Omfg, ik dacht lekker de hele avond te gamen op Win 7.
Niets is minder waar... Ineens bootte win 7 niet meer, bleef hangen bij het vlaggetje, en nu ben ik verdorie al 4 uur bezig de rommel op te ruimen en alles opnieuw te installen. Secure erasen van SSD's, games installen, windows (vista!) tweaken voor de SSD's, servicepacks installen, enz... De schone backup die ik had van Vista was wel erg schoon. Veeeeel werk.
Heb nog niet eens fatsoenlijk kunnen testen met mijn CFX setup.
Naja. Van 't weekend dan maar... Grmbl.
Pokkezooi.

Ik had beter niks kunnen doen en nog ff op vista blijven gamen, dan had ik al deze l-ende niet gehad. Maar ja, ik wilde die Hemlock driver testen, en die deed het op 7 wel, en op Vista niet.
Het was de moeite iig niet waard. Was ff vergeten hoveel werk het was een fatsoenlijke windows te hebben.
Straks direkt maar weer een back upje maken van een volledig getweakte Vista.
Vreemd genoeg wilde de backup van 7 ook niet booten. Bootmgr missing. Erg vaag allemaal. Avond verpest.
Edit; ooops, dit hoort hier natuurlijk niet...
[
Voor 48% gewijzigd door
Format-C op 26-11-2009 22:04
]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX