Ik ben opzoek naar een camera op sport fragmenten te filmen, wie kan mij adviseren wat de juiste camera is en waar ik op moet letten.
Een videocamera of een fotocamera? Je hebt het nu over filmen en niet over 'plaatjes schieten'.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Hoi, welkom op GoT. Er zijn honderden zo niet duizenden topics te vinden over camera's, wat ze kunnen, hoe ze bevallen etc. etc. Geen idee of je zelfs daar geen wijs uit wordt maar het lijkt me toch dat deze forums voor iedereen minstens een paar aanknopingspunten geven om iets specifieker aan te geven wat voor camera je zoekt?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik zoek een video cameraOuterspace schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:29:
Een videocamera of een fotocamera? Je hebt het nu over filmen en niet over 'plaatjes schieten'.
Jaja...
SD? 720P FullHD? Flash of HDD opslag? Amateur/Semi-pro/Pro? Prijsklasse? Zoom-eisen? Waar gebruik je 'm voor? etc... etc...
/edit: dammen is ook een sport maar daar hoef je geen videocamera voor te hebben, bijvoorbeeld...
[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 11-11-2009 21:40 ]
Lees Opzoek naar de ideale camcorder eens voor de gein; dat is ongeveer hoe je "behoort" te beginnen met info aan ons geven om jou te helpen mee te denken/zoeken naar een camera.
wat voor eissen stel je aan de camera?
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Sorry, om je te helpen moet je ons echt meer informatie bieden.
Lees even binnen film&video wat rond en kijk even welke topics al bestaan.
Veelal is het niet nodig om een eigen topic te starten en voldoet bijv:
Het low-budget 720p camera topic
of
Het grote digitale video camera topic deel II
Lees even binnen film&video wat rond en kijk even welke topics al bestaan.
Veelal is het niet nodig om een eigen topic te starten en voldoet bijv:
Het low-budget 720p camera topic
of
Het grote digitale video camera topic deel II
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()