede toevoeging( als dat dit jaar al niet gebeurd)
In een grafiek/kolom oid net wat jullie het beste lijkt laten zien hoeveel stemmen/procenten een bepaald product heeft gekregen.
Een totaal overzicht dus, dat is wel zo fijn zo dat iedereen kan zien wat alle producten waar je op kon stemmen hebben gedaan
Dat stellen denk ik de meeste mensen erg op prijs

Deze gebruiker vroeg er ook om

markg85 in 'plan: Tweakers.net van start met Gouden Steeksleutel 2009'

Dus word dit in deze editie al door gevoerd of word het mee genomen naar volgend jaar?
Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door pino85 op 10-12-2009 15:11 ]

Liefhebber van Tweakers

• pino85

pino85

Top dat jullie dit idee hebben opgepikt dit jaar alleen is het niet compleet uitgevoerd.
Ik mis het aantal stemmen er bij
Dat wilde ik toch nog even melden
Zal verder nog even denken wat er nog zou mogen veranderen volgend jaar

[ Voor 18% gewijzigd door pino85 op 31-12-2009 16:27 ]

Liefhebber van Tweakers

• Oli469
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10-2023
Is het mogelijk om de Belgische en Nederlandse internetproviders volgend jaar op te splitsen in 2 verschillende categorieën? Echt eerlijk kan je de stemming nu immers niet noemen met >90% Nederlanders.

• hollandismad
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-08-2011
Ik ben het met een aantal hier eens dat "Beste game" echt in meerdere onderdelen moet worden verdeelt. Wat mij betreft moet er in ieder geval onderscheid worden gemaakt tussen de verschillende platformen. Het probleem met het huidige systeem is dat multi-platform games potentieel meer stemmen kunnen halen dan single-platform games. Zo kan een slechtere game toch meer stemmen halen. Ook zegt het resultaat weinig aangezien een topper op de 360 en PS3 bijvoorbeeld best een slechte port voor de PC kan hebben. Daarbij zijn multi-platform games vaak niet 100% gelijk op alle platformen(zie dragon age verschil tussen console en PC). Dit geldt helemaal als er ook handheld versies worden gemaakt.

Verwijderd

over de populariteit van apple produkten in dit soort polls. elk winnend produkt in een categorie zal altijd het verwijt krijgen dat fanboys de oorzaak zijn en dat de uitslag niet terecht is. dit geldt ook voor niet apple produkten. het fanboy argument snijdt echter nooit hout omdat het altijd bevooroordeeld is.

het opsplitsen naar subcategorieen, windows laptop/niet windows laptop of android/windows/iphone/palmos/symbian telefoon is ook kunstmatig. het gaat om de verkiezing van het functionele produkt door gebruikers. bovendien wordt een verkiezing zo onoverzichtelijk, men ziet door de bomen het bos niet meer en er komen te veel winnaars.

laat gewoon de huidige categorieen bestaan. zekers apple zal dan vaak (naar mijn mening overigens volkomen terecht: fanboy!) domineren in de laptop/smartphone/muziekspeler categorie. maar in de top 10 kan altijd het best presterende niet apple produkt nageslagen worden.

eventueel voegt de redaktie iets toe in de trant van : "en de beste niet apple muziekspeler vinden we dit jaar op nummer 3. het is de microsoft hd zune. onze complimenten!" -of- "en de beste niet apple laptop dit jaar is de sony vayo 2934ZZD. onze complimenten!".

het mooiste is dan natuurlijk als er een keer een top-10 komt waarin apple normaal gesproken dominant is maar de nummer 1 positie kwijt raakt aan een concurrent. de dominantie van apple is natuurlijk niet eeuwig!

kortom:

tweakers redactie: niet te veel sleutelen aan het huidige concept, het voldoet zo prima!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

zeef schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:16:
[...]

Dan verdiend het aanbeveling om dat niet hersenloos te doen waardoor een product in de verkeerde categorie terecht komt zoals met de Leica M9 is gebeurd. Een meetzoekercamera voldoet namelijk niet aan de vereiste van een spiegelreflex, het hele spiegelgebeuren wat uitermate cruciaal is voor de spiegelreflex ontbreekt volledig bij de meetzoekers. Die M9 hoort gewoon nergens in deze verkiezing thuis. Misschien dat er in vervolg gewoon niet gesproken moet worden van dslr maar van dslr & meetzoeker of dat men gewoon niets met meetzoekers moet doen.

@ BreezahBoy: het initiële probleem kun je nooit oplossen. Geenstijl.nl heeft wel vaker een oproep gedaan om te gaan stemmen op bepaalde polls. Daarmee beïnvloed je de uitslag al en daar valt helaas niets aan te doen. Dit soort verkiezingen moet je dan ook zien als een stukje entertainment en niet als bron van informatie voor de aanschaf van een product/dienst. Voor dat laatste zijn er de reviews en de best buy guides. Mensen moeten gewoon eens leren om het dan ook als zodanig te zien.

• THEsmiley
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-08 19:39
Geachte Redactie,

Voor de Gouden Steeksleutel 2010 zou ik graag Web- en domein hosting provider en digital content provider willen aandragen als categorie voor de verkiezingen. Ik, en met mij vele Tweakers, mis Web- en domein hosting provider en digital content provider in het overzicht om de volgende redenen :

Ikzelf, en ik vermoed vele tweakers, bezit een .nl domein (in mijn geval sinds 2003) naar volle tevredenheid. Ik denk dat het goed is om deze service providers ook mee te nemen in deze verkiezingen aangezien de dienstverlening verder gaat dan uptime garantie en ook ondermeer ruimte / stats / aanvullende scripts en of tools etc. etc. bevat. Er zijn genoeg providers en er is veel te zeggen voor prijs/kwaliteit verhoudingen binnen een categorie als deze. Het lijkt me dat dit niet gebaseerd hoeft te zijn op exclusief .nl domeinen maar gewoon op TLD providers welke in Nederland zijn gevestigd.

Hetzelfde is te zeggen voor providers van digitale content, met de opmars van HDTV voorzien van extra diensten zoals VOD (Video On Demand) is dit een markt die in 2010 naar mijn mening niet te negeren is. De gedachte is overigens niet pur-sang HDTV aangezien dit een groeimarkt is maar over de hele linie, dus bij wijze van spreke Digitenne / Ziggo / UPC / Canal+ etc. etc.

Ik ben heel benieuwd wat jullie (en medetweakers) vinden van mijn voorstel :)

Alvast een fantastisch en gezond 2010 gewenst !!!!

you think you know it all, until you need help

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Altijd leuk om te zien wat er weer uit komt rollen elk jaar, en het is altijd voer voor discussie. Als ik een tip mag geven, zou ik de naam veranderen. Een steeksleutel gebruik ik als ik aan een auto sleutel, ik heb zo'n ding werkelijk nog nooit in een computer gebruikt (en daar denk je toch het eerst aan bij Tweakers.net). Niemand heeft me nog kunnen vertellen trouwens waarom die naam gekozen is, ben ik ook wel benieuwd naar.

Verder zou ik ook het aantal categorieën reduceren denk ik. Het zijn er nu erg veel, inderdaad beste router en zo, is (in elk geval op consumentengebied) niet iets waar erg snelle ontwikkeling en veel geld in omgaat. Home cinema systeem? Daar wint dan nu Logitech terwijl Denon het beter kan, waar liggen nog de criteria zeg maar. Een Sony LCD TV wint de categorie beste TV terwijl er een Pioneer plasma bij staat op de een-na-laatste plek. Mensen stemmen ook vaak op zaken die ze niet kennen. Daar kun je wellicht weinig aan veranderen, ik hou mezelf bijvoorbeeld in bij de moederborden omdat ik echt niet alle moederborden die in de lijst staan, aan de tand heb kunnen voelen en ik dus ook niet kan weten wat de beste is. Het zou een idee zijn om bij elke stem die iemand uit brengt, een motivatie (al dan niet middels een aantal vaste criteria) te vragen. Combineer dit met een gereduceerd aantal categorieën en je hebt alweer een wat diepgaander onderzoek.

Of mis ik nu de kern van deze verkiezing? :) Hoe dan ook: fijne jaarwisseling!

[ Voor 9% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 31-12-2009 19:21 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
THEsmiley schreef op donderdag 31 december 2009 @ 15:19:
Geachte Redactie,

Voor de Gouden Steeksleutel 2010 zou ik graag Web- en domein hosting provider en digital content provider willen aandragen als categorie voor de verkiezingen. Ik, en met mij vele Tweakers, mis Web- en domein hosting provider en digital content provider in het overzicht om de volgende redenen
Dit is een goed idee. En dan tegelijk, omdat we toch belachelijk veel categorien hebben alles schrappen wat geen kut met personal computers en internet te maken heeft. Camera´s, mp3, video, tv, weet ik wat allemaal. De gouden steeksleutel (idd wtf steeksleutel, ik gebruik die dingen op m´n fiets) heeft veel teveel categorien. In SG praten we ook actief over racefietsen en mtb´s, en in vv gaat het over auto´s zullen we die ook maar in de G.S. opnemen.

edit: en laten we beste iig vervangen door populairste.

[ Voor 3% gewijzigd door MrAngry op 01-01-2010 06:56 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-09 22:33

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het toevoegen van een categorie Hosting Providers (of welk label je er ook wil plakken) lijkt me juist weer niet zo nuttig. Er zijn er in Nederland vrij letterlijk duizenden en ondertussen zijn we de tijd wel gepasseerd dat daar echt veel slechte tussen zitten. Of laat ik het anders zeggen, tenzij je hele specifieke wensen hebt kun je als huis-tuin-en-keuken gebruiker volgens mij bij 99% van de providers prima terecht.
Met als resultaat dat je een categorie krijgt waar heel veel nominaties voor komen en waar niemand echt voor kan kiezen (en dan kiezen als in gefundeerd kiezen).

Ik besef me dat dit voor meer categorieen geld hoor maar ik denk dat Hosters wel een hele grote vergaarbak gaat worden.
Pagina: 1 2 Laatste