• Maldar
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-10-2020
hmm, ik lees allemaal verschillende leverdatums van Azerty. Gisteren Azerty gemaild over de levertijd.
Wordt binnen verwacht bij Azerty:
11-12-2009
K heb gelijk even teruggemaild in hoeverre die verwachte levertijd klopt. of dat het gewoon even een nieuwe melding is. Waar je in de praktijk niks van ziet.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 11:35
doesd00 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:48:
Smokey heel erg bedankt voor je kaart!

Ik ga morgen op de hcc de rest halen, 1156 bordje met een i5 en 4g geheugen.
Nu is mijn vraag red ik dat met me huidige voeding?
Een coolermaster realpower 450
Nice nice dat je het zo hebt kunnne regelen! Hoop dat ik binnen 2 weken ook een 58** op de mat heb liggen.

Iemand die verwacht dat er op de HCC nog 5870 te koop zullen zijn? Dan ga ik ook zeker even kijken

PS doesd00:
bekijk even mijn advertentie, heb zo'n setje namelijk te koop, 2 maandjes oud.

Signature

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:08:
[...]

Nee, ik heb net een nieuwe 4770 en ik ben er razendblij mee :) Ik heb geen last van de crisis maar ik ben wel student en hou sowieso van bang-for-the-buck. Als ik eerder had geweten dat ik mijn oude GeForce 6600 had kunnen kortwieken om er een PCI-E 1x TV-out kaartje van te maken had ik misschien wel voor een 5750/5770 gekozen, maar daarvoor is het nu te laat.

Daarnaast ben ik momenteel CPU-limited in veel games (P4 3,2 GHz). Iedere snellere kaart is nogal overkill voor die processor, tenzij je met hele hoge AA gaat spelen. Maar om daar nou 40-50 euro extra voor neer te leggen is een beetje zonde. Voor dat geld kan ik beter een dikke CPU-koeler kopen (was ik toch al van plan vanwege lawaai van de stockkoeler) en de processor nog eens flink op zijn staart trappen, dan krijg ik betere prestaties.

Als ik de CPU wil gaan upgraden moet ik ook weer een beter bordje en geheugen (en dan ook gelijk maar Windows 7), dat wordt al snel zo'n 350 euro. Aangezien ik alles prima kan doen met deze PC behalve de nieuwste games op high spelen vind ik dat echt zonde van het geld. Dan zet ik liever over een jaar of twee als het nodig is en ik wellicht een baan heb een echt leuk nieuw systeem neer.

Ik vind het persoonlijk ook leuker om na een tijdje een echt veel sneller systeem neer te zetten dan steeds met kleine stapjes te upgraden :)
Deze videokaart komt ook gewoon in een nieuw systeem. Ik heb alle onderdelen al behalve dus de videokaart. Ik hoop dat die 10 december ook klopt , natuurlijk zou ik het liever eerder hebben maar geduld is een schone zaak. Met sinterklaas er tussen zal het misschien nog wel eens langer kunnen duren.

• dentiwan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-06-2024
Heb de hd5970 binnen. Eindelijk een videokaart voor mn nieuwe systeem.

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 22:22
dentiwan schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:06:
Heb de hd5970 binnen. Eindelijk een videokaart voor mn nieuwe systeem.
Nou nog hopen dat hij in z'n volle lengte goed in je kast past, hij is 32 cm. lang! :X

• Chandd!
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 15:29
SmokeyTheBandit schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:19:
Wederom een tip van mijn kant voor de HD5850 zoekers.

MyCom alkmaar heeft er 2 op voorraad welke alleen opgehaald kunnen worden
De kaarten zijn alleen op aanvraag beschikbaar voor de wachtenden hier ;) :) (ik houd ze achter :) )
Vraag naar Martijn (ben ik ;) ) en je bent vandaag nog in het bezit van het meest begeerde sinterklaas/kerst cadeau op het moment <+:)

Gaat om de Asus Hd5850 van €242,99
Hey, ben alweer een tijdje thuis nu!,
maar echt super! Ben je eeuwig dankbaar hiervoor!
Met gratis spel nog =)
Hopelijk krijg ik dan morgen mijn systeem binnen dan kan de videokaart erin!

Arrigato!

Edit: Ik zie dat ik op mijn ma's account zat toen ik het geregeld had met je, Nic-66.
Enfin, alles was goed gegaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Chandd! op 26-11-2009 20:18 ]

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 13:59
En maar wachten bij Mycom..

Gisteren nog in het filiaal in Maastricht gevraagd wat voor vreemde praktijken ze er op nahouden (kaarten worden niet naar wachtende klanten gestuurd, maar gewoon verkocht zodra het kan), jammer dat het onmogelijk is daar een fatsoenlijk antwoord op te krijgen.

Dus toch maar weer naar hun enige concurrent hier in Maastricht gegaan, Paradigit. Kost wat meer, maar daar houden ze me in ieder geval niet aan het lijntje met standaard berichten. Vind het eerlijk gezegd belachelijk hoe jullie werken Smokey :/

Reden dat ik liever bij een lokale winkel koop is simpel, garantie+RMA. Paradigit is elke keer erg prettig met de ondersteuning (hoewel ik dat pas sinds m'n eerste 8800GTS nodig heb gehad, eerder is er nooit een videokaart kapot gegaan |:()

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ga na een maand 'zonder' videokaart te zitten toch voor de 5870 kiezen denk ik, maar ik wil niet exorbitant teveel geld betalen. Wanneer denken jullie dat het niveau weer richting normaal gaat, na kerst denk ik zo?

Verwijderd

Als de berichten over aantrekkende leverbaarheid kloppen dan denk ik dat kerst-januari een redelijke gok is.

Verwijderd

twiFight schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:34:
Ik ga na een maand 'zonder' videokaart te zitten toch voor de 5870 kiezen denk ik, maar ik wil niet exorbitant teveel geld betalen. Wanneer denken jullie dat het niveau weer richting normaal gaat, na kerst denk ik zo?
Ik denk nog voor kerst.

Verwijderd

Jij hoopt nog voor kerst :9

Ik hoop met je mee hoor, zodat jullie allemaal lekker kunnen losgaan. Wel gezellig rond de kerstboom zitten met de familie hè, niet alleen maar achter je schermpje(s) kruipen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 21:52 ]

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Omfg, ik dacht lekker de hele avond te gamen op Win 7.

Niets is minder waar... Ineens bootte win 7 niet meer, bleef hangen bij het vlaggetje, en nu ben ik verdorie al 4 uur bezig de rommel op te ruimen en alles opnieuw te installen. Secure erasen van SSD's, games installen, windows (vista!) tweaken voor de SSD's, servicepacks installen, enz... De schone backup die ik had van Vista was wel erg schoon. Veeeeel werk. :'(

Heb nog niet eens fatsoenlijk kunnen testen met mijn CFX setup. :(

Naja. Van 't weekend dan maar... Grmbl.

Pokkezooi. ;( Ik had beter niks kunnen doen en nog ff op vista blijven gamen, dan had ik al deze l-ende niet gehad. Maar ja, ik wilde die Hemlock driver testen, en die deed het op 7 wel, en op Vista niet.

Het was de moeite iig niet waard. Was ff vergeten hoveel werk het was een fatsoenlijke windows te hebben.

Straks direkt maar weer een back upje maken van een volledig getweakte Vista.

Vreemd genoeg wilde de backup van 7 ook niet booten. Bootmgr missing. Erg vaag allemaal. Avond verpest. |:(

Edit; ooops, dit hoort hier natuurlijk niet...

[ Voor 48% gewijzigd door Format-C op 26-11-2009 22:04 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• twiFight
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:51:
[...]

Ik hoop met je mee hoor, zodat jullie allemaal lekker kunnen losgaan. Wel gezellig rond de kerstboom zitten met de familie hè, niet alleen maar achter je schermpje(s) kruipen.
Ik ga in December verbouwen + verhuizen, dus ik wacht nog wel even af met de 5870 ;) Daarna zijn de prijzen hopelijk weer normaal.

Vraag me trouwens af voor hoeveel de fabrikanten zelf nu de kaarten verkopen. Zal die prijs ook flink hoog zijn, of vangen de webshops nu ranzige winst door verkapt per opbod te verkopen? Mijn extra geld krijgen ze iig niet, de enige reden dat ik de kaart zo mooi vond was de scherpe prijs die er bij zat.

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
offtopic:
Als je de Win7 dvd erin had gegooid en startup-repair had gedraaid had je het probleem allang opgelost vermoed ik... Heb het zelf ook al eens gehad en dit werkte perfect. Volgende keer dat ff doen dus :)
Jammer dat je nu terug bent gegaan naar Vista, Win7 is zoveel sneller :9~

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Gurneyhck schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:11:
[...]

offtopic:
Als je de Win7 dvd erin had gegooid en startup-repair had gedraaid had je het probleem allang opgelost vermoed ik... Heb het zelf ook al eens gehad en dit werkte perfect. Volgende keer dat ff doen dus :)
Jammer dat je nu terug bent gegaan naar Vista, Win7 is zoveel sneller :9~
Heb ik geprobeerd, werkte niet.

Tevens is een schone Vista ook wel snel op SSD's. Weinig verschil te merken eerlijk gezegd.
:)

[ontopic, sorry]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:51:
[...]

Ik vertrouw op Azerty ;)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:49

Epsilon

TRD07 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:39:
offtopic:
DSB Bank was een kleine bank or ;) Systeembanken, die zelfs nog relatief klein zijn, zoals ING, Rabobank etc. laten ze nooit kapot gaan. Zelfde geldt voor GM, is gewoon te groot om kapot te laten gaan. Grootte zegt dus wel wat over de gezondheid van een bedrijf, maar nog meer over hoe belangrijk een dergelijk bedrijf is.
offtopic:
Ik weet dat DSB een kleine bank was ;), maar dat is nog niet vergelijkbaar met een compushop als azerty. En je spreekt je zelf tegen. De grootte van het bedrijf zegt echt niets over de gezondheid van het bedrijf. GM is/was echt geen gezond bedrijf. Als dat wel zo was, is er geen reddingsplan nodig. Dat ze het (proberen te) redden is puur te doen omdat er zo veel op het spel staat. En wat doet zo'n bedrijf: De ongezonde takken afslitsen van de gezonde takken. Dat doen banken ook.

ontopic:
Nobel werk Tinus ;)

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:49

nFo

RappieRappie schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:30:
[...]

Heb ik geprobeerd, werkte niet.

Tevens is een schone Vista ook wel snel op SSD's. Weinig verschil te merken eerlijk gezegd.
:)

[ontopic, sorry]
dvd erin en dan die fixmbr/fixboot command in tikken, werkt met win xp. Win 7 weet ik zo gauw niet.

Kan iemand zeggen waarom ik nou een 5870 kaart besteld hebt bij MAX ICT ? :')
Levertijd klopte niet helemaal..., Epic fail ect.

[ Voor 14% gewijzigd door nFo op 26-11-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
nFo schreef op donderdag 26 november 2009 @ 23:07:
[...]

dvd erin en dan die fixmbr/fixboot command in tikken, werkt met win xp. Win 7 weet ik zo gauw niet.

Kan iemand zeggen waarom ik nou een 5870 kaart besteld hebt bij MAX ICT ? :')
Levertijd klopte niet helemaal..., Epic fail ect.
klopt zodra je met hdd´s etc begint te schuiven kan je het mbr probleem weleens krijgen, met een windows cd is het vlot opgelost, of je moet voor je dit doet die mbr file gewoon kopieren (werkt ook prima)

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Heb op 11 november bij Cool-Prices een PC (in onderdelen) besteld, inclusief de Asus EAH5850. Maandag heb ik de order laten splitsen, woensdag kreeg ik de rest van de PC binnen :9

Ach, met een 8800GT kan ik nog wel spelen voorlopig. Alleen jammer dat Dead Space, die echt niet goed draaide op mijn vorige setup, dat walgelijke trage-muis-probleem heeft en onspeelbaar is... die kan ik nu niet meer terugbrengen :(

Maar in ieder geval ben ik blij om te lezen dat de 5850's binnenkort beter beschikbaar komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-07-2024

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Ik hoop dat er ook een paar te krijgen zijn op de HME dagen :o
Zal wel de hoofdprijs worden, maar zolang ik heb meteen kan meenemen vind ik het goed O+

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebellista
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06-2024
Ik zit nu in de live chat bij Cool Prices over mijn twee HD5850's, ik ben benieuwd of ze me wat kunnen vertellen (dat ik wil horen, hehe :P) Ik wacht nu ruim zeven weken.. heb het wel een beetje gehad

[ Voor 23% gewijzigd door Rebellista op 27-11-2009 09:48 ]

Intel Core i5 750~3.6Ghz + CM Hyper 212 - MSI p55-gd80 - 8GB 1600Mhz GeIL - MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC - CM690 + 4x Scythe Slip Stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:15
@Rebellista, ze kunnen je niets nieuws vertellen, ze gaan echt pas in december/januari binnen komen. Hoogstens kan je te weten komen op welke plek in de wachtlijst je staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 23:23
weet niet helemaal zeker of het tegen de policies hier is, vandaar geen directe link, maar op marktplaats staat een HIS 5970 voor minder dan E500,- waarschijnlijk nog niet verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Komplett zijn nu 18 stuks van de Sapphire Radeon HD5850 op voorraad.
Ben benieuwd wie die kaart gaat kopen voor die prijs ( €337,- )

Voor minder geld heb je de HD5870 bij Azerty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-01 14:18
Grr, melding van bestelde Vapor 5870 (bij Komplett), op website schuift dit vanmiddag van 9 december naar 23 december. Niet goed ... (in mijn order staat 't nog op 10 dagen ... zal wel niet kloppen). Maandag maar even kijken waar het dan op staat, als het inderdaad pas rond Kerst wordt dan annuleer ik mijn order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 22:43
JanvdH schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:43:
Grr, melding van bestelde Vapor 5870 (bij Komplett), op website schuift dit vanmiddag van 9 december naar 23 december. Niet goed ... (in mijn order staat 't nog op 10 dagen ... zal wel niet kloppen). Maandag maar even kijken waar het dan op staat, als het inderdaad pas rond Kerst wordt dan annuleer ik mijn order.
Ik zou hem annuleren, bij komplett is het echt rete duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 10:43
Bij 4-Launch staat één Asus 5970 in voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdH
hmmm die Vapors bij Komplett, inmiddels ook weer duurder geworden (nu 396 Euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Echt naaien van Komplett, gewoon poot uitdraaien... hij is gewoon 120 euro duurder dan waar ik m heb besteld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Komplett is sowieso waardeloos met het leveren van producten. Ze zetten er een leverdatum bij die compleet uit de duim gezogen is en verschuiven gewoon elke keer die datum weer. Zie mijn shopreview van Komplett. Ik kan geen enkel goed woord over die winkel zeggen. Ze zijn nog bot en arrogant ook. Cancellen die hap en ergens anders bestellen.

Even ter verduidelijking: dit is geen bash, ik heb hier daadwerkelijk ervaring mee bij Komplett. Voor details zie mijn shopreview van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixelt
  • Laatst online: 15-01 09:57
Goh. Ik denk dat ik mijn nieuwe game bak sowieso maar in januari bestellen als ik dit allemaal weer lees. Hopelijk gaan de prijzen weer wat dalen als de competitie NVIDIA vs Ati weer wat ter sprake komt nu dat Fermi wellicht ook wat meer dichterbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De levertijden van de HD5xxx serie zouden verbeteren in de eerste weken van december. Daarom raad ik gewoon voor iedereen af om te annuleren want dan moet je alleen maar langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 16:48
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:10:
De levertijden van de HD5xxx serie zouden verbeteren in de eerste weken van december. Daarom raad ik gewoon voor iedereen af om te annuleren want dan moet je alleen maar langer wachten.
Waarom zou je cancelen... Je kan ook gewoon wachten, maakt in principe niks uit hoor... :?
Mixelt schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:48:
Goh. Ik denk dat ik mijn nieuwe game bak sowieso maar in januari bestellen als ik dit allemaal weer lees. Hopelijk gaan de prijzen weer wat dalen als de competitie NVIDIA vs Ati weer wat ter sprake komt nu dat Fermi wellicht ook wat meer dichterbij komt.
Deze prijzen hebben niet echt wat met concurrentie te maken, goede chips zijn op dit moment nog heel schaars, sommige shops willen dus mensen een rib uit het lijf trekken om extra veel te vragen voor hun kaarten. Als ze goed leverbaar waren zat de 5870 al onder de 300 euro en de 5850 al ruim onder de 200 euro denk ik.

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Laatst online: 08:34
StefanvanGelder schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 19:09:
[...]

Waarom zou je cancelen... Je kan ook gewoon wachten, maakt in principe niks uit hoor... :?
Lees zijn post eens goed ;).
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:10:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefanvanGelder schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 19:09:
[...]

Zoals AlexV hierboven al zegt , ik raad het dus AF om te annuleren.
Ik raad het dus AAN om te blijven wachten ;)

Voor iedereen die zo'n mailtje van Azerty heeft gehad , ik denk zelf dat het een best goede indicatie is. Ze hebben op dezelfde dag hun verwachting 6 dagen bijgesteld. Daar komen ze niet zomaar 1 , 2 , 3 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:27

Minkie

Groazers Unite.

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:16:
Bij Komplett zijn nu 18 stuks van de Sapphire Radeon HD5850 op voorraad.
Ben benieuwd wie die kaart gaat kopen voor die prijs ( €337,- )

Voor minder geld heb je de HD5870 bij Azerty :)
Tering, dat zijn gewoon oplichtersprijzen :/

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minkie schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 20:28:
[...]

Tering, dat zijn gewoon oplichtersprijzen :/
Ja echt he , en volgens mij zeggen ze maar gewoon dat ze voorraad hebben terwijl dat niet zo is. Dat kan ik natuurlijk niet bevestigen maar ik heb het vermoeden dat ze daar gewoon 18 neerzetten om klanten te lokken.

Aan de andere kant , je lokt echt niemand voor die prijs. Dat ze dat zelf niet eens doorhebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Salland gevraagd over de levertijd van de HD 5970

Helaas is er geen levertijd bekend over dit artikel.

Deze serie videokaarten zijn momenteel moeilijk leverbaar vanuit de fabrikant.

De verwachting is, dat deze artikelel pas in Januari 2010 verwacht kunnen worden.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 20:31:
[...]

Ja echt he , en volgens mij zeggen ze maar gewoon dat ze voorraad hebben terwijl dat niet zo is. Dat kan ik natuurlijk niet bevestigen maar ik heb het vermoeden dat ze daar gewoon 18 neerzetten om klanten te lokken.

Aan de andere kant , je lokt echt niemand voor die prijs. Dat ze dat zelf niet eens doorhebben :?
Geen onzin verkopen ...
Komplett heeft die echt op voorraad, vraag het ze maar. Daarbij verkopen ze die echt wel voor die prijs, mensen genoeg die zo'n kaart willen maar nergens anders kunnen krijgen. Alternate verkocht zijn HD 5970 ook gewoon aan > 600 euro, ze gingen allemaal de deur uit. Dat heeft niks met oplichten te maken, maar is gewoon slim van die shops aangezien je toch de enige met voorraad bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
AlexV schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 19:24:
[...]

Lees zijn post eens goed ;).
:X :X :X

offtopic:
Ooops

Het gezeur over die prijs maar continue.... Je weet het gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:15:
[...]

Geen onzin verkopen ...
Komplett heeft die echt op voorraad, vraag het ze maar. Daarbij verkopen ze die echt wel voor die prijs, mensen genoeg die zo'n kaart willen maar nergens anders kunnen krijgen. Alternate verkocht zijn HD 5970 ook gewoon aan > 600 euro, ze gingen allemaal de deur uit. Dat heeft niks met oplichten te maken, maar is gewoon slim van die shops aangezien je toch de enige met voorraad bent.
Komplett en hun voorraadindicatie zijn nog grotere bullshit dan horoscopen. Dat ze ze verkopen geloof ik best, maar het blijft een aso prijs. Dat je het kwijt raakt betekent nog niet dat je het ook moet verkopen voor die hoge prijs. Maar goed uit economisch oogpunt heel logisch natuurlijk. Vooralsnog wordt de 5870 voor mij pas weer interessant < €320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:15:
[...]

Geen onzin verkopen ...
Die indicatie is gewoon niet te vertrouwen , die hele zaak niet volgens mij. Zie 2 reacties eerder uit dit topic en sommige shopreviews zijn niet bepaald positief.
Astennu schreef op zondag 01 november 2009 @ 22:09:
[...]

Ahum ik heb al te vaak wat bij komplett besteld waar dan een levertijd bij stond. En deze hebben ze nog nooit na gekomen. Faalt net zo hard als bij bv salland. Waar het altijd 1-3 werkdagen is. En vervolgens krijg je een mail dat het nog 3-4 weken gaat duren.

Een maat van mij heeft laatst bij Azerty besteld en die had em in 4 dagen binnen.
twiFight schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:45:
Komplett is sowieso waardeloos met het leveren van producten. Ze zetten er een leverdatum bij die compleet uit de duim gezogen is en verschuiven gewoon elke keer die datum weer. Zie mijn shopreview van Komplett. Ik kan geen enkel goed woord over die winkel zeggen. Ze zijn nog bot en arrogant ook. Cancellen die hap en ergens anders bestellen.

Even ter verduidelijking: dit is geen bash, ik heb hier daadwerkelijk ervaring mee bij Komplett. Voor details zie mijn shopreview van ze.
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4Launch heeft de asus + sapphire HD5970 op voorraad !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
De lange terminsindicatie klopt bij Komplett inderdaad vaak niet, maar voor welke zaak geldt dat wel? 5-10 werkdagen bijvoorbeeld betekent toch overal dat hij er gewoon niet is en ook niet binnen 5-10 dagen...Komplett koppelt dat alleen aan een (foutieve) datum maar zie het verschil verder niet.

Maar wat betreft actuele voorraad en vooral snelle uitlevering daarvan is Komplett wat mij betreft de beste webshop die ik heb meegemaakt. Bestel daarom praktisch alles daar (en dat is nog al wat over de jaren :| )

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Koppel er dan gewoon géén datum aan. Bovendien krijg je geen update van statusbestellingen, volgens hun "omdat er technische problemen zijn". Right. 2 maanden lang. Waarschijnlijk sturen ze dat excuusmailtje nu nog. Daarnaast konden ze mijn RAM blijkbaar zogenaamd niet leveren. Ik had het voor ~€84,- besteld. Gek genoeg stond het voor €109,- prima te koop op hun website.... Statusindicaties kunnen altijd een schatting zijn, maar ik heb nog niet een andere webshop er zo vaak zo naast zien zitten.

Zercom heeft dan wel weer een ander uiterste, die heeft de 5xxx serie gewoon niet op hun site staan, omdat hij zo slecht leverbaar is. Op zich een nobele instelling, alleen zou ik graag willen zien welke prijs ze hanteren wanneer ze 'm wel zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warboris
  • Laatst online: 13-04-2022
Warboris schreef op maandag 23 november 2009 @ 08:30:
[...]

Betreffende de videokaart kan ik u melden dat er ongeveer 20 bestellingen voor u staan. Onze leverancier geeft echter op moment van schrijven wel aan volgende week een nieuwe levering te verwachten. Echter blijft het afwachten of dit inderdaad het geval is en wat de omvang van de levering is.

=> Bestelling 9 november (Club3D 5850 ) |:(
Update :
Op dit moment verwacht onze leverancier rond 01-12 een levering te ontvangen vanuit de fabrikant, dit blijft echter een verwachting.

Om deze reden kunnen wij deze datum helaas niet voor 100% garanderen.

Verder staat u op dit moment ongeveer 18de van in de totaal 45 bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doesd00
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-02-2022
Gister naar de Hcc geweest, voor mij was dat de allerlaatste keer.
Wilde een i5 Proc en moederbord scoren maar is niet gelukt, wel geteld 3 Duitsers hadden het liggen maar veel te duur.
Heb het dus gister maar bij cool prices besteld.
Wel jammer dat er op de beurs niks was want me hd5850 ligt hier nu zonder systeem.

Voor wie van plan is naar de hcc te gaan, ga niet tenzij je van barbie's, action mans, scheerapparaten en tandenborstels houd.
Echt belachelijk die beurs het is verdomme net de zwarte markt.
Alles hebben ze er behalve knap pc spul.

Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 12:59

superwashandje

grofheid alom

doesd00 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:36:
Wel jammer dat er op de beurs niks was want me hd5850 ligt hier nu zonder systeem.
Haha, volgens mij ben jij de enige die het in deze volgorde heeft ipv de rest van het systeem zonder HD58xx ;)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superwashandje schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:45:
[...]

Haha, volgens mij ben jij de enige die het in deze volgorde heeft ipv de rest van het systeem zonder HD58xx ;)
Geloof 't ook ja , ik zit juist te wachten op de HD5850 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
superwashandje schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:45:
[...]

Helaas ik ook :o
Nouja helaas xD

Ik had mijn complete systeem bij Azerty in de wachtlijst liggen.
Alle onderdelen waren er op de videokaart na, maar dankzij smokeythebandit (als ik de naam zo goed onthouden heb) had ik een videokaart bij mycom kunnen halen in Alkmaar!

Dus videokaart bij Azerty uit het lijstje, nu staat mijn systeem in Assemblage! =D
Wat jammer nou dat het net weekend is, dan doen ze geloof ik niks.
Het goede nieuws is dat ik nu wel binnen een week mijn systeem heb en dat ik de videokaart ook al heb.

Nu nog uitzoeken hoe ik die videokaart erin gaat zetten... :9 ( ik ben een naab, nooit een computer geopend >.<)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 13:59
Hopelijk kan Mycom vasthouden aan de levering op 5 December, zou een leuk Sinterklaas cadeau zijn :P

Zie het echter niet zitten, je krijgt ook geen updates van ze tenzij je heel vasthoudend blijft mailen en/of bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chandd! schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 13:41:
[...]

Nu nog uitzoeken hoe ik die videokaart erin gaat zetten... :9 ( ik ben een naab, nooit een computer geopend >.<)
Zoek anders op youtube.
Misschien heb je hier wat aan: http://www.youtube.com/watch?v=5ILrq7lMe-0
Via google vind je ook het 1 en ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 14:28:
[...]

Zoek anders op youtube.
Misschien heb je hier wat aan: http://www.youtube.com/watch?v=5ILrq7lMe-0
Via google vind je ook het 1 en ander.
Hey dat is nog eens handig!
Hoorde al dat het heel simpel was, maar nu weet ik het zeker =)
Thanks!

lol *Do not use a green one, they usually explode in your hands xD*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Chandd! schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 14:47:
[...]

Hey dat is nog eens handig!
Hoorde al dat het heel simpel was, maar nu weet ik het zeker =)
Thanks!

lol *Do not use a green one, they usually explode in your hands xD*
Nog even een paar kleine tips, voor de volledigheid?

*zorg dat de videokaart goed stevig in je slot zit. Het 'lipje' aan de achterkant moet erin geklikt zijn.
*zorg dat de videokaart al zijn voeding heeft. Die extra power connectors zijn niet voor de sier :p Als je pc niet booten wil en je krijgt piepjes, dan zou dit de tweede plek zijn waar ik kijk (nadat ik gekeken heb of de monitor kabel er wel goed in zit, dat doe ik eerst omdat daar de case niet voor open hoeft, maar meestal doe ik de case pas weer dicht als ik zeker weet dat alle games op en top runnen.
*aftermarket koelers hebben wel eens een losse fan draad, die je dan op je mobo of aan een molex stekker moet koppelen. Ook dit niet vergeten!
*loopt je kaart raar? hoge temperaturen? Kijk even of de fan wel draait. Ik heb wel eens een kapotte fan gehad, die draaide niet, en de chip was doorgefikt (was op een moederbord). Ook door stof kan hij later langzamer gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twiFight schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 15:18:
[...]

*zorg dat de videokaart goed stevig in je slot zit. Het 'lipje' aan de achterkant moet erin geklikt zijn.
*zorg dat de videokaart al zijn voeding heeft. Die extra power connectors zijn niet voor de sier :p Als je pc niet booten wil en je krijgt piepjes, dan zou dit de tweede plek zijn waar ik kijk (nadat ik gekeken heb of de monitor kabel er wel goed in zit, dat doe ik eerst omdat daar de case niet voor open hoeft, maar meestal doe ik de case pas weer dicht als ik zeker weet dat alle games op en top runnen.
*aftermarket koelers hebben wel eens een losse fan draad, die je dan op je mobo of aan een molex stekker moet koppelen. Ook dit niet vergeten!
*loopt je kaart raar? hoge temperaturen? Kijk even of de fan wel draait. Ik heb wel eens een kapotte fan gehad, die draaide niet, en de chip was doorgefikt (was op een moederbord). Ook door stof kan hij later langzamer gaan draaien.
Bedankt voor de aanvulling :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 10:18
heb net de Sapphire HD5870 1 GB game edition besteld bij azerty voor € 307 euro. Ben benieuwd of de berichten over betere levering in december waar zijn en dat ik heb met kerst binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Laatst online: 07-06-2024
Skybullet schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 16:23:
heb net de Sapphire HD5870 1 GB game edition besteld bij azerty voor € 307 euro. Ben benieuwd of de berichten over betere levering in december waar zijn en dat ik heb met kerst binnen heb.
volgens mij zal er mintens 50-100 man voor jou staan in hun wachtlijst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Haha ja, ipv verwachte levertijden kunnen ze beter de queue voor je op de site zetten :p

"Er zijn nog 48 wachtenden voor u" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
twiFight schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 15:18:
[...]

Heel erg bedankt voor deze tips ook =), zal het even uitprinten en alvast klaarleggen!
Helaas stond de pc vandaag ook nog de hele dag in assemblage.
Ik heb altijd heel veel geduld, behalve de laatste paar dagen, dan raak ik zo ongeduldig :')
En dan ook nog maar eens hopen dat de pc naar behoren functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Haha, ongeduldig zijn met PCs bouwen is niet handig. Nog een tip: lees wel even de boekjes door (vooral van je moederbord!). Sommige hardware heeft zo'n quick manual, die zijn echt ideaal. Eerst goed lezen bespaart je - zoals bij zoveel dingen - achteraf twee keer zoveel tijd.

Met haast ga je dingen vergeten zoals de stekker in het stopcontact steken en zo, en ja ik spreek uit ervaring :p O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:49

nFo

http://cgi.ebay.com/ws/eB...10463344603#ht_614wt_1165

Heb deze maar gekocht...., nog 2 tekoop wel een gebruikte en stuurt pas volgende week op ofzo. :O
Wel kans op import belasting natuurlijk, maar prijs is wel oke met shipping € 299,-

[ Voor 44% gewijzigd door nFo op 28-11-2009 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
twiFight schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 18:17:
Haha, ongeduldig zijn met PCs bouwen is niet handig. Nog een tip: lees wel even de boekjes door (vooral van je moederbord!). Sommige hardware heeft zo'n quick manual, die zijn echt ideaal. Eerst goed lezen bespaart je - zoals bij zoveel dingen - achteraf twee keer zoveel tijd.

Met haast ga je dingen vergeten zoals de stekker in het stopcontact steken en zo, en ja ik spreek uit ervaring :p O-)
Ik snap precies wat je bedoelt =p, gelukkig bedoel ik meer ongeduldig qua wanneer ik de bestelling nou eindelijk eens ontvang.
En gelukkig zet Azerty ook alles al in elkaar voor me, het enige wat ik er nog in moet zetten is de videokaart =p
Of bedoelde je dat niet qua het lezen van de boekjes? Ik gaat denk wel een keer bij de kringloop winkel een bagger pc'tje kopen en dan mezelf wegwijs maken erin.

Ben erg geïnteresseerd in de hardware van de pc, zonde dat ik hier niks mee heb gedaan toen ik wat jonger was :o, niet dat ik nu oud ben maarja xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Zouden de HD5970's ook binnen komen rond 10-15 december of laten die nog op zich wachten tot januari 2010?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:42:
Zouden de HD5970's ook binnen komen rond 10-15 december of laten die nog op zich wachten tot januari 2010?
Op de site van 4launch zie ik dat de sapphire HD5970 op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdH
Hmm ... morgen maar even afwachten of/hoe Komplett op mijn mail gaat reageren. Daarnaast heb ik mijn moederbord+processor+geheugen op dit moment onder RMA uitstaan bij leverancier. Neig er sterk naar om order bij Komplett maar te annuleren en gewoon bij Azerty te bestellen (daar heb ik de afgelopen jaren tot nu toe altijd besteld, erg goede ervaringen mee) en gewoon af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de gemiddelde prijs dan van de 5970 ?
Anders kun je net zo goed voor 2hd'5870's gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:10:
Wat is de gemiddelde prijs dan van de 5970 ?
Anders kun je net zo goed voor 2hd'5870's gaan
100 euro prijsverschil: 2 HD5870's zijn 600-620 euro het goedkoopst samen, 1 HD5970 kost 500 euro (zie de pricewatch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Voor die prijs kun je dus beter 2 5870's halen omdat die 2 aardig beter presteren :)

Als je genoeg geduld hebt...

[ Voor 21% gewijzigd door Stefanovic45 op 29-11-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:20:
[...]

100 euro prijsverschil: 2 HD5870's zijn 600-620 euro het goedkoopst samen, 1 HD5970 kost 500 euro (zie de pricewatch).
Klopt maar waar is hij het goedkoopst
want je vind hem bijna nergens voor die prijs.
Heb hem wel op voorraad gezien voor 600+ euro

Omg gelachelijke prijzen gezien 718,00 en niet eens op voorraad

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Hoezo? Ik vind 515 euro + verzendkosten (zo'n 525 euro compleet) bij Azerty voor een ASUS HD5970 geen slechte prijs, maar dan wacht je natuurlijk wel wat langer er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo 718 euro
Dat zegt genoeg denk ik.
515 is idd redelijk.qwa prijs prestatie

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Mailtje van 4Launch gekregen, en ze verwachten eind komende week weer een levering van de HD5850. Er werd mij niet verteld welk merk, maar ik ga er vanuit dat ze de Sapphire ontvangen, aangezien ik die heb besteld, en het me onlogisch lijkt dat ze mailtjes over andere merken die binnen komen naar mij sturen.

Na komende week weten ze niet wanneer ze weer een levering binnen gaan krijgen.

Trouwens, het topic begint redelijk vol te lopen. Tijd voor een deeltje 2?

[ Voor 9% gewijzigd door AlexV op 29-11-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
AlexV schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:41:
Mailtje van 4Launch gekregen, en ze verwachten eind komende week weer een levering van de HD5850. Er werd mij niet verteld welk merk, maar ik ga er vanuit dat ze de Sapphire ontvangen, aangezien ik die heb besteld, en het me onlogisch lijkt dat ze mailtjes over andere merken die binnen komen naar mij sturen.

Dat is aan de modjes of er een deel 2 komt. Ik zou zeggen hou dit topic nog even open, over een maand zal het topic niet echt meer nodig zijn denk ik...
Maargoed ik wil best een nieuw topic openen, maar dat mogen de modjes dus beslissen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
AlexV schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:41:

Ik heb ook een mailtje gehad (club3D 5850) en daar staat dat deze waarschijnlijk geleverd word op 1-12.

[ Voor 8% gewijzigd door harrytasker op 29-11-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Ja, maar er werd door hen niet verteld welk merk ze ontvangen. Maar aangezien ze mij (ik heb een Sapphire besteld) een mailtje sturen dat ze weer gaan ontvangen, ga ik er dus vanuit dat er Sapphire's binnenkomen. Of er nog van andere merken binnenkomen weet ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
AlexV schreef op zondag 29 november 2009 @ 18:59:
Ja, maar er werd door hen niet verteld welk merk ze ontvangen. Maar aangezien ze mij (ik heb een Sapphire besteld) een mailtje sturen dat ze weer gaan ontvangen, ga ik er dus vanuit dat er Sapphire's binnenkomen. Of er nog van andere merken binnenkomen weet ik dus niet.
M.a.w. de Club 3D kaarten komen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:12
Ik zou er maar niet teveel van uit gaan van de belofte van 4Launch dat ze kaarten binnen krijgen, niet dat hun er wat aan kunnen doen maar mij hebben ze ook diverse malen stellig beloofd dat ze op een bepaalde datum binnen zouden komen, punt bij paaltje wederom niks!
Heb uiteindelijk maar een 5770 aangeschaft waar ik nu tevreden over ben, kijk over een maand of 3 wel weer naar de 5850 of meer, ligt aan de prijs op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doesd00
Inderdaad ze zeggen vaak, verwachte levertijd is X maar kunnen hem dan toch niet leveren.
Ik denk dat ze dan wel kaarten binnen krijgen maar niet zoveel om de hele wachtlijst te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=jcxsv4&

Alternate heeft weer een aantal HD5850's op voorraad ( van Sapphire )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 15:01

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:24:
http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=jcxsv4&

Alternate heeft weer een aantal HD5850's op voorraad ( van Sapphire )
Ook de 5870 Vapor-X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebellista
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06-2024
En weg zijn ze weer (tenminste, zoals toen ik net checkte)

Never mind, gevalletje F5! Still there :*)

[ Voor 31% gewijzigd door Rebellista op 30-11-2009 15:44 ]

Intel Core i5 750~3.6Ghz + CM Hyper 212 - MSI p55-gd80 - 8GB 1600Mhz GeIL - MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC - CM690 + 4x Scythe Slip Stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:00

Phreak

KTM SuperDuke

Ik heb vrijdag ook een nieuwe pc besteld bij Salland Automatisering in Raalte.
Ik heb een Asus Radeon HD 5970 besteld.
Op dit moment is er nog geen leverdatum bekend. Ik verwacht dat dit ook nog wel ff gaat duren.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Bij Salland is de leverdatum voor mijn Asus HD5850 veranderd van 7 december naar 5 januari volgend jaar :(
Ze kunnen er zelf waarschijnlijk niks aan doen, maar nu word het toch best wel vervelend :'(

11 november besteld btw.

[ Voor 6% gewijzigd door Minkie op 30-11-2009 19:52 ]

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Ik kreeg het mailtje ook net :( Als de levertijdindicatie ook maar een beetje had geklopt zou ik m al een maand hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Alle HD5970's staan bij Salland ook allemaal op >20 dagen... ben benieuwd hoe lang het werkelijk zal zijn. Heb ook een ASUS HD 5970 in de order staan (bij de concurrent ;)). Hoop stiekem dat hij gewoon 12 december komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:58
Echt schandalig gaan de zaken bij Salland heb 14 oktober! mijn 5870 besteld en deze zou al eind oktober geleverd zijn voor mij echter kreeg ik vanavond een emailtje dat de verwachte leverdatum 5 januari 2010 is!!!

Ik hoop echt dat ik een 5870 voor een redelijke prijs op voorraad tegenkom bij een andere webshop.
Sowieso zal ik hierna nooit meer een bestelling bij Salland plaatsen na veel email contact kwam het er letterlijk op neer dat ze de levertijd indicaties van de 5xxx kaarten dagen later aanpassen om meer klanten te trekken :(

Ik begin zelfs te overwegen dan maar een kaart te kopen bij Alternate wanneer deze voorradig zijn ook al ben ik dan 85 euro meer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

De 5850 wisselde steeds tussen 1 - 5 werkdagen en 1 - 10 werkdagen.
Maar nu dus ook op 20+ dagen.
Zie nu ook dat alle 5850's op 20+ levertijd staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 15:29
Ja ik zag dat mailtje net van salland ook, terwijl ik al eerder contact met hun had, toen werdt gezegt dat de fabrikant melde dat ze een grote lading rond 15 december konden verwachten, niet dus....

ik heb mijn order lekker geannuleerd, ik red me voorlopig nog wel met mijn 4870

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salland doet echt heel raar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pontifex schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:08:
Echt schandalig gaan de zaken bij Salland heb 14 oktober! mijn 5870 besteld en deze zou al eind oktober geleverd zijn voor mij echter kreeg ik vanavond een emailtje dat de verwachte leverdatum 5 januari 2010 is!!!

Ik hoop echt dat ik een 5870 voor een redelijke prijs op voorraad tegenkom bij een andere webshop.
Sowieso zal ik hierna nooit meer een bestelling bij Salland plaatsen na veel email contact kwam het er letterlijk op neer dat ze de levertijd indicaties van de 5xxx kaarten dagen later aanpassen om meer klanten te trekken :(

Ik begin zelfs te overwegen dan maar een kaart te kopen bij Alternate wanneer deze voorradig zijn ook al ben ik dan 85 euro meer kwijt.
Dat lijkt mij de enige manier om een winkel duidelijk te maken dat je het niet met hun handelswijze eens bent. Cancel je order met een nette doch onverhulde brief waarom je geen zaken met ze wenst te doen.

Ik vind transparantie en respect voor de klant/verkoper belangrijke punten wanneer je zaken doet. Ik ga principieel dan ook naar winkels waar ze wel de moeite nemen me te helpen en me niet anderhalf uur laten wachten als ik eens wat wil ruilen of iets dergelijks, ook al kost me dat een paar procent meer.

Jammer genoeg kijken de meeste mensen alleen naar de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Ik heb de TS geupdate en daarin ook medegedeeld dat de prijzen van bepaalde webshops exorbitant hoog zijn, hoewel dit natuurlijk hun goed recht is. Zie dit als een soort disclaimer aub.
Daarnaast wil ik dan ook maar meteen even opmerken dat opmerkingen als: "dat is toch niet normaal zulke prijzen" etc. achterwege kunnen blijven. Aangezien dit niet echt iets toevoegt aan het topic, de meeste mensen inmiddels wel weten dat de kaarten soms voor hoge prijzen te koop staan en dat het nu ook in de TS staat vermeld.
Danku voor uw aandacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Salland heeft bij mij inderdaad ook geen punten gescoord. Hun levertijden houden ze express laag om veel bestellingen binnen te krijgen, maar voor de rest word de levertijd enkel doorgeschoven. 5 Januari vind ik dus ook veel te lang. Ik hoop dat ik tegen die tijd al een sapphire HD5850 ergens anders heb kunnen vinden. Desnoods zelfs bij alternate zodat ik mijn pc iig voor de kerstdagen heb.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edu78
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 15:20
Pontifex schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:08:

Hier iemand die z'n 5850 al op 25 september heeft besteld, en ook tot 5 januari 2010 moet wachten.... Had m'n oude kaart al verkocht, maar heb afgelopen week maar een GTS250 aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldar
  • Laatst online: 24-10-2020
:o bij welke shop. mijne 3 november bij azerty, en volgens de huidige verwachting is die 11 december binnen. is eigenlijk veel te lang maar vind het volgens mij nog wel meevallen. kaart kost 309 euro. wat ik wel een acceptabele prijs vind. het is trouwens de club3d hd5870 kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Net bij Alternate de 5850 besteld. Ben benieuwd of ie nou ook wel echt op vooraad is, en dus deze week nog geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doesd00
Wat ben ik blij dat ik mijn HD5850 bij Salland vorige week al geannuleerd hebt!
Ik heb hem toen gehaald bij Monkey bij Mycom Alkmaar!
Morgen komt de rest van mijn pc binnen, tenminste als TNT beetje opschiet!

EDIT:

Salland mag wel een aparte rekening openen voor de HD5xxx series!

[ Voor 15% gewijzigd door doesd00 op 30-11-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
doesd00 schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:46:
Wat ben ik blij dat ik mijn HD5850 bij Salland vorige week al geannuleerd hebt!
Ik heb hem toen gehaald bij Monkey bij Mycom Alkmaar!
Morgen komt de rest van mijn pc binnen, tenminste als TNT beetje opschiet!

EDIT:

Salland mag wel een aparte rekening openen voor de HD5xxx series!
Ohja jij was ook een van de gelukkige he! :')
Mijn pc staat helaas al op de status "Assembleren" sinds vrijdag.
Dus hoop dat ze de pc morgen toch echt wel verzenden zodat ik het woensdag binnen heb! =D
Jammer dat ik naar Jochem Myjer ga woensdag (jammer?XD Ik laat het klinken als een verplichting), maar had graag op me nieuwe pc gezeten dan =p.

Trouwens belachelijk duur ja bij sommige winkels die kaarten.
Bij Komplett een Radeon HD 5850 voor 340 euro?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024
PilatuS schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:31:
Net bij Alternate de 5850 besteld. Ben benieuwd of ie nou ook wel echt op vooraad is, en dus deze week nog geleverd wordt.
Als ie op groen staat, is ie wel op voorraad.

|2600k|Asus 290|

Pagina: 1 ... 10 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.