Toch zie ik wel eens lowlvl spelers in de LFG tool staan voor een heroic, die ook nog eens compleet verkeerde rollen bij hun char hebben staan.... Weet iemand waar dat vandaan komt? Hackers/Crackers??psych schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:06:
[...]
Dat zou mij sterk lijken, op mijn warrior kan ik in ieder geval niet healing kiezen en op mijn shaman niet tanking.
Verwijderd
dit zouden ze volgens mij gefixed hebben, als ik het me goed herinner kon ik geen hc's kiezen toen mijn dk 79 was... maar ben er niet zeker van, misschien een lvl80 leader die toevallig een lowlevel aant boosten is terwijl hij/zij in lfg zit voor een hcOssi schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:18:
[...]
Toch zie ik wel eens lowlvl spelers in de LFG tool staan voor een heroic, die ook nog eens compleet verkeerde rollen bij hun char hebben staan.... Weet iemand waar dat vandaan komt? Hackers/Crackers??
Ook leuk; Als ik word geinvite in m'n pvp gear met 23k HP word ik altijd uitgelachen door idioten die nog niet doorhebben wat dual spec is. 'lolol 23k HP kick that noob'. Vervolgens ga ik in mijn tank gear/spec en ligt diezelfde idioot 5 minuten later dood op de grond omdat hij in het vuur van Koralon blijft staan 
Koralon blijft sowieso altijd leuk. Gisteren twee leuke dingen meegemaakt. Clothies die blijven staan terwijl ik beetje bij beetje dichter bij ze kom. En dan vreemd opkijken als ze dood gaan van de fists
Of DPSers die doodgaan aan het vuur omdat ze vinden dat ik de boss voor hun moet verplaatsen als zij in het vuur komen, terwijl ze zelf 2 stappen naar links of recht kunnen doen.
VoA is dan ook de ultieme instance om idioten tegen te komen. Onyxia is ook wel grappig als je links en rechtsmensen gelanceerd ziet worden naar de whelps
Maar Onyxia doe ik net als ToC gelukkig als guild-only dus daar heb ik geen last meer van
Koralon blijft sowieso altijd leuk. Gisteren twee leuke dingen meegemaakt. Clothies die blijven staan terwijl ik beetje bij beetje dichter bij ze kom. En dan vreemd opkijken als ze dood gaan van de fists
VoA is dan ook de ultieme instance om idioten tegen te komen. Onyxia is ook wel grappig als je links en rechtsmensen gelanceerd ziet worden naar de whelps
[ Voor 7% gewijzigd door Divak op 16-11-2009 15:21 ]
Heeft dat niet te maken met het soort class?
Heb zelf eigenlijk niet vaak gebruik gemaakt van die LFG tool (en ben een jaar gestopt...) maar volgens mij kan ik als Druid voor alle 3 kiezen; waarschijnlijk omdat deze class in theorie ook alle 3 de rollen kan vervullen.
Heb zelf eigenlijk niet vaak gebruik gemaakt van die LFG tool (en ben een jaar gestopt...) maar volgens mij kan ik als Druid voor alle 3 kiezen; waarschijnlijk omdat deze class in theorie ook alle 3 de rollen kan vervullen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Borlin's dagboek,
het was mij het weekend wel. Eerst heb ik de dam gered bij het loch van de dark Irondwarves. Daarna liep ik Ogre gebied in. Ik liep hier tegen een rare monster aan van level 19 en ik was level 16. Het was het gevecht van Ol'Soothy maar dan nog wat moeilijker. De ogre sloeg afwisselend in op Blitz, mijn wolf en op mij. Om Blitz zo lang mogelijk levend te houden deed ik soms de agro overnemen. Maar de rare elite was zo sterk dat ik ook bijna dood ging. Nadat arme Blitz was dood gemept was ik als volgende aan de beurt maar ik wist door afstand te houden te overleven. (Alhoewel mijn hp minder was dan 100 punten)
Het was het zwaarste gevecht tot nu toe voor mij.
Ergens halverwege het 'spank the ogre' spelletje levelde ik door naar level 17. Daarna sloot ik een pakt met een menselijke Paladin van level 21 en mepte we de leider dood van de ogres. Ik ben klaar met mijn missies in het loch verlopig klaar.
het was mij het weekend wel. Eerst heb ik de dam gered bij het loch van de dark Irondwarves. Daarna liep ik Ogre gebied in. Ik liep hier tegen een rare monster aan van level 19 en ik was level 16. Het was het gevecht van Ol'Soothy maar dan nog wat moeilijker. De ogre sloeg afwisselend in op Blitz, mijn wolf en op mij. Om Blitz zo lang mogelijk levend te houden deed ik soms de agro overnemen. Maar de rare elite was zo sterk dat ik ook bijna dood ging. Nadat arme Blitz was dood gemept was ik als volgende aan de beurt maar ik wist door afstand te houden te overleven. (Alhoewel mijn hp minder was dan 100 punten)
Ergens halverwege het 'spank the ogre' spelletje levelde ik door naar level 17. Daarna sloot ik een pakt met een menselijke Paladin van level 21 en mepte we de leider dood van de ogres. Ik ben klaar met mijn missies in het loch verlopig klaar.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Dat zijn ook echt retards die dat roepen. Laatst had ik ook een party gefixed. Paladin had aangegeven dat ie kon healen. Dus iedereen zo.. ja we moeten een healer want die paladin heeft maar 5k mp.. dus ik zo.. denk is ff na, hij heeft vast dualspec. "Ja bla bla, niet iedereen heeft dualspec" Nee.. maar als er word aangegeven dat ie kan healen gaat ie dat vast niet met 5k mp doen... sommige mensen denken echt niet verder dan hun neus lang isRichardvdD schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:20:
Ook leuk; Als ik word geinvite in m'n pvp gear met 23k HP word ik altijd uitgelachen door idioten die nog niet doorhebben wat dual spec is. 'lolol 23k HP kick that noob'. Vervolgens ga ik in mijn tank gear/spec en ligt diezelfde idioot 5 minuten later dood op de grond omdat hij in het vuur van Koralon blijft staan
Koralon blijft sowieso altijd leuk. Gisteren twee leuke dingen meegemaakt. Clothies die blijven staan terwijl ik beetje bij beetje dichter bij ze kom. En dan vreemd opkijken als ze dood gaan van de fistsOf DPSers die doodgaan aan het vuur omdat ze vinden dat ik de boss voor hun moet verplaatsen als zij in het vuur komen, terwijl ze zelf 2 stappen naar links of recht kunnen doen.
VoA is dan ook de ultieme instance om idioten tegen te komen. Onyxia is ook wel grappig als je links en rechtsmensen gelanceerd ziet worden naar de whelpsMaar Onyxia doe ik net als ToC gelukkig als guild-only dus daar heb ik geen last meer van
Ik blijf het jammer vinden dat dit geen elites meer zijn. Vroegah was het daar zoo supervet en moest je echt voorzichtig zijn met je sidequest's daar.Auredium schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:28:
Borlin's dagboek,
[ Voor 28% gewijzigd door Dakreal op 16-11-2009 15:32 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ghe, ik vond het iets minder grappig, want ik was een persoon die gelanceerd werdRichardvdD schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:20:
Onyxia is ook wel grappig als je links en rechtsmensen gelanceerd ziet worden naar de whelps
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Verwijderd
Ik loop nog vaak rond in me T2 gear, gewoon omdat ik het een mooie set vind etc.SpoTs schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:28:
Dat zijn ook echt retards die dat roepen. Laatst had ik ook een party gefixed. Paladin had aangegeven dat ie kon healen. Dus iedereen zo.. ja we moeten een healer want die paladin heeft maar 5k mp.. dus ik zo.. denk is ff na, hij heeft vast dualspec. "Ja bla bla, niet iedereen heeft dualspec" Nee.. maar als er word aangegeven dat ie kan healen gaat ie dat vast niet met 5k mp doen... sommige mensen denken echt niet verder dan hun neus lang is
Als ik dan wordt geinvite voor een instance krijg ik zooooo vaak meteen te horen IS THAT YOUR HP?!?!?! (12k oid in die gear).
En dat is zoals het hoort volgens mij. Ik schrijf me constant in voor een paar heroics en/of raids. Een whisper van te voren vind ik aardig maar verre van noodzakelijk - als ik er geen krijg dan vraag ik bij entree in de party wel waar we naar toe gaan. Maar iemand uit een heel ander LFG kanaal inviten dat vind ik not done - je kunt ze eventueel een whisper sturen om te kijken of ze niet mee willen maar botweg inviten vind ik erover.SpoTs schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:04:
[...]
Over het algemeen (zijn ik en maat tank/healer) invite ik gewoon de mensen die in de LFG Tool staan bij de desbetreffende instance. Als ze vragen waarheen antwoord ik netjes met het doel.
Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)
Ach bij mij op lightbringer gebeurt het ook, meestal negeer ik de ninja invites en krijg ik daarna vanzelf een whisper, wat overigens enorm vervelend is als je als DPS warrior (ik dus) uitgenodigd wordt als 5e of 10e of 25e van een groep, en dat ze dan verwachten dat je voor ze gaat tanken, ook dan nog in hun ballen geschopt als je dat niet doet en de groep verlaat.
Laatst ook zoiets gehad werd als feral geinvite om te tanken in totc hc... Begint er een te zeuren dat ik nooit de def cap kon hebben en dus niet een tank kon zijn maar dps was... Zucht...SpoTs schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:28:
[...]
Dat zijn ook echt retards die dat roepen. Laatst had ik ook een party gefixed. Paladin had aangegeven dat ie kon healen. Dus iedereen zo.. ja we moeten een healer want die paladin heeft maar 5k mp.. dus ik zo.. denk is ff na, hij heeft vast dualspec. "Ja bla bla, niet iedereen heeft dualspec" Nee.. maar als er word aangegeven dat ie kan healen gaat ie dat vast niet met 5k mp doen... sommige mensen denken echt niet verder dan hun neus lang is
[...]
20 min later waren we klaar en meneer deed 1200 dps... 600 minder dan de tank...
Verwijderd
Ik heb het zorgelijk vaak op m'n Druid:
"def capped?"
Ik reageer altijd met: "do you know anything about druids?" of link ze de talent dat ons uncrittable maakt.
"def capped?"
Ik reageer altijd met: "do you know anything about druids?" of link ze de talent dat ons uncrittable maakt.
Over het algemeen wel jaSpoTs schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:04:
[...]
En hun geven dan meestal ook hun akkoord.. heb daar eigenlijk nooit problemen mee. over het algemeen zijn alle puggetje tegenwoordig wel aardig gegeared of weten iig waar ze mee bezig zijn.
Een rogue die met een full Epic achievement en alles 213+ ilvl gear (nee geen PvP meuk) mee gaat en met dezelfde dps score als mij eindigt maar wel 25% minder dmg heeft gedaan.
Gelukkig konden de andere 2 dps-ers de slackers genoeg compenseren maar frustrerend is het want het duurt allemaal gewoon net wat langer. Als je emblems wilt farmen dan wil je gewoon door knallen en 8-10 heroics op een avond kunnen doen. Levert meer emblems op dan de gemiddelde fail-pug naar Naxx
In de farm groeps zitten grappig genoeg ook vaak de slechtste spelers. Gisteren eens een farmgroup gejoined als last spot. Een warlock met 900 dps, een shaman met 1200 dps en een paladin met 1600 dps. HC farm.. yeah right 
Farm groepen maak ik alleen maar met goede guildies of ik vraag gewoon om dikke achievements. Als je een farmgroep wilt joinen moet je wel goed gegeared zijn, en niet juist de heroics nodig hebben om te gearen. Dat is wat ik tenminste versta onder 'farmen'; als een gek door die instance rushen met full epic gear voor emblems om daar gems, orbs, pvp of offspec-gear van te kopen.. of is dat zo gek?
Farm groepen maak ik alleen maar met goede guildies of ik vraag gewoon om dikke achievements. Als je een farmgroep wilt joinen moet je wel goed gegeared zijn, en niet juist de heroics nodig hebben om te gearen. Dat is wat ik tenminste versta onder 'farmen'; als een gek door die instance rushen met full epic gear voor emblems om daar gems, orbs, pvp of offspec-gear van te kopen.. of is dat zo gek?
Toch wel gekRichardvdD schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:21:
In de farm groeps zitten grappig genoeg ook vaak de slechtste spelers. Gisteren eens een farmgroup gejoined als last spot. Een warlock met 900 dps, een shaman met 1200 dps en een paladin met 1600 dps. HC farm.. yeah right
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Goed om te weten! Bedankt voor de infoTjeerdtq schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:44:
[...]
Vanaf patch 3.3 kunnen addons je oude quest histore opvragen. Ik gebruik zelf Everyquest en Loremaster.
Maar bij Loremaster is het nog niet zeker of hij die functie werkend krijgt.
Q. Can I import my history from QuestHistory?
A. Unfortunately, QuestHistory didn't save the information that QuestGuru would need to properly import the history. Update for patch 3.3: It is possible to obtain a list of completed quests from the server, so importing histories for other addons should no longer be necessary.
Je moet je ook afvragen welke spelers graag instances farmen: mensen die de gear al lang en breed binnen hebben of mensen die het nog hard nodig hebben... de 226 badges zijn nu al zo lang uit dat het ofwel nieuwe alts, of zeeerrr casual spelers zijn.
Either way zullen ze "undergeared" zijn voor een beetje pro instance gefarm.
Mijn hunter poept zo een 4k dps in heroics.. en ik ben niet vies om wat emblems te verzamelen hoorInferno schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:30:
Je moet je ook afvragen welke spelers graag instances farmen: mensen die de gear al lang en breed binnen hebben of mensen die het nog hard nodig hebben... de 226 badges zijn nu al zo lang uit dat het ofwel nieuwe alts, of zeeerrr casual spelers zijn.
Ik heb al mn zooi al binnen, mn vriendin moet nog wat spul met emblems maar 1200 dps in een heroic is gewoon echt te weinigInferno schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:30:
Na 3.3 zullen we het hele zaakje wel weer tig keer opnieuw moeten runnen voor Emblems of Triumph en the occasional Emblem of Frost.
Edit: hmm ik quote toch echt een andere post? WazigInferno schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:30:
Wij hadden gisteren nog een ToC10 farm runnetje met wat guildies op alts (allemaal 226/232 gear met soms een trinket of wat ilvl 200 dus gear valt best mee). Meer dan 8 konden we niet optrommelen dus nemen we pugs mee. Wat denk je nou? Die zorgen er NOG voor dat de run ipv 45 minuten minstens het dubbele duurde. Mensen niet freeen uit poison bij beasts, vervolgens een enrage, doodgaan bij Jaraxxus en Twins ("essence? whats that"). Niet alles is meteen een wipe maar als het wipe was was een van hen de oorzaak. Op Anub 5 wipes (fail op adds, niet wegrennen als ie burrowed is en je target) en toen maar gecalled omdat iemand niet meer in kon loggen en niemand zin had in NOG een pug.
Alsof ze bij Blizz RUIKEN wie het zwakste is als het op special abilities aankomt... Meestal is het niet zo erg maar omg wat een nabs waren dat. En ook volhouden dat ze alle fights kenden. Na 2 wipes nog steeds! Rofl. Iedereen is ooit noob geweest maar als je 5x achter elkaar failt en toch telkens glashard blijft volhouden dat je het echt wel snapt, ben je geen noob maar een totale idioot en mag je van mij lekker opzouten.
Bnet pindle#2913
Afgelopen vrijdag zou ik ToC10 gaan doen op m'n Prot Warrior alt (had zelf een announcement gemaakt op de guild forums ervoor), maar met m'n duffe kop woensdag al een PuG gedaan daarheen... Maar goed, guild-raid maar omgezet in een ToC25-PuG (hadden maar iets van 7 alts/socials die interesse hadden, gezien de mains op maandag ToC10 doen), uurtje vantevoren de raid beginnen te vullen. Gewoon gevraagd om "must have decent gear and knowledge of the fights". Geen achievements, gearscore, gearchecks of dat soort onzin. Sommige mensen linken alsnog een achievement, andere melden dat ze op een andere char dingen gedaan hadden.
Halverwege vroeg een random DPSer in de raid me of iedereen wel de achievement had en gegeared was. Door de whisper-spam van mensen die mee willen doen heb ik hem per ongeluk maar genegeerd. Toen we vol zaten verliet een healer de groep omdat mensen slechte gear zouden hebben (volgens mij had ie toevallig de 2 slechtst gegearde personen geinspecteerd). Maar die healer was snel vervangen en toen gingen we op pad. Het liep ontzettend soepel en 75 minuten na de start begonnen de mages al hun portals te casten naast een verslagen Anub'arak. Net daarvoor hadden zo'n 8 mensen hun ToC25 achievement gescored met de Anub kill.
Vind het leuk om te zien dat een PuG raid zo soepel kan verlopen terwijl ik in raids ben geweest met de meest bizarre gear / ervaring eisen waar men tig keer wiped en zelfs de daadwerkelijke kills een puinhoop zijn. Heb daar ook een opmerking over gemaakt in raidchat na afloop: "This is a good example of why you don't need strict gear/achievement requirements for a successful PuG" met als toegift "(just a good raid leader)".
D'r zit een kern van waarheid in, denk ik, een goede raid leader maakt een wereld van verschil. Ik doe zelf al vrij lang raidleading (met een pauze van een paar maand toen ik van guild ben geswitched), dus heb flink wat ervaring. In die PuG kon ik daar goed op terugvallen: Simpele, duidelijke instructies in "goed" Engels (het hoeft niet foutloos te zijn, maar in ieder geval volledig uitgeschreven woorden, geen leet-speak, enz...), mensen op een positieve manier toespreken, feliciteren met iedere kill, goed gebruik van /ra en /rw (sommige raidleaders spammen ieder klein dingetje in /rw, terwijl anderen er juist nooit gebruik van maken, zelfs niet als er cruciale info tijdens een gevecht meegedeeld moet worden), enz...
Een mooi blog-artikel hierover vond ik op: http://wowthinktank.blogs...c-players-skill-gear.html
Halverwege vroeg een random DPSer in de raid me of iedereen wel de achievement had en gegeared was. Door de whisper-spam van mensen die mee willen doen heb ik hem per ongeluk maar genegeerd. Toen we vol zaten verliet een healer de groep omdat mensen slechte gear zouden hebben (volgens mij had ie toevallig de 2 slechtst gegearde personen geinspecteerd). Maar die healer was snel vervangen en toen gingen we op pad. Het liep ontzettend soepel en 75 minuten na de start begonnen de mages al hun portals te casten naast een verslagen Anub'arak. Net daarvoor hadden zo'n 8 mensen hun ToC25 achievement gescored met de Anub kill.
Vind het leuk om te zien dat een PuG raid zo soepel kan verlopen terwijl ik in raids ben geweest met de meest bizarre gear / ervaring eisen waar men tig keer wiped en zelfs de daadwerkelijke kills een puinhoop zijn. Heb daar ook een opmerking over gemaakt in raidchat na afloop: "This is a good example of why you don't need strict gear/achievement requirements for a successful PuG" met als toegift "(just a good raid leader)".
D'r zit een kern van waarheid in, denk ik, een goede raid leader maakt een wereld van verschil. Ik doe zelf al vrij lang raidleading (met een pauze van een paar maand toen ik van guild ben geswitched), dus heb flink wat ervaring. In die PuG kon ik daar goed op terugvallen: Simpele, duidelijke instructies in "goed" Engels (het hoeft niet foutloos te zijn, maar in ieder geval volledig uitgeschreven woorden, geen leet-speak, enz...), mensen op een positieve manier toespreken, feliciteren met iedere kill, goed gebruik van /ra en /rw (sommige raidleaders spammen ieder klein dingetje in /rw, terwijl anderen er juist nooit gebruik van maken, zelfs niet als er cruciale info tijdens een gevecht meegedeeld moet worden), enz...
Een mooi blog-artikel hierover vond ik op: http://wowthinktank.blogs...c-players-skill-gear.html
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Betekent dit dat de HC instances Emblems of Triumph gaan droppen ipv de Emblems of Conquest nu?redfoxert schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:38:
Na 3.3 zullen we het hele zaakje wel weer tig keer opnieuw moeten runnen voor Emblems of Triumph en the occasional Emblem of Frost.
You learn fast Young Padawan!Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:09:
[...]
Betekent dit dat de HC instances Emblems of Triumph gaan droppen ipv de Emblems of Conquest nu?
zaterdag even vh normal gedaan op mijn lvl 75 warlock. Had toch niets te doen en met mijn rested gaat instance xp ook nog goed vooruit. Was verbaasd dat mijn 75warlock met een crappy demon spec een goede 2.2k single target dps op Cyanigosa eruit kon persen en een goede 1.8k dps overall.
Toch nog eens gechecked met een guildie die mee was en zijn recount gaf dezelfde cijfers weer.
Ben nu wel eens benieuwd naar warlock dps eens dat ik 80 en iet of wat goed gegeared ben. Oh ja vandaag ook 77 gedinged en eindelijk northrend flying... Heb al wel een 80 maar deze staat op een andere realm -_-
Toch nog eens gechecked met een guildie die mee was en zijn recount gaf dezelfde cijfers weer.
Ben nu wel eens benieuwd naar warlock dps eens dat ik 80 en iet of wat goed gegeared ben. Oh ja vandaag ook 77 gedinged en eindelijk northrend flying... Heb al wel een 80 maar deze staat op een andere realm -_-
Ja een RL maakt of kraakt een pug groep. Laatst ook in VoA25. Was nog niet binnen geweest en mijn comment van check mijn main werd gehonoreerd.
We beginnen, was gelijk me eerste 25 man, en lekker zo rond de 4k op trash. Super al die buffs bij elkaar.
Dus Koralon aan de beurt. Na zo'n minuut of 2 ligt iedereen op zijn/haar gat, tanks waren plat gegaan.
Ik en een paar andere kijken voor de grap naar de healing done.. ehmm had de RL maar 2 healers geinvite.
Hup gelijk zo'n 10 mensen die de raid verlieten. Iemand anders nam de boel over, invite nieuwe mensen en hebben daarna best soepel de 3 baasje plat gekregen en ik was weer 3 achievements rijker. Wel jammer de i245 hunter broek verloren in een roll, maar toch zo'n 3.7k eruit weten te persen in me naxx10, heroic en craftable gear.
We beginnen, was gelijk me eerste 25 man, en lekker zo rond de 4k op trash. Super al die buffs bij elkaar.
Dus Koralon aan de beurt. Na zo'n minuut of 2 ligt iedereen op zijn/haar gat, tanks waren plat gegaan.
Ik en een paar andere kijken voor de grap naar de healing done.. ehmm had de RL maar 2 healers geinvite.

Hup gelijk zo'n 10 mensen die de raid verlieten. Iemand anders nam de boel over, invite nieuwe mensen en hebben daarna best soepel de 3 baasje plat gekregen en ik was weer 3 achievements rijker. Wel jammer de i245 hunter broek verloren in een roll, maar toch zo'n 3.7k eruit weten te persen in me naxx10, heroic en craftable gear.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
er droppen toch alleen conquest items (323) en geen triumph items (245) in Voa? of 245 van koralon?
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Het lijkt niet zo goed te gaan met onze guild als het gaat om management en een beetje stabiele casual progressie. Het ziet er naar uit dat als mensen officer worden bij ons, dat ze een paar weken tot een maand later ineens helemaal niet meer spelen.
Mede om die reden is onze originele GM weer terug, maar die gaat niet de complete kar nog een keer trekken. En gelijk heeft hij, dat red je namelijk nooit. Vandaar dat ik en mijn vrouw vanmorgen maar hebben aangeboden om Gearing runs te organiseren voor alts. We komen gewoon een aantal posities te kort met bijvoorbeeld Ulduar en zo gaan er wel eens heel ongebalanceerde groepen een raid doen. We hebben beide een healer en een tank character en kunnen zo best een aantal groepen afwisselen en 3 laag-DPS'ers meenemen zodat ze vanzelf kunnen gearen en doorgroeien naar een nieuwe rol. Je merkt namelijk ook heel goed dat bepaalde mensen verveeld raken met hun main en dan ben je dalijk ineens weer een tank ofzo kwijt.
Maar kijken wat dit oplevert.
Mede om die reden is onze originele GM weer terug, maar die gaat niet de complete kar nog een keer trekken. En gelijk heeft hij, dat red je namelijk nooit. Vandaar dat ik en mijn vrouw vanmorgen maar hebben aangeboden om Gearing runs te organiseren voor alts. We komen gewoon een aantal posities te kort met bijvoorbeeld Ulduar en zo gaan er wel eens heel ongebalanceerde groepen een raid doen. We hebben beide een healer en een tank character en kunnen zo best een aantal groepen afwisselen en 3 laag-DPS'ers meenemen zodat ze vanzelf kunnen gearen en doorgroeien naar een nieuwe rol. Je merkt namelijk ook heel goed dat bepaalde mensen verveeld raken met hun main en dan ben je dalijk ineens weer een tank ofzo kwijt.
Maar kijken wat dit oplevert.
When all else fails, resurrect and start over
245 van Koralon ja.thewizard2006 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 07:31:
er droppen toch alleen conquest items (323) en geen triumph items (245) in Voa? of 245 van koralon?
[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-11-2009 07:42 ]
Zo 
Gister ToC10 hc cleared
Guild first, dus de reacties waren uiteraard heftig.
Een bult geschreeuw op Vent, guild chat was ook een chaos
En een nette 26 tries over..... Dus direct die achievement mee gepakt.
Spellstorm Blade geloot

(Nee dit is niet mijn mage
)
"If you're happy and a gnome clap your hands" *clap* *clap*
Gister ToC10 hc cleared
Guild first, dus de reacties waren uiteraard heftig.
Een bult geschreeuw op Vent, guild chat was ook een chaos
En een nette 26 tries over..... Dus direct die achievement mee gepakt.
Spellstorm Blade geloot

(Nee dit is niet mijn mage
"If you're happy and a gnome clap your hands" *clap* *clap*
[ Voor 10% gewijzigd door chromeeh op 17-11-2009 08:00 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik vrees er ook voor jaredfoxert schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:38:
[...]
Het begint stilletjes aan los te lopen met mijn tankadin, mijn naam staat blijkbaar op een aantal friendslists waardoor ik vaker aan de bak kom
Gisteren heb ik dat tank wapen uit ToC hc geloot, leuk ding voor avoidance/mitigation, maar helaas verlies ik wel 44 def rating tov het champion's seal wapen. Ik ben van plan dat eventueel te compenseren met een +def gem er in te steken en mij de tier 8,5 chest aan te schaffen (heb nu tier 7,5 chest).
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Borlin's dagboek,
Daar stond ik dan met mijn geweer in de aanslag. Oog in oog met orcs voor de eerste keer. Hoe was ik eigenlijk zo ver gekomen?
Het begon eigenlijk allemaal met het verkennen van het laatste gebied van het Loch. Ik ontdekte een huntinglodge gemaakt door Nightelves. Er werden wat quest uitgedeeld die ik binnen 25 minuten moest voltooien. Het was een eitje. Als laatste quest moest ik Ol'Soothy neerschieten. Ik had die level 20 beer al reeds neergeschoten toen ik level 13 was dus nu ik level 17 was was het een eitje. Ik besloot vervolgens naar de dam te gaan en een tussenstop te maken bij een grot die ik op de kaart zag maar nog niet verkend had. Hier vond ik een level 19 rare spider. Een kort gevecht volgde maar Blitz en ik wonnen de dag en ik had eindelijk mijn eerste echte cape te pakken gekregen. Je weet wel, eentje die waait in de wind en niet op je rug plakt.
Daarna ging ik naar de dam. In plaats van via de bergen naar het volgende gebied te gaan besloot ik van de dam af te springen. Ik overleefde het ter nauwernood doordat het waterr de klap op ving. Het gebied was hoog level maar aangezien de twee over gebleven quests in het loch te hoog level waren voor mij om te pakken moest ik hier maar verder gaan.
Mijn weg terug aan het traceren naar het loch gebeid stuitte ik op orcs van de dragonmaw clan. Ik schoot ze allemaal neer tot ik bij een overvallen buitenpost kwam. Mijn broeders algen er dood en zo te zien was het al een tijdje zo. Ik kwam er een gemene rare orc elite tegen die mij afmaakte. Zodra ik sterk genopeg ben zal ik zijn hoofd op een stok planten!
In de tussentijd ben ik bij een menselijk stadje aangekomen waar ik de flightmaster heb gesproken. Ik ben nu ook level 18 geworden. Nog even en ik mag mijn rasechte ram gaan kopen. Jottum!
Daar stond ik dan met mijn geweer in de aanslag. Oog in oog met orcs voor de eerste keer. Hoe was ik eigenlijk zo ver gekomen?
Het begon eigenlijk allemaal met het verkennen van het laatste gebied van het Loch. Ik ontdekte een huntinglodge gemaakt door Nightelves. Er werden wat quest uitgedeeld die ik binnen 25 minuten moest voltooien. Het was een eitje. Als laatste quest moest ik Ol'Soothy neerschieten. Ik had die level 20 beer al reeds neergeschoten toen ik level 13 was dus nu ik level 17 was was het een eitje. Ik besloot vervolgens naar de dam te gaan en een tussenstop te maken bij een grot die ik op de kaart zag maar nog niet verkend had. Hier vond ik een level 19 rare spider. Een kort gevecht volgde maar Blitz en ik wonnen de dag en ik had eindelijk mijn eerste echte cape te pakken gekregen. Je weet wel, eentje die waait in de wind en niet op je rug plakt.
Daarna ging ik naar de dam. In plaats van via de bergen naar het volgende gebied te gaan besloot ik van de dam af te springen. Ik overleefde het ter nauwernood doordat het waterr de klap op ving. Het gebied was hoog level maar aangezien de twee over gebleven quests in het loch te hoog level waren voor mij om te pakken moest ik hier maar verder gaan.
Mijn weg terug aan het traceren naar het loch gebeid stuitte ik op orcs van de dragonmaw clan. Ik schoot ze allemaal neer tot ik bij een overvallen buitenpost kwam. Mijn broeders algen er dood en zo te zien was het al een tijdje zo. Ik kwam er een gemene rare orc elite tegen die mij afmaakte. Zodra ik sterk genopeg ben zal ik zijn hoofd op een stok planten!
In de tussentijd ben ik bij een menselijk stadje aangekomen waar ik de flightmaster heb gesproken. Ik ben nu ook level 18 geworden. Nog even en ik mag mijn rasechte ram gaan kopen. Jottum!
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Verwijderd
Gisteren voor het eerst TotGC10 gedaan. Helaas dankzij vriend anub en wat adds die in P3 besloten de healer (mij) te targetten geen tribute to mad skill, maar alleen tribute to skill.
Desondanks, eindelijk weer eens wat uitdagende content waar we op wipen. Facerollen gaat op een gegeven moment ook vervelen.
Desondanks, eindelijk weer eens wat uitdagende content waar we op wipen. Facerollen gaat op een gegeven moment ook vervelen.

Verwijderd
Die adds zullen altijd een healer targetten, aangezien je vrijwel altijd aan het healen bent in P3.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 08:30:
Gisteren voor het eerst TotGC10 gedaan. Helaas dankzij vriend anub en wat adds die in P3 besloten de healer (mij) te targetten geen tribute to mad skill, maar alleen tribute to skill.
Dus de OT z'n fout, niet anub's
Verwijderd
Ik weet, maar aangezien ik zag dat de OT Thunder Clap, Shockwave, etc.. gebruikte kwamen ze nog steeds op mij af. M.a.w., hij had ook niet meer kunnen doen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 08:47:
[...]
Die adds zullen altijd een healer targetten, aangezien je vrijwel altijd aan het healen bent in P3.
Dus de OT z'n fout, niet anub's
Ik denk dat het gewoon pech was dat ik een trinketed instant Healing Touch moest doen om iemand van de dood door die debuf te redden, wat mij net even te hoog op de threat list heeft gezet.
echt leuk om te lezen! ga zo door! kan nu al niet wachten op je verhaal dat je 80 dinged/gaat dingen, duurt misschien nog even maar is een leuk vooruitzichtAuredium schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 08:29:
Borlin's dagboek,
Gisteren in ToTC 25 heroic geweest, we hadden afgelopen donderdag al gecleared tot anub, en met 49 tries konden we gisteren eindelijk weer even wat pogingen doen. Echter geluk was niet aan onze zijde, na vele disconnects van onze 'stunner' voor de adds, de add tank die ineens geen stroom meer in z'n huis had, raid/guild leader die naar het ziekenhuis moest omdat z'n vrouw aant baren was, en blizzard die ineens besloot onze server te herstarten.. uiteindelijk toch nog een stuk of 15 tries kunnen doen, waarbij de beste 11% HP was.
Vanavond ziet er somber uit wat betreft onze healing groep, nog niet genoeg signs maar mochten we vanavond niet gaan, dan gaan we morgen meteen heroic clearen en dan gaat anub neer ! moet nu maar es gebeurt zijn.
Vanavond ziet er somber uit wat betreft onze healing groep, nog niet genoeg signs maar mochten we vanavond niet gaan, dan gaan we morgen meteen heroic clearen en dan gaat anub neer ! moet nu maar es gebeurt zijn.
Zo gisteren nog even bezig geweest op m'n shaman.. toch maar ff die maces van brewfest gescoord.. dat is wel een hele dikke upgrade als ik ding. verder moet ik nu nog zo een 500k xp en heb ik gisteren de Sons of Hodir chain voltooid. Nog even de rest van Stormpeaks afquesten en ik ben weer een lvl 80 rijker
Wat zijn die brewfest maces nog waard in feite? Ik heb er eentje liggen ergens ondergesneeuwd in een of andere bankSpoTs schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:16:
Zo gisteren nog even bezig geweest op m'n shaman.. toch maar ff die maces van brewfest gescoord.. dat is wel een hele dikke upgrade als ik ding. verder moet ik nu nog zo een 500k xp en heb ik gisteren de Sons of Hodir chain voltooid. Nog even de rest van Stormpeaks afquesten en ik ben weer een lvl 80 rijker
De adds moeten een behoorlijk eind wandelen voordat ze bij de OT + raid komen. In die tijd hebben de healers al aardig wat threat opgebouwd (zeker in P3), dus een enkele threat-move is niet voldoende. Wat de OT kan doen is de dichtstbijzijnde add tegemoet lopen wanneer deze spawned en daar wat single-target threat in dumpen. Daarna de 2e add taunten om die wat persoonlijke aandacht te geven. Gewoon op het ijs staan en wachten zal niet altijd voldoende zijn als je geee misdirects gebruikt.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 08:52:
[...]
Ik weet, maar aangezien ik zag dat de OT Thunder Clap, Shockwave, etc.. gebruikte kwamen ze nog steeds op mij af. M.a.w., hij had ook niet meer kunnen doen.
Gisteren hadden we een DK OT en die Deathgripte de eerste add zodat die snel getanked kon worden. De 2e komt dan een tijdje later en wordt getaunt. Helaas 1 wipeje op Anub'arak door een niet optimale groep en een gemiste Shadowstrike interrupt, maar goed, die cloak & mount interesseren mij toch niet zo
Ik heb er zelf teveel voor betaald imoKapoen schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:27:
[...]
Wat zijn die brewfest maces nog waard in feite? Ik heb er eentje liggen ergens ondergesneeuwd in een of andere bankGeen flauw idee wat ik er mee moet.
Ik had gisteren de hoofdprijs nadat er ik er voor een maat van mij 1 had gekocht voor 900g.. was die van mij 1200g
Daarnaast ook nog een Je'Tze Bell kunnen kopen voor 1100g.. is kijken of die wil verkopen voor 2750g
Hm, misschien doe ik het ding best van de hand dan. Zeker met 3.3 en een nieuwe 5 man in het vooruitzicht.SpoTs schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:46:
[...]
Ik heb er zelf teveel voor betaald imomaar ze gaan nog voor 900-1200g ongeveer.
Ik had gisteren de hoofdprijs nadat er ik er voor een maat van mij 1 had gekocht voor 900g.. was die van mij 1200g
Daarnaast ook nog een Je'Tze Bell kunnen kopen voor 1100g.. is kijken of die wil verkopen voor 2750gEn anders equip ik hem lekker op m'n shaman. Die trinket is toch kickass
Bereid u maar voor; zorg dat je een berg soulshards hebt voor Soulshatter. Zeker als je Destrction bentSdtThys schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:54:
zaterdag even vh normal gedaan op mijn lvl 75 warlock. Had toch niets te doen en met mijn rested gaat instance xp ook nog goed vooruit. Was verbaasd dat mijn 75warlock met een crappy demon spec een goede 2.2k single target dps op Cyanigosa eruit kon persen en een goede 1.8k dps overall.
Beetje geared lock haalt met gemak 4-5k dps in heroics, en in raids behoorlijk meer
"Don't let your dreams be memes"
Zo gisteren weer flink wat tries gedaan op Anub op totGC 25 man. Healing is best intensief daar maar lijkt redelijk onder controle. Enkel de tank healers hadden soms wat moeite. Met oefenen gaat het ook nog niet ideaal aangezien mensen soms toch net even niet opletten in P2.
Verder nog niet geheel tevreden met onze nieuwe guild dus toch maar eens verder kijken op andere fora/servers. Hopelijk gaat Anub iig snel neer
Verder nog niet geheel tevreden met onze nieuwe guild dus toch maar eens verder kijken op andere fora/servers. Hopelijk gaat Anub iig snel neer
Verwijderd
Why the **** gaat iemand raiden als z'n vrouw hoogzwanger is. Zou het alleen kunnen begrijpen als het een flinke vroegkomer is.DrFlash schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:16:
...raid/guild leader die naar het ziekenhuis moest omdat z'n vrouw aant baren was...
Waarschijnlijk zei die ook nog " Kun je het niet even ophouden? Het gaat net zo goed met raiden! "Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:39:
[...]
Why the **** gaat iemand raiden als z'n vrouw hoogzwanger is. Zou het alleen kunnen begrijpen als het een flinke vroegkomer is.
Verwijderd
Haha ja.SpoTs schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:44:
[...]
Waarschijnlijk zei die ook nog " Kun je het niet even ophouden? Het gaat net zo goed met raiden! "
"Schat, ik heb weeën!"
"Stil! We zitten net op Anub met nog 50 tries te gaan"
"Schat, we moeten echt NU naar het ziekenhuis!"
"Laatste 30%, ik concentreer me!"
Echt te erg
Zuig 'm ff naar binnen nog, we moeten nog een paar % en dan ff lootenVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:46:
[...]
Haha ja.
"Schat, ik heb weeën!"
Echt te erg
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
...Ga jij maar vast, ik kom zo
Of je wiped dan omdat je in eens iets hoort huilen op de achtergrond en dan vergeet je de MT te healenVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:46:
[...]
Haha ja.
"Schat, ik heb weeën!"
Echt te erg
"Don't let your dreams be memes"
Is er er weer een nieuwe video uit van WoW dat iemand weet? Ik zie namelijk bij Upcoming nieuws en meuk video World of Warcraft staan op de T.net frontpage.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Kwestie van opvoeden. Allebei mijn kinderen zijn gewoon overdag geboren en 's avonds speelden we gewoon door, geen probleem
Gister waren we met de guild bezig met anub25 normal.
Toen kwamen er ineens 4 ads tegelijk.... wipe ( en nu er waren er geen geburrowd eerder )
Valt me op dat je met 130hitrate niet eens normaal de ads kunt grabbe. Avenger shields die missen. taunts die missen. Heb echt die head nodig van onyxia
voor de hitrate
Toen kwamen er ineens 4 ads tegelijk.... wipe ( en nu er waren er geen geburrowd eerder )
Valt me op dat je met 130hitrate niet eens normaal de ads kunt grabbe. Avenger shields die missen. taunts die missen. Heb echt die head nodig van onyxia
Gezocht Mede auteurs WoW topicstart

Multi user edit feature
Wie zou er graag willen meehelpen om de topicstart up-to-date te houden?
Vanaf deel 204 wil ik deze feature ook gaan gebruiken in het WoW topic, mits er belangstelling voor is.
Ik wil beginnen met max. 3 mede-auteurs.
Stuur mij een DM als je interesse hebt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik zit nu een poosje op Al'akir maar heb je nog niet online zien komen Rakker. Of is je signature out-of-date?Rakkerzero schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:36:Gezocht Mede auteurs WoW topicstart
[afbeelding]Naar aanleiding van deze nieuwe feature:
Multi user edit feature
Wie zou er graag willen meehelpen om de topicstart up-to-date te houden?
Vanaf deel 204 wil ik deze feature ook gaan gebruiken in het WoW topic, mits er belangstelling voor is.
Ik wil beginnen met max. 3 mede-auteurs.
Stuur mij een DM als je interesse hebt.
ja dus...NoTimeRemains schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:34:
gisteren na 2 uurtjes proberen Twins down op 25m HC... wat een lachertje dat gevecht.
hopen dat Anub wel een goede encounter is
eindelijk weer zo'n no fuck up fight!
het is wel wazig eerst 2 weken hulpeloos wipen op beasts en dan binnen een week op 4/5 zitten.
This is the Way.
Denk dat dat gaat om de nieuwe Mr T reclame (zie: http://www.youtube.com/worldofwarcraft)Rakkerzero schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:09:
Is er er weer een nieuwe video uit van WoW dat iemand weet? Ik zie namelijk bij Upcoming nieuws en meuk video World of Warcraft staan op de T.net frontpage.
@HStyles: OP 25-normal komen er toch echt maar 2 adds per keer. Als je er 4 had, dan moeten er wat geburrowed zijn eerder.
Gisteren Jaraxxus 25 heroic down!!! Guild first!!! Was best een makkelijk gevecht eigenlijk als je je aan je taken houdt. Bij ons hebben de mages prio om de buff te spellstealen boven portals dps-en. We hebben 3 mages die er dan 3 tot 5 seconden over doen om alle buffs van de boss af te halen. Het resultaat is 60 tot 100% meer damage. Op portals maak je dat heel snel weer goed. Ik kwam uiteindelijk uit op 8k dps overall. 2e op de lijst van damage done. Helaas geen loot voor mij.
Daarna nog een flink aantal tries op de champions. Best een pittig gevecht. We hebben als tactic eerst de shaman down krijgen en de druid banished / interrupten. Daarna proberen we de hunter/rogue neer te krijgen, maar meestal zijn er dan al 5 man van ons dood als de Shaman neer is.
Wat is de beste tactic voor 25 heroic champions? Waar begin je mee? Wat MOET je cc-en en wat interrupten?
Daarna nog een flink aantal tries op de champions. Best een pittig gevecht. We hebben als tactic eerst de shaman down krijgen en de druid banished / interrupten. Daarna proberen we de hunter/rogue neer te krijgen, maar meestal zijn er dan al 5 man van ons dood als de Shaman neer is.
Wat is de beste tactic voor 25 heroic champions? Waar begin je mee? Wat MOET je cc-en en wat interrupten?
Verwijderd
Hehe "Ga maar alvast, ik kom zo..." is wel heel erg 
Ik heb gisteren trouwens nog wat Scarlet Monastery Graveyard gedaan op m'n Paladin, die nu level 36 gedinged is. Het wordt denk ik tijd om de Library wing eens te gaan proberen.
Na 2 runs was ik een beetje bored, dus zette mezelf in queue voor Arathi Basin. Deze char heeft al redelijk wat Battlegrounds gezien, maar allemaal in de 20-29 bracket, en daarna niet echt meer. Begin level 30 word je overal keihard neergemept, maar op level 36 durfde ik het wel weer aan. In AB was het 15 Horde tegen 4 Alliance, dus dat was na 3 minuten gebeurd.
Er waren geen AB's in de lijst, dus werd het daarna Warsong Gulch (spelling?). Hier ging het wel lekker, waaronder een paar 'hoogtepunten':
Op de weg terug na een cap voor ons kwam ik een mede-Pala tegen van de tegenpartij. M'n eerste Judgement was mis, dus geen healing en extra crit, en hij wel op mij. Zag er niet zo goed uit dus. Maar hierna kwam ik op gang. Een aantal crits van m'n Bloodied Arcanite Reaperrrrrrrr!!!!11 zorgden ervoor dat hij toch sneller neerging dan ik. Hij gebruikte z'n Lay on Hands, en probeerde soms Exorsism te casten. Maar als iemand dat doet, probeer ik achter 'm te gaan staan. En dat lukte, omdat het blijkbaar een keyboardturner was! Yay! Ik stunde hem, en healde mezelf even vol met een Holy Light en maakte het daarna af met een paar mooie crits van m'n Reaperrrrrrr en Seal of Command
Met de stand 1-0 hadden we een standoff. De Horde was flink aan het hk-farmen in het middenveld, en stond ik alleen voor hun flagroom, met (door te TAB-en) 2 Alliance tegenover me. Ok, proberen te nuken en de andere te stunnen, wie weet. De flagcarrier (Rogue) kreeg ik op 40% totdat er ineens een Druid opdook en hem vrolijk begon te healen. De andere healer (Pala) kwam ondertussen ook uit z'n stun en de strijd was dus zo goed als gestreden. Tot overmaat van ramp kwam er ook nog een Warlock die me afmaakte.
Toen riep ik op tot samenspel terwijl ik weer voor de flagroom stond. Ditmaal kwamen er wel 4 Hordes helpen. Ik begon met de flagcarrier, dezelfde Druid popte weer op, maar deze keer 2-shotte ik haar met leuke crits. Nog leuker, de healende Pala 1-shotte ik eigenlijk met 3 crits: melee, judgement en seal. Allen crit
De Rogue flagcarrier was daarna natuurlijk direct neer.
Een Hunter lukte het om me te kiten. Hij liep constant net buiten m'n (geglyphde) Hammer of Justice, tot ik Hand of Freedom gebruikte en 'm wel kon stunnen. Ik kreeg 'm neer tot de 40%, maar werd toen verrast door een Alliance Rogue. Hij en de ondertussen vrije Hunter maakten me helaas af
Later op de avond nog de daily heroic gedaan (Drak'Tharon Keep) als tank en ToC5 heroic als healer. In die laatste run was een Prot Paladin de tank. De dps doet er even niet toe. Maar Marrowstrike viel, en ik drukte need voor offspec (er was niemand die 'm voor mainspec kon gebruiken) en de Pala deed dat ook
Edge of Ruin is naar mijn mening stukken beter voor Paladins (en Warriors+DKs) en Marrowstrike voor Druids (en Hunters). Maar hij won de roll...
Ach, de staff uit VH heroic heeft meer stamina. Vond het principe alleen wel jammer. Zal best wel een upgrade voor 'm geweest zijn, maar toch.
Ik heb gisteren trouwens nog wat Scarlet Monastery Graveyard gedaan op m'n Paladin, die nu level 36 gedinged is. Het wordt denk ik tijd om de Library wing eens te gaan proberen.
Na 2 runs was ik een beetje bored, dus zette mezelf in queue voor Arathi Basin. Deze char heeft al redelijk wat Battlegrounds gezien, maar allemaal in de 20-29 bracket, en daarna niet echt meer. Begin level 30 word je overal keihard neergemept, maar op level 36 durfde ik het wel weer aan. In AB was het 15 Horde tegen 4 Alliance, dus dat was na 3 minuten gebeurd.
Er waren geen AB's in de lijst, dus werd het daarna Warsong Gulch (spelling?). Hier ging het wel lekker, waaronder een paar 'hoogtepunten':
Op de weg terug na een cap voor ons kwam ik een mede-Pala tegen van de tegenpartij. M'n eerste Judgement was mis, dus geen healing en extra crit, en hij wel op mij. Zag er niet zo goed uit dus. Maar hierna kwam ik op gang. Een aantal crits van m'n Bloodied Arcanite Reaperrrrrrrr!!!!11 zorgden ervoor dat hij toch sneller neerging dan ik. Hij gebruikte z'n Lay on Hands, en probeerde soms Exorsism te casten. Maar als iemand dat doet, probeer ik achter 'm te gaan staan. En dat lukte, omdat het blijkbaar een keyboardturner was! Yay! Ik stunde hem, en healde mezelf even vol met een Holy Light en maakte het daarna af met een paar mooie crits van m'n Reaperrrrrrr en Seal of Command
Met de stand 1-0 hadden we een standoff. De Horde was flink aan het hk-farmen in het middenveld, en stond ik alleen voor hun flagroom, met (door te TAB-en) 2 Alliance tegenover me. Ok, proberen te nuken en de andere te stunnen, wie weet. De flagcarrier (Rogue) kreeg ik op 40% totdat er ineens een Druid opdook en hem vrolijk begon te healen. De andere healer (Pala) kwam ondertussen ook uit z'n stun en de strijd was dus zo goed als gestreden. Tot overmaat van ramp kwam er ook nog een Warlock die me afmaakte.
Toen riep ik op tot samenspel terwijl ik weer voor de flagroom stond. Ditmaal kwamen er wel 4 Hordes helpen. Ik begon met de flagcarrier, dezelfde Druid popte weer op, maar deze keer 2-shotte ik haar met leuke crits. Nog leuker, de healende Pala 1-shotte ik eigenlijk met 3 crits: melee, judgement en seal. Allen crit
De Rogue flagcarrier was daarna natuurlijk direct neer.
Een Hunter lukte het om me te kiten. Hij liep constant net buiten m'n (geglyphde) Hammer of Justice, tot ik Hand of Freedom gebruikte en 'm wel kon stunnen. Ik kreeg 'm neer tot de 40%, maar werd toen verrast door een Alliance Rogue. Hij en de ondertussen vrije Hunter maakten me helaas af
Later op de avond nog de daily heroic gedaan (Drak'Tharon Keep) als tank en ToC5 heroic als healer. In die laatste run was een Prot Paladin de tank. De dps doet er even niet toe. Maar Marrowstrike viel, en ik drukte need voor offspec (er was niemand die 'm voor mainspec kon gebruiken) en de Pala deed dat ook
Ach, de staff uit VH heroic heeft meer stamina. Vond het principe alleen wel jammer. Zal best wel een upgrade voor 'm geweest zijn, maar toch.
Elke keer als ik zon ding zie.. hoor ik mezelf Arcanite Reaperrr zeggen.. en natuurlijk Totems, Totems, TOTEMS!Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:53:
Bloodied Arcanite Reaperrrrrrrr!!!!11
@Ontopic
Gisteren niet veel gespeeld.. moet nog een berg gold overmaken naar mn alt voor Cold Weather Flying, maar als ik dat doe ben ik op al mn chars zowat blut. Toch maar eens mn Professions en Daily's weer gaan doen om gold te gaan maken. Best irritant om zo laag in de cash te zitten
In dit geval wel, zijn vrouw was al een week eerder opgenomen in het ziekenhuis vanwege monitoring etc. buiten het bezoekuur ben je dan niet welkom, en zit je anders maar alleen thuis. kan je wel een week lang gaan zitten wachten op een belletje, maar je kan natuurlijk ook gewoon afspreken met de guild dat als het belletje komt je snel weggaat :-)Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:39:
[...]
Why the **** gaat iemand raiden als z'n vrouw hoogzwanger is. Zou het alleen kunnen begrijpen als het een flinke vroegkomer is.
Sorry hoor.. maar als mijn vriendin/vrouw hoogzwanger zou zijn.. is wow wel het laatste wat in mij opkomt..DrFlash schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:58:
[...]
In dit geval wel, zijn vrouw was al een week eerder opgenomen in het ziekenhuis vanwege monitoring etc. buiten het bezoekuur ben je dan niet welkom, en zit je anders maar alleen thuis. kan je wel een week lang gaan zitten wachten op een belletje, maar je kan natuurlijk ook gewoon afspreken met de guild dat als het belletje komt je snel weggaat :-)
[ Voor 0% gewijzigd door Dakreal op 17-11-2009 12:17 . Reden: Typo's :( ]
weet iemand of het mogelijk is om je questlog uit te breiden? nu kan je er max 25 tegelijk en dit zijn er gewoon te weinig voor mij
al ff gezocht op cursegaming maar kon geen add-on vinden.
je kan idd ook thuis gaan zitten duimdraaienSpoTs schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:17:
[...]
Sorry hoor.. maar als mijn vriendin/vrouw hoogzwanger zou zijn.. is wow wel het laatste wat in mij opkomt..
[ Voor 43% gewijzigd door thewizard2006 op 17-11-2009 12:20 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
130 hit rating is dan ook maar een half keer de cap. Ik zit iets boven de 200 maar zou dat graag nog hoger willen hebben. Qua taunts is het niet zo een probleem als paladin, er zijn toch genoeg spells. Avengers shield, Hand of Reckoning, Righteous Defense, en zelfs exorcism of holy wrath voor de adds.HStyles schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:13:
Valt me op dat je met 130hitrate niet eens normaal de ads kunt grabbe. Avenger shields die missen. taunts die missen. Heb echt die head nodig van onyxiavoor de hitrate
Dat is de limiet die door Blizzard er in gestopt. Dat is net zoiets als een addon vragen om je profession tot 500 te trainenthewizard2006 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:19:
weet iemand of het mogelijk is om je questlog uit te breiden? nu kan je er max 25 tegelijk en dit zijn er gewoon te weinig voor mijal ff gezocht op cursegaming maar kon geen add-on vinden.
[ Voor 31% gewijzigd door Divak op 17-11-2009 12:21 ]
Verwijderd
Gisteren deed ik totc10 heroic op m'n alt.
Anub met 49 tries dood, we hadden alleen 1x een wipe omdat op faction champions iemand een DC kreeg.
Anub met 49 tries dood, we hadden alleen 1x een wipe omdat op faction champions iemand een DC kreeg.
Kan kloppen. Heb sinds ik getransferred ben weinig tijd gehad om te spelen.Kaap schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:39:
[...]
Ik zit nu een poosje op Al'akir maar heb je nog niet online zien komen Rakker. Of is je signature out-of-date?
Wat nou Hit? Hit is niet nodig, vraag ubertank Ryack maar. Stamina is the way to go, doen alle top tanks ook!RichardvdD schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:19:
[...]
130 hit rating is dan ook maar een half keer de cap. Ik zit iets boven de 200 maar zou dat graag nog hoger willen hebben. Qua taunts is het niet zo een probleem als paladin, er zijn toch genoeg spells. Avengers shield, Hand of Reckoning, Righteous Defense, en zelfs exorcism of holy wrath voor de adds.
Denk dat je tegen die tijd wel anders denkt...SpoTs schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:17:
[...]
Sorry hoor.. maar als mijn vriendin/vrouw hoogzwanger zou zijn.. is wow wel het laatste wat in mij opkomt..
Was ook met raid bezig toen mijn vrouw melde dat het toch wel erg vervelende pijn was... 1ste kind 1,5 week eerder dan uitgeteld en geen echte ervaring meet voorweeen etc... Wat dan te doen... Toch maar uit raid gegaan en verloskundige gebeld (22:00)...
Besloten de nacht nog af te wachten met de verloskundige, volgende dag 06:30 toch naar ziekenhuis verwezen...
22 uur later werd de kleine gehaald met keizersnee... Best avontuur wat dat aangaat... Vrijwel zonder waarschuwing... Gezien ze gewoon lag te slapen toen ik met de raid begon...
Ach ik heb zoiets als je er zelf vrede mee hebt, en je guild vind het geen probleem waarom zou je dan op te bank gaan zitten wachten tot er iets gebeurt.
Tegen de tijd dat ik aan kinderen ga beginnen is WoW idd niet meer het eerste wat bij mij opkomt.. denk dat het stoeien word met Diablo 3 danUdiBenLudi schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:23:
[...]
Denk dat je tegen die tijd wel anders denkt...
Was ook met raid bezig toen mijn vrouw melde dat het toch wel erg vervelende pijn was... 1ste kind 1,5 week eerder dan uitgeteld en geen echte ervaring meet voorweeen etc... Wat dan te doen... Toch maar uit raid gegaan en verloskundige gebeld (22:00)...
Besloten de nacht nog af te wachten met de verloskundige, volgende dag 06:30 toch naar ziekenhuis verwezen...
22 uur later werd de kleine gehaald met keizersnee... Best avontuur wat dat aangaat... Vrijwel zonder waarschuwing... Gezien ze gewoon lag te slapen toen ik met de raid begon...
Ryack?RaseriaN schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:23:
[...]
Wat nou Hit? Hit is niet nodig, vraag ubertank Ryack maar. Stamina is the way to go, doen alle top tanks ook!
Het klinkt alsof je erg getwijfeld hebtWat dan te doen... Toch maar uit raid gegaan

[ Voor 18% gewijzigd door Divak op 17-11-2009 12:32 ]
Verwijderd
Ach, snap wel dat je dan niet niks gaat zitten doen thuis, buiten de bezoektijden. Maar meestal zijn bezoektijden juist van 7 tot 8 ofzo. (tenminste in de ziekenhuizen waar ik geweest ben)
Ook als een kind te vroeg komt, snap ik dat je niet voorbereid bent. Of als het plotseling komt.
Ik zou alleen bij het minste geringste de computer uittrappen als het ware en bij m'n vriendin/vrouw zijn.
In mindere mate heb ik dat nu al dagelijks met de 'kleine' van 8. Als er iets gebeurd, moet ik er gewoon zijn, klaar. Dat weet zo'n beetje iedereen in m'n guild en iedereen met een kind snapt dat denk ik ook.
Ook vaak zat opgezegd voor m'n vrijdagavond raid, omdat m'n vriendin migraine had en voor de kleine gezorgd moest worden.
Ook als een kind te vroeg komt, snap ik dat je niet voorbereid bent. Of als het plotseling komt.
Ik zou alleen bij het minste geringste de computer uittrappen als het ware en bij m'n vriendin/vrouw zijn.
In mindere mate heb ik dat nu al dagelijks met de 'kleine' van 8. Als er iets gebeurd, moet ik er gewoon zijn, klaar. Dat weet zo'n beetje iedereen in m'n guild en iedereen met een kind snapt dat denk ik ook.
Ook vaak zat opgezegd voor m'n vrijdagavond raid, omdat m'n vriendin migraine had en voor de kleine gezorgd moest worden.
Misschien dat ik vanaaf probeer om een groepje samen te stellen voor Deadmines te spelen. Maar zeker weten doe ik dat niet. Er moet eerst een groepje zijn te vinden en ik moet sowieso als hunter Stormwind ontdekken. Wel heb ik een aantal quests daar en het zou mijn eerste dungeon achievement zijn.
Het gaat hier om adds, die zijn niet boss-level, dus je hebt ook een stuk minder hit nodig. Weet niet precies welk level ze zijn op 25-normal, maar de hit-vereisten nemen pas hard toe als de mobs 3 levels of meer hoger zijn dan de speler. Dus voor de Burrowers is 5~6% (oftewel, zo'n 170 rating) genoeg.RichardvdD schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:19:
[...]
130 hit rating is dan ook maar een half keer de cap. Ik zit iets boven de 200 maar zou dat graag nog hoger willen hebben. Qua taunts is het niet zo een probleem als paladin, er zijn toch genoeg spells. Avengers shield, Hand of Reckoning, Righteous Defense, en zelfs exorcism of holy wrath voor de adds.
Verwijderd
haha is dit een wow of bevallings topic??
maar tis idd een beetje apart dat als je vrouw op springen staat dat je dan gaat raiden vooral in de rol van guild/raidleader, maat van me had hetzelfde maar die had duidelijk gezegd dat ie semi actief was door het hele gebeuren en dus iemand anders de raidleader moest zijn, maar goed
maar tis idd een beetje apart dat als je vrouw op springen staat dat je dan gaat raiden vooral in de rol van guild/raidleader, maat van me had hetzelfde maar die had duidelijk gezegd dat ie semi actief was door het hele gebeuren en dus iemand anders de raidleader moest zijn, maar goed
Als me vrouw zwanger is en op het punt staat te bevallen, dan cast je toch gewoon Divine Intervention ?Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:07:
haha is dit een wow of bevallings topic??
Volgens mij ben jij de enige die liever +hit gemmed in plaats van stamina.RaseriaN schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:23:
[...]
Wat nou Hit? Hit is niet nodig, vraag ubertank Ryack maar. Stamina is the way to go, doen alle top tanks ook!
Met mijn gear zit ik zonder te gemmen nu op 160 hit. Als ik extra hit nodig heb dan switch ik wat gear en gebruik ik +hit food en dan zit ik op 240 hit. Maar ik ga er niet voor gemmen. Goh daar hebben we dat gemmen toch weer. Ik heb tot nu toe nog niet veel problemen gehad met mijn lage hit. Zeker niet ivm threat waar de oude discussie over ging. De enige reden om meer hit te nemen is naar mijn mening (zoals je ziet is dit mijn mening, daar mag jij van af wijken) om je taunts niet te missen.
Als je maar 130 hit hebt dan heb je waarschijnlijk nog niet de juiste gear te pakken weten te krijgen.
Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar wat armory profiles van MT's die ToC herioc doen die +hit gemmen. Heb jij er niet een paar?
Verwijderd
Je kunt altijd de [insert class taunt] Glyph pakken, als je bang bent dat je taunts missen.
Mijn tankadin zit aan 361 hit, alleen van gear en een weapon chain (die ik waarschijnlijk vanavond wel ga vervangen). Geen flauw idee in feite hoeveel +hit ik zou moeten hebben.RyackWerk schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:17:
[...]
Volgens mij ben jij de enige die liever +hit gemmed in plaats van stamina.
Met mijn gear zit ik zonder te gemmen nu op 160 hit. Als ik extra hit nodig heb dan switch ik wat gear en gebruik ik +hit food en dan zit ik op 240 hit. Maar ik ga er niet voor gemmen. Goh daar hebben we dat gemmen toch weer. Ik heb tot nu toe nog niet veel problemen gehad met mijn lage hit. Zeker niet ivm threat waar de oude discussie over ging. De enige reden om meer hit te nemen is naar mijn mening (zoals je ziet is dit mijn mening, daar mag jij van af wijken) om je taunts niet te missen.
Als je maar 130 hit hebt dan heb je waarschijnlijk nog niet de juiste gear te pakken weten te krijgen.
Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar wat armory profiles van MT's die ToC herioc doen die +hit gemmen. Heb jij er niet een paar?
Met 263 rating zit je op de cap voor raid-bosses (die "skull" level zijn). Tegen heroic-bosses en trash kun je er zo 100 puntjes afhalen.Kapoen schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:22:
[...]
Mijn tankadin zit aan 361 hit, alleen van gear en een weapon chain (die ik waarschijnlijk vanavond wel ga vervangen). Geen flauw idee in feite hoeveel +hit ik zou moeten hebben.
Waarschijnlijk geraak ik nog wel een lading kwijt als ik de ToC (hc) en Conquest tokens epics vervang.Species5618 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:28:
[...]
Met 263 rating zit je op de cap voor raid-bosses (die "skull" level zijn). Tegen heroic-bosses en trash kun je er zo 100 puntjes afhalen.
You failed to detect sarcasmRyackWerk schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:17:
Volgens mij ben jij de enige die liever +hit gemmed in plaats van stamina.
Maar dit geldt voor melee attacks (8%hit). Voor bijvoorbeeld taunt van de warrior (weet het niet voor de andere tanks) geldt een hit-cap van 17% geloof ik.Species5618 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:28:
[...]
Met 263 rating zit je op de cap voor raid-bosses (die "skull" level zijn). Tegen heroic-bosses en trash kun je er zo 100 puntjes afhalen.
Ikzelf heb 1 of 2 gele sockets gevuld met 10hit/15stam en ik gebruik de glyph of taunt. Een skill, die ik niet graag zie missen.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Ben maar niet bang, zodra je gaat upgraden verdwijnt een hele hoop hit van je gear. De mijneKapoen schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:22:
[...]
Mijn tankadin zit aan 361 hit, alleen van gear en een weapon chain (die ik waarschijnlijk vanavond wel ga vervangen). Geen flauw idee in feite hoeveel +hit ik zou moeten hebben.
Zelfde geldt voor andere tanks. Maar voor die 17% gear je niet, daar gaat gewoon een Glyph of <$Taunt_naam> in. Dan kom je in het beste geval, met 8% hit van gear en 8% van glyph nog een procentje te kort, maar dat overleef je welpsych schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:34:
[...]
Maar dit geldt voor melee attacks (8%hit). Voor bijvoorbeeld taunt van de warrior (weet het niet voor de andere tanks) geldt een hit-cap van 17% geloof ik.
Ikzelf heb 1 of 2 gele sockets gevuld met 10hit/15stam en ik gebruik de glyph of taunt. Een skill, die ik niet graag zie missen.
edit: Ook Glyph of <$Taunt_naam> is lang niet altijd nuttig. In Ulduar zijn Razorscale, Kologarn, Thorim en Mimiron de enige gevechten waar je de boss taunt, waarbij in het geval van Mimiron er meer dan genoeg tijd is voor herkansingen. In ToC heb je alleen Gormok waar je een boss moet taunten van een andere tank. Adds hebben altijd een lager level, en met spell-hit gaat de cap echt hard omhoog met level (17% tegen L83, 6% tegen L82).
[ Voor 25% gewijzigd door Rannasha op 17-11-2009 13:47 ]
100% agreedSpecies5618 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:44:
[...]
Zelfde geldt voor andere tanks. Maar voor die 17% gear je niet, daar gaat gewoon een Glyph of <$Taunt_naam> in. Dan kom je in het beste geval, met 8% hit van gear en 8% van glyph nog een procentje te kort, maar dat overleef je wel
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Of gewoon Shield Slam, terug die handel!Mektheb schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:17:
[...]
Als me vrouw zwanger is en op het punt staat te bevallen, dan cast je toch gewoon Divine Intervention ?

Verwijderd
Death Grip het kind er gewoon uit, meteen klaar, minder moeite voor je vrouw, zij ook blij
Vorige week voor het eerst Ony 10 gedaan. Op sleeptouw genomen door een guildie die mij wilde laten zien hoe Ony 10 was. Ik ben niet geraakt door haar tail :-) en ik vond het echt zo'n ontzettend tof gevecht!
Ik liep mee met mijn guildie die als tank verantwoordelijk was voor de whelps en ik heb in het midden zitten consecraten en divine stormen bij het leven! Echt een ontzettend stoer gevecht!
Ik liep mee met mijn guildie die als tank verantwoordelijk was voor de whelps en ik heb in het midden zitten consecraten en divine stormen bij het leven! Echt een ontzettend stoer gevecht!
Of gewoon een poosje laten zitten en pas als je er tijd voor hebt cast je er een rebirth opVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:13:
Death Grip het kind er gewoon uit, meteen klaar, minder moeite voor je vrouw, zij ook blij

G Punch !!!Blacksnak schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:48:
[...]
Of gewoon Shield Slam, terug die handel!![]()
Gistere even throim gedaan met wat nieuwe guildies op hardmode, helaas niet neer maar goed wel 40% dus die komt vanavond wel neer
Trouwens voor de mededeling onze undying failde al op de 2e boss ( heigan ofc ) 2 disconnects oleee..
Volgens mij moeten we maar weer ff on-topic gaan.. dit doet me denken aan de anal dirge spam altijd in trade -_-
Waarom zie ik veel tanks gaan voor de libram die 200 strenght geeft ipv dodge. Zo hongerig naar tps ?
Lijkt een beetje wat we bij Guild Wars hadden over Gwen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:13:
Geniaal, lag steeds dubbel. Een aanrader als je je verveeld!
Pak dan de +450 shieldblock, meer tps en minder damageHStyles schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:42:
Waarom zie ik veel tanks gaan voor de libram die 200 strenght geeft ipv dodge. Zo hongerig naar tps ?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Als ik die had wie weet (edit: hmm, denk dat ik 'm wel heb).
Maar +200 str geeft me meer DPS en meer tps (+AP, +BV en +SP voortaan) en gebruik deze dan ook meeestal alleen in heroics, Pally meer als overgeared daar voor, dus meer dps / tps => kortere tijd op mobs om voldoende aggro voor de kill te krijgen en door te kunnen rennen naar de volgende en meer dps is snellere kill.
Maar +200 str geeft me meer DPS en meer tps (+AP, +BV en +SP voortaan) en gebruik deze dan ook meeestal alleen in heroics, Pally meer als overgeared daar voor, dus meer dps / tps => kortere tijd op mobs om voldoende aggro voor de kill te krijgen en door te kunnen rennen naar de volgende en meer dps is snellere kill.
[ Voor 5% gewijzigd door cannibal op 17-11-2009 15:04 ]
Vertelde ik hier laatst niet iets over?Mektheb schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:31:
[...]
G Punch !!!
Gistere even throim gedaan met wat nieuwe guildies op hardmode, helaas niet neer maar goed wel 40% dus die komt vanavond wel neer
Trouwens voor de mededeling onze undying failde al op de 2e boss ( heigan ofc ) 2 disconnects oleee..
Ik zou het ding willen omdat ie kan dienen voor 2 specs. 't is dat mijn schouder armor een dringende upgrade nodig had anders had ik die libram al lang gekocht. Daarnaast gebruik ik ook de ilevel 226 libram met 450 block.HStyles schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:42:
Dit topic is gesloten.