Klopt, maar ik heb nu een nieuwe muis waarmee ik uren en uren achter elkaar RPG's en FPS games kan spelen, dus ik wil nu wel weer CF. Ik kon eerst niet langer dan 20 a 30 minuten achter elkaar gamen, en dan moest ik alweer stoppen ivm pijn (RSI). En dan is CF wel heel erg zonde. En overkill/ overbodig.

De meeste games speelde ik met een 360 controller.

MAAR!!!! Mijn RSI is nu over, dus ik kan nu Oblivion op mijn dooie gemakje uitspelen, en Crysis, Crysis Warhead, en de STALKER games. O ja, en Assassins Creed. En voor die games is HD5870 CF wél een aangenaam iets. De drivers zullen nu ook wel beter zijn, en volgende maand helemaal!!!
Voor alle andere games is 1 snel zat. Maar goed, met Oblivion + add-ons ben je wel een paar honderd uur zoet, en dan is het wel een verantwoorde investering voor mij.

En als klap op de vuurpijl blijft de HD5870 zijn waarde nog wel even houden totdat de fermi er is, dus ze schrijven de komende maanden ook niet zo snel af. Dus als ik straks al die games heb uitgespeeld, en er is niks nieuws, dan kan ik de 2e kaart altijd weer verpatsen.
Ben benieuwd hoe zwaar Dirt 2 is trouwens.
[
Voor 22% gewijzigd door
Format-C op 23-11-2009 20:25
]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX