Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldar
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-10-2020
KneoK schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:56:
[...]
@Maldar >>> Ik neem aan dat ze gewoon in de voorwaarden hebben staan dat je je bestelling kunt annuleren. Bij Alternate kun je bijvoorbeeld annuleren tot het moment dat het product overgedragen is aan de verzender (in hun geval de TNT). Mocht je je te laat bedenken dan staat er in de voorwaarden dat je het pakketje gewoon kunt weigeren aan de deur. In dat laatste geval zijn de verzendkosten wel voor je eigen rekening. Ik neem aan dat dit voor Komplett ook wel (deels) opgaat.

Of bedoel je met naaien dat je je kaart veel later krijgt dan anderen omdat je nog niet betaald hebt ?
tweede, ik denk dat ik morgen eens ga bellen met Azerty. eens kijken wat voor verhaal ik te horen krijg na 3 weken wachten, naja, 3 weken mogen ze wel want dat stond toen ook op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 22:22
zzattack schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:43:
Bij salland is de 5970 te pre-orderen voor minder dan 500 euro, terwijl 2x 5870 beduidend duurder is. Waarschijnlijk een listing fout? Of is dit een reele prijs?
Is een reële prijs. Als je kijkt in de Pricewatch zie je staan dat er wel meer aanbieders zijn die hem voor onder de 500 euro aanbieden.

Ik denk alleen dat je wel rekening moet houden met een levertijd van meer dan een maand.
Maldar schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:39:
[...]

wanneer heb je besteld. ik heb op 3 november mijn hd 5870 besteld, en rest van de pc. En wacht uiteraard nog steeds. levertijd was 3 weken toen ik em bestelde. dus ze hebben nog 1 dag de tijd om het goed te maken O-)

vraagje, ik heb niet vooruit betaald. gaan ze me dan naaien omdat ik zo makkelijk kan annuleren?
Ik heb pas sinds gisteren een Sapphire in de bestelling staan. Ik heb een tijdje de kat uit de boom gekeken of ze eens ruim op voorraad komen (voor een redelijke prijs), zodat ik er snel 1 kon bemachtigen, maar dat komt het maar niet. Dus dan maar achteraan in de rij aansluiten met orders, omdat ik hoe dan ook toch wel moet wachten op de kaart.

En Alternate is geen optie voor mij, dat vindt ik echt gewoon ''graaien'' wat zij als bedrijf doen met de prijzen van de HD58** kaarten, enkel en alleen maar omdat zij ze direct uit voorraad kunnen leveren. Tuurlijk is het een kwestie van vraag en aanbod, waarbij in dit geval de vraag groter is dan het aanbod, waardoor de prijzen stijgen, maar dan wacht ik graag nog even langer voor de 80-100 euro die ik er mee bespaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maldar schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:44:
[...]

tweede, ik denk dat ik morgen eens ga bellen met Azerty. eens kijken wat voor verhaal ik te horen krijg na 3 weken wachten, naja, 3 weken mogen ze wel want dat stond toen ook op hun site.
Ik heb gister gebeld met Azerty. Service is trouwens top maar ze kunnen mij in iedergeval niet zo veel vertellen. Levertijd was geloof ik begin december en ze kunnen je niks vertellen over de plaats in de wachtrij. ( ik denk dat ze het niet willen , ze kunnen het vast wel ) . Ik heb gewoon mijn bestelling laten splitsen , ik heb morgen mijn onderdelen in huis en de videokaart komt later.

Vind het wel oneerlijk eigenlijk dat LeonNL pas een paar dagen hoeft te wachten en sommige andere wachten al weken :(

Maarja , je hebt 't eerlijk gevonden op internet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonNL
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-06 00:30
Bij 4Launch ben ik ook al 6 weken aan het wachten.

Bij CD rom land kwamen er 10 in de voorraad en dan is het "wie het eerst komt wie het eerst maalt" en ik was 1 van de eerste 10. Daar is niets oneerlijks aan toch.

Mijn nieuwe systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0scar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07 13:50

0scar

MacIJver

Volgens Guru3d ziet het er naar uit dat de lange levertijden snel moeten afnemen.

Manusjes van alles kunnen multitasken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0scar schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:56:
Volgens Guru3d ziet het er naar uit dat de lange levertijden snel moeten afnemen.
Laten we dan ook maar hopen dat het echt zo is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:09:
Vind het wel oneerlijk eigenlijk dat LeonNL pas een paar dagen hoeft te wachten en sommige andere wachten al weken :(

Maarja , je hebt 't eerlijk gevonden op internet.
Tsja, dat blijf je altijd houden. Lijkt me eerlijk gezegd ook geen kwestie van oneerlijk, meer een mazzeltje voor hem/slimmer gezocht dan dat het oneerlijk is naar anderen toe.

Op school vinden sommige mensen het ook wel eens oneerlijk als iemand anders een mazzeltje heeft en die mensen zelf niet. Dat snap ik nooit zo goed, wees blij voor diegene die het mazzeltje heeft maar voel je niet benadeeld ofzo, jouw situatie is er niet slechter op geworden en die van iemand anders wel beter.

Als ze kaarten gaan uitleveren aan mensen die later tegen een hogere prijs besteld hebben, dat zou ik oneerlijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46

Minkie

Groazers Unite.

Kreeg vanavond mail van Salland over mijn Asus HD5850:
Verwacht Asus Radeon HD 5850 04-12-2009

Wij hebben bericht ontvangen van onze leverancier dat één of meerdere verwachte levertijden zijn gewijzigd. Hierbij ontvangt u een nieuw overzicht van de door u bestelde producten met een update van de verwachte levertijden.

Indien u aan de hand van een gewijzigde levertijd eventueel een alternatief product in bestelling wilt plaatsen, kunt u dit zelf doen via ‘Mijn Salland’. Via deze module kunt u online orderwijzigingen doorvoeren. ‘Mijn Salland’ is te bereiken door op de website van Salland Automatisering te navigeren naar ‘Mijn Salland‘ en in te loggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Indien u dat wenst, kunnen wij de reeds voorradige producten alvast voor u verzenden. Ook dit kunt u via ‘Mijn Salland’ aangeven door een ordersplitsing door te voeren. Houdt u er s.v.p. wel rekening mee dat voor elke deellevering apart verzendkosten worden berekend.

Tevens kunt u via ´Mijn Salland´ de status en verwachte levertijden van uw order bekijken. U ontvangt een bericht via de e-mail zodra de bestelling door ons is verzonden.

Met vriendelijke groet,

Salland Automatisering
afd. Verkoop
11 november besteld en sindsdien stond de levertijd op onbekend. Nu dus voor het eerst aangepast naar een datum. Zal mij benieuwen of die blijft staan op volgende week vrijdag.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebellista
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06-2024
(jarig!)
Volgens mij duurt het even lang voor mijn op 7 okt bestelde hd5850's binnenkomen als dat ik nu een single HD5870 bestel.. Ik denk dat ik dat maar lekker ga doen, ook met het oog op de monitor die ik nu heb (in verhouding met de pc echt teh crap) Goede performance, mooiere pc als ik er nog 1 bij prik dan mn huidige bestelling en alsnog overkill voor mn huidige scherm...

Plus ik ben het eigenlijk gewoon zat de wachten, en als het toch niet uitmaakt :D

Intel Core i5 750~3.6Ghz + CM Hyper 212 - MSI p55-gd80 - 8GB 1600Mhz GeIL - MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC - CM690 + 4x Scythe Slip Stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebellista schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:44:
Volgens mij duurt het even lang voor mijn op 7 okt bestelde hd5850's binnenkomen als dat ik nu een single HD5870 bestel.. Ik denk dat ik dat maar lekker ga doen, ook met het oog op de monitor die ik nu heb (in verhouding met de pc echt teh crap) Goede performance, mooiere pc als ik er nog 1 bij prik dan mn huidige bestelling en alsnog overkill voor mn huidige scherm...

Plus ik ben het eigenlijk gewoon zat de wachten, en als het toch niet uitmaakt :D
Waarom zou je niet achterin de rij moeten voor die 5870 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon Helmink
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-07-2021
Mijn Sapphire 5850 bestelling bij cool-prices toch maar geannuleerd en bij Alternate de ASUS 5850 besteld. Blijkbaar binnen drie tot vijf werkdagen leverbaar volgens de website en de medewerker bij wie ik de bestelling telefonisch heb geplaatst. Ben benieuwd...

http://www.alternate.nl/h...rten+ATI&l3=Radeon+HD5000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebellista
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06-2024
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:01:
[...]

Waarom zou je niet achterin de rij moeten voor die 5870 dan?
Dat moet ik wel, alleen denk ik dat mijn huidige order en het nu eventueel bestellen van een HD5870 redelijk even lang zal duren alsnog..

Intel Core i5 750~3.6Ghz + CM Hyper 212 - MSI p55-gd80 - 8GB 1600Mhz GeIL - MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC - CM690 + 4x Scythe Slip Stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

never mind... [delete]

[ Voor 95% gewijzigd door Patriek op 25-11-2009 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:07

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Gistermiddag een Sapphire 5750 Vapor-X besteld bij MaxICT.
Zonet bezorgd...
Best snel ^_^

edit: Ingebouwd :D

[12:07] <&Blisterin_Bull> Video: Dell 3008WFP(DP) on ATI Radeon HD 5700 Series (2560x1600x32bpp 60Hz)

[ Voor 41% gewijzigd door Blisterin_Bull op 25-11-2009 12:08 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
0scar schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:56:
Ik denk dat alle webshops in Januari de 5800 series voldoende op voorraad hebben en dan kunnen ze pas echt concurreren. Zal de recente prijsverhoging dan weer terugggedraaid worden? Ik hoop het wel, begin Oktober waren er al 5850's voor 190 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Maar waren die 5850's ook toen verkocht voor 190E? Of was het puur een lokkertje?

[ Voor 23% gewijzigd door Bullus op 25-11-2009 13:28 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fox-hound schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:31:
[...]
Ik denk dat alle webshops in Januari de 5800 series voldoende op voorraad hebben en dan kunnen ze pas echt concurreren. Zal de recente prijsverhoging dan weer terugggedraaid worden? Ik hoop het wel, begin Oktober waren er al 5850's voor 190 euro :)
Zou tof zijn dan nvidia dan ook hun geforce fermi klaar hebben en ook gelijk mee kan concureren want dan is er voor iedereen wat om te kopen. Er zijn namelijk zo veel ongeduldige mensen die persé daar op wachten. Alleen verwacht ik daar niet veel van dat het dit jaar nog word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exige
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 08:46
Er zijn nog wat kaarten "over" bij cdromland

VGA Sapphire Radeon HD5850 1GB PCI-E

http://www.cdromland.nl/?...winfo=TRUE&prodnum=173323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 16:48
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:35:
[...]

Zou tof zijn dan nvidia dan ook hun geforce fermi klaar hebben en ook gelijk mee kan concureren want dan is er voor iedereen wat om te kopen. Er zijn namelijk zo veel ongeduldige mensen die persé daar op wachten. Alleen verwacht ik daar niet veel van dat het dit jaar nog word.
Fermi komt pas maart/april volgens de laatste geruchten...

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devinjanssen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06 21:25
Ik had vrijdag mijn XFX 5870 OC besteld, maandag in huis. Als het stoplicht groen is bij alternate dan moet je toe slaan. je betaald waarschijnlijk 50 euro te veel. Maar wat is nou 50 euro voor kaarte rond de 200/400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 16:48
12.5 tot 25% van de nieuwprijs? :o

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devinjanssen
  • Laatst online: 12-06 21:25
Dan heb je er wel een! en sta je niet in de wachtrij. Vind wel slim bedacht van alternate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het best interessant om te zien hoor, hoe mensen echt niet even een paar weekjes kunnen wachten. Dat terwijl vaak hun huidige oplossing ook nog wel afdoende is in die tijd.

Ik leer veel over mensen hier (en economie) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joerdgs
  • Laatst online: 22-08 14:29
Heb een Sapphire HD5850 besteld bij Azerty. Hopelijk kunnen ze die levertijd van twee weken halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-09 08:12
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:10:
[...]

Ik vind het best interessant om te zien hoor, hoe mensen echt niet even een paar weekjes kunnen wachten. Dat terwijl vaak hun huidige oplossing ook nog wel afdoende is in die tijd.

Ik leer veel over mensen hier (en economie) :)
Beetje onzin wat je nu zegt eerlijk gezegd, je scheert nu iedereen over 1 kam, mijn huidige systeem van 5 jaar oud is allang niet meer voldoende, en voor de meeste mensen geldt net als bij mij, dat ik niet alleen zat te wachten op een videokaart maar ook op een heel systeem, die alleen maar oud staat te worden bij mijn leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joerdgs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:57:
Heb een Sapphire HD5850 besteld bij Azerty. Hopelijk kunnen ze die levertijd van twee weken halen.
Ik heb de mijne een maand geleden besteld.Levertijd hebben ze niet gehaald dus heb ik mijn order maar gesplitst. Ik denk dat jij 'm wel binnen 2 weken kan hebben ( omdat het al wat beter gaat ) . Ik hoop het voor je:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeuwtje1
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 22:43
Heb vorige week bij Salland een Sapphire 5870 Vapor-X besteld, kreeg 2 dagen terug een mail dat verwacht word dat deze 4 januari binnenkomt.

Het is inderdaad grappig te zien dat sommige mensen niet kunnen wachten die 2-4 weken. Ik kan wel wachten, maar vind het eerder vervelend. Mijn éne 4850 (heb crossfire) raakt snel oververhit, dus mijn casefans lopen te loeien als een gek om hem koel te houden.

Had pas een koelprobleem, pc viel telkens uit. Heb toen een betere cpu koeler gekocht, en de koelpasta van mijn kaarten vernieuwt. De éne 4850 was gelijk een stuk koeler en stiller. Bij de andere zaten de schroefjes zo goed vast dat met geen mogelijkheid de koeler er af te halen viel. Schroefje door het blijven proberen helemaal uitgesleten. Nu zit ik dus met een 4850 die normaal 100c is, met een fan die lijkt op een vliegtuigmotor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:18
markmart33 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:03:
[...]

Beetje onzin wat je nu zegt eerlijk gezegd, je scheert nu iedereen over 1 kam, mijn huidige systeem van 5 jaar oud is allang niet meer voldoende, en voor de meeste mensen geldt net als bij mij, dat ik niet alleen zat te wachten op een videokaart maar ook op een heel systeem, die alleen maar oud staat te worden bij mijn leverancier.
Het is inderdaad een heel groot verschil tussen nu niets hebben (een heel nieuw systeem zonder GPU) en niet te vreden zijn met wat je hebt (verouderde GPU)
In het eerste geval zou ik ook rustig € 50,- meer betalen om toch mijn systeem werkend te kunnen krijgen. Maar aangezien mij het tweede geval betreft, wacht ik nog wel even.
Verder is de huidige relatief hoge prijs een simpel gevolg van marktwerking, veel vraag, weinig aanbod. De winkeliers weten dat ze voor de hoofdprijs hun voorraad er ook door heen jagen. Op het moment dat de vraag daalt/het aanbod stijgt, daalt de prijs ook, aangezien winkeliers dan moeten gaan concureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-01 14:18
Ik heb een Vapor bij Komplett besteld (daar zijn ze wel een stukje duurder dan bij Salland), verwachte leverdatum staat al aantal dagen op 9/12/2009 ... hoop dat het daar op blijft staan ;-)
Enige tegenvaller is dat ik vandaag mijn moederbord+processor+geheugenmodules (RMA, valt allemaal nog onder garantie) naar leverancier heb gestuurd. Ik heb dus grote kans dat mijn nieuwe videokaart er eerder is dan de rest (als dat lijkt te gaan gebeuren, dan cancel ik mijn order wel ...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij alternate staan weer een hoop 5850 en 5870 te koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldar
Joerdgs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:57:
Daar moet ik even wat over zeggen. want die levertijd van '14 dagen' die op hun site staat betekend niet 2 weken :(
tegen mij hadden ze gezegd in een mail dat ze met die dagen, werkdagen bedoelen. dus eigenlijk is dat 3 week, - 1 dag. Lekker dus. verwacht dus zeker niks na 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Laatst online: 07-06-2024
Dus als je nu 50 EUR meer betaald voor een HD5850 dan kan je over 1-2 maand een HD5870 kopen voor een meerprijs van 20 EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markmart33 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:03:
Ik scheer helemaal niet iedereen over één kam. Natuurlijk zijn er mensen bij met een nieuw systeem die met smart zitten te wachten op een nieuwe kaart zodat ze dat nieuwe systeem ook kunnen gebruiken. Het is zuur als hardware flink waarde staat te verminderen terwijl je het niet eens gebruikt.

Desalniettemin was het al een tijdje duidelijk dat die kaarten moeilijk leverbaar zijn. Ik zie heel veel mensen die per se nú een nieuw systeem willen, maar niet even het geduld kunnen opbrengen even tot januari te wachten. Terwijl maar een fractie daarvan die PC ook echt nodig heeft voor taken die hij nu niet uit kan voeren.

En er zijn ook gewoon een hoop mensen die wel een systeem hebben wat nog voldoet maar toch koste wat het kost een nieuwe kaart moeten hebben.
Ik zeg niet per se dat dat goed of slecht is, ik zeg alleen dat ik veel leer over mensen. Ik merk dat ik wat dat betreft in wat langere termijnen denk dan veel mensen; een half jaartje wachten vind ik niet erg als ik dan wel kan krijgen wat ik wil voor een prijs die ik acceptabel vind (ik wacht momenteel ook op het uitkomen van de Canon 60D zodat de 50D betaalbaarder wordt).

Ik zou persoonlijk het gevoel krijgen genaaid te worden door de leverancier als 'ie ineens +25% gaat berekenen. Die volgt ook maar gewoon economische wetten, maar dat wil nog niet zeggen dat ik daaraan meedoe. Anderen blijkbaar wel, veel meer dan ik ooit gedacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 11:15
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:33:
[...]

Ik scheer helemaal niet iedereen over één kam. Natuurlijk zijn er mensen bij met een nieuw systeem die met smart zitten te wachten op een nieuwe kaart zodat ze dat nieuwe systeem ook kunnen gebruiken. Het is zuur als hardware flink waarde staat te verminderen terwijl je het niet eens gebruikt.
Dat is niet helemaal waar, als ik nu hetzelfde mandje invoer bij als wat ik op 27 okt. besteld heb, ligt de totaal prijs van die twee systemen dus >100 euro hoger.

Met name de videokaarten en geheugens zijn sinds die tijd erg in prijs gestegen. Ondanks dat zit ik me nu toch sterk te beraden om de totale order (1300 euro) maar te annuleren. Om dan inderdaad maar in januari een nieuwe gooi te doen.

Het enige is dan dat ik al het uitzoekwerk in oktober voor niets heb gedaan.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flipjevandejam schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:04:
Dat is niet helemaal waar, als ik nu hetzelfde mandje invoer bij als wat ik op 27 okt. besteld heb, ligt de totaal prijs van die twee systemen dus >100 euro hoger.
Het fluctueert natuurlijk, zeker geheugen doet een beetje raar de laatste tijd. Over het algemeen valt denk ik wel te zeggen dat hardware minder waard wordt, zeker in het begin. Alleen al het feit dat je het gekocht hebt betekent dat je er minder voor kan krijgen als je het gelijk weer verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:27

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:33:
[...]
Ik zou persoonlijk het gevoel krijgen genaaid te worden door de leverancier als 'ie ineens +25% gaat berekenen. Die volgt ook maar gewoon economische wetten, maar dat wil nog niet zeggen dat ik daaraan meedoe. Anderen blijkbaar wel, veel meer dan ik ooit gedacht had.
mijn idee helemaal! en dan denkt/vind iedereen ook nog dat je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten als je nu dus extra gaat betalen :S

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
Maldar schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:50:
[...]
Daar moet ik even wat over zeggen. want die levertijd van '14 dagen' die op hun site staat betekend niet 2 weken :(
tegen mij hadden ze gezegd in een mail dat ze met die dagen, werkdagen bedoelen. dus eigenlijk is dat 3 week, - 1 dag. Lekker dus. verwacht dus zeker niks na 2 weken.
Waarom je daar een teleurgestelde/boze smiley bij plaatst ontgaat me totaal!
Natuurlijk gaat het hier over werkdagen... heb je wel eens een bedrijf gezien die weekenden meerekent bij zulke opgaven?

Hoe vaak moet je niet 40 dagen op een bank wachten? Denk jij dan ook "oh das maar iets meer dan een maand", terwijl het er bijna 2 zijn (8 weken dus). Imho behoorlijk naïf |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:06
Ik zie net bij alternate dat de Club 3D HD5870 voor € 379,- leverbaar is

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komt alternate toch aan al die voorraad en heeft Azerty bijna niks :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
reinoud schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:00:
Ik zie net bij alternate dat de Club 3D HD5870 voor € 379,- leverbaar is
Prijs begint acceptabel te worden zowaar... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:11:
Hoe komt alternate toch aan al die voorraad en heeft Azerty bijna niks :o
Alternate is zo groot dat ze niet hoeven in te kopen bij leveranciers.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 22:43
-The_Mask- schreef op woensdag 25 november 2009 @ 20:02:
[...]

Is dat niet oneerlijke concurrentie? Grote bedrijven krijgen meer en kunnen ze ook voor een hogere prijs verkopen dan de kleinere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldar
Gurneyhck schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:22:
[...]

Waarom je daar een teleurgestelde/boze smiley bij plaatst ontgaat me totaal!
Natuurlijk gaat het hier over werkdagen... heb je wel eens een bedrijf gezien die weekenden meerekent bij zulke opgaven?

Hoe vaak moet je niet 40 dagen op een bank wachten? Denk jij dan ook "oh das maar iets meer dan een maand", terwijl het er bijna 2 zijn (8 weken dus). Imho behoorlijk naïf |:(
nou kijk, ze kunnen er makkelijk 15 dagen neerzetten. scheelt maar 1 dag wat totaal niet uitmaakt want volgens mij moet je toch altijd wel iets langer wachten dan de levertijd die er vermeld staat. bij 14 dagen denkt men al snel aan 2 weken. als ze er 15 neerzetten dan scheelt het bijna niets en is het veel duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gurneyhck schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:22:
Zo vaak wacht ik niet 40 dagen op banken hoor :) Maar eerlijk gezegd was ik er ook van uit gegaan dat het om dagen ging en niet werkdagen, ook al had ik misschien beter kunnen weten. Dan moeten ze dat er eigenlijk ook gewoon bijzetten.

Als ik iemand iets beloof te doen binnen drie dagen op een vrijdag moet het maandag toch echt gedaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:35

nFo

Gurneyhck schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:33:
[...]

Prijs begint acceptabel te worden zowaar... :*)
Is volgens mij nog steeds: € 79,- te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-The_Mask- schreef op woensdag 25 november 2009 @ 20:02:
[...]

Is Azerty niet zo groot dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 21:46

Minkie

Groazers Unite.

Minkie schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:44:
Kreeg vanavond mail van Salland over mijn Asus HD5850:

[...]

11 november besteld en sindsdien stond de levertijd op onbekend. Nu dus voor het eerst aangepast naar een datum. Zal mij benieuwen of die blijft staan op volgende week vrijdag.
Ondertussen alweer aangepast naar 7 december :')

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:04:
[...]

Zo vaak wacht ik niet 40 dagen op banken hoor :) Maar eerlijk gezegd was ik er ook van uit gegaan dat het om dagen ging en niet werkdagen, ook al had ik misschien beter kunnen weten. Dan moeten ze dat er eigenlijk ook gewoon bijzetten.

Als ik iemand iets beloof te doen binnen drie dagen op een vrijdag moet het maandag toch echt gedaan zijn.
Als je een bank bij ikea, leenbakker etc. koopt niet nee. Maar als je een bank bij een wat duurdere meubelzaak koopt ben je zo 40 werkdagen verder hoor, dat is echt geen uitzondering ;)
En nogmaals, je kunt wel een verwachting hebben dat een bedrijf dat erbij zet, maar standaard spreekt men altijd over werkdagen. Simple as that...
Snap wel de opmerking hierboven, dat 14 dagen wat stom gekozen is. Maar goed van misleiding zijn commerciële bedrijven nooit vies natuurlijk })

Verwijderd

Logischhh toch!! :9

Verwijderd

-The_Mask- schreef op woensdag 25 november 2009 @ 22:31:
[...]

In NL wel, maar Alternate is wat groter dan alleen NL.
Aha , ze kopen direct van Sapphire bijvoorbeeld , daar zit dus geen leverancier tussen . Vind het wel jammer dat Azerty bijna niks heeft , wacht nu al een maand :(

• JeroenBK
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-11-2023
Vandaag wordt mijn Sapphire HD5850 bezorgd. Had hem op 22-10-09 besteld bij cool-prices voor 210 euro.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:21
JeroenBK schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:16:
Vandaag wordt mijn Sapphire HD5850 bezorgd. Had hem op 22-10-09 besteld bij cool-prices voor 210 euro.
1 maand levertijd, das flink aan de tijd?

Had gisteren eens geïnformeerd naar de levertijd van de club 3d 5850 kreeg het volgende antwoord:
Goedemiddag,

Van alle videokaarten in de 58xx serie is de levertijd onbekend.

Dit houd in dat onze leverancier ons niet kan zeggen wanneer hij deze weer
verwacht te kunnen leveren.

Dit zou een week kunnen zijn maar het kan ook zomaar een maand of langer
zijn.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
schiet dus niet op zo

discogs

• Chandd!
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 15:29
Ik had dus 6 November een compleet nieuw systeem besteld.
Na 2 dagen de videokaart veranderd naar een 5850, MAAR wetende dat ik dan lang kon wachten.
Tot nu toe daar nog steeds geen spijt van gehad. Tuurlijk het is rot om te wachten, maar mooi niet dat ik nu de bestelling ga annuleren, zou zonde zijn van al bijna die maand wachttijd! xD

Het mooie is wel, omdat de bestelling daar toch nog staat heb ik al twee keer de order kunnen wijzigen en producten erbij kunnen toevoegen, zoals een monitor, toetsenbord en muis.
Kijk het heeft wel z'n voordelen!, nu scheelt het me al twee keer extra verzendkosten en heb ik straks alles in één keer binnen. Dit is trouwens allemaal bij Azerty :p, als ze maar niet failliet gaan nu :'), ik lees net dat hele verhaal over Completer, en dat je geen geld terug krijgt enzo. Nou daar zou zo een half jaar salaris weg gaan dan o.o
Maar ja dat zal uiteraard niet gebeuren! Azerty is zo groot.

Dus mensen, houd gewoon nog even vol! :')

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:40

Epsilon

Chandd! schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:19:
Ik had dus 6 November een compleet nieuw systeem besteld.
Na 2 dagen de videokaart veranderd naar een 5850, MAAR wetende dat ik dan lang kon wachten.
Tot nu toe daar nog steeds geen spijt van gehad. Tuurlijk het is rot om te wachten, maar mooi niet dat ik nu de bestelling ga annuleren, zou zonde zijn van al bijna die maand wachttijd! xD

Het mooie is wel, omdat de bestelling daar toch nog staat heb ik al twee keer de order kunnen wijzigen en producten erbij kunnen toevoegen, zoals een monitor, toetsenbord en muis.
Kijk het heeft wel z'n voordelen!, nu scheelt het me al twee keer extra verzendkosten en heb ik straks alles in één keer binnen. Dit is trouwens allemaal bij Azerty :p, als ze maar niet failliet gaan nu :'), ik lees net dat hele verhaal over Completer, en dat je geen geld terug krijgt enzo. Nou daar zou zo een half jaar salaris weg gaan dan o.o
Maar ja dat zal uiteraard niet gebeuren! Azerty is zo groot.

Dus mensen, houd gewoon nog even vol! :')
DSB Bank was ook groot ;), General Motors was groot. Grootte zegt niets over de gezondheid van een bedrijf ;).

• Tukkertje-RaH
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-09 10:55
Veel verhalen over wachten hier - en over de psychologie van de mens...

Ook ik wacht op een HD5770, bij Salland, en voor mijn gevoel schuift de lever datum netjes mee met de gewone kalender - altijd 'over 2 weken'.

Wachten is het probleem niet, het vervelende vind ik dat 't elke keer langer wordt. Initieel (12 nov) gaf Salland aan dat ze binnen 1-5 werkdagen deze kaart (plus een heel systeem) konden leveren. Daarna werd 't eind november, toen 3 december, 4 en nu 7 december...

M'n order is gesplitst, dus de rest van het systeem doet 't thuis al prima, maar die na-levering is hier thuis inmiddels wel een 'running gag' geworden...

• Joerdgs
Ik krijg net een mail van Azerty dat ze mijn bestelde HD5850 op 16 december verwachten te ontvangen. Zal nog even duren dus :')

Verwijderd

ik heb de zelfde mail van azerty gekrijgen en op 20.10 besteld, en jij?

• numm!e
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:23

numm!e

ttl =< 0 ms

Hier dezelfde mail van Azerty ontvangen omtrent de Sapphire HD5850, besteld op 18-11-2009.

\\reboot_the_planet

• Chandd!
  • Laatst online: 23-09 15:29
Erg netjes van Azerty dat ze dat toch nog even mailen, ik kreeg zelf ook het mailtje dat ze 16-12-09 het binnen verwachten.
Nu weet ik zeker dat ik het nog voor het einde van het jaar heb.
Nou eigenlijk niet, maar er is een ietwat grotere kans op!

Verwijderd

ik ga nooit weer iets bij azerty bestellen !! -.-
heb de videokaart nu bij alternate besteld, komt hopelijk voor het weekend....
hoe aardig van azerty dat ze de levertijd ook nog van 14 dagen op 10 veranderd hebben op de website ^^

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 16:22
loewie-643- schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:53:
[...]

1 maand levertijd, das flink aan de tijd?

Had gisteren eens geïnformeerd naar de levertijd van de club 3d 5850 kreeg het volgende antwoord:

[...]

schiet dus niet op zo
Hetzelfde mailtje heb ik 3 weken geleden ook gehad.. Krijg er de buik wel van vol aangezien ik alleen maar onboard video heb :(

• TRD07
  • Laatst online: 21:59
Epsilon schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:07:
[...]

DSB Bank was ook groot ;), General Motors was groot. Grootte zegt niets over de gezondheid van een bedrijf ;).
offtopic:
DSB Bank was een kleine bank or ;) Systeembanken, die zelfs nog relatief klein zijn, zoals ING, Rabobank etc. laten ze nooit kapot gaan. Zelfde geldt voor GM, is gewoon te groot om kapot te laten gaan. Grootte zegt dus wel wat over de gezondheid van een bedrijf, maar nog meer over hoe belangrijk een dergelijk bedrijf is.

on: Ik w8 wel even met het bestellen van een nieuwe pc bij Azerty als ze toch pas 16 dec. wat nieuwe 5850 spul verwachten...

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Tukkertje-RaH schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:38:
Veel verhalen over wachten hier - en over de psychologie van de mens...

Ook ik wacht op een HD5770, bij Salland, en voor mijn gevoel schuift de lever datum netjes mee met de gewone kalender - altijd 'over 2 weken'.

Wachten is het probleem niet, het vervelende vind ik dat 't elke keer langer wordt. Initieel (12 nov) gaf Salland aan dat ze binnen 1-5 werkdagen deze kaart (plus een heel systeem) konden leveren. Daarna werd 't eind november, toen 3 december, 4 en nu 7 december...

M'n order is gesplitst, dus de rest van het systeem doet 't thuis al prima, maar die na-levering is hier thuis inmiddels wel een 'running gag' geworden...
De 5770 is o.a. bij Informatique al weken goed leverbaar. Sterker nog, afgelopen weekend was de Club 3D 5770 maar 130E...

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Wederom een tip van mijn kant voor de HD5850 zoekers.

MyCom alkmaar heeft er 2 op voorraad welke alleen opgehaald kunnen worden
De kaarten zijn alleen op aanvraag beschikbaar voor de wachtenden hier ;) :) (ik houd ze achter :) )
Vraag naar Martijn (ben ik ;) ) en je bent vandaag nog in het bezit van het meest begeerde sinterklaas/kerst cadeau op het moment <+:)

Gaat om de Asus Hd5850 van €242,99

Turn it off and on again.

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Nice ;)

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 09:56
Nee, mijn woonkamer is nog groter.

• Gurneyhck
SmokeyTheBandit schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:19:

De kaarten zijn alleen op aanvraag beschikbaar voor de wachtenden hier ;) :) (ik houd ze achter :) )
Vraag naar Martijn (ben ik ;) ) en je bent vandaag nog in het bezit van het meest begeerde sinterklaas/kerst cadeau op het moment <+:)

Weet jij toevallig wanneer mycom de HD5970 in het assortiment krijgt? _/-\o_

Verwijderd

Kun je deze niet gewoon via de site bestellen + laten bezorgen??
3 uur rijden in totaal zie ik niet bepaald zitten :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 14:55 ]

Verwijderd

Hey Smokey,

Ik ben wellicht wel geïnteresseerd.
Je hebt een pm gekregen :')

edit: Ik zie dat je geen private message kan ontvangen xD
Dus al zou ik het vandaag ophalen ben ik zeker van mijn aankoop.
1 nadeel, ik kan alleen met openbaar vervoer, is het een beetje makkelijk bereiken?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 14:57 ]

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:53:
[...]

Kun je deze niet gewoon via de site bestellen + laten bezorgen??
3 uur rijden in totaal zie ik niet bepaald zitten :P
Als je de kaart wilt hebben zul je er wat voor moeten doen :P ;)

[ Voor 13% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 26-11-2009 15:09 ]

Verwijderd

Smokey als je me nu verzekerd dat je er een voor me kan achter houden kom ik er nu direct aan :')
Moet het wel zeker weten, anders reis ik straks half Nederland af voor niks.
Dat zou echt top zijn als je dat kan regelen! :p

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:08:
Smokey als je me nu verzekerd dat je er een voor me kan achter houden kom ik er nu direct aan :')
Moet het wel zeker weten, anders reis ik straks half Nederland af voor niks.
Dat zou echt top zijn als je dat kan regelen! :p
Regel ik voor je ;) :)

Verwijderd

Mooi echt super!
Gaat ik nu beginnen met mijn reis naar Alkmaar,
Ben er rond half 6 / 6 uur!

Verwijderd

het meest begeerde sinterklaas/kerst cadeau op het moment <+:)
Je kent de reclame toch wel dat TNT post de sint helpt met alle cadeau's te bezorgen. Leek me nu wel een goed moment :P

• Joerdgs
Joerdgs schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:19:
Ik krijg net een mail van Azerty dat ze mijn bestelde HD5850 op 16 december verwachten te ontvangen. Zal nog even duren dus :')
UPDATE: kreeg nu mailtje dat het 10 december zal aankomen.

• Joeda
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 20:37
Indd, ik dus ook:

Hierbij willen we u graag op de hoogte houden van de actuele levertijden van het volgende artikel
uit uw order ****

Het artikel
237741 - Club 3D HD5850 - Grafische adapter - Radeon HD 5850 - PCI Express 2.0 x16 - 1 GB GDDR5 -
Digitale Visuele Interface (DVI), HDMI,

Wordt binnen verwacht bij Azerty:
10-12-2009

Begin oktober besteld, de aanhouder wint zeg maar :P

[ Voor 7% gewijzigd door Joeda op 26-11-2009 16:14 ]

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 18:55

icecoolsniper

never run from a sniper!

Net een mailtje van Azerty dat mijn nieuwe HD5850 van Asus bij hun wordt verwacht op 9 december. Al met al een RMA van ongeveer een maand, valt nog reuze mee (hopen dat ie dan ook echt komt).

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• doesd00
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-02-2022
Smokey, heb je hem nog liggen? ik ben wonende in Alkmaar!
10tje voor jezelf?

Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

doesd00 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:22:
Smokey, heb je hem nog liggen? ik ben wonende in Alkmaar!
10tje voor jezelf?
Kom de 2e maar halen ;)
Hoef zelf niets, ben blij dat ik jullie op deze manier kan helpen :)

[ Voor 11% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 26-11-2009 16:32 ]

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-08 14:03
ik gistere bij alternate een HD5870 besteld en ik heb nu de verzendbevestiging :). Dus als het goed is ligt ie morgen op de deurmat. Ik vond 379 nog een acceptabele prijs.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Tja dat vond ik ook...

Ben blij dat ik 2 maanden geleden voor mijn 1e ook gewoon het geld ervoor heb neegelegd. (En deze week voor de 2e) :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• doesd00
Kom er nu aan ;-)

• defcon84
  • Laatst online: 24-09 13:44

defcon84

Multipass?

SmokeyTheBandit schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:30:
zo hoort dat hier te gaan _/-\o_

Verwijderd

_/-\o_ amen.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 06:12
Dat mailtje van Azerty, is mooi nieuws maar hou rekening dat het een verwachte datum is. Want dit heb ook bij meerde shops gehad en vervolgens dood leuk weer een week verschoof. Inmiddels gelukkig wel een 5850 in bezit.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Gurneyhck
SmokeyTheBandit schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:30:
[...]

Kom de 2e maar halen ;)
Toch nog een keer proberen :> :
Enig idee wanneer Mycom de HD5970 in het assortiment krijgt? _/-\o_

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Gurneyhck schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:58:
[...]

Toch nog een keer proberen :> :
Enig idee wanneer Mycom de HD5970 in het assortiment krijgt? _/-\o_
Levertijden dik in december ;) en vooralsnog alleen de Asus de sapphire staat er nog niet bij :)
Even te info alle Asus kaarten zijn inmiddels vergeven aan jullie :)

Verwijderd

Zoals vele andere

Om 12 uur ontvangen :
Hierbij willen we u graag op de hoogte houden van de actuele levertijden van het volgende artikel uit uw order 235572-2

Het artikel
236294 - Sapphire RADEON HD 5850 - Grafische adapter - Radeon HD 5850 - PCI Express 2.0 x16 - 1 GB
GDDR5 - Digitale Visuele Interface (DV

16-12-2009
En om 4 uur dit mailtje :
Hierbij willen we u graag op de hoogte houden van de actuele levertijden van het volgende artikel uit uw order 235572-2

Het artikel
236294 - Sapphire RADEON HD 5850 - Grafische adapter - Radeon HD 5850 - PCI Express 2.0 x16 - 1 GB
GDDR5 - Digitale Visuele Interface (DV

10-12-2009
Ik denk dat dit wel klopt , ze gaan niet zomaar hun verwachting 6 dagen veranderen. En volgens een vertegenwoordiger van AMD zou de beschikbaarheid in de eerste weken van december verbeteren. Dit azerty mailtje bevestigt dat ook. Ben blij dat ik gewacht heb ;)

Verder denk ik niet dat Azerty omvalt , ze verkopen meer dan de HD5xxx serie :)

Verwijderd

Was net bij Alternate en ze hebben weer XFX HD5850 Black Edition en HD5870 XXX op voorraad :-)

Verwijderd

Betekent dat als ze die videokaart binnen krijgen , dat je 'm ook gelijk krijgt?
Er is vast wel een wachtlijst bij Azerty en ik hoop niet dat ze dit mailtje naar iedereen sturen in die wachtlijst. Tenzij ze natuurlijk een hele grote lading verwachten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:21:
Was net bij Alternate en ze hebben weer XFX HD5850 Black Edition en HD5870 XXX op voorraad :-)
Wat is eigenlijk de meerwaarde van een black edition? of zijn het er geen? :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:24:
[...]

Wat is eigenlijk de meerwaarde van een black edition? of zijn het er geen? :+
Die is sneller dacht ik.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:21:
Verder denk ik niet dat Azerty omvalt , ze verkopen meer dan de HD5xxx serie :)
Mjah, alleen vallen bedrijven vaker om door mismanagement dan door economische teruggang. Als ik het hier zo zie zijn er weinig mensen die zich tegen laten houden dure onderdelen te bestellen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:29:
[...]

Mjah, alleen vallen bedrijven vaker om door mismanagement dan door economische teruggang. Als ik het hier zo zie zijn er weinig mensen die zich tegen laten houden dure onderdelen te bestellen :)
Denk ik ook ja :P

Heb jij ook een HD5xxx videokaart?

• M4gick
  • Laatst online: 02-09 22:43
Ze mogen niet meer dan iets van 25 Mhz toevoegen aan de clocks volgens mij..

Verwijderd

Ik heb het verschil gevonden.
De gewone XFX hd5850 heeft een geheugen snelheid van 4000mhz en kloksnelheid van 725 mhz
En de black edition een geheugen snelheid van 4500 mhz en een kloksnelheid van 765 mhz

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 17:50 ]

Verwijderd

Nee, ik heb net een nieuwe 4770 en ik ben er razendblij mee :) Ik heb geen last van de crisis maar ik ben wel student en hou sowieso van bang-for-the-buck. Als ik eerder had geweten dat ik mijn oude GeForce 6600 had kunnen kortwieken om er een PCI-E 1x TV-out kaartje van te maken had ik misschien wel voor een 5750/5770 gekozen, maar daarvoor is het nu te laat.

Daarnaast ben ik momenteel CPU-limited in veel games (P4 3,2 GHz). Iedere snellere kaart is nogal overkill voor die processor, tenzij je met hele hoge AA gaat spelen. Maar om daar nou 40-50 euro extra voor neer te leggen is een beetje zonde. Voor dat geld kan ik beter een dikke CPU-koeler kopen (was ik toch al van plan vanwege lawaai van de stockkoeler) en de processor nog eens flink op zijn staart trappen, dan krijg ik betere prestaties.

Als ik de CPU wil gaan upgraden moet ik ook weer een beter bordje en geheugen (en dan ook gelijk maar Windows 7), dat wordt al snel zo'n 350 euro. Aangezien ik alles prima kan doen met deze PC behalve de nieuwste games op high spelen vind ik dat echt zonde van het geld. Dan zet ik liever over een jaar of twee als het nodig is en ik wellicht een baan heb een echt leuk nieuw systeem neer.

Ik vind het persoonlijk ook leuker om na een tijdje een echt veel sneller systeem neer te zetten dan steeds met kleine stapjes te upgraden :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 18:14 ]

• Gurneyhck
SmokeyTheBandit schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:00:
[...]

Levertijden dik in december ;) en vooralsnog alleen de Asus de sapphire staat er nog niet bij :)
Even te info alle Asus kaarten zijn inmiddels vergeven aan jullie :)
En weet je ook al de verkoopprijs dan? Op de site is de Asus 5970 nog niet te vinden namelijk.
Alvast _/-\o_

• doesd00
Smokey heel erg bedankt voor je kaart!

Ik ga morgen op de hcc de rest halen, 1156 bordje met een i5 en 4g geheugen.
Nu is mijn vraag red ik dat met me huidige voeding?
Een coolermaster realpower 450

Pagina: 1 ... 9 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.