Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Sorry misschien was ik in het beginne niet zo heel duidelijk het gaat hier om de expertise cap voor dodges dus niet parries, ik zit momenteel op 33 of 34 Exp. maar dit is puur omdat het toevallig zo uitkwam.Maranno schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:20:
[...]
En dan nog de tanks in top guilds gaan ook alleen voor 26expertise, meer alleen als het toevallig zo uitkomt maar minder mag niet.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Iemand in onze guild loopt al rond met 2996spellpower en 940 haste...
Q-Q
Anoniem: 236827
Wat moeten ze anders stacken?Mektheb schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:27:
Zie zoveel mages haste stacken en spellpower tegenwoordig
Iemand in onze guild loopt al rond met 2996spellpower en 940 haste...
Q-Q
Hitcapped, crit op 40% unbuffed en dan moet je andere stats gaan 'stacken'... netto levert spellpower en dan haste de meeste vooruitgang van DPS op.
Arcane heeft trouwens helemaal niet zo'n crit percentage nodig. Haste is daarvoor beter.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 11-11-2009 11:32 ]
Anoniem: 289093
Nuja wat heroics doen voor gear éAnoniem: 236827 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:45:
Iemand trouwens nog tips voor m'n Druid?
Armory link
Gear kan natuurlijk veel verbeterd worden, maar ben nog niet zo lang level 80. Enchants missen nog hier en daar. Talent specs (feral tank en resto) zijn volgens mij wel in orde, afgezien dat ik 1 punt mis om 5 extra expertise te hebben als tank zijnde.
Alle (positieve/opbouwende) kritiek is welkom
Dat weet ik maar het was meer zo van 2900 spellpower , 900 haste...crits van 15 / 16k zijn gewoonAnoniem: 236827 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:31:
[...]
Wat moeten ze anders stacken?
Hitcapped, crit op 40% unbuffed en dan moet je andere stats gaan 'stacken'... netto levert spellpower en dan haste de meeste vooruitgang van DPS op.
Arcane heeft trouwens helemaal niet zo'n crit percentage nodig. Haste is daarvoor beter.
doen we straks in andere uitbreidingen 25k per hit ofzo, vergeleken met TBC
en ja ik weet wat je moet stacken want ook ich bin ein mage
tot de 4000 spellpowerAnoniem: 289093 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:31:
Tja ik vind de arcane spec momenteel erg overpowered vergeleken de frostfire spec van de mages. Maja je heb wel gelijk. Voor arcane spec heb je inderdaad zo veel mogelijk haste en spellpower nodig. althans, tot de 4000 spellpower dan. Daarna heeft het niet echt veel zin meer.
Daar ga ik ruim overheen met procs ;> maar locks zijn ook gewoon imba
Jammer dat er op veel cloth items veel crit zit ipv haste
"Don't let your dreams be memes"
Yup, let wel op dat je expertise van talents krijgt, dus je hebt minder van gear nodig. De expertise van talents wordt wel keurig op je character screen weergegeven, dus je kunt makkelijk checken hoeveel je totaal hebt.
Overigens ben ik van mening dat mensen veel te veel obsessen over het behalen van bepaalde caps. 26 expertise is een goede target, maar als je op 20 zit terwijl je andere stats in orde zijn dan werkt het ook prima. Er gebeurt niets magisch zodra je de cap behaalt, het is gewoon een punt waarop een waardevolle stat (een deel van) zijn waarde verliest.
Idem met de hitcap, je ziet soms mafkezen die een 20 hit-rating gem gebruiken omdat ze 5 rating onder cap zitten. Denk dan gewoon eens na, die 5 rating onder de cap betekent niet het verschil tussen fantastische DPS en crappy DPS. En je gooit gewoon 15 stat-punten weg door over de cap te gaan.
De enige cap die echt een must is (in raids) is de def-cap voor plate tanks. Voor de rest geldt dat als je onder de cap zit de stat waarschijnlijk het meeste bang-for-buck geeft, maar dat betekent niet dat je al het andere moet opgeven om maar die ene stat te stacken tot je gecapped bent.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Anoniem: 209041
Gozer doe jij even rustig. Dat jij nou 24/7 achter de computer zit en er een hele studie van maakt van een spelletje. Een forum is om mensen te helpen en als je 2 weken speelt weet je echt niet hoe het in elkaar steekt.PcManiaxx schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:14:
Wat is er zo lastig voor mensen om dingen in te studeren? Ik irrriteer me eerlijk gezegd mateloos aan het feit dat mensen geen moeite willen doen om talents te snappen of hun class mechanics niet kennen.
En hoe komt dat? Juist, we willen allemaal zo snel mogelijk levelen en niet eens onder ogen zien wat een class allemaal kan. Word anders nog makkelijker joh
En het is al vaker gezegd; elitistjerks.com, mmo-champion.com, google.com.
We zijn geen analfabeten of wel?
Pardon? Hit en Expertise (soft-cap) zijn echt wel belangrijk voor Tanks. Dat is gewoonweg meer Threat genereren. Hoe irritant is het om op een Boss je grootste aggro-move te zien missen of te dodgen?.Species5618 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:43:
Yup, let wel op dat je expertise van talents krijgt, dus je hebt minder van gear nodig. De expertise van talents wordt wel keurig op je character screen weergegeven, dus je kunt makkelijk checken hoeveel je totaal hebt.
Overigens ben ik van mening dat mensen veel te veel obsessen over het behalen van bepaalde caps. 26 expertise is een goede target, maar als je op 20 zit terwijl je andere stats in orde zijn dan werkt het ook prima. Er gebeurt niets magisch zodra je de cap behaalt, het is gewoon een punt waarop een waardevolle stat (een deel van) zijn waarde verliest.
Hit is wel een goede stat tot een bepaalde cap. Je kan dan bijvoorbeeld je Specials niet meer missen. Nadat je de cap hebt behaald voor 1H/2H en je bent geen DualWield dan is het inderdaad nutteloos.Idem met de hitcap, je ziet soms mafkezen die een 20 hit-rating gem gebruiken omdat ze 5 rating onder cap zitten. Denk dan gewoon eens na, die 5 rating onder de cap betekent niet het verschil tussen fantastische DPS en crappy DPS. En je gooit gewoon 15 stat-punten weg door over de cap te gaan.
Installing : gnome-mount
Mag maar uitkijken dat mijn laptop niet begint weg te rennen
Talents lijken mij ok. Hoewel ik ben gegaan voor Master Shapeshifter en heb geen Infected Wounds (movement speed vind ik onhandig bij positioneren en attack speed debuff werkt niet op bosses(?)).Anoniem: 236827 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:45:
Iemand trouwens nog tips voor m'n Druid?
Armory link
Gear kan natuurlijk veel verbeterd worden, maar ben nog niet zo lang level 80. Enchants missen nog hier en daar. Talent specs (feral tank en resto) zijn volgens mij wel in orde, afgezien dat ik 1 punt mis om 5 extra expertise te hebben als tank zijnde.
Alle (positieve/opbouwende) kritiek is welkom
Ik kom er net achter dat ik nog een mangle glyph heb (uit de tijd van mijn hybrid bear/cat spec). Die is totaal nutteloos in bear, right? Maar eens vervangen door Survival Instincts,Growl of Berserk glyph. Maar welke
Rode sockets: SPMik! schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:51:
Over haste gesproken, vraagje voor de elemental shamans: gemmen jullie op spellpower of op haste? Ik doe zelf nl. het eerste, maar ik vraag me af wat het meeste oplevert. Ik schommel tussen de 550 en 600 haste vanuit gear. Ik heb de 245 totem met een kans op 200(?) haste bij het gebruik van lb en clb. Mijn troll racial geeft ook extra haste (elke 3 minuten) en die combineer ik met de use-functie van de trinket uit ToC10. En je hebt natuurlijk je totem die je dropt (en hero, maar dat is ook maar 1x per fight). Op zich kan ik dus best leuke haste behalen, maar niet standaard. Casttime lb zit met totem gedropt op 1.6sec casttime en met de proc van mijn totem gaat dit naar 1.5. Spellpower ligt rond de 2400 met flametongue, in raids met de juiste buffs en totem of wrath gaat dit richting de 3k. Oftewel, moet ik spellpower blijven gemmen of toch een mix gaan vinden tussen haste en spellpower?
Gele sockers: SP + Haste
Dat doen onze ele shammy's
Meer threat can ook uit andere stats komen. Het is waar dat hit en exp de makkelijkste weg zijn naar meer threat, maar dat betekent niet dat je een superieur item moet weigeren omdat je daardoor iets onder de cap raakt.RaseriaN schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:49:
[...]
Pardon? Hit en Expertise (soft-cap) zijn echt wel belangrijk voor Tanks. Dat is gewoonweg meer Threat genereren. Hoe irritant is het om op een Boss je grootste aggro-move te zien missen of te dodgen?.
Bovendien is niemand expertise-hardcapped, dus je zult altijd moves hebben de geparried worden. Daar moet dus gewoon rekening mee worden gehouden in je threat-rotation en door de DPSers. Als er dan af en toe een miss of dodge bijkomt dan is heeft dat precies hetzelfde effect.
Ik tank allerlei bosses (momenteel bezig met Anub25 heroic) met mijn Druid (main) en Warrior (alt) en afhankelijk van welke upgrades ik net ontvangen heb, ben ik regelmatig niet capped met beide stats en het levert geen enkel probleem op met m'n threat.
Die 1~2% die je mist is lang niet het einde van de wereld. Zeker niet als daar iets meer of grotere crits tegenover staan.
Sorry hoor, maar bij mij komen avoidance en stamina toch echt boven hit en expertise. Ik ga niet voor hit en expertise gemmen of enchanten en doe het alleen met wat op dit moment op mijn gear zit. Met mijn threat zit ik nu nog steeds ruim boven de dps.RaseriaN schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:49:
[...]
Pardon? Hit en Expertise (soft-cap) zijn echt wel belangrijk voor Tanks. Dat is gewoonweg meer Threat genereren. Hoe irritant is het om op een Boss je grootste aggro-move te zien missen of te dodgen?.
Anoniem: 63072
Daar sta je dan bij heroic Gormok en je taunt mistRyackWerk schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:58:
[...]
Sorry hoor, maar bij mij komen avoidance en stamina toch echt boven hit en expertise. Ik ga niet voor hit en expertise gemmen of enchanten en doe het alleen met wat op dit moment op mijn gear zit. Met mijn threat zit ik nu nog steeds ruim boven de dps.

bij mij vliegen de 13 - 14ks om je oren in totc 25
Mektheb schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:37:
[...]
Dat weet ik maar het was meer zo van 2900 spellpower , 900 haste...crits van 15 / 16k zijn gewoon
doen we straks in andere uitbreidingen 25k per hit ofzo, vergeleken met TBC
en ja ik weet wat je moet stacken want ook ich bin ein mage
Nice ! haha das wel ziekBaazie schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:03:
ik heb ook ook full buffed 3300 sp hoorwel stuk minder haste maarja voor mij is 36% crit wel nice.
[...]
Ik zelf ben nu nog aant gearen en aangezien we alleen 10man doen zit ik zwaar onder jouw stats
Ben wel druk bezig mats te verzamelen voor bejeweld bracers en merlins robe, hoop vanavond op een goeie ofhand
Daarna ff Tot 5man instance doen voor die haste trinket item lvl 200 die is best okai, en niet lastig te krijgen
En dan even kijken of ik niet een goeie back kan scoren, pref van ulduar harddmodes
er is een andere bracelet die is stuk goedkoper mist alleen de socked en de mats zijn stuk goedkoper!
char: Chuckyboy
Mektheb schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:09:
[...]
Nice ! haha das wel ziek
Ik zelf ben nu nog aant gearen en aangezien we alleen 10man doen zit ik zwaar onder jouw stats
Ben wel druk bezig mats te verzamelen voor bejeweld bracers en merlins robe, hoop vanavond op een goeie ofhand
Daarna ff Tot 5man instance doen voor die haste trinket item lvl 200 die is best okai, en niet lastig te krijgen
En dan even kijken of ik niet een goeie back kan scoren, pref van ulduar harddmodes
[ Voor 5% gewijzigd door Baazie op 11-11-2009 12:17 ]
Anoniem: 209041
Ondertussen lvl 35 en dit is mijn character:
http://armory.wow-europe....s&pn=Lilliputtert&pi=2910
Heeft iemand nog tips voor mijn Retribution paladin.
Verder heb ik nog de Scarlet Leggings maar nog niet hoog lvl genoeg.
Heeft iemand nog tips waar ik nu kan gaan trainen? Heb net Southsore en het daarboven gelegen gebied gehad zit nu alleen een beetje vast.
Ah zag het net, de Fire Nova skill, weet alleen niet of totems zo lang overleven in AoE fights (magma is 21 sec, wordt krap met 10 seconde CD). Lijkt me niet handig voor ele's, die moeten van ranged naar melee.Mik! schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:25:
Shaman AoE is als elemental Thunderstorm, Chainlightning en de totem. Voor enhancement is het - thunderstorm. In de komende patch gaat de shaman wel meer AoE krijgen, maar ik weet niet of dat hoog genoeg in de ele tree zit om het ook voor enhancement toegankelijk te krijgen. Een goede AoE als swipe bij feral en in mindere mate de AoE van een balance hebben shamans dus helaas niet
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
beetje oude post maar wil hier nog wel even op reageren...-BB- schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:18:
[...]
In het geval van Salena had de guildgroep niets kunnen doen zonder de hulp van zijn healer, lijkt me een bedankje voor het komen toch wel op zijn plaats. Guild waar ik in zit doet dat bij iedere pugger die we erbij halen om een groep vol te maken, wel zo beleefd. Heck, we doen dat zelfs als we een groep opvullen met een guildy. Ze helpen je tenslotte.
vaak zijn het de casual players die socialer zijn dan de hardcore spelers imo, hardcore spelers willen alleen maar beter en meer en denken echt puur aan hun eigen... ook is WoW het enigste waar ze over kunnen praten
casual players vinden het leuk om een rondje VH te doen om zo wat mensen te gearen of gewoon om bezig te zijn, ook kunnen hier gewoon normale gesprekken ontstaan over het dagelijks leven, dat heb ik liever dan een wow freaker die over elke dps te weinig loopt te zeiken
Welke bracers zijn dat dan ?Baazie schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:15:
het vervelende is ik meot ook de offhand en de wrist nog anders ga ik wel rond de 3400-3500 sp zitten of ik ga er haste in doen helaas heb ik steeds geen geluk bij het rollen
er is een andere bracelet die is stuk goedkoper mist alleen de socked en de mats zijn stuk goedkoper!
char: Chuckyboy
[...]
Is ook wel te overleven. Als je taunt direct nadat de andere tank z'n 2e Impale stack krijgt, dan heb je iets van 3 pogingen voordat de andere tank z'n 3e Impale stack krijgt. In het ergste geval laat je een Paladin de andere tank HoP'en, dan swapt Gormok automatisch over naar de #2 in threat. Tegen de tijd dat Gormok echt pijn begint te doen staan alle tanks wel boven de DPS.Anoniem: 63072 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:01:
[...]
Daar sta je dan bij heroic Gormok en je taunt mist
Bovendien, Gylph of Growl / Taunt / whatever, helpt ook best wel
Als Ele shammy gem ik eigenlijk alleen maar 23SP(Red) Socket bonus kan me gestolen worden (tenzij deze ofc betere stats levert in combinatie met een yellow gem)Mik! schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:51:
Over haste gesproken, vraagje voor de elemental shamans: gemmen jullie op spellpower of op haste? Ik doe zelf nl. het eerste, maar ik vraag me af wat het meeste oplevert. Ik schommel tussen de 550 en 600 haste vanuit gear. Ik heb de 245 totem met een kans op 200(?) haste bij het gebruik van lb en clb. Mijn troll racial geeft ook extra haste (elke 3 minuten) en die combineer ik met de use-functie van de trinket uit ToC10. En je hebt natuurlijk je totem die je dropt (en hero, maar dat is ook maar 1x per fight). Op zich kan ik dus best leuke haste behalen, maar niet standaard. Casttime lb zit met totem gedropt op 1.6sec casttime en met de proc van mijn totem gaat dit naar 1.5. Spellpower ligt rond de 2400 met flametongue, in raids met de juiste buffs en totem of wrath gaat dit richting de 3k. Oftewel, moet ik spellpower blijven gemmen of toch een mix gaan vinden tussen haste en spellpower?
Op me huidige gear heb ik nu 2blue gems(voor de meta) rest allemaal 23SP
Haste zit nu rond de 740 maar wil het nog hoger hebben , spellpower unbuffed ligt rond de 2950.
Stranglethorn Vale heeft massa's quests tussen 35 en 45 (misschien zelfs vanaf 30 al?)Anoniem: 209041 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:16:
Beste mensen,
Ondertussen lvl 35 en dit is mijn character:
http://armory.wow-europe....s&pn=Lilliputtert&pi=2910
Heeft iemand nog tips voor mijn Retribution paladin.
Verder heb ik nog de Scarlet Leggings maar nog niet hoog lvl genoeg.
Heeft iemand nog tips waar ik nu kan gaan trainen? Heb net Southsore en het daarboven gelegen gebied gehad zit nu alleen een beetje vast.
Naast Southshore heb je Arathi Highlands, dat is ook ongeveer jouw level denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 11-11-2009 12:32 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Daarom zit ik ook in een casual guildDonDjo schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:16:
beetje oude post maar wil hier nog wel even op reageren...
vaak zijn het de casual players die socialer zijn dan de hardcore spelers imo, hardcore spelers willen alleen maar beter en meer en denken echt puur aan hun eigen... ook is WoW het enigste waar ze over kunnen praten
casual players vinden het leuk om een rondje VH te doen om zo wat mensen te gearen of gewoon om bezig te zijn, ook kunnen hier gewoon normale gesprekken ontstaan over het dagelijks leven, dat heb ik liever dan een wow freaker die over elke dps te weinig loopt te zeiken
Maar dan nog, als je vriendelijk blijft dan is de kans veel groter dat mensen je terug willen hebben in een groep, ook al heb je bijvoorbeeld niet de beste DPS. Ik speel ook veel liever met guildies die gewoon normaal kunnen doen dan die paar guildies die we hebben en zelfs bij een Hc bloedje fanatiek zijn. Het is gewoon niet nodig en maakt het speelplezier in het algemeen gewoon lager.
Daarom vind ik gearing runs met alleen maar lagere ilevels gewoon leuker dan een groep vol met ilvl 245 + 1 alt. Zit veel meer uitdaging en (over het algemeen) vriendelijkheid in het eerste.
When all else fails, resurrect and start over
mocking blow / aoe taunt andersAnoniem: 63072 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:01:
[...]
Dus:
Rood: 12sp + 10 haste
Yellow: 20haste
Blue: 10haste + 5mp5
Ik vind zo'n grijze socketbonus zo lelijk staan
Verder is het natuurlijk zo dat je meer en meer haste nodig heb voor hetzelfde resultaat. Zelf vind ik dat je een bepaalde mix moet vinden. Lijkt logisch maar veel mensen kijken hier over heen. Je kan bijv 1sec chainheals hebben maar als ze voor 500 healen schiet het niet op (dus is spellpower ook belangrijk). Daarnaast is crit wel handig als je chainheal spammed. Het is een slimme heal en pakt de targets met de meeste dmg. De kans dat je dus overhealt is erg klein. Echter heeft haste iets meer toegevoegde waarde.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Ik vind het zelf ook een kleine moeite om in ieder geval de groep even te bedanken voor ik de groep uitstap. Sommige parties zijn inderdaad dusdanig gezellig dat je nog even loopt te ouwehoeren etc. en die blijven me dan ook vaker bij. Of mensen die al voor de start aangeven het voor het eerst te doen ofzo en het goed deden even een complimentje geven. Maar ik vind dat eigenlijk vanzelfsprekend. Maar ik ben er inmiddels ook wel achtergekomen dat anderen dit niet zo vinden. Ach, ieder speelt het spelletje op z'n eigen manier.DonDjo schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:16:
Ik dacht dat flametongue en/of totem of wrath daarin ook tellen. En die staan wel de volle 5 minuten.SinergyX schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:16:
Ah zag het net, de Fire Nova skill, weet alleen niet of totems zo lang overleven in AoE fights (magma is 21 sec, wordt krap met 10 seconde CD). Lijkt me niet handig voor ele's, die moeten van ranged naar melee.
Ik heb hetzelfde inderdaad ook qua gems, al kan ik er volgens mij nog één vervangen. Heb je toevallig een linkje naar armory, want ik ben wel erg benieuwd naar je gearkowapanga schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:22:
Als Ele shammy gem ik eigenlijk alleen maar 23SP(Red) Socket bonus kan me gestolen worden (tenzij deze ofc betere stats levert in combinatie met een yellow gem)
Op me huidige gear heb ik nu 2blue gems(voor de meta) rest allemaal 23SP
Haste zit nu rond de 740 maar wil het nog hoger hebben , spellpower unbuffed ligt rond de 2950.
Is inderdaad ook een optie, zal er eens naar kijken.Wootlock schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:54:
Rode sockets: SP
Gele sockers: SP + Haste
Dat doen onze ele shammy's
[ Voor 30% gewijzigd door Mik! op 11-11-2009 12:47 ]
indeed. mijn 1e naxx-10 HC run presteerde ik onder de maat als dps. Kreeg ik commentaar? nee ik kreeg tips. Later bleek dat het een gear run was voor wat anders. De sfeer is dan wat relaxter lijkt het wel-BB- schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:31:
[...]
Daarom zit ik ook in een casual guildAnderen gaan niet voor mij bepalen dat ik de ene week eigenlijk niet kan spelen en de andere juist weer wel. Het is en blijft een spelletje, niet je leven.
Maar dan nog, als je vriendelijk blijft dan is de kans veel groter dat mensen je terug willen hebben in een groep, ook al heb je bijvoorbeeld niet de beste DPS. Ik speel ook veel liever met guildies die gewoon normaal kunnen doen dan die paar guildies die we hebben en zelfs bij een Hc bloedje fanatiek zijn. Het is gewoon niet nodig en maakt het speelplezier in het algemeen gewoon lager.
Daarom vind ik gearing runs met alleen maar lagere ilevels gewoon leuker dan een groep vol met ilvl 245 + 1 alt. Zit veel meer uitdaging en (over het algemeen) vriendelijkheid in het eerste.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Horde first hier, redelijk hardcore, maar ik herken dit dus absoluut niet.DonDjo schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:16:
[...]
beetje oude post maar wil hier nog wel even op reageren...
casuals willen mischien hun eerste 2 jaar nog mensen gearen maar daarna hebben zij daar ook geen zin meer in om iemand met 300dps mee te nemen naar een heroic.
Hardcore spelers zijn gewoon mensen die al langer spelen en het allemaal wel meegemaakt hebben.
blup
Tot nu toe nog geen echte problemen mee gehad.Anoniem: 63072 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:01:
[...]
Maar waarom stacken alle tanks toch zoveel stamina, terwijl ze allemaal eigenlijk hit zouden moeten stacken.
Die glyph brengt je taunt miss van het niveau melee ipv spells. Je moet dus nog steeds hit capped zijn voor specials om die niet te missen. Die glyphs zijn in raids dan ook erg lekker, alhowel je ook wel zonder kan. Gelukkig kan je al een tijdje overal glyphen. Dus gewoon een stapeltje glyphs in je tas en even omglyphen is zo gebeurdSpecies5618 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:21:
[...]
Bovendien, Gylph of Growl / Taunt / whatever, helpt ook best wel
Speel al vanaf vanilla, MC, BWL tot ik het iets rustiger aan ging doen (vriendin), in TBC niet eens BT gezien, maar nu wel weer alle instances door de normal modes terwijl ik 1x per week raid.
Ik heb gelimiteerde tijd om te raiden, dus geen hardcore. Maar ik mag wel van mezelf zeggen dat ik alles van m'n class probeer te weten of al weet. Daarnaast ben ik fanatiek in de zin van, alles uit mezelf halen wat erin zit, ook in heroics.
Dus ik denk dat het erg moeilijk is om een definitie van hardcore en/of casual vast te stellen. Hardcore kan nog wel, maar er zijn zo vreselijk veel vormen van casual. En het belangrijkste: Casual != Noob.
ThanksSlogra schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:54:
[...]
Talents lijken mij ok. Hoewel ik ben gegaan voor Master Shapeshifter en heb geen Infected Wounds (movement speed vind ik onhandig bij positioneren en attack speed debuff werkt niet op bosses(?)).
Ik kom er net achter dat ik nog een mangle glyph heb (uit de tijd van mijn hybrid bear/cat spec). Die is totaal nutteloos in bear, right? Maar eens vervangen door Survival Instincts,Growl of Berserk glyph. Maar welke.
Ja, Mangle Glyph is vrijwel nutteloos volgens mij. Ik heb nog 1 foute Glyph, maar volgens mij is Maul, Growl en Survival Instincts degene die je moet hebben.
Spell-miss chance is 17%, melee-miss chance is 8%. Glyph doet zelf 8%, dus als je standaard hit-capped bent (8%) heb je alsnog 1% kans om een Taunt/Growl/whatever resist te krijgen.Anoniem: 63072 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:54:
[...]
Die glyph brengt je taunt miss van het niveau melee ipv spells. Je moet dus nog steeds hit capped zijn voor specials om die niet te missen. Die glyphs zijn in raids dan ook erg lekker, alhowel je ook wel zonder kan. Gelukkig kan je al een tijdje overal glyphen. Dus gewoon een stapeltje glyphs in je tas en even omglyphen is zo gebeurd
Maar verder ben ik het eens over het omglyphen. Taunt/Growl glyph is eigenlijk alleen nodig voor Beasts. Bij alle andere gevechten taunt je alleen adds (Jaraxxus, Anub'arak als add-tank) en die zijn level 82 of lager en hebben dus maar een 6% miss kans ofzo.
Ik vind zelf de Frenzied Regeneration glyph erg prettig (ipv S.I. bijvoorbeeld). In combinatie met Survival Instincts krijg je met glyphed F.R. 50% van je normale max HP (dus zonder SI) terug en tegelijkertijd zijn de heals die je van je healers krijgt ook een stuk sterker.Anoniem: 236827 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:59:
Ja, Mangle Glyph is vrijwel nutteloos volgens mij. Ik heb nog 1 foute Glyph, maar volgens mij is Maul, Growl en Survival Instincts degene die je moet hebben.
Ik snap niet waar je het over hebt.... De stamina is om de dmg op te kunnen vangen van de harde klappen. Als je aggro problemen hebt kan je hit gebruiken. Echt niet om zelf meer te overleven... Zit nogal een verschil in.RyackWerk schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:46:
[...]
Tot nu toe nog geen echte problemen mee gehad.
Maar waarom stacken alle tanks toch zoveel stamina, terwijl ze allemaal eigenlijk hit zouden moeten stacken.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Ik zie juist het omgekeerde, casuals zijn voornamelijk bezig met zichzelf ten koste van de groep, maar ik denk dat het moeilijk is om in algemeenheid wat over die groepen te zeggen.vaak zijn het de casual players die socialer zijn dan de hardcore spelers imo, hardcore spelers willen alleen maar beter en meer en denken echt puur aan hun eigen...
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Hmm zou goed kunnen. Ik gebruik altijd FR samen met SI, omdat het dan voor meer healed. Maar deze Glyph geeft op alle heals een bonus. DankSpecies5618 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:05:
[...]
Ik vind zelf de Frenzied Regeneration glyph erg prettig (ipv S.I. bijvoorbeeld). In combinatie met Survival Instincts krijg je met glyphed F.R. 50% van je normale max HP (dus zonder SI) terug en tegelijkertijd zijn de heals die je van je healers krijgt ook een stuk sterker.
SP valt natuurlijk niet goed te vergelijken tussen 2 verschillende classes. Er zijn dan andere factoren dan alleen gear die een grote rol spelen. Zelfs tussen spec van 1 class is het al moeilijk, scheelt bij mij gewoon 200-300 sp ofzo of ik holy of disc spec.Baazie schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:03:
ik heb ook ook full buffed 3300 sp hoorwel stuk minder haste maarja voor mij is 36% crit wel nice.
[...]
Overigens, hallo mede Al'Akirian

He who knows only his own side of the case knows little of that.
Ik denk dat je het ook anders moet zien.Anoniem: 236827 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:59:
Ik noem mezelf wel casual.
Speel al vanaf vanilla, MC, BWL tot ik het iets rustiger aan ging doen (vriendin), in TBC niet eens BT gezien, maar nu wel weer alle instances door de normal modes terwijl ik 1x per week raid.
Ik heb gelimiteerde tijd om te raiden, dus geen hardcore. Maar ik mag wel van mezelf zeggen dat ik alles van m'n class probeer te weten of al weet. Daarnaast ben ik fanatiek in de zin van, alles uit mezelf halen wat erin zit, ook in heroics.
Dus ik denk dat het erg moeilijk is om een definitie van hardcore en/of casual vast te stellen. Hardcore kan nog wel, maar er zijn zo vreselijk veel vormen van casual. En het belangrijkste: Casual != Noob.
Je hebt mensen die veel/weinig spelen.
Je hebt mensen die hardcore minded of casual minded spelen (als je het zo kan zeggen).
Betekend dat iemand die maar een keer in de week raid dit zeker hardcore kan doen.
En ook dat iemand die 5 raids in de week slackt geen hardcore is.
Het is dus een combi van tijd en mindset imo.
Als die hokjes zeggen mij niet zoveel.
Have fun staat voorop
43% of all statistics are worthless.
Mwah, als ik lees dat bepaalde (voor veel nog onmogelijke) instances als 'fluitje van een cent', mensen die nog niet 100% in hun class zitten 'tarts' noemen.. vraag ik me af welke van de 2 groepen nu een positief effect hebben op de community.blouweKip schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:14:
[...]
Ik zie juist het omgekeerde, casuals zijn voornamelijk bezig met zichzelf ten koste van de groep, maar ik denk dat het moeilijk is om in algemeenheid wat over die groepen te zeggen.
Waarom zou een casual bezig zijn met zichzelf, voor wat? Als ze voor 99% spelen voor de lol en community?
De meeste 'hardcore' die ik heb gezien hebben 0,0 aanpassingsvermogen, hebben 1 trucje geleerd (tactiek) en afwijkend gedrag wordt afgewimpeld als fail, noob of l2p. Hardcores zie ik als haantje de voorste, wedijveren om zo spoedig mogelijk bepaalde zaken gedaan te krijgen om even rond te showen 'zie mij even bezig zijn!'. Content zo snel mogelijk afwikkelen, hard gaan zeuren dat content makkelijk is of er is geen nieuw content, terwijl 90% nog rustig aanmoddert op de diverse raids. Hardcore werkt op 'moeten', casuals werken met 'willen'.
Simpel, als je een HC doet, wat zou de minimale DPS en HP van een tank zijn? (instinker
Minimale hp van de tank: 1hp, anders is hij doodSinergyX schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:23:
Simpel, als je een HC doet, wat zou de minimale DPS en HP van een tank zijn? (instinker).
tank en DPS? Een tank doet toch TPS
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
En die trucjes (tactiek) zijn meestal gebaseerd op eindeloze trial en error, nogal logisch dat ander gedrag wordt afgewimpeld?
Anoniem: 124693
5k DPS en 50k HP natuurlijkSinergyX schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:23:.
Simpel, als je een HC doet, wat zou de minimale DPS en HP van een tank zijn? (instinker).
Anoniem: 325947
Hmm,RyackWerk schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:46:
[...]
Hit hoeft zeker niet gestackt te worden, gewoon hit capped is genoeg. Dat tanks zoveel stam stacken komt omdat een groep je daarop selecteerd. Ik ben met m'n DK hit/expertise capped, 4x T9 gemiddeld item lvl ongveer 226, maar wel 34k hp..... Dan komt er een nuub war langs met 2x brewmaster trink (2x 170stam) en gemiddeld item lvl van 200 dan wordt hij eerder gekozen als mij.. omdat hij dan 36 k hp heeft of zo.... aggro houden ho maar, maja.....
Dus het ligt niet aan de tanks dat ze stam stacken, maar aan de nuub leaders die je daarop selecteren. Ik heal veel liever een tank met 30%dodge en 30%parry en 30k hp, dan een tank met 15%dodge/parry en 40k hp.
Jammer genoeg komt sarcasme niet altijd even goed over op een forum. Ik zal het daarom proberen uit te leggen. Ik ken op dit moment geen tanks die specifiek voor +hit of +exp gemmen/enchanten. Ze gaan allemaal voor avoidance en stamina. Overleven is namelijk vele malen belangrijker dan het missen van wat hits. Threat is in wotlk geen enkel probleem.thewizard2006 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:10:
[...]
Ik snap niet waar je het over hebt.... De stamina is om de dmg op te kunnen vangen van de harde klappen. Als je aggro problemen hebt kan je hit gebruiken. Echt niet om zelf meer te overleven... Zit nogal een verschil in.
Verder is het niet nodig om mij het verschil uit te leggen. Ik heb tot nu toe alles getankt wat er te tanken is in wotlk, met uitzondering van ToC25 herioc, daar zijn we pas aan begonnen. Maar ook daar ben ik een van de twee MT's.
1500dps en tanks heb ik geen verstand van maar 20k moet toch wel lukken ?( echt geen idee )SinergyX schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:23:
[...]
Mwah, als ik lees dat bepaalde (voor veel nog onmogelijke) instances als 'fluitje van een cent', mensen die nog niet 100% in hun class zitten 'tarts' noemen.. vraag ik me af welke van de 2 groepen nu een positief effect hebben op de community.
Waarom zou een casual bezig zijn met zichzelf, voor wat? Als ze voor 99% spelen voor de lol en community?
De meeste 'hardcore' die ik heb gezien hebben 0,0 aanpassingsvermogen, hebben 1 trucje geleerd (tactiek) en afwijkend gedrag wordt afgewimpeld als fail, noob of l2p. Hardcores zie ik als haantje de voorste, wedijveren om zo spoedig mogelijk bepaalde zaken gedaan te krijgen om even rond te showen 'zie mij even bezig zijn!'. Content zo snel mogelijk afwikkelen, hard gaan zeuren dat content makkelijk is of er is geen nieuw content, terwijl 90% nog rustig aanmoddert op de diverse raids. Hardcore werkt op 'moeten', casuals werken met 'willen'.
Verder Sja ik ben niet iemand die haantje de voorste is, wel weet ik veel van het spel af "teminste hoop ik"
Heb Casual geslacked in Vanilla, heb Hardcore 6/7 dagen geraid in TBC en Speel nu 5/7 Dagen normaal niets bijzonders..
Tis vooral per server verschillend, zo zitten de mensen waar ik het beste mee kan lachen en kutten in 1 van de beste guilds op de server.
Terwijl die lui juist tegen 80 van de 100 andere players op de server ze voor r-tarded en noobs en weet ik het allemaal uitmaakt, terwijl ze tegen mij normaal doen
En er zitten gewoon een hoop dooie zombies ingame, gistere kwam er nog iemand met ze T9 gloves voorbij gelopen, inspect + zoveel exper op ze gloves, ja tof zou je zeggen kan toch.
inderdaad maar niet voor een mage
Niet iedereen is hardcore of casual, maar moet inderdaad zeggen dat veel mensen die casual en voor de lol spelen een hoop gewoon niet weten of fout doen, en ook de gene zijn die met "anal" "dirge" spams komen of met ze 40e op je Mount door dalaran heen tjoek tjoeke..
Maar ook het eindeloos gedramalama, over link achievments komt me echt me nek uit
ook beginnen ze nu al met een addon die je itemlvl controleerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 11-11-2009 13:44 ]
Kan best de enchant gebruikt hebben om enchanting te level.. had ik ook wel eens op me mage.. defense rating op me chest, AP op me bracer... lol. Nu dankzij de scrolls heb je dan niet meer..Mektheb schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:40:
[...]
En er zitten gewoon een hoop dooie zombies ingame, gistere kwam er nog iemand met ze T9 gloves voorbij gelopen, inspect + zoveel exper op ze gloves, ja tof zou je zeggen kan toch.
ja inderdaad maar niet voor een MAGE >.>
Ik moet zeggen dat ik nu zo'n beetje overal in gezeten heb. Van top10 hardcore guild op de server tot een casual guild die nog moeite had in Kara. En in elke guild heb je dan doeners en meelopers. De doeners zijn vaak ook de officers of raidleaders, de meelopers zijn diegene die ja en amen zeggen en niks meer. Tenzij er 5 wipes volgens dan zijn zij de eerste die hun mond open doen.
Ik ben weer helemaal terug naar lekker casual de raids induiken en kijken waar het schip strand. Ik probeer wel hier en daar te sturen (de doener) maar sommige meelopers hebben watjes in de oren. Maar ja dan ben ik nog wel zo hardcore om ze een weekje niet te inviten..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik heb op dit moment 166 hit en 25 expertise op mijn pally. Op de pally T9 zit bijna geen hit of expertise op. Ik ga op dit moment echt niet gemmen om aan de hit cap te komen. Ik heb namelijk geen problemen met threat. Ik heb 40.8k unbuffed hp. Dit doe ik niet omdat er groepen zijn die stamina vragen, dat doe ik omdat ik in toc 25 herioc zo idioot veel stamina nodig heb om te kunnen overleven. Bekijk voor de grap maar eens wat armory profiles van MT's en kijk wat die gemmen.Anoniem: 325947 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:35:
[...]
Hmm,
Hit hoeft zeker niet gestackt te worden, gewoon hit capped is genoeg. Dat tanks zoveel stam stacken komt omdat een groep je daarop selecteerd. Ik ben met m'n DK hit/expertise capped, 4x T9 gemiddeld item lvl ongveer 226, maar wel 34k hp..... Dan komt er een nuub war langs met 2x brewmaster trink (2x 170stam) en gemiddeld item lvl van 200 dan wordt hij eerder gekozen als mij.. omdat hij dan 36 k hp heeft of zo.... aggro houden ho maar, maja.....
Glyph of:Thorval schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:29:
Hallo allen,
Even een vraagje. Weet iemand welke Glyphs er voor een Shadow Priest het beste zijn?
Kom er zelf maar lastig uit en denk wellicht hebben een aantal ervaren Shadow Priest hier goed suggesties.
Thanks.
Shadow
Shadow Word Pain
Mind Flay
Hokjes zijn er inderdaad niet, al vinden mensen het heerlijk om anderen juist in hokjes te stoppen. Niet alleen in WoW.Nowa schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:19:
[...]
Ik denk dat je het ook anders moet zien.
Je hebt mensen die veel/weinig spelen.
Je hebt mensen die hardcore minded of casual minded spelen (als je het zo kan zeggen).
Betekend dat iemand die maar een keer in de week raid dit zeker hardcore kan doen.
En ook dat iemand die 5 raids in de week slackt geen hardcore is.
Het is dus een combi van tijd en mindset imo.
Als die hokjes zeggen mij niet zoveel.
Have fun staat voorop
Er zijn enorm goede casuals, maar ook hele slechte hardcores.
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 11-11-2009 13:58 ]
haha ja ok dat zou nog kunnen, maar ze groene staff te zien toen die verder voorbijwandelde betwijfel ik hetjunglebeast schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:49:
[...]
Kan best de enchant gebruikt hebben om enchanting te level.. had ik ook wel eens op me mage.. defense rating op me chest, AP op me bracer... lol. Nu dankzij de scrolls heb je dan niet meer..
Ik moet zeggen dat ik nu zo'n beetje overal in gezeten heb. Van top10 hardcore guild op de server tot een casual guild die nog moeite had in Kara. En in elke guild heb je dan doeners en meelopers. De doeners zijn vaak ook de officers of raidleaders, de meelopers zijn diegene die ja en amen zeggen en niks meer. Tenzij er 5 wipes volgens dan zijn zij de eerste die hun mond open doen.
Ik ben weer helemaal terug naar lekker casual de raids induiken en kijken waar het schip strand. Ik probeer wel hier en daar te sturen (de doener) maar sommige meelopers hebben watjes in de oren. Maar ja dan ben ik nog wel zo hardcore om ze een weekje niet te inviten..
Maar zo speel ik op het moment ook lekker rustig raidje hier, pugje daar, pvp hier pvp daar..
Loot hier Loot daar
Probeer in iedergeval klaar te zijn voor ICC, zodat als het dan niet wat beter gaat ik op zoek kan naar een "meer hardcore guild" wil die mount wel hebben van ICC achievments
Frost wyrm als ik de verschillende speculaties mag geloven....heb nu ook geen tijd om echt alle energie erin te storten en rond december / feb weer wel.
Anoniem: 290112
Ik heb alles stamina stacked, en 38k hp ub.
Ik verlies GEEN aggro, is echt puur tankskill hoor, je hitcap helpt zeker wel daar in mee, maar het is zeker niet nodig. Ik doe nu ongeveer tussen de 7 en 10k TPS en verlies dus geen aggro.
En ja, we hebben gemiddeld allemaal tussen de 5 en 8k dps. Die doen genoeg threat
En je avoidance is dus ook best crap ?Anoniem: 290112 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:57:
Ehm, ik ben NIET expertise/hit capped.
Ik heb alles stamina stacked, en 38k hp ub.
Ik verlies GEEN aggro, is echt puur tankskill hoor, je hitcap helpt zeker wel daar in mee, maar het is zeker niet nodig. Ik doe nu ongeveer tussen de 7 en 10k TPS en verlies dus geen aggro.
En ja, we hebben gemiddeld allemaal tussen de 5 en 8k dps. Die doen genoeg threat
Of ben je een druid ?
OK dan, weet ik dat ook weer. Balen dat ik nu de Elemental Conquestemblem chestpiece heb gekozen terwijl mijn mainspec resto is. Heeft het uberhaupt kans van slagen als ik een ticket aanmaak dat ik de verkeerde heb gekozen? Heb dit twee weekjes geleden gedaan en al gegemmed en alles. Dat ik de gems kwijtraak bij evt teruggave is geen probleem.RickN schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:08:
[...]
Naar mate je haste rating hoger wordt, heb je steeds meer extra haste rating nodig om een bepaalde reductie in casting time te behalen.
De haste formule is asympotisch ( new = old / (1+haste(%)) )
Stel je hebt 0 haste(%) en je cast spells met een cast-time van 1.5s.
Je eerste 820 haste-rating (= 25% haste), levert nu een cast-time reductie van 0.3s op (1.5/1.25 = 1.2)
De volgende 820 haste-rating, samen dus 1640 haste-rating (= 50% haste), reduceert je cast-time nu verder naar 1s (1.5/1.5 = 1), voor een reductie van nog maar 0.2s bovenop de eerdere 0.3s.
In de praktijk ligt het allemaal wat complexer omdat je nog andere bronnen van haste(%) hebt en verschillende bronnen van haste(%) combineren multiplicatief, maar puur naar haste-rating gekeken wordt dat langzaam aan steeds minder waard.
Echter, dat effect wordt pas echt irritant bij erg hoge haste ratings en voor je daar daar last van krijgt (imo) loop je al lang tegen de minimale gcd van 1s aan.
400 haste is sowieso erg weinig, ik denk niet dat het uberhaupt mogelijk is om in tier 9 gear rond te lopen zonder daar flink overheen te gaan.
Bovendien, welk alternatief heb je? Crit stacken? Alsof je daar wat aan hebt als niet-paladin...
Op m'n priest balanceer ik het een beetje, met een kleine voorkeur voor haste, maar typisch niet tenkoste van itemlvl.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Kijk zelf maarWootlock schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:58:
[...]
En je avoidance is dus ook best crap ?
Of ben je een druid ?
http://eu.wowarmory.com/c...ne&cn=Tankton&gn=Progress
Nee heb je, ja kun je krijgen ^^RaDKiLL schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:00:
[...]
OK dan, weet ik dat ook weer. Balen dat ik nu de Elemental Conquestemblem chestpiece heb gekozen terwijl mijn mainspec resto is. Heeft het uberhaupt kans van slagen als ik een ticket aanmaak dat ik de verkeerde heb gekozen? Heb dit twee weekjes geleden gedaan en al gegemmed en alles. Dat ik de gems kwijtraak bij evt teruggave is geen probleem.
Al lijkt me de kans niet erg groot. Twee weken is best een lange tijd om je te bedenken en tegenwoordig heb je ingame mogelijkheid om token-loot om te ruilen, iets dat oorspronkelijk alleen mbv een GM mogelijk was. Ik denk dat je waarschijnlijk als antwoord krijgt dat je je maar eerder had moeten bedenken en gebruik had moeten maken van de ingame optie. Maar goed, wie weet tref je een goedgemutste GM, die bereid is te helpen.
Anoniem: 124693
Dat mag je tegen de tank van mijn oude raidguild zeggen .. Die is zo ongeveer de enige tank waar ik als hunter aggro problemen krijg en volgens hem ligt dat dus niet aan zijn TPS of skillsAnoniem: 290112 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:57:
Anoniem: 213904
vandaag was ik aan het rondlopen bij het Loch samen met mijn trouwe wolf Blitz. Ik was net aangekomen bij de zuiderlijke rand van het Loch toen ik plotseling Ol'Soothy zag. Ol'Soothy was een grizzlybeer waarvoor in het gebied al gewaarschuwed was.Met zijn level 20 lag hij een ruime zeven levels hoger dan mij. Ol'Soothy was kwaad en erger nog, hij had mij gezien! Nu ben ik geen dwerg om mee te sollen. Ik gaf mijn trouwe Blitz de orders om Ol'Soothy aan te vallen, deed mijn geweer doorladen en ging het gevecht aan.
Het zag er slecht uit, arme Blitz werd heen en weer geslagen en hij viel bijna neer. Maar gelukkig kon ik wat van de dreiging overnemen. Ol'Soothy deed zo nu en dan op mij afrennen en deelde wat rake klappen uit. ik wist dat ik het niet lang kon houden en moest naar achteren wijken. Terwijl Blitz Ol'Soothy weer afleidde laadde ik mijn geweer door en bracht de genadeslag toe! De jongens zullen vanavond in de inn wel opkijken als ze het verhaal horen.
Inmiddels ben ik dankzij het opruimen van wat Troggs weer een level hoger. Ik ben terug gegaan naar Ironforge en heb mijn first aid, Inscription en Hunterskills omhoog geholpen. Het bevalt mij om Hunter te zijn en deze gaat door naar level 80.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Boeit niet, iedereen kijkt naar je HP en als je dan iets meer damage krijgt, jammer dan. De MT is de persoon met het hoogste HP, en onder de 35k unbuffed hoor je niet te raiden. Dus als tank weet ik ook wel dat avoidance belangrijk is, maar toch -om de rest van de raid te pleasen- gooi ik mij helemaal vol met stamina enchants/gems. Dat de healers daardoor eens een extra heal moeten gooien is bijzaak.Wootlock schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:58:
[...]
En je avoidance is dus ook best crap ?
Of ben je een druid ?
En het gaat allemaal goed zonder problemen, dus waarom zou je géén stamina stacken? Helemaal als je ziet hoe andere spelers naar je kijken. Als ik als tank join in mijn pvp ret spec krijg ik na 10 seconden al 3 berichten van spelers die zeiken dat mijn hp laag is of dat ik direct tank gear aan moet doen zodat ze mijn hp kunnen zien
ROFLAuredium schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:26:
Borlin's logboek,
vandaag was ik aan het rondlopen bij het Loch samen met mijn trouwe wolf Blitz. Ik was net aangekomen be de zuiderlijke rand van het Loch toen ik plotseling Ol'Soothy zag. Ol'Soothy was een grizzlybeer waarvoor in het gebied al gewaarschuwed was.Met zijn level 20 lag hij een ruime zeven levels hoger dan mij. Ol'Soothy was kwaad en erger nog, hij had mij gezien! Nu ben ik geen dwerg om mee te sollen. Ik gaf mijn trouwe Blitz de orders om Ol'Soothy aan te vallen, deed mijn geweer doorladen en ging het gevecht aan.
Het zag er slecht uit, arme Blitz werd heen en weer geslagen en hij viel bijna neer. Maar gelukkig kon ik wat van de dreiging overnemen. Ol'Soothy deed zo nu en dan op mij afrennen en deelde wat rake klappen uit. ik wist dat ik het niet lang kon houden en moest naar achteren wijken. Terwijl Blitz Ol'Soothy weer afleidde laadde ik mijn geweer door en bracht de genadeslag toe! De jongens zullen vanafvond in de inn wel opkijken als ze het verhaal horen.
Inmiddels ben ik dankzij het opruimen van wat Troggs weer een level hoger. Ik ben terug gegaan naar Ironforge en heb mijn first aid, Inscription en Hunterskills omhoog geholpen. Het bevalt mij om Hunter te zijn en deze gaat door naar level 80.

Ben ik blij dat ik niet op zo'n eliteist server speel zeg.RichardvdD schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:26:
[...]
Boeit niet, iedereen kijkt naar je HP en als je dan iets meer damage krijgt, jammer dan. De MT is de persoon met het hoogste HP, en onder de 35k unbuffed hoor je niet te raiden. Dus als tank weet ik ook wel dat avoidance is, maar alleen maar om de rest van de raid te pleasen gooi ik mij helemaal vol met stamina enchants/gems. Dat de healers daardoor eens een extra heal moeten gooien is bijzaak.
En het gaat allemaal goed zonder problemen, dus waarom zou je géén stamina stacken? Helemaal als je ziet hoe andere spelers naar je kijken. Als ik als tank join in mijn pvp ret spec krijg ik na 10 seconden al 3 berichten van spelers die zeiken dat mijn hp laag is of dat ik direct tank gear aan moet doen zodat ze mijn hp kunnen zienAvoidance geeft niemand om.
Mijn druid heeft in beervorm "maar" 31k HP, lijkt niet veel meer als je 55% dodge hebt maakt dat veel goed
Inderdaad, ook is een tank met veel avoidance voor healers zelfs vervelender om te healer.RichardvdD schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:26:
[...]
Boeit niet, iedereen kijkt naar je HP en als je dan iets meer damage krijgt, jammer dan. De MT is de persoon met het hoogste HP, en onder de 35k unbuffed hoor je niet te raiden. Dus als tank weet ik ook wel dat avoidance is, maar alleen maar om de rest van de raid te pleasen gooi ik mij helemaal vol met stamina enchants/gems. Dat de healers daardoor eens een extra heal moeten gooien is bijzaak.
En het gaat allemaal goed zonder problemen, dus waarom zou je géén stamina stacken? Helemaal als je ziet hoe andere spelers naar je kijken. Als ik als tank join in mijn pvp ret spec krijg ik na 10 seconden al 3 berichten van spelers die zeiken dat mijn hp laag is of dat ik direct tank gear aan moet doen zodat ze mijn hp kunnen zienAvoidance geeft niemand om.
Ja, je krijgt minder damage.
Maar als je damage krijgt, dan ben je opeens bijna dood. 2x iets niet avoiden en je bent dood.
De healers die ik ken (en die zijn ervaren) hebben liever een tank met massive stamina, dan een tank met 30khp en veel avoidance.
En per vandaag mag 80% niet meer raiden, de tank zit onder de 35kRichardvdD schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:26:
Boeit niet, iedereen kijkt naar je HP en als je dan iets meer damage krijgt, jammer dan. De MT is de persoon met het hoogste HP, en onder de 35k unbuffed hoor je niet te raiden. Dus als tank weet ik ook wel dat avoidance belangrijk is, maar toch -om de rest van de raid te pleasen- gooi ik mij helemaal vol met stamina enchants/gems. Dat de healers daardoor eens een extra heal moeten gooien is bijzaak.
(discussie punt, mag paladin BoS meenemen in 'unbuffed' HP? het is permanent en nodig)
Nope.. ik neem commanding shout ook nooit mee.SinergyX schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:16:
[...]
En per vandaag mag 80% niet meer raiden, de tank zit onder de 35k
(discussie punt, mag paladin BoS meenemen in 'unbuffed' HP? het is permanent en nodig)
Unbuffed is unbuffed. Klaar.
anders heet het "selfbuffed"
Nee, aangezien je dan ook bijvoorbeeld de commanding shout van de warrior mee kan nemen, en GotW van druids. Nu zijn GotW en BoS wel 30 minuten buffs, dus de kans dat je ze vergeet is kleiner, maar als warrior tank zit commanding shout in mijn standaard rotatie zodat ik iedere minuut tot anderhalve minuut een nieuwe shout geef.SinergyX schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:16:
[...]
En per vandaag mag 80% niet meer raiden, de tank zit onder de 35k
Hier kon uw advertentie staan
Ik heb dus uiteindelijk wel 2x 20 hit gems moeten gebruiken omdat, doordat ToC gear zogoed als geen hit heeft, omdat ik veel en veel te weinig had. Daardoor regelmatig een taunt miste (en m'n grip daarna ook of al op cd) toen de de encounter nog aan het leren waren (let met name op deze laatste toevoeging), waardoor er steeds een tank doodging. En ja dat kun je fixen met b-rez, soulstones enzo maar is verre van ideaal.RyackWerk schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:46:
[...]
Als ik nu een keer mis vangen we het wat makkelijker op en is het niet zo'n ramp anders wel
Verder ben ik het wel met je eens dat je niet per se capped hoeft te zijn, op m'n DK probeer ik toch niet onder de 230ish te komen om m'n threat goed te houden. Die smerige locks en hunters die alles eruit persen komen steeds dichterbij.
[ Voor 15% gewijzigd door porn* op 11-11-2009 15:42 ]
Bnet pindle#2913
Hehe, lol.Auredium schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:26:
Borlin's logboek,
Heb alleen ervaring in level 70 raids (BT, MH) en de begin dungeons (5mans) van WotLK, maar ik vond het ook altijd prettiger om een tank te healen die regelmatig een beetje damage kreeg i.p.v. een tank die af en toe een grote klap ontving.Anoniem: 290112 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:01:
De healers die ik ken (en die zijn ervaren) hebben liever een tank met massive stamina, dan een tank met 30khp en veel avoidance.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hier kon uw advertentie staan
Mja, ik heb het hier ook over endgame raids, waar de meeste healers gewoon nooit oom gaanNitroglycerine schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:34:
Het probleem is wel dat als je weinig avoidance hebt, je continue die grote klappen hebt. Dinsdag en woensdag op mijn paladin VH hc gehealed, in de eerste run was een warrior mee die goed in zijn dodge, parry en block zit en buffed rond de 33k HP, tweede run een druid met 40k hp en weinig block. Bij de warrior ging ik enkel op de laatste baas naar de 5k mana, daarvoor bleef ik altijd ruim boven de 10k. Bij de druid zat ik bij iedere baas dicht tegen de OOM aan, zelfs met alle pots/food/flask/racial buff. Die druid kreeg gewoon steeds zulke zware klappen dat ik moest blijven spam healen.
even een wat ouder berichtje maar toch ff op reagerenKees schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:20:
[...]
Muradin is al terug (doe maar eens die epic questline in the Storm Peaks, dan wist je dat) Uther krijg je te horen/zien in IC, hoe en wat is wel te vinden, dat spoiler ik maar niet
Vereesa Windrunner zit helaas afk te zijn in Dalaran, en afgezien dat het met afstand de mooiste vrouw in wow is doet ze helaas niet veel meer dan pretty te zijn.
heb denk ik de epic questline in stormpeak's gemist tenzij het die questline is waar je aan het eind muradin ziet opstaan en die frostmounre cave uit ziet slenteren nadat iedereen dacht ie dood was.
vereesa in dalaran?ooow dan heb ik me weer een beetje vergist dan bedoelde ik Alleria windrunner
ahh niet meer spoileren?heb je me net uitgelegd hoe het werkt haha
vanmorgen nog even een Hc'tje toc5 gedaan met een deathknight tank die wel aardig aansloot op het bovenstaande avoidance verhaaltje boven,hij had lekkere gear en aardig wat parry&avoidance gestacked maar als die gast eenmaal werd geraakt was zn halve gp bar weg...en vooral naar als ie een paar keer achterelkaar geraakt werd (bij de blackknight) leek wel alsof ik main tank healer was ipv groep healer haha maarja allemaal weer goed gegaan en ook nog even die plate healing gloves gekocht voor emblems of conquest..ook weer wat haste wezen stacken en gaat lekker nu,ik gooi ook in fights die judgement of light op de boss dan krijgen de mensen nog een heel klein beetjextra healing als ze hem raken en ikzelf krijg +15% snellere casts voor een minuut ...heerlijk
heb nog wel het een en het ander aan cloth,mail & leather aan maar langzamerhand ga ik die ook vervangen met plate upgrades..volgende patch zal het wel als een raket gaan met emblems of triumph in heroics en cross realm pug's versnelt het badge farmen wel aanzienelijk denk ik... (maar toch een beetje bang voor crossrealm ninja's,grens om te ninjaen ligt denk ik toch wat lager cross-realm dan op de eigen server)
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Komt nog bij dat een heal voor een pala ook manaregen is. Soms best handig om dan veel stamina te hebben, soort verkapte manabar.Anoniem: 290112 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:01:
[...]
Inderdaad, ook is een tank met veel avoidance voor healers zelfs vervelender om te healer.
Ja, je krijgt minder damage.
Maar als je damage krijgt, dan ben je opeens bijna dood. 2x iets niet avoiden en je bent dood.
Het grootste verschil is nog wel dat of een tank nou 50% hp heeft of 100%, je moet toch je heals wel spammen, want hij kan 0,8 seconden later dood zijn. Als je healers moeten spammen heeft avoidance maar zeeeeer beperkt nut, en kun je eigenlijk beter voor stam gaan. In IIC zouden de bosses sneller maar voor minder moeten hitten waardoor het weer interessanter wordt. Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen gewoon even hard stam zal stacken, vooral met met IC Radiance.Anoniem: 290112 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:35:
[...]
Mja, ik heb het hier ook over endgame raids, waar de meeste healers gewoon nooit oom gaan
Bnet pindle#2913
Mag een feral wel zijn beervorm aannemen?Anoniem: 290112 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:20:
[...]
Nope.. ik neem commanding shout ook nooit mee.
Unbuffed is unbuffed. Klaar.
anders heet het "selfbuffed"
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Hoeveel hitpoints had je unbuffed op dat moment? 2x hit gem is toch al snel tussen de 60 en 102 stamina die je mist. Ik moet trouwens bekennen dat ik zelf op dit moment +20 hit enchant op mijn gloves gebruikporn* schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:22:
[...]
Ik heb dus uiteindelijk wel 2x 20 hit gems moeten gebruiken omdat, doordat ToC gear zogoed als geen hit heeft, omdat ik veel en veel te weinig had. Daardoor regelmatig een taunt miste (en m'n grip daarna ook of al op cd) toen de de encounter nog aan het leren waren (let met name op deze laatste toevoeging), waardoor er steeds een tank doodging. En ja dat kun je fixen met b-rez, soulstones enzo maar is verre van ideaal.
Als ik nu een keer mis vangen we het wat makkelijker op en is het niet zo'n ramp anders wel
Dan drop je een healer voor een dps en hebben ze weer wat om te doenAnoniem: 290112 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:35:
[...]
Mja, ik heb het hier ook over endgame raids, waar de meeste healers gewoon nooit oom gaan
Zodat je niet genoeg HPS hebt en alsnog wiped, geweldig ideeAnoniem: 63072 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:47:
[...]
Dan drop je een healer voor een dps en hebben ze weer wat om te doen
Voor emblem farm runs maakt het geen bal uit of er een ninja is.
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 11-11-2009 15:51 . Reden: Stom Deens toetsenbord :P ]
Tuurlijk, dat is hetzelfde als vragen of een warrior wel zijn tank gear mag aantrekken_Peter2_ schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:46:
[...]
Mag een feral wel zijn beervorm aannemen?
Verplichte need before greed systeem lost dit gedeeltelijk op lijkt me?Anoniem: 236827 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:49:
Ik denk dat je dit cross realm heroics niet moet gaan doen als je daadwerkelijk drops uit die instances wilt hebben. Ook al is de kans er ook dat het gewoon goed gaat (ja, eg waar!), als het gebeurt is het nooit leuk.
Voor emblem farm runs maakt het geen bal uit of er een ninja is.
Ok, op een gegeven moment wel, maar wanneer je wat verder in een tier bent kan je doorgaans wel een healer droppen. Daarom pushen ze bij mij in de guild de healers om een dps dual spec te nemen en te gearen.Inferno schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:48:
[...]
Zodat je niet genoeg HPS hebt en alsnog wiped, geweldig idee
Kan je hoogstens hebben dat een ninja de rol wint idd. En genezen ze ook eens op die oude servers waar ze standaard passen en dan handmatig gaan rollen. Had een keer een alt gemaakt op zo'n server. Werd in de eerste deadmines run meteen voor ninja uitgemaakt omdat ik need klikte. Bleek de hele server tot en met de level 70 (was in TBC) heroics zo te doen. Vreemd genoeg heb ik die alt nooit meer gespeeld, wat een idioten. Met de hand doen wat Blizzard heeft ingebouwdInferno schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:50:
[...]
Verplichte need before greed systeem lost dit gedeeltelijk op lijkt me?

En je kan geloof ik nog wel traden wat er in de instance dropt om te disenchanten, ook cross realm. Je kan alleen geen BoE items die niet uit die run komen, pots, elixirs etc.. traden naar iemand van een andere server.
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 11-11-2009 15:56 ]
Tuurlijk, er zijn systemen ingebouwd die de kans kleiner maken, maar nu hoeven de ninja's zich ook geen zorgen meer te maken over "OMG *** IS NINJA, DONT TAKE HIM IN GROUP" op zijn eigen server. De armor selectie (Paladin Plate, Druid Leather, etc.) zal het gros echter wel tegenhouden denk ik.Inferno schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:50:
[...]
Verplichte need before greed systeem lost dit gedeeltelijk op lijkt me?
38k en een beetje misschien; ben DKRyackWerk schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:47:
[...]
Hoeveel hitpoints had je unbuffed op dat moment? 2x hit gem is toch al snel tussen de 60 en 102 stamina die je mist. Ik moet trouwens bekennen dat ik zelf op dit moment +20 hit enchant op mijn gloves gebruik
Anyway long story short; toen ik wat meer hit ben gaan gemmen en de taunts dus minder vaak misten (had ook echt het idee dat dat bij hem vaker gebeurde dan normaal maar was vast het gevoel) was de fight veel stabieler voor ons.
[ Voor 27% gewijzigd door porn* op 11-11-2009 16:03 ]
Bnet pindle#2913
Anoniem: 307613
lol, dit soort verhalen brengen mij toch iedere keer weer terug naar dit topic. Net als de posts van Nawintjuh in vroegere wow topics, maar das al weer lang geleden. Gelukkig zyn er hier ook nog mensen die in staat zyn om te relativeren.Auredium schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:26:
Borlin's logboek,
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 307613 op 11-11-2009 16:09 ]
Toch verschillen de meningen er nog flink in. Als ik naar onze MT kijk heeft hij maar 36.5k unbuffed, maar geen enkel probleem met ToC 10 HM en alle Uld 10 hardmodes. Gisteren een pugje ToC 25 normal gejoined met een unbuffed 40k warrior die echt om de haverklap omviel, en ToC 25 normal met 6 healers is toch echt niet moeilijker dan ToC 10 HM. Exclusief Anub vind ik 25 mans zelfs een stuk minder moeilijk dan 10 mans ToC.RichardvdD schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:26:
[...]
Boeit niet, iedereen kijkt naar je HP en als je dan iets meer damage krijgt, jammer dan. De MT is de persoon met het hoogste HP, en onder de 35k unbuffed hoor je niet te raiden. Dus als tank weet ik ook wel dat avoidance belangrijk is, maar toch -om de rest van de raid te pleasen- gooi ik mij helemaal vol met stamina enchants/gems. Dat de healers daardoor eens een extra heal moeten gooien is bijzaak.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
In simpele HC's trek ik ook dps gear aan, anders krijg ik te weinig damage en zit ik constant te drinkenUdiBenLudi schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:41:
[...]
Komt nog bij dat een heal voor een pala ook manaregen is. Soms best handig om dan veel stamina te hebben, soort verkapte manabar.
in welk termijn denken jullie dat de patch live gaat?kan ik alvast mn emblems of conquest opmaken haha,denk ook dat ik nu wel klaar ben voor het grotere werk,heb sinds ik mn offspec(wat nu eigelijk wel mn mainspec is geworden) heb opgepakt als pally healer heel wat heroics gedaan om het onder de knie te krijgen en heb nu ook wel het gevoel van vinger in de neus en FOL spammen ftw!
ook al een keer toc5hc met alleen flash heals gedaan (was wel een enorm imba tank) wat adviseren jullie als volgende stap?volgens beimba.hu zou dat naxx,ol,toc10 of zoiets worden...of als tank healer?heb nog wel wat aparte gear (mail,cloth leather) maar wel met grotendeels de juiste stats erop,heb als healer ook totaal geen moeite met toc5hc..tenzijn ik bij de black-nicht overspoeld word met ghouls of agrro trek..
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Als je een random heroic doet (met crossrealm puggers of met een groep die je zelf maakt, of een mix), dan krijg je de eerste keer iedere dag 2x Emblem of Frost als je deze voltooid. Als je daarna meer random heroics doet, dan krijg je 2x Emblem of Triumph voor het voltooien.Vivaladen schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:15:
ja en ik had ook iets gelezen over dat als je in een crossrealm pug de laatste boss van een instance molt je er persoonlijk ook een item voor krijgt die aansluit op je spec/class?of xtra badges ofzo.. zou ook wel vet zijn en dat kan dan niet geninjaed worden,maar het fijnste van die cross realm instances lijkt me toch wel dat je een grotere pool van mensen hebt en dus veel sneller een groep hebt voor de instance die jij wilt doen...
Je kunt je ook inschrijven voor een specifieke heroic, als je daar loot van nodig hebt, dan wordt je ook gematched met crossrealm-spelers, maar je krijgt dan geen extra beloning voor het voltooien, die is er alleen voor de random heroic.
iddAnoniem: 63072 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:47:
[...]
Dan drop je een healer voor een dps en hebben ze weer wat om te doen
Healers die liever veel Sta willen zien dan avoidance zijn gewoon lui. Die willen om de zoveel seconden achteloos een heal uitdelen zonder echt te moeten opletten wat er gebeurt
Alle healers die klagen dat ze het spel te makkelijk vinden gaan gewoon op zoek naar tanks die avoidance gestacked hebben ipv Sta. Dan moeten ze nl met 2 ogen kijken ipv 1 oog
Just kiddin!!!... slightly...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Anoniem: 272620
In heroics gebruik ik ook een gearsetje waarbij ik alles block/avoid, en met aardig wat BV (ca. 2300 zonder libram-procs). Dat kost me wel zo'n 6k hp, maar het is het waard omdat je dan veel minder damage neemt.Nitroglycerine schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:34:
Het probleem is wel dat als je weinig avoidance hebt, je continue die grote klappen hebt. Dinsdag en woensdag op mijn paladin VH hc gehealed, in de eerste run was een warrior mee die goed in zijn dodge, parry en block zit en buffed rond de 33k HP, tweede run een druid met 40k hp en weinig block. Bij de warrior ging ik enkel op de laatste baas naar de 5k mana, daarvoor bleef ik altijd ruim boven de 10k. Bij de druid zat ik bij iedere baas dicht tegen de OOM aan, zelfs met alle pots/food/flask/racial buff. Die druid kreeg gewoon steeds zulke zware klappen dat ik moest blijven spam healen.
Het blijft leuk als de rest van je groep dood is en je de baas in je eentje vanaf 30% naar 0% brengt. In heroics: avoidance + BV = win.
Voor raids (toc10/25) ga ik echter stamina all the way, dus ook dual-brewfest trinkets. Ik twijfel alleen nog over de gladiator-enchant op shoulders.
Wat betreft de hit-discussie voor tanks. Ik ben van mening dat een tank een minimum van ca. 180 hit moet hebben. Anders gaat het echt teveel ten koste van zowel threat als missing taunts. Expertise vind ik minder belangrijk (en mijn class krijgt glyphed gratis 10 skill).
Pop the bubble bubbleboy ![b]Vivaladen schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:15:heb als healer ook totaal geen moeite met toc5hc..tenzijn ik bij de black-nicht overspoeld word met ghouls of agrro trek..
Wat het grootste verschil maakt tussen tanks is nog steeds skillDutchman! schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:12:
[...]
Toch verschillen de meningen er nog flink in. Als ik naar onze MT kijk heeft hij maar 36.5k unbuffed, maar geen enkel probleem met ToC 10 HM en alle Uld 10 hardmodes. Gisteren een pugje ToC 25 normal gejoined met een unbuffed 40k warrior die echt om de haverklap omviel, en ToC 25 normal met 6 healers is toch echt niet moeilijker dan ToC 10 HM. Exclusief Anub vind ik 25 mans zelfs een stuk minder moeilijk dan 10 mans ToC.
Iemand die z'n shield block steeds op de goede momenten timed, TC/demo up houdt, shieldwall gebruikt wanneer iets fout gaat en nooit met z'n rug naar de mobs gaat staan is 10x makkelijker te healen dan een crappy tank met 5k meer die de healers elke 30 sec een hartaanval geeft.
Bnet pindle#2913
Dit topic is gesloten.