Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124852

Yohost:

Wordt IPRTV (HD PAKKET) ook 720P en 1080i doorgegeven ipv 1080p?

Kan je ook van combinatieparketten overstappen naar complete parketten, als je toch Telefonie erbij wilt hebben? Dit valt ook binnen het eerste contractsduur?

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 124852 op 07-04-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352463

Kan je ook van combinatieparketten overstappen naar complete parketten, als je toch Telefonie erbij wilt hebben?
Voor vragen over houten vloeren en parket moet je ergens anders wezen ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 352463 op 07-04-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-12-2021
Anoniem: 124852 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:33:
Yohost:

Wordt IPRTV (HD PAKKET) ook 720P en 1080i doorgegeven ipv 1080p?

Kan je ook van combinatieparketten overstappen naar complete parketten, als je toch Telefonie erbij wilt hebben? Dit valt ook binnen het eerste contractsduur?
HD zenders worden doorgegeven zoals ze geleverd worden (dan heb ik het dus over lijbrandt)
Dat is momenteel 720p en 1080i, afhankelijk per zender.

Over je upgrade vraag:
In inprincipe mag je altijd upgrade als je daardoor meer betaald (rara hoe komt dat ;))
ik check nog even hoe het zit als je bijvoorbeeld Internet 50 + IPRTV (€54.95) naar compleet 25 (€49.95)
want je gaat naar beneden maar je hebt dan meer diensten.
dus daar kom ik nog even op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353986

Anoniem: 124852 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:50:
ik ben vandaa dus bij lijbrandt kangs geweest in de servicewinkel van glashart. Ik wil dus ook een STB met HDMI. Dit kon, maar dan moest ik 61euro bij betalen. Redelijke deal als je echt IPRTV wilt ontvangen in echte HD kwaliteit..

Het duurt alleen jammer genoeg zo lang.. :(
Bij het aanvraagformulier (en navraag via e-mail) blijkt dit niet helemaal te kloppen. In plaats van de gewone box kan je de HD-variant met korting krijgen, maar dan moet je nog 90 euro bijbetalen in plaats van 61.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een communicatie zeg van iedereen. Misschien kan Yogoi hier duidelijkheid over scheppen. Volgens mij werd in de bijeenkomst verteld dat het 61euro kost. Staat me iig bij...

Misschien is het voor Leeuwarden wel anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 10:19

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

@ Yogoi: Hoe snel kan ik een IPTRV BOX met hardeschijf bij Lijbrandt verwachten? Want dat is wat mij op dit moment nog tegen houdt om over te stappen.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Anoniem: 124852 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:39:
Wat een communicatie zeg van iedereen. Misschien kan Yogoi hier duidelijkheid over scheppen. Volgens mij werd in de bijeenkomst verteld dat het 61euro kost. Staat me iig bij...

Misschien is het voor Leeuwarden wel anders ;)
€90,-
Dat is wat het momenteel officieel kost.
Ze willen dit nog wel wat gaan verlagen maar of dat mogelijk is nog maar de vraag.
en wat is de max snelheid voor 25/25 abbonement in MB'S?? Want beetje jammer zo..
25Mbit= 3.125MB/sec (8 Mbit = 1 MB/sec)
@ Yogoi: Hoe snel kan ik een IPTRV BOX met hardeschijf bij Lijbrandt verwachten? Want dat is wat mij op dit moment nog tegen houdt om over te stappen.
Durf ik neit te zeggen.
Ze zijn eingelijk met 2 dingne bezig.

USB hardeschijf aansluiten op de huidige IPRTV box en een nieuwe IPRTV box met ingebouwde hardeschijf.
maar wanneer dit beschikbaar komt dur fik nog neit te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yogoi schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:00:
[...]

€90,-
Dat is wat het momenteel officieel kost.
Ze willen dit nog wel wat gaan verlagen maar of dat mogelijk is nog maar de vraag.
Stel ik schrijf me nu in en kies voor de HD-box a 90 euro. Maar voordat ik de lijn geleverd heb gekregen wordt de prijs verlaagd. Betaal ik dan automatisch de lagere prijs?
Durf ik neit te zeggen.
Ze zijn eingelijk met 2 dingne bezig.

USB hardeschijf aansluiten op de huidige IPRTV box en een nieuwe IPRTV box met ingebouwde hardeschijf.
maar wanneer dit beschikbaar komt dur fik nog neit te zeggen.
USB harde schijf aansluiten op bestaande box lijkt me wel makkelijk :). Geen nieuwe box nodig en zoveel capaciteit als je zelf wil, wat bij de ingebouwde varianten vaak niet kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
@N82:
Daar ga ik wel vanuit. Dat is echter een keuze die marketing en product development moet maken. (en daar werk ik dus niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je stereo moet nog wel gewoon met COAX worden aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
ligt eraan, je kan inderdaad de coax aansluiten op je stereo.

of als je IPRTV gebruikt kun je de stereo via SPDIF aansluiten.
(interface blijft dan echter wel je tv maar zonder tv kun je wel gewoon "zappen" alleen zie je dit niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb inmiddels een aanvraagformulier voor Lijbrandt ingevuld en alvast een e-mail gekregen met een account voor de zelfserviceomgeving. Ik kan die hele omgeving alleen niet vinden! Nu neem ik aan dat je er niet zo veel te zoeken hebt voor de lijn is opgeleverd, maar ik vind het toch raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Anoniem: 353986 schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:44:
Ik heb inmiddels een aanvraagformulier voor Lijbrandt ingevuld en alvast een e-mail gekregen met een account voor de zelfserviceomgeving. Ik kan die hele omgeving alleen niet vinden! Nu neem ik aan dat je er niet zo veel te zoeken hebt voor de lijn is opgeleverd, maar ik vind het toch raar
Sorry, deze selfservicepagina is nog niet gereed.
Echter word de inlog data wel al gegenereerd omdat het anders straks voor problemen kan zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zkiwi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:09
Ik zit er ook wel over te denken om over te stappen op lijbrandt op het moment dat dit mogelijk is. Weet alleen iemand of het mogelijk is om voor telefonie anonieme bellers te blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Maximus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-05 12:21
Ze zijn hier in de wijk (Vogelwijk) druk bezig. Vandaag gaat de boel bij mij in de straat open.

Wanneer nemen ze eigenlijk contact met je op om de aansluiting in de woning te brengen. Zal daar wel thuis voor moeten zijn lijkt me. (En ja ik heb me aangemeld middels de antwoordkaart)

Iemand daar ervaring mee?

En wat is er nu zo bijzonder aan IPRTV (Lijbrandt) t.o.v. de Digitale TV variant van Tweak?

[ Voor 13% gewijzigd door Lord Maximus op 13-04-2010 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord Maximus schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:09:
En wat is er nu zo bijzonder aan IPRTV (Lijbrandt) t.o.v. de Digitale TV variant van Tweak?
IPRTV heeft wat meer zenders en kan wel BBC 1 en 2 leveren, wat Tweak niet doet. Ook heeft Lijbrandt de mogelijkheid om andere tv's analoog door te lussen, zodat je overal in huis tv kan hebben zonder meerdere decoders te hoeven kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Maximus
Anoniem: 353986 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:51:
[...]

IPRTV heeft wat meer zenders en kan wel BBC 1 en 2 leveren, wat Tweak niet doet. Ook heeft Lijbrandt de mogelijkheid om andere tv's analoog door te lussen, zodat je overal in huis tv kan hebben zonder meerdere decoders te hoeven kopen
Als dat alles is.... Die extra zenders zijn wellicht interesant. Analoge TV vind ik persoonlijk niet boeiend.
Maar waar het mij om ging is het technische verschil. Zit daar verschil in?

Ik wil het kunnen gebruiken in Windows Mediacenter (middels DVBLogic for IPTV o.i.d.) Daar staat Lijbrandt wel bij genoemd. http://www.dvblogic.com/iptv.php

Maar back on topic.

Wat zijn ervaringen van anderen met Glashart in Leeuwarden. Wanneer maken ze een afspraak om de aansluiting binnen de woning te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijdehandje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-10-2024
@Yogoi

Hopelijk kan je me antwoord geven op de volgende 2 vragen...
* Kan je me vertellen of poort 25 uitgaand ook dicht staat en ik dus verplicht ben om de mailserver van Lijbrandt te gebruiken of staat deze gewoon open?

* Ik heb gister op de bijeenkomst vernomen dat de mogelijkheid bestaat om extra IP adressen als optie te nemen. Kan je me de (verwachte) prijs geven?

:P Volgens de servicedesk van Glashart wordt er glas geschoten op de 23ste van augustus bij ons in de straat. = *Rode Dorp* Laat het leachen maar beginnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietvoorniets
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:33
Beste Yogoi,

Ik twijfel nog een beetje of ik zal overstappen naar Lijbrandt ivm het tv aanbod via DVB-C.
Volgens mij is het lijstje met zenders wat Lijbrandt analoog noemt hetzelfde als het DVB-C aanbod?
Volgens mij is dit aanbod nog wat karig.

Heb je ook (link naar) een actuele lijst van het DVB-C aanbod?
Het IPTv aanbod is volgens mij prima in orde.

Gr Geert
Meppel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi stil hier.. Geen nieuwe ontwikkelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palter27
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02-2023
Afgelopen week is de glasvezelkabel ingegraven aan de Zuidergrachtswal. Woon zelf 100 meter verderop aan de Emmakade, maar kan nergens een overzicht vinden van wanneer men waar gaat graven en aansluiten. Heb ook nog geen brief ontvangen, zal dus nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik kan me zo ook de antwoordkaart niet herinneren om aan te geven dat ze glasvezel aan mogen sluiten. Is dat niet online aan te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Drie weken voordat ze beginnen met graven ontvang je een informatiepakket met een antwoordkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsibma
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:41
Ik zag vandaag toevallig dat ze bezig zijn op het Gouverneursplein, de naam op de busjes kwam mij echter niet bekend voor (ben m inmiddels dan ook alweer vergeten, een afkorting van 3 letters beginnend met een euroteken als E). Weet iemand hier misschien meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-05 23:28
Ik kreeg afgelopen week iemand van glashart bij mij langs de deur.
Ze gingen de hele straat langs bij de mensen die zich aangemeld hadden om te kijken waar het kastje geplaatst kon worden. Binnen/rond 14 dagen zal er contact met me gemaakt worden voor een afspraak rond die zelfde tijd zal de straat ook open gaan (zou ik 3/4 dagen van te voren een bericht over krijgen)
Na de aanleg zal het nog wel 10 weken duren voordat er een dienst afgenomen kan worden.

laat het aftellen maar beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Black_Mage schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:20:

Na de aanleg zal het nog wel 10 weken duren voordat er een dienst afgenomen kan worden.

laat het aftellen maar beginnen :P
Duurt het altijd zo lang of willen ze heel Leeuwarden in een keer activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat duurt nu eenmaal zolang. Gaat denk ik per Area POP.
Na aanleg moet het binnenshuis ook nog afgewerkt worden. Administratieve rompslomp. Testen ed.
Dat neemt tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog vorderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjoender
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:27
In Huizum wordt er nog druk gegraven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savagemick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-02 14:38
Ik wordt in het derde kwartaal aangesloten. Ik moet alleen mijn huidige (net verlengd tegen minderprijs) internet abbo nog uitdienen. Ik zit sterk te denken aan lijbrandt 50/50 met iptv te denken. Dus zonder telefoon.

Ik las trouwens wel dat de bbc stappen gaat ondernemen tegen lijbrandt omdat ze de rechten niet zouden hebben om bbc door te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
Mijn straat gaat er nu aan :/
Die jongens beginnen wel lekker vroeg, handige wekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik sprak laatst iemand in de McDonalds van Goutum dat de werkers van Fiber4all nu al twee weken achter op schema liggen.
Black_Mage schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:31:
Mijn straat gaat er nu aan :/
Die jongens beginnen wel lekker vroeg, handige wekker :P
Waar is die straat?

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 124852 op 10-05-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359523

Op het ogenblik hebben wij digitale televisie via de ether (gratis), Nederland 1, 2 en 3 en Omrop Fryslân. Deze ontvangen wij rechtstreeks op een televisie met DVB-T-tuner. Verder hebben wij digitale televisie via de satelliet via het settopboxpakket van CanalDigitaal, Nederland 1, 2 en 3 + zeven commerciële zenders (circa 60 euro per jaar). Verder zijn er via de satelliet heel veel gratis, met name Duitse zenders te ontvangen. Nu hebben wij belangstelling voor het pakket Glasvezel Start 25 van Lijbrandt voor 44,95 euro per maand. Het lijkt er echter op dat het hier gaat om ouderwetse analoge televisie. Nou had ik ergens gelezen dat er ook digitale televisie zou komen. Mijn vragen zijn: Zit in het pakket Glasvezel Start 25 ook digitale televisie? Zo ja, wordt hiervoor DVB-T gebruikt of DVB-C? (Er zijn veel meer televisies met DVB-T dan met DVB-C. DVB-C lijkt mij dus wel een heel erg domme keus. Settopboxen voor DVB-C zijn ook veel duurder dan die voor DVB-T.) Is dit digitale signaal ongecodeerd (free-to-air)? Zijn er ook HDTV-zenders beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359523 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:50:
Op het ogenblik hebben wij digitale televisie via de ether (gratis), Nederland 1, 2 en 3 en Omrop Fryslân. Deze ontvangen wij rechtstreeks op een televisie met DVB-T-tuner. Verder hebben wij digitale televisie via de satelliet via het settopboxpakket van CanalDigitaal, Nederland 1, 2 en 3 + zeven commerciële zenders (circa 60 euro per jaar). Verder zijn er via de satelliet heel veel gratis, met name Duitse zenders te ontvangen. Nu hebben wij belangstelling voor het pakket Glasvezel Start 25 van Lijbrandt voor 44,95 euro per maand. Het lijkt er echter op dat het hier gaat om ouderwetse analoge televisie. Nou had ik ergens gelezen dat er ook digitale televisie zou komen. Mijn vragen zijn: Zit in het pakket Glasvezel Start 25 ook digitale televisie? Zo ja, wordt hiervoor DVB-T gebruikt of DVB-C? (Er zijn veel meer televisies met DVB-T dan met DVB-C. DVB-C lijkt mij dus wel een heel erg domme keus. Settopboxen voor DVB-C zijn ook veel duurder dan die voor DVB-T.) Is dit digitale signaal ongecodeerd (free-to-air)? Zijn er ook HDTV-zenders beschikbaar?
Er zit wel digitale tv bij Start 25 alleen moet je er dan wel zelf een decoder bij kopen. Of je hebt er al eentje die geschikt is zoals in je tv bijvoorbeeld. Dan kun je die gebruiken.

Lijbrandt levert IPtv. Dat is DVB over IP. Dat is weer anders dan DVB over kabel. Maar wellicht kunnen bepaalde bestaande decoders beide aan. Of het ook op de tuner van je tv werkt valt te bezien.

De codering zal wel net zo werken als met kabel. Dus ongecodeerd, maar alleen de zenders waar je voor hebt betaald zijn bereikbaar. HDtv is ook beschikbaar in een extra pakket alleen moet je daarvoor wel een HDdecoder aanschaffen.

Ga anders eens kijken op de site van Lijbrandt glasvezel. Daar wordt alles haarfijn voorgeschoteld. Anders kun je met Glashart of Lijbrandt bellen om om uitleg te vragen. Dan weet je het helemaal zeker.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 352463 op 15-05-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304881

savagemick schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:52:

Ik las trouwens wel dat de bbc stappen gaat ondernemen tegen lijbrandt omdat ze de rechten niet zouden hebben om bbc door te geven.
Oh werkelijk?! Laat maar lekker zitten die rotzooi dan, BBC 1 + 2 zijn zo'n beetje de enige reden dat ik nu nog bij UPC zit en dat zal dan ook wel zo blijven schat ik in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjoender
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:27
Anoniem: 359523 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:50:
Zit in het pakket Glasvezel Start 25 ook digitale televisie? Zo ja, wordt hiervoor DVB-T gebruikt of DVB-C? (Er zijn veel meer televisies met DVB-T dan met DVB-C. DVB-C lijkt mij dus wel een heel erg domme keus. Settopboxen voor DVB-C zijn ook veel duurder dan die voor DVB-T.) Is dit digitale signaal ongecodeerd (free-to-air)? Zijn er ook HDTV-zenders beschikbaar?
Wat ik begrepen heb van de Lijbrandt medewerkers op een van de infoavonden is dat ze zowel DVB-C (FTA) als IPTV aanbieden. Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk geworden wat het zenderaanbod op DVB-C is en of daar bijvoorbeeld ook HD content bij zit. Bij het IPTV aanbod zitten wel HD zenders zo is mij toen verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tsjoender schreef op maandag 17 mei 2010 @ 08:13:
[...]

Wat ik begrepen heb van de Lijbrandt medewerkers op een van de infoavonden is dat ze zowel DVB-C (FTA) als IPTV aanbieden. Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk geworden wat het zenderaanbod op DVB-C is en of daar bijvoorbeeld ook HD content bij zit. Bij het IPTV aanbod zitten wel HD zenders zo is mij toen verteld.
Na wat rondzoeken op internet heb ik ook begrepen dat het pakket Glasvezel start 25 een digitaal pakket omvat van ongecodeerde DVB-C, gelijk aan het analoge pakket. Ik vind het jammer dat Lijbrandt voor DVB-C heeft gekozen. Ons televisietoestel kan alleen DVB-T (en analoog) ontvangen. Ik weet niet of ons toestel de Scandinavië-truc ondersteunt. Bij de Scandinavië-truc kunnen sommige digitale televisies geschikt worden gemaakt voor ontvangst van DVB-C door in de instellingen het land op Noorwegen of een ander Scandinavisch land te zetten. Het lijkt erop dat ons weer een settopbox wordt opgedrongen. Die settopboxen met DVB-C zijn ook nog eens heel beroerd te verkrijgen. In de winkels wordt alleen rommel voor het Ziggo-netwerk aangeboden. Nergens kan ik een leuke settopbox voor free-to-air DVB-C te vinden waarmee je kunt opnemen op een externe harde schijf ("PVR ready"). Voor DVB-T en DVB-S zijn deze ruim voorhanden.
Over HDTV via DVB-C kan ik niets vinden en zal er dus wel niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:50
Mooi, ik heb nu een stuk glasvezel duct die vanuit de stoep bij de voordeur uit komt en naar boven uit steekt.
Oerigens andere kleur dan de oranje kleur die ik overal zie :?

Wanneer wordt deze nu de meterkast in gebracht?
Iemand bij wie dit al voltooid is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo ver ik weet, kan dat nog 6 weken duren voordat je daadwerkelijk aangesloten wordt.

Misschien haal ik ook wel dingen door elkaar heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag een brief in de bus gehad van KPN, dat ik binnenkort bij hun glasvezel abonnement kan afsluiten. Aansluiting lijkt nu dan toch in de buurt te komen, al heb ik er verder nog niets over gehoord (Westeinde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353986 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 21:18:
Ik heb vandaag een brief in de bus gehad van KPN, dat ik binnenkort bij hun glasvezel abonnement kan afsluiten. Aansluiting lijkt nu dan toch in de buurt te komen, al heb ik er verder nog niets over gehoord (Westeinde)
Nou, ik kan je vertellen dat het toch nog wel een half jaar gaat duren als het niet langer is. Westeinde zou eerst in het derde kwartaal worden aangesloten, maar dit is inmiddels al het vierde kwartaal geworden. Dat was natuurlijk ook wel te verwachten. Zulke projecten leveren meestal vertraging op. Ik ga er maar vanuit dat het 2011 wordt eer Westeinde is aangesloten en ook daadwerkelijk de glasvezel kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361080

Ik woon in het Valeriuskwartier en stond ook op de planning dat we in het 3e kwartaal zouden worden aangesloten, ik heb nog niks gehoord of gelezen over een vertraging? Iemand al ervaring met het glasvezel internet/tv in Leeuwarden? Ben benieuwd naar de meningen er over, is het mogelijk de snelheid te halen die ze beloven, is het beeldkwaliteit scherp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
Sorry voor de late reactie. het gaat om alle zijstraten van de Ruysdaelstraat.

@Yohost! het stukje glas dat bij mij voor de deur uit de grond steekt is wel oranje 8)

Kennelijk gaat KPN binnenkort (eind juni, begin juli of zo..) een informatie stand bij Super de Boer Huizum (van loonstraat) neer zetten mbt glasvezel voor de wijk bewoners.....

Edit: Nieuwe informatie mbt KPN Glasvezel infocenter Leeuwarden (4 zinnen uit een brief die ik las)
Officiële opening van het KPN Glasvezel Infocenter Leeuwarden op vrijdag 4 juni om 16:00
Vanaf 15:30 uur ontvangen wij u graag aan de van Loonstraat 112 in Leeuwarden ( bij Super de Boer).
De officiële opening wordt gedaan door de heer Hein Visser, regiodirecteur KPN.
Tot slot bent u natuurlijk in de gelegenheid om de mogelijkheden van glasvezel zelf te ervaren en om samen met ons iets te drinken.

[ Voor 34% gewijzigd door Black_Mage op 03-06-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tweak vermeldt nu op haar site dat usenet met volledige snelheid gebruikt kan worden. Maar of dit nu betekent de volledige snelheid van het abonnement of van de newsserver is nogal onduidelijk.
Lijbrandt geeft nu ineens aan een retentie van maarliefst 600 dagen te geven ipv de eerder aangegeven 200 dagen. Dat is natuurlijk een hele vooruitgang.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 352463 op 06-06-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze hebben lichtelijke vertraging met de aanleg van glasvezel! Ik woon zelf in de wijk valeriuskwartier en de planning was het 3e kwartaal van 2010, maar zag net op de website dat het niet eerder dan het 4e kwartaal van dit jaar zal worden.

Zijn er al leeuwarders die gebruik kunnen maken van het glasvezel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-05 09:10
Ach - die website van Glashart is niet zo betrouwbaar qua oplevering;

voor mijn straat staat hij op 1e kwartaal 2011..... maar ik heb al de antwoordkaart moeten invullen...en vanavond stond er een meneer voor de deur om even in de meterkast te kijken......; ze gaan hier over 2 of 3 dagen beginnen.

Vegelinbuurt - Nieuwbouw gedeelte....

Qua kosten denk ik toch dat ik bij Tweak ga uitkomen.
Eerst maar de 35mb, kijken hoe het bevalt.

Wat ik niet zo goed begrijp is; ik vind de kosten nog vrij hoog.
Ik heb nu de 20mb van Online + Satelliet tv (Canal+)
Ben nu 35 euro per maand kwijt......en voor 15mb sneller ga ik dus eigenlijk 12 euro meer betalen EN dan heb ik ook duurder bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
ja het zijn niet echt spetterende prijzen :/

Ik krijg a.s. maandag een monteur langs voor het plaatsen van het kastje.
Mijn straat ging begin Mei open, dus tussen het open halen van de straat en het plaatsen van het kastje in de meterkast zit dus ongeveer 2 maanden.

nu nog uitzoeken hoe snel ik de verbinding kan gebruiken nadat het kastje geplaatst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Ben benieuwd hoe lang het allemaal duurt....

Ik heb nog geen mensen gezien/gesproken die al een werkende lijn hebben.

Ben ook benieuwd welke provider de mensen hier kiezen.

Ik denk dat ik eerst simpel voor Tweak ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Ik heb toch nog een stukje onduidelijkheid.

Kun je nou je laten aansluiten op glasvezel zonder dat je verplicht bent daarna ook een abo af te nemen? Ik meende te lezen van wel. Maar nu hoorde ik van een ander dat je wel verplicht bent binnen een jaar een glasvezel abo af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Nee - de aansluiting is gewoon "voor de toekomst"....
Je moet dus wel de aansluiting in je meterkast toe staan.

Daarna kun je OOIT zelf besluiten om ook echt een glasvezel abonnement te nemen.

Zie het gewoon als kabel (voor tv en internet); ieder nieuw huis krijgt het - maar je bent niet verplicht om er iets van "af te nemen"....

Ik heb, bijvoorbeeld, een nieuwbouwhuis - INCL.kastje van de kabel => maar ik maak geen gebruik van de diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Okee dan kan ik zonder zorgen de glasvezel laten leggen dus.

Mijn vriendin is hier nogal bezorgd over. Ik zeg: gewoon doen. We hebben nu nog geen geld voor glasvezel maar zodra we beter verdienen is het wel een optie. En zo niet dan is het later altijd nog een leuk 'extraatje' bij de verkoop van je huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-05 20:42
mmm in camminghaburen is t nog erg stil qua werkzaamheden...
heb ik mooi even tijd om mij netwerk voor te bereiden ^^
ga ik meteen ook helemaal over na cat6 + gbit et cetera :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Hier in het rode dorp zeggen ze medio juli te gaan graven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de Vossparkwijk is men ook bezig, ze lijken naar het Europaplein toe te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Hier (Vegelinbuurt - Nieuwbouw) zijn ze dus begonnen.....
Ik heb een open straat en al wel een kabeltje, voor mijn huis, uit de grond steken.

Ben benieuwd wanneer het daadwerkelijk wordt aangesloten (in de meterkast etc.)... iemand ervaring..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien is het handig dat mensen die al zijn aangesloten en gebruik maken van glasvezel om speedtest hier te posten en de bijbehorende provider er bij zetten. Zo kunnen wij zien welke provider de meeste bang for buck geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
Het volgende stond in de Huis aan Huis van 30 juni 2010:
Afbeeldingslocatie: http://img203.imageshack.us/img203/1865/glasvezelaanleg.png
Grotere versie: http://img121.imageshack....756/glasvezelaanleghr.png

Glasvezel hebben ze net bij mij aan gesloten! :D
Het zal echter nog wel 3/4 weken duren voordat de lijn gebruikt kan worden :(
zover ik heb begrepen activeren ze het per deelgebied. De bouwvak zit er ook nog aan te komen dus het aan sluiten zal niet zo hard gaan. Het daadwerkelijk kunnen gebruiken van de lijn zal nog ff duren :(

edit: ik zit trouwens in gebied1

[ Voor 12% gewijzigd door Black_Mage op 05-07-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84746

Kan het niet zo goed zien, zit de Transvaalwijk in 24?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
Anoniem: 84746 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:18:
Kan het niet zo goed zien, zit de Transvaalwijk in 24?
Lijkt het wel op ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan het ook niet heel goed zien op deze foto, kan iemand mij vertellen welk getal voor omgeving valerius is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
hier is een grotere versie
http://img121.imageshack....756/glasvezelaanleghr.png
kwaliteit van de afdruk in het krantje is jammer genoeg erg laag :(

@Banaan_LWD 21 of 26.... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Anoniem: 361080 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:52:
Ik kan het ook niet heel goed zien op deze foto, kan iemand mij vertellen welk getal voor omgeving valerius is?
Volgens mij is de Valeriusstraat de weg tussen gebied 21 en 26 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja nu zie ik het, het is wijk 26. Overigens is er wel vertraging, ik heb laatst gebeld met het bedrijf en die vertelden mij dat ze er pas aan zouden beginnen in het vierde kwartaal van dit jaar in plaats van het derde kwartaal wat op de planning staat.

Ik heb trouwens een contract bij UPC tot oktober lopen, is het wel mogelijk om deze dan telkens maandelijk te laten verlengen aangezien ik niet voor langere tijd aan UPC wil vast zitten als ik ook glasvezel kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
Anoniem: 361080 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:17:
Ja nu zie ik het, het is wijk 26. Overigens is er wel vertraging, ik heb laatst gebeld met het bedrijf en die vertelden mij dat ze er pas aan zouden beginnen in het vierde kwartaal van dit jaar in plaats van het derde kwartaal wat op de planning staat.

Ik heb trouwens een contract bij UPC tot oktober lopen, is het wel mogelijk om deze dan telkens maandelijk te laten verlengen aangezien ik niet voor langere tijd aan UPC wil vast zitten als ik ook glasvezel kan krijgen?
Ja bij mij staat Q1 2010, terwijl ik het pas over 3/4 weken heb(eind juli begin aug), zegt genoeg dus :P

Als het goed is kun je je UPC contract nadat je vaste contract met hun (meestal na 1 jaar?) voorbij is, maandelijks opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361080 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:17:

Nu begint het vierde kwartaal in oktober. Als de oorspronkelijke planning eind derde kwartaal was en dat wordt begin vierde dan valt het nog wel mee :P. De graafwerkzaamheden hebben inmiddels de zuidkant van het Europaplein bereikt, dat stond op de planning voor kwartaal 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik fietste er vanochtend langs, en ze hebben inderdaad het europaplein bereikt. Hopelijk zullen ze daarna snel met wijk 26 beginnen.

De prijzen vallen mij wel ietwat tegen, in sommige steden konden ze 100/100 al voor 30 euro krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsibma
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:41
Q4 2011 :(

Kennelijk heeft wonen in de binnenstad ook zn nadelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84746

Inderdaad, volgens mij valt mijn straat in 18. Q3 2011... Gaat nog even duren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Ik heb inmiddels ook gravingen gezien in Achter de Hoven/Spoorstraat en de Pieter Stuyvesantweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

Tweak

Bedrijfsaccount Tweak

Baas over eigen Bits

Namens Tweak willen we de inwoners van Leeuwarden hartelijk feliciteren met de aanleg van het glasvezelnetwerk :Y) . Eindelijk megasnel Internet en echt heldere TV!

Mocht je vragen hebben over het aanbod van Tweak, een van de glasvezel leveranciers aldaar, danm kun je ons hier Webcare Team hier op het forum of via een DM aanspreken. We zullen ons best doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Website - Contact - Twitter - Facebook - Servicedesk: 0900-tweakhd (0900-8932543)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Maximus
Mijn kastje hangt alweer bijna twee maanden in huis. En ze zijn al een tijdje klaar met mijn wijk. Maar volgens Lijbrandt moet ik nog zeker tot oktober wachten todat ze mijn abbo gaan leveren.

En een andere leverancier kiezen (Ik had liever Tweak gekozen) zit er niet in aangezien de facturering bij alle andere Glasvezel aanbieders behalve lijbrandt altijd een totaalbedrag is en niet per product (Internet, TV & Telefonie) appart gespecificeerd.

Als je gebruik wilt maken van de fiscaal voordelige regeling om via de werkgever een onbelaste communicatie vergoeding voor internet & telefonie te ontvangen stelt de belastingdienst wel als eis dat in ieder geval TV appart gespecificeerd is van Telefonie & Internet.

Is er uberhaupt al iemand in LWD die een werkende verbinding heeft (ongeacht de provider) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
@Tweak,
op jullie website kan ik, via de postcode check, nog niet zien dat wij ook "aangesloten gaan worden".
Dus officieel ook nog geen tarieven bekijken....

Wordt die in Leeuwarden een KPN of een Glashart verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus94
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04 18:25
Bij het kleine winkelplein langs de Leeuwerikstraat staat al enkele weken een promo-wagen van KPN glasvezel. Laatst eens binnengestapt en gebbabeld.

De jongen wist te vertellen dat het beeld nog mooier moet zijn dan wat UPC momenteel in HD aanbied. Is dit werkelijk te verwachten?

Overigens is het vergelijkbare pakket (maar wel met sneller internet) bij KPN wel goedkoper dan wat ik nu heb bij UPC...reden om enthousiast te worden of toch wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120071

Ik zou niet met KPN (of UPC) in zee gaan en wachten op Glashart/Reggefiber. KPN is niet concurrerend kwa prijs. Hun businessmodel is gebaseerd op snel en veel winst maken (net als UPC) door alles zo gesloten en beperkt mogelijk te houden. Glashart/Reggefiber luistert veel beter naar de wensen van de klanten. Bij Glashart/Reggefiber heb je veel meer kwaliteit, openheid en klantvriendelijkheid en scherpe prijzen. Je hebt bij hun bijvoorbeeld ook analoog en dvb-c, en hun encrypten de streams tenminste niet + hun zenderaanbod is groter. KPN gebruikt in tegenstelling tot Glashart een ouderwetse decoder met veel bugs en een hoog stroomverbruik. Kortom, als de keuze hebt, zeker niet met KPN in zee gaan!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 120071 op 15-07-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Maximus
tinus94 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:23:
Bij het kleine winkelplein langs de Leeuwerikstraat staat al enkele weken een promo-wagen van KPN glasvezel. Laatst eens binnengestapt en gebbabeld.

De jongen wist te vertellen dat het beeld nog mooier moet zijn dan wat UPC momenteel in HD aanbied. Is dit werkelijk te verwachten?

Overigens is het vergelijkbare pakket (maar wel met sneller internet) bij KPN wel goedkoper dan wat ik nu heb bij UPC...reden om enthousiast te worden of toch wachten?
Die KPN pipo's waren in diezelfde wijk (Muziek en Vogelwijk) ook al bezig met colporteurs. Ik heb ze ook al aan de deur gehad. En die lopen flink uit hun nek te lullen en de concurentie zwart te maken. Zo beweerde de KPN verkoper bij mij dat de KPN telefoontarieven goedkoper zouden zijn dan Lijbrandt (dit is dus andersom) en dat je een gratis HDD recorder zou krijgen (deze is alleen het eerste jaar gratis. Daarna betaal je er EUR 8,- p/maand voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
Ik kreeg net ook een KPN verkoper aan de duer.
hij beweerde dat Lijbrandt pas in december zou kunnen leveren, en KPN al in oktober :S

binnenkort toch maar ff bij de lijbrant/glashart shop langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er al mensen op dit forum waar alles al werkt?

waar zijn ze op dit moment allemaal bezig met aanleggen van glasvezel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frissie
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hier en daar lees ik dat er pas sept/okt/nov wordt geleverd door de diverse partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Zojuist even gebeld met Lijbrandt.

Volgens de medewerker is het zeker dat ze vanaf 1 oktober kunnen leveren.
Ze proberen dit echter wel te vervroegen.

Eerste 2 maanden zijn gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yohost! schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:30:
Zojuist even gebeld met Lijbrandt.

Volgens de medewerker is het zeker dat ze vanaf 1 oktober kunnen leveren.
Ze proberen dit echter wel te vervroegen.

Eerste 2 maanden zijn gratis!
Alleen bij jou thuis of in de hele stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Geen idee, ik heb mijn eigen adres niet eens genoemd.
Ik ga er gewoon vanuit bij iedereen die al een glas aansluiting heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigenlijk is het wel vreemd dat er nu een nieuw glasvezelnetwerk wordt aangelegd, maar dat het oude telefoon- en kabeltelevisienetwerk niet wordt opgeruimd. Hierdoor zijn er drie netwerken, terwijl één voldoende is. We hebben toch ook niet drie waterleidingen, drie gasaansluitingen en drie elektriciteitsleidingen naar de huizen toe lopen? Wat gaat er met de oude netwerken gebeuren? Worden deze nog wat uitgemolken en sterven ze dan een stille dood? Blijven de leidingen gewoon liggen, net zoals met de leidingen van het oude radiodistributienet gebeurd is, waarvan we soms aan de gevels nog de leidingen zien zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:32
tis friesland he, niet iedereen neemt glasvezel want de meeste denken dat het behang is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb laatst een brief gehad van de woningbouw over de aanleg van glasvezel. In deze brief wordt het heerlijk vage 'medio september' genoemd als moment van aanleg voor mijn straat in Westeinde. Enkele weken later zou het dan in mijn meterkast aangesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353986 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:28:
Ik heb laatst een brief gehad van de woningbouw over de aanleg van glasvezel. In deze brief wordt het heerlijk vage 'medio september' genoemd als moment van aanleg voor mijn straat in Westeinde. Enkele weken later zou het dan in mijn meterkast aangesloten worden.
Ik heb precies dezelfde brief binnen gekregen, al zal ik er maar van uit gaat dat die enkele weken enkele maanden zal gaan worden. Desalniettemin kan ik niet wachten op mijn aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-05 15:45
Bij mijn ouders wordt het Q2 2011, dus nog maar even wachten, vanaf volgende maand eerst nog voor onbepaalde tijd internet van Online, ik denk dat alles beter is dan de KNP crap die we nu hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-05 12:27
Ik probeer vandaag even langs de shop te gaan. Zelf woon ik in de wijk Huizum en dit is de 1e wijk die zou zijn aangesloten (maart tot mei 2010). Ik kom hier echt net wonen, maar de vorige eigenaren hebben post ontvangen van KPN FTTH en zij zijn hier al 2 maanden weg. Dit zal ongetwijfeld over een aanbieding gaan, dus ik ben benieuwd of het al daadwerkelijk beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier zouden ze medio augustus beginnnen met graven, maar ik zie hier nog helemaal niets gebeuren!

Nijlansdyk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de Vosseparkwijk wordt opnieuw gegraven, dit keer lijkt het er meer op dat er huizen aangesloten gaan worden. Volgens een brief die ik heb gekregen beginnen de werkzaamheden in mijn werk in 'het september'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Vandaag telefoontje van Glashart gehad; gaan woensdag in mijn huis de glasvezel installeren.
Vegelinbuurt.

Hopen dat de daadwerkelijke aansluiting dan snel volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 371999

Hen3s schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:42:
Hopen dat de daadwerkelijke aansluiting dan snel volgt.
Ik heb al een week of acht een aansluiting in de meterkast (huizum). De modems worden na verwachting pas _vanaf_ oktober geleverd (en er is natuurlijk geen garantie dat ze dan ook meteen in werking gesteld worden). Kortom een snelle aansluiting kan je wel vergeten...

KPN mannetje aan de deur zij dat het wel januari zou worden kunnen worden als je Lijbrandt nam en dat het opzeggingen zou regenen bij de glashartwinkel. Die "mening" moet je natuurlijk wel met vele kilo's zout nemen (verkooppraatje).

Volgens de glashartwinkel duurt het zo lang omdat de KNP de toegang tot de wijkcentrale drie maanden mag blokkeren... en dat ook gedaan heeft. Ook deze waarheid mag je met een korreltje zout nemen (het is natuurlijk niet hun schuld en ze hebben dergelijke blokkades natuurlijk nooit eerder meegemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Ik zag op de Glashart website dat de eerste mensen in Huizum al gebruik maken van hun glasvezel...

Wat ik dan heel raar vind; bij Tweak kan ik nog steeds niet zien dat ze ook mijn Postcode in hun pakket hebben....
Zo gaan ze toch echt klanten mislopen...
Want ze gaan blijkbaar leveren via KPN - KPN is dan 8 euro per maand duurder... maar bij KPN staat duidelijk vermeld dat je wel een HD recorder erbij hebt.
Bij Tweak, na veel zoeken, zie ik een kolom waarin staat dat je ook kunt opnemen...; MAAR betekent dat nu dat je wel of geen HD recorder hebt..?
ZEER VAAG...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier vind je een uitgebreider stukje over de eerste aansluitingen in Huizum:
http://www.glasvezel.nu/n...-kpn-glasvezel-leeuwarden

1) Het gaat om een KPN aansluiting (en dus niet om een Lijbrandt aansluiting).

2) Hou er rekening mee dat deze mensen wel eens aangesloten kunnen zijn om publicitaire redenen. Het staat heel leuk om te zeggen dat er aansluiting zijn en dat men er heel tevreden over is... (goede promotie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
@whatevers

Dat verhaaltje van die KPN "blokkade" (of exclusiviteitsrecht) heb ik ook meegekregen. Tegen mij werd gezegd dat het zelfs een jaar zou duren. Wat ik niet snap is dat Lijbrandt onderdeel van Glashart is, wat weer onderdeel van Reggefiber is wat weer deels onderdeel van KPN is. Waarom zouden ze dan zo moeilijk doen..

Anyway, ondanks dat ik in Huizum-Oost woon waar volgens de brief van KPN glasvezel vanaf juni beschikbaar zou zijn, kreeg ik toch te horen dat ze pas 4e kwartaal kunnen leveren. Er is hier maanden geleden al gegraven, dat zal het probleem niet zijn.

KPN is trouwens toch way te duur, voor 100mbit vragen ze 100 euro per maand terwijl Tweak het voor 77 doet. Morgen daar maar eens een belletje naartoe wagen.

[ Voor 3% gewijzigd door eMiz0r op 14-09-2010 18:15 ]

eMiz0r schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:14:
@whatevers

Dat verhaaltje van die KPN "blokkade" (of exclusiviteitsrecht) heb ik ook meegekregen. Tegen mij werd gezegd dat het zelfs een jaar zou duren.
Het is helaas niet de eerste keer dat KPN het eerste jaar exclusieve rechten heeft op de aansluitingen bij glashart... heel flauw en heel erg klantonvriendelijk dat je dit alleen te weten komt als je zelf vragen stelt
(Je zou je provider maar alvast hebben opgezegd omdat ze het glasvezelkastje in je meterkast geplaatst hebben en je verwacht dat je binnen een aantal weken een aansluiting zal krijgen!).

Voor mij een reden om eens te gaan kijken bij welke provider ik een jaartje wil ga bivakkeren. Het jaar-abonnement bij de huidige provider loopt binnen niet al te lange tijd af en ik heb geen zin om glasvezel van het dure KPN te nemen. Bovendien hebben ze ook nog eens geen BBC 1 en BBC 2 in hun televisiepakket.

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Mijn straat ligt nu open. vlak voor de deur hebben ze al gegraven, terwijl ik toch duidelijk heb aangegeven dat ik het aan de achterkant van het huis naar binnen wil hebben. Misschien gaan ze het onder het huis doorgraven? Ben wel benieuwd:)

No guts, no glory!

• Lord Maximus
Heb gister even gebeld met Lijbrandt. Zij vertelden mij dat ze mij naar verwachting binnen 2 weken daadwerkelijk aan gaan sluiten. (plaatsen modem en opleveren bestelde pakket)

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
Lord Maximus schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:40:
Heb gister even gebeld met Lijbrandt. Zij vertelden mij dat ze mij naar verwachting binnen 2 weken daadwerkelijk aan gaan sluiten. (plaatsen modem en opleveren bestelde pakket)

Ik ben benieuwd.
Netjes! Ik zal zo ook even een belletje plegen, gisteren heeft een monteur het kastje in de meterkast aangesloten. Volgens hem was het alleen nog een kwestie van abonnement afsluiten en signaal ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
Lijbrandt geeft aan dat de modems zo rond eind oktober/begin november opgestuurd worden. Hij durfde er alleen geen garantie op te geven :(

Tweak gaf aan te wachten tot het aan te vragen is via de website en je de postcodecheck dus door komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
eMiz0r schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:12:
Lijbrandt geeft aan dat de modems zo rond eind oktober/begin november opgestuurd worden. Hij durfde er alleen geen garantie op te geven :(
Dit kreeg ik ook te horen.

Over eventuele blokkade door KPN gaf Lijbrandt aan dat daar niks van waar is.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste